 |
94.
האב מאשים את הבן בפשע נגד
יגאל כהן,
רחובות,
20/12/04 02:40
|
האנושות. מה אני למד מכך על האב נתניהו? שהתפוח התכמן, לא נפל רחוק מהעץ. האב מאשים את בנו בפשע נגד האנושות. או קן הקוקיה ,או תכמנות ברמה שעוד לא ידענו עד היום. אגב מר נתניהו סניור, בדרך כלל פושעים נגד האנושות, מוציאים להורג. אתה בעד שנוציא את בנך להורג? תכמן האבא של התכמן. איכסססססססססססססססססססס תכמנים משלו בנו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
את תמצית חיינו ...
אפרת,
גוש קטיף,
22/09/04 07:43
|
השקענו על האדמה כאבי ההתנחלויות שרון צעק ''רוצו תתפסו מה שיתפס יהיה בידינו מה שלא יתפס יהיה בידם ...'' ועכשיו בלי משאל עם בלי שום לגיטימציה מאף אחד ממש על דעת עצמו הוא עומד לעשות את הגרוע מכל ג י ר ו ש !!!!!!!! !!!!!!!!!!! ואת זה לא ניתן !!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
משעשעת. תומכי הסרבנות פותחים
תגובת שלום אש''ף,
21/09/04 20:46
|
|
 |
91.
עם כל הכבוד לח''כ רומן ברונפמן
אריה,
שיקגו,
13/09/04 05:09
|
אתה לא יודע את ההיסטוריה . לא מתאים לך כחבר כנסת לדבר דברי איוולת !!! כדאי לך לקרוא את הספר '' מאז ומקדם '' שנכתב על ידי חוקרת רצינית מאוניברסיטת שיקגו לאחר 7 שנות מחקר רציני מבוסס ואובייקטיבי ! שמה ג'אן פיטרס ואגב היא לא יהודיה כך שהיא לא חשודה בנטיה לכיוון היהודי !!!! אם באמת אתה רוצה לדעת את העובדות ולא לדבר שטויות אז לטובתך , תקרא ! שנה טובה לכל עם ישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
עם כל הכבוד לח''כ רומן ברונפמן
אריה,
שיקגו,
13/09/04 05:08
|
אתה לא יודע את ההיסטוריה . לא מתאים לך כחבר כנסת לדבר דברי איוולת !!! כדאי לך לקרוא את הספר '' מאז ומקדם '' שנכתב על ידי חוקרת רצינית מאוניברסיטת שיקגו לאחר 7 שנות מחקר רציני מבוסס ואובייקטיבי ! שמה ג'אן פיטרס ואגב היא לא יהודיה כך שהיא לא חשודה בנטיה לכיוון היהודי !!!! אם באמת אתה רוצה לדעת את העובדות ולא לדבר שטויות אז לטובתך , תקרא ! שנה טובה לכל עם ישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
sharon's end
Ronny,
LA,
12/09/04 22:36
|
rabi milubavitz said that he will fight anyone who goes against land of Israel so I do not envy Sharon... Any leader that wants to succeed - cannot go against land of Israel and succeed - it is against nature - impossible. Goodbye Sharon. Sharon u still have chance to repent before new year... and then u will be blessed again.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
צודקים
ל"ת
משה,
11/09/04 20:30
|
|
 |
87.
ON THE WAY OUT
HOMELESS,
USA,
10/09/04 23:44
|
LEAVE THE KEYS ON THE FRONT DESK OF HOTEL PALESTINE HOPE YOU F SETTLERS ENJOYED IT THE PALESTINIANS DID NOT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
IF IT WAS SIMPLE IT WAS NOT
ל"ת
COMPLICATED,
10/09/04 14:55
|
|
 |
85.
IT IS NOT A CRIME TO WILL FOR
ל"ת
SHALOM,
10/09/04 14:54
|
|
 |
84.
למה שלא תרכזו את הכתבות
מבין במדורים,
מדור המבינים,
10/09/04 10:48
|
הלא יהודיות במדור אחד ותקראו לו: ''סמולנות''? הרי בסה''כ רוב העם יהודי, ומדור ''יהדות'' זה בעצם מדור החיים של כל העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
למעריב - למה הכתבה הזאת
זאב,
מרכז,
10/09/04 09:55
|
|
 |
82.
לא שלום ולא עכשיו
מנחם,
קו ירוק,
10/09/04 09:47
|
אם יסרבו לשרת בצבא מי יפנה את התןשבים ביהודה ושומרון תנועת שלום עכשיו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
סרבנות שמאלנית טוב, ימנית רע!
לכל הפלוצים,
10/09/04 09:05
|
אז מה קרה פתאום? הבנתם שסרבנות זו לא הדרך?
כשיש סרבנים שלא רוצים לשרת בשטחים ומתנגדים ל''כיבוש'' זה בסדר, זה טוב ודמוקרטי. אבל ברגע שמתגלה אותה סרבנות גם בצד השני, זה רע, מפלצתי ושטני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
חבורה של צבועים ועיוורים...
אר ז א,
חולון,
10/09/04 08:31
|
כל יוזמי העצומה האינפנטילית הזו חיים במציאות מעוותת. הם שכחו כי לצורך הקמת הישובים המפוארים בשטחי ארץ ישראל הכבושה נעשה גירוש/ פינוי/ בריחה של כאלו שלא היה להם יד ודבר עם מדינת ישראל. פתאום אסור לפנות משטחים אלו את היהודים שמחרבים את המדינה הזו כבר קרוב ל 40 שנה. אני משרת במילואים לא מעט כל שנה ומוכן להתנדב לפינוי ''ישובים'' שרק יחזיר למדינה הזו את השפיות ולסלק את הפנטיות שפשטה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
enemies of israel
voice of silnce,
10/09/04 02:42
|
i cant understand how they can imagine of telling the soldiers and police men things like that! they are bringing the police and the army against the will of the goverment (which in a ''democratic'' cuntry like israel the majority rules) but i guess all those public pepol have better ideas than going with the rules by making the army and police to lead revolotion against the goverment and the pepol,its sad because when i didnt want to go to the army because of my belive system and my moral,i was arested and put in prison and still get problems and arrested at the air port everytime i come back to israel to visit my family but if clouns like mr netaniahu senior and the rest of the gang say so its make everything acceptable. i think that we as cuntry need to re-evaluate where are we going where we came from and who is the REAL ENEMIES OF ISRAEL AND DEMOCRACY WHERE EVER IN THE WORLD!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
wierdo leftists
me,
10/09/04 00:31
|
who says it will bring peace? even the arabs never said it will bring peace. Why beg your enemy to agree to receive lands? thank goodness the Arabs haven't agreed to these stupid offers by Barak only because god protects us and the land of Israel will stay whole forever - god determines that not leftists. Any prime minister that goes against land of Israel will fall just like Barak did and Rabin and soon Sharon.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
שילחו
י,
09/09/04 22:58
|
שילחו לנו את הטופס להחתים א. את עצמינו ב. את אוהבי ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
פרחיה - שלוש הערות לתגובה 5
אפרים,
09/09/04 22:22
|
1. תארי לעצמך שלשמאל היתה טענות נגד אי תשלום מע''ם באילת. האם היה עולה בדעתך שצריך לצאת במסע הסתה נגד תושבי אילת? מה ההסתה הזאת של השמאל נגד המתנחלים? האם עלה בדעתכם לצאת במסע הסתה נגד ממשלת רבין שישבה אותם, או נגד ממשלת רבין שלא פינתה אותם? ואת המשפט ''מילים שיכולות להרוג'' עם דוגמא של ההסתה בארופה - את כתבת, ולא אני.
2. ''איננו מגרשים אוייב, ולכן אין כאן טרנספר, אלא מחזירים את אחינו הביתה'' - ''שלושה הקדוש ברוך הוא שונאן: המדבר אחד בפה ואחד בלב...''. האם מסיתים נגד אחים, בעוד שלאוייב עוזרים במסיק הזיתים? האם היית מוכנה שממשלת ישראל תקבל החלטה על העברת תושבי ג'סר-א-זרקא לגליל כדי להקטין את החיכוך שלהם עם תושבי קיסריה ומעגן מיכאל?
3. כשרוב העם יחליט לפנות ישובים יהודיים - אתמוך בהחלטה, מאחר שבניגוד לשמאל, אני בעד דמוקרטיה. בבחירות האחרונות, המפלגות המתנגדות להתנתקות קיבלו יותר מפי שניים מנדטים מהמפלגות שבעד (וזה כולל את המפלגות הערביות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אחרנו
פרחיה,
10/09/04 13:04
|
כמדומני שקבלת תשובה ממצה מהחשוך, שאצלו הדמוקרטיה היא רק אמצעי לקידום מטרותיו, הידועות כבר לכולנו, וברגע שהאמצעי יחדל לשרת אותו הוא יעבור לאמצעי אחר, הורסני ודורסני. הרגשתי כהרגשת רוב העם שאינו נמנה על הגרעין הקשה של גוש אמונים הוא שמבצעים בנו אונס מתמשך, שפוגע במדינה וגורם עם הזמן לנזק בלתי הפיך. כעת הדיבוק מסרב לצאת, ואם לא נשתמש בכוח ונפגין נחישות נושמד. מה אתה מבלבל את מוחי בגסר א זרקא. גורל מדינת היהודים נתון על כף המאזנים היום. מרגע לרגע התמונה הופכת למאיימת יותר והתסריט המפחיד של מלחמת אחים בפתח כבר אינו דמיוני. פקח עיניך, אתה בעיני ימני מפוכח, עד היכן תרחיק לכת. האם מדינת ישראל היא אתנן ראוי תמורת מימוש הזיות המתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתי הערות על דבריך
חשוך ימי בינימי,
10/09/04 09:25
|
כל שכתבת אמת ויציב פרט לסעיף 3.
גירוש יהודים מאדמתם הוא פשע מתועב ויש להילחם בו בכל האמצעים גם אם רוב העם החליט על כך. אמנם, אתה צודק באמרך שרוב העם נגד, אבל צריך לדעת שעקרונית זה לא חשוב. גם אדולף היטלר עלה לשלטון בבחירות חוקיות ודמוקרטיות ומונה לתפקיד הקנצלר בידי נשיא גרמניה, הינדנבורג. אז מה? ואל תחזיר לי ב''מה אם הממשלה תחליט לגרש ערבים''. יש הבדל בין ממשלה המגרשת את אזרחיה שלה שלא חטאו ולא פשעו, לבין ממשלה המגרשת את האויב העוסק בווידוא הריגת אם ובנותיה על אם הדרך. הגירוש הראשון הוא פשע, השני מצווה.
