 |
61.
לפיד מגן על השמאלנים...
Metziuty,
07/09/04 08:54
|
כי הם איזה טובים ואיזה רחמנים. ולפיד רוצה להגן עליהם מפני ביקורת של קרבנות השלום הכועסים... אך האמת היא כי השמאלנים הם נחמדים :- 1. רואים כי לחללי אל-אקצה בג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
רוצים להגן על אנשי השמאל ...
Metziuty,
07/09/04 07:53
|
ממשפטים, כי הם איזה טובים, ואיזה רחמנים. 1. רואים כי לחללי אל-אקצה בג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
למה אני מוחה נגד מעצר מנהלי
מקשה,
06/09/04 18:21
|
אתמול הושיבו את נועם פדרמן במעצר מנהלי כי בהסתותיו הפרועות עלול היה לגרום להפרות סדר. מחיתי. האיש בעל הדעות הנתעבות שוחרר. היום נכלאה טלי פחימה במעצר מינהלי כי קשרי הידידות שלה עם פלשתינים מסוכנים לבטחון המדינה. מחר אעצר אני אולי כי הדעות שאני מביעה באתר מעריב אינן עולות בקנה אחד עם הקונסנסוס של מרכז הליכוד. כן, מצידי שתגחכו, כמה מצחיק. כבת להורים שחוו את עליית הנאציזם בגרמניה אני יודעת שלפתרון הסופי ליהודים קדמו עשר שנים של אינדוקטרינציה של הציבור והכנות למבצע. תחילה הלכה הדמוקרטיה ואבד הכבוד לחיי אדם. קודם הושמדו הנכים וחולי הנפש הארים. אחר נכלאו כל מי שהעזו להתקומם על מה שהמשטר החדש מעולל, וכבר איש לא פצה פה וצפצף. ישראל אינה גרמניה ונסיון לעולל פתרון סופי לשכנינו יסתיים בהשמדת המדינה היהודית היחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את זקוקה לטיפול פסיכיאטרי
חרטאת,
אבו יסמין,
06/09/04 18:47
|
באופן דחוף .אני לא אומר זאת בציניות , ולא בכדי לפגוע בכבודך ,את פשוט מפתחת דימיון חולני הגובל בשיגעון , לא אתפלא אם את גם שומעת קולות קלגסים המקישים על דלתך , אני קורא לא מעט תגובות חריפות שאינן זהות להשקפותי , אך יש בהרבה מהם דברי טעם והגיון , ואצלך הפרנויה גובלת באבסורד , גם לשגעון יש איזשהו הגיון , אבל אצלך זה כבר אבוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דאג לעצמך ולמדינה שלך, לא לי
מקשה,
06/09/04 19:17
|
האם אתה בטוח שהדמוקרטיה הישראלית אינה בסכנה? ברור שאין לי שמץ חשש שאני איעצר ולא זה מה שמדיר שינה מעיני, אלא גורלה של המדינה שלנו. לבריאותי אינך צריך לחשוש. ואני בטוחה, מבלי להכיר אותך אישית, שמצבי, מכל הבחינות, כלכלית, חברתית ובריאותית, טוב בהרבה משלך. למדינה עלינו לדאוג, שמרוב מבקשי טובתה תתפרק לנו בידיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפעמים צריכים פינושה בשביל
בוריס,
חיפה,
06/09/04 20:11
|
|
 |
58.
lapid=anti democrat
ל"ת
yaron,
06/09/04 17:27
|
|
 |
57.
That is a lie
Dont believe,
06/09/04 16:19
|
A big lie, Why and how?? Supose that someone from the palastinien authority did give the information to SHABAK then it is possible that it is not true too. And the SHABAK should follow this woman to be sure and collect some evidance, right, When they do have this evidance then they dont need to mention the informer att all. It is a political morder against this woman just because she chose her way that dose not fit in SHABAK´s mentality
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ברור שאין שום דבר מבוסס נגדה!
ל"ת
פרשנדתה,
06/09/04 16:06
|
|
 |
55.
