 |
156.
כל הכבוד לצה''ל
המנהל,
07/09/04 20:57
|
היום שישבתי עם ידיד מב''ש בבית קפה תל-אביבי ושוחחנו אמרתי לו שאני מרגיש שמול שנות ה70 אני מרגיש פחות איום ופחד. ישראל באמת התחזקה בעוצמתה הצבאית. הוא אמר שהוא לא יודע על עוצמתה של ישראל והוא לא רוצה לדעת. אבל עבדכם הנאמן יודע, ואמנם יש יותר אתגרים כמו איום האינתיפדה ה2 הדועכת והאיום האירני (אני כולל בו את איום חיזבאללה). אבל מתמודדים איתם. גם המוראל בציבור גבוה ולפחות ל10 השנים הקרובות לא יצליחו לשבור אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
השמאל יושב שיבעה
ל"ת
לא להפריע,
07/09/04 18:48
|
|
 |
154.
Encouraging indeed
Alfassy,
Ofaqim,
07/09/04 18:46
|
The more U show determination to tackle any oncoming threat , the more the Arabs will respect U.No other compromising attitude.Years back,I can recall in native Marrakesh,the only Arab friends who respected me were the ones I plaid tough with.Ma La'asot ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
תודה לך צה''ל, תודה!!!!
ל"ת
כושי,
בריסל,
07/09/04 18:22
|
|
 |
152.
הכונו לפיגוע. מי על הכונת הפעם
תוהה,
07/09/04 13:26
|
פעולת צהל שבה נהרגו חברי ארגון טרור בלבד ולא מי שאינם מעורבים בפיגועים , ותודה לאל, אין נפגעים לכוחותינו, יכולה להחשב פעולה מוצלחת, המשכיחה לרגע את הכאב הצורב של כשלון שיגור הלוויין, כפי שציין מגיב חד עין לפני. השאלה מתי ומי יחטוף אותה הפעם, כי, אם נרצה ואם נמאן, וגם אם נשכנע עצמנו שהפיגועים מתרחשים בלי קשר לשום דבר, יש לחכות לפיגועים קרובים. אחד מאלו המתוכננים עלול לצאת אל הפועל. איני שמחה איפוא על החיסול המוצלח הלילה. איש לא יכול להבטיח שאינני קורבן הטרור הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כבר קורבן הטרור
ע.ע.,
07/09/04 22:48
|
הטרור הפך אותך לקורבן חששותיך ופחדיך. באופן זה הם מנסים לשבור את רוחנו ואמונתנו בזכות העם היהודי להתיישב מחדש בארצו. הפיגועים אינם תגובה. הם פועַל עצמאי של טרור איסלמי בכל העולם, כולל בארצות ערב, מולבש בכסות של ערכי תרבות מערביים בו הם לוחמים מלכתחילה. רק תמימים, רפי שכל ונפגעי נפש של פעולות הטרור כופים על עצמם היפוך מחשבתי כאילו הטרור הוא תגובה למשהו ולא הגורם עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stam Abla smolanit
ל"ת
fds,
07/09/04 20:44
|
|
 |
communist bitch
ל"ת
Grid,
07/09/04 20:43
|
|
 |
תשאיר כתובת שלךבאתר של החמס
ל"ת
בר כוכבה,
גרמניה,
07/09/04 20:26
|
|
 |
את יכולה לשאול גם: מי ניצל
איתן וויס,
07/09/04 16:57
|
הרי באותו מקום עסקו אותם אנשים בהכנת הפיגועים הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתוהה מה קרה לזכרון שלך?
הביני,
07/09/04 13:57
|
כבר 4 שנים שהם מפגעים בנו ללא שום קשר לפעילות שלנו שהיא תמיד תגובה לפיגועים שלהם- לתת להם לרצוח ולא להגיב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
למופז התותח!!!!!!!!!!!!!!
המגיב!,
07/09/04 12:51
|
מופז בבקשה אל תפסיקו את התקיפות! כל יום תקיפה משמעותית כזו תרסק אותם ותרסן אותם! חייבים להמשיך!!! לא לנוח עד שכל הנבלות יהיו בגיהנום!!! ואתם יודעים את זה! אז יאלללה מופז וצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
מלחמת חמולות
ל"ת
מה לעשות,
נחכה שיגמר,
07/09/04 11:54
|
|
 |
149.
צריך לאשפז את כל השמאלנים במחל
אני,
ישראל,
07/09/04 11:53
|
צריך לאששפז את כל השמאלנים פה בשער -מנשה במחלקה סגורה..מתי תבינו שבינתיים אנחנו היחידים בכל העולם שבקושי מגיבים לפיגועים נגדנו??ומתי תבינו סוף-סוף שאף פעם לא יגמרו הפיגועים גם אם לא נעשה להם כלום?מה היה כשרבין היה ראש הממשלה?או פרס?נתנו להם רובים!כסף על חשבוננו!!פתחו בפניהם עולם ומלואו בפני הפרמיטיבים האלה שכנראה טוב להם לחיות במאה ה-17 .ועדיןן עשו פיגועים קשים כמו בדיזינגוף וכו..מעניין אם כשחס וחלילה תאבדו ילד לטרור רק אז אולי יפתחו לכם העיניים כשתבינו מה זה לאבד ילד לטרור סתם ככה...תקחו כדורים כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
תקיפת צהל
יגאל,
ששון,
07/09/04 11:33
|
|
 |
147.
החשבון שלנו......
צברי אחד מהעם,
07/09/04 11:14
|
החשבון שלנו לאחר פיגועי באר שבע עדיין רחוק מלהיות **שווה** עם הפלשתינים!!.......בלי לציין שלפני מספר שנים טובות...*המחיר היה ארבע או חמש *קונטרה* על כל חיי ישראלי*!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
למה חיקיתם שהם יפוצצו 2 אוטובו
אלי,
07/09/04 10:57
|
|
 |
צודק ! לכן צריר להכות עכשיו,
חרטאת,
אבו יסמין,
07/09/04 13:57
|
וביתר עוצמה , ולא רק כנקמה , אלא בכדי לנטרל אותם מהמשך פעילות הטרור , מכות ללא הפסקה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
עוד 2 פלסטינים ואז נהייה שווים
ל"ת
בער שבע,
07/09/04 10:48
|
|
 |
תגובה מכוערת - זה מה שאתה
מת לחיות,
07/09/04 11:04
|
|
 |
144.
צריך לרסק אותם חזק
דוד,
07/09/04 10:47
|
עד שיפחדו מהצל שלהם אין דרך אחרת זאת השפה שהם מבינים אני מכיר אותם טוב רק כוח מדבר אליהם ולא הגיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
שרון רוצים הדרן!
ל"ת
יוכי,
07/09/04 10:46
|
|
 |
142.
תודה לח
ל"ת
תודה לצה,
07/09/04 10:45
|
|
 |
YOFI!!
Roberta,
London,
07/09/04 17:38
|
Best news I heard all day!!!! Yofi yofi!! Col ha'cavod la'tzava!!! Keep up the good job. They can run but they cannot hide! They try, but they cannot/ Yallah! I want to see more and more of these wonderful acts of courage from our Army!! Kadima!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
סוף סוף תגובה כמו שצריך!
ל"ת
אביעדושששש,
07/09/04 10:43
|
|
 |
140.
משתתפת בצער המשפחות
טלי פחימה,
07/09/04 10:42
|
|
 |
יהי זכרם ברוך?.....חחחחחחחח
סטיב,
ים,
07/09/04 15:41
|
ימח שמם וזכרם, ואם בכל זאת ישאר להם זכרון כל שהוא ארור יהא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
לעיתים יש חדשות טובות על הבוקר
ל"ת
ויקי,
ראשל''צ,
07/09/04 10:42
|
|
 |
138.
עוד
ליאת,
07/09/04 10:42
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
07/09/04 12:29
|
הרי לחימה בטרור תוביל אותנו לאבדון, בעוד שכניעה לטרור תוביל למזרח תיכון חדש...
ברור, ברור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
הרי הרחם של האשה הערביה יפצה א
מלתוז,
07/09/04 10:36
|
אתכם, אז מה אתם מתלוננים ?יש לכם ארבע נשים ואלפי ילדים וכל עוד לא תשנו את המדיניות החברתית שלכם תמיד יהיו אצלכם הורגים ונהרגים. כל העולם סובל מהפלסטינאים שלא משתמשים באמצעי מניעה. תלמדו מערפאת, יש לו רק אשה אחת וילדה אחת ואפילו כך מאה אלף דולר לחודש לא מספיקים לגדל אותן.
מלתוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
אין מה לעשות.אי אפשר
נורית,
07/09/04 10:36
|
|
 |
135.
למה חיכו לפיגוע?
אלי קופטר,
07/09/04 10:31
|
זו אינה מלחמה בטרור אלא נקמה קטנה על הפיגוע בבאר שבע. לא מתנהלת מלחמה בטרור, רק תגובות מזדמנות על יוזמות הרצח של הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק צודק צודק!!
ל"ת
איציק,
אבן יהודה,
07/09/04 10:40
|
|
 |
134.
מה אני אגיד לכם....
רחלי,
07/09/04 10:26
|
|
 |
133.
נביל שעת
מרדכי,
מבשרת,
07/09/04 10:25
|
|
 |
132.
רק סידרה של מכות רצופות תעזור
אריק האדום,
07/09/04 10:23
|
הבעיה שלנו היא שאנחנו משחקים לפי הכללים שלהם . כלומר פעם הם יכו בנו ופעם אנחנו בהם . המציאות כבר הוכיחה שזה לא יעיל ,וככה נמצא את עצמנו קוברים עוד הרבה חללים . חס וחלילה. כבר מחר אנחנו צריכים להכות ברוצחים האלה שוב , ומחרתיים שוב עד שיזעקו להפסקה . אדוני ראש הממשלה , אם אתה לא תעשה זאת , אף אחד לא יעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
עכשיו יש לי הזדמנות לרקוד גם
דבורה,
07/09/04 10:19
|
כמה הפ רקדו על הגגות שרו עכשיו אני מחזיקה את הבטן ושרה בקול עם ישראל חיי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תרקדי יותר מידי כי התגובה
ליאורה,
07/09/04 10:39
|
|
 |
ואז תגידי אמרתי לכם
בר כוכבה,
גרמניה,
07/09/04 20:30
|
את מזכירה לי אותם כשאין סיבה הם ממצאים אותה גם בעוד עשרים שנה יגידו בשביל יאסין . הפעם זה בשביל האח שלי גם לו מגיע איזכור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
ארז,
07/09/04 12:30
|
|
 |
והתגובה לתגובה גם בדרך
ל"ת
ח',
07/09/04 10:49
|
|
 |
אריאלה אולי תשני את שמך לפטמה
אבי,
07/09/04 10:44
|
|
 |
130.
מתי מעגל הדמים הזה יפסק כבר??
ל"ת
שושנה,
ראש העין,
07/09/04 10:18
|
|
 |
כשהאוייב יפסיק...
ארז,
07/09/04 12:31
|
|
 |
129.
הם יכולים לבוא בטענות אך ורק
יוחאי,
07/09/04 10:17
|
|
 |
128.
ומי הבא בתור?
אליהו,
07/09/04 10:16
|
|
 |
יש שני תורים:
ע.ע.,
08/09/04 14:56
|
1. תור של אלה הטומנים ראשם בחול ומושיטים צוארם למאכלת, מתוך התעלמות מהעובדות שהטרור אינו תגובה אלא הגורם היוזם. 2. תור של אלה הנלחמים ברוצחים, ונכון, גם סובלים אבדות.
לאיזה תור אתה מצטרף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו
ארז,
07/09/04 12:32
|
אתה באמת חושב שהמחבלים מחכים לאירועים כמו זה כדי לבצע פיגועים?
אבל מצד שני, הם מחכים שאנשים כמוך יתנו למעשי הרצח שלהם הכשר כ''נקמה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
טוב שלא נפגעו בני אדם.
ל"ת
ס.ג.,
ת''א,
07/09/04 10:15
|
|
 |
תותח!קרעת אותי מצחוק!באמת!
ל"ת
ענת,
07/09/04 10:37
|
|
 |
126.
מעניין מי וכמה ישלמו הפעם
אריאלה,
חיפה,
07/09/04 10:04
|
|
 |
מעניין...
ארז,
07/09/04 12:34
|
שתמיד מעשי הרצח של הפלסטינים מוצגים ע''י השמאל כתגובה למעשי חיסול / לסבל / ל''כיבוש'' / ל''דיכוי'', בעוד שפעולות של יהודים נגד ערבים מוצגות תמיד בחלל ריק, כאילו לא קדם להם כלום. למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מתי בחיפה יבינו שהערבים
אבי,
07/09/04 10:41
|
|
 |
125.
תודה שאול תודה אריק.
שגב,
07/09/04 10:04
|
|
 |
124.
תגובה לתגובה לתגובה לתגובה
יהודה,
המכבי,
07/09/04 10:02
|
|
 |
123.
ערבים מבינים רק כוח.
ל"ת
קרנית,
07/09/04 10:01
|
|
 |
122.
אריק שרון!!!!
ל"ת
ראש הממשלה,
שלי!!,
07/09/04 10:01
|
|
 |
121.
עד מתי??
ל"ת
גרשון,
07/09/04 10:00
|
|
 |
120.
איפה
לואי ה14,
07/09/04 10:00
|
|
 |
119.
כל הכבוד
נטלי,
07/09/04 09:59
|
|
 |
118.
לא דיברנו על התנתקות.?
ל"ת
שמעון,
נתניה,
07/09/04 09:57
|
|
 |
אז מה אם דברנו?
ע.ע.,
08/09/04 15:06
|
לא רק דברנו. גם התחייבנו לאמריקאיים, גם החלטנו,גם התחלנו בהתארגנות מעשית. זה מנע מהם לשגר רקטות לשדרות או לבצע פיגוע כפול בבאר-שבע? כמו בלבנון, שם 4 אמהות טפשות גרמו לכך שהחיזבלה התפנה ליזום ולתמוך ב-75% מהפיגועים בישראל ולהצטייד בנשק המיועד לפגוע בכל אזור הצפון והמרכז. יש רוצחים טרוריסטים ויש תמימים 'המבינים' אותם ומבלבלים בין סיבות ותרוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והקשר?
ארז,
07/09/04 12:34
|
אם נברח מגוש קטיף הטרור ייפסק? ייעלם? האם אחרי הבריחה לא נצטרך לשוב ולהילחם בטרור הרצחני שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
תגובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המגיב,
07/09/04 09:57
|
איזה בוקר של כיף..איזה כיף שהיה לי הבוקר!!! הנקמה מתוקה כדבש!!!! כל הכבוד לצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
צריך שיבינו
מרים,
07/09/04 09:57
|
שכל מי שעוסק בטרור דינו אחד,ובכל הזדמנות שתהיה נכה בטרור ללא קשר לפיגוע זה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
ועכשיו....
סיון,
מרכז,
07/09/04 09:55
|
|
 |
114.
כן ירבו פעולות שכאלה
ל"ת
כרמית,
07/09/04 09:54
|
|
 |
113.
אין אין ,אתם לא מבינים!
גבר גבר,
07/09/04 09:54
|
הם מבינים רק כוח!ככה צריך!ניסינו לדבר איתם מספיק פעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
תודה לרוה
קרן,
07/09/04 09:53
|
|
 |
משום מה...
ארז,
07/09/04 12:35
|
רק ישראל ''מייצרת טרור ושנאה''... ומה מייצרות פעולות הרצח של האוייב? אהבה ואחווה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
אי אפשר להמשיך ככה
רונית,
חיפה,
07/09/04 09:52
|
|
 |
110.
במלחמה כמו במלחמה
ל"ת
צפריר,
מרכז הארץ,
07/09/04 09:50
|
|
 |
109.
הם יכולים לתרום אברים להשתלות
ל"ת
מוטי,
07/09/04 09:49
|
|
 |
108.
שרון ,טעות חמורה!!
ל"ת
איילת,
קרית גת,
07/09/04 09:49
|
|
 |
107.
הנקמה בדרך כבר.
עידן,
07/09/04 09:48
|
|
 |
צודק!
ארז,
07/09/04 12:36
|
|
 |
106.
להמשיך להמשיך להמשיך!!!
ל"ת
שרונה,
צפון צפון,
07/09/04 09:47
|
|
 |
105.
כל הכבוד לצה''ל יישר כוח!