וחוץ מזה אתה מבזבז את זמנך אם אתה חושב לשכנע את הפרחונית שלנו. היא מאחרוני הבולשביקים שעבורם שתיים ושתיים הם כמה שהמפלגה תקבע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אוהבת שאונסים אותי
פרחיה,
09/09/04 23:53
|
מה עניין שמיטה לתשמישי מעמ. ההסתה וגם האלימות הפיזית עד כדי רצח באות תמיד, אבל תמיד, בהיסטוריה של המדינה מימין כנגד השמאל. אין לי דבר נגד המתנחלים. ברגע שיתפנו בלי חוכמות הם שוב יהיו חלק לגיטימי מהאומה ואפילו אברך אותם לשלום ברחוב. זעמי מופנה רק כנגד מפעל ההתנחלויות שהפך את תהליך אוסלו לחוכא ואיטלולא. וחוסר האפשרות לפנות אפילו מאחזי דמה, הוא שגורם לי ולאזרחים רבים במדינה, משלמי מסים ומשרתי מילואים להרגיש שמבצעים בנו אונס מתמשך. כופים עלינו לקחת חלק במעשה שמכאיב לנו ומזיק לנו ואנו לא נהנים, ועוד סופגים גינויים מכל העולם.ומאין לך שאני אנטי דמוקרטית. ידידך החשוך קורא לי בולשביקית. מעולם לא הצבעתי עבור הקומוניסטים או מפם. דעותי בנושאי כלכלה אינן ידועות לכם. אני בעד הפרדות משטחים כבושים אך ורק כי בעיני זה מה שיציל את המדינה מחורבן, ואת נפשנו מכלייה מוסרית. אז אני זדנוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה הפרחונית שלנו העם איתך
משה,
פ'ת,
10/09/04 21:26
|
כל מילה סלע אהבתי את תגובותיך גם אני לא אוהב שאונסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אני לעולם לא אשתתף בגירוש
ל"ת
חיים,
נהריה,
09/09/04 21:45
|
|
 |
74.
אתם תסרבו ואנחנו נסרב
Joe Anaaref,
IsraHell,
09/09/04 20:41
|
משוגע מי שהולך לשמור עליכם בלילות. אני אתכם גמרתי, מצידי שתרקבו שם בתוך השטח הפלסטיני, תקימו את מדינת יהודה ותעזבו אותנו בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
More pathetic than me
Limon Humtsat,
09/09/04 19:51
|
I can understand that people may object this political step I can understand people have different idelogy startegy about the Israeli-Paletanian conflicts. BUT thinking this is : ופשע נגד האנושות, פשע לאומי עריצות, רשעות ...
You are even more pathetic then Me
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שאלה לעורכי האתר
אבי,
HAG,
09/09/04 19:07
|
|
 |
71.
אנשי '' שלום עכשיו''
יהודי,
09/09/04 19:07
|
לסרב לפקודה לשרת בשטחים זה לגטימי בעיניהם וזה גילוי אחריות לאזרחות טובה, אבל להביע דעה מנוגדת לשונאי עמם אלו זה כבר ''מרד'' מה ששוב מחזיר אותנו לתהיה על אמינות הגוף הזה ופעיליו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אמרתה
דודו,
09/09/04 20:44
|
אכן דברי אלוהים חיים זו דרכם של השמאלנים להם מותר ומקבלים סיוע ישיר ועקיף מהעיתונאים ללא בושה לדוגמה תשים לב את מי הם מראיינים לדוגמה'' .את אוהבי ארץ ישראל '' למשל אנשים כאלה אצל הפלסטינאים היו תלויים על עמוד בעוון בגידה במולדת. לכן אצלנו הם כל כך נלחמים על חופש הביטוי וחופש הדיבור ועוד הרבה חופשים דמוקרטים שמשמשים אותם כנשק חוקי נגד המדינה. עד מתי?.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מעניין מה אריק יגיד למאיר
יהודי,
09/09/04 19:02
|
יהיה מאוד מעניין ומסקרן מה יסביר אריק למאיר הר ציון עת יפגשו, הרי בכל מה שקשור לבטחון לא נופל מאיר כהוא זה מאריק, שניהם סיכנו את חייהם למען בטחון המדינה ולהוציא את הפציעה הקלה עם התחבושת המפורסמת וספוגת הדם מראשו של אריק במלחמת יום כיפור שילם מאיר מחיר אישי הרבה יותר משמעותי עת ניפצע אנושות בפעולת כנרת ואילולא אותה פציעה(שהפכה אותו לנכה כמעט במאה אחוז רק בגופו לא בנפשו ובעוז רוחו) שסופה היה מוות בטוח, שממנו ניצל תודות לתושית הרופא שנילווה אל הכח מאיר הר ציון לא היה איתנו היום לומר את דברו לאריק מפקדו וריעו, ואותה פציעה שעצרה קרוב לוודאי את דרכו של האיש עז הרוח הזה (שראש ממשלת ישראל הראשון דויוד בן גוריון קרא לו כלוחם היהודי הטוב ביותר מאז ימי בר כוכבא) לכהונת הרמטכ''ל של צה''ל ושעל מורשתו התחנכו עשרות ואלפי לוחמי צה''ל מאז ועד היום, ולכן מאוד מסקרן איך יסביר אריק למאיר את מהלכו המוזר בעניין ההתקפלות (מאיזור זה או אחר שיבוא בעקבותיו) שהגה או הגו בשבילו בוושינגטון, ועוד עניין קטן האם יישר אריק את עיניו אל מאיר או שמא ישפיל מבטו לגודל הבושה על חילול זכר הלוחמים שנפלו מאז ימי המאה ואחד וההעיקרון שארץ ישראל שייכת לעם ישראל,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הר ציון
אדלר,
11/09/04 18:01
|
הוא נפצע בפעולת תגמול בירדן וכל המיתוס שלו זה הרבה אוויר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדויק
דן דייקן,
ברקן,
11/09/04 05:10
|
שרון נפצע קשה מאוד בלטרון כשהוא חטף כדור שחדר מהירך ויצא מהבטן - היו לא הרבה יותר פציעות מהתחבושת. שרון גם יצא עם הר ציון וחבריו ל101 הרבה מאוד פעמים. וכמובן, הר ציון לא ישכח את הגיבוי ששרון נתן לו כשמאיר לקח את החוק לידיים ושחט כמה בדויים מהשבט שהרג את אחותו.
עוד טעות- הר ציון התאושש לגמרי מהפציעה ההיא, והוא לא נכה ולא בטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פגשת את הר-ציון?
מר דן היקר,
21/09/04 20:45
|
אתה מודע לכך שהוא בקושי יכול לדבר. איפה אתה חי? מוזר שהתקשורת הפוסט קיומית שלנו לא מראיינת אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אם זה לא היה עצוב
דובי,
הוגוורטס,
09/09/04 17:54
|
אם זה לא היה עצוב המלחמות הפנימיות שלנו, היהודים אחד בשני, זו הייתה יכולה להיות טלנובלה עתירת -אוסקרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
דין נצרים כדין תל אביב
ל"ת
אריאל שקרון,
מצודת זאב,תא,
09/09/04 17:49
|
|
 |
67.
אחד העם ''ציוני'' 45
Avi Ecuador,
09/09/04 17:47
|
איפה היית אחד העם?! העם שלהם נמצא בירדן ויש להם מדינה גדולה שם שיכולה לקבל אותם, יקבלו עזרה מהעולם; מדינות ערב ומדינות אירופה שיהודים הושמדו ברחו משם והשאירו את רכושם, מה עוד שיוכלו לקבל פיצויים ושמאל כמוך יתנדבו לבנות אותם בארצם ששם יחיו בכבוד ולא יביאו לחידלונה או כיבושה או החרבתה של מדינת ישראל חלם של היום בעזרת שוטי הכפר ש''התברכנו'' בם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
TRANSFER = crime against human
roni bar,
09/09/04 17:41
|
If Sharon does this, we'll go to the HAGUE for crimes against Humanity !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Clarification
me,
09/09/04 18:12
|
|
 |
65.
אופקים ושדרות
ארז,
09/09/04 17:34
|
העיירות האלה מעצבנות אותי כי בגללם אנחנו צריכים לשלוח מסוקים לעזה להפציץ מחרטות. אתם יודעים כמה עולה כל שעת טיסה? יאללה שיתפנו כבר ויילכו ליישב את הגליל. יותר מדי צבא שומר עליהם ואני לא מוכן שהילדים שלי ייהרגו כדי לשמור על כמה מרוקאים. הם כבר רגילים לעשות עלייה ולכן מספיק לתת להם פיצויים סימליים. נו למה הם מחכים - קדימה להתפנות. שתי מדינות לשני עמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארז -אזוב קיר
מילר,
11/09/04 17:59
|
אתה גזען טיפש ומחורבן איך אתה מעיז לכתוב על תושבי המדינה שסובלים מאבטלה והזנחה ועכשיו קסאמים שהם מרגיזים אותך? בטח היית ש''ג בצבא או עובד רס''ר אם יש לך ילדים אני מרחםעליהם שיש להם אבא אדיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריכים אותם פה
גלילי,
09/09/04 19:44
|
למה כל פעם שיש איום פלשתינאי אז מתפנים? למה חייבים לפנות את נצרים אבל לא את קרית שמונה שיושבת לערבים מול העיניים? שיפנו את הערבים ולא את היהודים. מספיק להשתפן כל הזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מבין
Avi Ecuador,
09/09/04 18:30
|
למה אתה מתרגז או מתלונן; בסוף עם חלמאים עם הארץ כמוך הפלסטינים יישבו לך גם את הגליל. אז מה הבעיה שלך בדיוק?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מבין
Avi Ecuador,
09/09/04 18:30
|
למה אתה מתרגז או מתלונן; בסוף עם חלמאים עם הארץ כמוך הפלסטינים יישבו לך גם את הגליל. אז מה הבעיה שלך בדיוק?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אחד העם ''ציוני'' 45
Avi Ecuador,
09/09/04 17:33
|
העם שלהם נמצא בירדן ויש להם מדינה גדולה שם שיכולה לקבל אותם, יקבלו עזרה מהעולם; מדינות ערב ומדינות אירופה שיהודים הושמדו ברחו משם והשאירו את רכושם, מה עוד שיוכלו לקבל פיצויים ושמאל כמוך יתנדבו לבנות אותם בארצם ששם יחיו בכבוד ולא יביאו לחידלונה או כיבושה או החרבתה של מדינת ישראל חלם של היום בעזרת שוטי הכפר ש''התברכנו'' בם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
yesher koach
ל"ת
Yoni,
mercaz,
09/09/04 17:08
|
|
 |
62.