הטמטום עובר כל גבול
לפיד,
06/09/04 16:04
|
פטריוטיות היא מפלטו של הנבל! עם הטיעון המטומטם של לפיד אפשר לכלוא כל אדם ללא משפט. לפיד אתה באמת מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
האם שם המשפחה קובע
סתם אחד,
06/09/04 15:37
|
אני תמה באם שמה של פחימה השונה מיזה של טננבוים גורם לכך שהיא (ובצדק) המהווה סכנה לבטחון המדינה תשאר במעצר מינהלי,(למרות שלא עברה קורסי קצינות או כל קורס בעל משמעות אחר בצהל) ואילו סא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
mandella was detained for
HOMELESS,
usa,
06/09/04 15:37
|
twenty seven years it took twenty seven years for the world to free him PHAHIMMA MANDELA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
FREE ALL POLITICAL DETANIES
ל"ת
HOMELESS,
USA,
06/09/04 15:34
|
|
 |
לנו זה יקח יותר
TO BRAINLESS,
HOMELESS,
06/09/04 19:44
|
בגלל שאנחנו טיפשים יקח לנו לפחות 50 שנה להבין שטלי פחימה היא נלסון מנדלה או מהטמה גנדי או אנה פרנק או אני לא יודה מה. מה שחשוב שכל השנים האלו היא תשב סוהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
טלי פחימה= ישראלית יפה
ל"ת
משוואה,
06/09/04 13:45
|
|
 |
50.
טלי פחימה הבוגדת
זהבה,
06/09/04 13:44
|
|
 |
אני לא מאמין לשב
מבקר תגובות,
06/09/04 16:22
|
נקיה וצחורה לפחות כמו גלעד שרון כל עוד לא הועמדה למשפט ונמצאה אשמה. זהבה יש לך מקום של כבוד בין ציידי המכשפות לדורותיהם. את סתם אדם אפל וחשוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
טלי אשת חיל . לשחררה מיד !
ל"ת
זהבה גלאון,
מרכז יחד,
06/09/04 13:28
|
|
 |
תגובה לזהבה גלאון
רעננה,
06/09/04 14:05
|
גברת נכבדה כדאי לך לעיין פעם נוספת בשיר המקראי אשת חיל...אם את מכנה את פחימה אשת חיל כנראה שקראת הפוך...אוי לנו אם אלה נשות החיל של מדינתנו...בושי לך גברת גלאון!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אני מאמין לזכריא זביידי
בוריס,
חיפה,
06/09/04 13:16
|
כאשר הוא אומר שלא ביקש מטלי פחימה לעזור לארגן פיגוע. טרור תמיד היה דרכו של שמאל קיצוני, הם השתמשו בטרור כבר לפני 100 שנה כאשר סוציאליסטים הראשונים רצחו פקידי ממשל רוסי ביחד עם המשפחות. בריגדות אדומות באיטליה רצחו ראש ממשלה ופיצצו תחנת רכבת בבולוניה, שם נרצחו 80 אנשים חפים מפשע, בגרמניה היו רוצחים שמאלנים באדר-מיינהוף , ביפן טרוריסטים של צבא אדום וכולה. אין שום סיבה בעולם ששמאל הקיצוני ישראלי יהיה שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You missed, ERGON, HAGANA
ל"ת
Fahima,
06/09/04 16:10
|
|
 |
סיום -אני מאמין לזכריא זביידי
בוריס,
חיפה,
06/09/04 13:47
|
הרעיון לעשות פיגוע נגד יהודים היה של טלי פחימה והיא נעזרה בזביידי לבצע אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מופז הוא האסון
אורי,
06/09/04 13:04
|
מופז הוא האסון למדינת ישראל. רק במדינות לא דמוקרטיות עונשים במאסר מינהלי. אין נגד טלי פחימה שום ראיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למפגנים
חיים,
חיפה,
06/09/04 14:06
|
|
 |
46.
ניסתה להעביר מטען , נו אז מה ?
ל"ת
פרחיה,
06/09/04 12:57
|
|
 |
45.
העמדה לדין על בגידה
ל"ת
גיל אזולאי,
06/09/04 12:55
|
|
 |
44.
לא אוהב אותה ואת מעשיה, אבל !!
