 |
102.
תומכת במצעכם
חנה,
נתניה,
13/09/04 14:46
|
מזמן ציפיתי שתתארגן תנועת ימין אמיתית במקום הליכוד ה-double standard שאותו אני לא סובלת. הגיע זמן לומר את האמת, להוות כוח כנגד השמאל הבוגדני והנכנע, והעיקר לצבור כוח במדיה התקשורתית, כי לצערנו רק הם תופסים את כל המיקרופונים השמאלניים מהבוקר עד הערב עם שטיפת מוח שמאלנית שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
איך אני נרשם למפלגה?
ל"ת
אלירן,
דרום,
12/09/04 12:52
|
|
 |
100.
אותו-דבר
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
12/09/04 11:09
|
אנשי-מיפלגת-העבודה-התנחלו-בארץ-בדיוק-כמו-המיתנחלים-של-היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
מרזל: סבלנות, סמוך על פרחיה
אפרים,
11/09/04 23:49
|
וחבריה. כמוך, הם לא פוסלים את הגירוש, אלא שמבחינתם - הדבר אינו הכרחי כיום. כשזה יהיה ענין קיומי, כמו שזה היה לדעתם במלחמת השחרור (גירוש שהם אומרים בגלוי, שאין להם חרטה לגביו) - הם יגרשו. אז הבה נחכה בסבלנות. אני מעדיף את פרחיה לצידי מאשר לצד אוייבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
Sharon and Marzel
AMR,
11/09/04 23:08
|
|
 |
97.
KAKA MAKHAREEM
HOMELESS,
USA,
11/09/04 22:46
|
ONE SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE IS THE ONLY WAY OUT OF THIS BOTZ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
ראיתם את העצרת באום-אל-פאחם?
רק בישראל לא,
מובן המובן מ,
11/09/04 20:57
|
אזרח ישראל האומר שמרזל אינו צודק רוצה בחורבן ישראל! אי אפשר להגיע לשום מסקנה אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
הטרנספר
Avi Ecuador,
11/09/04 18:47
|
הוא חובת המציאות והשמאל יכל להסביר אותו הרבה יותר טוב לצערי מאשר עושה זאת הימין. אם השמאל היה נרתם ומבין את ההגיון בטרנספר לערבים כבר לא היה בעיה להסביר או לעזור להם להביא את עצמם מלזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The Stupidity of...
-Rena-,
11/09/04 21:46
|
It seems that Mr. Sharon and the political Left have little problem preaching the gospel of the Transfer of Jews, but are unable to bring themselves to even think on the possibility of the Transfer of Arabs.
Personally, I thing that this Mind-set is due to two-thousand years in the diaspera.
Luckily though, in another one hunderd years or so, (assuming Israel will survive this long) new generations of the Israeli Jews will thinking more like true natives and less like cowerdly chased dogs.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
register
ed1,
11/09/04 18:04
|
where can i register for voting for this new party? great platform-- end the moslem occupation now!! only forced ,well compensated tansfer of all the arabs(except the druze, and loyal beduim) from this land will solve this 100 years conflrct!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
Jordan = Palestine
Haim,
London,
11/09/04 09:09
|
The irony is that in the Kingdom of Jordan the majority of the population are....Palestinians......If Israel will grant a Palwstinian State in the West Bank i.e. Judea & Samaria the Palestinians will have De-Facto 2 countries !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
Sharon: TRANSFER JUST JEWS
roni,
11/09/04 07:11
|
People like Sharon and Lapid would stop with their bodies any transfer of any Muhamad or Jibril... But when it comes to families like LEVY & COHEN from Gaza and Yesha, it is OK ?!??!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
זה יהיה הקוו של כל המפלגות
הציוניות,
בעתיד,
11/09/04 04:16
|
המוסלמים הכובשים גרועים מהנאצים והדבר ברור כשמש.
יש לשים תשומת לב למרבית לעובדה הכל כך ברורה מאליה :
בגרמניה היום, יש יותר יהודים מבכל המזרח התיכון ביחד (חוץ מישראל)
אתם מבינים מה זה אומר????
יהודים מעדיפים לחיות במולדת הנאצים מבערש האיסלאם.
אתם מבינים מה זה אומר????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
צוקד בהחלט,אין שום פיתרון אחר
שפוי,
11/09/04 00:11
|
לבעייה.נכון יש הרבה אנשים שחושבים לתומם שזהו מעשה בילתי שפוי ובילתי אפשרי לביצוע. בעתיד הקרוב או הרחוק הם יגלו את המציאות ויגיעו לאותה מסקנה שאין שום פיתרון אחר!שלא בריבוי הנוכחי של האוכלוסייה הערבית יטרוף את עם ישראל כבר בעוד 40 שנה!וכל יפה הנפש המתלהמים והמקטרים כאן בקשר לנושא,מקבלים את העובדה שמדינת ישראל תחדל מלהיתקיים כמדינה יהודית בעוד 40 שנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
הפיתרון - הגליית המתנחלים
ל"ת
מטורפים,
10/09/04 23:10
|
|
 |
הפתרון גרוש המתנחלים המוסלמיים
ל"ת
ישראל,
ישראל,
11/09/04 14:18
|
|
 |
88.
100% right
ל"ת
100% right,
10/09/04 20:28
|
|
 |
87.
לא עם ניבחר לא עם מאור -כלום
רון,
10/09/04 19:19
|
אחרי השואה לא למדנו כלום כעם אם אנחנו מייצרים חבורה כזו של אנשי חושך ושינאה. לברוך מרזל אל איכפת כמה דם ישפך על מזבח הטרוף שלו ושל חבריו. חבל שהרוב השפוי בישראל מימין ומשמאל לא קם ומעיף את החבורה הזו מחוץ למחנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדנו שהטרנספר ימנע שואה נוספת
ישראל,
ישראל,
11/09/04 19:54
|
חשוב מאד ללמוד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה פעמים נקרא את שטויותיך
חמוץ,
11/09/04 20:54
|
ישראל שהוא גם דבורה וגם יאזון טקסס ממחזר את שטויותיו, המצביעות על בורות וגזענות, בקביעות ובאותן מלים. הרצחנים היו המתיישבים האירופים שחיסלו את הילידים האינדיאנים שלא עשו רע לאיש, נישלו אותם מאדמותיהםהכחידו את הביזונים, מזונם, דחפו אותם לשמורות והביאו עליהם אלכוהוליזם ומחלות. ימי הקולוניאליזם חלפו מהעולם, ולכן תאלץ ישראל לחיות עם מדינה פלשתינית לידה או במקומה. איני שמח על כך. אני מפוכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל צודק ומי שגזען זה אתה
די לכיבוש,
המוסלמי,
12/09/04 01:34
|
|
 |
86.
הם צודקים!
gershon,
USA,
10/09/04 19:17
|
|
 |
85.
ובאיזה שם תבחרו אתם
קוראה,
10/09/04 15:13
|
מי שמעז להשוות את פשעי הנאצים לפשע חמור מאוד אחר, הוא מכחיש שואה. מי שמבקש להחיל את הפתרון הסופי, כמו מרזל וכנופייתו, גירוש כל הערבים, לאן, מי יקבל אותם, אולי השמיימה דרך ארובות של משרפות, הוא בפירוש ממשיך דרכו של היטלר ימש. הפשיזם כבר כאן, ומספיק להציץ בתגובות האוהדות לרעיון, שאסור שיעלה על דל שפתיו של יהודי לעולם. אבקש לא לצנזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
11/09/04 14:39
|
חשוב מאד שישראל תלמד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אווו, אני מפחד!!! ברררר.....
