 |
135.
פשע נגד האנושות???????
1933,
גרמניה,
23/09/04 11:48
|
פינוי יהודים זה פשע אבל פינוי ערבים זה מצווה? הימין הקיצוני מושפע טיפה מגרמניה, 1933.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
יותר טוב - צבא בלי פנאטים
ל"ת
AA,
23/09/04 11:03
|
|
 |
133.
נראה אתכם
דני גולן,
מרבז,
23/09/04 08:03
|
נראה אתכם מתנחלים חכמים , איך תסתדרו ללא הגנתו של צה''ל כמה זמן הייתם נשארים במקומותיכם , וכמה זמן הייתם מחזיקים מעמד ,הרי הייתם בורחים כמו שפנים מבוהלות, ןלא נשארים יום אחד ללא ההגבה הזו הרי השארותכם היום היא ע''מ לקבל יותר פיצויים ממבה שמגיע לכם,כיח האידיאלים שלכם נגמרו מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
I have a good idea
yg,
23/09/04 04:21
|
I think I found the best solotion!!! yes it's more easy then you can imagin if the MITNAHBELIM talk like this so I think we really don't need to move them from where ever they are we can leave them there and just take the soldjiors who protect them back home If they wanna stay there they can I'm shour they will have a great time with the palestinian
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
רעש הממשלה אריק לא יפנה אף אחד
ל"ת
הוא,
אמר לי,
23/09/04 01:32
|
|
 |
130.
מתנחבל או לא מתנחבל...
לל,
23/09/04 01:16
|
הדבר הכי טוב בשטחים הוא שהבחורות ה''דתיות'' חרמניות אש .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
צביעות תקשורתית
דוידי הרמלין,
צפת,
22/09/04 23:59
|
למה כשמדובר בסרבנות משמאל התשקורת אינה מתרגשת כמו כשהמדובר הוא בסרבנות מן הימין? יש לגנות את שני הסוגים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
לחץ, הגדל והדפס?... :-))
צחוקייה,
22/09/04 23:58
|
|
 |
המתנחלים
גדעון,
23/09/04 12:49
|
מדינת ישראל הוציאה מליארדים על ההתנחלויות עכשיו יוציאו מליארדים על פיני ההתנחלויות. המתנחלים קבלו מהמדינה בתים בשטחים במחירים מגוחכים עכשיו הם יקבלו בתים ודירות וכסף בחינם מהמדינה בעוד חיילנו\בננו נהרגים ונפצעים בשטחים עם ישראל רואה לנגד עיניו מיהם ספסרי האיטפדה האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
להפסיק תשלום משכורות לרבני ישע
אריק,
שרון,
22/09/04 23:55
|
מכספי משלם המיסים - למסיתים. צריךלשים אותם בכלא או לגרש אותם לאומן או לברוקלין או לאיזה באבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
שאלת טריוויה למתנחבלים
נעמה,
חיפה,
22/09/04 23:52
|
האם אתם יודעים מי כבש עבורכם את השטחים בשנת 67 - מלחמת ששת הימים? - התשובה : אותו יצחק רבין אשר רצחתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
לעצור אותם בשם החוק
לימור,
קריות,
22/09/04 23:47
|
אחרי שרצחו ראש ממשלה מרשים לעצמם הבריונים הללו בשטחים הכבושים להמשיך ולהרוס כלחלקה טובה שעדיין נשארה במדינה הזו שסובלת משנת 77 את פרי שלטון הימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
חייל אתה רוצה לישתות משהו?????
דודה נחמדה,
22/09/04 23:33
|
|
 |
123.
אבל מה?? מה איתנו?
4 אמהות,
לבנון, עזה,
22/09/04 22:30
|
למה כשאנחנו, 4 אמהות ואמהות המחסומים מחלקים לחיילים מכתבים שלא ישרתו בכלל או לא ישרתו בשטחים לא מפרסמים את זה בכל אתר? למה כל התקשורת כל כך שמאלנית??? זה כבר פשוט חולני! כל מקום רק נהנים לדבר על זה. לשאול את ראש הממשלה אם הוא עם שחפץ או בלי לשאול אם הוא מפחד לדווח על כל טלפון שמישהו משועמם מתקשר לבשיא. די כבר! תיהיוהוגנים! אתם כבר לא שמםי לב כמה אתם מוטים לטובת צד אחד! פשוט די!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
שיוכרזו המשתמטים כעריקים.
תמי,
22/09/04 22:00
|
שלא ייתנו להם לחזור לשרות צבאי ושלא יקבלו עבודה לעולם בשום גוף ציבורי וממשלתי ובמיוחד לדאוג שלא יקבלו עזרה כספית ללימודים, או כל דבר אחרץ מי שאינו תורם למדינה, המדינה צריכה להימנע מלתרום עבורו. כל ההתנחלויות הללו עלו לנו בדם רב ולא רק של הפרזיטים המתנחלים על אדמה שאינה שלהם מלכתחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
המתנחלים=סרטן בלב האומה!!!
ל"ת
אורי מחיפה,
22/09/04 20:57
|
|
 |
לא צריך אויבים מבחוץ עם מתנחבל
ל"ת
חיים,
נתניה,
22/09/04 23:53
|
|
 |
בלי הימין כבר לא הייתה אומה
ימני,
קיצוני,
22/09/04 22:37
|
את הכל הייתם נותנים כבר לערבים. ואם לא היום אז עוד 10 שנים מקסימום. כמו ששרון אמר בחדשות ערוץ 2. פעם היה נכון להתיישב בגוש קטיף אבל היום צריך לפנות אותם. אז היום נכון להתיישב בתל אביב אבל עוד 20 שנה, אחרי שזה הדבר היחיד שישאר גם אותו נפנה. נכבה את האור ונטוס לארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא להסתפח
Avi Ecuador,
23/09/04 01:29
|
לארצות הברית היום כשיש לנו משהו עדיין? נהיה אזרחים יהודים אמריקאים ואולי נקבל כוכב. הם ישמרו על ישראל כמו שהם שומרים על קליפורניה טקסס, אריזונה וניומקסיקו. מה דעתך? בהבנה של ממה אנו בנויים היום והסיכין מעצמנו זה כנראה הטוב ביותר לנו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסלוגן של השמאל והפלסטינים
Avi Ecuador,
22/09/04 21:15
|
|
 |
120.
מי אתם NRG (כנראה שמאלנים)
גדי,
22/09/04 20:52
|
מה קורה למעריב גם אתם הולכים בדרך ידיעות אחרונות שהפסקתי לעיין בעיתונם מדוע אתם מבאים כתבות שהם אנטי יהודיות נגד המורשת של עם ישראל בא''י לפי תורת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם החיילים הכי טובים שיש
שמאלנים יאחראות,
הוד השרון,
22/09/04 22:20
|
זה האמת אין עליהם וכל המותרים עליהם ללא ספק לא משלנו והמבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
שהמתנחלים יסתמו את הפה
זאב,
אור יהודה,
22/09/04 20:46
|
מספיק לנו מה שהם עשו עד היום ... הרסו לנו את המדינה ואת האדם שבתוכנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
פרזיטים הייתם ונשארתם
ל"ת
לא מופתעת,
22/09/04 20:36
|
|
 |
117.
בעידוד לסרבנות אין עבירה.תשאלו
k_nemo,
Beer Sheva,
22/09/04 19:12
|
|
 |
116.
אם הטפשות הייתה מחלה..
ראובן ז.,
22/09/04 18:26
|
''חייל יהודי'', הם חושבים שהם בימי המנדט? מי שמושפע מהם כנראה שמלכתחילה היה אדיוט אז שימשיכו לשפוך מים. המילים מיותרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
פחות דתיים=צבא יותר טוב
המצפצף,
22/09/04 17:42
|
מה הרעש? אני מקווה שיעזבו אותם אלו השייכים לזרם המסית-ובכך נשפר את איכותינו וחליש את אוכלי החינם ומחרחרי המילחמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
JEWISH BROTHERS
avi lugasi,
LOS ANGELES,
22/09/04 17:29
|
EVERYBODY NEED TO GO WITH WHAT HE FEEL WE HAVE TO RESPECT EACHOTHER FOR OUR BELIEVES WE NEED TO FIGHT TOGETHER,NOT AGAINTS EACHOTHER PEOPLE: WE ARE IN A WAR!!!! OUR ENEMYS WHANT TO DESTROY US AS A NATION. WHANT TO TAKE OUR LAND. THE LAND OF I.S.R.A.E.L. IN A WAR WE NEED TO BE UNITED. OTHEWISE WE LOSE
AND ITS BREAKING MY HEART I KNOW WHAT I MUST DO I HEAR MY COUNTRY CALL ME BUT I WHANT TO BE WITH YOU IM TAKING ONE SIDE ONE OF US WILL LOSE DONT LET GO I WHANT TO KNOW THAT YOU WILL WAIT FOR ME UNTIL THE DAY...WHEN THERE IS NO BORDER LINES.......NO BORDER LINES BUT UNTIL THAT ....DO WHAT YOU NEED TO DO GOD BLESS YOU THE SONS OF GOD THE SONS OF I.S.R.A.E.L. I LOVE YOU AVI
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
Great lesson in life
Roberta,
London,
22/09/04 17:16
|
For one to know the future, one must look into the past. I am not that keen on speculation, but more on observation. Slowly but certainly all the pieces will fit in the puzzle. The arguments of the LEFT are only appeasing to the ones who do not consider themselves jewish enough, and break the rules of the TORAH. Israel will survive as the Jewish State, and maintain the rules of the RIGHT, as long as there are more jews with trust in the creator and in his TORAH. Much in the same way as Egypt became monotheist by the works of Akhnaton. Whoever knows the story will remember that he was almost erased from Egyptian history for betraying the gods for ONE ONLY GOD. But the righteous ways always prevail in the end. Have trust. Have faith. Sharon is only a man, he does not rule our hearts. He cannot take away our faith.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
אני גם מצטרף לדעה זו
ל"ת
אלי גל,
22/09/04 17:16
|
|
 |
111.
מיצוות הגירוש
מוטי,
22/09/04 15:13
|
זו מיצוה לגרש אותכם מחבל עזה על מנת לשמור על ילדינו אין לכם שום זכות לקבוע לרוב בעם שמתנגד לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך איזו מצווה גם לפלסטינים?
Avi Ecuador,
22/09/04 21:09
|
בעצם אתה בונה אותם ועובד את כת דת עגל הזהב אז למה אני שואל אותך בכלל?! הרי כל יום אתה עושה מצווה ומשלם להם קורבנות, אז מה בדיוק הבעיה שלך?! אה, היהודים. בשביל מה אנו מחפשים אנטישמים בחו''ל?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך כבודו קבע שרוב העם מתנגד?
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
22/09/04 19:14
|
|
 |
למי יש רוב?
ארז,
22/09/04 17:03
|
|
 |
110.
ארז 90
Avi Ecuador,
22/09/04 14:30
|
מה רצית מרשע?! אתה לא מבין את המנטליות החולנית שלו ושל דומיו. תן לו לעבוד בצה''ל ולהקים ולבנות את פלסטין, להקריב קורבנות לחינוכם ולשינוי המנטליות שלהם, לעשות אותם חילונים כמוהו (יאפשרו לשוטה?!). הרי הבחור קל דעת טמבל מטומטם, מה ציפיתה ממנו. הרי הוא דוגמא קלסית לדור כת דת עגל הזהב. הרגו לו את משיחו, המורשת שלו בסכנה, סליחה הדת. עוד יעשה מהרוצח קדוש וגיבור לצערי, עניין של זמן והתמדה של שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קריאה לאנשי הימין הקיצוני
ידעני,
צפון,
22/09/04 17:27
|
אינני מבין - האם אתם יהודים או לא אם כן - קריאתכם מיותרת אם לא - מה ההבדל ביניכם לבין הערבים הפלשתינאים היושבים בקירבינו עדיף היה שתתאסלמו ותלכו בדרכו של שבתאי צבי- כך יאה לכם טוב שכן רחוק ושונא ממי שמתימר להיות אח קרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יהודי?!
Avi Ecuador,
22/09/04 21:17
|
|
 |
תאמין לי שאני מבין
ארז,
22/09/04 17:03
|
|
 |
109.
