 |
148.
של מי הרעיון והיזמה?
גירוש, יהודים,
= נאציזם!,
13/09/04 18:12
|
הקיבוץ, 17.8.1995: ''אלה לא האחים שלי, הם לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה – מלחמת אחים תהיה המלחמה.... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקוים ששנים ארוכות לא חציתי, ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב, להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת.... יירד הרבה דם.....'' זאב שטרנהל, ''דבר'', 15.4.88: ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח. וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית...''
חיים חפר, ידיעות אחרונות, 28.2.86: ''לא יהיה לך מנחם ומנוחם ואש תצא מזרעית שעל גבול לבנון ותיגע באש הבאה מירוחם ומכל טירות גוש אמונים יעלה העשן, והאבק מכל עסקי החווילות עלה תעלינה בהר שומרון כל עיירות ה''לחם'' הרעבות והמובטלות וכאשר החשכה תרד עליכם בצהריים, וסכין המסכנים תבוא בלילות כבר לא תהיינה יותר שאלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
מדוע שרון מסכסך בין יהודים...
Metziuty,
13/09/04 09:31
|
כשאני מציץ במהלכים וחושב מדוע שרון מסכסך בין יהודים, במטרה לגרום למלחמת אחים אני נבהל.
אני קורא הודעות השמאלנים, כבר רואה אותם בעיני רוחי עם נשק כבתוך חלום רצים בין בתי המתנחלים ורוצחים... הם לא עושים זאת על דעת עצמם, הם עושים זאת בגיבוי ראש הממשלה או שר המשפטים, עד כאן זה טוב לממשלה, והארועים לא נעצרים... אך פתאום מופיעים גם קרבנות השלום הטבעיים אוחזים ברובים... וכאילו לבד, בלי עידוד השרים מתחילה לה לפתע מלחמת אחים, או כפי ששריד טוען מלחמת אזרחים, מאחר והמתנחלים / הימנים אינם אחים שלו... כאן מגיע יומו הגדול של שרון, הוא ממנה את עצמו למפקד הצבא העליון שולט בחיילים ללא מיצרים, מוציא חוקי חרום כנגד הימנים, ושולח חיילים כנגד האזרחים, כמובן הכל חיובי, רק בכדי למנוע מלחמת אחים... הוא הופך שוב למלך ישראל, הוא לובש מדים... ושוב הגנרל קסטנייטאס הוא מלך היהודים... אין דעות נגד, ואין מתמרדים, הגנרל קסטנייטאס שוב מלך היהודים... הוא נוסע בעולם וכלובש מדים וכבר אין לו בעיה לפנות יהודים מהבתים... הממשלה כולה מאחוריו, וכל השרים הצייטנים, ובתמיכת, האנטישמים, העולם הנאור והשמאלנים, הוא מוסר את מדינת היהודים לערבים... כמובן לא לפני שהופרטו במדינה הנכסים... עד כאן היה זה רק חלום רע, אך תכנון והסתה למלחמת אחים מדאיגה אותי... בכל מקום שאנשים נלחמים, מישהו מרוויח ועומד מאחורי הדברים...
עתונאי חייב להיות חכם, ושקול, ולא לפרסם דברים מכוונים, שמישהו הפיץ כדי להשיג רווחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
אני קורא למשאל עם
דודו מב''ש,
13/09/04 00:09
|
אני קורא למשאל עם בנושא ההתנתקות! בוא נראה מיהו רוב העם ומה הוא רוצה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
הציונים צודקים - שרון ביילין
לכו הבייתה,
אתם שקרנים,
12/09/04 21:43
|
שמאלנים שקרנים ומושחתים.
לכו הבייתה .
אתם רק מעודדים את המוסלמים להמשיך לרצוח בנו.
די , נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
הימין הקיצוני בישראל ?
שלמה,
ירושלים,
12/09/04 18:38
|
בישראל הוא אינו קיים. הוא נמצא בחוגים ברורים בכל המגזר הדתי בעיקר ביו''ש (הגדה המערבית). שאינו חלק מישראל . חוגים אלה טופחו ומומנו ע''י חוגים בימין הישראלי ע''י תמיכה כספית ורוחנית (ראה רבני יו''ש) הגיע הזמן להעמיד את הדברים במקומם. חוגים אלה מקבילים בדיוק לחוגי הניאו נאצים במקומות אחרים, ודומים במידה מבהילה לאיסלאם הפודמנטליסטי. שנאה לאחר, דיכוי האשה, בתי ספר מטעם, חוסר התחשבות באחר (ראה חוגי הימין התבטאויות). ולמשטרה ראו הוזהרתם רצח רבין היה אחד - אבל לאחריו אם לא תפעלו נגד חוגים אלה אתם ולא אחרים תגרמו למלחמה עקב חוסר האונים שלכם (נכון אין לכם שר והמפכ''ל החדש הוא חסר ניסיון (הוא יודע זאת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלמה, אתה מצטט מהפרוטוקולים של
אבי,
12/09/04 19:59
|
זיקני ציון....
תפסיק להיות גלותי באופן המחשבה שלך ולעוות את האמת.
את ההתנחלויות הקימו אנשי מפא''י, ולא טנשי הימין. פואד עד היום הינו יקיר הישוב בחברון. די להסתה. אדיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע,אתה קשקשן לא קטן,ואגב,
זה אני.........,
12/09/04 19:27
|
הרוצח של רבין-להזכירך-הגיע מהרצליה ולא מיש''ע,מה לעשות שאתה כל כך רוצה להראות שהוא הגיע מיש''ע והוא לא,אז תירגע,שתה כוס מים קרים,ותחשוב שוב לפני שאתה כותב תגובה כלשהי,ועוד דבר,קצת בושה לא תזיק,את עראפת ואת מחבליו שהרגו בנו בשנים האחרונות הביאו אנשי אוסלו שהינך נימנה על תומכיהם,אז כמו שאמרתי,תירגע וכתוב שוב תגובה לא שיקרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כמוך
Avi Ecuador,
12/09/04 19:15
|
הם מהסוג שלצערי יביאו לזה שיגאל עמיר יחשב לקדוש וזה אם ישראל תחדל בגלל שוטים כמוך או תתקיים בזכות המתנחלים של היום. הייתי ממשיך להסביר אבל היום אין לי כוח לחזור על עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שאתה באקוודור
פארלי,
גבעתיים,
13/09/04 08:12
|
כאמור למעלה עדיף שאנשים כמוך ישארו באקוודור. כאן אין לך יכולת לתרום בכלל! במחשבה שניה.... אל תגלוש גם באינטרנט ישראלי תתמקד בספרדית תצטרף לאינקויזיציה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה ודומיך
Avi Ecuador,
13/09/04 17:50
|
|
 |
143.
בחירות! שרון המטורף לבית אבות!
ל"ת
משה,
תל אביב,
12/09/04 16:55
|
|
 |
142.
חובה על הליכוד להפיל את שרון!
יהודי אמיתי,
12/09/04 15:49
|
לפני שיהיה מאוחר מידי! לא יתכן ששרון יסית כנגד ציבור שלם, ייתן לגיטימציה לשמאל הקיצוני להרים את הראש והכל בגין החלטה שלא אושרה ע''י רוב לגיטימי כל שהוא! בושה וחרפה שגיבור ישראל הסנילי הפך לכלי שרת בידי השמאל הקיצוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
שרון
Avi Ecuador,
12/09/04 15:18
|
תעצור, אל תביא עלינו מלחמת אזרחים ואל תהפכו ותיבנו לנו הסטוריה שבה רוצח רבין יחשב לגיבור העם שיגידו עליו שמנע מלחמת אזרחים ומפולת מוקדמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
נכון הנאמר
Avi Ecuador,
12/09/04 15:11
|
|
 |
139.
שרון מסוכן ליהודים
ל"ת
חיים,
נהריה,
12/09/04 14:59
|
|
 |
138.
שרון הוא הגורם למלחמת אחים
ל"ת
שרון הדיקטטור,
12/09/04 14:40
|
|
 |
דיקטטור
דני,
12/09/04 14:50
|
|
 |
137.
שרון,יוסי שריד,ועאזמי בשארה,
יהודי מודאג,
12/09/04 14:26
|
אריאל שרון מזהיר ממלחמת אחים, שהוא למעשה החל בה עם דהירתו הבלתי מובנת ל ''ניתוק'' כפי שהוא קורא לו, ומעל לראשי בוחריו שאמרו את דברם פעמיים (הכשלונות הן בסיעה והן בכנסת) נגד תוכניתו המטורפת, שגורמת לזעם וכעס בכל חלקי העם היהודי, יוסי שריד אומר שאלו המתנגדים לתוכניתו של שרון אינם אחיו, והרי אין חדש בדבר זהותו והזדהותו הלאומית של יוסי שריד וכל שאר היוסים למיניהם, שמעדיפים את חברת וטובת אויבי ישראל על טובת עם ישראל, והאחרון (לפעם זו בלבד) והלא חביב בכלל הוא עאזמי בשארה שמתימר להיות איש נאור על חשבון עם ישראל והוא העאזמי הלז אומר לנו ש ''כוחות הכיבוש'' חייבים לצאת מ ''השטחים הכבושים'' אמר ולא פירש ואני משוכנע שכוונתו היא לכל שטחי ארץ ישראל, כי הרי זהו חלומם של כל (או לפחות רובם המכריע של ערביי המרחב) הארץ הזו שמעולם לא חדלו מחלומם על גירושינו מכאן, והשאלה האם הקוו שמתחיל בשרון וניגמר בבשארה וחבר מריעיו ובעידודם הקולני והנילהב של השמאל הישראלי אינו הסכנה האמיתית לקיומו של עם ישראל בארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האירוני שבמציאות
Avi Ecuador,
12/09/04 16:02
|
הוא שדווקא ערפאת והפלסטינים שהתחילו באינטיפאדת הרצח שלהם הם אלה שלמעשה הצילו את מדינת ישראל. ללא האינטיפאדה השמאל היום היה יותר חזק בשלטון, הימין פחות רלוונטי, ''הימין''; שרון, לא היה עולה לשלטון ומשתלט על הליכוד, פלסטין היום היתה עובדה ומוכרת בכל העמים וישראל היתה הופכת לשטר מכר זול; צ'כוסלובקיה ובהמשך לדרום אפריקה. היו צריכים הערבים למעשה רק לזיין, סליחה להזין את השמאל שלנו בתקוות שווא ולוקשים, הם אוהבים לזלול ואף פעם לא שבעים. לאמיתו של דבר הסכנה האמיתית והמיידית של עם ישראל זה לא הפלסטינים שנלחמים בנו אלא ''מנהיגי ישראל'', חלם של היום והשמאל. אולי היום בימי ראש השנה עלינו להתפלל לשלומו ולבריאותו של ערפאת בהבנה שעגל הזהב שהיצמחנו מביא לחידלון, שיהיה בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרה
Avi Ecuador,
12/09/04 17:00
|
בסוף התגובה התכוונתי לבריאותו של ערפאת, יש כאלה שלפעמים לא מבינים ואיתכם הסליחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהו יהודי
דני,
12/09/04 15:09
|
יהודי אינו אדם הגוזל את אדמתם של אחרים, יהודי מעלם לא היה גזען
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא תסביר לחלם ועם הארץ
Avi Ecuador,
12/09/04 16:28
|
שיהודי זה אחד שרגיל לעשות גטו לעצמו ולחיות בגדרות וכשגויים לא עושים זאת אז הוא בונה לעצמו? למה לא תסביר שאם היו המוסלמים מנצחים באחת המלחמות אפילו לא היית קיים והבעיה לא שטחים שבגללם יצאו להילחם בנו? למה לא תסביר שלא המצרים ולא הירדנים שהשטחים ''ניכבשו'' מהם רצו את הפלסטינים ולא בנו להם מדינה? ראה סעדאת לא רצה את עזה והכניס לבגין ועם ישראל חוקן ופצצת זמן. למה לא תסביר לנו שצה''ל לא צריך לשמור על יהודים בארצות הברית ואם יש שלום למה שישמור על יהודים בפלסטין ולמה לעשות ניקוי אתני ליהודים? למה אתה לא מסביר לנו שאין צורך בצבא פלסטיני שישמור את הערבים הפלסטינים בקו הירוק מפני שאהידים יהודים?... מספיק להחדיר את הטמטום, אתה לא רואה שהעם לא יכול אפילו להקיא אותו ואנו כבר ברוויה? תפסיק להעלות לנו גרה בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי אקואדור חלם הארץ
דודו מב''ש,
13/09/04 00:07
|
מתי כבר תבין שטרנספר לא יעזור אם צהל ישתלט על עזה ושומרון ישראל תהיה אחראית לבעית הפליטים הגדולה בעולם בעיני העולם. העובדה תהפוך את ישראל למדינה אמורלית והסיבה היחידה שישראל קיימת היום תעלם. אמריקה לא תוכל להגן עליך יותר וכולנו נעלם הפתרון הרציונלי היחיד הוא בידודם של הפלסתינים כלומר נסיגה המתנחלים הוזים בהקיץ על כינון ממלכת יהודה והם שכחו שבית המקדש נחרב בגלל מלחמת אחים מדינת ישראל תתקיים רק בעזרת דמוקרטיה ואזרחים המכבדים אותה אני קורא למשאל עם בנושא ההתנתקות בוא נראה מיהו רוב העם ומה הוא רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע
Avi Ecuador,
13/09/04 02:15
|