ל"ת
מתיישב,
בארץ ישראל,
07/09/04 09:46
|
|
 |
104.
כנראה שאנחנו רחוקים מאוד מפתרו
עופרה,
אי שם,
07/09/04 09:45
|
|
 |
אין לך מושג עד כמה עופרה...
ל"ת
שמאלני מניאק..,
07/09/04 10:21
|
|
 |
103.
מה זה יעזור?
גילה,
07/09/04 09:45
|
אז עוד שבוע בדיוק נצטער על הפעולה הזאת כי מאה טרוריסטים הרוגים לא שווים אזרח ישראלי פצוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הטרוריסטים לא עסקו
איתן וויס,
07/09/04 16:59
|
שם בחוג ציור וגיטרה, אלא בהכנת הפיגועים הבאים. חיסולם מנע פיגועים, לא גרם לפיגועים, משום שהרצון לבצע פיגועים קיים ממילא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחות15 מחבלים
עייזר,
עוזר,
07/09/04 10:07
|
גילה- פחות 15 מחבלים זה לפחות 15 פיגועים פחות אם לא יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה שאת מרימה ידיים מראש
ארז,
07/09/04 10:06
|
רק לידיעתך, המחבלים לא צריכים תירוצים כדי לרצוח יהודים - האם ללא הפעולה בעזה לא היו פיגועים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
so lets just leave or what do
Mark,
07/09/04 09:54
|
communist suggest u do, wait in our beds 2b killed or what
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לפחות עונש
ל"ת
חיים,
יהודה,
07/09/04 09:54
|
|
 |
102.
יופי אריק
יהודי טוב,
07/09/04 09:44
|
|
 |
101.
במקום להפציץ התחילו בטרנספר
אילנה ג,
תל אביב,
07/09/04 09:41
|
ממשלות ישראל מבזבזות סכומי עתק על הפצצות והתקפות חסרות תכלית כנגד מטרות פלסטיניות בחלקי ארץ ישראל המערבית המשמשות לכיבוי שרפות זמניות אך לא מספקות שום פתרון ארוך טווח לסכסוך הישראלי-פלסטיני. הפתרון היחיד ארוך הטווח שיתן מענה לסכסוך הזה הוא טרנספר של כל הפלסטינים המתגוררים מערבית לנהר הירדן למדינת ירדן הפלסטינית. יש לצאת במלחמת הסברה בינלאומית שמטרתה צריכה להיות השגת הבנה והסכמה בינלאומיים לפתרון זה. כמו כן, יש להסביר ולשכנע את הפלסטינים שפתרון זה הוא הטוב ביותר שהם יכולים ליחל לו. ברגע שאומות העולם תקבלנה את הפתרון הזה, הן גם תתרומנה משאבים למימון יישוב הפלסטינים במדינת ירדן ובניית תשתיות אזרחיות וכלכליות שתאפשרנה לפסטינים להתגורר ולהתקיים בכבוד בארצם - היא מדינת ירדן. רק פתרון זה יביא לשלום וסגסוג של שני העמים - העם היהודי בארץ ישראל המערבית, והעם הפלסטיני במדינת ירדן. פתרון זה גם יתרום ליציבות המזרח התיכון והעולם כלו. אזרחי ישראל צריכים לדרוש בתוקף ממשלת ישראל להפסיק לבזבז סכומי עתק על חומות והתקפות שונות ומשונות ובמקום זאת לפתוח במתקפה ליישום תוכנית התנתקות זו - העברת כל הפלסטינים שהתנחלו בחלקי ארץ ישראל המערבית למדינת ירדן, והתיישבות יהודים בכל חלקי ארץ ישראל המערבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד איפה חותמים
ל"ת
trt,
07/09/04 13:17
|
|
 |
צודקת לגמרי
ל"ת
מודאג,
07/09/04 10:12
|
|
 |
100.
מעולה.שירגישו קצת גם הם.
ל"ת
גלעד,
חדרה,
07/09/04 09:39
|
|
 |
מחר מחרתיים יהיה תורנו
ל"ת
יגאל,
07/09/04 10:21
|
|
 |
99.
אין חדש תחת השמש
ציפי,
07/09/04 09:39
|
הם הורגים אותנו,אנחנו הורגים אותם,הבלאגן חוגג ואין עתיד באופק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עם הייאוש והתבוסתנות
ל"ת
ארז,
07/09/04 10:07
|
|
 |
עד שהם יחליטו להפסיק !!!
ל"ת
חיים,
יהודה,
07/09/04 09:55
|
|
 |
98.
הסוף לאימפוטנטיות?
ל"ת
מנשה,
דרום,
07/09/04 09:38
|
|
 |
97.
כולם!שמתם לב?
יערית,
07/09/04 09:37
|
|
 |
נכון בהחלט!
ל"ת
קרן,
07/09/04 10:22
|
|
 |
96.
רע מאוד.
מאיר,
טבריה,
07/09/04 09:36
|
אין מה לעשות....להגיב זה רע ,לא להגיב זה רע מאוד,מה עושים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
יישר כוח לחיילים!
גל,
גל,
07/09/04 09:33
|
|
 |
94.
יופי יופי יופי יופי!!!!
ל"ת
נטע,
ראשל''צ,
07/09/04 09:32
|
|
 |
93.
נו פלשתינאים יקרים שלי
שלי,
נתניה,
07/09/04 09:30
|
|
 |
92.
לחסל את עראפת!!
ל"ת
יאיר,
תל אביב,
07/09/04 09:29
|
|
 |
ליאיר
יודע דבר,
מלבורן,
07/09/04 12:03
|
אין צורך לחסל את עראפת,הוא שתול של השב''כ ,ומעביר את כל האינפורמציה הנחוצה. בבוא היום, כולם ידעו על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין צורך-שירקב לאט לאט
ויקי,
07/09/04 10:43
|
|
 |
91.
נביל...זוהי איננה פעולת טרור
רועי,
07/09/04 09:27
|
זו תגובה לפעולת טרור שאתם ביצעתם!אנחנו לא טרוריסטים כמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
תוצאה עדכנית מכר הדשא
זוהר בהלול,
07/09/04 09:27
|
הפצועים משחקים משחק פנטסטי שלא נראה כדוגמתו ומובילים על המתים 40 : 14 למה לא נותנים לערוץ 1 שידור ישיר מאיצטדיון יאסין , גם לא יעלה להם כסף , ואולי את זה הם יצליחו לעשות כמו שצריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40 14 בכדורגל??
ל"ת
יואב,
07/09/04 10:23
|
|
 |
89.
סופסוף התעוררתם שם!
הגר,
מרכז,
07/09/04 09:26
|
|
 |
88.
טוב...מעניין כמה אנחנו נשלם על
ראובן,
07/09/04 09:25
|
|
 |
לראובן
חיים שמול,
07/09/04 12:07
|
נשלם את אותו התשלום. מתי כבר תבין שפעולות הטרור אינן באות כתגובה לפעולות צה''ל, אלא הן טרור ,לשם טרור. גם אם צה''ל לא יגיב במשך שנה,פעולות הטרור לא יפסקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי כל פעולת חיסול...
ארז,
07/09/04 10:23
|
נשאלת השאלה הטיפשית הזו, כאילו לא היו שום פיגועים לפני כן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה רצית שנשב בחיבוק ידיים???
ל"ת
חיים,
יהודה,
07/09/04 09:57
|
|
 |
87.
באמת כל הכבוד!נו,מה עכשיו?
ל"ת
רוית,
פ''ת,
07/09/04 09:23
|
|
 |
86.
שרון אוהב מלחמות
רחל,
תל אביב,
07/09/04 09:23
|
מצד אחד מדבר התנתקות מצד שני רק גורם להחמרת המצב והעמקת הקרע.לא הגיע הזמן לנסות משהו חדש?מלחמה יש לנו כבר 50 שנה ולא קורה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגד שרון,בגין מותר להסית?
ל"ת
דנה,
תל-אביב,
07/09/04 10:46
|
|
 |
צאי מהבועה,איפה היית בעשר
ויקי,
07/09/04 10:45
|
השנים האחרונות? ניסינו משהו אחר,זוכרת?רבין וחבר המרחפים?הם לא רוצים איתנו שלום.נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הפלסטינאים החביבים...
ארז,
07/09/04 10:24
|
מסרבים להפסיק את המלחמה לחיסול מדינת ישראל... וישראל ש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים.