בן צור,
שרון,
06/09/04 12:42
|
לא קונה את הקשקושים של ההונגרי הזה. אם יש תעמיד למשפט, אם ממש ממש יש סכנה ם המדינהחשיפת מקורות מידע. אזי לקיים משפט סגור. בהשתתפות 20 אזרחים הגונים מכל קצוות הקשת ואשר דעתם שוחדת, ואשר בסמחותם לבטל כל פסיקה של בגץ ,שופט, או שר. לוודא שלא עובדים עלינ האזרחים בעניים, אל תסכימו על פחות מזה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שלילת אזרחות
פאני,
צפון,
06/09/04 12:42
|
הייתי מציעה לחברי הכנסת הנכבדים במקום לדוש בשטויות ואמירות, לעשות מעשה ולשלול את אזרחותה של טלי פחימה. לשלוח אותה למחסום קלנדיה,,, רעיון לא רע. אולי והיה ותיוותר בחיים לאחר המחסום, אולי הגברת תבחר באיזה צד היא רוצה להיות! ואם בכל זאת היא רוצה להשאר שם.. אז לכי מכן טלי את לבד ומכל ישותך ישאר רק הפחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאני המט----ת
מבקר תגובות,
06/09/04 16:25
|
כל מה שאת מציעה לעשות לטלי פחימה צריך לעשות לך. היא לא נמצאה אשמה בשום דבר. בינתיים זה הכל בגדר עלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי ביילין חושב שהיא אשמה
יוסי,
06/09/04 19:25
|
והוא מסביר גם למה? האם אתה עד כדי כך מפגר שלא מסוגל להבין את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עונש מוות
נואיטרי,
ארץ ישראל,
06/09/04 12:17
|
|
 |
41.
בושה וחרפה!!
d,
06/09/04 12:10
|
מסתתרים מאחורי טיעונים מגוככים פרקליט המדינה גם המליץ להעמיד לדין את קצינת המשטרה שזוכתה! הגברת פחימה ''ממש'' פצצה מתקתקת מאסר מינהלי זה פיתרון של נטולי הוכחות ! זה כולל את פדרמן !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
16
/,
06/09/04 12:07
|
|
 |
39.
תקחו אותה כבר!נמאס מהפרצוף שלה
ל"ת
הילה,
אשדוד,
06/09/04 11:56
|
|
 |
38.
מצער מנהלי 25 שנה!
ל"ת
גיל,
06/09/04 11:55
|
|
 |
37.
חיסול אהוב ליבה יהיה עונש
נטע,
06/09/04 11:53
|
|
 |
36.
מה?לא........עובדים עליי נכון?
אלון,
תל אביב,
06/09/04 11:53
|
|
 |
35.
טומי לפיד, זה לא קצת שקוף
יוני,
06/09/04 11:41
|
שאתה פותח את הפה כמה שעות לפני דיון באישור המעצר המנהלי? אתה לא חושב שבתור שר משפטים, אתה אמור להתנהג ביותר נקיון? חוץ מזה, אני לא זוכר שמישהו הראה לך את חומר הראיות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ישראבלוף!
ל"ת
גלית,
06/09/04 11:36
|
|
 |
33.
כרגיל
עמיר,
06/09/04 11:34
|
משהו כאן מסריח ואנחנו לא יודעים מה...בעצם הכל כאן מסריח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לשפוט ולכלוא בבידוד מזהיר.
גדעון,
06/09/04 11:31
|
עד סוף ימיה. את בית משפחתה ונכסיה יש לחלט לאוצר המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
המערכת מחפשת דרך לסיבוב פרסה
מיכאל,
06/09/04 11:27
|
בפרשת פחימה. הם משתמשים בכל מניפולציה אפשרית של החוק, כולל רמיסתו, העיקר שלא לחשוף אותם כמכשיר לרדיפה פוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה הגבת גם...
ארז,
06/09/04 11:51
|
|
 |
30.
אוקיי ...מתקבל על הדעת ,אבל,
גלעד,
06/09/04 11:26
|
|
 |
29.
מעצר מינהלי נגד יהודים וערבים
ירדנה,
06/09/04 11:25
|
הוא פשע ותוצאה ישירה של הכיבוש המושחת והמשחית. הוא פוגע בעשרות פלשתינים (שישבו במעצר שנים ושוחררו ללא נימוק) יהודים מימין (פדרמן) ומשמאל (פחימה). אין לו מקום במידנה דמוקרטית.
