 |
143.
לא מתפלא כלל
ממורמר,
מרכז,
25/09/04 22:20
|
אדם כגון זה, אם יורשה לי לכנותו אדם, פוגע בכל המוסכמות של חברה מתוקנת, ואף סותר את האידיאלוגיות המוצהרות של מפלגתו (לפחות כך נטען).
מסקנה: מפלגה זו חיה בפיצול אידיאליות מתמדת, לא נראה שהם ראויים להתייחסות מיוחדת, פרט להמלצתי לעבור לממשלת אש''פ - שם הם יקבלו הרבה יותר מנדטים...
שנה טובה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
דור תהפוכות...
ממורמר,
מרכז,
25/09/04 22:12
|
אמרותיו המרות והמנבאות שחורות של האדם השפל פורז בפרט ומפלגתו המגבה אותו והמאופיינת באמצעות אידיאלים כגון אלו בכלל, מחייבות כל יהודי באשר הוא לדאוג ולהתפלל לנפילתם המהירה של מפלגה זו וכל חבריה/תומכיה. מפלגה כגון זו, המכילה זורעי חמס ושנאת חינם בין אדם לחבירו באשר הוא אדם מאמין, מקבילה לאחת התקופות השחורות בעם היהודי...!
העצוב והמדאיג ביותר הוא, שאנו מפחדים לערוך השוואה ולו לרגע קט בלבד, בין מפלגה זו למפלגת פראי-האדם - ''הנאציונל סוציאליזם''.
אנא, ינסה כל אדם לערוך טבלה במוחו על הדומה/השונה בין מפלגות אלו, פרט לעובדה שאת הנאצים אנו מכנים פראי-אדם/פושעים, וכן שמות המפלגות שאינן דומות...
באיחולי ברכה לשנה טובה ועתירה באהבת-חינם, שלום בינינו (!), ובהגשמת המושג המוכר ואינו מיושם: ''חיה ותן לחיות''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
גם אויל מחריש לחכם יחשב 'משלי'
ל"ת
אלי,
21/09/04 22:46
|
|
 |
140.
שתם שאלה... פריצקי יהודי?בדוק?
ל"ת
במחשבה שניה,
21/09/04 22:31
|
|
 |
139.
לך הביתה לא נצביע יותר עבורכם
ל"ת
דבורה,
כוכב יאיר,
21/09/04 21:57
|
|
 |
138.
merry antuant
ל"ת
helen,
21/09/04 20:26
|
|
 |
137.
שינוי- הפסדתם את קולי
מצביע שינוי,
ת''א,
21/09/04 00:28
|
שכחתם את המצביעים ממעמד הביניים כשחתמתם על תקציב הפוגע בהם. שכחתם את הסטודנטים כשנמנעתם בהצבעה על הורדת שכר הלימוד (אותה הבטחתם לפני הבחירות), שכחתם את החיילים שכה רציתם להגדיל את מענק השחרור שלהם לפני הבחירות...שכחתם ששחיתות זה דבר שלילי, נמוג מזכרונכם שזה לא מוסרי לשקר לבוחרים. הפכתם לש''ס- רק בלי התחפושת. לפיד ופורז- התביישו לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
השר פורז-פרופיל
דול,
ג'ילבון,
20/09/04 19:02
|
1}השר פורז לא פתח את הפה בפרשת פריצקי כיוון שחשש לפלוט דברים שהוא עשה כיוון שוודאי היה מגיב אם היה נקי לגמרי 2}השר פורז הוא אנטי להכעיס ולא בגלל ''אידאולוגיה מוצקה'' והאמירה של מי שלא רוצה אותנו שיחליף אותנו מראה שהם באו לעורר ריבים ולכסח ולא להתגמש ולהסתדר עם כולם וזו אמירה של בריוניות ארית 3} גם ליהודי מותר להיות אנטישמי'' לגוי פשיטא שמותר ואף צריך? אוכל צדפים וביצי חזיר שכמוהו 3
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
אמר רבן שמעון בן גמליאל
הלל צעירא,
ציון,
20/09/04 12:19
|
לא היו ימים טובים לישראל כחמשה עשר באב וכיום הכפורים, שבהן בנות ירושלים יוצאות בכלי לבן שאולים ... וחולות בכרמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
שינוי=גזענות+אנטישמיות
חץ,
מרכז,
20/09/04 07:53
|
שני ז ר י שינוי ידועים כבר בנפיחויות האינטלקטואליות שלהם[זה לא אומר שלשאר חבריהם חסר מן התכונה הזאת] .לא ברור,כיצד הצליחו להתגנב לארץ היהודים?איך הצליח להשתחל לכת שלהם התימני בעל הגוון הכהה.הוא דווקא נראה בסדר ונשמע נורמלי. אם המפלגה הזאת תתקיים גם בבחירות הבאות אזי עם ישראל בבעיה חמורה.הם יגרמו להגדלת הפער והיחס של גויים לעומת יהודים.אני מציע לתת להם אוטונומיה תרבותית ולהגדיל את כמות לוחות השחמט, שלא ישתעמם,אותו בעל הפה הגדול, שמתעוות לו בשעת כעסו,ויוכל לשחק סימוליטנית נגד שאר חבריו במפלגה- בשעה שאינו מוצא עניין ביהודים בשעות התפילה שלהם. מעניין מה אוכלים שני השמנים האלה שהם מתכרפנים מידי פעם בתדירות כל כך גדולה? אסיים בדברי השר ההגון והמכובד עוזי לנדאו כלפי ז ר י שינוי:אתם מטורפים,מופרעים. אתם אנטישמים. ואוסיף גם:אתם גזענים עלובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
איך יכול להיות?
עינת,
בארץ,
20/09/04 04:09
|
כל כך הרבה רוע, טימטום ורעל באדם אחד? אילו היו מחלקים את ה''תכונות'' האלו בין 100 איש, עדיין היו רשעים מעל לממוצע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
ומה השרים הטיפשים לא מבינים?
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:11
|
שאם יקבלו את עצתם יהיה צורך לבנות הרבה בתי כנסת!! במקום בתי הכנסת הארעיים. האם לזה חותרים הקו קלאס קלאן? לא הם פשוט מטומטמים. וירוס הגיזענות אוכל להם את האיי קיו!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר מזמן נגמר להם הIQ
ל"ת
I,
Q,
22/09/04 13:10
|
|
 |
131.
הצ'אנס של אורלב
הדר,
20/09/04 00:02
|
עכשיו ההזדמנות של אורלב להראות מנהיגות. לדרוש התפטרות או התנצלות של פורז, ופיטוריו מן הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
Shinui = END OF ISRAEL
ל"ת
amirush,
19/09/04 23:10
|
|
 |
129.
REMOVE PORAZ NOW !!!
amir,
19/09/04 23:08
|
|
 |
128.
למה עושים עניין מעופר שכטר ?
ארנון,
מרכז,
19/09/04 22:35
|
|
 |
127.
תתבישו לכם בוחרי שינוי
ל"ת
דני,
רמת השרון,
19/09/04 21:37
|
|
 |
126.
פורז ולפיד רעים ליהודים
נתן2000,
19/09/04 19:11
|
אם בזמנו נתניהו היה טוב ליהודים, הרי אין ספק שהיום פורז ולפיד רעים ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שפוי
אהובה,
שרון,
19/09/04 20:10
|
להציג פתיחת מתנסים לתפילה לקהילה כפעולה שלילית - חברה - זה לא נורמלי - איפה הוא חי? הוא מייצג מישהו? הוא פשוט לא נורמלי, אין להתייחס לדיבוריו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מה היתה אומרת על לפיד הסבתא של
יאיר,
19/09/04 19:03
|
אם פלשתינאים עניים בעזה הזכירו לטומי לפיד את הסבתא שלו, במי היתה נזכרת הסבתא של טומי לפיד כאשר היתה רואה ושומעת את שינאתו של נכדה ליהדות ???
