 |
110.
ל-מטומטם-109- לא לכתוב שטויות!
לא צריך אותך,
ישראל,
14/09/04 01:16
|
אם אידיוט כמוך הולך למילואים, אז אוי לשמירה שלך! על תעשה טובות, טמבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
אלוהים ישמור איזה אנשים רעים!
ש.א,
י-ם,
13/09/04 13:30
|
כל אלה שמצדדים ב'דרכו' של השוטר,גם אם תצומו מהיום ועד צאת יום כיפור זה, לא תכפרו על רשעותכם. אתם אנשים מטומטמים, חסרי לב וכל ערך לחיים. זה שילוב אלוב ומסוכן. מזל שכשאני יוצא למילואים אני לא חושב עליכם אחרת המוטיבצייה שלי לשמור על המדינה הייתה 0. מדובר פה בפריצת שוטר (שמלא בטימטום) לשטח פרטי בו מותר לכלב להתהלך חופשי, כל שכן להגן. כל כך כואב לי לגלות כל פעם מחדש את הרוע התמון באנשים כמתכם. במדינה מתוקנת (כדוגמת בריטנייה), השוטר היה צריך לתת את הדין על מעשיו ולא להיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
לבעלים הדבילים של האמסטף-69
שונאי אידיוטים,
ישראל,
13/09/04 00:46
|
|
 |
אם אני הוא האדיוט
בעלים של אמסטף,
13/09/04 02:05
|
אז למה אתה פונה אליי בלשון רבים
זה שאני כותב ''בעלים של ...'' זה לא אומר שמדובר במספר בעלים אלא בעלים יחיד.
אז לפני שאתה מכנה אותי אדיוט,מטומטם וכו' ולפני שאתה מגיב בהיסטריה -לך תלמד הבנת הנקרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה מנותק
מתן,
13/09/04 12:15
|
''בעלים דביליים'' זהו הביטוי השגור והמקובל. ''בעלים דביל'' נשמע דבילי......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה אדיוט?
בעלים של אמסטף,
13/09/04 19:11
|
תקרא את כל התגובה שלו ותראה שהוא פונה אליי בלשון רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאידיוט- הבעלים של האמסטף
סטודנט,
הטכניון,
14/09/04 17:52
|
אתה האידיוט הכי גדול כאן. עם הטיפשות שלך מוטב שתפסיק להגיב. כל תגובה שלך מטופשת יותר מקודמתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
ארור מגדל כלבים וחזירים
eli,
re,
12/09/04 23:24
|
בנוסף לכך, שזה סכנה לגדל כלבים שזה מביא מחלות נוראיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה שפוי........נכן???!!
ל"ת
אלדד,
13/09/04 11:29
|
|
 |
106.
לאסור גידול שוטרים מסוכנים
אלה,
רחוק מהרוצח,
12/09/04 21:12
|
אם שוטר הייה מאיים על הכלב שלי בנשק חם הייתי מגנה על כלבי בגופי ואם הייתה האפשרות יורה בשוטר וטוענת להגנה עצמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל מאד שהשוטר לא ירה גם בך
שונאי דבילים,
ישראל,
20/12/04 20:42
|
|
 |
מסכים איתך --
ל"ת
אוהב יונקים,
13/09/04 01:15
|
|
 |
105.
כתב במחנה
סדאם ח.,
מחנה גואטנאמ,
12/09/04 18:34
|
לשוטר שלום רב, אשמח להיפגש איתך בהקדם, אם תוכל, אנא בו חמוש.... כתובתי: רחוב המנוחסים מחנה גואטנאמו איי שם בארה''ב
עשה טובה ובו מהר כי האמסטאפים פה שמו אותי על הכוונת של השיניים !!!
יאללה ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
אני בעל הכלב!
עופר,
ירושלים,
12/09/04 16:29
|
דבר ראשון לאלה שמבינים כלב זה הדבר הכי קרוב לאדם ואמסטף הזה לא היה מזיק לחתול כולם היו אוהבים אותו השוטר בא במניע אחר וירא בכלב שהשוטר היה מחוץ לגדר והכלב היה בפנים קרוב לגדר והקליע היה מסודר יפה על הארון ככה שאין מצב שהכלב לא קפץ והכלב לא מתקיף ואנשים ובן אדם ראה אותו שהוא עומד בקיר אחרי היריה והוא היה מחוץ לגדר והגדר הייתה גבווה והוא היה צריך ל'קפוץ ככה ששום דבר לא נכון וגם אני בעל הכלב דיברתי עם השוטר הזה לבד אחר כך והוא לא היה ניראה מובהל בכלל ומפוחד בכלל והוא אמר לי סליחה כאילו עשה לי טובה ויש פה הרבה דברים לא אמיתיים ועצוב מאוד שכלב כל כך טוב שכולם אוהבים ויודעים שיש שם כלב בנאדם נכנס לחצר פרטי של הבניין והסיפור לא ניגמר כולם עצובים ולא נוותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משתתף בצערך
שוקו,
13/09/04 00:05
|
אל תתייחס למפגרים פה ותעשה לי טובה ותגיש תביעה נגד השוטר הארור הזה. תפנה לתנו לחיות לחיות בשביל ייעוץ על מה אפשר וכדאי לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתה בעל הכלב!
עבריין צעצוע,
12/09/04 19:00
|
|
 |
האם השתמשת בכלב לסחיטה ?
שינדול,
12/09/04 18:47
|
תגיד עופר , זה בכוונה שלא הזכרת במילה את טענת הסחיטה נגדך ? האם השתמשת בחיה שהתפגרה לצורך איומים על המתלוננת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עופר,בן כמה אתה?
עופרה,
12/09/04 17:39
|
מה אתה לא יודע שלילדים מסוכן מאד לשחק עם אמסטפים!...נו...נו...נו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
במדינה שבא אנשי המשטרה בקושי
מוטי שרמן,
12/09/04 16:25
|
במדינה שבא אנשי המשטרה בקושי סיימו כיתה ג' והתקשורת מעודדת שנאת בעלי חיים. במדינה שהמשטרה במקום להילחם בפשע ובתאונות דרכים מציבה ניידות בכביש 6 כדי להרוויח עוד כמה דוחות מהירים לקופה. אתם באמת חושבים ומצפים מאותו שוטר טיפש שידע להתמודד עם בעלי חיים ואדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוטי המנותק מהמציאות .
רב פקד,
13/09/04 14:42
|
רק לידיעתך לרוב השוטרים כיום יש לפחות תואר ראשון. דבר שני דוחות על מהירות נותנים כיוון שאנשים עוברים על החוק ומסכנים חיי אדם.נראה אותך חכם כאשר אדם טיפש הורג אדם שקרוב אליך כיוון שעבר על חוקי התנועה.ואם היית חוקר לעומק היית מבין את מצוקת השוטרים, את ידיהם הכבולות ואת מערכת הענישה המצחיקה שמרשה לכל עבריין לעשות כרצונו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדיוט ואהבל !
רועי,
מודיעין,
12/09/04 21:12
|
|
 |
102.
arsim and chajchajim
Doug,
New York,
12/09/04 16:06
|
are the owners of those dogs just like here in the USA, blacks own them to try to show society that they are ''tough'' those dogs should be ilegal next time he can shoot the owner too
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
פני הדור כפני הכלב
חי,
קיים,
12/09/04 16:03
|
לכל יהודי יש בזכרון הקולקטיבי את היד שמלטפת והיד השניה שאוחזת באקדח ומפצפצת את גולגולתו של היהודי הכורע, במחי כדור אחד, כשהיד המלטפת ממשיכה לרפרף בין שערות הכלב הרחוצות למשעי,ומגרדת בפדחתו עד שגירגורי הנאתו מעלים חיוך טוב לב על פני הצורר. קשה שלא להבחין בדמיון הרב, שבין אוהבי הכלבים של היום לבין אותם שונאי אדם הזכורים לדראון עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
**היסטוריה** הקצרה של האמסטף
צברי אחד מהעם,
12/09/04 14:41
|
בחודשים האחרונים מלמדת אותנו שהפעם השוטר פעל לכאורה כשורה ומתוך הגנה עצמית מובהקת!!....*יד קלה על ההדק* או..תגובה הולמת?!!אין ספק שלאור הסיכון העצום,התגובה הייתה ה-ו-ל-מ-ת בהחלט!!נקודה!!אני מציע לכל החצופים מהמתלהמים כאן שונאי האדם ואוהבי *החיות*......אם במקרה בפעם הבאה אתם או בני משפחתכם תתקבלו *בקבלת פנים מסורתית* על ידי אמסטף *נחמד וחמוד*,...אנא היתאזרו *כמה רגעים* בסבלנות לפני כל תגובה *שלילית*!!והחשוב ביותר,נשמתכם ונשמת משפחתכם אינם עולים על נשמת אמסטף!!!*תנו לחיות לחיות*!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
שוטר חצוף ומגעיל
תניניה,
ת''א,
12/09/04 12:33
|
יד קלה על ההדק..הוא נכנס לחצר ויורה לכלב בראש?? הרי זה ידוע שכלב שנכנסים לשטח שלו בין אם זה פודל או אמסטף..ינסה להגן על מקומו ועל בעליו.. אני מקווה שזה לא יעבור לשוטר הזה בקלות והוא יקבל קצת על הראש. ומסכנים בעלי הכלב..עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעל הכלב תודה!
עופר,
ירושלים,
12/09/04 16:15
|
אחי תודה רבה שאתה מבין אנחנו מבינים השוטר בכלל לא נכנס לגינה ירא בו מבחוץ וקשרתי תכלב ויש הרבה דברים שהשוטר שיקר בהם ולא דיבר לדבר הקליע לגבי איפה הכלב היה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלב צריך להיות קשור וחסום.
זה בחוק,
12/09/04 13:37
|
זו אשמת בעליו שלא שמר עליו כך. מכל פנים, כנראה שבעליו השתמש בכלב להפחדה ואיום , ובחר להשאירו חופשי על מנת ששכניו ''יפחדו להתעסק אתו''. במצב כזה, השוטר פעל נכון. אסור לגדל כלב למטרות הרתעה , מלבד כלבי שמירה שניתן להם אישור מיוחד בחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת דביל!
