 |
203.
אור ברדוגו היקר
חנוש,
גילה,
24/09/04 05:36
|
אור אין לנו מילים לתאר את ההלם שקרה אך תדע שאנו החברים תמיד נהיה איתך כל מה שתרצה תדע לאן לפנות. אוהבים אותך כל שכבת ט' מביה''ס מקיף גילה......תהיה חזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
202.
אחי היקרים!
שחר,
טבריה,
24/09/04 00:54
|
שלושת החיילים שנהרגו היו חברים שלי לפלוגה ואת בשורת האיוב קיבלתי בעודי בבית...חברה אני מבקש ממכם תנו כבוד לחיילים שלחמו כמו אריות, אל תערבו בנושא פוליטיקה או מתנחלים או התנתקות או כל דבר אחר, בבקשה אל תנצלו את הארוע הזה לקידום האינטרסים שלכם או של המפלגה שבה אתם תומכים, מי יתן ותהיה שנה טובה וחתימה טובה לכל עם ישראל ושלא נדע עוד צער.(אמן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
201.
זה אחי!
נטע,
אשדוד,
23/09/04 22:13
|
האיש בתמונה השנייה שהוא על הריצפה עם הנשק זה אחי כפרה עליו... הוא גיבור, נשמה שלי... כולם לדעת שאני אוהבת אותו והוא מאוד אמיץ!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?! תגובה לתגובה 201
מישהו,
חיפה,
24/09/04 11:25
|
|
 |
200.
ההתנחלויות: השכפ''ץ של המדינה !
אריה,
23/09/04 17:34
|
ורק במדינה ההפוכה שלנו במקום שהשכפץ יחטוף כדי לשמור על החיילים אצלנו החיילים חוטפים כדי לשמור על השכפ''ץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
199.
הערבים חוגגים את קידוש
זהו! לא נסבול,
יותר!,
23/09/04 16:47
|
האיפוק של השמאל בשתית דמנו. והשמאל ממשיך לדקלם את שירי המוות שלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
וגם בכל המוות המיותר הזה
כולנו אשמים,
בעמידה על הד,
23/09/04 16:41
|
אשם השמאל - - רועה מקיבוץ חפציבה נרצח ליד 26.4.1960 - תושב אשקלון נרצח על ידי מחבלים מדרום לעיר. 12.4.1962 - ירי ממארב על אוטובוס אגד בדרך לאילת. נוסע אחד נפצע. 30.9.1962 - שני מחבלים מירדן תקפו אוטובוס אגד שהיה בדרך לאילת. לא היו נפגעים. 1.1.1965 - ניסיון פיגוע ראשון של הפת''ח, שסוכל, במוביל הארצי. 31.5.1965 - שני אזרחים משכונת מוסררה בירושלים נהרגו, ארבעה נפצעו מאש לגיונרים. 1.6.1965 - חבלה בבית בקיבוץ יפתח. 5.7.1965 - חוליות הפת''ח הניחו מטעני חבלה במצפה משואה, ליד בית גוברין; ליד כפר בתיר, על מסילת הרכבת לירושלים. 26.8.1965 - חבלה בצינור מים בקיבוץ מנרה שבגליל העליון. 29.9.1965 - מחבל נהרג לאחר ניסיון פיגוע במושב אמציה. 7.11.1965 - חוליית פת''ח שחדרה מירדן פוצצה בית במושב גבעת ישעיהו (דרום לבית שמש), שנהרס. תושביו ניצלו בנס. 25.4.1966 - שני אזרחים נפצעו ושלושה בתים ניזוקו בהתפוצצות מטעני חבלה שהניחו מחבלים במושב בית יוסף בעמק בית שאן. 16.5.1966 - שני הרוגים בעלות ג'יפ על מוקש מדרום לאלמגור, בצפון הכנרת. העקבות - לסוריה. 13.7.1966 - שני חיילים ואזרח נהרגו בעלות קומנדקר על מוקש סמוך לאלמגור. 14.7.1966 - מחבלים פגעו בבית בכפר יובל בצפון. 19.7.1966 - חדירת מחבלים למושב מרגליות בגבול הצפון, הנחת תשעה מטעני חבלה. 27.10.1966 - מטען חבלה על מסילת הרכבת לירושלים. אדם אחד נפצע.קיבוץ יד חנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
197.
i cray
momo,
paris,
23/09/04 16:40
|
|
 |
196.
גם אלה קרבנות השמאל
מי אשם?,
23/09/04 16:39
|
- שני אזרחים נהרגו ממוקשים סמוך לניר יצחק שליד הגבול הדרומי של רצועת עזה. 8.3.1957 - רועה מקיבוץ בית גוברין נרצח בשדות המשק. 16.4.1957 - שני שומרים מקיבוץ מסילות נרצחו על ידי מחבלים שחדרו מירדן. 20.5.1957 - פועל נרצח מאש שנורתה על טנדר ליד באר מנוחה בערבה. 29.5.1957 - טרקטוריסט נהרג ושניים נפצעו כשרכב עלה על מוקש ליד קיבוץ כיסופים. 23.6.1957 - בסמוך לחבל עזה נפצעו ישראלים ממוקשים שהוטמנו בדרכי עפר. 23.8.1957 - שני שומרים של חברת 'מקורות' נרצחו ליד קיבוץ בית גוברין. 21.12.1957 - חבר קיבוץ גדות נרצח בשדות המשק. 11.2.1958 - חבר מושב ינוב נרצח על ידי מחבלים כשהיה בדרכו לכפר יונה בשרון. 5.4.1958 - שני הרוגים מירי ממארב ליד תל לכיש. 22.4.1958 - שני דייגים נהרגו ליד עקבה, מאש חיילים ירדנים. 26.5.1958 - ארבעה שוטרים ישראלים נהרגו בהתקפה ירדנית בהר הצופים בירושלים. 17.11.1958 - אחרי הפגזות יישובי החולה - מחבלים מסוריה רצחו את אשת הנספח האווירי הבריטי בישראל, שהתארחה בבית הבראה של המנזר האיטלקי בהר נחום. 3.12.1958 - רועה נרצח בקיבוץ גונן. בתקרית הארטילרית שהתפתחה - נפצעו 31 אזרחים. 15.4.11.2.1959 - שלושה אזרחים נהרגו ליד מושב זבדיאל, בע23.1.1959 - נרצח רועה מקיבוץ להבות הבשן. לותם על מוקש. 959 - שומר נרצח בקיבוץ רמת רחל. 27.4.1959 - שני מטיילים נרצחו ליד מצדה במהלך טיול. השניים נורו מטווח קצר כשנחו על צוק. הרוצחים נמלטו. 6.9.1959 - מפקד סיירת הצנחנים נרצח בידי בדווים ליד ניצנה. 8.9.1959 - קצין צה''ל, סרן יאיר פלד, נרצח בנגב על ידי בדווים שהסתננו מסיני. פתחו באש על חיילים, משאלה הגיעו למאהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה באמת היה???
ל"ת
s,
d,
01/10/04 00:59
|
|
 |
אתה לא מרגיש שאתה מדבר לקיר
ל"ת
אלברט,
24/09/04 15:07
|
|
 |
195.
אם המתנחלים אשמים במעשי
לא נשכח,
ולא נסלח לעד,
23/09/04 16:38
|
הרצח של הנאצים הערבים מאז 1967, אז השמאל אשם בכל מעשי הרצח שהיו לפני 1967! והאמת - השמאל אשם בכל! כל המשתף פעולה עם הנאצים, הדם היהודי בראשו! חלק מרשימת קרבנות השמאל - שני חברי קיבוץ גבעת חיים נהרגו מיריות לעבר מכוניתם בכביש מצומת פלוגות למשמר הנגב. התקפות נוספות - להלן רשימה חלקית ומצומצמת של פיגועים הבולטים עד 1967: 1.1.1952 - בחורה בת 19 משכונת בית ישראל בירושלים נרצחה בביתה על ידי שבעה מחבלים חמושים. 14.4.1953 - מחבלים ניסו לראשונה להגיע מהים. הניסיון הימי נכשל. ספינה אחת יורטה והשנייה הצליחה להימלט. 7.6.1953 - צעיר נהרג ושלושה נפצעו מיריות על השכונות הדרומיות בירושלים. 9.6.1953 - מחבלים תקפו מושב סמוך ללוד ורצחו מתיישב אחד. הם זרקו רימוני יד וירו לכל עבר. באותו לילה תקפה קבוצת מחבלים נוספת בית בחדרה. (זאת, יום אחרי חתימת הסכם בין ישראל וירדן, בתיווך האו''ם, בו התחייבה ירדן שלא לאפשר למחבלים לעבור בשטחה). 10.6.1953 - מחבלים שחדרו מירדן הרסו בית במושב משמר איילון. 11.6.1953 - מחבלים תקפו בית בכפר הס ורצחו ביריות זוג הורים צעירים. 2.9.1953 - מחבלים שהגיעו מירדן הצליחו לחדור ללב ירושלים והגיעו עד לרחוב המלכים שבקטמון. הם זרקו רימונים לכל עבר. בנס לא נפגע איש. 17.3.1954 - טבח מעלה עקרבים. על אוטובוס מאילת לת''א נפתחה אש מטווח קצר כשהגיע למעלה עקרבים שבצפון הנגב. המחבלים ארבו לאוטובוס מאחורי אנדרטת חיל ההנדסה, ניצלו את העובדה שהנהג נאלץ להאט בסיבובים הקשים ופתחו באש על הנוסעים. ממכת האש הראשונה נהרג הנהג ונפצעו רוב הנוסעים. האוטובוס נעצר ואז נכנסו הרוצחים פנימה, עברו מנוסע לנוסע וירו בו מטווח קצר. 11 איש נהרגו. ניצולים סיפרו שהרוצחים ירקו על הגופות והתעללו בהן. עקבות המחבלים הוליכו בוודאות לגבול הירדני, 20 ק''מ ממקום הפיגוע. 2.1.1955 - שני מטיילים נרצחו במדבר יהודה (אחת מהם שושנה הר-ציון). 24.3.1955 - צעירה נהרגה ו- 18 נפצעו בהתקפת פידאיון, שהשליכו רימוני יד וירו מנשק קל על קהל בחתונה במושב פטיש שבנגב. 7.4.1956 - תושבת אשקלון נרצחה בביתה בהתפוצצות שלושה רימוני יד שזרקו מחבלים לתוך הבית. בניצנים, בקציעות (שם נהרג פועל ושלושה נפצעו). כולם - באותה שיטה - רימוני יד שנזרקים לתוך בתים בשעות הלילה ויריות על מכוניות. 11.4.1956 -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
194.
סליחה ומחילה
ישראל עציוני,
ירושלים,
23/09/04 16:35
|
סלחו לנו, אחינו הצעירים כי איפשרנו לכם למות, כי איפשרנו לחייכם הצעירים להיקטע, כי לא שמרנו עליכם כמו אתם שמרתם עלינו, כי לא עשינו די כדי למנוע את מותכם המיותר.
נוחו על משכבכם. השם יקום דמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
והמנוולים בשלהם! שוחטים אותם
איכה ישבה בדד,
ציון במסתרים,
23/09/04 16:32
|
מפוצצים אותם, יורים בהם, ובמי הם נלחמים? את מי הם מאשימים? קרבנות כמותם. קרבנות הנאציזם הערבי מאשימים זה את זה והעולם שותק והנאצי צוחק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
מחכה לתשובה
ש,
23/09/04 16:17
|
מדוע בצבא אין גוף האחראי על אבטחת/שמירת מאחזים/מוצבים???????????????????????????????????????????????????????????????? !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבא עסוק בגבעות וקראוונים.
סולו,
סדום,
23/09/04 17:11
|
הצבא הוא לא מר עולם .אם עד עכשיו ,הפוליטיקאים הסרסורים ,הורידו אותו לעבודות זנות ,בשטחים הכבושים .ועוד אומרים לו ,שכבונוס מחכה לו גם כרטיס טיסה ,לאולם המושבעים בהאג .עכשיו הפילו עליו תיק של גרירות ,ומשיכות שיער ,ואגרופים ,עם כיפות ,ציצית ,חובבי גבעות וקראוונים .מרוב התיקים שמפילים עליו ,הוא נעשה כבד ,עייף ,ומסטול .הוא לא מבין מה שאומרים לו על אבטחה ,שמירות ומוצבים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-סולו
ש,
23/09/04 19:54
|
תודה על ההתיחסות, מי שמכיר הבעייה יודע כי היא מרובת שנים, [כך שהמציאות שציירתה אינה התשובה המלאה לשאלתי]והיא שייכת יותר למציאות בראש, מאשר למציאות בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטעות של ישראל
Avi Ecuador,
23/09/04 18:20
|
שלא משתמשים בצה''ל לטרנספר של פלסטינים ומסבירים מדוע. בעצם תיקון, אפילו לא צריכים להתאמץ בהסברה, יש שר הסברה לטרנספר שהוא ערפאת ויש שאהידים שגרירים. אז מה בדיוק הבעיה?! כן..., בג''ץ; השמאל יפנה לבג''ץ ויומר להם שאין לערפאת ולשאהידים זכויות כמו לישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
בוגין,
במזנון הכנסת,
23/09/04 16:45
|
|
 |
תודה על התיחסותך ,בוגין,
ש,
23/09/04 20:02
|
חבל שהסיכוי לכך שתחזור אליי,הינו כסיכוי שבוגי יבין שצבא שלא יחתור להכיר את בעיותיו,גם לא יוכל לפותרם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה שלך צריכה להיות
Avi Ecuador,
23/09/04 16:45
|
מה עשו הרשעים בכדי שניבנה אותם ולמה לא משתמשים בערפאת כשר ההסברה לטרנספר ובשאהידים לשגרירי הטרנספר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על ההתיחסות לשאלתי,
ש,
23/09/04 17:20
|
אך אני מצפה מהגורמים המתאימים לתשובות עניניות יותר, או שהמצב הנוכחי נח לכולם, מתים חדשים, גיבורים חדשים,הרבה אדרנלין, הרבה כותרות לעיתונים,עבודה לכולם, אז למה לשנות, כעובדה, אפשר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם כתבתי לכם משהו בסגנון...
