 |
154.
הבעיה היא
מנו,
קליפורניה,
13/09/04 03:07
|
הבעיה היא שאתה מתחיל עם צאצא אחד ועם החברה האלה אתה גומר עם תריסר. שישימו לו סודה בתה. חבל על הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
זה כלא או בית נופש????????????
רומן,
11/09/04 15:57
|
מה זה?????? לאן הגענו, לאסיר נותנים זכויות של מלך. למה למה למה למה למה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם רבין קיבל זכויות כמו של מלך
ל"ת
יצחק שמיר,
16/09/04 15:07
|
|
 |
152.
terdu mimenu
rafy,
london,
11/09/04 14:39
|
why the hell r u still punishing him. he is serving time for his crime but you do this to him without the court of law he is entitale for what every killer get behinde in jail. U are roten and no better then him as far that im concern he shuld granted permition to marry or have sex with his choosen one u r all bastards
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
דחילאק...
האחד,
11/09/04 08:49
|
|
 |
150.
למשכיל המיואש
נדב,
צוללת צהובה,
09/09/04 15:51
|
ראשית, תודה לך. אני תמיד נהנה לשמוע דברי טעם, המגובים בידע. במקרה הזה - אני מודה שמדובר בידע רחב משלי.
לגבי טענותיך:
1. לא טענתי שכל הימין שותף לרצח. אמנם אני מאמין שהיתה אווירה של התרת דם בחוגים מסויימים בימין, אבל אני טענתי בקשר לחומרת פשעו של עמיר, ושלו בלבד. אתה מתווכח איתי, ולא עם כל השמאל.
2. לגבי הבחירות. מה אתה היית מציע? שלאחר הקמת המדינה ופלישת הצבאות הערביים, יעצרו כולם לרגע ויערכו בחירות? הרי לפי טענותיך, לא היתה לבן גוריון ולמועצת העם כל סמכות. אם כך אתה חושב - האם גם לא היתה להם הסמכות להכריז על הקמת המדינה? הרי היו כאלו שחשבו שיש לדחות את הצעת החלוקה. בן גוריון, כראש מועצת העם, הפך להיות ראש הממשלה עם הקמתה של המדינה. ומכאן ואילך חייב כל כח צבאי לסור אך ורק למרותה של הממשלה.
3. יש אמת בטענתך, שהמצב אז לא היה ברור עד כדי כך, כיוון שמוסדות המדינה היו חדשים, וכיוון שקשה למחלוקת של שנים לבוא לידי פתרונה פתאום, בדמות צבא אחד. אולם כפי שאלה הן נסיבות מקילות כלפי האצ''ל, כך הן מקילות גם כלפי בן-גוריון. מבחינתו, היה כאן ארגון צבאי מתחרה, השואף לקיים עצמאות מזויינת, בתוך מדינה שזה עתה הוקמה, ונלחמת על קיומה.
4. לא היה זה רצח פוליטי, כי אם מאבק להכפפת כל הכוחות המזויינים תחת קורת גג אחת. האם ניתן היה לעשות זאת אחרת? לא אתה ולא אני יודעים זאת, ובוודאי שהאנשים שקיבלו את ההחלטות אז - לא יכלו לדעת. מה שבטוח הוא, שבעקבות המעשה הזה, אכן נוצר כוח צבאי יחיד, הנתון למרותה של הממשלה.
5. לו היו רוצים בהגנה לעסוק ברצח פוליטי, היו רוצחים את מנחם בגין ואת יצחק שמיר. זה היה מקביל למעשהו של יגאל עמיר. זה ורק זה. לא שום מאבק מזויין בין שני ארגונים צבאיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההגנה עסקה ברצח פוליטי
טעית בגדול,
12/09/04 10:26
|
ההגנה עסקה ברצח פוליטי. היא מסרה את מתנגדיה מן האצ''ל ומלח''י לשלטון הבריטי. הטענה היתה שהם מסכנים את הישוב היהודי (?). המציאות היתה שאם הם מבוקשים, הם המבוקשים ולאחרים לא היה קורה דבר, אבל מסרו לבריטים כשידעו שהנמסרים יעברו עינויים קשים ואם ישרדו אותם יעלו לגרדום. במציאות החיים של הפנקס האדום והעבודות המסודרות הפיקטיביות על חשבון משלם המיסים שאחרי הקמת המדינה, לא היה מי שיבקש את דמם. כבמשטר קומוניסטי, הכלל עסק בהשרדות ובהשגת הפנקס האדום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
למה שלא יתייחדו באמצעות שליח?
ל"ת
גרב בר,
09/09/04 14:36
|
|
 |
148.
ועוד לצוללת השקועה
הסזון הגדול,
אהוד שפרינצק,
09/09/04 14:29
|
, להלן קטע קצרצר ממחקר שפרסם אותו אהוד שפרינצק, במלאת 30 שנה להטבעת ה''אלטלנה'': ''.... שאם הנהגת האצ''ל לא שללה את לגיטימיות ההנהגה היישובית ולא תכננה שום מרד. הרי זו, ההנהגה היישובית, שללה מאז ומתמיד ובצורה נחרצת את לגיטימיות הקיום של האצ''ל. בעיני המרכיב הדומיננטי של ההנהגה היישובית – אנשי תנועת העבודה – לא היתה לאצ''ל אף פעם זכות קיום. המושגים 'פרישה' ו'פורשים' קיפלו בתוכם תמיד, גם לפני הכרזת המדינה, עמדה נחרצת של דה-לגיטימציה... [בן גוריון מספר בספרו ''מדינת ישראל המתחדשת'', על פגישתו עם מפקדי הפלמ''ח בנושא פירוק הפלמ''ח. הטיעון העיקרי של המפקדים, בתוכם רבין, נגד הפירוק היה: ''הפלמ''ח כבר יודע איך לטפל ב''פורשים''. זה גם הוכח בטבח ב''אלטלנה'', שהניפה דגל לבן(!), כשרבין ואנשיו ירו באנשי האצ''ל על האניה, במים ועל חוף תל-אביב. כשאחד המפקדים – שמחה שילוני – אמר (אלטלנה, נקדימון, ע' 355): ''הדבר אינו נראה לי'', ענה לו יצחק רבין: ''איני מבין כיצד אתה יכל להסתייג...''] .. המשך דברי שפריצק ''..... מאז סוף שנות השלושים היה הארגון הצבאי הלאומי, שיצא נגד ה'הבלגה', תופעה חורגת וחסרת זכות קיום. הוא היה בנה האופרטיבי של תנועה פשיסטית בלתי-לגיטימית, המאיימת, דרך קבע, על ההגמוניה הצודקת של 'הציונות העובדת'. רק על הרקע הזה אפשר להבין, למשל, את הקלות היחסית שבה נתקבל 'הסזון הגדול''', סוף ציטוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Guns & Roses
Not too Right,
Not too Left,
09/09/04 18:26
|
I don’t know in detail of what have happen in 1948 and I don’t think I really want to know (what have really drove the Palestinians out) but, isn’t what Israel is expecting the Palestinian Authority to start to behave like a state and dismantle the many terrorist frictions they are having. Do we really expect it to happen with roses? Or do we know those things happen only with guns
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
המשך לצוללת האדומה
עדיין לא קבלתי,
תשובה,
09/09/04 14:23
|
ותודה על חיזוק טענתי מאז - כשעמיר בשליחות השב''כ, או בהעלמת עין מהשב''כ רצח (וזה ספק גדול) את יצחק רבין, האשימו את כל ''הימין'', בגלל, לפי דבריך, יזמת איש אחד, והנה אתה מודה שהטבח באלטלנה היה מימסדי. וזה נכון. כידוע, כל השמאל נתן ועדיין נותן גיבוי (ע''ע צוללת צהובה) למעשה הזה, בעוד שלאחר רצח רבין הזדעזע כל ה''ימין''. אתה מודה שהטבח אכן היה פוליטי! השתלטות על ההגמוניה. המשך בדרך -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
צוללת צהובה, מתי תעלי?
עדיין לא קבלתי,
תשובה,
09/09/04 14:19
|
ראה, אני למדתי את נושא האלטלנה לפני ולפנים. קראתי את הספרים ''אלטלנה'' של אורי ברנר, מפקד בפלמ''ח, של שלמה נקדימון, עתונאי ושל אליהו לנקין, מפקד האניה. קראתי מאמרים ככל שיכולתי למצוא, כידוע ספור האלטלנה הועלם מעיני הציבור, מעניין למה!!! כדאי גם לציין שהממשלה ה''נבחרת'' בחרה את עצמה. אבל לא זה הענין. בין האצ''ל לבין אנשי בן-גוריון היה הסכם שהנשק, שהאצ''ל עמל שנים על השגתו, יועבר לידי ''צה''ל'' (ארגון ההגנה שהועלה בדרגה ע''י בן גוריון), ו-20% ממנו יועברו לידי אנשי האצ''ל, שלא כבן גוריון, לא רצו לוותר על ירושלים. יש לציין עוד שאנשי האצ''ל הצטרפו ל''צה''ל'' ולא צריך להכביר מלים, איך התייחסה אליהם ה''אצולה'' של ה''הגנה''. נשק לא ניתן להם והם נרדפו בכל תחום. האניה, על פי ההסכם, הגיעה לחוף כפר ויתקין, מעוז מפא''י, והוחל בהורדת הנשק. ואז בא קצין שהגיש לאנשי האצ''ל פתק ובו אולטימטום למסור את כל הנשק בתוך עשר דקות, אם לא יימסר הנשק בתוך פרק זמן זה, יפתח ''צה''ל'' באש. האנשים אמרו שאינם יכולים להישמע לאולטימטום מבלי לדבר עם הממונים עליהם. אז התחיל הירי. האניה העלתה עוגן והפליגה לכיוון תל-אביב ועלתה שם על שרטון. ושם נורתה בידי מחבלי בן גוריון. אהוד שפריצק טוען שהאצ''ל לא תכנן שום מרד ובן גוריון ידע זאת. אבל הוא רצה להבהיר מי הבוס. יש לציין שהמדינה היתה אז בת כמה ימים ודברים לא מסתדרים כך סתם. פתאם ארגון מחתרת אחת הופך למדינה וצבא, והאחרים, בלי שום משא ומתן, חייבים לקבל תכתיבים. זה לא הולך כך. בגין רצה לשמור על זכויות אנשיו שנפגעו בצורה שרק השמאל יודע לפגוע. המשך בחלון נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
מישהו בכלל קורא את המחאות כאן?
מיואש,
09/09/04 12:06
|
וגם אם מישו קורא זה לא יעזור. הם החליטו כבר מראש. מדוע לא תעשו לו עונש מוות ודי ? ומשביילין עשה שם בסוד בצפון שמונה חודשים עד שהפיל את זה על הציבור זה כן היה דמוקרטי ? ומה שרבין עשה לאלטלנה זה כן היה דמוקרטי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קורא את התגובות ההפוכות?
נדב,
צוללת צהובה,
09/09/04 13:13
|
אלטלנה עצמה היתה מעשה לא דמוקרטי. אתה מוזמן לקרוא את תגובתי ל 139.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
מה נשמע? סרק, סרק, אה, אה, אה
לפחות BJ,
09/09/04 11:15
|
אם היא נישאת ע''י שליח, האם זכותו לייבם אותה עפ''י ההלכה, או לפחות דוגי סטייל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
''לב שופטיך אכזר'' (מכבים 4.5)
כוש,
בלגיה,
09/09/04 09:43
|
רבותי השופטים, על פלג גופו התחתון, לא מינה אותכם בורא העולם - כשופטים. הסירו מלבכם את כל חשבונותיכם האישיים. אל תרשמו לדראון עולם בהיסטוריה של עמינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
יהיה צורך לספק סבונים למאזינים
ל"ת
ברוך,
09/09/04 09:32
|
|
 |
141.
ואתם יודעים מה הכי מבחיל?
הוא יעביר משהו.,
אתם יודעים מ,
09/09/04 08:51
|
התירוץ! לי נראה שמה שמפחיד את השמאל הוא הולדת עוד ילד יהודי! באיזו מדינה עוד בעולם היו מתעסקים בכותרות של העתונים של המדינה בנושא הזה? אך מה לעשות - ''יזראלסקי פרימיטיבסקי''. נכנסים למטה של אסיר. בכל מדינה מתוקנת הוא היה מתחתן ברגע שרצה בכך! רק בעם העומד על דמם של אחים ואחיות ונקמה בטובחי תינוקות נראית לו כמעשה פרימיטיבי, מסוגלים להתנקם ביהודי שכבר נפל, בצורה פרימיטיבית כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבחיל שניתן לזרע עמלק להתרבות
צבר,
09/09/04 11:43
|
אסור לתת לפושעים מתועבים להתרבות. מדוע שנרצה שבגניוס היהודי ישארו גנים אלימים כאלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מה יותר מבחיל?
בחילה,
09/09/04 09:11
|
|
 |
140.
תגובה למגיב 37
ענת,
קריות,
09/09/04 08:41
|
לא אני לא מתביישת. ואתה? אתה גאה במעשיו של חלאת המין האנושי ששמו יגאל אמיר? אם כן אתה לא יותר טוב ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
ל138, שאלה שאיש עדיין לא
להסיט את הדעת,
מתהליך החורב,
09/09/04 08:20
|
השיב לי עליה - במה יגאל עמיר רוצח מתועב יותר מיצחק רבין? תענו סוף סוף סוף! גם אם נניח שעמיר רצח את רבין, וזה היה רצח פוליטי (כי בישראל, להוביל את העם לטבח, זה רק פוליטיקה), למה הרצח הפוליטי, פרופר, שביצע רבין באנשי האצ''ל, כדי להבטיח את שלטון השמאל, אינו עושה את כל החבורה הזו לרוצחים מתועבים? ואלה אפילו לא נעצרו. בן גוריון גמל לרבין במינויים פוליטייים. למה כל פושעי אוסלו אינם רוצחים מתועבים? הם נתנו לערבים רובים וגם הכשר להשתמש בהם נגד שני האחוזים בישראל, שרבין התנער מאחריותו להם. האיש הרי היה שפל כל כך, חסר מוסר כל כך, נמושה כל כך. זוועה מתועבת, ולו לא הפריעו להתייחד, לא שלחו לכלא, לא העמידו למשפט, להיפך, היא מלא את התפקידים החשובים ביותר במדינה, כלומר, הוא מונה לתפקידים החשובים ביותר, מילוי התפקיד זה כבר ענין אחר. ולענין התעוררות חברי הכנסת. אכן הגיע הזמן להתעורר ולהציל את עם ישראל ממה שנקרא ''מורשת רבין'', להפסיק את שיתוף הפעולה עם תכנית השלבים הערבית ולעשות הכל כדי לבטל את כל ההסכמים שנחתמו עם רוצחי העם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיחזור השקר של אלטלנה
נדב,
צוללת צהובה,
09/09/04 12:04
|
ראשית, יפה שאתה מבדיל בין רצח פוליטי, לבין רצח אחר.