אדמת הזועמת,
12/09/04 18:56
|
הכלב היה בחצר שלו. תאר לך שמישהו היה נכנס אליך הביתה ויורה בראש למישהו שאתה אוהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקם להורגך השכם להורגו
ל"ת
הגיון בריא,
12/09/04 19:15
|
|
 |
לפי ההיגיון שלך
אמסטף,
13/09/04 11:16
|
|
 |
98.
רק שאבין, הכלב לא נזקק
צ'ופצ'יק,
12/09/04 12:05
|
|
 |
97.
Check the dog owner
Alfassy,
Ofaqim,
12/09/04 11:48
|
A dangerous dog SHOULD be chained It is not a lovely pet it is a sort of weapon .The owners at times use them to intimidate others .Check it out! I saw once in Sao Paolo(Brasil) how thieves rob and menace people with such dogs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
כל הכבוד לשוטר האמיץ
אמסטף,
פניון כלבים,
12/09/04 11:35
|
כל הכבוד לשוטר האמיץ שמנע צער נוסף בעתיד לעוד קורבנות הכלבים הרוצחים והמצויים אצל עבריינים נמושות להגנה עצמית. יואיל בכבודו המפכ''ל להעניק לו צל''ש לשוטר האמיץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
הקוזק הנגזל
כושי,
בריסל,
12/09/04 11:35
|
פעם חשבתי שסיפור ''הקוזק הנגזל'' הוא פרי דמיון של איזה סופר, היום אני רואה שזו אכן מציאות! אין לי ספק ששופטי בית המשפט העליון ידונו את השוטר ל20 שנות מאסר. יחי הדמוקרטיה הישראלית הבלתי שפויה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שוטר = רוצח
מאיה,
ירושלים,
12/09/04 11:28
|
שוטר חצוף, מה זה הקלות הבלתי נסבלת הזו בלירות בכלב, כנראה גם בבן אדם שוטר עלוב שכמוך היית יורה, חבל שהוא מת במקומך. תצום ביום כיפור - הרגת נשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99 & 94 the same idiot
ל"ת
mark,
12/09/04 14:30
|
|
 |
93.
אין בעיות. פעם הבאה שתזמינו
שוטר,
12/09/04 09:44
|
אותנו כאשר תצטרכו משטרה לא ניכנס אפילו שיש לנו סמכות לכך כי יש לכם כלב ולא משנה מה סוגו? אמסטף או פודל? ככה לא נירה לכם בכלבים ואתם לא תקבלו שרות. אנחנו משרתי ציבור לא עבדי ציבור. נ.ב. ויש לי כלב ואני אוהב חיות אבל הכלבים האלו אומנו כדי לתקוף מה רציתם שהוא יעשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא טמבל
תנו לחיות לחיות,
12/09/04 13:01
|
אם אתה באמת שוטר אז אוי ואבוי למדינה שאלה השוטרים שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
idiot
ל"ת
fds,
12/09/04 14:31
|
|
 |
נו באמת
מומו,
12/09/04 14:24
|
מה בדיוק הוא אמור לעשות, לתפוס את הכלב עם רשת. תחשוב בהיגיון, הוא בא לטפל בתלונה של אנשים, מותקף ע''י כלב..... מה עכשיו. לעמוד בכניסה המזויינת לבניין בגלל שהבעלים של הכלב (שעכשיו החשד לגביו בסחיטת כספים, נשמע הרבה יותר הגיוני) לא קשר את הכלב. לך דע מאיזה סיבות הכלב משוחרר, אולי כדי לחסוך שיחות מיותרות של בעל הכלב עם שוטרים וכל מיני אנשים שמרגיזים אותו. כלב משוחרר צריך להיות בחצר בית פרטי, בבית משותף זיבי בביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
מיכאל ברגמן,
12/09/04 12:13
|
גם כלב זאב וגם כלב לברדור יתקוף אדם זר שפולש לתוך שטח פרטי. זה התפקיד שמוטמע באופי של החיה הזאת.
אם אתה מתנה מתן שירות בזה שאני אתן לך לירות לי בכלבים אז באמת לך לעזאזל. לא צריך טובות. לא מעוקצך ולא מדובשך. אולי פעם הבאה תתנה מתן שירות בזה שאני אתן לך לירות באמא שלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ur the only idiot here
ל"ת
cinergy,
12/09/04 14:31
|
|
 |
ברור שעדיף לההרג ע''י כלב מאשר
לא אדיוט,
12/09/04 13:19
|
|
 |
92.
מוגזם.אבל לא נורא
ל"ת
כ,
12/09/04 08:44
|
|
 |
91.
יד קלה מדי על ההדק
עופר,
ירושליים,
12/09/04 08:23
|
חבל שהשוטר לא חיכה שניה אולי הכלב לא היה תוקף
בדרך כלל כלבים נובחים לפני תקיפה אם אתה נסוג הם לא תוקפים. השוטר יכל לקחת צעד אחורה ולמנוע הרג סתם.
היד הקלה על ההדק קימת לא רק על כלבים דוגמת השוטר שזרק דיקט על אופנוען והרג אותו ושוטרת מראה את החוסר מקצועיות שלהם והשיקולים הפזיזים והטפשים שלהם
דרך אגב הם תמיד יוצאים נקיים לא חשוב את מי הם הרגו בדרך :-(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היתה בחודשיים האחרונים???
ל"ת
ששון,
12/09/04 09:10
|
|
 |
90.
תגובה
גלית,
מרכז,
12/09/04 08:22
|
זה נכון שצריך לעמוד על המשמר ולוודא שכלב שמוגדר כמסוכן לא יסתובב חופשי, אבל הכלב המסכן שנורה למוות לא הסתובב חופשי ברחובות אלא היה חופשי בחצר בית בעליו, ותפקידו של כלב זה הוא לשמור על הבית כנראה שהשוטר נכנס באגרסיביות לחצר הבית שם התהלך הכלב חופשי ונבהל, ומימש את תפקידו בהגנה ובשמירה על הבית אני מאמינה שהיה ניתן לפתור את הסכסוך בצורה הרבה יותר יפה וללא רצח הכלב, ושלא ישתמע לא נכון אני לא בעד כלבים אלימים שהורגים ילדים ואנשים חפים מפשע אם מגדלים כלב מסוכן צריך לדאוג לתנאי גידול נאותים כולל שער מסיבי וגדר וכשמוציאים את הכלב אך ורק עם זמם ורצועת חנק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לאסור אחזקת כלבים מסוכנים.
שמשון ש,
12/09/04 08:16
|
יש לאסור אחזקת כלבים מסוכנים אלא באישור מיוחד. יש לקנוס בסכום גבוה כל אדם המחזיק ללא אישור, כלב מסוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר???
סוזן,
13/09/04 20:39
|
|
 |
88.
טוב מאוד חיי בני אדם חשובים
איציק,
12/09/04 07:56
|
חיי בני אדם חשובים יותר מחיי כלב. זה נקרא להיות הומנטרי ולא כלביטרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
הייתי יורה בבעל הכלב!
ל"ת
חיים,
ירושלים,
12/09/04 07:41
|
|
 |
86.
לאסור חיות טורפות לחיות בעיר
עלי באבא,
12/09/04 07:39
|
גם שאר הכלבים משאירים קקא שזה כבר מזמן נמאס לנו לראות את זה באמצע המדרכה ובכל חלקה ירוקה שילדים אוהבים לשחק בלא במוקשים ולכן על בעלי הכלבים לממן את מחיר הניקיון שהם משעירים לעיריה לנקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עםהלכלוך של הילדים?
ל"ת
לולי,
דרום,
12/09/04 21:13
|
|
 |
85.
שוטר גיבור,בספארי!
ל"ת
0,
מנת משכל,
12/09/04 07:36
|
|
 |
84.
חבל לכם על הזמן כל השוטרים
יורם,
12/09/04 07:28
|
במדינה הזאת סובלים מאותה מכההם אלימים!! תראו מה היס''מניקים עשו לצלם הטלוויזיה או במגרשי הספורט. יש גם המון שוטרים מכים בתוך המשפחה,אז מה הפלא כאן??
נותנים להם אקדח והם חושבים שהם משהו מיוחד,''עבד כי ימלוך''. גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
עברית
GYURKA,
12/09/04 06:01
|
בבוטניקה יש זנים בבע''ח גזעים. גזע: קבוצת ההשתייכות של בני אדם או של בעלי חיים על-פי תכונות גופניות-גנטיות מסוימות; קבוצה של בני אדם או של בעלי חיים בעלי מוצא משותף ובעלי מאפיינים דומים (כגון צבע העור, צורת הגולגולת, תווי הפנים). • הגזע המונגולי כולל את אוכלוסיית מזרח אסיה, כגון סין ויפן, והמשתייכים אליו מאופיינים בעיניים מלוכסנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זן של נודניקים
ארליך,
גוש דן,
12/09/04 08:16
|
אתה כנראה קורצת מזן נדיר ומיוחד של נודניקים שמנסים בעקשנות לתקן שגיאות בלתי חשובות בעברית. או אולי אתם גזע של נודניקים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u r the king, Arlich
ל"ת
doron,
nyc,
12/09/04 09:32
|
|
 |
82.
Try to stop dog non lethal 1st
ל"ת
Elad,
12/09/04 05:36
|
|
 |
81.