Avi Ecuador,
23/09/04 18:30
|
באחד הסרטים המצוירים שראיתי בילדותי מיקמאוס ראה סכר שיוצאת ממנו טיפת מיים, אז הוא חסם את הטיפה עם האצבע ואז שוב יצאה טיפה יותר גדולה ממקום אחר שהוא חסם עם היד השניה, אחר כך שוב... חסם עם הרגל ואז זרם יותר גדול של מיים והוא חסם עם הרגל השניה ושוב... חסם עם ה ז ואז כשלא היה לו שום דבר פנוי נפל כל הסכר עליו והמיים עברו. אז היום ישראל מתקרבת לסיפור ה''מצחיק''. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיש לך גידול ממאיר
Avi Ecuador,
23/09/04 18:03
|
|
 |
191.
תגובה ל-189
מתנחלת,
ירושלים,
23/09/04 16:15
|
אני מתנחלת מפסגת זאב בירושלים ואתה טיפש ושונא ישראל הרי כל מדינת ישראל היא התנחלות אחת עוד לא תפסת את זה חכמולוג ואני גרה בהתנחלות זו מרצוני ואף אחד לא שלח אותי לשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלת בעל כורחה
שלו,
23/09/04 17:24
|
למיטב ידיעתי את ,ושכמותך גרה בפסגת זאב משום ,שלא איפשר מצבך הכספי לקנות בית או דירה בבית הכרם, או מבשרת, ולכן הפכת למתנחלת בעל כורחיך. לא כך מנהיגי הימין הנגבי גר במבשרת.בבי גר ברחביה.בגין גר בבית הכרם.לנדאו ואלדד גרים בתוך הקו הירוק.... תחשבי על זה מתנחלת בעל כורחה,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
Blood on the DICTATOR's hands
ל"ת
rami,
23/09/04 16:04
|
|
 |
189.
עם של טיפשים
שלו,
23/09/04 15:37
|
תראו לאן לוקחים אותנו מדינאים כמו לנדאו,הנגבי,אלדד,ושאר נסיכי הימין שבחרו לגור בתוך הקו הירוק, אך הסיתו ,והדיחו אחרים להרפתקאות כיבוש ודיכוי בחורים צעירים כמו אלו שנהרגו היום משלמים את מחיר הטיפשות שהובילה את עם ישראל בנתיבי דם כבר אלפיים שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילו לפחות שתקתם, אפשר היה
הלאה הפאשיזם,
השמאלני,
23/09/04 16:45
|
להתעלם מפשעיכם. אבל אתם מאשימים את המתנחלים בכל שפך הדם, שהוא ממש ממש ממש בגללכם! בגלל צידודכם האוטומאטי בנאציזם הערבי. בגלל ניהול התעמולה הערבית-נאצית. בגלל מלחמתכם באחים בשירות הנאציזם הערבי. אתם אשמים, אשמים, אשמים! אתם, ורק אתם אשמים ברצח טלי חתואל וילדיה. אחם אשמים ברציחתם של למעלה מאלף יהודים רק בשנים האחרונות. אתם אשמים בכל קרבנות הסכמי אוסלו וההסכמים שלפניהם! אתם אשמים ברציחתו של העם היהודי בארצו!!!! ואתם תיענשו!! הגיע הזמן לעצור את הפאשיזם השמאלני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רוקד על הדם?
אילן,
23/09/04 16:42
|
אתה רוקד על הדם? ואולי התבלבלת בשמות, לא התכוונת ביילין שריד פונדק עומרי ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט
או שקרן,
23/09/04 16:25
|
|
 |
מי יתן
שלו,
23/09/04 17:29
|
מי יתן והייתה צודק,,,הייתי מוכן להגיד על עצמי כל שתבקש. אך שנינו יודעים שאני קורא את המציאות העגומה ,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
188.
טוב למות
שרון,
שם,
23/09/04 15:32
|
בשביל שני מתנחלים. בושה וחרפה. אני מקווה (אבל בטוחה שלא....) שהם יחיו עם ייסורי המצפון על המוות המיותר הזה. לבריאות. יום כיפור קרוב ויהיה לכם סוף שבוע ארוך לבקש סליחה מכולנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את באמת חושבת שזה
asdfghj,
sdfgh,
01/10/04 00:54
|
|
 |
187.
To the other side...
Daniel,
23/09/04 15:23
|
If you have no fear of death, then please go and kill yourself quietly.
If you can spare two minutes beforehand, please blow your family's home up first though. It will save us the bother.
At least now we know why you have so many more casualties than we do - your definition of sucess is dying. Ours is living.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
מוסלמים נמאסתם
פשוט,
נמאסתם,
23/09/04 15:21
|
בבחירות הבאות אני אלך לקלפי ואצביע עבור מי שיציע להתנהג אליכם כפי שאתם באמת.
חיות דו רגליות שרואות בי כרטיס לגן עדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Just a minute, animals
Cat,
23/09/04 16:19
|
|
 |
185.
קטע קטן ממאמר גדול, תרתי משמע
רק השמאל אשם!,
23/09/04 15:20
|
האם ניתן היה לחזות את האימה?
האם ניתן היה אי-פעם לחזות כי בתוך העם היהודי, שעבר שואה והקים את מדינתו הריבונית והחופשית כדי שלא ללכת עוד ''כצאן לטבח'' - לא רק שיהיו כאלה המוכנים שיהרגו את אחיהם, אלא אף כאלה אשר בשעה שמדינתם שלהם מתירה כמעט בגלוי את דמם, הם מקבלים זאת כגזירה משמים, וכועסים לא על מנהיגיהם, אלא על אותם '''קיצונים'' חריגים בקרבם שעדיין אינם מוכנים לקבור את מתיהם בשקט ובשלווה, כאילו מתו מוות טבעי, כאילו לא נרצחו על-ידי האויב השטני, האכזר, שאולי מחר או מחרתיים יחזור לשולחן הדיונים עם ממשלת ישראל, שנבחרה על-ידי רוב העם.
האם ניתן היה פעם להאמין כי עַם - אשר שמר במשך אלפי שנים של רדיפות וסבל על זהותו, על נפשו ועל זיכרונו, על תורתו ועל אמונתו – כי עם הנצח, עם ישראל, יגיע למצב כה אכזרי, ודווקא במדינתו הריבונית בארץ אבותיו.
האם ניתן היה אי-פעם לחזות את בוא האימה?
כן , ניתן היה. עוד לפני הקמת המדינה, עוד לפני השואה, עוד לפני הדיבורים המבטלים, היהירים על קורבנות השואה חסרי-האונים, שהלכו, כביכול, כצאן לטבח, ניתן היה לחזות זאת. ניתן היה לחזות זאת מתוך מוּדעות לקיום של שנאה-עצמית בקרב היהודים, של שנאת היהודים ליהדותם, של פחד היהודים מהיות יהודים, של בריחת היהודים מיהדותם. חזה זאת מי ששמו היה אורי צבי גרינברג.
אך גם ניתן היה למנוע זאת. אלמלא היו הופכים את אצ''ג, את שירתו ואת זכרונו – כאן, בארץ שכל-כך אהב – לסמל פוליטי, לאליל לסגידה פוליטית מצד הימין, או להבדיל, לנשוא של שנאה פוליטית מצד השמאל.
ניתן היה למנוע את הטרגדיה הגדולה שהוא חזה, שכבר הגיעה, שאנו גם עתה לא מסוגלים להודות בקיומה – אותה ניתן היה למנוע לוּ רק היו מקשיבים לו, למשורר-הנביא, לאיש שלא נס מן האמת, ליהודי שכה אהב את עמו, את עם ישראל, אותנו.
אֵינֶנִּי נָבִיא בְצִיּוֹן, אֶלָּא עֵד לִדְוֵי חַיָּלִים בְּמַעֲרֶכֶת הָאֵשׁ; לְטִשְׁטוּשׁ פָּנִים וּלְשֶׁקַע בַּלֵּב; לִשְׂרֵפַת חָזוֹן וְהַנֶּפֶשׁ יַחְדָּו; - - - אצ''ג, ''חַיָּלִים בְּאֵידָם...''[4]
מִיָּמַי לֹא הֶעֱלֵיתִי לוֹט עַל פָּנַי בִּפְנֵי תְהוֹם. וְלֹא כִסִּיתִי עֵינַי בְּבוֹא הַפַּחַד הַמִּתְגַּלֶּה;....
אצ''ג, ''מִיָּמַי לֹא הֶעֱלֵיתִי לוֹט עַל פָּנַי בִּפְנֵי תְהוֹם''[5]
פּוֹשֵׁעַ אֲנִי: אִם יוֹם-אֵבֶל אֶחָד בְּצִיּוֹן אֲנִי חַי בְּחֶדְרִי בְּסֶגֶף בְּדִידוּת לְגוּפִי, / כְּבַחֲצַר מַטָּרָה / וְאֵינֶנִּי יוֹצֵא פֶּרֶא-אִישׁ תַּחַת שְׁמֵי אֱלֹהַי בִּזְעָקָה גְּדוֹלָה וּמָרָה כָּל עוֹד כֹּחַ שְׂאֵת גּוּף בְּרַגְלַי וּגְרוֹנִי לֹא נִחָר. פּוֹשֵׁעַ אֲנִי: אִם אֵינֶנִּי פוֹרֵץ לְבָתִּים / הֵם שְׁקֵטִים בִּיגוֹנָם הַנֶּעְלָם כְּמִתַּחַת לַמַּיִם.../ וְאֵינֶנִּי הוֹפֵךְ שֻׁלְחָנוֹת עֲרוּכִים לִסְעוּדָה: - הֵי, כֵּיצַד אוֹכְלִים וְשׁוֹתִים וּבְתוֹכֵנוּ זְוָעָה וְאָבְדַן יְרוּשָׁלַיִם!
מִתַּחַת לַסֶּכֶר בִּזְּמַן בְּאֵר דֶּמַע קְווּיָה, אֲשֶׁר אַתֶּם וּבְנֵיכֶם אַחֲרֵיכֶם תִּבְכּוּהָ!....
אצ''ג, ''בֵּין דָּמִים לְדָמִים''[6]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
על איזה שקט אתם מדברים?
ל"ת
ארי,
23/09/04 15:18
|
|
 |
183.
איזה שקט??!
ל"ת
ארי,
23/09/04 15:16
|
|
 |
182.
****מוסלמים נמאסתם******
עד מתי תמשיכו,
לכבוש ולהרוג,
23/09/04 15:06
|
|
 |
רק בורא עולם ישים לזה סוף ועד
d,
f,
01/10/04 00:53
|
אז אליו יש לקוות לייחל ולהתפלל. כל שונאי ישראל עומדים בקרוב לקבל מכה כל כך גדולה מבורא עולם שאפילו הנותרים (רוב עם ישראל) לא יוכלו נפשית ופיזית להביט במכה שהם יקבלו וזה קרוב כל כך שאין לנו מושג עד כמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
לא נכנעים נקודה!
אילן,
23/09/04 15:04
|
אתמול זרקווי ערף 2 אמריקאים בעירק. היום הבריטי מתחנן על חייו. הסיבה שהראשים נערפים היא מכיון שממשלות ארהב בריטניה ואיטליה לא נכנסות לשום דו שיח עם הטרור ולשום התנתקות מעירק. שר החוץ הבריטי אמר היום שאם יענה לדרישת החוטפים, פשוט הדבר יעודד חטיפה ורצח של רבים אחרים. ההתנתקות היא אסון טבע. הרמת דגל לבן ולברוח זה לא הזמן ולא המקום. אני לא מבין למה לא נכנסים יותר בפלסטינאים. היום למשל זה הזמן להפציץ מפקדות מה הבעיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
משתתפת בצערן של המשפחות
ל"ת
ברוריה,
23/09/04 14:45
|
|
 |
179.
From the other side
Soldier,
23/09/04 14:44
|
To Israeli soldiers. No matter what they tell you about me , so I am freedom fighter brave and solid and have no fear of death, That is amajor difference between me and you, I saw the fear in your eyes, in your moves, in your words,and still se it every day. You dont know wherefrom I am going to rise and come to you from under or from the sky. I am your nightmare and promise that I will come to you sooner than you expect from where you expect the least.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ATTN SOLDIER - TERRORIST
Roberta,
London,
23/09/04 17:07
|
First of all I laugh so much when I hear words such as yours, and believe me, I head it many times before! Let me tell you the najor differece between ME and YOU - or if you prefer, between ISRAELIS and PALESTINIANS OR TERRORISTS - as you are all the same: You do not see fear in our eyes. What you see is compassion, pity, mercy and love. But you are so stupid and blind with hate that you think it is fear. ISRAELIS DON'T RUN LIKE RATS AT THE FACE OF DANGER. PALESTINIANS DO, TERRORISTS DO.
You are NOT a freedom fighter, and NEVER will be, because you don't know what FREEDOM is. All you know is what your government and your parents did to brainwash you. And for that, I pity you. YOU ARE NO ONE'S NIGHTMARE, Don't think so high of yourself dear! YOU ARE ONLY A PITIFUL AND LOST SOUL, who thinks that we are scared of the likes of you. THE REASON WE HAVE NOT KILLED YOU ALL IS BECAUSE WE LOVE OUR GOD, AND OUR GOD LOVES LIFE. To GOD life is precious, and so it is to us. AND THE ONLY WAY YOU WILL RISE AND COME FROM THE SKY IS WHEN WE BOMB YOUR HOUSE, OR STICK A FIREWORK UP YOUR ASS. Then You will rise but you will also crash back down. Watch my words. I AM YOUR WORSE NIGHTMARE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a cowerd
Israeli soldier,
23/09/04 16:51
|
First of all you are not a soldier but a terrorist. The difference is huge. Second, you and your other terrorist friends are cowerds. The fear practically drips out of you. Otherwise how can you explain bombing small innocent children. You are a cowerd and will always be. Third, as a soldier I can tell that there is no fear in our hearts but only determination to get rid of a kind like you. You know that Israel is not going anywhere and will stay here forever. For sure in your lifetime. You will be long dead before you will ever see the change which will never happen. But I persume that yu are a cowerd and there are only words in your mouth and nothing else. It is not scarry to die while protecting your household but it is scarry to die while bombing small children. I understand why a n animal which kills small innocent children doesnt care to die in the bombing. Because there is no way yu could live with the dreams every night. The horror dreams in which come to yu all the angelic faces of the small children you murder. So than you go and die thinking it will be better in the afterlife. But you know what it is much worse. It is hell for you and you are doomed. You already lost this world from the begining and there is no fear in our hearts. I know it will make you feel better there is but it is not going to happen. Go reflect on your life and think what a low life you are. Enjoying the fear of small innocent children. You are a low life and will always be, and there is no fear of such as you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To soldier - terrorist again
Roberta,
London,
29/09/04 18:18
|
Listen little boy, you can say what you want. You can rant and rave and spit your hate in any direction, it will not afect ME or any of MY ISRAELI BROTHERS AND SISTERS. Get that into your thick skull. In one thing you are right: ISRAEL IS NOT GOING ANYWHERE. IT IS HERE TO STAY. So, live with it. The difference between ME and YOU is that you do not die trying to protect your house. You die because you are stuid enough to die for nothing. Your house will not be protected, not even if you don't die. And I for one, have no conscience of killing palestinian children who are told by their parents and the likes of you, to go and blow themselves up. THE COWARDS ARE YOURSELVES. Why ask a child to do a man's job? Because you are coward. There is no other word for it. THERE IS NOTHING ANGELIC ON THE FACES OF YOUR MURDERER CHILDREN. They are young enough to breath, therefore young enough to bleed. If they bomb our children, which they do, then fair enough they will be bombed in return. Simple as that. I sleep very well at night. Don't worry about that.