להלן התשובות שביקשת:
אלטלנה: באלטלנה לא היה רצח פוליטי. אפילו רצח לא היה שם. לאחר הקמת המדינה, כל ריכוז הכח חייב להיות מרוכז בידי השלטון, ולא בידי מיליציות. האצ''ל, בהתעקשותו להמשיך לקיים כח מזויין עצמאי, הוא זה שחתר נגד עיקרון זה. אלטלנה היתה ביטוי מובהק לחתירה זו. אסור היה לשלטון המרכזי לאפשר את המצב הזה, ולכן היה מוצדק לפעול בכח נגד האצ''ל. התוצאה היתה איחוד הכוחות המזויינים לידי צבא אחד, כפי שחייב להיות.
לגבי ''פושעי אוסלו'', כביכול: בישראל, טעות בשיקול דעת פוליטי עלולה להביא לאובדן חיי אדם. עדיין - אין זה פשע לטעות. בלי להתייחס לשאלה אם אוסלו היה טעות או לא, אין ספק ש''אדריכליו'', כפי שנהוג לכנותם, לא התכוונו להביא לרצח יהודים. הם התכוונו להביא שלום. אתה יכול לטעון שהם טיפשים, נאיביים, או מה שתבחר. פושעים - בוודאי שהם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה מעיז להשוות?
דמוקרטיה,
09/09/04 11:52
|
איך העזת להשוות, בין רוצח מתועב שלוקח את החוק לעצמו ורוצח בדם קר אדם אחר, בלי קשר אפילו לכך שהוא ראש הממשלה. לרבין, שלא משנה אם אתה לא מסכים עם מה שהוא עשה, אבל כל מה שהוא עשה, נעשה מטעם המדינה. גם אם אני חושב שאוסלו הייתה טעות, הדברים נעשו בהליך דמוקרטי ואי אפשר לקרוא להם פושעים. מותר לך להפגין ולנסות לשכנע ואפילו להצביע למפלגה שמתאימה לך, אבל לא לבצע פשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
לחברי הכנסת, תתעוררו !!!
ימני,
09/09/04 07:44
|
על חברי הכנסת והממשלה להתעורר, לפני שזה יהיה מאוחר מדי. הרי צפוי שלבית המשפט לא תהיה ברירה בסוף והם יתירו להם להינשא ולהתייחד. לכן על חברי הכנסת השפויים, אם יש כמה כאלה, להעביר חוק שיאסור על רוצחים להקים משפחות. אם לא נתעורר עכשיו, עוד יגיע יום שנצטרך לממן את משפחתו של עמיר, כי המסכן כלוא ולא יכול לממן את ילדיו ואשתו. ואולי בכלל נשחרר את המסכן שיוכל לעבוד ולקיים את משפחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
תגובה ל 114 אנו לא נשכח לא...
Avi Ecuador,
09/09/04 03:08
|
תגובה חריפה, ברשותך אעתיק אותה ואולי אעלה אותה שוב בהזדמנות מתאימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
אם הוא כבר התחתן מתחת לאף שלכם
**,
09/09/04 02:52
|
|
 |
135.
לגמור לטרומובובלר בגרון הדבר!
ל"ת
cumming,
תל אביב,
09/09/04 01:44
|
|
 |
134.
הסוד הגדול
גבי,
חולון,
08/09/04 23:57
|
אז מה באמת יודע עמיר שעלול להזיק לשב''כ ???? אולי מי הוא הרוצח האמיתי או סתם רוצים להתנקל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
This is Stupid
Moshe,
USA,
08/09/04 23:27
|
The left will turn Igaal Amir into a hero.
They are determined to break the legal system, just to torture him.
Well, most people are not stupid as the left believes.
They see PERSECUTION of a person beyond what the law allows.
They lose trust in the Judicial system who acts differently toward Igaal Amir than toward other people.
The see that the left, who does not care for other people being killed cares so much for Igaal's victim.
They see the left trying to turn a mediocre politician (Rabin intto the greatest man ever to tread the earth...
I say, enough with this festival... go get a life for a change.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
השופטים נציבים בסרט של השמאל
תיאטרון פוליטי,
08/09/04 23:21
|
הצגה עלובה בה מככבים שופטי בית המשפט ''המכובדים'' בהפקת ענק של השמאל הפוחז והנאלח המעוניין להסוות את פשעי אוסלו ולהטל באזרחי המדינה כאילו יגאל עמיר הוא הבעיה כך שהשמאל ימשיך במעלליו לחיזוק ידי המחבלים לפגוע ביהודים מתוך אידיאל של ''כיבוש'' ימשיך בהפגנות מחאה כנגד ''הכיבוש'' ימשיך ביצירת שנאה בין דתיים לחילונים ימשיך לגרור את העם להרס עצמי אך לא השמאל אלא יגאל עמיר הוא זה שמסכן את העם ביחסיו האינטימיים עם טרימבובלר ממש נכנסים לו לתחת וכל הטיפשים נגררים אחרי פרובוקציה זו עורו משנתכם ותפקחו את העיניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים כמה שאתה מתוסכל וטיפש
ל"ת
אביב,
ת''א,
09/09/04 06:48
|
|
 |
131.
תפסיק לזיין את השכל !!!
ל"ת
YZ,
08/09/04 21:50
|
|
 |
130.
כך לא נלחמים בקיצוניים
ציוני ואוהב רבי,
08/09/04 21:49
|
יגאל עמיר פשע פשע נורא. נגזר עליו עונש. מעתההכל נקמה. מדינה אינה נוקמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
לאמיר
אפרים,
אפרים,
08/09/04 20:07
|
יברכך השם וישמרך. יאר השם פניו אליך ויחונך. ישא השם פניו אליך וישם לך שלום. אמן אדיר במרום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How can you use G-D words on
Israeli,
Jew,
09/09/04 00:49
|
a murderer. Is the hate you are feeling to the people on the left is stronger than the love you are having for G-D. Did you ever heared about Lo Tirtzach
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סייג לחוכמה
נח,
08/09/04 21:02
|
סייג לחוכמה שתיקה ואתה לא בניהם דבריך הם הבל הבלים כי עמיר הוא רוצח שפל ומגיע לו ק להנמק בכלא עד סוף ימיו נץבץ חבל שאין עונש מוות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכם גדול או לא עלינו,,,,,,,,,,
????????,
השרון,
09/09/04 00:09
|
מאיפו אתה יודע שהוא זה שרצח ??? אם הוא היה הרוצח הוא לא היה יכול להזיק לבטחון המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
כל הכבוד אמיר
אפרים,
אפרים,
08/09/04 20:05
|
שחקת אותה בגדול. יש אלוהים למעלה ואתה עוד תצא לחפשי. אנחנו רק בתחילת חזון אחרית הימים. לכל השמאלנים לא תהיה ברירה . כבין כה וכה הם לא מאמינים. בעזרת השם אתה עוד תיהיה מקובל גדול. אמן כן יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן ז...
מנייק,
14/09/04 13:12
|
בגלל אנשים כמוך אני לא יכולה לסבול דתיים. תגיד לי איזה חזון, איזה שיגיד תודה שהוא לא קיבל עונש מוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי
Avi Ecuador,
08/09/04 21:29
|
מתחילים לעשות אותו גיבור. מעניין איך ההסטוריה תשפוט. טוב, תלוי בשמאל ימין ופלסטין והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
He should not have any rights
Liat,
USA,
08/09/04 19:51
|
After killing the prime minister, Igal Amir should not have any rights, he should stay in prison forever!!! with no posability of enjoying life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Pigs, Dogs & our Dirty Rat
Eye For,
An Eye,
09/09/04 00:35
|
If a premeditated murder is committed by a terrorist from the outside, or an idealist from the in side, we should apply on them the same principle we used in the past with the Nazi pigs, or using today with Yassin & his dogs. If that was the case, Yigal Amir the rat was not smiling, let alone married and f---ing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
למכור התמונות לפליי-בוי !!
ד. אלגריסי,
רמת השרון.,
08/09/04 18:44
|
בסופו של דבר לא תהיה ברירה לבני הזוג אלא לבצע ההתיחדות לעיני המצלמות בתאו של הרוצח. והגב' טרימבובלר תוכל להפיק מצילומי המשגל הרבה כסף אם היא תשכיל לחתום על עיסקה עם ערוץ הפליי-בוי , אלה יהיו תמונות מאוד מעניינות והציבור ירכוש אותן בהמוניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחד עם ויקי כנפו בפרפר 1
ל"ת
צבי,
מרכז,
19/09/04 11:56
|
|
 |
תתבייש לך על המחשבה
אחת שאכפת לה,
09/09/04 11:09
|
על זה אתה חושב??? הם שני אנשים שהתחתנו ויש להם את הזכות כמו שלך ולכל זוג נשוי יש את הזכות להתייחד בחדרי חדרים בלי שאף אחד יראה.ומה היא כבר תגיד לו שהיא אוהבת אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא יהפוך למיליארדר
Avi Ecuador,
08/09/04 21:41
|
|
 |
125.
כנסו
עניין רציני,
08/09/04 17:58
|
הייתי רוצה לעשות טוב לטרובלר הזו. היא כוסית אמיתית.ממש מעמידה לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
מעניין האם רוצחים בכלא רוסי...
דמיטרי,
מרכז,
08/09/04 17:48
|
גם מבקשים להתייחד בשביל לעשות אהבה או שחברים לתא עושים איתם אהבה גם בלי התייחדות... רוצח - זה רוצח שיתייחד עם הקיר בטון בתאו עד שימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
נראה לי שעמיר הפליץ להם באוזן
ל"ת
:-),
08/09/04 17:45
|
|
 |
122.
שידור חי של ההתייחדות באינטרנט
דן,
08/09/04 17:31
|
הרי מהכלא הוא לא ייצא בחיים הרצון היחיד האגואיסטי שלו זה ליצור העתק של עצמו יגאל כדי שתפנים - הרסת לעצמך את החיים . אין סיכוי שתקבל זכות ליצור חיים חדשים בנושא יורש אל תדאג יש מלא אנשים עם שם המשפחה עמיר וכאשר תסיים את חייך בכלא ותמות ותעלה למעלה תקבל עונש נוסף אתה תרגיש את כל הסבל שגרמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
התיחדות
נח,
נתניה,
08/09/04 17:19
|
יש לאפשר לרוצח להיתיחד עם ''אישתו'' ? לא ישירות אלא רק דרך שליח אולי השליח יהנה מזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל121
xx,
08/09/04 18:24
|
|
 |
120.
כל הסיפור הזה סתם הצקה ורדיפה
משפטן שמאלן,
08/09/04 17:03
|
של מערכת הביטחון מתוך מניעים לכאורה של ביטחון המדינה גיבובי שטויות סתם יעשו אותו קדוש מעונה וישניאו את המערכת אדם שנשפט ונגזר דינו יש לרדת ממנו ולא להפוך את בתי המשפט לתיאטרון פוליטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
עד מתי לעדה הרעה הזו
מדינה שמאלנית,
08/09/04 16:59
|
רודפים באכזריות אדם שנגזר דינו ומנגד ממשיכים באותה נשימה לרדוף את העם בסיועם הבוגדני לרוצחים הנלוזים אירגוני הטרור רודפים את חיילי צהל בתיפקודם את המתנחלים את הדתיים ובעצם כל מ שלא חושב כמותם אכן עוכרי ישראל הם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
כל עוד לביטחוניים מותר...
שמואל,
מרכז,
08/09/04 16:52
|
יגעל עמיר זכאי לכל התנאים של האסירים הביטחוניים שרצחו ילדים נשים וטף ואפילו ליותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
לא מאמין
חירם,
קליפורניה,
08/09/04 16:48
|
לא ייתכן שזהו נושא לדיון. לרוצחים אין זכויות. שימו לו סודה בתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישתך בטח שמה לך בדוק
בר כוכבה,
גרמניה,
09/09/04 00:29
|
|
 |
116.
עמייר..............די לדבר עלי
סאמי,
08/09/04 16:17
|
תפסיקו בכלל לדון בכל נושא של הרוצח הזה די לבמו ת מספיק ! לא לכתוב עליו בשום מקום לא לשכוח רוצח ראש ממשלת ישראל השכחתם?????? תקשיבו לדעת הקהל היא הקובעת לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
a million dollar for the tap
BIG,
08/09/04 15:58
|
I offer 1 million dollars for the tape and exclusive distribution rights
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
על רדיפה רבת שנים
אנו לא נשכח,
ולא נסלח,
08/09/04 15:44
|
תגובה למאמרו של דורון רוזנבלום 'מתי נקום מעפרנו' 'הארץ' מאת: אדי גזית 4.11.01 רבין היה ונשאר מנהיג המטומטמים שחימשו את ערפאת ומחבליו . וכשאני אומר מטומטמים אני מקל אלפי הקלות בתיאור מעשי המנוח. יהודים נרצחים גם היום בגלל טיפשותו של רבין שנתן למחבלים נשק , והכרה דיפלומטית. בזכותו של רבין הרוצח הפך לדיפלומט , חוטף המטוסים לשוחר שלום , ורוצח הדיפלומטים למנהיג מדינה. רבין לא טעה . הוא פעל בעינייים פקוחות . הוא רימה את העם היהודי , והסתמך על קולות העמים הערבים שבינינו. .. רבין , שאכן היה ראש ממשלה של 98% מן העם היה המפלג הגדול ביותר של העם היהודי מאז הקמת המדינה. הוא הפעיל את סוכן השב''כ אבישי רביב בהיותו ראש השב''כ והיה אחראי על כל כשלי השב''כ כולל הכשל באבטחתו עצמו . רבין לא מנע ממר''ץ וראשי השמאל במפלגת העבודה , מיוסי שריד ועד דליה איציק לקרוא לגירוש יהודי חברון לאחר פרובוקציה של אבישי רביב. רבין , כמו רבים בשמאל לא היה אדם ישר ולכן לא עצר את השקרים על תמונת הנאצי במדי הסס. ... .......לא ייתכן שאיש כמו רבין לא קיבל דיווח על סוכן שמשתולל בצורה שיש לה השלכות על מדיניותן של מפלגות . .... עצם ההתיחסות אל מתנגדיו הפוליטיים של רבין - כקיצונים לא רלונטיים שיש לרדוף אותם היא ביטוי של הפגם המוסרי באופיו הפגם שגרם לו לפתוח חשבון דולרים בארה''ב שבעיקבותיו התפטר לראשונה מראשות הממשלה הוא גם הפגם שגרם לו לשחד ח''כים (גולפרב ושגב) בלי להניד עפעף . ..... חשבון הדולרים היה של יצחק רבין והנסיון הפטתי שלו , ושל השמאל לייחסו לאישתו מעיד על יצחק רבין ומחנהו כאלפי עדים .