שתי מדינות לשני עמים
ציוני ריאלי,
תל אביב,
09/09/04 17:02
|
שליטה באוכלוסיה עוינת מסכנת את המדינה בטווח הרחוק. אולם, רק תמורת הבטחת החלום הציוני (התרבות ודרך החיים הישראלית-יהודית ודמוקרטית) והפרדה מוחלטת (ע''י חילופי שטחים ואוכלוסיה. העברת ישובים ובני אדם היא דרך דו סטרית) אפשר וצריך לפנות יישובים ושטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כ''כ ריאלי לתת לפלשתינים
XND,
מרכז,
09/09/04 19:04
|
מדינונת קטנטונת בתוך המדינה הפצפונת שלנו? גם אם כוונתם היא אמיתית לשלום, האם אוביקטיבית יוכלו להסתפק בשטח הקטן הזה אם זכות השיבה למדינה הפלשתינית? הרי תוך זמן קצר הם ישטפו את את המדינה היהודית עם אחיהם הישראלים. ואסור לשכוח שכלכלית הם ירבצו על צוארינו, אף מדינה ערבית לא תכניס אותם לעבודה, למה שלא יתנו לנו ל''התבשל'' אתם? אין לנו שום סכוי עם מדינה פלשתינית בתוכנו, עם כל הרצון הטוב, ויש רצון טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אלה גם אבא ואח של יונתן נתניהו
ל"ת
שוקו,
09/09/04 16:43
|
|
 |
60.
אוסלו-זהו הפשע נגד היהודים
ל"ת
אריה,
09/09/04 16:43
|
|
 |
59.
השמאל ובג''ץ הרסו את המדינה
ל"ת
צפצפ,
09/09/04 16:37
|
|
 |
58.
מצווה
צל,
תא,
09/09/04 16:37
|
שום פשע יש להוציא את המתנחלים מיד מהשטחים
ישיבתם שם עולה לנו הרבה דמים תרתי משמע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאילו...
ארז,
09/09/04 16:42
|
|
 |
57.
שני מדינות לשני עמים
ישראל ליהודים,
09/09/04 16:36
|
|
 |
56.
שיבקשו פיצוי ממאיר הר-ציון
רונן,
פת,
09/09/04 16:33
|
מאיר הר ציון יושב לבטח באחוזתו, ומטיף מוסר. כדאי אולי שהמתנחלים יבקשו ממנו פיצויים. כי הוא הרביץ לחיילים במחסומים בשנות השבעים, כדי להקים ישובים בשומרון. בלעדיו ובלעדי חבריו הביריונים אולי לא היו קמות בכלל התנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונן האם ידעתה כי
אלי,
09/09/04 19:49
|
פ''ת יושבת על אדמה ''ערבית'' ''אום מלבס'' וכי לולא אותם ''בריונים'' כדבריך סביך והוריך (כך אני מניח היו מחוסלים באיזו ארץ ניכר כל שהיא עי אותם ''יפי נפש'' ולכן לפני שאתה משתלח ביהודי כמאיר הר ציון למד קצת הסטוריה יהודית ישראלית מהעת החדשה ואולי ''תחזור בתשובה'' לפני ''הימים הנוראים'' כי כידוע לך חודש אלולו הוא חודש החזרה בתשובה גם לפושעים בכוונה תחילה, שנה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על הסטורה ובורות
רונן,
פץ,
10/09/04 09:04
|
פת אינה יושבת על אדמה ערבית, כי היא נקנתה בכסף מלא... אז מספיק עם הסיסמאות הנלוזות הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלעדיו ובלי חבריו
מרק,
נתניה,
09/09/04 16:51
|
אולי בכלל לא היתה קיימת המדינה אבל לך זה בטח לא מזיז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד היסטוריה
רונן,
פץ,
10/09/04 09:05
|
מאיר הר ציון עדיין לא היה חייל במלחמת העצמאות, אז המדינה בהחלט כמה בלעדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה
רונן,
פת,
09/09/04 22:50
|
המדינה הוקמה לידיעתך ב-48 כשהר ציון עוד לא היה חייל. יש לי הערכה רבה לפעולתו בשנות ה-50, אבל מה לעשות, וסופו מבייש את עברו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממשלת רבין הראשונה...
ארז,
09/09/04 16:43
|
התחילה את מפעל ההתיישבות ביש''ע - או שמא את זה לא למדת כחלק מ''מורשת רבין''...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה כדאי שתלמד
רונן,
פת],
10/09/04 09:07
|
ההתיישבות החלה בסוף שנות השישים בגוש עציון ובמעלה אדומים. רבין שלח צבא לפנות מתנחלים, שניסו להתנחל בשומרון. ואלה הרביצו בלי בושה לחיילים מ י שחיבל במאמצי רבין לבלימת ההתיישבות המטרופת הזאת היה דווקא ה''שמאלן'' פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו לבלבל את המוח
רונן,
פת,
09/09/04 22:51
|
מפעל ההתיישבות בישע התחיל עם גוש עציון בסוף שנות השישים, ועל זה אין ויכוח. ממשלת רבין הראשונה נכנעה לאלימות של הר-ציון וחבריו בשלהי ימיה. אני עוד זוכר את המרדפים אחרי מתנחלים אחרי כל גבעה טובה באזור שכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מי שבורח מפני הטרור הפלסתיני
ל"ת
הטרור רודף אותו,
09/09/04 16:32
|
|
 |
54.
לא לטרנספר יהודים!
דורון,
09/09/04 16:29
|
|
 |
תלוי איזה כיוון ימני טיפש?
ערבי הגיוני,
09/09/04 17:18
|
כשזורקים עולים חדשים בשטחים כדי לסתום חורים בהתנחלויות נטושות אין לך בעיה אבל כשמוציאים אותם משם זה פשע... ככל שירבו יהודים טיפשים כמוך כן יבוא קיצה של מדינת היהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
גבריאל 41
רציונלי 777,
09/09/04 16:22
|
מי שרציומלי מבין שגם הקו הירוק יפונה מיהודים בהמשך בדרך שבחרו לעצמם ''מנהיגנו'' וכת דת עגל הזהב מהשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
גבריאל 41
רציונלי 777,
09/09/04 16:22
|
מי שרציומלי מבין שגם הקו הירוק יפונה מיהודים בהמשך בדרך שבחרו לעצמם ''מנהיגנו'' וכת דת עגל הזהב מהשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ההתנתקות היא מלחמה בטרור
מיכל, תל אביב,
09/09/04 16:10
|
כל ההתנחלויות בשטחים הכבושים הם פיגועים של יהודים נגד ערבים. הורדתם תסיע למלחמה בטרור העולמי נגד חפים מפשע, שגם משטר האפרדהייד בשטחים נכלל בו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם תל אביב היא פיגוע נגד ערבים
ל"ת
דודו,
09/09/04 16:33
|
|
 |
50.
שום גירוש לא ימנע את הצעד הבא.
משה מ,,,,
בת ים,
09/09/04 16:10
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרון מעשי צריך להיות מוסכם!
דני,
רעננה,
09/09/04 17:03
|
כדי שהפתרון המוצע יהיה מעשי:
א. צריך לבצע אותו בהסכמה ולא בכפייה! ב. עקרון ההדדיות: אם טרנספר מרצון ליהודים אז גם לערבים באותה מידה ובו-זמנית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, ומקווה שיכנס שכל לממשלה
ל"ת
צפצפ,
09/09/04 16:34
|
|
 |
49.
התנתקות בהרחקת ערבים לא יהודים
ל"ת
חיים בר,
תל אביב,
09/09/04 16:08
|
|
 |
48.
חלומות באספמיה
Avi Ecuador,
09/09/04 16:03
|
מה שעשו מנהיגים בעבר והבוץ שהכניסו אותנו חלקם במחשבה או בחוסר מחשבה היום אנו צריכים לנסות לצאת ממנו, נוצר מצב חדש ו''התברכנו'' בערפאת ופלסטינים רוצחים; שר ההסברה ערפאת והשגרירים השאהידים הביאו למצב חדש שהטרנספר היום כבר לא צורם את האוזן ואפילו נשמע לוגי לרבים מאיתנו שעם קצת אמונה ושיכנוע היה נשמע הגיוני בעולם אפילו לערבים שהיו מקבלים פיצויים. אני יודע שהבעיה היא מנהיגות חלם וחלק גדול בעמנו שהפכו אותו לעם הארץ היושב בציון ושיכנעו אותו לקבל דת חדשה את דת עגל הזהב הפלסטיני והעבודה הזרה שכת זו עושה היום. השלום שישראל רוצה להגיע אליו היום כשידוע איזה מנטליות יש, מה הם עושים לנו ולעצמם והם עוד ישארו בתוכנו בתוך הקו הירוק לאחר כל הנסיגות. כאשר התוצאה שמנהיגנו והשמאל שואף או מביא היא שתי מדינות; אחת פלסטין נקיה אתנית מיהודים ואחת סלט ירקות שבעוד 40 שנה תהיה 40 אחוז ערבים ושמאל שזקוק לקולם כשידועה השיטה של הערבים שמשניאים על הזרים, לא מוסלמים, שחיים ביניהם את החיים וידוע שאין הרבה זרים איפה שיש מוסלמים, ראה עכו כמעט כולם ברחו לנהריה. אני מבין שהשמאל דוגל בעבודה קשה ושצה''ל יבנה לנו את עגל הזהב פלסטין אבל לא לזה אנו שואפים וזה לא תפקידנו ולא על זה עלינו להקריב בנים. יש לעשות היום פסק זמן ל 40 שנה שאנו יכולים להסביר בקלות מדוע, דבר שיביא הרבה הזדמנויות שיעלו בהרבה פחות תשלום ממה שאנו נקבל בדרך שהיום ישראל הולכת בה. מה ישראל חייבת לעשות בכדי להקים את פלסטין ולזה בטח אתה מתכוון? מכיוון שהפלסטינים לא מסוגלים להקים מדינה ולא ראויים וניסו להשמידנו גם כששטחים אלה היו בידם (דרך אגב שטחים אלה ''ניכבשו'' ממצריים וירדן שאף אחת מהם לא דורשת לעצמה) מכיוון שהיום ואין להם צבא שיכול או רוצה להשתלט על האנרכיה שם ישראל ''חייבת'' לעשות את הצעדים הבאים: להשתמש בצה''ל בכדי להרוס ולהשמיד את מוקדי הטרור שמביאים לאנרכיה בשטחים. לנסות לשנות להם את המנטליות ולחנך אותם. להרוס את מוקדי ההתארגנות של המתנגדים ל''שלום''. נחוץ לנו מישהו בסגנון הרצל להבדיל שיחזה את המדינה הפלסטינית. נחוץ לנו משה להבדיל שיבנה אותם. ונחוץ לנו גם יהושוע להבדיל שיתן להם מדינה. נחוץ לנו מישהו שיעשה ניקוי אתני ליהודים. ... להקריב חס וחלילה חיילי צה''ל לתפארת מדינת פלסטין. אז באמת יופי, ישראל פועלת בדיוק ''נכון'' ויש לנו שרון ומנטליות של שמאל וחוכמולוגים בסיגנון עם הארץ. ישראל שהפכו אותה לחלם ורצה ברוורס. אולי כדאי לעצור ל 40 שנה, לנשום עמוק ולשאול את עצמנו מה בעצם המטרה ולאן אנו רצים או נסחפים? פלסטין אולי?!?!?! מה הפלסטינים צריכים לעשות בכדי ''לעזור'' לנו לבנות אותם? לעצור את הטרור, לעזור ל''מנהיגי'' חלם, להעלות את השמאל ואנשים ''מבינים חכמולוגים'' בסגנון עם הארץ ולהאכיל אותם בלוקשים ותקוות שווא כשידוע שהשמאל לעולם לא שבעים ולא יאמינו שיש דרך אחרת שיסודה יושר והתנערות עצמית. טוב, שיהיה בריא ערפאת, מה היה קורה בלעדיו? כבר מזמן פלסטין היתה מציאות וישראל בדרך לדרום אפריקה ואנשים בסגנון עם הארץ בדרך לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
רק משאל עם
יעקב,
חדרה,
09/09/04 16:03
|
אי אפשר לפנות יישובים ללא משאל עם . זהו פשע מצד שרון. אם הוא ינצח במשאל העם יהיה למתנחלים בעיה מוסרית קשה להתנגד. אם הוא יפסיד, הוא יצטרך לקבל את הכרעת הרוב ולא להמשיך בגירוש.(פינוי היא מילה מכובסת).דרך אגב, אני תומך בהתנתקות (לצערי אין ברירה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
זאת שיא החוצפה ועוד בחסות היהד
לוי,
קו התפר,
09/09/04 16:01
|
למתנחלים וחבריהם יש עוד חוצפה לזעוק לפשע נגד האנושות . כל ההתנחלות החלה בחטא ומנוגדת לכל משפט בין לאומי ועכשיו בחוצפתם זועקים לצדק למה הדבר דומה לזה שרצח את הוריו וביקש חמלה כי הוא יתום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוק הבינלאומי קובע...