יש לי הצעה בשבילך ועוד חלמאים מעם הארץ ש''התרבו'' בחלם. תדחוף לסיפוח מדינת ישראל לארצות הברית ושנהיה אזרחים אמריקאים ואולי נזכה לעוד כוכב, הם לא יחזירו את קלופורניה, אריזונה, ניומקסיקו וטקסס, אה... וישראל... עם המנטליות שלך שהיא משרישה ומתעצמת ישראל כיהודית אין לה שום סיכוי ואתה יכול לחשוב לעזוב את הארץ, בעוד 40 שנה בקו הירוק יהיה קרוב לוודאי רוב פלסטיני ואתה ודומיך מהשמאל ימצאו הגיון בשלטון הפלסטיני. תוכלו לאמץ לעצמכם את הפתגם אם תרצו ישראל היא אגדה. לאן אתה רץ ומה אתה נותן ומה אתה מקבל? ואם יש ניתוק למה יהודים לא יכולים להתישב או לחיות בפלסטין? תשאל את עצמך מה יהיה או ישאר לבנים שלך ואולי תלך לדפוק את הראש בקיר כשתבין על מה אני מדבר איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הבנתי אותך עכשיו
Avi Ecuador,
13/09/04 17:30
|
זה לא כיבוש ולא ערבים, זה הפחד שלך מיהודים ואתה חורט על הדגל שלך מלחמת דת. קרא לבעיה בשמה ותזהה את האוייב. אתה זיהית ויש רבים כמוך מכיוון שלא מדבור בכיבוש אלא ביהודים וזו הבעיה שלך. אולי כדאי שתדחוף לסיפוח מדינת ישראל לארצות הברית. אתמוך בך מכיוון שאני מבין עם מי יש לעם ישראל עסק היום ומי ומה הם הסכנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע אתה
דודו מב''ש,
13/09/04 06:32
|
עם החזון שלך ישראל תהפוך למדינה גרועה מפלסטין! המיעוט הדתי הפנאטי ישלוט ברוב הרציונלי המודרני ! אף אחד לא רוצה להיות חלק מאמריקה או מהעולם הערבי אבל בטח גם לא ממדינה הנשלטת על ידי הדתיים ! אלה אותם הדוסים שדיברו נגד הציונות שהקימה את מדינת ישראל ואמרו שצריך לשבת בגולה ולחכות למשיח לפני השואה! נסה להקים מדינה כזו באקואדור לא על חשבוננו, תודה רבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקוודור
יהודי מודאג,
12/09/04 23:21
|
יכולתי להסביר את כל הדברים שהזכרתה בתגובתך האחרונה , ויכולתי ללכת אפילו יותר רחוק מכך, ודי אם אומר לך שכל ההמצאה הזו של האמפריה הבריטית שהלכה לעולמה (ועדיין ממשיכה לבחוש באיזורינו כאילו אנחנו עדיין בשנות השלושים והארבעים של המאה שעברה) שהפכה את עבר הירדן (הטראנס זורדאן) ל ''ממלכה האשמית'' ועוד קודם לכן דחפה בכח את קומץ האספסוף של המופתי הירושלמי וחבורתו להתארגנות פוליטית אתנית של אוסף החורנים'' האסירים המיצרים של ''אברהים פחה'' עריקי הצבא הטורקי שמהווים את הבסיס ל''ערביי'' חברון והרשימה עדיי ארוכה מאוד בדברים שנעשו על ידי זרים והכל על מנת למנוע את חזרת עם ישראל לארצו, אבל הבעיה האקוטית של מדינת ישראל של ימינו אינה הערבים על כל כנוייהם מצרים ירדנים סורים או ''פלסטינאים'' אלא בעיה יהודית ביסודה כשישנם בתוכינו כאלו שהתרחקותם מיהדותם מאפשרת להם בעזות מצח לא קטנה להגן על מבקשי נפשינו, קרי הטירור הערבי האיסלמי בכלל ויותר מכך זה הקרוי ''פלסטינאי'' זוהי עיקר הבעיה שלנו היום בזמן שהם זורעים רצח והרס ברחובותינו וערינו,אומרים לנו ה ''המתיוונים'' הללו כי זו אשמתינו,שנה טובה לך ולכל עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי מודאג=יהודי טיפש
דודו מב''ש,
13/09/04 06:46
|
איך הגעת לבריטים ולטורקים? תכניס לראש שמדינת ישראל לא היתה ולא תהיה מדינה דתית לעולם! ואלה שאתה קורא : ''מתיונים'' הם אלה שמתים כל יום בלהגן עליך ועל הישיבות שלך תתבייש לך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יהודי?!
ל"ת
Avi Ecuador,
13/09/04 18:27
|
|
 |
אנו על אותו הקו
Avi Ecuador,
13/09/04 02:29
|
ואני אפילו לא מחשיב את עצמי דתי. כן מכיר במורשת בעמי וביהדות שאני חלק קטן בתוכה וממנה. חג שמח ידידי וכל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70,000 שאהידים תומכי שרון
הפגינו אתמול,
באום אל פאחם,
12/09/04 21:45
|
והעם שותק.
עד מתי נלך כצאן אל האיסלאם????
מתי כבר נסתכל על המפה ונבין שהמוסלמים הכובישם מנצחים מבפנים???...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
ליוסי שריד
אלירן,
דרום,
12/09/04 13:39
|
מי רוצה להיות אח שלך בכלל? לך תגור עם הערבים בעזה ותעזוב אותנו בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
לא הטרוריסטים הרוצחים הם האויב
יוסי,
12/09/04 13:33
|
של שרון והשמאל הסהרורי. האויב הם החלוציים היהודים!!! בושה! שרון צריך לגמור בפח האשפה של ההיסטוריה יחד עם הסהרורים מן השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
אין כמו שרון
פרחיה,
12/09/04 13:31
|
לשרון נפל האסימון. ילדי טיפוחיו, הזמבושים, שגילו שסר חינו של מפעל ההתנחלות בעיני אביו מולידו, ינסו כל טריק וכל תעלול, כילדים פוחחים, כדי לזרוע אימה בעם ולשים לאל את ההחלטה הנכונה אך המאוחרת לפנותם. ומשאזלו החיצים באשפתם יאיימו במלחמת אחים. אין כמו שרון, שאינו נרתע ממראה דם ואינו נבהל מהתמודדות אלימה, כמו בימית בשעתה, להעמיד את הבנים הסוררים במקומם ולשים קץ לשגיאה הנוראה של מפעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון עושה לפרחיה את היום
יוסי פרחן,
שדרות,
12/09/04 14:43
|
היא כבר חשבה להתאבד. אך בא שרון, ובטרופו עשה לה את היום.
מה יהיה - פרחה לא-יקרה - שכשיברר שהטרוף לא יעבור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני דווקא
Avi Ecuador,
12/09/04 17:20
|
הייתי מעדיף שיעשה לה את הלילה ושיסתפקו שניהם בזה בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פירחיה
Avi Ecuador,
12/09/04 17:26
|
כנראה דווקא ממין זכר. טוב, לא חשוב, בימנו כבר יש הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שיש לו דרכון זר, שיצחק
פרחיה,
12/09/04 19:55
|
אבי מקו המשווה (מה עם עגל הזהב החביב עליך) הגנן החרמן, דרי המחלקה הסגורה, וחשוכים שהגיחו ממערות טורה בורה. אני אספנית של פריקים למופע האימים הפרטי שלי. אני שולה אותם מחוריהם והם נתפסים ברשת. לעולם יגיבו ברשעות ובגסות, בהומור של מפגרים, ולא ינסו חלילה להתעמת ולהשיב לטענות באופן ענייני. אינכם מבינים שאני משחקת בכם. אף שהנושא, גורל המדינה שלי, אינו ראוי לבדיחות, ומי שטרם דאג לעצמו לדרכון זר עדיף שלא יתפס לקלות ראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אתה בהמה
ל"ת
חבל על הזמן,
13/09/04 06:39
|
|
 |
פירחיה איתך ''הסליחה''
Avi Ecuador,
13/09/04 02:43
|
שכחתי להוסיף שתבקשי מהמתנחלים שיקחו אותך למיקווה, אולי ישטפו לך את החלקים המתאימים ואת הפה. תגידי שאבי מאקוודור ממליץ שטיפה מיוחדת-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פירחיה
Avi Ecuador,
13/09/04 01:16
|
קראתי את ''התגובה'' שלך והעלת בי קצת יותר מחיוך, איזה תשובה רצינית את רוצה? את חושבת שאת רצינית?! חג שמח מספיק בשבילך, תבקשי מהמתנחלים שיארחו אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
סיפורי איומים-עבודה של יועצי
ל"ת
תקשורת של שרון,
12/09/04 13:28
|
|
 |
132.
שרון עושה דה לגימטימציה למתנחל
ל"ת
כדי לבצע זממו,
12/09/04 13:27
|
|
 |
131.
ציד מכשפות כדי להסיט תשומת לב
ל"ת
ממעשי שרון,
12/09/04 13:26
|
|
 |
130.
שרון הנוכל מסית נגד המתנחלים
ל"ת
כדי להתנתק,
12/09/04 13:25
|
|
 |
129.
המסיתים לכלא.אלדר לאישפוז
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
12/09/04 13:04
|
|
 |
128.
שרון צודק, הצבא לא יפנה
יששכר,
חיפה,
12/09/04 13:00
|
צהל יוצא מן הויכוח ולא ישתתף בפינוי. את הפינוי יבצעו וייסגלס(אבי הרעיון ה,ציוני'') עמרי, גלעד, שני והתאיילנדים מחוות השיקמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
מלחמות אזרחים פורצות...
ארז,
12/09/04 12:57
|
לרוב כשבפני ציבור מסויים נחסמות דרכי המחאה הדמוקרטיות הלגיטימיות. מי שמתעלם מהכרעות רוב דמוקרטיות אל לו כי ילין על מלחמת אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל הסתה של מנהיגים ותקשורת
זו הפרנסה שלהם,
ריקנים,
12/09/04 13:16
|
כשהמנהיגים רקובים ומושחתים עיקר פרנסתם מתבסס על הסתה של המונים ושנאה הדדית. המצב מחמיר כשהתקשורת עוזרת להסתה כי היא הכלי העיקרי לכך. לא לשכוח מי השתמש לזה בצורה הכי נוראית שיש בשנ ות ה- 30.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
אריק - רימית את הימין
אלירן,
דרום,
12/09/04 12:50
|
הפכת להיות כמו הגאונים שהביאו לנו את ערפאת לארץ. צריך להכנס בפלסטינים בכל הכח עד שהם יבקשו הפסקת אש , צריך להגיב בחומרה על קסאם שהם יורים ועל כל פיגוע שהם עושים. עכשיו כולם רואים למה הביאה ההבלגה של הממשלה לפיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
נא באוזן מתנחלים
נועם,
12/09/04 12:41
|
יאללה לארוז עוברים דירה פטמה מהכפר הסמוך תשתמש לכם במטבח וילדים ערבים קטנים יחרבנו לכם בגינה --- גזענים!!!!
כל השנאה שהפצתם במשך שנים חוזרת אליכם לפרצוף.
לדעתי אתם אנשים טובים , אך מתי שהוא לאורך הדרך עשיתם טעות חמורה והרשתם לעצמכם לחיות במין פנטזיה כזו הזויה. די , מספיק. אי אפשר להילחם בעם שלם לנצח. זה לא ייגמר אם לא נצא. ואחרי שנצא - במידה ויתקיפו אותנו הרי זו תהיה הכרזת מלחמה -- ואף אחד לא יתלונן אם בכל גיחת הפצצה יהיו 300 פלסטינאים הרוגים. כך ! נגן על עצמנו. ולא ע''י ישיבה בהתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הקיצוני מראה את בורותו
ארז,
12/09/04 22:25
|
|
 |
תבין דבר פשוט
Avi Ecuador,
12/09/04 18:44
|
האיסלם שונא את השמאל ומפחד ממנו יותר מאשר מהדתיים. אותם או חלקם היה משאיר בחיים אם היה מנצח חס וחלילה, אותכם אפילו קבר לא היה נותן לכם. לא יודע אם הבנת עם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועם,מה איתך ? תירגע,זה לא יפה
זה אני......,
12/09/04 14:38
|
כך לכתוב,קצת נימוס לא יזיק לך,ככה אתה רוצה לשכנע את הציבור לקבל את דעתך ?! אני מניח שקשה לך לכתוב ב''מילים יפות'' אבל גם אין צורך במילים גסות כדי להשמיע קולך,בכל מקרה,לפני הכל,תירגע,אתה יכול ללגום קצת מים קרים,ולאחר מכן נסה שוב לכתוב מחדש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
''הסתה''
יאנוש,
מרכז,
12/09/04 12:36
|
למה כשאנשי השמאל מביעים עמדות נגד אנשי ימין זו הבעת עמדה לגיטימית, אבל כשאנשי ימין אומרים דברים דומים זו הסתה (ואל תספרו לי שזה עניין של מינוח, יש אמירות בוטות במיוחד גם בשמאל). מדוע הביטוי קיצונים נדבק רק לימין ולא לשמאל? מה, בשמאל אין אנשים שפגעו והפריעו לחיילי צה''ל בפעילותם (הגנה על רוצחים והפרעה במחסומים)? בשמאל אין מתנגדים בכח הזרוע להחלטות ממשלה (הפעילות סביב הגדר)? בשמאל אין שתיקה או לחילופין ''הבנה'' של מנהיגים נוכח אלימות וסרבנות? צביעות היא הדבר הגרוע ביותר, גם כשהיא באה מהימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
בחירות! שרון המטורף לבית אבות!
ל"ת
משה,
תל אביב,
12/09/04 12:26
|
|
 |
122.
שרון המטורף גורם למלחמת אחים!
