 |
104.
לא נורא יבוא אחר.
simsim,
toolkarem,
07/09/04 12:57
|
אסור לנו להתייאש. הם צריכים לדעת כי אפילו שנכשל השיגור עדיין יש לנו עוד אחד שמסתכל עליהם . ורק שיחשבו להרים שיאב אחד כבר טהרן מחוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
ניסיון
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
07/09/04 07:58
|
אולי-גילו-ששטלו-בלוין-מרגל-כגון-ואנונו-או-טלי-פחימה-ואפילו-אוטו-כדי-שלא-יאשימו-אותנו-בריגוללא-צודק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
לא זול... בהחלט כדאי
האחד,
07/09/04 07:51
|
יהיה יקר יותר ללמד את העם הזה ללכת בדרך הישר מלממן כלים להגנת השחיתות. אבל, הכסף הציבורי הזול עושה את שלו. עוד 60 מליון דולר על 650 המליונים שהוקצבו עד כה ועוד, ועוד, ועוד... רק שלא להיות כאחד האדם. מתאים לעם האהוב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
למה לווין אם הכל כתוב בקבלה?
אריה,
07/09/04 07:48
|
לא בזבוז כסף? כל מה שצריך לדעת אפשר לשאול את הבבא משהו, וזה אפילו יהיה (טיפה) יותר זול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
יישר כוח לתעשיה
מנחם,
תל אביב,
07/09/04 07:34
|
|
 |
99.
גם המנהלים שם זה ''ג'ובים''?
אריה,
07/09/04 07:16
|
כאילו, במשרד לאיכות הסביבה לא באמת יש עבודה חשובה לעשות? ואם שם אפשר למנות מנהלים לפי כוחם האלקטוראלי במרכז הליכוד אז למה לא בתעשיות הביטחוניות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
לא להיכנס לפאניקה ודיכאון
דורית,
07/09/04 05:35
|
כשעוסקים בפיתוח יש גם כשלונות. עם עוד מעט סבלנות ועוד הרבה כסף יהיה לנו לווין אופק חדש שישוגר גם הוא מטיל שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
לא הייתי נותן לח
יוסי,
גושדן,
07/09/04 05:17
|
|
 |
96.
לא ידעתי שח''כים שלנו מהנדסים
ל"ת
doctor,
jerusalem,
07/09/04 03:54
|
|
 |
נראה לי שאתה לא יודע עוד הרבה
דורון,
07/09/04 05:31
|
דברים...נא השלם השכלתך לפני שאתה כותב דברים בלתי בדוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
בשיא הרצינות - אפשר היה לבטח
המבטח,
07/09/04 00:48
|
הן את הלוויין ואת השיגור בפרמיה סבירה, שעכשיו רק תתייקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מוכן לתרום $300 ללווין חדש
בצלאל,
07/09/04 00:16
|
|
 |
אני מוכן לאן שולחים את הכסף
ל"ת
יוני,
07/09/04 01:53
|
|
 |
93.
עבדתי עליכם חחחח
אופק 6,
07/09/04 00:09
|
אני אופק 6 ואני רואה 6 6. אני בחלל מעל איראן ואני קולט בחורות אירניות כוסיות עם בקיני לא רחוק מהכור. דש לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
למה לא בונים כמה לווינים בו''ז
עוזי כהן,
רעננה,
07/09/04 00:08
|
לא כדאי שיהיה אחד ספייר למקרה של תקלה ? זה בטח לא עולה פי שתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם עשרה לווינים שייבנו בג
אריה,
07/09/04 07:45
|
כשאמות המידה למינוי מהלים או מהנדסים זה הכוח שלהם במרכז הליכוד, גם עשרה לווינים כולם יתפוצצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי
דוד,
07/09/04 05:18
|
|
 |
תשובה
א,
07/09/04 05:04
|
|
 |
91.
מי שלא טועה לא עושה
ערן,
ניו יורק,
06/09/04 23:57
|
כל מי שבא לבן אדם בטענות על טעותו הוא בעצם אדם שכל אשר ידעה נפשו מאז ומעולם זה לדבר. קל לדבר, לשפוט ולזלזל באנשים אחרים כאשר מעולם לא העזנו וניסינו לעשות משהו בעצמינו. הצלחה וכשלון הם תוצאות של העזה, מי שלא מעז לא נכשל אבל גם לא מצליח ומי שמפחד להעיז בעצם מפחד מכישלון אבל למה שאנשים לא יפחדו מכשלונות בחברה תובענית כמו שלנו ובעיקר בחברה יהודית שמתיימרת להיות הטובה מכולם. תזכרו אנשים שבלי שום קשר לגזע, מין, דת או מוצא אנחנו כולנו בני אדם וללא טעויות לא היינו מוגדרים כבני אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוישה, אמרת תחבר את החוט שראינ
אריה,
07/09/04 07:18
|
מוישה, לא אמרת אתה תחבר את החוט ההוא שראינו משוחרר? מה אחר כך, שיגרו אותו אתמול !...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אופק 6
יצחק,
06/09/04 23:38
|
|
 |
89.
