 |
139.
Looks like Bibi
yael,
10/08/05 13:07
|
Doesn't Dayan look a bit like Bibi?? Maybe Netanyahu is a SuperRabbi Dayan. And now that he has a Pula DeNura on Sharon, he is working on finding another Igal Amir, and then there will be blood, and new elections, and before you know it, Bibi is Prime Minister again. The scenario is prettuy familiar.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
מה זה בעצם פולסא דנורא???
ל"ת
שמרית,
27/07/05 22:22
|
|
 |
137.
תגובה ל112
רועי,
ירושלים,
26/07/05 21:00
|
חתיכת בור ועם הארץ המושג שאתה מתאר לא קשור לכאן רואים שאתה לא יודע גמרא ולא יודע באיזה הקשר זה, זה מופיע בגמרא במסכת סנהדרין דף צז עמוד א רשום: כפני הדור כפני כלב זה שאין הבן מתבייש מאביו וזה דור שהעזות רבה וכל הרשע משתולל'' לזה הכוונה קודם כל תלמד גמרא ואל תעליב את הרב אתה חושב שאתה יודע הכל אז כנראה שאתה טועה תלמד את הפסוק: ''והיו עיניך רואות את מוריך'' ומכיוון שאתה עם הארץ אני יגיד לך איפה זה רשום בתורה זה רשום בישעיה פרק ל פס' כ אז עכשיו תבין ותלמד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
לכל ''החכמולוגים''
רועי,
המרכז,
26/07/05 20:52
|
בס''ד רבותי תשמעו פולסא דנורא זה דברים מהזוהר מי שלא יודע אוי ואבוי למי שאומרים את זה עליו הקדוש ברוך הוא רק הוא יקבע את המוות של האדם עצמו ולא מישהו אחר מרגע שאדם נולד רשום לו מתי ימות וכל מי שמדבר על רב אוי ואבוי לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
הוא יקלל - ואיזה טיפש יבצע
מיכאל,
14/02/05 09:36
|
ואחר כך הוא יגיד שהוא לא אשם אם הטיפש השתכנע מדבריו. הנרצח יירצח הטיפש ייעצר והוא יחכה למקולל הבא. אם זו לא הסתה - אז מה זה הסתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
הרב יוסף דיין
...,
27/10/04 17:53
|
בעקרון, אני פציפיסט... אבל אם תקרה איזו ''תאונה'' ל''רב'' יוסף דיין, לא אבכה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
למר רבנן טליבנן !!!!!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
19/10/04 03:35
|
אין בינך לבין החמס, אלא תרגום מערבית לעברית !! אני דובר שתי השפות,דבריך מלה במילה חמסניק רק בעברית זה נשמע יותר ''טוב''(ובאידיש דרך אגב, זה נשמע הכי טוב)!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
רגע - השמאל הנאור מפחד מקללות?
מופתע,
מרכז,
19/09/04 17:16
|
מה איכפת לשמאל הנאור שהרב דיין יקיים טקס פולסא דנורא? אם זו רק אמונה טפלה, תנו לו לעשות את השטויות שלו ותניחו לו בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא העניין הזה
...,
27/10/04 18:01
|
העניין הוא, שזה יביא להסתה עצומה מצד הימין הקיצוני ויתן להם מוטיבציה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
אסכים לעשות פולסא דנורא למתנחל
משה,
פ'ת,
19/09/04 16:50
|
אני יכול לקלל אותכם המיתנחלים בפולסא מורסא חרטה ברטה אז מה יקרה שערה מראשכם תיפול כמה שאתם בור ועם הארץ חוץ מקללות כלום אתם לא מבינים ולדוגמה עלק הרב עובדיה את השנה החדשה הוא פותח בצרור קללות ואת מי הוא מקלל לא פחות ולא יותר את מחנכות ילדי בית סיפרנו עובדיה יוסף ביחד עם יוסף דיין תחזרו לאותה מזבלה שהייתם העם שונא ומתעב זבל כמוכם בכל ארץ מתוקנת זבל כמוכם על צמרת העץ היו תולים אותכם מה התועלת שבכם במדינת ישראל חוץ מקללות מה אתם מבנים מהחיים שלכם מהר תצאו בחוצה אתם מקלקלים לנו את הילדים עם המסר המטופש שלכם והנוול פה כלאות שכמותכם ושתהיה לכם שנה רעה ורווית תחלואות אמן יהי רצון מה אתם חושבים שאתם המצאתם את הקללות גם אני יודע לברך בהפוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
ימין של צבועים.
דני ב.,
השרון,
18/09/04 11:53
|
עוד לא הייתה צביעות כזו כמו של הימין. ידם אף פעם לא היתה במעל, הם אף פעם לא היסיתו, מנהיגיהם שיושבים היום במשכן הנשיא במשרד האוצר בכנסת לא היו על המרפסת בכיכר ציון, הם לא עלו להר הבית בתור פרובוקציה, הם לא הרגו ראש ממשלה בישראל, הם לא עשו כלום, גם אותו רב לא עושה כלום רק הוא מייחל למותו של שרון. אני מאחל לרב הנבל הזה שתידבק לשונו לחיכו וידבר בתנועות ידיים. אני מאחל לכל מי שמייחל למותו של ראש הממשלה שיעשה מעשה ויתן דוגמא ויקדים אותו. לעיתים אני מתבייש על היותי יהודי כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
על אותם אנשים כמו ''הרב'' יוסף
עובדיה,
18/09/04 10:55
|
|
 |
128.
זה לא יהודי
חיים,
18/09/04 04:01
|
הוא ותר דומה לעראפת מאשר ליהודי. עם אנשים כאלה ,הי''ור יכול לשבת בשקט.ואלו שקוראים לעצמם רבנים,יעשו את עבודתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
גם אני חושב כך- אילו רק יכלתי
ל"ת
הייתי כך,
17/09/04 18:32
|
|
 |
126.
Jew, Mouslem, Christian extrim
Alon,
16/09/04 18:14
|
if you are an extrim it doesn't matter what religion you pracrice!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
נו, תעשה
שלמה,
הרצליה,
15/09/04 15:56
|
מה? הרב דיין צריך שיבקשו ממנו? אז אנחנו מבקשים. בא נראה אם זה יצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
שוטה הכפר
ניר,
15/09/04 15:41
|
|
 |
123.
כישופים, כישופים. חחחחח
יונת,
תל אביב,
15/09/04 15:16
|
במדינה נורמלית אף אחד לא היה מתייחס לטרח שוטה שמאיים בכישופים. מכסימום היו שולחים אותו להסתכלות. ומה פה? עושים מזה כותרת ראשית ומזינים את השטות באנרגיה. ממש השפיעה הפולסא שלהם לפני 13 שנה על סדאם חוסיין. גם רבין ז''ל לא צנח ונפל בגלל השטות הזאת, אלא בגלל חולה נפש אחר שלקח את העניין ברצינות והחליט להוציא אותו לביצוע. אנשים הורגים, לא קללות פרימיטיביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-123
רן,
חיפה,
16/09/04 08:21
|
1) בודאי שהסכנה בפולסא דנורא היא לא בכוחה המטפיסי ה''ממשי'' אלא בכוחה הפסיכולוגי - כוחה להשפיע, לתת לגיטימציה, ומכך אסור להתעלם 2) יגאל עמיר אינו מטורף, שאם לא כן לא היה מורשע אלא יוצא זכאי מחמת אי שפיות. עצם הטענה שיגאל עמיר''לקח ברצינות'' את הדברים מעידה שאין כאן ''מטורף בודד'' כפי שנעים לחשוב, אלא אדם הפועל בתוך הקשר שהוא תרבותי אם לא ארגוני 3) הטענה של ''טירוף'' היא קלושה כאשר מייחסים את הטירוף לכולם, למשל לאוסואלד וגם לרובי. אז נוצר מצב כמו במסיבת התה של עליסה, שבו ''כולנו משוגעים''. זה לא מסביר דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
תגובה לדן - 107
דודי,
פ''ת,
15/09/04 12:14
|
אף עפ''י שאתה אידיוט , אני מאחל לך שנה טובה , שנה שבה תקבל קצת שכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
למה נותנים במה לכל אידיוט
משה,
י-ם,
15/09/04 11:28
|
|
 |
120.
תגובה ל-118
אחד העם,
15/09/04 09:59
|
זה עובד אם מנוול כמו יגאל אמיר יקום וירצח ראש ממשלה ,זה לא עובד אם חשבת שתבוא רוח סערה ותקח את ראש הממשלה.
תתעורר כבר מהחושך!!! בברכת שנה טובה וחג שמח לכל בית ישראל! כל התורה כולה!
ואהבת לרעך כמוך!
וזה לא אני המצאתי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
שתשמיד ממשלת זדון מן הארץ
ציטוט מהתפילה,
15/09/04 09:53
|
|
 |
118.
איזו התרגשות כללית, האם אין
פסגות לעולם,
תשב בפסגה!,
15/09/04 08:19
|
זה משום שעל ראש הגנב בוער הכובע? כל המתלהמים פה על הרב, הם בדיוק אותם אנשים, המתנדבים לזרוק משפחות של יהודים מבתיהם. אלו אותם אנשים הקוראים לירות במתנחלים. אלה אותם אנשים המביעים את שמחתם כשמתנחל נרצח, אלה אותם אנשים שקוראים להפציץ את ההתנחלויות מן האויר! אלו אותם אנשים המנהלים כבר למעלה משנות דור הסתה אנטישמית נגד המתנחלים. בקיצור - כל הצדיקים! הרב רוצה לקלל - זו זכותו! המתלהמים לא רק מקללים אלא מבצעים את הפשע המתועב ביותר נגד אחיהם, וזה, כמובן, לא מזכיר איסלאם קיצוני והם לא איאתוללות, וכאמור, הם צדיקים, בני החלאה האלה. ואם זה חשוך ופרימיטיבי, אז מה קפצתם? מה הבהיל אתכם? שזה עובד? אז כנראה יש דברים בגו! ואם זה מפחיד אתכם, אז תחזרו בתשובה ותפסיקו להתעלל בעם ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכנות המשפחות שנזרקות באמת
.,
27/10/04 18:04
|
רק מקבלות בית ברמת אביב ופיצוי של מעל ל100,000 שקל (וזה עוד ללא ויכוח )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמודי- זה בדיוק דמוקרטיה יחסית
ל"ת
אלברט איינשטיין,
15/09/04 09:54
|
|
 |
117.
פולסה
משה זיך מיר,
15/09/04 08:13
|
|
 |
116.
נראה,מתנהג ונשמע כמו אייטולה
רון ברנרד,
רמת גן,
15/09/04 08:11
|
הולך עם סיר לילה הפוך על הראש. לובש גופיה עם חבלים. מנדנד כמו יען שיכור. מקלל כמו תוכי מסומם. יש הבדל בינו לבין אייטולה שיעי? אולי יסתמו לו את הג'ורה לאיש הפאגאני הזה וחבריו הלולבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אם מאמינים, זהו נסיון רצח.
אריה,
15/09/04 07:46
|
הגיע הזמן שנפסיק לרקוד על שתי חתונות. או שזה בולשיט ואז האיש וכל הרבנים מקבלים משכורת בחינם,- או שזה אמיתי, ואז האיש צריך להיאסר על ניסיון לרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
לעצור את הזבל הזה!!