ארז,
09/09/04 16:44
|
ששטחי יש''ע שייכים למדינת ישראל (מגילת האו''ם, סעיף 80).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אחד העם-הארץ,
צביעות כבר אמרנ,
גיל נעמתי,
09/09/04 16:01
|
חברי הכנסת יוסי שריד ויאיר צבן, כתבו דברים נחרצים: ''היום בו תינתן פקודה זו, שהיא בלתי חוקית בעליל, יהיה גם יום של סירוב פקודה''. והסופר עמוס עוז עוד הגדיל וכתב: ''לא ניתן לכם לגרש ערבים ולבצע טרנספר, אפילו אם נצטרך לפלג את המדינה ואת הצבא, אפילו אם נצטרך להשתטח תחת גלגלי המשאיות ולפוצץ גשרים. הימין צריך לדעת שיש מעשים, שאם ינסה לעשות אותם, הוא יגרום לפרוק המדינה''. האמת - חבל''ז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדקו עמוס עוז-שריד-יאיר צבן!!!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
09/09/04 16:45
|
טיהור אתני של עם שלם-*הארץ המובטחת של הטרנספריסטים*-הוא פשע נגד האנושות השני רק לרצח עם, וחובה להתנגד לו בכל דרך לא אלימה-ואם נעשה על ידי שלטון שלא נבחר דמוקרטית, חובה להתנגד לשלטון זה בכוח.
שיתכבדו החותמים ה*מכובדים* ויפנו לבית המשפט העליון-והוא יכריע אם טענתם האבסורדית היא נכונה!!!!!!
וכדי שלא יהיה ספק: אני תומך בכך שחיילים דתיים יסרבו לפנות מתנחלים מסיבות מצפון-אך מכאן ועד הסתה דמגוגית פרועה המרחק גדול-ותהום פעורה מתחתיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היית?!
Avi Ecuador,
09/09/04 17:31
|
העם שלהם נמצא בירדן ויש להם מדינה גדולה שם שיכולה לקבל אותם, יקבלו עזרה מהעולם; מדינות ערב ומדינות אירופה שיהודים הושמדו ברחו משם והשאירו את רכושם, מה עוד שיוכלו לקבל פיצויים ושמאל כמוך יתנדבו לבנות אותם בארצם ששם יחיו בכבוד ולא יביאו לחידלונה או כיבושה או החרבתה של מדינת ישראל חלם של היום בעזרת שוטי הכפר ש''התברכנו'' בם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיאור אתני של עם שלם יהיה
ואל תשחק אותה,
דואג לבטחון,
09/09/04 17:23
|
א.ניקוי המזרח התיכון מן הערבים! ב. בוא נתערב שאתה ממש מזועזע שמונעים מערבים לקנות בית בכרמיאל על האדמה שקנה העם היהודי, באמצעות קק''ל, לצורך בניה ליהודים? ג. למה האיסורים לגור בחבלי ארץ מסוימים חלים רק על יהודים? למה רק ליהודים אסור להתפלל במקום הקדוש להם ביותר ולבני כל העמים מותר? ונכון שאתה מסכים עם זה? את הצייוני כבר זרקת לזבל, אתה יכל לזרוק גם את הליברל ולהישאר עם הצבוע והאנטישמי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מאמינה למקרא עיני!
איזו טעות כתיב,
לא ייאמן,
09/09/04 20:26
|
כתבתי ''תיאור אתני'', על מה חשבתי? על יפי הבלורית והתואר? מובן שצ''ל טיהור אתני. קשה לי להאמין שאני כתבתי את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חה חה חה
א,
09/09/04 16:01
|
|
 |
43.
החותמים צודקים !!!!! אם כבר
פינוי אז שיהיה,
דו צדדי,
09/09/04 15:59
|
גם ההתנחלויות המוסלמיות שפזורות ברחבי מדינת ישראל כסרטן בתהליך השלום - הם מכשול עצום לשלום.
כל עוד שהפינוי לא הדדי הרי שמדובר בטיהור אתני נוסף ליהדות המזרח התיכון ולא בחילופי אוכלוסין.
ולכן זה פשע נגד האנושות.
שתי מדינות לשני עמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
נראה למישהו שיהיה פינוי?
ניר,
שומרון,
09/09/04 15:58
|
|
 |
41.
פינוי
גבריאל,
ים,
09/09/04 15:58
|
זכרו טוב את מה שאני כותב - אם יפנו את גוש קטיף לאחר מכן יפנו גם את ירושלים ולאחר מכן יפנו גם את קו 49 אתם חושבים שאני טועה נחיה ונראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שרציונלי
Avi Ecuador,
09/09/04 16:17
|
מבין שגם הקו הירוק יפונה מיהודים בהמשך בדרך שבחרו לעצמם ''מנהיגנו'' וכת דת עגל הזהב מהשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אי אפשר לפנות ישובים!
ל"ת
לימור,
09/09/04 15:55
|
|
 |
39.
לזמנם למילואים בעזה לאלתר.
ל"ת
רס''ר גמזו,
פתחת רפיח,
09/09/04 15:51
|
|
 |
38.
אני לא מבין מה קורה ליהודים- ר
ג'אבר,
דליית א כרמל,
09/09/04 15:50
|
רוצים לפנות שטח ששייך ליהודים מונחל מאברהים ע''י אלוקים תבדקו מה קורה אצלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הפשע הגדול היה ההתיישבות!!
דואגת,
אי שם,
09/09/04 15:50
|
ההתיישבות הזאת רק הביאה למלחמות ולהרוגים ולבעיות מיותרות!! תתפנו כבר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנית בורה טיפוסית
ארז,
09/09/04 16:46
|
לפני שאת פותחת את הפה, תבדקי טוב-טוב 2 דברים: 1. מתי החל המאבק הערבי נגד היהודים בארץ ישראל 2. מה הביא ל''כיבוש'' של 1967.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'סמולנית'. לא ''שמאלנית''!
מומחה לעברית,
רחובות,
10/09/04 09:49
|
למה ''סמולן'' ולא ''שמאלן''?
''סמולן'' הוא יהודי עפ''י מוצאו שחי וקיים אך ורק כדי לקיים כהלכה את קללת היהודי: ''מהרסייך ומחריביך...''. הוא נושם וחי ''פלשטין'' מרגע שפוקח את עיניו. למה? -- כי הוא תופס שפלשטין זה היום שם הקוד – בקריצה - להשמדת ישראל. הסמולן/הסמולנית פועל/ת ללא לאות לביטול האופי היהודי של המדינה ועושה ככל הניתן להחלישה, להוציא דיבתה, ולפוררה מבפנים. זה יעוד הסמולן/סמולנית בחיים.
''שמאלן'', לעומת זאת, הוא אדם שיצא מהשמאל הסוציאליסטי. הוא רצה לקום ולקדם את גאולת ישראל במעשה, ולהקים חברת מופת בארץ ישראל. אמנם תוך כדי הרצון הטוב הוא בעט במורשת ישראל וכך המחנה הסוציאליסטי כולו הידרדר לסמולנות (לא עלינו. ואין זה המקום לפרט את הסיבות), אך במקור היה איש השמאל ציוני נלהב ויהודי נאמן. די לציין שטרומפלדור, משה שמיר, טבנקין וברל כצנלסון זצ''ל היו אנשי שמאל. הם דגלו בטרנספר לערביי ארץ ישראל וב'ארץ ישראל השלמה'.
בנוסף, הרי שמאל וימין הן שתי ידים - חלק אינטגרלי של גוף חי. סמולן לא רואה עצמו חלק מהגוף החי (האומה היהודית), ואת העובדה שהוא נולד יהודי הוא רואה כתאונה מעציבה שיש לתקנה.
זה כמובן על קצה המזלג.
