 |
90.
מה תעשו?
nassieby,
נצרת,
08/09/04 13:18
|
אינכם יכולים לחסום את הגבולות בפני מי שרוצה לעבוד,לא תצליחו בכל תרגיל שתנסו למנוע מהם להגיע לכאן.חבל לכם על הזמן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגרש אותכם בקלות
לא סולח,
נצרת עילית,
08/09/04 13:58
|
אנחנו הריבון ואנחנו נגרש אותכם בלי היסוס מארץ אבותינו,עוד תראה את ''הפלא'' הזה במציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לחסום את הגבול-זה וירטואלי??
אלשיך,
פרדס-חנה,
08/09/04 13:14
|
בשביל מה יש גבול? בשביל שיחצו אותו חופשי בלי בקרה ובעיות? מדובר בגבול וירטואלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אלוהים!!! רק טיש יכול
ל"ת
עירית,
08/09/04 11:47
|
|
 |
87.
חמולה מול שני כלבים וילד
אפרת,
מרכז,
08/09/04 11:42
|
זה אחד הגורמים העיקריים שהביאו למצב הזה!
תמשיכו להתלונן על הדתיים למה הם מביאים הרבה ילדים, בעודם מקיימים מצוות בוראם ''פרו ורבו ומלאו את הארץ''.. המצווה הראשונה בתורה.
בעצם, אולי הכלבים יעזרו לבעיה הדמוגרפית?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה תת רמה והסבר מיותר
כלב,
שטחים,
08/09/04 12:53
|
חשבתי שתגובות כאלה עברו מזמן מהעולם והנה טעיתי.אין לנושא הילודה והריבוי הטבעי להיכן להכנס בסיפור הזה ומדובר בתעמולה נושנה -ישנה.מדובר גם בענין גזעני במקצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
תופעה קשה
ליאוניד,
אריאל,
08/09/04 09:57
|
ככל שנזניח את הטיפול בנושא נשלם ע''כ בעתיד הנראה לעין מחיר אנושי כבד וקשה מנשוא,הוזהרנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
רמלה ולוד - חובה לקרוא!!!!!!!!
ישמעאל,
רמלה,
08/09/04 08:24
|
הם (הערבים הישראלים) עובדים עלינו בעיניים. שקטים שקטים אך מסוכנים עד מאוד. ואנחנו באדישותנו נותנים להם חופש פעולה ואף מסייעים בידם לעזור לבני משפחותיהם ''העולים החדשים'' בסל קליטה וביטוח לאומי. הגיע הזמן שתבינו, המלחמה כאן היא על הבית. אני גר ברמלה,וחי בשלום עם הערבים, אבל בקצב גידול האוכלוסיה הפלסטינית (העולים החדשים) פניה של העיר משתנה עד ללא הכר, ויש עזיבה רבתית של יהודים. לא ירחק היום והערבים ובני חסותם (המהגרים הפלסטינים) לכל ערי ישראל, זה יהיה כסרטן שמתפשט.ומאיים להרוס כל חלקה טובה. שוב, ברצוני להדגיש שאני לא שונא ערבים, נהפוכו אני מתייחס אליהם כבני דודים רחוקים, אני בסה''כ רוצה לשמור על אופיה היהודי של ארצי ישראל מולדת אבותינו מזה אלפי שנים, ועל זה אין חולק ין בעולם. מי שרע לו בפלסטין שיהגר לכל מקום בעולם אך לא לביתי. סאלם עליכום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש צדיק יסוד עולם,אוהב ערבים
אבן יהו,
חיפה,
08/09/04 14:17
|
|
 |
הצעתך מעליבה ונדחית
דאוד,
רמלה,
08/09/04 09:51
|
רמלה היא גם עיר הולדתי ועירם של בני משפחתי מזה עידן ועידנים,לכן הצעתך נדחית ולא בנימוס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לסלק את הפולשים למדינות ערב
ל"ת
ממ,
08/09/04 07:16
|
|
 |
83.
imigration of arabs
zipi,
u.s.a,
08/09/04 03:52
|
|
 |
82.
שרון מעודד עלית ערבים למדינה.
Metziuty,
08/09/04 03:29
|
כל תכניותיו של שרון הנן למען הערבים, כלומר, הוא נצמד לתכניות האוסלואידים, כלומר, פלסטין נטו לערבים, וישראל מדינה דו-לאומית לכל התושבים... והוא פועל :- * תכנית ההפרדה פירושה גירוש יהודים מחבלי המדינה שהקציבו האוסלואידים לערבים.
* כדאי לקרוא מה הן התגובת ממשרד ראש הממשלה אריאל שרון.
** ביבי מטיל עולו של משרד האוצר על תושבי המדינה היהודים, הופך אותם לעניים... ובאותו הזמן,,,
מייבא משרד התמ''מ מאות אלפי עובדים זרים למדינה... ובמקביל,,,
משרד ראש הממשלה מיבא עשרות אלפי ערבים למדינה... ומספקים להם שירותים על חשבון היהודים הנסחטים..
*** פעולות שרון אינן מקריות, הוא אימץ את תכניות האוסלואידים לחיסול מדינת היהודים.
כל ממשלות העולם מגינות על עמם, אולם ממשלת היהודים פועלת למסירת המדינה לערבים... מגעילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
שינוי גבולות בהתאם לדמוגרפיה
שוש,
08/09/04 01:40
|
כל הישובים היהודיים הם ארץ ישראל וכל הערבים הם פלשתין. בלי טרנספר ובלי גירוש. ואדי ערה פלשתין ואפרת בישראל. כך יקבלו הערבים את מלוא זכויותיהם מהמדינה הפלשתינית והיהודים מישראל. כך יצביעו רק יהודים לכנסת וערבים לערפאת. זוני מדינת היהודים וגם להם יש מדינה. לא זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר מדי דיסה
Avi Ecuador,
08/09/04 02:43
|
|
 |
80.