היא ודאי היתה נזכרת בשונאי היהודים למיניהם, שהכירה כל-כך טוב מקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
לשר אסור להיות מטומטם
פרשנדתה,
19/09/04 18:53
|
כל מי שבחר בפורז צריך להתבייש. הפיקו לקח לקראת הבחירות הבאות. חתימה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוק לא אוסר על מטומטמים להיות
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:05
|
שרים. אבל השכל הישר אוסר על המצביעים להצביע למטומטמים!!!!!!!!!!!!!! ולעם קצת מטומטם מגיע כמה שרים מטומטמים. פשוט כדי שיהיה יצוג בממשלה גם לנציג שלהם, דמוקרטיה במיתבה. אפילו המטומטמים מיוצגים בהרחבה, בכנסת ובממשלה!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
חמור מאד
נע,
19/09/04 18:32
|
דבור כמעשה. דבריו של פורז חמורים מממעשי פריצקי. הם על הגבול הדק של הסתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
פורז אינטילגנציה בגרוש
דן,
19/09/04 18:26
|
אם זו אינטילגנציה שינוי אז אני בטוח לא בוחר בהם ,פורז יותר מידי פשוט לפוליטיקה הישראלית . חבל שאחד כמוהו ימשיך לייצג את שינוי,במו ידיהם מכינים הם את קבורתם. ופורז הוא הקברן של שינוי. זו האמת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
''ספין'' קלאסי
אריאל,
חיפה,
19/09/04 18:18
|
על פי הכתבה נפתחים בימים הנוראים בתי כנסת ארעיים במתנ''סים. שינוי מתנגדת. במקום להתווכח עימה, מה שצריך להיות פשוט לכל מי שאינו ח''כ כץ, הוא עונה: ''שינוי עושה מעשים חמורים הגרועים יותר מהאנטישמיות בחו''ל...''. פורז עושה את השגיאה הקלאסית - ועונה לכסיל כאיוולתו. התוצאה: כולם כבר שכחו מן השטויות של כ''ץ, בוודאי שכחו מן השאלה שבמחלוקת (בתי כנסת במתנ''סים) ועכשיו כולם עסוקים בפורז וב''אנטישמיות''. במחשבה שניה, אולי כ''ץ עשה את זה בכוונה, מה שאולי הופך אותו לפיקח. את החכמה עודני מחפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש,באמריקה הנוצרים מעמידים
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 03:01
|
את הכנסיות שלהם לצורך תפילה של יהודים.(רפורמים וקונסרבטיבים). ולא חושבים שהיהודים שיתפללו שלם יטמאו את הכנסיה!!!!!!!!! אז יהודים לא יכולים להתפלל במתנס??? בגלל זה גם בוש איתנו. והדתיים האמריקאים איתנו, ממש ציונים!!! הפסיקו את השסוי נגד ש''ס!! והפסיקו את ההסתה האנטי דתית!!! והפסיקו את ההסתה הגיזענית!!! אתם מעוררים בחילה!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשיים בהבנת הנקרא?
אריאל,
חיפה,
20/09/04 07:35
|
גידוף אינו תשובה, בעיקר כשנראה מתשובתך שלא טרחת לקרוא את תגובתי. וכי כתבתי שאני מתנגד לשימוש במתנסים כבתי כנסת בימים הנוראים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
לאף אחד אסור להיות מלא בשנאה
באמונתו יחיה,
19/09/04 18:17
|
אנטישמיות גזענות הומופוביה שוביניזם שנאת הדתיים השפלת עם אחר
כולם באו מאותו המקור ואסור שיהודים , או גויים יחשבו שמשהו מהדברים הללו מותרים באם זו גזענות או הומופוביה או אנטישמיות או שנאת דת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
אוייבי העם היהודי!!
צברי אחד מהעם,
19/09/04 18:05
|
לאורך כל היסטוריית העם היהודי מזה מאות ואלפי שנים...יהודים *מבני עמנו* היוו חלק די *ניכבד* מאוייבי העם היהודי!!לעיתים די קרובות,....**בשם ליגטימציית הישתייכותם לעם היהודי** *יהודים אלה* שימשו ועדיין משמשים כמנוף להיתקדמות האנטישמיות בעולם!!יש הטוענים ובצדק ש*ארסונל הנשק* שלהם קטסטרוסי יותר מכל אוייבי ישראל והעם היהודי!!הם חושבים בציניות מוחלטת ש**ליהודים מותר להיות אנטישמי**!!!....תעודת ענייות למדינת ישראל וממשלת ישראל ששר בממשלתה מהווה חלק *מבני עמנו* המנצלים את **ליגטימצייה הישתייכותם לעם היהודי**,.....ובצינית אנטישמית מובהקת (הוא) מכריז **שליהודי מותר להיות אנטישמי**!!!!נוכח **השינוי** הגדול,אנו העם היהודי נתייחס לסוגיית **השינוי* כבר בבחירות הבאות!!!....עד אז אנו מפצירים בראש הממשלה שרון לפטרו לאלתר!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך לפאר את פורז..........
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 02:55
|
צריך להקים קואליציה: ליכוד, עבודה ,חרדים. קואליצי הכי מכובדת בעולם. קואליציה של שיתוף לא של פרוד ושיסוי. יש לזרוק את הקו קלאס קלאן החוצה מהממשלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל כך פשוט ובלתי נמנע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
פורז כותב את התשדירים של ש''ס
אלי,
19/09/04 17:53
|
לא כ''כ מובן למה פורז עסוק בכתיבת תשדירי הבחירות של ש''ס לכנסת הבאה.
ממפלגה שאמורה להלחם בכפיה דתית פורז חושף את עצמו כראש מפלגה שהיא פשוט אנטי דתית.
הרבה רוצים לשפר את מצב הכפיה הדתית, מעטים באמת רוצים להלחם בדת היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
תפסקו יבאו יום בכול החילונים
geny,
ברזיל,
19/09/04 17:49
|
אם תמשיכו כך אתם היאדיותים הישראלים בהחרדים יכלו אותכם להרוחת בוקר , וחילונים יברחו מיפאו לא חסק הרבה חכו חכו חכו . בי אני כבר מחכה ליום !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
אכן-פורז אנטישמי
אזרח,
19/09/04 17:43
|
ומי שמודה בכך אינו זקוק להוכחות - רק חבל שאנטישמי יושב כשר בממשלת ישראל ,אולם מעשיה של כל הממשלה גובלים באנטישמיות ובשינאת יהודים שאינם חושבים ומדברים ומתנהגים כמו שהממשלה ברשותו של מר שרון מכתיבה לילידים היהודונים - בעצם מי אמר שיש אנטישמים - הא כן השר פורז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
Poraz and Shinui are crazy
Mike,
Dallas,
19/09/04 17:40
|
|
 |
114.
פורז הקאפו של העניים
שינוי,
19/09/04 17:40
|
פורז, דוקא אתה לא למדת כלום מההסטוריה העקובה מדם מלפני 60 שנה כתוצאה מהאנטישמיות ביהודים. אם היית אז , היית בטח מקבל עליך את תפקיד הקאפו - כי מותר ליהודי להיות אנטישמי. תתביש לך איש משכיל ואינטלקטואל בגרוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
השמאל נובח
מאיר,
חדרה,
19/09/04 17:37
|
מה קרה, יש מכובדים ממנו שנפלט להם משהו לא לעינין. כמו למשל ההוא מש'ס, שכול פעם פולט שטויות, ואף אחד לא עושה מזה כזה עינין. אלה מה הבעיה, לשמאלנים כואב מאד שהם על הפנים, בגלל שינוי. לכן הם נובחים כול פעם שמישהו משינוי משחרר איזה נאד קטן. לא נורא חברים יקרים בפעם הבאה לא תהיו רק על הפנים אתם תהיו גם על הישבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
פורז הורס לנו עם השטויות שלו
אלון,
חיפה,
19/09/04 17:37
|
לפורז יש פה גדול ולפעמים הוא פולט שטויות שבודאי באו בצחוק או סרקזם. אך אפשר להבין לפי התגובות שטעה טעות מרה . אנשים לא מבינים את ההומור שלו. אבל לצערי אין מפלגה אחרת. ליכוד זה שחיתות ומשתינים לנו על הראש. עבודה הפכה לבדיחה. אז מה נצביע שס? שכחתם כבר איך היה כשכל הדתיים היו בממשלה. את המיץ סחטו לנו כל יום. בכל זאת שינוי מלאו תפקיד מסוים ודי משמעותי בסילוקם מקרבת הצלחת. אם תצביעו כל דבר אחר פרט לשינוי פשוט תחזרו למציאות ההיא. ואז יהיה מאוחר. אז לא צריך לאהוב אותם, רק להשתמש בהם. שנה טובה לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
פורז - אידיוט מעורר רחמים!!!