ארז 90
Avi Ecuador,
22/09/04 14:30
|
מה רצית מרשע?! אתה לא מבין את המנטליות החולנית שלו ושל דומיו. תן לו לעבוד בצה''ל ולהקים ולבנות את פלסטין, להקריב קורבנות לחינוכם ולשינוי המנטליות שלהם, לעשות אותם חילונים כמוהו (יאפשרו לשוטה?!). הרי הבחור קל דעת טמבל מטומטם, מה ציפיתה ממנו. הרי הוא דוגמא קלסית לדור כת דת עגל הזהב. הרגו לו את משיחו, המורשת שלו בסכנה, סליחה הדת. עוד יעשה מהרוצח קדוש וגיבור לצערי, עניין של זמן והתמדה של שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
ארז 90
Avi Ecuador,
22/09/04 14:25
|
מה רצית מרשע?! אתה לא מבין את המנטליות החולנית שלו ושל דומיו. תן לו לעבוד בצה''ל ולהקים ולבנות את פלסטין, להקריב קורבנות לחינוכם ולשינוי המנטליות שלהם, לעשות אותם חילונים כמוהו (יאפשרו לשוטה?!). הרי הבחור קל דעת טמבל מטומטם, מה ציפיתה ממנו. הרי הוא דוגמא קלסית לדור כת דת עגל הזהב. הרגו לו את משיחו, המורשת שלו בסכנה, סליחה הדת. עוד יעשה מהרוצח קדוש וגיבור לצערי, עניין של זמן והתמדה של שוטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
ארז 90
Avi Ecuador,
22/09/04 14:25
|
מה רצית מרשע?! אתה לא מבין את המנטליות החולנית שלו ושל דומיו. תן לו לעבוד בצה''ל ולהקים ולבנות את פלסטין, להקריב קורבנות לחינוכם ולשינוי המנטליות שלהם, לעשות אותם חילונים כמוהו (יאפשרו לשוטה?!). הרי הבחור קל דעת טמבל מטומטם, מה ציפיתה ממנו. הרי הוא דוגמא קלסית לדור כת דת עגל הזהב. הרגו לו את משיחו, המורשת שלו בסכנה, סליחה הדת. עוד יעשה מהרוצח קדוש וגיבור לצערי, עניין של זמן והתמדה של שוטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מראה את הפרצוף האמיתי
ספי,
22/09/04 16:44
|
שלך. אחד ששמח ברצח רבין וצוחק על אלו שבוכים. אחד שלא מבין את מה שעשה רבין למען המדינה מאז הפלמ''ח דרך צה''ל ועד רשאות הממשלה. אתה נבל אבל אתה ושכמותך תסתכלו בעניים כלות איך מפעל הגזענות שלכם קורס אבן אחר אבן עד אשר לא ישאר ממורשתכם הגזענית דבר זולת השאלה מדוע נתנו לכם לגדול ולפרוח כל השנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך קשיים בהבנה
Avi Ecuador,
22/09/04 22:11
|
אני לא שמח ברצח רבין ובטח מצטער עליו כבן אדם כישראלי וכראש ממשלת ישראל לשעבר אבל מכאן ועד לעשות ממנו דת הדרך ארוכה ורחוקה ובטח לא בשבילי. עותק:
מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
ואיך יוצרים דה-לגיטימציה
אין ימין קיצוני,
מסרבים לבגוד,
22/09/04 13:59
|
למסרבים לבגוד בעם ובמולדת? נורא פשוט - קוראים להם ''ימין קיצוני''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
ארז (89), זו הפעם הראשונה שלך?
השמאל אויב מס',
1 של היהודים,
22/09/04 13:56
|
עד כה לא נתקלת במאפיין הבולט ביותר של השמאל - הכישרון להפוך לבן לשחור ושחור ללבן? כבר שנים הם מנהלים מלחמת חרמה, אנטישמית, מתועבת, ארסית, הרסנית, אכזרית ומרושעת נגד המתנחלים. הם הצליחו לגייס למלחמתם גם את ממשלת ישראל וגם ציפו שהיהודים שוב יניחו את צווארם בהכנעה מתחת למגף השמאלני. אבל ליהודים זה נמאס! אז אתה יודע איך קוראים לזה? ''מלחמת אחים'', ''מרד'', ''סכנה לדמוקרטיה'' (אם זה לא היה עצוב, היינו מתפקעים מצחוק. בולשביזם ודמוקרטיה.... אריק שרון ודמוקרטיה.... בכל זאת מצחיק...) למעלה מאלף קרבנות של הג'יהאד הערבי בסיוע השמאל הישראל, והם - קרבנות ה''שלום''. עם אויבים עושים שלום, עם אחים עושים מלחמה יחד עם האויבים, שעושים שלום..... אתה הבנת את זה? גם אני לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצליחה לשמור על שפיות
דונה,
23/09/04 02:05
|
העובדה שמישהו לא חושב כמוך אין זה אומר שהוא האויב שלך, קרי השמאל. ה''שמאלנים'' הם חלק מהמדינה, למעשה 50% ממנה, הרוצים גם בטובת המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
לפרחיה, את סבלת מחוסר יציבה
יצא המרצע מן,
השק!,
22/09/04 13:44
|
גם לפני שנפגעת בידי מתנחלים (דבר שהוא כמובן פרי דמיון ראשך הלא יציב), עובדה שהשתתפת בהפגנה של אנשי ''שלום פלסתיניים''. מאיזה ארגון הם היו? ''שלום עכשו'' ה''פלסתיני''? או אולי ''גוש שלום'' הפלשתיני? ואולי מתנועת ''טוב שלום מפלסטין''? ונגד מי היתה ההפגנה? נגד ישראל או נגד הרשות לרצח תינוקות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
דרוזים ניטרליים
זהר,
04,
22/09/04 13:18
|
רוח הדברים שבכתבה , גרמו לי לומר שעל החיילים הדרוזים להיות נייטרליים ולא יתעסקו בפינוי מפני שזה עניין יהודי טהור ולנו אין חלק בפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
אהמ, אהמ....
נדב,
22/09/04 13:11
|
מצד אחד, לשירות בצה''ל חשיבות לאומית; אך מצד שני, לא ''מוציאים את האויר'' למשתוקקים לתרום (מנסיון אישי). נקודה למחשבה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
שרון בשיטותיו הדיקטטוריות גורם
חד-נס,
22/09/04 13:05
|
|
 |
100.
מחפש משקיעים להרחבת החברה
המוביל הארצי,
22/09/04 12:26
|
|
 |
99.
כח לטרור
יורם,
מרכז,
22/09/04 12:25
|
כבוד נשיא המדינה :: !! מה עם אלו שמסרבים לשרת בצבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ומה עם קריאת הסרבנים
יהודי ימני,
22/09/04 12:18
|
כשהם אומרים לא לשרת אף אחד לא חושב להכניס אותם לכלא... אה... מדינה של שמאלנים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה של שמאלנים ?
ספי,
22/09/04 16:51
|
סרבני השמאל ישבו שנתיים בכלא למרות שהסכימו לעשות שירות לאומי. החרדים לא עושים שירות בכלל ונהנים מקצבאות. ב30 השנים האחרונות הליכוד שולט. איזה שמאל בראש שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מצפון
יואב,
צפון,
22/09/04 12:14
|
חצי מהעם לא ישרתו בצהל כי צהל פוגע בערבים, חצי לא ישרתו- כי צהל מגרש ערבים, ואנחנו נשאר בלי צבא ובלי מדינה, אך עם הרבה הרבה מצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
יואב,
22/09/04 12:19
|
חצי מהעם לא ישרתו בצהל כי צהל פוגע בערבים, חצי לא ישרתו- כי צהל מגרש יהודים, ואנחנו נשאר בלי צבא ובלי מדינה, אך עם הרבה הרבה מצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
למה לגרש
יבס,
22/09/04 12:12
|
לא צריך לגרש. צהל עפ''י החלטה של הממשלה מודיעה למתנחלים שבתאריך מוסכם הצבא עוזב את השטחים. עד למועד עזיבתו ,המתנחלים יכולים להתארגן לקבל את הפיצוייםו להתיישב במקום חלופי בתוך גבולות מדינת ישראל, קשה, מה לעשות. מעבר לתאריך המוסכם כל מי שנשאר נשאר על אחריות ובעזרת השם, אהבתו לארץ ישראל ואולי גם בהסכם עם הפלשתנאים, כמו מיליוני יהודים טובים היושבים במדינות שמעבר לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
פרחיה - אין אנשי שלום פלסטיני
יוני,
22/09/04 11:13
|
פרחיה - אין אנשי שלום פלסטינים, עבדו עלייך ! המלה שלום בערבית פלסטינאית היא קוד מוסכם לחסול הציונות על ידי שימוש בתשושי נפש שאינם מבינים. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
פרופלורים ! חלם זה רק בגלות,
אזרחית,
22/09/04 11:12
|
|
 |
קומץ מילותייך הם בבואת חייך
פ.ע,
22/09/04 13:01
|
1.מפיצי הכרוז צריכים בהליך שיפוטי, שהשליטה בו נתונה בידי הריבון ללכת לכלא. 2. אבל...תגובתך עיצבנה אותי, היא הקפיצה את השחור שבי והחלטתי להצליף באחוריים רוויי הצלוליטיס הלבנבנות שלך. להלן פרופיל של האזרחית הכותבת: משקלך 85-87 ק''ג,גובהך 165-170, שיערך כאניצי פשתן, את נראית איום ונורא, מעולם לא היה לך קשר משמעותי עם גבר, להערכתי חצית את גיל השלושים, מתוסכלת, השתתפת לפחות פעמיים בהפגנות השמאל בככר מלכי ישראל.
הורייך דוברי אידיש מגלות פולניה. יש לך כלב שחור מכוער כמוך,הוא מסריח מתעב אותך ואת אותו, אבל הוא בן הזוג שלך ואת תקועה איתו. בשבוע שעבר רבת עם אמא שלך. יש לך אחות נשואה שבעלה לא סובל אותך אבל נחמד מאולץ אלייך. אם תרצי שאמשיך תודיעי מדוזה-ארצה!!!!!!!!!!!!!!!!! תקראי תבכי ובעתיד פשוט תסתמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
קריאת המרד של הימין הקיצוני: ''
שמעון,
22/09/04 10:56
|
הגיע הזמן לנקוט בכאלו אמצעים שאנשי השוליים הקיצוניים יתחילו לשקול את דבריהם ומעשיהם גם בדמוקרטיה לא הכל מותר זה ההבדל בין דמוקרטיה לאנרכיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה שונה...
ארז,
22/09/04 11:11
|
מקריאת השמאל לא לשרת ביש''ע? מה ההבדל בין סרבנות לסרבנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן זה לא שונה
ספי,
22/09/04 16:52
|
|
 |
92.
לא אשכח למתנחלים על הפגיעה
פרחיה,
22/09/04 10:45
|
הקשה שפגעו בי בעת שהשתתפתי בהפגנה יחד עם אנשי שלום פלסתינים כאשר מתנחלים הטיחו את ראשי על עמוד בטון ומהחבטה החזקה אבדתי את הכרתי , זעזוע מוח קשה עברתי והכרתי חזרה רק כעבור חודש , כיום אני סובלת מחוסר יציבה, אבוד זכרון וחשיבה לקויה , ואלמלא ידידים פלסתינים התומכים בי מצבי היה חמור מאוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינשאללה תמותי
ל"ת
87 -09,
ךףל,,
23/09/04 02:42
|
|
 |
פרחיה הנחמדת
דוד ר,
תל אביבי,
22/09/04 21:10
|
פרחיה את צריכה לעבור לעזה או לשכם מדוע את בתוכינ ו ? אז לכי לעזה. . מחילוני לגמרי אבל יהודי מפלסטינה לכן עופי לעזה ממני דוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשאר כאן עד אחרית ימי,ותתפוצץ,
ל"ת
פרחיה,
22/09/04 21:54
|
|
 |
זה לא היה בטון
עד ראיה,
22/09/04 14:51
|
1.זה היה הראש של טלי פחימה. 2.''ידידים פלאסטיניים'' אין חיה כזו. כמו להגיד ''שועל תמים'' או ''בתולה בהריון''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבה נתווכח בצורה תרבותית
פרחיה,
22/09/04 11:23
|
אין לי זכות יוצרים על השימוש בכינוי פרחיה, אך מעליב אותי שכל אידיוט מרשה לעצמו למרוח שטויות תחת שמי. איני נוהגת להפגין וחלילה לא להכנס לעימות פיזי עם מי שחולק על דעתי. שלומי טוב, תודה לאל, ואני מקווה שהמגיבים יתיחסו לתוכן דברי וניצור ויכוח תרבותי וענייני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן , לא בקשתי סנגוריה ,
ל"ת
פרחיה,
22/09/04 14:00
|
|
 |
דווקא התרשמתי שהחשיבה שלך
אריה,
22/09/04 11:05
|
|
 |
91.
