 |
57.
פז-מלמד גם כסילה וגם מכוערת
ל"ת
אריק,
19/09/04 20:33
|
|
 |
56.
כל נקבה בסופו של דבר רק נקב
ל"ת
אריה,
19/09/04 20:31
|
|
 |
55.
תגובה ליעל פז מלמד
אלמנה +2,
מרכז,
18/09/04 16:44
|
אני בניגוד אלייך אם חד הורית (לפחות על פי ההגדרה של ביטוח לאומי) כפי שאת מבינה לא בחרתי להתלאמן זה נכפה עליי לכן אני מרשה לעצמי לשפוט את ויקי מדובר כנראה באישה לא חכמה. אני לא מצליחה למצוא הסבר לכך שעם בעלה הראשון לא הצליח לה ובמקום להרתע וללמוד את הלקח המתבקש היא נישאה שוב לגבר נוסף שדרדר אותה עוד קצת. ועוד לא הזכרתי את הנזק הנפשי שהיא גרמה לילדיה. גם אני יכולתי במרוצת השנים לעשות שגיאות כי באמת שלא נעים להיות לבד אבל אני מעדיפה להיות לבד ולאכול את החרא שלי לבד ולא לגרום לילדי לסבול בשום אופן ובודאי לא להוליד ילדים נוספים עד שאדע בודאות שאכן זהו האדם המתאים ביותר . גברת ויקי חשבה פשוט לבחור בדרך הקלה לאורך כל ימי חייה. חמודה הגיע הזמן שיגידו לך את זה כי את לא מבינה לבד - זה לא עובד !!!! מעולם לא הרשתי לעצמי לא לעבוד . ואני בהחלט יודעת כמה המצב קשה אני שייכת לאותה אוכלסיה שעובדת אבל עדיין מגרדת את קו העוני ברור לי לחלוטין שאם המצב בארץ היה אחר (אם לא הייתי צריכה לסחוב את אחיי מההתנחלות על גבי הקטן ) הייתי עובדת בעבודה יותר טובה ומרויחה הרבה יותר ומצבי היה באופן כללי טוב יותר. אבל כידוע מי שהביא את הליכוד לשלטון (ובטח יביא אותו לשלטון שוב) הן ויקי וחברותיה שלא מבינות שהמצע החברתי הוא שמאלה - ולא ימינה אם הם יטרחו לקרוא אז שידעו שאת חוק מענק החינוך למשפחות חד הוריות יזמה ח''כ תמר גוז'נסקי שהיא סמן שמאלי קיצוני . אז בשביל ההתחלה החד הוריות סוף סוף יצביעו שמאלה אם הן באמת רוצות לזעזע מישהו במקום להצטחם בעירום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
דעתי אחרת לחלוטין
אליוי,
15/09/04 12:01
|
אני חושב שיש כאן החטאה של הנושא לדעתי ויקי רוצה להשיג גבר ! זו המטרה העקרית של ההתערטלות ! הלוגיקה פשוטה ויקי אומרת: ''נכון עד עכשו לא השגתי גבר טוב אבל אם אני מסוגלת לעשות דברים נועזים אז גם גבר אני יכולה להשיג''! זה נקרא עקרון ההכבדה בביאולוגיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי להשיג גבר מוטב היה לה לא ל
אריה,
17/09/04 14:40
|
|
 |
53.
לא בגלל דעותייך לא אקרא יותר
יוסי,
15/09/04 10:12
|
את מאמרייך, אלא בגלל קשות ליבך וניבזותך. אותי לא תדביקי בגסות לב ורוח. חבל שערב ראש השנה והימים הנוראים פיספסת בגדול ונפלת בענק - אבל זו כבר הבעיה שלך.
בינינו, במצבך גם בקשת סליחה לא תעזור לך. אלוהים סולח על מעשים ולא על אופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
יאכנע!!!
ל"ת
שמאלן,
צפת,
15/09/04 05:44
|
|
 |
51.
יעל יקירתי, את עיוורת ואטומה
ל"ת
ולבך גס מאוד###,
15/09/04 03:00
|
|
 |
וגם מכוערת
ל"ת
אריק,
19/09/04 20:34
|
|
 |
50.