ל"ת
ליאור,
15/09/04 07:41
|
|
 |
113.
Is this Ben Ladin?
Mike,
USA,
15/09/04 07:38
|
|
 |
112.
ואתא חוטרא והיכה לכלבא
בני,
כפר-סבא,
15/09/04 07:36
|
הגיע הזמן ''להכות'' במעצר מנהלי את ''כלבנים'' האלה, שנובחים כפי שמצפים מהם אדוניהם. הרב הרי אמר:''... אסכים...'' משמע הוא מצפה שיבקשו ממנו. הנה זוהי דוגמא מצויינת לפתגם, ''פני הדור כפני הכלב'' ובמקרה זה, פני הרב כפני הכלב. ככלב המביט לאחוריו ממתין להוראת אדוניו להיכן יפנה, כך הרב מביט לאחוריו ומבקש לדעת מה מבקשים ממנו צאן מרעיתו. במקרה הזה צאן מרעיתו הוא חבר מרעים או חבר חורשי רעה. ראש השנה חל ביום רביעי, הוא היום בו היו הלויים אומרים בבית המקדש: ...עד מתי רשעים ה'... יביעו, ידברו עתק... רע מרב טיפש הוא רב חורש מזימות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
Why they didn`t shoot him ?
ל"ת
Ephi,
15/09/04 07:28
|
|
 |
110.
כבוד הרב יוסף
יוסי,
חיפה,
15/09/04 07:26
|
סתם סתם....אתה אדיוט לא היה מספיק פעם אחד מקומך בבית משוגעים איך אתה מעז לקרוא לעצמך רב יהודי הרי האדם הוא ערך עליון בתורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדיה יוסף הכלב שלי ולא מקלל
משה,
פ'ת,
19/09/04 17:00
|
לכלב שלי קוראים עובדיה יוסף והוא מאוד נאמן אליי לא מקלל לא אוכל בלי ראשות ולא מוציא את בעליו בחוצה ממש כלב אהוב עובדיה יטמבל אוהב כלב ולא אוהב אידיוט כמוך אתם ביזיון למדינה יקוף טיבעי שבקושי מהלך על שניים תחנך את ילדך ולאחר תטיף מוסר לאחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
who is this sheet ?
sefi,
dallas,
15/09/04 07:24
|
|
 |
108.
המדינה מתקדמת אחורה לכן צריך
משה מ,,,,
בת,
15/09/04 06:59
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מה קורה למרוקאים
דן,
15/09/04 06:50
|
|
 |
בשביל הרשימה האשכנזית צריך
ל"ת
אינטרנט נפרד.,
15/09/04 19:36
|
|
 |
106.
איש מסוכן לכל עם ישראל
ישראלי,
15/09/04 06:44
|
ליוסף דיין יש סיבות טובות לחשוש מהקב''ה, כפי שהוא מצהיר בעצמו. האיש הגיע לשפלות שאין הרבה מתחתיה. רק רצח אקטיבי נוסח עמיר או טבח המונים נוסח גולדשטיין ופופר הן דרגות עוד יותר גרועות.
אנחנו דורשים לקבוע את גורלנו בבחירות דמוקרטיות, ללא רצח או הסתה לרצח. ליכוד, עבודה ושינוי, מה זה משנה, כולם ראויים להנהיג את המדינה. כל הכרעה תתקבל בברכה. יש להקיא את העשבים השוטים מתוכנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
איחולים לרב דיין
רומיו,
15/09/04 06:10
|
העם השפוי בישראל מטיל עליך ודומיך לקראת ראש השנה-קללה על ראשך ועל כל הקנאים המטורפים המסתובבים חופשים על אדמות ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
אין מנוס
אני מהמרכז,
15/09/04 05:52
|
הגע הזמן להפשיל שרוולים זהו זה הגיעו מים עד נפש מהאיומים שלהם גם אני ימני אך תומך ללא רבב בתוכנית ההתנתקות ותומך גם בפגיעה קשה יותר בפלסטינים אך עד לפה אני קורא לכוחות הבטחון לטפל בקיצוניים האלה בדיוק כפי שמטפלים במחבלים הם כבר הודיעו שבכוונתם לרצוח את שרון אז למה מחכים שיקרה משהו לעצור את הכל עוד היום אוי איזה שנה מחכה לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך ב100% אחוז
ל"ת
ימני/מרכז,
15/09/04 12:43
|
|
 |
103.
עובדי אלילים (ל''ת)
ל"ת
gEECS,
Berkeley,
15/09/04 04:54
|
|
 |
102.
דת ההבל ורעות הרוח!
ל"ת
שומר פתאים,
15/09/04 03:48
|
|
 |
101.
Pulse D'Nura ,,, Pulse ze nora
Gabi,
Montreal,
15/09/04 03:45
|
I have a proposal to the government: Israel decided to leave Gaza. Many settlers will never leave; or at least it's what they say. In that case Sharon should establish an expiry date to leave those Ishuvim and those who agree will receive their new place and some $$$$ as a reward. Those who will decide to stay will do that under their own responsability and will sign their rejection to the plan,but they will not be any longer . under israeli protection This will release the tension and worries about a civil war or Milhamat Ahim''
Yamit was o tiny example of what the future can bring''''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
Horban Beit Ha Mikdash
Gilbert,
canada,
15/09/04 03:43
|
Ha shana gamarti toar sheni be nose tkoufa malkhot ha hashmonaim ad horban beit ha mikdash, ani matsia lear rere ba tkoufa ha hi, titpalou kama she hi doma le shelanou. Zeirout me ha Kanayim, afilou ele ha lo nirim lakhem, em shomrei et eretz israel, ha shlema, lefi ha torah ve lefi ha historia ha oumot shel hayom. Zot Eretz Israel shel ha yeoudim ve le af am ha-her .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''Gilbert the ''Genius
Gilad avi,
Canada,
15/09/04 05:06
|
|
 |
99.
פולסא דנורא ל''רב'' דיין
ל"ת
יואב,
15/09/04 03:41
|
|
 |
98.
אמרו פעם שיהודים הם נאורים ?
אני,
ת''א,
15/09/04 03:31
|
בושה ורחמים לשימוש לקוי בכוח - זה חוזר בבומראנג וחזק יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מי יבקש ממך - אלוהים?!
שירלי,
חיפה,
15/09/04 03:21
|
שמישהו יזכיר בבקשה לרב המסטול הזה שהוא אמור להאמין באלוהים ולא בשדים ורוחות. שמישהו יזכיר לו שאלוהים יכול להסתדר לבד ושאם צריך להעניש רשעים הוא לא צריך את עזרתו. שגם אם קהילה שלמה תאכל אפר רק כי הוא פוסק שצריך זה לא אומר שיש צדק בדרכיו ובקיצור שמישהו יוריד מהפינגווין הזה את החליפה השחורה וילביש עליו את החלוק הלבן עם השרוולים הארוכים לפני שאני יעשה עליו פולסא דנורא אם מישהו יבקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אממ...
אתאיסט,
27/10/04 21:14
|
|
 |
96.
אין הבדל בין החמאס למתנחלים
ירמיהו הנביא,
ענתות,
15/09/04 03:19
|
הפנאטים בשני הצדדים דומים להפליא. הרוב הטיפש נהרג בגללם. כד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
מה מצפים מרבנים מפגרים?
שומר פתאים,
15/09/04 03:00
|
במקום שהמדינה תשקיע בחינוך ותרבות היא השקיעה הון עתק בתרבות ההבל והרישעות ועכשו כולם משתאים מהתוצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
ימח שמו של הרב יוסף דיין!
ל"ת
הרב עזרא,
ירושליים,
15/09/04 02:59
|
|
 |
יו טו
ל"ת
דג,
15/09/04 14:00
|
|
 |
93.
FYI-Bush is behind all thses
Sabimi,
15/09/04 02:58
|
He is behind all these so do not forget the source.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
גם אויבי ישראל מעונינים בזה
משה,
15/09/04 02:56
|
|
 |
91.
לתשומת לבכם צופן התנך+גימטריה
אילן,
15/09/04 02:51
|
בגלל שהמילים שנשמעות ביומים האחרונות מזכירות מאד את מה ששמענו לפני רצח רבין הלכתי לבדוק בתוכנה צופן תנך ואכן מצאתי את השם 'אריק שרון' ליד המילה 'רצח' או רוצח בספר במדבר בקרוב מדהים 12 שגם מדובר שם על חלוקת ההתנחלויות לשבטים פרק לב ואפילו כתוב בפרוש על מלחמת אחים 'אחיכם יבאו למלחמה ואתם תשבו פה'... על ערי המקלט לרוצח מדברים בפרק לה שווה לקרא.
בנוסף לכך מצאתי בגימטריה שהשם 'שרון' הוא שווה ל 'משח בן יוסף' שאומרים שהוא יהרג במלחמה אבל חלק אומרים שהוא לא יהרג. 'שרון' גם שווה ל 'הישראלי' בגימ. אריאל שרון בגימטריה שווה ל 'משיח תם'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ilan a'gimatri ze begimatriya
CHOLE' NEFESH,
15/09/04 04:07
|
|
 |
תשובה לחכמולוג
אילן,
15/09/04 07:28
|
אני לא יכול לדעת בוודאות מה יקרה או לא אבל, אני מעביר לך את האינפורמציה כפי שמצאתי. יש אנשים שמעדיפים להתעלם מהאינפורמציה ויש שלא. רבין למשל בחר להתעלם ממה שהצופן קבע ממה שאמרו לו וממה שהזהירו אותו. לא מוצא בעיניך, תן גז ותעלה לתגובה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להאמין בדברים טיפשיים?
אתאיסט,
27/10/04 21:18
|
למה בדיוק אנשים חושבים שספר (שאמנם כתבו אותו סופרים טובים מאוד) כמו התנ''ך יכול לגלות את העתיד? אין בזה שום היגיון... בכלל כל העניין הזה של האמונה בישות בלתי ניתנת לתפיסה שפתאום יצרה את העולם מאוד פרימיטיביית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
ממתי?
חיים,
מלבורן,
15/09/04 02:48
|
ממתי השמאלנים מאמינים בפולחן דתי? האם הם מאמינים רק כשכדאי להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אני חש בגלי פולסה דה נורא
ד.מ.,
15/09/04 02:46
|
אני נאבק בהם בשעה זו באספירין.. גורל האומה תלוי בכך שהכאב ראש שלי יעבור ואהדוף את מתקפת הפולסא דה נורא של הרב דיין.. גור לך, יוסי, לך תלמד מיוסי בניון. איזה רבי לא מוצלח אתה, יוסי. נהדפה הפולסא. בתחבולות תהדוף פולסות. כולה עוד פולסא. אמה, אמה, אמה, גורי פולסא, קישטה דה בלגניסטה.. נה באוזן פולסא, נדחוף לפולסא לגרון את כל הצינור עד שלא תוכל אפילו להביא את הנורא שלה, מכיוון שתיחנק בעודה באיבה, פולסא זונה, של רבני זנונים, פולסא של מניאקים, פולסא של רוצחים, תכה בהם עד אחרון, פולסא דה קונטרה - צאי לדרך חזרה לפיות שממנה יצאת ותחנקי את שולחייך. אמן. אמן .אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
יש תרופה לפולסא דה נורא
יש לי,
15/09/04 02:37
|
קונטרה דה פולסא דה נורא, הופכת בהפוך על הפוך כל פולסא ללא כל כך דה נורא, מקסימום פולסים לא נעימים למוח. באחריות, שיכנסו לי כל רבני הפולסים למוסך ואני אראה להם מאיפה משתין הנורא. אם אלה רבנים אני מזכיר האו''ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
השמאל שפוי, עכשיו זה רפואי
א.ב. לא יהושע,
15/09/04 02:31
|
תמיד אמרו שהשמאל שפוי. חבל שרק עכשיו מבינים זאת לאור הטירוף של הצד שמנגד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ל-76 יוסי מרמת גן תכנס!