ערבי הגיוני,
10/09/04 13:38
|
חבורת תמהוניים... מרזל מזמן היה צריך להחזיר נשמתו לבורא או שאפילו הוא לא רוצה אותו שם וגם בגיהנום היו מקיאים אותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
logical arab
ed1,
11/09/04 18:02
|
now that is an oximoron for you... what is the other solution? for all the arabs to eventually annaialte the jews/ idon't think so. forced transfer is the only solution. you'll be well compensated and go live with your kind. isreal is a JEWISH country not an arab one ,god forbid.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
הפשיזם כבר כאן
מזועזע,
10/09/04 13:14
|
מי שחושב שיש דבר נורא יותר בתולדות האנושות מהשמדת שישה מיליון מיהודי אירופה, תוך עינויים והרעבה ועבודת פרך והשפלה במטרה לרסק את צלם האנוש שלהם, אינו טוב מהיטלר. מי שמעז להשוות את פיגועי התופת האיומים שמבצעים המחבלים המתאבדים למפעל ההשמדה של היטלר, ורושם את הפתרון הסופי לערבים כמצע מפלגתו מודל החיקוי שלו הוא היטלר. הפשיזם כבר כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
11/09/04 19:58
|
חשוב מאד ללמוד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לבורות ולגזענות
מזןעזע,
11/09/04 20:52
|
ישראל שהוא גם דבורה וגם יאזון טקסס ממחזר את שטויותיו, המצביעות על בורות וגזענות, בקביעות ובאותן מלים. הרצחנים היו המתיישבים האירופים שחיסלו את הילידים האינדיאנים שלא עשו רע לאיש, נישלו אותם מאדמותיהםהכחידו את הביזונים, מזונם, דחפו אותם לשמורות והביאו עליהם אלכוהוליזם ומחלות. ימי הקולוניאליזם חלפו מהעולם, ולכן תאלץ ישראל לחיות עם מדינה פלשתינית לידה או במקומה. איני שמח על כך. אני מפוכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל צודק ומי שגזען זה אתה!
ל"ת
די לכיבוש,
המוסלמי,
12/09/04 08:58
|
|
 |
82.
מה ההבדל בינכם לבין החמ''אס
שפוי,
תל-אביב,
10/09/04 12:59
|
אתם והם גזעניים באותה המידה. הייתי מגרש גם אתכם מהארץ. הייל מרזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
צודק ב100% טרנספר
י,
י-ם,
10/09/04 12:49
|
|
 |
80.
אחרי הערבים יגיע תור השמאלנים
שמאלני מפוקח,
10/09/04 12:44
|
סוף סוף מישהו פה אומר מה שצריך להגיד בקול רם וברור. לא רק במדינה, אלא גם מול העולם האנטישמי ושונא ישראל, הרי ישנאו אותנו בכל מקרה. מרזל אנחנו איתך!!!!!! רק אל תשכח אחרי הערבים מגיע תור השמאלנים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
מהפה שלהם לאוזן של מנהיגינו
ל"ת
צבי,
מרכז,
10/09/04 12:35
|
|
 |
78.
טרנספר יביא הרבה קולות
תומר,
ת''א,
10/09/04 12:11
|
מפלגה שתטפל ברצינות בבעיית הערבים בעלי תעודות כחולות (''ישראלים''..) תקבל הרבה תשומת לב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
They will get my vote!
Elad,
10/09/04 12:08
|
thats the only solution as I always said and knew. Jews and Arabs cannot live together in peace, full stop. THe only solution is transfer of Arabs from Israel. This party is going to get my vote, by I donlt like religous because they steal money
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
עכשיו זה חוקי
שומר החוק,
10/09/04 12:08
|
אם עפ''י החוק אפשר לגרש יהודים מביתם והחוק הרי אינו מפלה בין יהודים לערבים אז אפשר גם אפשר לגרש ערבים מביתם. יאללה טרנספר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מרזל וחבריו למאסר מינהלי
שפוי,
10/09/04 12:07
|
מרזל וחבריו יותר משהם סכנה לערבים הם סכנה לנו הישראלים מכל קצוות הקשת הפוליטית, כמו שהשמאל הקיצוני הדוגל במרצחים - אין הבדל אתם שני הצדדים של מטבע השנאה והטרור נגד המדינה - מקומכם בכלא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
11/09/04 20:05
|
חשוב מאד ללמוד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
עלו והצליחו!
דורון,
10/09/04 11:39
|
סופסוף מפלגת ימין אמיתית!!! אין ברירה זה או אנחנו או הערבים והם לא רוצים אותנו פה אז הם לא יהיו פה רק טרנספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
יהושוע בן נון עשה את זה יותר ט
אריה,
10/09/04 11:36
|
עשה את זה יותר טוב. לגרש? הם יכולים מתישהו לחזור. יהושוע גירש אותם למקום שממנו לא יחזרו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
למה לדבר על גירוש כשהיום
אז תגיד ''פינוי'',
10/09/04 11:31
|
קוראים לאותו דבר עצמו פינוי? מרזל, תגיד ''פינוי'' ושום בג''צ עם הרצון הכי חזק לחסל את המדינה היהודית לא יוכל לפגוע בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
זה מה שכל המתנחליןם רוצים. הרי
אריה,
10/09/04 11:27
|
ברור להם שלהישאר בשטחים פירושו מדינה דו לאומית. מה שכל מתנחל (חובש כיפה) רוצה באמת, זה מה שרק עכשיו נאמר בקול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
He may be right
Alfassy,
Ofaqim,
10/09/04 11:24
|
Wake up Israel!! No matter what U do, U will never be accepted by the Arabs In a way we all here have been transfered from somewhere .Only a total separation of forces would serve the purpose.It is a farce when'' They''claim authority on this land .The Arabs occupy ten per cent of the total emerged lands of this planet ,or 500 times Israel .This is what we shall broadcast to the world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ל-45, זהותכם ידועה
כולם כבר,
יודעים מזמן,
10/09/04 11:23
|
מצאתי ב-Google נכתב ע''י עמנואל גרטל Wednesday, 09 June 2004
בואו ניזכר קצת בעובדות.
היטלר ימ''ש היה מנהיג מפלגה נציונאל-סוציאליסטית = שמאל.
מוסוליני הפאשיסט היה מנהיג מפלגה סוציאליסטית = שמאל.
דוגמא נוספת לזהות בין פאשיזם לשמאל הן תנועות המחתרת הפאשיסטיות בדרום אמריקה. לתנועות המחתרת הללו יש מאפיינים פאשיסטיים מובהקים ואיבה בסיסית לדמוקרטיה. הן שואפות לתפוס את השילטון תוך שימוש בכח צבאי, הן פועלות תוך הטלת אימה על האוכלוסיה המקומית, הן מקדשות הרג ורצח פוליטי למטרת שלטון כאידיאולוגיה. רובן המכריע של תנועות המחתרת בדרום אמריקה, הן גם פאשיסטיות וגם בעלות רקע ותודעה שמאלניות קיצוניות. פאשיזם שמאלני !
גם יוזף סטאלין, נביא השמאל הקומוניסטי ו'שמש העמים' - כפי שתיארו אותו באהבה השמאלנים בארץ, היה בעצם פאשיסט! הסכם ריבנטרופ-מולוטוב בין גרמניה הנאצית לרוסיה הקומוניסטית משקף זהות השקפות ועמדות. המאמץ של ברית-המועצות במלחמת העולם השנייה כנגד הנאצים היה בין השאר, גם מאמץ להשכיח את עובדת שיתוף הפעולה של השמאל הפאשיסטי הקומוניסטי עם הפאשיזם הנאצי, בתחילת המלחמה.
10 מיליון סובייטים נרצחו ע''י השמאלני הפאשיסט יוסף סטאלין, והשמאל הישראלי העריץ אותו! למי שלא זוכר, בשנות ה-50 חל קרע חריף בתוך התנועה הקיבוצית. אמהות נפרדו מאבות, ילדים נקרעו מהורה זה או מהאחר, מחיצות גבוהות הוקמו בתוך חדרי האוכל בקיבוצים כדי שחס וחלילה הפאשיסטים השמאלניים תומכי סטאלין והפאשיסטים השמאלניים תומכי הקומוניזם – לא יראו אחד את השני בחדר האוכל שבקיבוץ...
