 |
70.
חייל ששומר שם
שמרתי שם,
גדוד לביא,
20/09/04 04:40
|
לכל המתלוננים על כך שהחיילים בכיינים אז כדי שתדעו שכוח האדם שמבוזבז בשמירה על מבנים נטושים יכול להיות מנוצל בכדי לבצה פעולות יותר מועילות לביטחון המדינה . לכן מתלוננים החיילים לא בגלל הקושי בשמירה או התנאים אלה על בזבוז של זמן ויכולת. בנוסף ברצוני לציין שבנוגע לתנאי החיילים בקשר לאוכל . אנו מקבלים את המגיע לנו בזמן. יש גם לציין את התחשבות המ''פ בחיילים וטיפולו בבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
תפתחו את העיניים היסתכלו סביב
גמל קל,
דרום,
19/09/04 21:00
|
תראו הביזיון הזה כבר חודש ומשהו ככה תודה רבה להורים הדואגים שפירסמו את זה והורידו מעלינו את העול של הכלום הזה לשמור על 5קרואנים ו3 עמודי תאורה מי היה מסביר לאמא של החייל מה הוא עשה שם או נניח אחיו הקטן שעוד אין לו עשר ויצטרך להיתגייס עוד כמה זמן לצבא ואז ישאל שאלות למה ? מה הוא עשה שם? מי שמר עליו? דבילי לשלוח כוח לתוך ציר שהוא שטח השמדה לשקן אותו שם 24 שעות ביממה סתם ולחשוב שלא יקרה כלום אני מודה להורים שפירסמו את זה כי זה מה שהייתי רוצה שיקרה אם הייתי משרת שם אבל תודע לאל אני לא משרת שם ספציפיט ואצלנו זה גם לא היה קורה טוב מאוד אל תהיו כמו צאן לטבח תשאלו ותתענינו ואם אין תשובה טובה תסרבו אל תתבישו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הייתי רוצה לראות אם
SY,
19/09/04 18:24
|
היה איזה בן של בכיר בצבא משרת במקום הזה מה היה קורה. בגלל שאלו חילים אנונימים ולא בנים של לצערי הם ימשיכו לשרת שם. מנסיוני הייתי מציע לחיילים לא להתקהל ולא למשוך את תשומת לב של הבדואים במקום ולשמור מרחק סביר מאותם הקרוואנים במיוחד בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אל תאמינו לאף מילה
שלמה,
צפון,
19/09/04 18:23
|
הכל שקר וכזב. הכל שייך לפוליטיקה של הישוב היהודי בהר חברון , תראו שמחר כבר תוקם שם התנחלות או משהו בדומה לזה. '' מאחזים לא עוזבים'' אף חיל צה''ל לא שווה שום מאמץ ששיך לישוב היהודי בהר חברון. עובדים עלינו בעיניים, משקרים במצח נחושה '' מה שקראו הגשש - ישראבלוף'' . ולחיילים תפסיקו להיות סתומים תשאלו את המפקדים שלכם שאלות, ואל תקבלו את התשובה זה נקבע מגבוהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ה-ס-ת-ה
אברהם,
הרי יהודה,
19/09/04 18:12
|
|
 |
65.
בוודאי לא! שירות צבאי לגירוש
ערפאת: שישו,
בני מעיי,
19/09/04 17:22
|
יהודים מארץ ישראל. שירות צבאי לקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. שירות צבאי בשק''ם. שירות צבאי, לברוח מ''אוכלוסיה עויינת'', ולא לשכוח - ''חפה מפשע''! כתבה בשירות האויב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עוד דמגוגיה מבית התשקורת
אזרח ישראלי,
גוש דן,
19/09/04 16:12
|
מהכתבה משתמע כאילו הקרוואנים שייכים למתנחילם האמת קצת שונה: הקרוואנים הללו שייכים לצבא. עד להעברת המחסום הם שימשו למגורי החיילים. עם העברת המחסום היו צריכים להעביר גם אותם למקום החדש, אולם מכיון שאין תקציב למשאית, הקרוואנים נשארו במקום. החיילים נשארו כדי לשמור על הקרואנים שלא יגנבו אותם, או גרוע יותר - ימלכדו אותם. זוהי חלמאות צהלית אפיינית - שעות חייל בסדיר לא עולות לצבא כסף, לעומת שעת עבודה של משאית הדורשת תקציב, אך אין כאן קשר למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשר למתנחלים לא משנה. הטמטום
זבזב,
19/09/04 16:36
|
הוא בזה שהשאירו 4 חיילים לוחמים לשמור על רכוש נטוש. צודקים ההורים בקשר לחשש מצלף ובקשר לבזבוז העצום בכוח האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
דמגוגיה שקרית
אזרח ישראלי,
גוש דן,
19/09/04 16:10
|
מהכתבה משתמע כאילו הקרוואנים שייכים למתנחילם האמת קצת שונה: הקרוואנים הללו שייכים לצבא. עד להעברת המחסום הם שימשו למגורי החיילים. עם העברת המחסום היו צריכים להעביר גם אותם למקום החדש, אולם מכיון שאין תקציב למשאית, הקרוואנים נשארו במקום. החיילים נשארו כדי לשמור על הקרואנים שלא יגנבו אותם, או גרוע יותר - ימלכדו אותם. זוהי חלמאות צהלית אפיינית - שעות חייל בסדיר לא עולות לצבא כסף, לעומת שעת עבודה של משאית הדורשת תקציב, אך אין כאן קשר למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
תגובת דובר צה''ל מביישת
הד השפיות,
19/09/04 15:54
|
אם תאספנה תגובות דובר צה''ל בשנים האחרונות נגלה מוטיב אחד העובר כחוט השני בתגובות אלה: הדוברת מתחמקת בסירבול מגוחך מהנושאים אליהם היא נתבעת, הואיל ואין בידה תשובות סבירות להתנהלות האוילית של הצבא, לזילות חיי האדם כתוצאה מהסכלות הפוליטית, ובכל זאת היא נתבעת לנסות לאפשר לצבא להצטייר באור סביר. אין דבר כזה. אבל - זאת פרנסה לא רעה ושלב בקריירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
צרויה, קרית ארבע, ראשית,
האמת והשלום,
אהבו, קודם א,
19/09/04 12:39
|
חיזקי ואימצי! אל תתייחסי אל המגיבים מן הערב רב. ובעיקר, אל תקחי ללב. אנחנו ננצח! הם אינם קולטים בכלל על מה את מדברת! הם מתכוונים לנטוש את הארץ לטובת האימפריאליזם הג'יהאדי. זו אידיאולוגיה של ערב רב. אין לזה דבר עם מוסר, עם קדושת החיים או עם דאגה לחיילים, אלא, בדיוק ההיפך מכך. הם חסרי מוסר, ועל כן מצדדים בגרועים מן הנאצים. חיי האדם היהודי הם הזולים ביותר בעיניהם. עובדה שהם מתירים את דמם של המתנחלים כבר עשרות בשנים, והיום עומדים לסלק אותם מבתיהם, לא למען השלום, שהם יודעים שלא יבוא, ולא למען הבטחון, שהם יודעים שרק יורע. הם רוצים לנתק את העם היהודי משורשיו. הם עובדים על זה כבר כ-מאה שנה. שיבת יש''ע הכתה אותם קשות, והם לא ינוחו ולא ישקטו עד שיקיימו את שבועתם - ''עולם ישן עד היסוד נחריבה''. הם יודעים שתפקידיהם של חיילי צה''ל יהיו הרבה יותר קשים, לאחר שיוכיחו לאויב ש''אוכלוסיה עויינת'' מבריחה את ''הצבא הטוב ביותר במזרח התיכון''. ראי, הם שכחו מזמן איך מדברים אמת! מה שחבל מאד הוא - שרק לאחרונה מתחילים אנ''ש להבין שהמחלוקת איננה על הדרך אלא על המטרה. ומטרת אוהבי העם והארץ מנוגדת קוטבית למטרתם של מהרסינו ומחריבינו מבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
''נדהמו'', ''תמונת מצב קשה''.