ל"ת
עידו,
07/09/04 09:31
|
|
 |
85.
מצויין!
אייל,
כפ''ס,
07/09/04 09:21
|
|
 |
84.
סגרו איתם חשבון
ל"ת
דניאל,
חיפה,
07/09/04 09:20
|
|
 |
83.
כל הכבוד לצה
ל"ת
בני,
ירושלים,
07/09/04 09:19
|
|
 |
82.
במקום התנתקות
עמית,
חולון,
07/09/04 09:18
|
במקום התנתקות יש כל הזמן הסלמה במלחמה האינסופית הזו.עכשיו הם יגיבו לתגובה....ואח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
איזה בוקר של כיף!
ל"ת
מישהו אחד,
07/09/04 09:17
|
|
 |
גם לי יש שיר בלב
ל"ת
ויקי,
07/09/04 10:47
|
|
 |
בוקר של כיף?
לא מבין אותך,
07/09/04 09:34
|
14 איש נהרגו בהנף פצצה ואתה מאושר! בוקר של כיף? לא עדיף בוקר של שקט מבוקר של כיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החמצת את העיקר
ע.ע.,
10/09/04 12:11
|
כדי שיהיה בוקר של שקט אצלנו צריך לא לאפשר לטרוריסטים בפועל ובפוטנציה לממש את כוונותיהם הרצחניות כלפינו. בוקר של כיף פרושו פעולת מנע שתאפשר בוקר של שקט. 14 האנשים שאתה מצטער על הריגתם תכננו את הרצח הבא שלך ומסביבך. אם חיסולם בטרם יבצעו את זממם מטריד את מנוחתך, אזי מצבך עגום מאוד אם לא חסר תקוה., וזאת בלשון המעטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה בני אדם אתם מדברים?
ל"ת
ויקי,
07/09/04 16:27
|
|
 |
14 איש?
ארז,
07/09/04 10:25
|
|
 |
80.
מופז -שרון-יישר כוח!!!!!!
ל"ת
דוד,
07/09/04 09:15
|
|
 |
79.
המבחן יהיה בתגובה לירי
יעקב,
07/09/04 09:14
|
הקסאמים. כל עוד ירי ארטילרי הוא זכות מוקנית לצד אחד הירילא יפסק לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
שרון הביתה!!!! עכשיו!!!
וגם מופז!!!!,
07/09/04 09:06
|
2 פחדנים עלובים זה מה שאתם. הרוצח לא יושב בעזה הרוצח , זה שדואג למימון, לכלי הנשק וזה שנותן את ההוראות מתי ואיך לבצע את הפיגועים יושב ברמאלה במוקטעה. תפסיקו להרגיע אותנו בכל מיני פעולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הליכוד הביתה
יאיר,
07/09/04 10:24
|
|
 |
77.
(+: מחנה נוער פלישתינאי??
ל"ת
מוסא,
השומר הצעיר,
07/09/04 09:02
|
|
 |
76.
מחנה קיץ לאימוני הנוער
אפרים,
פעתי טול כרם,
07/09/04 08:56
|
הרי לא צריך להיות חכם גדול לכל המבקרים החיצוניים בעולם שנותנים תגובות. הרי רואים זאת היטב איזה מחנות קיץ הם נותנים לילדים. ילד כבר מגיל 6 עם רובה ביד. אפילו עיתון ערבי במוצאי שבת אמר כי האיסלם הוא אסון העולם. אז עכשיו צריך לנקות את הרשע, ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
צריך גם להפציץ את הפגנות החמאס
יצחק,
רמת השרון,
07/09/04 08:35
|
ישראל צריכה להודיעה מראש שאם תתקיים הפגנת שמחה ותמיכה בטרור לאחר פיגועים בישראל, כפי שהתקיימה לאחר הפיגוע בבאר שבע, ישראל תפציץ את משתתפי ההפגנה ולא תתן לה להתקיים. משתתפי הפגנות מעין אלו הם למעשה שותפים לרצח, ולכן זה לגיטימי להפציץ אותם. זה כמו שלגיטימי היה במלחמ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
שמתם לב! קסאם נחת ליד תחנת הכח
צחי,
רמת השרון,
07/09/04 08:33
|
|
 |
73.
רק 14 ?? למה מי בלם את צה
ל"ת
שוב שרון מפריע,
07/09/04 08:13
|
|
 |
בגלל הפרסי לא נוקמים !
פרסי,
07/09/04 08:48
|
אם הוא היה מבין את השפה הערבית ולומד מהערבים נקמת דם מה היא הוא היה מתנהג אחרת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לנו עוד שניים לפחות !
כהנא צדק,
07/09/04 08:40
|
בשבוע שעבר הם רצחו לנו 16 ולילדים אין מחיר כך שגם 160 זה לא מספיק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון - רוצים עוד 2 מייד!!!!
ל"ת
ח',
07/09/04 10:52
|
|
 |
72.
נפלא. יישר כוח למקבלי ההחלטות.
ל"ת
יופי טופי,
07/09/04 08:07
|
|
 |
71.
חכו לדרבי...
ל"ת
חודורוב,
07/09/04 08:01
|
|
 |
70.
מחה תמחה את זכר עמלק
ל"ת
שמואל,
פלשת,
07/09/04 07:45
|
|
 |
אמן ואמן!!!
ל"ת
חיים,
יהודה,
07/09/04 09:58
|
|
 |
69.
האם מדובר בהרג לשם הרג?
ללא רחמים,
07/09/04 07:39
|
|
 |
האמת,ממש לא אכפת לי!
ל"ת
גיל,
07/09/04 09:19
|
|
 |
האם מדובר בטיפשות...
ארז,
07/09/04 09:03
|
|
 |
68.
ערפאת לא יראה את 2005
קין הנביא,
מערבה לים,
07/09/04 07:34
|
הולך להיות פיגוע בינוני (עד 20 איש) כמה ימים לפני הבחירות בארה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג הוא יראה הרבה
יוסי,
07/09/04 10:08
|
אחרי ששרון יפסיק לראות. לוחמי חופש יש להם יכולת הישרדות גדולה מזו של סתם רוצחים כמו שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
באמת הגיע הזמן.
ג.ל.,
חולון,
07/09/04 07:16
|
אחרי 4 שנים הבינו בממשלה שלא יכול להיות מצב שאירגוני טרור אומרים ועושים מה שה רוצים כולל אספות ואימונים ומדינת ישראל פשוט מתעלמת. למה צריך שיהרגו 16 בני אדם כדי לרדוף ולהרוג את אלו שרצו להרוג אותנו. בוקר טוב ממשלה...באמת הגיע הזמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מלה תמחה את זכר עמלק
ל"ת
שאול המלך,
עין-דור,
07/09/04 06:47
|
|
 |
65.
לגדודי פחימה השמאלנים
דן,
07/09/04 06:36
|
תודה לכל השטינקרים ברצועה, צריך לעבור לשטינקרים בגדה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
LONG LIVE KING ARIK.
The Big A,
USA,
07/09/04 06:31
|
KING OF ALL YOU FOOLS TOO BAD YOU ARE STILL FOOLS HE COULD HAVE SAVED ALL YOUR ASSES IN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לשבור להם את העצמות הרקובות
ל"ת
רובי,
חולון,
07/09/04 06:31
|
|
 |
62.
Oh Shit now I
Avi Dichter,
Arafats Ass,
07/09/04 06:29
|
|
 |
61.
Why wasnt this done at start??
ל"ת
Elad,
07/09/04 06:26
|
|
 |
60.
הפתרון של יוני
יוני,
ת''א,
07/09/04 06:19
|
ברור שחיסול חמאסניקים לא יוביל לשום דבר חוץ מעוד פיגועים. הפתרון היחידי הוא לגמור לבנות את גדר ההפרדה ולצאת מהשטחים. אם לא בא להם לבוא, המתנחלים מוזמנים להישאר בשטחים עם החברים שלהם הפלשתינאים. לי זה לא ממש מזיז. בנתיבי איילון כבר מספיק צפוף גם ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
07/09/04 09:04
|
התבוסתנות נשפכת מכל מלה שלך... לשיטתך, לא ברור למה בכלל נלחמנו פה ב-48, כי הרי אין טעם להלחם ולהרוג את מי שבא להרוג אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
להכות בחמאס
יפוד,
ארה''ב,
07/09/04 06:03
|
|
 |
58.
