 |
158.
מרידור שואל מתי אתה מצטרף?
יינון,
שדרות,
14/09/04 11:53
|
משעמם לו לבד הוא זקוק לעוד יד חברתו בטח תינעם לך הוא מחכה לך עם שטיח רק בו הוא אומר ואנו נאמר ברוך שפטרנו מהצלןפח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
יש רק דרך אחת עבורנו לשרוד
המדינאי,
14/09/04 10:46
|
התנתקות זה רע מאוד, נפסיד גם את עזה, לא נקבל שלום, וגם מעט שלווה שיש לנו כיום גם את זה נפסיד.
לעומת זה צריך לעשות משהו בנוגע לבייה הדמוגרפית. הבעייה הסתבכה בזה שאיחוד הלאומי הציעו ''טרנספר מרצון''. אם זה מרוצן זה כבר לא טרנספר, זה פשוט עזרה למי שרוצה להגר, אבל היות וקראו לזה ''טרנספר מרצון'' זה הפחיד פוליטיקאים ולא מעלים הצעות כאלו. לכן כדאי להביא את זה למשאל העם. 90 אחוז של העם יצביעו בעד זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
פשרה
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
14/09/04 07:57
|
צריך-לסגת-ממורג-כפר-דרום-ונצרים-בלבד-מגוש-קטיף-וישובי-צפון-הרצועה-צריך-להשאיר-בשליטה-ישראלית-מהסיבות-הידועות-לכולם-ולצאת-התעמולה-נגד-נסיגה-מרמת-הגולן-חג-שמח-ושנה-טובה-לכולם-תחל-שנה-ובירכותה=-ותחלה-שנה-וקיללותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
ביבי שרף את עצמו מזמן
אילנה ג,
תל אביב,
14/09/04 03:11
|
משחקי ביבי ותעלוליו ההפכפכים הפכו אותו לבלתי אמין בעיני הציבור וחסלו את סיכוייו להיות ראש הממשלה הבא. משפחת שרון חייבת להעלם מהשלטון בפרט ומהפוליטיקה הישראל בכלל. יחד אתם צריכים להעלם רוב חברי הכנסת וחברי הממשלה. הגיע הזמן לעשות מהפכה בשיטת הבחירות ובשיטת השלטון בארץ ולחסל אתם את שלטון המאפיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
טהור אתני
צבי נשר,
14/09/04 00:26
|
האם אתה בעד או נגד טיהור אתני של יהודים מחלקי ארץ ישראל או האם את/ה בעד ספר הלבן של לא בווין אלא שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
נתניה מנסה לקדם מהלך דמוקרטי
חד-נס,
14/09/04 00:18
|
כנגד המהלכיים הלא דמוקרטיים של שרון. די לשלטון של הדיקטטור שרון ולמחדליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
ביבי והחמאס מתנגדים להנתקות!
ל"ת
דוד,
אריאל,
14/09/04 00:10
|
|
 |
151.
ממה שרון מפחד
תם,
ת''א,
14/09/04 00:00
|
האמת שזה נראה ממש מוזר אם יש רוב להתנתקות מדוע לא מוכן לערוך משאל עם. אולי אין רוב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
ביבי תומך בתכנית ההתנתקות
גלעדי,
מטולה,
13/09/04 23:57
|
עם משאל, בלי משאל, עם ישראל מתנתק מהשטחים. וזה העיקר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
עם ישראל כבר מזמן יצא מהשטחים
ציונה,
ירושלים,
13/09/04 23:52
|
אחרי 36 שנים של כיבוש עם ישראל לא התנחל בשטחים בהמוניו. למרות תמיכה כספית אדירה של הממשלה, של הסוכנות, של אירגונים יהודים ונוצרים בחו''ל, בסך הכל 2% מיהודי ישראל חיים בשטחים ! 95% מאוכלוסיית השטחים הם פלסטינים, 4 מיליון פלסטינים ששונאים אתכם ! ההתנחלות הזעומה הזו עלתה לעם ישראל באלפי קורבנות במלחמות בסיני, בלבנון ובשטחים. עובדה היא שכיום, אחרי 36 שנה של כיבוש 70% מהישראלים תומכים בהקמת מדינה פלסטינית בשטחים, ואפילו הליכוד הצטרף. כיום רוב הכנסת: ליכוד, עבודה, ושינוי, מרצ ואפילו אלי ישי מש''ס תומכים ביציאה מהשטחים ! אכן כשלון קולוסאלי, שעלה בקורבנות מיותרים !
חשועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ווירוס בפעולה
ל"ת
התולעת,
14/09/04 04:27
|
|
 |
148.
ליגאל כהן מרחובות, דחוף!!!
אבי,
ירושלים,
13/09/04 23:21
|
סליחה על השעה המאוחרת, אבל מאד מאד חשוב לי לדעת: מה דעתך על ביבי נתניהו? תגיד את האמת, אל תתבייש. מתנצל שאני ככה מטריד אותך בעניין כזה(בטח יש לך המון דברים חשובים לעשות), אבל תבין, חשוב לי לדעת מי הבנאדם, והבנתי שלך היתה איזו היכרות איתו. שמעתי שהיה לכם (לא יודע מי זה ''לכם'' אבל ככה שמעתי) שהיה לכם איזה כינוי בשבילו במצודת זאב, זה נכון? מה זה היה? מה דעתך על היושר האישי שלו? הבנאדם אמין? אפשר לסמוך עליו? אני שוב מתנצל שאני פונה אליך אישית ובשעה מאוחרת כזו. אבל הבנתי שאתה המומחה מספר אחת בתחום, לפי מה ששמעתי פירסמת כבר 6,974 תגובות בנושא. באמת חבל שפיספסתי אותן עד עכשיו. אבל אני בטוח שלא יהיה לך קשה מדי לכתוב עוד תגובה אחת בשביל מעריץ אלמוני, שבאמת ובתמים מתעניין בהגיגיך ובדעותיך. בתודה מראש, אבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי,טוב ששאלת, אם לא תשאל איך
יגאל כהן,
רחובות,
14/09/04 16:55
|
תלמד?????????? הפשע הגדול שהליכוד עשה לעם לישראל, זה שהסתיר מהעם שבתוך הליכוד ובתוך מצודת זאב, אף אחד לא לקח את ביבי ברצינות. האמת שהיו מגחכים מאחורי גבו על הנטיה שלו לשקר תמיד. ולכן הוא היה לחוכא ואיטלולא, וגם שם ניתן לו :''ביבי הקרוק''. אלא שהקרוק הזה היזנה את התשקורת (כפי שהוא עושה גם היום, ראה איך ואאלה מצנזרים אותי והארץ הבולשביק לא מפסיק לפרגן לו). ואז לאחר שהיזנה את התישקורת, בא למצודה ואמר היי, עבדתי על האספסוף!! אם תעמידו אותי בראשכם אני מנצח את הבחירות. היו שתי אסכולות. אלה שאמרו שסכנת הסמול מצדיקה לבלוע גלולת בחילה ולהסכים למועמדותו. והאסכולה השניה אמרה לא כי, האיש מסוכן לעצמו ולאחרים. אני הייתי מהאסכולה השניה. ואז האספסוף המליך את הקרוק. והקרוק חיסל את כל מתנגדיו , ואני רק אחד וקטן שבהם. הרשימה ארוכה!!!!!!!!!! והביא במקומם לליכוד את שומר הברים ,את הפייגלינים ואת אנשי כהנא ''חי או מת, ואת חברי הכנסת שלא אפגע בכבודם. ביבי היזנה את הליכוד ואת המדינה. ואם לא נעצור אותו , הוא ישרוף לנו את הבית השלישי. אתה רואה ,רק מי ששואל לומד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
איזה זמן יקר מתבזבז לאולמרט
ל"ת
מה הוא יעשה בו?,
13/09/04 23:19
|
|
 |
146.
