 |
64.
שרון לא טעה
ל"ת
שרון הוא הטעות,
26/09/04 04:19
|
|
 |
63.
שרון טועה והעם משלם בגדול
ל"ת
תומר,
24/09/04 15:35
|
|
 |
62.
טעינו: בפעם הבאה רק ביבי!
ל"ת
נתן,
22/09/04 23:55
|
|
 |
61.
סתם חנטירישזציה מי יאמין לך
ינון,
שדרות,
22/09/04 18:36
|
ומה מונע בעדך לקיימו . האם נשמע שוב שטעית לכשלא יתקיים זו דרכם של דלקטטורים להזיל דימעהת שליש במסווה של חרטה והתלפטות בעולם הערבי מסלקים מתנגדים ובתוכם שרים כמו שסדאם עשה על ידי יריות בעורפם וכאן אתה מסלקם על ידי פיטוריהם והתוצאה אותה התוצאה רק השיטה שונה דיהיינו דיקטטור דיקטטור ושיטותיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
The Concept of Transfer
-Rena-,
22/09/04 16:48
|
So, now that both Sharon and the political Left has approve of the concept of Transfer, the time has arrived to use this approval and Transfer ALL the Arabs out of Eretz-Israel!!!!
Now I am waiting for all those liberals leftists to attack this idea, because the whole world (including the Jews) knows that it is OK to Transfer Jews, but not Arabs.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
Dear Mr. Sharon
-Ex-Likudnik,
22/09/04 16:42
|
Please so not feel badly because you have made a mistake.
You see, We all make mistakes.
And Our big mistake was to vote for you!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום האלטרנטיבה
Avi Ecuador,
22/09/04 20:47
|
ערפאת! שיהיה בריא. תאר לעצמך מה היה קורה חס וחלילה לישראל בלי המן. אתה מעלה בדעתך מה היה קורה עם ביילין ודומיו בשלטון? אחד פלסטיני כמו ביילין במוקטעה היה מחסל את מדינת ישראל. בעצם הם הגנו עליו ותמכו בו; לא הוא הוריד אותם במקרה והעלה את שרון לשלטון? להתפלל לשלומו (של ערפאת) בימים נוראים אלה. שווה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
PEOPLE FIX THEIR MISTAKES
ל"ת
YOSSEF,
22/09/04 15:36
|
|
 |
57.
you can still do it
ל"ת
see u gever,
22/09/04 14:55
|
|
 |
56.
its never to late, have it now
ALON,
22/09/04 14:54
|
SHARON IS A LIER, ACTING AS A DICTATOR, IGNORING THE PLATFORM HE WAS VOTED IN OVER, IGNORING THE PARTY THAT PLACE HIM IN THE PRIMEMINISTER SEAT AND THE PUBLIC HE VOTED FOR. BY THE END OF 2005 SHARON WILL BE LONG GONE AND REPLACED.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נזכיר לך ש....
צברי אחד מהעם,
22/09/04 18:13
|
נזכיר לך אדון אלון שמדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית אשר ראש ממשלתה ניבחר בבחירות--ד-מ-ק-ר-ט-י-ו-ת--על ידי העם,ראש ממשלה אשר מקבל מנדט לגיטימי ביותר לנהל את כל עינייני מדינת ישראל!!!לא שאני נגד מישאל עם,ההפך הוא הנכון,גם תומך מובהק של הנהגה דמוקרטית במישאל עם בנושאים בעלי חשיבות על כהיתנתקות או נסיגה,אבל מכאן ולהצהיר שראש הממשלה הוא דיקטטור,זה אפסורד לחלוטין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מטרת שרון היא סיפוח חצי הגדה!!
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרט-ליברל,
22/09/04 14:49
|
מטרת שרון בהתנתקות החד צדדית היא לקבע תודעה שיקרית ביסודה אצל האמריקאים-ובייחוד הישראלים. התודעה ששרון רוצה לקבע היא שלא ייתכן לאורך שנים להגיע לשלום עם הפלשתינאים-כי משהו *גנטי פוליטי רצחני* פגום במוחם-ולכן כל המניפולציות שלו להכניס להתיאשות פרממננית את עם ישראל ואת הממשל האמריקאי על מנת לקבל יד חופשית לספח מחצית הגדה!!!