נעבור בדילוג קל אל ימינו אלה ונתעכב בתקופה של לפני ואחרי שלטונו של סאדאם חוסיין. סאדאם חוסיין הוא בעל מאפיינים ברורים של מנהיג פאשיסטי. הדיקטטורה שלו נשענה על פחד, אימה, תפיסת השלטון בכח ע''י מעשי רצח וניהול שלטון צבאי המקדש הרג, צבא, מדים, שאיפות התפשטות ואהבה גדולה לגרמנים. ובכן, במי תמך השמאל העולמי? בפאשיסט המוסלמי סאדאם חוסיין! בכל רחבי העולם וגם בישראל יצאו מטורפי השמאל הקיצוני בהפגנות למען הפאשיסט מבגדד. שמאלנים מכל העולם נסעו לבגדד כדי להגן בגופם על סאדאם ואורי אבנרי נסע למקטעה כדי להגן בגופו על עראפת. עוד דוגמה לזהות עמדות בין השמאל העולמי לשמאל המקומי, בהגנה על שליטים פאשיסטיים. הוכחה נוספת לזהות העמדות והאינטרסים בין השמאל הישראלי לבין הפאשיזם אפשר לראות כאן קרוב אלינו. אפשר לפרש את הקירבה בין השמאל הישראלי לבין יאסר עראפת ושאר הרוצחים הפלשתינים בהיבט של זהות התודעה. סביר להניח שהמשיכה של השמאל הישראלי לקירבה עם עראפת נובעת מהערצתו התת-מודעת (אני סבור שהשמאל לא מודע לכך) של השמאל לכח, פאשיזם אמיתי ואפשר להוסיף לשנאת יהודים. השמאל הישראלי רק החליף סוויץ' בין סטאלין לעראפת. הפאשיזם השמאלני נשאר. אגב, למי שלא יודע, עראפת התחנך, למד והשתלם במרכז השמאל העולמי – רוסיה הסובייטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסוליני? שמאלני? חחח
.....,
12/09/04 15:23
|
מוסוליני עזב את המפלגה הסוציאליטית בפרוץ מלחמת עולם ה1 8 שנים לפני שהוא השתלט על איטליה אבל למה שתתן לעובדות לבלבל אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת שלושה ארגוני טרור .
אלי,
ירושלים,
10/09/04 16:00
|
שהיו במשבצת השמאלית ושפעילותם היתה זהה לפעילות הנאצית , והוגדרו כתנועות שמאל והם : 1) קבוצת באדר מינהוף הגרמנית והידועה לשיצה ( אנטבה ) 2) הבריגדות האדומות מאיטליה ואשר כל חבריה חוסלו או נעצרו . 3) הצבא היפני האדום , ( קוזו אוקומוטו ),
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TRUE and CORRECT
ל"ת
The PATRIOT,
10/09/04 15:50
|
|
 |
TRUE and CORRECT
ל"ת
The PATRIOT,
10/09/04 15:49
|
|
 |
המדינה חייבת לעודד הגירת ערבים
ליאור,
השרון,
10/09/04 13:12
|
כל ערבי שרוצה לפתוח חיים חדשים בחו''ל צריך לקבל עזרה מהמדינה בוויזות ובכספים להתחלת חייו החדשים ובקניית רכושו על ידי המדינה במחיר טוב כמו שעושים במזרח ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THATS KAHANES WAY
ALON,
11/09/04 07:00
|
AND KAHANE WORKED TO GET ARABS VISAS TO OTHER COUNTRIES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מרזל אתה מספר 1
ליאור,
השרון,
10/09/04 10:53
|
|
 |
אין ערבים, אין פיגועים אין
מלחמה עושים,
עם אחים,
10/09/04 11:24
|
מחסומים, אין חיילים בסכנת מוות, אין מלחמות, יש שלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הם מתמודדים לכנסת?
ל"ת
מישהו,
10/09/04 10:10
|
|
 |
66.
הגדול מכולם
יודי,
חיפה,
10/09/04 09:43
|
מרזל הוא האיש הגדול מכולם אנחנו אחריך לכנסת רוץ מרזל רוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהצלחה
מר ז''ל,
כ''ס,
10/09/04 16:23
|
|
 |
65.
הפנים האמתיות
נור,
טירה,
10/09/04 09:27
|
מרזל משקף את האמת הציונית ללא קוסמטיקה לכן הדימוקרטיה הישראלית והאידיאלים ההומניים בה הם אמצעי ולא מטרה. וני צופה שתנועה זו תצא מחוץ לחוק, כי מי רוצה באמת המזיקה?!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מזל וחבריו -מאיפה הגעתם לארץ
אחמד,
ב''ש,
10/09/04 09:13
|
לצעערי הרב מרזל וחבריו עדין לא למדו מוסג בסיסי דו-קיום לפני שאתה מגרש אנשים -תשאל את עצמך מאיפה הגעת לארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הרוצה ברעתה של ישראל
צנוע,
מרכז,
10/09/04 09:13
|
רק מי שרוצה ברעתה של ישראל מאחל לחולי נפש אלי להתחזק ולהצליח. צדק ואינושיות יהודית כזאת גם יש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הדרך האחת והיחידה
ציפי המודאגת,
גן יבנה,
10/09/04 09:11
|
יש ליצור מצב שאפשר יהיה בשקט במהירות וביעילות להוציא את כל ערביי ישראל משטחי המדינה לשטחי הרשות מבלי לפגוע בהם. ולמחוק מידית את ישוביהם ולישב את המקומות ביהודים יש לעשות זאת בד בבד עם שילוחם לערפת. אם לא נעשה זאת ,הערבים פשוט יום אחד ישחטו את כולנו. והם לא יבדילו בין איש לאיש כולל לא כל יפי הנפש שדואגים להם יותר לאשר לעמם שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
רק התיישבות מקיפה תביא לגירושם
ל"ת
כהן משה,
דרום,
10/09/04 09:08
|
|
 |
60.
מרזל ,הלוואי כולם היו כמוך
OFERICOM11,
צפון,
10/09/04 08:50
|
|
 |
59.
מה יהיה השלב הבא ?
כוכ הכוח,
כדור הארץ,
10/09/04 08:42
|
בטח על סמך איזה פיסקה בתורה ימצא מי שיציע להטיל פצצת אטום על אויביינו ולפתור את בעיות הקיום היהודי לאומי במזרח התיכון ???? שלב ג' יהיה להשמיד את כל שאר העולם ולקיים את הכתוב: ''.. ישראל - עם לבדו יחיה ובגויים לא יתחשב...'' עצרו את האיום הלאומני פשיטטי לפני שה''עשב השוטה'' הזה יכה בנו..!!!! אל תתנו לפאנטים כוח !!!!!!!! למען העם היהודי......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are what you are.
Natalie,
USA,
10/09/04 10:13
|
Either you are an Arrab,or you are licking Arrab`s ass
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם הגישה שלך תגיע ישר לתחת
שפוי,
ישראל,
10/09/04 13:05
|
העם היהודי - והורי בינייהם - שהגיעו לארץ ישראל ולישראל (אחרי 48) עשו זאת ע''מ להקים מדינה יהודית עם מוסר ותרבות יהודיים ברוח נביאי ישראל. כל הימין הדתי הפנאטי החושב שהוא הולך בעקבות משה ויהשוע מנסה להחזיר אותנו למציאות שהייתה קיימת לפני 3000 שנה. לא ניתן לבצע מעשים לא מוסריים ולא אנושיים בשם התורה או כל מיני דעות קיצוניות. כך אתם הופכים את המאבק שלנו למען מדינה יהודית חופשית למעין חזון ביעוטים שלא ניתן לחוית בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
שימו לב, אין ממה להזדעזע פה!!!
מיכל, תל אביב,
10/09/04 08:42
|
אין דבר כזה ''ימין קיצוני''. חצי ממרכז הליכוד וכל המפד''ל חושבים ותומכים באותם רעיונות בדיוק: טרנספר, מדינת הלכה ושתי גדות לירדן. אז לכל הימניים שמגיבים פה נגד, תפסיקו להיות עלובים ופטתיים כל כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
Another Idiot
DANI,
10/09/04 08:32
|
All we need in this country is another group of stupid fanatics like these guys. I think god really screwed us over, how come all the fanatics are in the middle east?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If transfer Jews is legal than
Israel,
Israel,
10/09/04 12:11
|
If transfer the Jews, as planned by Sharon, is legal than transfer Arabs is legal too
You are not a racist, aren't you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What a hero you are
Natalie,
USA,
10/09/04 10:15
|
Maybe if you live in Shederot you woudnt speak like that but I guess your ass is well covered in North Tel Aviv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thats rich coming from the USA
JJ,
10/09/04 18:09
|
Its easy to cheer lead for insane solutions from the USA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
fanatics are everywhere
מושון,
10/09/04 09:52
|
only in places like the middle east their voice is heard.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כהנא חוזר! ובגדול!