כמה פתטי שמערכת הביטחון לא יודעת להתמודד על ילדה עצמאית מידי, ומכופפת את החוק בצורה כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעצר מנהלי...
ארז,
06/09/04 11:50
|
הוא כורח המציאות במדינה המנסה להלחם על חייה בשתי ידים קשורות מאחורי הגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בוגדת!!
ל"ת
לירן,
חיפה,
06/09/04 11:23
|
|
 |
27.
הם משקרים, אין להם כלום, כלום
שולי,
06/09/04 11:21
|
המערכת מחפשת דרך לרדת מהעץ. חבל שהם לא מבזבזים משאבים ברדיפה אחרי מחבלים אמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שולי
אסי,
06/09/04 14:11
|
|
 |
26.
למה צריך משפט?
יעל,
חולון,
06/09/04 11:20
|
|
 |
25.
אין באמצע: או משפט או הביתה
שוקי,
06/09/04 11:20
|
שר המשפטים, אין דבר כזה. אזרח לא ישב בכלא בגלל שלשב''כ לא נוח לחשוף ראיות. או שהיא אשמה ואתם מעמידים אותה למשפט, או שהיא הולכת הביתה.
ואולי אין לכם שום דבר ביד, חוץ מכניסה לשטח A?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא בין השורות
ארז,
06/09/04 11:49
|
|
 |
24.
לא בשביל זה המציאו
עמי,
06/09/04 11:20
|
|
 |
24, לפני שאתה שואל בצורה
רואי,
06/09/04 12:10
|
רטורית וצינית לך תלמד סדר דין פלילי וראיות ואלי אז תחזור בך מהשאלה הלא חכמה ששאלת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מעצר מנהלי = טרור פוליטי
רן,
ירושלים,
06/09/04 11:20
|
|
 |
למה שייאבק עכשיו?
ארז,
06/09/04 11:49
|
|
 |
22.
כמה זה שקוף...זביידי !!
גד,
תל אביב,
06/09/04 11:18
|
היא טימטמה אותו נצמדה אליו לא נתנה לו מנוח . זו הדרך שלו להיפתר ממנה
אני לא יתפלא אם הוא יחוסל בידינו או בידם היא תשוחרר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
זביידי סוכן שב''כ
ירון,
ירושלים,
06/09/04 11:18
|
|
 |
20.
איכס מגעילה!
ל"ת
רחל,
06/09/04 11:17
|
|
 |
19.
מעצר מינהלי אינו יאה.
זולו,
06/09/04 11:17
|
יש לשפטה בדלתיים סגורות ולכלוא אותה , אם תימצא אשמה ,כפי שכלאו את הבוגד הנאלח וענונו. אם תימצא אשמה ,יש לשלול ממנה כל זכות להתראות עם משפחתה , עם עיתונאים ועם עורכת דינה. בידוד מוחלט , ללא טלויזיה , רדיו , טלפון או אינטרנט לשנים רבות מאוד ואולי אף למאסר עולם. האישומים , אם יוכחו כנכונים , באשמה של בגידה ושל קשירת קשר לביצוע רצח מצדיקים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אם זה נכון אז...
Erez,
06/09/04 11:16
|
אם אכן זה נכון שהיא עשתה את שנאמר וקיים חשש לחשיפת / שריפת מקורות מודיעניים עדיף שתרקיב בכלא עד סוף ימיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לפיד שותף לרמיסת החוק ברגל גסה
ל"ת
ב,
06/09/04 11:14
|
|
 |
16.
ה''פטריוטיות'' כמפלטו של הנבל !!