מה שחסכתם אצל החרדים ה' לים
ל"ת
בנצי,
06/09/04 23:29
|
|
 |
באמת אפשר לבקש מידע מהרנטגן
אריה,
07/09/04 07:22
|
באמת למה השטות היקרה הזאת של לבנות לווין, אפשר בחצי מחיר לשאול את הרנטגן מה בדיוק קורה באיראן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
הכיבוש אשם
מיקי בר קיקי,
06/09/04 23:19
|
|
 |
87.
למה להשמיץ סתם, הרוב עבד
מיכאל,
06/09/04 23:17
|
3 מארבע מנועים עבדו? עבדו. אז למה להגיד כשלון. אם בכנסת באים 50 ח''כים, כותבים שהכנסת עבדה ולא שהיא התפרקה ונפלה לים. חוץ מזה אם פרס לא היה מוכר את המניות של תדיראן , מי יודע מה היה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
איזה אנדרסטייטמנט
מתפלא,
06/09/04 23:15
|
התפעלתי מהאנדרסטייטמנט של שר הבטחון מופז, שאמר אנחנו לא מאושרים מהתוצאות, אך נפיק את הלקחים.רק 100 מיליון דולר עלו באש, זיקוקים דינור שהיו מספיקים להרבה חגיגות עצמאות. העיקר שישראל נמצאת כבר על מפת הלווינות, כך אמר, ואני כלל לא הכרתי את המפה הזו. ממש גנטלמן בריטי ששרד את המנדאט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
הכל בגלל הכיבוש
ל"ת
מיקי,
06/09/04 23:01
|
|
 |
84.
אם היה לכם 9,000,000 , לא
k_nemo,
Beer Sheva,
06/09/04 22:55
|
|
 |
83.
בפעם הבאה שיקשרו את ועננו ואת
אזרח-מודאג,
06/09/04 21:38
|
פחימה לטיל
תאמינו לי אחסן מרגלים יהיו לנו ואם הטיל יתפוצץ אז כפרה עלהם
אם לא שישארו תלויים שם לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
כמה שקיצצו לחינוך חרדי נפל לים
ל"ת
שלמה,
06/09/04 21:11
|
|
 |
באמת במקום לווין שישאלו את הרנ
אריה,
07/09/04 07:21
|
באמת במקום לווין אפשר לשאול את הרנטגן מה קורה באיראן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לדרור מילר הידען - אותו כוח
אבי,
מרכז,
06/09/04 20:53
|
משיכה שנזכרת בו מתיכון פועל גם על תחנת החלל שסובבת כעת את כדור הארץ. למה היא לא נופלת כמו אופק6? התחנה לא בגובה הרבה יותר גדול מ270קמ. ברגע שמוסגת מהירות מספקת החללית תמשיך לסובב את הארץ במשך שנים רבות עד שהחיכוך המזערי שבכל זאת קיים תאט אותה והיא תשרף באטמוספירה. גם אם אופק6 פוצץ בפקודת קרקע הוא היה הרבה מעבר ל-1500קמ מרחק מהחוף. מילר, לך תבנה טיסנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
No Ofek6
Assi,
Palmachim,
06/09/04 20:52
|
This was probably a publicity stunt and they was no spacecraft on the Shavit and Israel wanted to send Iran a hint about it's 1500km range rockets...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
העיקר שלא נפל אצל האויב הרע
ל"ת
SPIDERMAN,
06/09/04 20:51
|
|
 |
78.
עצה
אורון,
06/09/04 20:44
|
|
 |
77.
זוהי חבלה !!
מהנדס הי-טק,
06/09/04 20:39
|
כל מי שמביט בתמונת ההתרסקות, מבין מייד שמדובר בתקלה של אחד מארבעת המנועים. מנוע כזה אינו נבנה מפלסטלינה, ולישראל יש נסיון רב, ידע והצלחה, וקשה להאמין שחסכו בחמר...
כשל של מנוע כזה נובע כנראה מחבלה...
כשלים נוספים שאירעו בעבר הקרוב מאד, בעיקר כאשר מדובר שארה''ב משולבת עימנו בחלק גדול מן התכניות, ויש לה יד ורגל אצלנו בבית...
בנוסף לכך הכשל הגדול של החללית האמריקאית שנשאה את המחקרים המוצלחים של הישראלים, ואשר חוסלה על מנת למנוע את ההצלחה העתידה של ישראל... ...ואנשי נאס''א יודעים זאת אך חוששים לדבר,
כמו כן, הצורך הבינלאומי לכבול את ידיה של ישראל, ולעצור אותה מלהפוך למעצמה המתקדמת מבחינה טכנולוגית-הי-טקית,
כל הנ''ל מצביעים על כך שהשיגור של אופק 6 נכשל בשל 'תקלה מתוכננת'.
השאלה היא : מי תיכנן ומי ביצע ?
האם זה ישראלי שעובד ברפא''ל, בתעשייה הצבאית, באלביט, במשרד הבטחון ?
או אולי זה אמריקאי שיש לו גישה ?