רבין לא היה פטריוט ישראלי כפי שמנסה מחנהו להגדיר אותו. הוא עמד יחד עם אחרים בראש מנגנון טרור פוליטי המתרחש מאז קום המדינה ועד היום. הוא לא ראה פגם מוסרי ביריות על ניצולי אלטלנה והיה שותף לרציחתם של יהודים בגלל היותם מתנגדים פוליטיים כבר בראשית דרכו. בתארו את פעילותו הבלתי מוסרית אמר - ''דפקנו אותם על האוניה , ודפקנו אותם כשהם במים במים'' . ממש גיבור דמוקרטי . שוחר שלום (עם מחבלים) אמיתי . רבין לצערנו לא היה מבחין בדמוקרטיה אם זו היתה באה וצובטת אותו בתחת. רבין , כמו רבים ממחנהו לא הבחין מעולם בין אחים - שהם מתנגדים פוליטיים לבין אוייבים כמו ערפאת. ... ....גם היום חסידיו השוטים של רבין מנופפים בסיסמה הטיפשית והמסיתה - 'לא נשכח ולא נסלח' . העובדה כי אף לא אחד מן השמאל לא מבחין בטיפשותה , ברישעותה ובחוסר הלגיטימיות של סיסמה זו מעיד כאלפי עדים על טבע העדר השמאלני , על רמתו האינטלקטואלית ועל רמתו המוסרית . אכן - העדר קיבל מנהיג הראוי לו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree with you
Yoram,
USA,
08/09/04 23:35
|
The left forgives the terrorists who murder little children. But Igaal Amir? No.
The left makes fun of religious Jews, but the left made a god from a mortal, and that mortal, Rabin, murdered Jews in Altelena, and incited against settlers.
Enough with the BS...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חייבת להסביר משהו -
רצח הוא רצח הוא,
רצח הוא רצח,
08/09/04 20:14
|
את המאמר הזה מצאתי ב-Google, והעתקתי אותו לכאן, עם השמטות, לצערי, כי בגלל אורכו הוא לא נקלט. הכותב צודק כמובן בכל מלה! מדהימה ההתעלמות ממעשיו של רבין. בקשתי כמה וכמה פעמים שהמתעלמים יסבירו את התופעה הזו, מתי רצח הוא רצח הוא רצח, ומתי איננו כזה. איש אינו עונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במליון אחוז
פרס,
רמת אביב,
08/09/04 18:58
|
|
 |
לא מצאת לך מסגרת בארה''ב
ל"ת
אז באת לכאן.,
אנחנו פח זבל,
08/09/04 17:33
|
|
 |
גם אני בדעה שלך
ל"ת
חנה רובין,
קנדה,
08/09/04 16:21
|
|
 |
קוראים לך במקרה חי כהנא?
ל"ת
אורן,
08/09/04 16:07
|
|
 |
113.
תעשו אותו קדוש מעונה. נו. תעשו
ל"ת
אינשטיין,
08/09/04 15:42
|
|
 |
112.
בג''ץ רק למיוחסים ולעשירים
ל"ת
אבוטבולה,
08/09/04 15:42
|
|
 |
111.
ו ע נ ו נ ו או יגאל עמיר
דניאל,
08/09/04 14:57
|
מי יותר מסוכן למדינת ישראל וענונו או יגאל עמיר חומר למחשבה לכל אלה שאמרים יגאל עמיר שתדעו אתם נגד המדינה את יגאל עמיר שפטו בית המשפט ואתם רצים להרוג אותו בשקט בזמן שאין חוק כזה אז גם אתם נקראים רוצחים ומה הבדל בינכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
לחתוך לו את ה... לזבל האנושי .
ל"ת
שששש,
08/09/04 14:34
|
|
 |
109.
שכל האנגלוסקסים
שלום,
08/09/04 14:31
|
מדהים, כל האמריקאים כותבים באנגלית ותומכים ברצח, שיחזרו לאמריקה המתנחלים הקיצוניים והפנטיים האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
זה צריך להיות במדור יהדות
לא נשכח מי רצח,
לא מי נרצח,
08/09/04 14:12
|
יגאל הוא ימני , יגאל ולריסה דתיים. לפי כל הכללים זה אמור להיות במדור יהדות. או שכשזה לא נוח אז פתאום לא כל מה שהוא דתי וימני הוא יהודי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
זה עונש להתייחד עם כזו מכוערת
ל"ת
רון,
תל אביב,
08/09/04 14:07
|
|
 |
מגיע לו.
ל"ת
**,
08/09/04 15:50
|
|
 |
זו בושה ועונש להיות כמוך
ל"ת
שמאלני,
08/09/04 17:14
|
|
 |
מגיע לו.
ל"ת
**,
08/09/04 15:50
|
|
 |
ארורה אמך שילדה אותך
ל"ת
שמאלני,
08/09/04 17:14
|
|
 |
106.
אחר כך הוא ירצה טיפולי פוריות
ל"ת
תשמעו ממני,
08/09/04 14:02
|
|
 |
105.
נמאס
אבי,
ברזיל,
08/09/04 13:39
|
נמאס מהרוצח הזה נמאס ממישפחתו נמאס מאישתו הדוחה נמאס מההיתעסקות האובססיבית בשיגרת יומו של עלוב הנפש המגעיל הזה. מה דעתכם לשחרר אותנו מהזיבלון ומישפחתו המזויעה, ולדווח לנו רק על יום מותו? היום בו לפחות לחצי מאיתנו, תהיה נחמה והקלה מצפונית מסוימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
Igal Amir has rights
semanta,
j-m,
08/09/04 13:33
|
as every human being.Those who are looking for revenge beyond the punishment sound very primitive with lame explanations Your understanding of democracy is very narrow.what is understandable from the bolshevik ideology. Those who want deprive him of human rights are more dangerous for the country and democracy then Igal Amir.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
only with his right hand....
Doug,
New York,
08/09/04 13:29
|
that's the only thing he should be allowed to do him and other crazy right wing fanatics should rot in hell for the rest of their lives by the way, considering how ugly she is. his right hand is a very good alternative
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You must be an expert
shuki,
08/09/04 14:36
|
|
 |
102.
considering how ugly she is
Doug,
New York,
08/09/04 13:26
|
|
 |
101.
father messenger
ami,
new york,
08/09/04 13:24
|
Jerk assassin!!!!!!! If his father acted as messenger and ''blessed his spouse on his behalf, should he have intercourse with her without bothering people who have more important issues in life than thinking about his orgasms.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
שיא החוצפה
א.ב,
08/09/04 13:21
|
אין גאולה ליגאל . שיודה בכלל כל יום כל יום שהוא יכול לאמר קריאת שמע ...''.שהחזרת בי נשמתי ''. שיודה על שלא קיים עונש מוות אלא מאסר עולם . הוא רוצח עם דם על הידיים . בלי קשר להשקפתי הפוליטית. בלגלוג , הייתי מציע , אם כבר אז מצלמה בתאו ,כדי לוודא שלא יעבירו פתקים עם סיכונים בטחוניים. ועורך דינו הגאון טוען שזאת זכות יסוד להתייחד, שהמדינה אינה יכולה למנוע. לפי טענתו זו, אולי אין זכות לשלול זכות יסוד של חירות האדם ולכן אין המדינה רשאית להחזיקו בכלא. אבסורד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
ואני מציע עמיר ישתה מים המלח !
ל"ת
זוזו,
08/09/04 13:15
|
|
 |
98.
התייחדות זו זכות לגיטמית
ל"ת
בני,
חיפה,
08/09/04 13:12
|
|
 |
97.
*** המרחם על הבריות - מרחמים..
פרקי אבות,
08/09/04 13:10
|
*** כל המרחם על הבריות - מרחמים עליו מן שמים ***
מה מסע הלינץ אשר אתם רודפים אותו ?
על ערבים אשר רצחו 100 יהודים לא ראיתי מילה אחת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לכם משפט לכל אירוע
ספי,
08/09/04 15:44
|
מה עם המרחם על האכזרים סופו שיתאכזר אל המרחמים ? מדוע הפירוש צריך תמיד להיות לטובת הנבלות, הרוצחים והגזענים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח את מי הוא רצח
איתן,
08/09/04 14:31
|
ואם לא תשכח אז תבין למה חושבים שלא מגיע לו מה שמגיע לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש לא משנה את מי רצח
תלתל,
הולנד,
08/09/04 16:38
|
זה לא משנה את מי הוא רצח, רוצח זה רוצח ולכל רוצח צריך לשלול את כל ההטבות, נקודה. מכיוון שאין בארץ גזר דין מוות אז המדינה צריכה להלין אותו...להאכיל אותו...ועוד ... ועוד ...למשך כל חייו הארורים (הרוצח עמיר או כל רוצח אחר) ולכן יש למדינה את האפשרות לשלול ממנו את האיחוד אם ''אישתו'' ולשלול ממנו כל מה שבא להם, משום שהוא עכשיו כלום אחד גדול. הוא רצח והוא שלל מהנרצח את האפשרות לראות את המשפחה שלו גודלת וצומחת, ולכן יש את הזכות לשלול ממנו את מה שהוא מבקש. פשוט מאוד, וזה לא משנה את מי הוא רצח, רוצח זה רוצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא מבקשים להתחתן ולהתייחד .
ל"ת
תלתל,
הולנד,
08/09/04 13:54
|
|
 |
הם כן - למשל סמיר קונטר ממעלות
רלה,
וושינגטון,
08/09/04 17:12
|
רוצח ילדים בדם קר, נבלה, חלאת המין האנושי. כבר התחתן פעמיים!! ויש לו ילדים, שימותו אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות חמורה של המדינה שאיפשרה
תלתל,
הולנד,
08/09/04 18:38
|
לא מעודכנת בנושא. בכל מקרה זו טעות חמורה של המדינה שאיפשרה זאת משום שאני בטוחה שהילדים שלו הם נתמכי כספי המדינה, זאת אומרת בכספי המיסים שגם הורי הילדים שנרצחו משלמים, ובסופו של דבר בטח יהפכו להיות כמו אבא שלהם ... טעות חמורה של המדינה שאיפשרה זאת. כל אחד שרצח מגיע לו שישללו ממנו את כל זכויותיו. זה כל כך פשוט, לשלול להם הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מאז עמיר שונאים את המתנחלים
עמיר עשה טובה,
לעראפת,
08/09/04 13:09
|
עמיר עשה את העבודה בשביל ערפאת . כל הימנים חובבי עמיר , אתם אידיוטים. הכי הרבה נפגעה ההתיישבות מהרצח הזה. מאז הרצח והחשיפה של המערב הפרוע בשטחים החל עם ישראל להסתכל על המתנחלים באור אחר. עד אז היתה הערכה כללית למנתחלים כחלוצים או משהו דומה. מאז הרצח - גם קרע בין המתנחלים וגם קרע בין המתנחלים לעם ישראל. עמיר פתח קופסת שרצים ,וכל הנחשים יצאו ממנה. הוא פגע גם במתיישבים המתונים. מאז הרצח יותר יותר סקרים מראים שלרוב עם ישראל נשבר מהימין הזה והם מוכנים לפנות יותר ויותר שטחים. עראפת לא חלם להוציא מרבין חצי ירושלים , אבל היום לישראלים לא איכפת איבדו אמון בימין או בשמאל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
לא לתת לעמיר כלום. רוצח שפל !!
ל"ת
עמי חיון,
08/09/04 13:06
|
|
 |
94.
לרביניסטים -זיכרו את הקדוש סגן
ל"ת
ניר פורז נ''י,
מר בר(טח)יון,
08/09/04 12:54
|
|
 |
what r u talking about ?
ל"ת
v gj,
dzfh,
08/09/04 15:37
|
|
 |
שכחת לקת כדורים הבקר ??
ד''ר סלבין,
08/09/04 13:07
|
|
 |
לא מובן !!!
ל"ת
ניר,
08/09/04 13:05
|
|
 |
93.
לבטל האפשרות של הרוצחים
יחיאל,
פתח-תקווה,
08/09/04 12:46
|
יש לשנות את החוק הבסיסי שמאפשר לרוצחים חיי מין. ישראל ויתרה על עונש המוות אבל ממשיכה בטיפשות ומאפשרת לרוצחים להתיחד.. לאלה שרצחו ומנעו מהקורבנות את היקר מכל -את החיים. עכשיו בצדק הרוצח דורש האזנה בין הסדינים...למען זכויותיו .. מחר יבקש גם שמיכת פוך וארגמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדם טיפש עד כדי רשעות
יחימוות,
08/09/04 17:17
|
מי אתה שתשפוט אנשים שרצחו אם מגיע או לא מגיע להם להתחתן מעניין על מה אתה מסתמך על אוילותך או פשוט על הצורך בתשומת לב על מנת להיות אין פעם בחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ספי,
08/09/04 15:45
|
לרוצחים לא מגיע להתייחד. החברה גם רק תסבול מאחריות להתייחדות הזאת ולתוצאותיה המגעילות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
האמת הכואבת.
קול ההגיון,
ישראל,
08/09/04 12:44
|
אחרי הכל רבין בדרכו של ה''שלום'' שהיום אנחנו יודעים שהוא בלתי אפשרי מול ההנהגה הפלשתינית גרם ליותר מאלף יהודים שנרצחו באינטיפדה האחרונה.
האם יגאל עמיר צדק כשרצח את רבין - ברור שלא - אי אפשר להצדיק רצח בשום מקרה. אבל (!) חשוב לזכור כי בהחלט יתכן שברצח רבין הציל הרבה מאד יהודים מרצח ע''י הטרור הפלשתיני. הרי אם למשל רבין היה מספיק לתת את המעבר הבטוח בין עזה לגדה והיו מגיעים טילי קאסם גם לשכם היום כל יום היו כופלים טילים על רעננה וכפר סבא, הרצליה ותל אביב.
אין שחור ולבן - הכל אפור! מי יודע איך יגאל עמיר יוצג בעיני ההסטוריה בעוד 100 שנה?
