 |
71.
עם המנטליות שפיתחנו? לליגה הער
אריה,
09/09/04 08:40
|
|
 |
Absolutely right
Gigi,
09/09/04 14:13
|
Besides, it is not even on the agenda and why should it be?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הרבה יותר לוגי
Avi Ecuador,
08/09/04 06:39
|
להסתפח לארצות הברית. ישראל תהפוך לדיסני קודש ומנהיגיה לא יצליחו להביא לחידלונה. זה נכון שאין להצטרף לשוק האירופאי אבל הבעיה היא הרבה יותר גדולה מכלכלה בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היית אבי?
יוסי,
08/09/04 09:54
|
כבר חשבתי . קיוויתי שנפךת לתהומות איזה הר געש באקוודור, או שסתם התפוצצת באיזה פיגוע מקומי.
אני רואה ששום דבר מאלה לא אירע לך, שכן נשארת מטומטם כמקודם.
אבל יש גם צעד חיובי להישרדותך, ישראל, ובמיוחד היום זקוקה למטומטמים - אתם הוא הכח המניע של אריק שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחלם היום
רציונלי 777,
08/09/04 15:56
|
|
 |
עם הארץ מתחבר עם בורים,
קוניק 777,
08/09/04 18:50
|
|
 |
69.
we join EU
Yoni,
mercaz,
08/09/04 06:27
|
and we lose our independence, and have to do what they want
big mistake
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ישראל תאוגד עם ארה''ב !
משה,
תל אביב,
08/09/04 05:45
|
וזה עדיף לישראל מאשר להתאגד עם האיחוד האירופאי. הסיבות לכך ברורות.
שר החוץ של לישראל, סילבן שלום, צודק והוא שר חוץ מעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שלום מגייס כספים מיהדות העולם.
Metziuty,
08/09/04 04:24
|
משוגעים יהודי העולם אם יתרמו.
הממשלה הופכת את ישראל הקטנה למדינה דו-לאומית כאשר תוך 20 שנה יהיה בה רוב ערבי.
הבית הלאומי מימי חבר הלאומים התחלק ל-3 מדינות נטו ערביות:-
* בתחילה ירדן בידי המנדט הבריטי.
* עכשיו מתווספת פלסטין על פי תכנית האוסלואידים שאמץ שרון והפכה לתכנית ההפרדה.
* וגם ישראל הקטנה, הדו-לאומית לכל התושבים, תהפוך לערבית תוך מספר שנים.
** עדיף שיהודים ישמרו בבנק את כספם ויוכלו להציל את בני עמם מפני ממשלתם.
גם פולין היתה בית ל5 מליון יהודים, והיום היא בית ל - 5 מליון קברי יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
can i go alone?
voice of silenc,
08/09/04 03:34
|
again the israeli goverment decide to do what good for itself and not for the pepole and we seat quietly and let them do as they wish, shalom claims that the economy will go bad and i understand why he dont want that undevloped poor countries like netherland germany swisserland and all those poor poor countries of europe will decide to leave brisel and keln and all the financialy falling apart cities to come to israel to work in constraction for 15 shekel an hour instead of palestinians actually this is why they asked us to join the union,its part of the plan to destroy israel,you know,the never ending conspiracy against the jews. i dont mind if israel will stay out of the union but i have just one request for mr. shalom, could you hook me up on EU passport? maybe this way the army will stop arresting me every time i come to visit my mom and dad...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אף אחד גם לא רוצה אותנו באיחוד
יוסי,
08/09/04 02:10
|
גם איחוד הבלתי מזדהות מסרב לקבל את ישראל, בדיוק כמו איחוד רפובליקות הבננות. ישראל, אפגניסטן, צ'צ'ניה וסיירה לאון היחידות בתבל שאינן מאוחדות.
אכן, עם לבדד ישכון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
european union
rinat,
g.d,
07/09/04 21:25
|
The european countries like Britain and France already look like their former colonies.I mean the the main working force . Do they need israelis I don't think so. You smart asses are too expensive.to afford. So Steve is right. and those who make fun of him are by the way real morans.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
סילבן שלום צודק לשם שינוי
ל"ת
לא להצטרפות,
07/09/04 20:42
|
|
 |
62.
European Union = END OF ISRAEL
rami,
07/09/04 20:39
|
|
 |
61.
My god, he is an embarrassment
Enlighted,
07/09/04 20:03
|
without delving into the fantastic world were Israel is even offered joining the EU, Steve's condescending attitude does us no favours with the EU. His comments border racism and is an embarrassment to the state of Isreal that such man represents us. We can do much better.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Regarding the embarrassment
MASHKIF,
USA,
07/09/04 21:34
|
He Never served in the army but was defense minister. He Never achieved any academic degree but plays...intellectual. He Never achieved peace but shares a Naval prize with Arpad. Isn't He the twin brother of Tchiko-son of Dicko- the wizard
You just read the bitter truth about PERES'ite embarrassment
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
Selvan get this inspiration
Marocco,
07/09/04 19:42
|
From his home land last time he visited, but waited for the the right time to announce it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
Arabs
david,
jerusalem,
07/09/04 19:22
|
You don't understand that the EU is the open door to all french or other terrorist islamist with a true European passport? וד יגידו שאנחנו גזענים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They can come any time
Comming,
07/09/04 19:36
|
They have european passports besides they are more than 4miljons in Israel, SO
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אם ישראל תיכנס,אטפס על עץ מייד
אביבה,
נתב'ג,
07/09/04 19:15
|
אם ישראל תיכנס,אטפס על עץ מייד,כדי לא להירמס ע'י נחשול היוצאים האדיר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
בישביל מה עזבו יהודי אירופה את
אירופה האנטישמי,
והקימו מדינה,
07/09/04 19:13
|
אירופה האנטישמית, והקימו מדינה ליהודים? בישביל לחזור חזרה לאירופה האנטישמית? יש אנשים שכניראה לא חושבים, אם הבחינה הכלכלית היתה חשובה, אז היהודים לא היו באים לישראל, למידבר,שלא היה פה כלום, מי שחשוב לו הכלכלה יותר מהחיים, שיעבור מישראל,
דווקא יהודי אירופה שלא היה אכפת להם מהכלכלה,ובאו לישראל ליפני השואה, ניצלו ,
אסור בכלל לחשוב על להיצתרף לאירופה, גם לא בישביל כלכלה, זה כמו לימכור את נישמתך לשטן שזה אומר: בישביל הכסף,או רווחה כלכלית, אתה מוכר את ישראל לאירופה, ומוותר על עצמאות, הרי ישראל היא מדינה יהודית קטנה ואחת, ובאיחוד האירופי יש עשרות מדינות נוצריות, איזה כח יהיה לנו שם, כלום : כמו באום,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 57 עם הבשביל מה
שמחה,
07/09/04 21:49
|
|
 |
אז למה לא אוגנדה???