נ.ב. - הבעיה של שרון והרוח הרעה שתקפה אותו הוא סיפור עצוב אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות, הפשע הגדול היה-
יוני,
אילת,
09/09/04 16:21
|
להגיע לארץ ישראל מכתחילה ולהתיישב בה, תראי למה זה גרם, כמה הרוגים! מי שבאמת יודע מה הוא עושה ומה הוא מחפש בתוך תחומי ''הקו הירוק'', יודע גם מה הוא עושה מעברו השני ובכל הנחלה שהובטחה לנו מהקב''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפשע הגדול
Avi Ecuador,
09/09/04 16:15
|
|
 |
הפשע הגדול
Avi Ecuador,
09/09/04 16:15
|
|
 |
36.
לו הייתי שר המשטרה
יוסי,
צפון,
09/09/04 15:45
|
|
 |
ומה עם...
ארז,
09/09/04 16:46
|
|
 |
35.
כל הכבוד!!!
Avi Ecuador,
09/09/04 15:44
|
היום לפלסטין יש הרצל משה ויהושוע להבדיל בישראל וצבא הכנה לפלסטין שיעשה להם את העבודה לתפארת מדינת פלסטין. ''רק חסר'' שיתנו למשפחות השכולות שלנו להדליק משואות ביום העצמאות הפלסטיני בפלסטין. בושה ואסון ותוכנית לחידלון של עם ישראל שעושה ניקוי אתני ליהודים ומאפשר מדינה דו לאומית ''יהודית'' פלסטינית בקו הירוק בהמשך. מתכון לקטסטרופה לדרום אפריקה ולתפארת עם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
טיפוסים מפוקפקים
דניאל מירושלים,
09/09/04 15:42
|
''אישי הציבור'' הללו הם העלובים שבעלובים. אני בהחלט מסוגל להזדהות עם צערם של המתנחלים שיפונו בעזרת השם. העקירה מבית היא דבר נורא שאין להשאר אדישים אליו.מתוך כך אני גם מצדיק את מחאתם ומאבקם של המתישבים אף כי עומד כנגדם. ''אישי הציבור'' המוזכרים כאן, לעומת זאת, הם השפלים שבשפלים. אני ורבים שכמותי שמרנו והגנו כחילים על ההתנחלויות שהוקמו וקוימו בחטא וביוהרה מתוך כבוד לשלטון החוק ולרשויות,אף כי הדבר היה כרוך מבחינתנו בסבל קשה.שמרנו על ההתנחלויות שהיו ונשארו בעינינו תועבה קשה ההורסת את החברה הישראלית. ''אישי הציבור'' העלובים מסירים מעל עצמם את עול החברה,השלטון והחוק משאלה אינם מרצים אותם. העם בישראל מתחיל אולי להבין את גודל הנזק שהביא על כולנו ''מפעל ההתנחלויות'' המטורף. הקריאה לסרוב היא מעשה שפל ואנטי דמוקרטי.הטיפוסים המפוקפקים צריכים להענש ציבורית אולם עיקר התשובה הוא בעמידה איתנה של מחנה השלום נגדם והמשך העשיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל אחרים במומו פוסל !
ענת,
09/09/04 21:18
|
באיזה זכות אתה (עלוב נפש), נותן ציונים לאנשים שאתה מתעב , למרות שאינך מכיר ואתה כותב מנבכי שינאתך ! תתבייש לך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחנה השלום...
ארז,
09/09/04 16:47
|
הוא זה שבינתיים מוליד סרבנים ומשתמטים אחרים. אם רוממות שלטון החוק בפיך, תבדוק שחבריך לא מפירים אותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Brothers hate
Brothers hate,
09/09/04 18:09
|
I am writing in english but not sure that you know how to read it. Never the less, most of the peple who do not serve in the army or serve in places where they dont do a thing are affiliated with the right wing. all what I read from these reactions is hatred within the jewish people and the devastation will from within us not from the outside. People are people just give them a little piece of land and food to eat and they will be happy. But you cant deprive people from the right to live like their neighbours.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
קיצוניים המערערים את הדמוקריה!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
09/09/04 15:33
|
והגדרת הקיצוניות ההרסנית אינה רק *בפועלם הציוני* של בריוני הגבעות, חסידי פשע הטרנספר של העם הפלשתינאי, מקימי מחתרות הרצח היהודיות-או התומכים ברוצחים גולדשטיין ויגאל עמיר-אלא בדגל האנטי דמוקרטי השיקרי שמניפים החותמים ה*מכובדים*.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד קודם לכתוב דמוקרטיה
ל"ת
גולן,
13/09/04 08:53
|
|
 |
אז עכשיו גם הדמוקרטיה היא שקר?
אחד מהעם,
יהודי דמוקרט,
10/09/04 11:31
|
הזיית הפינוי פעלה עליך כמו הרואין? אתה מפנטז שזה כבר הולך לקרות?
אוח, כמה קשה יהיה לך להשתחרר מהאשליה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראוי אפילו לתגובה
ל"ת
דב,
09/09/04 15:57
|
|
 |
32.
שרון יצר את המצב הנורא הזה
פרשנדתה,
09/09/04 15:32
|
יש לשלוח את המושחת הזה הביתה ורק אחר כך על העם לקבל הכרעה דמוקרטית קשה מאוד מאוד. זכרו שרון מעדיף את האינטרס של בני משפחתו על האינטרס הלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למה לפנות.תתפנו בבקשה לבד.
גילי,
09/09/04 15:28
|
אילו אני ראש הממשלה,הייתי פותר את הבעיה באופן הפשוט ביותר-מודיע על מועד הפינו.מי שחותם,מקבל פיצוי הולם.מי שלא -לא מקבל כלום ונשאר בשטח.מדינת ישראל חוזרת לשפיות,הכוונה,לקו הירוק,כולל כל השירותים:מים,חשמל,כסף,צבא וכו'. כל מי שנשאר - זבש''ו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזרה לשפיות
ארז,
09/09/04 15:44
|
חזרה לישראל קטנה, חלשה, כנועה - זו ה''שפיות'' של השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
סוף סוף אור השפיות בקצה
לא נשכח,
ולא נסלח!,
09/09/04 15:26
|
מינהרת הטירוף. ''פשעי מלחמה שבכיבוש אדמות זרות...'' הבסת נאצים הבאים להשמיד אותך זה פשע מלחמה! כך עובד הראש של ברונפמן. איפה היה אז ברונפמן? בס.ס.ס.ר, לא? זו ארצנו, ברונפמן, לכן, לצערנו, הגעת אליה. ואתה ממש לא רצוי. כל מי שמצדד באויב אינו רצוי בארץ הזו! לא יהיה עוד גירוש יהודים! ברור לך? מי שמצדד ברוצחים בדם קר תינוקות יהודים, ובכלל לא משנה מה, מי, מו, מסיע לפושעים נגד האנושות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
our enenmy is the right wing
ל"ת
avi,
09/09/04 16:02
|
|
 |
29.
רוצים משאל עם!
ל"ת
צפון,
צפוני,
09/09/04 15:18
|
|
 |
28.
רוצים משאל עם!
ל"ת
צפון,
צפוני,
09/09/04 15:18
|
|
 |
27.
שרון הדיקטטור מסוכן ליהודים !!
ל"ת
שרון זה השמדה,
09/09/04 15:16
|
|
 |
26.
ברונפמן צודק
בובי,
רחובות,
09/09/04 15:08
|
איפה היה מצפונם במהלך 37 שנות הכיבוש??? הייתי רוצה שנתקן סוף סוף את העיוות שהנחלנו שבטחים וצריך לגבות את שרון, אם הוא באמת רוצה לפנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היה מצפונכם...
ארז,
09/09/04 15:47
|
במשך מאה שנות טרור ורצח? או שמא רצח יהודים אינו פשע בעיניכם? ה''כיבוש'' של 1967 בא לתקן את העוול של 1948, כשלא גירשנו את הכובשים הערבים מארץ ישראל המערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
להעיף את נתניהו מסיירת מטכ''ל
סרבנים לכו מפה,
09/09/04 15:08
|
|
 |
24.
סרבנים בוגדים-זה מה שהם
ל"ת
בושה וחרפה,
09/09/04 15:07
|
|
 |
23.
כסף כסף ועוד כסף
יואב,
צפון,
09/09/04 15:03
|
המתנחלים רוצים רק כסף. הם יודעים כי מה שלא הולך בכח הולך ביותר כח, ומה שלא נקנה בכסף נקנה ביותר כסף. עורכי הדין שלהם יודעים היטב להמיר כל עקירת נטוע במזומנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עצומה ממרידה
רונן,
מודיעין,
09/09/04 15:02
|
להגדיר את פינוי היישובים כטיהור אתני זו דמגוגיה נוראית שגובלת במניפולציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כמו...
ארז,
09/09/04 15:48
|
|
 |
21.
מי היה מסכים לטרנפר ערבים?
צביעות התקשורת,
09/09/04 14:58
|
מה היה מתחולל בתקשורת אם הממשללה היתה מחליוה לטרנספ ערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הקוראים לסירוב-עוכרי ישראל
ל"ת
צ.ליאור,
חיפה,
09/09/04 14:54
|
|
 |
19.
מבקש הבהרה ממנסחי גילוי הדעת
אלון,
09/09/04 14:51
|
נניח שפינוי ו/או גירוש הם באמת פשע נגד האנושות מה קורה שממשלה לגימיטית רוצה או נאלצת לסגת משטח אדמה . האם אתם מעדיפים שפשוט ישאירו את התושבים בשטח לחסדי המרצחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט לא לסגת
ל"ת
ארז,
09/09/04 15:48
|
|
 |
יש הבדל בין רוצה ונאלצת!
הודו לה' כי טוב,
כי לעולם חסד,
09/09/04 15:33
|
הממשלה רוצה, מטעמים שביניהם לבין טובת ישראל, אין, ולו הקשר הקלוש ביותר. כאמור - זה פשע! ואל תספר לי שהממשלה תשלח צבא ומשטרה, ואף תעשה ''אלטלנה שניה'' מתוך דאגה לשלום יושבי יש''ע. ממשלת ישראל תעשה טובה עצומה אם תתנער מחבלי ההתישבות ביש''ע ומכל אנשיהם. חבלים אלה יכולים להוות מדינה עם הצבא הטוב ביותר במזרח התיכון, המתנחלים הם החיילים הטובים ביותר, פיזית ונפשית. הם יודעים על מה הם נלחמים. כשממשלות ה''שלום'' תתנערנה לגמרי מחבלי יש''ע וגם לא יגייסו את כל העולם ואת ''פעילי השלום'' מן הארץ ומחו''ל נגד המתנחלים, לא יפלו עוד פגזים ברצועת עזה וגם לא בדרום הארץ, המתנחלים יטפלו באויב. ראו כמה שנים זה לקח לי, עד שהתחילו לשמוע. קודם הרבנים ואח''כ אישים נוספים! ברוך ה'!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפיך אל אזני אלוהים
שונא מטורפים,
09/09/04 16:06
|
מטורף שכמותך, הלואי ודבריך יתגשמו ויהפכו לסיוט המתנחלים. יש להניח בהערכה זהירה שבעית המתנחלים תפתר די מהר. ובא לציון גואל, וידינו לא שפכו את הדם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שמאלנים! ספרו מה הייתם עושים..
