 |
148.
כל נקמה שלנו על הרוגי הפיגועים
ל"ת
גם היא מוצדקת!,
04/07/05 22:35
|
|
 |
147.
abu ala
dan,
sf,
08/09/04 07:27
|
|
 |
146.
Abu Ala is fair game
Yotam,
LA,
08/09/04 02:50
|
|
 |
145.
נה להכיר: אבו עלא, דובר החמאס
יוד,
יוקנעם,
07/09/04 23:58
|
|
 |
עכשיו אולי
Avi Ecuador,
08/09/04 01:38
|
חלק ממכם יבין מדוע ערפאת הוא נכס אסטרטגי של ישראל. אסור לנו להעלות מתוחכמים שונאי ישראל שיודעים להזין את השמאל שלנו ומנהיגי חלם בלוקשים ותקוות שווא! שיהיה בריא (אני מתכוון לערפאת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
ושוב פעם תנחומיי לשמאלנים
יוסי,
גושדן,
07/09/04 21:52
|
והתגובות שלכם מוכיחות שאתם והחמאס שייכים לאותו מחנה - המחנה הלאומני הפלסתינאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
אבו-עלא, כשתבואו לנקום
ציונה תקבל אתכם,
בקפה ועוגה,
07/09/04 20:40
|
חפשו את ציונה ואת פרחיה. הן תקבלנה את הדין בהכנעה, כי בעיניהן אתם צודקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
ל-137, הוא לא דומה, הוא בן
ציונה תמיד תיפו,
על רגליה,
07/09/04 20:30
|
יונה - יונת ה''שלום'', המפלצת שיצר השמאל הישראלי, והוא משת''פ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחינו, תירגע!
המחלקה הסגורה,
07/09/04 21:34
|
|
 |
141.
עוד קצת סימטריה בשביל ציונה
הם רוצחי עם,
ציונה מסייעת,
07/09/04 20:28
|
3.10.1959 - רועה מקיבוץ חפציבה נרצח ליד 26.4.1960 - תושב אשקלון נרצח על ידי מחבלים מדרום לעיר. 12.4.1962 - ירי ממארב על אוטובוס אגד בדרך לאילת. נוסע אחד נפצע. 30.9.1962 - שני מחבלים מירדן תקפו אוטובוס אגד שהיה בדרך לאילת. לא היו נפגעים. 1.1.1965 - ניסיון פיגוע ראשון של הפת''ח, שסוכל, במוביל הארצי. 31.5.1965 - שני אזרחים משכונת מוסררה בירושלים נהרגו, ארבעה נפצעו מאש לגיונרים. 1.6.1965 - חבלה בבית בקיבוץ יפתח. 5.7.1965 - חוליות הפת''ח הניחו מטעני חבלה במצפה משואה, ליד בית גוברין; ליד כפר בתיר, על מסילת הרכבת לירושלים. 26.8.1965 - חבלה בצינור מים בקיבוץ מנרה שבגליל העליון. 29.9.1965 - מחבל נהרג לאחר ניסיון פיגוע במושב אמציה. 7.11.1965 - חוליית פת''ח שחדרה מירדן פוצצה בית במושב גבעת ישעיהו (דרום לבית שמש), שנהרס. תושביו ניצלו בנס. 25.4.1966 - שני אזרחים נפצעו ושלושה בתים ניזוקו בהתפוצצות מטעני חבלה שהניחו מחבלים במושב בית יוסף בעמק בית שאן. 16.5.1966 - שני הרוגים בעלות ג'יפ על מוקש מדרום לאלמגור, בצפון הכנרת. העקבות - לסוריה. 13.7.1966 - שני חיילים ואזרח נהרגו בעלות קומנדקר על מוקש סמוך לאלמגור. 14.7.1966 - מחבלים פגעו בבית בכפר יובל בצפון. 19.7.1966 - חדירת מחבלים למושב מרגליות בגבול הצפון, הנחת תשעה מטעני חבלה. 27.10.1966 - מטען חבלה על מסילת הרכבת לירושלים. אדם אחד נפצע.קיבוץ יד חנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
סימטריה - תחביב של ציונה
הם רוצחי-עם,
ציונה מסייעת,
07/09/04 20:25
|
בניצנים, בקציעות (שם נהרג פועל ושלושה נפצעו). כולם - באותה שיטה - רימוני יד שנזרקים לתוך בתים בשעות הלילה ויריות על מכוניות. 11.4.1956 - 18.2.1957 - שני אזרחים נהרגו ממוקשים סמוך לניר יצחק שליד הגבול הדרומי של רצועת עזה. 8.3.1957 - רועה מקיבוץ בית גוברין נרצח בשדות המשק. 16.4.1957 - שני שומרים מקיבוץ מסילות נרצחו על ידי מחבלים שחדרו מירדן. 20.5.1957 - פועל נרצח מאש שנורתה על טנדר ליד באר מנוחה בערבה. 29.5.1957 - טרקטוריסט נהרג ושניים נפצעו כשרכב עלה על מוקש ליד קיבוץ כיסופים. 23.6.1957 - בסמוך לחבל עזה נפצעו ישראלים ממוקשים שהוטמנו בדרכי עפר. 23.8.1957 - שני שומרים של חברת 'מקורות' נרצחו ליד קיבוץ בית גוברין. 21.12.1957 - חבר קיבוץ גדות נרצח בשדות המשק. 11.2.1958 - חבר מושב ינוב נרצח על ידי מחבלים כשהיה בדרכו לכפר יונה בשרון. 5.4.1958 - שני הרוגים מירי ממארב ליד תל לכיש. 22.4.1958 - שני דייגים נהרגו ליד עקבה, מאש חיילים ירדנים. 26.5.1958 - ארבעה שוטרים ישראלים נהרגו בהתקפה ירדנית בהר הצופים בירושלים. 17.11.1958 - אחרי הפגזות יישובי החולה - מחבלים מסוריה רצחו את אשת הנספח האווירי הבריטי בישראל, שהתארחה בבית הבראה של המנזר האיטלקי בהר נחום. 3.12.1958 - רועה נרצח בקיבוץ גונן. בתקרית הארטילרית שהתפתחה - נפצעו 31 אזרחים. 15.4.11.2.1959 - שלושה אזרחים נהרגו ליד מושב זבדיאל, בע23.1.1959 - נרצח רועה מקיבוץ להבות הבשן. לותם על מוקש. 959 - שומר נרצח בקיבוץ רמת רחל. 27.4.1959 - שני מטיילים נרצחו ליד מצדה במהלך טיול. השניים נורו מטווח קצר כשנחו על צוק. הרוצחים נמלטו. 6.9.1959 - מפקד סיירת הצנחנים נרצח בידי בדווים ליד ניצנה. 8.9.1959 - קצין צה''ל, סרן יאיר פלד, נרצח בנגב על ידי בדווים שהסתננו מסיני. פתחו באש על חיילים, משאלה הגיעו למאהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
ציונה (126) נאמנה לסימטריה הקד
הם רוצחי-עם,
ציונה סיענית,
07/09/04 20:22
|
להלן רשימה חלקית ומצומצמת של פיגועים הבולטים עד 1967: 1.1.1952 - בחורה בת 19 משכונת בית ישראל בירושלים נרצחה בביתה על ידי שבעה מחבלים חמושים. 14.4.1953 - מחבלים ניסו לראשונה להגיע מהים. הניסיון הימי נכשל. ספינה אחת יורטה והשנייה הצליחה להימלט. 7.6.1953 - צעיר נהרג ושלושה נפצעו מיריות על השכונות הדרומיות בירושלים. 9.6.1953 - מחבלים תקפו מושב סמוך ללוד ורצחו מתיישב אחד. הם זרקו רימוני יד וירו לכל עבר. באותו לילה תקפה קבוצת מחבלים נוספת בית בחדרה. (זאת, יום אחרי חתימת הסכם בין ישראל וירדן, בתיווך האו''ם, בו התחייבה ירדן שלא לאפשר למחבלים לעבור בשטחה). 10.6.1953 - מחבלים שחדרו מירדן הרסו בית במושב משמר איילון. 11.6.1953 - מחבלים תקפו בית בכפר הס ורצחו ביריות זוג הורים צעירים. 2.9.1953 - מחבלים שהגיעו מירדן הצליחו לחדור ללב ירושלים והגיעו עד לרחוב המלכים שבקטמון. הם זרקו רימונים לכל עבר. בנס לא נפגע איש. 17.3.1954 - טבח מעלה עקרבים. על אוטובוס מאילת לת''א נפתחה אש מטווח קצר כשהגיע למעלה עקרבים שבצפון הנגב. המחבלים ארבו לאוטובוס מאחורי אנדרטת חיל ההנדסה, ניצלו את העובדה שהנהג נאלץ להאט בסיבובים הקשים ופתחו באש על הנוסעים. ממכת האש הראשונה נהרג הנהג ונפצעו רוב הנוסעים. האוטובוס נעצר ואז נכנסו הרוצחים פנימה, עברו מנוסע לנוסע וירו בו מטווח קצר. 11 איש נהרגו. ניצולים סיפרו שהרוצחים ירקו על הגופות והתעללו בהן. עקבות המחבלים הוליכו בוודאות לגבול הירדני, 20 ק''מ ממקום הפיגוע. 2.1.1955 - שני מטיילים נרצחו במדבר יהודה (אחת מהם שושנה הר-ציון). 24.3.1955 - צעירה נהרגה ו- 18 נפצעו בהתקפת פידאיון, שהשליכו רימוני יד וירו מנשק קל על קהל בחתונה במושב פטיש שבנגב. 7.4.1956 - תושבת אשקלון נרצחה בביתה בהתפוצצות שלושה רימוני יד שזרקו מחבלים לתוך הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו - ממש ארכיון דמים. מצמרר