משה,
תל אביב,
12/09/04 12:17
|
כדי למנוע מלחמת אחים חברי הליכוד, כולל נתניהו וחבריו, חייבים לסלק את שרון מראשות הממשלה או להפיל מייד את ממשלת שרון! גם אם הדבר יביא לבחירות מוקדמות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבחן שפיות לרבנים
יניב,
12/09/04 12:39
|
|
 |
מבחן שפיות
ארז,
12/09/04 16:24
|
|
 |
121.
לערוך לו מבחן שפיות
ד''ר בר-מח,
חיפה,
12/09/04 12:03
|
הוא ירד מכל הפסים!
נראה שהוא רדוף רוח רעה!
אברבנאל. קדימה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לערוך מבחן שפיות ליהודים
חיים י.,
ירושלים,
12/09/04 13:11
|
|
 |
120.
למה שמתם תמונה שהוא נראה בה
מבין בנראה,
רעננה,
12/09/04 12:01
|
|
 |
בתמונה הוא דווקא חמוד.
פרחיה,
מרכז,
12/09/04 13:16
|
קשיש תמים, ישר, לא-תחמן וטוב לב.
כאלה שמכירים אותו אורמים שהוא באמת היה כזה בגיל 3.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה קורה לכל אחד
ארז,
12/09/04 15:06
|
כשמזדקנים חוזרים לילדות. אז מה אתם רוצים מילד בן שלוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה קורה לכל אחד
ארז,
12/09/04 15:06
|
כשמזדקנים חוזרים לילדות. אז מה אתם רוצים מילד בן שלוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
שאיפה למדינה דו לאומית=ציונות?
ל"ת
אריה,
12/09/04 12:01
|
|
 |
בריחה, נסיגה...
ארז,
12/09/04 12:41
|
|
 |
מתנחבל יקר, גוון בתגובות...
ל"ת
ערבי הגיוני,
12/09/04 13:16
|
|
 |
118.
מר שריד
מישהו,
12/09/04 11:59
|
אנחנו בהחלט מוכנים לאבד אותך, כחלק מהמדינה שאיבדנו כבר מזמן.
איני מבין איך יש לך היכולת הנפשית לשזוף את פרצופך בפומבי לאחר הנזק הטרגי שחוללת לעמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
לבדוק את שרון במכונת אמת
ישראל מתוני,
מאחז תל אביב,
12/09/04 11:58
|
אם יש מכונה שיכולה לשקף את רצונו, יתברר מהר מאוד שהוא מייחל למלחמת אחים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים לא אחים שלנו
יוסף,
12/09/04 12:43
|
אולי מכסימום האח הקטן חולה הנפש אנחנו לא רצים בכם בתור אחים . נמאס מכם . עלוקות מוצצי דם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הדדי, ובגדול!
ישראל מתוני,
מאחז תל אביב,
12/09/04 12:52
|
מי בכלל רוצה להיות אח של סמולן?
מי בכלל רוצה את הכתם של מחלת נפש במשפחה?
''מלחמת אחים'' מתייחסת לנסיון של שרון לשסות איש באחיו. אחיו על אמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האחים שלי השמאלנים יודעים
יוסף,
12/09/04 13:06
|
|
 |
NRG: למה עיקרתם את תוכן התגובה
ישראל מתוני,
מאחז תל-הביב,
12/09/04 14:48
|
מערכת NRG - שלום
לא ברור למה עיקרתם את תוכן התגובה למר' יוסף. היא אמורה לפתוח לו אופקים חדשים! +++++++++++ למה ''סמולן'' ולא ''שמאלן''?
''סמולן'' הוא יהודי עפ''י מוצאו שחי וקיים אך ורק כדי לקיים כהלכה את קללת היהודי: ''מהרסייך ומחריביך...''. הוא נושם וחי ''פלשטין'' מרגע שפוקח את עיניו. למה? -- כי הוא תופס שפלשטין זה היום שם הקוד – בקריצה - להשמדת ישראל. הסמולן/הסמולנית פועל/ת ללא לאות לביטול האופי היהודי של המדינה ועושה ככל הניתן להחלישה, להוציא דיבתה, ולפוררה מבפנים. זה יעוד הסמולן/סמולנית בחיים.
''שמאלן'', לעומת זאת, הוא אדם שיצא מהשמאל הסוציאליסטי. הוא רצה לקום ולקדם את גאולת ישראל במעשה, ולהקים חברת מופת בארץ ישראל. אמנם תוך כדי הרצון הטוב הוא בעט במורשת ישראל וכך המחנה הסוציאליסטי כולו הידרדר לסמולנות (לא עלינו. ואין זה המקום לפרט את הסיבות), אך במקור היה איש השמאל ציוני נלהב ויהודי נאמן. די לציין שטרומפלדור, משה שמיר, טבנקין וברל כצנלסון זצ''ל היו אנשי שמאל. הם דגלו בטרנספר לערביי ארץ ישראל וב'ארץ ישראל השלמה'.
בנוסף, הרי שמאל וימין הן שתי ידים - חלק אינטגרלי של גוף חי. סמולן לא רואה עצמו חלק מהגוף החי (האומה היהודית), ואת העובדה שהוא נולד יהודי הוא רואה כתאונה מעציבה שיש לתקנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי הלעג שלך לאנלפבתיותי
ל"ת
ישראל מתוני,
מאחז תל-אביב,
12/09/04 13:27
|
|
 |
116.
שרון תתנתק מה 3$ מליון שוחד
ל"ת
מושחת,
12/09/04 11:57
|
|
 |
115.
רוב העם איתך שרון
הגר,
12/09/04 11:46
|
|
 |
רוב העם לא עם שרון,תוכיחי שכן.
ל"ת
זה אני.........,
12/09/04 17:57
|
|
 |
רוב המוסלמים עם שרון...
ל"ת
ישראל,
ישראל,
12/09/04 15:19
|
|
 |
חה-חה-חה. מזמן לא היתה בדיחה
הצחוק יפה,
לבריאות,
12/09/04 12:54
|
|
 |
צחק צחק עד שיגמרו לך המילים
ספי,
12/09/04 13:15
|
|
 |
אתה אפילו לא מתמודד...
ארז,
12/09/04 16:26
|
עם מה שכתב קודמך, שאליו הגבת. צפוי.
אתם מכירים בכך שאין רוב בעם - אז מדוע הדמגוגיה והשקרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי מה?
ל"ת
ארז,
12/09/04 12:42
|
|
 |
מי זה רוב העם ? העם הערבי ????
ל"ת
כהנא צדק,
12/09/04 12:37
|
|
 |
114.
***המושחת השמאלן מהליכוד ****
מוליך אותנו,
כצאן אל,
12/09/04 11:45
|
האיסלאם .
במקום לפנות רק את המתנחלים היהודים .
שיפנה גם את המתנחלים המוסלמיים שמעבר לקוו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
כן להתנתקות!!
תומכת,
נלהבת,
12/09/04 11:43
|
|
 |
שן כואבת - הכוונה אותך
ארז,
12/09/04 12:42
|
|
 |
דווקא מתאים לי
ארז ב,
12/09/04 15:16
|
מורידים את הסרטן שנקרא נצרים ובמקומו שותלים את אום-אל-פאחם. לפי חשבוני זה יפתור כמה בעיות: קודם כל הסמאלנים יצליחו לעקור יהודים מבתיהם והסבל שהם גורמים לאחיהם יגרום להם אושר עילאי. הימנים יקבלו את ההסכמה של השמאל לשיטת הטרנספר. מכיוון שכולם יהיו מאושרים (חוץ מהמפונים) אפשר יהיה לפתוח בריקודי הורה סוערים בהם הימין והשמאל יפגינו את אהבתם איש לאחיו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
שרון ,לך לך לחוות השיקמים!
יהודה,
המכבי,
12/09/04 11:42
|
|
 |
111.
רק שרון יכול!
יערה,
12/09/04 11:41
|
|
 |
110.
מר שרון היקר
ימית,
12/09/04 11:40
|
רוב העם איננו רוצה התנתקות!!הגיע הזמן שתפנים את זה.הקיצוני היחיד כאן זה אתה,לא אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
ל-86, כמו שהפטיזאנים היו ''ימין
שמאל אנטישמי,
מטורף!,
12/09/04 11:39
|
קיצוני מטורף'' שהמדינה הנאצית דיכאה. בדיוק, אבל בדיוק, אותו הדבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
יש''ע זה פשע!
ל"ת
זיו,
מרכז,
12/09/04 11:39
|
|
 |
זה פשע שהערבים גרים שם !!!!!
ל"ת
כהנא צדק,
12/09/04 12:40
|
|
 |
107.
רחל (90), אין מקום להשוואה
רחל ההולכת לטבח,
וגם רוקדת!,
12/09/04 11:38
|
בין המסרבים לשרת את מדינתם, כדי לקדם את הענין הערבי, לבין המסרבים לשרת את מדינתם, כשהיא מבצעת פשעים נגד העם היהודי. ההבדל הוא קטבי. מדובר בבוגדים בעמם, אל מול הנאמנים בכל נפשם ומאודם. המתנחלים נשמעים לצו מצפונם, שהוא צו המוסר האבסולוטי. המתנחלים אינם מוכנים לשתף פעולה עם תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. ומי שצבוע הם אלה העולים על בריקאדות למען ''זכויות'' הערבים להילחם בנו, ועל אותן בריקאדות הם עולים נגד זכויות היהודים לחייהם ולמולדתם. ואילו רק בצביעות עסקינן, מילא, אך הצביעות הזו, גם היא נובעת משנאת ישראל ומשרתת אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
ההתנחלויות קורעות את העם!!
ל"ת
אדם שפוי,
12/09/04 11:38
|
|
 |
היישובים לא קורעים אף אחד
ארז,
12/09/04 12:43
|
|
 |
105.
שרון.הכדור ביידים שלך
יחיאל,
ראש העין,
12/09/04 11:37
|
|
 |
104.
שרון לך הביתה!!לך לך!!
ל"ת
אריאל,
12/09/04 11:36
|
|
 |
103.
שרון אומר :הקריאות בימין...
יואב,
תל אביב,
12/09/04 11:35
|
אריק שרון שכח מאיפה הוא בא....מזכיר לי את הבדיחה על הערבי שנרשם לבה''ס יהודי ומשתלב היטב בחברה וכו'-יום אחד הוא מופיע מצויד בפנס בעין ,אז נגשת אליו המורה ושואלת לשלומו והוא עונה לה:''עזבי ,איזה ערבי הרביץ לי''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון התנתק מהימין
ארז,
12/09/04 12:49
|
|
 |
חחחחח מעולה!נכון מאוד!
ל"ת
עמי,
12/09/04 12:44
|
|
 |
102.
הגיעה העת להתכנס לקונסנזוס !
ל"ת
קבלו הכרעת העם,
להתנתקות !,
12/09/04 11:32
|
|
 |
איזו הכרעת עם???
ארז,
12/09/04 12:49
|
|
 |
101.
בבקשה תעצור את המסיתים
מתנחל,
12/09/04 11:29
|
כמה תעצור ארבעה חמישה? תעצור זה טוב לנו.
ואני לא מפחד מראש ממשלה בסוף דרכו הפוליטית.
המדינה לא שלך. דיקטטור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
הגולם יצא משליטה
ברוך,
צפון,
12/09/04 11:22
|
המתנחלים, אשר במשך שנים, מצצו את דמינו וינקו את לשד העם הזה לא מבינים שקצה נפשנו בהם.
הם לא אחינו!!!
מה השטויות האלה של קרע בעם ?
כבר מזמן הם לא חלק מהעם הזה !!!
מתי שמענו את המתנחלים משתתפים בבעיות שהעם הזה מתמודד איתם?
עוני, אבטלה בעיות קיום פסחו עליהם.
הם התחברו לורידינו וארנקינו וזה כל מה שעניין אותם. כעת שאנחנו רוצים להחזירם למדינהף הם מאיימים במלחמת אחיםץ
אתם לא אחינו, כך שלא יכולה להיות מלחמת אחים.
זו תהיה מלחמת אזרחים בין עם ישראל למיעוט שבמשך השנים עשק אותנו ומבקש להמשיך בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית מסתדר נפלא...
ארז,
12/09/04 12:51
|
|
 |
99.
מולדת עצובה
עורי אור,
טבריה,
12/09/04 11:21
|
אני חושב שמי שצבוע זה גם הימין וגם השמאל גם טומי לפיד ובזמן שש''ס היתה בממשלה גם הם היו צבועים... השאלה מי לא צבוע?!... בכל מקרה אם תהיה מלחמת אחים אני אהיה מהצד שלי נגד הימין ונגד השמאל כי הם לא אחים שלי בכלל .....הם האוייבים הראשיים של מדינת ישראל ...וכל מה שהולך נגד מדינת ישראל אני הולך נגדו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
חוצפה מתנחלית לאיים במלחמתאחים
ל"ת
נא להתכנס,
לקונסנזוס!!!,
12/09/04 11:16
|
|
 |
הקוזאק הנגזל
ארז,
12/09/04 12:50
|
|
 |
97.
נכון אמרתה אדוני ראש הממשלה
ינון,
שדרות,
12/09/04 11:13
|
אבל גם אי כיבוד מהלך דימוקרטי הוא קריאה לא פחןתה למלחמת אחים היתעלמות ממהלך חוקי ודימוקרטי אותו יזמת היא תחילת של מלחמת אזרחים עליך לעוצרה בעודה באיבה היא החלה בים המפקד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מלחמת אחים? על מי האחריות?
רועי,
גבעתיים,
12/09/04 11:11
|
שרון נוהג כמו הקוזק הנגזל. מגרש אנשים מביתם וטוען כי המגורשים אשמים במלחמת אחים!
מה מצפה שרון? שיגרשו אנשים מביתם והם רק יניפו שלטים בעדינות?