למה שרון מפחד ממשאל
אילן,
13/09/04 22:58
|
שרון משקשק ממשאל עם. שם הוא יפסיד כי שם אין קומבינות ושם אין על מי לאיים. האמת תושמע ותוקבע לא רק על ידי חודו של קול . העם ישמיע את קולו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
נתניהו רוצה להכשיל בגלל
אינשם,
13/09/04 22:53
|
נתניהו רוצה להכשיל את ההתנתקות שכן הוא רוצה בכשלון שרון.כך הוא יבחר לראש ההמשלה.והוא יבצע את ההתנתקות.ויזכה בכל התהילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
זה יהיה כמו בליכוד
שלומי,
שלומי,
13/09/04 22:51
|
המתנחלים יארגנו הסעות ויבדקו שכולם יגיעו וככה ינצחו, השמאל ישב בבית ולא יבוא להצביע כי זה פחות מעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה דואג
Avi Ecuador,
14/09/04 04:38
|
סמוך על פלסטינאים בקו הירוק, סליחה, ''הישראלים'' ערביי ישראל. אולי תחכה עוד 45 שנה עם קצב ריבוי שהם מכפילים את עצמם כל 15 שנים בעוד 45 שנה הם יהיו יותר מ 5 מיליון ואז ההצבעה תהיה ל''טובת'' השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
נתניהו - מטרפד בלתי נלאה
ד.מ.,
13/09/04 22:50
|
נתניהו טרפד את הסכם אוסלו. לא ערפאת. טבח גולדשטיין, רצח רבין, מנהרת הכותל - כל אלה מעשים אם בהשראתו או בביצועו - לבטח לא עסק במניעתם. ערפאת היה חלש. נתניהו נתן לו כוח. הוא לא מציע שום בניית אמון עם שכניינו, רק צמיחה לעשירים ופופוליזם בטחוניסטי. לתפיסתו, נתניהו מינה את שרון כקטליזטור מניפוליטיבי, הגולם קצת קם על יוצרו, אבל נתניהו בטוח שהוא בקונטרול. לצערי יש לו סיבה טובה לחשוב שמזימותיו יעבדו, אבל מולו צמד הדינוזאורים שרון ופרס שמכינים קלף אחרון להצלת המדינה ובעיקר להצלת המוניטין שלהם - שייצא מהם משהו, כבר ילדים גדולים, לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
מדהים,אבל לאף מתנגד למשאל העם
גל,
13/09/04 22:42
|
אין נימוק אחד ענייני,למה הוא מתנגד. בכל העולם זה מכשיר נפוץ מאד. מה יותר דמוקרטי ממשאל עם? השמאל מעדיף ללכת לקרב חם מול המתנחלים ובלבד שלא יהיה משאל עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
שמתי לב למשהו מעניין!
אלברט שבות,
פנמה,
13/09/04 22:41
|
טבעי הוא, אם יתקיים משאל, שהשאלה עליה יתבקש העם לענות תהיה: ''האם אתה בעד ההתנתקות מחבל עזה ומגוש קטיף או לא''; אולם ביבי נתניהו מציע שאלה אחרת: ''האם אתה בעד או נגד החלטת הממשלה מה-6 ביוני''.
על פניו נראה, שהשאלה שמציע אותה ביבי, תענה על הצרכים שבגינם קם המשאל, אך לא כן הדבר רבותי! ביבי אינו מעוניין בתשובת הציבור.
מי שמתעקש לדעת את מצפוני ליבו של ביבי, שילך ויבחש ויקרא את החלטת הממשלה מה-6 ביוני: שמה החליטו לא להחליט. מכאן למסקנה העגומה: ביבי הפוליטיקאי הממולח, מעוניין להשאיר בידו את כל הכלים הנחוצים לקידום בחירתו הבאה לראשות הממשלה. הוא מבקש לגייס גם את הציבור למען מטרתו הקדושה זו. אלה הם אנשייך ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
למזלה של ישראל
Avi Ecuador,
13/09/04 22:41
|
יש ערפאת, שיהיה בריא, הרי בלעדיו פלסטין היתה כבר מזמן עובדה ו''מנהיגי'' חלם אוכלי הלוקשים היו בדרך ה''בטוחה'' לחידלון מדינת ישראל. כנראה שהיום אין תקווה לעם ישראל ללא ערפאת לצערי. תשמרו עליו ותתפללו לשלומו בימים אלה, מאוד חשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
מדהים לראות את אולמרט ושרון
גיא,
13/09/04 22:40
|
בתמיכת השמאל,שרוממות הדמוקרטיה בפיהם,חוששים ממשאל עם פחד מוות. מדוע חוששים תומכי התכנית כלכך? הרי יש להם תמיכה של 80 אחוזים מהעם,לא? בכל העולם,שאלות קרדינליות כאלה מוכרעות במשאל עם.רק בישראל,רואים במשאל עם איום על ''הדמוקרטיה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
לשרון אין גבול...
צדקה,
חולון,
13/09/04 22:37
|
בכל פעם הוא מסיג אותו יותר ויותר פנימה לכיוון מרכז הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
ההתנחלויות קמו ללא משאל עם
דני מור,
13/09/04 17:35
|
אריק שרון לא צריך להתפתות לכל מיני הצעות שרק יעקבו את ההתנתקות.
במדינת ישראל לא היה משאל עם על שום דבר, לא על שלום ולא על מלחמה ובטח שלא על הקמת ההתנתחלויות. אסור להתחיל עם זה.
יש לנו את הדמוקרטיה שלנו - הממשלה והבחירות למפלגות. הממשלה והכנסת צריכים להחליט בנושא ההתנתקות ואסור להם להטיל את ההחלטה על העם.
משאל עם יחשוף את המציביעים למסע אימים ושחיתויות שינהלו אנשי ההתנחלויות ותומכיהם כפי שהיה במשאל מתפקדי הליכוד.
רוב העם לא יצביע במשאל עם כפי שהיה במשאל מתפקדי הליכוד כשרוב מתפקדי הליכוד לא הצביעו בכלל. ההכרעה תהיה לא דמוקרטית.
יש לנו את הכלים הדמוקרטיים להחליט על התנתקות. משאל העם מיותר לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה אתה קורא לזה?
י א י ר,
13/09/04 23:12
|
קוראים לזה דיקטטורה, ראש ממשלה שמיישם את המצע של יריבו הפוליטי שואל את מתפקדי מפלגתו ומתחייב לפני כל המדינה לקבל את החלטתם, פשוט שיקר לפני כולנו. לך לא איכפת כי אתה רוצה את זה אבל אנחנו לא ניתן שירמסו אותנו ואני לא מאיים בכלום. אבל לא יכול להיות מצב כזה שתגיד שזה נקרא דמוקרטיה.(ועוד לא דיברנו על הפיטורי שרים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מדינת ישראל
Avi Ecuador,
13/09/04 20:59
|
|
 |
136.
ביבי צודק ב100% ובלי הערבים
ל"ת
בצלאל,
13/09/04 17:10
|
|
 |
135.
שרון או נתניהו לא הייתי....
נורי,
ת''א,
13/09/04 16:54
|
...קונה מהם מכונית משומשת. נתניהו אמנם (כנראה) עושה עבודה טובה כשר אוצר והוא גם בעל כושר דיבור לא קטן אבל למרות הזכרון הקצר של הרבה מאוד אנשים מדובר באדם מאוד מסוכן שעלול רק עוד יותר לדרדר את ישראל מהנקודה המסוכנת שעליה הביא אותה שרון אריאל (הידוע כמיסטר זקן-חלש-מושחת-בדאי). ישראל נמצאת במצב חמור במיוחד כי יש לה מבחר עלוב של אופציות לתפקיד ראש ממשלה: או שרון או נתניהו. כל כך הרבה יהודים וכל כך הרבה תבונה ומה נשאר?? שרון או נתניהו נתניהו או שרון. לא חאראם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
אין קשר
Avi Ecuador,
13/09/04 16:33
|
בין התנתקות לפינוי יהודים. כשיש שלום יהודים יכולים לחיות בארצות הברית..., בקו הירוק או פלסטין חס וחלילה בעבר הירדן המערבי. כמו שלא עושים ניקוי אתני לערבים בקו הירוק ולא מפחדים משאהידים יהודים ולא צריך צבא פלסטיני שישמור על ערבים פלסטינים בקו הירוק לא צריך צבא שישמור על יהודים. ואם הם מאימים מנסים לפגוע או יפגעו אז יש לסלק אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר וחומה ומגדל!!! לפי תוכנית אב בשלבים כשערפאת הוא שר הסברה לטרנספר והשאהידים שגרירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
אם אין משאל אז אין לשרון ממשלה
ישראל,
ישראל,
13/09/04 16:32
|
אם אין משאל עם אז רוב גדול של חברי הכנסת של הליכוד יצטרפו להצבעת אי אמון בממשלת שרון ויפילו את ממשלתו של שרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
לביבי יש תואר B בתחמנות
שוקי ברוש,
תל אביב,
13/09/04 16:22
|
ביבי תואר בי עובד על כולם ,,ברור שצריך משאל עם,אבל מה עם המצב הכלכלי בזה אין לא הצעות ,,מה הוא מתעסק בבטחון עכשיו לקראת החג שייתיחס יותר בלתת לאנשים שאין להם איך לחיות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד תודה לביבי
:-),
13/09/04 23:12
|
למה צריך לתת לך , מה אתה לא יוצלח? תן לאחרים ואל מקשקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תואר יש לערפאת ולערבים?
Avi Ecuador,
13/09/04 20:52
|
|
 |
131.
מושחתי השמאל השתלטו על הליכוד
ומשאל העם זו,
הדרך היחידה,
13/09/04 16:11
|
שבה ניתן לעצור את ההשתלטות העוינת הזו על אחד ממעוזי הציונות האחרונים שנשארו במדינה הזו.
המושחת השמאלן צריך ללכת לבחירות .
הוא לא יכול להישען על שקריו לעם .
העם צריך להחליט האם השקרים מוצאים חן בעיניו או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
ביבי צודק.
ל"ת
גורג,
תל אביב,
13/09/04 16:08
|
|
 |
129.
נתניהו אוהבים אותך מאוד.
ל"ת
ירון,
13/09/04 16:06
|
|
 |
128.
מר נתניהו אתה מצפה שנקשיב לך?
ליאוניד,
13/09/04 15:42
|
|
 |
127.
שוב בריוני הליכוד רבים?
שירה,
בחלל,
13/09/04 15:41
|
|
 |
126.