ל"ת
tipx,
italy,
07/09/04 19:29
|
|
 |
56.
על זה ייאמר ''ענבים באושים''
צפוני,
צפון,
07/09/04 19:00
|
השועל שלא הצליח לאכול את הענבים בכרם משום שלא הייתה לו גישה אליהם, אמר ''הם ממילא באושים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
#########טיפשים כולכם#########
L,
07/09/04 18:55
|
הסיבה בגללה ישראל בחיים לא תמטרף בעשורים הקרובים לאיחוד היא מאד פשוטה הסכם הסחר החופשי עם ארה''ב וזה הכל...בתור חברת איחוד הקשרים של ישראל עם ארה''ב יהיו פחותים בהרבה (מבחינה כלכלית אני מתכוון) וכמובן שזה יפגע בכלכלת ישראל, וכמובן זה יפגע במידה מסויימת (לא בהרבה) בקשר הישראלי- אמריקאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
למה אסור להצטרף לאיחוד? ההסבר!
אזרח מודאג,
07/09/04 18:53
|
הסיבה המרכזית לכך שאסור להצטרף לאיחוד - הוא הסיכון כי בכך נהפוך לתלויים במדינות אירופה אשר יוכלו להכתיב את מדיניותנו בשאלה הפלשתינית. כמו כן חלק מן ההצטרפות איחוד הוא הכפפת המערכת המשפטית שלנו לזו של האיחוד. במצב המיוחד של ישראל עם הבעיות הדמוגרפיות - מדיניות - בטחוניות הצפויות לה, אין שטות גדולה יותר מלבקש ולהצטרף לאיחוד האירופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ezrah mudag
Gigi,
09/09/04 14:01
|
You have nothing to worry about. No one in EU would ever think of offering anything like that.It's like discussing science-fiction.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
You cannot be serios
What?,
07/09/04 18:46
|
It is not god for the likud but is very god for Israel to join the civilized word and be commited to its values that our forign minister knows very little about
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
סילבן שלום באמת צודק
שמחה,
07/09/04 18:46
|
המוני צרפתים הולנדים שןדים ואיטלקים יציפו את שוק העבודה בארץ ! וזה אסון !! מה יעשו כל הלא יוצלחים וכל אלה שבאו לעבודה ולא לעבוד הם יהוו דוגמה רעה שצריך גם לעבוד וליצור תפוקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גם סוריה ואירן לא רוצות!
אבי חיפאי,
07/09/04 18:46
|
עדיף לשר הלא אינטלגנטי שלנו לשמור אותנו בבועה מנותקת, ואז יקל לשלוט בנו. הצטרפות לאיחוד מחייבת חתימה על אמנות המקנות חופש וזכויות פרט, וכפיפות לפרלמנט האירופי. משמעות הדבר שנאלץ לתפקד כמדינה נאורה. לשר עדיף קהל בוחרים פרימיטיבי, ותרבות של רפובליקת בננות בה השליטים עושים מה שמתחשק להם ואינם כפופים לכל חוקה מגבילה. רצוי להיפטר מהאוויל הזה בהקדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי
שמחה,
07/09/04 19:14
|
שכחת להזכיר את אפגניסטן שהמצב שם דומה מאד לארצות המזרח התיכון ופוליטיקת החמולות פורחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בשם מי הוא מדבר-ישראל דיקטטורה
אורן,
07/09/04 18:44
|
בכל מדינות אירופה הדמוקרטיות נערך משאל עם כדי להחליט בשאלה הגדולה והמהותית הזאת האם להצטרף לאיחוד האירופי או לא. והנה, בישראל ה*דמוקרטיה* היחידה במזרח התיכון פוץ קטן כמו שר החוץ (הגרוע בתולדות המדינה) מחליט לעצמו את גורל ילדמ וילדי ילדנו מתוך גחמא אישית וחוסר שיקול דעת בסיסי!!! שלום - התפטר!!! אמרו שלום לשלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך מבין דבר
קיפוד,
08/09/04 01:32
|
הפעם סילבן שלום צודק ומבין את הסכנות לקיומנו הטמונות בהצטרפות לאיחוד האירופי. האירופים הם פרו-ערבים ואנטי-ישראלים במוצהר.הצטרפות אליהם היא סוף המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן, בגרמניה לא נערך משאל עם!
ל"ת
ישראל,
ישראל,
07/09/04 21:45
|
|
 |
ישראל דמוקרטיה ואתה אידיוט
אבי,
07/09/04 19:09
|
אנשים כמוך שונאים דמוקרטיה בגלל שדמוקרטיה היא שלטון של רוב, והמפגרים כמוך הם תמיד מיעוט. את מי בכלל מעניין מה אתה חושב על ישראל ועל שר החוץ - העם אמר את שלו בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?
Gigi,
09/09/04 14:02
|
|
 |
49.
הוא צודק..אבל לא מבחינה כלכלית
צברי אחד מהעם,
07/09/04 18:37
|
הוא בהחלט צודק,אבל לא מההספאקט הכלכלי. ההספאקט הכלכלי אינו רלבינטי.....!!!החשיבות העליונה במקרה של מדינת ישראל הוא ההספאקט המדיני והצבאי!!פשוט, אין למדינת ישראל את אפשרות **הלוקסוס** להיצטרף לחבר עמים הידוע כעויין מאליו למדינת ישראל...במיוחד בעינייני פוליטיקה מדינית וצבאית!!! לא תודה!!עם ישראל לא מעוניין להפקיד את חייו בידי 25 מדינות **עויינות**!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
איזה שר טיפש !!!
לימור,
07/09/04 18:34
|
|
 |
47.