דנית,
07/09/04 21:14
|
כדאי מדי פעם להזכיר. כי ליהודים יש בעיות זיכרון קשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ליהודים - לשמאלנים
יוסי,
גושדן,
07/09/04 21:51
|
לשמאלנים יש בעיות זיכרון. אל תערבבי את הערב רב השמאלני בכלל ישראל. הם לא יהודים, כולה גויים דוברי עברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
תרבות השקר הצביעות והרצח
יחיאל,
פתח-תקווה,
07/09/04 20:16
|
המנהיגים הערבים המוסלמים ממשיכים כאן ובעולם כולו את תרבות השקר הצביעות והרצח . בכל הסכם עתידי איתם יש לקחת בחשבון את תרבותם הבסיסית הזו . אין שום סיכוי לשינוי בדור זה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
תגידו הוא לא דומה קצת לגוזל
גנן קטן,
07/09/04 20:10
|
|
 |
הוא דוקא דומה לראש -דשא
חנה'לה,
07/09/04 23:48
|
|
 |
136.
מסכנים הפלשתנאים שרוצים שלום .
qwer,
07/09/04 19:56
|
אני עדיין מאמין שיש כאלו שמוכנים לפשרות והסדרים בלי לרצוח את כולנו. לא ככה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פלסטינים שרוצים שלום
דורית,
07/09/04 23:56
|
הם באקסטזה של דם ורצח מי שלא משתתף פעיל, הוא תומך ומעודד. מי שלא רוצח נשלח בידי אחיו, אביו, אמו, דודו. תמונות השהידים מתנוססות ברחובות, בחנויות, בבתים כאילו היו תמונות של קדושים בעלות סגולות מרפא. אין אחד ברחוב הפלסטיני שאינו מאמין במאבק המזויין, לא תומך בו ושאינו סבור שבסופו של דבר המאבק יביא לסילוקה של ישראל מהאיזור. כל זמן שהאינטלקטואלים הפלסטינים תומכים ברצח ובהרג ישראלים, כל זמן שאין שם ארגון התומך בדו שיח ובשלום דוגמת ''שלום עכשיו'' , וגם אין תנועות ליברליות וארגונים לזכויות האזרח - החברה הפלסטינית לא רוצה שלום ולא בשלה לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
לא צריך
אילן,
שוויץ,
07/09/04 19:40
|
|
 |
כנראה הם צריכים
Avi Ecuador,
08/09/04 05:54
|
סיבה בכדי לא להרוג, זה עצם ישותם. אחת הסיבות הטובות בכדי שהם לא יהרגו היא שהם לא יהיו פה ויעשה טרנספר או לצערי שיכריחו אותנו ללמוד מהאירופאים בהמשך שנמלא לפי רצונם את שאיפתם להיות עם של שאהידים ולתת להם תעודת מעבר לגן עדן אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מסכים! כל נקמה תהיה מוצדקת
מיקי,
07/09/04 19:39
|
הכוונה לנקמת אזרחים יהודים על פגיעה ביקיריהם. ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
this is not new
Ericsa,
NYC,
07/09/04 19:28
|
|
 |
132.
אין פשע ערבי שיעבור ללא תגובה
אזרח,
07/09/04 19:26
|
|
 |
131.
אני רואה מזרח תיכון חדש...
ל"ת
שימון הקסוקר,
רמת אביב,
07/09/04 19:15
|
|
 |
ואני רואה מזרח תיכון עשן!!!
ל"ת
Avi Ecuador,
07/09/04 19:31
|
|
 |
130.
אבו X אבו Y
גרשון,
07/09/04 18:38
|
כל פעם איזה אבו אחר. מה איכפת לנו בכלל מה הם אומרים ? בידבורים היו מספיק. עכשיו עת מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
lifgoa be mesitim
fujimori,
vienna,
07/09/04 18:37
|
lifgoa be masitim le rezah ve mehablim dugmat arafat ve abu alla.shnei mehablim im kaze vetek ve dam al hayadaim zrihim kvar laavor le olm she kulo tov!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
למה לא גינית הפיגוע בב''ש???
ל"ת
אזרחית,
07/09/04 18:37
|
|
 |
127.
עוד כמה אלפי קורבנות נצא מהגדה
ציונה,
ירושלים,
07/09/04 18:34
|
יצאנו מסיני, יצאנו מלבנון, יוצאים מעזה, נצא מהגדה ! אחרי 3000 קורבנות יצאנו מסיני אחרי 1200 קורבנות יצאנו מלבנון אחרי 1000 קורבנות שרון ומופז החליטו על יציאה מעזה עוד כמה אלפי קורבנות נצא גם מהשטחים הכבושים מעבר לקו הירוק. זו רק שאלה של מספר הקברים שנחפור ליקירנו בגלל המתנחלים שמעכבים את הגאולה.
ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובכמה קורבנות נצא מת''א?
ל"ת
יהודי,
04/07/05 22:33
|
|
 |
ובעיקר, יצאנו מדעתנו, בגללכם!
ל"ת
''מחנה השלום'',
בשירות האויב,
07/09/04 20:23
|
|
 |
מרגישים שאת נהנית לספור את
שנת גאולה וישוע,
שנת חיים!,
07/09/04 20:18
|
הקרבנות. ויש לך גם הקרדיט לרציחתם. ואנחנו לא ניתן לך את ההנאה לספור עוד אלפי קרבנות. התהליך הזה ייפסק. אנחנו לא נצא, אנחנו נוציא אותם! וגם אותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכל הקרבנות האלה בראשכם!
הברית בין ציונה,
לחמאס, זוכרי,
07/09/04 20:16
|
אתם הקרבתם לקונספציה את שלושת האלפים, ואילולא חסדי ה' על אידיוטים כמונו ורשעים כמותכם, היה זה חורבן בית שלישי, כפי שאמר משה דיין. אתם יצרתם את הביצה הלבנונית, עשיתם את ''הפגנת הארבע מאות אלף'', כדי להציל את אש''פ. חתמתם על ''הבנות'' שלמחבלים לחסל את בנינו החיילים, אך אנו, כמובן, לא נפגע באוכלסיה חפה מפשע! אתם כובלים את ידינו כל השנים, כדי להמשיך ולהגן את חלאת האדם ה''פלשתינאית'', כדי שתוכלו להוציא אותנו גם מלב ארצנו! את חלאה! החברים שלך אומרים שמותר לחמאס לנקום, את יודעת, לארגון הזה שאת משווה תמיד למתנחלים, שאת אינך ראויה גם להתפלש בעפר רגליהם. חלאה זו מלה טובה מדי בשבילך! הייתי אומרת לך מה את באמת, אך זה בוודאי יצונזר! רק אשוב ואומר, הרבה מאד דם יהודי בראשך! אני לא מקנאה בך ביום דינך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי?!