נווווווו.... מה אתם אומרים????
שמאל - ימין,
22/09/04 10:44
|
זה לא שמאלנים מסריחים, זה לא בוגדים שאמם ערביה זה מלח הארץ אה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה ההבדל?
ארז,
22/09/04 11:12
|
מה ההבדל בין קריאות לסרבנות משמאל לקריאות לסרבנות מימין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הבדל
ספי,
22/09/04 16:53
|
|
 |
90.
להלן מספר חלופות לפינוי חלק:
כל כך פשוט,
22/09/04 10:39
|
1. להשאיר אותם לשלטון פלשתיני, נראה מי באמת ישאיר שם את ילדיו 2. לתת לחברות פרטיות לפנותם, עם בונוס שתלוי במהירות הפינוי ולהעיף משם את התקשורת, יום אחד וזה נגמר 3. לסגור מים וחשמל או להכניס מי ביוב לבתים לא להכניס שם חיילים שיתחילו לגרור אחד אחד כמו בימית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אם תשמח ותעלוז
ארז,
22/09/04 11:12
|
|
 |
89.
אני מוכן לסרב..לשמור על מתנחלם
ר.א,
22/09/04 10:13
|
|
 |
חחח...
ארז,
22/09/04 11:13
|
|
 |
אני לחמתי בבירות, מה אתה עשית?
ר.א,
22/09/04 13:38
|
ארז , אני בטוח שאתה לא תסרב כי אתה לא קרבי, אני ממפלגת המרכז , והסרוב של השמאל הוא לא סרוב אלים , שיסרבו הימנים להיתפנות ויכנסו לכלא פסיבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרוב זה סרוב זה סרוב
ארז,
22/09/04 14:59
|
מה ההבדל בין סרבנות משמאל, שזוכהלאהדת התקשורת והחוגים ה''נכונים'' לבין סרבנות מימין (שהיא עדיין תיאורטית)? גם פה וגם פה מדובר על סרבנות לא אלימה (יש סרבנות אלימה?). אז מה ההבדל? אם אתה לא צבוע, תסביר לי בבקשה מה ההבדל בין אלה לבין אלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל עוד זה לא אלים אין הבדל
ספי,
22/09/04 16:54
|
בואו נראה שגם אין הבדל בעונשים. שנתיים בכלא קיבלו הסרבנים השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אבל הכרוז צודק ..
עדי המילואימניק,
22/09/04 09:54
|
אני חושב שהכרוז צודק. חיילים הינם עבדים 3 שנים ללא שכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
''מעריב'' - בבקשה
siva,
22/09/04 09:53
|
תפסיקו להגביר כל נפיחה של ימני האנשים הללו ( שאינם אחיי ! ) זקוקים לאשפוז מיידי . הנני קורא גם בתגובה , לחיילים לסרב לשרת בחברון ובעוד קיני צרעות בשטחים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לצרינו לצרינו
פז,
מרכז,
22/09/04 09:33
|
הימין הקיצוני אני לא אחיכם ואני שיך לצריכם. קחו זאת בחשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה חדש? תמיד אמרתי
ערב רב לא יכל,
להיות אח!,
22/09/04 13:46
|
|
 |
אתה והחמאס
ל"ת
ארז,
22/09/04 11:13
|
|
 |
85.
יחס שווה לימין והשמאל
מישהו,
22/09/04 08:33
|
למרות שאינני ימני, ומתנגד בתוקף לכל סרבנות, לא יתכן שסרבני הימין יענשו יותר בחומרה מסרבני השמאל. אין הבדל בין המנשר הזה של הימין, לבין הראיון שאביב גפן נתן לעיתון גרמני ובו טען שהתחמק משירות צבאי מסיבות פוליטיות, או להסטה הנגרמת מכיסוי תקשורתי אוהד של הסרבנות משמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהסתה של השמאל עוד לא מת איש
ספי,
22/09/04 16:56
|
מהסתה של הימין מתו כבר עשרות ע''י יגאל עמיר, גולדשטיין, פופר, אברושמי והמחתרת היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
הוא שבכניק וזה ידוע לכל
ל"ת
איתמר בן גביר,
22/09/04 08:26
|
|
 |
83.
''יידרשו לשאת בעול הקשה
הנבל מדבר על,
רפורמה ''פלשת,
22/09/04 08:13
|
ביותר'' לסגירת התיקים נגד שרון. ישאו בעול הקשה לקידומו ''שמו הטוב'' בעיני שועי עולם אנטישמים. כמו פרס. ואכן, שניהם ייזכרו לדיראון עולם בדברי ימי ישראל והעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
טיבם של אלה?
רומיו,
22/09/04 08:12
|
כל הקוראים למרד,המפרסמים קרוזים נגד הממשלה,אינם אלא התחתית של המין האנושי,דומים לאל קיידה,המשתמשים במונח דמוקרטיה מבלי דעת מה פירושו.מדוע המשטרה סובלת מרידות אלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם שמאלנים שקראו...
ארז,
22/09/04 08:41
|
את אותן קריאות בדיוק לא טופלו ע''י המשטרה, אין כל סיבה שאנשי ימין יתנו את הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
תפסיקו להסית נגד יהודים
ישראלי,
ישראל,
22/09/04 08:03
|
יש איזה עשר שאינם ברי דעת והתקשורת נותנת להם כותרת קאילו שיש להם קשר למתנחלים חלקם אפילו אינם גרים ביש''ע אז הגיע הזמן שנפסיק להסית ונתייחס לעובדה הבסיסית שאנחנו הולכים לגרש תושבים ממיטב היהודים מבתיהם ולו רק בגלל שאיננו מוכנים להתמודד עם טרור! ההסתה נגד אחינו לא תצדיק רק תאיר באור שלילי את רוע לבנו ועל זה נאמר הרצחת וגם ירשת (גם הסתת וגם גרשת)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד מהמתנחלים אינו תמים
ספי,
22/09/04 16:59
|
הם שם מ-2 סיבות: 1. דיור זול ו-''איכות חיים'' על חשבון דם ילדינו. 2.אידיאולוגיה שידוע לכולם שהיא שנויה במחלוקת. כרגע המחלוקת נפתרת כאשר מי ששלח אותם לשם מסביר לכולנו שהשמאל צדק, שזה כיבוש, שיש בעיה דמוגרפית, שצריך גדר, שלא ניתן לשלוט על 3.5 מיליון פלשתינים ושצריך שלא יישאר בעזה אפילו יהודי אחד !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה , תעופו כבר מהשטחים !
ל"ת
אייל,
22/09/04 09:55
|
|
 |
80.
Sharon's NEW SABRE & SHATILA
amir,
22/09/04 08:03
|
This is Sharon's SABRE & SHATILA against the Jews !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
ליודעי ספר - למדפי חנויות
חובה לקרוא,
דע את האויב,
22/09/04 07:56
|
הספרים הגיע ספר חדש ושמו ''תולעת יעקב ודוד ישמעאל''. הספר ברמה אינטלקטואלית גבוהה, בשפה מעולה ובהגיון בריא. הסופר, החותם בשם עט (א.ד. בן עמי), יוצא לטיול בשבילי ההוויה הישראלית עם ג'ורג' אורוול, אותו העיר משנתו, ומנסה לעניין אותו במה שקורה בישראל. בתחילה אורוול משתעמם, הרי מה שקורה בישראל זהה למה שהוא תיאר בספריו ''חוות החיות'' ו-''1948'', אך ככל שהסיור מתמשך והעובדות והמובאות מערמות (אוסף עצום של אמרי השמאל, כתוב ואף מתועד בקלטת מצורפת) כן גוברת תדהמתו של אורוול, בישראל מתרחשים דברים, שאפילו הוא לא העלה בדמיונו. הסופר מעביר את כל העובדות לידי אורוול האל-מותי, כדי שזה יתעד את התקופה הזו בחיי העם היהודי, לאחר שתחלוף כאפיזודה נשכחת ומדינת ישראל לא תהיה עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הכתובת על הקיר זמן רב.
ל"ת
פיליפ,
נתניה,
22/09/04 07:54
|
|
 |
77.
מר קצב, דבריך סתומים ! ניצחוןו
אריה,
22/09/04 07:43
|
אי אפשר לומר סתם ''ניצחון לטרור'' ''טרור'' הוא ''ניסיון להשיג מטרות באמצעות זריעת אימה''. יש שני גורמים המפעילים עלינו טרור. פינוי התנחלויות הוא ניצחון לטרור, ואי פינוי התנחלויות הוא ניצחון לטרור. כשאתה אומר ''ניצחון לטרור'' ציין בבקשה לטרור של מי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה צד אתה נמצא?
מרק,
22/09/04 08:07
|
לכל יהודי שפוי ברור מה התכוון מר קצב. קושי ההבנה שלך נובע מזה שאתה לא נמצא בצד הישראלי. אתה כנראה סובל משגעון גדלות וחושב שאתה מעל המאבקים הקטנים שלנו ואתה איש של צדר אוניברסלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפועל מאחר, המנהל מתעכב,
אריה,
22/09/04 08:22
|
|
 |
76.
מה חדש? (ראו קריאות ח''''כ טיבי)
ל"ת
גורג,
תל אביב,
22/09/04 07:38
|
|
 |
75.
שרון נושיט יד לאחים...
רועי,
רמת גן,
22/09/04 07:36
|
וגם נושיט להם רגל שהם יפלו עמוק !!! שרון בלי משאל עם אתה דיקטטור שלוקח את החוק לידים ואם אתה דיקטטור אז מותר גם מותר לסרב פקודה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
36, את כמובן לא תביני (''הלוואי
לכי לספריות,
ותלמדי משהו,
22/09/04 07:28
|
גם במשאל עם'', זו היתה גם הנאתם של האנטישמים בכל הדורות, לראות את היהודים מוכים) ובכל זאת יש לומר את האמת - על ההחלטה הזו היתה ממשלת ישראל צריכה לעמוד לדין בפני בית הדין הבינלאומי לפשעי מלחמה. על ההחלטה הזו עומדת כבר עכשו ממשלת ישראל למשפט העם שנגדו היא מבצעת את הפשע הנורא. בגלל ההחלטה הזו הרימה ראש מפלצת האנטישמיות הבינלאומית. כשטורפים מריחים דם, הם כולם מזנקים על הטרף. כל מי שמדבר על ה''כיבוש'' או על ה''זכויות הלגיטימיות'' של הערבים, מעיד על עצמו שהוא חפץ בחורבן ישראל וכל שקר מקדש את המטרה הקדושה הזו! וכמובן לא אחזור שוב על העובדות הידועות, אך מוכחשות ע''י השמאל, שמעולם לא נתן לעובדות לבלבל אותו בריצת האמוק שלו להחריב את מדינת היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
ג'ואן פיטרס, העתונאית
שלטון החוק נגד,
שומרי חוק,
22/09/04 07:20
|
האמריקנית, הינה לוחמת גדולה למען זכויות האזרח, בעיקר זה, הנרדף. כשעלתה לראש הסדר הציבורי ה''בעייה הפלשתינאית'', לקחה על עצמה גב' פיטרס לבדוק ולפרסם את הענין הפלשתינאי. כבר עם תחילת מחקרה, החלו להידלק בהבנתה הרבה מאד נורות אדומות. אך מה שהדליק אותה יותר מכל היתה העובדה התמוהה, שהאו''ם מצא לנכון לשנות את הגדרת הפליט, המקובלת בכל העולם, לטובת הפליטים הערבים בארץ ישראל. ופיטרס שאלה את עצמה - למה? הרי, אם הערבים יושבים על אדמת אבותיהם מאז ומקדם, הרי הם עונים על הגדרת הפליט, שישב במשך דורות רבים בארץ ממנה גורש או ממנה נאלץ להימלט, אם כן, למה קבע האו''ם שפליט ערבי הוא כל מי שישב בישראל בין השנים 1946-1948, כלומר שנתיים לפני מלחמת העצמאות? מכאן התגלגלה במחקריה לארכיונים בארה''ב, בארצות ערב, בבריטניה ובישראל ועלתה על בלוף המילניום - כל טענות ה''פליטים הערבים'', שהפכו בינתיים, עם התפתחות השקר, ל''פלשתינאים'' בעלי ''זכויות לגיטימיות'', הוא שקר ענק, שאין לו שם אחיזה במציאות ונועד אך ורק להצדיק את חיסול העם היהודי. עוד אומרת פיטרס, לכל הלוחמים על ה''זכויות הלגיטימיות'' של ''העם הערבי הפלשתינאי'' נוח לשכוח שמדינות ערב פלשו לישראל, כדי למנוע את הקמתה ומאז עשו עוד כמה נסיונות להשמידה. ואם מישהו חושב שדן מרגלית, למשל, אינו מכיר את העובדות האלה, אז הוא מאמין שדן מרגלית הוא בור ועם הארץ, ואם הוא מאמין שדן מכיר אותן, והוא מכיר אותן, הוא יודע מהו האיש הזה ומי הם חבריו, החותרים תחת אשיות קיומה של ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
לפנות את המשולש לעזה- מה היה
אומר השמאל,
22/09/04 07:10
|
אני מנסה לדמיין מה היתה תגובתם של כל השמאלנים יפי הנפש אם אריק היה מחליט בצורה דמוקרטית ואפילו ברוב של 70% להעביר את תושבי המשולש לעזה.