ל"ת
דודי,
פ''ת,
19/09/04 17:24
|
|
 |
110.
בושה וחרפה
מאיר,
ארה''ב,
19/09/04 17:18
|
בושה וחרפה למפלגה שאידיוט כזה מייצג אותה כשר בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
הוא לא נורמלי הוא פשוט מפגר
ל"ת
אאאאאאא,
19/09/04 17:17
|
|
 |
108.
פורז אדיוט!
נדב,
19/09/04 17:14
|
משתי סיבות: א. הוא עצמו שמי(מצאצאי שם בן נח) ולכן הוא מתנגד לעצמו! ב. מי שיוצא באמירת הכללה (''אין רעבים בישראל'') הוא טיפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
..וגם אין רעבים בארץ.
ל"ת
שינוי הביתה!,
19/09/04 17:05
|
|
 |
106.
פורז הפעם הגזמת !!
דן, צעירי שינוי,
קרית מוצקין,
19/09/04 16:59
|
|
 |
105.
כל אחד יכול לשנוא את עצמו, לא?
הירושלמי,
י-ם של זהב,
19/09/04 16:57
|
אבל יותר סביר שזה לא יקרה... ומי שרוצה, עדיין יכול.
איך אומר מודי בר-און? תבלו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
Poraz increase antisemitism
ל"ת
Elad,
19/09/04 16:53
|
|
 |
103.
ניצחון לאנטישמיות
ל"ת
בלי,
19/09/04 16:47
|
|
 |
102.
מתבייש בשינוי - חובה לקרוא
מאוכזב משינוי,
19/09/04 16:36
|
שינוי היא מפלגה שנכנסה בקול תרועה רמה לפוליטיקה הישראלית עם הבטחות ליסוד חברה צודקת ושיוויונית יותר. בניגוד למצופה ולכל ההצהרות והדמגוגיה נכשלה שינוי במעשיה ובהתנהלותה הפוליטית ולא עמדה בהבטחותיה לציבור. כיהודי הרחוק שנות אור מהדת , אני רואה היום עד כמה שינוי גורמת לפילוג ושנאה בעם - טיפוח השכבות החזקות באוכלוסיה והתעלמות ממצוקות מהחלשים (הרי אין רעבים במדינת ישראל , הלא כן אדון פורז הלא נכבד?) , הגברת הקיטוב בין הציבור הדתי והחילוני , הנצחת הפער העדתי בין אשכנזים לספרדים והטפה מתמדת לכל מה שיש לו זיקה ליהדות וערכיה. כמי שהצביע שינוי , עומד אני היום בוש ונכלם בעצמי , או אולי בעצם מפלגת שינוי צריכה להתבייש???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
מה שברור הוא שגם יהודי יכול
אייל,
19/09/04 16:31
|
להיות אידיוט מוחלט. ולמי שהיו ספקות בנידון, שיקשיב לפנינות השבועיות של פורז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
בארץ ישראל קם העם היהודי
בן גוריון,
שדה בוקר,
19/09/04 16:31
|
|
 |
99.
צריך שינוי
יו,
19/09/04 16:30
|
|
 |
98.
מגיע לעם את המנהגים שלו.
זאב,
מרכז,
19/09/04 16:28
|
|
 |
97.
זו מפלגה שחרטה על דגלה
Avi Ecuador,
19/09/04 16:24
|
מלחמת דת. למעשה בנושא האנטישמיות זה ציניות ורשעות לשמה. חבל שעם ישראל יש לו ''מנהיגים'' כאלה. אפשר להתנגד או להסכים ללא רשעות ומילים שמביאים לשנאה. אוכל להוסיף שישראל היום התברכה בערפאת בזמן הנכון והיום ללא ערפאת והדרך שלו ישראל היתה באוטוסטרדה מהירה בדרך לחידלון כששמאל שוטה בשלטון עושה לפלסטינים את העבודה וזולל כל חרא שהם מחרבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
איפה פריצקי כשצריכים אותו..
ל"ת
אהרון,
חולון,
19/09/04 16:20
|
|
 |
95.
גם ליהודי מותר להיות אנטישמי?!
באבא,
19/09/04 16:13
|
...השאלה היא האם כבוד השר מאשר ליהודי להיות גם יהודי, ולו פעם אחת בשנה, בנוסף להיותו אנטישמי כמצוות השר. אם נתעלם מהדמגוגיה של שינוי מחד ושל ''אוהביה'' יראי השמיים מאידך בתקופת בחירות, נגלה כי ישנו דיון אימננטי על ערכי היסוד של מדינת ישראל. כמה חבל לי לגלות שאלה המתיימרים לייצג את הציבור החילוני חושבים באמת ובתמים כי מדובר בציבור שכוחו בבערותו- מה היה שם, באיוולת האומללה הזו מלבד פרובוקציה?! תחבורה ציבורית בשבת ופתיחת קניונים בחגי ישראל הם אולי דברים לגיטימיים וחשובים בעיני רוב העם אך אין בהם ולו במעט אי איזו ערכיות במשקל נוצה אל מול ארון הקודש והמסורת היהודית- זו לא הנקודה כלל!
חברי שינוי נלחמים על סטטוס-קוו ישן כשעמיתיהם החרדים כבר מכינים את התשתית לקרב שיבוא מחר וזה פספוס רציני. אתה, פורז, וכן ידידך ועמיתיך למפלגה, איש מכם אינו מייצג אותי. אינכם ראויים לכך ועל כך עוד נשתמע, אם תרצה או לא, ביום בחירות. גמר חתימה טובה.
על החתום, חילוני אדוק לא פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
זו המפלגה שחרטה על דגלה
Avi Ecuador,
19/09/04 16:10
|
מלחמת דת. למעשה בנושא האנטישמיות זה ציניות ורשעות לשמה. חבל שעם ישראל יש לא ''מנהיגים'' כאלה. אפשר להתנגד או להסכים ללא רשעות ומילים שמביאים לשנאה. אוכל להוסיף שישראל היום התברכה בערפאת בזמן הנכון והיום ללא ערפאת והדרך שלו ישראל היתה באוטוסטרדה במהירה בדרך לחידלון כששמאל שוטה בשלטון עושה לפלסטינים את העבודה וזולל כל חרא שהם מחרבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
פורז=זבל
ל"ת
דסי,
רמת-גן,
19/09/04 16:06
|
|
 |
92.
פורז: ''גם ליהודי מותר להיות אנ
שמעון,
19/09/04 16:06
|
בעקבות דבריו האחרונים של פורז אכן הגיע הזמן שיארוז את חפציו ויתפטר יש לנו מספיק אנשים אטומים נסתדר היטב בממשלה גם בלעדיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ליהודי מותר להיות טיפש
הצהרת הון,
19/09/04 16:04
|
גם אם הוא (היה או עודו) שר וחבר במפלגת מרכז או שמאל. ראה פורז, פריצקי, גונן שגב, פואד בן אליעזר, יולי תמיר ואברום בורג. מה, רק לליכוד או לש''ס יש מונופול על הטפשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
ולמה שינוי? כולם באלה!
זמבול,
19/09/04 16:01
|
כל חברי הכנסם אידיוטים באותה מידה, איזה שינוי הכנסתם אם גם אתם כאלה. אידיוט קופץ בראש! לא חושב על מה שאומר לפני שמוציא מהפה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מהקרה- אין מספיק אנטישמים
מיקה,
19/09/04 15:57
|
בעולם שפורז צריך לעזור להם
נמאס מהשנאה, הרוע וממילא הם לא עושים שום דבר חיובי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
החרדים מאושרים.
איתן,
תל-אביב,
19/09/04 15:54
|
הציבור החרדי ישמח לראות שהאויב הגדול שלו כזה אינו אנטי דתי אלא אנטישמי. לצערי הרב לפיד ופורז ברוב טיפשותם גורמים לכך שהחרדים יחזרו לשלוט עלינו, וכולנו נשלם את המחיר.