התודעה היא שיקרית, כי שרון-וברק היום-לוקחים נקודת זמן שחורה ביותר-ומורחים בשחור את כל התמונה. רבין לא חשב כך, ועמי איילון, יוסי ביילין, אמנון שחק, עמרם מצנע, אברום בורג, גומס וחבריהם הגיעו להישגים מרשימים מאד בהסכמה חתומה של האינטלגנציה והממסד הפלשתינאים לעקרונות ונוסח של הסכם שלום סופי שהוא טוב לישאל ולפלשתינאים גם יחד.
וכמובן האמריקאים לא יקנו זאת-הן ממשל בוש והן ממשל קרי. האמריקאים לא מקבלים ספין זה לגופו מאחר ויש להם ראיה היסטורית רחבה מספיק, ואינם מקבלים זאת בגלל צורך מדיני אסטרטגי דחוף: להצליח בעירק ונגד הטרור האיסלמי!!! הצלחה זאת הכרחית לשלום העולם ומחייבת שילוב עם הדמוקרטיות בעולם ובעיקר רכישת ליבם ומוחם של המתונים באוכלוסיה הערבית והמוסלמית. לצורך זה הכרחי פתרון של סיכסוכים ממאירים באזור באופן ההוגן ביותר-שלא ייתפס כחד צדדיות נגד הערבים-והסיכסוך הישראלי פלשתינאי הוא המרכזי בהם.
ועדיין-חשוב לסגת מרצועת עזה וחלקים בגדה מייד-אך אין בעיה לערוך משאל עם בתנאי שהמתנחלים ותומכיהם יתחייבו לקבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטרה שלי היא סיפוח הכל
דניאל,
22/09/04 19:21
|
ואעשה מה שביכולתי, להבטיח שאכן זה מה שיהיה. לא אשתמש בקופירייט שלכם של פתיחה באש על יהודים (זוכר?). אגב הסיפוח לא תלוי בנו בכלל אבל זה מה שיקרה, אם בהסכמתך מוטב ואם לא, על אפך וחמתך.
גמר חתימה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה !
ישראל,
ישראל,
22/09/04 19:03
|
חשוב מאד שישראל תלמד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
Avi Ecuador,
22/09/04 20:30
|
באופן עקרוני אני מסכים איתך רק רציתי לתקן ואולי להוסיף קצת שהאינדיאנים לא היו ברברים ואולי ההפוך הוא הנכון. בכל מקרה לגבי העובדה והתוצאה אנו באותו קו מחשבה והבנה. דרך אגב גם הפלסטינים חושבים כך לגבנו והם מבינים נכון שבמדינה כזאת פצפונת לעולם לא יהיה פיתרון של חיים ביחד. הם מבינים גם שהם צריכים לנצח רק פעם אחת ותמיד יש סיכוי כאשר משהו טמבל ומאפשר סיכוי נוסף לזה שהוא ''מנצח'' אותו. הם רגילים לשלוט, לרצוח, להרוס, להשמיד ולבכות, כל האמצעיםכשרים במנטליות חייתית זו; מבכינה לוגית שאי אפשר לחיות ביחד ומישהו צריך ללכת הם צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
Avi Ecuador,
22/09/04 20:27
|
באופן עקרוני אני מסכים איתך רק רציתי לתקן ואולי להוסיף קצת שהאינדיאנים לא היו ברברים ואולי ההפוך הוא הנכון. בכל מקרה לגבי העובדה והתוצאה אנו באותו קו מחשבה והבנה. דרך אגב גם הפלסטינים חושבים כך לגבנו והם מבינים נכון שבמדינה כזאת פצפונת לעולם לא יהיה פיתרון של חיים ביחד. הם מבינים גם שהם צריכים לנצח רק פעם אחת ותמיד יש סיכוי כאשר משהו טמבל ומאפשר סיכוי נוסף לזה שהוא ''מנצח'' אותו. הם רגילים לשלוט, לרצוח, להרוס, להשמיד ולבכות, כל האמצעים קשרים במנטליות חייתית זו; מבכינה לוגית שאי אפשר לחיות ביחד ומישהו צריך ללכת הם צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה רבה לערפאת ולשיראק
הגנן הקטן,
22/09/04 18:30
|
רבין,עמי איילון,יוסי ביילין,אמנון שחק,עמרם מצנע,אברהם בורג,גומס וחבריהם אכן הגיעו לנסח *הסכם שלום סופי* שהוא טוב לישמעל ולפלשתינאים!!אכן סופי!סופי למדינת ישראל!תודה,תודה רבה לך ערפאת על שסירבתה ברגע האחרון!!תודה רבה גם לך נשיא צרפת ג'אק שיראק על שפקחתה לערפאת את עיניו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה דואג?!
