 |
30.
במדינה מתוקנת היית יושב
SY,
19/09/04 13:45
|
בכלא על חוסר הבנת הידיעות שהובאו בפניך. והתעלמות שיטתית מיועץ לעינייני ערבים שכרגע אנני זוכר את שמו רק ידוע לי שהוא מתגורר באור-יהודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
להוקיע את משה דיין
מתבישת לגור ב,
שד משה דיין,
11/09/04 09:13
|
הוא האחראי לרצח של 2500 חילים, ועוד יש קריות, שדרות ורחובות על שמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מדהים...
האחד,
11/09/04 08:45
|
מדהים שאדם כזה לא הוצא להורג או לפחות הושם בכלא עד שארית ימיו על שלמעלה מ-3,000 בני אדם נהרגו בגללו. כנ''ל לגבי דיין, גולדה, סנה ויתר החלאות באדם המצויים לרוב במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אחריות הפוליטיקאים בישראל
רינה,
נתניה,
11/09/04 08:04
|
מעולם לא לקחו (להוציא את יצחק רבין) פוליטיקאים ישראלים, אחריות למעשיהם. תמיד היה ש''ג לטפול עליו את האשם. האם כך ראוי שפוליטיקאים במדינה דמוקרטית יתנהגו? ואולי ישראל היא לא מדינה דמוקרטית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להעמיד לדין את ועדת אגרנט
יורם,
מרכז,
11/09/04 07:36
|
31 שנה אחרי אותו אסון. שהאמת פרוסה לפנינו והכל כתוב על הקיר. ואלפי בנים טמונים עמוק באדמה אלי זעירא רק יכול לישתוק. אין לנו כח ורצון להקשיב לשטיות שלך. כל הישיבות עם דיין וגולדה והסבירות הנמוכה תישמור אותם לעצמך. האמת ידועה לנו מה שרק מוריד מערכך היום שאז בשנות השביעים שכולם ידעו שהערבים באיזו שלב יתנו לנו מכה. אתה אלוף בצ''הל היית עסוק באין ספור ישבות של יש מלחמה או אין מלחמה לקחתה את הסבירות הנמוכה. פגישה עם חוסין וגולדה הכל עובר לך דרך הידים ואתה בסבירות הנמוכה. אלי זעירא תמיד תישאר ראש קטן. ותפסיק להופיע 30 שנה אחרי. תספר לפחות היום את האמת שליד משה דיין כולכם הייתם שפנים אף אחד מאלופי צ''הל לא יעז לומר משהו נגד דיין. גנב העתיקות שלט בכם ומי שהמיר את פיו שילם. זה היה ההמשך המפחיד של בן גוריון. דיין היה איש היד החזקה והגיע הזמן לישמוע את האמת ולא אוסף שטיות שכולנו יודעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Did we purposely wait?
Dr No,
Holon,
11/09/04 03:36
|
Arabs will not do peace when they are the loosers. This what Dayan, Golda and the Americans knew. That's why we have peace with Egypt at the cost of 2000 soldjiers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
למר זעירא
שמחה,
10/09/04 23:26
|
אם היה לך כבר את האומץ לומר שועדת אגרנט הדיחה אותך מתפקידך בצדק הייתה צריך לאגור אומץ ולומר מה הייתה הסיבה שועדת אגרנט ביססה את ההדחה שלך שהייתה לך דיעה מוטעת על סבירות נמוכה של מלחמה לי יש בזכרון סיבות אחרות מאד ספציפיות שארעו אתך אם פרוץ המלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שבר שתיקה לפני שנה
יעקב,
מודיעין,
10/09/04 23:25
|
זעירא שבר שתיקה לפני שנה במלאת 30 שנה לפאשלה המסוכנת ביותר בתולדות המדינה,במסגרת ערב שנערך בעמותת גימלאי קהילת המודיעין בהנחיית יעקב עמידרור.דבריו הודלפו לעיתון המתחרה ואז הוא יצא בכתבה/הודעה מסודרת בעיתון.הוא אמנם מודה בטעויות אך עדיין נשמע יהיר.מרבית הטעויות של עם ישראל הן בגלל היהירות של מנהיגינו בעלי האגו הגדול.לו זה היה משתפר חיי כולנו היו טובים יותר ובטוחים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גולדה ודיין אחראיים לרצח חיילנ
ל"ת
אין ספק,
10/09/04 23:01
|
|
 |
21.