ולאחי וידידי מהשמאל. קראתי תגובות בנוסח 'אנשי הימין אינם אחים שלי'.
כדאי לכם להבין שמלחמת אחים אינו תענוג לאף צד. הטבעת אלטנלה ואיפוקו של בגין לא יחזרו.
יהיו נפגעים רבים משני הצדדים. לכן אחי וידידי מהשמאל, אל תמהרו לשמוח על מלחמת אחים מתוך מחשבה 'יופי, סוף סוף יכנסו בהם כמו שצריך'.
מלחמת אחים זה מצב נורא. קחו לדוגמא את מלחמת האחים - אזרחים בספרד, האם אתם, אנשי השמאל יודעים מה התרחש שם???
אל תשישו אלי קרב. הימין אינו שש למלחמת אחים, הוא נגרר לכך כאמצעי התנגדות אחרון (לאחר שכשלו המהלכים הדמוקרטיים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Democracy
Zeev,
Haifa,
12/09/04 12:21
|
The foundation of democracy is that the minority accepts the will of the majority. If you failed to receive a resolution in the Knesset in democratic ways, it means that the majority of the nation doesn't accept your opinion. Therefore any unlegal act against the decisions of the government is unlegal and anti- democratic.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנה בסיסית של דמוקרטיה
רועי,
גבעתיים,
12/09/04 13:45
|
בדמוקרטיה אכן יש לכבד את החלטת הרוב:
אבל א. אין החלטת רוב בעד התנתקות, אדרבה בכל התמודדות דמוקרטית מתנגדי התנתקות שהם הרוב.
ב. ידע מועט בדמוקרטיה מוכיח כי אסור לרוב לחבל בזכויות הבסיס של המיעוט, וככזה עקירת אנשים מבתיהם בגלל שלרוב נוח לעשות כך אינו עולה בקנה אחד עם הדמוקרטיה.
ג. אתן דוגמא: והיה והרוב יקבע שבשביל השלום יש לאנוס את אשתך, האם היית מקבל את זה? כך גם כשהרוב קובע שבשביל השלום יש לעקור אותך מביתך שבנית ועמלת בשתי ידיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ההתנתקות לא תקום ולא תהיה !
משה,
תל אביב,
12/09/04 11:02
|
הקיצוני הוא אריאל שרון! הוא דיקטטור שקרן המסרב להכרעה הדמוקרטית של מפלגתו!
הפגנת הענק של אזרחי ישראל נגד ההתנתקות בכיכר ציון הערב היא הדמוקרטיה הישראלית במיטבה!
זוהי חובתו של כל אזרח ישראלי שהדמוקרטיה חשובה לו לעשות כל מאמץ אפשרי המותר בחוק בכדי לסלק את שרון מראשות הממשלה ולשלוח אותו בהדרת כבוד לבית האבות!
בבית האבות שרון יוכל להמשיך לחלום על תוכנית ההתנתקות שלא תבוצע לעולם ושהביאה לסילוקו מראשות הממשלה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שרון והשמאל...
ארז,
12/09/04 11:00
|
המתריעים מפני מלחמת אחים משולים לבן שרצח את הוריו ומתלונן כי עכשיו הוא יתום... השמאל, וכל מי שמתכנן וזומם לעקור יהודים מבתיהם, הוא זה שמחולל מלחמת אחים, והאשמה תהיה כולה על ידיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
לא ימין ולא שמאל-פטריוט ודמוקר
יואש,
12/09/04 10:57
|
אני לא קיצוני אבל התנהלות שרון היא חסרת כל בושה וחסרת אינטגריטי לחלוטין. גם אם אין ברירה אינך יכול להעיף את אלה שאתה אישית דחפת לשטחים ואתה אישית הפרת כל חוק לשם כך ועתה אתה מגלגל עינים ואפילו לא מוכן או לא מעיז לדבר איתם,
זו עוולה שלא נשמעה למרות שהשמאל הקיצוני מחבק אותך זו לא הדרך, אם הדאגה היא ההסתבכויות הפרטיות של שני בניך, המזכירים בניו של שליט טוטליטרי מזרחי אחר, הרי זו שערוריה לאומית שבסופו של דבר תחזור אליכם בגדול. כל נמושות הליכוד שאינן מעיזות לפצות פה שוות גם הן אפס וישלמו אם לא עכשיו אז בבחירות הבאות. לא למדינת בננות כזו ייחלנו ועבור זה לא נלחמנו, למרות שהייתי גאה להלחם לצדך בכמה מלחמות ישראל זקנותו מביישת את בחרותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הימין הצבוע
רחלי,
12/09/04 10:55
|
קורא לחיילים להשמע לקול מתפונם ולא להשתתף בפינוי התנחלויות, כלומר: ל-ס-ר-ב. 1. האם המתנחלים תומכים בסרבנות? 2. אילו חיילים רבים היו נשמעים לקול מצפונםהם לא היו שומרים על ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הצבוע
ארז,
12/09/04 12:33
|
1. האם אתם מתנגדים עכשיו לסרבנות? 2. האם סרבנות מצד אחד היא לגיטימית, ומהצד השני היא פסולה? 3. אל תנכסו לכם את המצפון. אין לכם שום בעלות על מצפוניות ומוסריות - ההיפך הגמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
שרון, אל תזלזל בדמוקרטיה! היא
זו שהעלתה אותך,
12/09/04 10:54
|
|
 |
העלו את שרון בוחרי מרכז !!!!
ל"ת
לא ימין קיצוני,
לא פייגלינים,
12/09/04 11:20
|
|
 |
אף אחד לא העלה את שרון
ארז,
12/09/04 12:34
|
להזכירכם, אף אחד לא הצביע לשרון, אלא לליכוד - שיטת הבחירות הישירה עברה מן העולם. שנית, שרון נבחר על בסיס דחייה מוחלטת של תכנית מצנע לבריחה חד צדדית מעזה. אין לו שום רוב או לגיטימציה לשנות את עמדתו ב-180 מעלות לפני קיבל על כך אישור ממפלגתו ומהעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70% בעד ההתנתקות!!!!
ל"ת
70% בעד,
מהלכי שרון,
12/09/04 11:18
|
|
 |
רוב העם תומך ליכוד
טעא,
12/09/04 14:16
|
ורובו המוחלט של הליכוד נגד תכנית ההתנתקות אז די לזבל ת'שכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי מה?
ארז,
12/09/04 12:35
|
נערכו בחירות ולא שמתי לב? הפקטור הקובע היחיד הוא בחירות (או משאל עם). בפעם האחרונה שנערכו בחירות, רעיון הבריחה החד צדדית נדחה ברוב גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
הדתיים שלנו נגד הדתיים שלהם.
אריה,
12/09/04 10:54
|
אולי תקימו מדינה שבה יחיו כל הדתיים, שלהם ושלנו, כולם עם כיפות וזקן, כל הנשים בשמלות ארוכות, כולם עם להט פנאטי,- ותניחו לשאר העולם פשוט לחיות את חייו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אריק עצמו פותח במלחמת אחים !!!
אביעד,
גוש עציון,
12/09/04 10:52
|
בכך שהוא רוצה לגרש מבתיהם אלפי משפחות אותם הוא בעצמו שלח לגור בגוש קטיף ובצפון השומרון.
אם גרוש אדם בכח מביתו זו לא אלימות אז מהי אלימות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
לא עוד אלטלנה- לא עוד דיקטטורה
ישעיהו,
12/09/04 10:45
|
המלחמת האחים בעיצומה, הימין החליט להשיב ולא להיות כצאן לטבח. להסתה, ולכוחנות כנגד ההתישבות ביש''ע יש גבול. אמנם המחיר של ההתלהמות ההדדית יהיה של כולנו. אבל שרון לא הותיר לנו ברירה. מסתבר שהפגנות דמוקרטיות במדינת ישראל מיצו את עצמם. פוליטיקאים מתנערים בעזות מהתחייבויותיהם בלי למצמץ. שרון רומס ברגל גסה את מפלגתו שלו ואת כל מחנה הימין וכל זזה בשביל שום דבר. זה הזמן להציל את המדינה מהיושב בראשה ועדת המעודדות מהתשקורת הישמעאלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
לא תפחיד אותנו!
בעז העצני,
12/09/04 10:42
|
אדוני ראש הממשלה. אם אתה חושב שהחותמים על גילוי הדעת ירתעו מהדמגוגיה המתלהמת שלך, אזי יש לך טעות. אנו לא חלק משורת הדחלילים בממשלתך שהתרגלת לרמוס והם מוכנים אחרי כל ההשפלות וההכתבות להמשיך לשרת תחתך(תרתי משמע). אתה שבגדת בכל עקרונותיך, בקהל בוחריך, בכל כללי ההגינות הציבורית ואף במילת הכבוד שלך עצמך, אתה הוא זה המחולל את הקרע.המעשה של גירוש אלים של אנשים מבתיהם הוא פתיחת מלחמת האחים ואתה נושא באחריות לה. לא תפחיד אותנו, ואתה ושותפיך מוזמנים לנסות להעמיד אותנו לדין. במדינה שאדם בעל ערכים כשלך משמש כראשה, כבוד הוא לשבת בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ימין פאשיסטי מטורף-קיצוני
אורן,
12/09/04 10:38
|
|
 |
אורן - תקרא את המשפט שכתבת -
צחי,
מרכז,
12/09/04 11:58
|
|
 |
85.
תחולק הארץ ל-3
ספי,
12/09/04 10:36
|
|
 |
אפשר 2 : בעלי כיפות וגלויי ראש
אריה,
12/09/04 11:46
|
כל בעלי הכיפות והזקנים, לא חשוב באיזו שפה הם מדברים, במדינה אחת, וגלויי הראש החפים ממשיחיות במדינה השניה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
arik;go home!!!
aviva,
12/09/04 10:35
|
|
 |
83.
לצאת גם מיהודה ושומרון
יניב,
ת''א,
12/09/04 10:32
|
שלא יפחידו אותנו עם מלחמת אחים. מי שירים יד על חיילי צה''ל הוא לא אח שלי. רוב אזרחי מדינת ישראל רוצים לצאת כבר מהשטחים הארורים האלה ולהפסיק את הכיבוש. קודם עזה ואחר כך יהודה ושומרון , ועדיף בהסכם ולא חד צדדית. זה מה שיקרה בסוף, זה כבר ברור לכל מי שאינו פנאט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרדה אמיתית: סמולנים ופלשטיני
תל-אביבי,
תל אביב,
12/09/04 12:00
|
מהצד המזרחי של נחלות גד, ראובן וחצי שבט המנשה. אין מקום לסמולנים ולאוהבי מלחמת אחים (שרוניסטים) בישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלשתנים יגורשו מיהודה ושומרון
ל"ת
ישראל,
ישראל,
12/09/04 10:58
|
|
 |
הפלשתינים יגורשו יהודה ושומרון
ל"ת
ישראל,
ישראל,
12/09/04 10:56
|
|
 |
הפלשתינים יגורשמ יהודה ושומרון
ל"ת
ישראל,
ישראל,
12/09/04 10:55
|
|
 |
הם עלולים לשוב! רק יהושוע בן נ
אריה,
12/09/04 11:48
|
רק שיטת יהושוע בן נון מבטיחה שהערבים אף פעם לא יעשו לנו יותר בעיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
שתי הערות לסדר:
דובי,
ר''ג,
12/09/04 10:22
|
1. אם שרון רוצה שנשאיר את מערכת הבטחון מחוץ לעסק, אז שישאיר אותה גם הוא. אם המערכת שאמורה להגן עלינו מפנה אותנו מבתינו, אז היא עמוק עמוק בעסק. נשמח אם הצבא יהיה מחוץ לעניין. אבל אם הממשלה תכניס את הצבא (בכך שתורה לו לפנות אותנו), אנחנו נקרע את הצבא. למעשה יהיה זה שרון שיקרע את הצבא. 2. גם אני התנגדתי לסירוב פקודה ולהתנגדות לפינוי. זה היה כשהיינו מדינה דמוקרטית, כי האמנתי שכשיש דמוקרטיה אין מה לעשות. כשראש ממשלה שנבחר על מצע א', מקיים את מצע ב', תוך התעלמות וצפצוף על ציבור בוחריו, ואי הבאת העניין אל העם, אז הדמוקרטיה כבר לא משחקת תפקיד רציני, נכון? אז אם כך, אנחנו כבר לא מחוייבים מוסרית למלא פקודות.