Avi Ecuador,
07/09/04 20:12
|
ערפאת והערבים לא אשמים באיזה קורבן? טוב למדנו שהיושר ממך והלאה וגם מליכלוך אפשר ללמוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד שב, קום, תן יד, כלב טוב
ל"ת
מנחם,
רמת גן,
07/09/04 19:05
|
|
 |
ציונה ביזית את השם תרתי משמע.
:-),
07/09/04 18:54
|
|
 |
היא לא ביזתה שום שם
חי,
שדרות,
07/09/04 19:12
|
רק טעתה בו ולכן לא ביזתה שמה הוא או זיונה מזיינת השכל או יותר נכון ביזיונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
אנחנוו הורגים, הם הורגים !!!
ציונה,
ירושלים,
07/09/04 18:24
|
רק היפרדות לשתי מדינות, עם גבול וחומה ומוקשים תפסיק את ההרג המיותר הזה.
כמה ילדים אתם מוכנים להקריב עוד בשביל המתנחלים שמעכבים את ההיפרדות?
ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פירחיה ציונה
Avi Ecuador,
07/09/04 19:58
|
את יותר מידי זולה. אולי משהו יותר מתוחכם ממתנחלים? תתמכי בערפאת, גם אני תומך בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך בעיה של היפרדות.
סקסולוג,
07/09/04 18:57
|
|
 |
125.
לא היה ולא יהיה עם מי לדבר....
צברי אחד מהעם,
07/09/04 18:19
|
הינה עוד הוכחה שלא היה ולא יהיה עם מי לבוא ולדבר מהעם הפלשתיני!!אפילו אבו-עלא בנחשב **כמתון** מוכיח לנו היום כמה הוא **פוליטיקאי גדול ודגול**!!כל נקמה של החמאס תהייה...**מוצדקת**!!????כך הם המוסלמים...אפילו **המתונים ביותר**!!היום,במשפט אחד אבו עלא **גילה** לישראלים ולעולם את צביעותו הראליסטית!!....*מוסר השכל*,אין לבטוח באף **מנהיג** פלשתיני או אישים ממערכת **השילטון הפלשתיני** שאולי יום יבוא ישכילו להבין ולמצוא פיתרון **אמיתי וצודק**!!לצערי הרב....הכל חלום!!לכן חובה על מדינת ישראל לפעול ולעשות ככול שבאפשרותה להגנת האוכלוסיה הישראלית ולשם *מציאה* פיתרון לבעייה הפלשתינית!!...גם אם פיתרון זה יהיה דרסטי וכואב כטרנספר!!!...כי,...ביננו, מי באמת מאמין שיום יבוא ויתאפשר לנו לחיות בהרמונייה של שלום עם הברברים האלה????מי באמת מאמין שיום יבוא והברברים האלה יקבלו את היהודים מארץ ישראל כחלק מהמזרח התיכון?????כיצד מדינת ישראל אשר האוכלוסייה הערבית מגיעה כבר ליותר ממיליון איש תוכל להיתקיים בעוד שקצב ריבוי האוכלוסייה הערבית בישראל חופף ל3.6 אחוז לשנה????ושל היהודים....הוא בירידה!!!כיצד אפשר לקבל שני מדינות על שטח כל כך קטן???שני מדינות שליהודי מדינת ישראל ישאר אך ורק 40 שנה להיתקיים???!!!.....חייבים לקבל את העובדה שאין הרבה אלטרנטיביות בנושא פיתרונות **הבעייה**!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
לעשות נקמה בגויים
כושי,
בריסל,
07/09/04 18:00
|
כך נאמר בתנ''כ. נצטווינו בתנ''כ, לעשות נקמה, במי שבא עלינו להשמידנו. אין לנו ברירה אחרת - לצערנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
הדברתו של אבו עלא מוצדקת
ש,
07/09/04 17:54
|
ואף מתחייבת על פי החוק הבינ''ל. מדובר בטרוריסט שהינו שותף מלא של החמאס בפשעי המלחמה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
לעשות נקמה בגוים
כושי,
בריסל,
07/09/04 17:54
|
כך כתוב בתנ''כ. אין לנו ברירה. עפ''י צו התורה אנו מחוייבים לנקום בגוים הבאים עלינו להשמידנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא גויים
אחד,
07/09/04 19:59
|
|
 |
121.
וואו איזה איומים!!ממש ממש חדשי
תהל,
צפונית,
07/09/04 17:48
|
האיומים שלהם לא צריכים להפסיק מלפגוע בהם כמה שאפשר ולא לחכות לפיגוע בשביל זה!!! אלא להרוג במחבלים הרצחניים הללו עד שלא ישאר להם מחבל אחד לרפואה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
מה זה אם לא הסתה לרצח?וזה ראש
הממשלה שלהם,
שנחשב למתון.,
07/09/04 17:40
|
על הריגת אנשים שחברים בארגון טרור רצחני וברברי הוא מגיב בהסתה לרצח של אזרחים תמימים.זאת המשוואה. וזה האויב שאיתו אנחנו מתמודדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
אז מה שימון.... צריכים לדבר עם
יעקב,
London,
07/09/04 17:35
|
צריך לדבר עם המתונים, לא עם המסיתים למינהם..... אז אבו עלא הוא מתון הא? אם זה מתון אז יאמרו לנו הקוראים הערבים למינהם, עם מי עלינו לדבר בדיוק? האם ישנו ערבי מתון? לא נולד הערבוש שאפשר על באמת לשבת איתו לשיחות שלום, ותוכיחו לי אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
גם חיסול של אבו-עלא - מוצדק!!!
ל"ת
מתנדב למשימה,
07/09/04 17:35
|
|
 |
117.
אז מה שימון.... צריכים לדבר עם
יעקב,
London,
07/09/04 17:31
|
צריך לדבר עם המתונים, לא עם המסיתים למינהם..... אז אבו עלא הוא מתון הא? אם זה מתון אז יאמרו לנו הקוראים הערבים למינהם, עם מי עלינו לדבר בדיוק? האם ישנו ערבי מתון? לא נולד הערבוש שאפשר על באמת לשבת איתו לשיחות שלום, ותוכיחו לי אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
They are still training
ronita,
merkaz,
07/09/04 17:24
|
in their camps .in order to bring terror into our cities. Wipe them out. . Then there will be peace
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Prepare your self
Trainer,
07/09/04 19:25
|
|
 |
115.
It's almost funny
Arie,
07/09/04 17:23
|
how one action from Israel in the right direction and the true face of the ''palestinian'' leadershit is coming out in public. The question is what are we going to do next?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
עידוד הטרור ע''י ראשי הרשות
ל"ת
זוהר דן,
חו''ל,
07/09/04 17:22
|
|
 |
113.
To the Podel of the ARPAD
alfa,
Canada,
07/09/04 17:15
|
Now when you show your real face (TERRORIST) ,I hope and asking that no one from the ISRAELI GOVERNMENT will meet you ,or deal with you
YOU ALL ARE TERRORISTS YOU JUST PLAY THE GOOD AND CIVILIEZED ARAB
HAVE YOU FORGOTEN THAT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yes I did forget
Abu Ala,
07/09/04 18:32
|
You and your Terrorist Goverment in Israel made me forget all god things I wanted for both people. I am not sorry to disappoint you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
שנה טובה לך מר עלא....
יולי,
07/09/04 17:13
|
|
 |
111.
כל הכבוד על הפעולה!
רם,
07/09/04 17:12
|
|
 |
110.
עוזר לנו להתפכח
בוננזה,
07/09/04 17:09
|
אבו עלא יא כאלב תודה שבמו פיך אתה עוזר לכל אלה שמאמינים שיש הבדל בין הרשות לבין החמאס או הג'הד. כולם אותו זבל ויש להלחם בהם עד חורמה , כמו נגד עמלק עד האחרון שבהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
התנתקות עאלק. ממה בדיוק
ל"ת
מתנת(ק)קים?,
07/09/04 17:03
|
|
 |
108.
This needs to be done everyday
Elad,
07/09/04 17:00
|
whay wasnt this done when the intifada started?? what a shit government.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
Anu Ala =Hamas
Y,
this world,
07/09/04 16:53
|
any attack on Abu Ala and the Palestinian authority is justified
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
הוא חשב שאנחנו נבליג על ב''ש?