גיא,
כפר שמריהו,
10/09/04 08:30
|
|
 |
55.
אין חדש זה כתוב בתורה....
אביי@@@@@@@@@,
10/09/04 08:19
|
|
 |
54.
how can i become amember
ל"ת
igal,
hadera,
10/09/04 08:08
|
|
 |
53.
לערבים אין בעיה לשים אותנו בתא
ל"ת
גזים,
ולחסל אותנו,
10/09/04 08:05
|
|
 |
52.
5 אוטובוסים מתפוצצים שבוע לפני
ל"ת
הבחירות ומרזל,
ראש ממשלה,
10/09/04 08:03
|
|
 |
51.
אז למה הם לא בכנסת?
ג''ף,
רחוק,
10/09/04 08:03
|
לפי מספר התגובות התומכות לעומת המתנגדות, המפלגה הזאת הולכת לזכות בבחירות הבאות ב-60 מנדטים. או שאותם חולי רוח בודדים כותבים את כל התגובות לכתבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מעיד משהו על קוראי מעריב
ל"ת
אורן,
10/09/04 08:36
|
|
 |
תעבור לידיעות .
ל"ת
מקדם מכירות,
10/09/04 12:49
|
|
 |
50.
בלי קשר...אהוד ברק
זה אני.........,
10/09/04 08:01
|
הכריז ''אנחנו פה והם שם'',שרון הכריז על תוכנית ההיתנתקות,אנשי השמאל הכריזו בכל היזדמנות על הצורך להיפרד מהפלשתינאים,הפלשתינאים עצמם ''אינם רוצים'' להיות תחת שלטון ישראלי...רגע,מה קורה פה ?! הרי כולם מתכוונים לאותה תוצאה גם אם המילים או הדרך שונות,אז למה לנו ''לאכול אחד את השני'' ?! בואו-כוווולם-נתכנס ללא הבדל מפלגתי או אחר,ונמצא את הדרך המתאימה לכך,גם אם זה נשמע ''נאיבי'' הרי שאין לנו ברירה אלא לעשות זאת,אם לא היום ,זה יהיה בעוד זמן ובעוד קשיים חדשים,הקו המנחה צריך להיות -הפרדה בין יהודים לבין ערבים,כולם רוצים לעשות זאת אך הדרכים שונות,חבל על כל יום שעובר ללא מאמץ לפתרון שכולנו רוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאד טועה
לחעם,
כאן,
10/09/04 10:43
|
הם רוצים לחיות בלעדינו, ואנחנו רוצים לחיות בלעדיהם, אבל שני המחנות רוצים לממש את התוכנית שלהם על אותה פיסת אדמה ממש. אין לזה פתרון עד שהחזק יעיף את החלש לכל הרוחות. מה שאתה מציע, זה להיות החלש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאני מציע,זה
זה אני.........,
10/09/04 11:56
|
כינוס של כל הגורמים הציוניים בארץ-ואין זה משנה שמאל או ימין-ולהחליט על דרך להשגת המטרה המאחדת את כולם,כלומר,אין מצב שיהודים וערבים יחיו על אותו שטח,יש המציעים היתנתקות,יש האומרים טרנספר,יש החושבים על שתי מדינות לשני העמים וכן הלאה,כמו שלא הייתה מחלוקת על הצורך בהקמת מדינה לעם היהודי אך הייתה מחלוקת על הדרך/גודל השטח/מיקום וכו',כך ניראה שאין כיום מחלוקת על כך שרצוי ששני העמים לא יחיו יחדבאותו מקום,אך שוב גם כאן-הוויכוח הינו על דרך הביצוע,ועל כך העלתי את הצעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ל-30, כך בדיוק, בשיטה
''מנגנון התעמולה,
בידינו'' גולו,
10/09/04 07:50
|
הבולשביקית הזו מנעתם מעם ישראל לשמוע את האמת. הערבים כבר 120 שנה אינם מסתירים את כוונתם להשמידנו. הם אומרים את זה!! אתה לא שומע? ''נהרוג וניהרג, נהרוג וניהרג..... עד שילד פלשתינאי יניף את דגל פלשתין בירושלים''. והם לא רק אומרים, הם רוצחים ללא הפוגה. הם מחזיקים בכל המזרח התיכון, אבל הם רוצים גם את הפינה הקטנה הזו. לשם כך הם המציאו את ''העם הערבי הפלשתינאי'' והקימו את אש''פ במצרים, שלש שנים לפני מלחמת ששת הימים, כי הם רצו ל''שחרר את פלשתין'', אתה קולט?! אתה חושב שהם ייעצרו אחרי גירוש יש''ע? אתה יודע שלא. להם לא אכפת להרוג ולהיהרג, לנו אכפת. אנחנו לא נהנים מלהיהרג ולא מלהרוג. הדרך הטובה ביותר להפסיק את שפיכות הדמים הזו היא לגרש את הערבים לארצותיהם. אבל אתם מעדיפים שפיכות דמים לנצח. ועוד שואלים בצדקנות - ''הלנצח תאכל חרב''? רק אתם אשמים, אשמים, אשמים, אשמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל סופכם קרב. לעם נמאס! ולא יהיה גירוש יהודים! אנחנו לא בגולה. וגם אם יהודים יעשו זאת, אנו נתנגד בכח! גם לרישעות יש גבול. מכל מקום, חייב להיות גבול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
uuuh.loved it
Natalie,
USA,
10/09/04 10:21
|
Ya,give it to them they are so naive or stupid i dont know wich one of them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מחדל ''אין ברירה''
orad120,
10/09/04 07:35
|
כאשר אין ברירה - נוהגים בצורה קיצונית. לדעתי הברירה היחידה היא הפרדה. הערבים לערב הסעודית והיהודים לישראל. יש לזכור שכל הבעיה החלה עם מלחמת ששת הימים בה פתחו הערבים מתוך תקווה לזרוק אותנו לים ודי לחכימא ברמיזא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אין מה לעשות הוא צודק
חיים,
גבעתיים,
10/09/04 07:23
|
|
 |
46.
הם לא יותר גרועים מהשמאל!
אהוד,
ק. שמונה,
10/09/04 07:21
|
|
 |
דמגוגיה
מושון,
10/09/04 10:03
|
רוב העם, התומך בפירוק התנחלויות (בלתי חוקיות במסגרת החוק הבינלאומי), אינו תומך בגירוש אדם מארצו, אלא בהחזרתו לארצו ולמדינתו. ההתנחלויות הן ניסוי זמני שכשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון אתה הוא הדמגוג
מני,
ת''א,
10/09/04 14:16
|
אין שום מסמך משפטי בינלאומי שנתן לפלסטינים את יהודה ושומרון.
וגם הירדנים כבשו את יהודה ושומרון בתוקפנות ב-1948.
דווקא המסמך המשפטי המחייב האחרון נתן ליהודים בית-לאומי על פלשתינה הרי היא ישראל וירדן של היום, הבריטים הופקדו על ביצוע התוכנית וקיבלו כתב מנדט לשם כך, הם מסיבות פוליטיות אינטרסנטיות נתנו את ירדן לסבו של חוסיין. ולכן השטח שניתן ליהודים כחוק ע''י חבר הלאומים (האו''ם של אז) נלקח ממנה ע''י האימפריה הבריטית שלא כדין ובניגוד לכתב המנדט.
לאחר מכן נתקבלה תוכנית החלוקה ע''י האו''ם אבל שבא ניתנה לערבים הגדה המערבית אבל מבחינה משפטית נטו החלטת האו''ם אין לה מעמד משפטי מחייב(ראה ההחלטה שמשווה ציונות לגזענות, אין להחלטות אלה כל מעמד משפטי אלה החלטות דקלרטיביות בלבד) ולכן החלטה זו אינה מחייבת מה עוד שהערבים דחו אותה ותפסו את יהודה ושומרון בכוח ולא כדין כאמור.