יד הנפץ,
15/09/04 02:03
|
אין בזה הסתה? ילד תמים של אימל'ה? אין בזה הסתה? לך תסתכל בראי ותירק על עצמך. רצח בשם הדמוקרטיה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
הרב דיין,למה לא לעראפת במקום..
ל"ת
בצלאל,
15/09/04 01:48
|
|
 |
84.
טיל ממסוק
NiceGuy,
15/09/04 01:42
|
כמו כל מחבל, גם אותו יש לחסל. טיל ממסוק, או להטביע עמוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
רב רוצח
etty,
15/09/04 01:23
|
האיש פושע ואין לבזבז דקה על דיונים ......... אמירות כאלה אך ורק בבית כלא .איזה מן רב זה דווקא בראש השנה מתבטא בצורה חולנית שכזו . ''כל המאחל לאחר רצח ימות הוא '' לא למדנו לקח מכל הדיונים והניתוחים יגיעו כל מעריצי הרב השטני ויבצעו את אשר אומר רבם . אז למהר בבקשהההההההההההההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
פולסא דינורא זה לא הסתה
המתון,
15/09/04 01:17
|
זו קללה דתית קבלית האמורה להשפיע על ידי גרמים עליונים ולא תחתונים.
אגב, הרב עובדיה הטיל קללה דומה על יהודה אזרד לפני כשנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופיגוע זה לא פיצוץ
ש',
15/09/04 10:08
|
לייחל לראש הממשלה מוות לדעתי זאת הסתה על תנחם את עצמך במונחים על מנת שתרגיש טוב עם עצמך צא מהאדישות !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוונה פלילית היא 90% מהחוק
d,
15/09/04 02:20
|
הוא מבקש את רצח ראש הממשלה. והוא גם יודע שיש כאלו שיעתרו לבקשה-רצח רבין לא היה כל כך מזמן.
אז הוא אשם בהסתה לרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוונה אינה אקטוס שימשיך לנבוח
ל"ת
ינון,
שדרות,
15/09/04 15:54
|
|
 |
81.
חמאס יהודי
אזרח,
15/09/04 01:11
|
מי שעד היום לא האמין שהקנאים הדתיים שלנו הם מאותו זן של החמאס והג'יהאד הינה לכם הוכחה. אחר כך הוא ילך לצום ולהתפלל ביום הכפורים. אתה מצידי כבר יכול לאכול חזיר כי אתה נבלה טריפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
יש פה בעיה
ש,
15/09/04 01:03
|
''ראש הממשלה'' מסית ומדיח כל הזמן, הדיבורים שלו על טרנספר לקורבנות הטרורבמקום לפושעים מהווים פשע נגד האנושות והם נתנו רוח גבית לטרור וכבר גרמו לקורבנות - והתנהגותו הדיקטטורית רמסה את הדמוקרטיה, והשמאלנים שותקים. עכשיו הרב יכול בקלות לטעון שהוא פועל מתוך הגנה עצמית. חבל ששוב ראש ממשלה מביא את עצמו למצב הזה למרות כל האזהרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- 80
פותר הלומות,
15/09/04 10:04
|
הבעייה היחידה שאני מוצא זה בך ,ובדרך החשיבה המעוותת שלך . ראש הממשלה אריאל שרון לא הביא את המדינה למצב הזה אלא המצב היה קיים לצערי הוא שמר על המצב מאשר שיהיה יותר גרוע ( החיסולים ) אין הצדקה לרב שמסית לרצח תוך התגוננות עצמית תצא מהחלום והאשליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
החמסניקים היהודים!!!!!!!!!!!!!
מלאך,
15/09/04 01:01
|
המיתנחלים וראשיהם מבצעים כבר שנים ''פיגוע המוני'' במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
I found it...
Rony,
15/09/04 01:00
|
|
 |
77.
הפולסא דנורא = 72 בתולות לשהיד
חיים,
ירושלים,
15/09/04 00:45
|
רב אידיוט יכול לקלל ולהתפלל כאוות נפשו, לחשוב שמלאך יעשה כבקשת אנוש מטופט השטוף בדברי הבל? חבל אפילו להתעסק ב''רבנים'' מופרעים שכמותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא 72 בתולות, בתולה בת 72.
ל"ת
הלל צעירא,
ציון,
15/09/04 08:03
|
|
 |
76.
לא מצאתי הסתה בדבריו!
יוסי,
רמת גן,
15/09/04 00:30
|
חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי בדבריו שום הסתה שתצדיק חקירה או העמדה לדין, הוא לא עשה כלום וגם לא נראה שיפגע מתישהו פיזית בראש הממשלה, שכיום גם אני מתנגד למעשיו. לדבר כמדומני מותר בדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אנחנו פרימיטיבים יותר מילידי .
אבי,
חיפה,
15/09/04 00:27
|
בושה וחרפה למדינה. הרבנים הללו מזכירים אפריקאים שנולדו בגונגל ולא יצאו ממנו. מה היינו חושבים אם היינו שומעים שבמדינה מסוימת האליטות ונציגי הדת מפעילים קללות אחד על השני. מנהיגות רופסת ומושחתת מכל צידי המתרס נותנת לגידולי פרא שכאלו לצמוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לעוצרו ולהטרידו
מוטי צ. חיפה,
15/09/04 00:26
|
להפציץ את הרב הבן..... בטלפונים עד שאלוהים יכך אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
היזהרו!! פולסא דנורא לכולם
ישראל,
יהודי בגולה,
15/09/04 00:25
|
אם הוא יכול לעשות פולסא דנורא וזה בדרך כלל עושים מספרים אז תזהרו הוא יכול לעשות לכל מי שיעז לנגוע בו פולסא דנורא חחחחחחחחחח אני לא מגיב עוד כאן אני מפחד שיעלה על עקבותי ויעשה לי פולסא דנורא או וויי איז מיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
חייו של רה''מ אינם שווים יותר
ל"ת
מחיי אזרח,
שנרצח בגללו,
15/09/04 00:21
|
|
 |
ל-72
כפיר,
אשקלון,
15/09/04 09:54
|
חייך אינם שווים יותר אם אתה מסית לרצח . תתבייש לך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין זה מן הראוי שחיילים יעשו מילואים וייסכנו את עצמם לשם התנחלות שגרים בה מס' משפחות . אל תשכח שאזרחים נהרגו גם אצל שאר ראשי הממשלה , למה א אמרת זאת אז , אלא דקות לפני הפינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא תחליט על כך! משיח שקר
ל"ת
אני,
15/09/04 03:33
|
|
 |
ל- אני
הימני,
15/09/04 10:00
|
|
 |
71.
זה הרב ,וזו פסגות....
שלו,
15/09/04 00:21
|
מקוללים שמכרסמים בעמוד השדרה של החברה הישראלית,,, מתנחלי פסגות... ראוי לכם שתחזרו לחולצות הלבנות,ולקרית- משה,לתרבות, ולנימוס ,שאותה איבדתם חג שמח לכם ושנת שפיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
PULSA DI NURA
NON.BELIVER,
USA,
15/09/04 00:20
|
If we do not believe in these curses,so why we are worried about that rabbi? Even if we put him in jail he can still curse Sharon! Is Sharon afraid of PULSA DI NURA? If yes he sould stop his plans or resign!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
תקראו את המבזקים וראו הבעיה הא
בר כוכבה,
גרמניה,
15/09/04 00:20
|
האמיתית הגידול באוכלוסיה המוסלמית כפול אז תפסיקו לריב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
put condoms out of the law
simcha,
fl,
15/09/04 02:33
|
|
 |
לא סתםחתמתה שאתה מגרמניה
gg,
15/09/04 02:22
|
אתה גם מדבר כמו אחיך. בו נתעלם מהמצב ונרדום מיעוט.
בדיוק כמו אחיך לפני 50 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אם לרה''מ לא איכפת מאיתנו, למה
ל"ת
שיהיה איכפת לנו,
ממנו?!,
15/09/04 00:18
|
|
 |
67.
כאילו שהמגיבים יותר נאורים
בר כוכבה,
גרמניה,
15/09/04 00:16
|
תסתכלו איך אתם מגיבים ומה ההבדל המילים קצת אחרות הזילזול התיעוב לכל מה שמיצגת התנועה המישבת בארץ ישראל השינאה למתישבים אין לה גבול אצלכם הם האחים שלנו אבל חלקנו מזדהה עם האורח שפתאום זה ביתו ואתם אורחיו כאילו הוא רוצה אתכם תעשו מעשה כמושמוסלמי רוצה לגור בכרמיאל או בנצרת עלית תלכו לגור בדיר חנה או ערבה כך יהיה לנו דוגמא אם זה אפשרי ואחר כך נראה את התגובה שלכם אולי עוד נופתע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא האחים שלי ובטח לא שלך!
יד הנפץ,
15/09/04 02:08
|
איך בגרמניה חמודי? אנשים מתפוצצים, חיילים נהרגים ורק הישראלים האלה לא נותנים להתיישב, איזה בעסה. דרך אגב אני בברלין בחודש הבא, אפשר לישון אצלך איזה שבוע שבועיים, אח שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הימנים הפנאטים הם כמו המוסלמים
סילבי,
15/09/04 00:15
|
הקיצוניים. מוכנים לתקוע סכין במישהו מאותו המחנה רק בגלל הדת. מטורפים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מצער שרבין נרצח בגלל מילים שלך
המדריך,
15/09/04 00:13
|
מר שרון! אמנם אני נגד אלימות ומזעזע אותי לחשוב על רצח פוליטיקאי, קל וחומר ראש ממשלה. אך אתה וכשמותך העמדתם את האספסוף שהיום בועט בך והסתתם את כולם נגד יצחק רבין ז''ל. העולם הוא עגול וכל כלב בא יומו.
לא נשכח ולא נסלח! התאריך מתקרב 4.11.1995
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מתכון לפול-סה בתנורא לרגל החג
חבצואל היבוסי,
זקפת אבשלום,
15/09/04 00:09
|
ערבבו מעט צדק משיחי, עם קורטוב של הלם אנושי, ביחד עם זעת בתול תימני, וזרזיף של דם מנהיג לוחמני, בחשו לאט וביחס אישי, והקדיחו חורבן של בית שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
לילית,
15/09/04 10:12
|
|
 |
אח שלי, יש לך את זה!