אשם בהערכה וברמת איסוף המידע
א.פ,
רחובות,
10/09/04 22:24
|
אלי זעירא אשם כראש אמן על פי דבריו בנושא הסבירות הנמוכה כאדם שהשתתף בישיבה המכרעת ואם חשב שדיין טועה שתק ואם חשב כמוהו אזי אשם יותר ממנו הרי הוא כראש אמן אמור להביא את המידע על הטילים נגד מטוסים וטילי הנ''ט שבידי המיצרים.
דן מרגלית - מדוע לא שאלתה על כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
גולדה אשמה דדו זכאי
לילו,
ירושלים,
10/09/04 20:59
|
אלי זעירא לא מענין את אף אחד עכשו אנחנו יודעים וגם כל העם הזה יודע את האמת , הבחורים שלנו הלכו בגלל פוליטיקה מסריחה של גולדה את דיין וממשלתה .אמנם זה מגיע טיפין ןלאורך עשרות שנים אבל הכל נגלה ומתגלה גולדה ידעה ולא עשתה דבר . אני מקווה שנשמות הבחורים רודפים אותה במרחבי הזמן ולא תהיה לה מנוחה. אנחנו איבדנו את אחד הבחורים הטובים בגללה. יעקב יהי זכרך ברוך לעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה הוא זומם עכשיו?
ע.ע.,
10/09/04 20:07
|
לראיונות מסוג זה יש תכלית, בדרך כלל הכנת דעת הקהל לחזרה לפעילות ציבורית. התגובות לכתבה צריכות להיות שליליות במידה כזאת שהאיש לא יעז להגיח ממאורתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Paranoya
Limon Humtsat,
10/09/04 21:01
|
The man was Aluf in 1973 That means he is at least +70 I don't think he has any intention to to come back .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You will be surprised
ע.ע.,
11/09/04 12:34
|
Anyway, it is better to take measures now to avoid such possibility, remote as it may seems
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
דן מרגלית טופח לעצמו על השכם
ע.ע.,
10/09/04 19:36
|
אלי זעירא לא שובר שתיקה. הוא כבר התראיין בעבר ואף כתב ספר שגרר בקורת נוקבת על נסיונו לשחזר את ההיסטוריה. נסיון עיתונאי נואל ולא מכובד לקידום עצמי בעזרת כותרת סנסציונית בדבר 'שבירת שתיקה' כביכול. גם בארזים נפלה שלהבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עדיף שישבור את הראש לעצמו !!!!
ל"ת
אזרח,
10/09/04 19:17
|
|
 |
16.
עכשיו הוא נזכר?
מתן שהיה שם,
10/09/04 18:29
|
|
 |
15.
האמריקאים הם האחרונים ש....
בגללם היו לנו,
הרבה חללים,
10/09/04 18:28
|
האמריקאים הם האחרונים שאפשר לסמוך עליהם. הם הרי עיקבו בכוונה את משלוחי הנשק וכל מה שהיה חשוב להם זה שישראל לא תנחיל מפלה למדינות ערב. למה אנחנו צריכים לרצות אותם כל הזמן ולשלם בשל כך בחיי בנינו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
Elie Zeira
Jack,
10/09/04 16:59
|
The audacity that this man has is utterly incomprehensible. To dare and criticize others when it is rather obvious that it was HIS ABSOLUTE responsibility to break the rules or to resign and he did not do either, now he is sitting and analyzing other people responsibility. Had you, Elie Zeira, resigned in protest as a stern warning for what is about to take place, history would have been rather different, while many tragedies would be saved. You are the last person to have any right to criticize ANYONE BUT YOURSELF
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עם כל הכבוד אדוני האלוף....
