 |
51.
Huzpah
Moshe,
08/09/04 18:21
|
אנחנו יכולים לשמור על כבוד הכנסת עד גבול מסוים''.
So said that woman, Beinish.
Now, she is nothing but a Clerk.
Pakid, yaani.
She was not elected.
The lowest of the Knesset members deserves more respect than she and her friends in Bagatz.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
To Maariv
Yoram,
USA,
08/09/04 17:21
|
Why do you censore messages?
What happened?
You allow anti-Israel messages as a matter of course, but pro-Israel messages are being censored.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אך כמה טוב שאני לא חיי במדינה
ישראלי שברח,
08/09/04 17:21
|
המפגרת הזאת אני ממליץ לכם לקחת אקדח ולירות ישירות ברקה כך תחסכו לעצמכם סבל מיותר
מדינה חסרת אחריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
חריגה מסמכות של בגץ
יצחק גולדשטיין,
08/09/04 17:18
|
אין להם שום סמכות להורות לריבון -הכנסת - מה לעשות. הגיע הזמן להעמיד אותם במקומם. אשר לפסק הדין עצמו, אפשר וצריך, להתעלם ממנו. בגץ, בראשות ברק, הוא גוף חולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מצב החירום וחוקי החירום ישארו
משה,
תל אביב,
08/09/04 17:17
|
כנסת ישראל לא כפופה לבג''צ על כן אם כנסת ישראל לא תחוקק חוקים חדשים שיבטלו או יחליפו את חוקי מצב החירום הקיימים אז חוקי מצב החירום ישארו בתוקף ומצב החירום שתוקפו מחודש מדי שנה.ימשך.
חשוב מאד שמצב החירום הקיים וחוקי מצב החירום הקיימים במדינת ישראל ישארו בתוקף ולא ישונו זאת בגלל המצב הקשה שבו נמצאת מדינת ישראל. מדינת ישראל מותקפת ללא הרף על ידי טרור מוסלמי ברברי ורצחני ונתונה רוב הזמן תחת איומים קיומיים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
Enough with Bardak
Moshe,
USA,
08/09/04 17:14
|
Who the hell does he think he is?
Nobody elected him.
Gets a nice salary and nominated for life.
His wife (Elisheva Barak) has a great job too - head of Beit Hadin Leavodah.
Frikin Family Business?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חריגה מסמכות של בגץ
יצחק גולדשטיין,
08/09/04 16:50
|
אין להם שום סמכות להורות לריבון -הכנסת - מה לעשות. הגיע הזמן להעמיד אותם במקומם. אשר לפסק הדין עצמו, אפשר וצריך, להתעלם ממנו. בגץ, בראשות ברק, הוא גוף חולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
סוף סוף המשיח הגיע-יש שלום.
:-),
08/09/04 16:45
|
תמיד היה לי כבוד לבית המשפט בישראל. מסתבר לי בבגרותי שהתכוונתי לחוכמת שופטי ישראל בתקופת התנ''ך. היום פסקי הדין של הבג''צ במיוחד, מראים לי את קטנותו של האדם הפלצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שיבטלו את קיומה של המדינה ,
ל"ת
בפעם אחת,
ולא בשלבים,
08/09/04 16:20
|
|
 |
42.
peace
ilan,
new york,
08/09/04 15:54
|
yes its time to change this cituation we are living in very peaceful country the arb countries have peace with israel there is no terorist who want to kill jewish in israel there is just love israel poeple in the left side of the political side of israel like tali pahima. so why we need emergency lews? we are now living on the moon!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
קנות לשעת חירום
גדי גולן,
צפון,
08/09/04 15:53
|
הגיע הזמן לבטל את החוצפה הזו , יש לצבא מדינה והוא קובע מי ,מה ומתי הגיע הזמן להעמיד את הצבא במקומו ולתת לאזרחי המדינה להחליט מה טוב למדינתם , למה לשרת 3 שנים? למה לא 20 שנה ? למה לשלם לחייל 250 ש''ח ולא 4000 ש''ח למה לתת-אלוף מגיע הכל כולל המשך העסקתו בגופים ציבוריים ובכנסת ישראל לאחר יציאתו לגמלאות? שיגדל זיתים כמו אורי שגיא . כל הכבוד לו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אם זה יהיה תלוי בברק.ביניש....