הכל פוליטיקה
ריקי,
חדרה,
13/09/04 15:40
|
|
 |
125.
איזה כיף לראות אותם רבים...
מוישלה..,
13/09/04 15:39
|
|
 |
124.
בד''כ אני לא מסכימה איתו
טלי,
13/09/04 15:38
|
אבל עכשיו הוא צודק בהחלט.משאל עם זה המעט שאפשר לבקש לפני מהלך כה מסובך ומורכב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
3 מיליון $ לגלעד,על גלישה ברשת
זה הבן זה האב,
13/09/04 15:36
|
|
 |
זה נקרא להסיט ולהסית !!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
14/09/04 17:43
|
|
 |
122.
כמה מילים על ביבי
כלכלן MA,
תל אביב,
13/09/04 15:33
|
ביבי טעה בכהונה הראשונה שלו כראש ממשלה במספר נושאים אבל כהונתו הנוכחית בתפקיד שר האוצר היא ללא דופי (אני כותב את זה מנקודת ראות של כלכלן MA). נראה לי שאם עכשיו הוא יקח את הפיקוד, אחרי שהשתפשף במספר תפקידים נקבל ממנו את מה שציפינו ממנו בכהונה הראשונה: מנהיג אמיתי שלא פוחד לקחת החלטות קשות (למשל - לתקוף את הכור האיראני, לחסל פיזית את ערפאת, וברור שלא לברוח מעזה - להחזיר בהסכם שלום כן אבל לא לברוח - זה הכי גרוע כי זה רק יזמין התקפות נוספות). בקיצור נתניהו הגיע הזמן להעיף את שרון שנתן את שלו בזמנו ועכשיו הוא זקן עייף שמושפע מעברו בלבנון ומרגשות האשמה שדבקו בו, מילדיו, מאולמרט שנשחק מכל הפיגועים כשהיה ראש עיריית ירושלים ומסקרים שקריים של מינה צמח. נתניהו - הגיע הזמןלקחת את ההנהגה מכאן ולהרבה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לתקוף את הכור הגרעיני''...חחחח
ערבי הגיוני,
13/09/04 16:05
|
איפה למדת כלכלה? במכללת יהודה ושומרון שבה רק תהיה נוכח ותקבל תואר בלי בעיה? או שהשגת את שלך גם כן בלטביה? כן יאללה ביבי, יאללה ביבי, לתקוף את אירן... מזמן ביבי לא סיפק בידור טוב...ולא כדי שיגין על האירנים ''הם מפחדים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לי אליך לערבי ההגיוני
יהודי לא כל כך,
13/09/04 17:23
|
מתוך דבריך עולה שאתה מאוד מודאג שמא תחזיתו תקוותו (וגם תקוות הרבה מאוד יהודים ואני בתוכם) של הכלכלן בעל התואר m.a תתגשם, וביב יחליף את אריאל שרון המזדקן והמבולבל, והוא אכן יוציא לפועל ויסיר את האיום האיראני ערבי מוסלמי מעל מדינת ישראל, (אין כוונתי אליך הרי אתה ''אזרח נאמן'' למדינת ישראל) וקרוב לוודאי מעל העולם החופשי כפי שעשה מנחם בגין ז''ל, ואתה למרות עדותך העצמית כי אתה איש הגיוני מהיכן דאגתך לגורלה של איראן או זה של עראפת, הרי הינך (כפי שאני מבין) אזרח מדינת ישראל עם כל מה שקשור בזה, ולכן גם אתה צריך להיות מעוניין שהאיום המסוכן של כת האיטולות המטורפים מטהראן, תוסר מעל האיזור, ושלא לדבר על המזוקן מהמוקטעה שנלחם בכל כוחו בכל אפשרות לפתרון של שלום, ולסיום עדיין תעודת כלכלן של יהודי באשר הוא מביאה תועלת רבה יותר מזו הניתנת בקהיר או בדמשק , ואני חושב שהרי אתה יודע על כמות היהודים שמקבלים פרס נובל לכלכלה מזה מאה שנה, אני מקווה בכל הצניעות שאולי עזרתי לך להבהיר כמה אי הבנות (למרות שאפשר לכתוב כמה ספרים עבי כרס על הנושאים הנ''ל) לפני שתחשב כאחד שרוצה בובטם של האיטולות מטהראן וש המזוקן מהמוקטעה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי ההגיוני
כלכלן MA,
13/09/04 16:17
|
כשהאיראנים ישיגו נשק גרעיני הם לא יהססו להשתמש בו (הם כבר ימצאו איזה טרוריסט... ). כשהם ישמשו בו תגלה להפתעתך שגם לך יש דם בדיוק כמו לנו - שאנחנו בני אדם ושחוקי הפיזיקה חלים על שנינו - עליך ועלי.. בלי הבדל דת גזע ומין... בקיצור אתה תהפוך לאבק יחד איתי . עדיף גם לך שביבי יטפל בזה לפני שיהיה מאוחר מידי. נ.ב. שרון הביתה עכשיו!!! (ועוד משהו: לא למדתי בלטביה - למדתי ואני גר במעוז השמאל - באוניברסיטת תל אביב ולא.. לא העתקתי במבחנים,אין לי כיפה ואני לא מאמין באלוהים). ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מלה נכונה!!!!
ל"ת
אריה,
13/09/04 15:56
|
|
 |
121.
נתניהו מכה בשמאל וצודק!
יהודי אמיתי,
13/09/04 15:27
|
יהודי ציוני, ממשפחה ז'בוטינסקאית, אין לו דם יהודים על הידיים, איננו סנילי, מאד אינטליגנטי ומשכיל - דוגמא לימין אמיתי! ראש ממשלה לשעבר ובעתיד, הסיוט הקבוע של שונאי ישראל משמאל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שביבי יהיה ראש הממשלה
לא מהשמאל,
13/09/04 22:57
|
שביבי יהיה ראש ההמשלה ואני מאד מקוה שהוא יהיה.גם הוא ירצה לעשות את ההתנתקות.ואני בטוח בזאת.פשוט שהוא יהיה ראש ממשלה .הוןא יראה שזאת הדרך היחידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
תזהרו מהנחש הזה.
ל"ת
רמי,
13/09/04 15:25
|
|
 |
119.
ההתנחלויות קורעות את המדינה
ל"ת
גדעון,
13/09/04 15:07
|
|
 |
יישובים אינם קורעים דבר
ארז,
13/09/04 16:34
|
|
 |
118.
אבל בבובת השמאל שרון מפחד
ביבי תודה,
13/09/04 15:00
|
אבל בבובת השמאל שרון מפחד,הוא יודע שרוב העם הוא נגד הטרנספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
ביבי צודק 100% העם יחליט
ל"ת
בצלאל,
13/09/04 14:59
|
|
 |
116.
נתניהו צודק יש לבצע משאל עם או
ישראל,
ישראל,
13/09/04 14:47
|
נתניהו צודק! יש לבצע משאל עם על ההתנתקות או לחילופין בחירות מוקדמות שבהן נתניהו יעמוד בראש הליכוד.
המשאל חייב להיות על פי חוק מיוחד שיחוקק על ידי כנסת ישראל שיבטיח משאל הוגן ומחייב. רוב מיוחד של לפחות עשרים אחוזים בעד ההתנתקות נדרש במשאל בכדי שההתנתקות תאושר. אם אין לפחות עשרים אחוזים רוב במשאל בעד ההתנתקות אז אין ולא תהיה התנתקות! הרוב המיוחד נדרש מסיבות מובנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא הפוך
ל"ת
momo,
13/09/04 22:59
|
|
 |
למה לא רוב של 100%?
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 15:13
|
רוב זה רוב. הסיבות ה''מובנות'' שלך הן גזעניות. אם דמוקרטיה - אז דמוקרטיה. בלי סיבות ''מובנות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 סיבות
ארז,
13/09/04 16:39
|
1. האם הכרעה, לכאן או לכאן, בשברי אחוזים או באחוזים בודדים, תתקבל? חייב להיות רוב מוצק, לכאן או לכאן.
2. לא ייתכן שערביי ישראל יכריעו את גורל המדינה. אין דרך למנוע מהם להשתתף, אבל יש לוודא כי לא בקולותיהם יוכרע המשאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזיתי את תשובותיך
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 17:15
|
ולכן עניתי עליהן כבר לפני שראיתי אותן, בתגובה לישראל מישראל. אתה מוזמן לקרוא.
לגבי הערבים, אין לי מה להוסיף על מה שכתבתי שם.
לגבי שברי אחוזים: אני לא מבין מדוע צריך לבצע דווקא את מה שהציע זה שהפסיד בשברי אחוזים, ולא את מה שהציע זה שניצח בשברי אחוזים.
אתה בעצם אומר, שאתה מוכן לקבל הכרעה נגד דעתך, רק אם היא מתקבלת ברוב עצום. אז למה אתה דורש ממני לקבל החלטה, שהיא בניגוד לדעתי, אם היא תתקבל ברוב זעום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב מיוחד דבר מקובל בדמוקרטיה!
ישראל,
ישראל,
13/09/04 15:54
|
רוב מיוחד הוא דבר מקובל בדמוקרטיה! לדוגמא יש דברים שניתן להעביר בכנסת רק ברוב מיוחד !