יש להשמיד את כל הכלבים הללו
שבתאי הירשברג,
ירושלים,
12/09/04 05:30
|
הם מסוכנים - הם מסוגלים לרצוח - והוכיחו זאת בעבר - שבעלי הכלבים המסוכנים יחליפו לפודלים, ולא יסכנו את חיי הציבור ואת חייהם עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
לשים קץ לבריונות
מעשה נכון,
12/09/04 05:24
|
טוב עשה השוטר שירה בכלב. בעל הכלב הוא האשם במות כלבו, מאחר והתיר לכלב להסתובב חופשי בעת שהשוטרים נכנסו לחצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בריונות?! אמסטף הופקד לשמור
אוהב כלבים,
12/09/04 08:49
|
ולהתסובב בחצר חופשי ,שטח פרטי של בעל הדירה/אמסטף. ואתה אומר לקשור את הכלב בחצר?,אז יהיו חיים קלים לגנבים ולפורצים לפרוץ לבית.. אתה הצחקת אותי. כמו כן לשוטרים אין זכות להכנס סתם בכוח.זה בריונות ראוי לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לבדיקת מחש
יגאל,
אשקלון,
12/09/04 05:18
|
לשוטר אין זכות כניסה לשום שטח פרטי ללא אישור ,הכלב היה שם כדי לשמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא כן יש סמכות כניסה לחצרים
סמכות????,
12/09/04 09:38
|
הסמכות קמה מכח זה שהאישה מתלוננת על סחיטה באיומים עבירה מסוג פשע וכלן יכול השוטר להכנס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מה יד קלה?, שהכלב ישאר קשור.
בעל בוקסר,
לא בארץ,
12/09/04 05:08
|
למה צריך לראות את השוטר כאילו הוא גאה במציאה שלו? ובטוח מה צריכים להראות תגופה, אבל זה לא הסיפור, לשוטר מותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אין פה בכלל שאלה!!
אנוש,
12/09/04 04:31
|
עדיף כלב מת מאשר שוטר פצוע, ואיזו זכות יש לכלב לחיות אם הוא תוקף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
למה יש תמונה של הגופה?
אכזריות לשמה,
12/09/04 03:19
|
אתם לא מפרסמים תמונות גופות של קורבנות רצח כאשר הם בני אדם, לא? במה הכלבים מותרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i love dogs
love dogs,
12/09/04 05:09
|
but may be if people will see the died body they will understand it's not a joke & they will not leave their dogs free. would you prefer to see a body who was killed by a dog?// ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מה? זה פוגע ברגשות הכלבים?
צוחקת,
12/09/04 04:00
|
לדעתי טוב עשה השוטר, והלואי וגם אני יכולתי לירות בכלבים שחושפים שינים ונובחים באיום כשאני הולכת לתומי ברחוב והם משוטטים ללא מחסום ורצועה. מזמן אני משוכנעת ש''אהבה'' קיצונית לחיות משמעה גם שנאה יתרה לבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצוחקת,אדם גדול אמר פעם
יורי,
12/09/04 07:33
|
שגדולת אומה נמדדת ביחסה לבעלי-החיים. אז מה זה אומר עליך??
שחיה שאין לה יכולת להגן על עצמה או יכולת להבין,והיא זקוקה לבני-האדם שיעמדו לצידה ויעזרו לה,ואת פשוט נהנת ושונאת. את ''בנאדם'' עלוב,אני שמח ועצוב כאחד.שמח שאני לא מכיר טיפוסים שלילים כמוך.ועצוב שיש ''בני-אדם'' כמוך. תיגשי פעם לעמותה שעוזרת לכלבים,ואולי אז שתיכנסי לשם ,תראי את כל הכלבים המסכנים שמה שמחכים לבית,אולי יפתח ליבך ותיראי את העצב ואת האהבה בלתי נגמרת שהכלבים יכולים לתת לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What is so funny?
Shai,
12/09/04 06:09
|
If you love animals it does not mean you hate humans. What a miserable comparison.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
tras passing
orlando,
orlando,
12/09/04 03:17
|
the police man is a stupid cowerd that need to be charged for his action, not only he is tras passing to a house he also shoot the gard dog, that can only happend in israel, and for the other people that sopport him you have a problem with understanding the low.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Go make faces to a mirror
Boskila,
B.Sheva,
12/09/04 11:35
|
If U choosed to comment in english ,make sure to write it clean .Why is it that all Israelis who live abroad are so bad in writing english? Simply unbelievable
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורלנדו מצחיקון, תלמד אנגלית.
צוחקת,
12/09/04 04:01
|
|
 |
74.
Shoot back
ל"ת
Dog Owner,
12/09/04 03:10
|
|
 |
73.
במצב של פיקוח נפש
יהודיה,
ארץ הקודש,
12/09/04 03:06
|
|
 |
72.
shoot the owner also
Doug,
New York,
12/09/04 02:51
|
arsim and chajchajim own those dogs to make up for their inferiority complex
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
באיזה זכות יא זבל???
נטי-בת,
12/09/04 02:13
|
ניכנסת לחצר של השכן כדי לעשות שלום בין שכנים,או שניכנסת לירות בכלב? הרי ידוע שהכלב ינסה לתקוף בחצר בביתו,אדוני השוטר אני מציעה לך להיכנס לכל חצר שיש בו כלב וברגע שהוא ינבח תירה בו... אין לכם כבר מה לעשות חוץ מלכנס לחצרות ולהרוג כלבים?כלב בחוץ שמסכן אנשים אני בעד להרוג אבל להיכנס לחצרות ולהרוג??? בעעע חרא על שוטר כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסגנון שלךת גברת...
ג'ימי,
13/09/04 01:25
|
אם את מביעה דיעה, ואפילו הקשה ביותר, הביטוי שאת מכנה אדם, מראה לנו מי את. ולכזאת, לא צריך אפילו להתיחס. דברי ככה להורים שלך שחינכו אותך כך, אבל אל תכני כך בני אדם. הבנת את זה, ברכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת , השוטר היה לבוש מדים
ראובן מ,
12/09/04 07:17
|
ולכן מותר לו להיכנס !
ולמה סתם לנבל פה ? תזכרי - אם אדם אחד קורא לשני זבל - בטוח אחד מהם זבל !
ואנחנו בחודש אלול , לקראת הימים הנוראים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלב צריך להיות חיית מחמד
קורבן נשיכה,
12/09/04 06:52
|
לא משנה מה הסיבה אם לא תוקפים כלב אז הוא לא צריך לתקוף ונכון עשה השוטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
משטרת ישראל חסרת אחריות
אסף,
הרצליה,
12/09/04 02:12
|
השוטר חסר האחריות והסבלנות נכנס לחצר בית פרטי ללא התראה מראש וירה בכלב כאשר הכלב ניסה להגן על הטריטוריה שלו.אם השוטר היה פועל נכון הוא היה טורח לברר האם קיימת בעייה להכנס לחצר הבית הפרטי ומבקש מבעליו לשים מחסום על פיו של הכלב:דבר פשוט למדי(לא מסובך מדי אדוני השוטר)אולם השוטר ''החכם והאמיץ'' בחר לפעול בדרך אחרת:בלתי אחראית לחלוטין,חסרת סובלנות,אכזרית ומצואיסטית.וכך מצא הכלב את מותו סתם,פשוט סתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שלא תקשור את הכלב?
ל"ת
בעלים טיפשים,
12/09/04 06:58
|
|
 |
law
who is a dog,
12/09/04 05:20
|
less wild dogs. it was not a chance that the dog was free in his yard. I'd belive this dog was free also when he walked with his owner
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אנשים טיפשים
בעלים של אמסטף,
12/09/04 02:09
|
כל המתלהמים ורפי השכל ששמחים על הריגת הכלב- אין לכם שמץ של הבנה לגבי סוג הכלבים הנ''ל. לצערי,ישנם בעלי כלבים שמאלפים את האמסטפים לתקוף ולהיות אגרסיבים ולכן אנו שומעים על מקרי התקיפה מצד הכלבים. האמסטף מטבעו ידידותי לבני אדם אלא שחלק קטן מבעלי זן זה מתעקשים לפתח את יצר התקיפה של הכלבים וגורמים למצב ששוטר יורה בכלב. מי שאשם זה בעל הכלב האדיוט ולא החיה האומללה שפעלת מתוף דחף בלתי נשלט (שלא היה כזה אם היו מאלפים ת' כלב בצורה נכונה) אז במקום לשמוח על הריגת הכלב יש לדאוג לענישת הבעלים. אילוף חסר אחריות ועברייני שכזה=התעללות בכלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבעלים של האמסטף-טימטומכם כואב
הבזים לטיפשותכם,
ישראל,
13/09/04 00:12
|
אידיוטים! לפחות הייתם מקצרים את השטויות שכתבתם. אבל דבילים כמותכם כותבים הרבה שטויות! זאת דרכם של האידיוטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלב פראי לא מחזיקים בין אנשים
ל"ת
שלט שמלט,
12/09/04 06:56
|
|
 |
חיה תמיד תהיה חיה גם אם תתאמץ
ל"ת
חי באשליות,
12/09/04 06:54
|
|
 |
68.
משוגעים, תרדו מהעצים !!!
ל"ת
יגאל,
12/09/04 02:08
|
|
 |
67.
כל הכבוד לשוטר אל תחפשו סיבות
ל"ת
דן,
ירושלים,
12/09/04 02:03
|
|
 |
66.
אם השוטר היה יודע לקרוא. ''זה..
דוד,
תל אביב,
12/09/04 01:58
|
אם השוטר היה יודע לקרוא את השלט בכניסה...
''זהירות כלב נושך''
אבל ממתי שוטרים יודעים לקרוא.. במיוחד אם זה לא מנוקד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע שיש שוטרים שהם עו''ד,
נעלבתי מאוד,
12/09/04 09:41
|
רופאים, בעלי תארים מהארץ וכדומה שהם הרבה יותר משכילים ממך ויש כאלה שהם פחות משכילים. למה לפגוע? אבל זה נחמד לדעת שיש לך הומור (הבדיחה לא התעדכנה כבר 30 שנה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
תנו לשוטרים לחיות!
אתגר,
רעננה,
12/09/04 01:51
|
|
 |
64.
אצבע קלה ?
דויד,
בוזגלו,
12/09/04 01:46
|
עצם השאלה נראה לי תמוה , וכי מה אמור אותו השוטר לעשות ? לחכות שהכלב ילעס אותו וירק את השאריות ? לעניות דעתי תקיפה של כלב כזה בהחלט עונה לקריטריון של ''סכנת חיים'' והתגובה ההולמת היא ירי על מנת להרוג ומי שזה לא מוצא חן בעיניו שלא יאלף את כלבו לתקיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
בלוז לכחולי המדים
צבי,
צפון,
12/09/04 01:42
|
כחולי המדים המשיכו בעבודתכם איתנה - תנסו להיות קצת יותר רגישים לציבור שלא תמיד יעריך אתכם - אך ירגיש יותר בטוח אתכם
שנה טובה לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוז לכחולי המדים
איל,
דרום,
13/09/04 11:21
|
|
 |
62.