נועמי,
פורטוגל,
06/09/04 11:05
|
ושוב הלאומן הפרמיטיבי הזה לפיד מוצא ב''פטריוטיות'' בפרוטה, שמתחפשת ''לביטחוניזם '' את הצידוק להפרת זכויות אזרח בסיסיות !! כל כך מדהים לראות כיצד המעצמה הגרעינית במזה''ת מבוהלת מפני ''הסכנה'' שקרויה טלי פחימה, עד שהיא מסתתרת מאחורי ''מקורות מידע'' אותם היא לא חושפת בבית המשפט אפילו. ישראל הופכת במהירות למשטר פאשיסטי שמונהג ע''י ואריאציה מקומית של חונטת גנרלים. כל אזרח בישראל חייב לשאול את עצמו אם ראויים הקורבנות שאזרחי ישראל נדרשים להקריב כדי לקיים ''מדינה'' שבה אזרחים מושמים מאחורי סורג ובריח ללא משפט, ללא הצגת ראיות. סתם כך !!! מדינת ישראל היא קריקטורה של מדינה דמוקרטית ובתור שכזות מתאים לה שר ''משפטים'' שהוא קריקטורה מהלכת לאדם שזכויות אזרח וחוק בראש מעייניו. יותר מכל מר לפיד הוא לאומן עלוב שיחד עם כל מערכת ''המשפט'' מתאמן בקפיצה לדום לכל דרישה וגחמה של ''מערכת הביטחון'' בישראל !! אבל כדי להיות הגונים ממש חייבים בכל זאת להודות ש''סכנה'' גדולה נשקפת למדינת ישראל המיליטריסטית מהגברת טלי פחימה. ו''הסכנות הן כדלקמן: 1. טלי פחימה קרעה במעשיה את הדימוניזציה השקרית שמערכת התעמולה הציונית עושה להתנגדות הפלשתינית. היא מציגה את הלוחם הפלשתיני כאדם אנושי ופשוט שניתן לנהל איתו דיאלוג על בסיס ביטול משטר הכיבוש הארור - זוהי ''סכנה נוראה'' . כי עוד עלול להתברר שיש עם י לדבר בצד הפלשתיני !!, ו''האויב'' איננו שד מזוויע - אלא בן אדם . כמוני וכמוך !! - 2. טלי פחימה כמו וואנונו היקר מבתקים בתעוזה את הקשר הגורדי בין מזרחיות ללאומנות פאשיסטית. טלי מציגה פן מזרחי- אזרחי גאה שלא מחייב התחנפות להגמוניה אשכנזית ע''י הדגשת לאומנות ושינאת ערבים.
מהבחינות הללו חייבים ''להודות'' - טלי פחימה היא ''סכנה'' נוראה - ראוי היה לגזור עליה מאסר עולם והגלייה מאי-השדים שקרוי ישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
ל"ת
דני,
פסואה,
06/09/04 19:20
|
|
 |
לא קשה לך להיות כל הזמן מטופש?
ל"ת
חרטאת,
אבו יסמין,
06/09/04 13:26
|
|
 |
נועמי :אתה בוגד נתעב,וחלאת אדם
ל"ת
נגעל משטינקרים,
06/09/04 12:52
|
|
 |
nice language
ilan,
06/09/04 12:31
|
you cant hide behind the garbage you wrote, just because you use nice words. you are a traitor and I hope you stay in Portugal for the rest of your natural life. you are the garbage we walk on.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי לזכריה, נועמי למוטי
אבישג,
06/09/04 12:16
|
כדי לגמור עניינים נזווג את פחימה לזביידי, את ה''פורטוגלית'' לוענונו, ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לכלוא את נעמי מפורטוגל
דני,
06/09/04 11:58
|
|
 |
15.
תירוצים עלובים לאנשים עלובים
נורי,
ת''א,
06/09/04 11:05
|
מתי יבינו אנשים כמו לפיד או כל יתר אגרופני השלטון שהם פשוט נראים טמבלים? מספרים לנו סיפורים מה אפשר היה לעשות אבל לא עושים כי בלב בלה בלה. מתי כבר תקבלו שכל? הרי סיפור טלי פחימה הוא סיפור שאת סופו יודע כל ילד: היא תשוחרר אחרי שהממסד הישראלי ימשיך עוד קצת להראות את פרצופו הנלעג והלא אינטליגנטי. ואז יום אחד פשוט ישלחו אותה הביתה. היא הקטנה טלי כבר יכולה לסמן ניצחון על כל החכמים יושבי הלשכות ונוסעי הוולוו. כי היא לפחות עשתה משהו אמיץ. טלי פחימה מקבלת קידום מכירות חינם משלטון נלעג ומפוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-נורי
מוטי,
06/09/04 13:48
|
אם הוא לוחם חופש יש לי התור מגינה זכות להגן על עצמי מפני צורת הלחימה שלו מחינתנו של צורה של לחימה הינה לגיטימית אז צריך לגזור גזירה שווה מה שמותר לו מותר לנו כמדינה ואם טלי פחימה עצורה וזה ימנע פעולה של
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנורי.