Yes, I will tell you what you tell us: I LOVE THE FEAR IN THE EYES OF YOUR PEOPLE AND YOUR CHILDREN, when our MIGHTY army comes to buldoze the houses you have ILLEGALLY built in OUR LAND. And believe me, if I knew you I would challenge you myself, then you would be the one overcome with fear. You have no idea what I would do to you. Think 10 times worse than your hamas friends. You would beg me to kill you. BUt I would simply make you suffer through torture, until you beg and beg for death.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You doesn't sound so brave
The Believer,
23/09/04 16:27
|
soldier. You sounds more like a fanatic who have no life but ruin others and act like an evil spirit. You and your Uma are worst evil spirits on earth. Animals are better than you are. Hope you will suffer the worst.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i hope we will nuke you
and all your,
family,
23/09/04 15:08
|
one day the muslens will stop laughing.
i believe.
and wait for that day/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
מס הדמים
Avi Ecuador,
23/09/04 14:32
|
שהיום לצערי ממשלת ישראל השמאל ועם הארץ מעודדים לשלם. לא מבינים נקודה מאוד בסיסית ופשוטה: שהאחריות שלא להרוג בתושבנו ובחיילי ישראל היא על הפלסטינים ולא על צה''ל צבא הכנה לפלסטין של היום ולא על שום שוטה בממשלת חלם של היום. ה א ח ר י ו ת היא ע ל י ה ם. ואם הם לא יכולים להיות אחראים ולא לפגוע בנו אז שיעופו לכל הרוחות לפי תוכנית אב לטרנספר בשלבים כאשר שר ההסברה לטרנספר הוא ערפאת והשהידים יהיו לנו שגרירי ההגיון וההסברה של הטרנספר. אזאנו הבנו כבר מזמן שמנהיגי בועת חלם לא יכולים להסביר אז שיעשו זאת הם ואין לי ספק שאת ההסבר שלהם כל מפגר יכול להבין גם ואני מתנצל לפני כל מפגר שנפגע על השימוש במילה מפגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם לא מבינים
Avi Ecuador,
23/09/04 15:50
|
שלא נותנים מדינה ולא בונים עם כפרס על רצח ולא מחובתו של שרון להיות הרצל משה ויהושוע להבדיל של פלסטין ובטח לא להשתמש בצה''ל בהמשך לניקוי אתני של יהודים ולהסביר לנו שמסוכן ליהודים ב''פלסטין'' אבל לא מסוכן לפלסטינים ''ישראלים'' בקו הירוק. אשרי הטמטום שהשריש בחלם ובממשלתנו שהופכת את עם ישראל לעם הארץ. סליחה, זו לא ממשלת פלסטין במקרה?! הרי הם לא יכולים להקים את עצמם בלי לרצוח בנו וכל מה שעשו הרחיק אותם מפלסטין שהיום היתה עובדה אם היו משאירים את השמאל בשלטון ומוכרים לו לוקשים שהם מחרבנים והשמאל אוהב לזלול, אז מי יעשה להם מדינה ידידי? יש לנו ''עודף'' בכדי להקריב למדינת פלסטין שאם תקום מערבית לירדן חס וחלילה דעו לכם שלא הפלסטינים הקימו אותה אלא חלם. ועובדה; על מעשיהם לא מגיע להם והם לא יכלו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי מותק-השלטון של הליכוד
דד,
23/09/04 15:40
|
אתה כמו ילד מפגר כל הזמן זורק הכל על השמאל.
הימין בשלטון, שיעשה מה שבראש שלו. כנראה אבל שהימין ריק מתוכן, ממש כמו ההצהרות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל אני דואג
Avi Ecuador,
23/09/04 16:02
|
למדינת ישראל שהיא היום ''ימין?!'' שרון בשלטון שהשתלט על הליכוד והפך את עורו, שלא מתיחס לבוחריו ולמצע הליכוד והיום השריש ועושה את מדיניות השמאל ומנטליות שלו. כך שלהיות עם הארץ ולהסביר את השמאל או ''הימין'' זו לא הנקודה ולא זה צריך להיות החלק שתלחם עליו. תתיחס לדברים ולגופו של עניין ותבין שאם יד ימין תחזק את יד שמאל והשמאל יבין שהוא חייב להלחם באויביו ולא ביד ימינו אז נהיה במצב יותר טוב. אני לא נלחם בך, אני רוצה לשנות אותך ואם אני נכשל וקרוב לוודאי שאכשל אז הבעיה היא של כולנו. דרך אגב את הטרנספר של הפלסטינים אפשר להסביר בצורה הרבה יותר לוגית והגיונית מצידו של השמאל והדת והימין תמיד יוכל להוסיף ולהשתמש בחלק מההגיון שיש בו. אם השמאל היה מסביר היום את ההגיון בטרנספר היום זה היה עובדה! אם תרצו אין זו אגדה ואל תעשו את ישראל אגדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי מאקוודור
dan,
canada,
23/09/04 16:28
|
עוד מאה שנה לא תלמד את העם הזה את הדרך שבא הקנדים הישתמשו עם האינדיאנים כאן.. היום הם בשמורות בשקט ובשלווה.. אבל אין מה לעשות זה עם טיפש שמשרת את אויבו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אני חולם
Avi Ecuador,
23/09/04 16:42
|
|
 |
177.
אהבת ישראל
ברק,
נווה דקלים ג,
23/09/04 14:30
|
אני מתנחל שגר בגוש קטיף ההרוג ישראל הוא היה אדם מיוחד שאהב את ארץ ישראל ושמר על הגוש הגמרא אומרת שארץ ישראל ניקנת ביסורים אנא הנציחו את זיכרו בכול דרך אפשרית ובזרת הק שגוש קטיף תישאר לנצח ולא תינתן למרצחים האלה לגור בה שרון תתעורר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
1000- מופעי דמים לכיבוש הארור
אזרח,
מרכז,
23/09/04 14:13
|
לכובש 1000-פנים לפגוע .לנכבש 1000- פנים לנקום .למוות 1000- פנים להופיע . אנא ,הפסיקו להתעלל בצבא .תנו לצבא לבצע את החלטות הממשלה ,על ההתנתקות ,בלי להתיש ,בלי להרוס אותו .המהלומות של 1973 ,של 1982 ,ושל 2000 לא ריעננו או חיזקו אותו .כל הפוליטיקאים ,הרבנים הנכבדים ,והמנהיגים האידיאולוגיים ,נדרשים לשאת באחריות ,ולהפסיק לנדנד את הספינה המחוררת .ישראל אינה נושאת מטוסים ,לא משחתת ,לא אניית מלחמה ,לא כלי מלחמה .ישראל היא ספינת ניצולים . נעשה כאן ,נסיון כוחני מ-1967 ,לבנות ''ארץ ישראל שלמה'' וגדולה .בעיות המציאות ,יותר חזקות מאותו קומץ קטן ,עם להט אידיאולוגי .המיעוט צריך להשלים עם מצבה העגום של הספינה המחוררת .עליו לזנוח את חלומו המקסים ,שהשקיע בו שנות חיים .עליו לעזור ,לתקן ,ולתחזק את הספינה הרעועה ,שיכולה להתפרק ,כמו שקרה לפני -2000 שנה ,כי מסביבנו גלים ''ואדירים משברי ים'' .מעציב לראות ,את אלו המנדנדים את הספינה המכוסחת והשרוטה ,אומרים 3 פעמים ביום, ''ותחזינה עיננו בשובך לציון ברחמים'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תועמלן ערבי
ל"ת
ארז,
23/09/04 14:53
|
|
 |
1000- מופעי דמים לכיבוש הארור
אזרח,
מרכז,
23/09/04 16:13
|
מי שמגיב לכתיבת הזולת ,בכותרת מהשרוול ללא תגובה ענינית ,וגם גם זורק לכותב ,סיווג מקצועי דמיוני .דומה ,לקרציה שחצנית וחצופה ,הניזונה מדם החיים של הכותב .ובכלל ,איך משלמים לך ?? לפי מספר התגובות ,או לפי שעות ?? השאלה כאן אינה לקנטר אותך ,אלא כדי לברר עניין מסויים . אם אכן ,אינך מועסק בתשלום ,וזוהי השקפת עולמך באמת ,כי אז אתה יהיר ,שרואה מעט .אבל מנסה לכפות על סביבתו ,לקבל את ראיית עולמו הצרה .אל תעלב .אין רצון לפגוע בך אישית .וגם לא ב''ימים הנוראים'' הללו .אלא ,רק לספר לך ,איזה דמות מצטיירת מתגובותיך הבלתי פוסקות .אבל אל דאגה .''אדם לעמל יולד'' .נולדנו ,כדי לעשות תיקון ,וגם לעצמינו . העבודה קשה ,ארוכה וסיזיפית .אבל קיבלנו לתפקיד זמן .השתמש בזמן בתבונה .אל תבזבז אותו ,על אדמות שנעזוב אותן --.עוד לפני שנולדת עזבנו את תעלת סואץ .עם קורבנות כמובן . אחרי זה את לבנון .עם קורבנות כמובן .כעת עוזבים את הרצועה .עם קורבנות כמובן .מחר את הגדה המערבית .עם קורבנות כמובן .השתדל להיות עם אלו ,הנלחמים לחיות ,בישראל קטנה ונושמת ,במקום גדולה ומתפגרת .גדולה ומחרחרת .גדולה ומתרסקת .טוב ציפור קטנה ביד ימין ,משבע ציפורי זהב בחלום .שנת בריאות והצלחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
כואב הלב על מותם-במקום אבסורדי
Ehad Haam-Zioni,
ישראל-לא עזה,
23/09/04 14:07
|
פשע שאין לו כפרה מאת יוסי שריד תפילת ערב יום הכיפורים, עוד לפני ''כל נדרי'', נפתחת בהכרזה קצרה, שנושאת אמנם אופי משפטי-פורמלי, אבל יש בה דרמה גדולה: ''על דעת המקום ועל דעת הקהל, בישיבה של מעלה ובישיבה של מטה, אנו מתירין להתפלל עם העבריינים''. ואת ההכרזה אומר שליח הציבור שלוש פעמים, למען תישמע היטב ותופנם. להיתר הזה יש הסברים שונים: יש מי שמקשר אותו לאנוסי ספרד, שקיבלו עליהם את הנצרות למראית עין ובסתר שמרו על דת ישראל, ויש מי שסבור שבכל אחד מאתנו שוכן לו עבריין קטן.
ייתכן שאם מחזור התפילה היה מתחבר בימינו, איש לא היה מוצא לנכון לכלול בו את ההצהרה הזאת, כי אין היום כלל צורך בהיתר מיוחד להתפלל עם העבריינים; בלאו הכי אנחנו עושים בחברתם כל ימות השנה ולא רק ביום הכיפורים. הם מעורים ומעורבים בחיינו הציבוריים, מחפשים את קרבתם של פוליטיקאים ואף מוצאים אותה, מושכים בחוטים ומגייסים קולות, ואם מותר להזדמן לשמחות המשפחתיות שלהם, כי אז מתייתר לחלוטין היתר התפילה בצוותא. על המובן מאליו אין צורך להצהיר שלוש פעמים.
קשה לספור את כל העוונות והחטאים שתפילת יום הכיפורים מאזכרת, בשל ריבויים העצום. הנה רק מעטים מהם, הרלוונטיים לדיון הזה: ''... ועל חטא שחטאנו לפניך בבלי דעת... בדעת ובמרמה... בהונאת רע... בטיפשות פה... במשא ומתן... בעיניים רמות... בעזות מצח... בקלות ראש... חמסנו... טפלנו שקר... יעצנו רע... כיזבנו... צררנו... קישינו עורף... רשענו... שיחתנו... תעינו... תיעתענו''.
כידוע, יום הכיפורים הוא יום סליחה ומחילה, אבל רק על עבירות שבין אדם למקום, לאלוהים; ואילו על עבירות שבין אדם לחברו מכפר יום הכיפורים רק לאחר שהאדם יבקש סליחה מחברו, ובתנאי, כמובן, שחברו באמת יסלח לו. ואולם על חטא אחד כבד אי אפשר לסלוח, ועל כך מתבקשת כמובן סליחה מראש. החטא הזה מקפל בתוכו את כל החטאים שנמנו לעיל. זה בעצם לא חטא, זה פשע; וראוי להגדירו כפשע נגד הציונות.
זהו פשע ההתנחלויות, שגזל ממדינת ישראל במשך השנים כ-80 מיליארד דולר (קשה לדעת בדיוק כמה) והביא אותה עד משבר חמור בחינוך וברווחה. פשע ההתנחלויות הוליד את הכפירה הגדולה בדמוקרטיה, העמיק את העבריינות הפוליטית, הצמיח את הסרבנות וקרע את החברה הישראלית לגזרים; רוצים סוף סוף להיפטר מעונשה של עזה ואי אפשר, בגלל ההתנחלויות. רוצים להקים גדר ביטחון בתוואי הגיוני ויעיל ואי אפשר, בגלל ההתנחלויות; רוצים לבדוק ברצינות את האפשרות להגיע לשלום עם סוריה ואי אפשר, בגלל ההתנחלויות בגולן.