לכל המתנגדים(ות) לשוטר
התומכים בשוטר,
ישראל,
12/09/04 01:18
|
מה רציתם, שהשוטר ינשך?, יפצע? או ח''ו יהרג? צריך לחשוב, אם יש לכם אפשרות כזאת, לפני שכותבים שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
Dog Shooting
Piper Oz,
Sydney Austr,
12/09/04 01:04
|
Well done, an agressive dog should be always on a chain
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
צל''ש לשוטר על התגובה הנכונה
ל"ת
אדי,
פ''ת,
12/09/04 00:45
|
|
 |
59.
פודל ענק
יגל,
שרון,
12/09/04 00:37
|
הבעיה מה יקרה עם אותם שוטרים רגישים,כאשר יגמרו האמסטפים בארץ,מה יקרה אם יכנסו לאיזו חצר, והפודל הענק שלי ינבח על הפולש,הגם בו ירו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
אחד שיודע,
13/09/04 11:22
|
|
 |
58.
כל הכבוד!!!
אלון,
נתניה,
12/09/04 00:28
|
|
 |
57.
Dogs have the right to live
Karma,
12/09/04 00:26
|
dogs have rights too..the right to live, when a dog barks its the same as us raising our voice/scream. I see no reason whatsoever to shoot a dog that simingly barks at you although its 'vicious' reputation. Shame on that cop !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד ''מומחה'' באנגלית.
צוחקת,
12/09/04 04:08
|
KARMA שמרמה, כותבים SEEMINGLY . ו''למרות'' זה IN SPITE OF ולא although וחוץ מזה : people too have the right to live even cops....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
Shame on you
ל"ת
Ariel,
12/09/04 00:22
|
|
 |
55.
צל''ש לשוטר
ofer,
רמת נגב,
12/09/04 00:15
|
|
 |
54.
האמת, כולם פה טפשים למוות!
ל"ת
שמעון,
12/09/04 00:14
|
|
 |
53.
על זה עושים כתבה? וכמה תגובות!
דני,
12/09/04 00:05
|
מה יש פה לקשקש יותר מדי? תקף אותו כלב, הוא ירה בכלב, צודק, נכון ופשוט. לא מבין למה זה צריך להגיע לכתבה עם עשרות תגובות? אין כבר חדשות בארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
delete * from a1
ל"ת
hg,
11/09/04 23:55
|
|
 |
51.
זה לא כלב זו חיית טרף!
גיא,
נווה סביון,
11/09/04 23:54
|
כל הכלבים הללו דינם מוות - או טרנספר למשימות בטחון (שמירה בבתי כלא ומוסדות בטחוניים) ולא בידי אזרח. אין הבדל בין כלב כזה לאקדח! כל הכבוד לשוטר - קודם כל חייך!שמור עליהם! ואל תאפשר ל''יפי נפש'' מחד ושונאי משטרה מקצועיין ונקמנים (כי פעם חטפו דו''ח על מהירות מופרזת) ללכלך על שיקול דעתך ולקרא לך ''פחדן''...כמה נמוך אפשר לרדת - עוכרי ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל בין הכלב לאקדח עובדה
ל"ת
שאקדחים,
הורגים יותר,
12/09/04 01:14
|
|
 |
50.
השוטר נכנס לשטח פרטי כנראה ללא
משה,
11/09/04 23:51
|
|
 |
השוטר נכנס לטרטוריה של הכלב
ישראל,
ירושלים,
12/09/04 02:43
|
מה אתם מצפים מכלב שיעשה ? זה בדיוק מה שהוא עשה בטח גם היה שם שלט רק שהשוטר כמו חצי מהשוטרים לא ידע לקרוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכלב אסור לתקוף בכל מקרה
נבו,
12/09/04 01:58
|
זה החוק. גם בחצר פרטית, וגם אם נכנס מישהו ללא צו או הזמנה. לפעמים ילדים טועים, בעיקר חברים שבאים לבקר חבר שכן, ונכנסים בלי לבקש רשות קודם. אם הכלב נושך זה מוצדק ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
שוטרים ללא רחמים
ניקול,
אשקלון,
11/09/04 23:46
|
בושה וחרפה ששוטרים צריכים לירות על מנת להרוג בכדי להגן על עצמם מפני כלבים שוטרים צריכים לפגוע בכלב אך לא להרוג אלא רק לפצעו כי היום הם הורגים כלבים בלי לתת את הדין ומחר יתחילו להרוג אנשים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניקול-
מיכאל,
12/09/04 12:03
|
|
 |
48.
הכלב היה בחצר!בשטח פרטי וסגור!
ל"ת
שי,
11/09/04 23:42
|
|
 |
כלב נושך תמיד נושך
ל"ת
שונא אדם שכמותך,
12/09/04 07:01
|
|
 |
47.
שוטר נכנס לבית או לחצר ויורה
אוהב כלבים,
מרכז הארץ,
11/09/04 23:42
|
בכלב? האם זה נכון.זה מעשה חמור מאד!!! פשע לראוי לשמה. שוטר חוגג על עליהום אמסטף אמסטף אמסטף?! סתם הוא כלב שמירה מעולה.מאומן לשמור על הבית,טרטוריה שלו. אין סיבה כלב יתקוף,אלא הוא יודע שמישהו פולש לאיזור לא שלו.האם שוטר צריך להכנס,צריך ללחוץ על הפעמון דלת בשער ולהמתין לבעל הדירה. אם לא עונה, אז יקרא לוטרינר עם רובה מיוחד שיורה חץ מרדים.זה ככה עובד. אבל כנראה לשוטר אין סבלנות. יורה בכדור חי ועוצר את בעל הכלב בטענה הפרעה והתנגדות למעצר..השם יודע שוטרים אלופים בהמצאות אשמות שווא. לכן יש לתבוע את שוטר ולסלק אותו משורות המשטרה. ולקבל פיצויים הולמים. ליבי דואב על הכלב הנאמן נהרג במלוי התפקיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות!!! מסכים מילה
יצחק שמיר,
12/09/04 01:39
|
|
 |
אתה צודק!
מסכים איתך!,
דרום הארץ,
12/09/04 08:24
|
|
 |
46.
שוטר אמיץ וקר רוח
אור,
11/09/04 23:35
|
|
 |
חיי שוטר הם לא בהכרח חיי אדם
אמו השכולה של,
האמסטף,
12/09/04 00:01
|
אור, למה נחפזת למסקנה כי בני האהוב סיכן את חיי השוטר? חמור מכך, למה אתה נחפז למסקנה ששוטר הוא אדם, במובן ההומני של ההגדרה. בני היה נשמה טובה, השוטר הרוצח לא ראוי אפילו להגדרה חיה רעה... לו המשטרה היתה מריצה מבחני אישיות - הרוצח לא היה מגויס. לו החברה האנושית היתה מריצה מבחני אישיות - השוטר הזה לא היה בא לאויר העולם. ההבדל, אור, בין אמסטף לשוטר הוא ששוטר לעולם לא יודה בבורותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה לך אמסטף מדבר? מגניב!
ל"ת
אחד,
12/09/04 01:28
|
|
 |
45.
היום כלב מחר אזרח שירגיז אותו
ל"ת
אליהו,
אשדוד,
11/09/04 23:21
|
|
 |
אויי כמה שאפשר להיות אידיוט !
ל"ת
יוד,
באר שבע,
12/09/04 00:02
|
|
 |
אם הוא כלב
שין,
שרון,
12/09/04 00:00
|
|
 |
צודק במאה אחוז !
ל"ת
נפגע משטרה,
אילת,
11/09/04 23:49
|
|
 |
44.
יושמד כל אמסטף משוטט
ל"ת
גל,
צפון,
11/09/04 23:14
|
|
 |
מה בדיוק ההגדרה שלך ל''משוטט''?
מיכאל ברגמן,
11/09/04 23:32
|
|
 |
43.
כל הכבוד לשוטר
אורי,
מרכז,
11/09/04 23:03
|
הכלבים הפכו להיות מטרד לסביבה, כאילו שחסר לנו בעיות גם ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are an animal yourself
ל"ת
ornit,
12/09/04 01:10
|
|
 |
42.
מעניין
מתעניין,
11/09/04 22:58
|
מעניין אותי מאוד לדעת האם השוטר בקש או דרש מבעל הכלב לרסן או להרחיק את כלבו לפני השליפה או לא. אם כן וזה לא בוצע אז אני עם השוטר אבל אם לא ושוטרים פשוט נכנסו לשטח הגינה ללא הודעה מוקדמת אז המשטרה צריכה בדחיפות לספק תשובות. חיי כלב עדיין שווים משהו לדעתי אמסטף או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
השוטר פעל נכון? יחי מוסוליני!!
מוח שוטר נפחד,
11/09/04 22:57
|
מחר נשב ביציע המבקרים של הכנסת לבושים בחולצות חומות, מעבירים בידינו אלות מצד לצד, בזמן שהכנסת תחוקק חוק לפיו כל אזרח יהיה חייב להעניק מדליית זהב כמשקל אשכיו של השוטר אם זה יהרוג את הכלב שלנו. רמז: בנסיבות מסוימות יקבל השוטר 0 גרם זהב, ויתכן שקולו יהפוך לסופרן. מי יהיה זריז יותר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
התשובה לתמונה !!
אנטי יוכוס,
ד.נ. ועננו,
11/09/04 22:51
|
לכל הדבילים אם רק תשימו את סמן העכבר על התמונה תראו שכתוב שזה תמונת ארכיון של כלב שנורה בטבריה והכתבה היא בכלל על אזור ירושלים ! תמשיכו להלחם במשטרה !!! והעבריינים חוגגים כי זה כל החוכמה שלכם להגיד איזה משפט שמלאני אין על הדמוקרטיה ! יום אחד תתאוררו ותראו שהפשע התרחב ללממדים וחופש הפעולה של המטרה הצתמק בזכותכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים לב למה שאתה אומר
שרה,
11/09/04 22:56
|
|
 |
39.