היום מסבירים לנו
Avi Ecuador,
08/09/04 00:50
|
שפלסטין צריכה להיות נקיה אתנית מיהודים. פלסטין שתיים מעורבבת ונקראת ישראל בינתיים. איזה ''מזל'' שיש לפלסטינים משה והרצל להבדיל בתוספת לצבא הכנה לפלסטין ועם הארץ בבועת חלם שיעשה להם את העבודה. תארו לכם חס וחלילה את ביילין בשלטון של הפלסטינים במוקטעה, אתם חושבים שהיתה קיימת ישראל הרבה זמן? שיהיה בריא ערפאת וחס וחלילה שלא יפגעו בו ויזכה להיות חג בעמנו ויעורר את דור עגל הזהב שצמחנו. בינתיים הוא מנער את דור עגל הזהב אבל התרדמה עמוקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
חייבים לקרוא את תגובה 73
בתיה,מסביון,
07/09/04 23:22
|
אני כולי רועדת. אנשים מדברים על 60000 או 75000 מהגרים ערבים.מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבתיה מסביון
צברי אחד מהעם,
07/09/04 23:49
|
על פי הגידול הטיבעי של האוכלוסייה הערבית במדינת ישראל העומד כעת על גידול מינימאלי של 4.7 אחוז לשנה....בעוד פחות מארבעים שנה (38 שנה) האוכלוסייה הערבית בארץ ישראל תעמוד על רוב של 6,443,563!!.....במצב של מדינה דמוקרטית כמו מדינת ישראל,הם יהיו לרוב מוחלט....ובדמוקרטיה זאת אומרת שהשילטון עוברת לידיים ערביות!!!....אני מציע לכולם ללמוד שחיה כבר עכשיו......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חלש בחשבון
יהוידע,
גולן,
08/09/04 14:19
|
|
 |
78.
פיזור אתני מבוקר בהסכם
עמנואל,
יפו,
07/09/04 23:03
|
כל מה שנקשר לאתניות ולציבור זוכה מייד לגינוי כללי.הגדר והמגבלות,בתוך הסכם מוגדר ובינלאומי לשלום,יכולים ליצור חייץ טבעי ונורמלי בין העמים.למרות שזה נראה משאלת לב צריך לפעול בכיון כזה לתועלת שני העמים.נשמע אנרכוניסטי אבל זו הדרך היחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
בתחלס,יש יותר עולים ערבים
גנן קטן,
07/09/04 22:26
|
שבאים להיתנחל בארץ ישראל מאשר עולים חדשים יהודים,אם נצרף את העובדה האומללה של ירידה של ישראלים אז מה שצברי כתב בתגובה 73 יותר מדאיגה מתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להתפס לבהלה
יורם,
הרצליה,
07/09/04 22:59
|
עדיין לא מאוחר להערך בצורה אחרת ולבצע שינוי לחסום ההגירה אלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
ענין של פרנסה
דוברובין,
ת''א,
07/09/04 21:36
|
אין להם גרוש על הנשמה אז היכן יחפשו עבודה אחרי שערפת הרס להם את הכלכלה מהיסוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
בג''ץ יגן עליהם בזריזות...
טיבי,
צפון,
07/09/04 21:27
|
גירוש יביא פניה לבג''ץ שעלול להגן על ''זכויות האזרח'' ונימוקים משונים נוספים שקשה לתפוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ראו החלטת בית המשפט בענין עירי
יעל,
כרמיאל,
07/09/04 21:16
|
יש להם זכות חוקית לקנות קרקע בכרמיאל ועוד מעט הם יהיו שכני...אין גבול ''לתעלולים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מתבלבלת -מדובר במקומיים
שרית,
חיפה,
07/09/04 23:06
|
כצפוי את מתבלבלת לחינם,החלטת בית המשפט נוגעת רק לערבים תושבי ישראל כמוך ובמעמד זהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיום הוא זהה
ל"ת
ארז,
08/09/04 09:19
|
|
 |
73.
*מהגרים פלשתינים* לארץ ישראל
צברי אחד מהעם,
07/09/04 21:11
|
אז מה,כל החישובים למינייהם על גידול האוכלוסייה הערבית בישראל הם למעשה ש-ג-ו-י-ו-ת!! עד היום דיברנו על גידול כ-3.6 אחוז לשנה בקרב האוכלוסייה הערבית בישראל!!!המחקר שערכה **עבורנו** הסטודנטית הערבייה מגלה לנו מציאות שונה לחלוטין!!היא מגלה לנו שקיימת מגמה של **עלייה** של **מהגרים** פלשתינים לארץ ישראל!!מדובר ב-45,000 מאז פרוץ האינטיפאדה!!!לפני ארבע שנים!!בכל זאת מדובר כאן בגידול של האוכלוסייה הערבית בארץ ישראל של יותר מאחוז לשנה!!!....חשבון מהיר מלמד אותנו שאנו ש-ו-ג-י-ם בגדול בחישוב גידול האוכלוסייה הערבית בישראל.אם נתחשב בעובדה שבאופן רישמי,גידול האוכלוסייה הערבית עמד על 3.6 אחוז לשנה.....אנו חייבים להוסיף היום **לפחות** עוד אחוז אחד!!! מה שמביא אותנו למסקנה הבאה:...בארבע השנים האחרונות,גידול האוכלוסייה הערבית במדינת ישראל עמד על 4.7 אחוז לשנה!!!בקצב הנוכחי...מי יהיה זריז ויחשבן לעם ישראל כמה זמן נותר לנו לחיות במדינתנו בתור רוב של העם היהודי לפני שהערבים ישליכו אותנו....לים???!!!הינה לכם רמז קטן...האוכלוסייה הערבית מונה היום 1,108,000 פלוס 45,000 **מהגרים**, דהיינו:1,125,000!!הם מכפילים את עצמם כל 15 שנים!!קדימה לעבודה....התוצאה תחריד אותכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרזת מלחמה על הפלסטינים הישרא
ליאור,
07/09/04 23:03
|
אני קורא לגירוש הפלסטינים מארצנו הקטנה. מדינת ישראל ליהודים לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויי,מפחיד אבל אתה צודק.