ההתנתקות היא דבר יסודי וחשוב ביותר וכדי לאשרה נדרש במשאל רוב מיוחד של לפחות עשרים אחוזים. זה מקובל בדמוקרטיה ואין כאן שום דבר גזעני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא רוב מיוחד להצעה הנגדית?
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 16:37
|
לפי דעתי, ההחלטה להישאר בעזה - גם היא דבר ''יסודי וחשוב'', כלשונך. אתה מסכים, שאם לא יצליח הימין לגייס רוב של עשרים אחוז להישארות - אז נצא?
רוב מיוחס נדרש בדמוקרטיות רק לצורך שינויי חוקה (או במקרה של ישראל - לצורך שינוי חוקי יסוד). הסיבה לכך היא, שחשוב מאד לשמור על ''כללי משחק'' קבועים, וצריכה להיות סיבה טובה מאד על מנת לשנות את כללי המשחק.
ההישארות בעזה, חשובה ככל שתהיה, אינה חלק מהחוקה הישראלית (שאינה קיימת), וגם לא חלק מחוקי היסוד. ההחלטה אם להישאר בעזה או לא היא החלטה פוליטית, שצריכה להתקבל במסגרת כללי המשחק הפוליטיים הקיימים.
רק 2 סיבות יכולות להיות להצעת רוב מיוחס במקרה זה: 1. הסירוב שלך לקבל הכרעת רוב. 2. הרצון שלך, שקולות הערבים לא יוכלו להשפיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחלומות שלך...
ל"ת
אילן,
13/09/04 14:59
|
|
 |
115.
עובדי הרשויות תעברו לישע
צא,
13/09/04 14:45
|
מעניין כמה חודשים לא קיבלו עובדי מועצת ישע משכורת? נחשתם נכון ביבי דואג ששם יהיה כסף להרבה דברים בנוסף למשכורת למשל להפגנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
תפסיק לתחמן ולחבל
ל"ת
צ.ליאור,
חדרה,
13/09/04 14:42
|
|
 |
113.
ביבי-תקציבי מועצת ישע לרשויות
ל"ת
אצ,
13/09/04 14:40
|
|
 |
112.
מה קרה נתניהו?
גלי,
13/09/04 14:40
|
|
 |
111.
החלטה כ''כ חשובה
יהודי,
בארץ ישראל,
13/09/04 14:39
|
יש לתת לעם לומר את דברו.אפילו אם לא יתחשבו בזה בסופו של עניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
הפעם אני מסכים עם ביבי
ליעד,
13/09/04 14:37
|
בואו נעשה משאל עם ונבצע את ההתנתקות כמו שצריך בלי ברדק ובלי מלחמות.אאאאאמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
ביבי מלך ישראל!
ל"ת
יוסקה,
13/09/04 14:35
|
|
 |
108.
מה לעשות ששרון ראש ממשלה?
רותי,
13/09/04 14:24
|
|
 |
שרון? בינתיים, ר''מ. בינתיים.
גידי,
13/09/04 14:40
|
רק עד הפריימריס בליכוד.
אחרי שציפצף עלינו ככה, שלא יצפה לעוד הזדמנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
יום כיפור קרב
מינה,
13/09/04 14:23
|
הזדמנות מצויינת בשביל ביבי השקרן לבקש סליחה ומחילה מעם ישראל על שעינה אותנו בשנה האחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר??
ל"ת
רצינית,
פ''ת,
13/09/04 15:23
|
|
 |
106.
המרעיב הלאומי!!
אלמוני,
13/09/04 14:22
|
|
 |
105.
הקשיבו לנתניהו --האיש חכם.
ל"ת
חיים,
13/09/04 14:20
|
|
 |
104.
שרון עושה שרירים - בינתיים כל
ע,
מרכז,
13/09/04 14:20
|
|
 |
103.
לא היה משאל לפני הקמת התנחלות
ל"ת
רפאל,
נתניה,
13/09/04 14:20
|
|
 |
גם לא לפני אוסלו
ל"ת
דני,
13/09/04 22:47
|
|
 |
102.
דמגוגיה בגרוש.זה הכל
ל"ת
איתן,
ראשל''צ,
13/09/04 14:19
|
|
 |
101.
כל הכבוד לביבי-צדק צדק תרדוף!
ל"ת
ליאורה,
נתניה,
13/09/04 14:17
|
|
 |
100.
ביבי קרס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:16
|
ביבי מסיט כדי להסית. ומסית כדי להסיט. אל תיגררו אחריו. הקלקלה הביבית הגיעה אל סופה. אחרי החג עומדת לפרוץ ''אם כל השביתות''. ומדוע??????? משום שעד היום עובדים שבתו כדי לקבל הסכם חתום טוב. הקרוק הביא עלינו את תרבות השקר שלו, ועתה לאחר שכולם יודעים שהוא מפר הסכמים חתומים, איך גומרים שביתה????????????? התרבות הביבית הגיעה אל סופה!!!! אז מה יעשה ביבי ''להציל את המצב''? כמו תמיד, הפתרון שלו ושל אבו עמאר. לזרוק גפרור ולהבעיר עוד בעירה, כשכולם יהיו עסוקים בלכבות את הבעירה, הוא ישלח את בצלאל, אריה ,דודו כהן ושאר שכירי החרב שלו שיסיטו ויסיתו, ויכו את קרבן התורן, וידרכו עליו. אך מרוב בעירות שהבערת בעם ,קרוק, הפעם תאחז האש בבגדיך. הפעם הוא ימצא את עצמו במוקטעה שהכין לו אריק בדיוק ליום הזה. שהרי לא בכדי, ביקשתי מאריק כל כך הרבה פעמים:''קח לו את הגפרורים מהידיים , לפני שישרוף לנו את הבית השלישי''!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
שר אוצר מצויין ויהיה גם ראש
דודו,
13/09/04 14:16
|
|
 |
98.
ביבי תדאג לרשויות קודם.
ל"ת
ידין,
תל אביב,
13/09/04 14:15
|
|
 |
97.
ביבי-הביתה לשרה!
ל"ת
ציון,
ירושלים רבתי,
13/09/04 14:14
|
|
 |
96.
נכון מאוד!
מרסל,
דרום,
13/09/04 14:14
|
|
 |
95.
איזה צביעות-גועל נפש
רם,
13/09/04 14:12
|
|
 |
נכון מאוד!
ל"ת
איציק,
13/09/04 14:28
|
|
 |
94.
זהירות!!
כרמית,
דרום הארץ,
13/09/04 14:12
|
|
 |
93.
עוד פלצן תקע נאד.
ל"ת
דיויד,
13/09/04 14:11
|
|
 |
מעריב יפרסם ממש כל תגובה,
אפי,
13/09/04 14:44
|
|
 |
נו וזה רע?
ל"ת
דיויד,
13/09/04 15:01
|
|
 |
92.
זהו מר נתניהו?
תמי,
חיפה,
13/09/04 14:10
|
פתרת את כל הבעיות באוצר?אנחנו בצמיחה?אין אבטלה?אין רעב?כולם קיבלו משכורות?הבנתי....אז חזור בבקשה למשרד ותתחיל לעבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
בסדר ביבי אבל לפני זה נערוך
גל,
13/09/04 14:09
|
|
 |
90.
חבל על הזמן - מתנחלים להתפנות!
חזי,
13/09/04 14:08
|
|
 |
חבל על הזמן
ארז,
13/09/04 16:40
|
וחבל גם על הכסף שמשקיעים אחת לכמה שנים בבחירות - אולי גם במקום הבחירות נערוך סקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
שרון ומקורביו אתם מ פ ח ד י ם!
מיכלי,
13/09/04 14:08
|
מה לעשות שביבי כבר שנתיים אומר רק אמת, והאמת כואבת!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
כרגיל רה''מ ובריוניו מאיימים!
הלאה לעריצות,,
13/09/04 14:07
|
די להתנהלות האנטידמוקרטית, של רה''מ. משאל עם הוא ערובה דמוקרטית לכך שצעד כה קשה ייעשה שלא מתוך בריונות ודורסנות של שרון וחבר מרעיו, שמהלכים עלינו אמים, משקרים, ועוד מעזים להטיף בשם הדמוקרטיה. הסיבה היחידה שלא לעשות משאל עם היא הפחד מתוצאותיו. אבל אם תוצאותיו יכריעו נגד - צריך לקבל זאת, כי ככה זה בדומקרטיה. לצערי, דמוקרטיה בחוגי השמאל נשמרת אם ורק אם היא מוליכה לתוצאות שהם רוצים בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה כבר משאל עם בבחירות האחרונ
שמאלן,
צפון תל אביב,
13/09/04 23:33
|
בבחירות האחרונות מצנע הציע התנתקות ושרון טען נגד. ומה קרה ? שרון ניצח , לא בגלל שזה שרון אלא בגלל הטענות שלו.
אז כדאי להודות שהעם הוא נ ג ד ההתנתקות (= גירוש יהודים) !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
נתניהו צודק!!תקשיבו לו!
ל"ת
מוישלה,
13/09/04 14:07
|
|
 |
86.
עדיף שידאג שלא נהיה רעבים
מישהי,
13/09/04 14:06
|
|
 |
85.