יעל את lady קלסית תודה לך
בצלאל,
15/09/04 02:00
|
הגישה שלך אל לב לבה של ויקי הוא ממש לבבי וחם אני מקוה שויקי קראה ותתחרט ואולי אפילו תצלצל לך לעזרה שאני בטוח שתעזרי שנה טובה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מאמר לא הוגן ודעה מתנשאת
Yossi V,
15/09/04 00:37
|
ויקי כנפו לא מנסה לדעתי לשכנע אף אחד. וגם לא אותך יעל. ויקי כנפו זועקת את זעקתה. והגרוע מכל הוא שבמקום שאת ודומייך (ולא 'כמותכם' כדברייך) תעצרו לרגע ותבינו את גודל המצוקה אתם חוזרים ומתעסקים עם האיך.
עד לאיזו דרגה את ודומייך דירדרתם אותה ואת שכמותה שכל מה שנותר להם/ן הוא לרדת אל מתחת לאשפתות? מה את ודומייך עשיתם ע''מ למנוע ממנה את מעשה העירום?
המוסר מציק לך פתאום? כשאנשים התאבדו כאן מפאת מצוקתם הכלכלית גם את מוסריותם גינית או שמיד מצאת לך במותם את אפיק ההשתלחות בממשלה? האם את מותה את מחפשת? האם גם את הקשת את ליבך עד כי על פחות ממוות את לא מתפשרת?
עצות את נותנת לה לויקי. היא, ויקי לא זקוקה לעצותייך ושל דומייך. את העצות תפני אל מי (כולל אלייך ודומייך) שהבאתם אותה אל מצבה.
עד מתי את ודומייך המתחסדים תשפטו את ה'קנקן' ולא את ה'יש בתוכו'?
הבעיה שלך ושל דומייך המוסריים המתחסדים היא שעירום מופגן תמיד מתקשר אצלכם עם גברים חרמניים ולא עם מצוקה נפשית הזועקת לשמיים.
את ודומייך רק מחזקים את דעתי שעלובי החיים הם לא אלו שנולדו אל העוני ולא יודעים אחרת, אלא הם אלו שבמצח נחושה מדרדרים מוסריותם לכאורה של אחרים כדי להפגין עליונות ויהירות הנחוצה להם כהוכחה של 'אני טוב ממנו/ה'.
ביום שויקי כנפו תרשם בספרי ההסטוריה / סוציאולוגיה של ישראל כתופעה ואבן דרך בהידרדרותה המוסרית של מדינת ישראל ימשיכו דומייך לדורותיהם לצקצק שפתיים ולומר בגסות מפלצתית 'היא לא נחמדה'.
וגרוע הוא גם שאת לא מתפנה לקרוא ולהפנים תגובות קוראים. כי מראש קבעת את מושבך למעלה כמטיפה והמייעצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מעניין מה את חושבת על ליידי
לא משנה,
15/09/04 00:28
|
גודייבה? כבר במאה האחת עשרה, גילתה ליידי גודייבה, שהמחאה הטובה ביותר נגד העלת המיסים, היא הורדת הבגדים.
ליידי גודייבה אישה עדינה, נקיה, חרוצה, מנומסת, ליידי גודייבה רעיה נאמנה בת 35 ותוססת.
בלילה חורפי התפתלו על השטיח, בין נרות דקיקים, נוצצים, בין יינות לגבינות, כשנכשל הוא הבטיח, להקפיא את גידול המיסים.
ליידי גודייבה גבירה לדוגמא, אמיצה לבנה ואוהבת. ליידי גודייבה מסורה לעמה, ואת כל מחסורו היא כואבת. שבוע חלף, הוא שכח את שהבטיח, וכשבאה אליו בחימה, ''המיסים יבוטלו'', הוא צחק והטיח, ''עם על סוס תרקדי ערומה''.
ליידי גודייבה תפילות לחשה, באמבט שושנים ושרף אורן, לידי גודייבה חפפה את ראשה במרקחת ביצים וציפורן.
בבוקר בהיר לבושה בחסדיה, היא רחבה על סוסה אל העיר, והרוח ליטף את ביטנה ושדייה, את הדם בעורקיה הסעיר.
ליידי גודייבה מצאה את אושרה, עירומה על גב סוס מידי שחר, ליידי גודייבה עם אושרה דהרה רק ימים לאורכו של הנחל.
לפתע ירדו המיסים כמו שהבטיח, והליידי הובלה לטירה. בעלה את הדלת נעל והבריח, והפקיד סייסים לשמרה.