כועס,
כ''ס,
07/09/04 16:53
|
איזו חוצפה יש לאיש הזה - ארגון המבצע רצח לשם רצח מקבל את המגיע לו - והוא במקום לשתוק ובלוע מחליט שהוא מצדיק את המעשים שלהם ומתחיל כדור שלג של נקמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
the enamy must be destroid
alex,
latvia,
07/09/04 16:50
|
for how long israel can suffer this teror organization?! what we whating for? kill thous muther fuckers and that it! one problem less.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
ללמוד ממדינות חופשיות ומתוקנות
דבורה,
רמת אביב,
07/09/04 16:41
|
חשוב מאד ללמוד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר לאינדיאנים בארה''ב?
דוד,
USA,
07/09/04 17:48
|
לאן הם הועברו, לאינדיאנה? LOL . רוב האינדיאנים שחיו בארה''ב נהרגו או, אם תרצו, נרצחו ע''י המתיישבים הלבנים, מיעוטם התיישב ב''שמורות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורות ציניות או אדיוטיות גמורה
נבו,
07/09/04 17:15
|
לידיעתך, ה''ברברים'' שהיו בארה''ב, קנדה ואוסטרליה היו עמים תרבותיים לא פחות מהלבנים שקמו עליהם! החוקה האמריקאית, למשל, מבוססת על חוקה של עמי האירוקוואי האינדיאנים. לא עשו להם טרנספר, אלא השמדה! ג'נוסייד! בכל יבשת אמריקה הושמדו בין 40 ל50 מליון אינדיאנים.
עם האוייבים צריך להשתמש במקל וגזר.. אנחנו עכשיו בשלב המקל.. אבל זה לא מצדיק דבר ממה שאת אומרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורות ציניות או אדיוטיות גמורה
נבו,
07/09/04 17:14
|
לידיעתך, ה''ברברים'' שהיו בארה''ב, קנדה ואוסטרליה היו עמים תרבותיים לא פחות מהלבנים שקמו עליהם! החוקה האמריקאית, למשל, מבוססת על חוקה של עמי האירוקוואי האינדיאנים. לא עשו להם טרנספר, אלא השמדה! ג'נוסייד! בכל יבשת אמריקה הושמדו בין 40 ל50 מליון אינדיאנים.
עם האוייבים צריך להשתמש במקל וגזר.. אנחנו עכשיו בשלב המקל.. אבל זה לא מצדיק דבר ממה שאת אומרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת רק הבאת דוגמאות רעות
ל"ת
qwer,
07/09/04 17:04
|
|
 |
103.
תגובה מאתמול
Avi Ecuador,
07/09/04 16:40
|
שמסבירה לכם על הקוריקולום: את מי ימליכו עליהם? אחד מכחיש שואה שבהמשך יכחיש את קיומה של ישראל? אחד שיודע למכור לוקשים ותקוות שווא? אחד יותר מתוחכם מערפאת שיודע להסתיר את שנאתו ומטרתו הסופית שהיא השמדת ישראל בשלבים? אחד שיודע להאכיל את השמאל בהזיות שהוא אוהב לזלול ולהאמין בהם? תשמרו על ערפאת! שלמו לו משכורת ותעשו אותו לשר הסברה לטרנספר ואת השאהידים לשגרירים ולא לאסירים בישראל שמתחזקים ומאכילים אותם. שיהיה בריא ערפאת ותחזקו אותו בשלטון שם, באה עלינו שנה חדשה ובהכרה של מנהיגנו ודור עגל הזהב שהצמחנו עלינו להתפלל לשלומו של של ערפאת בימים קשים אלה לצערי. תתפללו שערפאת יהיה חג פורים חדש בישראל.
מחפשים היום לפלסטין מנהיג חדש קוריקולום דרוש: אחד שיכול להפסיק את הטרור. אחד מתוחכם יותר מערפאת. אחד שונא ישראל שלא מפגין זאת יותר מדי. אחד שיודע למכור לנו לוקשים שאנו אוהבים לזלול. אחד שנוטע בנו תקוות שווא. אחד שיסכים למדינה פלסטינית נקיה אתנית מיהודים. אחד שיסכים ל*מדינה* יהודית פלסטינית דו לאומית. אחד שיסכים להמתין בסבלנות שהשמאל יעלה לשלטון בעזרת הערבים. אחד שיהיה לו את הסבלנות שהערבים יהיו רוב בקו הירוק. אחד שיאפשר ליהודים ולמפלגות שמאלניות להלחם בחרדים. אחד שיהיה לו את הסבלנות לחידלונה הטבעי של מדינת ישראל בעזרת המוסלמים שלעולם לא שבעים. דרך אגב לפלסטין יש הכל מוכן כבר בישראל: יש להם את משה הרצל ויהושוע להבדיל שיקימו להם את המדינה אם יאפשרו להם. יעשו ניקוי אתני ליהודים וישאירו פלסטין נקיה אתנית מיהודים, ימליכו עליהם מלך חדש ויתנו להם מדינה על חשבוננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
לא רוצה
איתן,
חיפה,
07/09/04 16:38
|
לא רוצה לראות באתר אינטרנט של מעריב את התגובה והפרצוף של הזבל בן הכלב, ראש הממשלה של מדינת הטרור והמוות. 14 לא מספיק. תודה צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
האם אבו עלא מועמד לשופט בג''צ?
דודו,
רחובות,
07/09/04 16:37
|
|
 |
100.
תגובה ל שמוליק 93
Avi Ecuador,
07/09/04 16:29
|
פרצופם האמיתי של הערבים *פלסטינים* ככלל. פסק זמן ל 40 שנה שיחוזק במשאל עם בישראל יאפשר לה בהמשך להביא ולעשות טרנספר ולהעזר בשר ההסברה ערפאת ובשאהידים השגרירים שבכל מקרה יהיו קיימים. ישראל צריכה לדעת מה מטרתה ואת הכיוון שהוא הטרנספר ומנקודת מוצא זו לחשוב לעשות ולהביא עם מניפולציהיה או בלי מניפולציה למה שצריך לנשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
ערבי זקן וטיפש
דני,
07/09/04 16:29
|
שכחת מה עשיתם בבאר שבע? שכחת את הטילים על שדרות כל יום? עכשיו תורכם לנקום? כך מדבר מנהיג? אתה נשמע כמו אלה הרוקדים על הגגות ויורים באויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכי יש ערבי לא טיפש?
יעקב,
London,
07/09/04 17:35
|
|
 |
98.
תן לו לצאת לשחק
אילן,
מרכז,
07/09/04 16:26
|
אבו כלבא יש יותר מדי ריציני אולי ממליץ לא לצאת לעשות התעמלות על המגרש כדור רגל. חייב לא פספס את הזדצמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
בלי בג''צ ובלי ''בצלם''......
ניפוץ שקר שמאלנ,
נוסף,
07/09/04 16:25
|
שונאי המתנחלים להשחית, השוו אותם לחמאס, שאש''פ כמובן שונה ממנו - ובאמת שונאי המתנחלים משתפים פעולה עם החמאס ב. מיכאל – 1993ידיעות אחרונות: ''מאד מפתה להציע לממשלת ישראל פשוט לחמוק מן הגדה באישון לילה, מבלי לומר דבר לכל הקצוברים, הדומבים ונגזריהם. ואז, כשישכימו אלה לבקר חדש, יגלו כי מעתה אין הם אלא עוד בעיה אחת של הפלשתינים, כמו החמאס והג'יהאד האיסלאמי, והפלשתינים, כמו שנהוג לומר בקריצה אכזרית, כבר יידעו איך לטפל בהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
ABOU ALA
SARAH,
07/09/04 16:21
|
LA REACTION DE ABOU ALA DEMONTRE ET PROUVE LA COLLABORATION ET L'IMPLICATION SOUS TOUTES LES FORMES AVEC LES GROUPES TERRORISTES. BRAVO TSAHAL AUX ARMES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
לא מצליח להבין מה הם רוצים
יוד,
יוקנעם,
07/09/04 16:18
|
שהם ימשיכו לבצע פיגועים ואנחנו נבליג (כמו בתקופתו של אהוד ברק)? אבו עלא מצד אחד מעודד את הטרור מצד אחד ומתנגד למלחמה בטרור מצד שני. הגיע הזמן שהם יבינו שפה זה לא ספרד. אצלנו לא נכנעים לטרור. כל עוד הם ממשיכים בטרור עליהם לשאת בתוצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שלום שלום על ישראל
ס. חוסיין,
מחנה ג',
07/09/04 16:15
|
איך יכול להיות שראש ממשלת פלשתין יתבטא אם בכלל אין לפלסטין ממשלה. ת ת ע ו ר ר ו !!!! השקורת הישראלית והבינלאומית בראה יש מאין את ה''ממשלה'' הטרוריסטית של מה שמכונה ''פלשתין'' וללא עזרתה, ''פלשתין'' - לא קיימת. מופז...לכוון את המסוקים לעמדות השידור....האפקט יהיה מוצלח יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
כולם לקרוא.חשובבב
שמוליק,
07/09/04 16:15
|
אני לא מתומכי שרון ובטח שלא בליכוד ,אבל,עושה רושם שרק שרון הוא זה שהצליח לחשוף בתחילה את פרצופו האמיתי של עראפת ועכשיו גם את זה של אבו עלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אולי למנות את אבו עלא לשופט בג
שמרית,
07/09/04 16:13
|
|
 |
91.
