 |
96.
ארץ ישראל לעם ישראל, כל הארץ!!
ל"ת
יהודי גאה בארץ,
בית אל,
05/10/05 20:50
|
|
 |
95.
מספיק עם ההתנחלויות
יהודי הגיוני,
מרכז,
08/03/05 10:43
|
הגיוני שהמיתנחלים מיתנגדים לפינוי. קיבלו ארמונות חינם, לא משלמים מיסים, יש להם שכנים רעבים המוכנים לעבוד כמעט חינם, על כל מיתנחל שומרים עשרות חיילים, רוב תקציבי התשתיות מוזרמים אליהם, הפכו מיליונרים על חשבון משלם המיסים אז למה שירצו להתפנות? צריך להפסיק לפנק אותם אז הכל יסתדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מה יש? לוותר רק לערבים?
ל"ת
אלי קופטר,
26/09/04 10:52
|
|
 |
93.
כאשר יענו אותו...
אביעד,
26/09/04 08:53
|
כן ירבה וכן יפרוץ.
מי שיפונה בקרוב , זה יהיה עריק שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
זה משחק ילדים לעומת פינוי ישוב
ל"ת
מנ,
י-ם,
26/09/04 08:22
|
|
 |
91.
נבנה עוד בשנה הבאה
ל"ת
מתנחל,
24/09/04 16:30
|
|
 |
90.
אבסורד
אבי,
23/09/04 22:41
|
|
 |
89.
לענת רגיבני (82), זה לא כל כך
לא נשכח,
ולא נסלח לשמ,
23/09/04 19:26
|
הסטורי, וכשזה קרה הייתי כבר בת 25, אז אל תלמדי אותי הסטוריה! המצרים סגרו את מיצרי טיראן, שזה אקט מלחמתי מובהק! בכל זאת חיכתה ישראל להתערבות העולם, ובעיקר ציפתה שארה''ב תמלא את התחייבותהלישראל, כאשר לחצה לנסיגה במבצע קדש, שאם ייסגרו המיצרים היא תפתח אותם. אמריקה לא מצאה את המסמך... הבנת, הקיום של עם ישראל היה תלוי בפיסת נייר שאמריקה זרקה לפח... איך זה נשמע? זה נשמע כאילו מדובר בפיסת נייר של רשימה לסופר, שפועלת הניקיון זרקה לפח. כשמצרים הבינה שלאיש לא אכפת, היא דרשה מן האו''ם לסלק את חייליו. ומה עשה הארגון התרומי הזה, שנמצא שם כדי למנוע מלחמה? הוא נשמע לנאצר וסילק את חייליו. תקופת ההמתנה, בה כל הגברים היו מגוייסים במשך שבועות רבים, עלתה לישראל במליארדים. בכל העולם נערכו הפגנות אהדה לישראל, העומדת להימחק מתחת לפני השמים, בשביל האליבי, אך לא נקפו אצבע למניעת התוקפנות הערבית-נאצית. הנוצרים גם גייסו משפחות טובות לב, לקבל לבתיהן פליטים יהודים מפלשתינא. ואז תקפה ישראל וחיסלה תוך שלש שעות את חיל האויר המצרי. חוסיין, שהאזין ל''קול הרעם מקאהיר'', האמין שהמצרים כבר הגיעו לתל-אביב והצטרף לחגיגה... ההמשך, הטראגי (עמוס עוז) לשמאל, ידוע! ה''ערבי ההגיוני'' היה מעדיף שנחכה לרוצחים, כמו במלחמת יום הכיפורים, ונושמד. מכל מקום, האכזבה בעולם, בעיקר בקהילות הנוצריות טובות הלב היתה רבה. הם יכלו לקיים מצוות אירוח פליטים, וישראל דפקה להם את כל העסק. וכפי שמעיד פרפסור גוסטב הנדריקסן (שגם אל אשתו פנו לארח פליטים מפלשתינא), העולם עצר את נשימתו. העולם הנוצרי קיווה שסוף סוף יבוא הפתרון הסופי לבעיית היהודים, אך תוחלתם נכזבה. וכן גם תקוות השמאל. רחמנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
the REAL JEWS are the settlers
ל"ת
Kol Hakavod,
23/09/04 17:50
|
|
 |
87.
ארץ ישראל של היהודים ויש הוכחו
אהרן.ד,
23/09/04 15:14
|
אומרים שהשמאל אנשים חכמים ומוסריים. אם יפנו אדם מהבית שלו הם יקומו בצעקות שנעשה עוול , אז הנה להם אתגר העם היהודי גורש מארצו והשכנים מהסביבה פלשו לארץ . העם הזה זקוק למדינה שלו ויש לו הוכחות שזו המדינה שלו. בתקוה שהצדק ינצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
סוף - סוף בשורות טובות
ארצ - ישראלי,
23/09/04 12:12
|
שמחתי לקרוא את הנכתב. יישר כוח. כן יירבו הישובים בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
כי שרון לא בעל הבית האמיתי –
צבי,
23/09/04 12:09
|
יש כח עליון
וזו גם סיבה מדוע ההתנתקות לא תצליח!! עם ישראל חזר לארצו . נקודה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
שמאלנים, שמאלנים צאו מהחורים.
:-),
23/09/04 11:16
|
|
 |
83.
79, אתה רואה את האנטישמי שם
השמאל מדבר,
רק על כסף,
23/09/04 10:37
|
|
 |
82.
מה שהמתנחלים לא הבינו במשך
וכשיורדים יורדי,
עד עפר,
23/09/04 10:36
|
עשרות השנים בהן מנגנון התעמולה עשה להם דמוניזציה, שזו תקופת ההיי-טק. הם שאלו את עצמם - ''איך נתנחל בלבבות'', וניסו לעשות זאת בפניה להגיון, לשכל הישר וללב. הם פשוט לא קלטו שהם מדברים אל מנגנון חסר רגשות. מנגנון שלא חושב, לא מרגיש, חסר כל תכונות אנוש - רובוט שתוכנת לדיקלומים. לכל עובדה, לכל טענה הגיונית, מוסרית או אחרת, יש בתכנה תשובה מן המוכן, וזאת יוצאת בדיקלום מיכני. שאלות שהתשובה להן מורכבת מדי, נענות ב-''שכחת לקחת את התרופה שלך היום...''. ומכיוון שמדובר ברובוט, שקבוצה של עושי נסיונות בבני אדם, מפעילה אותם בשלט, כמובן אין עם מי לדבר. העובדות אינן מבלבלות אותם, כמו למשל - שאנו נטבחים כבר למעלה ממאה שנה, ושמטרת מלחמת ששת הימים, היתה - השמדתנו. והם ממשיכים לדקלם את ה''כיבוש''. הטענה, המקובלת על כל העולם התרבותי, שארץ ישראל היא מולדתם של היהודים, נתקלת בדיקלום מלגלג על מיסטיקה וחומייניזם. המוסר אינו מדגדש את קצה מצפונם. על רחמים בכלל אין מה לדבר. כשמוכיחים להם שהענין הערבי הוא בלוף, הם מדקלמים ''צריך להיות ריאליים, לא חשוב מה שהיה'' וכו'. כדרכם של רובוטים הם מתקדמים על סלעים ואבנים ועל כל חלקה טובה, להשחית, להרוס ולאבד. רק חבל על הזמן שבזבזו בני אדם על רובוטים. ההייתם מעלים בדעתכם שנדרשנו לאהוב את המכונות האלה אהבת חינם? שקראו לזומבים האלה - אחים? קשה להאמין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו היסטוריה לא יודעים
ענת רגיבני,
נהריה,
23/09/04 11:00
|
מלחמת ששת הימים היתה פרי יוזמתנו, לא הערבים פתחו בה אלא דווקא אנחנו (צה''ל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאת מברברת...