מכל מקום, חובה לערוך בדיקה מקפת על כל אחד מהעובדים שיש לו גישה למערכת, מהי עמדתו הפוליטית, ואם השפעה חיצונית יכלה לגרום לו לבצע חבלה,
וחובה לעשות ניקוי אורוות רציני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
one of the only smart people
Avi,
Los Angeles,
06/09/04 22:20
|
it is hard to see realize and understand but the U S A may look like they like Israel and it has to be like that but they are the third party that will not let Israel succeed or gets out of the conflict we have Sharon is the only one who stud up and said to the US that he can not listen to them and he has to take care of his people. open your eyes and see in every conflict that is happening even between friends there is always a third party that looks nice and helpful but he is the one who destroys and in our case there is a good chance that the U S is the one. I can not judge this case but i can see the point.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי פרנואיד אבל הסבר הגיוני
יוסי,
חו''ל,
06/09/04 22:11
|
ואני בטוח שיש כבר מי שבודק בכיוון הזה ולא רק.... לא נותר אלא לאחל בהצלחה לאותם מוחות ישראלים שעובדים יומם ולילה כדי לשפר ולהעצים את עוצמתנו ...
''עלו והצליחו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי אתה קצת פרנואיד לא?
ל"ת
יוסי,
קרית אונו,
06/09/04 21:00
|
|
 |
נראה לי שהוא קצת דביל
ל"ת
gg,
06/09/04 21:35
|
|
 |
כן, וקנדי חוסל על ידי ה-CIA
מבקר קולנוע,
06/09/04 22:08
|
וכמובן, היטלר חי עד היום בארגנטינה, ומשה בכלל לא מת במדבר, אלא הלך לשוויץ עם דולרים בכיס... יאללה, צא מהסרט ובפעם הבאה קח כדור אקמול במקום אקסטזי...
אתה רואה סרט רע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
בהארץ זה רק 50 מיליון
אורן,
06/09/04 20:31
|
|
 |
עכשיו עדכנו ל-80 מיליון
אורן,
06/09/04 23:20
|
כנראה שמעריב לא יודע כמה עלה הלווין. 30 מליון לפה או לשם ממש לא משנה. בהארץ המחיר, לפי בכיר רשמי, הוא 50 מליון דולר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מינויים של הנגבי
ל"ת
דן,
06/09/04 20:19
|
|
 |
74.
מה הפלא?
ותיק בארץ,
מרכז,
06/09/04 19:58
|
הרי המדען \ המהנדס \ הטייס\הצנחן\ הפוליטיקאי הישראלי הוא הטוב מסוגו בעולם (אפילו הם בעצמם מודים בזה כל הזמן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
לערבי מ 50
Avi Ecuador,
06/09/04 19:51
|
השבוע היה לכם תוכניות בידור לרוב: הטיל של ישראל, הפיגוע בבאר שבע, הסופות פרנסיס וצרלי בארצות הברית, ההרוגים והפצועים בארצות הברית ובעיראק. ממש מסיבה ואתם בטח רוקדים על הגגות וחושבים שאללה נותן לכם יד. תיזהר מהשואה שאתם מביאים את עצמכם. תאמין לי שאנו לא נרקוד על הגגות ונשמח, אולי גם לא נהיה עצובים כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
בפעם הבאה רק אנרג
ל"ת
טיל אוילנשפיגל,
מינכהאוזן,
06/09/04 19:48
|
|
 |
71.
מחזיק את הבטן...
ערבי הגיוני,
06/09/04 19:35
|
|
 |
אחמד, אם אתה גר כאן
המחלקה הסגורה,
06/09/04 19:58
|
|
 |
מחלקה,....אתה צודק,אהבתי.
ל"ת
צברי אחד מהעם,
06/09/04 21:05
|
|
 |
מחלקה,הכוונה הייתה לתגובתך ב50
ל"ת
צברי אחד מהעם,
07/09/04 01:56
|
|
 |
70.
הנה סיבת הכישלון:
ישאל,
06/09/04 19:34
|
המהנסדים שתכננו את המערכות הם בוגרי מערכת החינוך הנכשלת של ישראל. הם פשוט לא מספיק טובים, לצערי הרב. שרת החינוך: קחי לתשומת ליבך שכישלון משרדך גורר שרשרת ארוכה של כישלונות בכל המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שהם מינויים פוליטיים...
ל"ת
אריה,
07/09/04 07:25
|
|
 |
דווקא רוב המהנדסים הם רוסים
מרק,
צפון,
07/09/04 00:12
|
והם בוגרי מערכת החינוך המצליחה של ברית המועצות לשעבר. אז לך תאשים את ברז'נייב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה
אליעזר בן יהודה,
ירושלים,
06/09/04 20:01
|
|
 |
הנה סיבת הכשלון
בוגר טכניון,
צפון,
06/09/04 19:58
|
אם האייקיו שלך היה קצת יותר גבוה ממה שהוא כעת (בסביבות ה- 30) היית יודע לחשב שהמהנדסים שפיתחו (וגם שגרו בהצלחה את לווייני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הסיבה האמיתית
המלך עירום,
06/09/04 19:24
|
כשרוצים להעלות לווין כדי לצלם ולפנות את ההתישבות בארץ, אז אצבעו של האל משבשת את השיגור, ככה זה לראות ולהאמין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרה קורה יקרה
עמוס,
המלך טיפש,
06/09/04 19:39
|
מי רוצה לצלם אתכם בכלל ? ? ? תעלו כבר על הרכבים הממוגנים וסעו לנגב - שם תוכלו לבנות עתיד טוב לילדכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
בבקר דיווח על לווין ריגול
שמאלני דביל,
הוד השרון,
06/09/04 19:10
|
בבקר דיווח על לווין ריגול אחר מתנחלים מידה כנגד מידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקר דיווח על לווין ריגול
שמאלני דביל,
הוד השרון,
06/09/04 19:22
|
אם אין כסף לשלם משכורת לקברנים וכשלא דואגים לקבורת המתים - התשלום מתנפח בצורה אחרת מידה כנגד מידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
היי כולם, נא לתרום לכסוי
המתרים,
קרייה,
06/09/04 18:38
|
|
 |
תיקון הודעה :-)
המתרים,
הקריה,
06/09/04 19:34
|
|
 |
66.