ולכן מבחינה משפטית השטח אינו שטח כבוש אלה שטח תפוס ע''י ישראל.
ומה שבטוח לא ''נכבש'' מ''העם הפלסטיני'' שלא היה קיים אז, ואפשר להתווכח האם קיים היום.
ולכן לפני שאתה מנופף ב''חוק הבינלאומי'' לך תלמד היסטוריה, ותבין שהרבה ''אמיתות'' כביכול אינה אלא תעמולה ערבית נטו.
שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
יש! עוד פאשסיטים שונאי אדם
ישי,
10/09/04 06:59
|
במדינה שלו! זה כל מה שהיה חסר לנו, עוד ימין קיצוני שירצח לנו ראש ממשלה.
איך לעזאזל תתכן דמוקרטיה, אם מפלגה שמקבילה בעצמה לפאשיסטים ולנאצים (הדעה של אנשים פחות טובים מאתנו) - לא רחוק היום בו יחליטו לגרש גם את ההומואים, והחילונים, והבולנדיניות...
איכס.
כהנא היה פאשיסט ואידיוט, וגם החן הזה אידיוט.
לכו תגורו בתפוחית או שזיף או איפושהו בשטחים הפלסטינים וצאו כבר מהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה ההוכחה החיה לפאשיזם.
חסיון,
לפאשיסטים,
10/09/04 11:20
|
וכנראה יש לך תומכים. כי ניסיתי פעמיים להוכיח שאתה ודומיך פאשיסטים, אך מעריב לא פרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך לעזאזל
MASTER,
10/09/04 10:46
|
איך לעזאזל הליכוד קיבל 40 מנדטים שהם 33 % מהקולות בעם, ואותם 33% אמרו לא!! החלטי סופי ומפורש להתנתקות, גם המיתפקדים אמרו לא!!! גם חברי הכנסת של הליכוד אמרו לא!! גם מיפלגת מפד''ל אמרו לא!! גם האיחוד הלאומי אמרו לא!!! (ופוטרו) גם חלק משינויי אמרו לא!!!
תעשה חישוב קטן ולא מסובך ותגלה שאין קשר לסמול ולדמוקרטיה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dont u get it boy
Natalie,
USA,
10/09/04 10:25
|
Why dont you go and join the Arrabs if you support them and love them so much we`ll see how they`ll take you they`ll put you too under the ground but not before cutting all your body and make you suffer so much and so slowly how many times do you want to die?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שרון מגרש יהודים, מרזל ערבים!
ישראל,
ישראל,
10/09/04 06:54
|
שרון מגרש יהודים, מרזל ערבים! להבדיל אלף הבדלות!
מאד חבל שאין פתרון אחר מלבד הטרנספר זאת משום שזהו פתרון קשה מאד מבחינה מוסרית, ערכית ואנושית ובעקר לנו כיהודים!
לצערנו הרב, רק טרנספר של כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב יבטיח שמדינת ישראל תמשיך להתקיים לאורך זמן! בביטחון ובשיגשוג כלכלי!! כמדינה ריבונית יהודית !!!
לצערנו הרב, אין פתרון אחר שימנע את חיסול מדינת ישראל !
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לגרש את כל המוסלמים מארץ ישראל למדינות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
סיסמא ריקה ותלושה
יוסי,
אילת,
10/09/04 06:53
|
איך מתכוונים הגזענים הנ''ל למנוע מהערבים המגורשים לחזור ולבצע פעולות טירור, וביתר שנאה? להרים חומה גבוהה? אז נחיה בגטו קצת יותר מרווח! אולי הבעיה העיקרית שלנו הם המנהיגים ''החיים חיי מותרות'' ולא מסוגלים להוליך את העם לבטחון, לשלום ולשוויון?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הגיע הזמן . . .
YZ,
10/09/04 06:53
|
להעשיר את הסאפארי ברמת גן ולהעביר לשם את כל הקבוצה הזו ותומכיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
It will come to this
Crumbs,
NYC,
10/09/04 06:44
|
Whether we like it or not, whether we agree with this or not, the day will soon come, and not too far from now that the entire world will be forced to choose between their conscious and survival. The unbeleivable fanaticism and brutality of the Arab world is becoming clearer and clearer to all. Fewer and fewer die hard leftists can make a convincing argument for the peaceful intentions of the Arab world. The Arab world is becoming more and more extremist in its views and actions and are making their intentions very vert clear to all with each successive bombing and terror campaign. There are fewer and fewer moderates in the Arab world left. The day is not too far away from another Mega Terror Hit similar to the World Trade Center hit. Do you actually believe that this was an isolated incident? What if another three thousand people would be blown up again? What do you think the world will say when subway cars in the West are being blown up? How do you think the world would react to seeing the Arab world cheering and celebrating these events in their streets? The entire world would rise up in anger and justification to wage war against the Arab world, even if it means killing innocent people in the process, with the justification that we must put a stop to this threat to world stability. It will not be an Israeli issue for long but a world survival issue. I don't like saying this. No one likes saying this. But most of us are beginning to think this. Don't bank on Islam becoming more moderate any time soon. All evidence points to the contrary.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לכל השמאלנים היפיופים .
יפיוף בדימוס,
10/09/04 06:38
|
ברוך מרזל וחבריו רוצים להשלים את מה שהנהגת השמאל עשתה ב-1948 בגרוש שיטתי ומאסיבי של הערבים אני עצמי חונכתי ופעלתי בתנועת השמאל משחר נעורי . אך הארועים והתנהגות הערבים , בשנים האחרונות הביאו אותי לשינוי בחשיבה , ועד כמה שהייתי נאיבי באמונתי על אפשרות של פתרון בדרכי שלום , אבל , ולצערי נוכחתי לדעת כי הרצון לשלום הוא חד סטרי ואין עם מי לדבר , אני יותר לא מוכן לשמוע את הציוצים של השמאל השוכנים בין ענפי העצים , ( אני בא מישם ) כיום אני מוכן לתמוך ובגלוי ברעיונותיו של מרזל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחח...''מישם''
טוק טוק,
10/09/04 09:18
|
|
 |
למקרא תגובתך הצ'חצ'חית ומלאת
אלי,
ירושלים,
10/09/04 10:20
|
''החוכמה'' אני רק מעודד שאני לא חלק מהשמאל ,ולך רק אומר : אין לך מספיק שכל בכדי שתדע עד כמה שאתה מטומטם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי בושה
צ'חצ'ח,
10/09/04 14:06
|
גזען , גזען , גזען. השפייות תנצח.הגזען יירקב בבוץ השנאה החולנית שלו. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה עלובה,ושטחית עד לדמעות.
אלי,
ירושלים,
10/09/04 20:26
|
של שמאלן עלוב נפש ורדוד מחשבה . אני שמח , הנכס היחיד שלכם לפתור עצמכם ממצב שאתם צריכים לתת תשובה ענינית הוא ה ''ג'וקר'' הנקרה גזענות , זורקים ובורחים , כיום מהצד אני רואה באיזה רדידות הייתי , ואגב תגובתי זו לא מופנת כלל אליך כי מטומטם כמוך לא מסוגל לדיון עניני , זה מיועד ליתר הגולשים ( קופיקו : אני מקוה שיש לך מספיק בננות ליד המחשב )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ראש הממשלה הבא ! ! !
ל"ת
אמיר,
10/09/04 06:25
|
|
 |
ראש הממשלה הבא ! ! ! עמרם מצנע
משה,
פ'ת,
10/09/04 21:34
|
|
 |
38.
לצערי הדברים נכונים
השומר בשער,
10/09/04 06:21
|
וסוף סוף מישהו שם על השולחן את הדברים פשוטו כמשמעו בצורה שלא משתמעת לשתי פנים. הבעיה היא שבשביל להרים כזה מצע, צריך תמיכה של למעלה ממחצית העם, וזה לא נשיג בגלל הנהנתנות הגבוהה של העם היושב בציון לעומת הלאומנות הברורה של העם הצמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
GOT MY VOTE
ALON,
10/09/04 05:59
|
THE MAN IS ABSOLUTELY CORRECT. FINNALY SOMEONE WITH ENOUGH BALLS TO SAY THE TRUTH, AS UNPOLITICALLY CORRECT AS IT IS. IF JEWS CAN NOT LIVE IN ARAB COUNTRIES, ARABS SHOULD NOT BE ALLOWED TO LIVE IN A JEWISH ONE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בצער רב אני מסכים איתו....