ל"ת
יד הנפץ,
15/09/04 02:09
|
|
 |
WOW...גדול !
A Woman,
15/09/04 02:01
|
|
 |
לבחוש בכף או בעמדת אבשלום
ל"ת
עדי הארבלי,
ויאגרת השרון,
15/09/04 01:58
|
|
 |
63.
מטורפים-רק לפני 5 שנים רצחו לנ
עזרא,
ירושלים,
15/09/04 00:00
|
|
 |
עזרא היקר, אנחנו לא בשנת 2000.
מתמטיקאי דגול,
15/09/04 01:17
|
|
 |
דפוק זה היה לפני 6 שנים
ל"ת
רועי,
תל אביב,
15/09/04 00:04
|
|
 |
62.
הוא לא רב-הוא בור ועם הארץ
לוי,
ירושלים,
14/09/04 23:53
|
רב נורמלי לא יעז להתבטא כך,מדובר בבור גמור שרחוק מיהדות אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
כמה עולה פוליסה דנורא?
ל"ת
סוכן ביטוח,
די לכישוף,
14/09/04 23:48
|
|
 |
60.
היום כל דביל רב וכל רב דביל
ל"ת
משה,
שרון,
14/09/04 23:47
|
|
 |
סליחה איינשטיין
ל"ת
גילי,
צפון תל אביב,
15/09/04 00:18
|
|
 |
59.
מדהים איזה עליהום.
משה המגפר,
נצרת תחתית,
14/09/04 23:44
|
דבר ראשון,אני מדגיש(מה לעשות, צריך שיהיה ברור)שאני מתנגד נחרצות לכל פעולה אלימה וכל שכן רצח כנגד כל אדם וכמובן שכנגד ראש הממשלה). ולעניניו,מה שקורא כאן זה דבר מדהים. הבן אדם אומר שהוא יעשה פולסא דנורא אם יורו לו. מעניין שהדוברים ''החילונים'' נורא מתרגשים מקללות פרימיטביות שבדת היהודית,לא ידעתי שהחבר'ה שלנו כל כך מפחדים מקללה. דבר נוסף,הבן אדם לא מתכוון לרצוח אלא פשוט ''להטיל קללה'' לכן,לא ברורות לי התגובות שיש לעצרו עוד שהוא אומר שהוא כבר עשה זאת לרבין ונחקר בשב''כ. בקיצור,מה היה לנו כאן? מצאו רב קיצוני שמוכן ''להטיל קללה ''והתחילו לחגוג קצת על ''הימין הקיצוני'' שהולך כבר ,ממש עכשיו ,לרצוח את ראש ממשלתינו. פשוט לא יאומן או שבעצם כן,הימין הרי,לא מחובב ע''י התקשורת. ולסיום אני מדגיש שוב(מה לעשות התעמולה השמאלנית הצליחה לאחוז בי ואני חש לא בסדר)שאני מתנגד לכל פעולה אלימה. שאריאל שרון יחיה בע''ה עד מאה ועשרים שנה. כל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסף דיין אספסוף, ערב רב
הלל צעירא,
ציון,
15/09/04 08:07
|
מסית, מדיח וזרע עמלק.
אבות אבותיו החטיאו את העם במעשה העגל, והוא רוצה להביא לחרבן בית שלישי. לרגום אותו באתרוגים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים אותך..??
האזרח הישראלי,
15/09/04 00:58
|
זה באמת מדהים... שיש במדינה שלנו פסיכים שכל מה שהם צריכים זה רב פסיכי שיגיד ''פולסא דנורא'' ומייד הם יוצאים לציד... היה כבר סרט כזה, לא..?? לא זכור לך..?? אם לא היו מפגרים בעם הזה שנתפסים לכשפי וודו יהודי כאלו אז לא היתה בעייה. אבל מה לעשות, יש מפגרים בעם הזה שרק מחכים לרופא אליל כזה..
שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעתי שיגאל עמיר קיבל היתר
משה המגפר,
15/09/04 10:00
|
מרבנים. אך גם שמעתי שאף רב לא נאשם בנתינת היתר כזה,לכן כדי שלפני שתאמר משהו על רב שנתן היתר לרצוח,כדי שתיתן שם שאני אוכל לדעת מיהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אם היו מצטטים כל צוציק היה לכם
ל"ת
הרבה כותרות,
14/09/04 23:23
|
|
 |
57.
I agree, but
Yoni,
mercaz,
14/09/04 23:11
|
I agree with those who say to arrest this guy cause he is supporting the murder of another Jew.
What I want to know is why the left doesn't support arresting Arafat who is doing the same?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חלק מהימין מבחיל אותי
לא-לא,
14/09/04 23:00
|
אני רחוק מלהיות שמולאני.אך חלק מתגובת של אנשים מהימין מבחיל אותי ומרחקים אותי רחוק מהימין. חלקם לא מוכנים לקבל שיש דעות אחרות.כל מי שחושב שונה מהם הוא פסול.הם חושבים שמי שלא אתם הוא נגדם.שיש להם מונופל על הדעת ואהבת המדינה וישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואותי כל! השמאל מבחיל אותי
גילי,
צפון תל אביב,
15/09/04 00:06
|
הוא אומר את הדברים שנאמרים באותה רוח מכיוון שמאל מצד השמאלנים. דוגמא אפשר לראות בתגובות שרשומות כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחרי הכל מר גילי
yy,
15/09/04 02:24
|
אתם רצחתם שמאלנים ולא ההפך. זוכר את האח שלך לדרך יגעל? הוא יסכים איתך 100%.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא אח שלי, והוא לא רצח
גילי,
צפון תל אביב,
15/09/04 13:21
|
זה השב''כ. יותר צדי מוזר לי שאדם צילם את הרצח והתמקד דווקא ביגאל עמיר, מוזר??? נזכר אחרי כמה ימים רק להביא את הקלטת למשטרה, מוזר???? מוזר????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילי למה אתה אידיוט??!!!!!
סטודנט,
14/02/05 17:37
|
הדבר היחיד שמוזר זה הדעות שלך!!! הרוצח יגאל עמיר הודע ברצח ושיחזר אותו וזה שצילמו את יגאל אמיר זה לא חשוד כי הוא היה במקום הרצח ורצח, אם היו תמונות של הרצח בלי יגאל הנבלה והיו מאשימים אותו ברצח אז זה היה מוזר... תפסיקו לנסות לשכתב את ההיסטוריה ולהאשים את השב''ק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
Stupid
yossi,
usa,
14/09/04 22:58
|
He is so stupid. On what basis is he a rabbi? Israel needs to take recisive acts against this man otherwise Sharon would meet Rabin sooner then expected
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
Pulsa De-Nura
Moshe,
14/09/04 22:57
|
''פולסא דנורא'' - ''שוט של אש'' בארמית - היא קללה קבלית, החמורה בקללות היהדות. היא אמורה לגרום למות המקולל בתוך שנה מיום הטלתה, באמצעות זימון מלאכי חבלה. המלאכים נקראים שלא למחול למקולל על עוונותיו, ''לתת בו חרב'', ועד למותו - להטיל עליו את כל הקללות הכתובות בתורה.
Well, let us see. Wishing that somebody will die - is not a crime. Inciting other people to effect such death is a crime.
Inciting angels to kill a person can not be a crime - as there is NO LAW AGAINST IT.
Please correct me if I am wrong.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Oh thanks - YOUR WRONG
Damn bitch!,
15/09/04 01:36
|
Y? Because it incites PEOPLE to doit. Yigal Amir is a good enough example??
Thanks. C YA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רלוונטי מלאכים לשמאל
רציונלי 777,
15/09/04 01:07
|
|
 |
53.
נמאס
נמאס,
14/09/04 22:57
|
נמאס כבר ממכונת הפרסומת המשומנת שערוצי התקשורת שלנו (ערוץ 2, אתם ועוד) מארגנים לבני העוולה האלה. כל כוחם הוא בחשיפה התקשורתית הארורה שהם מקבלים מכם בנדיבות כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הרבנים חייבים להגיב
מוזר,
צפון,
14/09/04 22:54
|
אין כל ערך לתגובות הצודקות של הפוליטיקאים. הרבנים השפויים, דתיים וחרדיים, חייבים לומר מה הם חושבים על הקולגה שלהם. האם זו דעת תורה הפולסא דנורא? שיגידו ולא ישתקו. אם הם שותקים, מי בכלל צריך אותם? מדוע לתת להם משכורות? ואשר לאותו ''רב'', יש לסלק אותו מייד מכהונתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך עוד הוראות
רציונלי 777,
15/09/04 01:09
|
|
 |
51.
השמאל מפחד מקללה דתית?
גאון הדור,
14/09/04 22:54
|
|
 |
אויי כמה שאתה מטומטם
rr,
15/09/04 02:25
|
כאילו שלא היה אותו סרט לפני 7 שנים שנרצח רבין. כמה מטומטם אתה הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
God, please save us from your
bennon,
14/09/04 22:52
|
|
 |
49.
The price
John,
Canada,
14/09/04 22:52
|
The price for human life in the midle east is so cheap.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא לומדים מההסטוריה...
אלון - ליכוד,
פ''ת,
14/09/04 22:38
|
יש לעקור במהרה תופעות שכאלו מצד המנהיגות הדתית, גם במחיר של השלכת הרב לכלא! אסור שתהיה לפושע כזה חסינות! פשוט בושה שבמדינה מערבית שמחשיבה עצמה כנאורה'', יש עדיין הסתה נגד מנהיגיה ונבחריה. עצוב עוד יותר כשמדובר ברב, אשר אמור להוות דוגמא לתלמידיו. יוסף דיין מעולם לא הוכתר כשליחו של האלוהים (ואם גם הוא ימשיך לחשוב כך, מוטב שיירקב לשארית ימיו בכלא!). העם בחר בשרון כמוביל המדיניות ועליו לעמוד מאחוריו. גם מי שלא מתאים לו, עליו לקבל את רצון הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לכל השמאלנים
הראל,
14/09/04 22:33
|
איגנורנטים יקרים. נחמד לראות שינוי מרענן במטרות חיצי הרעל. מנוחה, ליתר דיוק, מתקיפת מתנחלים ומעבר זמני להתקפות על איזה רב. אז ממתי אכפת לכם פולסא דנורא או לא פולסא דנורא? מה זה, לעזאזל, פולסא דנורא? אבל מה זה באמת, לא באיזו כותרת בעיתון? זה כמו וודו? ובוודו אתם מאמינים? אני חושב שיהיה נכון מצידכם לסמן לכם מטרה חדשה. נניח: שוב מזרחים, חבשים, עובדים זרים, פולנים- להיכנס ברומנים, ירושלמים וכד'. רק תבחרו, כי אם חס וחלילה אדמות יש''ע יימסרו לאוייב, מה תעשו עם כל השנאה? פולסא דנורא, עאלק. כאילו שאכפת לכם. אתם בסה''כ עדר מתלהם, שקובע את עמדתו ותגובתו על פי כותרת העיתון של אותו יום. אפילו ההתנחלויות לא מעניינות אתכם באמת. יפונו או לא- העיקר שיהיה בלאגן ושאנשים יסבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב הראל, אז ככה:
יהוה,
15/09/04 01:34
|
א', ''עדר מתלהמים'' הם הבבונים שקיבלו דולרים על עליית רוחמה את גבריאלי לשלטון כדי לתמוך בשרון. זוכר? המזוודות.