לכל המגיבים
פיני רביד,
06/09/04 18:34
|
לכל המגיבים העילגים, חסרי הבינה, האינטיליגנציה והמח. אם יש בי שמחה (ואין בי) שהשיגור נכשל זה רק בגלל שאנשים כמוכם אינם ראויים להגנה שמדינת ישראל באמצעות אנשי התעשיות הביטחוניות מנסה להעניק לכולנו. שלו נעליכם מעל רגליכם כשאתם מדברים על נושאים כאלה ועל אנשים שמקדישים את חייהם לבטחוננו. כולכם תתעוררו מאוירת הסדום ועמורה שפושה בארץ רק כשתראו את הבוהק הגדול והזוהר ברקיע. שניה אחר כך תתאדו באש איראנית גדולה ואולי עוד תספיקו לחשוב עד כמה מטומטמים הייתם, עד כמה מסואסבים ומושחתים נהייתם. ומילה אחרונה לאנשי התעשייה האוירית ושאר החברות המשתתפות - לא נורא. זה קורה וזה עוד יקרה. צריך להפיק לקחים ולהמשיך הלאה. ישר כוח ושנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך דברי אלוהים חיים!!!
ישראל!!!!!!,
07/09/04 05:59
|
כל המשמיצים והשמחים לאיד הם אוסף של פראזיטים שלא עבדו שעה אחת בימי חייהם בתעשיה מתקדמת.אין להם מושג וחצי מושג איזה משאבי ידע נחוצים על מנת להרים פרויקט כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיני תודה אתה צודק 100%
בצלאל,
06/09/04 21:06
|
|
 |
זה יום עצוב
sam,
06/09/04 20:40
|
לפעמים הולך לו איש אנטליגנטי כמוך לעיבוד במדור הזה שמיועד לנבערים מדעת לאנשי התעשיה חזק ואמץ אתם עושים עבודה נהדרת ומי שלא לוקח סיכון לא נחשל אבל גם לא מצליח זה יום עצוב אבל יצא משהוא טוב ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף תגובה עניינית!
ברוך ברוכמן,
חיפה,
06/09/04 20:11
|
|
 |
100% right
ל"ת
Yoni,
mercaz,
06/09/04 19:55
|
|
 |
65.
הגיע ל-270 קמ גובה?
אבי,
מרכז,
06/09/04 18:30
|
גופים בגבהים כאלה מזמן מחוץ לכח המשיכה של כדור הארץ. Eולומביה בסתובבה סביב כדור הארץ בגובה 240 קמ. גם אם בשגור לא מצליח להכניס את החללית למסלול הרצוי, בגובה כזה היא כבר נכנסת לאיזשהו מסלול, גם אם שגוי. איך זה שהיא נפלה 1500 קמ מהחוף? מעריב טועה - לא בפעם הרארשונה. שגור ממזרח למערב לא מסביר כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרחק מכדור הארץ
IAA,
07/09/04 14:20
|
לשאלות על מרחקי בריjה של לווינים, תרגישו חופשי ליצור קשר עם האגודה הישראלית לאסטרונומיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוקי הפיזיקה לא קובעים !
אריה,
07/09/04 07:29
|
|
 |
270 ק''מ מרחק 1500 ק''מ -טעות
יורם,
תל אביב,
07/09/04 00:43
|
בגובה 270 ק''מ ישנם הרבה מאד לוינים. אילן רמון ז''ל היה בגובה 200 ק''מ מעל כדור הארץ. הטיל שביט בטח הגיע לגובה יותר נמוך. ובכניסה לאטמוספרה נישרף כמעט כליל. אין חכם כבעל ניסיון פעם הבא ניהיה טובים יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז איך הירח מסתובב סביב הארץ
גלילאו קפלר,
ירחי צדק,
06/09/04 20:59
|
אולי מר ניוטון יסביר לי איך זה הירח מסתובב סביב כד''א אם אין כח משיכה בחלל, ועוד המרחק הממוצע של הירח סביב כד''א הוא 324000 ק''מ ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בור ושוטה.