חיילים, פיפי,
ולישון עם אמ,
19/09/04 12:18
|
בהחלט - תמונת מצב קשה! המשך מסע השמאל לחורבן ישראל! למה חיילים בארץ ישראל נמצאים בסכנת נפשות? מה זאת אומרת ''בלב אוכלוסיה פלשתינאית עויינת''? למה החיילים בסכנה ולא האויב הנאלח? זו ארצנו! וגם לו היה עמוד חשמל אחד, ראוי הוא שלא ייפגע, ע''י האורחים הלא רצויים הנמצאים בארצנו, בגלל טימטומנו הנובע מחוסר המוסר הטוטאלי של ''מחנה השלום'', המסייע בכל כוחו לאימפריאליזם הג'יהאדי הרצחני! לא ייתכן שבארצנו תחיה אוכלוסיה עויינת! לא את החיילים צריך לגרש אלא את האויב! ומי כאן אינו מבין שהחיילים והוריהם הם מאנשי השמאל, שיעשו הכל, אבל הכל, כדי לסלק את העם היהודי מערש הולדתו! זה כל הענין שלהם ושל מעריב! כל מקום בו חייהם של יהודים מאויימים ע''י ערבים, יש לנקותו מנוכחות המפלצות האלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחל עלוב נפש ,לך אתה לשמור ע
אזרחית,
19/09/04 21:42
|
|
 |
כמה אני אוהב את ההתבטאויות
ספי,
19/09/04 15:36
|
האלו. הן מוכיחות פעם אחר פעם כמה קרובה השפה שלכם לשפה הגרמנית של גבלס - ''לנקות את הארץ מנוכחות המפלצות (הערבים)'' זהו ה''ערב ריין'' מבית מדרשו של אדולף כהנא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אילו הייתי חייל באתר קרוואנים
בני אזרח ישראלי,
19/09/04 11:59
|
הייתי עושה אחת מהשתיים:או מתחיל בהריסת הקרוונים או פשוט יותר ,גורם לשריפתם.פתרון פשוט וזול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מאיפה החוצפה
אמא של חייל,
19/09/04 11:23
|
של כל המשתלחים? מה בדיוק אתם מסכנים מול האם האמיצה הזו? שלו נעליכם ובעיקר תסתמו את הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
החיילים שומרים על מדינה נטושה!
חשוב לקרא,
19/09/04 11:07
|
שהציונים נטשו אותה והשאירו אותנו עם חבורת אוכלי סושי יבבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוכלי הצ'ולנט מפליצים שוב
ל"ת
ספי,
19/09/04 15:24
|
|
 |
מה רע בסושי
NiceGuy,
19/09/04 13:27
|
תפסיקו לבכות על הסושי. לא מבין מה יש לימין נגד הסושי. היפנים אפילו לחמו במלחמחת העולם לצד הפשיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
החיילים המחיר על מדיניות כושלת
כועס,
19/09/04 10:48
|
האם הורי החיילים הנחשפים בכל פעם מחדש לזלזול בחיי אדם ובשימוש הנפשע בחיילים בנינו כבחומר מילוי ועיבוי זמין כבר שוכנעו שאין למדינת ישראל עוד מה להשתהות בשטחים שמעבר לקו הירוק, או שאינם מסוגלים לקשר בין השימוש הציני בילדיהם למדיניות הממשלה הכושלת בהתמודדות עם המתנחלים. חיילינו, כלכלתנו, עתיד ילדינו, הכל כבר שועבד למולך ההתנחלויות. רק התארגנות הרוב השותק והמשלם עבור קפריזות הקוזקים בכיפה סרוגה נגד מדיניות ממשלתו יפסיק את הטרוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק !
ל"ת
צדק,
19/09/04 13:44
|
|
 |
55.
זו שיפלות ונבלה להגיב ככה
תגובה ל 48,
19/09/04 10:48
|
|
 |
54.
הגבינה של מופז
יצחק,
19/09/04 10:30
|
|
 |
53.
בוגי מהגרועים שברמטכלי ישראל
צופיה,
עיין לציון,
19/09/04 10:27
|
כמו שמופז מהגרועים שבשרי הביטחון של ישראל וכמו שאריק מהגרועים שבראשי הממשלות בישראל מסכנים החיילים שיצא להם לשרת בתקופה כזו גרועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה בוגי רמטכ''ל גרוע?
בני אזרח ישראלי,
19/09/04 12:06
|
כי הוא עסוק בפוליטיקה לטובת המתנחלים.הם יורקים עליו ועל חייליו והוא טוען שיורד גשם. אילו לא היה נכנס לסחי הפוליטי והיה עוסק רק בבטחון,לרבות בטחון חייליו מפני מתנחלים,התמונה היתה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
עוד מעט חיילינו ישמרו על
ג'ק,
19/09/04 10:23
|
מדינה ריקה , כי הבכי של השמאל לא יותיר כאן נפש חיה .