ב', מי אמר שעזבנו את המתנחלים? היינו מתים לעזוב את המתנחלים! כן כן! להשאירם מעבר לגדר ההפרדה בתוך ''ארץ האבות'' הקדושה עלק, ויפה שעה אחת קודם. שיקימו להם צבא קדוש קטן עם איזה רבי גנרל עליהם ועצמאות פנתית קטנה משלהם. לא על כספי המיסים שלי, תודה.
ג', מי אמר שאיכפת לנו מפולסא דינורה? אני אגיד לך משהו - המצאות דתיות מטומטמות של רבנים שחורים לא יכולות להצחיק יותר מהמראה השחור שלהם. מדובר בהסטה לרצח ראש ממשלה. הפעם ימני - שלא תגיד שאנחנו מפלים! עיקר הבעייה הוא שיש הרבה בבונים או סטומים ימניים שם בחוץ (עם-הספר עלק) שכן מאמינים בקללות דתיות אנטליגנטיות וינסו התנקשות!
''לללאאא - לא יכול להיות'' אני שומע אותך אומר?? - ר-ב-י-ן!!!
צא ולמד איגנורנט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהוה
הראל,
15/09/04 02:38
|
א. מה דין בבוני גבריאלי לעניינינו? זה שהם מה שהם לא הופך אדם אחר לטוב יותר, אלא אם כן אתה מעוניין לדרוך על גוויות. ב. אין כאן סימטריה: אתה יושב לך לבטח בתוככי הקו הירוק- כולי תקווה שבשכונת עוני מוכת אבטלה וטעונת טיפוח (הרגע, לא מתכוון להעליב אותך. אלא שאתה כל כך קשוב למצוקת הזולת, שאין מצב שאתה לא פעיל חברתי. נכון?)- וברשעות לא מובנת מתעקש לגרש אנשים מבתיהם. ומי יתן שהמתיישבים יקבלו עצתך. רק שהצבא לא יהיה קדוש, כי אתה יודע, (איגנורנט כבר אמרנו?) הם אמנם יהודים, אבל רגילים: דתיים וחילוניים, ממש כמו בצה''ל. בינתיים, לא נראה לי שהמתיישבים ניצלו ולו שקל אחד מהמיסים שאתה משלם, מהסיבה הפשוטה שאתה לא משלם מיסים. על כל פנים, ההשקעות ביש''ע אפסיות לעומת מאות המלייארדים שנשפכו בחמדנות אין קץ על הקיבוצים. כן, ממסים שלי. ג. בטח שלא אכפת לך מפולסות. אכפת לך לשנוא. ואם לימדו אותך לשנוא שחורים- אז זה מה שתשנא, בדיוק כמו שכתבתי כנ''ל. ד. אני מתייחס ברצינות למה שאתה כותב רק מכיוון ששגיאות הכתיב שלך מלמדות על גילך הצעיר. אולי עם הגיל יבוא גם השכל, מי יודע? העולם אינו כותרות עיתונים. אותי לימדו שכשמלכלכים על צד אחד, לפני שאתה קונה- אתה חייב לשמוע את הצד השני. בינתיים, כאמור, יש רק צד אחד המועמד לגירוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי בכל מילה
מוניקה,
15/09/04 01:20
|
|
 |
מוניקה עדיף מלהיות ימני
tt,
15/09/04 02:26
|
|
 |
46.
גם לסדאם עשו פולסא דנורא
סדאם,
14/09/04 22:21
|
|
 |
45.
מה זה לעזאזאל פולסא דנורא?!
יוסי,
14/09/04 22:15
|
פאק איט.. עד שאני קורא כתבה שלא קשורה לכדורגל או לזיונים בטי אל וי אתם כותבים לי כותרת שרק מי שבמגמת רבנות מבין!! הלו אני בן 15 מאיפה אני אמור לדעת מה זה פולסא זיקוקי דינורא!??!
תודה למי שיסביר לי.. :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי ילד שלי מוצלח
אבשלום קור,
14/09/04 22:30
|
אמנם אתה עדיין עול לימים, אבל חבל שאינך מנצל את מוחך הבלתי מוגמר עדיין לפעילויות קצת יותר מחכימות. בפעם הבאה תבקש מאמא שתקנה לך ספר, לא משנה איזה (לא של תמונות עירום) ותתחיל לקרוא. לאט לאט תגלה שעולמך הדל מתרחב ותוכל אולי אפילו להתבטא בעברית סבירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה חמודי, מכתבה ב''הארץ''
ניר,
14/09/04 22:26
|
''פולסא דנורא'' - ''שוט של אש'' בארמית - היא קללה קבלית, החמורה בקללות היהדות. היא אמורה לגרום למות המקולל בתוך שנה מיום הטלתה, באמצעות זימון מלאכי חבלה. המלאכים נקראים שלא למחול למקולל על עוונותיו, ''לתת בו חרב'', ועד למותו - להטיל עליו את כל הקללות הכתובות בתורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה רבה ניר, ותגובה לאבשלום!
יוסי,
14/09/04 22:51
|
קודם כל תודה ניר, עזרת מאוד :) ואשלומי, מה קורה גבר?! אמממ חבל לי להרוס לך :\ אבל אחי אני כן קורא ועוד די הרבה. לפי דעתי בשביל נער בן 15 יש לי ידע כללי מאוד גדול.. ויעידו המורות בבצפר שלי..! אבל בחייך.. אני באמת אמור לדעת מה זה פולסא דנורא? וסבבה שיכתבו בחופשי.. אבל שיתנו הסבר ככה בקטנה בתוך הכתבה..! אתה לא יכול לבסס כתבה כל כך מרכזית באתר על ביטוי שלפי דעתי הרבה מאוד לא הבינו אותו..! טוב בכל מקרה, למדתי משהו חדש וזה מה שחשוב :) אה ו.. עזוב אותך מהפורנו.. בשביל זה יש חברה :) חג שמח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avshalom
AvnerA,
15/09/04 00:52
|
Not everybody who can read and write perfect Hebrew like Avshalom is also bright. as is evident from his vicious response..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי
שלו,
15/09/04 00:17
|
|
 |
נראה לי שאתה לא
מה זה?,
15/09/04 02:40
|
|
 |
44.
זו אותה קיצוניות גם באיסלם
יגאל כהן,
רחובות,
14/09/04 22:13
|
ראה חמסים וגיהדים וחיזבאללה, וגם ביהדות ראה :כהניסטיתים ,פייגלינים וליברמנים. זו תופעת גוג ומגוג!! כשקיצונים הנוצרים יתחילו להשתגע, כדור הארץ יעלה בלהבות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרופו קיצוניים אני חושב דווקא
דן,
15/09/04 01:50
|
שהקיצוניים הגדולים ביותר בהסטוריה האנושית הם אנשי שמאל מובהקים, ראה ערך - היטלר ימ''ש מנהיג המפלגה הנציונאל-סוציאליסטית = שמאל. מוסוליני הפאשיסט מנהיג המפלגה הסוציאליסטית = שמאל. יוזף סטאלין, נביא השמאל הקומוניסטי = שמאלני והרשימה עוד ארוכה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסוליני? שמאל?
....,
16/09/04 20:31
|
מוסוליני עזב את המפלגה הסוציאליסטית לפני מלחמת העולם ה1 אז אל תדבר שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The list is long
ARIE,
Florida,
15/09/04 02:41
|
The list is long: Carter, Clinton Karry all the Democrats
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדת נועד להפחיד!
ל"ת
אריה,
14/09/04 23:01
|
|
 |
ואני חשבתי שביבי אשם
ל"ת
בובו,
14/09/04 22:46
|
|
 |
בוא נקווה
דודו ב''ש,
14/09/04 22:37
|
שהיהודים הרציונלים יודעים לשלוט בפנאטים שלנו. לא כמו המוסלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דן דביל
rr,
15/09/04 02:27
|
היטלר ומוסוליני היו האמא של הימנים. פאשיזים הוא ימני טהור. זה שהם זרקו את המילה סוציאל בשם המפלגה שלהם יכול לבלבל רק טיפשים כמו דני הליצן שיודע היסטוריה עד עומק השמות. מאוד עמוק הא דני ליצני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- rr
מוסול,
15/09/04 03:47
|
תיסלם על הדעתנות חסרת הגבולות, אבל מה לעשות שנשוא הארס שלך צודק. אגב, אם לשפוט לפי התגובות שלך, בכללי- אתה די גזען. אז הנה לך עוד גזען שמאלן. רק שלא תתפוס יום אחד את השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מוסול? לי הדעתי אתה דן
dd,
15/09/04 07:35
|
הדביל. שמאלנים לא גזענים הם פשוט מגזע נישא יותר (לא מאלו שרוקדים כמו בבונים סביב מופלטה).
ודן לא צודק כי היטלר ומוסוליני היו ימניים-ימין זה לאומנות שלטון המדינה ושלטון מיליטנטי.
מוסול מנסה לעוות את ההיסטוריה בכוח כדי שתתאים לך למצא הבבוניסטי העוזי כוהניסטי שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
פולסא דנורא
גדעון,
14/09/04 22:13
|
|
 |
42.
ממה אתם מפחדים?
מני,
חו''ל,
14/09/04 22:12
|
אני בתור חרדי ממש לא מבין את ההתלהמות על אותו רב הרי רובו של העם הוא לא דתי ולא מאמין בדברים האלה וחושב שאלה דברי הבל וכן גם מר שרון וכל אותם שמאלנים נכבדים א''כ מה היא ההתלהמות אז מישהו אמר משהו ? הרי אתם לא חושבים שזה עובד. ואם אתם מפחדים אז סימן שאוליי יש בזה משהו .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך עם שלם כדי להרוג
אסף,
15/09/04 01:43
|
|
 |
אתה טיפש או שאתה עושה את עצמך?
שליח האלוהים,
14/09/04 23:20
|
יגאל אמיר לא היה מלאך ולא שרף אלא טמבל שנסמך על רבנים ליגה ז' כמו הרב בכתבה . אני בטוח שעוד הרבה מטורפים כמוהו מחכים לרגע להיות מלאכים גואלים ( המממ , את מי זה מזכיר לנו , אולי את החמסניקים) יוכנס יגאל אמיר לכלא בטחוני/חמסניקי כמו שמגיע לו , ונראה את הגבר הבא שעושה מעשה נבלה כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מני התשובה בפנים
ee,
14/09/04 23:08
|
|
 |
41.
פרימיטיב
ארז,
בלגיה,
14/09/04 22:07
|
במה הוא טוב מעובדי אלילים ועושי וודו וכשפים? - ממש אינפנטילי ומפגר אין לו קשר ליהדות! אם הוא מייצג את ציבור המתנחלים ואו אם הם שותפים לו בדעותיו אזי צריך לפנות אותם בהקדם האפשרי למוסד סגור לחולי נפש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
PROTECT ON DEMOCRACY
****,
U.S,
14/09/04 23:12
|
|
 |
40.