Avi Ecuador,
22/09/04 14:56
|
יהיו ''מספיק הרוגים'' בצבא הכנה לפלסטין וכששרון יעשה את העבודה ולא יוכל להמשיך אז השמאל והערבים יורידו אותו ויתנו את כל שהיה חסר ולא חסר. אז תתמכו בשרון (טוב, אתם עושים זאת היום), למה לא להשמיד את ישראל בשלבים?! גם נקניק סלמי ''גדול'' כמו ישראל יום אחד יגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אפס מדבר
Gideon,
22/09/04 14:47
|
זקנותו מבישת את צעירותו לך לחווה שלך שם טעית לא יפרעו לעם ישראל ולהתישבות היהודית שנמשכת כבר 100 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
עדיין לא מאוחר אדוני רה''מ
ל"ת
יהודי מודאג,
22/09/04 14:44
|
|
 |
52.
שרון
Avi Ecuador,
22/09/04 14:35
|
האסון של ישראל והתקווה של פלסטין. ערפאת, האסון של פלסטין; הוריד את השמאל בבעיטה והעלה לנו את שרון, התקווה של ישראל וחג חדש יהי רצון. שיהיה בריא (ערפאת למי שיש ספקות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שרון אתה לא טוה אתה להטוטן
ל"ת
ביבי שקרניהו,
22/09/04 14:32
|
|
 |
50.
יש עוד טעויות של שרון
שמאל לוחם,
אלי סיני,
22/09/04 14:30
|
ההתנתקות נפרשת על זמן ארוך מידי ומאפשרת תסיסה בעם .
סכומי הפיצויים מעוררים התנגדות גם אצל אלו הרוצים להתפנות
אני כבר לא רוצה כסף רוצה בית חלופי כמו שיש לי עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לוחם'' ?! השמאל לא רוצה שלום ?
ל"ת
אינך שמאל.,
22/09/04 16:43
|
|
 |
היה הגיוני
Avi Ecuador,
22/09/04 14:49
|
שתדרוש בית חילופי באוסטרליה או בארצות הברית ותזכה לפיצויים ופנסיה. השמאל ישלם. אני אומר לך זאת בכל הרצינות. אם יהיה פינוי בשלבים זה עניין של זמן עד לחיסולה או חידלונה הסופי של מדינת ישראל לצערי. ובשביל מה ומי להלחם בהמשך??? בשביל להקים פלסטין 2?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
דיקטוטור גדול ודורסן
ל"ת
משה,
רחובות,
22/09/04 14:02
|
|
 |
48.
טעית ואתה עדיין טועה
המבקר,
22/09/04 13:34
|
זה לא יעזור שבשנה הבאה לאחר הריסת גוש קטיף תאמר שטעית. טעית אז ואתה טועה היום, אז תסיק את המסקנות, תתעשת או תתפטר ואל תגרור אותנו להרפתקאות מוטעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
למי הוא מספר מעשיות?