עוד נתגעגע לכמה קרוואנים ריקים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מעט
ספי,
19/09/04 15:39
|
תהיה גדר שתפריד בינינו ואתם תהיו מחוץ לגדר (אם לא שמתם לב היא מתקרבת לקו הירוק אט אט) ומחוץ לגדר אתם יודעים יותר טוב ממני מי נמצא. ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
קחי אותם משם לפני שתצטערי
הורה דואג,
19/09/04 10:20
|
במקרה כזה פשוט צריך לקחת הת הילדים משם. כדי למנוע את האסון הבא. האטימות הצבאית לא תנחם אותך אם יקרה אסון חס וחלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
השמאלנים תמיד בוכים על חיילים
ee,
19/09/04 09:58
|
|
 |
למרות שהם אף פעם
מוהנדס,
19/09/04 16:39
|
בכלל לא מתגייסים לצה''ל ואם כן זה מקרה נדיר שהם יעדיפו לוותר על החשיש והחבר שמחכים להם בשינקין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
וקרית שמונה וקבוץ דן ונירעם?
ל"ת
ולשמור על מנרה?,
19/09/04 09:43
|
|
 |
48.
כמה חיילים ימותו עבור המתנחלים
ל"ת
אמא לחייל,
19/09/04 09:42
|
|
 |
47.
מי שומר בכזה מחסום
ישראל,
שרון,
19/09/04 09:41
|
רק טמבל יסכים לשמור בכזה מקום תוך סיכון חייו ללא כל מטרה.
אל תהיו פרייארים - תשמרו על עצמכם, כי אף אחד אחר לא ישמור עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הזדמנות של השמאל לתקוף
חדוה,
גוש דן,
19/09/04 09:37
|
איזו הזדמנות מצאו פה כל המגיבים השמאלנים. ממש נתנו להם פתחון פה ואין סוף לתגובות המרושעות. אם כל הורה ילך ויחזיר את בנו הביתה מה יהיה פה? לא תמיד הכל צריך למצוא חן בעיני כ ו ל ם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
המחסום מיועד למנוע מעבר מחבלים
דניאל,
הר חברון,
19/09/04 09:18
|
אם היית חושבת טיפה יותר היית מבינה שאף אחד לא שומר על הקראוונים הם שומרים על הציר שלא יעברו בו מחבלים כדי שתושבי הדרום יחיו בשקט די להסתה נגד המתנחלים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו להצטדק יא מיתנחלים
מקורב למערכת,
כל הארץ,
19/09/04 20:40
|
תראי המחסום בעבר נועד למנוע מעבר מחבלים היום סתם יושב שם ציוד ששייך למתנחלים שגרים ב''הר'' הסמוך באשתמוע שאף אחד לא יבלבל את המוח לזה שזה שייך לצהל ודבר שני אף אחד מהתושבים שגרים שם בחיים לא היה שולח את הילדים שלו לשמור שם אני שירתתי שם ומכיר את האוכלוסיה ואת המצב זה אבסורד שלוחמים שעברו הכשרה מפרכת עושים עבודה של מאבטחי מתקנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מדוע פינו אותו ?
ספי,
19/09/04 09:42
|
פשוט מישום שהם באמת סתם שמרו על קרוונים מסריחים. על ההתנחלויות אנו מוסרים את בנינו. אם זהו צה''ל ההורים צריכים לסרב לגייס את בניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בטח ;-)
אסמולני,
בגידיה עילית,
19/09/04 09:33
|
|
 |
44.
את צהל זה בכלל לא מעניין
ל"ת
יעקב,
19/09/04 09:16
|
|
 |
43.
אני בקורס מכים שמרתי על דחפור
מטומטם מהצבא,
19/09/04 09:07
|
הדחפור היה עובד באזור נידח מדי פעם, אך בסוף שובע, במקום להסיע את הדחפור, היו מביאים שני חיילים שיהיו כל השבת ליד הדחפור. היו מביאים שק שינה ומנות קרב וזהו. זה היה בערך באותו אזור. הטמטום הזה היה לפני 20 שנה ונמשך עד היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אימהות החיילים יודעים יותר טוב
צ'וצ'ו,
י-ם,
19/09/04 09:00
|
מרמטכ''ל מה צורכי הבטחון של מדינתנו. אגב, בהר דוב והר חרמון גם לא גר איש. אז בוא ננטוש אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת לא צריך את חוות שבעה
שירתתי בהר דב,
ישראל,
19/09/04 09:35
|
שאתה קורא לה הר דוב. כל הגורמים הישראלים גם אומרים שהשטח לא שלנו אלא של סוריה (לבנון וסוריה טוענים ששייך ללבנון).
אנחנו שם רק כדי להרגיז כמה אנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הלו, יש שם מישהו?
שאול,
19/09/04 08:42
|
כל כך הרבה פעילויות נעשות בצורה בלתי מתקבלת על הדעת, איך זה שמפקד שעד לכך ,לא מוריד פקודה: לשנות לאלתר!, ? ? עיוורון? חוסר שליטה? אי איכפתיות? נורמות לקויות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ואני...
י,
19/09/04 08:32
|
כן, אני חיכיתי כל כך הרבה ימים לבואה של כתבה בעלת תוכן זה או דומה לו וזה על מנת להכפיש פני אחים חלוצים בעלי חזון שאותו מעוניינים מאן דהוא לקעקע... קשה לעממוד מול דמעת אם שמספרים לה סיפורים שהקר בינם למציאות כל כך רחוקה .... גם אני הייתי חשוף לא פעם לכדורים שורקים, חיים, ללא שכפ''ץ ולא סיפרתי לאמי אף פעם.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותך להתנהג בטיפשות
דב יוסף,
אריאל,
19/09/04 09:36
|
|
 |
39.
בזמנו שמרתי על 20 משפחות.
מילואימניק,
19/09/04 08:26
|
בקיבוץ כיסופים ואף עלינו על מוקש. זה היה בסדר היו שם פי 20 משפחות, אבל מה שחשוב השמאל היה בשלטון. כן רבותי מסתכנים עבור יהודי אחד אפילו הוא מפגר. קל וחומר מיישב הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני כהורה לא הייתי מסכים לכך!!
אלי,
19/09/04 08:22
|
ליבי עם ההורים ששולחים את בניהם להיות בשר תותחים למתנחלים הזויים!! מוטב שהבן יבכה ולא אתם!! אל תשלימו עם שערורייה כזו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז שהבן שלך...
ארז,
19/09/04 09:06
|
יהיה סרבן וישב בכלא. אתה כנראה לא ראוי למדינה ולצבא שכאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיפה אתה ישבת ארז ? באפסנאות?
צדק,
19/09/04 13:48
|
|
 |
ארז,חזרת??
רונן,
19/09/04 09:56
|
ואתה,צבא עושה?? עם כל-כך הרבה תגובות,לא נראה לי שנשאר לך זמן לזוטות כמו מילואים או עבודה. אבל להטיף ולשלוח לאירופה כל מי שלא חושב כמוך ,את זה אתה יודע לעשות . אבל לא נורא את הקראוונים יפנו,הורים שכן שלחו את ילדיהם לצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אני כהורה לא הייתי מסכים לכך!!