יהודי,
ישראל,
10/09/04 16:41
|
למה חכית שכולם מתו בשביל לדבר ... יכולת להגיד כל זה לועדת אגרנט.. אני כחייל אז ראיתי בך ורואה בך היום ומחר האחראי לפריצת המלחמה ההיא.. איך התנהלה המלחמה מי תפקד ומי הפריע לדדו ולצהל לתפקד זה ענין אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אין אשם אחד!!!
שמוליק,
ראש''לצ,
10/09/04 13:59
|
בכל מערכת, כאשר מעורבים מס' גורמים ונוצרת בעיה אין אשם אחד. לכל אחד יש את חלקו מי יותר ומי פחות בהתאם לתפקידו. בשורה תחתונה כל אחד אמור היה לתת את ''הדין'' בצורה כזו או אחרת בהתאם לתפקידו. העובדה שלא נגעו בדרג המדיני כלל כי אם רק בדרג הצבאי העלתה, מעלה ותעלה ריח רע. ככלל דרג צבאי במקרים כאלה ממליץ ודרג מדיני מחליט וטוב שכך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהרון יריב
עדי,
USA,
11/09/04 01:58
|
אחד האשמים העיקריים בשחצנות כל הדרגים היה אהרון יריב, ראש אמ''ן עד זמן קצר לפני המלחמה. ראיתי אותו בהרצאה בקרית מוצקין כמה חדשים לפני המלחמה ויצאתי מזועזה. לדבריו עזת הערבים לא יהיו מסוגלים להתמודד עם ישראל גם בעוד 100 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין זעירא האחראי העיקרי
ע.ע.,
10/09/04 19:16
|
הדרג המדיני היה שאנן בין השאר בגלל שהסתמך על הערכות המצב של זעירא. למרות שהדרגים המקצועיים במודיעין היבשתי והימי התריעו בפניו כי כל הסימנים מראים על מלחמה קרבה הוא לא 'דפק על השולחן' אלא המשיך להחזיק בקונספציה המשותפת לו ולדרגים המדיניים. ניחוח העוצמה השלטונית גברה אצלו על אחריותו לבטחון המדינה ואזרחיה. בדיעבד, במחיר נוראי, השתכנעו מצרים וירדן שישראל חזקה דיה כדי שיזנחו את דרך המלחמה ויחתמו איתה הסכמי שלום. בסופו של דבר הקורבן האמיתי במערכת השלטונית לזחיחות הדעת הנפשעת של זעירא היה הרמטכ''ל דאז דוד אלעזר אשר דרש גיוס מילואים מבעוד מועד ונדחה, בין השאר בהסתמך על חוות הדעת של זעירא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זעירא תגיד את האמת
''מגח'' 1,
בעמדה,
11/09/04 08:03
|
למה זעירא לא מספר שדיין בעצמו הפעיל השפעה והיתערב ביכדי למנותו כראש אמן'' אחרי אהרון יריב בסבב המינויים פיתאום זעירא הצבוע מיצטרף לצד של הניפגעים לצד של דדו ותוקף את המתים מי שלא יכול לענות דיין. למה הוא לא מספר שבמקום לעסוק בעבודת מודיעין אמתית הוא עסק בהיתלקקות לדרג הפוליטי בכלל ולדיין ביפרט ולדוגמא .איך זה שלא הכירו ולא הייה מענה לכלי נט'' כמו הסגר היכן זעירא מדוע לא שמעו להערכות חיל האויר בדבר זמן הטיפול בסוללות הנמ'' ולסיכום : זעירא במדינות אחרות אחרי מחדל כזה אנשים מיתאבדים פה בארץ אתה מעז עוד ליפתוח פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ע.ע. - צודק 100% בכל תגובותיך
ל"ת
A Woman,
10/09/04 23:49
|
|
 |
11.
בגלל גולדה ודיין הרבה בחורים..