עצוב מאד שאין מחאה שפויה נגד חרדים וכפייה דתית.
שינוי באמת יורדת מהפסים ונראה כי תאבד מנדטים רבים בבחירות הבאות (את שלי לפחות היא איבדה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום למחות הם מסיתים הסתה
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 02:45
|
אנטישמית לכל דבר ועניין. ובני התשחורת אינם מבינים את ההבדל!! אנשים רעים וחטאים. מזנים את העם בחטא הגיזענות, כדי לחתוך קיופונים פופוליטים!!!!!!!!!!!!!! גועל נפש !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
חברה... שמעתי מחבר שאמא שלו --
ארז,
תא,
19/09/04 15:53
|
אמא של פורז ערביה, כמו של פרס, והן עובדות יחד להפיץ שנאת אחים בישראל.
הנשמע כדבר הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לפורז - למה אתה יהודי? - או
בני,
מרכז,
19/09/04 15:45
|
|
 |
85.
זה מול זה פריצקי ופורז
יותם,
19/09/04 15:35
|
היה איש חם הגון ואמפתי בשינוי, לא פוליטיקאי גדול אולי, אבל בן אדם ממש אז הוציאו אותו להורג ואיבדו את עצמם לדעת וזו רק ההתחלה. אם אני חבר סיעה היות הייתי פורש ומייד!!!!!! אולי עוד תוכלו לשכנע את פריצקי להוביל אותכם. בכנסת הבאה אתם לא עוברים את אחוז החסימה ולא יעזור אף טריק ושטיק של טומי אני מקליט הכל ואתרום לכל מפלגה שתתמודד מולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תותח
הנעזר לפעמים,
19/09/04 17:41
|
|
 |
84.
מדוע ''יד ושם'' שותק?
דן,
ירושלים,
19/09/04 15:28
|
רוצים לתת כשרות לאנטישמיות במדינת הפסבדו יהודית הזו ויד ושם לא פוצה את פיו אז למה צריך את כל המוזיאון וכל הפוייקטים של הזכרון ותיעוד שמות הנרצחים כשמשונה משינוי פורז רוצה לקבל אישור לרדוף אותי על יהדותי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
פריצקי כל הכבוד
אפרסקי,
י-ם,
19/09/04 15:22
|
|
 |
פריצקי המלך רק שינוי אני בוחר
מסתבר שהבחור,
היה מוקף,
19/09/04 15:54
|
|
 |
82.
פורז, תתפטר. אתה בושה למדינה
ל"ת
דני כ.,
19/09/04 15:19
|
|
 |
81.
אני בספק שפורז יהודי
ל"ת
יהודי לא אנטישמ,
ת''א,
19/09/04 15:17
|
|
 |
80.
השר לענייני אמירות טיפשיות
ברני,
מכז,
19/09/04 14:58
|
הבן אדם אשקרה רודף פרסום או שונא ישראל מובהק, אנחנו מדינה יהודית, מה לעזזל אכפת לו שאנשים יתפללו ם הם רוצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רודף פרסום
אבי,
ת''א,
19/09/04 16:12
|
מה אכפת לך אם אני אשתין בכניסה לבית שלך? מה הקשר? פשוט, יש מבנה שמיועד למשהו והוא צ-י-ב-ו-ר-י לעזאזל (שם לב לכתיב) מן הראוי שישמש לצורך לשמו נבנה! תאר לך שבמקום זה הוא יציע בתמורה שיעבירו שיעורי בלט ופיסול בבתי כנסת במהלך השבוע?? אז מה תגיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, עקבי... אבל מקובע
ישראל,
19/09/04 21:16
|
ראשית - התפילה היא לא ''בתמורה'' לכלום! היא רק ''אחת'' מני תעסוקות שונות שניתן להשתמש במבנה צ-י-ב-ו-ר-י לטובת הציבור... אף אחד לא מבקש להמיר את השימוש במבנה הצ-י-ב-ו-ר-י ''רק'' לצורך תפילה... הבנת? שנית - אם מישהו יציע ''בתמורה'' שיעבירו שיעורי בלט ופיסול בבתי הכנסת אפילו מרובע כמוך יבין למה הצעתו תדחה על הסף... כי הרי ''בית כנסת'' הוא לא ''בית בלט ופיסול''! נכון? מאד מעניין שאפילו הרבה מעמיתיך החילונים מבינים את ההבדל בין בית-כנסת ובין תפילה ''ארעית'' ב''מבנה ציבורי'' ולהם בכלל לא מפריע שיתקיים בו ''עיסוק בתפילה'' כמו כל עיסוק אחר... להפך, הם שמחים לרענן את זיקתם ליהדות פעם או פעמים בשנה, כדי לשמור על קשר וצביון יהודי... אבל אתה? מה מפריע לך? מה אוכל אותך? שאתה כל-כך מקנא את קינאת ה''מבנה הציבורי''? האם גם אתה חושב כמו פורז, שבתור יהודי, ''מותר'' לך להיות אנטישמי? מותר לך לשנוא את אחיך היהודים שרוצים להתפלל פעם בשנה? מה לך כי נזעקת? מה יקרה ל''מבנה הציבורי'' אם כמה יהודים מכל הסוגים יתפללו בו ''פעם'' בשנה? אל תתן לשנאת-חינם לקלקל את השורה... יש לנו מספיק שונאים מבחוץ! תרגע, בא למבנה הציבורי ביחד עם חביריך... תעצור שניה, עשה ''קצת'' חשבון נפש... תתפלל קצת, תפרוק את העול הכבד... אולי תלמד משהו חדש? אולי תגלה אור - במעבי החשך... שנה טובה לך ולכל עם ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אני לא מבין ?
דן,
19/09/04 14:42
|
אני לא מבין - על מה המהומה ? אתם לא מבינים את הקשר?! מפלגה שרוצה להפוך את החברה הישראלית למערבית מובהקת, תשאל את עצמה, וזה רק עניין של זמן, למה צריך את העיניין הזה של יהודי וגוי למה לא לטשטש את ההבדלים - נחייה יחד תרבות מערבית נאורה ארופאית. גלובליזציה. ומה אז ? אלוהים שולח לנו חיות אדם שירצחו בנו ויזכירו לנו שאנו ''עם לבדד ישכון ובגויים לא תתחשב'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
המרצע של שינוי יוצא מן השק
ל"ת
בני בגין,
19/09/04 14:40
|
|
 |
מה אתה מקשקש?
אבי,
ת''א,
19/09/04 16:37
|
לא יוצא כלום משום כלום.
הגרעפסים של עוזי כהן הבבון מלמדים משהו על שאר חברי הליכוד?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אנטישמיות קלאסית
אז מה ההבדל?,
19/09/04 14:35
|
בערך 'אנטישמיות' באנציקלופדיה העברית מוסברות סיבותיה של האנטישמיות: 'שורשיה של האנטישמיות כשנאת יהודים נעוצים בגורמים פסיכולוגיים וסוצילוגיים, שמשמשים יסוד לתופעה של שנאת קיבוצים. בתחומיה של תופעה זו יש לראות אותה כצורה חריפה של שנאת מיעוטים, ובתור שכזה יש להבחין בה את פעולתם של שלושה גורמים: שנאת השונה, שנאת החלש ושנאת הזר. יחידותה של האנטישמיות בסוג של שנאת מיעוטים היא מה שכללה את שלושת הגורמים הנזכרים בצורה מתמדת ותקיפה יותר מכל שאר תופעת השנאה למיעוטים.' אם כן, גישת האנציקלופדיה העברית היא ששנאת ישראל היא סוג של שנאת זרים, אם כי עוצמת השנאה ליהודים 'מתמדת ותקיפה יותר מכל שאר תופעת השנאה למיעוטים'.