רמי,
19/09/04 08:18
|
ליבי עם ההורים שצריכים לתת את בניהם כבשר תותחים למתנחלים הזויים ולצבא שתומך בהם ומגן עליהם! אני הייתי אוסר על בני לשרת במקום כזה! מוטב שהבן יבכה ולא אתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחליט מהר, אתה רמי או אלי??
ל"ת
המשקיף,
19/09/04 10:01
|
|
 |
36.
האמבטיה
אלוני,
צפון,
19/09/04 07:44
|
מה לא היתה לחיילים אמבטיה? והם בטח נסעו במכוניות רגילות בלי מיגון כמו המתנחלים? מילא האמהות ד''א מה עם האבות הם לא חושבים? יאללה חוזרים לפולניה לפריץ ולכלב שם לא היו הבעיות הללו שם היתה אמבטיה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הם מבצעים את רצון שליטינו ! ה
אריה,
19/09/04 07:34
|
|
 |
34.
ברור למה הוצאות הבטחון גבוהות?
ל"ת
דוד,
עולם שלישי,
19/09/04 06:10
|
|
 |
33.
שר ביטחון רדוד חשיבה..........
ישראל..........,
19/09/04 05:46
|
עוד לא היה לנו שר ביטחון קהה חושים שיטחי ורדוד חשיבה כמו זה האחרון שאפילו את שמו אין לי חשק להגיד.....נפגשתי איתו מקרוב האיש חסר נימוסים כבד פה וחסר כל יכולת להסביר דבר אלמנטרי....אז מה רציתם שיקרה לילדים שלכם עם כישלון כזה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל, אתה איש חשוב
חהחהחהחה,
19/09/04 10:03
|
|
 |
32.
כל הכבוד להורים
רימונה,
19/09/04 05:40
|
כל הכבוד לך אמא של חייל. על כך שלא נתתם לביזיון הזה להימשך מבלי שתתריעו עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הטפשות התגייסה וההגיון השתחרר
עוזי,
קרית אתא,
19/09/04 04:49
|
זה לא סוד שהצבא בשטחים הפך לחברת השמירה של המתנחלים והם עם ההשפעה שלהם במסדרונות השלטון מצליחים לארגן לעצמם כל מיני שרותי שמירה כבקשתך. אחד הבונוסים שמדינת ישראל תרויח מתהליך ההנתקות יהיה שבסופו של דבר הצבא ישתחרר מהנטל המושחת הזה ויתפנה להתעסק בדברים חשובים יותר מאשר לשמור על חבורת מתנחלים נגועי יוהרה שחושבים שאלוהים שלח אותם להיות סדרני העבודה של חברת השמירה על ארץ ישראל. דרך אגב רב אלוף יעלון יש לי 2 קרוונים בחצר שלי בקרית אתא מה דעתך לארגן לי צוות חיילים שישמרו לי עליהם , גם אני רוצה , מה רק להם מגיע? ואם כתשובה למה לא מגיע לי ישלף הטיעון הביטחוני אז נא לעשות את מאזן ההרוגים בתחומי הקו הירוק ואז נראה היכן באמת אנחנו זקוקים לשמירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזי - אתה צודק 100% !!!!
ל"ת
אחת,
19/09/04 13:50
|
|
 |
מה ההבדל...
ארז,
19/09/04 09:07
|
בין ה''מתנחלים'' ובין מי שיושב בתוך הקו הירוק? למה אסור להסתכן בהגנה על הראשנים ומותר להסתכן בהגנה על השניים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השטחים הם שטח כבוש
ספי,
19/09/04 09:49
|
גם מבחינה ישראלית כל השטחים שנכבשו ב-67 להוציא ירושלים ורמת הגולן מעולם לא סופחו, תודה לאל, לישראל. חלקים גדולים בעם (כולל ראש הממשלה וסגנו) כבר הבינו שהשטחים רק מזיקים לישראל - הוצאות האחזקה שלהם עצומות, הנזק המדיני איום ונורא והם גובים מאיתנו מחיר דמים. המקרה הנןכחי מראה איך 37 שנות כיבוש הורידו את ערך חיי אדם לערך של 2 קרוונים ו-2 עמודי חשמל. ילדינו יקרים לנו יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
למה אמא שלי לא באה לביקור?
ל"ת
טרומפלדור יוסף,
19/09/04 04:38
|
|
 |
טמבל
ח,
19/09/04 07:32
|
|
 |
29.
זה מחיר הרצון לפנות
חגי,
תל אביב,
19/09/04 03:32
|
החילים לא שומרים על מתנחלים ולא מתכוונים לשמור שלא תטעו לפי פקודה הם שומרים שם כדי להלשין על מתנחלים שיבואו להקים שם משהו (תודה לשמאל ולשרון הטיפש) אנחנו קיבלנו פקודה דומה במצפה יצהר בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות שלך
שמאי,
צפון,
19/09/04 20:46
|
לא נכון אתה טועה אין לזה קשר להיתישבות אלע לאינטרסטים שיושבים בראש הגזרה הזאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלשינים של שר הבטחון
דברת,
19/09/04 09:33
|
זה ממש מתאים לשרון/שר הבטחון, לשים חיילים על 2 קרוונים יא- עני, אבל למעשה שמים עין על תנועת המתנחלים. כיסוי תחת ממש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי זה קרה
אורי,
תל אביב,
19/09/04 10:17
|
הפקודה היתה ברגע שמגיע ציוד או מתנחלים להודיע בקשר מייד ולעכב לא היתה שום פקודה אחרת !!! קראו את תוכן הכתבה לא שמרו על שום בן אדם מלחמות היהודים בשימוש בחילים. שר הבטחון ושרון אתם בושה לאומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עד מתי כתבים יתעסקו בשטויות???
ל"ת
אזרח למען צה''ל,
19/09/04 02:16
|
|
 |
27.
תבוסתנות ברגעי-אמת.
אהרון,
אילת,
19/09/04 02:01
|
לדעתי,לו היו נותנים פתחון פה להורים ואמהות לפני קום המדינה כמו שנותנים בעשר השנים האחרונותל''הורים מודאגים'' עדיין היינו מתדפקים על דלתותיה . בזמן שכולכם משמיצים את הצבא שבד''כ מגן עלינו ומודאגים עבור הבנים, עשרות אלפים מסרו את חייהם ללא הסוס בהקרבה ואומץ כדי שאתם ,הבנים והבנות שלכם יחיו עכשיו. אך כשמגיע תורכם להקריב , אתם רוצים לשבור את הכלים [לא נכתב בהכללה גורפת].