לאסף 5 ממונטריאול
אדם משבדיה,
07/09/04 18:30
|
קנדי יקר, אשריך וטוב לך ממרחקי מונטריאול. מה אתה יודע על מעללי השוק האירופי? חשבתי בתחילה להגיד מה לסילבן שלום ולכלכלה, ואז ראיתי שאתה ממונטיראול חושב שהצטרפות עשתה רק טוב למדינות. שיעור קטן: הצטרפות לשוק תיגרום לתלות וליישום החלטות שטובות אולי בשבדיה, אבל בטח לא בארץ! ישראל, כחברה, תהיה חייבת ליישם החלטות משותפות. באירופה אסף, לא אוהבים את ישראל, חוץ מברלוסקוני שנחשב בעיני האירופאים עצמם למאפיונר. ישראל היא חברה חלקית באיחוד האירופי לצורכי מסחר, זה מספיק. תנו לאיחוד הזה להתייצב קודם, הרי הכניסו לשם את פולין והונגריה וכל הבלטיקום עם המצב הכלכלי הרעוע שלהם. גרמניה וצרפת מצרפות חופשי עוד מדינות כדי שיכסו את הגירעון שהם יצרו. אתה יודע כמה עולה מנוי שנתי למועדון השוק האירופי? נראה לך שארה''ב תשמח לשלם לנו דמי מנוי? טוב לך בקנדה- חיים אחרת באירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הוא דואג לכיסא שלו
ל"ת
איש,
07/09/04 18:29
|
|
 |
45.
הצעת פשרה מהפכנית
ליאור,
07/09/04 18:25
|
נעביר כל ערבי שרוצה (והמון רוצים)לאירפה וניתן להם יופי של אזרחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אל יתהלל חוגר כמפתח
רון,
רמת השרון,
07/09/04 18:17
|
שר החוץ מעלה את שאלת הצטרפות ישראל לאיחוד האירופי - כאילו שזו בכלל אפשרות מבחינתן של מדינות אירופה. התנגדותו למחווה שכלל לא נעשתה - מביכה את כולנו. שרי חוץ וראשי ממשלות באירופה מעלים בת שחוק קלה של מבוכה מהולה בזלזול ושל נימוס דיפלומאטי מחייב - בכל פעם שמישהו מעז להרהר על כך בכל רם. ראוי היה לו לשר החוץ שלנו שיחדל לחפש ''מאיצי כותרות לעיתונות'' בעולם ההזיות והחלומות בהקיץ. יש הרבה עבודה שעלינו לעשות באירופה לפני שמישהו שם בכלל ישקול ברצינות את התרחיש הזה - שבהווה אינו אלא דמיוני לחלוטין מבחינתם של האירופאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא צודק-הצטרפות עם מספר מגבלות
ל"ת
גבי,
תל-אביב,
07/09/04 18:17
|
|
 |
42.
הצטרפות לאיחוד פירושה
פנחס,
07/09/04 18:12
|
כפיית הערכים האירופאים האנטי יהודיים עלינו. פרושה מדינת כל אזרחיה. פרושה מחיקת כל סממן יהודי ממדינתנו. לכן כל מי שרואה עצמו אירופאי בהוויתו שיסע לאירופה ויניחנו לעצמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
tipx,
italy,
07/09/04 19:08
|
כבר עשיתי את זה אבל עוד יבוא יום וגם אתה תעשה את זה... ואז מה יקרה???? כשלא יהיה לך דרכון אירופי??? כשתהפוך לפליט עקב פצצת אטום או שניים...או אוליי הפיכה צבאית(מה שקרה כבר בישראל כי כל הממשל שלנו הוא גנרלים ומפקדים)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה שעזבת אותנו
אבי,
07/09/04 21:40
|
מתגובתך רואים שאתה שקרן ואידיוט. תעשה עוד יותר טוב אם תפסיק לקרוא עיתונים ישראלים. ועוד הערה - כשאנשים כמוך מתרבים אז הפיכה צבאית היא באמת אופציה הכי טובה, דוגמא - פינושה שהציל צ'ילי מקומוניזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאני לא מתרברב
tipx,
italy,
08/09/04 00:26
|
המצב בארץ לא ממש משתפר בשנים האחרונות ההפך הוא הנכון המדינה מתחילה להתדרדר ואת זה אתה תראה בצעירים של הדור הבא ...
אני מדבר על ראיה על העתיד לא מתוך התרברבות אני אוהב את המדינה בה גדלתי רק חבל שהיא לא ממש אוהבת את אזרחיה הרוצים לתרום אלא פעילה עליהם יותר יותר קשיים...לי נמאס אז עזבתי
חכה יבוא עוד יום וזה יקרה גם לך (מקווה מאוד שאני טועה ואני שונא להיות צודק בנושא הזה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק גם אני כבר לא בארץ
אזרח-מודאג,
08/09/04 02:59
|
אבל לדעתי גם אטליה מקום מסוכן שעלול לחטוף מספר פצצות אטום
הכי בטוח זה ברזיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכי בטוח זה שאתה מטומטם
ל"ת
וגם שקרן,
לא קטן,
08/09/04 07:09
|
|
 |
41.
הדבר הכי נכון שאמר בימי חייו.
מממ,
מרכז,
07/09/04 18:05
|
כסף זה לא הכל. עדיפים הסכמים ספצפיים המתאימים לנו. אלו שרואים כבר דרכון אירופאי בכיסם, נדמה לי שלא קשה להשיג אותו, מיליוני ערבים עושים זאת בהצלחה יום יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג זה פנטזיה של שר טיפש!
גיודי סטיב שלום,
07/09/04 18:58
|
איש לא הזמין אותנו ואם אין מה לדווח מפנטזיים.שלום שר חוץ אנמי עסקן זול מין עוזי כהן משכיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סילבן רק מדבר, ומדבר ומדבר .
דורון,
07/09/04 18:47
|
לשונו של סילבן עובדת ללא הפסק. בדיבורים כל אחד מהגולשים פה, מצויין. האיש הזה,סילבן כמו גם הבוס השמן שלו,שרון הם חבורה של מאונניי לשון בפהרסייה, שלא זזים לשנייה מהכסא, מפחד כי זה האחרון יברח להם מתחת לישבנם המנופח. מדינה של דיבורים סופה להעלם!!!!! קאלם פאדי, טולקה ראסגבורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אסף מונטריאול תתבייש
משה,
ת''א,
07/09/04 18:03
|
תתבייש להגיד לשר החוץ אידיוט. שמאלני, אתה בטח חושב שפרס יותר טוב מסילבן שלום ? תמשיכו לחלום שמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה הקשר בין המרוקאי לאירופה???