לסלק את החרא הקטן לטוניס
ל"ת
יהודי,
07/09/04 16:10
|
|
 |
90.
KAHANE WAS RIGHT
ALON,
07/09/04 16:05
|
reinstate kach and kahane chai, let the voters decide.these political parties were illegalized due to the power they were gaining with in the voting public. the other parties feared them. it had nothing to do with terror.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
היגיון מעוות...
הילי,
07/09/04 16:04
|
הרי גם החלאות עצמם מודים כי החבר'ה לא היו בטיול שנתי אלא בבסיס אימון. ומאז ומעולם הגישה המצדקת שלהם אמרה: אנחנו רוצםי להלחם חייל מול חייל אבל ישראל פוגעת באזרחים ולכן אנחנו תוקפים אזרחים.
אז שמישהו יסביר לי מדוע אחרי תקיפת בסיס אימון יש הצדקה לפגוע באזרחים?
ואם ההסבר אפשרי, האם הוא אפשרי מראש הזרוע המבצעת של מדינה שבדרך?
לך תבנה יחסי אמון עם אנשי ההיגיון הללו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
עוד טרוריסט , אבל עם חליפה
ל"ת
ראלף,
07/09/04 16:03
|
|
 |
87.
כאילו שהם צריכים סיבה לפיגוע
ל"ת
דודי,
07/09/04 16:03
|
|
 |
86.
אבו עלא .... עושה אבו עלי....
צבי,
07/09/04 15:58
|
במקום שיקרא לשלום הוא מעודד מלחמה. הפלסתינים לא רוצים שלום. באוסלו וותרנו על הכל עבר להם סוס לבן ולא קפצו עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
אתה הבא בתור וטוב שכך
דני,
07/09/04 15:57
|
|
 |
84.
you are like stupied childrens
ל"ת
yair,
07/09/04 15:50
|
|
 |
what do you mean
ל"ת
Yosi,
Germania,
07/09/04 15:55
|
|
 |
83.
ישראל צריכה לראות קצת רחוק
Avi Ecuador,
07/09/04 15:38
|
מקצה האף ולהבין שהשיטה והמנטליות של המוסלמים; הערבים הנקראים פלסטינים, אין לה שובע וסוף. כל נקמה בילד בתינוק באזרחים... מוצדקת מצידם (קראו את הכותרת). נקמה ועונש ושוב מציאת סיבות או אמתלות לנקמה ועונש חדש, כל דבר שיהשראל תנסה או תיתן להם בעתיד יהיה להם שוב דרישות ושוב סיבות חדשות לנקמה ועונש, ישראל יכולה ליסוג מכל עזה, יהודה ושומרון... ובהמשך בקו הירוק יווצר מצב דומה לזה שבשטחים שבו נהרג אולי איזה ערבי או יהיה איזה גולשטין מטורף חס וחלילה (יהיה קשה מאוד לא להיות מטורף בישראל והטירוף יהיה כנראה תוצאת לוואי של מדיניות ממשלתנו), או יהיו הפגנות של ערבים על דרישות שונות ואז שוב תהיה להם סיבה לנקמה של ערביי הקו הירוק, ואז, שוב ישראל תיכנס לסיחרור הדמים הסופני שבו תנסה למצוא לעצמה על מה לוותר ומה לתת ושוב יקומו לנו יפי נפש מהשמאל שיגידו שיש הצדקה או יש להבין מדוע הערבים עושים את שעושים ויש להתפשר ולהגיע למוצא רציונלי והומני. כמובן מוצא שיביא לחידלונה של ישראל. יקומו אלפי המן מסוגו של ערפאת רק יותר מתוחכמים ו''חכמיםם'' שידעו ויבינו את האופי של היהודים ואיך אוכלים את כל הסעודה ודופקים בלי לשלם אפילו. עלינו להבין היום שיהודים לא צריכים לצאת משום שטח וגם אם הוא יהיה חס וחלילה פלסטיני בעתיד, למה רק ניקוי אתני ליהודים ולמה צריך להיות מסוכן לחיות ליהודים בארצות הברית באירופה במדינות ערב או פלסטין אם אמור להיות שם שלום? למה לא צריך צבא פלסטיני שישמור על ערבים פלסטינים בקו הירוק מפני שאהידים יהודים?! למה צריך צבא חלמאי שישמור על יהודים בארצות הברית? ישראל צריכה לשנות את הגישה שלה, לא להיכנס למעגל סיחרור של ספיגה, עונש חוזר חלילה ונסיגה או ויתור, התקרבות לחידלון ומוצא שכל פעם נהיה קשה ומסובך יותר. ישראל צריכה פשוט להכריז שהיא ניכשלה בדרכה להביא ל''שלום'' ואין לה זכות להמר על עתידה ולהוריש לדורות הבאים חידלון, שאין לשום מדינה זכות לדרוש מאיתנו להתאבד לאומית וישראל תפעל לפי עובדות ראיות והתפתחות החברה ''הפלסטינית'' כאשר היא משאירה לדור הבא לאחר 40 שנה של פסק זמן שתחזק במשאל עם את הזכות להחליט על עתידו ודרכו. בינתיים ישראל תפעל בצורה שתראה את כל החברה הפלסטינית כאחראית קולקטיבית על שלום תושבנו, כל פיגוע נסיון פיגוע או תכנון יביא לטרנספר יישור וחומה ומגדל של איזור לפי תוכנית אב וכל מחבל ייחשב כצורר בסגנון היטלר שמסכן את עצם קיומה של ישראל כאשר ישראל תזהיר את הפלסטינים שכל פגיעה מצידנו באזרחים פלסטינים ששוכנים באיזורים שחיים חיות שאהידים אלה תהיה באחריותם ודמם בראשם של אלה שתומכים בהם או שנותנים מסתור וכל אחריות בפגיע באזרחים תמימים שלהם תהיה עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אין אין אין כמו צה''ל!
דפנה,
07/09/04 15:29
|
כל הכבוד על המבצע! רק שרון יכול!! תארו לכם ראש ממשלה שמאלני מחליט על מבצע כזה??
שרון, העם איתך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''את צודקת''
Avi Ecuador,
07/09/04 20:34
|
שרון הוא מאוד ''חכם'', הוא עוד יקים את פלסטין ויעשה ניקוי אתני ליהודים. אפילו ערפאת לא הצליח לעשות זאת. אז אולי נעביר את שרון למוקטעה שיעשה את העבודה של הפלסטינים משם ואת ערפאת נביא אלינו שיהיה שר הסברה לטרנספר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are wrong
Right,
07/09/04 18:35
|
|
 |
דפנה דברי בשם עצמך.
ל"ת
יצחקי,
07/09/04 16:09
|
|
 |
היא מדברת בשם 99% מהעם השפוי
ישראלה,
07/09/04 16:26
|
|
 |
81.
כך הם נלחמים בטרור
YZ,
07/09/04 15:15
|
הרשות הפלסטינאית קיבלה על עצמה במסגרת ''מפת הדרכים'', להילחם בטרור. זו כנראה המלחמה שלה בטרור. הקול קול ערפאת והידיים ידי חמאס.