זה מה שהשבכ רוצה שנחשוד בכולם
רעיה קליין,
מיגרון,
14/09/04 22:05
|
די עם כל ההכללות האלה, לצערנו בווכוחים על אידיאולגיה, כאשר לא מסכימים עם מישהו אז אומרים שהוא שבכני''ק, ומי שאומר דבר כזה משחק לידי השב''כ, בשב''כ רוצים שנחשוד אחד בשני, ואז לא יהיה מי שיסכל את תוכנית גירוש יהודים מהארץ ח''ו בלי שום קשר למה שאני חושבת על מה שאמר הרב יוסף דיין על שרון, לא צריך לומר על אחד כמו הרב יוסף שזכויות רבות לו בהתיישבות על יש''ע שהוא שבכני''ק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכויות בהתישבות ביש''ע יש לאריק
שליח האלוהים,
14/09/04 23:24
|
ולכן לפי ההיגיון שלך אסור לתקוף אותו כי הרי בלעדיו חצי מהישובים לא היו קמים , אז עזבו אותו בשקט , ואם את מוכנה לקבל מסיטים לרצח ר''מ ישראל במחנה שלך אל תתפלאי על הסרחון העולה ממנו ועל ההכללות השמלאניות - מי שמקבל את הרב כסמכות רוחנית דינו כדין הרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
רב מקולל!
ע,
14/09/04 21:58
|
|
 |
אני מזועזעת
אחת ששונת קיצונ,
ארהב,
15/09/04 02:28
|
הרב הזה מעורר בי בחילה עם כל הדת המסריחה שלו הוא בכלל לא אדם דתי ואלוהים לא שייך לו. אלוהים בעשרת הדברות אמר לא תרצח!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לשם שינוי (לא של לפיד...)
ברווז במטבח,
14/09/04 21:57
|
|
 |
ברווז במטבח, השם מתאים לדעותיך
ל"ת
.,
27/10/04 18:19
|
|
 |
איזה כבוד ואיזה רב!
ל"ת
חתול בבית,
14/09/04 23:03
|
|
 |
37.
Law
Eitan,
14/09/04 21:56
|
Should there be any doubt that this Rabbi is crazy? he should be arrested and put in the same jail where we keep hamas terrorists!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
עד מתי ועד כמה התקשורת
פרשנדתה,
14/09/04 21:56
|
תמשיך להלעיט אותנו בשטויות ? ממתי אנשים ''נאורים'' חוששים ממאגיה ? עד לאן שרון ימשיך להוריד אותנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
In America..
Ron,
USA,
14/09/04 21:51
|
In America, he would be in jail now. No one can talk about the president like this here
הגב לתגובה זו
|
|
 |
usa
ed,
usa,
15/09/04 02:37
|
IN america the presitent canot change his policy like sharon doing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מה זה פולסא דנורא???
ל"ת
??,
14/09/04 21:45
|
|
 |
מצטרף לשאלה..
.,
27/10/04 18:18
|
אני יודע שזו מעין קללה כזו.... אך אני רוצה לדעת בדיוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חילאת האדם
וסלה,
14/09/04 21:45
|
זה רב בישמעאל ולא בישראל,
בזכות הימים הנוראים הפולסא
דמייארדא { דרק } יעשו עליך
מי שמקלל ומאיים על ראש ממשלתינו
ימח שמו וזיכרו לדורות,,
אני לא שמאלני לא דתי ולא חילוני,
לידיעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
האיש הזה סיקריקי
אלעזר בן יאיר,
14/09/04 21:43
|
הוא שייך לאותם אנשים שלא מעניין אותם כלום רק החכמים הן\ם שקובעים עבורם מה לעשות איך לנשום ואיך לנהל את אורח חייהם. הם לא חושבים הם מריונטות כמו כל אותם דתיים טיפשים המולכים על ידי אותם אייטולות אנחנו כבר במאה העשירים ואחת והם עוד מצליחים לשלוט בחייהם של כל כך הרבה אנשים טיפשים ותמימים. וזה הטיפש שרוצה להוציא פולסה דה נורא על ראש הממשלה ובראש גלי מכריז קבל עם ועדים אותו צריך מיד לכלוא . הוא נתן פומבי לאיומיו לא צריך בית משפט מעצר מנהלי ומיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיש קנאי, ערב רב ואספסוף
הלל צעירא,
ציון,
15/09/04 08:12
|
|
 |
31.
המתנחלים הקיצונים סכנה למדינה
ציונה,
תודה על האמת,
14/09/04 21:43
|
כעת אתם רואים מי מנהל את המאבק של המתנחלים. קומץ קיצוניים, גזענים, נבלים ברשות התורה.
תודה לכם על חשיפת האמת: כעת העם בישראל ידע מי אתם ולאן אתם מסוגלים להוביל את המדינהץ
תודה על גילוי הלב.
ישועת השםכהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי זיונה
ל"ת
ינון,
שדרות,
15/09/04 15:56
|
|
 |
האנטישמים השתמשו בשיטה שלך
Avi Ecuador,
15/09/04 01:34
|
הכלילו על היהודים והמציאו שקרים ורצחו הרבה יהודים. נו, אני כמעט בטוח שאת ערבייה שונאת ישראל אנטישמית מהסוג השפל ביותר שהיית שמחה שכולנו היינו הולכים לז'הנם. אז פירחיה ציונה גילה מדימונה; הנחש של מעריב, תרגעי. תבדקי עם אחייך אם הם לא רוצים ללכת לגן עדן ושיהיו כולם מבסוטים ואללה יתן להם נחלה למעלה בלי לרצוח יעשו את מה שרוצים שם ואפילו בתולות לכולם, יקבלו במקום 70 120, הרבי יקדש ויבקש בישבילם סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, לך לאקוודור ואל תחזור
ל"ת
יואב,
15/09/04 03:37
|
|
 |
האנטישמים השתמשו בשיטה שלך
Avi Ecuador,
15/09/04 01:34
|
הכלילו על היהודים והמציאו שקרים ורצחו הרבה יהודים. נו, אני כמעט בטוח שאת ערבייה שונאת ישראל אנטישמית מהסוג השפל ביותר שהיית שמחה שכולנו היינו הולכים לז'הנם. אז פירחיה ציונה גילה מדימונה; הנחש של מעריב, תרגעי. תבדקי עם אחייך אם הם לא רוצים ללכת לגן עדן ושיהיו כולם מבסוטים ואללה יתן להם נחלה למעלה בלי לרצוח יעשו את מה שרוצים שם ואפילו בתולות לכולם, יקבלו במקום 70 120, הרבי יקדש ויבקש בישבילם סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מבחילה אותי
ברווז במטבח,
14/09/04 22:03
|
אבל חשוב לדעת שבינינו יש בהמות כמוך תודה על האמת
ה' עוז לעמו ייתן ה' יברך את עמו בשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בהמה לא ברוז
ל"ת
דודו ב''ש,
14/09/04 22:40
|
|
 |
30.
הרב
הבוכה,
14/09/04 21:41
|
שתהיה פולסא דנורא למי שמעיז להוציא מפיו דבר נוראי שכזה. נמאס מכם ונמאס שמיטב בנינו צריכים לתת נפשם על מזבח משיחי הלקוח מעולם הזוי ושקרי. כבוד הרב דע לך שלא תהיה פעם שניה ואנחנו נגן בגופנו על ראש הממשלה ואילו אתה מוזמן עם וקסי הוודו שלך לקחת את עצמך ממדינה זו שאינה מדינתך. אתה נטע זר ואין זו השעה או הזמן להתייחס לרמתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה דואג
Avi Ecuador,
15/09/04 01:17
|
הרי השמאל יביא לעליית האיסלם בקו הירוק והערבים יהיו רוב בעתיד, אז יהיה לך במקום רב יהיה אימאם, והבת שלך תתחתן עם ערבי בטקס מוסלמי והכל יהיה בסדר. מה אתה דואג מרבנים בכלל, אתם תחסלו אותם, אחר כך תחסלו את האיסלם ושלום על ישראל. אה, אתם תתחסלו לבד כנראה, מוח מעוות שלא מזהה מאיפה הוא מותקף. אייץ של השמאל שמקבל שקט היום וכשהמחלה תתקוף אותו בקו הירוק יחוסל בבת אחת, באופן טיבעי, לא יוכלו להקיא את כל הלוקשים שמכרו להם במשך שנים והם זללו וחשבו שלעולם חוסן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקווגבלס
אבי אקווגבלס,
15/09/04 02:30
|
בלה בלה כל השמאלנים שטנים בלה בלה בלה כל השמאלנים אוהבי ערבים בלה בלה ערבים שרצים בלה בלה יחי גרמניה אופס ישראל הטהורה.
אבי אקווגבלס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התת רמה שלך מייצגת את השמאל?!
Avi Ecuador,
15/09/04 03:54
|
טוב, הבנתי שהתרגזת, אני לא האוייב שלך למרות שאתה רוצה רוצה. בטח הדתיים המתנחלים ואני הבעיה הגדולה שלך, הפלסטינים מהם אתם זוללים לוקשים ומעניין שהחרא שלהם אף פעם לא משביע יצורים כמוך. שנה טובה. ותפסיקו לזלול. זה כבר מגעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תופעה מדאיגה שדורשת התיחסות
ראובן אריאל,
מרכז,
14/09/04 21:41
|
אמירתו של הרב יוסף דיין אינה אלא קצה קצהו הגלוי של הקרחון. טוב עושה העתונות שעושה כותרת מכל אמירה כאמירתו של רב זה. חשוב יותר שהגורמים האמונים על שמירת אישים וביטחון הסדר הציבורי יטפלו בנחישות והקפדה על כל קצה קצהו של כל יוד קטן ו/או גדול בענין זה ובתופעה זו על מנת למנוע מעשים חמורים יותר שיבואו בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
primitive ignorant
Doug,
New York,
14/09/04 21:35
|
|
 |
27.
מזעזע
דוד,
14/09/04 21:30
|
מזעזע לראות כיצד הפכו אנשים שבזכות בקיאותם בחומר נילמד וקבלת תואר ( רב ) הפכו להיות בעיני רבים שליחיו של אלוהים עלי אדמות . הרי אותו אדם אם לא היה לומד יהדות היה יכול להיות באותה מידה כל דבר אחר . האם גם אז היו מתייחסים אליו ברצינות תהומית כ''כ . ואני מציע שנתחיל להתייחס לרבנים כאנשים משכילים גרידא אם כל הכבוד ותו לא . כפי שאפשר לחלוק על דעתו של כל משכיל וניתן להעמידו לדין כבן תמותה רגיל זה יהיה דינו של רב שיקביל נניח לתואר ראשון שמקבלים באוניברסיטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומר לך מה מזעזע
שלמה,
14/09/04 21:48
|
מזעזע שהתקשורת מתייחסת למשהו שהיא גם ככה מזלזלת בו בכזו רצינות. ואם מישהי שקוראת בקפה או טארוט או כל השטויות האלה הייתה אומרת שהיא רוצה שירצחו את שרון, היו עושים כזאת כתבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אסכים לבעות בך.