דני,
ת''א,
22/09/04 13:30
|
אם שרון היה חושב שמשאל עם יספק תמיכה להתנתקות כבר אתמול זה היה קורה, לא היו שום בעיות של זמן או כסף. לא נוח לו לעשות מהלך שלא יספק לו תמיכה (כמו שקרה במשאל הליכוד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שרון לא טעית
אבי מהגליל,
22/09/04 13:28
|
משאל עם זה ביזבוז זמן וכסף,כי הריי המתנגדים הכבדים לא יהיו פתאום בעד ההתנתקות אם זה יעבור במשאל עם,המשאל האמיתי נעשה יום יום בסקרים,בסקרים אי אפשר לשחד מצביע,(בהרבה סקרים יחד) במשאל עם אנשים רבים משנים דעתם רק בגלל שמישהו לחץ עליהם.שרון הודיע לפני הבחירות שיהיו ויתורים כואבים ,ואכן ההתנתקות היא ויתור כואב,כל הסיפור שזה חד צדדי והקסמים יפלו,הקסמים נופלים גם היום,ההבדל היחידי יהיה שצהל יוכל להתעסק בטיפול במחבלים,ולא תוך כדי שמירה על המתנחלים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי,נעשה סקר וכך נדע מי ישלוט
זה אני.........,
22/09/04 16:16
|
כך נחסוך זמן וכסף...זה הרי לא רציני,בעניין הכרזת שרון ש''יהיו וויתורים כואבים'',כן זה נכון,הוא אמר זאת אך לא התכוון לפינוי ישובים,והוא חיזק את דעתי בהכרזתו שבאה לאחר הבחירות ''דין נצרים כדין תל-אביב'',ואם היו ספקות לגבי אמירתו הראשונה הרי שאמירתו השניה ''סגרה'' את הנושא-כלומר אין פינוי של נצרים ובוודאי לא של ישובים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיבוב של שטויות שמאלניות
ארז,
22/09/04 14:51
|
א. אם ככה, אז למה לא נחליף את הבחירות בסקר? ב. שרון אמר שיהיו ויתורים כואבים - אבל, להזכירך, הוא נבחר על יסוד שלילה מוחלטת של נסיגה חד-צדדית מבית מדרשו של מצנע. ג. אז במקום להגן על ה''מתנחלים'', צה''ל ייאלץ להגן על יישובי הגבול, שיהפכו למטרות ירי ופיגועים במקום ה''התנחלויות''. עליהם מותר להגן? מותר לשפוך דם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
lo ihiju aravim be aza ba sof
ל"ת
dana,
22/09/04 13:19
|
|
 |
44.
טעית גם בפינוי ימית - פשלונר
ל"ת
ממ,
22/09/04 13:17
|
|
 |
בגין ז''ל פינה את ימית לא שרון!
רוי,
ר''ג,
22/09/04 14:00
|
|
 |
שרון הודה שטעה בפינוי ימית
ל"ת
דודו,
24/09/04 15:40
|
|
 |
43.
טעויות ושקרים
ישראלי,
22/09/04 13:14
|
שרון טעה כשלא ערך משאל עם. שרון טעה כשערך משאל מתפקדי הליכוד. שרון שיקר כשאמר דין נצרים כדין תל אביב. שרון שיקר כשהבטיח לקבל את תוצאות משאל מתפקדי הליכוד. הוא גם טועה וגם משקר באומרו שעד תום 2005 לא יהיו יהודים בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא שיקר
עזיז,
חיזמה,
22/09/04 15:49
|
כשאמר לכם דין נצרים כדין תל-אביב, אחת תפונה מיהודים בקרוב על-ידי ממשלה שלכם, ואחת תפונה בועד כמה עשרות שנים על-ידי ממשלה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
בול-שיט
חד-נס,
22/09/04 13:10
|
שרון לא מאמין בדמוקרטיה.ומפחד להפסיד במשאל בקרב היהודים. הוא גנב את הליכוד בנגד רוב חברי התנועה. די לשלטון הזדון של שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא טעות
ספי,
22/09/04 13:07
|
משאל עם הוא טעות. מדוע למשל יקויים משאל עם בנושא ההתנתקות ולא יקויים בנושאים חשובים אחרים ? מי קובע את חשיבות הנושאים ? בואו וניתן דוגמא : נניח שאני טוען שרוב העם בעד הפרדת הדת מהמדינה (אף אחד לא יכול לטעון שהנושא אינו חשוב דיו) אני רוצה משאל עם כאן ועכשיו. למה זה כן וזה לא ? האם מה שיקר ללב אחד פחות שווה מאשר ללב אחר ? בשביל להחליט צריך מנהיג נבחר וממשלה וכנסת שתומכים בתכניותיו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בעיה
ארז,
22/09/04 14:52
|
משאל עם על כל נושא חשוב וקרדינלי - ובמיוחד על נושא ההתנתקות, שאם לא ייעשה בהסכמה, עלול בהחלט לגרום למלחמת אזרחים. אבל זה מה שהשמאל רוצה, נכון? אתם מחפשים את העימות ומתנגדים לכל פשרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מודה ועוזב ירוחם,אבל...