צ,
06/09/04 11:34
|
עפ''י דבריך אפשר להבין שטלי זכה כשלג. אך בטלויזיה ראינו אותה עם אותו טרוריסט בשם זבידי. טלי טוענת שזבידי הינו לוחם חופש.האם תפקידו של לוחם חופש הינו ליזום פעולות טרור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''צ''
נורי,
ת''א,
06/09/04 12:33
|
תפקידו של מי שמגדיר עצמו לוחם חופש הוא ללחום להשגת חופש. טרור הוא אמצעי פוליטי להשגת המטרה הזאת כי אין להם לפלסטינאים כל דרך אחרתלגרום לשינוי. בטרור הם ישיגו בסופו של דבר את מטרתם - זאת רק שאלה של זמן. אגב, גם הישראלים לפני הקמת המדינה הרימו באויר מתקנים שהיו מזוהים עם השלטון הבריטי וגרמו להרוגים והרס. אמנם צריך להגיד שהיום הכל שונה אבל אין אפשרות להלחם בטרור כמו שעושה ממשלת ישראל כאילו שהוא לא קשור לעניינים פוליטיים. טרור הוא רק אמצעי שמשתמשות בו קבוצות שונות כדי לכפות הסדר על ממסד שלטוני. הטעות של ישראל היא שהיא מפעליה כוח פיזי נגד טרור ולא עושה שום דבר כדי להתמודד עם הסיבות לטרור. זה שרון אריאל וזה גם נשיא רוסיה פוטין שכל מה שיש להם בראש זה כוח פיזי. והתוצאות: אוטובוסים מתרוממים באויר, ילדים נרצחים בבית ספר ומעל לכל אוירת פחד ומתח דווקא אצל הישראלים. זה הוא ראש ממשלה ראוי שפותר בעיות? מגיע לישראל משהו יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנורי.
צ,
06/09/04 12:55
|
אדם שהינו לוחם חופש לא צריך לפגוע בילדים חפים מפשע וחסרי אונים. לידעתך זבידי שאתה קורא לו לוחם חופש מיטל אימה גם על תושבי גנין ובמקביל הוא גובה דמי חסות מתושבי גנין. מה אתה אומר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל
נורי,
ת''א,
06/09/04 15:46
|
לא קראתי לאף אחד לוחם חופש רק הסברתי לבקשתך מה ההגדרה של לוחם חופש. הישראלים ממשיכים להאשים את כל העולם. אבל הרי כולם מחפשים פתרון. לא? אז אם מחפשים פתרון באמת, כבר כל ילד מבין שתגובה צבאית חזקה ככל שלא תהיה לא תפסיק את הטרור. לא ישראל ולא רוסיה וגם לא אמריקה לא יוכלו להפסיק טרור רק ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנורי.
צ,
06/09/04 11:23
|
|
 |
אתה קשקשן שאינו יודע דבר
מישהו,
06/09/04 11:22
|
|
 |
לא נכון.
נורית,
06/09/04 11:33
|
טלי פחימה אינה מהווה סיכון אלא רק ליהודים. לנורי היא לא מסוכנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מי מכתיב את החוקה בארץ
שמחה,
06/09/04 11:00
|
השב''כ או ספר החוקים של המדינה בלשון יוריסטית אם יש דבר כזה בישראל _הקונסטיטוציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לטלי פחימה.
צ,
06/09/04 10:56
|
לטלי. את טוענת שזבידי הינו לוחם חופש. האם לוחם חופש הינו אדם שיוזם פעולות טרור ? ? ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זביידי נלחם בעם הכובש אותו
איציק,
06/09/04 11:25
|
|
 |
לאיציק.
צ,
06/09/04 11:52
|
האם לוחם חופש צריך לרצוח ילדים חפים מפשע.? לידעתך .זבידי יחד עם אנשיו גובה דמי חסות מתושבי גנין.האם זה לוחם חופש.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פה עניין של...
ארז,
06/09/04 11:48
|
נקודת השקפה. זביידי הוא רוצח, לא לוחם חופש. מי שמסייע לו הוא רוצח בדיוק כמוהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח אזרחים מנוגד לחוק הבינ
טרור = טרור,
06/09/04 19:52
|
|
 |
ומי שילחם בך...