ליידי גודייבה, גבירה מעונה, כל היום לעצמה מחייכת. ליידי גודייבה, אסירה במעונה, ועל כל סיסיו מברכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת פרט חשוב
שי ו,
15/09/04 12:14
|
התקופה היתה אחרת - כשליידי גודייבה רכבה על הסוס, כל דיירי העיר הסתגרו בבתיהם והגיפו את החלונות לאות כבוד לאשה האמיצה. בארץ שלנו ובתקופה הזו כולם רצים לראות את משמניה של ויקי כנפו וללעוג לה. לכן המעשה הזה היה טיפשי ומבזה. מעבר לכך, יש לה ילדים שכשיו כל העיר צוחקת עליהם (ואני יודע מה זה להשרף ב''חום המזרחי'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
פוחדים מהאמת הערומה
מזל גולדשטיין,
ירושלים,
14/09/04 23:56
|
אנחנו לא רוצים באמת לראות את האמת. כל יום התקשורת מציגה את פסטיבל העוני ואנחנו עוברים לסדר היום, המחאה של ויקי איננה סרט לגברים חרמנים כפי שטוענת ביהירות ובהתנשאות פז מלמד. הדרך של ויקי למחות לגיטימית ונוקבת,היא מוחה במשאב העיקרי שיש לה והוא- ויקי. היא הלכה ברגל בגפה 200 ק''מ ,התגוררה באוהל על מדרכה שלושה חודשים,שבתה רעב, ספגה עלבונות וכעסים על שהעיזה להציב לנו מראה שבה משתקפת הצביעות והאטימות של החברה בישראל. כתבתה של פז מלמד ''הפמניסיטית'' היא דוגמא טובה לעיוורון מרצון של רבים. האם גם את ברוטוס???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מושחתי השמאל איבדו את הבושה
והם נחשפים,
במלוא ערוותם,
14/09/04 22:29
|
יופי ויקי .
את גשר לשלום .
מאז כניעת ג'ניבה לא היית בכותרות וככל שמאלנית פרו מוסלמית זה היה חסר לך .
אז הרווחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
בושה וחרפה
מ,
חדרה,
14/09/04 19:09
|
|
 |
44.
ליעל פז-מלמד !!!!!!!!!!!!!!!!!
יו-הפנר,
14/09/04 18:39
|
החברים שלך, יוסי ביילין וכל השאר ניצלו אותה, כדי ליחצן את פסטיבל ז'נבה. למה שלא תדרשי מהם ''לקחת עליה אחריות''? ביבי הוא לא הכתובת של אנשים בריאים. חובתו לדאוג לנכים להקשישים. כל השאר שילכו לעבוד. מה לא ברור פה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תעברי למרכז?
mia,
14/09/04 18:38
|
תגידי, אליטיסטית שכמותך, מה את חושבת שלעבור למרכז זה בחינם? אני לא מסכימה עם הדרך של ויקי. אבל אני יודעת שלאנשים כמוך וכמוני פשוט אסור למתוח עליה ביקורת, לפחות לא בפומבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ממנה? לא!
ענבל,
רעננה,
14/09/04 18:36
|
אפילו הגברים החרמנים ביותר לא יושפעו מהעירום של ויקי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על טעם ועל ריח...
ל"ת
דוד,
17/09/04 14:43
|
|
 |
41.
שימוש אינטרסנתי בהגדרה חד-
נןרית,
14/09/04 18:14
|
הוריות. כנפו ורוב הנשים שהתצרפו למאבק שלה הן גרושות ולא חד-הוריות. ישנו הורה נוסף אי שם, ולפעמים אפילו משלם דמי מזונות. לילדי נשות המאבק ישנם שני הורים אלא אם כן אחד מהם נפטר.
אפשר לומר שאלו אימאות המגדלות את ילדיהן לבד (הייתה זאת בחירתן גם אם אולצו לכך). חד הורית היא אותה אישה שהחליטה להביא ילד/ילדה לעולם ללא נישואים או כל קשר לצד השני שהיה שותף לתהליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Havanat Hanikra
Limon Humtsat,
14/09/04 22:25
|
|
 |
40.
שוב הגברים אשמים.אלא מה?..
ל"ת
נשים,קחו אחריות,
14/09/04 18:07
|
|
 |
39.
היא כבר עברה למרכז
התותח הקדוש,
14/09/04 17:53
|
אם אני לא טועה, ויקי כנפו כבר עברה למרכז (לראשון לציון, לא?), וזה פורסם כבר באמצעי התקשורת. היא לא חיכתה ליעל פז מלמד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תנו לה להתפשט - מה אתם קופצים!
ליברלי,
לא טהרן,
14/09/04 17:51
|
|
 |
37.
היא תבוא למרכז? איפה היא תגור?