רוניוס,
חיפה,
07/09/04 18:01
|
|
 |
He is not Marokai
E,
07/09/04 23:14
|
|
 |
38.
מזלנו שיש לנו שר כזה חכם!
מזל וברכה,
07/09/04 18:00
|
סילבן שלום אדיוט מוחלט! אז מה עובדים זרים מציפים את הולנד, בלגיה דנמרק ושבדיה - אין ספק שאילו מדינות נחשלות מאז הצטרפותן לאיחוד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שאתה יותר חכם
הולנדי,
07/09/04 18:42
|
|
 |
37.
תמיד המוזר והחריג נותן כותרת
ג'ודי צ'רציל,
משרד החוץ,
07/09/04 17:59
|
והרי חוץ מכותרת בידיעות, מבחינת סילבן שלום המנופח, שכולנו נלך לעזאזל.
מצד שני, עדיף ככה. תחשבו איזה נזקים היו נגרמים אם שר החוץ וג'ודי היו מנהלים מו''מ על כניסה ל- .E.C יו איזה פחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לא הגיע הזמן להפריד את חו''ב
גל,
ירושלים,
07/09/04 17:55
|
ישראל צריכה להפריד בין חוץ ובטחון אחת ולתמיד. נושאי החוץ כוללים הרבה סוגיות חשובות והגיע הזמן שתהיה הפרדה בין שני הנושאים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
No.5 is right
Outsider,
07/09/04 17:52
|
Shalom is a baffoon, he is only a clueless political activiest how has been given responsibilties beyond his grasp of understanding. Joining the EU should be one of Israel's goals. It will bring economic prosperity for us and the Palestinians. It is very likely to calm the political situation as a result.
However, because of narrow minded demagog's like Steve Shalom, our children would be denied that opportunity.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יש הגבלה על אזרחי מז' אירופה
בהגירה למערב,
07/09/04 17:51
|
לפי ההסכמים עם המדינות החדשות כל מדינה במערב אירופה זכאית להגביל את מספר אזרחי המדינות החדשות שבאים לעבוד בה. זה לא רעיון חדש, כשספרד ופורטוגל הצרפו בשנות ה80 חלו ההגבלות האלו על אזרחיהן. המדינות היחידות שלא ישתמשו בזכות הזו להגביל מספרים הן אלו שבהן אין תעודת זהות- בריטניה ואירלנד- שאינן יכולות לאכוף הגבלות נגד אנשים אלא אם יגורו בכתובת הנכונה.
חבל שיש שר חוץ שלא מבין דברים מסובכים כמו פוליטיקה. ''מליוני עובדים זרים'' זו פיקציה. אם היה רוצה לנמק את סירובו בנימוק פוליטי הוא היה צריך לדבר על הסיכון יש שהאיחוד יקריב אותנו למען מדיניותו כלפי העולם הערבי, ועל כך שארה''ב תתקשה להתערב למעננו אם נהיה מדינה באיחוד. ג'וד ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
07/09/04 21:55
|
אנשים כמוך שונאים דמוקרטיה בגלל שדמוקרטיה היא שלטון של רוב, ומפגרים כמוך הם תמיד מיעוט.
את מי בכלל מעניין מה אתה חושב על ישראל ועל שר החוץ - העם אמר את שלו בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה זה שטועה- יש הגבלות על
הגירה ממזרח,
אירופה,
08/09/04 00:13
|
אינך מתווכח עם העובדה שיש הגבלות על מעבר אזרחים מהמדינות שהצטרפו לאיחוד ממזרח אירופה למדינות האיחוד במערב. אם יש הגבלות לא יהיו מליוני עובדים זרים. מדובר בפיקציה.
הנימוק הפוליטי שנתתי לאי ההצטרפות היה נימוק ימני: הסיכון שהאיחוד יעדיף את יחסיו עם ארצות ערב על בטחונינו כאשר נהיה חלק המאיחוד, ושלא נוכל לגרור את ארה''ב ל''ענייניה הפנימיים'' של אירופה.
מה לעזאזל אתה רוצה ממני? שר החוץ שממציא עובדים זרים שלא יבואו, ומתעלם מסכנה פוליטית אמיתית, הוא שר חוץ שמתקשה בהבנת דברים מסובכים. דמוקרטיה היא גם הזכות למתוח ביקורת על אישי ציבור שכשלו בהבנת הנסיבות שבהן הם מתפקדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
השר שלום צודק
כושי,
בריסל,
07/09/04 17:50
|
לא תמיד אני תמים דעים עם השר שלום. הפעם הוא צודק בהחלט. כתושב בלגי, אני חש כמה הוא צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שלום הוא גזען וטמבל
אזרח,
07/09/04 17:50
|
צורת ההתנסחות שלו מתנשאת, יהירה, שחצנית וגזענית. קודם כל סביר להניח שלא היו מקבלים אותנו, שנית אם כן היו מזמינים כדאי בוודאי לשקול זאת ברצינות ולא להפריך הצהרות מטופשות. ואתם יודעים מה? שלום לא מפתיע בטיפשותו ובגזענותו. הלנצח נחיה על החרב? לא. כי אם ספרטה המסוגרת בעצמה אשר נעלמה לעד באותה מהירות בו זהרה ביהירותה ובטיפשותה הלוחמנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
07/09/04 21:57
|
אנשים כמוך שונאים דמוקרטיה בגלל שדמוקרטיה היא שלטון של רוב, ומפגרים כמוך הם תמיד מיעוט.