ל"ת
דינה,תל אביב,
07/09/04 22:16
|
|
 |
חישוב נכון לצערנו
מיכל,
ירושלים,
07/09/04 21:39
|
לכן צריך לעשות משהו בנידון ומהר,לחכות יגרום לשינוי המאזן הדמוגרפי במהירות.סכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
התנחלות לוד רמלה
במרכז,
על הקו הירוק,
07/09/04 21:06
|
מתי ומי יפנה התנחלות לא חוקית של אלפי פלסטינאים בלוד רמלה המדינה משלמת סכומי עתק לערבים שמשקרים למדינה ורושמים ילד מהשטחים על שם אישתם הרביעית אף פוליטיקאי לא ירים הכפפה למה לא מגרשים שוהים לא חוקיים מהגדה כמו את האפריקאים או הפיליפינים? למשטרה ממש לא בא לטפל בבעיה וזו הולכת להיות בעיה קשה ועל כן וכאשר יהיו שתי מדינות יעברו כל הערבים למדינתם החדשה לתפארת פלסטין וגם יחזירו את הגניבה של כספי הביטוח הלאומי שהיהודים הפרייאירים משלמים לחצי מילדי השטחים שנרשמים בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלוקה לשני עמים
דדון,
חיפה,
07/09/04 21:18
|
|
 |
אין בעיה
ארז,
08/09/04 09:20
|
אבל חלוקה מוחלטת - מדינה פלסטינית ללא יהודים, ומדינה יהודית ללא ערבים. אם המצב של היום יימשך תהיינה בקרוב שתי מדינות ערביות ממערב לירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
שנאה ופרנסה
נעמי,
כפ''ס,
07/09/04 21:05
|
שנאה בסיסית לערבים מול בעיות כלכליות ופרנסה יצרו אי הבנה ישראלית בסיסית.תנו להם סיכוי כלכלי סביר לפרנסה והם לא יגיעו אלינו בהמוניהם.חומר למחשבה.שנה טובה לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אנחנו צריכים לדאוג להם?
ארז,
08/09/04 09:21
|
שאחיהם העשירים מהמפרץ, הגונבים מיליארדים מהאנושות, יתרמו להם כמה מליונים (במקום הכסף שהם מזרימים לחמאס ולמשפחות המתאבדים) ויבנו להם עתיד טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
חובה לקרוא!!!!שימו לב !!!
המזהיר בפתח.,
07/09/04 20:55
|
בעוד עשרות שנים.. אל תגידו לא ידענו!!. אל תגידו לא ראינו!!! גולשים\ות יקרים\ות- שימו לב לתשובות של האחראים עלינו- ממשרד ראש הממשלה אריאל שרון נמסר בתגובה: ''יועץ ראש הממשלה לענייני ערבים אורי בורובסקי פרש מתפקידו וטרם מונה לו מחליף''. ממשמר הגבול נמסר: ''אני מניחה שיש הגירה לישראל. זה קורה והתופעה מוכרת, אך אין לנו מידע על היקפה''. הממונה על ביקורת ומעברים במנהל האוכלוסין במשרד הפנים מיכל יוסיפוב אמרה: ''אנחנו מכירים את התופעה, אך אין לנו נתונים ברורים בעניין''. ממשטרת ההגירה נמסר: ''עיקר תפקידנו להתמקד בפועלים זרים, ורק לעיתים אנו עוסקים במהגרים ערביים''. איזה מחדל!! איזה כשלון של אחראים!! מחדל יום כיפור 1973 חוזר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחדל שניתן לתיקון
לוחם צדק,
אריאל,
07/09/04 21:21
|
לא דומה למחדל 73 ,לא דבר שאי אפשר לתקנו,צריך רק הוראה לטפל בנושא בדחיפות.טוב שהענין פורסם וזוכה להד ציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העניין כבר ''מתוקן'' מה קרה לכם?
מירב,
08/09/04 11:07
|
עכשיו אני מבינה למה ראש הממשלה כ''כ עקבי בתכניתו - תכנית ההתנתקות - הוא מבין שיש לו עוד הרבה יותר ערבים לדאוג להם ממה שהיה נראה בהתחלה - אז צריך לפנות את היהודים שיהיה מקום לערבים, ושיהיה להם יפה ונוח, מה זאת אומרת, נפקיר אותם??
עוד כמה שנים על תושבים אחרים - ירושלים, צפון/דרום ובאיזשהו שלב גם מרכז, יהיה להתפנות מהבתים - מה לעשות שהם מתרבים כמו זבובים ופה במדינה מביאים שני כלבים וילד??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
חייבים לסגור גבולות
ל"ת
z,
07/09/04 20:09
|
|
 |
פטנט שלא ממש עובד במציאות
דנין,
גבעתיים,
07/09/04 21:07
|
|
 |
אם לא הם ישבו בקרוב בת''א?
דב,
חיפה,
07/09/04 21:30
|
זה מה שאתה רוצה? בירושלים הם כבר חזק בפנים,תחשוב על זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובד אם רוצים שיפעל כיאות
ל"ת
רעיון לא רע,
בעד הפרדה,
07/09/04 21:23
|
|
 |
68.
לאתר,לגרש,למנוע,העיקר לטפל
בנימין,
מטה אשר,
07/09/04 19:29
|
יש לנקוט מספר פעולות מנע כדי לבלום את התופעה ולהחזיר את אלה שנכנסו חזרה למקומם הטבעי.לפני הכל הממשל חייב להחליט שהוא מחליט ומבצע.תמונת המצב כיום היא של אוזלת יד משוועת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אין יד מטפלת ?
קציר,
שוהם,
07/09/04 19:12
|
|
 |
66.
התנועה האיסלאמית
שייח ראאד,
צפון,מאסר,
07/09/04 19:11
|
עוזרת ''למהגרים'' בכסף וחינוך ומקילה על קליטתם.יש להוציאה מחוץ לחוק ומיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מכסים את התחת
דותן,
קדומים,
07/09/04 19:04
|
כל התגובות הרשמיות מלמדות על ''כיסוי תחת'' כללי . הבעיה כמובן שרירה וקיימת .מדובר בבעיה חמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
בזבוז אנרגיה ופשרות
מוריאל,
נתניה,
07/09/04 18:59
|
הם תמיד יכנסו לכאן ובמקום להתסיס חשוב למצוא דרך לשלום הוגן לשני העמים ולבטחון לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
חשבתם שמדיניות הדיכוי תשתלם?
ערבי הגיוני,
07/09/04 18:32
|
אה ימנים טיפשים שלי? חשבתם שאם תגרמו לפלשתינים לסבול אם יעזבו ויעלמו מהעיניים שלכם? חחחחחחח המחיק שקרה בדיוק ההפך, יש לא מעט שדווקא באו יותר קרוב אליכם... לא יודע למה,הרי רוב הימנים לא מתרחצים בקביעות ומכיון שימנים העלו את קרון לשלטון, אז יש הרבה מהם והצחנה עולה עולה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזען ערבי - תתבייש!!