פשע ההתנחלויות, הגיע הזמן להודות, הוא הפשע הגדול בתולדות המדינה, שבגללו היא ניצבת לפני סכנה של מלחמת אזרחים, ואגב כך לפני סכנה קיומית: תעינו, תיעתענו. לפני 37 שנים האמינו כאן שאנחנו מחזיקים בשטחים הכבושים, ועכשיו יודעים הכל שהשטחים מחזיקים בנו. המתנחלים הם אדוני הארץ, עושים בה ובאזרחיה ככל העולה על רוחם הרעה, וגורל המדינה מופקר בידם; ועם העבריינים האלה מתפללים כאן, בעוונותינו, כל ימות השנה.
על פשע ההתנחלויות אין כפרה. כל מי שהיה מעורב בו בזמן מן הזמנים - מאריאל שרון ועד שמעון פרס - צריך לבקש מהאומה סליחה, וסליחה ספק אם תינתן לו. כל אלה, התועים והמתעתעים, היו מיטיבים לעשות, לו פינו את עצמם מהבימה הציבורית וישבו בביתם.
למרות ההיתר לתפילה עם העבריינים לא הייתי רוצה להתפלל עם המתנחלים ומיטיביהם; ולא רק בגלל העבריינות, אלא בעיקר משום שיש לנו מחזור תפילה שונה לחלוטין, ואין אפילו דמיון בין המחזורים. וגם האלוהים שאליו נישא את תפילתנו הוא, כנראה, לא אותו האלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים מסבירים לך
Avi Ecuador,
23/09/04 16:21
|
והסבירו לך בעבר ויסבירו לך בעתיד שהמקום האבסורדי שלך ושל כמותך הוא ישראל. רק חבל שלא היגעת למסקנה הנכונה שהמקום האבסורדי שהם נימצאים בו זה ישראל. זו מלחמת קיום ולא של דו קיום באותה אדמה ועד שלא תבין תשריש ותעזור לעמך לשרוד אתה עתיד לחתוף והיום משלמים על זללית הלוקשים והחרא שהם מחרבנים ואתה ודוגמתך זוללים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאיביות-שלום עם הפלסטינים?
ל"ת
כבר ניסיתם ו-?,
23/09/04 15:02
|
|
 |
על פשעי האיסלאם ותומכיו כמוך
איל לך ולו מילה,
לומר????,
23/09/04 15:00
|
חבל שאנשים עוזרים למוסלמים להשמיד את היהודים ולכבוש את כדור הארץ.
זה פשוט חבל.
מכיוון שאני לא אדם דתי אני לא בטוח שתפילות כפרה קשורות לעניין.
מה שבטוח קשור לעניין זה עצב על שנאה בורות ורדידות מחשבתית שגרמו למתאסלם הפוסט ליברלי לראות את היהודים כצד הרע בכל הסיפור.
הוא פשוט מתעלם מהצד המוסלמי.
התעלמות מלאה ונחושה.
מעניין מדוע???
ומעניין המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה הדעבול שכתב את כל זה?
ל"ת
מיאו,
23/09/04 14:47
|
|
 |
174.
האמריקאים פתרו בעיה עם פצצה
רק כך,
23/09/04 13:44
|
גרעינית - צהל צריך להפציץ את עזה ולתת לפלשתינים להבין שכל הרוג שלנו שווה עשרת אלפים הרוגים שלהם רק כך זה יפסיק. מי שלא יהרוג עשרות אלפים היום יאלץ להרוג מאות אלפים אחר-כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
עוד 3 ילדים שלעולם לא יתבגרו.
עצוב מאוד,
23/09/04 13:42
|
מה שחשוב למפקדים זהו המפגש עם העיתונאים. אם יזכירו אותך בעיתון סיכויי הקידום שלך משתפרים. עוד לפני שגומרים (את התקרית) רצים לספר לחבר'ה . יש לאסור פגישה של מפקדים עם עיתונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
יוחזר עימאד פארס
מעריץ של עימאד,
רעננה,
23/09/04 13:20
|
מאז שהתחלף מח''ט גבעתי לפני שנה נהרגו מעל 20 חיילים מכל הדרכים האפשריות . אצל עימאד זה לא קרה . צריך להחזיר אותו. אייזנברג הוא מנחוס שלא עושה כלום . רק הורס את כל מה שעימאד בנה. עימאד ניכנס ביאורע מרגנית שיקם את החטיבה והיום חזרנו ביוק לאותה נקודה. בושה!!! והכי גרוע שאייזנברג עושה מזה אידיאולוגיה ומגייס לחטיבה אנשים טובים על גופות החיילים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פארס
SAS,
23/09/04 14:05
|
|
 |
אל''מ עימאד פארס
שלמה בשן,
גוש קטיף,
08/10/04 00:35
|
מעניין, אך כקצין בעבר בתטיבת גבעתי גם אני חש שפארס קידם את החטיבה מאד. עלינו לדעת להעביר לו את ההערכה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
שרון מתנתק...בום בום בום...היי
ל"ת
מתנתק וזהו..בום,
23/09/04 13:16
|
|
 |
170.
טיוטא של מכתב לתיקשורת
רובוטים בע''מ,
23/09/04 13:10
|
''מדינה שחיה על שקרים ורמאויות יוחננוף, רשל''צ, 23/09/04 05:14 מי מממן את בנית המאחזים אם לא מדינת ישראל. המתנחלים מוצצים את דמנו. בסופו של דבר יפונו כולם ואנחנו ניתן להם מאות אלפי דולרים מתנה על הרמאויות והחוצפה הגסה שלהם. כשגוי רואה את הדברים האלה הוא נהיה אנטישמי, כשיהודי רואה הוא מתבייש ומשלם להם גם כסף''. תגובה באתר האינטרנט של מעריב (אחת מאלפי כתבות ותגובות אנטישמיות למהדרין באתרי האינטרנט של התיקשורת הישראלית) לדו''ח הלשנה מפורט תחת הכותרת: שרון אישר, האלוף חתם - המאחזים לא זזו , בחתימת כתבנו לענייני הכפשת המתנחלים, אורי גליקמן.
''המתנחלים לקראת יום כיפור חנן, רמת גן, 23/09/04 09:44 צריכים לבקש סליחה גדולה מאוד מכל עם ישראל.על כל הסבל שאנחנו עוברים בגללם''. תגובה אחת מרבות דומות על רצח שלושת החיילים במורג.
הדבר שעליו לא חשבו המתנחלים במשך עשרות השנים בהן מנגנון התעמולה עשה להם דמוניזציה, שאנו חיים בתקופת ההיי-טק. הם שאלו את עצמם - ''איך נתנחל בלבבות'', כשהם טועים לחשוב שבדורסים ורומסים אותם יש לבבות. הם ניסו לפנות להגיון, לשכל הישר וללב. הם פשוט לא קלטו שהם מדברים אל מנגנון תעמולה מכני, חסר רגשות – רובוט מתוכנת בידי כת קטנה ופנאטית, שחבריה גאוני שטיפת מח, עושים ניסויים בבני אדם. הרובוטים שיצרו בכמויות סיטוניות, חסרי רגשות וחסרי כל תכונות אנוש. הם תוכנתו לדקלם תגובות לסוגים שונים של רצף קולות כזה או אחר. לכל עובדה, לכל טענה הגיונית, מוסרית או אחרת, יש בתכנה תשובה מן המוכן, וזאת יוצאת בדיקלום מיכני. שאלות שהתשובה להן מורכבת מדי, נענות ב-''שכחת לקחת את התרופה שלך היום...''. ומכיוון שמדובר ברובוט, המופעל בשלט-רחוק, או קרוב, אין, כמובן, עם מי לדבר. העובדות אינן מבלבלות אותם, כמו למשל - שאנו נטבחים כבר למעלה ממאה שנה, ושמטרת מלחמת ששת הימים, היתה - השמדתנו. והם ממשיכים לדקלם את ה''כיבוש''. הטענה, המקובלת על כל העולם התרבותי, שארץ ישראל היא מולדתם של היהודים, נתקלת בדיקלום מלגלג על מיסטיקה וחומייניזם. המוסר אינו מדגדש קצה צ'יפ כלשהו במיכניזם הזה. על רחמים בכלל אין מה לדבר. כשמוכיחים בלווית תיעוד, שטענות הערבים שקר מתחילתו ועד סופו, הם מדקלמים ''צריך להיות ריאליים, לא חשוב מה שהיה'' וכו'. כדרכם של רובוטים הם צועדים, דורכים ורומסים כל דבר העומד בדרכם. רק חבל על הזמן שבזבזו בני אדם על רובוטים. ההייתם מעלים בדעתכם שנדרשנו לאהוב חינם את המכונות האלה? הידעתם שבמשך זמן רב הצליחו להטעות את בני האדם, לחשוב שהם בני אנוש? ולא סתם בני אנוש, אלא, אחים? קשה להאמין, נכון? תאמינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לך שמישהו מתכוון לקרוא
ל"ת
פחחחחחחחחחח,
23/09/04 14:44
|
|
 |
מה אתה נורמלי
ברק,
נווה דקלים,
23/09/04 14:32
|
זה שהתקשרת שמאלנית ומתה שיפנו אותנו תבוא לגוש פעם ותראה איזה איכות חיים אתה רוצה שיתנו הכול לערבים תגיד מה אתה דפוק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
ללמוד ממדינות חופשיות ומתוקנות
ישראל,
ישראל,
23/09/04 13:05
|
חשוב מאד שממשלת ישראל תלמד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
אלי,
23/09/04 14:48
|
|
 |
168.
להקדים את פינו צהל והמתנחלים
אבא של חייל הבן,
בגוש קטיף!,
23/09/04 12:59
|
מגוש קטיף!! שלושת החיילים שנהרגו היום מתו סתם, ללא תועלת! למה מחכים עוד? כמה חיילים עוד יהרגו בשמירה על המתנחלים שם?
גם לפני הנסיגה מלבנון צעקו המשוגעים מהימין כי ההרוגים בלבנון מתו ''מען ביטחון ישראל'' !!
מה קורה לממשלה, תגידו השתגענו?
לפנות מחר את צהל מעזה ומצידי שהפלסטינים ישמרו על המתנחלים שכל כך אוהבים את עזה עד שהם לא מסוגלים לעזוב אותה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה תעשה...
ארז,
23/09/04 14:55
|
כשהמלחמה תגיע לבית שלך? כשהבן שלך ישמור על שיירות מאובטחות מתחת לבית שלך? גם אז תציע להיכנע ולברוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1948
גאריד,
בש,
23/09/04 13:30
|
|
 |
167.
3 חיילים-תשובה ל156
יעקב,
23/09/04 12:58
|
הוי כמה כואב! ברכה-תתפלאי אבל יש כבר שפתח את פיו מי אם לא טיבי הערבי אל תתערב בבעיתנו אם נפתור את בעיתך כאן בארצנו כן אדוני הנכבד זוהי ארצנו יתמעטו בעיותנו.אם היית חכם היית שותק אבל מה לעשות-אתה...פשוט אויב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
אין חישנים המתריעים על התקרבות
יעקב,
23/09/04 12:56
|
גם את מחנה הקריה ניסו להתקיף אז ברצועת עזה סומכים שלא יקרה מאומה. כואב את כאב המשפחות אך לצערי הענין מריח מחדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
Lebanon 2
Tom,
London,
23/09/04 12:42
|
i wonder when have south lebanon moved to the gaza strip? maybe in 1967? what will happen next? will we bomb them as the weak side again with F16? or bring in tanks? get out of there for god sake and let these poor people and us have a normal life and invest money in business and development of our small but very special country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WITH THE OSLO AGREEMENT
ALON,
23/09/04 15:11
|
THAT GAVE THE ARABS GUNS AND THE ABILITY TO SMUGGLE AND DEVELOP WEAPONS SUCH AS MISSILE, SIDE BOMBS,AND A SHOPHISTICATED EDUCATIONAL SYSTEM TO EDUCATE SUICIDE BOMBERS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
יש שני אפשרויות
קרייתי,
קריות,
23/09/04 12:31
|
הדרך הראשונה היא לצאת מכל ההתנחלויות כמה שיותר מהר ולהריץ את עניין הגדר והדרך השנייה היא לצאת למלחמה כוללת נגד הפלשתינאים ופשוט להקים שם מגרשי חנייה...שרון חייב לבחור דרך אחת אחרת המצב ידרדר ונגיע לאין חזור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתי לא שני
ל"ת
חלי,
קריות,
23/09/04 14:55
|
|
 |
מאוד חשוב זה היה
קרייתי,
קריות,
23/09/04 16:18
|
|
 |
163.
מתי נצא מעזה- יא שרון
עומר,
צפון,
23/09/04 12:24
|
הלוואי שכמו שכתבתם בעזה היתה יושבת פלוגה ולא אוגדה. אין לנו מה לחפש שם צריך לצאת משם ומהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעולם לא הם הגיבנת שלנו
בר כוכבה,
גרמניה,
23/09/04 21:50
|
הרי יאצנו וגם אם נשאיר את האדור סטרילי מיהודים אנו חיבים בץץץ כלכלתם חשמל מים וכו חיבים לספק צרכיהם במדבר בתשלום או חינם אמצעי יצור ולתמוך בילודה שלהם אנו מחוייבים כלפי העולם הם ברחו משטח כבוש אחר ב48 אתם מתעקשים לא להבין לא ניתן בן לאומית לסגור אותם ולהגיד לא מעניין אותי כולם משקרים לא מראים ליהודים את האפשרות מכל הצדדים מצנע השמול שרון ויסגלס המוביל העיקרי של המהלך בעצם שמאלן בתחפושת מרמים אתכם מסכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...
ברק,
נווה דקלים,
23/09/04 14:34
|
|
 |
יצאנו מעזה לפני עשור
ארז,
23/09/04 13:02
|
|
 |
162.
אטימות השמאל (תומכי ההתנתקות)
ענת,
23/09/04 11:59
|
הקשר הישיר בין ההצהרות/ההכנות לפינוי ישובים גורם להתקפות של אוכלי האדם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא שמאל זה ליכוד דייקי
בר כוכבה,
גרמניה,
23/09/04 21:54
|
את כועסת על השמאל הם תומכים אך לא מובילים את המהלך הכתובת הוא ויסגלס הוא המן ולא אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
ההתנתקות = הסכם אוסלו
יאיר,
23/09/04 11:58
|
כולנו זוכרים כיצד לפני הסכם אוסלו כל השמאל והתקשורת המגוייסת היו באופריה. אז התקשורת לא עשתה את עבודתה על-פי האתיקה העיתונאית. היא לא שאלה את השאלות ההכי מתבקשות את כל אלה שהובילו את ההסכם עם רב-המרצחים ערפאת. ועכשיו כולנו סובלים מאותו הסכם אומלל.