ארז,
23/09/04 17:29
|
על אחרים שלא יודעים הסטוריה, כדאי שתבדקי טוב-טוב את העובדות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך אתה תקרא קצת, מתנחבל יקר!
ערבי הגיוני,
23/09/04 18:04
|
ואז היית מבין שאם מדינות ערב היו פותחות במלחמה, ישראל קרוב לוודאי הייתה סובלת מנזק קשה אם לא נכבשת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אל תצאו משם , תישארו ואנו נמות
זאב,
אור יהודה,
23/09/04 10:30
|
אתם חלאות אדם , אתם חיות ,.... רק רוצים פיצויים וכסף ואנחנו משלמים את המחיר פה , אתם מגעילים
כל נמתנחלים זבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד...
ארז,
23/09/04 17:29
|
|
 |
עוד מתנחבל מחסידי לוינגר
ל"ת
ערבי הגיוני,
23/09/04 18:05
|
|
 |
צודק ב- 100%
אייל ברקאי,
חדרה,
23/09/04 10:47
|
כל מילה בסלע. נמאסתם חארות, אתם לא האחים שלנו, אתם אפילו לא כבשה השחורה של העם היהודי, אתם סרך עודף של הציונות המפוארת, כתם דוחה של רפש על גלימתנו הצחורה. תעזבו נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
לא צריך לפנות אותם
שי גורביץ,
תל-אביב,
23/09/04 10:23
|
אסור לפנות אותם, חלילה מלתת להם לחזור למדינה שלנו. שישארו שם במדינה הפלשתינאית, ויסתדרו עם החברים/שכנים שלהם. נראה אותם מצליחים לחיות על חשבון הפלשתינאים, ומקבלים מהם כל-כך הרבה תמיכות וכסף על כלום. יאללה נמאסתם, תעזבו אותנו ונעזוב אתכם, אתם לא האחים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
אייל ברקאי,
חדרה,
23/09/04 10:44
|
כל הכבוד שי, סוף סוף מישהו מעיז להגיד את האמת בלי למצמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אתם רואים את האוהלים שם ?
מתנחל,
23/09/04 09:32
|
כל אוהל עוד כמה שנים זה 200000 דולר פיצויים. לא שווה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אריק מלך ישראל''
aviv,
23/09/04 07:14
|
ראש הממשלה אמר הרבה דברים והיבטיח עוד יותר דברים, ומה קרה? כלום!!!! ראש הממשלה גם אמר מול המצלמות השבוע שזה עתה שמע על שיש עובדים שטרם שולמה משכורתם, אז מה? הוא אמר! הוא גם אמר שלא ידע על עסקי בנו מול דוד אפל אז מה? הוא אמר! וכו' ועם ישראל ממשיך להריע ''אריק מלך ישראל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עם ישראל קורא ''אריק מלך
השמאל מביא,
לחורבננו.,
23/09/04 08:12
|
ישראל'', אלא השמאל, שמעולם לא היה לו מנהיג יותר שמאל-רדיקאלי משרון, ממש כשמן בעצמותיהם המנוונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
73, תאמין תאמין, זו תופעה
הכר את עמך,
מלשינים ומוס,
23/09/04 07:11
|
עתיקה כעתיקותו של העם היהודי. כבר במצרים היתה חלאת אדם יהודית שהלשינה. ובערל כצנלסון: ''היש עם בעמים, אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו, הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות...? ''וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו... עד כדי כך, שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינאים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח...'' על שכאלה אמר הסופר ארתור קסטלר: ''תמיד עורר בי גיחוך הטיעון היהודי השכיח בדבר מוסריותם כביכול של ''ישראל ערבים זה לזה''. הלוא כמה מתלייניו הגרועים של סטאלין היו יהודים, הם היו האכזריים מבין ה''קאפוס'' בטרזיינשטאדט, ולתופעת המוסר והמלשין היהודי אין אח ורע בקרב העמים''. וסטאלין מאשר: ''סמוך על הרבינוביצ'ים. לא תמצא חלאת-אדם גרועה מהם מפה עד ולדיווסטוק. תראה את רשימת מפקדי הגולאגים, תראה, תראה.... כל שני זה סגל, כהן, רבינוביץ', זיסקינד....'' גם פרופסור הנדריסון לא חסך את שבט לשונו מן ה''גאון היוצר מבית היוצר של האומה הישראלית'' ש ''שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף, מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהריים. ובערב, אם נותר בו כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו''. ונסכם בדבריו של דובר השגרירות הנוצרית בירושלים: ''''והיה אם יגיע היום המר והנמהר וישראל תשב לשלחן הדיונים עם אש''ף, יקיץ הקץ לייחודה המוסרי של אומה זו. ויתרה מכך, תהיה זו בגידה שאין לה כפרה בזכר ששת מליוני הקורבנות שנרצחו בידי הנאצים, שאש''ף הוא יורשם וממשיכם הנאמן'' (נתיב אדר תשנ''ג).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיץ הקץ על מדינה זאת
איתן,
23/09/04 07:47
|
בזכותך ובזכות שכמותך שמוכנים להקריב את העם וחייליו באדמה לא להם.......בוז לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיץ הקץ על המדינה
ארז,
23/09/04 17:30
|
בגלל אנשים כמוך, שהביאו לפה צבא מחבלים, ושנותנים לגיטימציה לרצח יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מדינה שחיה על שקרים ורמאויות
יוחננוף,
רשל''צ,
23/09/04 05:14
|
מי מממן את בנית המאחזים אם לא מדינת ישראל. המתנחלים מוצצים את דמנו. בסופו של דבר יפונו כולם ואנחנו ניתן להם מאות אלפי דולרים מתנה על הרמאויות והחוצפה הגסה שלהם. כשגוי רואה את הדברים האלה הוא נהיה אנטישמי, כשיהודי רואה הוא מתבייש ומשלם להם גם כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והנה גם אתה - אנטישמי
ל"ת
ארז,
23/09/04 17:30
|
|
 |
כן ירבו המאחזים.
-),
23/09/04 07:14
|
כפי הנראה הסתירות בדבריך נובעות מהסטירות שחטפת בילדותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים רעבים ללחם והם חוגגים!!
ל"ת
שדוד,
23/09/04 12:43
|
|
 |
תראה...