אין דבר יפה יותר לעין יהודיה
גרינפיס,
הכוכב הכחלחל,
07/09/04 05:59
|
מלראות את הזבל האורגאני החמאסי מטלטל על האלונקות הירוקות ברחובות עזה. אותן לאונקות המבטאות את הכמיהה הערבית לאיכות סביבה ושאיפה למערכת אקולוגית הרמונית ובת-קיימא... נוגעות ללב גם קריאות האחווה של המזוקנים והמכונמים בשעה שהם מנופפים בידיות בקלץ'. מי יתן ויווספו לקומפוסט בעזה רבים מחבריהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואימרו אמן. (אני לא דתי בכלל)
ח',
07/09/04 10:55
|
|
 |
57.
Best news of the day
ל"ת
Hanoch,
USA,
07/09/04 05:54
|
|
 |
yes it is
ל"ת
dani,
israel,
08/09/04 16:34
|
|
 |
56.
ראש הנחש
דניאלה,
07/09/04 05:42
|
ההתקפה הזאת נועדה להרגיע את הציבור. הנה הנקמה וזה לגיטימי. אך זאת לא מלחמה בטרור. זה משחק פינג פונג. ממנהיגות שמתיימרת לחסל את הטרור לא ברור לי עדיין למה לא מחסלים את עראפת. בכל העולם מחפשים את ראשי הטרור עד הקודקוד, רק בישראל נותנים לראש ערפאת לחיות . זה אבסורד. אם הוא אחראי לטרור תהרגו אותו , אם לא אז תדברו איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערפאת הוא הטרוריסט של המאה
אריה,
שיקגו,
07/09/04 06:26
|
כל יום שהוא ממשיך לקבל משרון וממופז הגנה , פיתות זעתר ושמן זית על חשבון משלם המיסים הישראלי המסכן שבקושי גומר את החודש ,הוא עידוד לטרור !! אני מסכים איתך שצריך לחסל אותו !!! הרי לדבר כבר מדברים אתו משנת 1993 ומה זה הביא עלינו ?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לא ברור, לא ברור, לא ברור.....
יניב,
רעננה,
07/09/04 05:39
|
צה''ל מסוגר בעזה מאחרי בונקרים שיירות. החיילים נראים כמשוריינים מהלכים, או קפואים בעמדות. לעומת זאת הפלשתנאים עושים ככל העולה על רוחם בעזה. בונים טילים, חופרים מנהרות, עוקפים מחסומים ומתאמנים מול מצלמות העולם חופשי חופשי.... הגיע הזמן שצה''ל יצא לפעילות יזומה מחוץ לעמדות, לא יהיה ביית אחד שצה''ל לא יכנס אליו. כאשר אלוף הפיקוד הגיע מהתותחנים אין סיכוי לפעילות כזאת. היום אלוף פיקוד דרום צריך להגיע מכוחות הרגלים והיחידות המיוחדות. לא איש שריון ותותחנים מרובע וסגור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תשובה ליוני
דן,
07/09/04 05:32
|
אפשר אחרת. שמחר יהרגו לנו אנשים ומחרתיים יחטפו לנו אנשים ובעוד שבועיים יהרגו לנו אנשים ולחמסניקים יהיה רק טוב
מאז הפיגוע הנוראי במלון פרק מדינת ישראל למדה שרק מלחמה יום יומית במחבלים יתן לנו סיכוי לחיות במדינה הזאת ואל תספר לי שזה רק הכיבוש כי ישראל עומדת לצאת מהרצועה והדבר גרם לעלית הטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
יוני,
07/09/04 06:16
|
מאז הפיגוע במלון פרק הרגנו אלפי פלשתינאים ונכנסו באמא שלהם, ומצד שני לנו ממשיכים להתפוצץ אוטובוסים. אז תסביר לי איך המלחמה היומיומית במחבלים נותנת לנו סיכוי לחיות פה? איזה שיפור חל פה בגלל שהרגנו עוד מחבלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאז חומת מגן...
ארז,
07/09/04 09:06
|
רמת הפיגועים ירדה. נכון, אי אפשר להשיג 100% הצלחה כשצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
למה רחמו עליהם כל-כך?
תוכידס,
תל-הביב,
07/09/04 05:25
|
במקום להשתמש בפצצת מצרר רצינית של טון ולשלוח ערמת סחי גדולה יותר לחפש בתולות בעזה של מעלה... גם אמבולנסים שבאים לפנות אותם צריכים להזהר, שישתמשו במשאיות זבל... היאהוד רחמנים בני רחמנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
להמשיך ולהכות עד שהם יצעקו
ל"ת
מספיק עם,
המלחמות,
07/09/04 05:24
|
|
 |
51.
חבורת מפגרים
יוני,
ת''א,
07/09/04 05:12
|
ומחר יהיה פיגוע, ונבכה, ומחרתיים יחסלו עוד חמאסניקים, ונשמח, ואז יהיה עוד פיגוע, ונבכה, ואז יחסלו עוד חמאסניקים ונשמח. אהבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מפגרים ויש מפגרים
ע.ע.,
08/09/04 14:46
|
המפגרים האמיתיים הם אלה שלא מבחינים בין סיבות לתירוצים! מה הקשר בין פיגועים וחיסול מחבלים? הפיגוע בבאלי, ההתקפות בקשמיר, רצח אזרחים באלג'יר מצרים וכו', פעולות טרור באירופה ודרום אמריקה, אירועי 9/11, רצח הישוב היהודי בחברון, מאורעות תרפ''ט, התקפות הפידאיון בשנות החמישים והשישים, ... כל אלה נעשו, להבנתך, למפרע מתוך ראיה נבואית של חיסול הרוצחים אתמול? צריך להיות שוטה ורפה שכל כדי לטעון טענה משונה כזאת. אותם מתכנתים לשנוא ולרצוח יהודים וזרים אחרים ואתה מתוכנת 'להבין' אותם. עוד תוכי של השמאל שמדקלם שטויות בלי להבין את תוכן דבריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עשו שם אנשי החמאס?
איתן וויס,
07/09/04 17:01
|
רקדו ושיחקו מטקות? תכניס לראש: החיסול הזה והחיסולים בכלל מונעים פיגועים, לא גורמים להם. הירידה החדה בכמות הפיגועים והנפגעים, מהשיא של 2002, לא באה בגלל שינוי ברצון הפלשתיני אלא בזכות פעולות התקפיות ובזכות מודיעין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
communist leftist idiot
ל"ת
Mark,
07/09/04 09:56
|
|
 |
אתה מציע לבכות ללא הפסקה?
הצופה,
גוש דן,
07/09/04 09:25
|
|
 |
הפלסטינים לא צריכים תירוצים
ארז,
07/09/04 09:07
|
מבחינתם, זה השמש זורחת בבוקר זו סיבה טובה לרצוח יהודים, גם אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחנה ה
ל"ת
ריאליסט,
07/09/04 08:55
|
|
 |
ליוני.מזל שאתה במיעוט.
ל"ת
ל,
07/09/04 07:35
|
|
 |
The peace at the end
Eduard,
USA,
07/09/04 07:25
|
|
 |
אני מצטער , אתה הוא האהבל
אריה,
שיקגו,
07/09/04 06:16
|
וגם שרון ומופז שמשחקים עם הרוצחים הללו מחבואים , במקום לחסל את הטרור פעם אחת ולתמיד ! אני הייתי חייל עם שרון במלחמות קודמות ואיני מבין מה קרה לו בהזדקנותו !! צריך לחסל את ערפאת ואת כל חבורת טוניס שפושעי אוסלו הביאו לנו !!!! במלחמה כמו במלחמה , אי אפשר לשמור על ערפאת ולספק לו פיתות ושמן זית ולשחק ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מפגר שמאלן יוני
העם עם בוש,
07/09/04 05:35
|
או אולי אתה בעצם ערבי, כך אתה נשמע. יש להכות בהם יום יום, לאו דוקא אחרי פיגוע, לא לתת לנחש להרים ראש. מה רצית, שנפגיז בנין ריק אחרי הפיגוע? הבעיה היא רק שהמספר 14 קטן מדי, חסרים לי כמה אפסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי השמאל ילמד כבר?!?!?