כבר שמענו '' לפוצץ גשרים ''
הצביעות חוגגת
צריך לא רק לסרב צריך לפעול נגד הפינוי , אלא אם תתקבל החלטה לאחר בחירות חדשות
אריק גנב את קולי ואין לו מבחינתי שום דרך לקבל את הסכמתי אלא אם ילך לבחירות חדשות עם מצע שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הכניסו לכלא את מפיצי הכרוזים,
מדינה אוכלת,
יהודיה!,
22/09/04 07:06
|
הכניסו לכלא את המשווים לשואה. הכניסו לכלא את כל המתנחלים, גברים, נשים, טף ועוללים. הכניסו לכלא את כל נאמני העם והארץ. רק אל תשכחו לפתוח את הדלתות, כדי שיוכלו להימלט, כשהערבים יפציצו את כל הארץ הזו. האמת היא - שכבר לא יהיה לאן להימלט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אני מתקשה לראות בעיה
הסתה של השמאל,
22/09/04 05:42
|
מי כן מוכן להעביר משפחות מבתיהם אחרי עשרות שנים?
המשטרה לא רוצה. וגם לא צהל.
לא הייתי מוכן לגרש ערבים או יהודים.
הילדים שלי היו הולכים לכלא ולא היו מגרשים אנשים ובמיוחד גירוש בגלל דתם. יש כאן הסתה פרועה נגד כל מי שלא מסכים לגרוש יהודים מבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
למה? המצפון שלהם לא מצפוני?
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
22/09/04 05:30
|
|
 |
68.
פרץ פושע חמור יותר
איציק,
22/09/04 05:13
|
שימרו על פרופורציה. למשוגעים מותר הכל. פרץ והועדים גורמים נזק יותר גדול לקיום המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
על מה הצעקה?
קם מוקדם,
צפון,
22/09/04 03:59
|
מי שמסרב לשרת בצבא - בל ישרת. הדתיים רוצים לשרת בצבא יותר מאשר הצבא רוצה את הדתיים. אולי כדי למחוק 30 שנה של שירות כמשגיחי כשרות וסמלי דת. אני ארגיש הרבה יותר בטוח בארצי שלי אם החבורה האלימה הזאת תורחק מהצבא. כך קטנים הסיכויים להפיכה צבאית, למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוד החנית של פעם הרים ידיים
אריה,
22/09/04 07:20
|
ומחפש היום,- אם הוא לא על סמים,- רק קידום אישי. היחידים שאיכפתיים זה המתנחלים, ואכן הם המנהלים למעשה את הצבא, ובשיתוף עם העשירים גם את המדינה. ההפיכה לא תהיה. היא כבר קיימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגיע בקרוב גם לצפון
יענקלה,
22/09/04 05:29
|
אחי החילוני . לא בריא לשנוא. אני אוהב אותך. אולי כדאי לי לגור לידך כדי שאוכל לבקר יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח לצפון סוריה. רקמת גוף טוב
אריה,
22/09/04 07:58
|
|
 |
66.
אני שואל את עצמי
Avi Ecuador,
22/09/04 03:29
|
נגיד חס וחלילה שיעשה הטרנספר, נגיד ששרון יצליח לדכות את המתנחלים ורוחם, יסוג מעזה שהוא שלב ריאשון לנסיגה מעוד שטחים ולהסברה שדרכו נכונה. נגיד ששרון יצליח להשריש את הסתימות ולגרום לכך שהשמאל דעתו ודרכו תעשה. נגיד שערפאת מושיענו לא יפריע לשרון. נגיד ששרון יסוג מכל השטחים שהוא תכנן. הרי ברור שהערבים לא יסכימו לסיפוח שיעשה שרון ליתר החלקים, הרי ברור שגם השמאל בהמשך כשהעבודה תעשה גם הוא לא יסכים. הרי ברור שיהיו יותר פיגועים, הרי ברור שהשמאל בעזרת הערבים יורידו את שרון, הרי ברור שהשמאל ימשיך בנסיגה ולא יפגע ''בזכויותיהם'' של ערביי הקו הירוק ואולי גם זכות שיבה תהיה. אז ההמשך ברור; אם לפלסטינים יקום מנהיג חדש שיש לו סבלנות וידע להסתיר את שנאתו בהמשך, הדבר מאוד פשוט בכדי להביא לחידלונה של ישראל, צריך להיות מטומטם בכדי לא לראות זאת וכניראה שלא חסרים לא בחלם ולא בממשלת ישראל ש''התברכה'' בעם הארץ היום. הרי ברור שבהמשך הם יוכלו לעשות מהומות על חוסר שיוויון לדוגמא במוסדות דת בבתי ספר, בזכויות על מוסדות ציבור ובכלל בתקציבים ובהפניית משאבים והשמאל שוב יתמוך בהם וידאג ל''זכויותיהם''. בהמשך ישראל תעלם באופן ''טיבעי'' שוב אי שקט והדרך של דרום אפריקה תעבוד בישראל; הערבים יהיו בישראל 5.2 מיליון בעוד 30 שנה, ערבים שישניאו את החיים על יהודים כמו השמאל שלנו יברחו בהמוניהם לארצות הברית ואירופה אם יתאפשר להם וישראל תהפוך למדינה האנטישמית ביותר בעולם שיהיה בה הסכנה הגדולה ביותר ליהודים. ישראל פשוט אין לה שום סיכוי לקיום בדרך הזאת ו''מנהיגי'' ישראל ועם הארץ יצליחו ויעשו את יגאל עמיר לאגדה ולגיבור העם או לקדוש בהמשך, מאוד לוגי כאשר התוצאה היא ברורה. הערבים פשוט ''צריכים'' לתת לדברים לרוץ מעצמם, השמאל, עם הארץ ומנהיגי בועת חלם, כת דת עגל הזהב תיבנה אותם. טוב, תוכלו להבין למה אני אומר לכם שערפאת נכס אסטרטגי של ישראל ועל כל יהודי שיש לו אהבה לישראל היום הוא חייב לצערי להתפלל לשלומו של ערפאת, נו, אנו היהודים בלי פרעה לא יכולים כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכול כל כך נכון....
המדינאי,
22/09/04 07:40
|
הימין הנבון כמוך שמבין את כל זה היו צריכים לעשות אולטימטום: מוכנים להתפנות, אבל מתפנים גם מהארץ. יותר טוב לצאת את הארץ כיום כשעוד אפשר.
יש סיכוי שהשמאל אם יהיה מאויים שהימין ישאירו אותו פה לבד להתמודד מול הערבים וגם מול הטמטום של עצמו, יתפכחו. עמוק בתוך ליבם הם יודעים שהם מסוכנים לעצמם ולכלל ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ואקוודור מאותו הכפר
Yossi V,
22/09/04 11:07
|
חכמה ימנית קטנה וטפשות ימנית גדולה.
ואתה יודע למה? כי אתם הימניים לא מסכימים ומתווכחים עם כולם לגבי העבר העובדתי, אבל לגבי העתיד אתם הידענים הגדולים כאילו זה קורה ברגע זה ממש. אתם יודעים מה יקרה כאשר השמאלנים ישארו, אתם יודעים מה יקרה לאחר הנסיגה, אתם יודעים שטרנספר יעשה רק טוב וכו' וכו' וכו'.
ואני מתייחס אליכם כמאמר חזל ''מאז חרב בית המקדש, נתנה הנבואה רק לדגנרטים והדבילים'' אבי אקוודור ודור עגלי הימין כמשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטה הכפר
Avi Ecuador,
22/09/04 14:05
|
רשע צבוע ומתחזה: אומר לך הפעם שאם אמרתו של חז''ל נכונה ואתה וצואה כמוך רואה בי את אשר אתה רואה עליך להיזהר יותר שהרי אני ''דגנרט ודביל'' שוטה והנבואה ניתנה לכמוני, אז תיזהר עם הארץ מכיוון שאתה מכיר בנבואה ולמי היא ניתנה וכנראה שהיא נכונה ולפחות אתה מכיר בזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי ברור...
איש אחד,
22/09/04 07:15
|
|
 |
אולי יש צדק בדבריך עם הארץ?!
Avi Ecuador,
22/09/04 14:01
|
|
 |
65.
למעריב
Avi Ecuador,
22/09/04 02:54
|
אתם שוב מפרסמים שרצים שמתחזים בשמי, כנראה אותו יוסי ואותה נועומי מפורטוגל, אני כנראה מערער את שווי משקלו, הבחור השתגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא, הילדים שוב מרביצים לי
אבי,
22/09/04 09:05
|
אני כל פעם מנסה להראות להם שאני חכם אבל הם אומרים שני קוקו בבלי ואחר כך מחטיפים לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך להתמיד
Avi Ecuador,
22/09/04 14:07
|
אני מבין שאתה מחפש את התגובות שלי ולא מדלג. אז אל תאכל את הלב, אני אתן לך חומר שלא ישעמם אותך, תמשיך לחפש אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
סרבני מצפון, וצביעות השמאלנים
Metziuty,
22/09/04 02:50
|
סרבן מצפון נחשב רק חייל המסרב לפעול בהתאם להוראות הממשלה בנושא ערבים.
חייל המסרב לפעול על פי הוראות הממשלה בנושא יהודים הנו חייל ללא מצפון וחייבים להעמידו לדין.
הצדק הצבוע של האוסלואידים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו דמוקרטיה יחסית
ל"ת
אלברט אינשטיין,
22/09/04 06:52
|
|
 |
63.
לא לערב את הצבא בפינוי
א.ב,
22/09/04 02:29
|
שרון בקש שלא יתקפו את הצבא - אז הפתרון לא לערב את הצבא. שעת האמת קרבה- ולא נראה שזה יעבור בשקט. אני נגד סרבנות , אבל גם נגד צביעות. כאשר סרבני השירות יוצאים מן הכלא עורכים לכבודם עצרת בכיכר העיר ואין מוחה על כך. אלה שהוזכרו וצוטטו בכתבה לא מחו על כך. רק כשזה לא תואם לעמדתם הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להכתיב לאנשים איפה לגור?
אריה,
22/09/04 07:56
|
המדינה צריכה להודיע: כאן כאן וכאן יש שירותי בריאות וחינוך ושמירה, כאן כאן וכאן אין. וכל אחד יוכל להחליט חפשי אם ואיפה יגור או לא יגור !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
Although I do not agree
Skippy,
Australia,
22/09/04 02:23
|
I am from the other end of the political scale, and definitely do not agree with anything that the far right has said or done. But… I thought you had the right to free speech in a democracy. So, let them send out the letter. Actually acting or doing what they suggest, on the other hand, is against the law, and will lead to jail time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאז שרבין נכנס לתפקיד הפסיק הד
יעקב הלל,
22/09/04 22:41
|
הדמוקרטיה. הליכוד הוא לא מפלגה ימנית וברגע שסגר את ערוצי הרדיו של הדתיים הוכיח בזה שגם הוא יחד עם השמאל אין שום דבר בינם והדמוקרטיה. ובעצם בזה פתחו במלחמת אחים. כעת מתקרבים לקטע של הקש שישבור את גב הגמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
let it be
r1,
new york,
22/09/04 04:18
|
let the army leave them all alone in the gaza and the west bank, and we shall see how long they last...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
תנו להם לחלק את הכרוזים...