ארז,
23/09/04 17:31
|
יש מיליארדים לבזבז על הגדר ועל הפיצויים, אז כנראה שיש כסף במדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
פאפא שרון לימד טוב את התלמידי
יצחק,
תל אביב,
22/09/04 23:58
|
מה הפלא שהם מתנהגים ככה. הרי שרון עצמו עמד בראשם כל הזמן והסית נגד כל הממשלות - כולל אלו של הליכוד. זוכרים את גסטון מלכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יש לפנות את כולם גם ה''חוקיים''
ל"ת
YS,
22/09/04 23:55
|
|
 |
73.
בושה וכלימה. יהודים מלשינים..
alice,
22/09/04 23:50
|
שעיתון ישראלי יפרסם כתבה שמשמיצה את עמו, ושמשרתת את מטרות אש''ף - קשה להאמין לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיסה עם פרופלור בישבן
ל"ת
מתנחלת,
23/09/04 10:05
|
|
 |
קושקוש - זו הפנטזיה שלך
momo,
23/09/04 11:52
|
פרופלור בישבן??? החברה מה'הסדר' כבר לא מרגשים אותך??? יש לי עבורך עוד כמה הצעות מעניינות (ומרגשות) בתחום הזה. סיפוק מלא מובטח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אסור לפנות שום חלק מארץ ישראל
רחל,
פ''ת,
22/09/04 23:09
|
סיני פונתה כבר שלוש פעמים במלחמת השחרו, במלחמת קדש ובשלום עם סאדאת. זו ארצנו וזכותנו לשבת בה. ככה זה בכל העולם. אדם קונה בית ויכול לגור בו. רק בארץ ישראל מגרשים יהודים מאדמתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אלפי מאחזים בלתי חוקיים
רפי,
הגליל המערבי,
22/09/04 22:56
|
באזור איפה שאני גר מקימים התושבים המקומיים כל שנה מאות מאחזים בלתי חוקיים. בנגב המצב חמור יותר - מקימים כל שנה אלפי מאחזים בלתי חוקיים. מבקש מכל שוחרי שלטון החוק לקרוא לפינוי מיידי של מאחזים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
MITNAKHLEEM HAGOLEM
HOMELESS,
USA,
22/09/04 22:54
|
|
 |
69.
שרון איש הלוקשים
נורי,
ת''א,
22/09/04 22:31
|
הישראלים אוהבים לאכול את הלוקשים של שרון. זה כבר ידוע מזמן. וגם האמריקאים. כי מצא מין את מינו: שרון את נשיא ארה''ב בוש. שני מנהיגים שמורחים ומורחים את העמים שלהם ורק צוברים יותר ויותר פופולריות. נו אז מה אם שרון הבטיח לאמריקאים שיפנה מאחזים? אז מה? הוא הרי מורח והם נמרחים בשמחה. שרון בדאי בלתי נלאה והישראלים רק מאשרים שלהיות מושחת כמו שרון זה מה שהם באמת אוהבים ומעריכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מזעזע מעריב! לא ככה?
אהוד בנאי המלך,
מערה חוף יפו,
22/09/04 21:50
|
בזמן שאנשים רעבים ללחם בזמן שהמדינה משותקת מימין ושמאל בזמן שהפוליטיקאי התורן נחקר, מה מעניין את מעריב? נכון! מאחז שלא פונה! שהרי אם יפונה הכלכלה תשתפר, תגמר המלחמה ונעשה הסכמי שלום עם כל המדינות הערביות הליכוד והעבודה יתאחדו ואלי ישי וטומי לפיד ילמדו ביחד כל יום גמרא. ועוד באיזה התלהבות: NRG חושף! המאחז תלתלי משה לא פונה!!! וכמו שאומר הדולדול מערוץ 2 זה מעניין לנו את העכוזון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכלכלה תשתפר אם כל השטחים יפונ
ל"ת
דוקא כן,
23/09/04 11:53
|
|
 |
דווקא ההיפך
ארז,
23/09/04 17:32
|
|
 |
67.
לא צריך לפנות אותם.
אחינועם,
22/09/04 21:38
|
לשם מה לפנות אותם ולסכן את כוחותינו? שתימסר להם הודעה על תאריך פינוי ושיחליטו מה שיחליטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, מה הבעייה אחינועם
אלון,
27/09/04 06:12
|
אני מסכים לחלוטין עם דברייך. אני חייל קרבי במיל. ואשמח להתנדב בעת הצורך להגנה על ישובים בשטחים באופן פרטי במסגרת כיתות הכוננות של הישובים במקום ואולי גם במקביל לשירותי במילואים. לדעתי המתיישבים יעשו עבודה טובה יותר מצה''ל בהגנת היישובים ע''י שימוש במתקפה ופעולות תגמול יעילות כמסורת הפלמ''ח ולא במגננה בלבד ולאחר חודש כשיבינו שכניהם הערבים עם מי הם מתעסקים ייפסק הטרור מאימת המתנחלים המטורפים כלשון השמאל ודו קיום חלומי ויפה ישרור בארץ הגבעות הקסומה.
דרך אגב, שם יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגנה עצמית
מור,
הקו הירוק,
22/09/04 23:29
|
זה מה שצריך לעשות, מי שלא רוצה שיגנו עליו שיגן על עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מדוע שצה''ל...
ארז,
23/09/04 17:33
|
יגן עליכם? הרי ידוע שבשנים האחרונות יש יותר ויותר אנשי ימין ו''מתנחלים'' בצה''ל (מישהו צריך למלא את החלל שאתם השארתם). אז מדוע שנגן עליכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
יותר מאוחר אקרא את הכתבה
Avi Ecuador,
22/09/04 21:01
|
באופן אוטומטי אני היום תומך בחלוצים ובעילית של מדינת ישראל. יישר כוח למתנחלים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף פעם לא חשדנו בך שאתה קורא
מיכל,
23/09/04 10:02
|
כתבות ומאמרים. אז מה קרה שפתאום היום יצאת בהכרזה? ודרך אגב תגיד, את התגובות של עצמך אתה קורא? אתה מבין מה שאתה קורא? נהנה? התוכן, הסגנון הגס, העברית הקלוקלת - כל אלה מקובלים עליך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה למעריצים
Avi Ecuador,
23/09/04 17:43
|
ועם הארץ שמבין במה הוא צריך להלחם. תמשיכו לקרוא, אני בטוח שתחפשו אותי. חתימה טובה לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You become more stupid every d
Limon Humtsat,
23/09/04 00:22
|
Onlyt stupid like you can comment on anything before reading it!
BTW: Great news , I thought you'll support the state of Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
פינוי מאחזים - כניעה לאמריקאים
יהודי גאה,
22/09/04 20:36
|
הממשלה לא החליטה על פינוי מאחזים. ההפך הוא הנכון: בהחלטה על מפת הדרכים החליטה הממשלה לפנות מאחזים אך ורק לאחר שהפלשתינים יטפלו בטרור, באלימות ובהסתה. וזה כידוע לכולנו - כולל הפיגוע הכואב מהיום - לא קרה! למה יהודים צריכים להכאיב ליהודים במקום לטפל באויבים?????????????? שרון נכנע לבוש ומתרפס בפניו, על חשבון יהודי יש''ע.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
והבטיח לקבל תוצאות משאל הליכוד
ל"ת
וכמובן לא קיים,
22/09/04 20:31
|
|
 |
63.