דרור מילר,
06/09/04 19:46
|
לו היית לומד פיזיקה היית יודע שמה שכתבת חסר בסיס לחלוטין. כח המשיכה קטן ביחס ריבועי למרחק ממרכז כדור הארץ. מכיוון שמרחק ממרכז כדור הארץ על פני האדמה הוא 6400 ק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלק 2
דרור מילר חלק 2,
06/09/04 19:49
|
|
 |
הבבעיה יותר גדולה מטיל
Avi Ecuador,
06/09/04 19:26
|
למה הדבר דומה? לאחת בת 80 שמתאפרת וקונה את הבגדים היפים ביותר והולכת להתחרות למלכת היופי בעולם. אם ישראל רוצה הרתעה בדרך שהיא הולכת בה בטעות היום שתסתפח לארצות הברית. למה לוויון שאפילו את הלוקשים של הפלסטינים לא מזהים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולכם צודקים
קרוב לנושא,
למד פיזיקה,
07/09/04 04:53
|
בגובה 200 ק''מ כוח המשיכה קיים. ולכן הלווין צריך להסתובב סביב כדור הארץ כדי שהכוח הצנטריפוגלי יבטל את כוח המשיכה. כדי שהלווין יקיף את כדור הארץ ולא ייפול לא מספיק להעלות אותו לגובה 200 ק''מ. אנרגית השיגור חייבת להיות גדולה ממה שמכונה ''אנרגיית ההתנתקות'', אחרת הלווין ייפול חזרה. ואגב כאשר הלווין מקיף את כדור האר ונמצא בשיווי משקל, אפילו בגובה נמוך, התנאים בתוכו הם של חוסר משקל. כך שכולכם צדקתם. ומי שקורא לאחרים ''בור'' הוא בור בעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לויין מזהה בולשיט
ff,
06/09/04 21:37
|
|
 |
64.
שיקצצו בסכר הבכירים ויממנו אחר
משה מ,,,,
בת ים,
06/09/04 18:29
|
|
 |
63.
Privatize taasia avirit
dfghdj,
06/09/04 18:10
|
As soon as possible. Private companies are much better. Enough with the idea the government companies can ever succeed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מי שלא טועה - לא מצליח.
חיים,
שומרון,
06/09/04 18:03
|
ישראל נמצאת היום בחזית הטכנולוגיה, וקוצרת שבחים והתפעלויות. כל זה תודות למיטב המוחות שיש לנו. מה שקרה היום מראה שפשוט קשה להיות מושלמים, ושבפעם הבאה נצליח יותר. בסוף ננצח - יהודים טובים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלא טועה לא מקבל עוד תקציבי
ל"ת
אריה,
07/09/04 07:30
|
|
 |
61.
This is a part of betting bett
Yaniv Cohen,
US,
06/09/04 17:55
|
It is sad the launch did not work out but this a part of getting better
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אם ישראל
רציונלי 777,
06/09/04 17:53
|
רוצה להיות מעצמה של טילים כוח והרתאה היא צריכה להיות פיסית הרבה יותר גדולה, ואם היא עושה את ההפך ממה שהיא צריכה לעשות, היינו, מצתמקת והופכת לדו לאומית בעזרת *מנהיגי* ישראל... אין שום טעם בטכנולוגיה הראוותנית והבזבזנית הזאת ועל ישראל לחשוב ברצינות להסתפח היום לארצות הברית לפני שלא יהיה לה מה להציע וזה יהיה מאוחר מדי ולא רלוונטי. אין שום טעם במדינה שלמעשה היא לא עצמאית ולא יהודית ולא מדינה בהמשך כשקיימים מנהיגי חלם ועם הארץ שמשתף פעולה לחידלון עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית לפני השטויות
בן יהודה בשבלך,
ישראל,
07/09/04 07:19
|
רציונאלי 777 עאלק. תלמד עברית יה קרוט. הרתעה כותבים עם ע ו- ה ולא הרתאה. מצטמק כותבים עם ט ולא ת. והתחביר, נו טוב זה כבר באמת יותר ידי בשבילך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
בפעם הבאה שישימו את הלווין על
מהנדס,
בית המהנדס,
06/09/04 17:52
|
|
 |
מוחמד שב, קום, תן יד, כלב טוב
ל"ת
מנחם,
רמת גן,
06/09/04 18:08
|
|
 |
טיל רוסי היה יותר זול
ל"ת
רציונלי 777,
06/09/04 18:06
|
|
 |
58.
כולם מפיקים לקחים...
ומה הלקח,
שלנו???,
06/09/04 17:48
|
*הנשיא וולדימיר פוטין אמר, לאחר הכשלון והאסון הנורא באוסטיה, שרוסיה תפיק לקחים... *הרמטכ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מסע ההתנתקות של הלווין
יצחק,
06/09/04 17:41
|
|
 |
56.
נראה לי תקלה קצת דבילית לא?
לי,
רחובות,
06/09/04 17:40
|
|
 |
55.
אנחנו על מפת הלווינות
אהוד,
06/09/04 17:39
|
|
 |
54.
100 מליון דולר!!!!!!!לא יאמן!!
ל"ת
מרון,
י-ם,
06/09/04 17:38
|
|
 |
שהורידו מעניים
ל"ת
שלמה,
06/09/04 21:15
|
|
 |
53.
תעשיה אוירית
אוריה,
06/09/04 17:37
|
עשו טובה,סגרו תעסק ולכו הביתה.אה וה...מפתחות?זרקו אותם לים בבקשה.שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אם זה לא היה התעשיה שלנו...