שמאלני,
22/09/04 01:53
|
לא יכולה להיות כאן שום בעיה פלילית אמיתית, מכיוון שאין כאן קריאה לאלימות. זכותו של כל אזרח, על פי מצפונו, לסרב למלא את רצון השלטונות. יש מדינות שמבטיחות חופש מצפון לאזרחיהן, יש כאלה שלא, ויש כאלה, כמו ישראל, שמכירות רק בבחורות דתיות כבעלות מצפון. בעיני, הכיבוש הוא פשע חמור ומתמשך שעיוור וסימא את עיניהם, מוחם וליבם של רוב אזרחי המדינה, אבל אם מישהו יסרב להתגייס לצה''ל/להשתתף בפינוי ישובים, אני מאמין שיש לאפשר לו להיות נאמן לאמונתו. ברגע שיש קריאה לאלימות (מעבר לאי-ציות אזרחי, או מרי בלתי אלים, או התנגדות פאסיבית), אפשר להתחיל לקרוא לזה פלילי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטרור הוא פשע נגד האנושות
ארז,
22/09/04 08:47
|
|
 |
הכיבוש הוא תשתית הטרור
שמאלני,
22/09/04 11:29
|
ואנשים כמוך המסרבים לראות זאת, ולא מבינים למה עם שגורש מרוב אדמתו ב-48, (אגב כמה מעשי טבח, שדיר יאסין הוא הידוע בהם), ושחי תחת כיבוש כבר 37 שנה - לא מסכימים פשוט להיכנע. אני מבטיח לך שלו היית פלסטיני לא היית קורא לטרור טרור, והיית הופך לאנטישמי מנומק. הדרך היחידה לעצור את הטרור הפלסטיני (המפלצתי) הוא להפסיק את הטרור הישראלי (המפלצתי עוד יותר), שמתבטא בהרג של כמעט 7000 פלסטינים בארבע השנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפלשתיני השמאלני
מרק,
22/09/04 15:26
|
תסביר את זה לכושים בסודן שנרצחים בידי האחים שלך בהמוניות. יהיה להם מעניין לשמוע את הקשקושים שלך על הכיבוש. גם בין לאדן מסכן נורא סבל מהכיבוש וכל הטרוריסטים מוסלמים מסעודיה, מצרים, מרוקו, ירדן, אנגליה וכולי.
אתם לא רוצים שום שלום, ערפאת סירב להסכם שלום עם ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
22/09/04 15:02
|
איזה כיבוש הוליד ב-1964 את אש''ף? איזה כיבוש הוליד את טבח המטיילים באוטובוס לאילת (1959)? איזה כיבוש הוליד את פרעות 1929? ו-1921? לשמאל תמיד יש מאגר תירוצים להלבנת כל מעשה רצח וטבח של הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
22/09/04 15:02
|
איזה כיבוש הוליד ב-1964 את אש''ף? איזה כיבוש הוליד את טבח המטיילים באוטובוס לאילת (1959)? איזה כיבוש הוליד את פרעות 1929? ו-1921? לשמאל תמיד יש מאגר תירוצים להלבנת כל מעשה רצח וטבח של הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מעניין, הסתה יש רק בימין
פוליטיקאי,
22/09/04 01:52
|
|
 |
59.
גירוש יהודים פשע נגד האנושות
ש,
22/09/04 01:17
|
כרוז הקורא לחיילים לא לפשוע, הוא לגיטימי וחוקי ראש הממשלה צריך ללכת לכלא על הסתה ועל פשעים נגד האנושות, לא כותבי הכרוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כת עגל הזהב
Avi Ecuador,
22/09/04 01:10
|
השמאל בנוסף לשאמרתה ולהבדיל לצערו, הוא היום דוחף את תרבות הרשע לשואה, ולשמחתנו הופכת לבעיה עולמית שכנראה תסתיים בטרנספר שואה ומפולת כלכלית. כנראה אנו נצתרך בהמשך ללמוד מהצרפתים שהם מומחים בהפיכות וראה לא מזמן, ולפלסטינים יהיה קצת יותר *הצלחה* הם יקצרו יותר משזרעו, זה עניין של זמן, אוהבים שמאל כמו שלנו, רק חסר להם שהטמטום של חלם יעבור לצבא שלהם, שבהמשך יהיו סרבנים מהימין, וההצדקות מכאן ועד אין סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אבי, מה עושים באקוודור?
מקנא,
ישראל,
22/09/04 04:02
|
כל היום רוקדים ערומים עם הבחורות בצבע שוקו שתלבושתן קליפות בננה? או שאולי חיים על רווחי הסמים ומסתלבטים לאללה כל הזמן? איך יש לך זמן לכתוב כל כך הרבה תגובות? גם אני רוצה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזה שהכניס חצאי אמיתות
Avi Ecuador,
22/09/04 03:27
|
מישהו שעוקב אחרי התגובות שלי הרבה זמן וכנראה אני מפריע לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי אבי? עד מתי?
מיכל,
22/09/04 09:10
|
|
 |
נו באמת
ל"ת
Avi Ecuador,
22/09/04 14:15
|
|
 |
הבחור שהגיב
Avi Ecuador,
22/09/04 02:49
|
|
 |
57.
nobody go to jail when the
reality,
22/09/04 01:00
|
|
 |
56.
Ha Mered shel Ha Iemin
Momo,
CANADA,
22/09/04 00:50
|
REFERENDUM)Ha Zman Hou Le Mish-al Daat Shel Kol Am Israel. Afilou Ele Be Hou'l. Kdé Le Ashkit Et Ha Zaam Ba Levavot. Ha Emet Menatzeah. Mimshala She Mahlifa Sarim Kede Lenatzah Ze Lo Mimshala. Momo
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
השמאל חילק כאלו בלישכת גיוס
ניר,
22/09/04 00:25
|
הסרבנים חילקו אלוני הישטמטות לפני חודש בתל השומר הם גם יועומדו לדין אני בעד ששני הקבוצות יעמדו לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יפה עושה מעריב שבאותו דף מפרסם
מאיר יוסקוביץ,
22/09/04 00:24
|
כתבה אוהדת על סרבן הגיוס מהשמאל. כך מבהירי עורכי מעריב איפה הם נמצאים מבחינה פוליטית. זה מה שנקרא גילוי נאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הגולם של הסמול קם על יוצרו ..!
המהר''ל,
פראג,
22/09/04 00:24
|
ולכל המתקנים...העברית שלי טובה משלכם, הייתם מתים להיות שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זוהי זכות וחובה לסרב
חזי,
שרון,
22/09/04 00:19
|
אין מנוס רק לסרב,ושלא יפחידו אותנו בהריסת הצבא,הרי לגרור ילדים מבתיהם ומתפללים מבתי הכנסת שלהם יפגע לא פחות בצהל לכן חובה לסרב ,זוהי מחאה בלתי אלימה אבל הכי נכונה,ובושה למועצת פשע(יש''ע) שמגנה את המהלך,תפסיקו להיות יפי נפש ולרקוד מה יפית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
חובה לקרוא - האמת בשטח
יעקב שפיץ,
חיפה,
21/09/04 23:57
|
לכל הגיבורים הימנים שהגיבו כך בואו נניח לרגע שלא יפנו אף יהודי רק יוציאו את צהל ואז הפלסטינים מתחילים לירות במי שנשאר בשטח הרי לא תלכו ותעזרו למי שנשאר שם ותיכנסו בפלסטינים כי בדיבורים אתם חזקים ובלהכנס בערבים חסרי ישע בחסות צהל אתם גברים בואו נראה אתכם בלי צהל - הרי תברחו משם כמו שפנים עם זנב בין הרגליים
קדימה שרון תוציא את צהל מעזה ותשאיר את המתנחלים וונראה את גיבורי הקשקושים עוברים למעשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפיציק האם אתה אדם סביר
אזרח,
22/09/04 08:04
|
אם היית אדם סביר היה ניתן להסיק מדבריך שלא רק שאינך משרת ביחידה קרבית אלא גם לא ראית את המשרתים ביחידות אלה. אבל יותר נראה שאינך אדם הדן על דברים על ידי בחינת מציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
סתם פרובוקציה של השב''כ...
יוסי,
תל אביב,
21/09/04 23:56
|
כך עשה גם השב''כ לפני רצח רבין כדי להכפיש את הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יצטרכו להניכס את כל תומכי הסרב
אם יכניסו לכלא,
21/09/04 23:51
|
הסרבנים השמאלנים לכלא . זו רשימה ארוכה ויפה. אדרבא. איזון. זו הרי דמוקרטיה לא? לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
רוב העם ימין קיצוני אז גם אני
ל"ת
לפי YNET,
21/09/04 23:46
|
|
 |
47.
פרופ ליבוביץ קרא לסרבנות משמאל
תזכורת,
21/09/04 23:45
|
פרופ ליבוביץ קרא לסרבנות משמאל, וזאת בשידור חי בטלוויזיה. לאחר כל זאת לא רק שלא העמד לדין על הסתה לסרבנותת-אלא קיבל פרס ישראל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדות לא נכונות.
גדעון,
23/09/04 13:01
|
ישעיהו ליבוביץ לא קבל את פרס ישראל לאחר שקמה מהומה בחוגי הימין נגד.הוא ויתר על הכבוד .במבט לאחור דבריו של ישעיהו על השטחחים לאחר מלחמת ששת הימים מתגשמים לנגד עיננו -ישעיהו הנביא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אין גבול לחוצפת הסמול
ל"ת
שמאלנים נמאסתם,
21/09/04 23:45
|
|
 |
45.
הממשלה-לרסק את הימין הקיצוני!!
אילה,
21/09/04 23:45
|
|
 |
מה ההבדל...
ארז,
22/09/04 08:50
|
|
 |
44.
אני שואל את עצמי
Avi Ecuador,
21/09/04 23:24
|
נגיד חס וחלילה שיעשה הטרנספר, נגיד ששרון יצליח לדכות את המתנחלים ורוחם, יסוג מעזה שהוא שלב ריאשון לנסיגה מעוד שטחים ולהסברה שדרכו נכונה. נגיד ששרון יצליח להשריש את הסתימות ולגרום לכך שהשמאל דעתו ודרכו תעשה. נגיד שערפאת מושיענו לא יפריע לשרון. נגיד ששרון יסוג מכל השטחים שהוא תכנן. הרי ברור שהערבים לא יסכימו לסיפוח שיעשה שרון ליתר החלקים, הרי ברור שגם השמאל בהמשך כשהעבודה תעשה גם הוא לא יסכים. הרי ברור שיהיו יותר פיגועים, הרי ברור שהשמאל בעזרת הערבים יורידו את שרון, הרי ברור שהשמאל ימשיך בנסיגה ולא יפגע ''בזכויותיהם'' של ערביי הקו הירוק ואולי גם זכות שיבה תהיה. אז ההמשך ברור; אם לפלסטינים יקום מנהיג חדש שיש לו סבלנות וידע להסתיר את שנאתו בהמשך, הדבר מאוד פשוט בכדי להביא לחידלונה של ישראל, צריך להיות מטומטם בכדי לא לראות זאת וכניראה שלא חסרים לא בחלם ולא בממשלת ישראל ש''התברכה'' בעם הארץ היום. הרי ברור שבהמשך הם יוכלו לעשות מהומות על חוסר שיוויון לדוגמא במוסדות דת בבתי ספר, דור בזכויות על מוסדות ציבור ובכלל בתקציבים ובהפניית משאבים והשמאל שוב יתמוך בהם וידאג ל''זכויותיהם''. בהמשך ישראל תעלם באופן ''טיבעי'' שוב אי שקט והדרך של דרום אפריקה תעבוד בישראל; הערבים יהיו בישראל 5.2 מיליון בעוד 30 שנה, ערבים שישניאו את החיים על יהודים כמו השמאל שלנו יברחו בהמוניהם לארצות הברית ואירופה אם יתאפשר להם וישראל תהפוך למדינה האנטישמית ביותר בעולם שיהיה בה הסכנה הגדולה ביותר ליהודים. ישראל פשוט אין לה שום סיכוי לקיום בדרך הזאת ו''מנהיגי'' ישראל ועם הארץ יצליחו ויעשו את יגאל עמיר לאגדה ולגיבור העם או לקדוש בהמשך, מאוד לוגי כאשר התוצאה היא ברורה. הערבים פשוט ''צריכים'' לתת לדברים לרוץ מעצמם, השמאל, עם הארץ ומנהיגי בועת חלם, כת דת עגל הזהב תיבנה אותם. טוב, תוכלו להבין למה אני אומר לכם שערפאת נכס אסטרטגי של ישראל ועל כל יהודי שיש לו אהבה לישראל היום הוא חייב לצערי להתפלל לשלומו של ערפאת, נו, אנו היהודים בלי פרעה לא יכולים כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הם אומרים לא למלא פקודת גירוש
ל"ת
כותרת שקרית,
21/09/04 23:21
|
|
 |
42.