יניר,
ארץ ישראל,
08/09/04 15:48
|
|
 |
39.
לקיסר ברק,בא נדבר פוליטיקה!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
08/09/04 15:10
|
שהרי אתה מזמן ראש האגזקוטיבה. מאז שהפקעת את סמכויות בתי הדין הרבנים, וראית כי טוב ובלעת את סמכויות הממשלה, ולא נתקררה דעתך עד ששאבת את סמכויות הכנסת. ושמת עצמך גם מעל הכנסת, בתור הקצין מבחן של הכנסת. לכן אפשר לדבר אתך פוליטיקה . ישר ולעניין. אז מבחינה פוליטית אתה טועה בגדול(ואין בכך פלא שהרי לא הוכשרת לפוליטיקה). הימים ימים נוראים. הימים הקרובים ילמדו אותך ואותנו פרקים חדשים, במצבי חרום הקשורים לזכויות אדם . והכוונה לזכויותיהם של הימין המטורף והשמאל הסהרורי. אם נראה לך שזה הזמן לקשור לממשלה ולשב''כ את הידיים והרגליים, זה רק משום שאתה פוליטיקאי חובב(ושופט מקצועי)!!!!!!!! ואם יש בדברי פגם אני מתנצל מראש!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
איך נוכל לחיות כאן ?
חיים,
אופקים,
08/09/04 15:01
|
מצב החירום הוא עמוד התווך של מדינת ישראל. איך נוכל לחיות בלעדיו ? אנחנו עלולים להתדרדר לנורמאליות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מדינת בג''צ.
ל"ת
בר דעת,
08/09/04 15:00
|
|
 |
36.
עוד הוכחה לניתוק
אישיהודי,
08/09/04 14:54
|
של האנשים האלו מהעם והארץ מה שנכון כשלא יהיו פה ערבים אפשר יהיה באמת לבטל את מצב החירום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
החוק הרצוי
יהודה,
י-ם,
08/09/04 14:35
|
החוק הרצוי הוא להגביל את סמכויות הבגץ ולקבוע שהסמכות בידי הכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מעניין למה זה עולה עכשיו
בג''ץ הורס אותנו,
08/09/04 14:33
|
מעניין שכשפעיל ימין יושב במעצר מנהלי 8 חודשים, זה בסדר.
אבל פתאום כשאיזו טלי פחימה סיענית טרור ברורה נעצרת לכמה חודשים מעצר מנהלי, אז כולם יוצאים נגד זה, נגד מעצרים מנהליים ונגד כל התהליך.
בג''ץ, לפחות יכלתם לחכות איזה חודש כדי שזה לא יראה כל כך ברור.
איזו מדינה יש לנו שמוטית רק להחלטות מסוימות לכיוון מסוים שמנוגד בכלל לרוח העם.
האם בגץ איננו מחויב לדעת הרוב? לעם? מסתבר שהוא חושב שהוא לא.