עשה טוב השוטר
ענת,
11/09/04 22:49
|
אלו רוצחים לא בעלי חיים חייבים לנקוט אמצעים חמורים כנגד בעלי הכלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שימו לב לאיש בתמונה
אורן אגי,
11/09/04 22:48
|
הוא עומד שם כאילו זה איז ה מיצג ארכיאולוגי או איזה תמונה של פיקאסו והוא נראה כאילו הוא איזה גבר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כנסו דחוף!!!!!
שרה,
ת''א,
11/09/04 22:40
|
אני לא מאמינה למה שאני קוראת! בסך הכל כלבה ששיכת למשפחה ששמרה על הטרטוריה שלה ולא כולאים כלב שהוא בחצר של הבית! כל מי שיש לו כלב, יודע עד כמה הוא אוהב אותו ולא היה רוצה לאבד אותו! שמעתם פעם על המשפט ''תנו לחיות לחיות''? לרצוח כלב ששייך למשפחה זה כמו לרצוח בן משפחה שלה. זה כמו לרצוח כמו כל אדם רגיל שיש לו נשמה, מוח ולב! מגיע לשוטר להיות בכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי שרה שרה.....
מיכאל,
12/09/04 12:12
|
בהגנה על הכלבים שכחתם מבני האדם. איש לא הזכיר כי בעל הכלב נחשד בסחיטה ואיומים,איש לא הזכיר כי עבריינים נוהגים לשמור על עצמם בעזרת כלבים. מישהו צריך להסביר לך מהי הומניות. מהו המושג אהבת אדם(לפני החיה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרצוח?? הוא בטוח תכנן את זה!
ל"ת
טיפשה,
12/09/04 01:26
|
|
 |
לא נסחפת קצת???
ל"ת
שחר,
12/09/04 00:29
|
|
 |
אז למה אמסטף?
יונה,
11/09/04 22:50
|
שיגדלו תנין או נמר. גם הם יהפכו במשך הזמן לחלק מהמשפחה. אם תישאר משהו מאותה משפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1\3
שרה,
ת''א,
11/09/04 22:55
|
|
 |
36.
להקיא כבר את האמסטפים מחיינו!!
ל"ת
דוגלי,
11/09/04 22:40
|
|
 |
דוגלי יקרה, להקיא אותך מחיינו
ל"ת
ארז,
12/09/04 03:15
|
|
 |
להקיא אותך ועלייך
ל"ת
להקיא אותךועליך,
12/09/04 04:32
|
|
 |
35.
100%
חנוך,
11/09/04 22:37
|
טוב מאוד! כך היה השוטר צריך לפעול. העבריינים מסגלים לעצמם גידול אמסטפים כדך פעולה להפחיד שוטרים ולמנוע כניסת השוטרים למקומות בהם מתבצעות עבירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
זוכרים שוטר פורץ שנפל מגג?
שוטר מבויש,
11/09/04 22:34
|
לדאבוני, לא מעט מחברי לשרות זקוקים לחיזוק נפשי לדימוי העצמי הנמוך שלהם, ומקבלים חיזוק זה מהשררה המוענקת להם. שוטרים אלה אינם מסוגלים למצוא עבודה ברמת ההשכלה שלהם - אחרת יש לחשוש שהיו יורים גם בהולכים על שתיים משיקולי אגו. החשש שלהם להיות מוזמנים לחקירה והדחה מהשירות. הם אינם חוששים מישיבה בכלא בעקבות ירי באזרח. עובדה באוקטובר 2000, משניתנה להם הזדמנות לירות על אזרחים שהשר שלהם משווה את ערך חייהם לכלבים - הם ירו ללא רחם. אף אחד לא יושב. הצעה ידידותית: רואים שוטר? תתנהגו כאילו אתם ברוסיה הסטליניסטית. תנו לו כבוד, אל תסתרו את דבריו. אחרי ירי ב 13 ערבים ו 2 כלבים שעבר בשלום - בוזגלו הבא בתור, אחריו גולדנברג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא שוטר
מתנדב משטרה,
ת''א,
11/09/04 23:58
|
|
 |
אני לא בטוח שאתה שוטר ,
אבו יסמין,
11/09/04 22:55
|
אבל זה שאתה חלאת אדם אני בטוח .משני טעמים . א ) התדמית הבזויה שאתה מעניק לשוטרים שהם למעשה החתך המאפין של החברה הישראילת , ב ) אם אתה שוטר באמת , ואתה לאחר הבזוי ממשיך לשרת ולהתפרנס ללא בושה בגוף שאתה רואה בו כגוף דחוי , נ''ב חוזר שוב שאתה חלאת אדם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבו יסמין צודק בטיעוניו ה-100%
ל"ת
דבורה,
אשדוד,
12/09/04 00:23
|
|
 |
יפה נפש אומלל
מיכה,
12/09/04 00:04
|
לפני חודשיים שאמסטף הרג ילדה, האם שאלת אז: למה לא ירו בכלב. מי שמגן על אכזריים, סופו שיתאכד לרחמנים. זה תפור בדיוק עליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש
ל"ת
doron/d,
11/09/04 23:37
|
|
 |
שוטר, מעלום שוטר...
שוטר חפוי ראש,
11/09/04 23:19
|
אכן, הצדק עמך, אבו יסמין מפיק מרגליות. אם תדמיתו של השוטר - קרי, תדמיתי שלי - כה בזויה, ואם השוטר הוא חתך מאפיין של החברה הישראלית - מהי תדמיתה של החברה הישראלית ? חפיפת משולשים בפלנימטריה - כתה ו'. מרבית חברי לא הצליחו לחפוף משולשים למעט המשולש של האתנח עם הלהב במטווח. למה אני משרת ? אולי עוד ניתן להציל משהו... את התדמית.. את הדמוקרטיה... את הכלבים שעוד לא נורו על ידי חברי... איזה שופט שעוד לא נורה... אולי ראש ממשלה שעדיין לא נורה... חתיכת משימה לקחתי על כתפי... ואני עוד זוכה למחמאות ועידוד מצד אנשים טובים כמוך... אכן, אתה חתך של החברה הישראלית, שראויה לשוטרים שקיבלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישר
יגל,
12/09/04 00:33
|
ישר כוח,אתה כותב מאד יפה מכובד ואינטלקטי,הלואי ויש עוד שוטרים רבים כמוך,אני גם מכיר כמה כאלו,וחבל שכולם לא כמוך תודה לך. יגל שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מדינת חוק או מדינת משטרה?
יוסי,
11/09/04 22:33
|
שומר (אזרח חמוש) ירה באמסטף ששוטט חופשי ועוכב לחקירה.
שוטר נכנס לחצר של אזרח שלא סיכן אף אחד מיידית ללא צו חיפוש וירה באמסטף שהיה בבית שאליו נכנס. בעל האמסטף עוכב לחקירה.
מסקנה: ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט דפוק.נקודה.
ל"ת
אזרח ישראל,
11/09/04 22:47
|
|
 |
מסקנה. אתה דפוק בראש
ל"ת
דניאל,
11/09/04 22:40
|
|
 |
יוסי! אתה צודק!
אוהב כלבים,
מרכז הארץ,
12/09/04 08:30
|
מעורר המון שאלות ותהיות. חסר לנו כשוטר הזה יסתובב בקרבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אחרי כל המוות מאמסטפים ההוא
זאראטוחעס,
11/09/04 22:29
|
|
 |
31.
מחזקת את ידי השוטר
אלונה,
11/09/04 22:28
|
עדיף שאדם יטעה ואולי יישפט וייענש, מאשר ינהג לפי ה''חוק היבש'' וימות בגיל צעיר בגלל כלב רוצח.
שבוע טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מגיע לשוטר ציון לשבח!!!!!!!
ל"ת
מימי,
11/09/04 22:26
|
|
 |
כן, ממש שוטר אמיץ, ירה בכלב,
דנה,
12/09/04 03:18
|
ממש גיבור. את הפושעים האמיתיים הם לא תופסים, לירות בכלב, בזה הם חזקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן,שוטרים חזקים על הכלבים
תומך בדנה,
12/09/04 08:31
|
ויורים באמסטף ששמר על שטח שהופקד עליו.רק חסר לנו שוטר כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בושה להיות חלק מהעם הזה
סוזן,
11/09/04 22:24
|
תתביישו לכם! שוטר נבלה רצחת את הכלב ואתה עוד מאז להצטלם עם הגוויוה! רוצח! אלוהים ישלם לך ולכל מי שתומך בך אל תדאגו יום הדין יגיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת בושה שאת חלק מהעם הזה
ל"ת
דניאל,
11/09/04 22:43
|
|
 |
bush on you daniela !
ornit,
12/09/04 01:12
|
killing teh dog was lookingh after his family stupid
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-29
בני,
צפון,
11/09/04 22:40
|
|
 |
מה יש להתבייש, אני הייתי הורג
כרמלי,
11/09/04 22:30
|
את הכלב גם אם לא התקיפ אותי מקומו של הכלב הזה בגן החיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מרחמים על כלבים והורגים אנשים
זכור לי מפעם,
צפון,
11/09/04 22:20
|
לכל הנלהבים להגן על הכלבים- התנהגות ידועה של צביעות כמו פעם בשנות ה-40 שהכלב היהודי היה יותר חשוב מהילד היהודי. כלב תוקף צריך להרוג ולא לסכן בכלל בכלל חיי אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכור לי מפעם
אפרת,
12/09/04 03:24
|
יש נהגים רבים בכביש שהינם רוצחים בפוטנציה, האם אתה ממליץ להרוג גם אותם? הרי תענה, לא, נכון? ובכן, האם אתה לא צבוע? כי אם כל מי שמסוכן צריך להרגו, אז יש להרוג את כל אלה שמחזיקים בהגה ומסכנים אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
סלט
פיט,
בול,
11/09/04 22:18
|
שלושה דברים התערבבו כאן.
1. אכן התמונה ל השוטר עם גופת הכלב היא חסרת טעם. אלא שחוסר הטעם הוא של המערכת, זו המפרסמת את התמונה.