יואב,
חולון,
06/09/04 17:34
|
|
 |
51.
אין תקציבים
דינה,
צפון,
06/09/04 17:33
|
אין תקציבים למערכת החינוך ,עובדי רשויות לא מקבלים משכורת כבר מעל חצי שנה...שביתות בלאגנים...אנשים רעבים!....והם מבזבזים על לווינים??מילא היו מצליחים ...חלם חלם חלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בידור לא רע...
ל"ת
ערבי הגיוני,
06/09/04 17:32
|
|
 |
לך להיות אסטרונאוט בסוריה
ל"ת
גדעון,
06/09/04 20:52
|
|
 |
אחמד, אבל לא כמו פיגועים,נכון?
ל"ת
המחלקה הסגורה,
06/09/04 18:31
|
|
 |
49.
לווין לחלל??
אילנית,
נתניה,
06/09/04 17:31
|
|
 |
נו באמת
אורן הקטן,
06/09/04 17:53
|
|
 |
48.
lo nora
Yoni,
mercaz,
06/09/04 17:31
|
things like this happen.
next time we will suceed.
to all those crying babies in teh responses, realize that this kind of stuff is not perfect and mistakes are made.
we are human
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אני שמח שלא הצליח
מוטי,
06/09/04 17:30
|
אולי ככה יגיעו למסקנות ויסגרו כבר את התעשיה האוירית ששותה לנו את כל הכסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד שב, קום, תן יד, כלב טוב
ל"ת
מנחם,
רמת גן,
06/09/04 18:10
|
|
 |
46.
נראה לי דווקא שכן הצליח
ציפורה,
06/09/04 17:27
|
|
 |
45.
מישהוא, עשה דחקות, זה לא עובד
הרשלה,
ארץ הדחקות.,
06/09/04 17:27
|
אני מכיר את המערכות האלה מבפנים, מישהוא החליק, ככה , אף אחד לא רואה, מה בשביל זה. ככה עם כנות הנסע (נחיתה) של המטוסים, אתם יודעים, לפעמים למרות הדחקות הדברים ממריאים וטסים, אבל לפעמים הדחקות מדחקות לנו בפנים. מישהוא דיחק שם, זה לא היה צריך לקרואת. מנועי טילים מייצרים בארץ ובעולם מזמן. הלא תע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד שב, קום, תן יד, כלב טוב
ל"ת
מנחם,
רמת גן,
06/09/04 18:12
|
|
 |
44.
נסו שוב-יש כסף..יש תקציב.
ל"ת
גרי,
תל אביב,
06/09/04 17:26
|
|
 |
43.
ואאללה לא הצליח??
מני,
06/09/04 17:25
|
|
 |
42.
בושה וחרפה כמה כסף
זיוה,
06/09/04 17:25
|
|
 |
41.
זה נשמע כמו פרק במ.ק. 22....
ל"ת
מושיקו,
ירושלים,
06/09/04 17:21
|
|
 |
40.
כל מי שצועק שאין כסף ועוד
מיכאל להיכנס,
מאדים,
06/09/04 17:19
|
שטויות אז לצומת ליבכם זה (הלווין) אמור היה לשרת לביטחון המדינה וביטחון המדינה קשור גם לכם או לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-40
שוש,
ארה''ב,
07/09/04 00:36
|
לך ללמוד עברית לפני שאתה מדבר על ''ביטחון המדינה''! כתבת ''לצומת ליבכם'' (כך!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
Yom Asa Yom Basa
David,
Hakirya,
06/09/04 17:13
|
Now you know why we have to spy in America. The US spy satellites work and I
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זו היא הסיבה
סתם אחד,
06/09/04 17:08
|
בדיוק מדוע משגרים את הטיל לכוון הים. את כל הטילים בעולם משגרים ממערב למזרח אולם בישראל היה תמיד חשש שבמקרה של תקלה יפלו חלקים מעל מדינות ערב. שיגור הטיל לכוון מערב הנו מבצע מסובך יחסית אולם בעיקרו מראה על עוצמתו של הטיל. מדינות ערב צריכות לחשוש מטיל בעוצמה כזאת ולפי ידיעות זרות מדובר בטיל יריחו משולב. לדעתי יש כנראה קשר בין הכשל בארהב לבין הכשל כאן. יש לבדוק אפשרות של מלחמה אלקטרונית בקשר לפיצוץ העצמי של הטיל. התרעתי על כך כבר בפעם הקודמת לפני שבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל היא היחידה בעולם
מנחם,
נתניה,
07/09/04 00:47
|
ישראל היא המדינה היחידה בעולם ששולחת טילים לחלל בכוון ההפוך וזה לא קל לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם אחד-טכנאי טילים פוהאהאהאהה
oo,
06/09/04 21:40
|
|
 |
00
סתם אחד,
06/09/04 23:16
|
לפי רמת הכתיבה שלך נראה לי שישבת דפוק. ולפי השם שלך אתה פעמיים אפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כתבת את השם עד הסוף
ערבי הגיוני,
06/09/04 17:31
|
|
 |
רמטכל של מקלדת
pp,
06/09/04 17:18
|
|
 |
לכל הארסים
סתם אחד,
06/09/04 17:59
|
|
 |
המשיכו לזלזל זה בזה, זה בריא!
