 |
27.
..ובכלל, מה הימין מחפש במשרדים
k_nemo,
Beer Sheva,
12/09/04 17:50
|
הללו? מה הם לא יודעים שזה שלנו?בעצם...עדיף לו לימין שכלל לא ישתתף בבחירות, וזו דעה משפטית, לא פוליטית-כמובן,כמובן. מה, אתם לא מאמינים? טוב, זה כי כולכם אנטי דמוקרטים חשוכים שלא מבינים בחוקי יסוד. הנה, אני תיכף מבקש מגב' ארבל חוות דעת תומכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עדיף ששופטים יתמקדו בצדק ו
דודו,
מרכז,
12/09/04 16:30
|
|
 |
25.
שחיתות בהחבה מותרת? וגלויה לא?
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
12/09/04 16:07
|
|
 |
24.
הנגבי -תתפטר
שלו,
12/09/04 16:06
|
איזה חוקר יחקור אותך בלי חשש שיבולע לו???? איזה מפכל שזכה למצנח זהב ממך לא ישמור לך טובה??? הנגבי תתפטר ותעזור לחילוצה של המדינה מבוץ השחיתות... חבר לפלוגת הצנחנים1975
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אז מה? שחיתות מותרת רק בהחבה?
משה מ,,,,
בת ים,
12/09/04 16:04
|
18 מיליון למר מדינה בגלוי מותר? אם זו לא שחיתות בימים אלו אז מה זו שחיתות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שיעוף קיבינימט הזבל המושחת הזה
ל"ת
ליכודניק לשעבר,
12/09/04 15:52
|
|
 |
21.
צחי צח כשלג כל עוד לא הוכח אחר
ל"ת
אנטי אנונימו,
12/09/04 15:46
|
|
 |
20.
בהחלט עדיף
יואב,
צפון,
12/09/04 15:43
|
|
 |
19.
Once corrupt Always corrupt
ל"ת
Elad,
12/09/04 15:43
|
|
 |
18.
הנגבי הוא רק סתם
simsim,
toolkarem,
12/09/04 15:28
|
עוד נעץ שתקוע לנו בישבן. הוא צריך ללמוד מחבריו ולהתפטר. הגורם המדיני צודק בהחלט. הנגבי הגיע לממשלה גם כן דרך מינוי משפחתי. ראו אריק הכניס את עומרי. בנימין בגין עשה נכון שעזב את הממשלה. ועוד הרבה אבות מכניסים את בניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
העכבר המדליף חייב להיות אשכנזי
בני,
ראשון לציון,
12/09/04 15:02
|
לא יכול להיות אחרת ? למה ? ככה, זה אופי העכבר האשכנזי, בשרותי בצבא נתקלתי בלא מעט עכברים כאלה, שידעו להיתקדם על ידי עקיצות עכבר מהצד, גיבורים גדולים הם ממילא לא היו. אז אותם עכברים הגיעו עד לפרקליטות ובעצם לכל מקום שבו הדברים משתבשים, חפש את העכבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור אשכנזי???????????!!!!!
ט,
ראשון לציון,
12/09/04 17:13
|
מה קשור אשכנזי???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אתה פשוט בן אדם קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגד ז'וקים נגד מקקים נגד הכל
יעקב,
12/09/04 15:59
|
דע-זעלבע דרעק מיט א אנדערע דעקוראציע כך היה בימי מפא''י, העבודה, הליכוד וכך יהיה ת מ י ד ועל זה נאמר יד רוחצת יד או שמור לי ואשמור לך או ...להיות סתם חבר מפלגה... בשביל מה להיות חבר מפלגה אם לא לשם טובות הנאה מה יום מיומיים??? מה הצביעות הזאת? מה ההתחפלות הזאת? הכל שקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אני מכיר את ה''שטיקים'' שלו מזמן
מוטי,
תל אביב,
12/09/04 14:59
|
עוד מימי האוניברסיטה היה בריון ופושע לא קטן ,שהשיג מה שרצה רק באלימות.אם האמרה ''כל דאלים גבר'' כוונה למישהו-זה בדיוק הוא.פתאם הפושע הפך לפריץ וראש למשטרהולמערכת הצדק.בדיוק כמו בארצות אמריקה הלטינית ששם שולטת המאפיה.ולעניין-איך אפשר לחקור אדם כזה ביודעך שאם יחזור לתפקידו יתנקם בחוקרים שלו בחמת רצח ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע להעניש אותו...
ארז,
12/09/04 16:01
|
בטרם הורשע? אם אתה מתיימר לייצג את ''שלטון החוק'', הרי העקרון הראשון הוא ''אדם חף מפשע עד שהוכחה אשמתו'', וזה חל גם על צחי הנגבי. צריך להיות ברור שאם וכאשר תוכח אשמתו הוא חוזר למשרד לבטחון הפנים, ואין שום סיבה או אפשרות להעניש אותו עכשיו. המשטרה צריכה לעשות את עבודתה נאמנה, ללא כל נטיות. אם יוכח שהוא עשה משהו בלתי חוקי הוא הרי ממילא לא יחזור לכהן כשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תיכף אשוב!