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהרון??
אמיר,
19/09/04 09:52
|
יש הבדל בין מלחמה צודקת על הבית לבין שמירה על רבע קראוון ,אבל אני לא מתפלא ,סביר שמילואים הם מילת גנאי בשבילך,נורא קל לשלוח אחרים לבצע את העבודה לטובת האידאולוגיה שלך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
של נעליך מעל רגליך
ספי,
19/09/04 09:51
|
כשאתה מדבר על אנשים שנלחמו על הגנת !!! המדינה ולא על הגנת 2 עמודי חשמל וקרוונים של מתנחלים הזויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שומרים על ארצנו הקדושה
צרויה קמחי,
קרית ארבע,
19/09/04 01:53
|
בע''ה הקרוואנים נמצאים בארץ ישראל הקדושה ולכן לא חשוב אם יש שם אנשים או שאין. החיילים שומרים על אדמת הקודש של העם היהודי מפני הפורעים הפולשים הערביים שרק זוממים להרוג אותנו חו''ח ולגזול את אדמתנו הקדושה והיקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמרי את על עצמך - גב'' צרויה !
ל"ת
מישהיא,
19/09/04 13:53
|
|
 |
צרת מוחין - תעמדי את ותשמרי ..
ירון,
19/09/04 10:23
|
על הגרוטאות העלובות שאתם מפזרים ומטנפים את אדמת הקודש . נמאס מכם ! תעופו לנו כבר מהעיניים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון יותר:
אייל,
19/09/04 16:32
|
|
 |
נעמיד חייל ליד כל עץ בא''י
אורה,
די לחושך,
19/09/04 10:09
|
כדי לשמור על הארץ הקדושה. נעמיד חייל ליד כל אבן, לשמור על א''י הקדושה. מטומטמת!!!!!!!!!!!!!!! חיי אדם יותר קדושים. אם קיפוח נפש דוחה שבת שהיא קודש הקודשים לעם ישראל,על אחת כמה וכמה קיפוח נפש דוחה אבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הבית שלי בא''י. אשאר בבית וא
אריה,
19/09/04 08:28
|
גם הבית שלי בארץ ישראל. (אמנם, אבוי, בתוך תחומי הקו הירוק...) אני אשמור על הבית שלי שהוא חשוב לא יותר אבל לא פחות מהקרוואנים, ואת תשמרי על הבית שלך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צרויה מותק
המישהוא השלישי,
חיפה,
19/09/04 08:22
|
צרויה מתוקה, כולי צער על חוסר יכולתך לראות את הנולד, ארצנו הקדושה אינה מקדשת, גם לפי מקורותיך ואמונותיך, קורבן אדם! האם באמת נראה לך שעם ישראל יוכל לשגשג ולהיות ''אור לגויים'' כשהוא משקיע את חיי בניו בשמירה על 2 קרוונים נטושים ? אה, וגם 2 עמודי תאורה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צרויה זו צרה
פסיכיאטר,
19/09/04 04:20
|
נו, איזו תגובה כבר אפשר לצפות ממישהי בשם צרויה, מקרית ארבע. בטח יש לך גם כובע בצורת סיר לילה על הראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת
עודמישהו,
19/09/04 03:09
|
אנשים כמוך שייכים לתקופות בהן שטפו לאזרחים את המוח. חשבתי שנכחדתם מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רצית קרבי, קיבלת. מאוחר לבכות
Yossi V,
19/09/04 01:30
|
נתת את בנך על מגש של כסף לידי צבא הכיבוש המסתכן בהרפתקנות, ומכאן ואילך זה כבר לא לשיקול דעתך, אם יקרה. תארי לעצמך שכל הורה יקבע מה מתאים לו או לבן שלו לעשות בצבא.
אין דבר כזה צבא על תנאי. שלחת את הילד לקרבי, היית גאה בשלבי התקדמותו ביחידה, עכשיו תאכלי בשקט את פירות העץ ששתלת.
אולי לדעתך אם יקרה, צריכה כל אם לשלוח את בנה לקרבי עם רשימת הסתייגויות ותנאים לשרות. לא, אין דבר כזה 'קרבי דה לוקס'. לא את תקבעי איפה בנך יהרג.
ועל כך נאמר ''סוף מעשה במחשבה תחילה''.
עכשיו גם תוכלי להעריך ולכבד את ה'סרבנים' והוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
סרבנות זו עבריינות
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
19/09/04 01:29
|
סרבנות היא עבריינות. רק מקרים קיצוניים דורשים סירוב של פקודה. אותם מקרים קיצוניים הם מקרים הקורים בשטח בזמן אמת ואין דרך אחרת להתמודד איתם מלבד סירוב. זהו לא המקרה, יש לנו מדינה דמוקרטית ויש לפעול בדרכים חוקיות. מי שבוחר לסרב מבחינה מצפונית צריך לזכור כי מדובר בעבירה שגובלת בבגידה במדינת ישראל והעונש על עבירה זו לפי החוק יכול להגיע לעונש מוות. אסור לעודד עבריינות וסרבנות מכל מסגרת שמאל או ימין. מי שמטיף לסרבנות-יש לעצור אותו על הסתה והמרדה. כל החלטה בצבא מגיעה מהדרג המדיני-בטחוני שהוא פוליטי. אז זהו..עכשיו נסרב לכל פקודה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
את הפקרת את בנך בחינוך גרוע .
אביב,
כדי לקרא -,
19/09/04 01:18
|
היית שם בכיכר, אמא שלו, היה גדול את וכל החברות שלך מהשמאל. אני אוהבת אותך, את בחורה כלבבי אז איך זה שאת שולחת אותו לקרבי? אם אין לך ילדים למלחמה מיותרת מה את מבסוטה שהוא הולך לסיירת? וכשהוא מקבל זימון לקורס טיס למה את מרגישה כאילו זכית בפיס? וצריך לצאת מהשטחים והלאה הכיבוש אבל שרק שרק יעבור את הגיבוש… הרי את חושבת שזו מלחמה מלוכלכת אז למה, למה את נותנת לו ללכת?
את רוצה להוכיח לימין המתלהם, שהבן שלך תורם לא פחות משלהם.. כן, בתור אמא של קרבי תהיה לך מילה חכי איזה כבוד יעשו לך כאימא שכולה… תהיי כנה עם עצמך, אמא יקרה ושאבא גם יגלה קצת כנות נדירה כשהילד קרבי, למי בדיוק הוא תורם לביטחון המדינה או לאגו שלכם?