את מי בכלל מעניין מה אתה חושב על ישראל ועל שר החוץ - העם אמר את שלו בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא מבין כלום
יצחק שאולי,
דרום,
07/09/04 17:45
|
חשבנו שרק ביחסי חוץ הוא לא מבין. איפה השכל של השר הנכבד? אם נצטרף לאיחוד יהיו לנו יתרונות עצומים והכלכלה שלנו תפרח. כדאי להקשיב לפרופסורים באוניברסיטאות, שווה דיון אמיתי מעל דפי העיתון. השר לא צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
היורו יקר, והמחירים כאן יוקפצו
אורנה,
07/09/04 17:37
|
אם נצטרף לאיחוד האירופי. לידיעתכם עדיין אפשר לקנות בגדים ומזון בארץ במחירים שווים לכל נפש וזולים מבאירופה. למי שהיה באירופה בשנתיים האחרונות - המחירים שם בשמים. אפילו המקומיים מתקשים לקנות ומתלוננים על המחירים. בבתי קפה בפריז הוכפלו המחירים מאז נכנס היורו לצרפת. וצודק סילבן שלום בקשר לפועלים זרים. תהיה כאן הצפה של פולנים, רומנים, סלובקים, הונגרים ועוד ועוד, שיהפכו למהגרים לכל דבר בגלל הדרכון האירופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
המוני בית ישראל יברחו לאירופה
שי,
מכבים,
07/09/04 17:37
|
מעול קלגסי הליכודניקים המטורפים והמשוגעים בארץ הבלוץ והדמע ישארו סילבן וג'ודי ושאר אפסי הממשלה שיצטרכו לשם שינוי לעבוד כי לא יהיה מי שישלם מיסים. הפרזיט שחי על חשבוננו חושש שיצטרך לעבוד פתאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
07/09/04 21:59
|
אנשים כמוך שונאים דמוקרטיה בגלל שדמוקרטיה היא שלטון של רוב, ומפגרים כמוך הם תמיד מיעוט.
את מי בכלל מעניין מה אתה חושב על ישראל ועל שר החוץ - העם אמר את שלו בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אלוהים אדירים
שלום על ישראל,
07/09/04 17:34
|
שנה אחרי ישראל תיכנס פלשתין,וגם אים לא מספיק שאחד מכל 20 מוסלמים בעלי דרכון אדום יקבל מימון, וניפטרה שאלת -חוק השבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
האיחוד האירופי
tipx,
italy,
07/09/04 17:33
|
טוב אז בוא נודה בזה ישראל לא תיכנס לאיחוד האירופי מאלפי סיבות (ועיקריהן הן: 1.ביטחון. 2.דת ומדינה-הפרדת הדת מהמדינה. 3.שפה-יהיה קשה עד בלתי אפשרי מבחינת בירוקרטיה.) אבל מר שר החוץ מה אתה אומר על כל העובדים זרים הלא חוקיים שרובצים בישראל ועל הערבים בלי אישורי השהיה?? אלה הם לא עובדים זרים?? ומה עושים במטרה לחסל את הנגע הזה??? משטרת הגירה .. תאמין לי שפה באיטליה הם מנסים כבר שנים על גבי שנים לפתור את בעית העובדים הזרים זורקים אותם מהמדינה והם מוצאים דרך לחזור לכאן (גבולות פרוצים ממש אבל זה האיחוד האירופי לטוב ולרע). ומה רע זה יעשה למדינה??? השקל שלנו יהפוך ליורו?? וכך אומנם ברגע הראשוני תהיה צניחה משמעותית ברמת החיים בשיראל וכל המחירים ירקיעו שחקים ...כמה שנים אח''כ אנחנו נתאושש (אתה יודע לפעמים בשביל לעלות צריך לרדת) והמצב פה ישגשג...(אניחוזה ממש שוייץ של המזרח התיכון). הסכמי מסחר באירופה(באיחוד האירופי) הרבה יותר רווחים (טוב מכיוון שהם פונים לכל העולם) לישראל כי : א. כי לא יהיה חרם כלכלי (כמו שיש היום אבל בצורה נסתרת. ב.הסכמי חוץ ישגשגו (כי אנחנו חלק מהאיחוד האירופי).
והכי חשוב תיירות חוץ תיכנס קצת לישראל כי לא תהיה בעיה לשהות בישראל כמובן מחירים ביורו\דולר (ככה גם התיירים יוכלו לעשות השוואה ולהרגיש קצת בבית כי זה אותו סוג של כסף).
לגבי פחד מבריחת מוחות...אז כנראה שאתה עדיין לא מסתכל על עליות של כמות האנשים שעוזבים את ישראל ומהגרים לכיוונים בהם יש כסף...וכן אם נכנס לאיחוד האירופי תהיה אפשרות לשאוב מקרן האיחוד ממון בשביל להגשים רעיונות אלו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ישראל צודקת בהתנגדות שלה
אלה,
תל אביב,
07/09/04 17:32
|
|
 |
25.
אולי זה כל הציונות על רגל אחת
מואיז,
07/09/04 17:31
|
עכשיו שהציונות הוכיחה לאירופאים שגם היהודים יכולים לנהל מדינה, לכבוש , לגזול ולדכא עמים, ממש כמו האירופאים, עכשיו סוף סוף תוכל המדינה הציונית להתקבל לאירופה.
זה לא מה שהציונות רצתה???
אפשר גם להעביר את המדינה למשהו בין גרמניה לפולין, ושלום על ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
איחוד אירופי..
tipx,
italy,
07/09/04 17:30
|
טוב אז בוא נודה בזה ישראל לא תיכנס לאיחוד האירופי מאלפי סיבות (ועיקריהן הן: 1.ביטחון. 2.דת ומדינה-הפרדת הדת מהמדינה. 3.שפה-יהיה קשה עד בלתי אפשרי מבחינת בירוקרטיה.) אבל מר שר החוץ מה אתה אומר על כל העובדים זרים הלא חוקיים שרובצים בישראל ועל הערבים בלי אישורי השהיה?? אלה הם לא עובדים זרים?? ומה עושים במטרה לחסל את הנגע הזה??? משטרת הגירה .. תאמין לי שפה באיטליה הם מנסים כבר שנים על גבי שנים לפתור את בעית העובדים הזרים זורקים אותם מהמדינה והם מוצאים דרך לחזור לכאן (גבולות פרוצים ממש אבל זה האיחוד האירופי לטוב ולרע). ומה רע זה יעשה למדינה??? השקל שלנו יהפוך ליורו?? וכך אומנם ברגע הראשוני תהיה צניחה משמעותית ברמת החיים בשיראל וכל המחירים ירקיעו שחקים ...כמה שנים אח''כ אנחנו נתאושש (אתה יודע לפעמים בשביל לעלות צריך לרדת) והמצב פה ישגשג...(אניחוזה ממש שוייץ של המזרח התיכון). הסכמי מסחר באירופה(באיחוד האירופי) הרבה יותר רווחים (טוב מכיוון שהם פונים לכל העולם) לישראל כי : א. כי לא יהיה חרם כלכלי (כמו שיש היום אבל בצורה נסתרת. ב.הסכמי חוץ ישגשגו (כי אנחנו חלק מהאיחוד האירופי).