ל"ת
שר הצדק והיושר,
12/09/04 14:49
|
|
 |
14.
פחדנים, צאו מהחורים ותזדהו!
זכאי עד לפס''ד,
שופכים את דמ,
12/09/04 14:30
|
צריך לשרש את המנהג הבזוי הזה של הדלפות בפרקליטות! זה כל כך קל להם להכפיש ולהיתחבא מאחורי הכינוי ''מקור בכיר''. בעוד שבתקשורת מאמינים באופן אוטומטי להצהרות שיוצאות מפי ''בכירים בפרקליטות'', אני , להבדיל, באופן אוטומטי בוחר שלא להאמין להם! אי אפשר להחליט ליישם את החוק רק על מיקרה אחד ולהעלים עין מכל מיקרי העבר. צחי הנגבי הוא מטרה נוחה מבחינתם אבל עליי תהליך הדה-לגיטימציה שעושים לו לא יעבוד, לא כל עוד יש איפה ואיפה נגד פוליטיקאים משמאל ומימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שה''מקור'' יזדהה !
לחקור את ההדלפה,
12/09/04 14:23
|
אני כבר מזמן לא מאמין בתום הלב של הפרקליטות. הם רודפים באופן רק אנשי ימין ומכפישים את שמם ויוצרים להם דעת קהל שלילית בציבור ע''י הדלפות מגמתיות. למה הוא צריך להתפטר, אם הוא טוען שהוא חף מפשע? לצחי הנגבי יש מחוייבות כלפי בוחריו והוא צריך לייצג אותם ולכן אסור לו להתפטר ולהשאירם לא מיוצגים. האם בכל פעם שיועלו האשמות כנגד אישיות ציבורית הוא יצטרך לפנות את הבמה?? בפרקליטות רוצים לעשות לעצמם עבודה קלה ומעדיפים שהוא יגיש להם את ראשו. כנראה שכלום לא השתנה בפרקליטות ומזוז לא שונה כ''כ מעדנה ארבל. אצלם רווחת החשיבה: ''אשם עד שיוכח אחרת וגם אם יוכח, עדין אשם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאמין לשקרי ה''ימין'' עוד
איתי,
באר שבע,
12/09/04 16:16
|
יש שיטה מאוד ברורה וידועה של המושחתים לצעוק שהם נרדפים ע''י מישהו / משהו , בתי הסוהר מלאים באנשים ''חפים מפשע'' , אני פעם גם הייתי תמים והאמנתי שרודפים את שרי הימין , עד שנוכחתי לדעת עד כמה הליכוד מושחת חברי נכנסת של הליכוד שילמו לחברי מרכז כדי להיבחר והכסף הזה הגיע ישירות מהעולם התחתון - וחוץ מזה שהליכוד כבר מזמן לא בימין , הפרקליטות אולי לא טהורה , אבל עוד לא היו מושחתים כאלו בהיסטוריה של ישראל כמו מפלגת הליכוד היום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
זכאי עד שיוכח אחרת!
רוחה של עדנה,
שורה בפרקליט,
12/09/04 14:16
|
באיזה זכות אותם ''גורמים בפרקליטות'' מעיזים לדון את צחי הנגבי טרם פסיקת בית משפט. למה הם מצפים ממנו להיתפטר רק בגלל שמישהו העלה האשמות כנגדו? יש לו זכות להוכיח את חפותו והתפטרות מצידו תחשב להודאה באשמה. ואם הוא אשם יש רבים במערכת הפוליטית שאשמים לא פחות ממנו. נוח להם לצאת כנגדו, אבל מה שבפרקליטות צריבים להוכיח הוא שהם פועלים בתום לב כי הם תמיד יבדקו גורמים בימין אבל מעולם לא בדקו את המינויים של פואד, פרס ורבים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הנגבי לך הביתה!
ל"ת
נאוה,
12/09/04 14:12
|
|
 |
10.
כך זה במדינות עולם שלישי
כרמון,
12/09/04 13:53
|
בכל מקום מסודר היה המנהל ( במקרה זה שרון ) מדיח את החשוד עד לברור העניין . במקומות מסודרים עוד יותר כמו באירופה הם היו עוזבים ביוזמתם . והציפיות של אנשים שונים שהנגבי יתפטר מראות כי הם ישנים ואינם יודעים היכן הם חיים . מבחינתי הוא עשה למעלה מהמצופה ממושחת שכמוהו (לא , איני שמח שעשה מעל הציפיות אלא שהם נגמרו מזמן )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עדיף שהמקור יחשוף עצמו, כנסו
מיכל, תל אביב,
12/09/04 13:53
|
אין לי ספק שסופו של הנגבי לא יהיה כשר לבטחון פנים. אבל, פטפטת אנונימית כזאת שהפכה למכת מדינה חוטאת 3 פעמים: 1. כלפי הנגבי, כאדם שנמצא תחת חקירה, מגיע לו יחס הוגן יותר. 2. כלפי כל גורמי מערכת החוק השונים, שנתפסים עכשיו גם כפחדנים וגם כמוטים פוליטית. (למה? כי הדלפה היא נשק פוליטי, לא משפטי) 3. כלפי אזרחי מדינת ישראל, שמגיע להם לשמוע עמדה ברורה ונחרצת, ולא קשקושי ארנבים. אם לדוגמא, זה בא מהיועץ המשפטי, (רק אם!) אז אני כאזרחית נפגעת מכך שהיועץ המשפטי שלי הוא פחדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו בתגובה שלך מריח לא טוב..