על ישראל לדואג שארה''ב תודיע במוצהר כי הרשות הפלסטינאית, בראשות ערפאת הינה ארגון טרור ולפעול נגדה בהתאם כל עוד ערפאת שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט וצודק.
ל"ת
יגאל,
07/09/04 16:10
|
|
 |
80.
אבו עלה על העצבים
ביצה עין,
ת''א,
07/09/04 15:15
|
אין אף 1 שיסביר למוח של הערבי שהפעולה אתמול היא תגובה למה שהם עשו בבאר 7 ...אז אין טעם שהוא יתחיל עם הטמטום הזה של עכשיו אנחנו נגיב...הוא לא היה בגן?? הוא לא יודע מה זה -''אבל הם התחילו קודם???''...פעם עוד היתה לי סימפטיה לערבים וגם היום כשאני רואה את הסרטים על מעברי הגבול כואב לי עליהם..אבל לפעמים הם פשוט מפגרים....פשוט מפגרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה מאבו עלה ?
אבי,
עזה,
07/09/04 15:37
|
אם ערפאת אומר שאת הפיגוע בבאר שבע עשו הישראלים. הערבים כהרגלם משקרים ומאמינים לשקרים שלהם כמו שאמר שמיר הים אותו ים והערבים אותם ערבים. חבל על העצבים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
להזכירכם-אבו עלא-ידיד ישראל...
יעקב,
07/09/04 15:12
|
אבו עלא הוא הבחירה שלנו... נבחר בשרות הפוליטיקאים שלנו, הנציג שלנו במדינת הפלסטינאים שלא קמה עדיין, אבל נבחר בראש ממשלתה... עראפת=אבועלא=יאסין=ברגותי=לכל שאר הרוצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מפלצות מוסלמיות דו-רגליות!
ל"ת
איש,
ישראל,
07/09/04 17:10
|
|
 |
78.
הסטה-של-שר-החוץ-נגדנו
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
07/09/04 15:11
|
אבו-עלי-ראה-את-התחנפןטו-של-שרון-לרוסי-ואך-הוא-מקבל-בתמורה-סטירת-לחי-מצלצלתו-ומיד-תפס-אומץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
Only terrorist talks like this
ל"ת
me,
07/09/04 15:07
|
|
 |
76.
האיחוד-הלאומי
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
07/09/04 15:04
|
צריך-בבחירות-הבאות-עלנו-לטובה-להעביר-לאיחוד-הלאמי-את-כל-המנדטים-של-הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הפלסטנים נהנים להשפיל את ביילי
מצביע מרץ לשעבר,
07/09/04 15:01
|
למרץ יש הקפת עולם לפיה הפיתרון לכל בעיה הוא משא ומתן עם כל אחד כמובן שמשא ומתן עדיף על מילחמה אבל אבו עלה אומר אי אפשר לעשות איתנו משא ומתן לכל היותר משא ומתן ופיגועים בו זמנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אבו-עלא - אתה הבא בתור
יאסר,
מוקטעה,
07/09/04 14:59
|
|
 |
רק זה חסר לנו.
ל"ת
ליאת,
07/09/04 16:10
|
|
 |
73.
הפודל של עראפת חשף את פרצופו
T,
07/09/04 14:55
|
האמיתי. עוד חאמסניק. כמה שיותר חמאסניקים מתים=הללויה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב
אריה,
שיקגו,
07/09/04 15:09
|
|
 |
72.
אבו עלה, גם תורך יגיע,
זו השיטה,
נהרוג וניהרג,
07/09/04 14:52
|
''נהרוג וניהרג, נהרוג וניהרג, נהרוג וניהרג... אחינו גיבורי הגי'האד האיסלאמי... ברוכים אתם, ברוך הקרב, ברוך הג'יהאד על הארץ... נמשיך בג'יהאד... בדרך המתאבדים, דרך הקרבות, דרך הניצחון והתהילה, עד שיניף ילד פלשתיני את דגלה של פלשתין על חומות ירושלים...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
למה חיכו לפיגוע בב''ש כדי לעשות
יניב,
פתח-תקוה,
07/09/04 14:50
|
|
 |
70.
אבו עלא, אנחנו יודעים זאת מזמן
נקמה על טובחי,
תינוקות יהוד,
07/09/04 14:49
|
''המחבלים המתאבדים הפכו לגיבורי תרבות בחברה הפלשתינית, וכאן מצוי לב העניין'', אומר אותו מקור. זו הסיבה, לדברי גורמי ביטחון, לכניסתם של נשים, ילדים, מבוגרים, משכילים וחילונים אל מעגל המתאבדים. ''מרגע שזה הפך לטרנד חברתי, אין משמעות יותר לפרופיל דמוגרפי'', אומרים שם. במקרה אחד מני רבים היתה זו משפחת שאבנה מחברון, שהקימה סוכת אבלים חגיגית לאחר שבן המשפחה עאבד ביצע פיגוע התאבדות בירושלים. עאבד, מחופש לחרדי, עלה לאוטובוס בקו 14 בחודש יוני האחרון והתפוצץ. ביום למחרת כבר התנוססה תמונתו בפינת רחוב מגוריו והושמעו דברי הלל ושבח על הקדוש שהרג 16 ציונים ופצע יותר ממאה. השמועות אמרו כי הנביא מוחמד בעצמו יפגוש אותו, ובגן עדן ימתינו לו 72 בתולות יפהפיות שנבחרו באופן מיוחד למענו. האב המאושר קיבל סכומי כסף גדולים, ורבים נשקו את ידו כמחווה של כבוד. המחבל הפך לשיחת היום ולמקור גאווה לבני משפחתו, ואמו כבר מיהרה להכריז כי תקריב בשמחה גם את יתר בניה, תוך שהיא מנשקת את תמונת בנה המת. תגובתה של משפחת שאבנה מאפיינת את תופעת הערצת המאבדים שפשטה ברחוב הפלשתיני, ואף קיבלה הכשר מראש הרשות יאסר עראפת, שהכריז בעצמו בכל הזדמנות כי ברצונו לסיים את חייו כשאהיד. ברשות הפלשתינית הוכרז כבר 'יום השאהיד', רחובות נקראים על שמם של מתאבדים, ופורחים המיתוסים על גופות שלא נרקבות ושאר נסים. ההסתה הפרועה ברחוב הפלשתיני מהווה אף היא מרכיב מרכזי בתופעת המחבלים המתאבדים. בתקופת מבצע 'חומת מגן' נפוצו בערי הגדה שמועות שלפיהן החיילים מחלקים לילדים המקומיים סוכריות מורעלות. על החיילים במחסומים סיפרו כי הם אונסים נשים פלשתיניות המבקשות לעבור. הטלוויזיה הפלשתינית ממלאת תפקיד מרכזי בהסתה: תמונות הרוגים, ובהם נשים ותינוקות, משודרות שוב ושוב. בתשדירים מבוימים נראית קבוצת גברים פלשתינים מצד אחד, נשיהם בצד האחר, ובתווך חיילים ישראלים החוצצים ביניהם. סצינה אחרת מציגה אשה המבקשת לגשת אל אהובה אך נעצרת בכדורי החייל הציוני האכזר. לאחר מותה היא עולה לגן עדן, שם היא פוגשת את אהוב לבה, שהספיק להפוך לשאהיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חן חן לתגובה שלך
אורנה,
07/09/04 21:04
|
אמנם לא חידשת , אבל טוב שנתת תזכורת מרה על המצב האמיתי בקרב החברה הפלסטינית. דבריך מוכיחים שאין חפים מפשע בקרב האוכלוסיה הפלסטינית וכולה מגוייסת למאבק בישראל. הם שרויים באקסטזה שהמנהיגות רק מלבה אותה. וכבר אין עם מי לעשות שלום. וזה מייאש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל70-, לגבי אונס נשים פלסטיניות
המחלקה הסגורה,
07/09/04 19:28
|
אנחנו מוכנים לסלוח לפלשטנים על השקר, אנחנו לא מוכנים לסלוח להם על הגועל. ביי, רצים להקיא עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מי מקבל מכות ועוד ממשיך לקלל?