לולו,
14/09/04 17:49
|
|
 |
בחקלאות, בטיפול, אלפים אחרות
לי,
תל אביב,
01/10/04 18:35
|
כאשר יש רבע מליון עובדים זרים ומשועים לעוד ועוד, גם ויקי קנפו תמצא עבודה. בכלל, שטות לדבר על אבטלה כל עוד עובדים פה זרים. כשמישהו אומר היום ''אני לא מוצא עבודה'' שוכח להוסיף '' כזאת שמתאימה לי''. כי מי שמוכן לעבוד בכל עבודה, ימצא . גם ויקי. אבל מה שחשוב יותר - כמוה יכולות לעבוד קורסים במשרד העבודה ולהתמקצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כולם מדברים על הספר של ויקי ק'
משה רונן,
גבעת עדה,
14/09/04 17:38
|
התגובות שמספרות על הספר של קנפו. אולי זה רק פרומו לספר הזה שמדברים עליו. נחכה כמה ימים ונראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי, זה בטוח פרומו לספר שלה...
ל"ת
פיר סומאי,
ליד הים,
14/09/04 18:21
|
|
 |
35.
לכל המקטרגים, ויקי השיגה את ..
שחר,
14/09/04 17:32
|
מבוקשה, עובדה כולם מדברים והרעש גדול, היא היתה צריכה להגיע למעשה הזה מכיוון שכולם אטומים לבעייה החברתית. תמשיכי קדימה ויקי, ומשברי את כל המסגרות המרושעות, פרימיטיביות ומתחסדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ביבי פלצניהו,
בוסטון,
14/09/04 17:38
|
מה זאת כל ההתחסדות הזאת? אפשר לחשוב מה כבר קרה. סה''כ התפשטה. ביג דיל.
מצד שני, טוב שיש אנשים שחושבים שזה ביג דיל, כי כך אכן היא השיגה את מטרתה. זכותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
האמת המכוערת יצאה לעור של ויקי
אבי,
גועל נפש,
14/09/04 17:17
|
|
 |
33.
צודקת, אני מסכים עם הרוב.
ל"ת
אלמו נימי,
14/09/04 17:17
|
|
 |
32.
מה פתאום
אלון,
רמת גן,
14/09/04 17:12
|
מה חרמנים ראית איך היא נראת קשה לי להאמין שיש מישהו מתחרמן מאיך שהיא ניראת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
פועלות כל העולם - עיברו למרכז!
לוק,
14/09/04 17:09
|
שם יבואו כל צרותינו על תיקונן שם לא צריך לשלם לילדים על הגן שם יש עבודה בשכר מצויין שם יש כל מה שאין ולא היה כאן שם אין רעבים, אין שוכני רחוב שם לכל אחד בית, לכל אחד טוב שם אין אוברדראפט, לא תהיו בחוב שם אין דם, יזע או מכאוב - כל יושבי הפריפריות, עיירות הפיתוח בואו לשם, הרי שם בטוח!
יעל פז מלמד, לצערי את מדברת שטויות. האם תציעי לכל יושבי הפריפריות לעבור למרכז הארץ ותבטיחי שתהיה להם שם פרנסה? אולי נחזיר את מצפה רמון לפלסטינים, או לירדן, או למי שיהיה מוכן לקבל את החור המדכא הזה? קשה לי להאמין שלא הבנת שהפתרון שאת מציעה הוא כל כך לא ריאלי. או שמא צריך להציל רק את ויקי קנפו, ואין עוד מצוקות במצפה רמון או במקומות אחרים?
בברכה, לוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא התכוונה למרכז ארה''ב......
ל"ת
אריה,
17/09/04 14:46
|
|
 |
30.