והכי חשוב תיירות חוץ תיכנס קצת לישראל כי לא תהיה בעיה לשהות בישראל כמובן מחירים ביורו\דולר (ככה גם התיירים יוכלו לעשות השוואה ולהרגיש קצת בבית כי זה אותו סוג של כסף).
לגבי פחד מבריחת מוחות...אז כנראה שאתה עדיין לא מסתכל על עליות של כמות האנשים שעוזבים את ישראל ומהגרים לכיוונים בהם יש כסף...וכן אם נכנס לאיחוד האירופי תהיה אפשרות לשאוב מקרן האיחוד ממון בשביל להגשים רעיונות אלו ...
אז שר החוץ אוליי כדי שתכין קצת שיעורי בית לפני שאתה מוציא מילים מהפה שלך ..(או שמה תעזר בשר האוצר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם..
יאיר,
07/09/04 18:53
|
שכחת חוקה(אין לישראל חוקה). אין לנו גבולות מוכרים ולמעשה ישראל כיום היא לא מדינת כל-אזרחיה.
אגב,קפריסין התבקשה להתאחד עם החלק הדרומי הכבוש. האם ישראל תסכים לספח את הגדה ולהפוך למדינה דמוקרטית עם חוקה? בטוח שלא כי אז ישראל הופכת ללבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ,אבל:
tipx,
italy,
07/09/04 19:28
|
היות ואחת הבעיות של הרשות הפלסטינאית היא בעיה כלכלית (עזוב את נושא השחיטויות שם) ואבטלה. ביום בו תיכנס ישראל לאיחוד לא תאושר כניסה של אזרחי הרשות הפלסטינאית והעובדים ''הזולים''(בעלי השכר הזעום בישראל שהתעשיינים כל כך זקוקים לו) הערבים הבאים משם לא יוכלו להיכנס כי יהיו מחליפים רומנים או מה שלא יהיה ... תמנע הסתננות של ערבים המחפשים עבודה וגם מחבלים המנסים להיכנס לישראל במטרה לעשות פיגועי טרור...
תאר לעצמך (ואני מקווה שלא) פיגוע טרור בקנה מידה כמו בב''ש במדינת איחוד אירופי (לדומא ספרד וה 11\9 שלהם ברכבת) איזו תגובה תגרור בעולם המערבי...
היות (ולצערינו) ישראל כבר הפכה לסטסטיסטיקה (שכל שני וחמישי יש פיגוע כזה או אחר ) כאן באירופה (אג''ב להם כבר נמאס לסקר את זה אז הם לא).
חוץ מזה נכון להיום לא יבקשו מישראל לספח את הגדה המערבית כי מבקשים ממנה לצאת ממנה (ומגדירים את זה כיבוש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איזה מטומטם
עומר,
תל אביב,
07/09/04 17:26
|
בן אדם שלי מחשבה של מילימטר קדימה. מי בכלל נתן לו להחליט על משהו? למה לא עושים משאל עם כמו בכל המדינות שהצטרפו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
EU
Gig,
07/09/04 17:26
|
Israel is not a European state and as such is not eligible for membership under any circumstances
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Technically yes but...
Enlightened,
07/09/04 19:43
|
neither is Cyprus or Turkey. Lets say that geographical semmantics is not going to be the biggest stumbling block!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Technically
Gigi,
07/09/04 23:13
|
Technically and in every other way. Why shouldn't Jordan, Egypt and Tunisia not be included then? Europe means Europe and does not go further than Cyprus...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שר החוץ אוויל משריש
אבי,
07/09/04 17:23
|
כנראה שמידת האווילות של המכונה שר החוץ אינה ניתנת לשיעור. יתכן שיש הרבה סיבות טובות למה לא להתקבל לקהילה האירופית (כאילו שהם בכלל רוצים אותנו) אבל הנימוק של הצפת המדינה בעובדים זרים הוא ממש טיפשי. יש באירופה יותר מדינות שרמת השכר שלהם הרבה יותר גבוהה מאשר בישראל. המחשבה שעובדים ירצו לבא דווקא לישראל היא פשוט טיפשית. וחוץ מזה על מנת להתקבל לקהילה האירופית על ישראל להיפרד מכמה חוקים מפלים ואחד מהם הוא חוק השבות! אז תירגע סילבן גם ברלוסקוני לא רוצה אותך שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
סילבן שלום, שר חוץ מצוין !
ל"ת
משה,
תל אביב,
07/09/04 17:18
|
|
 |
19.
איחוד
דין,
תל-אביב,
07/09/04 17:14
|
הלוואי שנהיה באיחוד האירופי.
זה יתרום מאוד לכלכלה.
אל תהיה טיפש סטיב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גאון הדור
אזרח,
07/09/04 17:12
|
גאון הדור הסילבן הזה כל ההולנדים הפינים והאנגלים יעמדו בתור להכנס לארץ הנפלאה שלנו אנחנו מדברים על שר חוץ -שהיה מעדיף את העבודה מחוץ לממשלה כדי שהוא וגודי ימשיכו לעשות סוף שבוע במנהטן על חשבונינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
07/09/04 22:07
|
אנשים כמוך שונאים דמוקרטיה בגלל שדמוקרטיה היא שלטון של רוב, ומפגרים כמוך הם תמיד מיעוט.
את מי בכלל מעניין מה אתה חושב על ישראל ועל שר החוץ - העם אמר את שלו בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שאחרון יסגור את הדלת
חוכם,
ירושלים,
07/09/04 17:09
|
איזה טמבל ישאר בישראל כאשר כלונו נקבל דרכון אירופאי???? איזה טמבל ממזרח אירופה יעבוד בישראל כשהוא יכול לעבוד במדינה שלו בשוק האירופאי????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יום אבל לאירופה.
אני,
07/09/04 17:06
|
|
 |
15.
מה עומד מאחורי חברת קצא''א?