אז עזבו, כולו בן ח''י שנים, באמת ועדיף בן ח''י חי, מבן ח''י מת אז שלא יהיה עלה התאנה של אמא ואבא שייקח את החיים באיזי, בסבבה שיגיד שיואו, מדאים, שיגיד מאמם שיידע להבדיל בין אקסטזי לאמ.אנד. אמ שיעשה פירסינג בטבור, שיגדל שיערו פרע ואם בא לו לתרום – שיתרום זרע
שיעריץ את סטף ורטהיים, והחברה שלו שישבור לב של מישהי, שהיא תשבור את לו שיילך לו לקומונה, או לאשראם או לגרעין ואת תראי אותו בגאווה לשמאל ולימין: תראי הנה הבן שלנו, והוא מורה חיילת, בשבילנו זה שווה כמו פאקינג סיירת הוללת. ואני אברך אותך, אחותי השמאלנית כי צריך הרבה אומץ להיות פה פחדנית.
כשליגלגת על הנהנתן אהרון אוהב הבחורים הגיע בנך על גלגלים הית משלמת מליון רק שיצא מהארון כאם שכולה קיבלת מהצבא מתנה יפה ספר כל שנה, ודגל המדינה אותם תשאי בגאון כשהנהנתן יצא מהארון
ואז תביני כי הישרדות היא מילת המפתח אלוהים את הנחותים לוקח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
defeatist
Bomer Hrris,
London,
19/09/04 03:04
|
We had them too. During the Blitz on London. When the best were fighting in the skies, the rats were writing bad poems
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מה היתה שם ? אסיפת הורים ?
גידי,
19/09/04 01:12
|
צה''ל מודל 2004. כל הורה מפונק יבוא לבקר את בנו ואגב כך יבקר את צהל ומשימותיו. כל אמא תחליט על מה ראוי לשמור ועל מה לא. ניסיתם לחשוב אולי חשוב שהחיילים יהיו שם כיון שיש חשיבות לנוכחות חיילים במקום למקרה שיהיה צורך להזניק חיילים לארוע חרום בסביבה הקרובה. מקובל בצהל לשמור על מבנים ולא תמיד הם מאוכלסים בבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא
שאול,
19/09/04 08:12
|
תגיד ,קראתה הכתבה? הרי נאמר שהחיילים לא מבינים מה ההגיון בשהותם במקום?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אולי במחסום זה יעצר המחבל הבא
איציק,
19/09/04 01:10
|
אולי המחסום חשוב ? אולי פיגועים לתושבי הנגב נמנעים בגלל מחסום זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-איציק
שאול,
19/09/04 08:08
|
אולי כן ואולי לא, מדווחים לך מהשטח מה התועלת בשהות החיילים במקום,ומה החיילים חושבים על משימתם,ואתה בשלך,כך לא נלחמים במחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה הפלא?
שלמה,
מרכז הארץ,
19/09/04 01:08
|
אחרי שלחיילי צה''ל ניתן פקודה בלתי חוקית בעליל להרוס את בתיהם של יהודים ולגרש אותם מנחלתם וכל זה במהלך שרות חובה - אין להתלונן על כמה פקודות מוזרות נוספות המסתובבות בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
גם לי זה קרה...
חייל נוסף,
19/09/04 01:06
|
אל תחשבו שרק הם שומרים על מוצבים ריקים.... לפני כמה שנים הייתי חייל בסדיר ושמרתי על יישוב, שאני לא מעוניין לציין את שמו , ביישוב היו 3 משפחות שמספר הנפשות לא הגיע ל 10. ביום שישי ניגש אלי נציג המשפחות ואומר לי שהוא הולך לעשות את השבת ביישוב אחר כי שם יש לו מניין לשבת. נדהמתי לשמוע שכל המשפחות עזבו את היישוב ונשארנו רק 4 חיילים. אז סגרתי את השערים והלכתי להיות עם שאר החיילים שהיו איתי. ביום שבת בבוקר היה לנו ביקורת של משטרה צבאית וראתה שאין אף אחד ששומר על שער הכניסה . הסברנו להם שאין אף אחד ביישוב ורק אנחנו ( החיילים ) נמצאים ביישוב. הם לא האמינו לנו. וכמובן חטפנו תלונה ונשפטנו כל אחד ל 28 יום בכלא. רק מגלל ששמרנו אחד על השני. אז לכו תבינו את הצבא של היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייל לשעבר, נטשת שמירה
דנה,
19/09/04 10:13
|
החיילים שומרים גם על עצמם ולא רק על אזרחים ומתיישבים. סגירת השער היא בעצם הפקרת החיילים שהיו בתוך הישוב. ובצדק העמידו אתכם לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד דבר..
חייל לשעבר,
19/09/04 10:31
|
אני הגעתי לשם כדי לשמור על חיי בני אדם !!!! ולא על רכוש של מתנחלים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נטשתי ...
חייל לשבר,
19/09/04 10:29
|
שמרנו אחד על השני.... כי במידה והיה קורה לי משהו ב ש.ג מי בדיוק היה מציל אותי הטלפון היחיד היה שם זה ישירות לאחד הבתים ביישוב ששם לא היה אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!
שאול,
19/09/04 08:04
|
אני מבין,בירוקרטיה במיטבה, כל אחד מבצע את מטלתו הקטנה,בלי להרים הראש ולראות עם זה משרת את מטרת הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
דוברת צה''ל - תתפטרי!
גיל,
19/09/04 01:03
|
איך יתכן שדובר צה''ל אינו מגיב לכתבה? יחידת דובר צה''ל אינה ממלאת את תפקידה ורבים בציבור אינו מאמין להודעות דוברת צה''ל. הגיע זמנך רות ירון לפנות את מקומך לטובים/טובות ממך. עשי עמנו חסד ולכי הביתה. אני מייחל שהתקופה בה הודעת דובר צה''ל היתה ''מקודשת'' תשוב במהרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוברת צה''ל אינה אשמה
ספי,
19/09/04 10:01
|
צה''ל ויעלון אשמים. אם הצבא מדרדר עד רמה כזאת , כיצד ניתן ליחצן אותו ? מה תגיד על הטמטום ? אולי היו בקרוונים סודות האטום של ישראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא נתנה תגובה ראויה
חמיייי,
עולם טבעת,
19/09/04 09:40
|
|
 |
האמנם?
שאול,
19/09/04 08:00
|
מה מביא אותך לחשוב שהחלפת הגברת תביא לשינוי לטובה? כנראה שאתה אופטימי יותר ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפך היא עושה בדיוק את תפקידה
מערכתי,
19/09/04 10:27
|
לפזר ערפל ולענות בדברי הבל חסרי משמעות. ממליץ לקדם אותה בדרגה. ככל שמתקדמים בדרגות עולהגם דרגת קהות החושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אני שמרתי שם ו...