לא תמים,
אמת עכשיו,
09/09/04 14:50
|
אם היו מפנים איזה כפרון ערבי. על איזה רוב אתם מדברים? על הרוב שקיבל מצנע בבחירות האחרונות? שרון שדד את דעות האנשים וביצע שינוי מדהים בדעותיו. הוא פועל בצעדים דיקטטוריים ולכן אל תצפו לדמוקרטיה מצד המפונים ומאות אלפי תומכיהם שידאגו שהפשע הזה לא יתרחש. אל תשכחו גם שמחר יקום דיקטטור חדש והוא יחליט דברים שלא ימצאו חן בעיניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פינוי אזרחים הוא באמת פשע מלחמ
A,
רמת השרון,
09/09/04 14:48
|
הימין צודק. וכמה שאני מתנגד לרעיון של סירוב פקודות, מי שהביא את הרעה החולה הזו לבימה הציבורית הישראלית הוא כמובן השמאל עם תנועת ה''אומץ לסרב'' שלו. אז שלא יטיפו עכשיו מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אכן הגירוש והעקירה פשע...
אמנון יצחק,
09/09/04 14:48
|
נגד האנושות... למה אתם לא מתנגדים לפעילות צה''ל בשטחים ? האם לא מדובר בגירוש, התעללות דיכוי, עקירה ? אתם צודקים במאה אחוז - מוזמנים להצטרף ל''אומץ לסרב'' גם הם מתנגדים לפשעים נגד האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטרור הוא פשע נגד האנושות
ארז,
09/09/04 15:49
|
ולכן מלחמה בטרור אינה יכולה להיות מוגדרת פשע משום סוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סוף סוף מישהו אומר את האמת
אישיהודי,
09/09/04 14:47
|
הפשוטה כל העולם התאחד במלחמתו בטרור החל מארה''ב וכלה ברוסיה, ורק המדינה שבזמנו הובילה את המלחמה בטרור, פתאום רוצה להקים את מדינת טרוריסטאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
משוואה פשוטה
מני,
תל-אביב,
09/09/04 14:45
|
אני יהיה בעד פינוי יהודים ממרכזי אוכלוסיה של ערבים כאשר השמאלניים הגזעניים יהיו בעד פינוי ערבים ממרכזי אוכלוסיה יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מקשקש?
יזכור עם ישראל,
את טלי חתואל,
09/09/04 16:46
|
זו ארצנו! כל הטרנסאקציה שאתה מציע היא, כרגיל, על חשבוננו. הם הבריחו את כל היהודים מארצותיהם לכאן, למרות שהיהודים לא רצחו גם ערבי אחד. הם מחזיקים ב-99.9% של אדמות המזרח התיכון, בתוכם חלק הארי של ארץ ישראל ההסטורית. עד מתי נצטרך לשמוע את ההצעות הדביליות האלה לסימטריה מזויפת? זו ארצנו, ואת הפולשים יש לגרש, וזה לפני משורת הדין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב
ל"ת
ישראל,
ישראל,
09/09/04 19:38
|
|
 |
13.
אחנו חיים תחת שילטון החוק
אזרח,
אינטרנט,
09/09/04 14:39
|
ישנם אנשים הסבורים, כנראה בצדק (כי אין תגובה להתרסתם) , שהם מעל החוק. חייבים לנקוט כלפיהם צעדים משפטיים על קריאתם זו . אי שמירת החוק תפגע בכולנו בסופו של דבר, גם בחותמים על העצומה. החוק הוא אבן יסוד במשטר הדמוקרטי ונטילתו לידיים תביא אותנו אל עברי פי פחת. ואולי אנחנו כבר שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
ארז,
09/09/04 15:49
|
|
 |
לארז הלא יקר
קובי,
מרכז,
09/09/04 23:31
|
מה קרה לך אין לך חיים ? לשבת ולהגיב על כל תגובה.תגובותיך משעממות ולא לעניין.לך תעשה משהו חדש בחייך.קרא איזה ספר או תראה איזה סרט.הרשה לי להמליץ לך על ספר שיהיה רב מכר.הוא מבוסס על סיפור אמיתי :הפינוי מרצועת עזה.סיפור של הצלחה.נכתב בידי ד''ר טיכו.עכשיו לך תמצא לך חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו, שמענו. תזכיר את זה
סוף השעבוד,
תחי החירות!,
09/09/04 15:37
|
לאלה שסגרו את התיקים לגיל נעמתי ולשאר הבוגדים. תזכיר את זה לאלה שהבטיחו שטראנספר לערבים היא יום סירוב פקודה. שלטון החוק והדמוקרטיה עברו על כך לסדר היום. ומדובר באנשי כנסת שקראו ל''פיצוץ הגשרים''. ותפסיקו לבלבל את המח. ממשלה המבצעת מדיניות של יודן-ריין חוקית כמו הממשלה שהביאה את המושג הזה לעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ומשכורות לעובדים?
דניאלה,
09/09/04 14:32
|
זאת לא עריצות, שרירות לב ורשעות? עם זה חייתם בשקט משפחת נתניהו. רק צרות של עשירים מעורר אצלכם תזוזה. נשמות טובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה משכורות אתה מדבר?
אלון,
09/09/04 14:55
|
|
 |
11.
מטורפים רדו מהעץ, מה לנו ולעזה
ל"ת
אביב,
מרכז,
09/09/04 14:30
|
|
 |
טיפש, מי נמצא בעזה בכלל ?
ל"ת
שי,
09/09/04 15:44
|
|
 |
10.
רק טרנפר הדדי הוגן,2 מדינות
ל"ת
לשני העמים,
09/09/04 14:30
|
|
 |
מה הוגן בטמטום הזה!
יהודוניות,
תבוסתנות,
09/09/04 16:56
|
כבר עכשו יש להם למעלה מעשרים מדינות, אתה חושב שהם יוותרו על 21 מדינות ויישארו עם אחת בלבד! באמת, כבר קשה להגיב ברצינות על כל השטויות האלה. זו ארצנו הקטנטונת! למה היהודים צריכים תמיד לוותר? בגולה יכולנו להבין כשהיהודי נתקל באיזה קוזאק אלים וחמוש, ומאויים ''את הרכוש או את הנפש'', הוא ממהר לתת את הרכוש. אבל למה ממשיכים כאן בארצנו בתבוסתנות הארורה הזו? למה?! למה לא מנחיתים לאויב מנה אחת אפיים? למה?! למה?! למה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אגואיסטיות בשיאה!
אובי1,
09/09/04 14:27
|
למתנחלים אין שום בעיה שילדנו ימותו בשבילם, חיי חייל שבא מתוך הקו הירוק, חייו אינם שוים אלא רק אל מנת להגן עליהם והלאומנות הילדותית שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך...
ארז,
09/09/04 15:50
|
|
 |
Don't let Shron
A diaspora Jew,
09/09/04 14:58
|
Do not let Shron treat you like garbage, The Jewish state was founded in order to settle Jews and not to uproot them. Sahron's decree is the epidemy of transfer and no one should let him get away with it. This is a ''crime against humanity'' as some ''rightous'' people from the left call it.
It is a duty of every Jew to FIGHT and raise his voice against this traitorship.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דמגוג קטן!
חיים,
הרצליה,
09/09/04 14:55
|
מספיק עם הטענות המטומטמות הללו. חיילים מגינים בכל מקום שיש יהודים ועבר הזמן שיהודים ינדדו ממקום למקום כמו שהיה בגלות. עדיף שתשאל את עצמך למה צריך כל כך הרבה חיילים לשמור על תושבים. (מיכוון שלא תגיע לתשובה האמיתית בכוחות עצמך , אגלה לך את התשובה - אוסלו!!!) אתם חצופים ומרושעים - גם עשיתם ניסוי בבני אדם וגם כאשר הניסוי נכשל במקום שאתם תשלמו את המחיר , אתם דורשים שאלה שהתריעו נגד אוסלו ישלמו את המחיר. תמימים נמאסתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולפני שהיו התנחלויות.....
היו פיגועים,
09/09/04 14:43
|
אין קשר.אשף הוקם ב64-יא טמבלים.......הרבה לפני ה''כבוש'' כנראה שפיספסת את השעור הזה בהיסטוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לא צריך לפנות
קובי,
09/09/04 14:24
|
|
 |
השמאל שומר על המתנחלים
yunh,
מרכז,
09/09/04 14:49
|
השמאל שבטענות שונות מתחמק מלהתגייס לצהל, וחוגג נון סטופ ברמת אביב ג - הוא השומר על המתנחלים ?? - ידוע כי חוט השדרה של היחידות הלוחמות הם בחורים דתיים מישיבות ההסדר. מתלהם כמו ימני קיצוני - זה מה שאתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דיר בלקום!!!
ג.,
09/09/04 14:24
|
לכל אנשי הימין, רק קחו בחשבון דבר אחד: ברגע שאתם תסרבו פקודה גם השמאל יסרב - ואז מי ישמור על המתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגוחך...
ארז,
09/09/04 15:51
|
|
 |
טמבל אין שמאלנים בצבא
בני,
09/09/04 15:09
|
אז ימנים ישמרו על ימנים. המשאלנים כולם כבר משתמטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלעק ..
מתנחל,
מרכז,
09/09/04 15:06
|
למה מי שומר היום על המתנלים (ועל ישובי הצפון ועל ישובי הדרום ועל מרחב ירושלים ועל ועל ועל ...) אם לא החיילים מההתנחלויות ושאר החיילים מהציבור הדתי והימני.
השמאל האנוכי והאגואיסטי כבר מזמן אינו נושא בחלקו בנטל הלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית מת
ג.,
09/09/04 15:37
|
בלי הפראיירים של השמאל, ששומרים על ההתנחלויות שלכם, לא הייתם מחזיקים מעמד יום אחד. הערבים היו שוחטים אתכם. אז אל תאיימו עלינו בסרבנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מאיימים
ארז,
09/09/04 16:48
|
אתם מסרבים ומשתמטים בלי לחכות ל''איומים'' מצד ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תמשיכו להתבכיין מתוקים שלי
איש אחד,
09/09/04 14:22
|
אבל זה לא יעזור לכם!! המפנים או-טו-טו אצלכם בבית.