אורן,
10/09/04 05:04
|
אים רואים את הדברים בצורה שקולה וצלולה ...אז רואים שצריך לגרש את הערבים אם אנחנו רוצים לישרוד בארץ ישראל...עוד 25 שנה יהיה במדינה טבח אם לא נגרש אותם...ואפילו אם נילמד לחיות ביחד אז ההיתבוללות תהייה כזאת גדולה שלא יהיה לנו זכות קיום...אנחנו צריכים את הפינה שלנו בעולם....פינה נקייה...ואז אולי נוכל להיות אור לגוים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות..
ל"ת
נטע,
10/09/04 17:58
|
|
 |
35.
transfer was tried in fourty
homeless,
usa,
10/09/04 04:55
|
eight in return we got fifety six years of conflict one state solution to two people with one set of laws to arab and jews is the only way out
הגב לתגובה זו
|
|
 |
get a home and shut up
ל"ת
ricky,
12/09/04 02:08
|
|
 |
Keep Dreaming
America,
11/09/04 11:56
|
Just don't be surprised if you wake up one day with your throat slashed!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חבל שחנוכה לא בפתח...
פנינה,
פלורידה,
10/09/04 04:30
|
אני מסכימה אתך במאת האחוזים אבל, התכנית הזו היא בגדר ח ל ו ם. אם יקרה נס אולי נוכל לחיות בשקט במדינתנו האהובה. ישר כח, חזק ואמץ. אם כל עם ישראל היה חושב כמוך לא היינו מאבדים 1000 נשים זקנים וטף בארבע השנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפלורידה מדינצנו האהובה ???
ל"ת
אהוד,
10/09/04 05:52
|
|
 |
So what?
Natalie,
Arizona,USA,
10/09/04 10:30
|
So what if she`s in Florida?That`s what botherring you?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
no more arabs Baylin say it t
ל"ת
rami,
10/09/04 04:21
|
|
 |
32.
שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כ
כהנא צדק,
גן עדן,
10/09/04 04:14
|
אל תוותרו כל כך מהר על הגדה המזרחית. ארץ ישראל הובטחה לאבותינו מנחל מצרים עד הפרת.
כולה שלנו מדאורייתא !
שפוך חמתך על הגויים אשר לא ידעוך!
רק כך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רק עכשיו?
ארז,
10/09/04 04:11
|
איזה מטומטמים - רק עכשיו גילו את האמת הפשוטה הזאת. מילא, יותר טוב מאוחר מאשר להמשיך לחיות באותה הביצה עם כל הערבים האלה ש''ממש אוהבים אותנו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תראו מי מדבר על נאציזם !!!
דוד,
חיפה,
10/09/04 03:56
|
אני רק לא מבין למה צריך להעניק חשיפה תקשורתית לכמה הזויים שהאחריות והאנושיות מהם והלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי רק לשמאלנים??
נתי,
10/09/04 09:14
|
אולי באמת צריך לישם את הדמוקרטיה בארץ ולתת רק לשמאלנים להתבטא?? מה אתה אומר? דמוקרטיה היא לא חד צדדית ובטח שלא שיכת לאמא שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך קשים
אילן,
10/09/04 04:23
|
וזה בדיוק הבסיס לשנאת ומלחמה בין אחים. שמור על לשונך כי יום אחד תצטער על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הבא בתור
אהוד,
10/09/04 05:57
|
היום הערבים, מחר אוכלי טרף, ומחרתים חילוניים. אלה אנשים מסכנים שחושבים שהם מצילים את האנושות/יהדות. רעיונות רעים של מחרחרי מלחמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Marzel is right
Hakohen, Y.R.,
Ei-Sham,
10/09/04 03:56
|
Marzel is 100% right in demanding Arab transfer. But who will want them ? The only country who would welcome Balestinians is Iraq. Let's start to put pressure on them and hand them a few Shekels (if needed, Dollars) and get a rid of them. NO ARBS - NO TERROR !.........n
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר שטויות
ל"ת
יהודי,
ישראל,
10/09/04 08:44
|
|
 |
28.
THEY HATE ARABS
SOLOMON,
10/09/04 03:50
|
|
 |
27.
UNFORTUNATELY IT WILL NOT
REALIST,
10/09/04 03:45
|
CHANGE THE MUSLIMS' ATTITUDE, FOR WAR, MURDER, ETC.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הם והחמאס 2 צדדים של אותו מטבע
יות,
10/09/04 03:44
|
מטבע הקיצוניות הדתית/לאומית/פונדמנטליסטית.
אם אתה מצדיק אחד, אתה מצדיק את שניהם.
Its as simple as that.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה וכותב שטויות !
ישראל,
ישראל,
10/09/04 06:37
|
אתה טועה וכותב שטויות !
החמאס דוגל ומבצע רצח של כל היהודים שגרים בארץ ישראל.
לעומת זאת תנועת הימין החדשה דוגלת בעידוד הגירת פלשתינים בדרכים חיוביות כמו פיצויים כספיים, בעקרון דומה למה שמתכנן שרון ליהודים שגרים בנצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התפנות מרצון +פיצויים
רעיונאית,
בלקן,
12/09/04 11:30
|
|
 |
תן לי הכתובת שלך ואתנחל אצלך
ל"ת
ישראלי,
חסר בית,
10/09/04 08:46
|
|
 |
25.
לדויד- אולי נגרש אותם אליך?
מתבונן,
10/09/04 03:39
|
נראה מהאותיות בהם אתה משתמש שאתה לא גר בארץ אז אולי אתה מסכים שנגרש כמה פלסטינאים אליך לסלון? עוד גאון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אל תהיו פריארים
mmm,
10/09/04 03:36
|
הוא סוכן שב''כ וכולם יודעים זאת אם מישהו רוצה לעשות מעשה שלא יפנה אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כן,הפעם אני מסכים עם ברוך מרזל
ליכודניק,
מרכז הארץ,
10/09/04 03:32
|
כי אני יודע שהעולם מתחיל להתעורר בשל מיתקפת איסלם על העולם,על רוסיה-הריגת 500 ילדים,ארה''ב-3000 הרוגים+מלחת עירק וכדומה. אירופה מתחילה לגרש את הערבים, בקצור לענין כולם התחילו להבין שהתפשטות סרטנית של איסלם התפשטה ברחבי העולם וקשה למגר, הם מנסים לצמצם..לא יודע האם הם יצליחו בזה.ואנחנו מונעים את עצמנו התפשטות איסלם בקרבנו, הפתרון של ברוך מרזל הוא הגיוני,ממש הכי הגיוני, הרעיון של שרון התנתקות- בריחה מאחריות,פתרון זמני וחבל על הכסף שמושקע מיליוני דולרים בהקמת גדר..זה לא יעזור כלום,עוזר לנו מבחינה פסיכולוגית אך לתקופה קצרה מאד. לכן אין לנו ברירה להשתמש בפתרון טרנספר העם מוסלמי למקום שלו (יש להם 27 מדינות איסלמיות) ואנחנו נחיה בכבוד ולא איומים והענישה על העם אחר.. הגיע זמן באומץ ולהודות שברוך מרזל /כהנא צודק.אחרת אנחנו נשלם ביוקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אבל לא מעשי כרגע
יהודי,
10/09/04 11:51
|
היות ובעניי אין הבדל בין ערבי הגר בשכם חברון (למרות שמוא רוב החברונים מתורכיה יש אסמכתאות) קלקיליה ולזה שגר בקהיר עמאן או אפילו אלזיר מסכים אני לרעיון, אלא שאני חושב שכרגע הוא לא מעשי, ואני כמעט משוכנע שכמו שהיטלר טעה כשתקף את רוסיה במבצע ברבוסה כך עושים ראשי האיסלאם בזה שהם הרחיבו את פעולותיהם הרצחניות לשאר חלקי העולם, וכן אני חושב שלא ירחק היום ולעולם החופשי לא תיהיה שום אפשרות או ברירה אחרת ומלחמת דתות תפרוץ בוודאות גמורה , ורק אז נוכל גם אנחנו להיפתר מהבעיה הערבית מוסלמית פנאטית אחת ולתמיד,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר שטויות בקצב
אורן,
10/09/04 08:34
|
הגדר עוזרת רק מבחינה פסיכולוגית? לא ראית את הסטטיסטיקות? הגדר מצילה חיים! אתה סבך הכל חיה צמאת דם, ממש כו חלק אויבנו. האויב מבפנים זה אתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסטטיסטיקה זמנית!