שוב מוכיח לנו בגץ שהוא מאפיה של שופטים שמקושרים טוב מאוד אחד עם השני ומוטים אך ורק לכיוון אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית קורא את הכתבה
לילי,
08/09/04 14:44
|
וקורא את הכל, היית שם לב שהאגודה לזכויות האדם והאזרח עתרו לבג''צ בנושא הזה כבר לפני 5 שנים (ב-1999).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מדוע שלא תזמינו את אוסאמה בן-ל
benny,
u.s.a,
08/09/04 14:25
|
מדוע שלא תזמינו את אוסאמה בן-לאדן לבריסל או לבית הלבן, תבררו עמו מה הוא רוצה מכם, ותתנו לו את זה כדי שיעזוב אתכם במנוחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צביעות של הבגץ והשמאלנים
יהודה,
י-ם,
08/09/04 14:25
|
כאשר איש ימין נעצר במעצר מינהלי לא שומעים כלום. כאשר שמאלנית במעצר מינהלי אז יש קול רעש גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כל זמן שהעצור המנהלי היה נעם פ
אריה,
שיקגו,
08/09/04 14:19
|
כשנועם פדרמן היה במעצר זה לא הפריע לבג''צ המעוות והמרושע , אבל כאשר טלי פחימה (להבדיל ) נעצרה , הרי היא פעילת שמאל '' נאורה '' כעת החוק כבר מפריע לבג''צ !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כי בייניש הצדקת היתה מעורבת
michael,
tel aviv,
08/09/04 14:36
|
דורית בייניש היתה פרקליטת המדינה כשהשב''כ התחיל את הקריירה שלו ושל נועם פדרמן והיתה מעורבת עד צווארה בכל עניני השב''כ. מסתבר שאז זה לא הפריע לה לאשר דברים שלא נהוגים במדינה מתוקנת, וגם המעצר המנהלי לא. עכשיו כשהיא יושבת בבית המשפט העליון וצריכה לצבור נקודות זכות בתקשורת השמאלנית, כדי שלא יפריעו לה להיות נשיא העליון הבא, היא פתאום ''נאורה'' ודמוקרטית. אין, אין גבול לצביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי הרב אתה צודק זה הבגץ
תהל,
08/09/04 14:33
|
|
 |
30.
רק שיודיעו גם לחמאס.
מ.שפטן,
אספמיה.,
08/09/04 13:58
|
בג''ץ לא הודיע לחמאס שהסתיים מצב החרום. זה מחדל חמור מאד מצידו כי כך החמאס ימשיך בפיגועים ולפוצץ אוטובוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
bal bal bal
benny,
u.s.a,
08/09/04 14:38
|
מדוע שלא תזמינו את אוסאמה בן-לאדן לבריסל או לבית הלבן, תבררו עמו מה הוא רוצה מכם, ותתנו לו את זה כדי שיעזוב אתכם במנוחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הסבר קצר לכל הטוענים נגד-כנסו!
גידי,
08/09/04 13:46
|
שימו לב! בג''ץ לא מחליש את צה''ל. בג''ץ לא מחליש את השב''כ. בג''ץ לא מחליש את הממשלה. הוא בסך הכל מאפשר ביקורת חוקית טובה יותר על פעולותיהם. דוקא בזמן מלחמה, יש נטייה לעגל פינות בכל הקשור לכיבוד זכויות אדם, של עמך ושל עם אויבך, ובכל מה שקשור לצבא ולשירות הבטחון בישראל - אכן יש עיגול פינות, הן לגבי יהודים והן לגבי ערבים. המרווח הזה הכניס הרבה תקלות פנימה, כולל פרשת קו 300, פרשת טלי פחימה (שתסתיים באפס האשמות) המעצרים המנהליים של נועם פדרמן, ולא לדבר על מאות הפלשתינים שיושבים בבתי הכלא בלי משפט. כל מה שבג''ץ אומר זה, תעשו את העבודה שלכם, אבל במסגרת החוק. ואל תתבלבלו לחשוב שאתם הוא החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.... כל מילה אמת בסלע
שי,
08/09/04 15:20
|
גם אני לא מבין את כל המתלהמים נגד. אלו בטח אנשים שתומכים במכתב הרבנים שמתיר פגיעה באזרחי אוייב.... תת רמה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
איך להשתחרר לעם זו מגזרות בג''צ
ל"ת
זה קומץ מטורפים,
08/09/04 13:37
|
|
 |
27.
Bagatz is bad for Jews
Elad,
08/09/04 13:37
|
|
 |
26.
בג''צ שם מחסום לפשיזם המחלחל
רוני,
08/09/04 13:36
|
לתוך המדינה. כל הכבוד, המוסד הזה תורם לעצוב אופייה הדמוקרטי, ושוחר זכויות האדם של ישראל יותר מכל פוליטיקאי, רב או גנרל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואין מחסום לשיטפון הטרור.