XY,
08/09/04 08:34
|
למה מעריב מפרסם תגובות כאלה. יש כאן גזענות ופגיעה במגזר שלם של הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השטחים שאתם רוצים
Avi Ecuador,
07/09/04 19:13
|
היו בידי מצריים וירדן ולא הבנתי שרצו לעשות אותכם עם ולתת לכם מדינה. דרך אגב אם הם ''ניכבשו'' ממישהו זה מהם ואף אחד לא רוצה אותם, אפילו סעדאת לא רצה לקבל את עזה מחדש, הכניס לנו אותכם כחוקן. למה רציתם להילחם בדיוק ביהודים ומה הייתם עושים לנו אם הייתם מנצחים? היינו שומעים על מדינה יהודית? אני חושב שישראל תצטרך לעשות מה שאתם חשבתם לעשות לנו, זה יהיה יותר רלוונטי בעתיד, רק אל תשמעו לשמאל שלנו חס וחלילה. אנו עוד נעשה את ערפאת לחג בישראל. אולי בדור הבא אינשאללה. חסר לנו היהודים חג. מזמן אין לנו חג חדש. אולי תלמדו מהשמאל שלנו לעשות מצעדי אהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי הגיוני? אין דבר כזה...
ל"ת
יהודי הגיוני,
השרון,
07/09/04 18:57
|
|
 |
תקראו טוב טוב !!!
ירון,
07/09/04 18:57
|
אל תופתעו מבגידתם של ערביי ישראל. תקראו את התגובות האלה ותבינו עם מי יש לנו עסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלקם הגדול טובים ממך כבני אדם
ארביב,
הוד השרון,
07/09/04 19:31
|
|
 |
יכול להיות
Avi Ecuador,
08/09/04 02:36
|
אבל יש להיפרד, החתונה הזאת לא עובדת והחתן והכלה יהרגו אחד את השני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תועבה!
גזי,
פ''ת,
07/09/04 18:52
|
|
 |
62.
send them back
moses,
07/09/04 18:31
|
|
 |
אתה גזען חסר תקנה ! תתביש
ל"ת
יולי,
כפר נטר,
07/09/04 18:50
|
|
 |
61.
Dai le hefkerut
ל"ת
zeev,
israel,
07/09/04 18:29
|
|
 |
מה רצית להביע אם בכלל?
ל"ת
יותם,
קריות,
07/09/04 19:01
|
|
 |
60.
How many left israel
Wonder,
07/09/04 18:26
|
Like Russian who left back to Russia and others who left Israel because of the Intifada. I know they are many.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האינתיפדה והפרנסה
נתי,
ת''א,
07/09/04 18:55
|
לא יודע אם האינתיפדה היא הסיבה או המצב הכלכלי הגרוע והשחיתות בשלטון גורמים למעבר לתחומי הקו הירוק.בכל מקרה מדובר במוקש קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
''רמת לימוד נמוכה''
ערן קדם,
כרכור,
07/09/04 18:23
|
רובם עובדים תמורת שקלים בודדים כמו עבדים לעזרת המשפחה-אז שילמדו וישיגו משהו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
משתפי פעולה
סעדון,
נגב,
07/09/04 18:21
|
|
 |
57.
הולכים אחרי הפרנסה
לי,
טבעון,
07/09/04 18:20
|
|
 |
56.
ללמוד ערבית ומיד
כושי,
בריסל,
07/09/04 18:15
|
אפילו שהנתונים אינם כל כך מדוייקים, הם מדאיגים מאד. אולי כדאי להתחיל ללמד את השפה הערבית בבתי ספר, כי חס ושלום לא ירחק היום ונאלץ לדבר רק בערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון נבון !
איתמר,
ת''א,
07/09/04 19:06
|
ללא קשר לבעיה כדאי לדעת ערבית כיון שהיא שפת מפתח באיזור ובעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמדי סינית
Avi Ecuador,
07/09/04 19:30
|
את חושבת שאם יתחתנו עם הבת שלך תוכלי לראות אותה אי פעם והיא תהיה מאושרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
התלמידים סובלים?
מורה,
פרדיס,
07/09/04 17:54
|
|
 |
54.
יש יותר ערבים ללא אישור בארץ
נעמן,
עמק הירדן,
07/09/04 17:53
|
מסתובבים כאן 25000 פועלים מירדן שלא מגורשים בגלל סיבות דיפלומטיות,הממשלה לא רוצה לעשות הרבה בתחום וכך אנו נראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והירדנים - הם ממוצא פלסטיני
כרמלה,
08/09/04 08:31
|
ואחר כך הם מתחתנים עם ערביות ישראליות ומקימים משפחה ובזכות בת הזוג הישראלית הם מקבלים אזרחות , ביטוח לאומי ומשכנתאות. מדינת חלם. אבל כאשר הכנסת מבקשת להגביל בחוק נישואים כאלה קמה זעקה גדולה מן הלובי הערבי והשמא שאנחנו מדינה גזענית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מי האחראי לסיפור ?
דגני,
אפק,
07/09/04 17:50
|
|
 |
52.
חילופי אוכלוסיות
משה ישראלי,
סביון,
07/09/04 17:46
|
אין ברירה רק חילופי אוכלוסיות: העברת כל המתנחלים לגבולות 67 והעברת כל הערבים לשטחי הרשות הפלסטינית. כל פיתרון אחר יביא לחיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית בגלל הפצצה הדמוגרפית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתנאי שנעבור לסביון...
מתנחל,
עזה,
07/09/04 19:08
|
הצעה יש לך,עד שהיא תגיע לביתך בסביון ואז תתנגד כמוני ''לרעיונות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כךנגנבות גם המכוניות
כרמון,
בני ציון,
07/09/04 17:41
|
הגבול הפרוץ קורא ''למהגר'' כמו גם לגנבים שכל ערב גונבים שפע של ציוד ורכב משטח ישראלי.בלילה הם יכולים לעבור ולהשתקע אצלנו ואיש לא ידע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
חילופי אוכלוסיות
C,
C,
07/09/04 17:40
|
חילופי אוכלוסיות: המתנחלים חזרה לגבולות 67 וערביי ישראל לרשות הפלסטינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
''משימה קלה''
אזרחית,
אשקלון,
07/09/04 17:38
|
|
 |
48.