אני חושב שצריך לבדוק את הענין לגופו בלי שום פרות קדושות - לא משנה את מי הוא רצח. האם האיש הזה באמת מסוגל לפגוע בבטחון ישראל כשהוא לוחש מילים באוזן לאישתו תוך כדי פעילות מאוזנת אינטנסיבית? לא ממש נראה לי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתאר את התהליך . . .
YZ,
08/09/04 22:35
|
שרבין הוליך כאילו שתהליך זה הוא בלתי הפיך. אתה מתאר את הפלסטינאים כאילו שהם מעצמה בינ''ל. הרי זה בדיוק מה ששרון הולך לעשות כעת בעזה. ההסבר פשוט והמטרה פשוטה. לפי החוק הבינ''ל, מדינה ששולטת בטריטוריה לא שלה, מוגבלת ביכולתה להגיב גם כנגד פעולות טרור המתבצעות נגדה מאותה טריטוריה. היות ואין הגדרה בחוק הבינ''ל לטרור, הם נקראים ''לוחמי חופש''. אם אנו לא נשלוט בעזה ויצאו משם קסאמים או טרוריסטים לישראל, על-פי החוק הבינ''ל, זכותינו להגיב ''במידה סבירה'' לשתק את פעולות האיבה נגדנו ולמנוע את הישנותם בעתיד. קסאם אחד או פעולת טרור אחת מעזה אלינו, נחשבת, במיקרה זה, להכרזת מלחמה ובמלחמה כמו במלחמה. . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדנו מחוכמולוגים כמוך בלבנון
Avi Ecuador,
09/09/04 02:05
|
מדינת פלסטין בעבר הירדן המערבי הוא שלב בחיסולה של ישראל. ואפילו לא צריך להיות נביא או מהמר בכדי להבין זאת. אם הפלסטינים (ערפאת) היו מבינים את ההגיון של השמאל; מצניעים וממתינים עם שינאתם והרוע בטבוע בישותם, אין סיכוי שמדינת ישראל של יהודים היתה שורדת במזרח התיכון ואם מנהיגי חלם שהשמאל השטלת על דרך מחשבתם יצליחו הם יביאו לחידלונה של מדינת ישראל. אין לי שום ספק שדרכו של השמאל ''ומנהיגי'' ישראל מבטיחים חידלון ותשלום דמים כבד ללא צורך. דרך אגב בהרבה מובנים אני לא מחשיב את עצמי ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההיפך נכון
ספי,
08/09/04 15:48
|
הרוצח הנתעב עצר את תהליך השלום, הביא לקרע עוד יותר גדול בחברה וגרם לכל ההרוגים ע''י הפסקת התהליך. סיום הסכסוך ברור וגם הדרך בו יגמר ברורה. הדבר היחיד שלא ברור זה מתי זה יקרה וכמה הרוגים עוד נצטרך לקבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה מה שעצר את התהליך
Avi Ecuador,
09/09/04 02:21
|
אז מזל שלא עצרו את התהליך כשלא כשישראל או היתה הופכת לדרום אפריקה בהמשך. ואני לא בא להצדיק רצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשהשמאל יכחד יבוא הקץ להרג בנו
ל"ת
שמאלני גאה,
08/09/04 17:22
|
|
 |
מוות לרוצחי יהודים באשר הם
אלי,
NYC,
08/09/04 14:18
|
לא משנה מה היו הנסיבות והתרוצים הטיפשיים. הרוצח הנתעב הרג יהודי חף מפשע שלמרות שלא הסכמתי עם אף אחת מדיעותיו הפוליטיות, זו היתה דעתו בכוונה מלאה ליתרום לביטחון המדינה. על פי דעתי רבין טעה בדרכו הפוליטית אבל הוא היה ראש ממשלה ניבחר וזכותו המלאה היתה לחשוב בדרכו. על המדינה להיות ישרה ולהצהיר שהסיבה לאי מתן אישור לחתונה של הרוצח הינה למען יראו וייראו כל הפסיכופטים/רוצחים פוטנציאלים. שלא לדבר על שאט הנפש וריגשות הנקם הצודקות שמרגיש ררררררררררובבבבבבבבבב העם כלפי הרוצח.
לבסוף רק רציתי להוסיף תגובה ל DO(U)G, הכלב המגיב כאן. אני נחשב ימני צחצח להגדרתך. ואני מתעב גזענים כמותך כמעט באותה מידה בה אני מתעב רוצחים. הגבול בניכם מאוד דק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא ימנית ואתה צודק לגמרי
ל"ת
רלה,
וושינגטון,
08/09/04 14:08
|
|
 |
TYPICAL ISRAELI IGNORANCE
Doug,
New York,
08/09/04 13:25
|
disguised as a serious ''analysis'' he didn't save any lives, he only caused more bloodshed, but I don't expect a right wing chajchaj to understand this
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ראויה ואמיצה !
ל"ת
אלי,
08/09/04 12:59
|
|
 |
תגובה ראויה ואמיצה !
ל"ת
אלי,
08/09/04 12:58
|
|
 |
מה בדיוק אמיץ פה? סכ''ה אינטרנט
ממש גבורה,
08/09/04 13:59
|
הבן אדם הדפיס כמה מילים באינטרנט . לא ברור איפה האומץ ? התחרפנת או משהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
טיעוני הפרקליטות טיפשיים
ל"ת
סמי,
שלומי,
08/09/04 12:40
|
|
 |
מהיכן אתה יודע מה הטיעונים?
פרקליט,
08/09/04 15:07
|
אינני מעורב בתיק, אבל אני יודע שהטיעונים אינם מופיעים בכתבה. הכתבה חד צדדית ומציגה בעיקר את טענות עמיר. השאלה המרכזית הינה האם יש לאסיר עולם זכות להנות מיחסי אישות ואם לא האם יש לו זכות להביא ילדים לעולם. בהחלט ניתן לטעות שכשם שאין לו זכות לנוע בחופשיות, להפגש עם קרוביו ללא הגבלה ולהנות ממנעמי העולם, אין לו זכות קנוייה גם לקיים יחסי אישות במהלך מאסרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
לא להתיחדות של הרוצח השפל !!!
ל"ת
חיים,
08/09/04 12:40
|
|
 |
89.
לא לאפשר התיחדות !!!
ל"ת
ניר,
08/09/04 12:38
|
|
 |
88.
חייבים לאפשר לו להתחתן
ל"ת
חיים,
נהריה,
08/09/04 12:38
|
|
 |
87.
לתותח הקדוש רבין מותר היה לפוצ
התותח הקדוש,
08/09/04 12:35
|
ץ את אלטלנה ? הוא קיבל על כך פרס מבן גוריון שהעדיף אותו כראש ממשלה. כל המנהיגים במדינה הזו שומרים על עורם, היחיד שהיה הגון היה בגין וגם בנו שפרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מדינהמגנהרקעל עשיריםומיוחסים
מירי קיקו,
08/09/04 12:31
|
רוצחים שברוצחים מקבלים חנינה אחרי עשרים שנה, אנסים ושוחטים ומטביעי בנותיהם הקטנות ומפגעים ורק האיש הזה שרצח ראש ממשלה מתוך מניעים פוליטיים, ואינו הראשון שהרג יהודים כפי שאומרים כי הראשון היה מי שפקד על התותח הקדוש - רק את האיש הזה הקונצנזוס שומר כמו קוף במעבדה למען יראו וייראו. כי הפוליטיקאים פוחדים לעורם. המדינה הפכה למדינה שמגנה על העשירים ועל הפוליטיקאים בעלי החסינות. פויה תתביישו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
שישלח את אביו להתייחדות
עופר,
08/09/04 12:28
|
הזבל הנילאח הזה שרצח עם שלם לא מבין למה לא סוגרים אותו בבידוד בלי אפשרות לשום קשר לעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
דמו של רבין סמוק יותר
נדב,
צוללת צהובה,
08/09/04 12:23
|
כתשובה לכל מי שטוען, שרצח רבין אינו שונה מכל רצח אחר:
ברור, שברמה האישית, כאבה של משפחת רבין אינו שונה מכאבה של כל משפחת נרצח אחר. אולם לא על זה מדובר.
רצח ראש ממשלה מונע את התהליך הדמוקרטי עצמו. הוא מונע ממני, באמצעים אלימים, את האפשרות לבחור את השלטון. לכן, הרצח הזה חמור לאין שיעור יותר מאשר כל רצח אחר.
יתירה מזו: רצח ראש ממשלה משמעותו שהרוצח אינו מקבל את סמכותה של המדינה, ואת שלטון החוק. הוא לא רק עבר על חוק, אלא עשה מעשה שכופר מכל וכל בחוקי המדינה. דרושה הרבה חוצפה מצדו, לדרוש הגנה בשם שלטון החוק, שהוא עצמו עשה ככל יכולתו על מנת לקעקעו.
לפיכך, יש סיבות טובות מאד לענישה יוצאת דופן לרוצח ראש הממשלה.
אמנם המדינה חייבת לדבוק בשלטון החוק, על מנת שלא לגרום בעצמה לערעורו, אולם יש לעשות ככל הניתן, על מנת שהענישה תהיה הקשה והמעיקה ביותר, שמאפשר החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל רצח הוא נגד שלטון החוק
רלה,
וושינגטון,
08/09/04 14:12
|
וסמכות המדינה. מה שאתה כותב, זאת רציונליזציה. אולי היה מקום לשפוט את עמיר על בגידה - אחרי הכל הוא רצח את המפקד העליון של הצבא בזמן מלחמה.. אבל הרשויות לא חשבו על זה. הרשעה ב''סתם'' רצח לא מספיקה כדי לשלול את הזכות לנישואין וסקס (וראו מקרה סמיר קונטר ימ''ש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל רצח הוא נגד הנרצח
נדב,
צוללת צהובה,
09/09/04 02:27
|
כל רצח הוא בניגוד לחוק, אולם לא כל רצח מכוון להתנגד לעצם שלטון החוק ולסמכות המדינה.
כששודד רוצח מישהו במהלך שוד, או כשאשה רוצחת את בעלה לאחר שהיכה אותה, או כשרוצח סדרתי הורג למטרות הנאה, אין זה איום על שלטון החוק ועל הדמוקרטיה. זה פשוט מנוגד לחוק.
רצח פוליטי, יש בו אלמנט נוסף, שעליו דיברתי בתגובה הקודמת: שימוש באלימות לצורך מניעת התהליך הדמוקרטי, והשגת מטרות פוליטיות בכח הזרוע. האלמנט הזה קיים הן במניע (כוונותיו של הרוצח) והן בתוצאה.
מהסיבות הנ''ל ראוי היה, שהחוק יקבע עונשים חמורים במיוחד על רצח פוליטי. למרבה הצער, החוק הנוכחי לא קובע ענישה כזו, אולי משום שהמחוקק לא לקח בחשבון אפשרות של רצח ראש ממשלה.
עם כל התסכול על העדר חוק שכזה, עדיין ברור, שהמדינה חייבת להקפיד על כל הוראות החוק. לכן, מקומם ככל שזה יהיה, אפילו יגאל עמיר חייב לקבל את כל זכויותיו החוקיות. עם זאת, ראוי לפחות להבטיח, שהוא לא יהנה משום הנאה, לפנים משורת הדין: אם לא בטוח שהחוק מאפשר לו התייחדות, אז עדיף שיעבור מסכת ייסורים משפטית לפני שייזכה לזכות זו - אם בכלל. אם אין חובה לנכות לו שליש על התנהגות טובה - אז שלא ינכו לו, וכיו''ב.
סמיר קונטאר המתועב הרס את עולמה של משפחה שלמה בישראל. אבל עד כמה שפשעו מתועב, אין הוא מהווה אפילו קצה קצהו של האיום על הדמוקרטיה והחברה הישראלית, כשם שמהווה פשעו של עמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיסמאות שחוקות...
ארז,
08/09/04 13:49
|
של השמאל ההזוי. דמו של רבין לא אדום יותר מדמם של נרצחי טרור, ומה שמגיע לרוצחים ערבים מגיע גם לרוצחים יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא
נדב,
צוללת צהובה,
09/09/04 01:04
|
ארז, או שלא הבנת מה כתבתי, או שאתה מתעקש שלא להבין.
הכותרת לדבריי היתה רק פרובוקציה. בגוף התגובה הבהרתי מפורשות, במה שונה רצח פוליטי מכל רצח אחר.
הדגשתי, שההבדל הוא לא בכך שרבין כאדם הוא חשוב יותר מכל אחד אחר. ברור שלא. המניע לרצח ומשמעותו של רצח פוליטי, הם שעושים את ההבדל.
קרא שוב, אולי תבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לקשקש.
ל"ת
.,
09/09/04 07:29
|
|
 |
כמעט שכנעת אותי
נדב,
צוללת צהובה,
09/09/04 11:12
|
אבל ''תפסיק לקשקש'' זה לא נימוק מספיק משכנע בשבילי. אולי, לשם חיזוק, תוסיף משפטים כמו: ''מה אתה מבין?'', ''אתה אדיוט'', ''איזה לווין נפל לך על הראש?''. ככה לא תהיה לי ברירה, ואני אהיה חייב להשתכנע מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק . . .
YZ,
08/09/04 22:39
|
לשניהם מגיע עונש מוות, אבל הפרקליטות לא דרשה ולא דורשת את זה, לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין תימוכין מוסרי לטענותיך.
ל"ת
דם ילד קטן למשל,
08/09/04 12:32
|
|
 |
חשבתי שהסברתי
נדב,
צוללת צהובה,
09/09/04 11:46
|
חשבתי שהבהרתי את התימוכין המוסריים, ואני לא מבין מה קשור לכאן הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש סימוכין-אתה פשוט דביל מידי
ל"ת
33,
08/09/04 12:44
|
|
 |
אין, אתה פשוט רפה שכל
ל"ת
דודו,
08/09/04 13:06
|
|
 |
אין
ל"ת
44,
08/09/04 13:05
|
|
 |
הצוללן פשוט צודק
ל"ת
בת הים הקטנה,
08/09/04 13:12
|
|
 |
83.
יגאל עמיר - בזבוז נושא לשיחה
אני,
08/09/04 12:23
|
חבל בכלל לדבר על שפלות האנוש - יגאל עמיר, שלא לדבר על השפלה - לריסה שבחרה להנשא לו. ''אמור לי מי חבריך אומר לך מי אתה'' - ועוד לבעל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אלי אלי- שלא יעמוד לו לעולם
ל"ת
אליה,
08/09/04 12:18
|
|
 |
81.
מה זה...גרון עמוק 3?!