ממש לא אכפת לי מה אתה חושב!
ל"ת
יוגי,
13/09/04 14:05
|
|
 |
84.
משאל עם לא הולך עם דיקטטורה
בנצי-א,
13/09/04 13:57
|
ותרגילים מסריחים חוץ מזה שרון לא יקבל את התוצאה אם זה לא מתאים לו כרגיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
שרון תעיף אותו החוצה!
רומי,
הרצליה,
13/09/04 13:55
|
|
 |
שרון אנטי-דמוקרט
חד-נס,
14/09/04 00:21
|
|
 |
ביבי תעיף את שרון החוצה
ל"ת
בני,
תל אביב,
13/09/04 16:37
|
|
 |
ביבי תעיף את שרון החוצה
ל"ת
אריה,
13/09/04 15:58
|
|
 |
82.
ביבי החוצפן
מנשה,
טבריה,
13/09/04 13:54
|
|
 |
81.
עושה רושם שלעולם זה לא יקרה
נפתלי,
13/09/04 13:53
|
|
 |
80.
לא זכור לי שהיה משאל עם
צילה,
רחובות,
13/09/04 13:52
|
|
 |
כי כשיש רוב מוצק
ארז,
13/09/04 16:41
|
|
 |
נכון, אך לא קשור.
מישהו,
13/09/04 14:32
|
ייתכן שהיה צורך במשאל בעת הקמתן, אך אין ספק שהריסת יישובים, הגליית משפחות נגד רצונן והגדרת קו גבול חדש -גם אם לא פורמלית, דורש משאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגין לא עשה משעל עם
ל"ת
אצ,
13/09/04 14:59
|
|
 |
79.
ביבי אוהבים אותך!!
ל"ת
עם ישראל,
חי,
13/09/04 13:51
|
|
 |
78.
ביב שתוק ותן לאריק
מרון,
13/09/04 13:51
|
|
 |
77.
תעיפו את השקרן!!
ל"ת
ללי,
13/09/04 13:50
|
|
 |
''שקרן'' נחשב היום להסטה
ל"ת
הדיקטטור,
13/09/04 16:00
|
|
 |
76.
נתניהו...בתור שר אוצר מצויין..
צפריר,
13/09/04 13:49
|
|
 |
75.
יש לעשות כל שניתן כדי למנוע
אורה,
13/09/04 13:46
|
|
 |
צודקת
ל"ת
רחלי,
13/09/04 14:30
|
|
 |
74.
צודק נתניהו.
ל"ת
תום,
13/09/04 13:45
|
|
 |
73.
ביבי לך הביתה!!
ל"ת
גיל,
גדרה,
13/09/04 13:44
|
|
 |
72.
מה הוא מנסה לעשות?
ציפי,
13/09/04 13:43
|
|
 |
71.
ביבי לראשות הממשלה.
סיגל,
פ''ת,
13/09/04 13:42
|
|
 |
רק ברק !!
ל"ת
נעמה,
13/09/04 14:30
|
|
 |
רק ברק מה?
ל"ת
אפי,
13/09/04 14:41
|
|
 |
70.
אין מקום למשאל - המשאל האמיתי
א.ב.,
13/09/04 13:42
|
המשאל הנכון במצב היום - בחירות . אבל גם בבחירות - נחזור לאותו מצב ברדיפה אחרי הזנב. ומדוע לא למשאל - איך ינסחו את השאלה שהתשובה היא כן או לא. על השאלה עצמה וניסוחה צריך משאל עם נוסף . מהו אחוז ההצבעה - שיהיה לזה תוקף. האם רוב יחסי רגיל ? רוב מיוחס? רוב מיוחד ? ומאחר והמשאל אינו מופיע בחוק - איך זה יחייב את הממשלה ומה יקרה אם תפעל בניגוד לתוצאות המשאל . בכל מקרה הממשלה תפעל בממשק להחלטת ראש הממשלה. בין אם התוצאות לטובתו ויצא מחוזק, ואם לרעתו בלי גיבוי הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בחירות - משאל
ארז,
13/09/04 16:42
|
את תוצאות הבחירות אפשר לעוות לכל כיוון (וזה מה ששרון עשה אחרי בחירות 2003) - תוצאות משאל אי אפשר לעוות. זה לכאן או לכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
ל"ת
אהוד,
13/09/04 13:47
|
|
 |
69.
שרון תזהר..מאחורייך!!
מור,
13/09/04 13:42
|
|
 |
68.
נתניהו כבר חושב על כסא המלכות
דוד,
ירושלים,
13/09/04 13:41
|
עושה את כל מהלכיו בקפידה.מה קרה שדווקא עכשיו הוא פותח פה?עד עכשיו הוא שתק כמו דג ולא התבטא בנושאים מדיניים.למה דוקא עכשיו..??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ברור כשמש שהציבור מתנגד לתכנית
גידי,
הרצליה,
13/09/04 13:39
|
|
 |
היית יותר מדי זמן בשמש
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 14:07
|
''ברור כשמש''? איך בדיוק? בוא נבחן את זה באמצעות משאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך...
ארז,
13/09/04 16:42
|
|
 |
מבחינתי מצויין, משאל עם.
גידי,
הרצליה,
13/09/04 14:42
|
חבל רק שמשום מה ''הרוב'' מתנגד למשאל כזה. ואותו ''רוב'' יודע בדיוק למה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, אז אנחנו מסכימים על משאל
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 14:50
|
|
 |
נכון מאוד-לא לגירוש יהודים!!
מתיישב בארץ,
ישראל,
13/09/04 13:47
|
|
 |
כן לחילופי אוכלוסין לא לטיהור
ל"ת
אתני של יהודים,
על ידי שמאלן,
13/09/04 16:12
|
|
 |
66.
התנתקות-למען עתיד טוב יותר.
ל"ת
לירון,
תל אביב,
13/09/04 13:39
|
|
 |
65.
למה לבזבז זמן על משאל עם
דניאל,
אשדוד,
13/09/04 13:38
|
אם גם ככה בסופו של עניין שרון הדיקטטור עושה מה שבא לו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
העם החליט
יגאל,
13/09/04 13:38
|
|
 |
יגאל ,זה לא עם ,זה עאממא
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:44
|
|
 |
למה לא תחתום ''העם''
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 13:45
|
אם אתה מדבר בשם העם, אז תחתום ''העם'', ולא ''יגאל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם השמאל מדבר...
ארז,
13/09/04 16:43
|
בשם ה''רוב'' (19 מנדטים וקצת זה רוב?) מדוע ליגאל אסור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר מ 19 מנדטים
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 17:19
|
לשמאל יש הרבה יותר מ19 מנדטים. תספור שוב.
בכל מקרה, זה לא אסור. זה רק שהביטוי ''העם'' מצחיק אותי, בין אם הוא בא מימין או משמאל. ''הרוב'' זה יומרני, אבל ''העם'' זה מצחיק. אתה מוזמן לתבוע אותי על חוש הומור מעוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כל רצונו הוא
מרדכי,
13/09/04 13:37
|
|
 |
62.
גם אני מסכים עם נתניהו!
ל"ת
זאב,
13/09/04 13:36
|
|
 |
גם אני מסכימה עם זאב
ל"ת
שרי,
קריות,
13/09/04 16:11
|
|
 |
נתניהו צודק אין מה לעשות.
ל"ת
לילי,
13/09/04 14:21
|
|
 |
וגם אני
ל"ת
אלון,
13/09/04 13:49
|
|
 |
לא די ששני קודמי שקרנים ...
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:46
|
הם גם אותו שכיר חרב ביבי ,שאומר דבר ואז מחליף את שמו ומסכים עם ''קודמו''. לזה אני קורא :''תרבות ביבית''!!!!!!!!!! ועל זה אני אומר: ''איכססססססססססססססססססססססססס''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
עוד זבל מבית היוצר של הליכוד
ל"ת
יותם,
שפלה,
13/09/04 13:35
|
|
 |
60.
ביבי -תתפטר מתפקידך!
אביעד,
13/09/04 13:34
|
|
 |
59.
אני מסכים איתו.
ל"ת
שמעון,
13/09/04 13:33
|
|
 |
58.
העיקר להרוס.
החמור,
בלעם,
13/09/04 13:32
|
|
 |
57.
צודק באלף אחוז!!
ל"ת
דנה,
ב''ש,
13/09/04 13:31
|
|
 |
56.
שרון מפחד ממשאל עם זה ברור
קרנית,
13/09/04 13:31
|
|
 |
עוד אחת שמדברת בשם העם
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 14:12
|
את לא חושבת ש ''קרנית בעד ההתנתקות'' זה יותר מתאים?
מאיפה את יודעת מה העם רוצה? קדימה, בואו נברר את זה במשאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טענות כרימון...