המרחק בין דיבור ובין מעשה
ברכה מעיין,
רשל''צ,
14/09/04 17:00
|
קראנו את מאמרה של פז מלמד ולא הצלחנו למצוא בו את ההצעה לעבודה לקנפו בעיתון של פז מלמד. הכיצד? למה הדבר דומה? למי שדורש ממני לתרום ולהתנדב ומצקצק בלשונו על מיעוט במתנדבים אבל הוא עצמו יושב ספון בביתו ורק ממשיך לצקצק בלשונו. כך יעל פז מלמד. צקצוקי הלשון שלה לא יביאו לשינוי חברתי ודרישתה שאחרים יאבקו עבורה - הלו!!! דה!!! אנא חדלי מקשקושייך הבטלים, תפשילי שרוולים ולכי להתנדב למען החברה. ולא בכדי כתבתי ''חברה'' ולא ''נשים''. כי רק מי שדואג לחברה - דואג גם למרכיביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוחמות הפמיניסטיות מועילות בע
אריה,
17/09/04 14:50
|
בעיקר לחשבון הבנק של עצמן.דרישתן ל''השוואת שכר'' מהי? העלאת שכר פועלות הטקסטיל שבשכר מינימום? לא המנהלות הבכירות משתכרות קצת פחות מהמנהלים... זאת ועוד: בנסיונן להצדיק את קיומן הן מגיעות לחקיקה אבסורדית שסופה להחזיר את מעמד האישה לקרשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מחאה חברתית
מאשה,
14/09/04 16:42
|
בניגוד לציניות של פזמלמד - אכן יש מחאה חברתית בעירום. עובדה: זה מסעיר את פז מלמד יותר ממותם של אזרחים בתאונות, של ערבים כבושים ושל אזרחים קרבנות ''אחיהם שבהתנחלויות. אז עירום הוא אכן מחאה חברתית קיצונית והיא עדיפה על צדקנותה הצפונבונית של פז מלמד. כשכולנו נתפשט - סביר שנקדם את השלום. ובקשר לזיונים - מה, פז מלמד נמנעת? ומה לא בסדר בלעשות את זה מול עיני אחרים? אנחנו לא חיות אלא משהו נשגב? ממש לא. אנחנו חיות ונושמות ואוכלות וישנות ומשתינות ומחרבנות ומפליצות - לא יאומן! הופ! מסתבר שגם אנחנו חיות! אז מה הבעיה בעירום? מה הבעיה בחרמנות? האם אי פעם מישהו כאן חשב על זה ברצינות? למה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
למה שלא תכתוב ספר במקום
דנה זיו,
הרצליה,
14/09/04 16:16
|
|
 |
27.
יותר טוב היה אם...
מישהו,
14/09/04 15:51
|
|
 |
26.
יעל - נחשפת במערומיך
ניר,
14/09/04 15:44
|
הנושא הוא ויקי קנפו והדרך בה היא בחרה לשוב לכותרות.
הכתבה שלך לא רלוונטית בכלל למקרה אבל כמו שאומרים ''על ראש הגנב בוער הכובע'', מה איתך יעל, מישהוא פגע בך ?
ויקי רודפת פרסום ותעשה הכל כדי לחזור לכותרות, אפילו להצתלם בעירום לאתר פורנו. היא אישה טיפשה ולא יותר מזה (וכמוה ישנם עוד באתרים דומים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
טור לעניין. צודקת
ל"ת
ויקנפוגרפיה,
14/09/04 15:44
|
|
 |
24.
מתי תבינו? היא לא ייצגה אף אחד
אם חד הורית,
14/09/04 15:43
|
עשיתם ממנה מנהיגה . היא לא. היא יציר של התיקשורת אין לה שום אג'נדה אמיתית. היא התאהבה בפירסום שהוציא אותה מהחיים האפורים והקשים שחיה בהם כל חייה. היא עשתה את ''המהפך'', לדוגמא, שאין לתכנית הזו שום קשר למחאה שלה. ויקי למדה בדרך הקשה שמי שהיום בעמוד הראשון בעוד חדש לא יעניין אף אחד. לכן המסכנה הלא חכמה הזו נופלת בכל פעם לגימיק אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בחיאאתק, מה שויקי רצתה -
מתבונן,
14/09/04 15:37
|
זה כסף ופירסום. הענין האידיאולוגי מענין את התחת שלה. היא השתמשה בזה, כמו שרוב הפוליטיקאים משתמשים בצרות של אחרים כסוס לרכב עליו. גם הגימיק הזה עם העירום הוא אמצעי לחזור לכותרות שוב, וזה באמת הצליח. זו אשה לא רצינית, שניצלה מצוקות של חד-הוריות (שהיא לא) כדי להגיע למטרתה האמיתית: כסף ופירסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בחיאאתק, מה שויקי רצתה -
מתבונן,
14/09/04 15:36
|
זה כסף ופירסום. הענין האידיאולוגי מענין את התחת שלה. היא השתמשה בזה, כמו שרוב הפוליטיקאים משתמשים בצרות של אחרים כסוס לרכב עליו. גם הגימיק הזה עם העירום הוא אמצעי לחזור לכותרות שוב, וזה באמת הצליח. זו אשה לא רצינית, שניצלה מצוקות של חד-הוריות (שהיא לא) כדי להגיע למטרתה האמיתית: כסף ופירסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תעשו טובה כולכם~~~!!!!