2. אם השוטר עמד כנגד סכנת חיים, עד כמה שזה מצער, היה הרבה יותר נורא לחזות בתמונה הפוכה, כלב נוטף דם לצד גופת שוטר.
3. הכלב פעל כהלכה. הוא לא נדרש לשרשרת או זמם כי הוא בתוך חצר פרטית.
4. בנוגע לפעולת השוטר - האם המפגש היה הכרחי? האם השוטר פעל כהלכה כשנכנס לחצרו הפרטית של הכלב? זאת יש לבדוק לפני שחורצים את הדין.
5. ייתכן וישנם פרטים נוספים אם יתברר כי השוטר ''פלש'' שלא בסמכות לחצר הכלב אזי הוא או מ''י או מדינת ישראל יידרשו לשלם כל כך הרבה פיצויים, שיהיה בהם כדי לפרנס דורות שלמים של אמסטפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל סלט פיטבול
דד,
ניויורק,
11/09/04 22:40
|
ידידי המלומד אם יתבעו את מדינת ישראל אז היא תצע זכאית ....
בגלל סיבה תנכית אחת שהיתה כאן ל''פנינו'' והיא בפרק בראשית ...
אחרי שסיים אלוהים לברוא את החיות יצר את האדם ונתן לו לשלוט
אז אם אלוהים נתן לו שליטה והאדם השולט החליט ו''בחר'' להרוג את הבאמה אז לגבי השאלה אשם או לא אשם רק היוצר המקורי יכול לשפוט אותו דהינו אלוהים ולא דרגה פחות בניאדם=שופטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דד מנ. י: אלוהים, פיטבול ושוטר
שניאורסון,
11/09/04 23:08
|
אלוהים מת מזמן, במחנות, או אולי עוד בקישינב, או אולי עלה על המוקד בספרד. הפיטבול גם מת. המוח של השוטר אף פעם לא היה בחיים - אחרת לא היה מתגייס למשטרה. האמונה שלך באלוהים והגוף ללא מוח של השוטר הם שני הפרטים היחידים שנשארו בחיים מהענין הזה. חיים בעל ערך כלשהו, היית אומר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שניאורסון, אתה גדול!
ל"ת
אלון,
אי שם,
11/09/04 23:34
|
|
 |
תודה אלון, מעשים - לא דיבורים!
שניאורסון,
11/09/04 23:52
|
מודעות חברתית ומודעות פוליטית תמנע מאנשים חשוכים מלעצב את עתיד הפינה בה אנו חיים ומגדלים את ילדינו. תמיכתך בשפיות הנאורה, בכל דרך הנראית לך - דרושה לעתידך \ לעתידנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
מומי,
11/09/04 22:56
|
|
 |
מומי חכם בלילה.
אנטי מומי,
12/09/04 08:35
|
יש לפטר את שוטר ממשטרה ולתבוע פיצויים הולמים על הריגת אמסטף שנהרג במלוי תפקידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
קל להרוג כלב מללמוד קרוא וכתוב
הד השפיות,
11/09/04 22:17
|
בזמנו היתה יוזמה לנסות ולעקור את הפחד מליבם של השוטרים, כי מכנסי שוטרים רבים הגיעו למכבסה מדיפים ריח שתן לאחר שבעלי המכנסיים נבהלו בראותם כלב. אלא שאז הסתבר שהשוטרים יאלצו לקרוא חומר לימוד של פרופ' קונרד לורנץ. אומנם החומר מעובד לעברית קלה ומנוקד - אבל עדיין היה מעל ליכולת הההבנה של השוטרים. הקורס בוטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזכרון קצר במדינה הזאת
דולי,
12/09/04 02:05
|
|
 |
פעם אחרונה שניסו להשמיד גזע
qwer,
פה,
12/09/04 04:01
|
היה לפני 60 שנה בערך. זה שאת הגזע החזק כרגע לא נותן לך את הזכות להשמיד גזעים כאלה ואחרים מהעולם. עדיף אני חושב למצוא פתרון יותר הגיוני ויותר אחראי. דהיינו טיפול בשורש הבעיה...ואני אתן רמז : הם הולכים על שתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כל הכבוד לשוטר
תומר,
11/09/04 22:16
|
טיפשים שכמותכם אני רוצה לראות מישהו מכם שכלב ייתקוף אותו ואם יש ברשות אקדח הוא לא יגיב באש אל תשכחו שזה לא כלב שעשועים זה כלב רצחני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שוטר ירה והרג כלב
אזרח,
ישראל,
11/09/04 22:12
|
שוב סימפטום ליד הקלה על ההדק... לעניות דעתי זה שימוש בנשק בשטח בנוי,סיכון האוכלוסיה,ועוד ...ועוד! בואו נזדיין בסבלנות ונשמע תגובות של האחראים על האומלל...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פרס נובל לשוטר
ל"ת
שונא כלבים,
11/09/04 22:12
|
|
 |
22.
רצח מטופש
א. ממרן,
ארה''ב,
11/09/04 22:08
|
למה לא משתמשים בשוקר חשמלי כמו בכל מדינה מתוקנת- צריך לתבוע את השוטר תביעה אזרחית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחחחחחחחח
אחד,
12/09/04 01:21
|
|
 |
חבל חבל...
יואב,
11/09/04 23:18
|
חבל מאוד שאין ענישה כמו בארה''ב נראה אותך מר חכמולוג שם עובר עבירה תישאר שם ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שוטר חכם - לא לוקחים סיכונים.
ל"ת
רן,
11/09/04 22:08
|
|
 |
20.
נהגת כשורה
רון,
11/09/04 22:04
|
|
 |
19.
חיי השוטר קודמים לחיי הכלב!
ל"ת
משה,
ירושלים,
11/09/04 22:02
|
|
 |
18.
לכל הדבילים המתנגדים לשוטר
שונאי טיפשים,
ישראל,
11/09/04 22:00
|
פעולת השוטר מבורכת, הלוואי שהיה יורה גם בבעלי(ות) הכלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד !
טומי,
צפון,
11/09/04 21:57
|
כל הכבוד לשוטר,פעל נכון ובנחישות, לטעמי זו בהחלט הגנה עצמית קלאסית, ואם היה יורה בעבריין בעל הכלב,גם אז לא היה נגרם יותר מדי נזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חבל שלא ירה גם בבעל(ת) הכלב
ל"ת
כל הכבוד לשוטר,
ת''א,
11/09/04 21:56
|
|
 |
15.
כל הכבוד לשוטר החכם! רק ככה!
ל"ת
התומכים בשוטר,
ישראל,
11/09/04 21:55
|
|
 |
14.
הכלב היה בחצר שלו ...ביזיון
איתן,
11/09/04 21:52
|
פשוט ביזיון שככה יורים בכלב ללא שום סיבה . מה פתאום השוטר מתפרץ ככה פנימה ויורה בכלב. עושה רושם שזה נהייה באופנה לירות בכלבים , ועוד מצטלם כאילו הוא צד בטקסס איזה חיית פרא . פשוט ביזיון , לתבוע ומיד שלא ירצחו את כל הכלבים שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לתבוע את השוטר ואת המשטרה!
אריק,
11/09/04 21:51
|
השוטר חדר לחצר פרטית, ורצח את כלבו של בעליה! באיזו זכות? אם היה למשטרה צו שאיפשר להם לחדור לחצר, היה עליהם לבדוק אם קיימת איזו מגבלה שעליהם לטפל בה - ואם היו רואים בכלב מגבלה כזאת היה עליהם להורות לבעליו לכלוא אותו - או לפנותו בעצמם. הדבר פשוט, עושים את זה כל יום, לוכדי כלבים יש בשפע. בעליו של הכלב שנרצח חייב לתבוע את המשטרה על הפשע הזה. ואחרי הרשעות והטמטום שנגמרו ברצח, השוטר מצטלם עם הכלב כאילו שמדובר לפחות בטיגריס, אם לא באריה בג'ונגל. ההפתעה! ההלם! האימה! מה זה הבולשיט הזה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עורק הצואר שלך מסומן אצלי
אח של האמסטף,
11/09/04 21:44
|
פחדן, מוג לב, בור. אנחנו שגר של שבעה כלבי אמסטף, המלטה שלישית. כל האחים והאחיות כבר בתמונה. אם המדינה שהבעלים שלנו הם אזרחיה מעסיקה שוטרים שהבורות והפחד הם תנאי לגיוסם, והחוק נרמס בריש גלי, אנחנו יודעים להגן על עצמנו ויודעים להגיע לעורק הצואר של כל שוטר שרק יעיז לקרב את ידו אל נרתיק האקדח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוצר המילים המוגבל של המגיבים
האח של האמסטף,
11/09/04 22:40
|
אומנם אוצר המילים שלי ככלב מוגבל למדי אך בכל זאת הנני מצפה מקורא הולך על שתיים המתהדר בשם הגבורה מחסמב''ה להיות בעל אוצר מילים סביר. נראה שבורות שוטרים ובורותם של אזרחים, השכלה נמוכה ואוצר מילים רדוד הם מהמאפיינים את ההולכים על שתיים שכה מפחדים מאיתנו - ממש ללא סיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמסטף
ירון זהבי,
רמת השרון,
11/09/04 22:17
|
|
 |
11.
זעקת הקןזקים הנגזלים
קוורטי,
11/09/04 21:44
|
כמובן אי אפשר להתחמק מהסוציופטים המתקשרים טוב יותר עם חיות מאשר עם בני אדם. במדינה בה כל הרשויות ומערכת המשפט, יוצאים מגידרם כדי להגן בחרוף נפש על הזכויות המקודשות של העבריינים (ושל המכוניות-ראה חיים הכט) אבל מתעלמים לחלוטין מהקורבנות, לא פלא שיש דמעות תנין על המוטציה הרצחנית ששמה אמסטף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל הכבוד לשוטר - פעלת נכון.