לזכוראתהנופלים,
10/09/04 13:49
|
שהיו יכולים לשחק היום עם נכדיהם שוכבים עמוק עמוק באדמה. הם היו האשמים המרכזיים והם נוכו בגלל השחיתות ושלטונה של ''המפלגה'' בכל המערכות, כולל זו המשפטית, באותה תקופה. דדו היה השא שהועלה לעולה על אף שבזכותו וכמובן בזכות שרון ניצלה ישראל משגיאתם הפטאלית של דיין וגולדה. לא היה לפניה ולא היה עוד אחריה ראש ממשלה בישראל שכמעט וגרם לנפילתו של בית שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיסמאות ריקות
הייתי שם,
11/09/04 08:46
|
מסכים איתך בדבר המנהיגות של אז. אבל הסיסמא ששרון הציל אותנו ריקה מתוכן. ''בזכות'' שרון היו נהרגו לא מעט לוחמים במלחמה זו וכל זאת משום שהיה אז והתנהג יותר כפוליטקאי מאשר כמפקד. הצילו אותנו החיילים והמפקדים הזוטרים בשטח וכמה גנרלים כמו דדו, ברלב, אדן שהפוליטיקה והיוהרה לא דבקה בהם. וחוץ מזה, האם הפוליטיקה של היום ובראשה שרון נקיה יותר משחיתות ולכלוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הבלוף הגדול
יהואש הרכבי,
ק.עין החורש,
10/09/04 13:26
|
לא היתה שום הפתעה אלה קומבינה...קחו הישג צבאי מוגבל....תמחק החרפה..ונגיע להסדרים.מדינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אלי זעירא
חבא,
עמק יזרעאל,
10/09/04 13:19
|
|
 |
8.
בשביל זה חכית כה הרבה?
משה שפרבר,
מרכז,
10/09/04 12:40
|
כל כך הרבה זמן לקח לך להסיק או להודות שטעית ונכשלת כשלון עצום ורב? אנו זוכרים הרבה מה שנכתב עליך ותוארת. אז התקשורת לא כל כך היתה נוראה, ובהחלט היו דברים שדייקו בהם. מה שאתה אומר עכשו - ואני מניח שיכולת להגיד מזמן ובאישור - כולם אמרו, ידעו, חשו וכאבו זאת מיד במלחמה ולאחריה, ועוד הרבה הרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אלי זעירא
חיים,
10/09/04 12:32
|
על כתפיי השחצן הזה רובץ האסון הגדול ביותר מאז קום המדינה! מוזר שקיבל אומץ אחרי 31 שנה לפתוח את הפה... לזכותו יאמר שיש לו את היכולת להודות במחדליו. לצערי תחושתי היא שהדרגים השונים לא הפנימו את פשלות יום כיפור וסכנות הקונספציות, ה''סמוך'' וה''יהיה בסדר'' שרירות וקיימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
גם אם באיחור
דני,
ראשל''צ,
10/09/04 12:13
|
העיקר שלאט לאט לומדים במדינה הזאת לקחת אחריות - גם אם באיחור של 31 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
היתה זו מלחמת ברירה?
ישראלי,
ישראל,
10/09/04 11:48
|
ככל הנראה היה לגולדה מאיר, יגאל אלון, ישראל גלילי וחבריהם קונספציה על פיה ישראל תותקף, תנצח בענק ותכתיב תנאים. זו ככל הנראה הסיבה לכך שהמידע שבא מהמלך חוסיין לא היה רלוונטי בעינייהם. אכן ישראל ניצחה, אך באיזה מחיר?!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מומלץ.
המזהיר בפתח,
10/09/04 11:28
|
על המחדל של זעירא, דיין וגולדה, ולמעשה לכל הפולטיקאים והמפקדים שלא פתחו את הפה וצעקו- מלחמה בפתח, מול ההתחשבות בארה''ב,-- שילמו בחייהם אלפי צעירים\הורים, ונהרסו משפחות שלמות, ועם עשרות אלפי פצועים והלומי קרב, וכימעט חרב בית שלישי!!!!!! אני מקווה, וכך גם עם ישראל, שבעתיד לא יתחשבו בכוונות הלב של שליט זה או אחר, אלה ישפטו וינתחו את המקרה, לפי הנתונים בשטח. אם צריך גיוס.. אז לגייס. עדיף להפסי כסף ולא מדינה. ולא השמדת עם!!!! כי במלחמת יום כיפור1973- עמדנו על סף קריסה!!, אולם במאמצים של לוחמים עזים הפכנו את הקערה על פיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בכל מילה !!!!