טט,
14/09/04 15:18
|
כולה הציעו לויקי כנפו כסף והיא התפשטה כמו אלפי נשים לפניה שבניגוד לדעת הכותבת לא חזקות ולא גאות יש כאלו שפשוט לא הציעו להן את המחיר המתאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כדאי שויקי כנפו תפסיק להאשים..
גל גבעת שמואל,
14/09/04 15:10
|
כדאי שויקי כנפו תפסיק להאשים את כל העולם בבעיות שלה ותתחיל לקחת את עצמה לידיים. אשה מסכנה שמנצלים אותה כל מיני גורמים והיא פטי מאמינה להם. יכול להיות שהיא קיבלה תשלום עבור ה''הצגה הפורנוגרפי'' ויכול להיות שלא אבל בטוח היא נוצלה.ו''ביבי לא הוריד אותה לזנות'' ההצגות הורידו אותו לזנות. מה עם החברה' מז'נבה למה הם לא עוזרים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ביקורת מוסרנית ממגדל השן
אלינור,
14/09/04 15:08
|
איזו כותבת חצופה לכאורה פמיניסטית עם פתרונות קסם באמתחתה :לעבור למרכז להסתדר והרי זה כל כך פשוט! מאוד מזכיר את דבריו של פורז בעניין העניים במדינה. בקציוק יעל מתוקה הגיע הזמן שתתחברי קצת למציאות בה את חיה או לפחות אל תציקי לנו עם מוסרנות פטרנוית מהסוג הנלוז ביותר ובכסות פסאבדו - פמיניסטית רדיקלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מנוכר משהו
דנה,
14/09/04 15:01
|
ישנם כמה דברי טעם בכתבה, אולם הכותבת מנוכרת משהו, שלא לומר מעט מתנשאת. דרך אגב, יש הרבה בעלים שגולשים באתרי פורנו ורעיותיהם הכה נאורות, אפילו לא מעלות את זה על דעתן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא רציני - הכתבה מבוטלת לאלתר
פרופ' אופנהיימר,
החוג לתע''י,
14/09/04 14:53
|
הביקורת המועלת כאן אינה לגיטימית. לעבור למרכז? ומה עם אנשי הפריפריה? כלבים?
ציבור הקוראים מתבקש בזאת לא לקרא את הכתבה, ומי שכבר עשה כן בטעות שישכח מהר את מה שקרא וייקח שני כדורי לוגול אחרי האוכל.
קבלו ביטול על הכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אפשר לקבל ?
זימרי,
14/09/04 14:40
|
אפשר לקבל את כתובת האתר - אני רוצה להבין את גוף העניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
השמרנים האמיתיים
הממסד,
מת,
14/09/04 14:32
|
כל יפיי הנפש אם היה מיצג ''בביאנאלה דלחרטה'' הם היו רצים ומשבחים אתר פורנו הוא האמא של החוץ ממסדי והמחאה תפסה
יופי וויקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איזו צדקנות חצופה!!!
מירב,
מודיעין,
14/09/04 14:25
|
בדבר אחד אני תמימת דעים עם הכותבת - ויקי שיחקה לידיים של גברים רודפי בצע וחרמנים וחבל!! אבל, מצד אחד את מציעה להחזיר את הכסף אם קבלה תמורת הסרטון ומצד שני את מקווה שלפחות קבלה כסף על זה!!. את, גברת פז-מלמד מציעה לה לעבור למרכז ולמצוא עבודה, פרנסה, וכבוד... ובכן - יש לי חדשות שאולי לא נקלטות בשיכון דן, צהלה ואפקה- ויקי אכן עברה למרכז, ולא - לא מצאה פרנסה ועבודה לכן אולי החליטה לוותר גם על הכבוד.. למרות האמור, אני חושבת שזו החלטה אומללה של כנפו והוא רק משרת את שר האוצר שבמקום שיצטרך להתמודד עם מחאה אמיתית וצודקת- יכול לפטור אותה עכשיו כקוריוז ותו לא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה הגבת- כל מילה בסלע
ל"ת
דנה,
14/09/04 15:06
|
|
 |
13.
קודם נסעה לזנבה :)
צחוקים,
14/09/04 14:23
|
|
 |
למה אתה צוחק?