שמי,
11/09/04 21:42
|
זו הדרך היחידה להתנהג עם חיות טרף אלה ועם בעלים עבריינים / חסרי אחריות שמחזיקים חיות טרף אלה לצרכים אפלים. אני דוחה בשאט נפש את כל המתייפיפים החסים על כלבים ולא על בני אדם. אני מקווה שיש הוראה גורפת במשטרה לנהוג כך בכלבים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נכנסו לחצר? עם צו אני מניח?
מיכאל ברגמן,
11/09/04 21:42
|
מה זאת אומרת נכנסו לחצר? ככה סתם? חצר זה רכוש פרטי וברור שכלב יגן על הטריטוריה שלו. המדינה בכלל השתגעה והפכה כל כלב שהוא לא פודל לחיית פרא שמותר ורצוי להרוג על המקום.
יש להתחיל בענישה חמורה לאנשים האלה, אבל אני בטוח שאפילו נזיפונת החלאה הזה לא יקבל.
מזל שהוא לא נבהל מהילד של השכן שהשתולל בגינה וירה גם בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ומה עם אדם שאין לו אקדח ?
ממש מפחיד,
11/09/04 21:36
|
מה אז ? יזרוק אבנים על הכלב ? הגיע הזמן לאכוף בחומרה מירבית את הסעיף בחוק הקובע שאסור שכלב יסתובב לא קשור ושצריך שיהא לו מחסום על הפה ( אם הוא לא קשור ובעליו לא נלווה אליו ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שאל אותך?
שוקו,
11/09/04 22:43
|
לכלב מותר להסתובב חופשי בתוך גינה פרטית. אולי גם צריך לקשור אותו בתוך הבית עצמו כדי שהוא חס ולחלילה לא יפגע בגנבים (בלי אקדח, מסכנים- אין כסף)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חיי כלב אדון שוטר
אדם,
חו''ל,
11/09/04 21:34
|
אז קודם כל, מסכים עם אלדד מ1. מה הגאווה לירות בכלב? השוטר יושב גאה כאילו הוא צד דב. ולעניין: כששוטר או כל אדם אחר, שיש לו קצת הגיון יידאג לדרוש מהבעלים שיחזיק או יקשור את הכלב, לפני הכניסה המצ'ואיסטית. הכלב המסכן עשה מה שהוא היה צריך לעשות: להגן על הטריטוריה מפני כניסת זרים. לפי הכתבה השוטר האמיץ ראה את הכלב מסתובב חופשי בחצר ולמרות זאת נכנס. יש לנו שוטרים גיבורים... אני מקוה שלבעל הכלב יש אינטליגנציה וכוח לתבוע פיצויים. קרוב לודאי שזה עוד אחד מאלה שילך וישיג עוד כלב במקום. ליבי על הכלב. ועל רמת המישכל של השוטרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליבי על רמת המישכל שלך.
שש,
11/09/04 21:54
|
אתה קורא דרור להפקרות ומייצג את הכלב נאמנה . אתה פשוט דפוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דרך להגיב
גברי,
ישראל,
11/09/04 21:49
|
בדרך כלל אני בעד דיון ענייני. אבל כשקוראים דעה כמו שלך המסקנה היחידה היא שאתה אידיוט גמור. ועם אידיוט אין טעם להתווכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כל הכבוד גברי,
גבריפוץ,
11/09/04 23:37
|
אבל האידיוט היחיד כאן הוא אתה. הכלב היה בבית בעליו, ואין שום עברה כאן. השוטר היה צריך לקרוא לבעלים ולבקש שיחזיקו את הכלב. מה, חיים של חיה לא שווים יותר? קרוב לוודאי שהכלב פשוט הופתע, ולא היה פוגע באף אחד (ואם אתה לא מבין את זה, אף פעם לא היה לך כלב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגברי ולשש
מיכאל ברגמן,
11/09/04 22:45
|
על מה אתם מדברים, פוסטמות אדם? מה אדם אמר שלא נכון? באיזו זכות הוא נכנס לתוך החצר ככה סתם? זה רכוש פרטי. היה לו צו? הוא ביקש שיחזיקו את הכלב?
איפה פה קריאת הדרור להפקרות?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה לו צו???
אחד,
12/09/04 01:17
|
מה נראה לך זו סדרה בטלוויזיה או משהו? השוטר בא לעשות את העבודה שלו והכלב תקף אותו. פעם הבאה שיוציא צו ויראה אותו לכלב! טיפשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רואה שאתה לא גדלת עם הכלב
אוהב כלבים,
12/09/04 08:41
|
ולכן אתה מדבר אחרת.הכלבים הם הכי נאמנים מחברים שלך!ואפילו יותר נאמן מאשתך האם אתה נשוי לה?..פשוט אתה לא תדע כשתגדל את הכלב ותבין מה זה.כלב הוא ידיד הכי טוב שיש לאדם.מרחם על שוטר דפוק הזה יורה באמסטף שאולף לשמור בשטח שלו. יש לפטר אותו ממשטרה ולתבוע פיצויים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Right, when
E,
12/09/04 18:58
|
You raise a dog at home it's like a kid. When my son was a baby our dog was taking care of him.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תגובה הולמת. די לחיות פרא.
ל"ת
זכותי לחיות,
בלי להינשך,
11/09/04 21:32
|
|
 |
5.
דחוף!! עצה לבעלים!!!
מיקה,
11/09/04 21:31
|
לשקול הגשת תביעה נגד השוטר!!!! השוטר לא נפצע, לא נזקק לשום טיפול רפואי ומיהר לירות על מנת להרוג רק מחמת ההיסטריה והפחדים שלו. אין לו שום נזק מוכח ושום עילה להריגת הכלב. (אגב, אותו שוטר יכול היה לירות באוויר להפחדת הכלב, אם זה לא עוזר לירות ברגלו וכאמצעי אחרון בלבד - לירות על מנת להרוג. יד קלה על ההדק!!! לתבוע את השוטר, לקחת עו''ד טוב ולתבוע!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאקינג סתומה
אחד,
12/09/04 01:14
|
|
 |
מסכנה, קצת סתומה...
שרון,
12/09/04 00:48
|
|
 |
איפה האבולוציה שכחה אותך?
ל"ת
אבולוציה,
11/09/04 22:50
|
|
 |
מיקה את אסטרונאוטית וחיה באויר
צחי,
11/09/04 22:00
|
אולי רצית שהשוטר יקרא לכלב את זכויותיו. ואח''כ יריה באויר . ואח''כ יריה ברגל באיזה עולם את חיה . האם זה מה שאת היית עושה לו אמסטף היה תוקף אותך? לפי התסריט שלך השוטר היה שוכב עכשיו במיקרה הטוב במחלקה הפלסטית בבית חולים . כשטובי הפלסטיקאים מנסים להחזיר לו את צורתו הקודמת. את פשוט מעופפת. זה אמסטף לא חתול סיאמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקה מיקה
יואב,
11/09/04 21:54
|
מניין הבאת את השנאה הזאת כלפיי השוטרים????למה ?שכחת שמדובר בכלב שנוצר ע''י הכלאה להיות רוצח או שאת לא יודעת ..... דרך אגב שתבלסי את מעדני החג בטוחני שאותו שוטר שמשרת במשטרת ירושלים יעבוד.... גם אני אוהב חיות גם לי יש כלב אבל אני מבין ללב השוטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-5 אתה טיפש!!!
סין,
11/09/04 21:47
|
אתה יודע מדוע כלבים נובחים ומדוע אי אפשר (כמעט) להשתיק אותם? מפני שהם כלבים, זה תפקידם וזה הטבע שלהם. כך בכל הקשור לכלבים מסוכנים כמו רוטווילר או אמסטף, תקיפתם היא קשה עד מוות, הם משולים לכלי נשק קטלני. אם מישהו יכוון לראשך אקדח טעון האם תבצע את ההליך הקבוע בחוק? קרי, אזהרה קולית, יריה באויר, יריה ברגל ורק אם אחרי כל השלבים הראשונים יש לירות בגופו על מנת להרוג כדי להציל עצמך. האם זה נראה לך הגיוני ומעשי לבצע זאת מול כלב שלא רואה אותך ואת נשקך ממטר? כל מטרו של הכלב הוא לתקוף על מנת לשתק ולהרוג, זה בטבע שלו! האם הבנת את זה מר טיפש מטופש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הידע שלך בכלבים הוא פשוט מדהים
qwer,
12/09/04 00:03
|
באמת ,את פניני החוכמה שלך עדיף שתקח למקום אחר (סין ?). ולעיניננו רוטווילר ואמסטף הם לא כלבים מסוכנים ,אלא אם כן לא טופלו כראוי בידי בעליהם. אמסטף באופיו אוהב מאוד בני אדם אבל לא חיות אחרות. רוטווילר מאוד קשור לבעליו ויגן עליו בכל מחיר (לכן גם רצוי לא לתת אפילו מכות חיבה לבעלי הכלב). ובגלל שהבעיה תמיד תהייה נעוצה בבעלים ,מקרי הנשיכות לא יפסיקו בארצנו כי יש עוד כלבים שיודעים לנשוך, חוץ ממה שהוגדר כרגע ככלבים מסוכנים. צריך לעשות איזשהו סוג של רישיון להחזקת כלב . בדיוק כמו שיש רשיון לנהוג (או אולי להרוג) על הכבישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירות ברגל של הכלב????