SHARON RESIGN
ל"ת
roni,
07/09/04 17:24
|
|
 |
למה? בגלל ערבים שעוברים גבול?
ל"ת
שרון,
לא מתפטר !,
07/09/04 21:25
|
|
 |
47.
משטרת ההגירה נראית מטומטמת
גוגל,
07/09/04 17:12
|
|
 |
46.
רק טרנספר
רק טרנספר,
רק טרנספר,
07/09/04 17:02
|
|
 |
45.
נושא מוכר
גור,
אשדוד,
07/09/04 16:44
|
לדעתי,מרושם כללי,מסתובבים אצלנו באשדוד עשרות ערבים ''מהגרים'' שאולי חלקם משתפ''ים ואחרים מצאו בית חדש כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
קצת נחת אין כאן
אלישבע,
הרצליה,
07/09/04 16:42
|
משהו מתפקד במדינה הציונית 2004 ??? לא יודעת וזו כבר בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
יש מה לעשות? לקבוע יד קשה
אורלי,
פ''ת,
07/09/04 16:40
|
מהידיעה מתקבל הרושם שמדובר במכה שאי אפשר להתמודד עימה? לדעתי הקשחת החוק ופעילות הצבא והמשטרה תסייע להקטנת הענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש רעיון מבריק...
ציון,
לכיש,
07/09/04 17:43
|
|
 |
42.
משת''פים,איחוד משפחות והשאר?
איציק,
ר''ג,
07/09/04 16:38
|
יש הסבר לחלק מההגירה אלינו,לגבי חלק לא מבוטל,אולי גדול,רק אוזלת הרשויות בולטת ואין מעשים למנוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הם מחפשים פרנסה
שריקי,
מודיעין,
07/09/04 16:35
|
ראינו את הסרט על הילדים שמחפשים פרנסה של כמה שקלים עלובים בארץ,אי אפשר למנוע זאת מהם בשום צורה ולכן הענין ימשך בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
להחזיר אותם כבר יהיה קשה
אבי,
אלקנה,
07/09/04 16:33
|
כי לאתר את רובם תהיה משימה קשה או בלתי אפשרית,אולי עכשיו צריך להתמקד במניעה קשיחה ומהירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ירושלים לא של זהב...
ירמי,
ירושלים,
07/09/04 16:29
|
אצלנו רואים אותם בכל חלקי העיר מסתובבים כמעט חופשי ואין פיקוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שלטון החוק מבוזה
ירין,
ירושלים,
07/09/04 16:27
|
הידיעה מספרת יותר מכל על ביזוי שלטון החוק ועל חוסר המעש של הרשויות בענין.אחרי זה מתפלאים אצלנו שמבקר המדינה מגיש דוח''ות וששום דבר לא מתבצע בפועל בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תגובה לליברמן 30
Avi Ecuador,
07/09/04 16:08
|
מעריב תאפשרו לי בבקשה למחזר תגובה פעם בשנה: היום ישראל צריכה להכריע אם היא רוצה לחיות או לחדול.
לדעתי אפשר לחפש לגרד ולמצוא היום לישראל 5 ברירות בכדי לחשוב עליהם כשכל ברירה יש את הקשיים והסיכונים שבה.
* הברירה הריאשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההסטורית שכל שנותינו בגלות היתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו*ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
טרנספר ישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
זאת היא חובתינו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
* הברירה השניה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תיהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חידלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
* אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה*ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות איזוריות שבם לדוגמא יהיו 120 אלקטורים שמתוכם ינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כניראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
* עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האיזורים מאיזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משיטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושליים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
* הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים ביננו.
במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה*ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מיים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הריאשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.
גישה זו יכולה להיות אולי טובה לנו כיהודים שלמדנו לשחות טוב בעולם גלובלי וזאת אולי תהיה גישה שבהמשך תשנה את העולם לעולם גלובלי עם דגל אחד והרבה כוכבים שבו הבחירות יהיו אולי לנשיא העולם בשיטה של אלקטורים הדומה לזו הקיימת בארה*ב.
טוב, אולי זה יהיה בכל מקרה אחרי מלחמת העולם השלישית, תלוי כמה נסבול וכמה ישרדו בעולמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה אתך ב-100%
סיגל,
08/09/04 11:23
|
לגבי האפשרות הראשונה - הבעיה שבעוונותינו זה לא קורה!!!
והרבה מהעם פשוט רדום, ישן, גם הממשלה הנהדרת שמי היה מאמין שתפעל כפי שפועלת?..
איך כתוב במשנה - 'הכל בידי שמיים חוץ מיראת שמים' - כלומר, כל מה שבא עלינו זה לא מערפאת, המחבלים וכו' - זה בגללנו, בעוונותינו, והבורא מעניש אותנו, כדי שנתיישר, אבל אנחנו עם קשה עורף, לא מבין, מתעקש.. למה?? חבולים, פצועים, אין מתום בבשרנו ואנו עוד לא מבינים מאיפה ומדוע הרעה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר לקרוא מגילות
דנה,
08/09/04 08:28
|
חבל, פספסת את העיקר. אם לא תיתן את התיזה שלך ב3 4 משפטים, איש לא יקרא. למי יש סבלנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תרדפו אחרי פיליפינים
יואל,
ירושלים,
07/09/04 16:05
|
לא אחרי ערבים שעלולים להיות גרעין לבעיות דמוגרפיות ובטחוניות בעתיד,ממש הגיון בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפיליפינים...
ארז,
07/09/04 16:19
|
|
 |
אז מה מתנחבל יקר?
ערבי הגיוני,
07/09/04 18:28
|
אין מה לעשות בחיים חוץ מלהגיב לכל תגובה עם סממן שמאלני? ביד כבר עשית היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
''מכירים את התופעה''
nasa,
ב''ש,
07/09/04 15:57
|
|
 |
34.
לאריק אין יועץ לערבים...
יהודה,
שומרון,
07/09/04 15:54
|
|
 |
33.