Almog,
07/09/04 05:34
|
הם לא צריכים סיבה! אתה חושב שאם הירי הזה לא היה מתבצע אז הכל היה מסתדר! וכל הפיגועים יפסיקו.
תתוערר כבר מהתרדמת ותראה מה הולך! שערפאת שולט בטרור אם מי אתה רוצה לדבר?
אז מי שאהבל פה זה אתה שלא מכניס לראש שהסיבה שלהם לתקוף אותך כי אתה יהודי! אז צא מזה כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד :אצלך הטחמטום,מלידה
ל"ת
או שזה בא,
במשך הזמן ?,
07/09/04 05:21
|
|
 |
YONI, YA TEMBEL, STICK FINGER
ל"ת
YUVAL,
07/09/04 05:19
|
|
 |
50.
14 what?
gur arie yehuda,
07/09/04 04:57
|
headline in us paper will say: forteen terroriest were killd
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
רק 14 חבל על הזמן
ל"ת
David,
New Yok,
07/09/04 04:54
|
|
 |
48.
Let Zahal Win
Yoni,
mercaz,
07/09/04 04:53
|
We in Israel will win this war against the murderers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
רק בצורה הזאת יהיה ביטחון
שושו,
07/09/04 04:39
|
|
 |
46.
פוטין תלמד משרון
ל"ת
רוסי לשעבר,
07/09/04 04:39
|
|
 |
45.
הקסמים יטפטפו כרגיל , אבל אם נ
משה מ,,,,
בת ים,
07/09/04 04:20
|
|
 |
44.
חופשת הקיץ נגמרה ב 1 בספטמבר
Daffana,
NY,
07/09/04 04:09
|
|
 |
43.
כל הכבוד
פרחיה,
07/09/04 03:45
|
|
 |
42.
חצי טון היה יותר טוב
ד,
07/09/04 03:29
|
|
 |
41.
Many Thanks for the Shtinker
ל"ת
Don't forget,
the hero,
07/09/04 03:21
|
|
 |
40.
Thank you for a job well done
Mike,
07/09/04 02:55
|
Keep the pressure on, don't let them rest, let them hide like rats.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
fifteen freedom fighhers dead
Smolani Masriah,
07/09/04 02:48
|
|
 |
U. R. METUMTAM
ל"ת
יהודי גאה,
07/09/04 04:34
|
|
 |
38.
שנוי ...הפתרון
דובר העם,
07/09/04 02:45
|
דובר החמאס. ''זוהי מלחמה מתמשכת. יום אחד לנו ויום אחד להם'' היחס לא מוצא חן בעניי נא לשנות את היחס על כל יום שלהם 10 ימים שלנו ויפה יום אחד קודם חג שמח לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
WELL DONE IDF
JJ,
07/09/04 02:43
|
Launch a TOTAL war on terror and all its agents for as long as it takes. I support you 100%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מה אתם שמחים?
haim 28,
07/09/04 02:42
|
למה צריך לחכות לפיגוע כדי לפוצץ להם מחנה אימונים? זו הרי תגובה לפיגוע שהיה בב''ש מדינה דפוקה אם ידוע לכם על מחנות אימונים של טרוריסטים אנא לחסל אותם לפני שהם יחסלו אותנו כמו שדובר החמאס אמר'' יום אחד לנו יום אחד להם'' אני אומר לא !!!!!!!!! לא לנו רק להם !!!!!!!! מספיק כמה אפשר לומר די. כמה ? לא נמאס לכם? אין מה לעשות? שכל בית בישראל ירשום שלט לא רוצה להיות הקורבן הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך הבא למדינת ישראל! עדיין
almog,
07/09/04 05:30
|
לא למדת שככה הולך בארץ! קודם צריכה להיות התאונה אחר כך תבוא הפעולת מניעה.
איך זה שפתאום אחרי הפיגוע בב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כל הכבוד לטייס שלחץ על ההדק !
ענת,
07/09/04 02:36
|
|
 |
34.
למה הם מתלוננים
Avi Ecuador,
07/09/04 02:29
|
הם הופכים לשאהידים ויקבלו 72 בתולות כל אחד, אז מה בדיוק הבעיה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Beautiful
Moshe,
Cataran,
07/09/04 02:28
|
|
 |
32.
או... ככה בונים חומה
ארנון,
07/09/04 02:27
|
כדאי ומהר שהם יבינו שהקלפים התערבבו והיד המערבבת הורידה את הכפפה. יחי צה''ל ומדינת ישראל. כן ירבו פעולות אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מושיר אל-מצרי
לוק,
חולון,
07/09/04 02:26
|
יא מושיר, אני מאמין לך, שהמגרש לא היה מחנה אימון למרצחים, אלא מגרש ששימש ''למחנה קיץ לנוער תמים''. למה נזכרתה להגיד לנו על מחנה הקיץ לנוער אחרי ההפגזה? פעם הבעה תיידע אותנו לפני, טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הטובים לטייס!!!
ל"ת
סמיר,
רמלה,
07/09/04 02:25
|
|
 |
29.
**מחנה קיץ לנוער הפלשתיני**
צברי אחד מהעם,
07/09/04 02:18
|
.....לומדים לרצוח....יהודים זקנים.....נשים....וילדים.....**מחנה קיץ** פלשתיני נורמלי וטיפי......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אל נקמות ה'
ל"ת
איתן,
07/09/04 02:17
|
|
 |
27.
להתכונן לקינות של מחר
ל"ת
יוסי,
07/09/04 02:16
|
|
 |
ליוסי. למזלנו אתה במיעוט.
ל"ת
ס,
07/09/04 10:11
|
|
 |
ליוסי.
צ,
07/09/04 07:37
|
ואם לא הינו פוגעים בהם הפיגועים היו מפסיקים? לא ולא הם היו רק נוסקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא למדת כלום,יוסף?
מרעול צהוב,
07/09/04 04:16
|
|
 |
26.
פעולה ברברית של הישות הציונית
אחמד,
נצרת,
07/09/04 02:10
|
להרוג סתם ילדים ?
ואחרי זה אתם שואלים למה יש פיגועים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברבריות במלוא מובנה
ע.ע.,
08/09/04 14:30
|
הברברים היו שבטים פרימיטיביים פראיים שאופיינו באכזריותם, גסות הלכותיהם ובחוסר תרבות. כל אלה תואמים להפליא את הרוצחים הערבים ששמו לעצמם כמטרה לרצוח באכזריות יוצאת דופן כל מי שלא תואם את דעותיהם ומסורתם, פחדנים עלובים המסתתרים בין נשים וילדים כדי שאלה יחפו עליהם, חמומי מוח שמסרבים לפשרה כלשהי מתוך דבקות עוורת במנהיגיהם השוטים והפנטיים, סוחרי אדם אכזריים, דו-פרצופיים שמשתמשים בערכי המערב כדי להצדיק את מעשיהם למרות שמטרתם המוצהרת היא השמדת ערכים אלה, חסרי מצפון שרצחו ורוצחים מאות אלפי ערבים שדעתם שונה, שדעתם על עצמם כה עלובה עד שהם מוכנים למות ולגאול עצמם מיסורי קיומם, שגורמים במו ידיהם במכוון לאבדן פרנסה של מאות אלפים מבני עמם כדי לצבור כח ואח''כ בציניות מאשימים אחרים במצבם הכלכלי הנואש, שמנצלים אמבולנסים ובתי-חולים למטרות מלחמתיות ואח''כ בציניות רבה עוד יותר מאשימים אחרים במצבם ההומניטרי הגרוע, חסרי לב שמוכנים להקריב את רווחתם (וחייהם) של בני עמם במשך עשרות שנים בדרך להשגת מטרתם למרות שהזמן פועל לרעתם - בקיצור, ברבריות במלוא מובנה, כולל אלה התומכים בכל אלה ולו באופן פסיבי. היישות הציונית [מה זה בדיוק ?], להבדיל, לא הרגה אף פעם 'סתם' ילדים לא נכנסה לעזה, שכם וג'נין מלכתחילה אלמלא הותקפה ולא חזרה לעזה, שכם וג'נין אלמלא הפיגועים. אין טעם לשאול למה יש פדאיון, טרוריסטים, פיגועים וכו' בגלל שלא משנה מה יעשה, תמיד ימצא הברברי שירצח ישראלים, זרים, בני עמו, בישראל, במדינות ערב, בכל רחבי תבל. ברברי לא צריך סיבות, רק תירוצים ובהרבה מקרים גם זה מיותר מבחינתו. ברברי הוא גם מי שמאשים ביודעין אחרים בהאשמות שווא וכל מי שמזדהה ולו באופן פסיבי (= פחדן)עם ברבריים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה לא ילדים, אחמד
איתן וויס,
07/09/04 17:03
|
אלא אנשי חמאס לבושים מדים, שעסקו באימונים צבאיים ובהכנה לפיגועים.ר למה אתה מרחם עליהם, הם לא מרחמים עליך ועל שאר ערביי ישראל ועובדה שעשו פיגוע במסעדת מצא בחיפה והרגו שם ערבים. המחבלת שמעה ערבית וראתה תינוקות סביבה, וזה לא עצר אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
@@ למחמד. @@
צ,
07/09/04 12:05
|
בגלל המנטליות הדפוקה שלכם אתם תמשיכו להיות דפוקים. במקום ללמד את ילדכם מדע טכנולוגיה ואהבת האדם .במקום זאת אתם מלמדים אותם איך לשנוא כל אדם שהוא לא מוסלמי. תראה את מדינת ישראל הקטנה שנחשבת בעולם כמעצמה טכנולוגית ומדעית.לאומת זאת מדינות ערב מדשדשות תמיד למטה והאוכלוסיה גוועת ללחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
@@ למחמד. @@
עראפת,
07/09/04 11:23
|
בגלל המנטליות הדפוקה שלכם .אתם תמשיכו להיות דפוקים. במקום להסתכל לעתיד ילדכם וללמד אותם מדעים וטכנולוגיה .במקום זה אתם מלמדים אותם מהי שנאה. תראה את מדינת ישראל הקטנה.איזה מדינה מפותחת.לאומת כל מדינות ערב שכולם שם הינם פלחים עניים.ומסכנים אפילו עשב יבש בקושי הם אוכלים. בגלל זה רמת החיים במדינות ערב היא בין הנמוכים ביותר בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחמד.