פוקס מולדר,
07/09/04 17:04
|
האם נכון כי החברה נמצאת חלקית בבעלות איראנית? מדוע כל המנהלים בה הם אלופים במיל'? האם יש למעשה יחסים עם איראן וכל האיומים הם מעטה איפול? מה קורה כאן בעצם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
51
אירופאי,
ב 51,
07/09/04 17:04
|
אין לנו מה לצתרף ,אנחנו מדינה 51 של ארצות הברית נלקק להם תמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
100 אחוז מסכים
חיפאי,
07/09/04 17:03
|
|
 |
12.
הבעיה של שלום
ספי,
07/09/04 17:00
|
היא שכח עבודה של מאות אלפי אנשים שנמאס להם משלום ודומיו ומשחיתות השילטון יעברו לשם. מי ישלם אז מיסים ? חברי המרכז ? החרדים ? אוכלי החינם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בריחה המונית מארץ ישראל
עידן,
ראשל''צ,
07/09/04 16:59
|
שלום שלל את האפשרות וטען שפתיחת שוק העבודה הישראלי לתושבי האיחוד, משמעותה כניסה חופשית של המוני עובדי זרים לארץ, ואני אומר: במידה ונצטרף לאיחוד יברחו הרבה יותר אנשים ככה שיהיה איזון כלשהו... תחשבו על זה, מי רוצה להשאר פה? הרי ברגע שתושבי מדינת ישראל יקבלו דרכון אירופאי הם לא ישארו פה גם לא שנייה...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ירצה אידיוט כמוך
אבי,
ק.ביאליק,
07/09/04 19:01
|
לפי תגובתך אם היית מסוגל למצוא עבודה בחו''ל מזמן היית עוזב. ישראל מדינה דמוקרטית וכל אחד יכול לנסוע לען שהוא רוצה. אבל לאידיוט כמוך לא יעזור גם דרכון אירופי וחבל. מי צריך אותך כאן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
האמת שמאחורי החדשות-כנסו
מרעול צהוב,
07/09/04 16:58
|
ממשלת ישראל לא רוצה להיות חברה באיחוד האירופי ממספר סיבות פוליטיות 1.ישראל רוצה להיות ''כפופה''לארה''ב''ולא לאירופה הפרו-ערבית.2.ממילא לא רוצה לקבל על עצמה את דעת אירופה 3.לא רוצה שאלפי ישראלים בעלי תארים יעזבו לטובת מדינות אירופה וישאירו כאן כח עבודה נטול השכלה.זה הכל,ושלא יבלבלו אתכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כניסת ישראל לאיחוד הכרחית
Assaf,
07/09/04 16:57
|
כניסתינו לאיחוד האירופי הכרחית לתווך הרחוק, כשכל מדינה תאוגד בגוף מסויים של מדינות. זה יתן לנו גב מדיני וביטחוני מול הערבים, וכל מדינה שהצטרפה לאיחוד הרוויחה בגדול מבחינה כלכלית על אף האפשרות של עובדים מהמדינות האחרות לעבוד בה. זה בושה שמי שמייצג את מדינת ישראל מתנגד לאינטרס מספר אחד שלה. הצטרפות לאיחוד גם נותנת אפשרות לישראלים לעבוד באירופה ובכך יכולה לשפר את מצבם של ישראלים רבים מבחינת אפשרויות העבודה וזה יכניס ידע אירופי רב לשוק הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Wake up, you fool
Gigi,
07/09/04 23:17
|
That state will never ever be a member...It has to solve its own problems with the Arabs and not look elsewhere for the solution.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל תאוגד עם ארה''ב
ישראל,
ישראל,
07/09/04 22:19
|
|
 |
8.
genius
Ziv,
Jerusalem,
07/09/04 16:54
|
No one offered us to join, no one will, but this genius, who said that he will ''improve'' relations with Europe says no to an offer that wasn't offered. What a great Foreign Minister
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
האושר לא בחוץ!אין לנו ארץ אחרת
ל"ת
עובדה,
07/09/04 16:48
|
|
 |
יש לנו ארץ נהדרת ומדינה
מבקר תגובות,
07/09/04 17:57
|
|
 |
6.
100%,צודק. לאירופה לא נשאר זמן
''רוסי'' עצבני,
07/09/04 16:46
|
לא נשאר הרבה זמן עד שהבעיות שם יתחילו. אני כבר לא אומר על זה שהם ''אוהבים'' אותנו ו''מחכים'' שם, שילמדו הסטוריה מי שחושב אחרת. ליהודים לא ייצא שום דבר טוב משם! אם כבר אז על ישראל לחיות מחוברת לארה''ב, מדינה חזקה ביותר שיודעת להגן על עצמה ולא מתכופפת בפני ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
סילבן שלום אידיוט
אסף,
מונטריאול,
07/09/04 16:45
|
כניסת ישראל לאיחוד האירופי היא אינטרס ראשון במעלה של מדינת ישראל - זה יזניק אותנו מבחינה כלכלית ויתן לנו עורף מדיני - ביטחוני. הצטרפות לאיחוד עשתה רק טוב לכל מדינה שהצטרפה - וכך גם לישראל, עובדים ממדינות האיחוד רק יחזקו את המשק הישראלי בתווך הארוך, כמו גם האפשרות שישראלים יעבדו במדינות האיחוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
07/09/04 22:22
|
אנשים כמוך שונאים דמוקרטיה בגלל שדמוקרטיה היא שלטון של רוב, ומפגרים כמוך הם תמיד מיעוט.
את מי בכלל מעניין מה אתה חושב על ישראל ועל שר החוץ - העם אמר את שלו בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצטרפות לאיחוד עשתה רק טוב ?
אמיר,
גרמניה,
07/09/04 18:27
|
המחירים בשמיים, אבטלה גואה, אי שקט פנימי, על מה אתה מדבר מאז שנכס היורו נעשה פה רע. תגיד, אין עיתונים בטורונטו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Right on
Niki,
USA,
07/09/04 18:58
|
Ever since the Euro is in, business is horrible. The exchange rate caused every price to jump up, look at greece how expensive it is. Our business with Germany went down to 0 due to exchange rate.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No, you are an idiot
Eric Cartman,
07/09/04 18:15
|
Shalom is right. You understand nothing in economy. You are a sheep that follows brand names, this time ''the European Union''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסף אתה חכם כמו הקנדים הצרפתים
ל"ת
יוסי,
07/09/04 17:56
|
|
 |
4.