לא כולם מסכימים עם הגדרה זו - למשל, ההיסטוריון פרופ' שמואל אטינגר טוען שהשנאה ליהודים איננה נובעת בהכרח משנאת הזר - ההוכחה החותכת, לטענתו, היא שגם במקומות שבהם אין חיים יהודים, ישנה אנטישמיות. אין שונאים את היהודים משום שהם שונים - מכיוון שלעתים דווקא גברה השנאה כאשר היהודים נטמעו בחברה ודמו לחלוטין לאוכלוסיה הלא-יהודית. גם הטיעון ששנאו את היהודים משום שהיו חלשים אין לו אחיזה במציאות, שכן במקרים רבים מאוד היהודי היה שנוא דווקא משום שלחברה הכללית הייתה תחושה שהוא בעל עוצמה וכוח בין לאומי.
ואולי הדרך לענות על השאלה 'מהי אנטישמיות ומדוע עוצמתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיבה היא יהודים מסוגו של פורז
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 02:41
|
ולה-פיד, אנשים שאין אלוהים בליבם!! אני אמנם אתאיסט אך יש אלוהים בליבי!! לא בשמיים ,בליבי!!! מי שאין אלוהים בליבו, טוב יעשה אם יחזור בתשובה, שלפחות יהיה לו אלוהים בשמים!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו!!!
דן,
19/09/04 14:34
|
עכשיו אתם מבינים, זה לא קניון פתוח או סגור, זה לא כן או לא כביש שנפתח בשבת - הם פשוט לא רוצים יהדות. מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
עכשיו אני מבין את פריצקי !!!!!
ל"ת
מוטי,
ת''א,
19/09/04 14:28
|
|
 |
74.
עכשיו אני מבין את פריצקי !!!!!
ל"ת
מוטי,
ת''א,
19/09/04 14:27
|
|
 |
אני גם הבנתי קודם
ל"ת
איציק,
19/09/04 15:01
|
|
 |
73.
פריצקי צדק!!
ל"ת
גרשון,
צפון,
19/09/04 14:23
|
|
 |
72.
כך נראית המדינה שאלה
אורין,
נתניה,
19/09/04 14:22
|
|
 |
71.
כמו חבורה של ילדים בגנון
ניצן,
19/09/04 14:19
|
|
 |
70.
עכשיו אני מבין את פריצקי !!!!!
ל"ת
מוטי,
ת''א,
19/09/04 14:16
|
|
 |
69.
הגיע הזמן לעשות מעשה
משה,
רמת אביב,
19/09/04 14:14
|
בתור אחד שנגד כפייה דתית אך בעד צביון למדינה היהודית
מציע בזאת לעשות מעשה דמוקראטי וערכי
ביום הכיפורים שנועד לחשבון בין אדם לבוראו ולאדם החילוני דגש יותר על הפן של בין אדם לחברו
יצרו המתנס''ים מרכזים לתפילות בתפילת כל נדרי ונעילה -- אין בזה חזרה בתשובה במובן הנגטיבי של המילה אך יש בזה אופציה של חשבון נפש..
בואו נראה לפורז וחבריו, בין אם אתה מצביע מרצ,שינוי או עבודה שיום הכיפורים שייך גם לנו לא ניתן לפורז לעקור אותנו ממורשתינו
הגיעו בהמוניכם לתפילות יום הכיפורים במתנסי''ם ובבתי הכנסת באחוה, אחדות , וכן -בואו נלחש תפילה תאמינו לי אנחנו תצטרך זאת השנה
נאמר לא, למי שמנסה להפוך אותנו לאנטישמים ולמתנגדי היהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תענוג לי לקרא את דבריך..
יגאל כהן,
רחובות,
20/09/04 02:36
|
ואני ברוך ה' אתאיסט!!! אכן יש להרבות בכל המאחד. ולהתרחק כמו מאש, מכל המפלג. ולצורך כך יש לסלק את המסית הלאומי!!!! אתם מכירים אותו. זה ששכירי החרב שלו, כאן באתר הזה ובכל אתר ואתר ,לא מפסיקים להסית אותנו איש ברעהו. תרבות ביבית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאלות
אבי,
תא,
19/09/04 16:29
|
אני גר רחוק מבית הכנסת של סבא, האם אני יכול לנסוע לשם, כדי ללחוץ ידי חבריו לתפילה?? זו שאלה יותר מדי ''מרגיזה''?? הנה אחרת פשוטה יותר: למה ההצעה שלך היא ''בואו להתפלל?'' למה היא לא: שהדתיים אחרי שהתפללו בבתי-כנסת (ולא בשום מקום אחר!) יבוא למתנ''סים ללחוץ את ידי כל יתר העם הזה? כן, שיבואו הם באחווה ובאחדות, שיבואו הם ללחוץ את ידינו, ואני מבטיח שמבחינתי הם לא צריכים ללחוש כלום! לא תפילה ולא משירי נעמי שמר... אף אחד לא מנסה כלום. אולי מלבד לחיות את חייו בשקט. עזבו את המתנ''סים מצד אחד ועזבו בשקט את בתי הכנסת. באופן טבעי נוצרים אזורים ''אדוקים'' משתי הקבוצות, אזורים שאני אישית סולד מהם - משניהם - וישנם אזורים (עדיין!) בהם יש גם וגם ומצליחים לחיות רגוע ובאיזשהו שקט יחסי, רוסים עם מרוקאים וחילונים עם דתיים. ... טוב, אמרתי שקט יחסי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים ומשכלל מה דעתך
משה,
רמת אביב,
19/09/04 17:54
|
אבי
מסכים אתך בכל מילה הפירוד הורס
אני אשכלל את הצעתי בואו נקים קהילות במודל של חוץ לארץ שם כולם יכולים לבוא ברכב, לא ברכב,להתפלל, או רק ללחוץ יד , לאכול או סתם להתרועע בלי לשפוט אף אחד כל אחד בשלו אך אם אחדות אמיתית עם רבנים פתוחים נאורים כאלו שמבינים ללב העם
מה דעתך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך בכל מילה.
ל"ת
יוסקה,
19/09/04 14:37
|
|
 |
68.
הוא השתגע לגמרי!
ל"ת
מנחם,
י-ם,
19/09/04 14:13
|
|
 |
67.
הוא עשה את שלו.
שלי,
19/09/04 14:10
|
|
 |
66.
פורז באמרות שווא
נדיה,
19/09/04 14:10
|
מנסה לתת לגיטמציה לפועלה של שינוי.מפלגה של אנטישמיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
להפיל על זה את הממשלה.
ל"ת
יוני,
19/09/04 14:09
|
|
 |
64.
עכשיו אני מבין את פריצקי !!!!
ל"ת
מוטי,
ת''א,
19/09/04 14:09
|
|
 |
63.
איפה פריצקי כשצריך אותו?
ל"ת
גידי,
19/09/04 14:08
|
|
 |
62.
איכס איכס איכס!
ל"ת
אייל,
כפ''ס,
19/09/04 14:07
|
|
 |
61.
שמישהו יעיף כבר את הפורז הזה!
רן,
19/09/04 14:06
|
|
 |
60.
הגיזענות היא וירוס שאוכל
יגאל כהן,
רחובות,
19/09/04 14:06
|
לגיזען את השכל!! תודו שזו הפעם האלף שאני חוזר על כך. שינוי היא הקו לאס קלאן הישראלי. המצב הקשה הבריח את המצביעים, כמו המון מבוהל שבורח מדליקה, לידיו של ארצ'י באנקר הישראלי, והוא היזנה את העם בגיזענות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.פשוט צודק.
ל"ת
בצלאל,
19/09/04 14:38
|
|
 |
59.
די די די!
יעקב,
19/09/04 14:02
|
פורז וכן כל מפלגת השינוי שלא בא עושים לי חשק להקיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עכשיו אני מבין את פריצקי !!!
ל"ת
מוטי,
ת''א,
19/09/04 14:02
|
|
 |
57.
לאן הלכת פריצקי??
אור,
19/09/04 14:00
|
|
 |
56.
על תחילת השנה לעצבן אותנו?!
ל"ת
ליאת,
19/09/04 13:59
|
|
 |
55.
כבוד השר פורז....מה יהיה?
ל"ת
יהודה,
19/09/04 13:58
|
|
 |
54.
רצינו שינוי
תומך שינוי,
לשעבר,
19/09/04 13:57
|
|
 |
53.
תמונתו ומוצא פיו גם יחד
פנחס,
19/09/04 13:55
|
|
 |
52.