תואם צלף קוצני,
06/09/04 17:52
|
|
 |
התגובות נקטעות! -תגובת המערכת?
תואם צלף קוצני,
06/09/04 18:25
|
התגובה נקטעה - כבר קראתי תלונה דומה. במתכוון? אם הבעיה טכנית, נסו בבקשה לתקן אותה. תגובתי המקורית הייתה:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מערכת, או אוטומאט? - שוב נקטע!
סוף-סוף, תגיבו?,
06/09/04 18:56
|
|
 |
תחליף
Avi Ecuador,
06/09/04 21:44
|
את המרכאות בכוכב, המרכאות יש בהם שימוש בשפת התיכנות וכאשר לא מתאימים את השפה למרכאות זה פשוט נקטע. תנסה, זה יעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
Maybe
Eitan,
06/09/04 17:05
|
Maybe we are not as smart as we think we are...Look at the results of high school children in sciences!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
להחליף מזוזות בטילים דחוף
שין45,
06/09/04 16:56
|
|
 |
35.
על מה אתם מדברים?
דני,
06/09/04 16:41
|
אל תאמינו לכל מה שכתוב . מישהו ראה על באמת שהטיל התפוצץ ? בתיק דבקה כתוב שהוא נפל לים .אני חושב שזו סתם תעמולה בשביל לעבוד על העולם . אני חושב שהטיל כן שוגר בהצלחה. הרי יש לנו ניסיון עם עוד כמה טילים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני -חלומו הרטוב של כל פוליקאי
yhy,
06/09/04 17:20
|
בטח אתה חושב שהאבטלה זה איזה טריק ביטחוני שהמוסד המציא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ראיתי את המקרה
אסי השמן,
אשדוד,
06/09/04 16:35
|
כנראה ששיגרו אותו מאזור אשדוד כי ראיתי אותו בבירור -הוא עף ואז בנקודה משויימת הוא נעצר והחל ליפול ארצה....זה היה מראה די נדיר...חבל שלא הצליח..חבל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא הלוין שראית ... זה קסאם
ל"ת
דני,
06/09/04 17:39
|
|
 |
יש לך ראיה חזקה... 1500 ק
סוד,
06/09/04 17:36
|
|
 |
33.
אם ישראל
רציונלי 777,
06/09/04 16:33
|
רוצה להיות מעצמה של טילים כוח והרתאה היא צריכה להיות פיסית הרבה יותר גדולה, ואם היא עושה את ההפך ממה שהיא צריכה לעשות, היינו, מצתמקת והופכת לדו לאומית בעזרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב
Avi Ecuador,
06/09/04 16:54
|
כנראה הגבלתם את גודל התגובה למספר מצומצם של מילים והתגובות נקטעות. באמת אין טעם לכתוב. אי אפשר להסביר כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי אבי אל תגיב יותר
ל"ת
[[,
06/09/04 17:20
|
|
 |
מצאתי את הבעיה בתוכנה של מעריב
ל"ת
תרגע,
06/09/04 17:36
|
|
 |
32.
מה יהיה ?
ל"ת
משה,
06/09/04 16:33
|
|
 |
31.
מי שלא עושה לא טועה
ל"ת
ארז,
06/09/04 16:28
|
|
 |
30.
מאחל מכל הלב שהשיגור הבא יצליח
ישראל,
ישראל,
06/09/04 16:25
|
מדובר בפרויקט בעל מורכבות גבוהה ביותר ותקלות קורות. חשוב ללמוד את הסיבות לתקלה ולתקן הטעון תקון לפני השיגור הבא.
בהצלחה לשיגורים הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
האויב לא צריך מרגלים
ארנון,
06/09/04 16:25
|
לצערי התקשורת בארץ כל כך ממהרת לפרסת לצורך תועלת אישית , ופוגעת בכך בבטחון המדינה . מה קורה אתכם? לא רק הישראלים רואים את זה. תהיו הוגנים ותפרסמו את התגובה כי אתם יודעים שאני צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ארנון
ii,
06/09/04 17:21
|
אני דווקא רוצה לדעתה שהממשלה זורקת 60 מליון דולאר לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
העיקר מצאנו נפט!
ל"ת
אתגר,
רעננה,
06/09/04 16:23
|
|
 |
27.
אל יאוש, בפעם הבאה נצליח .
ל"ת
ספוטניק,
06/09/04 16:11
|
|
 |
26.
חבל... אבל אין הצלחה בלי כשלון
בצלאל,
06/09/04 15:59
|
חבל כי זה עלה בליוני$$$ ,וחבל לי על כל המדענים הטובים שהיום שבורים ומאוכזבים ,אבל אלה חבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אם ישראל
Avi Ecuador,
06/09/04 15:53
|
רוצה להיות מעצמה של טילים כוח והרתאה היא צריכה להיות פיסית הרבה יותר גדולה, ואם היא עושה את ההפך ממה שהיא צריכה לעשות, היינו, מצתמקת והופכת לדו לאומית בעזרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גרביטציה
שש,
גליל עליון,
06/09/04 15:44
|
המיקום הגאוגראפי של מדינת ישראל מכריח אותנו לשגר לכיוון מערב, כאשר רוב השיגורים בעולם הם לכיוון מזרח, על מנת לנצל את כיוון סיבוב כדור הארץ. זה מכריח לייצר משגרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לשבור גפרור
ל"ת
NY,
06/09/04 15:41
|
|
 |
22.