A,
B,
07/09/04 14:49
|
הפלסטיני. איזה מטומטמים הפלסטינים האלה. כל פיגוע שהם עושים ושמחים בו חוזר להם בהפוכה, פלסטינים נהרגים, נפצעים, הכלכלה נופלת, הם חיים מזבל אל המיץ של הזבל, אבל זה לא אכפת להם. פשוט מטומטמים, כמו להטיח ראש בקיר, לקבל את המכה, ולאיים ולקלל את הקיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
למה האיש עוד מדבר?
געגוע,
07/09/04 14:46
|
|
 |
67.
ל -24 הדביל
אריק שרון,
07/09/04 14:46
|
עכשיו אם החמס יפגע בנו שנית אנחנו נכה בהם כפליים מתיי תבין חתיכת טמבל שעם החמס לא מדברים במילים כי אם בטילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מדוע השמאל הקיצוני שותק? ? ?
ל"ת
צ,
07/09/04 14:46
|
|
 |
65.
abu tachat
zvi,
australia,
07/09/04 14:41
|
the killing of these 14 hams criminals will prevent the loss of many lives in the future.it is a good start but not enough.the army should increase these sort of attacks-they are the best prevention of future terror attacks. kol hakavod.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
ישראל רוצה לחסום הכל??
גד,
צפון,
07/09/04 14:40
|
|
 |
63.
יאללה. להתמקד גם עליו !
ל"ת
אלי,
07/09/04 14:40
|
|
 |
62.
שרון נכשלת!
ל"ת
זיו,
07/09/04 14:39
|
|
 |
61.
אז מי צדק, ביילין או כהנא?
ל"ת
שאלה רטורית,
07/09/04 14:33
|
|
 |
60.
נו שמאלנים
גיורא,
שפלה,
07/09/04 14:33
|
|
 |
59.
תנו לצה''ל לנצח!
ל"ת
תנו לצה''ל לכסח,
07/09/04 14:32
|
|
 |
58.
משקרים עלינו...
מילואימניק,
ישראל,
07/09/04 14:31
|
כל יום נורות לעבר גוש קטיף פצמ''רים.כל יום כמה... כמעט כל יום נוחתות בישובים וסביבם עשרות(!) פצמ''רים וקסאמים. הצבא תמיד מגיב (בירי באויר). והדיווח בחדשות (אם בכלל) תמיד מדבר על '' שתי פצצות מרגמה '' יש להניח שהתקשורת מקבלת דיווח מהצד הלא נכון ובטח לא מאנשים שנמצאים בשטח אלא חברים של חברים של אנשי תקשורת של רשתות זרות אחרת איך מוסבר העיוות ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מלחמה כוללת זו לא מילה גסה
יעקב,
07/09/04 14:30
|
|
 |
56.
נשנש מלטף פודינגים
ל"ת
ליאור,
07/09/04 14:30
|
|
 |
אנחנו מיישרים בננות
ל"ת
המחלקה הסגורה,
07/09/04 19:21
|
|
 |
55.
שמתם לב שכבר לא מתייחסים
רון,
גבעתיים,
07/09/04 14:30
|
לקסאמים?זה שהם ירו קסאמים על שדרות,כבר אין לזה משמעות!בנאדם נפצע...מישהו אמר משהו על זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
להמשיך להפציץ!
ל"ת
אילנה,
07/09/04 14:29
|
|
 |
53.
כמו ברווזים
דנית,
ירושלים,
07/09/04 14:28
|
אזרחי ישראל יסתובבו עכשיו ברחובות כמו ברווזים ויחכו ליום שבו איזה שומר או מאבטח יעשה פאשלה ויאפשר להם לפוצץ אותנו באיזה אוטובוס/בית קפה/סתם ברחוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנית, ומה היה בבאר שבע?
אורלי,
07/09/04 20:57
|
בכל מקום שהם יכולים לפגע הם עושים זאת. הם לא מפסיקים לנסות. למזלנו הרב יש לנו את צה''ל והשב''כ שמסכלים את רוב הנסיונות. אבל לרגע הם לא שוקטים על השמרים בנסיונות שלהם לרצוח בנו. צריך להתפלל שלא יצליחו במזימותיהם. דנית היקרה, הם לא צריכים עילה לנקום ולהרוג בנו. המוטיבציה קיימת והשנאה מזינה אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה לפי דעתך צריך לעשות ?
אריה,
שיקגו,
07/09/04 16:44
|
להמשיך בדרך המטומטמת של פושעי אוסלו ? לתת להם רובים , תחמושת ושטחים שבהם הם יקימו מדינות טרור ?? הדרך היחידה להפסיק את הטרור הוא במלחמה עיקבית מתמדת ועיקשת וחיסול ראשי הטרור החל מערפאת וכלה בכל מי שמחזיק נשק !!!! צריך לתת להם להבין שהרצח לא משתלם !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ל- 2 , מה אתה רוצה ממנו?? אשמי
שדרותי,
07/09/04 14:27
|
|
 |
51.
שלום -חלום.
ל"ת
עודד,
07/09/04 14:26
|
|
 |
50.
שרון!
הדסי,
רעננה,
07/09/04 14:26
|
|
 |
49.
צהל בתר את הרצועה: לכמה זמן?
נועם יעקב,
שדרות,
07/09/04 14:25
|
ליום יומיים צהל נסוג ושוב קאסמים לעבר שדרות. ושוב לבתר ושוב יורים. אתם לא מכירים את הערבים??? אני לא מבין? זבנק וגמרנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כמו שני ילדים בגן.
חן,
07/09/04 14:25
|
הוא התחיל !לא, אתה התחלת! לא....הבעיה שבנתיים נהרגים אנשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא חשבת שזה הסבר מטומטם
רוני,
למצב ?,
07/09/04 15:49
|
|
 |
צודק
ארז,
07/09/04 15:14
|
ולכן צריך להפסיק להגיב ולהתחיל ליזום, לפעול ולהלחם עד שנכניע את האוייב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שום דבר לא ישתנה
יוגב,
07/09/04 14:24
|
עד שלא יקום בארה''ב נשיא שיחליט שהוא שם לזה סוף.יכניס לכאן חיילים אמריקאים ויעשה הסכם כפוי לשני הצדדים ללא מו''מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובאותו רגע...
ארז,
07/09/04 15:15
|
|
 |
46.
תשקורת עוייינתתתת !!!
עמירם,
07/09/04 14:24
|
|
 |
45.
והוא עוד נחשב לגורם המתון
אלי,
NYC,
07/09/04 14:24
|
והוא עוד נחשב לגורם המתון ברשות הפלסטינית חחחחחחחחחחחחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הלוואי הסכמה כזו בינינו
צ'וצ'ו,
י-ם,
07/09/04 14:23
|
לו היינו מאוחדים כמו הרוצחים האלו, היינו מזמן מתגברים עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שרון הביתה!!לחוות השיקמים.
ל"ת
יוחאי,
07/09/04 14:21
|
|
 |
42.
צעד קדימה שניים אחורה
תומר,
נס ציונה,
07/09/04 14:20
|
|
 |
אכן
ארז,
07/09/04 15:16
|
במקום לכונן ממשלה לאומית רחבה וחזקה, שרון בחר ללכת שמאלה, ונכשל במקום שבו היו לו סיכויי הצלחה מקסימליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
התנתקות?
נתנאל,
07/09/04 14:19
|
|
 |
40.
והעיקר שכולם יהיו מרוצים
רינה,
07/09/04 14:19
|
|
 |
39.
טרוריסט נולד.
ל"ת
יוסף,
המספר,
07/09/04 14:17
|
|
 |
38.
הערבים מבינים נקמה
בני,
מרכז,
07/09/04 14:17
|
אז בא ניתן להם נקמה בלי איפוק עד שהם יבקשו סולחה ויהיו מוכנים לחיות בלי פיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אין מה לעשות
איילה,
חיפה,
07/09/04 14:17
|
|
 |
36.
אם כן!! גם הנקמה שלנו מוצדקת
בוזגלו,
07/09/04 14:17
|
אבו עלא אמר שכל נקמה מוצדקת אם כן אנו חיבים להמשיך ולהכות בהם עד חורמה הרי הוא אמר שכל נקמה מוצדקת אנו נכה במחבלים ללא לאות ללא הפסקה ביום ובלילה לא ניתן להם להרים ראש, לא נאפשר להם לנשום, לא ניתן להם לשבת בשקט ולאכול נמרר להם את החיים עד כי יהפכו לאבק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מופז?למה רק אחרי פיגוע?