ארז,
13/09/04 16:44
|
|
 |
גם קרנית תקינה
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 17:21
|
הכל תקין, רק שהביטוי ''העם'' מצחיק אותי. ''הרוב'' הוא יומרני, אבל ''העם'' - מצחיק. זה חוש ההומור המשונה שלי. אני מתנצל עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מה שהכי מדאיג זה
אזרח מודאג,
13/09/04 13:30
|
שביבי מחכה לנו אחרי הסיבוב הבא של הבחירות.תבלו,אני עף מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ביבי הולך אני נשאר ואם ביבי
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:47
|
|
 |
הנה לכם סיבה
פסיכו,
13/09/04 17:56
|
מספיק טובה להשאיר את ביבי: הנה מתחייב הנאג'ס הבלתי נלאה הזה שהוא עוזב ופותר אותנו מעונשו. נראה לי שביקשת פעם טובה מנתניהו והוא ענה לך שהוא לא עוזר לפסיכופטים. אחרת אני לא מבין את הסטיה האובססיבית שלך, סוציומט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
נתניהו צודק יש לבצע משאל עם או
ישראל,
ישראל,
13/09/04 13:29
|
נתניהו צודק! יש לבצע משאל עם על ההתנתקות או לחילופין בחירות מוקדמות שבהן נתניהו יעמוד בראש הליכוד.
המשאל חייב להיות על פי חוק מיוחד שיחוקק על ידי כנסת ישראל שיבטיח משאל הוגן ומחייב, אחרת אין טעם למשאל מפני ששקרון שוב לא יקיים את תוצאתיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל ישראלי הוא עובד משרד ...
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:41
|
פרסום המשולם על ידי ביבי נתניהו. מה שאני נוהג לקרא:''שכיר חרב ביבי''. יוכמובן שהוא מחליף שמות ,ומוסים : ''ביבי גאון כלכלי'' (לת). איזה השפרצה של עוד כמה כאלה. אז אם תקחו בחשבון שרוב התומכים של ביבי הם ''שכירי חרב'', תבינו מדוע הוא משתגע עלינו. ממצוקה!!!!!!!!!!! ביבי לא רלוונטי. ואם הוא לא מבין זאת, אריק הכין לו ''מוקטעה'' פרטית!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שרון לא להקשיב לביבי!!
רות,
קרית מוצקין,
13/09/04 13:29
|
|
 |
52.
צודק!!
גידי,
13/09/04 13:28
|
|
 |
51.
נתניהו מושיעינו!!
ל"ת
הדס,
ארץ ישראל,
13/09/04 13:27
|
|
 |
50.
אוי ביבי נו באמת!
רחל,
אשדוד,
13/09/04 13:27
|
|
 |
49.
תודה, אין צורך, העם כבר החליט
פרחיה,
13/09/04 13:26
|
משאל העם מיותר. מטרת המציעים משאל עם היא דחיית הקץ, ריכוך והתשה של ראש הממשלה, וזריעת פילוג והססנות בעם. מפעל ההתנחלויות הוקם ללא מנדט מהבוחר. אפילו הכרזת המדינה לא נזקקה לאישור בקלפי. בודאי שמגוחך לערוך משאל עם יקר ומסורבל, כשאזרחי ישראל אינם מוכנים כהלכה להליך זה, שרואים בו בצדק צעד אנטי דמוקרטי, בהפוך על הפוך, וכל זאת כדי להחליט היכן יגורו אלף משפחות מוכות פצמרים שאחזקתן עולה הון למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להוסיף שאלה קטנה במשאל
פרחיון,
סמולניה,
13/09/04 14:42
|
האם לגרש את הפריחה (פריח?)הנקראת ''פרחיה'' מביתה שבקומה ה-6 שבבית דירות מט לנפול ברמת גן, וליישב אותה מחדש בנגב המרכזי?
כי הנגב משווע לפריחות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''זריעת הססנות בעם''??
מישהו,
13/09/04 14:33
|
|
 |
הפעם אני לא מסכים איתך
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 13:59
|
האם את יודעת בוודאות, שרוב העם תומך בהתנתקות? כתומך ההתנתקות, אני מודה שאינני יודע. הפוליטיקה שלנו היא כל כך פתלתלה וסבוכה, שפשוט - אי אפשר לדעת.
לא על כל דבר יש לערוך משאל עם. אם כך היה, לא היתה יכולה הממשלה לשלוט. אולם במצב הנדיר והנפיץ שבפנינו, חשוב לדעת מה אומר רוב העם.
יש בימין אנשים, שגם אם הרוב יכריע בעד ההתנתקות, עדיין ייראו בה פעולה לא לגיטימית (עריצות הרוב, כביכול). חשוב מאד, שהם לא יוכלו לסחוף אחריהם גם את אלו בימין, שיקבלו את ההחלטה, בתנאי שישוכנעו שזהו רצון הרוב.
מטרת המציעים איננה רלוונטית. חיכינו 37 שנים - נחכה עוד חודשיים. יש כאן הזדמנות פז לתת לרוב, הדומם לרוב, להחליט בסוגיה כל כך חשובה.
יש גם סיכוי, שההתנתקות תידחה במשאל. אבל אז - אנחנו בשמאל חייבים להבין, שזוהי החלטת הרוב, ויש לכבדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר לשאול אז עדיפות בחירות
פרחיה,
13/09/04 16:43
|
בתחילה סברתי כמוך שרוב להתנתקות במשאל עם יתן לגיטימציה לצעד הכרחי, ויאלץ את המתנחלים להכנע לרצון הרוב ולהתפנות. מכיון שהגרעין הקשה של המתנחלים, הזמבושים, חיסדאים, הנדלים, ממילא מכריזים שיתנגדו לפינוי בכל מקרה ויצפצפו על החלטה שתצדד בהתנתקות, הרי שמובן שפניהם למלחמת אחים. מכיון שיש לי נסיון מה במשאלי עם אני חוששת שידרש זמן רב להכין את האזרחים למשאל, להציג את השאלה בצורה ברורה, להסביר את משמעות ההחלטה לכאן או לכאן, את עלותה בממון וביחסי החוץ של ישראל, ויש גם מחיר דמים. כבעלת נסיון אני יודעת שמשאלי עם הם פופוליסטיים, ודמגוגים טובים יודעים לעשות מניפולציה ברגשות ההמון. אחר כך מתחרטים אך לפעמים זה מאוחר מדי. אם כבר לשאול את העם, אז עדיף ללכת לבחירות חדשות. ותודה על תגובתך התרבותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה היא חלק מהמשחק
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 17:36
|
דמגוגיה היא חלק מהמשחק הדמוקרטי. אין מה לעשות נגד זה. אנשים מצביעים מהבטן, וגם נגד זה אין מה לעשות. מבחינה זו - אין הבדל בין בחירות לבין משאל עם.
הבעיה בבחירות, היא שבמקרים מסויימים הרוב לא בא לידי ביטוי, משום שההכרח להקים קואליציה ממסמס את כוחו. יש עניינים שלמרות הרוב הברור שיש להם באוכלוסיה הכללית אינם מתממשים, משום שהתומכים מתחלקים בין המחנות הגדולים, ואחד מהם נמצא באופוזיציה.
ההתנתקות היא מקרה קלאסי: לפי כל הסקרים יש רוב גדול להתנתקות, אולם רוב זה לא יכול לבוא לידי מימוש, משום שהוא מתחלק בין מפלגות רבות, שחלקן בקואליציה וחלקן באופוזיציה. היא מקרה קלאסי גם משום חד המשמעיות של השאלה: לצאת או לא לצאת.
משאל עם יכול לחזק את הלגיטימציה הציבורית להתנתקות, ולתת ביטוי לרוב שאני מאמין שקיים. זה שיש אנשים שלא יקבלו את ההתנתקות גם אם תקבל רוב של 90%, זה נכון. בכל זאת, יש מספיק אנשים, שהכרעה דמוקרטית חשובה להם מאד.
יש כמובן חשש, שמשאל העם יכריע נגד ההתנתקות. אין מה לעשות - זהו סיכון שחייבים לקחת. יוכרע בשל דמגוגיה? אין חוק נגד דמגוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ביבי אל תפריע לשרון.
ענת,
צפון רחוק,
13/09/04 13:26
|
|
 |
47.
שנה טובה לך מר נתניהו.
מישהו אחד,
לא חשוב,
13/09/04 13:25
|
|
 |
46.
לא מאמינה לשום מילה שיוצאת מהפ
רונית,
חולון,
13/09/04 13:24
|
|
 |
מוחמד שב בשקט לא שואלים אותך.
ל"ת
ישראל,
ישראל,
13/09/04 13:52
|
|
 |
45.
כל הכבוד ביבי!
שרונה,
13/09/04 13:23
|
|
 |
44.
העיתוי מסריח...
אילנה,
שרון,
13/09/04 13:21
|
|
 |
ומה על הרעיון המסריח של שרון
מוחמד סירחאן,
רמת סרח,
13/09/04 14:43
|
|
 |
מוחמד שב בשקט לא שואלים אותך.
ל"ת
ישראל,
ישראל,
13/09/04 13:53
|
|
 |
43.
נתניהו צודק!!! לקיים משאל עם
ל"ת
שחר,
13/09/04 13:21
|
|
 |
42.
לעת בחירות
שימי,
13/09/04 13:21
|
לעת בחירות ביבי מנסה לרכוש לו עוד תומכים.זה הכל.לא להתרגש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אני בעד
ניר,
13/09/04 13:20
|
כמי שתומך בהתנתקות, אני חושב שחשוב מאוד שהיא תהיה מגובה ברצון הציבור, כפי שיוכח במשאל עם. לא נכון לפנות אנשים מבתיהם ולהתחיל תהליך כל כך קיצוני בלי להוכיח לכולם שזהו אכן רצון הרוב.