אלי,
בועת בג''צ,
08/09/04 14:01
|
הפאשיזם אולי מחלחל מטריד יותר שהטרור זה ממש שטפון ולגביו בג''ץ לא עושה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג-צ מייצג, יותר מכל...
ארז,
08/09/04 13:43
|
|
 |
25.
בג''צ הורה לכנסת?!!? הורה!?!
ברוטוס,
08/09/04 13:36
|
הרי הככנסת היא הריבון - ובג''צ הוא אוסף של ממונים ולא נבחרים - מאיפה הם שואבים את הלגיטימיות להורות לכנסת על חקיקה?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תבטלו את החוק ואז מה?
מרים,
08/09/04 13:34
|
|
 |
בדיוק בגלל אמירות כאלה
שלי,
08/09/04 13:51
|
כמו ''פחימה נבלה'' - בלי שעדיין הוגש כתב אישום נגדה או שנאשמה בבית משפט, בדיוק בגללך, צריל מחסום חוקי להשתוללות של מערכת הבטחון, שמפילה ברשת המניפולציה שלה, אנשים תמימים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בג''ץ מסכן יהודים!!
ל"ת
שירת הסטיקר,
08/09/04 13:31
|
|
 |
22.
לא יאומן כמה שאנשים אטומים.
מיקי,
תל אביב,
08/09/04 13:31
|
לא רק שסוף סוף מבצעים כאן משהו שצריך היה להתבצע כבר לפני 40 שנה, אלא חלק מן הקוראים כנראה משתוקקים פשוט לשלוח משהו לאוויר, לא חשוב כמה אוויר חם יש בו. מצב חירום הוא כלי דיקטטורי. נקודה. כל אחד מן הכותבים יכול, תיאורטית, להיעצר מחר ע''י שוטר ולהשלח למעצר מינהלי, בלי שאיש ידע. נקודה. מדינה יודעת להגן על עצמה יפה גם בלי מצב החירום, וכל שאר התירוצים של הפרקליטות הינם גמגומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלא עושה בעיות...
ארז,
08/09/04 13:44
|
לא נעצר. אותו הדבר אתה יכול להגיד על הזכות של המשטרה לעכב חשודים (זכות המוקנית לה על פי חוק ולא ע''פ תקנות שעת חירום).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עוד נצחון לבוגדת טלי פחימה
יעקב,
08/09/04 13:29
|
מוזר שדווקא כשבוגדת, מהצד השמאלי של המפה הפוליטית נמצאת במעצר מינהלי, פתע פתאום הבג''צ הקדןש שלנו, דואג לזכויות האדם ולחרותו... מדוע לא חשבו על חרותם וזכויותיהם של האחרים עד היום... בג''צ חסר יושר ציבורי! לא שאני לא בעד ביטול ''חוק מצב החירום'' אלא הרקע והנסיבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אידיוט אפשר להיות???
איל,
ירושלים,
08/09/04 14:05
|
מה הקשר לטלי פחימה? אם היית קורא את הידיעה היית רואה שבג''צ אמר את מה שאמר כבר ב-99!! ושהטענות של בייניש הן על כך שהמדינה יוצרת סחבת בעניין כבר שנים רבות מדי. מה לעשות שהדיון נקבע דווקא להיום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא רק פחימה אך זה גם ]פחימה
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
08/09/04 15:17
|
|
 |
20.
ביטול החוק
סיגלית,
פ''ת,
08/09/04 13:27
|
ביטול החוק יביא לבלאגן שלם.ממש כאוס.מדינה צריכה חוקים שיאפשרו לה להיות חזקה נגד האזרחים,אין מה לעשות.גם אם זה פוגע בזכויות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תתישבי בצפון קוראה
שמוליק,
08/09/04 13:34
|
|
 |
כשמצב החירום ייפסק...
ארז,
08/09/04 13:45
|
|
 |
19.