ישראל,
19/09/04 00:55
|
יש שם ברכת איגום גדולה ולכן המחסום מוקם שם. כמו כן הבנים שומרים שם כדי למנוע מעבר מחבלים לבאר שבע והדרום. נכון שיש שם קראונים רקים אבל לא עליהם שומרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
??
שאול,
19/09/04 07:56
|
משהו כאן לא הגיוני, כעובדה, וזה מספיק חמור, החיילים לא מבינים מה מטרת שהותם במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הורים אדישים
שושו,
19/09/04 00:53
|
באותו ביקור הייתם צריכים לקחת את ילדכם אתכם חזרה הביתה או להחזירם לבסיס ולא להשאירם לסיכונים שמהם חששתם, מכתב לא יעזור, יבקשו מכם סליחה וישלחו חיילים אחרים בימקומם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חוצפה!
אור,
19/09/04 00:52
|
כדאי להורים לשמור את החששות לעצמם. החששות קיימים אצל כל מי שבנו משרת בצהל. אבל להערב שיקולים פוליטיים (וזה ברור..) ומתוך כך לערער על השיקולים הבטחוניים של מפקדי צהל זו טעות שפוגעת בצהל כצבא ההגנה לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה פינו אותם ?
ספי,
19/09/04 10:11
|
בטוח שצה''ל לא מפנה את חייליו מהיכן שלא צריך לפנותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיילים שם משיקול פוליטי
נווווווווווווו?,
כנסת ישראל,
19/09/04 09:41
|
ולכן הנימוק לפינויים הוא פוליטי.
החיילים לא נמצאים שם משיקול בטחוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עדיף לשלוח את הבנים לחו''ל
ל"ת
שם אין ציונות,
19/09/04 00:51
|
|
 |
13.
פשוט ביזיון, לשלוח לתקופה
טל,
19/09/04 00:33
|
|
 |
המפקדים הם בוגי ומופז
ל"ת
שוויג,
19/09/04 09:42
|
|
 |
12.
בושה וחרפה
אני מהמרכז,
בת ים,
19/09/04 00:27
|
אני קורא להורי החיילים להוציא מיד את ילדיהם משם פשוט לקחת אותם במכונית הביתה ולא לחכות לשום תגובה מהמפקדים מי שרוצה להחזיק במקום הזה שילך הוא בעצמו וישמור עליו 25 שעות ביממה לא 24 די להפקרות הזו כשפולשים לעזה או לגדה ונלחמים זה משהו אחר אבל לשמור על גבעה נטושה זהו צריך מיד לעשות לזה סוף שנה טובה לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בצבא חושבים שדם ילדינו הפקר
שושנהפרידמן,
19/09/04 00:24
|
ההורים אל תפקירו את ילדיכם תשארו שם עד שיפונה השטח כי צהל מבין רק את שפת כוח .
מאחר והבלגן בצהל חוגג, אין אמון במערכת הצבאית, שההורים יהיו בקשר רצוף עם ילדיהם החיילים כדי למנוע אסונות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל הכבוד להורים
יהודית,
19/09/04 00:23
|
אני גאה בהורים האמיצים שכתבו את המכתב. אין ברירה. חייבים להתערב אפילו אם הבנים יאמרו שאין ועד הורים בצבא. לאף אחד אין בנים ברזרבה!!!! אל תוותרו ודרשו תשובות מכל מי שאפשר. יישר כח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Good we need the rating
ל"ת
Maariv Editor,
hell on eart,
19/09/04 00:15
|
|
 |
8.
כל כך מרגיז ש...
הכועס,
19/09/04 00:11
|
שלמעלה לוקחים את חיי החיילים האלה כמובן מאליו כאילו למען שני עמודי תאורה שווה להקריב אותם. זה לא מה שישמור על ארץ ישראל השלמה. זה מה שיעשה דן טוב לאדמה. לשים את הבן של ריבלין, איתם ומופז לשמור שם, נראה מה יקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אמהות מחליטות על מה צהל ישמור
לא מאמין לכתבות,
19/09/04 00:02
|
זה ציוד צבאי ויש לשמור עליו. אם היה מופקר,היתה כתבה על בזבוז כספי משלם המיסים. כמובן, אם המחסום היה מערבית לקו הירוק הכל היה תקין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם
ספי,
19/09/04 10:05
|
כמה שווים שני קרוונים . האם אתה מוכן לסכן את הבן שלך בלשמור עליהם? האם לא ניתן להביא משאית ולהניח אותם בבסיס ? האם הם שווים כלכלית את מחיר אחזקת 4 חיילים בצבא אפילו חודש אחד? ואם כן האם לצורך זה מגייסים חיילים ומעבירים אותם טירונות וקורסים? מה ? צה''ל הוא חברת שמירה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-''לא מאמין''
שאול,
19/09/04 07:49
|
עלות מול תועלת, נא לחשב עלות עבודת החיילים, והאם לא כדאי בימקום- להפקיר ,או לחילופין להזיז הציוד למקום אחר, וכך לחסוך בעלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שכן האמהות צריכות.
עוזי,
קרית אתא,
19/09/04 04:57
|
כשמצב הענינים מתנהל בהפקרות כזו אז כנראה על האמהות לקחת פיקוד ולהחליט מה כן ומה לא וטוב שכך. מוטב שימנע אסון כתוצאה מהפקרות מאשר שאחרי אסון נראה את חבורת המצטדקים מנסה להצדיק את השיקול המטופש ששקלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מי הביא לכאן את הצלפים והנשק
ל"ת
תשאלו את פרס,
18/09/04 23:58
|
|
 |
מי נתן להם חגורות נפץ?
ל"ת
מתנחל,
אדורה,
19/09/04 09:43
|
|
 |
נמאס מהשטויות שלכם
ע,
19/09/04 08:43
|
גם בעזה שבמצור נכנסים היום כלי נשק תפסיקו עם השטויות של מי נתן להם נשק .אם הם לא יצליחו לקנות מיהודים הם ייצרו בעצמם תתיחסו לבעיות ולא לססמאות טפשיות ולא רלבנטיות.הועלתה כאן בעיה קיימת וכואבת של חוסר מחשבה ושיקול דעת צבאית תתיחסו ועל תעלו טענות חסרות הגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם פרס?