יקי,
06/09/04 11:34
|
|
 |
12.
מדינת משטרה!
ל"ת
גילי,
06/09/04 10:50
|
|
 |
11.
לא להאמין
דניאלה,
06/09/04 10:46
|
לא להאמין שהאיש הזה שר המשפטים במדינת ישראל לא להאמין שהאיש הזה היה עיתונאי. הוא בושה לאינטליגנציה ואני לא לצידה של טלי פחימה. ממש לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לש.
הרי,
06/09/04 11:18
|
את אומנם טוענת שאת לא בצד של טלי. אבל אפשר להבין שאת תומכת בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאלה תגובה 11
דניאלה,
06/09/04 11:12
|
אני ממש מתנגדת לדעתך. לפיד איש חכם מאוד, משכיל ובעל ידיעות רחבות. הוא מייצג שכבה מכובדת של החברה הישראלית בניגוד לשרים אחרים כמו סילבן - הוא - הוא בושה לאינטליגנציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
''הישראלית'' טלי פחימה?
ישראלי,
06/09/04 10:45
|
|
 |
צודק
חיים שמול,
06/09/04 11:22
|
אתה צודק ב100 אחוז. אם זה היה מישהו מהימין,היו כותבים ''פעיל הימין הקיצוני''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אין שום ראיות, הכל הונאה
ש,
06/09/04 10:44
|
אם יש ראיות לתמיכה בפיגועים, שום ביטחון של מקור לא היה מונע את פרסומן. זו פשוט רדיפה פוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות. זאת לא רדיפה פוליטית.
לילי,
06/09/04 11:21
|
הלוואי והיתה לנו התבונה לרדוף פוליטית את הבוגדים ביננו , אנשי השמאל הקיצוני והפוסט ציונים. הלוואי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גם לכם יש איזו הרגשה שאתם
האורות נדלקו,
קומו צאו,
06/09/04 10:34
|
סטטיסטים בסרט אימים? כל הסיפור הזה של ה''סכסוך הישראלי ערבי'', צריך היה להסתיים בנצחון מלחמת ששת הימים. ישראל התאמצה בכל כוחה להסב את הגלגל לאחור וגם הצליחה! ה''סכסוך'' נמשך. דם נשפך כמים, ובוגדים רבים כחול אשר על שפת הימ לרוב. פרשיות ריגול, פעילות גלויה של יהודים לקידום תכנית השלבים הערבית, שיתוף פעולה של ממשלת ישראל, דגי רקק נעצרים, גדולי הפושעים מסתובבים בעולם, זוכים בפרסים ובכספים גדולים, חותמים על הסכמי סרק. יהודים נזרקים מבתיהם ע''י יהודים. המפלצת הג'יהאדית מקבלת את כל החיזוקים מישראל הגוססת, הכל חולני עד אימה. זה מזכיר לי את הסיפור על השולטן והוזיר שנתנו סימן, זה במצחו של זה, כדי שידעו, להבדיל מכל העם, לאחר שיאכלו גם הם מן החיטה הגורמת ליציאה מן הדעת, שהם משוגעים! מדינת ישראל היא קן קוקיה אחד גדול, כלומר, קטן, בגבולות אושוויץ. שישפטו את הדבר המחליא הזה בדלתיים סגורות וישליכוה לכלא עד סוף חייה. שאם לא יעשו כן, בוודאי נשמע בימים הקרובים שהיא שוחררה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סליחה על הבורות
מירו,
שוויץ,
06/09/04 10:33
|
מישהו או מישהי יכול(ה) להסביר לי מה זה מעצר מינהלי?? תודה ויום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למירו אל תשיים לב לנורי.