ישראל צריכה לראות קצת רחוק
Avi Ecuador,
07/09/04 15:40
|
מקצה האף ולהבין שהשיטה והמנטליות של המוסלמים; הערבים הנקראים פלסטינים, אין לה שובע וסוף. כל נקמה בילד בתינוק באזרחים... מוצדקת מצידם (קראו את הכותרת). נקמה ועונש ושוב מציאת סיבות או אמתלות לנקמה ועונש חדש, כל דבר שיהשראל תנסה או תיתן להם בעתיד יהיה להם שוב דרישות ושוב סיבות חדשות לנקמה ועונש, ישראל יכולה ליסוג מכל עזה, יהודה ושומרון... ובהמשך בקו הירוק יווצר מצב דומה לזה שבשטחים שבו נהרג אולי איזה ערבי או יהיה איזה גולשטין מטורף חס וחלילה (יהיה קשה מאוד לא להיות מטורף בישראל והטירוף יהיה כנראה תוצאת לוואי של מדיניות ממשלתנו), או יהיו הפגנות של ערבים על דרישות שונות ואז שוב תהיה להם סיבה לנקמה של ערביי הקו הירוק, ואז, שוב ישראל תיכנס לסיחרור הדמים הסופני שבו תנסה למצוא לעצמה על מה לוותר ומה לתת ושוב יקומו לנו יפי נפש מהשמאל שיגידו שיש הצדקה או יש להבין מדוע הערבים עושים את שעושים ויש להתפשר ולהגיע למוצא רציונלי והומני. כמובן מוצא שיביא לחידלונה של ישראל. יקומו אלפי המן מסוגו של ערפאת רק יותר מתוחכמים ו''חכמיםם'' שידעו ויבינו את האופי של היהודים ואיך אוכלים את כל הסעודה ודופקים בלי לשלם אפילו. עלינו להבין היום שיהודים לא צריכים לצאת משום שטח וגם אם הוא יהיה חס וחלילה פלסטיני בעתיד, למה רק ניקוי אתני ליהודים ולמה צריך להיות מסוכן לחיות ליהודים בארצות הברית באירופה במדינות ערב או פלסטין אם אמור להיות שם שלום? למה לא צריך צבא פלסטיני שישמור על ערבים פלסטינים בקו הירוק מפני שאהידים יהודים?! למה צריך צבא חלמאי שישמור על יהודים בארצות הברית? ישראל צריכה לשנות את הגישה שלה, לא להיכנס למעגל סיחרור של ספיגה, עונש חוזר חלילה ונסיגה או ויתור, התקרבות לחידלון ומוצא שכל פעם נהיה קשה ומסובך יותר. ישראל צריכה פשוט להכריז שהיא ניכשלה בדרכה להביא ל''שלום'' ואין לה זכות להמר על עתידה ולהוריש לדורות הבאים חידלון, שאין לשום מדינה זכות לדרוש מאיתנו להתאבד לאומית וישראל תפעל לפי עובדות ראיות והתפתחות החברה ''הפלסטינית'' כאשר היא משאירה לדור הבא לאחר 40 שנה של פסק זמן שתחזק במשאל עם את הזכות להחליט על עתידו ודרכו. בינתיים ישראל תפעל בצורה שתראה את כל החברה הפלסטינית כאחראית קולקטיבית על שלום תושבנו, כל פיגוע נסיון פיגוע או תכנון יביא לטרנספר יישור וחומה ומגדל של איזור לפי תוכנית אב וכל מחבל ייחשב כצורר בסגנון היטלר שמסכן את עצם קיומה של ישראל כאשר ישראל תזהיר את הפלסטינים שכל פגיעה מצידנו באזרחים פלסטינים ששוכנים באיזורים שחיים חיות שאהידים אלה תהיה באחריותם ודמם בראשם של אלה שתומכים בהם או שנותנים מסתור וכל אחריות בפגיע באזרחים תמימים שלהם תהיה עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבת מגילת זכויות העם היהודי
עדין,
הרצליה,
07/09/04 16:22
|
עדיין לא הבנתי למה כתבת מגילה ארוכה ולאיזו מטרה.למדי לכתוב לענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שטתריד
Avi Ecuador,
07/09/04 16:35
|
|
 |
32.
כולם מתנערים מהכל והחגיגה נמשכ
רות,
שפלה,
07/09/04 15:09
|
עוד לא מונה מחליף... התופעה מוכרת... את מי מעניינים התירוצים? שיתחילו לעשות משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,תתחילו לעשות משהו ולזוז
ari,
כפ''ס,
07/09/04 16:24
|
|
 |
31.
שיח סעד-שכונה חדשה
יוסי,
ירושלים,
07/09/04 14:46
|
הם פולשים ומקימים שכונות חדשות כמו שייח סעד שהפכה מרחוב קטן לשכונת מהגרים שוקקת באיזור המוניציפלי של ירושלים העיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מספר מקומות כאלה
גל,
ירושלים,
07/09/04 16:46
|
עיין ערך שועפת ,אבו דיס ועוד.גם בית-צפפה התרחבה מאוד...פתאום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רק טרנספר הדדי,השאר קישקוש
ל"ת
ליברמן,
07/09/04 14:40
|
|
 |
29.
איפה השמאלנים
אורי,
תל אביב,
07/09/04 14:19
|
מה שהם עושים זה לא נקרא התנחלות בואו תראו ערים כמו נצרת עילית כרמיאל איך הערבים מיתנחלים שם אבל השמאלנים שותקים רק אם הערבים יתנחלו בצפון תל אביב כפר שמריהו תראו את יוסי שריד שולה אלוני עושים מעשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל כאן לידך
שמאלני,
חיפה,
07/09/04 16:31
|
והוא מסכים איתך שצריך למנוע את תופעת ההגירה ,יש שמאל שפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת סתם
דודי,
ת''א,
07/09/04 16:13
|
|
 |
אורי-זה עוד גידול פרא של הימין
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
07/09/04 14:58
|
כל מי שאומר שדין עופרה כדין כפר סבא-אומר בעצם שערבי מעין יברוד יכול לעבור לטייבה, נצרת או חיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה כל השמאלנים....