בקיצור - את שתי התופעות, קריעת הצבא והפלת הדמוקרטיה, לא אנחנו התחלנו. אנחנו רק משחקים במגרש של שרון, לפי החוקים שלו. שלא יבכה כשננצח אותו בחוקים שהוא קבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
השמאל מעדיף לראות את
מרויחים את,
החורבן ביושר,
12/09/04 10:17
|
את מראות ה''פינוי''. יושבים בסלון ורואים איך מכים ודוחפים מתנחלים, גברים, נשים וטף, מבתיהם, והריר זב להם מן השפתיים. כך הם נהנו מהרס חוות מעון, מהרס חוות גלעד, מהרס בית הכנסת ביצהר. ותארו לכם איזו שמחה תהיה, כשהנאצים הערבים יניפו דגלי ''פלשתין'' על בתי הכנסת ובתי המדרש בגוש קטיף. שרון יכריז על היום המאושר בחייו. אולי גם הוא, כמו ענת מאור, בשעתה, יתעטף תוך כדי אמירה זו בדגל אש''פ. אתם מאמינים באמת שהקב''ה יעבור על זה בשתיקה? אז אתם טועים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כרוניקה של מלחמת אזרחים ידועה
מראש,
אניגמה,
12/09/04 10:16
|
קשה לכם להאמין הא? אבל זה הכיוון והאחריות המלאה תהיה מוטלת על רה''מ הכושל ביותר שידעה המדינה ושכדאי להוסיף המושחת ביותר שכדי להציל את עורו ואת עור משפחתו מחרב החקירות המתגלגלת מעל ראשם מכר את נשמתו לשמאל תוך צפצוף (או שמא נאמר תוך השתנה בקשת ) על כל ערכי ומצעה של מפלגתו שאותה הוא אמור לייצג נאמנה וכל זאת בעזרת תמיכה צינית בוטה ומחפירה של שלוחת יחסי הצבור וקידום המכירות, שטיפת המוח והתעמולה, רבת העוצמה של השמאל (אני מתכוון לתקשורת בכללותה וליתר שלוחות השמאל -או שמא נאמר סניפי השמאל- בבית המשפט העליון בפרקליטות ובמשטרה) . זהו האיש וכך הוא תמיד היה כמו שאתם בשמאל אהבתם לתאר אותו ולהאשים אותו (שקרן, לא עוצר באדום ואם אני לא טועה אפילו רוצח קראתם לו) האיש הזה מוביל היום את העם בבטחה למלחמת אזרחים (קרע עמוק כבר יש מזמן). לצערי (תיכף תבינו למה לצערי) את כדור השלג הזה ניתן לעצור רק בעזרת שרי וח''כי הליכוד מה שקשה לי להאמין שיקרה שחדלי האישים , חסרי עמוד שדרה,אופי וטיפת כבוד עצמי יתעשתו ברגע האחרון ויעשו את המתבקש מאליו וידיחו את רה''מ הכושל ביותר בתולדות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
שרון חושש שהשמאל יאבד את
שקר שקר תרדוף,
הוא ידוע בשק,
12/09/04 10:12
|
המונופול על מלחמת האחים, שהם מנהלים כבר עשרות בשנים, בלא שום תגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
תשאיר אותם שם
טיזיו,
12/09/04 10:04
|
שרון- תשאיר אותם שם-הם לא שווים מלחמת אחים-הם רוצים שנלחם על הפיצויים שלהם-ככל שההתנגדות שלהם תעלה כך יגדלו הדרישות של הפיצויים. יש להם כח, פלוגות לוחמים, שיידאגו להגנתם בשטחים שתפסו ללא דין ולא דיין. אנחנו נמשיך כאן ואולי סוף סוף נפתח את הגליל ואת הנגב ונבנה מדינה דמוקראטית לתפארת מדינת ישראל. אם הינו משקיעים את ה- 70 מיליארד $ בנגב, בגליל, בחינוך ובבריאות הינו היום באמת מדינה אור לגוים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
רבים מחברי תומכים במתישבי יש''ע
גם אני,
ישוב שמאלני,
12/09/04 10:01
|
|
 |
יש''ע = פשע
ל"ת
ימיני,
12/09/04 12:44
|
|
 |
76.
ההתנתקות ק-ו-ר-ע-ת את העם
אלעזר,
רמת אביב,
12/09/04 09:52
|
אחרי שהדיקטטור הגדול אריק שרון עושה מעשים אנטי דמוקרטים (פיטור שרים, הפנית עורף למתפקדיו, אי יוני וכו' וכו' וכו') הוא עוד מעיז לומר שאנשי החוק מיש''ע יגרמו למילחמת אחים צביעות כבר אמרנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים מיעוט זניח בעם !
יניב,
12/09/04 12:47
|
|
 |
כן?
ארז,
12/09/04 16:27
|
אז מדוע בבחירות האחרונות תומכי ההתנתקות קיבלו רק 19 מנדטים ומתנגדי ההתנתקות זכו ברוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמירת כשרות קורעת את העם !!!
ל"ת
אריה,
12/09/04 11:44
|
|
 |
בטח - רק מה שאתם רוצים לא קורע
ספי,
12/09/04 10:11
|
את העם. אם עם שלם יכנע לתכתיב של קומץ פורעי חוק לא תהיה מלחמת אחים. אתם חושבים שהישיבה שלכם בשטחים לא קורעת את העם כיהיא לא מכאיבה לכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישיבה ביש-ע לא קורעת דבר
ארז,
12/09/04 16:34
|
מי שרוצה לגרש יהודים מבתיהם הוא זה שקורע את העם. מי שמתעלם מהכרעות דמוקרטיות הוא זה שיביא מלחמת אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
שרון תתפטר ואז לא יהיה סכנות!
דורון,
12/09/04 09:50
|
|
 |
70% בעד ההתנתקות !
ל"ת
תפסיקו לאיים,
וליזום מלחמה,
12/09/04 11:23
|
|
 |
איך יכול להיות 70% בעד אם יש
זה אני.........,
12/09/04 18:47
|
80% נגד ההתנתקות ? סימן שזה סתם בלוף,רוצה לדעת בדיוק את היחס מתנגדים/תומכים ?! בבקשה,אפשר לעשות מישאל עם ואז נדע בדיוק ולא בלופים.....שאתם מפרסמים השכם והערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סקרים לא קובעים דבר
ארז,
12/09/04 16:47
|
|
 |
74.
לעצור את המסיתים כבר הערב
עמיר,
12/09/04 09:50
|
יש לעצור את המסיתים כבר בערב במעצר מנהלתי ולהקים בתי מעצר למסיתים בנגב ששם הם יהיו , די כבר עם החוליגניות של אנשי יש''ע אם צריכים חבין שהם זה לא המדינה , אז כמו שנהצרים מסיתים ופורעים ערבים ככב גם לעצור מסיתים ופורעים יהודים , ואני לא שמאלני אבל אני בעד יציעה מהשטחים הכבושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעצור את המסיתים!
ארז,
12/09/04 16:48
|
לעצור את השמאל המסית נגד מתיישבי יש''ע, את כל המכפישים והמאיימים, את כל הקוראים ''לעלות עם טנקים על עופרה'' ואת כל מתירי דמם של מתיישבי יש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד מעצרם וגם בעד העמדתם
השיבנו ה' אליך,
ונשובה, חדש,
12/09/04 10:43
|
למשפט בצורה גלויה של עמוס עוז, ב. מיכאל, מאיר שלו, אילנה דיין, כרמית גיא, שייקה לוי, ועוד המוני מהרסינו ומחריבינו מבית, המנהלים כבר שנים נגד המתנחלים תעמולה שטנית, שבכל מדינה מתוקנת היתה מובילה אותם היישר לבתי הכלא! ולא צריך מעצר מנהלי, אלא, עם כתבי אישום. אך לשם כך יש להחליף את שלטון ''החוק'' בישראל, שאינו שונה מן הנאשמים לעיל. עד היום לא ברור מדוע לא הועמד זאב שטרנהל לדין על הסתה לרצח מתנחלים, כנ''ל חיים חפר. מישהו מוכן להסביר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמיר,למה אתה מסית ...?
ל"ת
זה אני.........,
12/09/04 10:40
|
|
 |
73.
רק משאל לאומי, לא משאל ''עם'' !
בוזגלו, הבן של,
מסעודה שדרות,
12/09/04 09:50
|
משאל לאומי לאלה הם יהודים וציונים. אל המשאל יש לצרף את הדרוזים ומעוטים שהם ציונים במוצהר ובגלוי,לאלה שמכירים במדינה כמדינה יהודית לאומית בתקווה ובדגל הכחול לבן. רק אלה שביום פקודה בגופם יגנו על המדינה. לא למשאל ''עם'', זה משאל אזרחי, ואין לו דבר עם עתידו של העם. במשאל עם יכריחעו את עתידו של מס ערך מוסף חצי אחוז למעלה או למטה. כל נסיון לכפות פתרון פוליטי כוחני, הרסני , באמטלה זאת או אחרת, כמוהו כהשתלטות עוינת על המדינה. ולזה לא נסכים. הכותב בעד פינוי חבל עזה, לא היתנתקות ולא חרטה, פינוי !!!והיתכנסות אל עבר קווי הסכמה לאומית, לא אל עבר הסכמת פוליטיקאים זולים.
אז כן למשאל לאומי, לא למשאל ''עם''
כן להחזרת הריבונות לעם ! לא להישתלטןת עוינת של פוליטיקאים על המדינה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MAROKAI GAZAAN VE ALUV
ל"ת
eli,
12/09/04 10:42
|
|
 |
רק יהודים יקבעו
בר כוכבה,
גרמניה,
12/09/04 10:23
|
בעתידה של מדינת ישראל יקבעו יהודים זה המשאל שאותי ירצה לאהאורח בשרא ברכה טיבי ודומהם יקבעו .ישראלים דה לא מספיק נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק יהודים חובשי כיפה !!!!
ל"ת
אריה,
12/09/04 11:49
|
|
 |
72.
תודה שרון אתה עוזר לנו
מתנחל,
12/09/04 09:43
|
עוד כמה קריאות כאלה יביאו עוד כמה אלפים.
כשאתה מראה מי אתה באמת ומאמץ את כל מינוחי השמאל- (אל תשכח לקרוא לנו פרופלורים זה יהיה מושלם)
יותר יותר אנשים מתפכחים ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
יהודים, אל תתנו להם לבלבל אתכם
ה''סזון'' לא פסק,
מעולם!,
12/09/04 09:43
|
מדוע רוצה השמאל בהימשכות ה''סיכסוך''; מדוע מוכן השמאל לסכן את עצם קיומה של המדינה, שעל בניינה הוא לוקח לעצמו את כל הקרדיט? מדוע מתנגד השמאל לפתרון צבאי, כשברור לכל, כי רק נצחון צבאי, בלי התנצלות וחזרה ממנו, יביא שקט לאזורנו? התשובה לשאלה נמצאת בדברי בגין, לפני למעלה משנות יובל: ''לא תהיה מלחמת אחים כל עוד האויב בשער''. לאויב מבית ברור, שכל עוד יהיה אויב בשער, ישמרו היהודים על ''אחדות ישראל'' ויימנעו מהשבת מלחמה שערה. כלומר, השמאל יכל להמשיך לירות, עד לנצחון הטוטאליטריזם שלו, בכל תותחיו ה''קדושים'', והיהודים יספגו וישתקו. עם ישראל התרגל עד כדי כך למלחמת השמאל ביהודים, שכבר הפסיק להבחין בה. זו מעין תופעת טבע, כמו עונות השנה, אלא, זו עונה אחת מתמשכת – ה''סזון'' שלא נגמר. רק אם ה''ימין'' יתגונן, תורגש פתאם המלחמה, וה''ימין'' יואשם בה. אליהו גולומב, מפקד ה''הגנה'', אמר בשעתו למנחם בגין: ''לא חשוב הדבר אם אנו נירה את הכדור הראשון במלחמת אחים, מנגנון התעמולה הוא בידינו, ואנו נכוון את כותב ההסטוריה. תמיד תהיו אתם המתחילים במלחמת האחים''. ובגין ה''ג'נטלמן, השאיר על כנו את מנגנון התעמולה של השמאל, הממשיך לשכתב את ההסטוריה וגם לכתוב אותה, להוותנו! יעקב מרידור מספר (''ארוכה הדרך לחירות''): ''היה בתקופה ההיא לחץ גדול מצד אנשי השורה על המפקד (בגין, ח''א).... האנשים דרשו תגובה לחטיפות ולעינויים בידי ה''הגנה'', ואולם המפקד הבין כי תגובה כזו פירושה – מלחמת אחים, והרי לזאת השתוקקו הבריטים. הארגון פרסם ברבים את עמדתו והכריז על אי-תגובה על הפרובוקציות של ה''הגנה''. ''ואולם דבר זה רק הגדיל את חוצפת החוטפים. הם ידעו מראש כי אינם עתידים להיתקל בשום התנגדות ותגובה... ''..... הכלל הנקוט בידיהם הוא, כי כל אשר הם עושים – טוב וצודק הוא, וכל הממרה את פיהם – פורש הוא...'' גם אהוד שפרינצק, במאמרו ''אלטלנה – הרהורים מקץ שלושים שנה'' כותב: ''.... שאם הנהגת האצ''ל לא שללה את לגיטימיות ההנהגה היישובית ולא תכננה שום מרד. הרי זו, ההנהגה היישובית, שללה מאז ומתמיד ובצורה נחרצת את לגיטימיות הקיום של האצ''ל. בעיני המרכיב הדומיננטי של ההנהגה היישובית – אנשי תנועת העבודה – לא היתה לאצ''ל אף פעם זכות קיום. המושגים 'פרישה' ו'פורשים' קיפלו בתוכם תמיד, גם לפני הכרזת המדינה, עמדה נחרצת של דה-לגיטימציה. מאז סוף שנות השלושים היה הארגון הצבאי הלאומי, שיצא נגד ה'הבלגה', תופעה חורגת וחסרת זכות קיום. הוא היה בנה האופרטיבי של תנועה פשיסטית בלתי-לגיטימית, המאיימת, דרך קבע, על ההגמוניה הצודקת של 'הציונות העובדת'. רק על הרקע הזה אפשר להבין, למשל, את הקלות היחסית שבה נתקבל 'הסזון הגדול'.....'', על הרקע הזה אפשר להבין איך ה''ימין'' אשם גם בפריצת ''מלחמת אחים'' וגם בפגיעה ב''דמוקרטיה'' וב''שלטון החוק''. השיטה עובדת עד עצם היום הזה. היום הם מקבלים הבטחות בצורת ''שיח אחים'', ''התנגדות פאסיבית'', ''נפעל רק במסגרת החוק''(?) וכיוצא באלו, אורות ירוקים לביצוע הפשע המזוויע ביותר שבוצע אי פעם נגד העם היהודי, הפשע השטני ביותר מאז ברוא אלוקים שמים וארץ. יש לשים קץ לשיטה. חובה להבהיר לממשלת ישראל, שאם היא תעלה בטנקים על עפרה (או על נצרים או על מעלה רחבעם), אנו נעלה בטנקים על הכנסת או על חוות השקמים. לא ייתכן שנניח להם לאחוז בקרני מזבח ''אחדות ישראל'', כדי להשליט עלינו את האוליגרכיה השמאלנית! אם נדליק את כל האורות האדומים, רבים הסיכויים שהרשעים ייסוגו אל תוך מאורות נשמותיהם האפלות ויניחו סוף סוף לעם ישראל לחיות בשלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
ל"ת
מישהו,
12/09/04 11:42
|
|
 |
70.