לרוע המזל, היוזמה הנכונה הזו מגיעה מנתניהו, שנוא נפשה של התקשורת - לראיה, התמונות בחרו עורכי NRG האנינים לצרף לכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אין טעם להתעכב על משאל עם מיות
שמואל,
13/09/04 13:20
|
התוצאות ידועות מראש.סתם בזבוז זמן.קדימה מתנחלים להתפנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התוצאה ברורה?
ארז,
13/09/04 14:51
|
כמו שהיתה ברורה במשאל הליכוד? אתם מפחדים מהכרעה דמוקרטית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד שב בשקט לא שואלים אותך.
ל"ת
ישראל,
ישראל,
13/09/04 13:55
|
|
 |
אין טעם לפנות ישובים
גידי,
13/09/04 13:52
|
כשידוע שבסוף נחזור לשם, כמו במבצע חומת מגן.
לא חבל לשפוך כסף סתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
קדימה למשאל עם!
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 13:20
|
לא להאמין, אבל אני מסכים עם ביבי.
השאלה פה היא מאד ספציפית: כן או לא להתנתקות. אי אפשר לתת תשובה לכך במסגרת בחירות, בהן עולים שלל נושאים.
לא מדובר בעוד שאלה קטנה וחסרת חשיבות, אלא בנושא הרה-גורל.
לכן, הגיע הזמן לתת לעם להכריע בעניין הזה באופן ישיר, על ידי משאל עם.
אם המתנחלים טוענים לרוב בעם - זו ההזדמנות שלהם להוכיח את טענתם. אם יצליחו, הרי שזוהי הכרעת הרוב, ויש לכבדה. אם לא יצליחו, תיסתמנה כל טענותיהם על ''חוסר דמוקרטיה'', ''גניבת קולות'', וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ארז,
13/09/04 14:52
|
השאלה היא - האם אתם תקבלו תוצאה שלא לרוחכם. הימין הוכיח תמיד שהוא ציבור דמוקרטי. השמאל לא תמיד עמד במבחן. השאלה היא לא אם הימין יקבל הכרעה נגדו - אלא אם השמאל ושרון יקבלו הכרעה נגדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אנחנו מסכימים בעניין המשאל
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 15:24
|
יופי, אז אנחנו מסכימים בקשר למשאל.
אני חולק עליך בעניין הימין, שהוכיח שהוא דמוקרטי. חלקים גדולים בימין מוכיחים שוב ושוב שאינם דמוקרטים:
דמוקרטיה זה לא רק שלטון הרוב. דמוקרטיה נובעת קודם כל מהחשיבות העליונה שנותנת מערכת הערכים הדמוקרטית לאדם, ולכך שאין אדם אחד חשוב יותר מאדם אחר. שלטון הרוב נובע מהתפיסה הזו: כיוון שכל בני האדם שווים בחשיבותם, הרי שקולם של כל המצביעים הוא זהה. שלטון הרוב הוא לא הדמוקרטיה, אלא הוא תוצאה של מערכת הערכים הדמוקרטית.
לכן, כאשר הימין מציע להמשיך להחזיק בני אדם תחת משטר צבאי לנצח, הוא מציע דבר שנוגד את מה שעומד בבסיס הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה זה קודם כל...
ארז,
13/09/04 16:46
|
קבלת הכרעות הרוב. השמאל הוכיח שוב ושוב שקבלת הכרעות שאינן לרוחו אינו הצד החזק שלו. כל שאר הנקודות שלך על ערכים כאלה ואחרים הם התפלספות שאינה קשורה לנושא המשאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התפלספות או לא, נסה להשיב
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 17:50
|
נסה להשיב לעצמך - מדוע יש לקבל את הכרעת הרוב? איזו הצדקה יכולה להיות למסירת הנושאים החשובים ביותר בידי ההמונים, שחלקם לא מצליחים לנהל אפילו את חייהם שלהם?
ככל שתחשוב על זה, אני מאמין שתגיע כמוני למסקנה, שערך האדם קודם להכרעת הרוב, והוא גם ההצדקה היחידה לה.
ולגבי קבלת הרוב: השמאל העביר ב 1977 את השלטון לימין בצורה חלקה, וללא שום בעיות. הימין יצא למלחמת לבנון. השמאל התנגד, אבל המדיניות בוצעה. הימין הקים התנחלויות למרות התנגדות השמאל (נכון שבשלבים מסויימים גם השמאל הקים התנחלויות, אבל זה סיפור אחר). אף אחד לא מונע מהימין לבצע את מדיניותו כשהוא בשלטון. רק שנדמה שהימין, גם כשהוא בשלטון, לא מצליח לעכל את זה. 27 שנים של שלטון ימין כמעט רצוף, ועדיין הימין מייבב כמו אופוזיציה. נראה לי, שהימין כל כך שבוי במיתוסים של ממסד שמאלני, שהוא ממשיך לתפוס את עצמו כאנדר-דוג, ולא משנה מה יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכמן ביבי!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:37
|
|
 |
יגאל, מה שתית? יש עוד?
ל"ת
נדב,
צוללת צהובה,
13/09/04 15:25
|
|
 |
איכס חלא ביבית,מה רצית להגיד?
יגאל כהן,
רחובות,
14/09/04 17:07
|
שכירי החרב מנסים להפחיד אותי בגסות רוחם ,משל איזה בתולה עומדת בפניהם. איכססססססססססססססס תרבות ביבית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ביבי אתה כבר לא רלוונטי.
יורם,
13/09/04 13:19
|
טוב שלא התעוררת עוד כמה חודשים קדימה אחרי שכבר ההתנתקות היתה מתבצעת במלואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תודה רבה לך מר נתניהו.
ל"ת
דינה,
אשקלון,
13/09/04 13:18
|
|
 |
36.
משאל עם יתקע את המסמר האחרון
יריב,
13/09/04 13:17
|
בארון ההתנחלויות.רובו המוחלט של העם מבין כיום שאין דרך אחרת מלבד ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני במקומך...
ארז,
13/09/04 14:53
|
|
 |
35.
שקרניהו!!
הילה,
13/09/04 13:16
|
שב בפינה ואל תפריע לשרון להוביל אותנו למהלך הכי חשוב בהיסטוריה של מדינת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל השמאלנים יוצאים מחוריהם
גידי,
13/09/04 13:44
|
מה קרה, שכחתם לרגע שאתם ''הרוב''?
פוחדים מהכרעה אמיתית בציבור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אפשר לא להתנתק! - בדוק!
סבן,
דרום,
13/09/04 13:15
|
יש חברה חדשה שמאפשרת לך לנהל שיחות למשפחה בחו''ל ולהתחבר אליהם ללא הגבלה - בתשלום חודשי קבוע חסכון עצום! וגם יכולים להתקשר אליך מחו''ל חינם בדקו! אני ניסיתי! הנה הכתובת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת לMSM NETPHONE
יוסקה,
בעמק,
13/09/04 13:32
|
|
 |
33.
ברוך שובך למשחק....
נטע,
ראשון לציון,
13/09/04 13:15
|
|
 |
32.
נתניהו תמיד היה איש חלש
ע,
13/09/04 13:15
|
האיש המתלהם הזה, נתניהו, תמיד בפוזה של עומד על שלו, ובסוף נכנע ללא תנאי. הוא נכנע בפרשת יאסין, בפרשת ראס אל עמוד, בפגישה שתהיה או לא תהיה עם עראפת. הכל פלאברות. ועוד מדברים עליו כראש ממשלה אפשרי, דיכאון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
היידה ביבי!!
פולי,
שומרון,
13/09/04 13:15
|
|
 |
30.
כדאי שנקשיב לראש הממשלה הבא
ל"ת
ניר,
13/09/04 13:14
|
|
 |
29.
דמוקרטיה
ליאת,
רמלה,
13/09/04 13:14
|
בדמוקרטיה תקינה יש לקיים משאל עם על נושא כה מהותי וחשוב כמו התנתקות ועקירת ישובים.אבל....מה לעשות שאנחנו כבר ממזמן לא מתפקדים כדמוקרטיה תקינה??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לבזבז עוד כספים??!
שי,
13/09/04 13:13
|
|
 |
המשאל יעלה רק כמה גרושים
גידי,
הרצליה,
13/09/04 13:44
|
ההתנתקות - 5 מיליארד.
הרבה יותר זול לערוך משאל ולוותר על ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הנה הוא!מהר לתפוס אותו!!
גיורא,
13/09/04 13:12
|
|
 |
יש להחרים לו את הדרכון!!!!!!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:34
|
|
 |
26.
מאיפה לעזעזל הוא הגיע פתאום?!
ל"ת
נדב,
יבנה,
13/09/04 13:12
|
|
 |
25.
שום משאל עם!
יעקב,
13/09/04 13:11
|
|
 |
כל הפשיסטים הימנים יוצאים מחוריהם..