תמר,
גבעתיים,
08/09/04 12:13
|
יגאל חמוד- רוצה לפצוח בקרירה חדשה ?! לפי מידת הטמטום של מעשיך ולכן גם של שיכלכך- נראה לי שמידת האיברים שלך לא אטרקטיבית במיוחד לעניין... תעשה טובה ותרקב כמה שיותר מהר שלא נצטרך לשמוע עליך ולא על אנשים לא מאוזנים בראש שרוצים לבוא בכל מגע איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
יגאל עמיר איך אתה מעז??
אריק,
ראשל''צ,
08/09/04 12:08
|
|
 |
איך רוצחים אחרים מעיזים??
ל"ת
דין אחד לכולם,
08/09/04 12:22
|
|
 |
79.
די מספיק כבר תתביישו תניחו לו.
ל"ת
הוא לא הרוצח,
היחיד פה!,
08/09/04 12:06
|
|
 |
78.
פתרון אנושי
רב סוהר,
מוקטעה,
08/09/04 12:06
|
לתת למנוול להתייחד עמה. במוקטעה. שיעשה נפשות לתורתו עם עראפת. הוא בטח יבין לנפשו של אחיו לנשק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
יגאל עמיר רוצח!!
מיכה,
08/09/04 12:03
|
|
 |
76.
תעשו טובה
דיויד,
חיפה,
08/09/04 11:58
|
אני מתחנן לפני התקשורת, תעשו לנו הגולשים והקוראים הנאמנים טובה ותורידו את הנבלה הזאת מהחדשות ותנו לו להירקב בחשיכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקול השפוי
הקול השפוי,
08/09/04 12:09
|
תומך בדעתך בכל פה!!!!!! איננו מעוניינים לשמוע על נבלה זה דבר וחצי דבר, אין זה מהווה חדשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
חלם על מרגלית ,
חלומות של,
אתמול,
08/09/04 11:56
|
קיבל את לריסה !!!! הוא אני אגלה למפלצת ולאימו סוד . גם בימים רגילים אין סיכוי שהמשפחה המיוחסת של מרגלית היתה נותנת שחור המזרחי , ימני בגרוש להתקרב למרגלית , בטח לא להתחתן איתה . אז בדתי שניות של ההייחדות הזו יגאל בטח יפנטז כל הר שפי, יפתח עיינים ויגלה שזה רק חלום - הוא תקוע עם לריסה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לנסח שוב?
***,
08/09/04 12:59
|
כתבת דברים מאוד מענינים אבל אי אפשר לקרוא אותם ולהבינם מכיון שיש יותר מדי שגיאות כתיב האם אפשר לכתוב שוב את הדברים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא שגיאות כתיב, זה שגיאות
.,
08/09/04 13:13
|
|
 |
אחרי כמה שנים בבידוד לריסה
ל"ת
היא קלודיה,
08/09/04 12:46
|
|
 |
74.
להוציא להורג את עמיר!
ל"ת
הוא חלאה,
וטינופת,
08/09/04 11:56
|
|
 |
73.
תתלשו לו את הביצים וחלאס
ל"ת
עם קשקוש,
ההתייחדות,
08/09/04 11:53
|
|
 |
72.
למי מפריע שיתחתן?
ישר והגון,
08/09/04 11:49
|
אני תושב תל אביב, ובסקר אקראי שערכתי בין ידידי, רובם הגדול תומך במתן אפשרות להינשא ליגאל עמיר ואילו לאסירים ביטחוניים לא!!! וזאת מהסיבה הפשוטה, יגאל עמיר לא מסוכן למדינה ואסירים ביטחוניים כן מסוכנים! . ואם מטעמי נקמה עסקינן? לאיראן היינו ולסאדם נדמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא מסוכן למדינה? אתה סתום?
מזועזע,
נדהם,
08/09/04 12:06
|
החלאה הזה רצח ראש ממשלה. מה זה בעיניך? מחאה לגיטימית לשינוי חברתי? הוא רצח, ר-צ-ח!, ראש ממשלה! הרג אותו! לקח את מנהיג המדינה והביא לקץ חייו. הוא חיסל אדם יקר, שמאחוריו ניצבו יותר מ-3 מיליון אזרחים במדינה שהאמינו בו ובדרכו! מכל הטינופות שאתם מוציאים מתוככם יומם ולילה, הוא השחור משחור, הוא השטני ומעורר החלחלה מכולם. היה צריך לרמוס אותו כמו תולעת מכוערת, לגרש את משפחת הצפעונים שהולידה אותו, ולאטום את הבית שלהם. ...הוא לא מסוכן למדינה... אתה בעצם שותף לרצח איתו. אם זה היה תלוי בך, לא היית מונע את זה, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טענותיך אמוציונליות מדי
ישר והגון,
08/09/04 13:17
|
מזועזע יקר, מדבריך ניכר שמעולם לא עסקת בסוגיות משפטיות, כי גם אם מאוד מאוד אהבת את רבין וחשבת שאוסלו לא יגרום ליותר מ-1000 נרצחים כמו שחשב יגאל עמיר, הרי שאין זו סיבה להשבית את הדמוקריה היפה ולהמירה באנרכיה נקמנית, כי מחר גם משפחות נרצחי הטרור ירצו לנקום וחוזר חלילה, חס וחלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הוא הפך את השב''כ לבדיחה
כמו שתלו,
אייכמן,
08/09/04 11:47
|
האידיוט הזה הפך את השב''כ שלנו ואת המשטרה לבדיחה אצל הערבים. בכל מדינה אחרת מי שמעז להוריד ראש ממשלה מורחק מהחברה. לא הוא לא רוצח כמו כל רוצח אחר. הוא רצח את החברה הישראלית בגללו ראשי ממשלה ישראלים מסתובבים כמו חיות בכלובים עם כל הבטחון הזה. בגללו יש לנו מפכ''ל משטרה שמסתובב עם מאבטחים מה שבטח הופך אותו לפחות מרתיע את הפושעים. לך תרתיע ערבי כשהרמטכ''ל הגיבור שלנו מסתובבים עם מאבטחים.... מאז הרצח הזה מצב הפשע והרציחות במדינה עלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
זכיות-יוצרים
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
08/09/04 11:46
|
אני-מציע-לצלם-להאזין-לצמעשה-מיצות-פרו-ורבו-ולישלוח-קלטת-לביל-קלינטון-מאחר-שעבר-ניטוח-לב-קשה-הוא-לאיוכל-יותר-להישתעשעמאחר-ובזמן-מעשה-כזה-הלב-נימצא-תחת-אומס-קשה-סביר-להניח-שקלינטון-הפןחז-שמשמ-דוגמה-חיובית-לאמריקאים-לא-יכול-לקחת-ויאגרה-שהיא-גם-מסוכנת-לחולי-לב-איזה-מיסכן-אטיזה-נשיא-ממש-תענוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
איזו שנאה
ארז,
08/09/04 11:32
|
הרי כותבי התגובות פה יחרפו נפשם כדי להגן על זכויותיהם של מחבלים... אז מה ההבדל? האם דמו של רבין אדום יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לבלבל את המוח
ימני גאה,
08/09/04 15:57
|
אני ימני ואני אומר לך שהרוצח השפל והנבזה הזה יותר גרוע ממחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
דם כחול - דם אדום
חתול,
צפון,
08/09/04 11:29
|
ממש לא מובן לי איפה בכלל מתקשר הנה הוויכוח בין ימין לשמאל. האם אנשי הימין מצדיקים רצח של ראש ממשלה? האם רצח של שר תיירות (גנדי) גם הוא מוצדק? מה כל זה קשור לעניין? הבנאדם פשע נגד מדינתו בפשע חמור - בגידה! עליו להענש בכל חומרת הדין. למאסר יש מס' מטרות: הרחקת האדם מן הציבור, הענשה ושיקום. מניעת נישואיו/התייחדותו של הרוצח עם הגברת מהווה עונש כמו גם ניתוק מהחברה. ואין כל רלוונטיות לילדים העלולים להוולד או ללריסה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מטרת ההתייחדות
זבוב מהכלא,
08/09/04 11:25
|
הם לא רוצים להעביר מסרים. מטרתם היא לעשות ליגאל ילד. לאחר מכן שהילדים יגדלו לדרוש לתת לו חופשות מ''טעמים הומניטרים'' ומאוחר יותר לדרוש מאותם טעמים את שחרורו כולל בג''צים מרגשים של ילדיו המוזנחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
***,
08/09/04 13:06
|
|
 |
66.
הם יכולים לכתוב האחד לשני
ל"ת
מגלן,
ירושלים,
08/09/04 11:22
|
|
 |
65.
שיתייחד גם על-ידי שליח
ל"ת
השליח,
08/09/04 11:22
|
|
 |
אפשרי בהחלט
***,
08/09/04 13:07
|
הוא יכול לשלוח מבחנה, לא? השאלה הנשאת היא אם מותר לאדם דתי לעיין בפלייבוי??? אני מניחה שכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לתלות את הכלב יחד עם אבא שלו ו
שלמה החכם,
קטמון ג,
08/09/04 11:17
|
|
 |
63.
הבחור כל כך מיוחם?
רות,
שפלה,
08/09/04 11:14
|
אני לא קיצונית בדיעותי, אולם כולם צריכים לזכור שפה מדובר על רוצח של רבין ראש ממשלה שהיה אהוב עלי מאוד ואני מקווה שגם על אנשים רבים מאוד מאוד במדינה שלנו. לא צריך לתת לו את ההטבה הזאת בכלל. שיעשה ביד! אופס, סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מזל טוב!! חגיגה לדמוקרטיה!!
ל"ת
קרלוס התן,
08/09/04 11:13
|
|
 |
61.
פתאום הימנים דוגלי בזכויות הפר
זילבר,
08/09/04 11:13
|
שכה יהיה לי טוב, פתאום השמאל מואשם בהתלהמות ונקמנות והימנים שוחרי זכויות אדם. יגאל עמיר לא ראוי להביא ילד לעולם או לזיין בכלל. גם במדינה דמוקרטית נאורה ראוי ורצוי לנעול אדם שרצח ראש ממשלה בצינוק ולזרוק את המפתח ובטח שלא למסור לשרץ מכתבי מעריצים. אלא פשוט לכלוא גם אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מופתע?
לילך,
08/09/04 11:55
|
הימנים תמיד שוחרי זכויות אדם והיהודים קודמים והשמאלנים היו תמיד שוחרי זכויות אדם והערבים קודמים.
אתם צבועים כמו הצבוע, שזה ממש מגעיל, כנ''ל השפה המגעילה שלכם, לאן הגענו? .. מתי תחזרו להיות בני אדם נורמלים ולא תתנהגו כמו בהמות ברפת?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכי...
זילבר,
08/09/04 12:31
|
במקרה הזה את שוחרת זכויות רוצח. לרצח יהודים מגיע עונש מוות לא? אז למה יגאל עמיר בחיים? נו... תמשיך להרצות לי על צביעות. זה משעשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בולשביקים נמאסתם!
שי,
נתניה,
08/09/04 11:13
|
מערכת המשפט הבולשביקית זקוקה לריענון, מדוע צריך להקליט אדם בעת יחסים אינטימיים, ומה הטיעון המטופש שלחישה באוזן יכולה.... הוא סבל מספיק בשביל מעשהו. די נגמר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הוא לא סבל מספיק
ספי,
08/09/04 11:25
|
גם בגלל שהוא לא הביע חרטה והוא מאמין עד היום שעשה נכון ולכן ניתן להגיד שלא סבל בכלל וגם משום שהסבל והנזק שהוא גרם לעם שלם לא ניתנים לכפרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
Everybody wants the same thing
Tibi,
08/09/04 11:12
|
|
 |
58.
שימכור כרטיסים להופעה
ספי,
08/09/04 11:11
|
|
 |
57.
לא להתייחדות מכל סוג שהוא
מציאותי,
08/09/04 11:10
|
|
 |
56.
התייחדות
רון,
חיפה,
08/09/04 11:04
|
אפשר לאשר התיחדות מצולמת בוידיאו והשב''ס יכול למכור העתקים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי זה מעניין?!
ל"ת
לי,
08/09/04 11:59
|
|
 |
55.
ממה כולם מפחדים???
ארז,
מודיעין,
08/09/04 11:01
|
מה הוא כבר יכול להגיד לה - ''לכי תרצחי את ראש הממשלה''? זה ממש אבסורד - השמאל על כל שלוחותיו מתנכל לעמיר מסיבות פוליטיות והשב''כ מתנקם בו בעיקר כי הוא חושש ממשהו, מעניין ממה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לרוצחים לא מגיע להגיע לסיפוק
גל,
08/09/04 11:00
|
לרוצח מסוג יגאל עמיר לא מגיע שום דבר, כולל התיחדות, כולל קשר עם אשה, כולל סקס !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שיתנו להם להתיחד, אין מה לפחד
תוהה,
08/09/04 10:56
|
עורך דינו של רוצח רבין משחק בתעלול ניקלה. אזנו החדה קלטה את הלחישות בציבור הימני בדבר הקונספירציה כביכול של השבכ להתנקש ברבין ולהפוך את עמיר לשעיר לעזאזל. לכן הוא מציע להקליט את מרשו, כאילו הבעייה של שרותי הבטחון בהשארת עמיר לבד עם מעריצתו היא שיעביר לה את האמת כביכול. ציניות דוחה. שיתנו לשניים להתיחד, ואפילו אינם נשואים כחוק. איני שומר המוסר, ואיני פוחד ממה שיאמר הרוצח לאהובתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך.
ל"ת
מאיר,
08/09/04 12:00
|
|
 |
52.
הקו של המדינה מאד מסוכן
יפה נפש,
08/09/04 10:54
|
הכל יודעים שאין בעיה בטחונית אמיתית בהתייחדות.הכל יודעים שאין חשש אמיתי מהעברת ''מסרים''.יגאל עמיר אינו ברגותי .הוא אינו ולא היה אף פעם מפקד או מנהיג של איזה ארגון טרור.הסיבה לעמדת המדינה היא פופוליזם לשמו והסיבה שרבים מזדהים עם עמדת המדינה היא כי הם מרוצים מהתוצאה המספקת את רגש הנקמה שלהם. אבל זה החלק השולי בענין.יש כאן בעיה כבדה מאד והיא שהמדינה מוכנה לשקר כדי להשיג בבית המשפט תוצאה שרצויה לה.ז ה מפחיד.מפחיד מאד.המרחק מכאן למשטר לא דמוקרטי ורדיפה ,באמצעות מערכת המשפט,של מתנגדים פוליטיים הינו קצר מאד.זאת הבעיה האמיתית שבפרשת ההתייחדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לא מפרסמים כל תגובה?..