אתה לא מפחיד אותנו
ימני,
ירושלים,
12/09/04 09:41
|
אנחנו לא מפחדים ממך ומהספינים של משרתיך בתקשורת.
אתה רודן עלוב שסופו הפוליטי נראה וקרוב מתמיד.
אתה כבר יכול להכין את ההתגוננות המשפטית על מעשי השחיתות שלך כי ברגע שלא תספק לשמאל את הסחורה הם יאכלו אותך וכל התיקים ישתחררו פתאום.
ואני אשב ואלקק את האצבעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
שרון מסוכן לישראל לשלוח אותו
ל"ת
אניגמה,
לחווה,
12/09/04 09:40
|
|
 |
68.
אלטלנה
גדעון,
12/09/04 09:39
|
|
 |
67.
שרון התנתק מהבטחותיו
חגי,
12/09/04 09:39
|
|
 |
66.
שרון מסכן את ישראל לשלוח אותו
ל"ת
אניגמה,
לחווה,
12/09/04 09:39
|
|
 |
65.
תעשה משאל עם וגמור ענין!!
ל"ת
יודע את התוצאות,
נגד!!,
12/09/04 09:36
|
|
 |
משאל שיהודים יקבעו עתידם בארץ
ל"ת
בר כוכבה,
גרמניה,
12/09/04 10:25
|
|
 |
no wonder you live there
eli,
12/09/04 10:48
|
tell me , are you there on a scolarship of the Neo-Natzis , it sure seems like you adopting thier policy, and one more thing if you care for the settler why do you live in germany and not with your brothers that soon i hope will become palestinian residents
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
ארועי אוקטובר ישראלי בימין
שאול,
12/09/04 09:33
|
מה שמתכנן הימין הקיצוני לעם ישראל זה אולי'' אירועי אוקטובר ''ישראלי . מי שיקח את החוק לידיים שידע שהוא מסכן את נפשו מצד אחד ומן הצד השני הוא בוגד במדינה הדמוקרטית. לא לתת לקומץ קטן של אנשים להוליך את המדינה לאבדון ולתוהו ובוהו . לכן לא להקל ראש ולסמן את האנשים הבאים משם מי שיתקוף את כוחות הבטחון יפונה ולא יקבל כל פצוי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שימו לב למינוחים של מועצת יש''ע
יוקי,
ירושלים,
12/09/04 09:32
|
הם ישתנשו ב''פלוגת'' סדרנים. רק לי זה מזכיר את פלוגות הסער?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מלחמת האחים
גדי,
גוש עציון,
12/09/04 09:31
|
לצערינו תכניתו של שרון היא היא הקורעת את העם ומעוררת מלחמת אחים תוך רמיסת כל כללי הדמוקרטיה. למרבה הצער מנסים גורמי השמאל לתקוף את קרבנות ''ההתנתקות''במקום להכות על חטאי אוסלו האיומים שהביאונו עד הלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שרון - התקווה כנגד המפלצת
אשר,
חיפה,
12/09/04 09:29
|
נצחנו - לא כי הבסנו את הטרור כי הבנו שאנחנו מספיק חזקים לצאת מהביצה שהפלשתינים מושכים אותנו אליה- הפינוי משול לירידה ממצדה - אחרת המתנחלים יגררו אותנו לתהום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
העם מחולק זה זמן רב
המלחמה כבר פה,
מול גולן,
12/09/04 09:28
|
אדרבא יתחייב נא ראש הממשלה הזמני שרון להביא את תכניתו לברוח מארץ ישראל להכרעת משאל עם מחייב... הסיבה היחידה שאינו עושה זאת היא גם הוא כחבר מרעיו יודע את שיודע כל אדם אשר אינו שטוף תעמולה אנטישמית. העם בישראל מפולג זה מכבר וקווי השבר חזקים מן המאחד. חלקו הגדול של ציבור המזוהים בתעודת הזהות כבני הלאום היהודי מתנגד לקריעת העם היהודי מארצו, חלקו הקטן של ציבור זה אינו יהודי כבר מזמן וכל המשותף לו עם השאר היא שפה משותפת וזכרונות מעשי אבותיהם. המתבוללים העכשוויים אינם אלא גרסא מודרנית של הפורשים מן העם אשר קמו בכל דור ודור ונעלמו לתוך נשיית דברי הימים, כבר מזמן נטשו הם את האתוס הלאומי אשר המריץ את אובתיהם וסביהם להלחם על מקומם בארץ ישראל והמוכשרים שבינהם כבר עזבו למחוזות רחוקים, הטיפשים בין המתייוונים המאמינים לתעמולת דובריהם המסיתה למלחמת אזרחים במדינתנו, להם מחכה קלחת של צוננים. ולאחריה תור לספינות הפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל עם מיוחד
ספי,
12/09/04 10:25
|
במשאל הזה ישתתפו רק מתנחלים (ורצוי כאלו שלא רוצים פיצויים). שאר העם יסתכל ויראה איך עושים דמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיות בהבנת הנקרא...
מלחמת אזרחים פה,
מול גולן,
12/09/04 12:07
|
משאל עם כללי יבהיר אחת ולתמיד לכל אותם מתבוללים אנטישמים את אזלת ידם הפוליטית.
החלוקה הפוליטית האמיתית בישראל אינה כפי שמנסים לצייר תעמלני השמאל המודרני וסהרוריו.
אותם מתיוונים פוסט מודרנים הנמסים לחצוץ בין שלוחי העם המתיישבים ביהודה ושומרון לבין גופו העיקרי היושב בתוך קווי שביתת הנשק מ48 עושים זאת בכדי להבליע את אפסיות משקלם הפוליטי.
חלוקה הקרובה יותר לאמת תחלק את יושבי הארץ לשלשה גושים עיקרים 1. העם היהודי 2. המתיוונים בני דורנו 3. הערבים
המתיוונים קוראים למלחמה על חלוצי העם היהודי ובכך מאבדים את זכותם לחיות בארצנו. בסיום מלחמת האזרחים ינהרו לספינות הפינוי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי וזה היה אפשרי להתנתק גם
ספי,
12/09/04 13:12
|
מכם. אולי אני מתיוון אבל לפחות אני יהודי ולא כת משיחית שמעמידה אדמה מעל חיים ומגדירה ''מוסר יהודי'' כהרג של חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתם מוסריים...?
ארז,
12/09/04 16:49
|
תומכים בטרור, קוראים לגירוש בני אדם מבתיהם - זה מוסר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אתה הוא זה שמפלג את העם
louis,
12/09/04 09:26
|
|
 |
58.
שרון, אתה מחלק ומפלג את העם
ירון,
אשדוד,
12/09/04 09:26
|
שרון, אתה מחלק ומפלג את העם וכל זאת בצורה שאינה דמוקרטית אתה שוב ושוב מנצל לרעה את עובדת ישיבתך בראשות הממשלה ואינך משים לדבר מסביבך לצערנו חזרת לשרשיך המפאיניקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
בכל הפגנה משתתפים אלפי
לא מלחמת המתנחל,
מלחמת ישראל,
12/09/04 09:24
|
תושבי ירושלים, או שאתה עומד למסור גם את ירושלים? ואת טבריה? ואת באר שבע? ידוע שאתה מגלומן, אתה מסוגל לכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ההנתקות גרועה מאוסלו
מרדכי נעימי,
אשקלון,
12/09/04 09:11
|
זוכרים את הסכם אוסלו? כמה תקוות היו ? זוכרים מה ארע?
עכשיו שימו לב ההנתקות היא בלי פרטנרים השטח יפול כפרי בשל לחמאס.
אם מול הרשות הפלשתינית קיבלנו בלגאן כזה רק תארו לעצמכם מה יקרה אחרי ההנתקות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אריק העם איתך
אבי,
12/09/04 09:11
|
|
 |
אריק העם הערבי איתך ...
ל"ת
ישראל,
ישראל,
12/09/04 12:30
|
|
 |
העם = אתה והתולעים שלך.
מושיק ע.,
12/09/04 10:25
|
|
 |
54.
פתאום כולם נהיו ימין קיצוני?
ימני,
12/09/04 09:08
|
שרון אתה אבוד--- תתחיל להריח את צמר הכבשים הן מחכות לך. אתה שומע את המה.....מה....
תוכנית ההנתקות תביא אך ורק להניתוקך מכסא ראש הממשלה. ואז יחשפו שחיתויותיך ואתה תשלם... חביבי אתה תשלם כמו גדול....
לעת זקנתך כולם יזכרו על מה ולמה עפת מהפוליטיקה ואני מאחל לך לחגוג עוד הרבה ימי הולדת עם שמעון פרס.
עד 120 מר שרון--- וכל שנה עד אז תיזכר על מה ולמה עפת מהפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אין עיניין להפחיד!
יצחק חסן,
שדרות,
12/09/04 09:07
|
מנהיג לא אמור לדבר בצורה זו בזמן רגיש!ואם כבודו ילכד את העם בהסברים למהלכים שלו ויסביר את היתרונות וגם החסרונות העם יבין! יש נסין מר לעם מכל היציאות מהשטחים, דוגמת 56-!! שאלה לי אליך אדוני ראש הממשלה. מדוע האיסלמים יכולים לגור בתוכינו,ואנחנו לא?האם כבודו,או השמאול יכולים להשיב לשאלה?לי יש אין הצדקה להיות יפה נפש כלפי העולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקבל! ערבים רק שם יהודים רק כ
אריה השמאלן,
12/09/04 11:54
|
מקבל בשתי ידיים. אין סיבה שערבים יגורו במדינת היהודים ויהודים לא יגורו במדינת הערבים. אם פלשתין תרצה ''יהודים החוצה'' בהחלט אסכים ל''ערבים לפלשתין''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שרון מפחד.... דיקטטור פאתטי
ל"ת
אבי לבנון,
חדרה,
12/09/04 09:02
|
|
 |
51.
למה ההתנתקות טובה ?
אסף-מצביע ליכוד,
12/09/04 09:02
|
שרון כמו כל דיקטטור לא חש צורך לנמק את מעשיו. הוא מסביר כל הזמן ש''אני נחוש'' , ''לא מפחידים אותי'' ו''ההתנתקות טובה''. הוא אף פעם לא מסביר למה ? אם שינית את דעותיך במאה ושמונים מעלות והפכת ליוסי ביילין, המינימום במדינה דמוקרטית הוא לתת לעם הסבר. אם אתה לא עושה את זה ורומס את העם תוך הפרת כל חוקי הדמוקרטיה ודריסת זכויות היסוד של מאות אלפי אנשים, אל תתפלא מהתגובות הקשות למעשיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שרון מסית כמו בימי רבין
ארמני,
12/09/04 09:01
|
|
 |
ואתה תשמח כששרון
ספי,
12/09/04 10:28
|
|
 |
אני מקווה שהשב-כ...
ארז,
12/09/04 16:51
|
הפיק לקחים מה-4.11.95, והפעם התרגיל שלו לא ייגמר ברצח ראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
משאל עם של יהודים בלבד
תמר,
12/09/04 09:00
|
אם עושים משאל עם, זה צריך להיות משאל עם בקרב יהודים בלבד, כי לא ייתכן שערבים הם שיכריעו ויחליטו על גירוש קהילת יהודי גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמובן רק יהודים חובשי כיפה !!
ל"ת
אריה,
12/09/04 11:54
|
|
 |
48.
גם אני אבוא להפגנה
תושב אשדוד,
12/09/04 08:59
|
|
 |
47.
אדון שרון, אתה הוא...
הם,
מפחדים,
12/09/04 08:56
|
הימין הקיצוני אתה גידלת וטיפחת אותו ואתה עושה בו שימוש בעת הצורך . יום אחד מגיע הזמן לשלם את המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אני לא מתנחל ואני אבוא להפגנה
ל"ת
א,
חיפה,
12/09/04 08:55
|
|
 |
לא מתנחל, אבל חובש כיפה בטוח
ל"ת
אריה,
12/09/04 11:56
|
|
 |
45.
גז טבעי מול חופי גוש קטיף
צביקה,
חיפה,
12/09/04 08:53
|
מול חופי אשקלון, עזה וסיני נמצאו מרבצי גז טבעי בכמויות אדירות.
שרון מוותר בקלות על מה שיכול להיות רבבות מיליארדי דולרים של גז טבעי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
זה או מלחמת אחים או מלחמה נגד
אריה,
12/09/04 08:53
|
כל העולם הערבי. (ונגד כל העולם בכלל) בחשבון קר יותר כדאי מלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וברגע זה...
ארז,
12/09/04 16:52
|
|
 |
''אריה'' זנב-שועלים, אתה יודע
תפחידו את עצמכם,
לא אותנו!,
12/09/04 09:22
|
איך היה מגדיר רבין את פתפותי הביצים שאתה מפזר? בבל''ת. היתה לו שפה עשירה מאד......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
hitnutkot
gideon,
brooklyn,
12/09/04 08:44
|
|
 |
42.