טיל החץ משבוע שעבר פגע במשגר
ל"ת
מושון,
06/09/04 15:39
|
|
 |
21.
1+1=2
ל"ת
אורן,
06/09/04 15:36
|
|
 |
20.
ואיי ואיי...התפוצץ באויר..
איתן,
06/09/04 15:35
|
|
 |
מוחמד שב, קום, תן יד, כלב טוב
ל"ת
מנחם,
רמת גן,
06/09/04 18:17
|
|
 |
19.
מי אלה כל הבזיונות האלה?
חגי,
06/09/04 15:34
|
|
 |
מוחמד שב, קום, תן יד, כלב טוב
ל"ת
מנחם,
רמת גן,
06/09/04 18:19
|
|
 |
18.
Is that took place in India?
ל"ת
Joe,
06/09/04 15:34
|
|
 |
17.
אנשים רעבים כאן במדינה
אזרח,
06/09/04 15:33
|
זה העיתוי הכי טוב שמצאתם לבזבז כסף על נסויים שגם ככה הסיכוי שלהם להצליח לא גבוה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חבל, חבל מאוד
יניב,
קריות,
06/09/04 15:32
|
נקווה להצלחה יתרה להבא. לא תיפול נפשה של ישראל עלו והצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עצוב מאוד
עדי,
06/09/04 15:32
|
שנים שמנסים ובודקים ומשקיעים ימבה כסף (שאין לנו)ובסוף הכל יורד לטמיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מזה אופק 6?
אורית,
עפולה,
06/09/04 15:31
|
|
 |
יופי...
ל"ת
בועז,
06/09/04 17:25
|
|
 |
13.
יופי ,תמשיכו לזרוק כסף סתם.
ל"ת
אילן,
נתניה,
06/09/04 15:29
|
|
 |
waste of money?
Yoni,
mercaz,
06/09/04 17:32
|
we are using this stuff to watch our enemies that seek to murder us
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
איפה כל אלה שתמוגגו מאושר
אריק,
ראשל''צ,
06/09/04 15:29
|
כהחץ הוריד את הסקאד בניסוי הראשון.אה אני יודע.....הם בארוחת כובעים עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק כנס זה בשבילך!
בנס,
06/09/04 17:33
|
|
 |
11.
רות קיבלתי.
ל"ת
אחמד,
אירן,
06/09/04 15:28
|
|
 |
10.
כסף.
יחיאל,
פ''ת,
06/09/04 15:27
|
אתם מסוגלים לתאר לעצמכם כמה כסף אנחנו זורקים על כל הניסויים הללו?מסתבר שכל זה לחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ignorant
Yoni,
mercaz,
06/09/04 17:31
|
this stuff is for our security and our lives.
it is priceless
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חלם.
ל"ת
מישהו אחד,
06/09/04 15:26
|
|
 |
8.
יישר כוח לתעשיה האוירית!
מירי,
אשדוד,
06/09/04 15:26
|
|
 |
7.
לא מאמין
א,
06/09/04 15:25
|
הרי במעשיות הבטחוניות יושבים מיטב המוחות. לא יתכן שהם נכשלו. עוד תראו שהלווין נמצא במקומו ומשגר תמונות ברורות של אנטארקטיקה או הקוטב הצפוני. בינינו, עוד כמה מאות מליונים הם שום דבר בשבילנו. נגדיל קצת את הכיתות, נפטר עוד מורים ועובדות סוציאליות,נשאיר עוד חולים במסדרון, נקצץ בקיצבאות וכדומה. העיקר שיהיה לנו עוד לווין. מדליית זהב אולימפית כבר יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נכשל נכשל....כשלון כשלון!!
ל"ת
עמית,
חיפה,
06/09/04 15:25
|
|
 |
5.
אמרתי לכם אז כבר
אייל,
06/09/04 15:24
|
|
 |
4.
טכנולוגיה גדולה ללווין וקטנה
ל"ת
למשגר-ממש בושה,
06/09/04 15:21
|
|
 |
3.
מי סידר למהנדסים האלה את
יניב,
06/09/04 15:19
|
|
 |
2.
לא צריך להיכנס לדיכאון.
מנסים שוב ושוב,
עד שמצליחים,
06/09/04 15:09
|
אז הניסוי לא הצליח, אז מה??? צריך לבחון את הכשלון ולנסות שוב. אף אחד לא דורש ממערכת הבטחון 100% הצלחה כי אי אפשר להצליח כל הזמן. אין קשר בין ניסוי החץ שכשל ובין השיגור של הלווין אלא רצון ציני של הכתב לשוות לצבא רצף של כישלונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
היה ביטוח?
ל"ת
לבנות חדש מהר !,
06/09/04 15:05
|
|