השר דווקא צודק
מבין,
07/09/04 16:40
|
איני מתפלא על ששר החוץ כבר אינו נלהב לרעיון ההצטרפות של ישראל לאיחוד האירופי. מחד גיסא הוא חושש מהמוני פועלים זולים מהחברות החדשות של האיחוד במזרח אירופה שיציפו את שוק העבודה הסובל מאבטלה יסרת תקדים, ומאידך, הוא חרד ובצדק שמיטב הנוער ומיטב המוחות ינצלו את הדרכון האירופי ולא ישובו אלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מצדיק! הזמינו אתנו?
ל"ת
סטיב שלום סילבן,
07/09/04 18:03
|
|
 |
השר חושב שהוא צודק ואתה לא ...
משקיף מרכזי,
שם,
07/09/04 17:44
|
בדלנות מעולם לא עשתה טוב לאיש. אירופה ( מעבר לאמוציות ואנטישמיות ) הינה מעצמה איתנו או בלעדינו. כל ניסיון ''להחרימה'' יפגע בנו מעשית. אירופה היא מבצר כלכלי מי שלא בחצר ( בתוך המבצר ) מביט בחומות מרחוק או מתנפץ עליהם , אפשר שטובע בתעלה המקיפה...צריך אלטרנטיבה בונה לאופציה האמריקאית, צריך שווקים לטכנולוגיה הישראלית לא מספיק למכור מערכות ביטחוניות למדינות מתפתחות, צריך להתמודד אצל המפותחות שם הרף הגבוה. אז בבקשה שיבואו רומנים ובולגרים או כל מי שרוצה להתפרנס אצלינו ומה יקרה אם יצא מאן דהוא ויתפרנס בהולנד, לפי החוק אפילו זה יביא דולרים למדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מטומטם בידיוק כמו השר שלך
ויוה איחוד eu,
07/09/04 17:36
|
הצטרפות לאיחוד-זה נס משמיים, יותר גדול מביקורו של המשיח (שבינתיים רבי מלובביץ מסרב לאייש את תפקידו) יהיה לפחות הזדמנות לברוח ממדינה עלובה הזאת. במדינה ישארו רק דוסים ומתנחלים וערבים והיא תיקרא בשמה התנכי והנכון: ''מדינת פלסטין''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש - כנען זה השם התנכי!!!!!!
המתקן,
כנען,
07/09/04 20:29
|
כנען - זה השם הקדום של האדמות,הנעל אתה ולא תתביש בבורתך? פלסטין, זה השם הרומאי שניתן לאיזור אחרי חורבן בית שני במאה הראשונה לספירה, אוי המגיבים כאלה עלובים לרוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חסרים מטומטמים
מבקר תגובות,
07/09/04 17:26
|
שמע חבר אתה ממש מטומטם. אתה מציע להחזיק פה את מיטב האנשים נגד רצונם? אתה באמת חושב שזה עובד ? שמעת על מיליון יורדים ישראלים ? הדרך היחידה היא לכונן פה חברה ערכית נקיה משחיתות חברה צודקת ואנושית יותר. אז איש לא ירצה לעזוב. עובדים זרים לא יגיעו הנה ממדינות האיחוד האירופי כי, פשוט לא נוכל לאפשר להם הכנסה מספיקה. שתהיה לך שנה טובה ואולי תחכים קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רוצים ממני. אני רק פרשן
מבין,
07/09/04 19:04
|
רדו ממני. אני בסהכ פרשנתי את דברי כבוד השר וניסיתי לרדת לסוף דעתו. איני חושש מעובדים מפולניה ורומניה. איני חושש גם מבריחת מיטב המוחות. תבינו, אני כבר שם. נסו להשפיע על כבוד השר, הוא הקובע, אם בכלל תוזמן ישראל אי פעם להצטרף לאיחוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה די קרוב ל...
NY,
07/09/04 17:22
|
|
 |
3.
אלוהים אדירים
עדי,
07/09/04 16:39
|
מי נתן לו מנדט? אלפים של זרים יבואו הנה? ומה איתנו שפה? אולי בטעות נמצא עבודה הוגנת ובשכר הוגן... מה פתאום, פה זה דמוקרטיה וכך אחד מחליט בשביל כולם. יופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
07/09/04 22:23
|
אנשים כמוך שונאים דמוקרטיה בגלל שדמוקרטיה היא שלטון של רוב, ומפגרים כמוך הם תמיד מיעוט.
את מי בכלל מעניין מה אתה חושב על ישראל ועל שר החוץ - העם אמר את שלו בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי הוצאת לי את המילים מהפה
אורן,
07/09/04 18:46
|
וכתבתי תגובה בסגנון דומה בדיוק לפני דקה. במקום משאל עם, שלום מחליט על דעת עצמו את גורל המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עליך לקבל כל עבודה שהיא
פנחס,
07/09/04 18:08
|
ולא לחיות על קצבאות ואם חשקה נפשך בנאורים האירןפיים סע לשם וברוך שפטרנו ממך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך
י,
07/09/04 17:23
|
מתגובתך, חשים אנו כי אתה מה זה אוהד של שלום....חבל''ז. אבל אם תרצין ותחשוב היטב לדברי השר אין דבריו דברי סרק.. אין חובתך להסכים עימו אבל קודם כל חובה עליך להעמיק ולחשוב ובטוחני שתגיע למסקנות נכונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחח טמבל
אלירן,
07/09/04 16:56
|
אסור שיבואו לעבוד פה ואסור לאף יהודי ישראלי לעבוד שם ככה זה היה זה מה שיהיה וטוב שככה זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להתבכיין -חפש אולי תמצא
ל"ת
!,
07/09/04 16:43
|
|
 |
2.
עדיפה הצטרפות לאיחוד האמירויות
ל"ת
סילבן,
וילה אי שם,
07/09/04 16:39
|
|
 |
1.
מה עם חוק השבות
חוכמה קטנה,
07/09/04 16:38
|
סילוואן תלמד על חוקינו קצת לא יזיק לך, אין אופציה אמיתית להיכנסות ישראל לאיחוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא יודע, הוא יודע...
אריאל,
חיפה,
07/09/04 16:57
|
סילבן יודע שאין לנו סיכוי להיכנס לאיחוד האירופי. (לא רק בגלל חוק השבות). עדיף לו, על כן, לומר שאנו לא מעונינים. סילבן אולי אינו חכם גדול, אבל גם לא טיפש קטן.
הגב לתגובה זו
|
|