סיגל,
08/09/04 10:50
|
למה אתם לא מפרסמים את התגובות של הימנים שביננו, מה זה האבחנה הזאת? אתם רוצים שיראו רק את התגובות של השמאלנים הקיצונים שיחשבו שכולם חושבים כמוהם?? תישקורת מסריחה מתחילה ועד סוף - לשמאלנים אתם נותנים ללכלך כמו בהמות ממש ולימנים אין זכות תגובה, ממש עיתונות אובייקטיבית פר אקסלנט.. אחר כך תשאלו למה אומרים תישקורת עויינת..
פחדנים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי מספיק עם שמאלנים/ימניים
רות,
שפלה,
08/09/04 11:40
|
מה הקשר? למה להכניס כל הזמן את הענין הזה, כאילו זה הויכוח. למה כל הזמן להכניס אותנו לקטגוריה שמאלני/ימני ואיך את קובעת מי שמאלני ומי ימני? די עם הבולשיט הזה, די לקיצוניות מכל הסוגים. מדובר פה ברוצח ראש ממשלה בישראל נ.ק.ו.ד.ה ! הוא מוצא כל הזמן דרכים לעקוף את החוק ואסור לאפשר לו, נראה אותו מוצא פתרון לבעיה הזו, איך הוא יעקוף עכשו את הענין. ואם השופטים יחליטו לאפשר לו התייחדות, מה תגידי? שהשופטים שמאלנים או ימניים. טיפשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את לא יודעת לקרוא?
חתול,
צפון,
08/09/04 11:22
|
כמעט כל התגובות פה הן מהימין, או שיש לך בעיה בהבנת הנקרא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממי, העלו אותן רק אחרי ששלחתי
סיגל,
08/09/04 11:48
|
|
 |
אולי תעבדי
חתול,
צפון,
08/09/04 11:57
|
אולי תשקיעי כמה רגעים ותחזרי להודעות מתחילתן ותראי ש: א. אולי לא שמת לב ב. יתכן שאת לא מבינה מה את קוראת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתלהמים..
סיגל,
08/09/04 12:23
|
אתם ממש תמימים??... או כאילו..
א. בתור מישהי שעבדה בבית משפט ולא אפרט מעבר כמובן - אני יכולה להגיד לך שאני מכירה שופטים שאומרים ומודים שיש להם נוסחים (תקנות וסעיפי חוקים) מוכנים לשני המצבים - אם כן להסכים או לא להסכים עם התביעה וכו' - מה אתם באמת חושבים שאין השפעה סובייקטיבית??.. ב. לחתול מהצפון, עוד לא פינו אותך אז אולי גם אתה תעבוד.. אני מבינה שאתה בטוח שפירסמו את התגובה שלי לפי הסדר של התגובות, אני מדברת אתך מבחינת זמן (שעה, אם זה לא מובן) בשעה שאני פירסמתי את התגובה שלי וחברות שלי פירסמו משהו כמו רבע שעה לפני, לא העלו את התגובות רק זמן מסויים לאחר שאני כתבתי ושמו את חלקן לפני..
עדיין לא מובן??.. יום טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה אתך
סיגל,
08/09/04 13:10
|
לא יפנו בינתיים.. יש להם הרבה מקום שם עוד מעט בגזרת עזה..
למרות שהמציאות שונה ממה שמוכרים לכם, אני מסכימה אתך, לו יהי כדבריך. שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיגוש ההיקרה
חתול,
צפון,
08/09/04 12:44
|
א. אני חייתי מעבר לקו הירוק כ 10 שנים ולאחר הסכם האוטונומיה החלפתי את מקום מגורי מרצוני! עברתי לצפון - כך שסביר שלא יפנו אותי. ב. אני בחופש, אז כנראה שאני לא אעבוד היום. ג. אולי תפסיקי כבר הבכיינות הימנית הזו - אין קונספירציות! אולי ישנה שחיתות (משני עברי המתרס), אבל הדרך להלחם בה היא להנות ישר בעצמך ולא לילל שכןלם דופקים אותי כל הזמן!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יש פיתרון
kodak,
08/09/04 10:48
|
מר יגאל עמיר,מגיע לך להתייחד,אני תומך בך בחום. ההבדל הוא שכדאי ורצוי שתתייחד בשלב ראשון עם נערת הליווי שחולה באיידס. אחר כך תוכל להתייחד עם לריסה טרומבלה וכך יושגו כל המטרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מזל טוב כן יירבו ילדכם
נעמי,
רמת אביב,
08/09/04 10:46
|
למה לואנונו מותר ולעמיר אסור?מה ההבדל?מזל טוב לזוג תנו להם את הזכות האלמנטרית, ואין צורך להשמיץ את משפחתו כי בסך הכל המשפחה לא אשמה במעשיו, נכון יגאל עשה מעשה נורא ואיום לא מסכימה עם דרכו, אך אין לשלול ממנו זכויות יסוד, לאחרים כן וליגאל עמיר לא?? זאת אפליה פשוט צביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואנונו גם רצח?לא זכור לי.
ל"ת
מירה,
08/09/04 12:01
|
|
 |
לא
****,
08/09/04 13:18
|
לא יקירה, ואנונו לא רצח , הוא בגד במדינה שלמה, המדינה שלו , מעשיו יכלו בהחלט לגרום לרצח רבים חפים מפשע גם אם בעקיפין ולכן דינו דין רוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
זו בדיחה או מה?
מיכל,
08/09/04 10:46
|
אני מתה מהתגובות הרציניות כאן. יש משהו מצחיק ועצוב בהצעה הזו ובתגובות עליה - ''ארור האיש עד עולם (מה שנכון נכון) !!!!!'' ''ארור זרעו וארור הקוד הגנטי שלו לדורי דורות (נפלתם על הראש? מה זו הדבקות הזו בגנטיקה - למה ילדיו של רוצח אורון ירדן הם בוודאות פסיכופטים עוד לפני שנולדו??? אולי נכלא ליתר בטחון את הילדים של ברוך גולדשטיין - עם גנים כאלה מי יודע מה יקרה? אולי נשלול רשיון נהיגה מראש מבנים להורים שהיו מעורבים בתאונות דרכים קטלניות?)!!!!''. לא אוהבת את יגאל עמיר. אפילו מאוד לא. אבל משהו מפחיד בעליהום הקבוצתי הזה, כשכל אחד מתחרה בכמות הקיסמים שהוא יוסיף למדורה. אני מציעה לחוקק חוק ציד מכשפות ולעלות את לריסה על המוקד. יש גם לדאוג מיידית לעיקור של יגאל עמיר ולתת להם להתייחד עם אטמי אזניים ופלסטר על הפה. אחר-כך נשלח אותם למחנה לחינוך מחדש. עכשיו אתם מרוצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת כל מילה!
ל"ת
איציק,
08/09/04 12:02
|
|
 |
47.
התייחדות
טל,
ירושלים,
08/09/04 10:45
|
|
 |
46.
זאת זכותם כמו רוצחים אחרים.
אפי,
08/09/04 10:44
|
אתם לא יכולים לקבוע לו שלא יביא ילדים לעולם, גם רוצחים אחרים מביאים ילדים לעולם, למה אתם לא אומרים אותו דבר עליהם? ..
כל רוצח הבנים שלו הופכים רוצחים? איפה השכל שלכם, משעמם לכם בחיים? .. איזה מזל שיש לכם את יגאל עמיר, ממש הזדמנות פז!!, אם לא על מי הייתם פורקים את זעמכם?? ואיך הייתם מצדיקים את השגעון שלכם לאהוב ולדאוג לערבים במקום ליהודים?
כמובן שאני מגנה את הרצח, אבל אתם פשוט מגלים את פרצופכם האמיתי כשמדובר בעמיר, אתם ממש נהיים מפלצתיים, הלוואי שהייתם נהיים ככה לגבי רוצחים ומחבלים שרוצחים בנו רק בשל היותנו יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מזל טוב ליגאל שתזכו לילדים
הדסה צ'ילר,
רמת אביב,
08/09/04 10:43
|
ברור לכל שיש כאן איפה ואיפה, למה לאסירים אחרים מרשים נישואין?רוצח משפחת הרן מנהריה זכה להנשא ולהתיחד ולהוליד, אז נשאלת השאלה דמו של רבין כחול יותר מדמן של נרצחות הרן?לא מצדדת במעשיו של עמיר , אך זכויות יסוד צריכות להשמר לכל אדם באשר הוא אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-45 ול-46
מאיר,
באר שבע,
08/09/04 12:07
|
אני מצדד בהדסה, היא צודקת 100% למה לכל המחבלים הרוצחים מותר ולו אסור! ולך אורן, שתהה ימנית קיצונית שמאלנית או לא יודע מה תפסיקו להסתתר מאחרי שמלתם של יוסי ביילין ושריד, כי אני חושב אם זה היה להיפך ששמאלאני היה רוצח ר''מ ימני הייתם מדברים אחרת! תקן אותי אם אני טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון נכון נכון!!!
ל"ת
גיורא,
ירושלים,
08/09/04 12:03
|
|
 |
העובדה שאת מאחלת לו מזל טוב
אורן,
08/09/04 11:30
|
היא דוחה פשוט מאוד. אם את לא מצדדת במעשיו, אז מדוע את מאחלת לו מזל טוב? את יכולה לתמוך בהתייחדות שלו, כי לדעתיך זוהי זכות יסוד, אבל מכאן ועד לאחל לרוצח השפל מזל טוב יש מרחק רב! את הסגרת את עצמך - ימנית קיצונית מתחסדת ושקרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תופסק ההתעללות ביגאל עמיר
אמיר,
08/09/04 10:42
|
|
 |
43.
רוצים בשידור חי בטלויזיה
דודידו,
08/09/04 10:41
|
|
 |
היתה צריך לגלוש לאתר של . . .
YZ,
08/09/04 22:46
|
|
 |
42.
ואני שואל לאן נעלמו
דני,
תל-אביב,
08/09/04 10:41
|
כל פעילי זכויות האדם הזרח וכיוצ''ב? מה קרה מדובר בימני אז הוא לא בן אדם? רק ערבים רוצחים הם בני אדם הגונים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ,הוא לא בן אדם !
...,
08/09/04 11:51
|
|
 |
41.
שיתיחדו בעזרת שליח
ל"ת
משה,
08/09/04 10:41
|
|
 |
40.
מעונין להאזין לטקס התליה שלו!!
מלאך,
08/09/04 10:37
|
|
 |
אתה מסית לרצח!
געוואלד!,
שפלה,
08/09/04 11:02
|
אם הייתי אומר את זה על ביילין, הגסטאפו היה מתנפל עליי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג, זה הכל בראש שלכם
רות,
שפלה,
08/09/04 11:33
|
|
 |
לפי הגעוואלד
ספי,
08/09/04 11:27
|
אתה יכול לחזור לפולניה שם היו הורגים את הדרעק הזה באותו יום בו רצח את ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה, אני מעדיף מדינה יהודית
געוואלד!,
שפלה,
08/09/04 16:36
|
בה יש לפחות יהודי אחד שומר תורה ומצוות, ובכלל אלה דיני רודף ומוסר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
חתונה באמצעות שליח
רון,
08/09/04 10:37
|
אז לפי הגיון זה- גם התייחדות באמצעות שליח... ולכל מגלגלי העיניים המסורתיים שלא מבינים מה השמאל רוצה- ובכן, ההבדל בין אבק האדם שרצח את רבין לבין כל רוצח ''רגיל'' הוא שהכלום הזה עשה מעשה שהשפיע על מדינה שלמה. שהשפיע על ההסטוריה הוא עשה זאת בשליחות ''אלוהית'' ובעידוד הרבנים. כל מה שעושים לו עכשיו הוא למען ייראו ויראו. האמת- כל זה היה צריך להימנע על ידי חיקוק חוק פשוט וקצר- עונש מוות לכל רצח פוליטי. זה הכל. לא הייתי צריך לממן את ארוחותיו ואת החשמל שמתבזבז עליו בכלא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי שיהיה פה עונש מוות
ישראל,
ירושלים,
08/09/04 11:17
|
|
 |
38.
בושה לנציגי המדינה על ההתנקמות
מוטי,
08/09/04 10:34
|
והקטנוניות. תנו לו כבר ותעזבו אותו שיעשה מה שהוא רוצה אבל רק בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
בקורספונדנציה!
ענת,
קריות,
08/09/04 10:25
|
צריך בהחלט לאפשר לרוצחו של רבין ז''ל להתיחד עם אשתו (?) החסודה, אבל, כפי שהתחתנו בהתכתבות, כך גם שייתיחד איתה! שישלח את האבא שלו. הוא הרי בא כוחו לא כן? לעניות דעתי צריך לשים מעקב גם על האבא וכל המשפחה הארורה הזו. ממנה יצאו לא פחות משלושה רוצחים בפוטנציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא מתביישת ?
ל"ת
אליעזר,
08/09/04 13:54
|
|
 |
לא אני לא מתביישת....
ענת,
קריות,
09/09/04 08:49
|
ואתה? לפי התגובה שלך אתה גאה במעשיו של חלאת המין האנושי. אם כן אתה לא יותר טוב ממנו. שתהיה לך שנה טובה, וביום כיפור אולי תחשוב על המעשה הנורא שעשה ''חסיד אומות העולם''. אני מקווה שלעולם הוא לא יראה אור יום אלה בעד סורגי תאו שבכלא. על אף שהמקום הראוי לו הוא הגהינום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
למה כל כך מפחדים שעמיר ידבר???
מיכל,
מרכז,
08/09/04 10:24
|
למה כל כך מפחדים שיגאל עמיר ידבר ?? מה מסתירים מאיתנו, ולמה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמועות אומרות
בזיל,
09/09/04 19:08
|
|
 |
קונספירציה ?
מוחמד,
טולכארם,
08/09/04 15:35
|
האם אתה רומז שלא רוצים שידעו מה בדיוק קרה שם ומי באמת אשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אולי כדאי שזה יהיה בשידור חי!!
איל .י.,
08/09/04 10:22
|
כן, כן, במסגרת סידרת ריאליטי אשר תלווה את הזוג המלכותי מהמיטה ועד הלידה. אני גם מציע שלתינוק יקראו יצחק...ואם יצאו תאומים..אחד יצחק והשני רבין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לאריסה נתנה לי בפגישה הראשונה
אורן,
08/09/04 10:14
|
לפני כשנה נפגשתי בפגישה עיוורת עם לאריסה טרימבובלר. לקחתי אותה מיד הביתה וטחנתי אותה במשך שעתיים (לא שהיא הייתה משהו, די דוחה, אבל הייתי חרמן). יגאל, אתה יודע שאישתך שרמוטה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי 5 שנים בכלא . . .