הישארות בשטחים=מדינה דו לאומית
אריה,
12/09/04 08:42
|
|
 |
כל עוד יש ערבים...
ארז,
12/09/04 16:53
|
בתוך המדינה היהודית, הרוב היהודי לא מובטח בה. התנתקות אמיתית כוללת בתוכה חילופי אוכלוסין מלאים. לא ייתכן שהמדינה הפלסטינית תהיה יודן-ריין, ובה בשעה ערביי ישראל ישבו לבטח בבתיהם כתמול שלשום, וימשיכו לכרסם ברוב היהודי במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו כבר מזמן מדינה דו לאומית
מישהו,
12/09/04 11:45
|
היהודים מאידך, והפלשתינאצים ותומכיהם היודופבים, מאידך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון בנה ,שרון הורס, שרון הולך
ל"ת
בנצי-א,
12/09/04 08:41
|
|
 |
40.
הישארות בשטחים=מדינה דו לאומית
אריה,
12/09/04 08:41
|
אם לא כל הפלשתינים רק שם וכל היהודים רק פה זו מדינה דו לאומית וקץ למדינת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
''אשרי אדם המפחד תמיד'', אמר
אריה,
12/09/04 08:37
|
קונפוציוס. כי רק מי שמפחד נוקט באמצעי זהירות. צריך להבין שזו מפלצת, ולפחד, ולהתייחס אליה כמו שצריך להתייחס למפלצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לכל המגיבים-אנא הקשיבו לדבריו
הר ציון,
12/09/04 08:37
|
|
 |
37.
ההתנתקות לא תקום ולא תהיה!
משה,
תל אביב,
12/09/04 08:33
|
הקיצוני הוא אריאל שרון! הוא דיקטטור שקרן המסרב להכרעה הדמוקרטית של מפלגתו!
הפגנת הענק של אזרחי ישראל נגד ההתנתקות בכיכר ציון הערב היא הדמוקרטיה הישראלית במיטבה!
זוהי חובתו של כל אזרח ישראלי שהדמוקרטיה חשובה לו לעשות כל מאמץ אפשרי המותר בחוק בכדי לסלק את שרון מראשות הממשלה ולשלוח אותו בהדרת כבוד לבית האבות!
בבית האבות שרון יוכל להמשיך לחלום על תוכנית ההתנתקות שלא תבוצע לעולם ושהביאה לסילוקו מראשות הממשלה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
נירון שרון או קליגולה?
חשוך ימי בינימי,
12/09/04 08:27
|
כך או כך, האיש איבד לחלוטין את שאריות שפיות הדעת שאולי פעם הייתה בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת. תראה כמה סוסים מונו
אריה,
12/09/04 11:57
|
|
 |
35.
no
gid,
usa,
12/09/04 08:26
|
|
 |
34.
כי שרון= כישלון
ל"ת
יוסי,
12/09/04 08:26
|
|
 |
33.
כי שרון- כישלון
יוסי,
12/09/04 08:24
|
שרון מפלג את העם שרון בוגד בבןחריו צריך להשליך אותו לאשפתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שרון מצחיק.....
זה אני.........,
12/09/04 08:20
|
כשהקים במלוא המרץ התנחלויות בכל מקום שרק אפשר,ונילחם כארי על צידקת דרכו,כולנו היינו ''צריכים'' להבין ולקבל את מעשיו,היום-כשהוא עושה כל שביכולתו לפרק התנחלויות- אנחנו אמורים גם כן ''להבין'' את צידקת דרכו,רגע....מה זה פה ?! נכון שמותר לשנות דעה/דעות,לשנות דרך,אך אדם שניבחר כמנהיג הליכוד על פי מצע מסויים,אינו יכול לעשות ככל העולה על רוחו כנגד מצע מפלגתו,וכל הסיפורים על כך שהוא אמר ''יהיו וויתורים כואבים'' גם אם הם נכונים הוא לא התכוון להורדת ישובים ואחת ההוכחות לכך היא,שמספר חודשים לאחר כניסתו לתפקיד ראש-הממשלה,הכריז בפני עם ישראל ש''דין נצרים כדין תל-אביב'',הכרזה ברורה וחד משמעית,שאינה מותירה ספק,שעקירת ישובים אינה על הפרק כלל,כך שמצע מפלגתו,הצהרותיו ומעשיו אינם הולכים יד ביד,ואין התנהגות זו ראויה לאדם המנהיג ממשלה/מדינה,מדוע הוא כועס על חברי מפלגתו שבחרו בו להיות בראשם שעה שהוא נוהג בהם כבובה על חוט ?! הוא אומנם ''בולדוזר'' אבל כדי לפעול הוא צריך דלק,ודלק הוא מנסה להשיג במפלגות השמאל,שרון הוא הדוגמא לאמירה ''זיקנתו מביישת את בחרותו'',האם אין צורך בחקיקה,שאדם הניבחר על-פי מצע מסויים חייב לשמור אמונים למצע מפלגתו ?! ואם משנה ח''כ את דרכו חייב הוא לפנות מקומו בכנסת לבא אחריו,והכוונה כמובן לכל חבר כנסת מכל מפלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאוד-כל מילה זהב.
ל"ת
פיני,
12/09/04 10:05
|
|
 |
צודק
ממ,
אום לאבס,
12/09/04 08:58
|
הבעיה נולדה עם מנחם בגין שהלך לבחירות עם מצע א וביצע מדיניות ב.
השמאל, ששותק היום כי שרון כביכול מבצע מדיניות קרובה לדעתו, באופן לא דמוקרטי בעליל, אל יתפלא אם תרבות זו תרמוס אותו בעתיד, כפי שהימין עצם עיניו לפעולות לא דמוקרטיות ולא חוקיות של שרון בעבר, והיום זועק חמס. איש כזה והסובבים אותו חייבים להעלם מהנוף השלטוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן צודק לצערי.. ממליץ לקרוא
ל"ת
ברווז במטבח,
12/09/04 08:38
|
|
 |
31.
המתנחלים עוברים דירה. נקודה.
ציונה,
ירושלים,
12/09/04 08:17
|
|
 |
רק למה את קוראת לעצמך ''ציונה''
עדי,
13/09/04 02:04
|
|
 |
30.
עם ישראל כבר מזמן יצא מהשטחים
ציונה,
ירושלים,
12/09/04 08:14
|
בשטחים נותר קומץ מתנחלים קיצוניים וצעקניים, שמבנים כי המשחק נגמר.
אחרי שממשלת הימין הקימה את חומת ההפרדה בין מדינת ישראל למדינת פלסטין, פחות או יותר בתוואי הקו הירוק, גם המתנחלים מבינים שניסתם הגולל על חלום ארץ ישראל השלמה.
המתנחלים עוברים דירה. נקודה.
ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבע מיליון זה קומץ ?
ממ,
מרכז,
12/09/04 09:00
|
מספר המתנחלים (כולל שכונות ירושלים) זה יותר מתושבי ת''א, זה קומץ ??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שקר ימני
ספי,
12/09/04 10:33
|
קודם כל כרגע מדובר ב-7000 מתנחלים בעזה ובעוד כמה עשרות בגדה. דבר שני גם כאשר נגיע בעזרת השם להסכם כנראה שרוב המתנחלים ישארו במסגרת גושי התיישבות בתוך ישראל. (יפסידו פיצויי ענק) והשאר יאלצו לעבור דירה. יש הרבה אנשים שמתים לעבור דירה ועוד לקבל פיצויים בשביל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה את קוראת לעצמך ציונה ????
אריה,
שיקגו,
12/09/04 08:34
|
מתאים לך יותר להיקרא פלסטינאית או ערפאתית או סתם טיפשה !!!! כבר כתבתי לך בעבר בתגובה אחרת עצה לקרוא את הספר : '' מאז ומקדם '' של ג'ואן פיטרס . אבל לפי תגובתך הנוכחית אני בטוח שלא קראת אותו , ולא רק זה , אלא כעת אני מתחיל לחשוד שאת בכלל לא יהודיה אלא ערביה !!!!!!! לפי שגיאות הכתיב שלך !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונות אמיתית זה מדינה רק ליהו
אריה,
12/09/04 11:59
|
מי שכדי לשמור על כל פיסת סלע רוצה מדינה דו לאומית הוא לאומן, אבל לא ציוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
המתנחלים הם אויבי מדינת ישראל
רחמים,
ירושלים,
12/09/04 08:03
|
המתנחלים שגררו את ממשלות ישראל לדורותיהן לתוך הקמת התנחלויות, שכולן לא חויקות, לא מהססות להביא לחורבן מדינת ישראל. זו לא חורבן הדמוקרטיה, זה חורבן מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאיפה למדינה דו לאומית=ציונות?
ל"ת
אריה,
12/09/04 12:00
|
|
 |
אם הפלשתינים הם שוחרי שלום
סומבודי,
12/09/04 11:38
|
אז המתנחלים הם אויבים. לוגיקה ידועה וצפויה.
הסיבה היחידה שאתם מצליחים להזדהות עם הרוצחים, היא שרמת המוסריות שלכם זהה לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישארות בשטחים=קץ המדינה היהוד
אריה,
12/09/04 08:45
|
מדינה אחת עם 5 מיליון יהודים ו5 מיליון ערבים זו לא מדינת יהודים. המתנחלים חולמים לגרש את כל הערבים. מי שמבין שזה לא מעשי מבין שהתוצאה מהישארות בשטחים היא מדינה דו לאומית וקץ למדינה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובכן יש בכל זאת הסכמה: יש כאן
עדי,
13/09/04 02:07
|
יותר מדי ערבים. השאלה היא איך פותרים את הבעיה הזו. מכיון שזו ארץ ישראל, פשוט שמי שיגורש מכאן יהיו הערבים - ל-22 ארצותיהם. אנחנו נשארים כאן, בארצנו היחידה והטובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא המתנחלים אז מזמן לא היית
משה,
חיפה,
12/09/04 08:39
|
קיים ! יש לך מזל שהם עצרו הרבה מהמאמץ הרצחני של ערפאת ושותפיו בחמאס , בג'יהאד ובחיזבאללה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
להדיח את הדיקטטור שרון מיד
ש,
12/09/04 07:38
|
הוא עבר כל עבירה אפשרית על האתיקה המקובלת, הסית, הדיח, רימה, שיקר - בקיצור, הפך לשמאלני. כמה עוד אפשר לסבול את הזלזול השמאלני שלו בדמוקרטיה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 1000% הוא טוען שהימין
אריה,
שיקגו,
12/09/04 08:46
|
קורע את העם , בעוד הוא מתנהג כדיקטטור מבלי להתחשב בעמדת מפלגתו , מתפקדיו ומרכז הליכוד !!!!!!!!!! נראה לי שחבל לעשות משאל עם , גם בזה הוא לא יתחשב אם הוא יפסיד !!!! הוא נהיה '' לוזר '' בדיוק כמו שמעון הרס !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון דיקטטור
אילן,
12/09/04 08:25
|
אין כאן שום דבר דמוקרטי בתכנית שלו. אין גם שום הגיון בתוכנית שלו ובודאי שזה לא הזמן הנכון לצעד מכריע שכזה. אני נגד הפינוי מכמה סיבות שנניח להם. למה שרון משתפן ולא עושה משאל עם? אם הרוב יחליט בעד, אז גם אני אהיה בעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין=שחיתות
אחד מאמצע המפה,
12/09/04 07:53
|
ימין פירושו שחיתות, נצלנות, רמאות, שימוש בתמימות ההמונים לצרכים פרטיים אז אל תבלבל את המוח טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיארת במדוייק את השמאל
ש,
12/09/04 08:28
|
|
 |
27.
שרון מדקלם משפטים יפים
יצחק,
12/09/04 07:36
|
בס''ד מה קרה לך שרון?מה נבהלת?שילטון החוק בצרות?למה שאתה וטומי לפיד תוכלו לישון טוב בלילה ואילו יהודים אחרים צריכים ללכת אחר חלומותיך?אתה מר שרון וטומי מהווים את הסכנה לחלוקת העם.אתה עוד תראה בעיניך כמה חשוב לשמור על ארץ ישראל אתה בסוף תגיד טעיתי ותבקש סליחה.שתיהיה לך שנה רגועה בלי בעיות ושנה טובה ומתוקה.בלי להתנתק מהעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
העם לא נקרע-כי אינכם חלק ממנו!
מיכל, תל אביב,
12/09/04 07:18
|
הרוב המוחץ של העם הזה לא רואה בכם חלק ממנו.
אם תקשיבו לקולות כאן, תראו שרבים מאוד מציעים ''התנתקות בלי פינוי'' . אני מציעה שכדי להציל את כבודכם, תתפזרו עכשיו בשקט, ולא תקימו את ההפגנה המטופשת הזו, שהדבר היחיד שהיא תעשה, זה לקבוע שיא עולמי בדמעות תנין. אמפטיה והזדהות מעם ישראל היא בטח לא תעורר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחותי
יעקב,
חדרה,
12/09/04 14:17
|
את חיה בסרט אחותי. רק בשינקין אתם רוב? מתי יצאת בפעם האחרונה מתל אביב?(ולא לחו''ל). נמאס מהשמאלנים החושבים כי הם מחזיקים במונופול על השכל וההגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לכם ''רוב מוחץ'',תוכיחי...
ל"ת
זה אני......,
12/09/04 10:04
|
|
 |
די לקשקושים
נדב,
מרכז,
12/09/04 08:53
|
נמאס מהקישקושים על הרוב המוחץ, אתם לא מסוגלים להביע עמדה בלי להיות הרוב המוחץ, אפשר להיות גם מיעוט צודק. במדינות דמוקרטיות ישנה רק דרך אחת לבדוק מהו הרוב - בחירות או משאל. במדינות דיקטטוריות הגישה קצת שונה, המנהיג הוא הרוב. מוזר שדווקא אנשי שמאל שרוממות הדמוקרטיה בלשונם בוחרים בגישה דיקטטורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בי ''תסמונת בני הערובה''.