זה אני.........,
22/09/04 12:46
|
שרון לא ''עוזב'',הוא מודה שטעה,אך חלילה לו לתקן טעויות,האם זו התנהגות ראויה ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הטעויות של שרון הורגות אותנו
ךיאת,
צפון,
22/09/04 12:41
|
עוד טעות של שרון שתהרוג אותנו. הוא מסוכן לעם ישראל כמו שאמרו עליו השמאלנים מזמן. ובכלל הצבעתי לו ואני מתייסרת על כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אין אמונה בשרון
או במשפחתו,
או בליכוד,
22/09/04 12:34
|
|
 |
37.
היתנתקות
גבריאל,
ים,
22/09/04 12:32
|
מר שרון אל תהיה בטוח בעצמך עד 2005 אולי נתנתק ממך כראש ממשלה המדינה לא שלך או של בניך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
האיש הזה הוא שמאלן מושחת
שאיו בו אמונה,
ואין בו מתום,
22/09/04 12:12
|
הצבעתי בעבור האיש ומפלגתו.
כיום אני יודע שבכך כריתי את קברי .
אני לא אעשה את הטעות הזאת בעתיד.
אלא אם יתעשת השמאלן וינהיג את עם ישראל להתנתקות ממוסלמי ישראל בתמורה לויתור על יש''ע.
שתי מדינות לשני עמים וחילופי אוכלוסין זה ציונות.
שרון ביילין זה שמאלנות נפשעת .
פשוט נפשעת .
ואני מקווה שציבור המצביעים הציוני יוכיח זאת למפלגת הגבריאלים והשרונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך טחן מים
שלו,
22/09/04 12:37
|
|
 |
35.
ערפאת: ''בקרוב לא יהיו יהודים''
ל"ת
דור,
22/09/04 12:08
|
|
 |
34.
לך למשאל, ננצח אותך גם שם...
ל"ת
תחכמוני,
צפון,
22/09/04 12:04
|
|
 |
33.
אמירה אנטישמית למהדרין
ארז,
22/09/04 12:04
|
''לא יישארו יהודים בחבל עזה'' - אף שמאלן לא יקום ויזעק פה ''גזענות'', כי הרי מדובר ביהודים, ודמם הרי מותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת גועל נפש! למה שפלשתין תה
אריה,
22/09/04 12:52
|
תהיה ''יודן ריין''? זו בפירוש גזענות! כמו שחיים ערבים עם כל הזכויות במדינת היהודים שיחיו יהודים עם כל הזכויות (חוץ מהזכות לירות במקומיים...) במדינה הפלשתינית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתנדב לניסוי?
ל"ת
ארז,
22/09/04 14:53
|
|
 |
32.
אדוני רה''מ, זה הזמן למשאל-עם!
ל"ת
דוידי הרמלין,
צפת,
22/09/04 11:59
|
|
 |
31.
גם אני טעיתי.....
ל"ת
בחרתי בחרטא,
22/09/04 11:58
|
|
 |
30.
ההתנתקות עצמה היא הטעות
כע,
22/09/04 11:40
|
לאט לאט אפילו הוד רוממתו מבין שהוא טועה. מי יודע, אולי הוא יודה שהתכנית עצמה היא טעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ! רוצים מדינה דו לאומית !
ל"ת
אריה,
22/09/04 12:47
|
|
 |
וזה בדיוק מה שנקבל...
ארז,
22/09/04 14:53
|
|
 |
29.
טעיתי שפיניתי את גוש קטיף...
משה שרעבי,
ירושלים,
22/09/04 11:39
|
כמה טעויות יכול לעשות ראש ממשלה בלא לתת דין וחשבון, ולהיפטר באמירת ''טעיתי''. בשנה הבאה הוא צפוי לומר''טעיתי שפיניתי את גוש קטיף'' ... ''סברתי שיזה יועיל לכלכלת ישראל ולמצבה המדיני... ''ע''פ כל הדיווחים שקיבלתי סברתי שאירופה תצדיע לעם בישראל....'' וכו' וכו'. מה הוא ילד קטן או ראש ממשלה עם אחריות ותבונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
העם רוצה התנתקות
אריאלה,
ראש העין,
22/09/04 11:31
|
|
 |
שלום אריאלה גם אני עם ואני נגד
עם,
23/09/04 00:01
|
|
 |
העם בעד מדינה דו לאומית !