דורון,
10/09/04 11:41
|
אוטוטו כבר ילמדו איך להתגבר על זה ויהיה רק יותר גרוע!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
great, more fanatics
JJ,
10/09/04 02:45
|
To all of you people who take comfort in this group, the Jewish national front, you are allowing yourselves to get high from an illusion. We are not going to throw the Arabs out and the Arabs cannot get rid of us, the sooner everyone understand that the better, the sooner we can do the 2 STATE SOLUTION and be done with this once and for all.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the arabs
listen,
11/09/04 05:06
|
already have more than a dozen & a half undemocratic states that can accomodate every sort of arab that exsists on this wheard plannat of us.they have all the wealth that is neaded to create thier own HEAVEN and YOU want US to split the tinny nutshell state of israel & create aterrorist state next to us ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
העם איתך ברוך
ל"ת
רובן,
10/09/04 02:42
|
|
 |
20.
ONE SECULAR STATE TO TWO
HOMELESS,
USA,
10/09/04 02:35
|
PEOPLE AND U GOT URSEF A DEAL OTHERWISE KEEP DREAMING BA ASPAMYA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Muslims can't get along with
D,
11/09/04 02:14
|
anyone. You claim you want one secular state for two people, but Palestinians couldn't even get along with Lebanese or Jordanians, themselves Arabs. Yugoslavia fell apart, the Chechnyans want their own nation. . . . Why can't Jews have their own state in their historical homeland. The Palestinian authority has already declared in its charter that the future Palestine will be a Muslim state. Stop lying about what you want. If you want peace, then build your own state, stop teaching your children to hate Jews and Christians, recognize Israel's existence as a Jewish state. If you don't, all you'll have is nightmares--like the last 4 years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
learn to share
homeless,
usa,
11/09/04 18:23
|
one secular state solution is the only way out of the turible conflict . The kind that is being working for over two hundreds years in the USA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
STUPID IDEA
HOMELESS,
USA,
10/09/04 02:33
|
HAGIRUSH SHELL PALESTINEEM MA LOD VA RAMLA IN FOURTY EIGHT BROUGHT UPON ISRAEL FIFETY SIX YEARS OF BLOODY CONFLICT CAN YOU IMMESION GIRUSH KOL HA ARAVEEM EVEN IF YOU DO SO YOU STILL GET A BELION AND A HALF MUSLIM TO DEAL WITH THE LEADER OF THIS NEWLY ORGANIZATION IS YOUNG AND INEXPERIANS WE SCREWED UP ENOUGH IN FOURTY EIGHT WHEN PALESTINIANS CITIES WERE DEPOPULATED BY TZA AL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יופי כל הכבוד
אילן,
10/09/04 02:18
|
הכלכלה תפרח ישראל תתחזק מבחוץ ומבפנים ותהפוך למעצמה חזקה. לארהב יש אינטרס שישראל לא תהפוך לכל כך חזקה. ישראל כבר מעכשיו הרביעית בגודלה כמעצמה גרעינית. ארהב גם לא מעונינת שלישראל יהיו יותר מדי לווינים בחלל. לכן ישנם גורמים ששואפים להכשילנו ונותנים לערבים להתישנו. הבעיה המוסלמית גוברת בעולם וזה הזמן לעשות הכל בכדי לחזק את ישראל. ברגע שננטרל את הפלסטינאים לא תהיה מלחמת אחים הצפויה במאה אחוז זה בדוק עם ישראל יתאחד ויתחזק מכל הבחינות בעיקר כלכלית ולא נצטרך לכתוב צוואה לפני שנעלה לאוטובוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ממש צודק אבל
חילוני,
10/09/04 01:49
|
|
 |
אם תרצו אין זו אגדה...........
ל"ת
אינשללה...,
10/09/04 02:35
|
|
 |
16.
נחמד ולא מעשי
חלומות,
באספמיה,
10/09/04 01:49
|
יהודים הם על שאמור להיות חכם. אולי מישהו סוף סוף יעלה איזה רעיון *מעשי* לחיסול הטרור במקום החלומות האלה? התרומה האמיתית של כל ה''חכמים'' האלה תהיה כאשר יציעו פתרוהות מעשיים ולא אידאלים שלעולם לא ייושמו. גם בגין שר ''שתי גדות לירדן'' אבל בסופו של דבר יישם פתרונות מעשיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרוש הערבים = קיום מדינת ישראל
משה,
תל אביב,
10/09/04 07:29
|
חשוב מאד ללמוד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרוש המתנתל = קיום מדינת ישראל
משה,
פ'ת,
10/09/04 20:28
|
הבנתה משה לגרש את האויב שהוא לא פחות ולא יותר המתנחל הברברי והרצחני מהשטחים הכבושים לארץ מוצאם לאמריקה לפרו לבוליביה לצרפת שם ידאגו ליהד אותם מחדש ולחלט להם את ה250 אלף דולר שאמורים לקבל על חשבון משלם המסים לטובת המשך פיתוח ארץ ישראל הנאורה ליפני כן לידאוג ולישפוט אותם על היתעללות בחסרי ישע על שוד וגניבות והיתעשרות על חשבון הזולת ועל ביזיון מדינת ישראל הבנתה משה ממשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד שב, קום, תן יד, כלב טוב
ל"ת
מנחם,
רמת גן,
12/09/04 09:06
|
|
 |
למשה,
מזועזע,
תל-אביב,
10/09/04 13:08
|
לך תלמד היסטוריה גזען. גם הנאצים רצו למגר את האוייב היהודי שהכין מצות מדם ילדים. טפו עליך ועל שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שאלה של זמן
CtrlX,
10/09/04 10:37
|
זו רק שאלה של זמן עד שתגיע המילחמה הגדולה של העולם במוסלמים, וכשהיא תגיע חילופיי האוכלוסין יראו אפשריים מתמיד, הבעייה היא שהסמול מנסה למסור את כל השטחים שיהיו יכולים בעתיד לשמש לחילופיי אוכלוסין..
רק סתום מוותר על קלף המיקוח שלו תמורת כלום. (לכלום אין ערך אז למה כלכך חשוב לקבל אותו??)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
At Last!!
Yaniv,
USA,
10/09/04 01:46
|
|
 |
to Yaniv
מ. מרים,
מרכז,
10/09/04 08:37
|
you know what, Yaniv? you have no right to express your opinion as long as you do not live here, in Israel. any opinion at all
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why cant he speak
Natalie,
USA,
10/09/04 10:39
|
Why not if we dont live in Israel,mean we aren`t Israelly anymore or dont love Israel,what the hell are you talking about?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
להחזיר אותו לכלא
דמוקרט,
10/09/04 01:45
|
השתגעו שם למעלה ? למה שחררו אותו מהכלא? ראו הוזהרתם. הלקח של רבין לא נלמד. ב''זכות'' אנשים כאלה נמשיך לשלוט על עזה ולהטביע אותה בדם חיילנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לכלוא יפי נפש מסוגך
ל"ת
חיים,
ישראל,
10/09/04 03:04
|
|
 |
13.
שורה תחתונה
דני,
10/09/04 01:43
|
תשאלו כל שמאלני וכל ישראלי וכל אחד מהם יגיד שהוא מעדיף את ארץ ישראל ללא ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
צודק ב100%
ל"ת
שושו,
10/09/04 01:42
|
|
 |
חבל על הזמן !