שרון מפצל את הצבא
ל"ת
בני בגין,
כן זה אני,
21/09/04 23:13
|
|
 |
41.
לימין הקיצוני-כורה שחת בה יפול
דני ב.,
השרון,
21/09/04 23:08
|
מכירים את הפסוק? הרי הטרנספר והעקירה הייתה משאת חלומכם כל השנים אבל נגד ערבים כי דם יהודי הוא כידוע כחול יותר. אלוהים בחר רק בבן אחד של אברהם אבינו והשני שנקרא ישמעאל זוהי רק אגדה ולכן מה שלא נעים לנו נעשה לבני דודינו.
כאן מתקיים הפסוק כורה שחת בה יפול.
החוצפה שלכם עוברת כל גבול, אחרי שמיטב בנינו נתנו שנים מחייהם על מנת לשמור עליכם בגלל גחמותיכם של ארץ ישראל השלימה עכשיו אתם פונים אליהם שיסרבו לשרת? היכן הייתם כל השנים כאשר נקרעו ילדינו מבתיהם ומהאוניברסיטאות שלהם נשרפו בשמש קפאו מקור על מנת לשמור עליכם? מדוע אז לא ביקשתם מהם להשתחרר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההבדל...
ארז,
22/09/04 08:51
|
בין טרנספר לערבים, שלו אתם מתנגדים והייתם אפילו מוכנים לפוצץ גשרים (כדברי א. ב. יהושע) ובין טרנספר ליהודים, שאותו אתם ממש מתנדבים לבצע? מה ההבדל בין סרבנות משמאל, שבה אתם תומכים ומעודדים, וסרבנות מימין, שלה אתם מתנגדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
פרובוקציה
יצחק רביב,
רעננה,
21/09/04 23:08
|
של השב''כ? עוד אבישי רביב שמחלק ניירות הסתה כדי להפליל את הימין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אתי לבני אינה יודעת לקרא
מושא להסתה,
סיביר,
21/09/04 23:05
|
בכל הכרוז המובא כאן אין מילה על התנהגות אלימה. מרת אתי לבני אינה יודעת לקרא. אין זה חיסרון אצל המתירים להיות אנטישמי. אין משתמשים בעובדות באידיאולוגיה כשל אתי לבני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
העונש של הציונות החילונית יהיה
בר כוכבה,
גרמניה,
21/09/04 23:03
|
כבר אמרתי לקחת את הפיצוים וללכת לאמריקה זה יהיה העונש הגדול לבעלי ההון השמאלנים צעד כזה יחזיר את הכלכלה שלוש שנים אחורה ויסדר את הדמוגרפיה כמו שצריך זו עצה לא המרדה הנטל על המילואים יגדל זה הצעד הנכון לא לשרת בצבא לא ישנה מאום לפגוע בתוצר הלאומי זה הרבה יותר משמעותי הם כל היום אומרים שהם לא צרכים אותנו אז תלכו ותראו לגיבורי הנייר האלה {השמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
vers ou allons-nous
mishéhou,
mimerhak,
21/09/04 22:54
|
le courage, qui sera suivit par la misere, et cela est valable pour tous le monde.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמממ what
קטיה,
21/09/04 23:17
|
|
 |
36.
קיצוניים יהיו תמיד
אלה,
21/09/04 22:51
|
אני בטוחה שלא יהיה נעים לאף חייל לפנות את המתנחלים אבל אם החלטת הממשלה (והלוואי שגם משאל עם) יקבעו כי על החיילים לפנות אסור לאף אחד להגיע למצב של סירוב פקודה. אחרי הכל, לפעמים צריך לעשות גם דברים לא נחמדים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקיד הצבא להגן על המדינה. המש
אריה,
22/09/04 08:03
|
המשטרה צריכה להזיז אזרחים שנמצאים במקום שלדעת המדינה (נכון לאותו רגע) נמצאים היכן שאינה רוצה שיימצאו. אבל למה לפנות? למה שערבים יגורו במדינת היהודים ופלשתין תהיה ''יודן ריין''? שיישארו מיעוט יהודי בפלשתין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מטומטמים יהיו תמיד
Avi Ecuador,
21/09/04 23:38
|
רק שהיום בועת חלם התמלאה בהם ובבוני, סליחה בוני עגל הזהב פלסטין. עוד יזמינו אותך להדליק משואה לתפארת מדינת פלסטין על חורבותיה של ישראל חס וחלילה. .''אם תרצו ישראל היא אגדה'' הסלוגן של השמאל והפלסטינים היום. אני לא מבין למה הפלסטינים מפריעים למנהיגי חלם ולשמאל, היו עושים להם את העבודה ללא אבדות אצלם. מי היה מדבר היום על שרון אם לא היתה אינטיפדה וערפאת לא היה מעלה אותו? שרון היום היה בבריקדות מפגין מול השמאל ומעודד את הסרבנות וגם הפעם אולי היה מצליח להביא למלחמת אחים מהצד השני כשהוא הפעם ימין.. למישהו יש ספק בכלל? אז זו צביעות! שיהיה בריא ערפאת, להתפלל לשלומו בימים אלה, מאוד חשוב. שיזכה להרבה שנים ושלטון ולהצמיח לנו מנהיג אמיתי. שיבורך (ערפאת) ויזכה להיות חג בישראל יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסכימי לגרש ערבים מביתם.
אלה האם?,
21/09/04 23:20
|
למשל , את ואדי ערב נעביר לסביבות שכם. כדי הנסיעה צפונה תהיה בטוחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט כן! מדינה ליהודים ומדינה
אריה השמאלן,
22/09/04 08:26
|
בהחלט כן! מדינה ליהודים ומדינה לערבים. ואריאל ו''פרוזדור אריאל יישארו בריבונות ישראל ואום אל פחם וטייבה וטירה בריבונות פלשתינית. יישארו ערבים בישראל. לא מחפש ''ערב ריין'' מחפש רוב יהודי כאן לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תשיג רוב יהודי...
ארז,
22/09/04 08:53
|
כל עוד יהיו ערבים במדינה היהודית. טרנספר הדדי - אין בעיה, אבל לא ייתכן טרנספר ליהודים בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא אשר אמרתי. ''החלפות''.
ל"ת
אריה,
22/09/04 09:05
|
|
 |
עם זה אין לי וויכוח
ארז,
22/09/04 11:16
|
אבל פה לא מדובר בזה - מדובר בגירוש של יהודים בלבד = טיהור אתני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אז רק סרבנות משמאל זה בסדר...
שושי,
21/09/04 22:49
|
|
 |
היא דווקא צודקת
מישהו,
22/09/04 04:48
|
אולי שכחתם את ארגון ''אומץ לסרב'' שהוא שלעצמו לא חוקי מאחר והוא עובר עבירת המרדה אבל כמובן שאף אחד לא אומר כלום ולא פלא הרי ליועץ המשפטי שלנו יש סימפטיה לסרבנים סרבנים בודדים נענשים אבל הגוף שמעודד אותם או את חלקם ממשיך לפעול כך שלפי זה השמאל יכול לעבור על החוק מתי שבא לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זה לא
אבי,
ירושלים,
22/09/04 01:07
|
והסרבנים ישבו בכלא שנה - שנתיים מי שמסרב פקודה מימין או משמאל = לכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את מקשקשת
uu,
22/09/04 00:30
|
שושי הטיפשה. סרבני השמאל היו בכלא. איך הסקת מזה שזה בסדר?
אה שכחתי את טיפשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסרבנים ישבו בכלא...
ארז,
22/09/04 08:54
|
אלה שקראו לסירוב (עבירת המרדה, להזכירך) לא ישבו ולו דקה אחת מאחורי סורג ובריח, ההיך הגמור - הם נהנו מחשיפה תקשורתית אוהדת. אז אם יהיו סרבנים מימין, שישלמו את המחיר על כך, אבל מי שקורא לסרבנות מימין צריך לקבל את אותו היחס של מי שקורא לסרבנות משמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
חוצפה
משה,
21/09/04 22:33
|
מעריב אתם עיתון שמאלני קיצוני נמאסתם רוב העם מיתנגד ל''פינוי'' ודרך אגב- גם הקדוש ברוך הוא ארצ ישראל השלימה שייכת לעם היהודי בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים נגלה אליך ??
אייל,
23/09/04 12:58
|
אני דיברתי איתו , והוא אמר לי שהמתנחלים יוצאים לו מכל החורים. כולל הרבנים ונביאי השקר מהימין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ואחותך זה לא ''רוב העם''
מישהו,
22/09/04 07:17
|
נורא מצחיקים אותי הפסיכים האלו שמדברים עם הקופאית בסופר ומחליטים שהם ''רוב העם'' והם יודעים מה הכי טוב לכולם (ועוד בייעוץ עם הקב''ה!!).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוונתך אולי...
ארז,
22/09/04 08:55
|
ל''מטה הרוב'' שלכם? אז מדוע אתם חוששים כל כך ממשאל עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא שאלה של חשש
ספי,
22/09/04 12:10
|
אבל מה דעתך על משאל עם על מיהו יהודי ? ועוד משאל עם על נישואים אזרחיים? ועוד משאל עם על ביטול קיצבאות למוסדות דת ? אני חושב שהבנת את המסר. במדינת ישראל יש ממשלה וכנסת המייצגים את העם ונבחרים אחת ל-4 שנים אלא אם כן חוקק חוק להקדמת הבחירות או שהממשלה מאבדת את הרוב בכנסת ואין ממשלה עם רוב חלופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה
ארז,
22/09/04 15:03
|
אז בואו נלך למלחמת אזרחים בשם הדמוקרטיה הייצוגית. לא שווה למנוע שפיכות דמים כזו, גם אם זה נוגד את תפישתך המוזרה של ''דמוקרטיה''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי לאחרונה שוחחת עם הקב''ה?
המשתומם,
22/09/04 00:33
|
האם הוא מסר לך את רצונו באופן אישי? אם כן, הרשה לי להמליץ לך על אשפוז באברבנל, ויפה שעה אחת קודם. חורבננו יבוא עלינו משכמותך, אלה היודעים יותר טוב מכולם מה רוצה הקב''ה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה סור מעלינו
hh,
22/09/04 00:31
|
|
 |
פקיחת עינים וחזרה למקורות
משה,
22/09/04 06:47
|
מסכת שבת סימן שכ''ט זו הלכה של השולחן ערוך היהודי הקדוש ברוך הוא נתן לי ולך הנחיות ברורות כבר מיזמן רק הראש הפנטזיוני של חלק מהעם מסרב להבין לא אסור מעליך וזה שאתה ''בועט'' מוכיח שזה חשןב לך ובכל מיקרה שמור על לשון נקיה אני לא האויב שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שרון:נושיט יד לאחינו המתנחלים
משה,
רמת גן,
21/09/04 22:25
|
|
 |
32.
TO ALL SOLDIERS ...
Jew,
21/09/04 22:17
|
When the day comes, refuse orders and instead of practicing in war crimes and transfers, send your soldiers and our kids back home.
This is not about left or right, every soldier for human rights must prevent this transfer.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Could not agree more
great supporter,
22/09/04 00:30
|
I whole heartedly support your call to send the soldiers back home. Indeed they should not waste our funds and shed their blood in the cursed occupied territories. They should leave the settlers there to come to their senses and evacuate by themselves, or to be ruled by their loving Palestinian neighbours.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
להכניס לכלוב אחד את כולם
שי,
21/09/04 22:05
|
הייתי מכניס לכלוב אחד את סרבני הימין והשמאל ונותן להם להתקוטט. חע נימאס מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כותרת ממרידה ומסיתה.
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
21/09/04 22:04
|
|
 |
29.
טוב מאד!
ענר,
תל אביב,
21/09/04 22:01
|
יהיה יותר קל לפנות את ההתנחלויות מהר יותר ויהיו מספיק מתנדבים למלא את השורות.
לפנות! לפנות! לפנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שאתה ''קצת'' אובססיבי.
ז. פרויד,
וינה,
22/09/04 00:22
|
|
 |
שמאל מתנדב רק לסרבנות
ל"ת
לא יהיה,
לך קל,
21/09/04 22:24
|
|
 |
השמאל לא נמצא בארץ-הוא נתקע
ל"ת
בחו''ל...,
21/09/04 23:06
|
|
 |
28.