אליקים,
12/09/04 15:19
|
|
 |
יש לך מה להגיד? לא - תשתוק!
ל"ת
א.ב.,
12/09/04 16:13
|
|
 |
8.
גורם משפטי אנונימי= משקל נוצה
צבי,
רמת גן,
12/09/04 13:47
|
סמרטוטים שכמותכם, מי שמסתתר ראוי לגנאי, השופט גולדברג לא היסתתר ולכן יש לו משקל, כל שאר הגורמים האנונימים יצרים ראקציה נגדית.אין לי דבר עם הנגבי, מעשיו אם נעשו פסולים, אבל מרגע שההעכברים האנונימים יוצאים. אני בעדו.
ב ו ז ז ז ז ז ז ז ז ז ז לגורמים הבכירים, אתם הורסים את הדמוקרטיה !!!!!!!!!!!! בוזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חודש והנבל חוזר!!!
ל"ת
ג,
12/09/04 13:35
|
|
 |
6.
בושה של מאמר
יוסי,
12/09/04 13:28
|
אם יש למישהו משהו צודק לומר- עליו לומר זאת ולשאת באחריות!!! ה''מקור הבכיר'' המשפטי הוא ודאי שמאלניי קטן שאין לו האומץ הנחוץ והתישקורת מסיעת לו. חבל על נפילה נוספת של מעריב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי מעז לצאת נגד ימין אגרסיבי
אמוץ,
12/09/04 13:45
|
יתכן שאתה צודק ויתכן שפשוט עוד אחד ממחנה הימין שכל הזמן שמים מקלות בגלגלים של חבריהם עשה זאת . בכל מקרה , החשש שאתה מעלה יש לו סבירות גבוהה . הדבר מראה לאן התדרדרה מדינת ישראל ע''י שלטון הימין שאנשים חוששים להביע את דעתם . מזכיר לך משטרים אי שם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך לחפש אי שם...
ארז,
12/09/04 15:58
|
מספיק לחפש פה קרוב, איפה ששולטת משטרת המחשבות של השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודאי-מזכיר לי את המשטרים
יוסי,
12/09/04 15:25
|
|
 |
5.
ברור שזה ''עדיף'' ל''גורם משפטי''
צחי,
מרכז,
12/09/04 13:25
|
-ושלא קר צחי.... אחרת לאותו ה''גורם'' אין סיכוי לזכות בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מקור משפטי בכיר
ליאור,
כפר-סבא,
12/09/04 13:19
|
|
 |
3.
אין שום סיבה...
ארז,
12/09/04 13:10
|
להעניש אדם חף מפשע - כן, כן, אפילו צחי הנגבי חף מפשע עד שיוכח אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר נימאס לשמוע את אותו הדבר
רספוטין!!!!!!!!,
12/09/04 13:56
|
נמאס לשמוע ללא הרף מתומכי המושחתים מכל המפלגות ובמיוחד מתומכי המרכז בליכוד שאדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו.לא ניתן עם מערכת מישפטית תמהונית הזויה ומושחתת להאשים פוליטיקאי מכל מיפלגה שהיא. אם את שבס בית המשפט המושחת לא הצליח להרשיע למה אני צריך לצפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק להוסיף...
ארז,
12/09/04 15:56
|
לדברי ''מעניין מי המקור'', כי אם אתה איש חוק, הרי העקרון ''אדם חף מפשע עד שהוכחה אשמתו'' חייב להיות נר לרגליך. אבל מסתבר שכשמדובר באנשי ימין, כל הזוטות האלה של שלטון החוק לא מעניינות אף אחד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעבודה לא חסרים מושחתים...
מעניין מי המקור,
12/09/04 14:44
|
למה פואד ופרס לא מינו? ומה עם דליה איציק? אבל בפרקליטות בחרו להיתעלם כי הם בצד השמאלי (ושניהם באותו הצד). כל זמן שיש פוליטיזציה ומגמתיות בפרקליטות, אז אין לי שום כוונה לצאת כנגד נאשמים בימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מי זה ה'גורם משפטי בכיר'??????
חיים,
12/09/04 13:09
|
|
 |
1.
צחי הנגבי-לך כבר הביתה
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
12/09/04 13:05
|
|