הדבר היחיד שמרגיע אותי
קרן,
אזור השפלה,
19/09/04 13:54
|
הוא ששינוי נעלמים אוטוטו בבחירות הקרובות.לא נצטרך לסבול יותר את הזבלים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מפלגת שינוי
סימה,
19/09/04 13:54
|
|
 |
פורז ולפיד
נדב,
אפקה,
19/09/04 16:27
|
היטלר מצטמרר בקברו למשמע האמרות האנטישמיות שלכם. יש גבול! אתם חבורת אנשים של יפי נפש שלא עושים כלום חוץ מלעסוק בלשנוא את כל מה שנודף ממנו ריח של יהדות. טומי אתה ממש לא ישראלי בעיניי! אתה איש דפוק ערירי וזקן עלוב נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הוא לא שווה את הכותרת
מירי,
אשדוד,
19/09/04 13:53
|
|
 |
49.
פורז וטומי
ריקי,
חדרה,
19/09/04 13:52
|
הגיע הזמן שתבינו שבאמת כבר אף אחד לא רוצה לראות אתכם יותר והעם יאמר את דברו בקלפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
רציתי לומר שרואים שינוי בהרגל
הבולס,
19/09/04 13:49
|
|
 |
47.
מה שחשוב כאן באמת
רון,
19/09/04 13:47
|
זה לא הפליטות המטופשות של פורז אלא,היוזמה המבורכת של שרנסקי.יישר כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
bravo meod
ל"ת
bravo bravo,
bravo,
19/09/04 15:51
|
|
 |
נכון מאוד!
ל"ת
אורית,
עפולה,
19/09/04 14:19
|
|
 |
46.
שמישהו ישים לו
ציפורה,
19/09/04 13:44
|
|
 |
45.
פורזי...אולי די עם השטויות?
ל"ת
מוישלה,
19/09/04 13:43
|
|
 |
44.
השמאל מתבייש בפורז
רונן,
פת,
19/09/04 13:43
|
אני אמנם איש שמאל, וגאה בזה, אבל אני מתבייש בפורז על דברים כאלה. אבל מה לעשות , ושינוי היא בעצם מפלגת ימין-ליברלית קלאסית, בכלל לא מפלגת שמאל. אפילו שולמית אולני לא היתה אומרת דבר כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר???
מיקי,
19/09/04 15:53
|
מדוע כל פעם ששמאלנים מגלים שר שמתנהג בטפשות טוטאלית, או אדם שמעשיו גובלים בבגידה במולדתו הם תמיד מנסים לצייר אותו כימני? פורז ימני? פחימה ימנית? תפסיק להפליץ שטויות, לא כולם טיפשים כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי היא מפלגה סופר ימנית
מבחינה חברתית,
כלכלית,
20/09/04 08:39
|
אז תפסיק לבלבל את המוח.זה שהם קצת מתונים בנושא המדיני לא הופך אותם לשמאל.אף אחד במפלגות השמאל כמו העבודה ומרץ לא התבטא כך בחיים.אלה התבטאויות של קפיטליסט בורגני קטן ומדושן עונג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלצן בעצמך
רונן,
פת,
19/09/04 22:28
|
מה הקשר בין מה שאמרתי למה שכתבת? שינוי היא בסך הכל סוס טרויאני של הימין במחני החילוני. לפיד סרב לשבת בממשלת ברק, והישגו העיקרי מבחינתו הוא המכה שהעניק למערך. לשינוי אין שום תפיסה חברתית, אלא תפיסה ליברלית-ימנית קלאסיתף אין לה שום מחויבות לתהליך השלום, אלא רק לכסא, וזה שהיא תומכת בהתנתקות עוד לא הופך אותה לשמאלנית. בגל העולם הגדול אינדיבידואליזם קיצוני נחשב תמיד נחלתם של אנשי ימין ליברלים, לא של אנשי שמאל. אז תפסיק לבלבל את המוח ותתחיל לחשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
Foraz should be fired
ל"ת
Elad,
19/09/04 13:42
|
|
 |
42.
הוא לא שפוי!
ל"ת
רן,
19/09/04 13:35
|
|
 |
41.
איזה גועל נפש של בנאדם.
ל"ת
שי,
19/09/04 13:34
|
|
 |
40.
פורז אדם דוחה ושינוי מגעילה
ל"ת
דן,
אפקה,
19/09/04 13:33
|
|
 |
39.
מה רוצים מפורז??
יחיאל,
פ''ת,
19/09/04 13:27
|
הוא בסה''כ אמר את האמת כמו שהיא.שינוי מפלגה אנטישמית ושום דבר לא ישנה את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
להעיף את שינוי מהממשלה לאלתר!!
תום,
רחובות,
19/09/04 13:25
|
|
 |
37.
מאנטי-דתיים לאנטי-שמיות
פלוני,
דרום,
19/09/04 13:25
|
מפלגת שינוי כניראה הטעתה את הבוחרים שלה כאשר הציגה את מפלגתם כאנטי דתיים היום כבר יש להם כוח לרמוז שהם גם אנטישמיים, אנו רואים זאת גם במעשיהם כאשר הם רוצים ליצור התבוללות ורוב של גוים בארץ ושלא נדבר על מאכלים אסורים שהם רוצים להתיר. מקווה שאלו שהצביעו שינוי הבינו שעשו טעות וכיהודים אכפתים ידאגו ששינוי לא תתקיים יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אז כנראה ששבוע שעבר לא היה
ציפי,
רעננה,
19/09/04 13:24
|
|
 |
35.
לשר לפיד ולשר פורז!!!
א,
19/09/04 13:22
|
איך שר ואדם במעמדך יכול לצאת כנגד היהדות או לומר דברים כאלו קשים שהרי עמנו נרדף בכל דורתיו מימי קדם עוד ולמרות כל זה הוא שרד והגיע לאן שהגיע הקים מדינה ב56 שנה שהיא מאחת החזקות ומהמתקדמות בעולם וכל זה עשו יהודים לא נוצרים ולא ערבים אתה צריך רק לומר תודה לאותם יהודים ולא לצאת נגדם אתה מדבר כאילו אתה נוצרי ולשר לפיד טוב שהדגשת שמשלם המיסים ברובו הוא חילוני והרוב שהולך לאותם תפילות או לימודי יהדות הם חילונים ששילמו מיסים על כך שכן חרדים האוכלוסייה שאתה לא אוהב ולא מסתיר זאת לא הולכים לאותם לימודים אלא חילונים ויהודים בדיוק כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
השתבשה דעתם
ביבי,
19/09/04 13:21
|
של חברי שינוי כולם. ונתבלעה דעתם ועלה להם השתן לראש. פורז,לפיד,פריצקי וכל היתרבמיפלגה מריחים את הקץ הקרוב אליהם כחברי ממשלה, לכן הם מרשים לעצמם לקרקר ולגעגע לפני השחיטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יש פתגם שאומר:
גדעון,
19/09/04 13:20
|
השתיקה יפה לחכמים,כנראה שפורז לא ממש חכם אם הוא מתבטא בצורה כזאת פעם שניה תוך שבועיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שינוי כהרגלה
גדי,
רמה''ג,
19/09/04 13:18
|
|
 |
31.
שינוי נמאס לכולנו מכם..
איציק,
הרצליה,
19/09/04 13:18
|
|
 |
30.
פשוט גועל נפש הפורז הזה
יצחקי,
19/09/04 13:18
|
מסתבר שעכשיו כל שבוע הוא ירגיז אותנו אם היציאות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יופי טומי
נעמה,
חיפה,
19/09/04 13:17
|
אתה והשר הגאון שלך....תמשיכו לקבור את המפלגה,לא תעברו את החסימה בבחירות הקרובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את פריצקי
ל"ת
גידי,
19/09/04 14:07
|
|
 |
28.
שינוי נמאסתם!
חגי,
טבריה,
19/09/04 13:16
|
|
 |
27.
איזה איש טיפש פורז..
ל"ת
תומר,
19/09/04 13:15
|
|
 |
26.
זוועת החילונות השמאלנית
ל"ת
הערבים מנצחים,
19/09/04 13:14
|
|
 |
i'm leftist against shinui
ל"ת
your wrong,
cucurucha,
19/09/04 16:02
|
|
 |
25.