ל"ת
פיליפ,
נתניה,
14/09/04 21:23
|
|
 |
''לבעוט'' ידידי ''לבעוט'' לא לבעת
אהה,
14/09/04 21:36
|
ובכלל אם אתה כ''כ עצבני אז קח ''התנתקות'' זה יעזור לך......אתה ''תנתק'' מהכולללללל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בדרך לסטטוס עולם שלישי
רובי,
אשדוד,
14/09/04 21:23
|
מישהו חכם פעם אמר לי את 3 הסממנים לסטטוס עולם שלישי שמתהווה במדינה: - כלכלה בלתי יציבה והפכפה שמונעת ממצב בטחוני בלתי ברור. - מיליטריזם, בטחוניזם וחיים סביב העניין הצבאי. - פונדמנטליזם דתי קיצוני.
אם אנשים כאלה לא יישבו מייד לאחר אומרם דברים כגון אלו מאחורי סורג ובריח, הרי האלמנט השלישי ממשיך להתקיים בשיא כוחו.
לכלא ומייד, ולהשפט על הסתה לרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקרה השתמשת ב''בשיא''?
לעולם לא עוד!,
לא לגלות!,
14/09/04 21:44
|
לאחר שמדינת ישראל תשליך לכלא את כל אלה שהסיתו במשך שלושים שנה נגד המתנחלים, התירו את דמם וגם הסיתו לרצוח אותם, אז אפשר יהיה לחשוב על השלכה לכלא של מי שנרדפו במשך עשרות בשנים. קשה להאמין, אך נראה שטרם הגענו לתחתית החבית, שכן, אנו ממשיכים לצלול למעמקיה. ייתכן שבסופו של דבר לא נצליח לעלות. במצרים שקעו ישראל במ''ט שערי טומאה, ואז תפסו את עצמם. יכל להיות שאנו כבר עברנו את נקודת האל חזור. עם ''מחנה השלום'' הכל אפשרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שנה לא יהיה דבר כזה מתנחל
gg,
14/09/04 23:09
|
|
 |
עוד שנה שמאלני זה יהיה לא חוקי
ל"ת
יוסף כהן,
מכמש,
14/09/04 23:56
|
|
 |
עוד שנה תהייה מלחמה פנימית בעם
ל"ת
נוסטרדמוס,
15/09/04 01:17
|
|
 |
24.
אני מבין שכל השמאלנים שמגיבים
התקשורת,
מסיתה,
14/09/04 21:22
|
|
 |
איזה אלטא זעכן, שמעתי שאמא של
יד נפץ,
15/09/04 02:14
|
שמעון פרס ערביה. לך תקנה את ספר הבדיחה והחידוד מאת דרויאנוב, צחוקים שחבל לך על הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלי פחימה=פדרמן
סתם אחד,
14/09/04 22:54
|
|
 |
והיא גם מכוערת כמוהו. חחחח
ל"ת
ייי,
15/09/04 01:15
|
|
 |
אידיוט
אייל מבאר שבע,
14/09/04 22:33
|
עדיף שתסתום את הפה יא חתיכת פוץ אידיוט. לך תשלים השכלה ברשות הפלשתינאית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לעצור אותו מייד
רובי,
שרון,
14/09/04 21:17
|
לעצור אותו מייד ולהעמידו לדין פושע נגד האנושות הנאורה המבקשת שוויון בין העמים עד מתי רשעים יעלוזו עד כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יש שמועה שהוא סוכן שב''כ
ל"ת
בעינינים,
14/09/04 21:13
|
|
 |
בעינינים,אתה אולי סוכן שב''כ
אוהד כהן,
עפרה,
14/09/04 21:54
|
יוסי דיין הוא תלמיד חכם אחד מוותיקי ההתישבות ביש''ע, ומי אתה בכלל סתם איזה צוציק הוא יכול ללמד אותך מה זה ארץ ישראל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללמד משהו? לא נראה לי!
שנה טובה,
15/09/04 01:14
|
הלוואי שישימו אותו באיזה תא בייחד עם כושי ענק וחרמן אשר, הממ איך לנסח, ''ירביץ'' בו תורה מהי!!
קצת יותר קשה להסיט לרצח כאשר אתה מתקופף *להרים את הסבון*, אם אתה מבין למה אני מתכוון...
שני דברים אנו למדים: 1. אל תסיט. 2. אל תהייה רב. צא לעבוד בשביל פרנסה במקום להיות פרזיט על כספי מיסים שממציא קללות דתיות קדושות.
שנה טובה לעם ישראל חילוני ומשוחרר מימי הביניים החשוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סוכן שב''כ בדיוק כמו שמפניה
ש מ פ נ י ה,
14/09/04 21:13
|
|
 |
ראשי היש''ע המאורגן
ל"ת
הקיצוני,
15/09/04 01:09
|
|
 |
קונספירציה של תשקורת סמולנית
ל"ת
JFK,
לוך נס,
14/09/04 23:00
|
|
 |
יוסי דיין הוא אחד מוותיקי יש''ע
ל"ת
אוהד כהן,
עפרה,
14/09/04 21:52
|
|
 |
20.
מצאו טיפש אחד ,אז מה?
ל"ת
משאל עם,
14/09/04 21:12
|
|
 |
19.
האיש הזה אינו דתי אמיתי!
אני,
דתי אמיתי,
14/09/04 21:12
|
הוא לא מייצג אותי,הוא טיפש אידיוט וחייבים לשים אותו בכלא לפני שיהיה מאוחר מדי,ממש עוברת בי צמרמורת כשאני קורא תגובות כמו 3, רק שתדעו לא כל הדתיים כמוהו וסה''כ יש אולי 40 אנשים שיש להם מוח מעוות שכזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא איפת לי - רק תתחילו לעבוד!
היושב במרומים,
15/09/04 01:08
|
דתיים כן טובים, לא טובים, כן מעוות, לא מעוות, אמר, לא אמר -
ת-ת-ח-י-ל-ו ל-ע-ב-ו-ד !!
במקום 20 אלף ישיבות שחורות עם תקציבים מסתוריים מאגפים שחורים גם כן של הממשלה!
אגב, עשית בכלל צבא? אז לפני שיהייה איכפת לי מאיזה רב דפוק שתוקע נודים בצורת פולסא דנורה (או איזה המצאה מצוצה חרדית אחרת), תעשה לי טובה ותעיף את כל השחורים לשוק העבודה במקום למצוץ את כספי המיסים שלי! מספיק יש לי לשלם למתנחלים!!
ככתוב: הפרדת ומדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אבל...
חילונית מוחלטת,
14/09/04 22:12
|
אחד כמוהו עשה כבר מעשה, נכון? אני בטוחה כי יש עוד כמה מוחות מעוותים שרק מחכים לצוץ. אכן זה מפחיד, מבהיל, גורם לגועל אמיתי... תודה לאל שאני חילונית מוחלטת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנפן
לא חנפן,
14/09/04 21:53
|
כמו כל הדתיים ה''אמיתיים '' כאן מתחנף לחילונים. מותר לו לרצות- ואין קשר לאמונתו, אסור לו לעשות מעשה ישיר. ולא לקרוא לרצח הוא לא עשה כלום. נקודה. עד מתי שמאלנים יעלזו(שמאלנים=רשעים, אפילו יותר גרועים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתי עם ראש על הכתפיים
דן,
15/09/04 02:09
|
בן אדם, אתה נאיבי או עושה עצמך כזה? לא הספקתה להסיק את המסקנות מרצח רבין ז''א - ''מילים'' (כן, רק מילים) של כמה רבנים מהסוג של דיין מסוגלים להניע מטורפים כדוגמת עמיר לבצע מעשה רצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנס ''לא חנפן''
אני לא חנפן,
ולא כלום,
15/09/04 01:04
|
אני לא מתחנף פה לאף אחד,אני אומר את דעתי אני יודע שזה לא קשור אם הוא אדם מאמין או לא,וזה מה שהדגשתי שהוא לא מייצג אותי כי כל החילונים ישר יגידו ''דתיים חארות'' וכו'. רציתי להבהיר שהאיש הטיפש הזה לא משתייך אליי בשום דרך כלשהי,חוץ מהיותו יהודי. האיש הזה היה אחד הגורמים לרצח רבין ועכשיו מסיט לרצח רה''מ ואומר שהוא מייחל למותו,מה אני אמור להבין מזה? אה? האיש הזה עשה יותר מדי ומקומו בשביל לא לגרום פה למלחמת אחים הוא בכלא ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הרב יוסי דיין, ''יישר כח''
ל"ת
איציק קליין,
14/09/04 21:11
|
|
 |
17.
נו, איפה אתם..??
האזרח הישראלי,
14/09/04 21:11
|
אני לא מאמין...!!! רשימת התגובות ריקה..!! מה קרה לאדונים הנכבדים ארז, וחי משדרות, ואדון ימי הביניים, והאדון מאקוודור, ועוד כמה חכמים בלילה... אין לכם מה להגיד..?? מה קרה, נבהלתם..?? אינכם מאמינים למקרא עיניכם או שמא חליתם כולכם היום..?? עכשיו אתם מרוצים ממה שקוראות עיניכם..?? לזה ייחלתם..?? וכי מה חשבתם, שכל מה שטופח כל השנים האלה תחת הכותרות ''יישוב הארץ'', ''נחלת אבותינו'', ''ארץ ישראל השלימה'' וכו' יישאר בגדר המתינות המקובלת..?? אם תשובתכם היא ''כן'' אז או שאתם דבילים מושלמים או שאתם צבועים חסרי חוט שידרה לחלוטין. היות ותגובותיכם התכופות באינטרנט מעידות כי לאו דוקא דפר''ים הינכם, הרי שכל שנותר לי להסיק הוא כי לקיתם באותו שיתוק מצמית בו אתם מאשימים את ''אחיכם'' מהצד השמאלי של המיתרס: כאשר הצד בו אתם תומכים נהיה ברברי מארץ הברברים, אין קול ואין ציוץ.. ככה היה עם אנשי ''שמאל'' כאשר חולירות פלסטיניות פגעו הנו (לא שמענו ולו ציוץ) וככה אתם כאשר דפוק בראש כמו הרב שלעיל אומר את מה שאומר... אתם ועמיתיכם מה''שמאל הארור'' אינכם שונים במאומה: מתלהמים בלי סוף עם שום טיפת מחשבה מעבר למטר הבא...ינשוף עיוור כבר רואה יותר רחוק מיכם..!! לגופו של עניין, כן דמוקרטיה, לא דמוקרטיה, הייתם צריכים לחשוב בקלפי את מי אתם ממליכים לכם למלך (אין לי ספק שכולכם הצבעתם לאריק ולליכוד בשתי הבחירות האחרונות). אדון אריק לא השתנה בכלום: הוא לא נתן שום קרדיט דמוקרטי לרבין כשהיה באופוזיציה וגם לא חושב שצריך להיות כך כראש הקואליציה. ''היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו..??'' בעייה שלכם..!! תאכלו את ה''חרא'' שבישלתם..!! בתור מי שנוקט עמדות מתונות אך מאוד תקיפות, שלבטח לא חושב שיש לנו מה לחפש בכל מיני שטחים אבודים כמו גם לא מחפש לתת פרסים לעם מטומטם כמו העם הפלסטיני, אין לי אלא להתמוגג מנחת, מצד אחד, על זה ש''בחיר ליבכם'' מגשים את ''סיוטיכם'', אך מצד שני אין לי אלא להצטער על תת הרמה אליה מגיעים ספיחיכם (ראה הרב שלעיל..). נקווה לטוב, מה אני אגיד לכם..
שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-17: וואי - תשחרר קצת את המקל
המושחט השולט,
15/09/04 01:00
|
קודם כל תרגע, אתה אדום לגמרי. אחר-כך תשב ותנגב את הקצף מהפה כי זה כבר ממש לא אסטטי.
רק תגיד לי: מי לעזאזל דרך לך על האצבע הקטנה של הרגל שאתה כבר יורק ככה על צג המחשב מרוב קללות בשפה *עלק* עדינה.
רוצה להעביר את הנקודה שלך טוב יותר ממגילת העצמאות שכתבת? נסה לדבר בגובהה העניים ולעניין. יהיה הרבה פחות מעיק משלל הביטויים (''היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו'' - שמה הקשר אגב) וניפנופי האצבעות שלך באוויר.
קיצור - לא כולם הצביעו כמו שכתבת והיה נחמד אם תאייש צמתים בזמן בחירות, מלהתבכיין כאן על איזה תגובה של רב דביל עם חיים אומללים.
שלום ותודה.
(אגב, אתה חושב שאולי תוכל לשים את אותו מרץ עבור איכות הסביבה במקום פוליטיקה, כי שם באמת צריך את זה - בלי צחוק)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You don't get it
Ran,
14/09/04 21:47
|
They are proud of what this idiot is saying
And besides, Avi Ecuador is too stupid and ignorant to read your comment. All he can do is recycle his garbage
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
''שמפניה'' מספר 3
מוטי,
י-ם,
14/09/04 21:10
|
בואו נתערב שהאיש לא ייעצר,ואם כן הוא ישוחרר בשקט בשקט....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שרון גורם למלחמת אחים
ל"ת
רון הררי,
נתניה,
14/09/04 21:04
|
|
 |
שרון=נזק בלתי הפיך למדינה
ל"ת
גלובוס,
15/09/04 00:09
|
|
 |
אלימות=כרסום יסוד הדמוקרטיה
ל"ת
..,
27/10/04 18:14
|
|
 |
14.
ברר.. איזה פחד
מישהו,
14/09/04 21:02
|
האדיוט ''יסכים'' לעשות פולסא דנורא? רק בישראל 2004 יש עוד אנשים שמאמינים בשטויות האלה, ועוד חושבים שזו סיבה לחקירה.
ולמר הרצוג, המדינה כבר נקלעה לחורבן. למעשה, מוכרים כעת את הבלוקים האחרונים מהבניין שהיה פעם מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היתממות של ימני דביל
rr,
14/09/04 21:56
|
ימנים דבילים אחרים כמוך יחשבו שהרבי מתיר להם לבצע את הפולסא דנורא כמו יגעל אמיר.
אז או שיש לך זכרון קצת או שאתה אידיוט מושלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה אופיינית לשמאלן מתנשא
ל"ת
מישהו,
15/09/04 00:03
|
|
 |
מתנשא כי נישא
gg,
15/09/04 02:31
|
איך אפשר לא להתנשא מעבר לחבורת מרוקאים שאפילו לא מבינים כמה הם דומים לערבים בזמן הם שונאים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
Just the same!
AvnerA,
14/09/04 21:00
|
Where is the difference between this Rabii and any other Islamic fundamentalist?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
There is no difference
ל"ת
philip,
Natanya,
14/09/04 21:21
|
|
 |
12.
צודק
טוטו,
14/09/04 20:53
|
|
 |
11.
פרימיטיבי!!!!!!!!
ל"ת
גלובוס,
14/09/04 20:52
|
|
 |
10.
אדיוט
חץ וקשת,
שם,
14/09/04 20:51
|
תפסיקו לאכול אחד את השני ואים רב בישראל אומר דבר כזה אז זה באמת בושה וחרפה בטח השתבש לו משהו בראוש .יה חתיכת אדיוט אל תשכח מה עשה אריק ב-73 אים הוא לא היה עושה מה שעשה המצריים היה עושים לך שחיטה דה נורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
דברי חכמים בנחת נשמעים
דויד,
14/09/04 20:50
|
'כבוד' הרב... שכחת שנאמר 'נשיא בעמך לא תאור'? אסור לקלל ובוודאי לא להוציא פולסה דנורא. ואתה עושה זאת בפרוש השנה החדשה... בושה!!! והבושה הכי גדולה שלנו, שעדיין יש אנשים (אם אפשר לקרוא להם כך), שמאמינים בשטויות האלה ויתרה מזאת - מוכנים לבצע זאת הלכה למעשה. קריא: לרצוח. לשפוך דם יהודי!!! מי צריך אוייבים במחוץ - אם יש לנו אנשים כאלה מבפנים. ושנה טובה לך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
נו ,איפה התגובות של המתנחלים
מתנחלים,די!!!!,
תרגעו,
14/09/04 20:49
|
שעושים להם דה-לגיטמציה או עוד אחת מהמילים השחוקות שהם נהנים להשתמש בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מה קורה
אילן,
שוויץ,
14/09/04 20:46
|
|
 |
6.
לכלא!!!!!!
ל"ת
נמאס מאווילים,
14/09/04 20:44
|
|
 |
לא לכלא!
איזה אדיוט,
14/09/04 23:05
|
לא היתי שולח אותו לכלא.היתי שולח אותו לסיור בודד במרכז עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טוב מאוד! מותר לו לחשוב!
גילי,
צפון תל אביב,
14/09/04 20:43
|
אני מקווה שמישהו רק יבצע את המחשבות שלו!!! שמן מגעיל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אנשים מפגרים.
אביעד השפוי,
ישראל השפויה,
14/09/04 21:43
|
|
 |
שפוים לא כותבים תגובות מאברבנל
גילי,
צפון תל אביב,
15/09/04 00:04
|
זה בסדר קראתי לד''ר מאירסון שיחקח אותך בחזרה למחלקה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגילי חולה הנפש
ישראלי,
ישראל השפויה,
14/09/04 21:02
|
ואני מקווה שאותן מחשבות שאתה מדבר עליהן ימומשו גם לגבך - מטורף הזוי ומסוכן . מקומך מאחורי סורג ובריח או במחלקה הסגורה באברבנאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו שלא מקומי בתל אביב
גילי,
צפון תל אביב,
14/09/04 23:58
|
אתה מוזמן לאשפז את עצמך עם שרון השמן בארברבנל, אתה ממליץ על המקום הזה כ''כ בחום?? מאיפה הניסיון אמא שלך אבא שלך היו שם?? שנה טובה חמור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילי אני מחכה לפגוש נמוך מצח
גיל,
אתה מגעיל,
14/09/04 20:56
|
כמוך.
מתלהם מול המקלדת, השכל המנוון שלך לא מסוגל להבין את מה שהוא מעביר לך לתקתק במקלדת.
ד''א-לא יודע אם אתה מבין,אבל מה שאתה רושם פה שווה ערך למה שיצא מפיו של ''הרב'' (בתחת שלי).צפה להתפתחויות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מצפון ת''א כמו שאני מפסגות
ל"ת
צירי,
14/09/04 20:55
|
|
 |
את מפסגות?כיף שם?תשלחי גלויה
גילי,
צפון השומרון,
15/09/04 00:09
|
|
 |
גילי לחקירה!
ל"ת
ff,
14/09/04 20:53
|
|
 |
סבבה אתה בא איתי? נפגשים מחר!
גילי,
צפון תל אביב,
15/09/04 00:01
|
תביא הרבה אוכל נעשה פיקניק, אני אביא שמיכה משובצת כמו של אמא מומין ואתה תביא סנדביצ'ים ושרון השמן יבוא בתור אבא מומין יש לו את אותה קרס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה המשטרה ??
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
14/09/04 22:15
|
|
 |
אם אתה רוצה אפשר להשיג ב-100
גילי,
צפון תל אביב,
15/09/04 00:00
|
קצת טיפשי לשאול שאלה כזו הם כולים להיות בכל מקום בפ''ת בת''א י-ם מה זה השטיות האלה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך גילי
.,
27/10/04 18:11
|
אני באמת מצטער שהסבים שלי, אבי הסבים שלי וגם סביהם יכולים להסתכל על תגובותיך ולשאול את עצמם: ''בשביל זה בנינו את המדינה הזו?''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לשלוח אותו למעצר מנהלי
דני,
14/09/04 20:42
|
לא לחכות לעוד 4 בנובמבר. צריך להכות בנחשים האלו לפני שהם מכישים אותנו. הימין הקיצוני לא למד את הלקח. הימין הקיצוני לא מבין מה שכולם מבינים. אין ארץ ישראל השלמה. לא היה אף פעם וגם לא תהיה. יש אפשרות לקבוע היום גבולות נסבלים שיאפשרו את קיום העם היהודי. כל עיכוב בתהליך יעלה לנו באיבוד הארץ כולה בעתיד הלא רחוק בכלל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלוח לו מסק''ר!
G,
15/09/04 06:43
|
רבנים מחורפנים הם מסוכנים! צריך לטפל בהם כמו בשייח יאסין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
למה מחכים????
הלכה המדינה,
14/09/04 20:41
|
ממש, אחד לאחד, שידור חוזר של חלום הבלהות ההוא.. למה מחכים? למי? יש להפעיל את כל הנדרש, להעיף את הסהרוריים הללו אל הכלא ולרדוף את המסיתים - כמו שמאפשר החוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Freedom
me,
16/09/04 03:15
|
Free speach.....any body free to say what ever he feel....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדמוקרטיה מותר לדבר!
יוס,
גבעתיים,
15/09/04 00:32
|
גם אם הדברים צורמים לאוזניך, כל זמן שלא קרא במפורש (וגם אם יקרא יש שאלה גדולה על כך) לרצוח מישהו אין לעשות נגדו דבר. חופש הביטוי שמעת על המושג הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך לקרוא טוב טוב...
.,
27/10/04 18:08
|
את חוקי הדמוקרטיה. בדמוקרטיה מותר לדבר, אבל אי אפשר להגיד כל מה שעולה לך בראש, במיוחד אם זה יגרום לאנשים אחרים לגיטימציה לרצח אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טיפש
הלכה המדינה,
15/09/04 02:00
|
כי ''הדמוקרטיה'' שלך תיגמר לעד - ברגע שתתיר לכל אדם להציע הרג של אחר בשל דיעות אחרות! טיפשים כמוך הובילו לאלימות, למלחמות אזרחים ולחורבן מדינות. אוי לאוזניים ששומעות גיבובי הבל בדמות ''דמוקרטיה''.. (אני מתאר לי שלא זע שריר בפניך באותו לילה ארור בנובמבר..טיפש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מקווה שעצרו אותו כבר
ל"ת
ליאור,
14/09/04 20:40
|
|
 |
1.
אאאאא.... אמרנו לכם?
ל"ת
hgh,
14/09/04 20:34
|
|