אריה,
12/09/04 08:48
|
אני לא מאלה שאוהבים את זה שאונס אותם. בשמחה אתמוך בפינוי צהל והשארת כל מי שאדמה חשובה לו מחיי בני עמו ת''פ המדינה הפלשתינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב המוחץ?
אילן,
12/09/04 08:32
|
|
 |
מצטרף לקריאתך
מישהו,
12/09/04 11:48
|
מהצד השני של המפה הפוליטית.
המשאל חשוב למען הדמוקרטיה, הרבה יותר משחשובים תוצאותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מעריב היקר, הימין הקיצוני מחפש
עשירי למנין.,
השמאל השפוי,
12/09/04 07:11
|
|
 |
24.
לידיעת מעריב, הימין הקיצוני
קנה פיאט,
פונטו,
12/09/04 07:08
|
ואפילו מילא אותה. למי בדיוק אתם קוראים ימין קיצוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Don't worry
Elana,
N.Y,
12/09/04 07:00
|
|
 |
22.
long live king Arik
the big a,
usa,
12/09/04 06:57
|
|
 |
21.
שרון מתנהג בטמטום משפיל
אריה,
12/09/04 06:50
|
לחשוב שזה המנהיג שלנו, עושה לי צמרמורת! הבן אדם הזה מוביל למלחמת אחים, ונראה שהדבר פשוט לא אכפת לו. הוא פועל בדורסנות שעוד עלולה לעלות לנו בפרימת המרקם העדין של חלקי החברה הישראלית. ומי יודע אם לא נגיע לשפך דם בתוכנו ח''ו. אני רועד לקראת מה שאנו עלולים להגיע. אפשר להתנתק, אבל הוא פשוט בז לדמוקרטיה ולאנשים הטובים שממשלות ישראל שלחה לשם בכל הזמנים, וכך לא פועלים, נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למנוע מ''א=להיכנע לכם?
אריה,
12/09/04 08:50
|
אולי אתם תמנעו מלחמת אחים על ידי שתקבלו כי אין פיתרון חוץ משתי מדינות לשני עמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שנקרע כבר
יוסי,
דרום,
12/09/04 06:05
|
|
 |
19.
RESIST the DICTATOR !
american Jew,
12/09/04 05:26
|
RESIST THE DICTATOR's PLAN TO TRANSFER WOMEN & CHILDREN !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ההתנתקות עדיפה על הקיים אבל...
משה מ,,,,
בת ים,
12/09/04 04:26
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא '' משוגע '' בכלל, ונתת
אייל,
אילת,
12/09/04 11:19
|
דוגמאות מעטות מדי. ומה על חילופי האוכלוסין של יוון ותורקיה , עם סיום מלחמת העולם השניה, מאות אלפי יוונים ותורקים הועברו מצד לצדץ וההסכם בין תורקיה ובולגריה , שבו הוחזרו עשרות אלפי תורקים מבולגריה לתורקיה. וההסכם בין ברית-המועצות לגרמניה להעברת אלפי משפחות של גרמנים שיושבו ע''י היטלר בעומק רוסיה וקזחסטן, חזרה לגרמניה. ועד ועוד, העברות- ''טרנספר'' - שחסכו אלפי הרוגים גם בין הרפובליקות של יוגוסלביה לשעבר ועוד. אין ספק שהעברה מסודרת של ערבים חזרה לארצות מוצאם הערביות, בצורה מסודרת עם פיצויים הולמים תפתור את הבעיה, ויש להקדים ולהקים משרד בממשלה שיעסוק בעיניין זה , בדיוק כפי שיש משרד הקליטה לעיניין ההפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אין שמאל קיצוני?
שי,
נתניה,
12/09/04 03:24
|
מדוע תמיד אומרים ימין קיצוני ולא שמאל קיצוני? אורי אבנרי הוא שמאל קיצוני, שמעתם פעם שמגדירים אותו בתשקורת כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין- קיצוני, השמאל- סהרורי.
ל"ת
הזוי,
12/09/04 08:17
|
|
 |
חס וחלילה- אין חיה כזאת !
הצופה,
מרכז,
12/09/04 06:37
|
וכשקם שמאל מזה קיצוני שמנענע את הגדר ושוכב עם הרוצחים שלנו - שמאל קיצוני פרי טיפוחו של השמאל ה''לא קיציני'' - הוא נקרא ''אנרכיסטים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הימין הקיצוני
shali,
lod,
12/09/04 02:44
|
יש לי שאלה שאמורה להדיר שינה מעיננו מדוע בכל הקשור למתנגדי ההתנתקות הסיפא היא ''הימין הקיצוני'' ? אני נמנה עם מתנגדי ההתנתקות אשר לעניות דעתי מהווה חלק לא מבוטל מהעם ואולם אין אני מגדיר עצמי כימין קיצוני. האם יש כאן נסיון תיקשורתי להסיט את הדיון לפסים דדמגוגיים? מדוע לא טורחים להציג בצורה אובייקטיבית את המאורעות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
we are with you
ל"ת
Yoni,
mercaz,
12/09/04 02:31
|
|
 |
14.
אז מה הבעיה? קח התנתקות!
גד,
12/09/04 01:58
|
התנתקות, ולשכוח מהכל! מהעם, מהארץ, מהמולדת, מאנשויות, מהמוח, מהשכל, מהאומץ, מהלב.
אוי אוי אוי-הצליו יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למגר את המיתנחלים!!!!!!!!!!!!!
מלאך,
12/09/04 01:57
|
תנו לצה''ל לנצח. הגיע הזמן להקיא אותם מהחברה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה חה חה
ארז,
גוש עציון,
12/09/04 14:19
|
מתי פעם אחרונה עשית מילואים? הששמאלנים מזמן אוכלים סושי בתל אביב.כשתהיה מלחמה - ננצח. לך תבדוק איפה הדרכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה מלאך המוות
ל"ת
אריה,
שיקגו,
12/09/04 08:50
|
|
 |
כן - בתנאי ש''חברה ישראלית'' זה
חזי,
גוש דן,
12/09/04 06:39
|
|
 |
12.
תכניסו לראש טוב טוב זה לא ימין
אביעד,
רמת גן,
12/09/04 01:43
|
הקיצוני די לשטיפת מוח של התיקשורת.אנחנו הימין המתון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חבל שהשמאל לא מבין
Avi Ecuador,
12/09/04 01:29
|
שהוא יכול להסביר יותר טוב מהימין את הההגיון בטרנספר ואת ישראל מערבית לירדן ליהודים יש בזה הרבה היגיון וישראל כל כך קטנה שהיא לא ניתנת לחלוקה, אפילו הפלסטינים מבינים זאת רק שהם מקווים להשמיד את ישראל ועשו טעות שניסו בכוח ולא בעזרת מנהיגי חלם והשמאל. שמאל, תתעוררו ותתנערו מלעשות לכם את עגל הזהב הפלסטיני, מספיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ONE SECULAR STATE TO
HOMELESS,
USA,
12/09/04 03:30
|
TWO PEOPLE IS THE ONLY WAY OUT OF THE DETARIORATING CONFLICT WITH ONE SET OF LAWS TO PALESTINIANS AND ISRAELIS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איום לדמוקרטיה
מרון,
לוד,
12/09/04 01:25
|
כבר הוכח שממשלת שרון ושותפתה הבכירה הם הם הסכנה האמיתית לדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ההתנחלות קורעת את העם'',
משה,
פ'ת,
12/09/04 01:23
|
מאיפה ההמצאה הזו שההתנתקות קורעת את העם אתם המתנחלים קרעתם לנו את המדינה אתם מובילים למלחמת אחים אתם נזק לבריות פרזיטים אוכלי חינם חצופים אין לכם שום זכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השלום המזוייף
ארז,
12/09/04 04:56
|
זאת לא המצאה שההתנתקות קורעת את העם - אם אתה מצדד בפינוי משפחות והמשפחות מתנגדות אז אתה קורע את העם. שים לב שעדיין לא התקבלה כל החלטה דמוקרטית ומחייבת (משאל עם או החלטה בכנסת). בינתיים זה רק מלחמת דיבורים ולגיטימי לטעון שמימוש ההתנתקות תביא למלחמת אחים. אם אתה לא חושב ככה אז זכותך לומר את דברייך אולם לפי דעתי אתה טועה ומטעה. לא המתנחלים רוצים לפנות את עצמם אלא אתה רוצה להוציאם מביתם אחרי שהם קיבלו את כל האישורים החוקייםץ הם פעלו לפי החוק ואתה מדבר על פעולה שאינה חוקית בעליל!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עם ישראל כבר יצא מהשטחים !
ציונה,
ירושלים,
12/09/04 01:11
|
הגדר שבנתה ממשלת הליכוד מחלקת את הארץ לשתי מדינות.
המתנחלים הקיצוניים מנהלים קרבות מאסף צעקניים, כח הם מבינים שגורלם נחרץ והעם לא יאתם.
השורה התחתונה: המתנחלים עוברים דירה.
ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה -תחליפי את השם !
ל"ת
מני,
מרכז,
12/09/04 06:41
|
|
 |
אשמח לשמוע פעם, לשם שינוי
סומבודי,
12/09/04 06:01
|
הסבר איך ההתנתקות היא ''ישועה'', ומדוע היא כל כך משמחת אותך.
חוצמזה, אני מאחל לך ולמשפחתך ''קרבות מאסף צעקניים'' בקרוב, מול דירתכם אשר תושלכו ממנה, וממש לא איכפת לי מאיזו סיבה.
אולי לבבך הערל ייפתח אז למצוקת אחיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אדוני - לא תקבל הסבר על
מני,
מרכז,
12/09/04 08:14
|
''ישוע'' ואל תקווה לשינוי בלב הערל של הגברת - כי מציונה לא תצא תורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תחי הדמוקרטיה!
צפוני,
צפון,
12/09/04 01:03
|
אני שמח לראות שגם אלה שעימם אני לא מסכים בוחרים בדרך ההפגנה ולא בדרך האלימות.
אבל בסופו של דבר, הצבעה בכנסת או משאל עם, הם אלה שצריכים לקבוע אם תהיה התנתקות או לא, ולא הפגנות והכרזות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
השמאל המנותק מצחיק אותי....
עמנואל גרטל,
12/09/04 01:02
|
האיש הזה משלום עכשיו, עוד חושב לסחוט את לימון יצחק רבין המת. נדמה לו שיוכל למצוא עוד כמה טיפות דם כדי ללכלך את הפעולה הדמוקרטית הזו. נדמה לו שבאמירות שהיו כבר לזרא על ''התנערות'' ''חשבון נפש'' ''הסתה'' הוא עובד עדיין על מישהו. המנותק הזה חושב שהאמירות שלו משפיעות על מישהו. גם בזמנים חשוכים יותר פעלו הגרמנים נגד היהודים, בערך בשיטה שלו, תוך כדי הצבעה על היהודים כמוקד ''הסתה'' ''אלימות'' ובדרישה לעשות ''חשבון נפש''. השמאל הפאשיסטי הישראלי אינו שונה מהשמאל העולם ההופך את הקורבנות (אנחנו) לתוקפנים (השמאל והאיסלאם הפאשיסטיים). אנחנו נפגין בכל הכח נגד המעשה הפאשיסטי של עקירת היהודים מגוש קטיף. יש למישהו בעיה עם מה שכתבתי? אתם מוזמנים לקהילת 'ימין אמיתי' כאן ב-NRG. עמנואל גרטל - מנהל קהילת 'ימין אמיתי'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
נראה אותכם מעיזים לפנות ערבים
מאיר,
יפו,
12/09/04 00:56
|
|
 |
מה פתאום - הרי הערבים הם
מנדי,
גוש דן,
12/09/04 06:44
|
בני ברית של השמאל וכח אלקטוראלי ופרלמנטארי של המחנה הנבזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זאת לא הפעם הראשונה
מעמיד דברים,
על דיוקם,
12/09/04 00:53
|
שיש 'פלוגת סדרנים'. בכל הפגנה יש, כי מארגני ההפגנה יודעים שהקיצוניים רק מזיקים למאבק הצודק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ההתנחלויות קורעות את העם
ל"ת
Ran,
12/09/04 00:51
|
|
 |
אין התנחלויות שלום ל ארץ ישראל
ל"ת
בר כוכבה,
גרמניה,
12/09/04 10:27
|
|
 |
2.
זו הפגנת ימין ולא מתמחלים...
ימני מתון,
כ''ס,
12/09/04 00:50
|
ולא ניתן לתקשורת לצייר את המפגינים כמתנחלים קיצוניים...
מי שקיצוני הוא השמאל שרוצה לעקור ולגרש יהודים מארצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל דתי, נכון? זו פשוט מלחמת
אריה,
12/09/04 10:52
|
|
 |
רק להשלים את המשפט אחרון -
נינו,
מרכז,
12/09/04 06:47
|
ושבלשון של עמוס עוז - יפוצץ את הגשרים אם תחליט הממשלה להזיז ישוב ערבי אחד. אז הם יעשו מלחמת אחים ''לגיטימית''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הימין ההזוי יהרוס את המדינה!!!
ל"ת
רמי,
12/09/04 00:37
|
|
 |
את המדינה יהרוס השלום ההזוי !
ל"ת
אבו יסמין,
12/09/04 07:32
|
|
 |
תיקון
אבן שושן,
מגדל השן,
12/09/04 14:20
|
|