ל"ת
הגר,
07/09/04 14:16
|
|
 |
34.
סיכול ממוקד לתומך בטרור
ל"ת
אולג,
07/09/04 14:13
|
|
 |
33.
יש סיבה לחשוש?
ציון,
07/09/04 14:13
|
|
 |
32.
מתי נראה את הסוף?
תמי,
07/09/04 14:11
|
|
 |
כשהאוייב יפסיק את מלחמתו...
ארז,
07/09/04 14:55
|
|
 |
31.
כשהאוטובוסים התפוצצו הם עשו חג
ל"ת
רינה,
07/09/04 14:10
|
|
 |
טוב הבנו, כשהאוטובוסים התפוצצו
דורית,
08/09/04 00:10
|
הם עשו חג וכו'....למה צריך לחזור על המשפט הסתמי הזה פעמיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אם לא קוראים לזה מלחמה אז
נורית,
07/09/04 14:09
|
|
 |
תמיד היהודים אשמים...
ארז,
07/09/04 14:56
|
המחבלים מפוצצים, רוצחים, פוצעים, אבל הם משו מה לא מדרדרים את האזור למלחמה... מדוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כשהאוטובוסים התפוצצו הם עשו חג
ל"ת
רינה,
07/09/04 14:09
|
|
 |
28.
אנשים להתכונן...
נחמיה,
07/09/04 14:09
|
|
 |
תעזוב את הארץ אם אתה מפחד-ליצן
ל"ת
אניגמה,
07/09/04 15:18
|
|
 |
You must be
Noam,
07/09/04 17:44
|
The next generations hero. I want to see when you will be in the middle of a PEGOAA, how brave you are
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתכונן...
ארז,
07/09/04 15:03
|
|
 |
27.
להרוג מחבלים זה פשע
מורן,
אשדוד,
07/09/04 14:08
|
|
 |
26.
אבו עלא מחפש הצדקות
ברווז במטבח,
07/09/04 14:07
|
|
 |
25.
אין פיגוע שעובר ללא עונש
עודד, אוז,
07/09/04 14:06
|
|
 |
24.
נו אריק...מה עכשיו??
ל"ת
מיכה,
רחובות,
07/09/04 14:06
|
|
 |
AMSHECH ARIK AD SOFAM SHEL KOL
ל"ת
A'ABUS,
07/09/04 15:49
|
|
 |
יותר טוב מפרס וברק.
אריק,
07/09/04 14:47
|
|
 |
23.
לשמאל הקיצוני.
צ,
07/09/04 14:05
|
|
 |
22.
והרי לכם עוד טרוריסט.
סימה,
07/09/04 14:05
|
עבו עלא נותן בדבריו לגיטמציה למעשי טרור.טרוריסט או לא??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אתם מבינים למה אין עם מי לדבר?
יואל,
07/09/04 14:03
|
כי הם שקרנים שמעל לשולחן טוענים שהם רוצים שלום, אך מתחת לשולחן מעודדים טרור, מממנים אותו, ומחנכים ילדים על ברכי תורת הג'יהאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They do lie but
Lier,
07/09/04 17:47
|
|
 |
20.
איפה כל אלה..
יריב,
מרכז הארץ,
07/09/04 14:03
|
|
 |
19.
אבו עלא - אבו נבלה מעודד פשעי
גיל אזולאי,
07/09/04 14:03
|
מלחמה. כל פגיעה מכוונת באזרחים על ידי החמס היא לגיטימית בעיניו. צריך להתייחס אליו בהתאם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
טוב ..כנראה
משה,
07/09/04 14:02
|
כנראה שזו תהיה המציאות כל עוד שרון יהיה בשלטון.חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו תההי המציאות...
ארז,
07/09/04 15:04
|
|
 |
17.
אבו-עלא
אלון,
07/09/04 14:01
|
האם בהודעתו אבו-עלא לא קורא בעצם להרג ישראלים? ואם כן מה זה אומר לגביו? איך לדעתו עלינו לגרום להפסקת פעולות נגדנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
איך הוא מעז ??
אורית,
חיפה,
07/09/04 14:01
|
איך הוא מעז לשחק אותה יפי נפש עכשיו??ישראל פוגעת במאמצים להשליט סדר??חוצפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אללה יסטור
אורנה,
תל אביב,
07/09/04 14:00
|
|
 |
14.
ושוב תודה לרוה''מ שרון
יאיר,
07/09/04 13:59
|
|
 |
מוח מעוות
Avi Ecuador,
07/09/04 15:46
|
|
 |
אם אתה חמאסניק אתה צודק!
ל"ת
בוריס,
חיפה,
07/09/04 15:18
|
|
 |
ושוב האוייב מודה...
ארז,
07/09/04 15:06
|
לך ולשכמותך הדואגים לנקות אותו מכל אחריות לרצח יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו כבר במלחמה.
נהג אוטובוס,
באר שבע,
07/09/04 14:49
|
יאיר תתעורר אתה ישן , כבר ארבע שנים אנחנו כבר במלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שרון רק חטפנו
אלירן,
דרום,
07/09/04 14:31
|
היום אנחנו מחזירים מלחמה ומפחיתים את הטרור. אז תפסיק לבלבל את מוח, אני לא אתפלא אם אתה יושב שבעה על המחבלים ( או שאתה בכלל ערבי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
וזה אמור להיות מנהיג מתון
יעקב,
לונדון,
07/09/04 13:59
|
הם כולם קיצונים. מי בגלוי ומי במסווה בקיצור: ערפי נשאר ערפי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אבו-עלא תומך בפיגועים
בוריס,
חיפה,
07/09/04 13:59
|
אחרי שהוא אמר את זה בגלוי יש הצדקה לחסל אותו. מעניין למה שמאלנים הצדיקים לא קוראים לפלשתינים לא לנקום כמו שהם עושים אחרי כל פיגוע נגד יהודים? תסבירו לפלשתינים שאם הם יעשו פיגוע ישראל תנקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חוצפה!
ליאור,
07/09/04 13:58
|
|
 |
10.
קדימה שרון מופז כנסו בהם!!
ל"ת
יהודי טוב,
עם ישראל חי,
07/09/04 13:57
|
|
 |
9.
לגרש את אבו עלא
אשר,
צפון,
07/09/04 13:57
|
לא יאמן ראש ממשלה ברשות מעודד פיגועים בגלוי וממשלת ישראל לא מסלקת אותו ואת ערפאת ואת כל המושחתים שמטיפים לטרור נגד ישראל , כל הטרור בגללם הם גונבים את כספם של העם ומטילים את האחריות על ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לא מפחדים ממך אבו עלא!
ל"ת
יואב,
הרצליה,
07/09/04 13:56
|
|
 |
7.
מעגל הדמים הלא נגמר....
ל"ת
שמרית,
חולון,
07/09/04 13:56
|
|
 |
6.
אני מסכימה איתו
שולי,
07/09/04 13:55
|
|
 |
at soteret et azmech
david,
08/09/04 06:21
|
|
 |
5.
אבו עלא מצדיק ומעודד טרור!!!
אייל,
07/09/04 13:54
|
|
 |
4.
הנה שוב אנחנו אשמים!
ל"ת
עידו,
07/09/04 13:52
|
|
 |
3.
בדיוק כמו שכל נקמה שלנו
גלי,
07/09/04 13:52
|
|
 |
2.
חתיכת נמושה של הערפד מהמוקטעה
מרום,
07/09/04 13:47
|
לפוצץ אוטובוסים בבאר שבע זה בסדר? אתם רוצחים בשם האיסלם בכל העולם , לא מגיע לכם שינקמו בכם? תתחילו להתרגל עין תחת עין רוצחי ילדים מתועבים. דרך אגב, ספר לנו כמה כסף שלח הערפד לאשתו בצרפת על חשבון הילדים הרעבים שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ערבי נשאר ערבי ....
א.ש,
ירושלים,
07/09/04 13:44
|
|
 |
You are right
Not jew,
07/09/04 17:54
|
But jew is like Kameleonet changing faces when ever it is needed
הגב לתגובה זו
|
|