המילה קיצוני מתחילה לצלצל טוב!
BARUCH,
JERUSALEM,
21/09/04 21:56
|
חברה תבינו, בתיקשורת כל מה שמריח יהדות, שורשיות, לאומיות (רחמנה ליצלן) הוא קיצוני... לא להתרגש.... המשיכו להפעיל את הראש, המשיכו להאמין, ואל תתיאשו...גם כשהאמננו שתקום כאן מדינה היו משאמרו שאנחנו קיצונים... ....אגב, שמתם לב שטלי פחימה היא ישראלית פעילת שמאל??? ...קיצונית??? ....מה פיתאום.... היא בסך הכול רצתה להוציא פיגועים נגד בני עמה.... בימינו זו פעילות לגיתימית..... אשרי הקיצונים (=השפוים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טלע פחימה היא שונה(רמז:היא
ל"ת
שמאלנית...),
21/09/04 23:07
|
|
 |
27.
גירוש
יהודי,
ארץ ישראל,
21/09/04 21:40
|
גירוש אדם מביתו על יסוד אתני הוא רצח עם המבצע אותו הינו חייב מיתה על פי דיני מדינת ישראל ודאי זו פעולה בלתי חוקית בעליל ויש למנוע את עשייתה בכל דרך והככונה היא אכן לכל דרך מי שלא יעשה זאת ישפט בעתיד בארץ או בהאג ראו הוזהרתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסחפות לא בריאה
מאשים,
21/09/04 22:02
|
האינך סבור שנסחפת? גירוש אדם מביתו, מה עוד שהוא יושב שם בניגוד לחוק, הוא רצח עם? והטחת תינוקות בקיר, ואונס המוני של נשות האויב, והמתה בגז. הכל היינו הך בעיניך. ובכלל לא שמעתי שהמתנחלים שעברו בריש גלי ויום יום בישיבתם בשטחים ובהשתמשם במשאבי קרקע ומים על אמנת ז'נבה הרביעית שישראל חתומה עליה, מתעניינים במשפט בינלאומי. מה לך ולהאג. ובכלל לא שמת לב כמה שאתה וחבריך מגוחכים. אתם פשוט פארודיה לא משעשעת במיוחד על תולדות ישראל בעת החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל ישראל סירבה לחתום
ספי,
22/09/04 12:12
|
על אמנת ז'נבה הרביעית בידיעה שהיא מפרה אותה יום יום ע''י פרוייקט ההתנחלויות שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין טעם לחתום...
ארז,
22/09/04 17:05
|
על מסמכים אנטישמיים, בדיוק כמו שאין טעם להישאר בארגונים אנטישמיים כמו האו''ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד מחסידיו...
ארז,
22/09/04 08:58
|
|
 |
ביתו של אדם הוא מבצרו ורכושו
יהודי,
ארץ ישראל,
22/09/04 07:14
|
יש להבחין גם לפי מי שסובר שחלקים מארץ ישראל הם בעייתיים יש אחריות למדינה שיישבה אזחי ישראל שם, שעברה לשיטה זו על איסורים בשטח כבוש. לעומת זאת, הפרט שקנה שם בית עשה פעולה חוקית, ומי שפוגע בזכויותיו משום לאומיותו עובר על איסור של טהור אתני וזה בגדר האיסור של רצח עם. על כן ממשלת ישראל וראשי כוחות הבטחון צפויים למשפט לא נסחפתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רכוש מוכרים ומחליפים ומבצר לא
אריה,
22/09/04 08:28
|
|
 |
26.
צה''ל= צבא התקפה לישראל
ל"ת
אסרב פקודה,
חיפה,
21/09/04 21:36
|
|
 |
25.
קול המגן העברי
פרחיה,
21/09/04 21:34
|
המתנחלים כדרכם ממחזרים את ההיסטוריה של תקומת ישראל בארצו. מימות הכיבוש של יהושע בן נון וראשית רכישת הקרקעות בידי יהושע חנקין עברו להקמת מאחזים בשיטת חומה ומגדל, וכעת הם משחזרים את המאבק בשלטון הזר ומפרסמים כרוזי שיטנה נגד הצורר. יש הטוענים שהם אף מתכוננים להכרזת המדינה, ומחפשים תואם בן גוריון למעמד החגיגי. ההיסטוריה חוזרת כפארודיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליבא דמתנחלים ריקמת גוף טובה
אריה,
22/09/04 07:13
|
|
 |
גינה לי, קשה כשאול תסכול, מה?
המחלקה הסגורה,
21/09/04 22:54
|
הנה קמה לה עוד מדינה יהודית ואת חוץ מניתוח פסבדו אינטלקטואלי בריח דעות קדומות לא מסוגלת לעשות כלום.
חסרת אונים כמו צב שהתהפך על הגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אצלנו במחלקת הכפותים
יוסי,
22/09/04 01:07
|
מקימים מדינות וממנים ראשי ממשלות. שלא תחשוב שרק אתה משוגע. החבר'ה אצלנו לא הבינו מה זה אינטלקטואלי - בתגובה שלך, אז אמרתי להם שגם אתה לא כל כך מבין, וככה זה נשאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הטרנספר אפשר להסביר
Avi Ecuador,
21/09/04 22:08
|
מהימין או מהשמאל, פשוט הם ניסו להשמיד אותנו, הם מסכנים אותנו, הם יסכנו אותנו ואנו לא חייבים להם כלום מה עוד שיש שר השברה ערפאת ושאהידים שגרירים. אולי ישלמו 40000 מיליארד דולר כפיצויים וכתשלום על שבונים אותם ואם אין אז פשוט לעקל טרנספר וחומה ומגדל ופירחיה והשמאל יבנו אותם בירדן בסוריה או בעזאזל אם השמאל ימשיך להתאמץ. לצערי ואני שואל את עצמי אם עשיתי טוב שאת צערי לא שמתי במרכאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אף אחד לא שואל אותך
hh,
22/09/04 00:33
|
|
 |
וטוב שכך
ל"ת
ספי,
22/09/04 12:14
|
|
 |
24.
הימין מדבר, השמאלנים בכלא
מתנחל פנאטי,
מג'דל שמס,
21/09/04 21:29
|
הימין מפיץ כרוזים. חגי מטר ושות' השמאלנים ותיקי הכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה צריך להיות
ל"ת
ארז,
22/09/04 08:58
|
|
 |
23.
Thanks for publication of let
ani,
21/09/04 21:25
|
Thank you todah rabah maariv for publicizing this letter !!!!
Now everyone in Tel Aviv who is against Jewish transfer will join the call and join the protest !
Thanks to Maariv, the ''right wing extremists'' are getting FREE PUBLICITY !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גם אני מצטרף לקריאה הנ''ל
ל"ת
סרן בקבע,
חשמונאים,
21/09/04 21:24
|
|
 |
צ''ל כאן: נכון שאתה חובש כיפה?
ל"ת
אריה,
22/09/04 08:30
|
|
 |
מי רוצה אותך בצבא שלנו?
hh,
22/09/04 00:33
|
|
 |
מה זאת אומרת...
ארז,
22/09/04 08:59
|
|
 |
אז של מיהו ?
ספי,
22/09/04 12:15
|
של החיילים שמכים פלשתינאים ויורים על אנשי שמאל בגדרות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לכם חלק בצבא
ארז,
22/09/04 15:04
|
|
 |
מתי היית פעם אחרונה במילואים??
תומר,
ארז הפאטתי,
22/09/04 23:24
|
בעזה או בהתנחלויות??
ושוחחת עם המילואימנקים. סביר שאף פעם לא כי אז מה שהיה מתגלה בפניך לא היה מוצא חן בעיניך בכלל!!!!!
א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שאתה חובש כיפה?
ל"ת
אריה,
22/09/04 08:04
|
|
 |
ארז לא עושה צבא
yy,
23/09/04 01:11
|
אני עושה קבוע צבא בשטחים ו95% אחוז מהעבודה היא הצהרתית בפקודה לעשות את החיים קשים לערבים, 5% לחפש נשק. אני אתפלא מאוד אם ארז עשה יום מילואים אחד בשטחים. כל מה שהוא יודע זה מהטלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דין רודף למסרבים
ל"ת
לוי,
21/09/04 21:23
|
|
 |
וגם פולסא דנורא
ל"ת
רועי,
21/09/04 21:27
|
|
 |
20.
אני אשכנע חיילים שלי לא לשרת
סגן יוסי ב.ד,
ירושלים,
21/09/04 21:13
|
צה''ל = צבא הגנה לישראל ולא צבא התקפה לישראל ולא צבא הגנה לישמעאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי שתשכנע ותשבו כולכם ביחד
ספי,
22/09/04 12:16
|
|
 |
Others will too..from Tel Aviv
rami,
21/09/04 21:33
|
|
 |
צריך לשים אותך בכלא - אגואיסט
אובי1,
21/09/04 21:46
|
|
 |
19.
לכל המתלהמים משמאל
ארז,
21/09/04 21:10
|
איך זה שונה ממה שעשתה ועושה ''אומץ לסרב'' שלכם? גם אתם קוראים לסרבנות, אז אין לכם שום זכות לבוא בטענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארז הדביל
uu,
22/09/04 00:34
|
ששמאל עושה X זה רע שימין עושה X זה טהור ויפה.
(תרגום לארז הדביל - X זה משתנה שמיצג פעולה או דעה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל uu
סס,
22/09/04 12:32
|
אני אישית לא הייתי קורא לאף אחד דביל בלי לבדוק האם אני בעצמי דביל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגום לדביל
ארז,
22/09/04 09:00
|
זו בדיוק צורת ההתייחסות שלכם, דביל שלי, לקריאה לסרבנות מימין. לשמאל מותר, לימין אסור - מה ההבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מראה כמה אתה דביל ארז
yy,
23/09/04 01:14
|
אתה שואל מה ההבדל בין סרבנות השמאל והימין... מה אתה מנסה להגיד בזה? עוד לא הבנתי? אתה אומר... אם לשמאלנים מותר גם לנו מותר? או שאתה אומר הימין לא בסדר וגם השמאל לא בסדר? או שאתה לא אומר כלום אלה רק פולט שאלה שמאוד נשמעת לך חכמה שהיא מהדהדת לך בראש אבל בעצם אין לה שום הגיון... מה באמת ההבדל ארז הדביל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תגובה לוגית של הימין
Avi Ecuador,
21/09/04 21:10
|
יש בה הגיון ועם היגיון קשה להתווכח. המרד כנראה בא מממשלה שמורדת בעם ולא מתיחסת למשאל שניכשלה בו ולשום ביקורת. שרון מתקרב לנקודה שהוא מביא את עם ישראל לניפוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Sharon RESIGN !!!!!!!!!!!!!!!!
amir,
21/09/04 21:10
|
|
 |
16.
עוד צעד לעבר התהום! ! ! ! ! !
משה מ,,,,
בת ים,
21/09/04 21:03
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנה פרמטר אחד ותצליח
ציוני מפוכח,
21/09/04 21:14
|
מה דעתך לשנות פרמטר אחד כדי שכולם יסכימו גם ארה''ב וגם הפלשתינאים (לפחות נוסיבייה וחבריו) ובוודאי גם כל חלקי העם הישראלי(כולל ערביי ישראל האזרחיים) הפרמטר: אל גבולות הקו הירוק מ ה 4 ביוני 67.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מפנים שטחים, לא התנחלויות
Yossi v,
21/09/04 20:46
|
אדרבא שישארוהמופרעים האלה בהתנחלויותיהם. יתרה מזאת, על ישראל לסרב להכניס לתוכה את כתות הפגאנים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונא ישראל
Avi Ecuador,
21/09/04 21:50
|
|
 |
אבי תעבור לשטחים
mm,
22/09/04 00:35
|
|
 |
14.
אוי גיועלדד! גירוש ספרד חוזר!!
נצח יהודה,
21/09/04 20:44
|
האם אתם רוצים לראות המוני יהודים מגורשים כמו בגירוש ספרד והגירושים האכזריים האחרים?? האם זה פחות מכך??? אוי אוי אוי! הצילו הצילו הצילו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מעדיפים את זה על פני
ספי,
22/09/04 12:19
|
מות בנינו. על פני התבהמותינו ואילו על פני השקעות עתק בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הייתה: מתרחבת המחאה בימין
ואם הכותרת,
21/09/04 20:41
|
משהו היה קורה. או כותרת כמו: גם הימין קורא למצפון החיילים - לא לבצע את פקודת ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ימנים צבועים
וו,
21/09/04 20:39
|
|
 |
11.