דין,
רמת-גן,
15/09/04 00:21
|
הרי מה שכל מי שנסע לז'נבה היה פחות או יותר זנות. כבן אדם נוסע עד לז'נבה רק כדי לפתוח את הרגליים לפני הערבים, זה נקרא זנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
היא כבר גרה במרכז
קורא עיתונים,
14/09/04 14:14
|
ליעל
קראי את עיתוני היום ותגלי,שהמלצתך לה ,לעבור למרכז קצת מאוחרת,מפני שהיא כבר גרה בראשון לציון. בנוסף היא קבלה עבודה בניהול בית תמחוי,תמורת 4000 שקלים לחודש,אך הפרינסיסה,אינה מתלהבת לעבוד....ועזבה את מקום העבודה. הבחורה לא רק שלא תורמת לעצמה ולסביבתה,אלא גורמת נזק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מסכים חלקית - תגובה חשובה!!!
גבר,
14/09/04 14:12
|
אני מסכים איתך שהמעשה שעתה ויקי כנפו היה מטומטם, מוזר וראוי לכל גינוי. אבל את יוצרת משום מה מההנחה שויקי עשתה זאת לשם מאבק צודק וכי פותתה על ידי גברים שהם כביכול האשמים בסיפור. אלו הם שטויות. לדעתי, המאבק של ויקי כנפו נבע במידה רבה מדחף אקסהביציוניסטי יותר מאשר מרצון ללחום למען המסכנים. עקבתי אחרי התנהגותה ומזמן חשבתי שהיא דואגת לכך שהזרקורים יהיו במיוחד עליה ולא על המאבק שלה. גם אני ניהלתי בעבר מאבק ציבורי גדול והקפדתי לכוון את הזרקורים לנושא המאבק ולא אלי באופן אישי. המעשה שלה לא קשור במאבק. המאבק הוא כסות בלבד לאותו דחף לחשוף, להתפרסם אפילו שמדובר בפרסום על רקע מיני!!! זריקת האשמה על גברים גם במקרה זה אינה מעשה יפה. אנשים צריכים לקחת אחריות על מה שהם עושים... כך גם ויקי כנפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח???
לא חד הורי,
שאלה,
14/09/04 14:32
|
באמת מעניין אותי מה גרם לך לחשוב שמדובר בהקסביזים ולא באמצאי ראוי להעלאת המאבק לכותרות, הרי אמנים רבים משתמשים בעירום יום יום להדגשת עמדותיהם
באמת מעניית התיחסותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
המאבק הלא נכון
פרחיה,
14/09/04 14:04
|
ויקי כנפו נפלה למציאות חיינו ברגע לא מתאים. בכל העולם היתה זעקתה סוחפת את הפרולטריון ואת המעמד הבינוני הנמוך, המובטל, או המשתכר אל צרור נקוב. בישראל החלשים מאמינים שעוניים הוא רצון האל ובעולם הבא יפוצו. החזקים לועגים למאבק החלשים, שמענו את פורז, אפילו האיש העדין הזה, מתעקש שאיננו ביאפרה, ואין ישראלים רעבים ללחם. איזו ברירה נותרה לקנפו, כדי לכבוש את תשומת לבנו, כשכל מה שמרתק אותנו הוא באיזו בריכת שחייה ישתכשכו מתנחלי נווה דקלים בשנה הבעלט. שנה טובה ובהצלחה, ויקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הכתבה טיפשית וחבל על הזמן
ל"ת
יעל,
14/09/04 13:58
|
|
 |
8.
והרי עידכון
גבר,
14/09/04 13:57
|
|
 |
7.
כל הכבוד ויקי - בכוחך לשנות!!!
לא חד הורי,
14/09/04 13:52
|
ראשית גברת פז מלמד - הורידי את הכובע בפני ויקי על שום נסיונותיה הבלתי פוסקים להרים מאבק חברתי סולידרי ואמיתי בחברה בישראל על חשבונה האישי - אקט מנהיגותי שלא נראה בארצנו שנים רבות
לאחר מכן תביני שעצות כגון ''בואי למרכז, תמצאי עבודה, יהיה לך טוב'' לא מזיזות לאנשים אשר ויתרו כבר על הכל חוץ מהמאבק שלהם
ואת ויקי, אומנם אנשים חולקים על צעדיך (ולא משנה מהם), כנראה בגלל שאת זו את - ואליו הם חיים במשבצת אחרת לגמרי, אבל עובדה שמאבקך עדיין חיי, מה הלאה, אל תתיאשי (קל לי להגיד) מה שאת עושה חשוב ביותר לחברה בישראל, מרימה מאבק (לא חשוב מבחינתי על מה) ועושה הכל כדי לקדם אותו, אני בטוח שגם הצעדים הבאים שלך יהיו חדשניים ובלתי מובנים לרוב, אבל זו דרכם של מהפכנים - לא פחות ולא יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ומה רע יקרה לה אם תתפשט?