מרון,
לוד,
12/09/04 01:33
|
אם לא נתעשט ונקבל החלטה אמיצה תוך שנים ספורות לא תהיה מדינה יהודית בארץ ישראל ובהכרח גם לא יהודים כי או שנגורש במקרה הטוב או שנרצח במקרה הפחות טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לוחמי חופש נגד כיבוש אסלמי
אולג,
מעלה אדומים,
10/09/04 01:38
|
|
 |
10.
איום, אבל באמת אף נאצי לא שלח
את בנו להתפוצץ,
10/09/04 01:35
|
במקור אני בכלל הצבעת מר''צ, וכרגע שינוי, ואני תומך בהתנתקות, אבל הציטוט האחד הזה של מרזל נכון:
''אף נאצי לא שלח את הילד שלו להתפוצץ, ולהרוג יהודים יחד איתו''.
אפילו הנאצים לא שלחו את ילדיהם להתפוצץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק תיתן להם הזדמנות ותראה...
ארז,
10/09/04 04:21
|
תנסה לראות מה הערבים היו עושים במקום הנאצים ותבין שהם הרבה יותר גרועים. הסיבה שהערבים עדיין לא הראו את יכולתם בתחום השמדת עם זה בגלל צה''ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנם לא שלחו, אבל המסקנה הפוכה
המוסר הנכון,
10/09/04 02:28
|
הנאצים, בקור הרוח שלהם בחיסול ההמוני הוכיחו את אי אנושיותם - - התגובה האנושית לעצבים כעס ותסכול היא אלימות , למרות שהפלשתינאים מוכיחים שלחיות מסוימות מוסר יותר גבוהה משלהם , עדיין הנאצים היו נוראיים פי כמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הם שונים?
אילן,
10/09/04 04:36
|
הפלסטינאים מציירים צלבי קרס בכל חור והטבח באוטובוסים מראה שהם רוצים להשמיד אותנו עד האחרון עד עפר עד הסוף. אם הפיגוע בחוות הגאז היה מצליח הם היו משמידים חצי מתל אביב. מה אכפת להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק תיתן להם היזדמנות
tt,
10/09/04 04:15
|
תנסה לראות מה הערבים היו עושים במקום הנאצים ותבין שהם הרבה יותר גרועים. הסיבה שהערבים עדיין לא הראו את יכולתם בתחום השמדת עם זה בגלל צה''ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Count me in
ל"ת
Meir,
STL,
10/09/04 01:34
|
|
 |
8.
HOL HAKAVOD
AD,
NY,
10/09/04 01:29
|
|
 |
7.
קשה למצוא יהודים כדוגמת ברוך
בני,
10/09/04 01:14
|
מרזל אשר מוכנים לוותר על הפוליטיקה האישית למען טובת המדינה (הרי זה לא פולטיקלי קורקט לדבר על ''גרוש ערבים'' ועוד לאחר שההתנתקות ''יצאה לדרך'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה חדש?
חיים,
10/09/04 01:07
|
ההזויים מרזל בן-גביר ושות' (שישה נערים ונערות בראשית לבלובם המיני) זוכים לרנסס בעת האחרונה. לא כי עומדים מאחוריהם גייסות, אלא פשוט כי כל הקוים העיתונאיים נחצו, הפרופורציות נופחו והטמטום חוגג. חליק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ברוך מרזל הוא הסיבה
Yossi V,
10/09/04 01:02
|
|
 |
So, you justify the Shoa?
Moshe,
USA,
10/09/04 02:14
|
|
 |
4.
למדו מהנאצים
ד,
10/09/04 00:44
|
ועכשיו שישים שנה אחרי השואה ומחנות וגרושם של יהודי ארופה מישמים הצאצאים של הקורבנות את משנתו של הקטן אם השפם ולא נישמע קול בעם בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו קרא לרצח והשמדת ערבים?..
ל"ת
פשוט קשקשן,
10/09/04 09:27
|
|
 |
הקונוטציות נאציות לא כאן מקומם
YZ,
10/09/04 07:03
|
אין במלחמה בינינו לפלסטינאים שום דבר שמזכיר התיחסות של נאצים ליהודים. כל מי שמנסה לתת איזו שהיא קונוטציה נאצית, רק מרומם את הנאצים לדרגה של בני אדם ומפחית ללא גבול את עומק השוואה שעברה על עמינו במלחמת העולם השניה. קשה (ואולי בלתי אפשרי) למצוא בהיסטוריה האנשויות תופעה המגבילה לנאציסם ומעשי הנאצים נגד העם שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתה יפה yz,ואתה בהחלט צודק
ל"ת
ג*ף,
10/09/04 18:19
|
|
 |
ONE BIG DIFFERENCE
ALON,
10/09/04 05:55
|
THERE IS ONE BIG DIFFERENCE THAT THE SMALL IN ISRAEL JUST LOVES TO IGNORE. THE JEWS WERE LOYAL TO GERMANY AND AN INTEGRAL PART IN THE GERMAN CULTURE, AND DID NOT CALL FOR THE DESTRUCTION OF GERMANY AND THE GERMAN PEOPLE AS THEY SAW THEMSELVES A PART OF IT. THE ARABS ON THE OTHER HAND, CALL FOR THE DESTRUCTION OF ISRAEL AND THE IRRADICATION OF THE JEWS IN THAT PART OF THE WORLD. THE ARABS CONDUCT AND PARTICIPATE IN MASS MURDERS AGAINST THE JEWS IN THE FORM OF TERRORIST ATTACKS. THE ARABS DO NOT AND REFUSE TO SEE THEMSELVES AS A PART OF ISRAEL. THEREFOR THE ARABS INSIDE ISRAEL ARE AN IMMEDIATE DANGER TO THE EXISTANCE OF THE STATE OF ISRAEL AND TO THE LIVES OF JEWS HERE.IN CONCLUSION ONLYV SEPARATION, OR THE RREMOVAL OF ARABS FROM ISRAEL WILL BRING PEACE QUIET AND PROSPERITY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
one big difference
zahav,
USA,
10/09/04 20:31
|
Whoever you are, you are quite correct in your observation. This lack of loyalty is apparent in many muslim communities world wide.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The left cannot spell?
Moshe,
USA,
10/09/04 02:17
|
|
 |
ואתה Moshe לא מסוגל להוריד
לשון עברית,
10/09/04 03:00
|
תוכנת כתיבה בעברית... אבל ביקורת יש לך יופי על אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sorry.
Moshe,
USA,
10/09/04 06:18
|
מרוצה?
פשוט יותר נוח לי לכתוב במקלדת.
אבל שגיאות הכתיב בעברית, נפוצות מדי -אצל אחרים גם- ולכן כתבתי.
עמך הסליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פנאטים מטורפים תרדו מהעץ
משה,
פ'ת,
10/09/04 00:42
|
אתם זורעים הרס במולדתנו אתם בהמות שאן להם אלוהים מה שמעניין אותכם זה רק דם חלאות 250 אלף דולר על כל בית אתם מקבלים ושקל לא הקעתם ברכישתו קומבנטורים טחמנים אין לכם מקום במדינתנו קחו את הכסף ותחנקו איתו ורק תניחו לנפשנו עלוקות נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Go stay with them
Natalie,
USA,
10/09/04 10:45
|
To all the people like you stupid enought to love Arrabs more then your own,go and stay with these fanatic Arrabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולה - תירגע!
ל"ת
אני זה אני,
10/09/04 10:14
|
|
 |
הלו תירגע.כרגע זה הדבר
שלום,
10/09/04 02:19
|
|
 |
If we can have pro-terrorist p
Moshe,
USA,
10/09/04 02:12
|
parties, there is no reason why a call to Transfer is not legitimate.
And there is no need tp curse those who have different views.
Aside, you intelligent person, הקעתםhas a spelling error...put an Alef there, not an Ayin.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
KOL KACH NA-CHON
DAVID,
10/09/04 00:33
|
VERY VERY TRUE!THERE WILL NEVER BE PEACE UNTIL WE DEPORT ALL THE ENEMIES AMONGST US!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
KOL KACH NA-CHON
DAVID,
10/09/04 00:33
|
VERY VERY TRUE!THERE WILL NEVER BE PEACE UNTIL WE DEPORT ALL THE ENEMIES AMONGST US!
הגב לתגובה זו
|
|