גידי,
הרצליה,
13/09/04 13:46
|
מה קרה, שכחתם לרגע שאתם הרוב? פוחדים מהכרעה אמיתית בציבור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Where
A Jew,
Diasporah,
13/09/04 13:21
|
In Beer Sheva? In Sderot? or maybe in your sick mind?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהר מהר!
ארז,
13/09/04 13:18
|
|
 |
24.
למישהו יש ספק לגבי התוצאות?
בני,
ירושלים,
13/09/04 13:11
|
וכמה כסף ירצה הרב עובדיה בשביל לתמוך? והכסף על הקמפיין? הליכוד ישלם? העבודה?(לא נראה לי). אומנם ''אין רעבים יש רק עניים'', אבל יש לנו יותר מידי כסף?
משאל העם הזה יעלה לנו המון ורק כי המתנחלים מתעקשים להתכחש לעובדה שיש רוב גדול בעם לפינוי אחים, במקום קבירת בנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה תעלה ההתנתקות?
מישהו,
13/09/04 14:35
|
3 מיליארד? 5 מיליארד? בשקלים או בדולרים? ואת זה, ארה''ב לא משלמת, כזכור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשיסטים יקרים אם נדמה לכם שתנצחו,
גידי,
13/09/04 13:47
|
|
 |
קודם כל תתבטא כמו בן-אדם!
בני,
ירושלים,
13/09/04 14:31
|
פשיסטים?! אם אין לך מה לומר תשתוק!
ותסתכל על הכנסת, שם יש רוב ברור!
זה שהימין עושה כל כך הרבה רעש - כל הכבוד לו, חבל שהמחנה שלי נשאר בבית ולא יוצא להפגנות, אבל זה דיון אחר. אם במשאל יהיה רק 60% בעד זה רק בגלל שהשמאל מתעצל לצאת מהבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הרוב הזה?
ארז,
13/09/04 13:36
|
ואם יש כזה רוב, מדוע כל הצעות ההתנתקות נדחות בזו אחר זו, החל מזו של מצנע? אם יש לכם רוב כזה בעם, מדוע אתם חוששים כ''כ ממשאל? עדיף עימות וקרע? לא עדיף לבזבז לטעמך עוד כמה מליונים ולמנוע מלחמת אחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכנסת!
בני,
ירושלים,
13/09/04 14:36
|
ראשית תרשה לי לתקן אותך, התנתקות חד צדדית היתה רעיון של ברק ב-99 (כאלטרנטיוה להסכם, מתוך ההנחה שערפאת לא ילך כל הדרך...).
עם 40% (לפי משאל הליכוד) מהמנדטים של הליכוד (16 סה''כ) העבודה שינוי ויח''ד יש רוב להתנתקות. בלי דתיים ובלי ערבים (15% מהאזרחים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכנסת הזו...
ארז,
13/09/04 16:48
|
נבחרה בבחירות 2003 - וכזכור לך, הליכוד קיבל 40 מנדטים על בסיס דחייה מוחלטת של תכנית ההתנתקות של מצנע. החלטה כזו יש להביא לאישור העם מהטעם הזה והטעם הנוסף - הכרעה דמוקרטית תקטין את הסיכון למלחמת אחים. לא שווה בעיניך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספרתי 56
ל"ת
Elad,
Talmon,
13/09/04 15:21
|
|
 |
אני אגיד לכם ממה אני חושש מאד!
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:33
|
מזה שמישאל עם ישאיר את הרוב הדומם בבית. והקיצונים יצביעו במאה אחוזים וכך המשאל יוטעה לחשוב שהמיעוט הוא רוב. כל כך פשוט. אגב זה עבד גם במשאל בליכוד. ככה זה ,המתנחלים והימין הקיצוני בתחושה שהם נלחמים על ביתם. לכן הצבעתם תהיה מאה אחוז. ואילו הרוב הדומם ,ובפרט הרוב הרמוס על ידי נתניהו ,מרוב יאוש ישב בבית. וכך המיעוט ישקר שהוא רוב. ואין צריך לאמר שהרעיון לא בא ממדינות דמוקרטיות!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה קרה נתניהו?
גלעד,
13/09/04 13:10
|
אין מספיק עבודה באוצר שיש לך זמן לטפל בנושאים מדניים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שב בשקט ותמשיך להרוס לנו את
אריק,
שרון,
13/09/04 13:10
|
|
 |
21.
רוב העם איננו תומך בגרוש יהודי
תומר,
13/09/04 13:09
|
יהודים מבתיהם.אם ביבי באמת בעד ההתנתקות הוא היה צריך לסתום את פיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אין שום בעיה.
אוהד,
צפת,
13/09/04 13:09
|
|
 |
ולי אין ספק שיוחלט בעד...
ל"ת
גידי,
13/09/04 13:47
|
|
 |
נחיה ונראה
ל"ת
ארז,
13/09/04 13:36
|
|
 |
19.
מה קרה ?פתאום הוא נזכר??
יחיאל,
פ''ת,
13/09/04 13:08
|
|
 |
18.
מה משאל עם??
יוכי,
שפלה,
13/09/04 13:07
|
|
 |
מה פתאום....
ארז,
13/09/04 13:37
|
איך אנחנו מעיזים לבלבל אתכם עם השטות הזו שנקראת דמוקרטיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה אביך,על מי אתה עובד??
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:28
|
משאל עם נפוץ מאד במדינות לא דמוקרטיות. במדינות דמוקרטיות מסוימות(כגון שוויץ, אנד פור גוד סייק ,שוויץ אנחנו בטח לא),זה קיים. דמוקרטיה ומשאל עם זה כמו סוס גורר מכונית. דמגוג מסית ,שכיר חרב ביבי!!!!!!!!! זו לא דמוקרטיה, זו תכמנוקרטיה מבית מדרשו של הקרוק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הוא צודק.
יאיר,
ת''א,
13/09/04 13:06
|
על נושא כה קריטי יש לתת לעם את הזכות להחליט.שלטון הרוב או לא??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לקיים משאל עם על נתניהו !!!!
כהנא צדק,
13/09/04 13:06
|
|
 |
15.
ביבי נתניהו
גילה,
מרכז,
13/09/04 13:05
|
|
 |
הקול מוכר, אותה צווחת שינאה
רוני,
מרכז,
13/09/04 13:21
|
|
 |
לי בא להקיא ממך שכיר חרב עלוב.
יגאל כהן,
רחובות,
13/09/04 14:25
|
המשתלח באזרחית חפה מפשע!! בנסיון להפחיד אותה בגסות רוחך. המשטרה צריכה לטפל באנשים כמוכם. חלאה ביבית, בקרוב תהיה מובטל, אתה וביבי!! ולך גבירתי ,סליחה בשם כל המין הגברי וכל עם ישראל. סילחי לנו אנשי הליכוד במיוחד. על שלא גילינו לך עוד בתחילת הדרך, כי שמו של האיש במצודת זאב היה:''ביבי הקרוק''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יישר כוח ביבי!
יוסף המספר,
13/09/04 13:05
|
|
 |
13.
אני בעד!
רון,
13/09/04 13:04
|
|
 |
12.
שקרניהו גמר להרוס לנו את הכלכל
אלה,
13/09/04 13:04
|
|
 |
11.
שרון תפנה את המקום .
ל"ת
נורית,
כפר סבא,
13/09/04 13:02
|
|
 |
10.
או אה מי זה בא
ירון,
באר שבע,
13/09/04 13:01
|
|
 |
9.
קריאה פופוליסטית
לי,
13/09/04 13:01
|
|
 |
8.
הו שלום נתניהו...
רונה.א,
צפון צפון,
13/09/04 13:00
|
|
 |
7.
הנה...עוד קרציה בא להפריע.
ל"ת
יהורם,
חיפה,
13/09/04 13:00
|
|
 |
6.
ביבי תפוס פיקוד!
ל"ת
יוסי,
13/09/04 13:00
|
|
 |
5.
גם דה-גול הלך למשאל עם !!!
ל"ת
ביבי צודק,
13/09/04 12:59
|
|
 |
4.
Oy the Bivi ! l
Marvin,
13/09/04 12:58
|
|
 |
3.
משאל עם ולא משעל חם
ינון,
שדרות,
13/09/04 12:52
|
המישאל היחידי הוא בחירות ולא הבטחות לקבל כל תוצאה בעיקר אם היא נוחה הפרת הבטחה מוסדית ומימסדית היא אנרכיה ורודנות וכפירה בעיקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נתניהו צודק!!!! די לשחיתות של
שמאלני האיסלאם,
בני שרון!!!!,
13/09/04 12:50
|
שתי מדינות לשני עמים = חילופי אוכלוסין .
הפיתרון הצודק והחכם ביותר לזמננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להם יש 22 מדינות ולנו ?
כהנא צדק,
13/09/04 13:10
|
|
 |
rak medina achat...
jehudi,
haolam hase,
13/09/04 13:51
|
|
 |
אין עם כזה
ארז,
13/09/04 16:49
|
|
 |
1.
ביבי קדימה,תחליף את שרון
ל"ת
שרון בובת השמאל,
13/09/04 12:50
|
|
 |
גם ביבי גם ביבי
:),
13/09/04 14:49
|
זה קשה להגיד אבל ביבי מאכזב את התומכים שלו איך שהוא מתנהג עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|