ארז,
07/09/04 16:21
|
שזועקים מרה על כל מאחז ''בלתי חוקי'', אבל שותקים אל מול עשרות היישובים הבלתי חוקיים של ערבים בתוך הקו הירוק? מדוע לאחד מותר מה שלאחר אסור? ואח''כ אתם עוד מדברים גבוהה-גבוהה על סכנה דמוגרפית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אין לך חיים?
ערבי הגיוני,
07/09/04 18:26
|
|
 |
כרגיל-השמאל תמיד אשם ואין חדש.
ל"ת
מני,
ת''א,
07/09/04 17:49
|
|
 |
כמו שהשמש זורחת במזרח...
ל"ת
ארז,
08/09/04 09:23
|
|
 |
אורי אתה צודק- השמאלנים צבועים
ל"ת
מירב,
08/09/04 11:35
|
|
 |
28.
המערב הפרוע ?
עמיר,
ירושלים,
07/09/04 14:16
|
|
 |
27.
מרוב שרודפים פיליפינים...
מנחם,
אריאל,
07/09/04 14:14
|
|
 |
26.
איך הם משתלבים?
תמים,
רעננה,
07/09/04 14:13
|
מי בדיוק מממן אותם בזמן השהייה הראשוני? התנועות האיסלמיות? מי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הם אפילו לא מסתתרים
סתם אזרח,
07/09/04 14:10
|
אפשר למצוא אותם בריכוזים במרכז הארץ. בנגב הם באים מחברון וסביבתה ומתחברים לבדואים. הם גם חוצים את הגבול ממצרים כאשר בדואים מסייעים להם. המשטרה יודעת על כל התופעות האלה וגם משרד הפנים אבל דבר לא נעשה כדי למנוע את ההגירה לארץ. כאשר יש שר פנים שחושב שישראל היא מדינה קוסמופוליטית ,ושכל ילד של שוהה לא חוקי זכאי לאזרחות אז כך אנחנו נראים. מר פורז היקר מה תגיד לשב''ח שבנו הפך להיות חוקי? עזוב את הארץ והשאר את הילד כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט צודק!
ל"ת
נורית,
08/09/04 11:33
|
|
 |
24.
''מחקר'' - עבודה של סטודנטית....
ל"ת
דביבון,
07/09/04 14:09
|
|
 |
גם סטודנטית יכולה לבדוק ולחקור
מגדל שן אקדמי,
ת''א,
07/09/04 14:56
|
|
 |
23.
נשמע דמיוני קצת
סטודנטית,
07/09/04 14:07
|
מדוע לא מפורט בכתבה כיצד הסטודנטית חקרה את הנושא? בתכלס, נשמע קצת דמיוני שבמסגרת אוניברסיטת דרבי עושים מחקר שמצריך למעשה סיור בכל ישוב ערבי במדינה. נו, ובנוסף למחקר שהצריך עבודת איסוף כה מדוקדקת, היא הצליחה לעשות מחקר גם על רמת הלימודים של ילדיהם. זה נשמע יותר מתאים לעבודת דוקטורט שטורחים עליה כמה שנים טובות....
אני כסטודנטית לתואר שלישי באוניברסיטה מכובדת מאד, לא ממש קונה את המחקר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנוגע לשיטות המחקר
חוקר,
08/09/04 10:08
|
כידוע לך כתבה בעיתון אינה עוסקת בשאלות המחקר, במודל או בשיטות המחקר אלא בממצאים ובדר''כ רק בסנסציוניים שבהם - זו אופיה של העיתונות. אל תצפי ממעריב רמה של כתב עת מדעי. לעניין - אין צורך לעשות סיור בכל הישובים הערביים אלא די בסקר ובמדגם מייצג. לא מדובר על עבודת דוקטורט אלא בדר''כ על עבודת התזה של התואר השני. במידה ואת מעוניינת בפרטים תוכלי להיכנס לספריה של דרבי ולבקש לעיין במחקר - מרבית המחקרים נמצאים על המדף לעיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידיעה מענינת
אילן,
הרצליה,
07/09/04 14:52
|
|
 |
הנתון האמיתי גדול יותר
שוטר לשעבר,
גוש שגב,
07/09/04 14:50
|
בלי דוקטורט אני יודע בבירור שנתוני המחקר -ידיעה נכונים ואפילו ממעיטים לעומת כמות המהגרים בפועל בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשוטר לשעבר
סטודנטית,
07/09/04 15:22
|
גם אני יודעת שקיימת הגירה אדירת ממדים לישראל. גם לי יש קשרים חברתיים עם אנשי מקצוע במשטרה שספרו לי את זה (ואגב, גם אני שמעתי על מספר הרבה יותר גדול).
אבל תשים לב לשאלה שהעלתי, לגבי אופן עריכת המחקר, ולא לגבי הידיעה עצמה. מחקר אקדמי, בניגוד לרכילות, אמור להיות מבוסס על נתונים אמיתיים ומהיימנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתפארת המדינה..
סיגל,
08/09/04 11:32
|
אתם תמשיכו להתווכח על איכות המחקר וכו' והערבים פשוט ימשיכו להביא עוד ילדים, להשתלט על עוד אזורים מדן ועד אילת, ואנחנו נמשיך להביא שני כלבים וילד ונחשוב שהלימודי חול שלנו חשובים מהכל, אנחנו אקדמאים!!!
חכמי חלם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אקדמאית מכובדת
אקדמאי,
חולון,
07/09/04 16:18
|
כיון שנתוני הידיעה או המחקר ידועים ומוכרים לך-כך הגבת,הרי שעם נתוני אמת לא מתוכחים.זה קטנוני ומיותר לעניות דעתי.זה גם לא חשוב או מענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאקדמאי
סטודנטית,
07/09/04 17:59
|
אדוני כנראה מחזיק תעודה של אוניברסיטת לטוויה.