פשע נגד האנושות עלק...
אתם הפשע והפינוי הוא התרופה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה היית מגיב...
ארז,
09/09/04 15:51
|
|
 |
למה הם פשע נגד האנושות?
ל"ת
אלון,
09/09/04 14:56
|
|
 |
הפריץ הנגזל
אלי...,
09/09/04 15:10
|
מאד פשוט. משום שהם עקרו 45 אחוזים משטח רצועת עזה לטובת המתנחלים. ממש פריץ נגזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלן בור
ארז,
09/09/04 15:52
|
|
 |
5.
עצומה שמקומה בפח
פרחיה,
09/09/04 14:21
|
אחת היא לי מי חתום על עצומה כזאת, אם כי מובן מאליו ששוחרי דמוקרטיה וזכויות אדם, כל אדם, היו מתרחקים מפטיציה דמגוגית ושקרית שכזו. לחץ מוסרי על מתנחלים שירצו להתפנות ולקבל פיצויים לבל יעזו לשתף פעולה עם הממשלה המפנה ושיתנגדו בפועל, איך, במכות, בנשק חם שיכוון מעל לראשים. הם קוראים לכוחות הבטחון לסרב לפקודה שהוצאה על ידי ממשלה נבחרת, ומאיימים עליהם שהמעשה יכתים אותם ויעיק על מצפונם. כן, כמובן, ממי שרואה בפינוי גירוש, ממי שעוור לתנאים המחפירים בהם חיים כל הפלשתינים ברצועה, ממי שאינו מבין שרוב העם נקעה נפשו ממדיניות הכיבוש, מהפיגועים, מהגינוי הבינלאומי ומהפגיעה הקשה בכלכלה ובמרקם החברתי, בגלל עריצות המתנחלים, האם נוכל לצפות ממנו למעט שכל ישר והגינות מינימלית. להשליך העצומה לפח הקרוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והיכן מקומם של פרחים נובלים?
חשוך ימי בינימי,
09/09/04 15:01
|
''פקודה שהוצאה על ידי ממשלה נבחרת''. כן שמענו כבר את הטענה הזו. השופטים בנרנברג לא התרשמו.
''תנאים מחפירים בהם חיים כל הפלשתינים ברצועה''. למה הם חיים בתנאים מחפירים? הלא הרשות הפלשתינית קיבלה עד היום למעלה מ-20 מיליארד דולר מהמדינות התורמות. מה היא עשתה בכסף הזה? (אגב, לא כל הפלשתינים. האליטה השלטת חיה לא רע בכלל).
''רוב העם נקעה נפשו ממדיניות הכיבוש''. מי שמך לדבר בשם ''רוב העם'', בולשביקית קטנה שלי? שאלת גירוש יהודים מישוביהם עמדה למבחן הבוחר לפחות שלוש פעמים בחמש השנים האחרונות. בכל הפעמים התשובה בקלפי הייתה לאו.
''פגיעה קשה בכלכלה ובמרקם החברתי''. גירוש בכוח של יהודים מאדמתם שהם מעבדים כבר שלושים שנה כנראה יוסיף לחוסן החברתי. מיליארד וחצי ש''ח של עלות הגירוש (כאשר מאות משפחות של עובדים לא קיבלו משכורת כבר למעלה משנה) יוסיף לכלכלה. גאוניות כלכלית וחברתית.
''עריצות המתנחלים''. שיא השיאים של הדמגוגיה השקרית השמאלנית. היישובים ביש''ע הוקמו בכלל על ידי ממשלות השמאל והמערך. הם הוקמו על אדמות שוממות ואף ערבי לא הוזז ממקומו כדי לפנות מקום ליישוב יהודי. זאת בניגוד גמור ליישובים בתוך ''הקו הירוק'' שלא מעטים מהם הוקמו על חורבות יישובים ערביים שתושביהם ברחו או גורשו. (או אדמות מופקעות, כמו האדמות שעליהן נבנתה כרמיאל). גוש קטיף, למשל, הוקם על חולות שוממים כ-30 ק''מ מעזה, יותר מהמרחק שבין עזה לאשקלון (כ-10 ק''מ) או המרחק שבין עזה לשדרות (6 ק''מ). ובכלל, איך אפשר לדבר על עריצות מבלי להזכיר ראש ממשלה שבז לבוחריו, שיורק בפרצופם של חברי מפלגתו ומצפצף על הכרעות דמוקרטיות?
''להשליך העצומה לפח הקרוב''. גם זה לא חדש. המלך יהויקים השליך מגילת תוכחה ששלח אליו ירמיהו לאש. מלך צרפת אמר L'etat cest moi (המדינה זה אני). גם לנין טען שהוא יודע טוב יותר מהפרולטריון עצמו מה הפרולטריון רוצה. ובן גוריון, לנין לעניים, אמר ''אני לא יודע מה העם רוצה, אני יודע מה העם צריך''.
(יש לי אובססיה לפרחים רקובים...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איני חוזרת בי. העצומה לפח
פרחיה,
09/09/04 15:28
|
חשוך, אשמח אם לא תטמא במבטך המורבידי את דברי, אל תקרא אותם ואל תגיב עליהם. איני אשמה בצרותיך ובודאי לא בבעיות הנפש שלך, עורך דין עלוב או מה שלא תהיה, כשאתה מתפנה מכתיבת דברי התועבה שלך, על רבין המנוח למשל. ואתה הלא חיית כאן כשעלה גוש אמונים לסבסטיה, כן, לתחנת הרכבת, שהיום כמדומני עברתו את שמה לקדומים, ושרימו את הממשלה כשבאו כביכול לחוג סדר פסח בבית הדסה ושכחו לצאת עד היום. היו ממשלות שנהנו מהאונס וכאלו שכבר לא הצליחו להתנגד לו. עובדה היא ששום מתנחל, בניגוד לתושבי דימונה ואופקים או מגדל העמק, לא הובא באישון לילה ובעורמה לשטחים. כולם באו בעיניים פקוחות ובאידיאולוגיה רליגיוזית פשיסטית, כמו הצלבנים, ממשיכי ישו, שגם הוא נולד ביהודה. ובאשר למקומה הראוי של העצומה שנועדה לזרוע פילוג ומבוכה בעם, כותביה היו משליכים לא את המגילה של ירמיהו לאש אלא אותו עצמו. אני בטוחה בזה. כי ירמיהו וישעיהו מדברים אלי, אל חוש הצדק והמוסר שלי, בודאי שאין לך חלק בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינני מקבל ממך פקודות
חשוך ימי בינימי,
09/09/04 16:22
|
אני קורא מה שאני רוצה ומגיב על מה שאני רוצה ובשפה שאני רוצה.
ובכלל, אינני מגיב לך (מי את בכלל?) אלא מדגים לשאר הגולשים מהי שמאלנות. את בסה''כ case study מצויין...! לא ביקשתי ממך עזרה לצרותיי, נראה לי, נוכח שפת הביבים המצחינה שלך והשפרצות הגידופים והכעס הבלתי נשלט שמי שבצרות צרורות זו את, ואפשר בהחלט להבין מדוע. את הרי מחזיקה מעצמך מאור הדור, וימני חשוך ופרימיטיבי שכמוני עושה ממך ומהיומרות האינטלקטואליות שלך צחוק לעיני כל...
סיפור תחנת הרכבת בסבסטיה הוא פטפוט נשים זקנות. גם יישובי ''חומה ומגדל'' הוקמו ב''מרמה''. אז מה? בסופו של דבר כל היישובים ביש''ע הוקמו על פי החלטות ממשלה מסודרות וכולם חוקיים למהדרין. כל היתר קשקשת ברוטב לשלשת.
כדאי לשמאל, שסגד לסטאלין ''שמש העמים'' שלא ידבר על אידאולוגיה רליגיוזית. כדאי גם להיזהר בהשוואה עם הצלבנים כי היא מעלה חשד שאת בסך הכל מדקלמת ססמאות פלשטיניות. הם מאוד אוהבים להשוות את מדינת ישראל למדינת הצלבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן ברוטב לשלשת מתאים לך
משה,
פ'ת,
09/09/04 20:06
|
הרשות הפלשתינית קיבלה עד היום למעלה מ-20 מיליארד דולר מהמדינות התורמות.מה היא עשתה בכסף הזה? (אגב, לא כל הפלשתינים. האליטה השלטת חיה לא רע בכלל מר חושך מי מינה אותך להיות מבקר הכספים של ראשות הפלסטינית ןמה זה ענינך מה שהם עושים בספם למה להלעיט אותנו בדברים לא לנו גם אני מדבר בשם העם הכיבוש מגפה מכת מדינה נימאס לנו מהרוגים מישני הצדדים אתם המיתנחלים פרמיטיבים עים דעות קדומות פושטקים בכלל לא יהודים במיוחד יצאה מישלחת ליהד אותכם כי ליפני כן הייתם גויים לדוגמה ברוך מרזל כהנה הובניו ויקטור אסקין ברוך גולדשטיין מי זו כל החבורה הברברית הזו שאתה מר חושך מתגאה להציג בשביל שאתה תגיע לרמת ההבנה של הגב' פרחיה תצטרך עוד הרבי לטמון ראשך בלשלשת הפסיכומניה שלך בור ועם הארץ שמתימר להציג עצמו האינטלקטואל של הפראזיטים אוכלי חינם טחמנים 250 אלף דולר לכל דירה אמצתם פטנט טוב מימית זה מחיר היריקות והקללות על חיילי צה'ל אני שונא אותכם ובז לכם בשם העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה גילוי הדעת שקרי?
אלון,
09/09/04 14:58
|
|
 |
מלים שיכולות להרוג
פרחיה,
09/09/04 16:04
|
אלון, האינך יודע שמלים הורגות? להשמדת יהודי אירופה קדם מסע הסתה נורא שהציג אותנו כתת אדם וכמזיקים שאין ברירה אלא להיפטר מהם. כנראה שאסור היה מלכתחילה ליישב יהודים אזרחי ישראל, ליהודים אחרים אין המדינה מספקת הגנה צבאית, ברצועת עזה הצפופה המלאה פליטי 48. היתה זו טעות שחייבת תיקון. ממשלת ישראל תפצה את המתנחלים באופן הוגן וגם תגיד להם יפה תודה. איננו מגרשים אויב, ולכן אין כאן טרנספר, אלא מחזירים את אחינו הביתה. על אנשי הרוח, אם הם בני אדם הגונים, להמנע מהסתה ולהקטין הסכנה למלחמת אחים ואילו חותמי העצומה מלבים את האש ומעודדים סרבנות. אם רוב העם הפנים שאין לנו מה לחפש בשטחים אסור שקומץ קנאים יקלע אותנו, את כולנו, לסכנת קיום. מקווה שהסברתי את עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלשתינים חיים בזבל שלהם
מבחירתם,
09/09/04 14:51
|
|
 |
4.