YZ,
08/09/04 22:49
|
|
 |
חבל
***,
08/09/04 13:24
|
יקירי, הדיבורים האלה מיותרים, אנחנו לא מכירים אבל מי שלא תהיה קשר עם אחת כזו כל קשר אינו מכבד איש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה עיוור ? איך יכולת ?
ספי,
08/09/04 11:29
|
|
 |
אתה מקבלים את הדברים שהמטומטם
שיר,
הרצליה,
08/09/04 23:45
|
כתב בכזו רצינות, כאילו במה מדובר. כל מה שהוא קישקש שם זה בולשיט אחד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
If it was your father
israeli,
London,
08/09/04 10:14
|
If it was your father who was murderd by this piece of shit, would you have said the same thing you and the rest of the israeli hisballa
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יש פתרון להתייחדות !!
ישראל ישראלי,
חיפה,
08/09/04 10:09
|
יש לאפשר למר עמיר להתיחד עם זוגתו - גם דרך השליח, באותה דרך שהתחתן. יגאל יתייחד עם השליח, ואחר כך השליח יתייחד עם לריסה. זה נראה לי פתרון טוב הוגן לכולם. יגאל - התייחדות נעימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה צחקתי וקשה להצחיק אותי
שוש,
עכו,
08/09/04 11:14
|
לא נותר אלא לצחוק מהנושא העגום הזה.אפילו עו''ד מתפרנס מהלעג הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ל-24, תודה! אנשים כמוך מחזקים
איזה יופי!,
איזו רמה!,
08/09/04 10:08
|
שוב ושוב את קביעותי על השמאל. אפילו ה-STURMER וגבלס לא ירדו ל''רמה'' כזו. הגעת לסיפוק עם כתיבת מילותייך? ואולי את פשוט מקנאה בלאריסה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה היא גרועה?
רלי,
רמת גן,
08/09/04 11:50
|
במה היא טובה המפלצת? איך אומר הפיתגם? תאמר לי מי חבריך ואומר לך מי אתה! ובעינך חביבי להוקיע רוצחים ופושעים זה זה מוטו של שמאל, מזה אני בהחלט מרוצה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מוקיע רוצחים ופושעים???
שיר,
הרצליה,
08/09/04 23:42
|
הוא נוסע אליהם לעזה ולשאר המקומות בשביל להפגש איתם... זה לא המוטו שלהם יקירה. כשזה הופך למשהו, כאילו ימני, אז הם מתעוררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא הבנתי את ה''גורמים המשפטיים''
סיגל,
מרכז,
08/09/04 10:05
|
''מכיוון שהיא מחלישה את טענתו שלפיה ההתייחדות נחוצה לו לצורך מימוש זכותו להינשא'' - מה זאת אומרת??? אתם מתכוונים שקודם היה מתייחד ואחר כך נישא??? ..
הלו, ביהדות לא מתייחדים עם מי שבא כדי להתחתן. בימינו נשואין הם ע''י חופשה וקידושין, אסור לגבר ואשה להתייחד בעוד אין להם כתובה, למי שלא יודע.. ואם נישאו, הם חייבים להתייחד, מתחתנים בשביל להביא ילדים לעולם .. זה שהוא עשה מה שעשה לא אומר שגם ילדיו יעשו כן, השמאלנים איבדו כל פרופורציה, יצר הנקמה פשוט הוציא אותם מדעתם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
התמונה הינה מונטז' לא מוצלח
צ'וצ'ו,
י-ם,
08/09/04 09:57
|
|
 |
28.
בתמצית - זה הקרב בין האנושיות
לא נשכח,
ולא נסלח,
08/09/04 09:52
|
לחוסר האנושיות של ''מחנה השלום'' הישראלי, שהנדון הוא גילוי נוסף שלו. אותם אנשים ממש, ההולכים באש ובאש, לקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל, אלה המתעבים מעשי ''נקמה'' בטובחי תינוקות יהודים, אינם מפסיקים לנקום ביגאל עמיר. וזה לא מפני שהוא חיסל את רבין (וקרוב לוודאי שלא), אלא, הם מצאו להם טרף קל, אליו הם יכולים לנקז את כל שנאת ישראל שלהם. השנאה, שלא הופנתה מעולם כלפי פושע אוסלו, רבין, האחראי לרציחתם של אלפי יהודים, מופנית נגד המואשם כרוצחו. בישראל יש שני סוגי דמים. דמו הכחול של השמאל ודמו האדום והנשפך כמים של שאר כל העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסר מיוחד
ספי,
08/09/04 11:34
|
אם צריך לבחור בין מוסר של אדם כמוך התומך ברצח וברוצח לבין אדם כמוני שיש בו רגש נקמה לא קטן על רוצח שרצח ראש ממשלה ותהליך שהיה לדעת רבים חוסך חיי אדם, נדמה לי שרוב עם ישראל מעדיף את המוסר שלי ולא ירצה לראות את הדור הבא של משפחת עמיר. על זה אומרים ''יימח שמו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדם שנשפך
חתול,
צפון,
08/09/04 11:19
|
עד כמה שזכור לי, הדם שנשפך לאורך ההיסטוריה של המדינה האומללה הזו, הוא דמו ''הכחול'' של השמאל (ע''י אדומי הדם) ולא של ''שאר'' העם. ראה אמיל גרינצוויגמ ורבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''דמו הכחול של השמאל''.......
שיר,
הרצליה,
08/09/04 23:48
|
באמת שהצחקת אותי. אגב, אין לך במה להתגאות ברבין שלך, הוא עצמו היה רוצח (אלטלנה...............).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ואנונו סיכן עם שלם
יהודה,
08/09/04 09:49
|
|
 |
בורות
בן אדם,
08/09/04 12:10
|
עד איפה הטיפשות מגיעה? ואנונו אם זה מוצא חן בעינו או לא, השתחרר כבר מהכלא אם לא שמת לב. לכן הוא יכול לעשות כמעט כל מה שהוא רוצה כולל להתחתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לדעתי שמאלנים שנגד זה משועממים
סתם,
08/09/04 09:46
|
|
 |
25.
מרמה
קרן,
פתח תקווה,
08/09/04 09:37
|
עד לאן תגיעה רמאותו ותחכמנותו של יגאל אמיר ? משפחתו שמשתפת איתו פעולה בצורה כה שקולה וקרה לא פחות אשמה ממנו . האם ייתייחד עם אשתו או לא זוהי לא השאלה בכלל, הסוגייה שנקראת ''יגאל אמיר '' צריכה להעלם . יש לנו עניינים רציניים יותר לפתור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לריסה זה עונש מאלוהים לגאולה
הבדיחה על חשבון,
מגעילה עמיר,
08/09/04 09:37
|
הכלה מהגיהנום!!!!!! כמה משעשע ! אני בטוחה שבחלומות הגרועים שלה גאולה לא חלמה שהמפלצת המכוערת שלה תתחתן עם אישה גרושה שחיה עם הגרוש שלה + ילדים , עולה חדשה, שאצל המזרחים = לגויה , מוזרה מכוערת.... ובנוסף לכל גם גבוהה ממהמגעיל ב20 ס''מ . אל נקמות ........ איך אמר שייקה מהגשש - מגיע להם. תנו לו שייתיחדו . שיצאו לגאולה נכדים רוסיים שהגרוש הרוסי יגדל .... אוי כמה יפה ! אם המגעיל כל כך אהוד על בנות ישראל מהימין כפי שגעולה המגעילה טוענת , איך זה שמכל המבחר זה מה שיצא לרווק המבוקש? אולי כי אין אב יהודי אפילו ימני שירשה לבת שלו להתחתן עם הייצור הזה ? אולי כי רק האישה הזו שרוטה במידה הנכונה? אוי מגיעלה הגננת , הייתי מתה להיות יתוש בארוחת החג שלך עם הגרושה וילדיה הלבנים והגרוש שלה ......שתהיה לך שנה איומה , ותזכרי שאפילו לכלב שלי יש יותר חפש וחיי מין מאשר למפלצת שילדת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אין לו מה להציע
***,
08/09/04 14:00
|
יקירתי, כל הורה היה מבקש עבור ביתו את החתן הטוב ביותר כלומר כזה שיוכל לדאוג לה וגם - מה לעשות - לפרנס אותה, יגאל אמיר לא יכול לתפקד כבעל במישרה מלאה ולכן שום הורה לא היה נותן את בירכתו לזיווג כזה, לא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24 כל הכבוד, הצחקת אותי
ל"ת
הצוחק,
08/09/04 11:09
|
|
 |
מה הקשר לגאולה?
אתה,
דפוק,
08/09/04 10:36
|
|
 |
הקשר הוא החינוך שהעניקה לבנה
ספי,
08/09/04 11:59
|
עם הורים אחרים הוא היה היום בחוץ נשוי עם מישהי הרבה יותר מוצלחת מהטרומבלדרה שלו. אבל היא ובעלה הדפוק יצרו 2 מפלצות רצחניות והלוואי שיסבלו את הכאב שנגרם לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שאתה חולה נפש !!!!!
ל"ת
כהנא צדק,
08/09/04 10:11
|
|
 |
אתה פשוט אדם חסר שכל
המגיב לענין,
08/09/04 09:46
|
מה אתה כל כך מוקיע את ה''גרושה''? מי שגרושה לא ראויה לחיים ולכבוד? במה היא גרועה מנשואה או מאלמנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק אני מזרחי וכל מילה אמת
האמת העירומה,
08/09/04 11:42
|
הגזענות אצל המזרחיים החרדיים ידועה . אין מצב שבחיים רגילים גאולה היתה מעודדת את הבן שלה לחתונה עם אישה כזו! אצל המזרחיים הדתיים זה לא ממש הצלחה כשהילד מביא אישה גרושה עם ילדים ועוד עולה חדשה. זו האמת ! ואני חייב להגיד שגם חרדים אשכנזים היו רואים בשידוך כזה אסון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חולה בנפש
ל"ת
לילך,
08/09/04 13:45
|
|
 |
at holat nefesh
roy,
berlin,
08/09/04 17:08
|
|
 |
23.
לריסה בלי הילדים
א.חיים,
ירושלים,
08/09/04 09:37
|
הרוצח רוצה ל...ן תנו לו אבל קודם יש לסרסו. מלריסה לקחת את הילדים על מנת שלא יושפעו מבן נעוות המרדות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אני תורם קונדומים לכל חייו.
דני ב.,
השרון,
08/09/04 09:36
|
על מנת שהוא ורבים כמוהו מהמחנה ששלח אותו לא יתרבו... אגב גם לאיתמר בן גביר תרומתי בעינה עומדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קונדומים חינם למגעיל יגעל
נקמה מתוקה,
קטמון ג,
08/09/04 11:25
|
כמה חבל שלאבא שלו לא היו בזמנו גם אני בתנאי שאת הקונדום ילבישו על הראש שלו שיחנק לאט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחנה ששלח אותו = הרצליה+שב''כ
ל"ת
קונספי,
רציה,
08/09/04 10:18
|
|
 |
כשבתוכם כלול אבישי רביב -
שיר,
הרצליה,
08/09/04 23:39
|
|
 |
קונדום - אבל בלי חור !
ל"ת
חרמן,
08/09/04 10:13
|
|
 |
21.
להגיש ערעור ולדון אותו למוות
ל"ת
עונש מוות,
08/09/04 09:35
|
|
 |
20.
רשעים - לרוצחי תינוקות...
אוהבת ישראל,
מרכז,
08/09/04 09:33
|
מותר להתייחד ?למוודאי הריגה, למורחי דם על זכוכית חלונות, לאנסים, לכל אלה יש זכויות, ודוקא הוא, שלא בטוח שהריגתו היא באמת שלו - דוקא לו אסור? רשעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אוהבת רוצחים לא אוהבת ישראל
ל"ת
ספי,
08/09/04 11:48
|
|
 |
אמא של הפוסטמות
ל"ת
חתול,
צפון,
08/09/04 11:12
|
|
 |
פוסטמה
ל"ת
DD,
חיפה,
08/09/04 10:05
|
|
 |
אלו תגובות אנטליגנטיות.
ל"ת
שיר,
הרצליה,
08/09/04 23:37
|
|
 |
19.
למה יגאל עמיר כן וכל השאר לא?
נשואה טריה,
קפריסין,
08/09/04 09:33
|
למה ליגאל עמיר מותר להתחתן באיזה טריק מפוקפק עם עדים מפוקפקים ורבנים מפוקפקים, והמדינה והרבנות מכירה בזה, ואני, יהודיה כשרה שהתחתנתי עם יהודי כשר חתונה יהודית כשרה מול עשרות עדים יהודים כשרים צריכה לנסוע להתחתן בקפריסין כדי שהמדינה תכיר בחתונה שלי, רק בגלל שהרב לא היה אורתודוקסי. אולי אני אתקשר ליגאל עמיר ואשאיל ממנו את השליח שלו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
First - Mazal Tov
time to fight,
New Zealand,
09/09/04 01:09
|
second - that is because Israel is not the land of the Jewish people, but the land of the ortodox and the ocupaier. if you are part of a progresive group, peace seeking group. Israel is not your home. you can go to the army, you can work and pay taxes. but you will allways get nothing. time to fight as long as we still have democracy (as if)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''חתונה יהודית כשרה...'' ???
ורד,
מרכז,
08/09/04 10:26
|
איך את בטוחה שהחתונה שלך היתה ''חתונה יהודית כשרה'' כדברייך אם הרב לא היה אורתודוכסי?? את אולי מתכוונת שה''רב'' שלכם היה רפורמי משהו.. - איפה ההלכה היהודית ואיפה הרפורמים - כמוהם כקראים וכצדוקים בעבר - כל מי שלא הולך לפי תורת הבורא סופו שייכחד, כך גם הרפורמים, זו לא התורה היהודית אלא עיוות רציני ביותר שלה והליכה לפי גחמות פרטיות של אנשים לפי נוחות אישית, אז הכנסת את הראש שלך לביצה ועכשיו את בוכה למה את שקועה בביצה??..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף בעינייך להתחתן עם רוצח ?
ספי,
08/09/04 11:50
|
|
 |
אני עניתי לשאלה שלך בעניינך,
ורד,
08/09/04 12:12
|
בלי קשר לעמיר!
את שמה לב שאת מדברת על שני נושאים שונים?