אבל ההיסטוריה שוב חוזרת. התקשורת שלנו שוב באופוריה. הפעם זה בגלל ההינתקות. שוב התקשורת ה''נאורה'' שלנו שוכחת את כללי העבודה הבסיסיים של עבודה עיתונאית. במקום זה היא שוב משתפת פעולה עם השלטון, בדיוק כמו בזמן הסכם אוסלו. ואת התוצאות של ההנתקות המלווה באופוריה של התקשורת כולנו נחווה שוב, בדיוק כמו ההתוצאות של הסכם אוסלו.
ואז שוב נקרא מאמרים מלומדים של עיתונאים כמו אמנון דנקנר, דן מרגלית, אהוד יערי ואחרים שיכו על חזם וישאלו: ''איך לא ראינו את האסון המתקרב ?? כיצד שיתפנו פעולה בצורה כה עיוורת עם האשליות שפיזרו השלטון והשמאל ??''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
מי שמתיר את דמם של המתיישבים
יהודי אמיתי,
23/09/04 11:46
|
שלנו, מפקיר את דמם של החיילים שלנו! ארורי אוסלו לדין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנא מנא תקל ופרסין
רפי,
23/09/04 12:17
|
יועמד לדין מי שאחראי על 30 שנות התנחלות מופקרת שגבתה חייהם של אלפי ישראלים , עלתה עשרות מיליארדים מכספי משלם המיסים ודנה את העשירונים התחתונים לחיי ניוול ומצוקה ואת ישראל להיות מדינת עולם שלישי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצוף
ספי,
23/09/04 12:02
|
אנחנו לא רותים להגן עליכם יותר. עופו משם. בגללכם בנינו נהרגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתחליט...
ארז,
23/09/04 13:05
|
|
 |
ומי אתה שתחליט מתנחבל יקר?
ל"ת
ערבי הגיוני,
23/09/04 17:51
|
|
 |
159.
אטימותם ועקשנותם של המתנחלים
עומר,
23/09/04 11:42
|
גובה מאיתנו מחיר כבד מידי.קדימה להתנתק!לצאת מרצועת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם אטימותם...
ארז,
23/09/04 13:07
|
|
 |
אטימותם ועקשנותם בתש''ח = מדינה
ירון,
חיפה,
23/09/04 12:20
|
אטימותם ועקשנותם האידיאולוגית והמסורה במיוחד לאחר כל הפרעות הפלסטינים הביאה לנו בסופו של המאבק הקשה למציאות שיש בכלל מדינת ישראל!!! יש קשר ישיר מתרצ''ח תרפ''ט תש''ח והאוטונומיה הטרוריסטית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אטימותם ועקשנותם בתש''ח = מדינה
ירון,
חיפה,
23/09/04 12:18
|
אטימותם ועקשנותם האידיאולוגית והמסורה במיוחד לאחר כל הפרעות הפלסטינים הביאה לנו בסופו של המאבק הקשה למציאות שיש בכלל מדינת ישראל!!! יש קשר ישיר מתרצ''ח תרפ''ט תש''ח והאוטונומיה הטרוריסטית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you can say
it about,
23/09/04 11:52
|
|
 |
סבי ב1920 חלוץ ב2000אטום?
בר כוכבה,
גרמניה,
23/09/04 21:59
|
צבועים זה מסוכן המתנחלים הם חלוצים כמו סבי בעמק יזרעל הם מלח הארץ הציונות נושאי העול בצבא אל תעזרו אבל למה להפריע זה רע מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
רוצה לאחל
צבי,
אזור השרון,
23/09/04 11:41
|
לכל עם ישראל צום קל וגמר חתימה טובה.שלא נדע עוד פיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
מי זה העיתונאי??
שרונה,
23/09/04 11:40
|
|
 |
156.
מעניין את מי יאשימו הפעם במחדל
ל"ת
ברכה,
23/09/04 11:39
|
|
 |
155.
שרון!
עדנה,
23/09/04 11:38
|
תחליט מה עושים ותעשה כבר!אם קשה לך להחליט לך הביתה!המצב כמו שהוא איננו יכול להימשך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
אין כל חדש
עדי,
23/09/04 11:37
|
|
 |
153.
חייכו,הגרוע מכל עוד לפנינו
ג'ונתן,
23/09/04 11:36
|
התנתקות שבדרך רק תגביר הטרור ואז כולנו נתפוס את הראש(תומכי ההתנתקות שביננו)ונגיד -איך עשינו את זה לעצמנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No, its not true
Karen,
Holland,
23/09/04 16:29
|
When we will get out of there and if they will do anything, just the smallest thing, Israel will have every right to attack them back. Than it will be with F16s and not with soldiers. If the Palestinians will do something, it will be an act of war. And that is the positive side of all the seperation process.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
אחרי זמן רב יחסית של שקט
יסמין,
23/09/04 11:35
|
חטפנו תוך יומים שתי מכות כואבות וקשות מנשוא.תנחומיי לכל משפחות הנרצחים-מי ייתן ולא תדעו עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
שוב קורבנות של הסכם אוסלו.....
יאיר,
23/09/04 11:34
|
הסכם אוסלו ממשיך להביא עלינו קורבנות. אבל האנשים חסרי הבושה שהביאו לנו את ההסכם הנורא הזה, והראשם שמעון פרס ויוסי ביילין, ממשיכים להסתובב בינינו ומטיפים לנו מוסר.
רק אתמול, הופיע שמעון פרס באחד הערוצים והטיף לצופים שעלינו לבדוק איפה טעינו לרגל יום הכיפורים הקרב.
אדם חסר אומץ זה, במקום לדבר על עצמו ולבדוק את עצמו איפה הוא טעה ומה חלקו האישי בכל שפיכות הדמים באזור בארבעת השנים האחרונות, הוא נוטל לעצנו את הזכות בעזות מצח ללא תקנה, ומטיף לנו מוסר.
כיאילו האדם הרחוב חתם על ההסכם אוסלו ופרס היה רק סטטיסט במחזה של אוסלו.
אסור להניח לאדם כזה. צריך לבוז לו ולדרכו בכל הזדמנות עד שהחיים הציבוריים יימאסו עליו כדי שיניח לנו לנפשנו מאשליותיו, ממעשיו ומפניני לשונו המתגלגלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שלושה יהודים נרצחו כמצוות
השמאל שונא,
הציונים,
23/09/04 15:03
|
תודה יוסי ביילין.
תודה יוסי שריד.
תודה שמעון פרס.
תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חצוף
ספי,
23/09/04 12:03
|
הרי ההתנחלויות גורמות לילדינו למות. היום גם שרון כבר מודה בזה. עופו משם או שתגנו על עצמכם ערפדי התורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושב שאת החצופה
אהרן,
23/09/04 14:13
|
כי בנתיים הילדים שנהרגים הם ילדיו, אבל חכי אחרי שיזרקו אותם משם והמחבלים יגיעו אליך אולי אז יפתח הראש הסתום והטיפש שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
23/09/04 13:08
|
הרי לפני 1967 לא היה טרור, לא היו מלחמות, לא נרצחו יהודים...
ברור, ברור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאוסלו זה התחיל ועכשיו התוצאות
ל"ת
צחי,
23/09/04 12:02
|
|
 |
ליאיר הכבוי
מיקו,
23/09/04 11:52
|
מה שפרס כבר לא זוכר שהוא תרם אתה לא תלמד כל חייך,
להזכירך כך או אחרת הליכוד 25 שנים בשלטון-מה הוא עשה?
גמר חתימה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עשה כלום
ארז,
23/09/04 13:09
|
|
 |
עוד פעם אוסלו אשם.....?
ל"ת
יאיר,
23/09/04 11:46
|
|
 |
כן!! אוסלו אשם!
ירון,
חיפה,
23/09/04 12:22
|
הרי איך הטרוריסטים הולכים חופשי ומתצפתים ומתכננים כאלו פיגועים ועושים זאת בכזאת מיומנות? חשבת מאיפה הם למדו והתאמנו? בטוח שלא תחת כיבוש צה''ל אלא תחת היד החופשית והמכוונת הפלסטינית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו להם רובים והרבה תחמושת
בר כוכבה,
גרמניה,
23/09/04 22:04
|
כך עושים שלום ולא משלמים על טעויות לא נשפטים לא נחקרים וזוכים לתהילה בהיסטוריה .לא יפה אני יודע לפני יום כיפור אני מאחל יותר מלוטו לעצמי שימח שמם וזכרם אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
יש להכות בהם ללא הרף
פיני,
ירושלים,
23/09/04 11:33
|
|
 |
149.
הלוואי
עופרה,
23/09/04 11:32
|
הלוואי ויכולנו לקוות שאלה יהיו ההרוגים האחרונים שלנו ברצועה אבל לפי קצב מהלך העניינים ,זהו תסריט דמיוני לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
פשוט עצוב,אין מילים
אביבה,
23/09/04 11:31
|
|
 |
147.
הגיע הזמן
מישהו,
23/09/04 11:31
|
הגיע הזמן להפסיק לדבר הנתקות ולהתחיל לדבר מלחמה -כי זה מה שהמטונפים האלה יודעים,אז אנחנו ניתן להם את זה והם יצטערו על היום שנולדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
די די ודי
רונית,
קדימה,
23/09/04 11:29
|
שיפנו כבר את הישובים האומללים האלה מגוש קטיף שילחו ליישב את הנגב והגליל. חיילים שלנו עושים מלאכתם קודש, ונהרגים בגלל קבוצת פנאטים שהחליטו להיות במקום כל כך לא חשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם הפנאטים האלה...
ארז,
23/09/04 13:10
|
שבגליל? ובירושלים? ובנגב? אם לא הבנת, המלחמה היא לא על כפר דרום ומורג, אלא על תל אביב, חיפה ובאר שבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
אני מאמינה בהתנתקות
חדוה,
שפלה,
23/09/04 11:29
|
אחרי ההתנתקות שכולם יראו שהמצב הולך ומשתפר נבין כולנו כמה היתה מיותרת כל שפיכות הדמים הזו.אני פונה אליכם מתיישבים יקרים:אני מבינה את כאבכם לעזוב את אדמותיכם וביתכם אבל באמת שכבר אין לנו דרך אחרת.עם ישראל לא יכול לקבור עוד את בניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמנסים לכפות על המציאות...
ארז,
23/09/04 13:12
|
|
 |
144.
איזה אסון
סיגל,
23/09/04 11:27
|
|
 |
143.
קורבנות ההתנתקות וסרבני הגיוס
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה תיכונה,
23/09/04 11:26
|
|
 |
142.
לכל החיילים
חן,
23/09/04 11:25
|
|
 |
141.
מה יש לנו לחפש שם עוד
תמה,
23/09/04 11:25
|
כמה תמיהות ותובנות. אם החממות מאפשרות הסתננות מחבלים אל מוצב צהל מדוע אין הורסים אותם. האם חיי חיילינו שווים פחות מהחממות של המתנחלים. שנית, מה ההגיון שכל בוקר בשעה קבועה חיילי המוצב מכינים את ציר המתנחלים והמוצב כמעט נטוש. שלישית, חטיבה שלמה דרושה לחיסול מחבל בודד, מה, הוא רמבו? רביעית, החיילים לא נמו את שנתם אלא היו ערים לחלוטין ועם זאת הצליחו המחבלים להפתיע אותם ולהרוג בהם. הרבה תמיהות והתובנה אחת. אין לצהל מה לחפש ברצועה. שם אנו בנחיתות למרות יתרוננו המספרי. צהל סופג קורבנות יקרים ומושם ללעג. המסקנה. לצאת משם היום, ומי מהמתנחלים ששכלו הטוב חזר אליו סוף סוף יצטרף גם הוא לצהל הנסוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם נברח, הטרור ייעלם?
ארז,
23/09/04 13:13
|
הרי במוקדם או במאוחר ניאלץ לחזור, ובמחיר כבד הרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
מוצב צה''ל
שחר,
קרית שמונה,
23/09/04 11:24
|
מוצב צה''ל לא יכול להרשות לעצמו חדירה ולא חשוב אם היה חושך או ערפל או יום ראשון או שני.פשוט אסור לתת לזה לקרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
יאללה מופזי תן איזה תגובת חלם
שולינקה,
מרכז,
23/09/04 11:23
|
|
 |
138.
מלחמה זו מלחמה
תמי,
23/09/04 11:22
|
מה לעשות?במלחמה יש הרוגים ,פעם זה אנחנו פעם זה הם.שרון אוהב מלחמות-כל הדיבורים על התנתקות הם חרטא-אני לא מאמינה לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
רק התנתקות יכולה
תום,
תל אביב,
23/09/04 11:20
|
להביא אותנו לעתיד טוב יותר.המצב הזה בלתי נסבל וחייבים ללכת לכיוון אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי בריחה מטרור...
ארז,
23/09/04 11:26
|
|
 |
136.
השקט נגמר
עופר,
23/09/04 11:18
|
כנראה שזו רק היתה אשליה.שום דבר לא השתנה ,הם מנסים לפגוע בנו כל הזמן ומה לעשות לפעמים גם מצליחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
ההתנתקות - רוח גבית לטרור
ל"ת
יש,
23/09/04 11:18
|
|
 |
134.
אני לא בעד התנתקות
סיגלית,
פ''ת,
23/09/04 11:17
|
וגם לא סבורה שהיא תעזור לנו לשפר את המצב אבל מה?נמשיך במלחמה הזאת?זו הדרך?מה עושים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, נמשיך במלחמה
ארז,
23/09/04 11:27
|
|
 |
אתה נלחם על חשבוננו? אפס
ל"ת
לך לצבא,
ותפסיר לדבר,
23/09/04 12:43
|
|
 |
אני את שלי...