די לפילוג
אודי,
גני תקווה,
09/09/04 14:21
|
גילוי הדעת הזה רק מחזק את דעתי שלא פינוי ישובים ''קורע'' את העם, אלא שעצם קיום אותם ישובים - וכל אותם אנשים מסיתים - הם אלו שקורעים את העם לגזרים. זכרו מה קרה בשלהי ימי בית שני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היישובים לא קורעים אף אחד
ארז,
09/09/04 15:52
|
|
 |
אודי - יפה כתבת !
גליה,
09/09/04 22:27
|
שנה טובה ובטוחה לכל השוטרים והחיילים. עצוב שצריך לאחל לשוטרים שישמרו על עצמם מבני עמנו , אבל זו האמת וזה מה שקורע את העם יותר מכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ד''ר עידו נתניהו אני מופתע!!!
מופתע,
09/09/04 14:19
|
|
 |
משפחת נתניהו משתפת פעולה..
יגאל כהן,
רחובות,
09/09/04 14:46
|
הרעיון הכללי הוא איך לקרוץ לשפויים שביבי איתנו ולקרוץ לסהרורים שביבי איתם. וכיוון שביבי אישית ''בעד'' ההתנתקות ,המשפחה מאזנת ב''נגד'' ההתנתקות. מסתבר שהתכמנות במשפחת נתניהו מאד נפוצה. התפוח לא נפל רחוק מהעץ!!! לו אני אביו ואחיו של הקרוק. הייתי מפעיל לחץ עליו שיתנגד להתנתקות , ושלום על ישראל. אך כך נתניהו הביבי יפסיד את השפויים!!! עובדים עלילנו עבודה עברית. תרבות ביבית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך חולף הדר ביתרי
פרחיה,
09/09/04 18:01
|
אם קראת את ספרו של עמוס עוז סיפור על אהבה וחושך, ודאי זכור לך הקטע בו נפגשים הרויזיוניסטים, פרופ קלאוזנר ופרופ נתניהו, אבא של.. ולועגים לפרגמטיות של בן גוריון הגלותי וחבריו, בעוד להם יש הדר ביתרי. הם לא עוסקים בעוד דונם ועוד עז אלא באידיאולוגיות של חזון מלכות ישראל מנהר מצרים ועד הפרת. לא למד ולא שכח דבר מאז, ובנו בעקבותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אבל הכיבוש המושחת והמשחית...
מיכל, תל אביב,
09/09/04 14:17
|
הוא עריצות, רשעות ושרירות לב... אז מי צודק? הרוב מוחץ של הישראלים שרוצה להתנתק מהחזון המשיחי המטורף של עם שולט על עם - או קומץ הפאטים האנטיציוניים האלו שעולים לנו במרחץ דמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כיבוש?
ארז,
09/09/04 15:53
|
לפי החוק הבינלאומי שטחי יש''ע שייכים למדינת ישראל - ואם לערביי יש''ע כ''כ קשה שם, שילכו לגור בקרב אחיהם במדינות ערב, ואולי את וחברייך הסהרורים תצטרפו אליהם, ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול !!!
YZ,
10/09/04 16:47
|
אומנם לפי החוק הבינ''ל שטחי יש''ע הם לא ''שטח כבוש'' כי אם ''שטח תפוס'' (Occupied Territory). ''שטח כבוש'' מוגדר כטריטוריה של מדינה שנתפס ע''י מדינה אחרת. שטחי יש''ע לא היו טריטוריה של מדינה כלשהי לפני 67' ולכן הם לא ''שטחים כבושים'', אבל הם גם לא שטח של מדינת ישראל, לא לפי החוק הבינ''ל ולא לפי שום חוק אחר. הפיכתם לטריטוריה של מדינה כלשהי לא יכולה לעשות באופן חד צדדי (אם אנחנו לא מחפשים צרות מול כל העולם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש משחית?
ממיכל למיכל,
אפרת,
09/09/04 14:42
|
נראה שלא יצאת זמן רב מגבולות תל-אביב. תושבי גוש קטיף אינם שולטים על עם אחר. תפעילי לפעמים את החשיבה, ואל תשפריצי ססמאות כמו רובוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל מאפרת
מיכל, תל אביב,
09/09/04 16:05
|
ההתנתקות כוללת למיטב ידעתי את נצרים, שהיא פיגוע ישראלי נגד אוכלוסיה פלשתינית לכל דבר. גם התנחלויות בצפון השומרון נכללים בה. לגבי גוש קטיף, גם הוא ''בתוך'' רצועת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאפרת מתל אביב
יוני,
אילת,
09/09/04 16:36
|
כמו שגוש קטיף נמצא בתוך רצועת עזה, כך גם מדינת ישראל נמצאת בתוך גוש שנקרא המזרח התיכון, ובו מאות מליוני ערבים. זאת סיבה טובה להתפנות? כבר הספקת לשכוח ב56 השנים האחרונות מה את עושה פה בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתת לאפרת One way ticket
ל"ת
אריה,
09/09/04 16:45
|
|
 |
הכיבוש הוא כיבוש מוסלמי
ידע זה כוח,
הבורות הורגת,
09/09/04 16:01
|
תלמדי היסטוריה גברת .
לא כל היהודים הגיעו לכאן מן הירח בסירת מעפילים.
יש כאן הרבה מאוד יהודים שהקמת מדינת ישראל שיחררה אותם מכבלי הכיבוש המוסלמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב מוחץ? הצחק אותי
לוליק,
09/09/04 14:30
|
כל פעם שהתל אביבים אומרים רוב מוחץ אני יודע שהם מדברים על המדינה שבין הרצליה לשינקין. כל פעם שהפרסומאים של מרץ והעבודה אומרים רוב מוחץ אני יודע שהם הולכים לאכול אותה כל פעם שהעיתונאים כותבים רוב מוחץ אני יודע שהם כבר שנה לא ירדו למכולת. כמה פעמים תפסידו במשאלים ובבחירות עד שתבינו שאתם לא הרוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מודה - במרכז הליכוד
מיכל, תל אביב,
09/09/04 16:03
|
ההתנתקות הפסידה. אבל התבלבלתם קצת, מרכז הליכוד זה עדיין לא ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל שאינה מסוגלת למחשבה
בן,
ברקן,
11/09/04 05:26
|
קודם כל - אני ימני שאינו מתנגד כלל ועיקר להתנתקות. אבל איני יכול להבליג על התבטאויותיך הפשוט מטורפות:
''פיגוע באוכלוסיה הפלשטינית''?? האמת - כל (כולם!!!) ההתנחלויות הם היישובים היחידים בארץ שלא נבנו על אדמה שישבו עליה ערבים אי פעם. אף אחד לא גורש מיש''ע בשביל התנחלויות, לעומת זאת, מפתח תקווה, תל אביב, כפר שמריהו, וכו,... הסיפור הוא קצת שונה. אז אם את רוצה לדבר על מעשי עוול כנגד הפלשטינים - תתפני את מביתך שעל אדמה ערבית לשעבר.
כמובן, עצם אמרתך זו מוכיחה עד כמה את מעוותת נפשית ומוחית - אף מתנחל לא עשה לינצ'ים בפלשטינים במרכז העיר, או רצח ילדים בבית ספר (מעלות) או רצח תינוקת קטנה ביריית צלף, או התאבד באין-ספור אוטובוסים, או רצח ספורטאים פלשטינים באולימפיאדה.... טמטום ועיוורון כמו שלך פשוט אי אפשר לקלוט.
-40% בחרו בשרון - לא בגלל ההתנתקות, כי אז זה בכלל לא עמד על הפרק, אלא בשביל לגרש את עראפת, ולשמור על בטחון ישראל. רובו המוחץ של העם לא סובל שמאלנים כמוך ומבין איך אוסלו היה מחדל ופשע שעוד לא היה כמותו.
אבל מה הטעם לספר לשמאלנית מתל אביב על עובדות - אתם פשוט לא תבינו עובדות עד שהערבים שאתם כל כך רוצים להיות נחמדים אליהם יירצחו אותכם או את יקיריכם מול עיניכם ואז גם יאשימו אותכם בזה (חס וחלילה כמובן). אז את יודעת מה? אם זה מה שצריך לקרות כדי שתפקחי את עינייך, אני מאחל לך שתחיי בעיוורון כל ימי חייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב מוחץ
נמרוד,
09/09/04 14:28
|
רוב מוחץ בחר בשרון ששלל בגיחוך את תוכנית ההתנתקות של מצנע. למצנע שהיציע התנתקות התרסקה המפלגה. רוב מוחץ קובעים לפי בחירות ולא לפי סקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב מוחץ למצע של מצנע התנתקות
משה,
פ'ת,
10/09/04 21:13
|
חד צדדית אבל כרגיל שרון גנב לו את הרעיון רוצים שלום מצנע רוצים ביטחון מצנע רוצים כלכלה מצנע רוצים ראש ממשלה הגון וישר מצנע מצנע עשה חסד עימנו הגש מועמדותך לראשות הממשלה בשנית איתך הסליחה שרון הטעה את העם תראה לאן המדינה מדרדרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיצנע ''טירון פוליטי'' מה הכוונ
קובי ר.,
ירושלים,
09/09/04 19:44
|
כששרון אמר על מיצנע שהציע התנתקות מעזה שהוא ''טירון פוליטי'' ,(ועל זה אתה בונה הוכחה שהעם לא רוצה היתנתקות) למה התכוון שרון ? שרון אמר לו : מצנע אתה כ''כ צודק וניתוק חד צדדי זה הדבר החכם ביותר ,אבל אתה טירון, לבוחרים בעם הזה לא אומרים אמת, אומרים שקר כי העם הזה (אידיאנים בפי בנו) אוהב שמשקרים אותו אז אומר שרון צריך לשקר אותו. ושרון שיקר ועושה את מה שמצנע הציע. זו כל האמת והעם החכם הזה (''ממלכת כהנים וגוי קדוש'') אהב את השקר של שרון והצביע עבורו ויקבל את מה שמצנע הציע. אתה לא מבין את הדבר הפשוט הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל הכבוד!!!!!!
ל"ת
גד,
09/09/04 14:14
|
|