כתבה מדהימה
ל"ת
צפוני,
22/09/04 19:46
|
|
 |
62.
פושעי ישע לדין
ל"ת
נדב,
22/09/04 18:58
|
|
 |
61.
אותי מעניין דבר אחד...
האזרח הישראלי,
22/09/04 18:47
|
איך זה שכל פעם שצריך ''להציל את המולדת'' מגיעים מייד (ובדגש על מייד...) כל כך הרבה אנשים ''להגן'' על המאחז שלפינוי..?? מה אין להם עבודה..?? אין להם תעסוקה..?? אין להם מנהל ששואל ''רגע לאן אתם הולכים עכשיו פתאום..??'' אין להם איזה משהו חשוב שהם אחראים עליו ובאותו רגע הם לא יכולים להתפנות..?? כ''כ הרבה פעמים ''מוקפצים'' אנשים ואני תמה מה הם בדיוק עשו דקה לפני שקיבלו את הטלפון להגיע למאחד כזה או אחר... מה אתה אומר אדון ארז..??? אוכלי חינם אמרת..?? אם לא אמרת, אז אני אמרתי: אוכלי חינם..!!! שיילכו לעבוד בזיעת אפם קודם כל, לפני שהם רצים כל יומיים למקום אחר להשתולל ולהתפרע..!!! אם לא איכפת לך, המיסים שאני משלם כשכיר מממנים את כל הכנופיה הזאת..!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזמן שהשמאלנים דוקרים זה את זה
קידי,
23/09/04 01:24
|
כן. בזמן שהימין מפגין - השמאל יושב בפאבים בהמוניו. שותים (קולה ?)מעשנים (סיגריות ?), ולסיום דוקרים מישהו. נו, בטח שאין להם זמן -הם מאד עסוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מאיפה המידע שהם שמאלנים
ציונות אמיתית,
23/09/04 10:30
|
זה בערך כמו המידע שאמא של שמעון פרס ערביה... זו דרכו של הימין לאורך כל הדרך: להמציא סיפור ואחר כך גם להאמין בו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבלבלת
ארז,
23/09/04 17:34
|
זו דרך השמאל. אתם שכנעתם את עצמכם שנסיגה ובריחה תביא שלום, וכשהמציאות מוכיחה לכם את ההיפך - אז המציאות טועה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשאלתך - כן!
חנה,
יש''ע,
22/09/04 20:33
|
ממש כך! אני עובדת בחברת היי טק בתל אביב. כאשר יש התרעה, אם אין לי משהו דחוף במיוחד, כמו ישיבה שנקבעה מראש - אני יוצאת מהעבודה, מפסידה שעות שאותן אצטרך להחזיר בעבודה אל תוך הלילה באחד הימים הקרובים, ומגיעה. פשוט כך. אבל זה לא הכל: לנו יש מה שבשמאל כבר לא קיים: נוער. נוער מהסוג הישן, כזה שיש לו בראש גם אידיאולוגיה, ושמוכנים לעבוד בשבילה. נוער נפלא. הוא חלק בלתי מבוטל מהכוח שלנו. אגב, לפני שתשאל: הסקרים האחרונים הוכיחו שמערכת החינוך הדתית לאומית מגיעה לתוצאות לא רעות, כך שכנראה הם לא מפסידים יותר מדי לימודים בגלל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכל השאר..???
האזרח הישראלי,
22/09/04 23:02
|
ומה עושים כל שאר עשרות ומאות האחרים..?? גם להם אין פגישה שנקבעה מראש ממש באותה שעה..?? אהה..שכחתי..השאר הם פשוט נוער..הם עדיין לא עובדים..נכון..אחרת הם לא היו נקראים נוער, לא..?? הם פשוט מבריזים מביה''ס..!! נוער נפלא..!! דוגמא למופת..!! להבריז מביה''ס ע''מ להשתולל מול גורמי חוק. שמא ננחיל דוגמא זו בקרב כל בתי הספר בארץ..?? הרי אמרת שהנוער הוא נפלא..תלמדי לקרוא..!!!! כל הכתבה הזאת מדברת על אלימות של פרחחים אל מול גורמי החוק..!!!! אז את מדברת על נוער..??? זה צורה לנוער נפלא..?? אידיאולוגיה יש בקלפי ובהפגנות מוסדרות ומאושרות..לא בהתנהגות חייתית עד כדי אובדן שפיות..!! וזה כשהממשלה שלך (!!!) היא החוק..!! אם כבר החלטת שאני שמאלני אז אל תשכחי בבקשה שברגעים אלו ממש ממשלת ימין מכתיבה את סדר היום במדינת ישראל..!! ממשלה שאת בחרת..!!!!! כנראה שלא ממש חשוב לך לשמור על מקום העבודה שלך כי מי כמוני יודע כמה בהיי-טק צריך להשקיע..!! אבל כמו שאמרתי, אוכלי חינם..!! די בטוח שאם תפוטרי (כי לא הספקת להשלים את כל הימים, לא השעות, שנעדרת) יידאגו לך ''מנהיגייך'' לאיזה קרן על חשבוני שתדאג לך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה חצבת כל כך הרבה שנאה
פסיק,
23/09/04 05:44
|
|
 |
אנחנו עובדים
איכפתית,
יש''ע,
22/09/04 20:15
|
אבל חשובים לנו דברים ערכיים ולכן כן, עוזבים את העבודה באמצע היום (גם לצורך קיום מצוות אחרות) אע''פ שרוב הפינויים נעשו לפנות ערב או בחופש כך שאנשים פנויים יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכפתית
איכפתי,
22/09/04 22:25
|
|
 |
60.
מפעל ההתנחלויות-סרטן למדינתנו
ל"ת
ישראלי,
ישראל,
22/09/04 18:28
|
|
 |
המלשינים, המוסרים והרודפים
מהרסינו שמאלנינ,
סרטן ממאיר,
22/09/04 20:26
|
|
 |
59.
המאחזים לא זזים.
ניצן א.,
תל-אביב.,
22/09/04 18:21
|
כל הכבוד וההערכה לכתב אורי גליקמן על פירסום הכתבה. די לשקרים ולאחיזת העיניים ולגלגול העיניים לשמיים של ממשלת הזדון הנוכחית והמתנחבלים הלאומנים, המשיחיים וההזויים הפועלים למימוש מדיניותה האוילית והמטורפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי קודם...