דונה,
14/09/04 13:41
|
|
 |
5.
קיראו את התגובות. ליברליים כמו
אריה,
14/09/04 13:40
|
|
 |
4.
באירופה כולם מתפשטים במחאה.
.דוד,
14/09/04 13:38
|
אבל אצלנו אנחנו פתוחים ונאורים בדיוק כמו אפגניסטאן, ( רק שבמקום לשחוט נשים על ''כבו.ד המשפחה'' אצלנו שוחטים גברים על ''כבוד האישה''... )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלוקות
ברכה החילונית,
14/09/04 16:27
|
תגובתך אינטליגנטית ואנו מקוות שלא תשים לב לאהבלים שומרי המצוות שמתעלקים עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תגובה מטומטמת
בני,
14/09/04 14:25
|
|
 |
3.
eat the rich
ל"ת
ani,
14/09/04 13:37
|
|
 |
2.
שוב התחלת?
מישהו,
14/09/04 13:26
|
המאבק לא הצליח לא בגלל שהיא אישה אלא בגלל שהוא לא צודק. אלוהים לא נתן לאף אחד ''זכות בסיסית'' לסיפוק צרכיו (המוגזמים במקרה שלה, כמו סיגריות ופלאפון) על חשבון הצרכים שלי ושל האזרחים האחרים שבחרו לא להיות בטלנים.
אם כל כך כואב לך, אל תהיי צבועה ותתרמי לה מכספך. אבל לא משלי, בכוח, דרך מיסים גבוהים ולא צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה? אתה רציני?
דדוש,
14/09/04 14:49
|
תגיד, זאת תגובה רצינית או פרובוקציה? אתה באמת חושב שהמאבק כאן הוא לסיפוק ''הצרכים המוגזמים של חשבון אזרחים אחרים''? אם לא שמת לב, יש כאן אי שיוויון בסיסי וחריג בחלוקת המשאבים (גו''י, חינוך, ועוד) שגורם למצב הזה, זו לאו דווקא עצלנות נטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן זו תגובה רצינית
מישהו,
14/09/04 19:30
|
אי שיויון בחלוקת המשאבים זה דבר טוב. אם היה שויון מוחלט, איך היית מתגמל כשרון ומאמץ? ואם לא היית יכול לתגמל אותם, כמה מוצרים לדעתך היו מיוצרים? כולם היו רעבים כמו שהיה ברוסיה. כמו שעדיין בצפון קוריאה. טוב, אולי כולם חוץ מעלית המפלגה.
אני מעדיף ששכבה מסוימת, פחות מוכשרת, וכמעט תמיד גם פחות מתאמצת, תסבול - ולא כולם. מה פתאום שיהיה שויון? אין שום סיבה לכך. זה לא רק לא יעיל כלכלית, גם מוסרית זה פסול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שויון הזדמנויות - כן.
ליאור,
שדרות,
01/10/04 18:39
|
בשיח החברתי המודרני הכוונה לשויון הןא בשוויון הזדמנויות , בהוגנות. זהות כמו שאתה מפרש כבר מזמן passse.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישה שעובדת,המדינה חייבת לעזור
לרשע חובב ביבי,
14/09/04 16:24
|
וקי כנפו היתה אשה עובדת. הבעייה שעם משכורת אחת וללא מזונות, כל מדינה מתקדמת עוזרת לה. ביבי החליט שלא. אם היא מרויחה שכר מינימום (3300) כמו נשים רבות אז זה בעיה שלה ושתסתדר. עד ביבי היא כיתה מקבל עזרה מהמדינה, כי איפשר לגדל ילדים בסכום כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת רק דבר אחד
מישהו,
14/09/04 19:32
|
לא חתמתי ערבות לבעלה.
מצידי שינמק בכלא 20 שנה גם, אבל שישלם את המזונות, אם לקח על עצמו התחיבות זו. אין שום סיבה לקחת את זה ממני וממך, פשוט כי זה יותר קל מאשר להתאמץ לאכוף את החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יפה אמרת
יי,
מרכז,
14/09/04 13:14
|
בלי התלהמות על אף אחד מהצדדים, העברת מסר נכון וחשוב
הגב לתגובה זו
|
|