תעודת הכשר למצע של שינוי..
ל"ת
אתגר,
רעננה,
19/09/04 13:14
|
|
 |
24.
תיקון: מה זה שייך למדור יהדות?
ל"ת
אנטישמי (גם,
ליהודי מותר),
19/09/04 13:13
|
|
 |
23.
מה זה שייך למדור אנטישמיות?
ל"ת
יהודי,
ירושלים,
19/09/04 13:11
|
|
 |
22.
ליהודי אולי מותר להיות אנטישמי
עמי,
19/09/04 13:10
|
אבל לשר בישראל - אסור להיות כל כך טיפש. על זה מאשפזים או אוסרים בבית האסורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בערך
ארז,
19/09/04 13:09
|
לא הייתי אומר ש''מותר ליהודי להיות אנטישמי'', אבל פורז וחבריו בשינוי, שלא לדבר על שמאלנים אחרים, מוכיחים שגם יהודים יכולים להיות אנטישמיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shinui is against the left
ל"ת
your wrong,
cucurucha,
19/09/04 16:05
|
|
 |
20.
מפלגת 'היידר' הישראלית
ל"ת
פחד,
19/09/04 13:07
|
|
 |
19.
הכל בסדר איתו??
מרים,
19/09/04 13:06
|
|
 |
18.
אני לא רוצה!!
בני,
19/09/04 13:05
|
|
 |
17.
יותר גרוע מפריצקי...
ל"ת
אחד העם,
19/09/04 13:00
|
|
 |
כל שינוי הביתה!
ל"ת
איציק,
19/09/04 13:29
|
|
 |
16.
פורז יורד מהפסים
ל"ת
ראבאק,
19/09/04 12:59
|
|
 |
15.
אני לא מבינה מה הבעיה שלהם!
מקווה,
לטוב,
19/09/04 12:57
|
|
 |
יש פעילויות יותר טובות
אבי,
ת''א,
19/09/04 13:22
|
שאפשר לעשות במבנים הציבוריים האלה מלבד להתפלל. פעילויות לשמם הם הוקמו מלכתחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה הכל...
ישראל,
19/09/04 20:26
|
רק אל תתפלל חלילה... תהיה הכל... רק אל תהיה יהודי חלילה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
al titpalel aval tishtock
ל"ת
kadosh kadosh,
gan eden,
19/09/04 16:09
|
|
 |
תגובה שמבהירה מה זאת כפייה!
ל"ת
אבי,
ת''א,
19/09/04 16:16
|
|
 |
14.
ואיזה משקפים יש לו!
ל"ת
הבוב המנגן,
19/09/04 12:57
|
|
 |
13.
שינוי תעלם בבחירות הקרובות
כועס,
19/09/04 12:56
|
אני מאלה המתנגדים לכפייה דתית בחיי היום יום של האזרחים ומוחה על הפריוילגיות שזוכים להם האדוקים, בניגוד לטובת המדינה ושוויון הזכויות המעוגן בחוק. עם זאת לא הלכתי שולל אחרי מצע מפלגת שינוי, ובודאי לא הוקסמתי מאישיותו הוולגרית והמרוצה מעצמה של לפיד. התברר ששינוי שעשתה הון פוליטי משנאת הדת והדתיים היא כלי ריק ללא ערכים וללא עקרונות. ויש לקוות שהבוחר ייטיב לעשות בבחירות הקרובות, כשישלח את שינוי לפח האשפה של ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמי תצביע במקומם ?
אלון,
חיפה,
19/09/04 17:33
|
לפורז יש פה גדול ולפעמים הוא פולט שטויות שבודאי באו בצחוק או סרקזם. אך אפשר להבין לפי התגובות שטעה טעות מרה . אנשים לא מבינים את ההומור שלו. אבל לצערי אין מפלגה אחרת. ליכוד זה שחיתות ומשתינים לנו על הראש. עבודה הפכה לבדיחה. אז מה נצביע שס? שכחתם כבר איך היה כשכל הדתיים היו בממשלה. את המיץ סחטו לנו כל יום. בכל זאת שינוי מלאו תפקיד מסוים ודי משמעותי בסילוקם מקרבת הצלחת. אם תצביעו כל דבר אחר פרט לשינוי פשוט תחזרו למציאות ההיא.ואז יהיה מאוחר. אז לא צריך לאהוב אותם, רק להישתמש בהם. שנה טובה לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי להצביע?!
Avi Ecuador,
19/09/04 22:34
|
כשיש שינוי ושמאל ו''ימין'' כמו בחלם אז ערפאת הוא אופציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחרור מכפיה דתית וזכויות לכל
כועס,
19/09/04 17:54
|
ודאי לא עולה בדעת אלון מחיפה שהמלחמה בכפייה הדתית ובנצלנות הציבור החרדי, ללא שנאה ובוז לדת, כזו שמגלים האדונים משינוי, אפשרית גם אחרי ששינוי תצלול לתהום הנשייה. תנועת מרץ מיסודה של שולמית אלוני הוקמה למטרה זו בדיוק, לא משנאת החרדים אלא משאיפה לקיים את מגילת העצמאות כלשונה. מה שאתה אינך מקבל הוא שמגילת העצמאות מתחייבת לשוויון זכויות מלא לאזרחים הערבים, וגם לרווחה סוציאלית, ולכן בחירה במרץ אינה אפשרות בשבילך. אך צדק לכל, שחרור מכפייה דתית ובטחון סוציאלי הולכים תמיד יחד. ואת זאת לא תוכלו לעולם להבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואמרו אאאאמן!
ל"ת
יהורם,
19/09/04 13:30
|
|
 |
12.
לפורז כדי שתירגע ליפני ששינוי
גולי,
חיפה,
19/09/04 12:56
|
תאבד 10 מנדטים.
ואני מדבר בתור מצביע שינוי ששכנעה הרבה אנשים להצביע שינוי בבחירות האחרונות!
תזכור אתה מייצג יהודים חילוניים והדגש על יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאוחר מידי.זה נגמר.
ל"ת
ענת,
עפולה,
19/09/04 13:31
|
|
 |
11.
אין שום שינוי...
ציונה,
צפת,
19/09/04 12:56
|
|
 |
10.
צודק פורז!
נדב,
יבנה,
19/09/04 12:55
|
אולי היה מקום להתבטאות טיפה פחות חריפה אבל בעיקרון יש צדק בדבריו ובדברי טומי לפיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי באמת תנסה להבין את עצמך..
ל"ת
אלי,
י-ם,
19/09/04 15:00
|
|
 |
כמה נמוך הדרדרת!!
ל"ת
דן,
19/09/04 14:36
|
|
 |
9.
חורבן
זאב,
רעננה,
19/09/04 12:54
|
2000 שנות גלות בקרב שונאי ישראל בכל העולם שעשו הכל על מנת למחוק את היהדות גם באמצעים אלימים כמו אנקווזיציה,פרעות,עלילות דם,גרוש ומה לא ולא הצליחו,עושים היום יהודים מתוכינו בדרכי נועם כל פעולה ורק לבטל את היהדות.דרכם לא תיצלח וכמו ששרדנו 2000 שנה בגלות,כך נמשיך להתקיים כיהודים ,על אפם וחמתם.ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות בנועם
אבי,
ת''א,
19/09/04 16:02
|
אני לא יודע בדיוק על מה חשב החכמולוג הפרובוקטור פורז, אבל אני לא חושב שיש ליחס לו רצון ''לבטל את היהדות'', אלא רצון לבטל את הקשר דת ומדינה. אישית אני בעד זה עד רמה מסויימת, וכל מקרה, לגוף העיניין - שמתנ''ס יהיה מתנ''ס ובית-כנסת יהיה בית-כנסת, ושאלה שמבקרים כאן או שם לא יכנסו אחד לשני לחיים (למעט מתן עזרה) אז לא יהיה שום חורבן. על אפך וחמתך - לא יהיה חורבן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק אבל יותר........