ארז,
23/09/04 13:14
|
תרמתי ותורם. כשאתה תתגייס, תהיה לך זכות לדבר. לא טוב לך? לא חפש לך מקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
zodek !
jehudi,
haolam hase,
23/09/04 11:37
|
tamshichu bamilchama ad shekulchem tiheju kwurim metachat laadama. as ulai gam haterror shelachem jegamer.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
יהי זכרם של החיילים ברוך
ל"ת
הילה,
23/09/04 11:16
|
|
 |
132.
כתב ידיעות אחרונות נפצע מירי
ל"ת
מוטי,
23/09/04 11:15
|
|
 |
131.
מי שחושב שההתנתקות תביא לנו
אשר,
23/09/04 11:14
|
שקט חי בסרט.הם מבינים רק מלחמה ומלחמה זה מה שהם יקבלו בסופו של דבר.שרון תחזור להיות מי שהיית פעם בבקשה וכנס בהם עד שלא ישאר מהם דבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
מעצבן כ''כ!!
משה.כ,
בת ים,
23/09/04 11:12
|
מעצבן שבעוד שנה שכבר לא נהיה שם בעזרת השם,נתחיל לספור את כל ההרוגים שהיו לנו ברצועה ונבין כמה זה היה מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובעוד שנה...
ארז,
23/09/04 11:27
|
נספור את ההרוגים לאורך הגדר, ומעבר לגדר, באשקלון, בשדרות ובסביבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
הופ חזרנו לשיגרת הפיגועים
רעות,
23/09/04 11:11
|
חזרנו לשיגרת הפיגועים הבלתי נסבלת,יש אמנם ירידה משמעותית בפיגועים אבל המטיבציה שלהם לפגוע בנו הולכת וגדלה.במיוחד שהם רואים אותנו בדרך להתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
שרון צריך להחליט מה עושים.
גד,
נתניה,
23/09/04 11:09
|
אם יוצאים אז לצאת מיד אם נשארים אז מלחמה עד הסוף,ללא רחמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
תנחומים למשפחות הנרצחים
ליאל,
דרום הארץ,
23/09/04 11:08
|
|
 |
126.
עוד לא קברנו את הרוגי הפיגוע א
שירלי,
רחובות,
23/09/04 11:07
|
אתמול בגבעה הצרפתית ,וכבר נוספו אליהם עוד שלושה חיילים הרוגים.עד מתי לעזעזל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
יש להוציא את כוחות צה''ל
אילנית,
כפר סבא,
23/09/04 11:05
|
מעזה עוד היום!אין לנו כוח לסבול עוד חיילים הרוגים ברצועת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת כבר הגבול 5 מכ''ס היזהרי
ל"ת
בר כוכבה,
גרמניה,
23/09/04 22:06
|
|
 |
מותק - תתעוררי!
ארז,
23/09/04 11:28
|
|
 |
You know nothing
Never,
23/09/04 14:27
|
When you say we left GAZA ten years ago IT IS LIE How come all these HETNAHLOYOT get bigger ang bigger You just seems to be a big mouth and no action
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Before you tell me....
Erez,
23/09/04 14:56
|
I don't know nothing, better check first that you are not an IDIOT!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
לכל המתלהמים נגד המתנחלים
אילן,
אזור,
23/09/04 11:04
|
מספיק עם ההסתה הפרועה הזאת!המתנחלים אשמים בזה שהחיילים נהרגו?מזה השטויות האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
מגיע לנו!
אביאל,
עפולה,
23/09/04 11:02
|
המדיניות הפחדנית של הממשלה המדברת על עקירת ישובים והתנתקות רק מעודדת את הטרור.מתי נפסיק להיות כאלה אמפוטנטים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
מחיר כבד מידי
אור,
קרית מוצקין,
23/09/04 11:00
|
רוצים התנתקות!דרך חדשה!אריאל שרון נמאס לנו,שבענו מלחמות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש דרך אחת בטוחה...
ארז,
23/09/04 11:29
|
למנוע מלחמות והרוגים - לותר על המדינה ולחזור לגלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
חדירה למוצב
גילת,
יקנעם,
23/09/04 10:59
|
בחסות החשכה או בחסות הערפל ,זה ממש לא משנה .אסור שדבר כזה יקרה וזה מחדל שקרה.משתתפת בצער המשפחות.גמר חתימה טובה לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
אם לא היינו שם, זה לא היה קורה
ניצן,
23/09/04 10:58
|
הגיע הזמן להתפנות ולשים סוף להרג של חיילים שמגינים על המתנחלים שחיים שם. מי הולך לאמא ולאבא של אותם חיילים שנהרגו? ומה אומרים להם?? שהבן שלהם נהרג בגלל שאנשים מתעקשים לחיות במקומות בגלל אידאלים?? עוד יום עצוב היום... תנחומי למשפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היינו שם...
ארז,
23/09/04 11:30
|
זה היה קורה במקום אחר. הבעיה היא לא הנוכחות שלנו בגוש קטיף אלא הנוכחות שלנו בתל אביב, בחיפה ובאשדוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היינו שם...
ארז,
23/09/04 11:30
|
זה היה קורה במקום אחר. הבעיה היא לא הנוכחות שלנו בגוש קטיף אלא הנוכחות שלנו בתל אביב, בחיפה ובאשדוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
רק מלחמה הם מבינים
לאוניד,
23/09/04 10:57
|
תפסיקו כולכם להיות פאתטיים ,התנתקות לא תעזור אלא רק תחמיר את מצבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
חבר שלי נהרג בפיגוע הזה
עמיחי,
23/09/04 10:52
|
מה שיש לכם לדבר זה מי אשם? זה להאשים את המתנחלים? הבעיה שלנו שאנחנו לא מאוחדים הערבים מאוחדים ונותנים לנו בראש וכשיש פיגוע שמאלנים מרחמים על המחבלים די נמאסתם!!! ארץ ישראל שלנו!!! כל הארץ!!! ומי שלא טוב לו שיעוף לאוגנדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא הרבה עזבו
אילן,
23/09/04 16:13
|
והרבה עוזבים את הארץ. מה שמצחיק הוא שהשמלאנים הם הראשונים שיעזבו כיון שבידם הכסף. זכורה לי השכנה שטסה לניו יורק בזמן נפילות הסקאדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
למרבה הצער 27 צודק מאד
ל"ת
מיכל,
23/09/04 10:52
|
|
 |
116.
שהשמן הזקן יתפטר
לאה,
23/09/04 10:51
|
|
 |
כן לאה, בואי תנהלי אותנו קצת!
לאו,
כפר סבא,
23/09/04 13:57
|
איך כל מתנחלת מפוטמת ממליכה ועורפת פה מלכים, אני תוהה כשאני קורא את הלאות האלו. איך נתנו לטיפוסים האלו לנהל לנו את המדינה עשרות שנים, ואיך נהרגים פה אנשים כדי שה''לאה'' ירום הודה תוכל להתרווח בגינה שלה בשומרון, להסתכל שמאלה על מחנה ריכוז של מאה אלף פלשתינאים וימינה על אוטובוס שמתפוצץ בתל אביב, למטה על איתם ולנדאו, מלקקי הפינכה שלה ושל רבניה בכנסת, ולמעלה אל החור שבורא עולם השאיר כשברח מהשמים בגללה ובגלל שכמותה לאיזה כפר באיים הקנאריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
מתנחלים!
נפתלי,
חולון,
23/09/04 10:51
|
|
 |
חתיכת זבל!!!
ל"ת
גדי,
חיפה,
23/09/04 12:12
|
|
 |
תנו לי לנחש, זה מתנחייבלע!
גדי,
כפר סבא,
23/09/04 14:02
|
המתנחייבלאך האלו, עם ההורמונים השוצפים שלהם והטסטוסטרון הקוצף שלהם, שמפוצצים פה אוטובוסים במה ידיהם ואחר כך שולחים תגובות שיטנה לכל מי שאומר הי, חבר'ה, אולי לא שמתם לב אבל התפוצצה לי האמא באוטובוס היום. נוער הגבעות, המחבלים הקטנים שמנהלים את המדינה הזאת על ידי ניסור זיתים בני חמש מאות, גניבה מכל הבא ליד, שריפה חנויות, סגירת השכנים שלהם במחנות ריכוז וירי באלו שרועים את עדריהם או עובדים את אדמתם בשטחים שהחליטו לגנוב היום. ולמה שלא יגיבו באינטרנט ויקללו קצת, אם כבר? מה יש? מה רע? חולירות שמחרבנים את המצב שלנו וגוררים אותנו לסף השמדה - אם לא בידי עצמנו לפחות בדירדור העולם למירוץ חימוש גרעיני. חבורת פסיכופטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזכיר לי, בבקשה...
ארז,
23/09/04 11:37
|
מי הביא לפה צבא מחבלים, חימש אותם, ונתן להם מדינה...? לא ה''מתנחלים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח נפתלי?
יאיר בן דוד,
ירושלים,
23/09/04 11:13
|
ודם החיילים מאתמול בראשם של תושבי ירושלים ? אז תרגיע !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
חיילי צה''ל
אלה,
דרום,
23/09/04 10:49
|
חיזקו ואימצו ביום קשה זה.שירו על עצמכם ושובו הביתה בשלום.אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
כשערביי יפו יפגעו בתל אביבים
אילנה ג,
תל אביב,
23/09/04 10:48
|
ידרשו תושבי תל אביב שתוקם חומה גבוהה סביבם שתגן עליהם, וימשיכו לדרוש שיפו תמסר לפלשתינים משום שזו טריטוריה פלשתינית מימים ימימה, ויסיימו בדרישה לטרנספר מיפו את כל היהודים. כאשר פתרון זה לא יספק את הפלשתינים וכתוצאה מכך הם ימשיכו לפגע בתל אביבים, ידרשו תושבי תל אביב לטרנספר את כל היהודים מבת ים ולמסור השטחים הללו לפלשתינאי יפו. אם למרות זאת השקט התל אביבי לא יחזור אל קנו, ידרשו התל אביבים לטרנספר את כל היהודים מראשון לציון ולמסור השטחים לפלשתינאי יפו, וכו' וכו' וכו', העיקר שהתל אביבים ישקטו בבתיהם. ועל רקע זה צפוייה מלחמת האזרחים היהודית הבאה בארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
כשערביי יפו יפגעו בתל אביבים
אילנה ג,
תל אביב,
23/09/04 10:48
|
ידרשו תושבי תל אביב שתוקם חומה גבוהה סביבם שתגן עליהם, וימשיכו לדרוש שיפו תמסר לפלשתינים משום שזו טריטוריה פלשתינית מימים ימימה, ויסיימו בדרישה לטרנספר מיפו את כל היהודים. כאשר פתרון זה לא יספק את הפלשתינים וכתוצאה מכך הם ימשיכו לפגע בתל אביבים, ידרשו תושבי תל אביב לטרנספר את כל היהודים מבת ים ולמסור השטחים הללו לפלשתינאי יפו. אם למרות זאת השקט התל אביבי לא יחזור אל קנו, ידרשו התל אביבים לטרנספר את כל היהודים מראשון לציון ולמסור השטחים לפלשתינאי יפו, וכו' וכו' וכו', העיקר שהתל אביבים ישקטו בבתיהם. ועל רקע זה צפוייה מלחמת האזרחים היהודית הבאה בארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
ממשלת שרון כשלון
שימי,
23/09/04 10:48
|
|
 |
110.
עוד שלוש הלוויות ....
קרמיט,
הצפרדע,
23/09/04 10:47
|
|
 |
109.
יופי מתנחלים
אוהד,
23/09/04 10:47
|
תמשיכו להתעקש ולעכב כל הזמן את הפינוי,בנתיים נהרגים חיילים ואתם ממאיסים עצמכם על כל העם כולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם ההרוגים...
ארז,
23/09/04 11:38
|
אתמול בירושלים? גם הם באשמתם של תושבי ירושלים, שלא מוכנים להתפנות?
רק השמאל מסוגל להאשים יהודים במותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שכן!
אורן גיל,
23/09/04 14:06
|
אתה לא רואה את הקשר בין ההתנחלויות לבין הפיגועים בירושלים, בתל אביב, בחדרה ובכל מקום אחר? המתנחלים, שהחוק הוא מבחינתם אות על נייר שאפשר לשרוף, הם אלו שמפוצצים אותנו, הם אלו שגוררים חיילים בלינץ' ברחובות רמאללה, הם אלו שסוקלים אנשים שתועים לכפרים הפלשתינאים. המתנחלים, על הסטנדרט הכפול המפלצתי שלהם, הופכים את שכניהם למפלצות בגלל שהם גונבים את אדמותיהם, יורים ברועי הצאן שלהם, מנסרים את המטעים שלהם ושורפים את החנויות שלהם! בפעולות האלו הם שולחים אותם לפנים הארץ, לפגע באזרחים שלווים, ומעירים כל שד בכל רחבי המזרח התיכון. המתנחלים הם העונש שלנו על מדיניות מופקרת של שנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר להיות אידיוט כזה?
מרק,
23/09/04 15:46
|
אולי גם רצח כושים בסודן בידי ערבים מוסלמים אתה קושר לכיבוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, אני לא רואה...
ארז,
23/09/04 14:58
|
כי אני יודע את מה שאתה לא יודע - שהטרור לא התחיל ב-1967, אלא הרבה לפני. בוא ואגלה לך סוד: הטרור התחיל אפילו לפני שהיתה מדינה יהודית(!)
אז עכשיו תסביר לי את הקשר בין טרור לבין התיישבות ביש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
שרון הזדקן ולא מטפל בחולרות
אלי,
שרון,
23/09/04 10:46
|
הגיע זמן שתלך הביתה שרון- הערבים מבינים רק כוח- ואין לך יותר כוח - אז לך הביתה שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
טוב די !מספיק
אמנון,
חולון,
23/09/04 10:46
|
שרון שים כבר סוף לכל הברדק הזה!חיילים הולכים למען הדיביליות של המתנחלים ואי אפשר כבר לסבול את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הדביליות שלך...