צ,
07/09/04 10:17
|
מדוע שעראפת שלח וממשיך לשלח טרוריסטים לרצוח ילדים אתה פתאום לא מגיב. אם הטרור הפלשתינאי יפסק גם הפגיעה בפלשתינאים תיפסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחמד החלאה ....
א,ש,
ירושלים,
07/09/04 10:13
|
|
 |
ילדים בני 17 18
חיים,
יהודה,
07/09/04 10:03
|
תגיד לערבים שלך שלא יעזור להם כלום בסוף אנחנו ננצח כרגיל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה קראת שהרגו ילדים?
נדב,
צוללת צהובה,
07/09/04 09:12
|
|
 |
נגמר לך הטיט?? - מהר לעבודה!
ל"ת
יהודי,
07/09/04 08:57
|
|
 |
ערבים מסתתרים אחרי ילדים
בי,
07/09/04 06:38
|
חבלנים ערבים מסתתרים אחרי ילדים, זה ידוע בכל העולם, לפי החוק הבין לאומי ולפי ארגון האו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורס בהבנת הנקרא
דודניק,
07/09/04 04:55
|
|
 |
יפה נפש נצרתי
גל,
באר שבע,
07/09/04 04:18
|
למה קול שלך לא נשמה לאחר הפיגוע בבאר שבע לרצוח מעל ל200 ילדים בתוך בית ספר ברוסיה זה לא ברבריות מוסלמית .אך אתה קורה לזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדנו לדבר! פעולה ברברית!
Almog,
07/09/04 05:28
|
שחכתי... אנחנו מדברים עם אזרחים למופת! שמקדמים שלום וסובלנות!
אני בטוח שאתה היית אחד מהחברה האלו שעשו מסיבות שהפיגוע הכפול בב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
סחטיין
שפו,
מרכז,
07/09/04 02:09
|
הגיע הזמן!!!!!!! שיתחילו שם להתעסק בלברוח ולפחד ולא בלתכנן פעולות ופיגועים נגדנו... כמה תקיפות כאלו והם יבינו שלא שווה לעשות פיגוע כי אנחנו יודעים גם להחזיר באותה המידה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זה הפיתרון היחיד
אלי,
NY,
07/09/04 02:08
|
זו צריכה להיות רק ההתחלה. אסור להפסיק, כל הפסקה עולה בחיי אדם שלנו. הדרך היחידה לשמור על פרופיל נמוך של הטרור הינה להתקיף כל הזמן, אם אפשר פעמיים או שלושה ביום. אסור לעשות מישוואה של פיגוע שלהם שווה פיגוע שלנו, אלא לרדוף אותם ללא הרף. אני מבטיח לכם שאם תהיה נחישות של תקיפות מצד צ''הל הטרוריסטים ירדפו אחרינו ויבקשו אותנו להפסקת אש ולבסוף אם נתמיד הם יבקשו להשלים עימנו. ואז, ורק אז נוכל להגיע להסדר. אבל הדרך עוד ארוכה והנחישות לא גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לפחות 14 מחבלים לא ''בני אדם
ל"ת
הקוטל,
07/09/04 02:06
|
|
 |
22.
כל הכבוד לצהל
ערבי ישראלי,
נגב,
07/09/04 02:01
|
המשיכו כך כדי להגן על בטחון מדינת ישראך מפני הרוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כמה מתוקה הנקמה
ל"ת
דנידין,
07/09/04 01:59
|
|
 |
20.
כל הכבוד לכוחות הביטחון!!!
צברי אחד מהעם,
07/09/04 01:52
|
אין צורך כמובן להמתין לעוד ועוד פיגועים כדי להגיב בצורה כל כך אפיקאסית!!יש להלום באירגוני הטרור הפלשתיני באשר הם,בכל יום ובכל הזדמנות!!יש להמשיך ולהאיץ במלחמת החורמה נגד כל אירגון מוסלמי עויין למדינת ישראל!!כל הכבוד לחיל האוויר ולכלל כוחות הביטחון על כל פעילותם הרבה לבטחון עם ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ני אוהב את צהל
ישראל,
דרום,
07/09/04 01:49
|
צהל תודה ל מנוולים האלה ש אין להם תיפת צלם אנוש אני רואה את זה כל יום ב אתרים שונים אך רוצחים אנשים חלאות .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
סופרייז לחמס
j.,
מרכז,
07/09/04 01:43
|
|
 |
17.
רק לדמיין מה יהיה אם נתנתק..
אבי,
07/09/04 01:37
|
אם נתנתק, החמאס יוכל להתאמן ללא הפרעה, צה''ל לא יוכל לקבל מידע מודיעיני על המתרחש בעזה, והאזור ייהפך להיות חממת טרור שתסכן את מדינת ישראל. ההיגיון אומר להמשיך להלחם בטרור, אבל לא לתכנית ההתנתקות שתגביר את הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי
בולדוג,
מרכז רוחני,
07/09/04 09:25
|
מדובר בתוכנית שלופה מהמותן שלא תקדם אותנו לשום מקום - ההפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
נדב,
צוללת צהובה,
07/09/04 09:09
|
|
 |
100% right
ל"ת
Yoni,
mercaz,
07/09/04 04:55
|
|
 |
16.
עד לשחרור מוחלט של ארץ ישראל
אולג,
מעלה אדומים,
07/09/04 01:32
|
|
 |
15.
כל הכבוד לצה''ל !
ל"ת
ישראל,
ישראל,
07/09/04 01:29
|
|
 |
14.
ל-5, אתה הכישלון ולא הלווין.
ל"ת
גל,
07/09/04 01:29
|
|
 |
13.
עכשיו תהיה לנו שנה טובה.
אוהבת יהודים.,
מדינת יהודים,
07/09/04 01:28
|
לכל עם ישראל ולצה''ל בפרט , שנה טובה ומבורכת. כן ירבו פעולות מן הסוג הזה. והעיקר שלא יהיו פיגועים, ושלא נפחד כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Yasher koach Tzahal ! :D
ל"ת
amirush,
07/09/04 01:28
|
|
 |
11.
מזל טוב
פוטין,
07/09/04 01:27
|
|
 |
10.
כל הכבוד לצה''ל
מאור,
07/09/04 01:26
|
|
 |
9.