אכפתי,
י-ם,
19/09/04 14:54
|
אפשר לומר עליך איש חכם וזה לא אומר שלכל יהודי אין את ההיסתכלות הזאת אבל...אתה ממש פירשתה אותה כהלכה ''חזק ואמץ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
אילן,
ת''א,
19/09/04 13:32
|
|
 |
8.
מה עכשיו??
רוית,
פ''ת,
19/09/04 12:52
|
כל נאד שהאפס הזה תוקע ישר עושים הר?למה מי הוא בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
קודם פריצקי...עכשיו פורז
אהוד,
תל אביב,
19/09/04 12:51
|
ובין לבין כמעט כל הזמן טומי עם השטויות שלו.אני עם שינוי גמרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שינוי הביתה!
איילת,
הרצליה,
19/09/04 12:49
|
|
 |
5.
פרובוקטור
אבי,
ת''א,
19/09/04 12:49
|
מלבד העובדה שפורז פרובוקטור ועושה, בעיקר אומר, להכעיס - הבסיס לטענה נכון: המדינה רוצה להפעיל תפילות המוניות במבנים ציבוריים שלא יועדו לכך מלכתחילה. לא תקין. המדינה צריכה למשוך ידיה מכל נושא דתי. ישנו נושא אחד ויחיד לשמו ובשבילו צריך להיות קשר מדיני דתי והוא חוק השבות. מישהו צריך לקבוע מיהו יהודי וזאת הבעיה האחת ויחידה שצריכה לקשור מדינה ודת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאילו שמדברים שזאת גיזענות
יהודי רפורמי,
חיפה,
21/09/04 23:01
|
בו נראה איך היהודים ה''לא'' גיזענים הללו שמאוד רוצים שהרוסים יבוא להתפלל יגידו אם בתי הספר ישמשו לתפילות של יהודים רפורמים. ליהודים הרפורמים - שהם רוב יהודי העולם (ללא החילוניים) - אין כמעט בתי גנסת בישראל ואין מקום כי להם לא נותנים כסף ועזרה ממשלתית.
מה מדינת היהודים היא לא לכל היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בוא נבהיר משהו, בסדר?
להפריד אנטישמיו,
מן המדינה,
19/09/04 14:29
|
מדובר במדינת היהודים! יהדות היא דת ולאום. יכל להיות צרפתי נוצרי, מוסלמי, בודהיסטי, אתאיסט, אבל לא יכל להיות יהודי נוצרי, או מוסלמי וכו'. אתה לא יכל לבחור לקחת רק מה שנראה לך. זו צביעות! מי שראש השנה לא שלו, גם הארץ לא שלו. אז מה לך ולזכות השיבה? איש לא מכריח את האנשים להתפלל, נותנים להם את האפשרות. אתם אינכם קולטים - אבל כל הליברליות שלכם, הפלורליזם שלכם, הדמוקרטיה שלכם והפרדת הדת מהמדינה זו אנטישמיות קלאסית! אני נזכרת ביום כיפור אחד, גרנו בגילה. התפללנו באולם התעמלות באחד מבתי הספר, כי טרם נבנו בתי כנסת. המוני עולים מרוסיה הגיעו לתפילה ממרכז הקליטה הסמוך. אנו שילמנו עבור שלושה כסאות, שתי בנותי, שהיו צעירות מאד, אך התפללו את כל התפילות וגם צמו. כשהבת עמדה בקטע מסוים של התפילה, תפסה אחת העולות את מקומה. ואז ישבו שתי הבנות יחדיו. בפעם הבאה, כשעמדנו, נתפס גם כסאה של הבת השניה. הן עמדו עד סוף התפילה, בעוד העולות (רוסיה), כמובן אינן מתפללות מלה אחת, מפטפטות כל הזמן ומתרחבות על כסאות שפשוט חטפו. אילו דאגו אז למקומות תפילה לרבים, זה לא היה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגברת הנכבדה אנטי רוסיות?
אבי,
ת''א,
19/09/04 15:45
|
בחייך, אני יהודי וגאה מאוד בזה. מה את ישר קופצת - אנטישמיות?! כי אני חושב שמבנה ציבורי שמיועד לחוגים ''כלליים'' צריך להיות בשימוש למה שנועד?? אז מזה אני רוצה להרוג יהודים??? מה את סתם קופצת בראש?! ואולי בתי כנסת ישמשו בימי חול לשיעורי בלט??? מה דעתך, גברת יקרה מגילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכל ישר
Avi Ecuador,
19/09/04 22:41
|
|
 |
הגברת הנכבדה לא נגד רוסיות,
צביעות כבר,
אמרנו?,
19/09/04 17:17
|
דווקא התרגשתי מאד כשהגיעו אנשים שנותקו מדתם במשך שבעים שנה, ובכל זאת נמשכו לבית הכנסת. בקשתי להבהיר שלא היו להן כוונות להתפלל, אלא רק לחזות במחזה וכן, שלפחות אז, העולות מרוסיה לא היו דקות גזרה. ברור שזו אנטישמיות. דקדוקי העניות האלה, כשמדובר במורשת ישראל. ממה נורא, מבנים במדינת היהודים ישמשו בתי כנסת בימים נוראים. באמת נורא. תפסיק לבלבל את המח! אתה יודע היטב למה אתה מתנגד להפיכת המבנים האלה למקומות תפילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הם כן יועדו?
חן,
מרכז,
19/09/04 13:37
|
מה היעוד של מתנ''סים? האם הם לא נועדו כדי לתת העשרה לאנשים? האם חוג שחמט או ג'ודו הם העשרה ותפילת יוהכ''פ היא לא? יש כאן מהלך חיובי של קירוב יהודים לבסיס התרבות שלהם, ואני מדגיש תרבות, כי אין שום מטרה בפרוייקט הזה להחזיר בתשובה. באים אליו אנשים שרוצים להכיר את התפילה, ומסגרת בתי הכנסת כבדה עליהם כי התפילה ארוכה או לא מובנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בטענות וטועה במסקנות
אבי,
ת''א,
19/09/04 15:54
|
צודק, יכולים להיות שיעורי יהדות, אבל ברור לך שזו לא ההצעה. ההצעה היא שהמקומות ישמשו כבתי-כנסת (אני חושב שאומרים ''בתי-כנסיות'' , לא?) לכל דבר. לא שיעור למתחילים ולא קורס למתקדמים - פשוט בית כנסת למאמינים שומרי מסורת ומצוות. זה לא שיעור בציור: אתה בא מצייר מעירים לך כך או אחרת, תנסה מכאן תעשה משם וכו' וכו'. כך היה צריך להיות בשיעור יהדות: יש טקסט ומדברים עליו מסבירים אותו, מתווכחים על המשמעויות הרבות האפשריות וכו'. אין שום דבר מזה. יש פשוט בית כנסת. אם חסר למשהו בית כנסת - שילך ויבנה כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל יום אחד?
חן,
מרכז,
20/09/04 16:48
|
בגלל יום אחד בשנה שבו מצטרפים רבבות של חילונים לתפילות, צריך לבנות עוד בתי כנסת? לא ממש ברורה לי ההצעה שלך... הפעילות הזאת היא רק ביום- הכיפורים. כשם שהבעיה היא מקומית כך מצאו פתרון מקומי. מאותה סיבה לא מקימים מבנים מיוחדים לכל מערכת בחירות, אלא משתמשים במבנים קיימים שביום יום משמשים למטרות מעט שונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק צודק צודק ! ! !
ל"ת
רונית,
חיפה,
19/09/04 13:32
|
|
 |
4.
יוחזר פריצקי לאלתר!
מנשה,
19/09/04 12:48
|
|
 |
3.
עוד לא נרגענו מהנפיחה של השבוע
אורי,
חיפה,
19/09/04 12:46
|
|
 |
2.
פורז נמאס כבר ממך!!
ל"ת
יערית,
19/09/04 12:45
|
|
 |
1.
שרון ושנוי זיווג מהשמים
אביב,
מרכז,
19/09/04 12:32
|
זיווג של שני אטשמים בממשלה רעה אחת בגבוי של המפדל לפחות חציה מקרב מאוד את חורבן בית שלישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חורבן הבית עם המשכנתא גם קרוב
כלכלה,
דה-לה-חרטא,
19/09/04 16:49
|
|