שרון ימלא את בתי הכלא
Avi Ecuador,
21/09/04 20:38
|
אני כבר מזמן התרעתי על סירוב מהימין והיום לצערי אני לא מתבדה. טוב, הבנתי שלשרון היתה בעיית צפיפות בכלא ולכן הוא בטח שיחרר את המחבלים הפלסטינים לאחרונה, מפנה מקום ותקציב בכדי להפוך את האידאליסטים והתקווה של המדינה לפושעים. עם פעולות כאלה של שרון והדרך שבחרה ישראל והקיטוב בעם שכח פעם מקצין אני בספק אם יגאל עמיר בדורות הבאים לא יעשו ממנו קדוש. שאלה של זמן ושהשמאל ומנהיגות חלם ימשיכו בדרך שלהם לחידלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כל כך הרבה מתנחלים
kk,
22/09/04 00:36
|
|
 |
10.
לא אומרים ''ימין קיצוני''
ארז,
21/09/04 20:34
|
מעריב כמו שאר העיתונים השמאלניים מטיף להקצנה ולמלחמת אחים ע''י חזרה מונוטונית על המנטרה ''ימין קיצוני''. אנו הישראלים השפויים מסרבים לקנות את שטיפת המוח הזאת ומבקשים שכל פעם שיוזכר הביטוי -שמאל- או -שמאלני- הוא יוחלף אוטומטית בביטוי: שמאל קיצוני או שמאלני קיצוני. כמו כן יוחלך הביטוי ימין בביטוי ימין שפוי. במסגרת הצנזורה על התבטאויות ימניות אני לא אתפלא אם תגובתי תצונזר כמו שזה קורה יותר מדי פעמים. וסליחה אם טעיתי והפעם כן תפרסמו את התגובה הזאת - מהימין השפוי והנאור שתוקף את השמאל המשיחי הפנאטי המתלהם וכו וכו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא 'שמאלני' אלא ''סמולני''!
מוחה וזועק,
מרכז,
21/09/04 23:48
|
יש הבדל תהומי בין השניים ואסור לטעות. מי ששולט היום בתקשורת זה ה''סמול'', והוא זה שמדביק את הגידוף ''ימין קיצוני''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל אולי קטן
ספי,
22/09/04 12:23
|
אבל המתנחלים ותומכיהם קטנים יותר. חוץ מזה מה אתה מתבכיין יש לכם את הזכות להפיץ עיתונות ימנית ככל הניתן. יש חופש ביטוי ונדמה לי שהצופה וערוץ 7 הם דוגמאות טובות לזה. נכון אף שפוי לא רוצה לקרוא את זה אבל גם אף שפוי לא מכריח אותך לקרוא מעריב, ידיעות או הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יש לכם כזה רוב...
ארז,
22/09/04 17:08
|
|
 |
אם יש לכם כזה רוב...
ארז,
22/09/04 17:08
|
|
 |
הגודל לא קובע.
ל"ת
דן,
22/09/04 08:31
|
|
 |
Erez' Words
Larry,
21/09/04 20:49
|
I think Erez summed it up very well. As one - and not the only one - who has escaped the narrow-minded clutches of the ''na'orim'' of the Left, this headline and article are pure defamation and incitement to persecution against anyone who disagrees with hitnatkut. Not only Sharon but the media is apparently yearning for civil war.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרי ידידי
Avi Ecuador,
21/09/04 21:26
|
השמאל מבין שהוא החלק המבריק והמיוחד בעם, לא מבינים שאנו עם שיצא ממצריים והתנורים של אושוויץ והיום באים טווסים להתהדר בנוצותיהם לפננו. קרא מה של הבנו בעבר כשאמרו על בגין דמגוג והשמאל השחצן שמתהדר בנוצותיו לפננו ואומר על אלה שתתמכו בבגין שהם מהשווקים, בלשון זלזול שמזלזלת בבגין ובבוחריו ''הנחותים''; השמאל ''פרס'' לא פופולרי בשווקים בלשון שחצנות וזלזול. קראו את הכתבה שקראתי במסגרת זו ותבינו על מה אני מדבר איתכם:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11 ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה.... בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות, 12.6.81)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Amos Keinan, etc.
Larry,
21/09/04 23:37
|
True, Avi. The pile of demagogic statements and speeches from the 'Real' Israel, the 'Beautiful' Israel, grows and grows. The Left has no awareness of how it sounds even to Centrists, while the Right is denied even the assumption of the right to speak. The Left fears Jewish uniqueness, it shudders before the responsibilities that Israel carries in the world, so it defames and poses for the Gentile world.
None of that makes the Right 'holy' - by any means. yet it is clear that the questions of Israel's physical survival are closely tied to those of identity. Surrending so much of Jewish identity is not a preion for survival.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוחה נגד המילה מתנחלים
rr,
21/09/04 20:38
|
|
 |
לrr
חיים,
מלבורן,
22/09/04 02:56
|
|
 |
המחאה שלך התקבלה
Avi Ecuador,
21/09/04 21:29
|
|
 |
ואתה כנראה לא יהודי אלא יהודון
ל"ת
רן,
21/09/04 20:42
|
|
 |
אוי רן, רן, רן. תגובה רצינית:
יהודונסקי,
21/09/04 21:07
|
|
 |
9.
כל הסרבנים - בוגדים!!!!
ראשית החורבן,
21/09/04 20:33
|
גם סרבני השמאל, המסרבים לקחת חלק בהגנה על ישראל מפני הטרור האיסלאמי וגם סרבני הימין, החותרים תחת ממשלת ישראל וצבאה. צריך לשפוט הן את''השחורים'' והן את ''האדומים'' על המרדה בעת מלחמה ולהשליכם לכלא - זוגות זוגות! שיאכלו האחד את רעהו! אבל תשכחו מזה -הרי ''מזוז יקבע את הכללים''. והוא הרי ידוע באהדתו לסרבנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
שי,
22/09/04 01:30
|
|
 |
אתה צודק בהחלט ואני עימך
ל"ת
מסירוב מנצחים,
רק המוסלמים,
22/09/04 00:19
|
|
 |
8.
השמאל זרע רוח והנה הסופה
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
21/09/04 20:27
|
השמאל חשב שמוקנית לו הזכות לברור לו את הצבא והמדיניות המתאימה לו וחשב שזה יגמר בו.
וכמו טרור, להבדיל אלף הבדלות, העולם חשב שזה בסדר ''להבין את הטרור הפלסטיני'' משום שהם תחת כיבוש והם מתוסכלים ועוד אלף ואחת סיבות. הם לא הבינו שברגע שגילו הבנה למעשי רצח של אזרחים בארץ, כל מתוסכל אחר בעולם ניכס לעצמו את הלגיטמציה הזו. בהחלט מבחינתו אפשר לעבור על החוק עם הנסיבות המתאימות. לדוגמא, בחור צעיר מפילנד שרצה לשים קץ לחייו, לפני שנתיים ובחר לעשות זאת במרכז קניות עם עוד שבעה פינים אחרים.
נתת לגיטמציה לעבירה על החוק ויש לך תירוצים, יום אחד תתעורר ותגלה שמישהו אחר משתמש באותם נימוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאיש מכם לא טרח להתייחס
דרוש רופא,
21/09/04 21:27
|
עניינית למה שכתבתי.
אם אני מתמצת, מי שנותן לגיטימציה לעבירה על החוק, גם אם יש לו נימוקים ''טובים'' (להבדיל, גם לטרוריסטים יש נימוקים ''טובים''), בסופו של דבר, יתעורר בוקר אחד ויגלה שהמקרה שלו נתן לגיטימציה לעבירות אחרות.
מסקנה, לשמור על החוק!
ואם אתם מגיבים,אודה לכם על תגובה עניינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה חבל, אבל החוק בישראל נוצר
אריה,
22/09/04 07:50
|
החוק בישראל נוצר בבירור ובריש גלי על ידי אינטרסנטים אשר טובת הכלל בעיניהם חשובה כקליפת השום. נכון ש''אין שיטה טובה מזו'', אבל להתייחס לחוק כקדוש כמוהו כמו להתייחס כקדוש לכל דבר אחר, (למשל ''דת''...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה חבל...
ארז,
22/09/04 09:02
|
|
 |
אכן, דרוש לך רופא. ודחוף
ל"ת
יוסי,
21/09/04 20:43
|
|
 |
שאין מקבילה סרוב שמאלני=עריקה
נכוו, וההבדל,
21/09/04 20:39
|
סרוב לגרוש =סרוב לגרש פלסטינים. זו המקבילה. כיוון שמאז אוסלו יש כבר שלטון פלסטינעי על הפלסטינים. זה שהשלטון הזה אוהב לרצוח זה עניין אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בזה השמאל אשם?
yy,
21/09/04 20:39
|
|
 |
לשמאל אין בעלות...
ארז,
22/09/04 09:02
|
על הסרבנות המצפונית. אתם התחלתם לגלגל את כדור השלג, אז אל תבואו בטענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום מתברר
רציונלי 777,
22/09/04 04:26
|
|
 |
לפי תגובתך אתה פתור מכל אשמה
מרק,
21/09/04 21:31
|
|
 |
7.
לצרינו
ל"ת
Ran,
21/09/04 20:21
|
|
 |
6.
לא צריך לפנות מתנחלים
שמאל לוחם,
אלי סיני,
21/09/04 20:19
|
|
 |
לשמוא על מתנחלי נחל עוז.
צה''ל לא צריך,
21/09/04 20:36
|
|
 |
5.
ארגוני השמאל הקיצוני מטיפים
זה ימין מוסרי,
21/09/04 20:08
|
בגלוי לא לסרב בצבא הכיבו ובלה בלה. והתקשורת מלקקת להם את ה......... ונותנת להם לפרסם מאמרים. כותרת: מעריב הסכים לפרסם מאמר שלארגון שמאל קיצוני. היועץ המשפטי בוחן את הסוגייה. מצחיק אהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון !!!
ל"ת
אביב,
21/09/04 20:25
|
|
 |
4.
המתנחלים נואשים: שואה ועריקה
ציונה,
ירושלים,
21/09/04 20:05
|
המתנחלים הנואשים יורים לכל הכיוונים: בתחילה צעקו שואה אחר כך ביקשו למות וכעת הם עריקים,
כל זה מוכיח שהיציאה מהשטחים אכן קרבה.
ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יהיה?
אילן,
21/09/04 20:47
|
ישועת השם מוזכרת מתי שבני ישראל הגיעו לים סוף ונתקעו שם. ישועת השם באה שם בהקשר קריעת ים סוף. אבל מה לך ולתורה? את הרי מומחית להוציא דברים מהקשרם. אם היית רוצה שמוחמד ישלוט בישראל גם היית אומרת ישועת השם כהרף עין למען האמת זה באמת מה שאת עושה... ואל תשכחי לצום ביום שבת אוקי מאמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל גירוש זה מדויק.
שואה זה טעות,
21/09/04 20:38
|
צרך להימנע משואה. נקודה. זה לא מועיל וזה נראה כמו יריה ברגל. לנדיה מטר יש נטייה להגזמה. אבל בכללית הרפלקסים שלה נכונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שנקבע למישהו איפה לגור?
אריה,
22/09/04 07:53
|
צריך להודיע: כאן כאן וכאן יש שירותי חינוך ובריאות ושמירה, כאן כאן וכאן אין. וכל אחד יוכל לבחור איפה ואם כן לגור או לא לגור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולי תקווה...
ארז,
22/09/04 09:03
|
|
 |
3.
מדינת יהודה עכשיו!
ל"ת
כנען,
21/09/04 20:02
|
|
 |
It's c oming... patience
ל"ת
ran,
21/09/04 22:18
|
|
 |
2.
זה לא ימין קיצוני, זה שכל ישר!
ל"ת
מעריב = שמאל,
21/09/04 19:59
|
|
 |
1.
ולמה אתם מצפים? שיהודים
מה קיצוני,
בהימנעות מפש,
21/09/04 19:57
|
נאמנים לעם למולדת ישרתו בצבא המבצע פשעי מלחמה ופשעים חמורים נגד העם היהודי ונגד האנושות? אתם איבדתם מזמן כל קנה מידה לערכי אנוש, לכן המובן מאליו נראה לכם קיצוני!
הגב לתגובה זו
|
|