ארז,
23/09/04 17:34
|
תטפלו במאחזים הבלתי חוקיים של ערביי ישראל? מדוע להם מותר מה שליהודים אסור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מה עם צוי הריסה נגד ערבים
א,
22/09/04 18:11
|
מדוע הכתב היקר של NRG לא מספר לנו כמה מבנים לא חוקיים טהורים (שאין עליהם בג''צים, אין שום התחלה של אישורים לגביהם אלא יצאו נגדם צוי הריסה) בבעלות ערבים נהרסו השנה. מדוע אין סיקור היסטורי תגובות השמאל כאשר היו פינויים כאלה והם במו ידיהם החלו בבניה מחודשת של המבנים הללו, או אולי תגובתו של שמעון פרס כאשר איים שהוא יפרוש מהממשלה אם רק יעלו לדיון הריסה של מבנים בלתי חוקיים במזרח ירושלים. אתמהה????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הידיעה צריכה להופיע במדור יהדו
א,
22/09/04 18:05
|
מדוע כל כתבה שהיא נגד המתנחלים ובעד ההתנתקות ונגד המאחזים מופיעה בכותרת הראשית ובמדור חדשות וכל ידיעה שנושאה קשור למחאה ולפעולות נגד ההתנתקות מוצאת את מקומה במדור יהדות?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
זה מעריב או ידיעות
קבוע במעריב,
תל אביב,
22/09/04 18:01
|
לתומי חשבתי שרק ידיעות הוא עיתון של שלום עכשיו עכשיו מתברר שזה לא מדוייק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
NRG MAARIV = HAARETZ
shai,
nyc,
22/09/04 17:55
|
whats this article all about? are you part of the PLO now? helping the palestinians liberate their land? i wish there was another free israeli paper to read. but there isnt.
you make me sick.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מטרת שרון היא סיפוח מחצית הגדה
Ehad Haam-Zioni,
22/09/04 17:52
|
ולכן כל תרגיל מקיאבלי עם *מאחזים=התנחלויות בהריון* הוא לגיטימי בעיניו. מטרת שרון בהתנתקות החד צדדית היא לקבע תודעה שיקרית ביסודה אצל האמריקאים-ובייחוד הישראלים. התודעה ששרון רוצה לקבע היא שלא ייתכן לאורך שנים להגיע לשלום עם הפלשתינאים-כי משהו *גנטי פוליטי רצחני* פגום במוחם-ולכן כל המניפולציות שלו להכניס להתיאשות פרממננית את עם ישראל ואת הממשל האמריקאי על מנת לקבל יד חופשית לספח מחצית הגדה!!!
התודעה היא שיקרית, כי שרון-וברק היום-לוקחים נקודת זמן שחורה ביותר-ומורחים בשחור את כל התמונה. רבין לא חשב כך, ועמי איילון, יוסי ביילין, אמנון שחק, עמרם מצנע, אברום בורג, גומס וחבריהם הגיעו להישגים מרשימים מאד בהסכמה חתומה של האינטלגנציה והממסד הפלשתינאים לעקרונות ונוסח של הסכם שלום סופי שהוא טוב לישאל ולפלשתינאים גם יחד.
וכמובן האמריקאים לא יקנו זאת-הן ממשל בוש והן ממשל קרי. האמריקאים לא מקבלים ספין זה לגופו מאחר ויש להם ראיה היסטורית רחבה מספיק, ואינם מקבלים זאת בגלל צורך מדיני אסטרטגי דחוף: להצליח בעירק ונגד הטרור האיסלמי!!! הצלחה זאת הכרחית לשלום העולם ומחייבת שילוב עם הדמוקרטיות בעולם ובעיקר רכישת ליבם ומוחם של המתונים באוכלוסיה הערבית והמוסלמית. לצורך זה הכרחי פתרון של סיכסוכים ממאירים באזור באופן ההוגן ביותר-שלא ייתפס כחד צדדיות נגד הערבים-והסיכסוך הישראלי פלשתינאי הוא המרכזי בהם.
ועדיין-חשוב לסגת מרצועת עזה וחלקים בגדה מייד-אך אין בעיה לערוך משאל עם בתנאי שהמתנחלים ותומכיהם יתחייבו לקבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שרון מתעתע באזרחי המדינה
Yossi V,
22/09/04 17:47
|
והעולם.
מה עוד צריך לקרות כדי שתראו ותבינו שחוץ מהרס, הרג, רצח, והתעמרות בנותרים - יהודים כערבים, לא עשה ולא עושה שרון דבר.
שרון יתנתק מרצועת עזה כשם שפינה מאחזים בגדה המערבית. הכל שקר, מירמה, הונאה, הטעיה ונוכלות.
נורא פשוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, ממש מסכנים הערבים
ארז,
23/09/04 17:35
|
כל היום פוגעים בהם, מתעמרים בהם, משפילים אותם... ואת הדם היהודי שנשפך טחו עיניך מלראות, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שששששש שבוש לא ישמע ששששש
ל"ת
אלון,
22/09/04 17:45
|
|
 |
51.
לאשר את המאחזים
ישראל,
22/09/04 17:44
|
המאחזים הוקמו מפני שהממשלות לא מאשרות הקמת ישובים דהיינו חנק של ההיתישבות, אזי ברור שיוקמו מאחזים כדי לפתור את הבעיה פשוט צריך להכשיר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שרון מתעתע באזרחי המדינה
Yossi V,
22/09/04 17:42
|
והעולם.
מה עוד צריך לקרות כדי שתראו ותבינו שחוץ מהרס, הרג, רצח, והתעמרות בנותרים - יהודים כערבים, לא עשה ולא עושה שרון דבר.
שרון יתנתק מרצועת עזה כשם שפינה מאחזים בגדה המערבית. הכל שקר, מירמה, הונאה, הטעיה ונוכלות.
נורא פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוכל שבא להסביר לנו על יושר
Avi Ecuador,
22/09/04 22:32
|
אחד מל''ז (אין טעות באות האחרונה, תקרא אותה בשלמותה) הרשעים של העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת אסון!
Avi Ecuador,
22/09/04 22:22
|
ערפאת העלה לנו את שרון והשמאל העלה לפלסטין את ערפאת. שיהיה בריא ערפאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הממשלה אימפוטנטית
יפתח,
דרום,
22/09/04 17:31
|
את הבניה הבלתי חוקית בלוד - משאירים, בנגב - משאירים, בגליל משאירים, בירושלים משאירים, בכל שטחי יהודה ושומרון בונים מה רוצים ולאף אחד לא איכפת ! ול'' מעריב'' פתאום איכפת משני ישובים קטנים ונחמדים ! איפוא הייתם מזה שנה שהממשלה הרסה אלפי משפחות עובדי עיריות, מועצות ומועצות דתיות זה בסדר ! אבל ישוב הארץ למען עמינו - על זה נגיב יוםיום ונדנד עד שיוחלט לבטל את ההחלטה על הרס המדינה ויושביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כל הכבוד למתנחלים - המשיכו כך
ל"ת
אביעד,
ירושלים,
22/09/04 17:29
|
|
 |
47.
דברים שרואים משם לא רואים מכאן
יוסי,
תל אביב,
22/09/04 17:14
|
|
 |
46.
תפסיקו לעבוד בשרות האויב!!
ל"ת
מיכה,
חיפה,
22/09/04 16:54
|
|
 |
45.
תרגילים: עם ישראל יצא מהשטחים
ציונה,
ירושלים,
22/09/04 16:48
|
המתנחלים הנואשים נוקטים בתרגילי השהייה. העובדה היא שמפעל ההתישבות בשטחים נכשל. אחרי 37 שנה המתנחלים מהווים 5% מתושבי השטחים ו4 מיליון פלסטינים הם 95%. עם ישראל הצביע נגד השטחים ברגליים, למרות ההשקעות האדירות של הממשלה והסוכנות. כעת רוב המתיישבים הם בני ערובה בידי קומץ קיצוניים. חלום ארץ ישראל השלמה נגוז: הגדר שהקימה ממשלת הימין מחלקת את ארץ ישראל.
ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר התגייסת לחמאס?
ל"ת
ארז,
23/09/04 17:36
|
|
 |
44.
האם הכתב נשלח ע''י שלום עכשיו
רןדף צדק,
22/09/04 16:41
|
האם הכתב נשלח ע''י שלום עכשיו לפקח על פינוי המאחזים? אולי הוא שמלאן קיצוני שרוצה למצוא חן בעיני התשקורת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ולמי כאן כואב האש?
ל"ת
מוחה,
חל=נן,
22/09/04 16:20
|
|
 |
42.
Why do they have electricity
Jack,
Jerusalem,
22/09/04 16:03
|
and water? If it's not legal they should not get it at all. I know people in legal places that do not have this!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
16, הוא לא עובד בשירות
גליקמן עושה חיל,
לא לכולם חוס,
22/09/04 16:02
|
''שלום עכשו'', הוא עובד בתיקשורת הישראלית, שהיא מנגנון התעמולה היעיל והמתוחכם ביותר בשירות האויב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיברתה כפאשיסט טהור
gg,
22/09/04 16:52
|
גם במדינות ערב ושאר המדינות הפאשיסטיות אין עיתונות חופשית, כניראה זה מה שאתה רוצה ואני לא מתפלא. הימין תמיד היה פאשיסטי. אחד הוליד את השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אריק, שוב אכזבת...
ל"ת
שני,
הרצליה,
22/09/04 15:55
|
|
 |
39.
אורי היקר, מעריב
אילן,
יוסטון,
22/09/04 15:53
|
אולי מספיק. כל יום כל יום מנסים להכפיש ומנסים לעורר שנאה נגד הישוב הציוני. כן, תשמע כאן תגובות כמו עלוקות, משיחיים, פנאטים, סרטן, מתנחבלים ועוד בונבונים כאלו אבל עם יד על הלב אני אומר לך שבסוף תגלה שאתה כורת לעצמך את הענף שעליו אתה יושב. מה שקורה כעת בארץ זה לא בא פתאום אלא התחיל אלפי שנים בזמן יציאת מצרים. לפני שאתה קופץ ואתה אומר עוד דתי אחד אז רק שתדע שאני בקושי צם ביום כפור אבל יש לי אמונה חזקה בתורה כי זה לא רק סיפורים אז למה לא תלך רק פעם אחת למשהו שמבין ותשאל אותו מה זה ערב רב איך זה התחיל וכיצד זה משפיע עלינו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויל
ישראל,
ישראל,
22/09/04 18:17
|
מטומטם, אולי תחזור ארצה לפני שאתה מותח ביקורת על ישראלים שחיים פה יום יום ומרגישים על בשרם את עול ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראל ..מישראל..
DAN,
CANADA,
22/09/04 20:30
|
זה לא ההיתנחלויות עושות לך את החיים קשים..זה השפה המכוערת שלך עושה לך את החיים קשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיתמו את הפה!
oz,
22/09/04 23:44
|
אין לי דבר נגד מהגרים [לשעבר ''יורדים'']. אתם יכולים לחיות היכון שתרצו. אולם יש גבול לחוצפה של מי שיושב בחו''ל ואינו חש בסבל הרבים אשר מצוקתם נגרמת בעיקר ע''י הסכומים העצומים המוזרמים להתנחלויות ולהנצחת הכיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כך הממשלה עושה כל דבר....
גיל,
22/09/04 15:53
|
|
 |
37.
nrg דוברי שלום אך שווא ?
ל"ת
מה מטרת הכתבה ?,
צדקנות שווא,
22/09/04 15:52
|
|
 |
ואאוו איזה חידוד לשון מדהים
hh,
22/09/04 16:39
|
|
 |
36.
הם לא מוותרים??
יואל,
צפון רחוק,
22/09/04 15:51
|
|
 |
כן, יביאו משהו נפלא...
ארז,
22/09/04 17:00
|
|
 |
35.
בג''ץ- שמגץ- שרון- בלון
אור,
22/09/04 15:50
|
|
 |
34.
אין לא יכול יש לא רוצה
ל"ת
רון,
22/09/04 15:47
|
|
 |
33.
לא יאמן!!
אורי,
22/09/04 15:43
|
|
 |
32.
N.R.G.----MARIEV
תלם אהרון,
רמת--גן,
22/09/04 15:43
|
אני לא מאמין מה יש לנ--ר--ג לחפש מאחזים???בעיר לוד הייתם כבר חיפשתם שם !!!לכו לשם תבדקו,מאות בתים של ערבים נבנו ללוא רשיונות בנייה,וללא הגשת תוכניות בנייה וללוא שום תשלום עבור כבישים וביוב,וחשמל,תתבישו לכם מהו המוטיב שלכםבענין הזה!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנוי
מור,
לא בלוד,
22/09/04 23:33
|
כל דבר בלתי חוקי, חייב להיות מטופל על פי החוק גם אם זה יחייב להכפיל ולשלש את בתי הסהר - חברה שאינה שומרת חוק לא תתקיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלם תתבגר
dd,
22/09/04 16:46
|
אם הייתי מדבר עם מישהו ומדבר על מאחזים לא חוקיים והוא היה פתאום מדבר על בניה לא חוקית של ערבים הייתי מסיק שהוא אידיוט וממשיך הלאה. רק ימני טיפש(חזרה עלך אותה מילה) יכול להצדיק עוולה אחת באחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כל הכבוד לאורי גליקמן
עידן.ת,
22/09/04 15:42
|
|
 |
30.
יופי מתנחלים תמשיכו להרגיז
אריאל,
כפר סבא,
22/09/04 15:40
|
|
 |
בינתיים...
ארז,
22/09/04 15:46
|
|
 |
ארז-הפעם באמת הצחקת אותי
עם,
אלק,
22/09/04 16:58
|
על איזה עם אתה מדבר?עם ההתנחלויות או עם חצי מרכז הליכוד,או אולי משפחתך כל כך גדולה שהיא פשוט עם קטן??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל איזה עם אתה מדבר?
ארז,
23/09/04 17:38
|
בבחירות האחרונות העם דווקא היה נגד פינוי חד-צדדי. אם העם אתכם - אדרבא, נלך למשאל עם, ותוכיחו. אבל שרון מפחד ממשאל עם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אתה איתם ארז
ee,
22/09/04 16:40
|
|
 |
אני הרוב
ארז,
23/09/04 17:38
|
לפי הבחירות האחרונות, אנחנו הרוב, ואתם מיעוט מבוטל. וזו הסיבה שאתם חוששים מהכרעה דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מצויין!כיף לשמוע.
נתנייתי,
22/09/04 15:39
|
|
 |
28.
סאגת ההתנתקות עושה רושם
תמי,
22/09/04 15:38
|
|
 |
27.
בבחירות הבאות הצביעו ברק!!
יואש,
המיואש,
22/09/04 15:37
|
|
 |
רק ברק יכול...