ל"ת
מישהיא,
10/09/04 23:50
|
|
 |
3.
אדם מבריק ששגה בנקודה קריטית
טונקלשוורץ,
10/09/04 11:26
|
זעירא סומן כמי שהיה ראוי לרשת את גולדה מאיר בהנהגת מפלגתה והמדינה. ועדת אגרנט עשתה עימו עוול מסוים, שהרי אילו הייתה מטילה את האחריות גם על דיין וגולדה היו הדברים מקבלים את הפרופורציה הראויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצית לברך ויצאת מקלל
ע.ע.,
10/09/04 19:27
|
אתה טוען (ואני שומע זאת לראשונה) כי זעירא סומן לעמוד בראש המערכת הפוליטית. האם ניתן להבין מכך כי לשם קידומו הפוליטי הוא היה מוכן 'לכופף' את המציאות הבטחונית עליה הוא היה ממונה ? אם זה המצב אזי הפשע הוא כפול ומכופל: הקריב את בטחון המדינה ואזרחיה באופן החמוּר ביותר למען תאוות השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיטפוטי ביצים
הייתי שם,
10/09/04 12:28
|
מדהים איך היום אחרי שהעובדות ידועות עוד אפשר לחשוב כך. זעירא הוא המוצר המאפיין את השחצנות והיהירות של הישראלית שבאה בעקבות מלחמת ששת הימים. שמו את האדם הכי לא נכון במקום בו נדרשת רצינות, ספקנות יסודיות וגם קצת צניעות. זעירא, מבריק ככל שיהא, התגלה כאחד שאין לו אף אחת מתכונות אלו. היום כאז, לא חסרים לנו המבריקים. נחוצים לנו קצת מנהיגים אמיתיים ורציניים שאלה יש בהם גם מדה של צניעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-3
המזהיר בפתח.,
10/09/04 11:47
|
ממש לא מסכים איתך. זעירא- כישלון!!!. האדם הזה כישלון, ובכלל לא מבריק. כולם ידעו שיש מלחמה בפתח. הרי אם צפית רק בטלויזיה, היית רואה איך הכתב רון בן ישי, העביר כתבה מעולה על ההכנות המצריות למלחמה. את סוללות העפר, את קידום הטילים, את ההכנות המצריות לצליחת התעלה. ראו גם חיילים במוצבים את כל אלה. אולם השתיקו אותם. היכן היית ב-1973? בטוח לא במוצבי התעלה. כש-4-10 חיילים בכל מוצב, עם הספקה מועטה, כשהעבירו את החיילות לעורף, היכן זעירא היה? כל הזמן טען על סבירות נמוכה!!!!. אני הייתי מפרק את אמ''ן לחלוטין. אנני בוטח בגוף הזה בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הלקח הכי חשוב
מרק,
נתניה,
10/09/04 10:11
|
שהדרג הצבאי יפסיק לקבל הערכות של פוליטיקאים מטומטמים ויעשה עבודה מקצועית בלתי תלויה.גנרלים אמורים להיות כפופים לפוליטיקאים אבל אינם אמורים למצוא חן בעיניהם ולהכפיף מקצוענות לטובת ליקוק תחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מודה ועוזב ירוחם !
מ ו מ ו,
10/09/04 10:04
|
|
 |
הוא מגמגם, לא מודה
ע.ע.,
12/09/04 14:31
|
- ראיון לא חשוב שמטרתו עלומה - כמו אז, מלל מטעה חסר תוכן ענייני, מותאם לציפיות הקוראים - יש פשעים שלא ראויים לסליחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה שבשטח נעזבו יותר מ3000
ל"ת
:-),
10/09/04 13:55
|
|