ר. מרכז,
11/09/04 21:41
|
את רואה יותר מדי סרטים - או שאת חיה בכאלה - כשכלב דוהר לעבר שוטר בשיניים חשופות הכי פשוט זה לירות בו (ברגליים אין לו סיכוי לפגוע) ולא לחכות למלתעות המאיימות - האמת הייתי תובע אותך על טיפשות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל הכבוד לשוטר, כך צריך לנהוג
עודד,
חיפה,
11/09/04 21:31
|
די נמאס. אי אפשר להסתובב בחוצות הערים ובשכונות בלי שמכול חצר וסמטה יוצא לעברך כלב בנביחות וחשיפת שיניים. חובה להרוג כלב המשוטט חופשי, גם אם אינו מסכן עכשיו מישהו. זה יגיע מתי שהוא ועדיף להקדים תרופה למכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא שוטט חופשי
תלתל,
הולנד,
12/09/04 11:04
|
אם לא שמת לב, אז בכתבה נאמר שהשוטר נכנס לחצר השכן, זאת אומרת לחצר שבה מותר לכלב להסתובב חופשי כי זו החצר שבה הוא גר, זאת אומרת שהשוטר ירה בו בביתו ולא ברחוב כי הוא שוטט חופשי ללא בעלים, בביתו שלו. לגבי התקיפה ... זו המילה של השוטר נגד בעלי הכלב, למי אתה חושב שיאמינו? אם הבעלים אשם לגבי הסחיטה של השכנה או לא, זה לא לעניין הכלב. השוטר לא נזקק לטיפול, למה? הוא ירה בכלב לפני שהכלב הספיק לעשות בו נזק או שהוא ירה בו עוד לפני שהתקרב אליו? ואם היה ממש מתקרב אליו אולי היה מגלה שלא היה צורך להרוג אותו, אבל את זה אנחנו לעולם לא נדע. לא כל הכלבים ''המסוכנים'' הם באמת מסוכנים, אסור להכליל, רוטווילר נחשב בארץ גם לכלב מסוכן, לי אישית היתה כלבת רוטווילר שהיתה יותר טובה מפודל, היתה נשמה טהורה ששמרה והגנה על ילדי, נכון שתמיד הייתי עם יד על הדופק, אף פעם לא השארתי אותם ממש לבד אבל גם עם פודל לא הייתי משאירה לבד, כל כלב בפני עצמו. אסור לקבוע שזן מסויים הוא מסוכן, זה הבעלים שצריך לבדוק, איך הם חינכו את הכלב, כלב זה כמו ילד, הוא לומד מה שהוא רואה בבית ואיך שמחנכים אותו, כך הוא יתנהג. לגבי המקרה הספציפי הזה ... התמונה לא עוזרת להאמין שהשוטר באמת הותקף, משום שהתמונה מראה לנו שוטר גאה (הוא לא חייב לחייך בשביל להיות גאה) בהרג הכלב, ועכשיו עם כל הסיפורים שרצים בארץ הוא גם יוצא מזה שוטר גיבור. תיבדקו בבקשה לעומק מה בדיוק קרה שם, שלא יקרה בעתיד שירצחו סתם כלבים ללא סיבה. בהצלחה וחג שמח לכולם (לאוהבי ושונאי הכלבים). תלתל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לבדוק את טענת השוטר !
יניב,
ראשל''צ,
11/09/04 21:30
|
היד קלה על ההדק ! אולי הכלב לא היה אשם ? אולי הכלב כן תקף ? צריך לבדוק הכל בדיקה רצינית ולחקור ! לא כל אמסטף הוא רוצח ... ולא כל שוטר הוא פיקח ... שבוע טוב לכולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הגנה עצמית חד וחלק. אה ומדויק
שמנצ'יק,
11/09/04 21:27
|
היום הסתובבתי עם בני הקטן בגן השעשועים ותאמינו לי פחד אלוהים כל כלב בגודל חמור. מסתובבים חופשי ללא זמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל2
מומי,
11/09/04 23:01
|
אתה ממש צודק היום נורא מפחיד ללכת ברחוב עם כל הכלבים שמסתובבים חופשי. אני אישית פוחדת מכלבים ומרגישה זוועה בפארקים וברחוב ממש לא נוח שכלב ענק מתקרב אליך והילדים נורא פוחדים ממנו יש אפשרות לקשור את הכלבים האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
האם באמת היה צורך בתמונה??
אלדד,
לוס אנג'לס,
11/09/04 21:23
|
אתה גאה מר שוטר שירית בכלב? למה התמונה הדבילית הזאת??
אני מבין את הצורך להגנה עצמית, אבל התמונה הזאת מוכיחה שאתה דביל.
תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוקפנות של מי?
שאול,
אוסטרליה,
12/09/04 05:04
|
כן, ואני יושב לי בפארק ומלטף קנגורו כי נשבר חי מהאמסטפים בעלי 2 רגליים כדוגמת התוקפנים המציגים את תגובתם בשרשרת התגובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאלדד מלוס אנג'לס
איה,
ירושלים,
11/09/04 23:02
|
לא דביל ולא נעליים זה תמונה שמוכיחה שלמרות שהכלב הזה נראה קטן הוא עושה נזק גדול! כל הכבוד לשוטר הלוואי והיו מסתובבים יותר פקחי עירייה ולוכדים את בעלי הכלבים האלה בגנים ציבוריים וכו'... זה לא מספיק ששוטרים דואגים להגן ממחבלים עכשיו גם מכלבים לאן הגענו???? תישאר בלוס אנג'לס תעשה טובה למדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Idiots!
Papa,
UK,
12/09/04 04:19
|
With these responses I'm happy to be away. What do you care where anyone lives? What's the fucking connection???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתרכז בענייניך
בלדד,
ת''א,
11/09/04 21:45
|
שב לך בלוס אנגלס, תתרכז בעסקי ההובלות או השיפוצים או הסמים שלך, ואל תתן עצות לנו איך לטפל בעבריינים כאן בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפטריוטים
שאול,
12/09/04 00:45
|
אתה והקודמת, כיתבו לעניין,מה הקשר למיקום הכותב? שב לך בתל-אביב, ואל תתערב בענייני ירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאול!לך לילמוד גאגרפיה!!!!!!!
ל"ת
ישראל.........,
12/09/04 05:16
|
|
 |
לישראל
שאול,
12/09/04 12:13
|
אשמח עם תסביר עצמיך, מדוע אתה שולח אותי ללמוד גאוגרפיה? תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב מצטרף אלי התואר ד''ר.
אלדד,
לוס אנג'לס,
11/09/04 22:06
|
לא סמים, לא שיפוצים, לא הובלות, ולא עגלות.
אבל תחשוב מה שאתה רוצה
שנה טובה,
אלדד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקטור אלדד
פרופ' דנה,
12/09/04 00:04
|
בזמן שאתה יושב באל איי שלך, אנחנו פה בארץ נאבקים באמסטפים שהפכו למכת מדינה, אז תעשה טובה שב בשקט ואל תחלק לנו ציונים. ואגב, אז מה אם אתה דוקטור? זה לא אומר שאתה לא יכול להיות טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכת המדינה היא לא האמסטפים!!!!
אלדד,
לוס אנג'לס,
12/09/04 06:36
|
מכת המדינה היא הערסים שמגדלים אותם!!!
אני מתנדב יום יום באירגון להצלת כלבים שרובם אמסטפים, פיטבולים ואף אחד מהם הוא לא תוקפן.
הכל מתחיל ונגמר בחינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפולת
שאול,
12/09/04 01:42
|
אני מבין שלי את מרשה לחלק ציונים[יוצא מהארץ רק לטיולים].אז לא עברת את הרף המאפשר לך להגיב כאן, משום אי הבנת הנושא, התרכזות בטפל,ווולגריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
שחר,
11/09/04 21:34
|
עקרונית אני מאמין שאין סיבה לא לירות בכלב (או בן אדם) אם הוא מסכן את חייך או את שלמות איברייך אבל עצם התצלום ליד גופת הכלב גורם לי לחשוב שמדובר בשוטר ערס דפ''ר שחושב שהוא קאובוי או מסתערב שחיסל את ראש עז א דין אל קסאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בכלל בטבריה (צילום ארכיון)
ל"ת
סמן על התמונה,
11/09/04 23:07
|
|
 |
מה אתם קופצים
אוהב הארץ,
מרכז,
11/09/04 22:17
|
1)אולי השוטר המצולם הוא לא השוטר שירה. 2)אולי זה צולם ע''י המשטרה כראיה. 3)אולי צלם עיתונות תפס אותו ללא רצונו או בקשתו. 4)כמובן שזה לא צילום עצמי. 5)המצולם לא מחייך ולא גאה כד''פר או מסתערב. 6)היה יותר טוב לראות את השוטר מובל על אלונקה כשהוא שותת דם?. לכן! אל תשפטו את מעשיו של השוטר. אל תאיימו, הפסיקו להתלאם ותאחלו לו עורק צוואר מסומן, אל תחפשו צווי כניסה או חיפוש אתם עוד לא עורכי דין, הטיפו לשמירת החוק והסדר הציבורי, תנו למשטרה לעשות את עבודתה, מפני שאולי פעם תצטרכו את עזרתם, וטוב שיש אותם טובים יותר או פחות. שנה טובה ורגועה יותר לכל בית ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאוהב הארץ מהמרכז
בלוז,
לכחולי המדים,
11/09/04 23:09
|
כל מילה נכונה
כחולי המדים המשיכו בעבודתכם איתנה - תנסו להיות קצת יותר רגישים לציבור שלא תמיד יעריך אתכם - אך ירגיש יותר בטוח אתכם שנה טובה לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עם אוהב הארץ
לילה,
מרכז,
12/09/04 10:51
|
אנשים מחפשים על מי לכעוס ועל מה להתעצבן. אני לא יודעת איך הייתם מגיבים למראה כלב שידוע כתוקפני ששועט לעברכם בפה חושף שיניים. אני יכולה רק להניח שאם היה לכם אקדח שהייתם יודעים להשתמש בו, הייתם יורים. או שאולי אתם רוצים שהשוטר יחכה לראות אם הכלב מוריד לו יד או רק מאיים? עם כל הבאסה שלי ממשטרה כשאני רואה ניידת תנועה וכו (במיוחד כשאני על 120 בכביש מספר אחת). עדיין, אני מודה כל יום למי שזה לא יהיה שיש משטרה, ושיש למי לקרוא בשעת הצורך. ראיתי אותם בפעולה כמה פעמים. הם משתדלים ליישב סכסוכים.
ולכל אלו שהתנפלו על השוטר שבתמונה... אתם חייבים להתיימר להבין בפרטים שאין לכם מושג בהם? עדיף שתתשתפו בצער הכלב, בעל הכלב והשוטר. חמלה, אנשים. חמלה. אני בטוחה שזו הייתה חוייה לא נעימה לאף אחד מהם. שאו ברכה, ושהשנה הבאה תהייה טובה יותר מקודמותיה לכל עם ישראל, וגם לגויים. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|