ארז,
23/09/04 11:38
|
|
 |
ארז - מצדיק המתים
אריאלה,
23/09/04 11:54
|
מה יהייה ארז? כל מי שלא מסכים אתך הוא דביל? מטומטם, לא מבין? איך רק אתה יודע הכל? צודק בהכל? ישנם כאלה - כן גם בשמאל, שבוכים על מות חייל. הכאב הוא רב כשמתים חיילים בירושלים שמגנים על ארץ ישראל - זה תפקידם! אבל כשמתים כדי להגן על מתנחלים שהחליטו להתאבד ולקחת אתם כמה ילדים בני 20 אז עם הכאב בא הכעס וזה לא הופך אותנו לאווילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל מי שלא מסכים איתי
ארז,
23/09/04 13:14
|
|
 |
בקיצור - עלוקת מתנחלים טיפוסית
שמחה לוי,
רעננה,
23/09/04 14:12
|
עוד מתנחלון מעפן עם מחשב. לא משהו שכואב מדי לתפוס בעורף ולעקור מהאדמה המסכנה שהוא מתקרצץ עליה. יש מתנחלים שכואב עליהם הלב, אבל הם מיעוט זעיר לעומת הכמויות העצומות של ''ארז'' שיש להם שם. הדבר היחיד שחבל לי עליו זה שכשיחזירו סוף סוף את השטחים שהמעפן הקטן מתעלק עליהם כאילו שהם שלו, נצטרך לסבול אותו פה בארץ. כל זמן שהוא בחו''ל אפשר לפחות לחיות באשליה שזה אדיוט וירטואלי. עוד מעט נצטרך לחיות פה עם אדיוט בשר ודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר'ה, חבר'ה....
ארז,
23/09/04 14:59
|
אתם לא צריכים להוכיח בכוח שאתם דבילים גמורים... תשמרו על איזושהי פסאדה של אינטלקטואלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
נקווה שיתפסו את הנבלה השלישי
ל"ת
יובל,
23/09/04 10:45
|
|
 |
105.
מי שהביא לכאן מחבלים אשם בכל
ל"ת
לאה,
23/09/04 10:41
|
|
 |
104.
למה כותבים ישראלים אם זה חיילי
יקיר,
אזור השפלה,
23/09/04 10:41
|
|
 |
103.
תנו לצה''ל לנצח!!!
ל"ת
יוחאי,
23/09/04 10:40
|
|
 |
102.
הם רוצים מלחמה!
ליאון,
23/09/04 10:40
|
למה אנחנו אמפוטנטים ?בוא נכנס בהם אחת ולתמיד כמו שצריך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
תנחומיי למשפחות על אבלכם הנורא
שירה,
נס ציונה,
23/09/04 10:39
|
|
 |
100.
שום דבר לא ימנע את זה
תומר,
23/09/04 10:38
|
שבסופו של דבר כל העולם רואה אותנו בורחים עם הזנב בין הרגליים מרצועת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
חדירה למוצב
צפריר,
23/09/04 10:37
|
חדירה למוצב זה בזיון לחיילים במוצב.כנראה שמישהו הלך לישון שם טוב טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
עוד לא התאוששנו מאתמול
ראובן,
ירושלים,
23/09/04 10:36
|
|
 |
97.
די למלחמות
מירי,
אשדוד,
23/09/04 10:36
|
|
 |
אין בעיה
ארז,
23/09/04 11:39
|
אם נכנע מחר בבוקר, ונוותר על מדינת ישראל, לא יהיו עוד מלחמות. מוכנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
אני מוכן להתגייס לחומת מגן!
מילואימניק,
23/09/04 10:34
|
|
 |
95.
חבל חבל חבל
נדב,
יבנה,
23/09/04 10:34
|
חבל על כל חייל או אזרח שנהרג שם.בעזרת השם נתפנה משם בהקדם ולא ישפך יותר דם ברצועת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובמקום זה...
ארז,
23/09/04 11:39
|
|
 |
94.
מתנחלים-אתם האשמים!
ל"ת
בני,
23/09/04 10:33
|
|
 |
נכון מאוד!
ארז,
23/09/04 11:40
|
הרי ידוע שהמתנחלים הביאו צבא מחבלים מטוניס, חימשו אותם ונתנו להם מדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפה רגישות
רועי,
23/09/04 10:47
|
הדם של ההרוגים והפצועים עדיין טרי וישר מתווכחים על האם לצאת מעזה או לא? טיפה רגישות גם לאנשי הימין (אפי איתם- שאמר שאירגוני הטרור רבים בינהם מי יקבל את הקרדיט על בריחת צה''ל מעזה) ובאותה מידה גם לאנשי השמאל (אנשי העבודה- שאמרו שבעבות האירוע צריך לצאת מעזה). תתנו למצב קצת להרגע ואח''כ תתוכחו אם לצאת או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
המוסלמים רצחו היום עוד יהודים
והליכוד על,
מקומו יושב,
23/09/04 10:32
|
עד מתי נלך כצאן אל האיסלאם ????
מתי כבר נבין את הסכנה שבדת הטרף????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק לחלוטין
עוד יישמע הצדק,
בחוצות ישראל,
23/09/04 15:04
|
עוד לא אבדה תקוותינו למרות שהשמאל שולט בתקשורת ובבתי המשפט.
אנחנו נלך לקלפי ונומר את דברינו כנגד הליכוד ומושחתי השמאל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
תגובה לכל אלה שצועקים לצאת!!
ניצן,
רחובות,
23/09/04 10:30
|
תברחו מעזה ....מה יהיה?הקסאמים תוך חודש באשקלון,אח''כ אשדוד וכן הלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
לצאת מהרצועה לצאת לצאת לצאת ל
ל"ת
aseשדר,
תא,
23/09/04 10:29
|
|
 |
יצאנו יצאנו יצאנו
ארז,
23/09/04 11:40
|
|
 |
ארז, הסתכלת במפה פעם?
ניר,
23/09/04 14:31
|
בפעם האחרונה שאני הסתכלתי, גוש קטיף היה עמוק בתוך רצועת עזה. אולי זה השתנה מאז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצאנו מרוב הרצועה
ארז,
23/09/04 15:00
|
וכל ערביי רצועת עזה לא חיים תחת ''כיבוש'' כבר למעלה מעשור. אז על מה אתה מדבר, לכל הרוחות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מתסכל ועצוב מאוד
יעקב,
דרום,
23/09/04 10:29
|
|
 |
89.
3 משפחות נהרסו בגלל עקשונתם
גל,
23/09/04 10:28
|
|
 |
וכמה משפחות נהרסו...
ארז,
23/09/04 11:41
|
בגלל עקשנותנו לשבת בירושלים, בתל אביב, בחיפה, באשדוד...? הכי קל זה להיכנע לאוייב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מסכנים החיילים
שולה,
פ''ת,
23/09/04 10:27
|
|
 |
87.
לצאת !קדימה לברוח!
מאור,
רמלה,
23/09/04 10:27
|
|
 |
86.
שרון בבקשה ממך הזדרז
יגאל,
23/09/04 10:27
|
|
 |
לצאת מיד!
ארז,
23/09/04 11:42
|
עדיף שחיילים ייהרגו כמו ברווזים על הגדר ובקיבוצי צפון הנגב ובשדרות מאשר בגוש קטיף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מחיר ההתנחלויות כבד
שמעון,
23/09/04 10:26
|
|
 |
נכון מאוד
ארז,
23/09/04 11:42
|
יש מחיר כבד להתנחלויות בתל אביב, בחיפה, באשדוד, בשדרות, בנתניה... אם אתה לא מוכן לשלם, לך תמצא לך מקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
כנראה ש15 הרוגים לא מספיק להם
רומי,
23/09/04 10:25
|
|
 |
83.
די !!אלוהים ישמור !!!
ל"ת
יוסף,
23/09/04 10:21
|
|
 |
השירו מבט לאמת
ש,
23/09/04 10:43
|
|
 |
82.
והכתובת הייתה רשומה על הקיר
הייתי במוצב הזה,
23/09/04 10:20
|
עשיתי שם שירות מילואים. המוצב פשוט לא בר הגנה בליל ערפל. גודלו כגודל מגרש כדור-רגל פלוס. בליל ערפל (ואתם לא מכירים ערפל כזה, ממש לא רואים ממטר), כל חיילי המוצב חייבים להיות כל הזמן ערים בעמדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוצב לא מוצב
הייתי שם,
23/09/04 11:21
|
זאת מפקדת גדוד לשעבר מימים אחרים ושקטים יותר, שעברה הסבה בחאפ-לאפ ישראלי אופייני למוצב (מכאן גודלו עצום המימדים. זה פשוט בסיס צבאי לשעבר). גם חשוב להבין, שמורג (הישוב + המוצב שסמוך לה) היא מובלעת בין חן-יונס לרפיח (די דומה למצב של נצרים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג-עכשיו יסדרו.
ל"ת
יותם,
23/09/04 10:43
|
|
 |
הכתובת נרשמה במקרים קודמים
שאול,
23/09/04 10:41
|
|
 |
81.
קדימה מופז
גיל,
חדרה,
23/09/04 10:15
|
|
 |
80.
נחשו מי הבא שיחטוף פצ''מרים
בנצי,
23/09/04 10:15
|
ניחשתם נכון, אשקלון ולמה אשקלון? כי ברחנו מרצועת עזה ולמה ברחנו?? כי חשבנו שזה כל מה שהם רוצים ולמה חשבנו???? כי אנחנו עם חושב. חשבנו גם שאוסלו זה הפיתרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז
ל"ת
זיוה,
23/09/04 10:22
|
|
 |
מאה אחוז טעות
זיבה,
23/09/04 14:26
|
|
 |
79.
תגובה תגובה תגובה!!!
ל"ת
ירון,
23/09/04 10:15
|
|
 |
78.
ההתנתקות הזו הורגת אותנו
ל"ת
יאיר,
הרצליה,
23/09/04 10:14
|
|
 |
77.
דם בנינו זול!די להפקיר חיילים!
ל"ת
יהורם,
23/09/04 10:13
|
|
 |
מה אתה אומר?
זהר,
23/09/04 10:46
|
אני מתגייס עוד חודש ורק שתדע שאני אהיה קרבי וצבא זה לא משחק תפסיקו כבר לבכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תצטלם יפה לעיתון.
אח שלך,
23/09/04 14:29
|
נמאס מכל התמונות האלו שמשוחזרות מתעודות זהות. תצטלם יפה עם הסנטר למעלה לפני שאתה מתנדב לקרבי כדי לחסל ערבים, שנוכל לעיין בך בלי לאמץ את העיניים אחרי שתחזור בארון. אגב, את אמא שאלת לפני שהחלטת לכסח לכולם את הצורה עם הרובה הקטן שלך? היא תומכת? ומה דעת החברה? היא בעד? והעתיד, זה שאמור לטפל בפיתוח המוח שלך ובהרגעת הטסטוסטרון שלך, בו כבר הגית חייל קטן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
להשאר בעזה,ולהכנס בהם
אביעד,
ירושלים,
23/09/04 10:12
|
|
 |
מסכים איתך
ל"ת
איציק,
23/09/04 10:22
|
|
 |
75.
אסור להתנתק
ל"ת
אבי,
תל חי,
23/09/04 10:11
|
|
 |
74.
המחבלים חדרו בחסות החשיכה ??
שמואל,
23/09/04 10:09
|
|
 |
פשוט יותר
ש,
23/09/04 10:38
|
|
 |
הימין דואג כל הזמן להזכיר את
הגר,
23/09/04 10:23
|
הסכמי אוסלו....לא ראיתי שהליכוד עשה משהו בתקופת שלטונו הכ''כ ארוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא ב-3 השנים...
ארז,
23/09/04 11:47
|
שהליכוד היה באמת בשלטון (1996-1999) היתה ירידה דראסטית בטרור. ממשלות שמאל או ליכוד-שמאל מלבות את הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שלא..
ליכודניק?,
ישראל,
23/09/04 10:49
|
|
 |
הליכוד הפך עורו בגד במצביעיו
והוא שותף מלא,
לכניעת אוסלו,
23/09/04 15:18
|
לעולם לא אבחר במשפחת גבריאלי או במשפחת שרון פעם נוספת.
לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
להשאר בעזה,ולהכנס בהם
אביעד,
ירושלים,
23/09/04 10:09
|
|
 |
72.
דמם על שרון התבוסתן
ל"ת
אלי,
תל אביב,
23/09/04 10:07
|
|
 |
71.
עוד שלוש משפחות למשפחת השכול
רות,
צפון רחוק,
23/09/04 10:03
|
|
 |
70.
תודה למרכז הליכוד-הצלחתם!!!
ל"ת
גיא,
23/09/04 10:03
|
|
 |
האוייב מודה לאנשים כמוך...
ארז,
23/09/04 11:48
|
|
 |
69.
חיילים שמרו על חייכם!!
רונן,
יהוד,
23/09/04 10:02
|
|
 |
68.
אתמול שניים ,היום שלושה
כפיר,
רחובות,
23/09/04 10:00
|
|
 |
בדיוק. עם הגפילטע.
שרי,
23/09/04 14:31
|
בגוש קטיף יש מסיבה היום, אתמול היה קצת חבל שלא נהרגו חיילים על משמר גוש קטיף, היום סוף סוף הצלחה. כבר כמה חודשים לא נהרג שום חייל על קידוש החממות, המצב היה קשה מאוד. עכשיו הכל בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
עד מתי ניהרג עבור המתנחלים בעז
ל"ת
רמי,
23/09/04 10:00
|
|
 |
כל זמן שיש יהודים...
ארז,
23/09/04 11:48
|
בארץ ישראל, נמשיך להלחם. יש דרך פשוטה להפסיק את המלחמה - לוותר על המדינה. מתאים לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
נחשו מי הבא שיחטוף רקטות????
בנצי,
23/09/04 09:58
|
ניחשתם נכון, אשקלון ולמה?????? כי ברחנו מרצועת עזה ולמה ברחנו ???? כי היינו מטומטמים לחשוב שכל מה שהם רוצים זה רצועת עזה ואז יבוא השלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים כל מילה
ל"ת
ארנון,
23/09/04 10:43
|
|
 |
65.
שלוש משפחות נוספות נהרסו
רונה,
23/09/04 09:57
|
|
 |
נכון
ארז,
23/09/04 11:49
|
כי הרי ידוע שה''מתנחלים'' הם שהביאו לפה צבא של מחבלים, חימשו אותם ונתנו להם מדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לא להאמין
יובל,
ארהב,
23/09/04 09:57
|
אני קורא את התגובות של השמולאנים ומגחך. האם כשיש פיגועים בתל אביב? או ירושלים ?עלינו לפנות את הערים הללו? או שאלו ממשאל ליבכם. או שמא אתם ערבים מזויינים שהנשמה הרצחנית שלכם רוצה גם לרצוח ורם לרשת הערבים רוצחים את היהודים שנים ללא הצדקה וללא סיבה! לא שטחים ולא כיבוש!! הכל זבבלת. המוסלמים רוצחים כי זה אורח החיים הברברי שלהם!! בכל מקום בעולם! והסוף יהיה מלחמת עולם שלישית שהעולם המודרני המערבי מול הברברים המוסלמים!!! כמה אטומים בעירק אירן והעניין יסודר ויהיה כאן שקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבין...