ארז,
22/09/04 15:47
|
|
 |
ארז פודל של הליכוד
dd,
22/09/04 16:40
|
גם אם הימין יהפוך לשמאל והשמאל לימין אר יצביע ליכוד... כי הוא כהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה פודל של החמאס
ל"ת
ארז,
23/09/04 17:39
|
|
 |
26.
שרון.קח אחריות
שולמית,
22/09/04 15:36
|
|
 |
25.
לדין!!
שמרית,
נתניה,
22/09/04 15:36
|
מאוד פשוט-אם זה מאחז בלתי חוקי ז''א שיש כאן עבירה על החוק,אז למה מי שעובר על החוק לא משלם את המחיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנוגע להתנחלויות אין דין
טובה,
22/09/04 16:48
|
ההתנחלויות הן פלנטה אחרת מבחינת החוק הישראלי- המתנחלים מצפצפים על החוק כבר שנים והצבא מגלה חוסר אונים מכוון ולא עושה כמעט דבר.ומי כמו שרון יודע זאת. הרי רוב ההתנחלויות קמו על ''אדמות מדינה'' כלומר אדמות שלא היו רשומות,כך שכיום פחות מ-10% מהמתיישבים יושבים על יותר מ-40% מהאדמות. החוק הבינלאומי קובע שאסור להעביר אוכלוסיה לשטח כבוש אך ישראל החליטה שזה לא נוגע לשטחים,אלא למציאות שהיתה באירופה בזמן מלחמת העולם השניה. ישראל גם סוללת כבישים ליהודים בלבד,במשך 30 שנות שלטונה בשטחים פתחה רק את הישובים היהודים.אז ששרון יפנה מאחזים? הצחקת אותו.הצרה היא שבסוף כולנו נבכה מהמציאות שיצרנו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת!
ל"ת
יצחק,
22/09/04 15:54
|
|
 |
ומה עם...
ארז,
22/09/04 15:47
|
הבניה הבלתי חוקית של ערביי ישראל? מדוע בהם לא מטפלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי ארז יא ליצן כנס
uu,
22/09/04 16:48
|
ליצן. אם היו מפרקים את כל בתי הערבים הלא חוקיים הייתה מסכים לפינוי? התשובה היא לא ליצן.
כלומר אתה ליצן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארז:''אבא אבל גם רמי עשה''
rr,
22/09/04 16:41
|
|
 |
לעוד שמאלן דמגוג-אין מה להגיד
קידי,
23/09/04 01:36
|
אין סיכוי ששמאלן יבין - שכשנותנים לרוצחים נשק ואזורי אמון ומסתור - מקבלים יותר רציחות. כמו שערבים חיים בגליל - כך יכולים יהודים לגור בחברון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא מסוגלים להתמודד...
ארז,
23/09/04 17:40
|
עם טיעונים רציניים. וכמו ילדים, מה שהם יודעים זה רק לזרוק בוץ תן להם, חבל על הזמן לנסות להסביר להם בהגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אל יתהלל חוגר כאלוף הפיקוד
פרחיה,
22/09/04 15:35
|
כל עוד לא ניתן לפנות מאחז בלתי חוקי ואפילו מאחז דמה, שכולו קופסת שימורים חלודה ולידה דגל ישראל תקני , גם אחרי שכל הבגצים שהגישו המתאחזים נהדפו, אין סיכוי לתוכנית ההתנתקות. כי את רגלים רצת וילאוך ואיך תתחרה את הסוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון כנראה לא מה שחשבנו
רון,
גבעתיים,
22/09/04 15:55
|
|
 |
23.
שרון בלון שהתפוצץ.
אלעד,
שפלה,
22/09/04 15:34
|
אין חוק אין סדר אין דין ואין דיין .איש הישר בעניו יעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מתנחלים-יישר כוח!!
ל"ת
יהודי,
טוב,
22/09/04 15:33
|
|
 |
21.
לא לנתק יהודי מאדמתו!!
מיכה,
רחובות,
22/09/04 15:33
|
|
 |
20.
זו שמאלנות מגוייסת.
זו לא עיתונות,
22/09/04 15:33
|
אנשי האיחוד האירופי העובדים בשלום עכשיו, מנהלים מלחמת תעמולה נגד ישראל. אף אחד לא בודק את הבנייה הבלתי חוקית של הערבים ביש''ע בשטחי סי. זה לא מעניין את מעריב, שמשמאיל מיום ליום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מגוייס פה אידיוט?
aa,
22/09/04 16:49
|
כתבה שמדברת על זה שלא הזיזו אף התנחלות, זו עובדה אין פה שום דעה. זה ששרון שיקר זה גם עובדה. אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה עם המידע הזה, אבל אתה ימני אתה לא יכול לאבד יותר מידי מידע. כל המוח שקוע באיך לקבל דמי אבטלה ולהתחמק ממילואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני טיפש
פ,
22/09/04 22:11
|
קודם כל תלמד איך לכתוב בעברית, כותבים לעבד ולא לאבד יא דיסלקט שמאלני אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם הוא דיסלקט אז למה הוא טיפש
ימני,
23/09/04 10:41
|
|
 |
19.
כל הכבוד
שייקה,
22/09/04 15:32
|
מעריב מתווסף לרשימה המכובדת של השטינקרים בשרות השמאל - מי שאל את הכתב הנמרץ מה נעשה ? האם תפקידה של העיתונות הוא לדווח, או לייצר חדשות ??
ולמלשינים אל תהי תקווה, גם ''התקווה'' כבר לא קשורה אליהם כל כך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם דמגוג
ענת,
22/09/04 15:41
|
|
 |
ענת
חשפני,
22/09/04 16:32
|
ואיזה כל הכבוד אני מקבל על החשיפה? מעריב לצד השמאל, בגץ לצד השמאל אריק ועמרי לצד השמאל והאלוף שחתם היה נשלח הביתה ללא קידום אם היה מעיז לא לחתום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באשר לדמגוגיה - תגובה לענת
שייקה,
22/09/04 16:10
|
כשיש מעט קשיים, או שרואים שתהליך כלשהו לעקירת יהודים נכנס למשבר (בכל זאת, כל התהליכים או שהיו לא דמוקרטייםאו שנפלו) ישר יוצאים שופרות התעמולה כדי ללחוץ במתינות גוברת ומתחזקת על שרון להתחיל לעשות משהו עם ''אויבי העם''. שכחתם איך לפני 3 שנים עוד כל אחד היה אומר ''כל הכבוד להם, אסור להם להישבר כי זה יגמר בתל אביב''. כדאי להפסיק עם האנטישמיות היהודית הזאת (מצטער, המצאה של פורז) ולהתחיל לשמור קצת על האינטרסים שלנו מול הפלשתינאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל
ציוני,
23/09/04 11:12
|
לצערנו יש מחסור בבתי המחסה הפסיכיאטריים בארץ. כי שם מקומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יש פתרון
דודי,
אשקלון,
22/09/04 15:32
|
יש לעבור בכל המאחזים הבלתי חוקיים ופשוט להעמיד לדין את כל מי שנמצא שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר גמור
ארז,
22/09/04 15:48
|
רק שבאותו הזמן יש לעשות את אותו הדבר בכל המבנים הבלתי חוקיים שהוקמו ע''י ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שזו מדינה דמוקרטית
ww,
22/09/04 16:42
|
|
 |
שמאל במיטבו
ארז,
23/09/04 17:41
|
כל מי שלא שמאל הוא ''טיפש'', ''פרימיטיבי''... השמאל הבולשוויקי במיטבו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כושר ארגון מעורר כבוד של החלוצ
אורי,
22/09/04 15:32
|
|
 |
16.