בגצ גם יכריז על שלום?
יואש,
08/09/04 13:26
|
|
 |
18.
תקנות המנדט הבריטי מ1945??
אילנית,
08/09/04 13:25
|
|
 |
10 הדיברות מלפני 3000 שנה ??
מזרח תיכוני,
08/09/04 13:52
|
|
 |
17.
מוסד מיותר
yyy,
08/09/04 13:24
|
והשחיתות שפורחת במדינה תחת אפו של בג''צ שלא לומר בהשתתפותו מה עליה? היא אינה איום על כל זכויות היסוד ? המוסד הזה הופך להיות יותר ויותר איזוטרי ומיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בג''צ שמגצ....
ל"ת
יגאל,
08/09/04 13:22
|
|
 |
15.
לבטל את בג''ץ!
ל"ת
ג'וני ווקר,
08/09/04 13:21
|
|
 |
14.
ל-1 עד 10: קראתם את הידיעה?!
א.,
דרום,
08/09/04 13:19
|
על איזה חוק אתם מדברים? זה בדיוק לא חוק - יש לכם בעיות בהבנת הנקרא? זו תקנה מנדטורית שנועדה לחזק את המשטר הקולוניאלי בארץ ישראל - מדינת ישראל היא מדינה ריבונית, בה העם (כן, זה גם אתם) הוא הריבון, ולא איזו חונטה שאמורה להחליף את החונטה של האימפריה הבריטית - מה שלא היה טוב לאצ''ל וללח''י לא אמור להיות טוב גם לכם - אבל למרבה הצער, גם את ההיסטוריה של התנועה הלאומית הציונית לא נראה שאתם מכירים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69
benny,
08/09/04 14:26
|
מדוע שלא תזמינו את אוסאמה בן-לאדן לבריסל או לבית הלבן, תבררו עמו מה הוא רוצה מכם, ותתנו לו את זה כדי שיעזוב אתכם במנוחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החונטה דווקא...
ארז,
08/09/04 13:46
|
|
 |
13.
הגיע הזמן
מישהו,
08/09/04 13:06
|
אין קשר בין מצב החירום לבין ''יכולת המדינה להגן על עצמה'' כפי שהתבטא אחד הכותבים.
הצוים מנוצלים בהקשר לא קשור לכוונת המחוקק, ובכל מקרה, אין ספק שהמדינה תנצל אותם ככל שביכלתה על מנת להצדיק את רמיסת זכויות האזרח.
הדמוקרטיה הולכת ומתפוגגת מול עינינו, וכל צעד שיחזק אותה הכרחי. זהו מצב החירום האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל הדמוקרטיה...
ארז,
08/09/04 13:46
|
אנחנו במצבנו העגום. את הדמוקרטיה יש להגביל, לא את אמצעי ההגנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לעורך המדור
תמשיכו לצנזר,
08/09/04 12:58
|
לא ידעתי שהפכתם לפראודה מותר לבקר החלטות בגץ באפן עניני !! זה שתסתירו כאלו תגובות - זה כן דמוקרטי בעינכם ?
פרסמו את תגובתי בענין הפרדת רשויות שהבג''ץ דרס ברגל גסה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עוד ניצחון לדמוקרטיה על אספסוף
מיכל, תל אביב,
08/09/04 12:57
|
יש תקווה! אולי המדינה הזו עוד תהיה בסוף באמת דמוקרטיה אמיתית, ולא מדינה שנשלטת על ידי צה''ל והשב''כ. ולכל הימניים שזה מעצבן אותם, אני מוכנה לתרום לכם כסף לכרטיס טיסה לאיראן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזכותכם נמות קדושים
אלון,
חיפה,
08/09/04 15:06
|
|
 |
חחח...
ארז,
08/09/04 13:47
|
|
 |
10.
Best idea-dissolve the court!
ל"ת
Gersh,
Miami,
08/09/04 12:53
|
|
 |
9.