ל"ת
אריה,
22/09/04 12:43
|
|
 |
העם נגד התנתקות,בוודאות,
זה אני.........,
22/09/04 12:33
|
את חושבת שלא ?! קדימה,בואי ונישאל את העם,מה פה הבעיה ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיסמא ריקה שמחלישה את העם
ירון,
חיפה,
22/09/04 12:05
|
|
 |
אמירה בולשביקית טיפוסית
ארז,
22/09/04 12:01
|
|
 |
27.
להעיף את הדיקטטור!!
ל"ת
ציון,
22/09/04 11:30
|
|
 |
26.
ומה הלאה
יואב,
צפון,
22/09/04 11:30
|
''בתום שנת 2005 לא יהיו יהודים בעזה''. אם, חס וחלילה, תתגשם משאלה זו של ראש הממשלה, אז בסוף שנת 2010 לא יהיו יהודים בשומרון, ובסוף שנת 2020 לא יהיו יהודים בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שרון כרגיל
רונית,
קרית אתא,
22/09/04 11:29
|
|
 |
שרון בראש אחד עם המתנחלים.
אריה,
22/09/04 12:47
|
הם והוא רוצים להסלים את המצב עד שאפשר יהיה לפתור את הבעיה הערבית פיתרון סופי. אבל הוא חיב לרצות את המרכז ואת האמריקאים ולכן הולך לכל המישאלים והמיסגרות שיגידו לו ''לא!''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי
ל"ת
ארז,
22/09/04 14:54
|
|
 |
24.
זה שטויות
שלום,
22/09/04 11:28
|
אפשר ועוד איך לקיים משאל עם.לא צריך בשביל זה שלושה -ארבעה חודשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
במילים אחרות שרון אומר לנו
נדב,
יבנה,
22/09/04 11:26
|
אין טעם במשאל שכזה, כיוון שזה סתם בזבוז זמן וכסף ,ובין כה הוא לא מתכוון להתייחס לתוצאותיו יותר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרון הביתה
גילה,
22/09/04 11:24
|
אין מקום לטעויות שאתה מנהל מדינה כמו ישראל.לך הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
למי להאמין לשרון-אבא או לעמרי?
מאיר יוסקוביץ,
22/09/04 11:24
|
כששרון אומר שהוא יתנקם בערפת ובנו עמרי השליט אומר אחרת, שאין שום כוונה לפגוע בערפת, למי להאמין? על פי הנסיון הקודם עמרי שהבטיח קו יוני לעומת אבא שהבטיח שרק אחרי שהפלסטינים יפסיקו את הטרור או אז יהיו ויתורים, התשובה ברורה. יש להאמין לעמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאמין לאבו עמאר (עראפת)
ל"ת
ישראלי,
22/09/04 12:59
|
|
 |
20.
אני סבור שיש לקיים משאל עם
זאב,
שפלה,
22/09/04 11:24
|
אפילו אם בסופו של דבר יבחר שרון לא להתייחס למשאל ,יש לתת לעם להגיד את דברו.נושא כ''כ חשוב ומכריע חייב לעבור דרך הרוב.ככה אמורה להתנהל דמוקרטיה.אגב אני בעד התנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי צריך משאל -- בחירות
ירון,
חיפה,
22/09/04 12:08
|
הרי המפה הפוליטית מדינית כלכלית השתנתה לגמרי מהבחירות האחרונות וגם הפרצוף והתוכנית של שרון התגלתה לאור!! עכשיו נראה שאין לו אומץ לשאול את דעת העם אפילו עם 23% לא יהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שרון מסבן את כולנו!!
עדי,
ארץ ישראל,
22/09/04 11:22
|
ניתן לקיים משאל עם בלי בעיה!שרון מודע לתבוסה שינחול במשאל מסוג זה ומנסה להתחמק ממנו בכל דרך אפשרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בסוף 2005 שרון לא יהיה רו''מ
מאיר יוסקוביץ,
22/09/04 11:21
|
אנחנו אומרים לך את זה בברור אתה לא תהיה ראש ממשלה. נפיל אותך באופן הכי דמוקרטי שאפשר אבל אתה לא תהיה באותו תפקיד. במחלוקת בינך וביננו נגבר עליך מפני שאתה נתמך על ידי משחתיך והשמאל ואנחנו נעבור מבית לבית ונפר את כל האמת עליך וכזה יתברר העם ימאס בך כולל השמאלנים שנותנים לך עדיין גיבוי. ובכן בסוף אותה שנה לא אנחנו נהיה בחוץ, אתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שום טעות!