צ,
06/09/04 13:02
|
מעצר מנהלי זה מעצר שאין ראיות חותכות לגביו.וגם שהראיות הם ראיות סודיות. לגבי תשובתו של נורי.נורי חי מעבר לקו הירוק ולכן הוא אדיש לטרור הפלשתינאי .הוא {נורי}הינו אדיש לטרור ולזה שהטרור פוגע גם בבני עמו שלא מתפרנסים בגלל הטרור. אני לא איתפלא אם גם נורי הוא טרוריסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעצר מנהלי
נורי,
ת''א,
06/09/04 11:21
|
למירו גרוצימיטאננד - מעצר מינהלי זה עוד פטנט ישראלי יחודי. כשלשלטון הישראלי אין שום הוכחות לפשע נגד מישהו אבל המישהו הזה מעצבן אותם ועושה בעיות אפשר תמיד לעשות איתו מה שרוצים לכמה זמן שרוצים. קוראים לזה מעצר מינהלי. ישראל זאת דמוקרטיה על תנאי ולפעמים צריך להרחיק מישהו או להשתיק מישהו כי הוא ממש לא עושה מה שכל האחרים עושים ומדקלמים. הבנת את זה ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
only in Israel?
ilan,
06/09/04 12:37
|
|
 |
איזה תשובה זו? בכלא
ל"ת
לנורי,
מה זה?,
06/09/04 12:02
|
|
 |
ככה הגבת...
ארז,
06/09/04 11:47
|
|
 |
אם זה היה הסבר נכון...
יקי,
06/09/04 11:36
|
|
 |
6.
עונש קל מדי
שולי,
ירושלים,
06/09/04 10:31
|
האם העובדה שיש בעיה לחשוף את מקורות השב''כ היא שעוכרת ישראל הזו לא תענש?? אני מאוד מקווה שלא כך. אם היא אכן מעורבת בארור, שיתקיים משפט חסוי, בודאי שאין להסתפק במעצר מנהלי קצר. תארו לכם מה יהיה הלאה עם אנשים כאלה. הדעת לא סובלת שהם לא ייענשו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ולמה פדרמן היה במעצר מנהלי???
ירון,
חיפה,
06/09/04 10:30
|
גם את המקורות היהודים לא רצו לחשוף? הוא יצא זכאי! רק אם פחימה תצא חייבת זה מצדיק את המעצר המנהלי למפרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
טלי פחימה .
צ,
06/09/04 10:21
|
היא טוענת שזביידי לוחם חופש. האם לוחם חופש הוא אדם שמוציא פעולות טרור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אנג'ליקה יוספוב נידונה למאסר
ל"ת
זיכרון קצר,
06/09/04 10:04
|
|
 |
2.
לשחרר את טלי
מוחה,
06/09/04 10:04
|
אם אין ראיות גלויות המאפשרות העמדתה לדין של טלי פחימה, שחררו אותה למען השם. אדם מועמד למשפט במדינת חוק רק אם הואשם בעבירה המופיעה בספר החוקים. מסוכנות אינה אשמה. החיים רצופי סכנות ואנו ממשיכים לחיות. ניתן להגביל את כניסת הגברת לשטחים, הלא בכל מחסום יזהו אותה החיילים. למה לעצור אותה במעצר מינהלי. הלא אסור שהשבכ ישתלט על המדינה, עם כל הכבוד לפעילותו החיונית במניעת טרור. מחיתי גם נגד מעצרו של נועם פדרמן, שמעשיו מתועבים בעיני, כי דמוקרטיה אינה יכולה לדור בכפיפה אחת עם מעצרים ללא אשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה אינה יכולה לדור...
ארז,
06/09/04 11:32
|
בכפיפה אחת עם אנשים שעושים את מה שעשתה הגברת הזו. כל עוד יש בחברה גידולים כמוה, אין מנוס מנקיטת אמצעים קיצוניים נגדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה באמת עשתה
תוהה,
06/09/04 18:06
|
מעניין מה אתה יודע על מה שעשתה כביכול טלי פחימה. האם אתה עובד בשבכ. גלה לנו, ואולי תלך לעבוד קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''...למען השם '' ?
זולו,
06/09/04 11:20
|
לשחרר את פחימה , למען השם ? יותר מתאים ''ביסמיללה''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אבי דיכטר תתפטר מיד אתה נכשל
ל"ת
שב''כניק לשעבר,
06/09/04 10:02
|
|
 |
אתה שבכניק כמו שאני חמסניק
ל"ת
הגולשים לא,
מטומטמים,
06/09/04 12:56
|
|
 |
שב''כניק לשעבר לא מזדהה באינטרנ
ל"ת
שקרן בהווה,
06/09/04 12:07
|
|