מה אני הייתי עושה זה עניין שלי ולא של אף אחד אחר, אם את מעוניינת כ''כ לדעת, לא הצעתי מועמדות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שאת פרימיטיבית
חתול,
צפון,
08/09/04 11:11
|
|
 |
את טועה,המדינה לא מכירה בחתונה
ל"ת
המגיב לענין,
08/09/04 09:47
|
|
 |
תשובה לורד ושאלה למגיב לעניין
הנשואה הטרייה,
קפריסין,
08/09/04 14:07
|
למגיב לעניין : אם המדינה לא מכירה בנישואים שלו אז למה הם דנים בכלל על אם לתת לו להתייחד עם ''אשתו'' ?
לדוסית : הנישואים שלי לא היו רפורמים, אלא פשוט יהודים ( עדים, אירוסין, קידושין,שבע ברכות, טבעת, שבירת כוס ואפילו מקווה) ולא דרך הרבנות. לפי היהדות אני נשואה, והרבנות הדו-פרצופית תדרוש ממני להתגרש דרכה אם ארצה להינשא למישהו אחר, אבל המדינה והרבנות לא מכירים בי כנשואה למרות שהנישואים שלי היו יותר אמיתיים מהנישואים של הרוצח הזה, שדנים בכלל אם לתת לו להתייחד עם מישהי שהיא אולי אשתו לפי ההלכה (כל הטריקים המזוייפים האלה) אבל לפי המדינה היא לא צריכה להיות אשתו, אם אני לפני קפריסין עדיין לא נשואה לבעלי.
מינהגי הרבנות והמדינה מקוממים. לא מינהגי היהדות במקרה הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך..
ורד,
08/09/04 14:45
|
ממני הדוסיתת...אמן ! אם זה המצב, אני מסכימה אתך, אבל אני חושבת שעלייך להלחם על זכותך, מה זאת אומרת?? למה את שותקת?... תפני אפילו לרב הראשי לישראל על מנת לסדר את העניין, למה את מחכה?...
לעניין עמיר - נשואין תקפים או לא זה עניין הלכתי גרידא ולא מדיני. לגבי ה''טריקים'' להם את טוענת, אני בוודאי לא מסכימה אתך, ראי לעניין מכירת חמץ בפסח, מי שלא מבין גם טוען שמדובר בטריקים, אבל זה כבר חוסר ידע, אני לא מאשימה אותך.. אני עד תקופה מאוחרת בלימודיי למדתי בבתי ספר חילוניים לצערי ואני יודעת שלא מלמדים שם תורה והבורות בעניין חוגגת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הסוד הגדול
כושי,
בלגיה,
08/09/04 09:31
|
אני מקווה ששופטי ישראל ''הנאורים'' [החשוכים] יתייחסו אליך יגאל, בדיוק כמו למחבלים עם דם על הידים, שמעניקים להם מלון בן 5 כוכבים. אבל הרי זה לא יתאים לצביעות הפוליטית שלהם. כיום אין במדינה אשיות פוליטית שבתי המשפט לא מעלים אצלם רגשי בחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אותי מעניין דבר אחד:
צוחקת,
08/09/04 09:29
|
כמה כסף קיבל הבעל של הדפוקה הזו כדי להתגרש ולעשות אותה ''פנויה להובלה''. לדעתי יש כאן מזימה להחזיר את המוקצה הזה למסגרת לגיטימית, ובחרו במטורפת הזו, שהיא ובעלה עשו חשבון קר שהעסק כדאי. גם פירסום, גם כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אין גבול לשפלות
ירון,
חיפה,
08/09/04 09:27
|
לאחר שפגע באחת מאושיות המדינה עוד יש לו את החוצפה להתבכיין בפני המערכת השיפוטית שיעזרו לו ''לקבל''... פשוט ניצול ציני! הוא והמיועדת שניהם פשוט אנשים מכוערים (תרתי משמע). לא אשכח ולא אסלח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אם אלוהים שומע..
אורנה,
ת''א,
08/09/04 09:26
|
אם חס וחלילה יתנו לשני נחותי הנפש הללו את האפשרות ליצור בן כלאיים אני מאחלת לו/לה מכל הלב שאלוהים יחסוך ממנו את הקללה הנוראית שבנשיאת גנים של יצור שפל כיגאל עמיר ולא ייתן לדבר בכלל להיווצר ולהתממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את מדברת על גנים
Avi Ecuador,
08/09/04 21:50
|
אז היום אסור לך לדבר בכלל עם הפלסטינאים. ואם את מדברת על היגיון אז לכל האנושות יש את אותם גנים וזה עניין של חינוך, הזדמנויות זמן ומצב. לא ידע אם תביני אבל לא חשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאדון מאקוודור,איפה הקשר
טלי,
11/09/04 09:03
|
לפלשתינאים?מדובר ברוצח קר שאין לו שום זכות ליצור חיים משום שלקח חיים של אדם שלא הסכים עם השקפת חייו,אל תדחוף את הפלשתינאים לכל נאום שלך,לא ברור לי איך עולה בדעתך לצדד ברצונו של הנוול הזה להקים משפחה,עלינו לשלול כל זכות שניתנת לבן אנוש ממי שלא נוהג כאחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא
אלי,
דרום,
08/09/04 10:05
|
|
 |
14.
התייחדות
ורד,
08/09/04 09:25
|
לרוצח הזה וגם לרוצחים אין זכויות בכלל, צריך לשלול מהם הכל כמו שהם שללו מהאנשים שהם רצחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רוצח נתעב
שולי,
מרכז,
08/09/04 09:24
|
אכן רצח הוא רצח הוא רצח!!! נכון שכל רצח מזעזע, אך בכל זאת לרצוח ראש ממשלה רק בגלל שאינך מסכים עם דרכו??? מצטערת אבל אי אפשר להתייחס לזה כמו לכל רצח ולא צריך לתת לחלאה להוליד ילדים. שיירקב בכלא כל ימיו!! מצידי שכל הרוצחים יירקבו בכלא!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שימו אותו עם אסירים ביטחוניים
רסמי,
08/09/04 09:22
|
אחרי שביתת רעב , בשביל מה הוא צריך להיות מבודד, הוא הטרוריסט שגרם למדינת ישראל הכי הרבה נזק מערפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה עוד?
אריאל,
חיפה,
08/09/04 09:21
|
אל בג''ץ אמורים לבוא ''בידיים נקיות''. ה''תכשיט'' הזה התחתן בניגוד להחלטת בית משפט, ועכשיו הוא מבקש שבג''ץ יאפשר לו ליהנות מפריו של מעשה בלתי חוקי. על פי הדין - אין לו סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאילו ש...
ארז,
08/09/04 11:30
|
|
 |
10.
מגיע לו כמו כל רוצח-מתנקמים בו
ל"ת
אלי,
ת''א,
08/09/04 09:18
|
|
 |
לא נכון.
יעל,
פתח תקוה,
08/09/04 23:27
|
על אף רוצח לא אסרו להתחתן. רק עליו. אין שום חוק שאומר שלרוצח אסור להתחתן. למה שהוא יהיה יוצא דופן?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הוא יגאל עמיר זה למה טיפשה
ל"ת
אלי,
11/09/04 09:05
|
|
 |
9.
מינוי שליח גם להתייחדות?
חובש כיפה,
חיפה,
08/09/04 09:17
|
נראה אותו גבר, שימנה שליח אחר (במקומו)להתייחדות כפי שעשה בעורמה לצורך קידוש רעייתו. אוי לבושה שאדם כזה בא מקרבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שהראש שלך
אישיהודי,
08/09/04 10:25
|
|
 |
אתה מוכן להיות השליח אה?????
ל"ת
אני,
08/09/04 10:08
|
|
 |
התיחדות עם רוצח
לשם יחוד,
צפון,
08/09/04 09:33
|
הדבר הכי פשוט מבחינה ביטונית, זה הפריה חוץ גופית. לתת לו שפופרת והיתר יעשו הרופאים. מדוע הם לא חושבים על הילדים שיהיו (אם) בני רוצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אם הרוצח של משפחת הרן...
ארז,
08/09/04 09:15
|
התחתן, מדוע לא יגאל עמיר? או שמא דמו של רבין אדום יותר מדמן של בנות משפחת הרן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפרט כשרבין היה רוצח בעצמו.
יעל,
פתח תקוה,
08/09/04 23:26
|
|
 |
7.
המשך הסיפור המוזר
קונספירטור,
יהוד,
08/09/04 09:14
|
עם כל הכבוד, יגאל עמיר לא רצח את רבין. רבין נרצח על ידי רוצח שכיר שהיה ברכב של רבין בדרך לבי''ח. על כן, למרות שיש הרבה אי ודאות בסיפור הזה, יגאל עמיר הוא אדם ככל האנשים, ויש לאפשר לו להתחתן ולהביא ילדים לעולם. אני מסכים שהילדים האלה יסבלו, אבל לדעתי זה רק יכשל אותם להתמודד עם החיים שקשים בארץ גם ללא אבא רוצח. אני חושב שהם יסבלו יותר מהאמא התמהונית שתהיה להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פשוט לא יאומן
חתול,
צפון,
08/09/04 11:06
|
|
 |
משהו בסגנון דומה
Avi Ecuador,
08/09/04 21:38
|
לזה של השמאל שמביע הבנה לרוצחים פלשתינאים שיש לתת להם זכויות ולעשות אותם עם ולתת להם מדינה כפרס. הכל זה כנראה מאיזו זווית אתה מסתכל על הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החסרי משוגעים אנחנו?
אני,
08/09/04 09:49
|
|
 |
6.
שיתיחד עם הרוצח ברגותי....
ל"ת
פיתרון פשוט,
08/09/04 09:09
|
|
 |
נ.פ.
נ.,
08/09/04 17:48
|
|
 |
5.
כשליח עוד לפני 2000 שנה
פטרוס השליח,
ים כנרת,
08/09/04 09:08
|
|
 |
4.
כמה רחוק השמאל ילך?
דורון,
ראשון לציון,
08/09/04 09:02
|
בשביל להתנכל ליגאל עמיר השמאל מוכן לעקם את כל שלטון החוק.
האם זה סביר להגדיר נשואין והתייחדות בתור ''טובת הנאה''?
האם הוא באמת ''אסיר בטחוני''?
אני לא יודע אם צריך לאפשר או לא, אך זה בטח לא טובת הנאה.
יגאל עמיר לא גרוע בעיני מפימשטיין, או איך שקראו לו, שרצח את ביתו, או מכל רוצח אחר. מצידי שישרפו את כל הרוצחים יחד. יש דברים יותר טובים לעשות בכסף.
דורון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך ראש
מלי,
08/09/04 17:45
|
כן ,בובאלה,לאפשר לו לקיים אקט מיני-לחייה הזאת,לאלוף הרוצחים-זו טובת הנאה. מצידי עדיף היה לסרס אותו וכך לפתור את הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורון האידיוט!!!
ימני בדם,
08/09/04 11:03
|
|
 |
3.
תנו לו לחיות
יעבק,
אין סוף,
08/09/04 08:57
|
גם כך הוא יישב בבית סוהר כל ימיו. מדוע לא לתת לו את הזכויות הבסיסיות המגיעות לכל נבל. דמו של יצחק רבין ז''ל אינו סמוק משל כל אדם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמו של רבין כן סמוק יותר
נדב,
צוללת צהובה,
08/09/04 11:40
|
רצח ראש ממשלה איננו רצח ''רגיל''. ברור, שברמה האישית, כאבה של משפחת רבין אינו שונה מכאבה של כל משפחת נרצח אחר. אולם לא על זה מדובר.
רצח ראש ממשלה מונע את התהליך הדמוקרטי עצמו. הוא מונע ממני, באמצעים אלימים, את האפשרות לבחור את השלטון. לכן, הרצח הזה חמור לאין שיעור יותר מאשר כל רצח אחר.
יתירה מזו: רצח ראש ממשלה משמעותו שהרוצח אינו מקבל את סמכותה של המדינה, ואת שלטון החוק. הוא לא רק עבר על חוק, אלא עשה מעשה שכופר מכל וכל בחוקי המדינה. דרושה הרבה חוצפה מצדו, לדרוש הגנה בשם שלטון החוק, שהוא עצמו עשה ככל יכולתו על מנת לקעקעו.
לפיכך, יש סיבות טובות מאד לענישה יוצאת דופן לרוצח ראש הממשלה.
אמנם המדינה חייבת לדבוק בשלטון החוק, על מנת שלא לגרום בעצמה לערעורו, אולם יש לעשות ככל הניתן, על מנת שהענישה תהיה הקשה והמעיקה ביותר, שמאפשר החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הביטוח הלאומי ישלם-אבא בכלא
ל"ת
יחיאל,
בני ברק,
08/09/04 08:49
|
|
 |
1.
רוצח נאלח ונבזה!!!
פרסי גאה,
08/09/04 08:40
|
למה להביא ילדים לחיים בידיעה שיש להם אבא רוצח לכל החיים. לפחות תתחשב בהם - רוצח שפל ועלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לישון בשקט
nor,
כפר סבא,
08/09/04 12:04
|
אולי מישהו במערכת המשפט יתעשת ויפסיק להתבלבל בין דבר חשוב לבין טפל. לא עם כל דבר יש להגיע לבית המשפט, וזה לפי דעתי משחק לידי יגאל, כי זה מפרסם אותו ,והדבר החשוב מבחינתו הוא שהוא לא ישכח. תארו לעצמכם איזה עונג שלו לראות תמונה שלו בעיתון. לפי עניות דעתי מערכת המשפט טועה ובגדול. הדבר החשוב מבחינתה הוא שעמיר ישאר בכלא כל ימי חייו ולא יברח וזהו!!! כל דבר אחר כולל תירוצים מצחיקים על בטחון המדינה מהתייחדות??? הם על גבול הפראנויה או טמטום מוחלט או נסיון נקמה. וזה לא יגמר זו תהיה סאגה בלתי נגמרת תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה אשתו הולכת למשרד הפנים לשנות את שמה ומשרד הפנים מתנגד יש בתי משפט כותרות. ילדו של עמיר(אם יהיה) נרשם לבית ספר גן לא יהיה בעיה ( סבתא) משרד החינון מתנגד בתי משפט כותרות ,עמיר הולך לצבא משרד הבטחון מתנגד בתי משפט כותרות.ועוד ועוד. המערכת חייבת להתעשת ולהבין את מגבלותיה .תנו לעמיר לעשות כרצונו אבל העיקר אל תפרסמו אותו זה יהיה הצער והדבר הגרוע מבחינתו יותר מהכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהמאג ודיבונה, שומה פרס ניסטית
פרס אסלי!,
אירן,
08/09/04 10:45
|
אגה פרס בודית, יי כמי מהר דשתית ומידתית בש ארוסי בקונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה זקוק לאישפוז דחוף,,,,,,
ל"ת
פסיכיאטר מחוזי,,
09/09/04 08:36
|
|