הכנסת יכולה להעיף את ביניש
עוד אפשרות,
08/09/04 12:52
|
במסגרת סמכותה כממנה ומפטרת יכולה הכנסת לבטל את מינויה של הגברת ביניש לתפקידה עקב חריגה מסמכות וניצול השפעה ומעמד כנגד החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בג''ץ אויב מס' אחד
בנצי-א,
08/09/04 12:50
|
נגד הערפד מתוניס ומרצחיו עדיין אפשר להלחם ולכן הם אויב מס' שתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לשלוח את שופטי בג''ץ לדנמרק
ל"ת
נמאסם,
08/09/04 12:49
|
|
 |
6.
הפרדת רשויות
הפיכה אנטי דמוק,
08/09/04 12:49
|
חורים ותקנות (שהם גם סוג של חוק) בסמכות הכנסת בלבד !! חברי כנסת נבחרים בבחירות בית משפט שחושב ככי הכל שפיט מתכוון כי הוא ישפוט לפי ראות עינו ואם חוק זה או אחר לא נראה לו יצווה לשנותו ! רבותי זו הפיכה הגרועה מהפיכה צבאית שבה מיעוט או קבוצה שלא נבחרה ומיצגת רק קבוצת אינטרסים מצומצמת משטלת על מוסדות המדינה. יש לסגור את הבג''ץ בחוק ולבנות חדש תוך שימת דגש על שמירת החוק והפרדת רשויות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
ל"ת
איתן,
ראשון,
08/09/04 13:33
|
|
 |
5.
כרגיל
מרק,
נתניה,
08/09/04 12:43
|
ושוב , בפעם המי יודע כמה , מוכיחה חבורת המנותקים שקוראים לעצמם שופטים , כמה גבוהה הם המריאו. החללית שלהם מסתובבת כנראה סביב מאדים , שם אין צורך בשום מצב חרום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הלו!, יש מלחמה מול הפלסטינים
אלון,
08/09/04 12:39
|
אולי אף אחד בבית המשפט לא שם לב, אבל אנחנו עדיין באמצע מלחמה.
אי אפשר לנצח במלחמה אם מתנהגים כאילו שאנחנו נמצאים בשוויץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא ידעתי שקיים דבר כזה
ל"ת
רות,
שפלה,
08/09/04 12:35
|
|
 |
2.
הערבים יודעים שכבר אין מלחמה ?
מזרח תיכוני,
08/09/04 12:02
|
אולי כדאי להעביר אליהם העתק מהחלטת ביהמ''ש, ע''מ שיבטלו את תוכניות המלחמה שלהם כלפינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות אתה מדבר.
רונן,
08/09/04 12:35
|
אין כמעט מדינה שאין לה אויבים. אז כולם במצב חירום? 56 שנה אנחנו במצב חירום? כל החיים שלי אני חי נורמלי, מבלה, יוצא, עובד, לומד. איזה מצב חירום???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז לכל מדינה...
ארז,
08/09/04 12:40
|
יש תקנות כאלה, המאפשרות לה לנקוט בצעדים חריגים. רק לישראל אסור שיהיו, אליבא דבית המשפט העליון...
ורק ישראל, מכל מדינות העולם המערבי, נמצאת במלחמה כל 56 שנות קיומה, ואין כל סיבה שתתפרק מעוד אמצעי הגנה (אחד האחרונים שנותרו לה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל עוד לא הסתיים מצב החירום...
ארז,
08/09/04 12:01
|
מדוע לבטל את החוקים? מדוע לשלול ממדינת ישראל את הכלים המינימליים האחרונים שיש לה כדי להגן על עצמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקקקק!!!!!!!!
ל"ת
יהורם,
08/09/04 13:20
|
|
 |
ארז-הליצן המקומי
ל"ת
רר,
08/09/04 12:38
|
|
 |
מה יש לדבר...
ארז,
08/09/04 13:48
|
אתה צודק. מצב החירום הסתיים, אין מלחמה, אין פיגועים, אין טרור...
מי פה הליצן...?
הגב לתגובה זו
|
|