הגיע הזמן
אבי,
מרכז,
07/09/04 01:21
|
אני לא מבין למה חיכו עד עכשיו,כבר מזמן היו צריכים להפציץ שם.כל הכבוד לצ'הל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
צה''ל בסה''כ מקדים תרופה למכה
אני,
שוהם,
07/09/04 01:20
|
לא קרה שום דבר יוצא מגדר הרגיל. בכל מדינה נורמלית השלטון והצבא מגינים על האזרחים . זה בדיוק מה שקורה בעזה. עכשיו אפשר לישון בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ככה אני רוצה - כל לילה
ליאור,
NY,
07/09/04 01:13
|
תנו לי כל לילה חלקי גופות של פעילי חמס.
רק על החרב נוכל לחיות במזרח התיכון. לא רוצה חלקי מחרטות, אוהלים ריקים, מחנות אימונים נטושים ושאר ירקות.
תנו לי כל לילה חלקי גופות של פעילי חמס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% - אין מילים - צודק!
ל"ת
על הכיפאק,
07/09/04 15:15
|
|
 |
6.
Yasher Koach l'Tzahal !!!
ל"ת
amirush,
07/09/04 01:11
|
|
 |
5.
התגובה לכשלון הלווין
אופק6,
לכשכש בכלב,
07/09/04 01:10
|
|
 |
הטפשות נוטפת ממך.
ל"ת
ע.ע.,
10/09/04 12:17
|
|
 |
ירון
ירון,
אשדוד,
07/09/04 07:58
|
|
 |
אנחנו תמיד אשמים
ג.ל.,
07/09/04 07:19
|
אנחנו תמיד אשמים בשביל אנשים כמוך...אז בסדר גם הפעם. מאחל לך להמשיך לישון בלילה בשקט בגלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מס'5:תתרענן,שתה משהו,עזוב את
מרעול צהוב,
07/09/04 04:19
|
|
 |
מס 5 טיפש ברבוע
ל"ת
בצלאל,
07/09/04 02:15
|
|
 |
Shachacta kvar et Beer Sheva?
David,
USA,
07/09/04 02:11
|
Ve'ulai zohi teguva lerezach hachafim Ba'pesha be Beer Sheva?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יותר מדי קטן,טיפשון...
ל"ת
צברי אחד מהעם,
07/09/04 01:42
|
|
 |
4.
CHASER SHNAYIM , VE'KAFUL ESER
ל"ת
ZE' A'KOL,
07/09/04 01:09
|
|
 |
3.
כל הכבוד לצה''ל
צבי,
07/09/04 01:06
|
סוף סוף פעולה חכמה! אולי חיסלו שם אישיות בכירה וגם אם לא כולם מחבלים כי זה היה מחנה פעיל
סוף סוף תקפים מחבלים ולא מבנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תנחומיי לשמאלנים
יוסי,
גושדן,
07/09/04 00:56
|
תקללו, תגדפו, תירקו אבל מה לעשות שהיחידים במדינה הזו שקוראים להריגת רוצחי-יהודים, ''פושעי-מלחמה'' הם שמאלנים. היחידים שצרחו עד לב השמיים כאשר חיסלו יאסין( עלאק ''מנהיג רוחני'') היו שמאלנים. אז תשתנקו ותעלו קצף עד מחרתיים, כי כולם יודעים באיזה צד אתם נמצאים וזה לא הצד הישראלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל השמאל.
מ,
07/09/04 11:39
|
אני בטוח שיוסי לא מתכוון אילכם .הוא פשוט היה צריך להדגיש שהוא מתכוון ל ''שמאל הקיצוני''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100 %
אריה,
שיקגו,
07/09/04 06:43
|
|
 |
יוסי, מתוקי
אופיר,
07/09/04 03:40
|
|
 |
יוסי היקר
יואב,
07/09/04 03:38
|
אני ממש מרחם עלייך. כל השנאה הזאת לא בריאה. דרך אגב, אני שמאלני וממש לא מצטער על החיסול הנ''ל של צה''ל, אני רק מצטער שלא היית שם לראות את זה מקרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי הפשיסט הקטן
גיא,
תל אביב,
07/09/04 03:22
|
לא כל איש שמאל הוא סרבן כמו שלא כל ימני הוא רוצח. צהל עושה את המוטל עליו. אתה לעומת זאת רוקד על הדם כמו חמאסניק קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדר מה בדבריו עושה אותו פשיסט
ע.ע.,
10/09/04 20:01
|
|
 |
ליוסי
שלו,
07/09/04 03:09
|
לשיטתך אני שמאלן צמרת,אבל תקשיב טוב מה שאני אומר זה ,לפגוע במי שפוגע בחפים מפשע ,בכל דרך אפשרית. אבל באותו להט גם לרדוף אחרי השלום ''חפש שלום ורדפהו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו רודפים אחר השלום ...
מי רודף,
ומי נרדף?,
07/09/04 14:05
|
... מאז הסכמי אוסלו, וראה לאן הביא אותנו המרדף הזה! כשה''שלום'' עוטה תחפושת של ערפאת ושל שייח יאסין - המלחמה כבר טובה ממנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאדון שלו
יוסף,
רחובות,
07/09/04 07:51
|
אם אתה מצטט משפטים מהתנ''ך לא רצוי שתלמד קודם תנ''ך? המשפט הנכון הוא ''בקש שלום ורדפהו'' ומדובר בשלום שבין אדם לחברו. בין יהודי ליהודי ולא בין יהודי למבקש נפשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם לא רדפנו מספיק אחרי השלום
אריה,
מדינת חלם,
07/09/04 06:51
|
|
 |
השלום שלך רודף אותנו עד הקבר!
פוטין,
07/09/04 05:26
|
עכשיו תשמע אותי טוב, אנחנו במלחמת קיום שנכפתה עלינו ללא רצוננו. לא רוצים שלום רוצים מלחמה ורוצים לנצח. סהרורי השלום, אסון אוסלו שהבאתם עלינו הוא בור בלי תחתית ובגללכם יש גדר מגעילה. עכשיו שבו בשקט לא רוצים לשמוע אותכם פלצני השלום ותנו לנו לנצח. אה ותזכירו לי מי אמר: לא היו קטיושות ולא יהיו קטיושות אלו פחדני השלום... אתם לא מסוגלים לראות אפילו מטר אחד קדימה. כשהתפוצצו שני אוטובוסים בדיזנגוף אמרתם אלו קורבנות השלום. בושה וחרפה. השמלאנים הם לא חלק מהעם. שיכים לגדודי פחימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2, אתה תותח בטווח
ת.ש.,
07/09/04 01:30
|
|
 |
היית מת שנגדף אותך
נדב,
צוללת צהובה,
07/09/04 01:22
|
|
 |
מה קרה האמת כואבת?
Almog,
07/09/04 05:23
|
הרי שיהודים נהרגים השמאל שקט! אבל שאיזה ערבי נהרג השמאל משתולל..
תמיד קל להגיד פשיסט! אבל אנחנו רואים את האיסלם והשמאל עדיין לא קולט!
להרוג 600 ילדים ברוסיה ללא שום רחמים וללא שום חרטה! ולאנוס! זה האיסלם! ואתם שמאלנים מגינים עליו!
האיסלם זה טרור! נקודה! השמאל מגן על האיסלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודע למה אני עונה
נדב,
צוללת צהובה,
07/09/04 09:08
|
ליוסי ניסיתי פעם לענות, עד שראיתי שאין טעם. הוא אכול שנאה. אנסה לענות לך, אולי תבין.
ראשית: חוץ משמאל ממש קיצוני, אין בשמאל עצב על מותם של מחבלים, ואין שמחה על מותם של יהודים. שמאלנים כואבים לא פחות ממך את מותם של יהודים.
ההבדל בינך לבין שמאלנים, הוא ששמאלן לא שמח באופן אוטומטי בכל פעם שנהרגים ערבים. בפעולה האחרונה נהרגו כנראה רק מחבלים. אין בי עצב עליהם. בפעולות אחרות, נהרגים חפים מפשע לא מעטים. על זה אין לי שום שמחה. זה שנהרגו אזרחים ישראלים, אין פירושו שאשמח כשנהרגים אזרחים פלשתינים. בכלל,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל אחד והפלוג'ה שלו
ל"ת
אחמד,
בגדד,
07/09/04 00:56
|
|
 |
אל-סאדר נסוג והשליטה אמריקנית
ל"ת
ע.ע.,
10/09/04 12:22
|
|