עוזי,
קרית אתא,
19/09/04 05:04
|
תחליפו את התקליט השחוק הזה, עצם הישיבה שלכם בשטחים מביאה את האסון הזה עלינו , צאו משם ושחררו אותנו מהנטל שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן-עוד פעם
מתנחל,
19/09/04 08:58
|
כן,עוד פעם ועוד פעם,עד שתבינו איזה אסון הבאתם עלינו עם הסכמי אוסלו האידיוטיים שלכם.ותפסיקו להאשים את המתנחלים על כל מה שזז פה, אני די בסדר בהבנת הנקרה ולא הבנתי מהכתבה שהחיילים שומרים על מתנחלים או על קרואנים של מתנחלים, זה ציוד צבאי של מחסום צבאי וכנראה שהצבא החליט שצריך לשמור עליו ולשמור על נוכחות במקום אז במקום להתבכיין לאימא,שהחיילים היו מבקשים אמצעי מיגון נוספים ואולי לשנות נוהלי אבטחה ולהתאימם למצב החדש-או שבעצם,זה הכל בגלל המתנחלים אז למה לטרוח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את האסון אתם הבאתם
ספי,
19/09/04 10:10
|
בישיבתכם בשטחים. האם ידעת את מנהל הבנק שלך שאתה עומד להתעשר ? יאללה תתחילו לארוז. אנחנו משלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לספי
מתנחל,
19/09/04 13:59
|
אי אפשר לנהל איתכם ויכוח ענייני,אתם ישר שולפים טיעונים דמגוגים ומגוחכים. למה ישיבתנו ביש''ע היא שהביאה את האסון?אולי מי שהביא את האסון זה זה שהקים קיבוצים ומושבים על אדמות ''גזולות'',העניין הוא שעד שהבאתם לכאן כנופיות חמושות -על אף האזהרות שלנו, יכולנו להתמודד עם האיומים, אך אתם ממשיכים לא להקשיב ולהאשים את כולם בטעויות שלכם, די שבו כבר בשקט ותנו לנו לחיות את חיינו, תתפלאו ,גם אנחנו חיים חיי שיגרה ולא חושבים כל היום על א''י ועל פוליטיקה וגם לא על כספי הפיצויים, שדררך אגב אם ינתנו לי,אקח אותם ואברח כמה שיותר רחוק מטיפשים כמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולכן אתן אותם לך בלב כמעט שלם
ספי,
19/09/04 15:31
|
אני מבין שויכוח ענייני הוא ויכוח שבו אני מקבל את הטיעונים שלך. ויכוח עינייני הוא ויכוח בו ציוני זה מתנחל ושמאלני הוא אוכל סושי. ויכוח ענייני הוא שאני אסכים שהציונות הדתית בצרוף תנועות המחתרת הם הם שהקימו את המדינה ושגולדשטיין, פופר, יגאל עמיר ואברושמי הם ל''ו צדיקים. אל תלמד אותי מהו ויכוח ענייני. טיפש..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הורים לא פוליטיים ?!
לא פוליטי,
18/09/04 23:57
|
אכן מכתב לעיתון ולאינטרנט וכו כמובן לא פוליטי . שהרי הכל טובת הבנים בלבד ולכן לא רק הרמטכ''ל ואלוף הפיקוד יזכו לקיטון של צוננים אלא שמדובר בענין פוליטי מן הסתם מדובר על שמירת חייהם של כמה יפים מצפון ת''א ? ולכן לא הכל כאן פוליטי מהכותרת באתר ועד למכתב ההורים הלא פולטיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לא פוליטי
ספי,
19/09/04 10:07
|
ואכן הטימטום כאן הוא פוליטי. ממשלה וצבא שמפקירים חיי אנשים על שמירת קרוונים ריקים (שנדמה לי שהצבא פחד שהמתנחלים יתנחלו בהם) זה פוליטי וזה טימטום. טימטום פוליטי !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שמירה מיותרת
דמח,
18/09/04 23:51
|
אמא יקרה, את יודעת כמה חיילים שומרים על אתרים מיותרים, וצמתים חשוכים. לפחות במקום בו נמצא בנך יש 2 עמודי תאורה. אפשר להקים חטיבה שישמרו במקומות יותר חיוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נועד למנוע מעבר מתאבדים
יוסי,
19/09/04 01:03
|
|
 |
תגובה ליוסי
שאול,
19/09/04 07:40
|
נראה כי לא הבנתה הנכתב, הכותבת מתריעה כי החיילים מבזבזים את זמנם במקום, הרי אפשר להשתמש באותם חיילים למשימות חיוניות יותר, של מאבק במחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעשו גדר
עוזי,
קרית אתא,
19/09/04 05:01
|
שיעשו גדר ואז נוכל לשמור בתנאים יותר הגיוניים ולא נציב את בנינו כמטרות ניחות לאיזה צלף מזדמן וכבר היו דברים מעולם , חבל שבמחסום שבו נהרגו 13 חיילים לא היו לפני המקרה הורים שיתריעו כמו שעכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
סרבו פקודות בהמוניכם
אבי,
כפר סבא,
18/09/04 23:44
|
חיילים !!!
סרבו לפקודות מסוג זה בהמוניכם.
אם זה ענין פוליטי שיבואו הפוליטיקאים לשמור שם.
אם זה ענין פיקודי גבוה שיבוא אדון בוגי יעלון לשמור שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש היתר מהרבנים לסרב פקודה
ל"ת
סו,
19/09/04 10:25
|
|
 |
סירוב
לא מתנחל,
מדינת ישראל,
19/09/04 11:22
|
אכן, סירוב להכנס לשטחים מתבקש. לא שומרים על מתנחלים, על מאחזים ועל קרוונים. לא מפנים מתנחלים - מבחינתי שישארו שם. רק סירוב המוני, עקבי ומוחלט יביא את הצבא להקיא את הפקודות הלא חוקיות והלא הגיוניות שהוא מקבל מגורמים פוליטיים מסויימים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן סרבו פקודה!!!
יוסי,
19/09/04 01:06
|
חילים יקרים סרבו! סרבו גם לפנות מתנחלים - תשאירו את זה לפוליטיקאים. וברצינות: אם כל חייל יסרב על מה שנוגד את השקפתו הצבא יתפורר לנו בין האצבעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרבנות..
אור,
19/09/04 00:53
|
|
 |
2.
תגובת צ.ה.ל תבוא...לאחר האסון.
אב שכול,
לא רלוונטי,
18/09/04 23:41
|
והיא תהיה ( בערך כך):'' בינכם היה גיבור,צ.ה.ל יזכור אותו לעד..ומסיבות בטחוניות אסור לנו ( אנו מאד רוצים אבל אסור לנו..)לפרט את המניעים להימצאות בינכם באותו מקום.. אבל אנו נחקור לעומק את כל האירוע.. קצינת נפגעים תהיה איתכם בקשר..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
Everything is politics
MOSHE,
18/09/04 23:14
|
Let face it - all is about politics, sometime smart sometimes stupid - but it's all politics.
הגב לתגובה זו
|
|