חן,
נתניה,
22/09/04 11:21
|
|
 |
16.
כל הכבוד לרוה''מ
אופק,
22/09/04 11:20
|
|
 |
חבל רק שהוא ממשיך לעשות אותם
ירון,
חיפה,
22/09/04 12:09
|
|
 |
15.
שרון רומז על חיסול עראפת
אורנה,
נהריה,
22/09/04 11:19
|
אח איזה כיף זה יהיה!ואיזה בלאגן יהיה כאן אח''כ ואוו וואה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרמזים לא יוצאים ילדים...
ל"ת
אריה,
22/09/04 12:44
|
|
 |
14.
לא מבחד ממך יא בטטה.
ל"ת
יאסר,
מוקעטה,
22/09/04 11:18
|
|
 |
13.
חזק ואמץ.
ל"ת
תמיר,
22/09/04 11:17
|
|
 |
12.
מי אריאל שרון?
אני עם שרון,
גמרתי לתמיד,
22/09/04 11:16
|
|
 |
11.
שרון מספר לנו סיפורים ,כרגיל
יוסף,
המספר,
22/09/04 11:16
|
הרי לפני שבוע ביבי אמר שניתן לקיים משאל עם בהליך מזורז בתוף שישה שבועות בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
טעות לא טעות מודה לא מודה
רונן,
22/09/04 11:15
|
|
 |
העיקר שנברח
ארז,
22/09/04 12:02
|
העיקר שניסוג העיקר שנתקפל העיקר שנחזור לגבולות אושוויץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זה בסדר אריק
נטע,
22/09/04 11:14
|
לא ציפינו שתשאל אותנו מה לעשות.אפילו את החברים שלך בממשלה אתה לא שואל אז מי אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ואם הוא אמר שטעה??
עמית,
חיפה,
22/09/04 11:13
|
|
 |
7.
יותר מידי טעויות
שגיב,
22/09/04 11:12
|
על יותר מידי טעויות יש לו להודות למר אריק שרון ,אתם לא חושבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
סלחנו לך מר שרון
תומך,
נלהב,
22/09/04 11:10
|
|
 |
ואז מה?
ארז,
22/09/04 12:03
|
|
 |
5.
שרון הביתה -לחווה
ל"ת
גלעד,
חדרה,
22/09/04 11:09
|
|
 |
4.
לא מאוחר!!
יעל,
גוש קטיף,
22/09/04 11:09
|
|
 |
3.
שרון אל תעבוד עלינו.
מני,
22/09/04 11:08
|
|
 |
2.
ואללק אני מת מפחד........
ל"ת
יאסר,
רמאללה,
22/09/04 11:08
|
|
 |
הלו יאסר תתחיל לפחד
קלטתי ת'קטע,
22/09/04 11:57
|
אם לא תפסיק עם הטרור שלך אנחנו ..... נברח יותר........ עד.......... שלא נהיה כאן אז תתחיל לדאוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא טעית. אתה שואל רק את מי
אריה,
22/09/04 11:03
|
|
 |
לא יהיו יותר יהודים ב...
רועי,
י-ם,
22/09/04 11:32
|
|
 |
זה מעניין (תגובה ל-1)
אלון,
פ''ת,
22/09/04 11:22
|
כששרון הכריז על משאל בליכוד, הוא היה בטוח שיגידו לו לא?!?!?! הרי הסקרים שנערכו אז הראו שבקרב מתפקדי הליכוד - 51% תומכים בנסיגה בעוד שרק 36% מתנגדים.
אגב, יחס דומה נמצא היום בסקרים בקרב כלל הציבור בישראל (וכולנו יודעים כיצד השתנתה התמונה ככל שהלך והתקרב המשאל...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים באיזו קלות אתם מאשימים
אריה,
22/09/04 12:55
|
|
 |
מי שמדבר...
ל"ת
ארז,
22/09/04 14:55
|
|