עובד בשרות שלום עכשיו
האם גליקמן,
22/09/04 15:31
|
תיסע לנגב, יא ליקמן. חפש שם את שלטןון החוק. שם מדובר במאות אלפי מבנים. משפחות עם עשרה עד עשרים ילדים. חפש את הפרוטקשן. האם גליקמן מקבל משכורת משלום עכשיו או שהוא כותב את זה בהתנדבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
גם אם מצליחים לפנות
יהורם,
תל אביב,
22/09/04 15:31
|
|
 |
14.
די נמאס!!!
אביהו,
22/09/04 15:30
|
להוציא משם את צה''ל ומיד!!שהמתנחלים יהיו אדונים לעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך ב-100%
ארז,
22/09/04 15:51
|
לא רוצים לצאת מהשטחים הכבושים שישארו לבד בלי חיילים נראה כמה זמן הם ישרדו שם בלי אבטחה... ומתי הם יתחננו על ארבע לגור בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם נצא משם...
ארז,
22/09/04 17:01
|
|
 |
הם זכאים להגנה בדיוק כמוך
ארז,
22/09/04 15:49
|
|
 |
הם לא זכאים להגנה. הם פושעים
נדב,
22/09/04 18:57
|
המתנחלים הם פושעים. כל ההתנחלות החלה בחטא וממשיכה בחטא ותגמר באותה צורה.
פושעי ישע לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שוב ממשלת הליכוד
רות,
קריות,
22/09/04 15:29
|
ממשלת הליכוד בראשות הדיקטטור הגדול אינה מסוגלת לעשות דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אף אחד לא יפנה אותנו!!
יערית,
22/09/04 15:27
|
|
 |
11.
ב-ז-י-ו-ן-!
ל"ת
יהודה,
המכבי,
22/09/04 15:26
|
|
 |
10.
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
גלי,
חיפה,
22/09/04 15:25
|
|
 |
9.
מתנחלים נמאסתם!!!
ל"ת
עמית,
אשדוד,
22/09/04 15:24
|
|
 |
8.
חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה
ל"ת
גאולה,
22/09/04 15:24
|
|
 |
7.
אין בעיה לפנות
יחיאל,
פ''ת,
22/09/04 15:22
|
הבעיה היא שהמתנחלים חוזרים אחרי כמה ימים/שבועות...אין מה לעשות נגד זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה
ארז,
22/09/04 15:49
|
חצי מהפתרון זו הבנת הבעיה. לא תוכלו לפנות ולו ישוב אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה ארז..
dd,
22/09/04 16:43
|
|
 |
6.
אריק לך הביתה.
אלון,
22/09/04 15:21
|
|
 |
5.
נו מה יהיה?!
ל"ת
ליאת,
22/09/04 15:20
|
|
 |
4.
יופי שרון
אריק,
ראשל''צ,
22/09/04 15:19
|
|
 |
היחסים עם ארה-ב מצויינים
ארז,
22/09/04 15:50
|
מי שהורס אלה השטינקרים והמשת''פים שרצים להלשין ולהכפיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הכל כרגיל ואין חדש תחת השמש
יואבי,
תל אביבי,
22/09/04 15:19
|
|
 |
2.
וגם לא יזוזו!!
ל"ת
קרן,
22/09/04 15:18
|
|
 |
1.
למה אתם מפרסמים את זה.
אלירן,
דרום,
22/09/04 15:17
|
אתם עד כדי כך שונאים את המתנחלים? מתנהלת כאן מלחמה ופינוי של מאחז כזה או אחר לא ישנה כלום. מתי תבינו שבצד השני ישנם אנשים שרוצים בחיסולה של מדינת ישראל , תפסיקו להיות תמימים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ?
ל"ת
אלון,
23/09/04 11:29
|
|
 |
למה מפרסמים?
אני,
23/09/04 10:11
|
הרמ... לא נעים לי להגיד לך את זה אבל יש בעיה קטנה עם המאחזים: הם ל-א ח-ו-ק-י-י-ם. אני לא בטוח שאתה מבין את המשמעות, אז הנה הפירוש לאיטיים שבנינו: מי שבונה אותם, מי שגר בהם, מי שיודע שהם שם ולא מדווח, ומי שלא מפנה אותם - כולם עוברים על החוק. אני אבהיר עוד דבר כדי שלא תתבלבל: מי שעובר על החוק הוא פושע. פושע מקומו בכלא. הבנת למה מפרסמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאחזים הבלתי חוקיים לא זזים.
ניצן א.,
תל-אביב.,
22/09/04 18:11
|
תגובה ל-1 לאלירן, דרום, שייקה: לשאלתך - תשמח בוודאי לדעת: כן, אנחנו שונאים את המתנחלים עד כדי כך. יש עוד נושאים שזכות הציבור לדעת: 1. כיצד אתם גוזלים ,השכם והערב ,את אדמות התושבים הפלשתינים, כדי לממש את החזון המשיחי,ההזוי והמטורף שלכם, בחסות ובתמיכת ממשלת הזדון ומגלגלים עיניכם לשמיים? 2.כיצד אתם גוזלים את משאבי המדינה מאזרחיה הסובלים ונאנקים במצוקה כלכלית קשה ,כדי להתקיים בקושי רב, וזאת כדי לממש את החזון המשיחי ,הלאומני והפשיסטי שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מז''א למה מפרסמים??
איציק,
22/09/04 15:44
|
|
 |
זכות הציבור לדעת
שייקה,
22/09/04 16:15
|
עוד כמה נושאים לזכות הציבור לדעת, שלא ראיתי שנזעקים עליהם: א. המימון של יוסי ביילין ע''י האיחוד האירופי. ב. מאבקה של ויקי כנפו שמומן ע''י הקרן החדשה לישראל. ג. גירושיו של אהוד ברק עקב ילדה מחוץ לנישואין (קרוב לבת 20, כיום) ד. מה באמת קרה בליל 4 בנובמבר 95. ה. מה יודע פרופ היס שמשאיר אותו נקי ועל כסאו כל כך הרבה זמן, עם כל כך הרבה חשדות. רק פינוי מאחזים - זה מה שהציבור צריך לדעת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו אפילו לא רכילות
ציונות אמיתית,
23/09/04 10:33
|
הטמבל הזה ממציא סיפור... רץ לספר לחבר'ה... ואחר כך מאמין לסיפור, למה החברה אמרו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם טמטום כתר אתה מלך!!
ל"ת
אזרח,
23/09/04 12:28
|
|
 |
אידיוט
oz,
22/09/04 23:49
|
מכל האידיוטים הלא מעטים המגיבים כאן נראה שששברת את השיא הארצי ואולי העולמי. מה ענין שמיטה להר סיני? - יא דביל!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shyke ata achla
ל"ת
shai,
22/09/04 17:37
|
|