עד עכשיו חשבתי שמחקר אקדמי חייב להיות מהיימן וחדשני. כנראה באוניברסיטה שלך מלמדים אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגר הטכניון-מחקרים
יריב,
ת''א,
08/09/04 14:29
|
ישנם שני סוגי מחקר מקובלים-כמותי ואיכותי,איני יודע באיזה נקטה הסטודנטית.נדמה לי שהיא ביצעה מחקר כמותי משולב ויתכן שעמדה בסטנדרט המקובל.נתוני המחקר נכונים וזה הרי מה שבאמת חשוב.לא הייתי ממהר לבקר את עורכת המחקר כיון שאיני מכיר מספיק את אוניברסיטת דרבי.מידידי שמלמדים שם הבנתי שרמתה המקצועית סבירה.מדובר במוסד שאושר ע''י המל''ג והוא בריטי ,לכן אני רוצה להאמין שרמתו סבירה פחות או יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אקדמאית פלצנית
אקדם,
צפון,
08/09/04 09:01
|
מה את מתהדרת? מה הרלוונטיות לנושא? הבעיה היא אופן ביצוע המחקר, או הגירה המונית למדינה? ואם מישהו מעיז להעיר לך את משייכת אותו לאונ, לטביה? למה את לומדה בהרווארד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איפה ח
אשר,
צפון,
07/09/04 14:01
|
איך זה שכל הפלשתינים הכל כך אוהבים את פלשתין רוצים לגור בישראל ולקבל אזרחות הרי טיבי ובשארה ועוד כמה שמאלנים אומרים שהמדינה הזאת גזענית שהמדינה הזאת מקפחת אותם , עם של צבועים הפלשתינים במיוחד הח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה הפלא?
huro,
תענך,
07/09/04 14:01
|
אין להם גרוש על התחת אז הם פולשים אלינו באין מפריע.לא מפתיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לתפארת מדינת ישראל
B,
07/09/04 14:00
|
|
 |
19.
יש 75000 ערבים לא חוקיים לפחות
ליאון,
ירושלים,
07/09/04 13:59
|
יותר מהנתון של דרבי, המציאות הכלכלית מכתיבה הגירה לארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למנוע שירותים למשפחות שעוזרות.
בושה,
07/09/04 13:59
|
יש למגר את התופעה בכל האמצעים שעומדים לרשות הממשלה. זה פשוט ביזיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נזדקק לחקיקה מיוחדת
מאיה,
שוהם,
07/09/04 14:51
|
|
 |
17.
על מגש הכסף
אתי,
07/09/04 13:58
|
הערבים לא צריכים להילחם בנו אנחנו ניתן להם מדינה על מגש הכסף עוד בדור הזה. אם הטמטום היה מקצוע 120 בטלנים בכנסת היו יכולים להיות מליונרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בעת הזו אין מלך בישראל
דניאל,
גליל עליון,
07/09/04 13:57
|
|
 |
15.
חרפה אמיתית
גדי,
חיפה,
07/09/04 13:54
|
|
 |
14.
לההתחיל לפעול ברצינות
מתילדה,
פרדסיה,
07/09/04 13:54
|
להתנתקות מוחלטת מישובי ואדי ערה ומהמשולש . קצב ההגירה והגידול הטבעי יעשה אותנו למיעוט תוך שני עשורים. והם גונבים לנו הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם...
ארז,
07/09/04 16:30
|
הגליל? חיפה? יפו? לוד? הנגב? מהם אי אפשר להתנתק, אלא אם כן את מציעה לחזור לגבולות החלוקה.
אם לא נבצע טרנספר, החלופה היחידה היא חילופי אוכלוסיה מלאים - כל מתיישבי יש''ע תמורת כל ערביי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה חדש? אין חדש...
שמואל,
ביתן אהרון,
07/09/04 14:54
|
|
 |
13.
איום ונורא
אליצור,
קרני שומרון,
07/09/04 13:53
|
|
 |
אל תפחד-המתנחלים יגנו עלינו...
סבוראי,
נתניה,
07/09/04 16:20
|
המתנחלים יתנחלו באדמות שלהם וכך נקבל הגנה ''אלוהית'' מיוחדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מצחיק
עדי,
ירושלים,
07/09/04 17:48
|
|
 |
ונוער הגבעות יגן עליהם
ישי,
גבעות יהודה,
07/09/04 17:47
|
ככה כולנו נגן על כולנו ובא לציון גואל ומושיע במהרה בימנו אמן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
איבוד הריבונות
ימני -שמאלני,
ב''ש,
07/09/04 13:51
|
ההגירה הזו היא עוד אחד מהסימפטומים של העדר גבול ברור בינינו ובין הפלשתינים. העדר גדר גורם לכך שאין לנו שליטה על הנעשה בשטחנו ובעצם אנו מאבדים את הריבונות שלנו על מה ששיך לנו. גדר תפתור גם את הבעיה הזו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדר לא תפתור כלום
ארז,
07/09/04 16:31
|
כי אם לא שמת לב, יש גדר גם עם מצרים... הפתרון ההומאני היחידי - טרנספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אין שב''כ או מג''ב?
כהן,
ירושלים,
07/09/04 13:50
|
|
 |
10.
מי מפקח על הסיפור?
ל"ת
דן,
ת''א,
07/09/04 13:49
|
|
 |
9.
מדהים
ל"ת
יעל,
ר''ג,
07/09/04 13:48
|
|
 |
מה כ''כ מדהים אותך???
נבון,
חיפה,
07/09/04 15:59
|
|
 |
8.
יש יותר ''מהגרים'' ערביים אצלנו
אלון,
מודיעין,
07/09/04 13:48
|
45000 זה נתון נמוך מהמציאות כי בפועל יש 70000 ערבים ויותר שגרים כאן מהשנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ככה לא בונים מדינה בטוחה !!!
ל"ת
שרה,
אריאל,
07/09/04 13:45
|
|
 |
6.
רק טרנספר יפתור את הבעיה !!!!
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
07/09/04 13:45
|
|
 |
5.
פסה הבושה מהארץ?
עמיאל,
ירושלים,
07/09/04 13:44
|
הפלישה לארץ ידועה מזה שנים,מה שמפתיע זה שלא מונעים אותה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא מפתיע
גברי,
ירושלים,
07/09/04 13:39
|
|
 |
3.
הנתון האמיתי גדול הרבה יותר
ל"ת
b,i,
כפ''ס,
07/09/04 13:38
|
|
 |
2.
בזיון לממשלה
מאיר,
אלקנה,
07/09/04 13:37
|
|
 |
1.
טירוף מוחלט
יהודה,
אריאל,
07/09/04 13:36
|
לא יעלה על הדעת שיכנסו ''חופשי חופשי'' לארץ בלי בקרה ופיקוח.בושה.
הגב לתגובה זו
|
|