ארז,
23/09/04 11:50
|
השמאל פשוט לא מכיר בזכותו של העם היהודי למדינה עצמאית, ובטח ובטח שאינו מכיר בזכותה של המדינה היהודית להגנה עצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
רוב העם בעד התנתקות!
ל"ת
דניאל,
23/09/04 09:56
|
|
 |
מי קבע?
ארז,
23/09/04 11:50
|
|
 |
62.
הלוואי שנהיה כבר אחרי ההתנתקות
חגי,
23/09/04 09:55
|
מי ייתן ויהיו אלה ההרוגים האחרונים ברצועה,תנחומיי למשפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
בג''צ אשם כי לא מרשה גדר
ירון,
חיפה,
23/09/04 09:55
|
לפני שנים ניסו לבנות גדר סביב איזור מורג, אך לאחר שהערבים הפגינו והביאו תעודות מזוייפים כאילו שהשטח שלהם (באיזור הצמוד למוצב צה''ל) אסר בג''צ והממשלה (של ביבי) על בניית הגדר, ובלי גדר והכל ערפל, מה יעצור מחבלים מלבוא לשער המוצב ולרסס על הבוקר? היו מורג ומחר בתוך הקו הירוק? עד מתי בג''צ יגן על האויב ויפקיר אותנו? עד מתי הממשלה תלך בדרך התבוסתנות השמאלנית של אוסלו ותמשיך לעודד טרור ולהביא אסון? המלך עירום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
עוד הרוגי התנתקות...
לי,
רחובות,
23/09/04 09:51
|
|
 |
59.
אכן יהיה זכר הארבעה ברוך ול 43
ינון,
שדרות,
23/09/04 09:50
|
מדינת ישראל כמו ההיתנחלויות ממשגב עם וחנית ומטולה ועד אום רשרש ומבית הערבה ועד איסדוד הן סרטן בלב ים ערבי אין סופי מאינדונזיה ועד חוף השנהב ומאוריטניה אז לכי מצאי לך אי בודד להתגורר בו בלי סרטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מזעזע,עצוב ומאוס.
הדס,
רעננה,
23/09/04 09:50
|
|
 |
57.
מתי נכנס בהם באמת חזק?
מיכה,
23/09/04 09:49
|
|
 |
56.
קדימה שאול מופז...
מנחם,
23/09/04 09:48
|
עכשיו תורנו לא??אז קדימה להמשיך במעגל הדמים הבלתי פוסק ,אתה וראש הממשלה שלך הרי חובבי מלחמות אז תהנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
Unheard of!
Alfassy,
Ofaqim,
23/09/04 09:47
|
Disturbing and frustrating .This must be severely punished for,it will surely boost their moral and instigate other such operations .This said,it will serve as another good reason to come out from that strip of land and the sooner ,the better.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אני כל הזמן אומרת ואגיד שוב
דינה,
23/09/04 09:47
|
|
 |
53.
אני מאוד מקווה
עמית,
23/09/04 09:46
|
אני מאוד מקווה שנכה בהם מנה אחת אפיים.המחבלים צריכים ללמוד שהם משלמים מחיר כבד מאוד על כל פעולת טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לא לצאת מעזה!
יואב,
טבריה,
23/09/04 09:45
|
|
 |
ואתה תשב בבית ? ותרשום תגובות
שפיל,
23/09/04 10:34
|
|
 |
51.
המתנחלים לקראת יום כיפור
חנן,
רמת גן,
23/09/04 09:44
|
צריכים לבקש סליחה גדולה מאוד מכל עם ישראל.על כל הסבל שאנחנו עוברים בגללם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ישראל צריך לבקש סליחה גדולה
momo,
23/09/04 14:12
|
מהמתנחלים שמהווים חיץ אחרון בין עם המחבלים למרכז הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
התנתקות לא תעזור בכלום
ליאורה,
23/09/04 09:42
|
התנתקות תגביר טרור-זו התאבדות לשמה,אז כל מי שחושב שיהיה טוב ,רדו מהעץ כי הגרוע מכל עוד לפנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מחכה לתשובה
שאול,
23/09/04 09:40
|
מדוע אין בצבא גוף האחראי על שמירת/אבטחת מאחזים/מוצבים???????????????????????????????????? !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
עצוב.תנחומיי למשפחות.
ל"ת
קרן,
אשקלון,
23/09/04 09:40
|
|
 |
47.
שרון בנתיים רק מדבר
גבי,
23/09/04 09:40
|
שום דבר לא זז .בואו נעוף משם כבר הרי כל חייל שנהרג שם עכשיו זה הכי מיותר בעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
רק התנתקות יכולה
רונית,
חיפה,
23/09/04 09:39
|
ניסינו הכל כבר באמת,שבענו מלחמות.די מספיק!רוצים משהו חדש,רוצים דרך אחרת,חיים אחרים ,עתיד טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לא ימין ולא שמאל
דניאל,
רמת גן,
23/09/04 09:38
|
|
 |
44.
להוציא את צה''ל מרצועת עזה
גלעד,
חדרה,
23/09/04 09:37
|
|
 |
43.
ההתנחלויות האלה הן הסרטן של
שמרית,
23/09/04 09:36
|
|
 |
השמאלנים התבוסתנים האלה
ירון,
חיפה,
23/09/04 09:48
|
הם הביאו את אסון אוסלו ואת רוח התבוסתנות והם עוד מדברים על סרטן... כאילו שאחרי ההיתאבדות הנקראת התנתקות המחבלים לא ינסו לחדור למוצבי צה''ל ויישובים יהודיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים הפוסט ציוניים הם סרטן
בגוף הליברליזים,
הכלל עולמי,
23/09/04 10:33
|
בזשכות שמאלני הבורות.
הטרף המוסלמי נמשך.
כי המוסלמים יודעים שיש מי שתומך בהם.
אז הם ממשיכים לטרוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
יהי זכרם ברוך
ל"ת
יהודי טוב,
23/09/04 09:35
|
|
 |
41.
להפסיק לדבר בחידות לכולם ברור
דני,
23/09/04 09:34
|
שאומרים ישראלים זה כמו לצעוק בקול רם , חיילים !!! אז תעשו טובה. או שלא תדווחו או שתגידו לאנשים את האמת בפרצוף. הניסיון לרכך את המציאות רק מאריך את המציאות הקשה. במקום לתקוף ולזעזע את הציבור כדי שיקלוט את האבסורד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך
ל"ת
שיר,
23/09/04 09:53
|
|
 |
לאו דוקא, ב-6 הולכים לעבוד
ירון,
חיפה,
23/09/04 09:50
|
בחממות של היישוב, יכול מאוד להיות שאזרחים חיכו לחיילים ליד הש.ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מה אפשר להגיד.?
רון,
23/09/04 09:33
|
פשוט חבל על כל יהודי שנרצח במקום שממילא מחר מחרתיים אנחנו מפנים.חיילים-שימרו על עצמכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שיהרגו בירושלים?
ירון,
חיפה,
23/09/04 09:51
|
|
 |
39.
''דור שלם דורש תגובה''
ניר,
אשדוד,
23/09/04 09:31
|
|
 |
38.
מתנחלים נמאסתם!!!!
ל"ת
מישהו,
לא משנה,
23/09/04 09:30
|
|
 |
לכל המישהם - הלא משנים
ברוך,
רמת הגולן,
23/09/04 10:27
|
נמאסתם על רובנו כבר מזמן. נא פרסו כנפיים ועופו לכם רחוק מארצנו ובלבד שתפסיקו לתכנן ולחרחר אסונות נוסח אוסלו, ג'נבה ושאר חרטות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים נמאסתם!
ירון,
חיפה,
23/09/04 09:51
|
תראו מה הביא לנו אסון אוסלו! תראו מה הבאתם למדינת ישראל הריבונית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מוות כ''כ מיותר
עידו,
מרכז,
23/09/04 09:30
|
|
 |
בשביל להגן על ישראל
ל"ת
ירון,
חיפה,
23/09/04 09:52
|
|
 |
36.
נקווה שאלה יהיו האחרונים בעזה.
נטע,
ראשון,
23/09/04 09:29
|
|
 |
35.
יד לבנים שנפלו בפח!
יד לבנים שנפלו,
23/09/04 09:28
|
הקודקודים למעלה צוחקים,מוגנים עם מאבטחים מאחורי חומות, משכורות של עשרות אלפי שקלים בחודש קוקטליים,ונסיעות לחו''ל. עוד שעה ישכחו את הנופלים! דוגמאות: יו''ר הועד למען החייל החדש אלוף' איציק איתן ג'וב תפור 40,000 ש''ח בחודש+פנסיה 30,000 ש''ח, היו''ר הפורש דותן מקבל משכורות הסתגלות. ג'וב תפור נוסף מנכ''ל יד לבנים מוטי שלו 40,000 ש''ח + פנסיה 20,000 ש''ח. לכו תלחמו עבורם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are wright and is a shame
ל"ת
mother of hayal,
europe,
23/09/04 09:56
|
|
 |
34.
שרון את מופז כנסו בהם!!
יאיר,
תל אביב,
23/09/04 09:28
|
|
 |
33.
חיילים נהרגו או תושבי מורג?
ל"ת
איתמר,
23/09/04 09:26
|
|
 |
חיילים נהרגו. תלמד כשאומרים
משה,
ישראל,
23/09/04 09:48
|
''ישראלים'' מכוונה לחיילים. כשמדובר באזרחים, אומרים מתנחלים או תושבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
משתתפת בצער משפחות הנרצחים.
ל"ת
הגר,
23/09/04 09:25
|
|
 |
31.
להדיח את מפ' המוצב .
משה מ,,,,
בת ים,
23/09/04 09:25
|
|
 |
שטויות
חיים,
חיפה,
23/09/04 12:27
|
אתה חושב שככה יפתרו את הבעיה?? בתור חייל קרבי אני אומר לך שזה קשה לעמוד 8 שעות בתצפית אז אל תדבר שטויות ואולי במקום זה תעשה משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעיף אותו מעזה ומהר
ל"ת
ירון,
23/09/04 11:34
|
|
 |
כל מי שמכיר את האיזור והמוצב
ירון,
חיפה,
23/09/04 09:57
|
מבין שאין זה אשמה ישירה של המ.פ. או הש.ג. אלא של בג''צ והממשלה שלא נותנים לבנות שם גדר ונותנים לפלסטינים לעבור חופשי בצמוד לבסיס, כאילו רק מחכים לערפל (שבאיזור זה בבוקר מגיע ל0 ראיה מחצי מטר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אחד ואשמתו
ש,
23/09/04 10:32
|
|
 |
תגובה למשה
אבי,
חיפה,
23/09/04 09:44
|
טיפשים כמוך יש הרבה, אתה יושב לך בנחת בבת-ים ויש לך חוצפה לכתוב להדיח את מפקד המוצב , מי מסכן את חייו אתה ?? יש לך מושג מה זה לשבת 24 שעות בכוננות מלאה , עדיף שלא תראה טיפשותך בזאת שלא תעלה על הכתב הערות שכאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב בשקט!!!
dan,
23/09/04 09:43
|
|
 |
יעיפו את הש''ג לכלא
יערה,
23/09/04 09:34
|
|
 |
30.
אלוהים ישמור....
ל"ת
עמי,
רמלה,
23/09/04 09:25
|
|
 |
29.
המתנחלים מצידי יכולים להשאר
אורי,
צפון,
23/09/04 09:24
|
שכל אחד יהיה אחראי לעצמו,ישארו שם בבוץ של עצמם.אריק תוציא את צה''ל מעזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מספיק לזלזל בחיי החיילים!!
נעמה,
שפלה,
23/09/04 09:23
|
|
 |
27.
הצבע חזר ללחיי שרון-מסוכן לקרא
Yossi V,
23/09/04 09:23
|
כאילו שהוא לא ידע שכמה חיילים ואזרחים יהרגו בעקבות הפעילות הרצחנית שלו ברחבי השטחים הכבושים.
אבל למי זה איכפת - העם המטומטם שלו אוכל את כל הצפרדעים שהוא מאכיל אותו ומקבל את המוות באהבה רבה.
עובדה, הנה לכם עוד שלושה חברה בתוספת לאלו מאתמול, שתוכלו להדליק להם נרות, לשיר להם שירים נוגים, למחות דמעה - שאתם מוכנים להישבע שהיא אמיתית, תגידו להם למתים (העם היחידי שמדבר / מתקשר עם מתיו) עד כמה נפלאים הם היו ובמותם ציוו לכם את חייכם (עוד קלישאה אכזרית ומקוממת), וכמובן אל תשכחו לתת כמה עצות או מילות תוכחה למפקדי הצבא מה צריך היה לעשות, ולעצמכם תגידו ''מה אפשר לעשות, נגזר עלינו לחיות על חרבנו''.
ואני אומר שלא. זה לא נגזר אלא גוזרים עלינו. שרון הוא זה שגוזר עליכם לחיות על חרבכם ועם מתכם הבלתי נגמרים.
על האמא הערביה אתם מלגלגים... ומה עושה האם העבריה אם לא מייצרת בשר תותחים למען ''ישחקו הנערים לפנינו'' וירווח לשרון?
את חומת גטו ההריגה הוא בנה לכם. את תעתועי ההתנתקות הוא מעביר מול עיניכם הסומות. ובינתיים מתמלאים בתי הקברות ולוחות הזכרון בשמות. אבל אנשים זה לא שמות - אנשים זה חיים שאתם נותנים יד ללקיחתם. לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש לא מוסרי.
מטומטם,
אחד מהעם.,
23/09/04 10:05
|
|
 |
עכשיו תעתיק את דבריך לרבין ז''ל
ירון,
חיפה,
23/09/04 10:00
|
אתה יכול לקחת את כל מה שאמרת ולהגיד על רבין ז''ל, פרס וביילין שהביאו לנו את האסון הנורא הזה ועוד מנסים לחזור לשילטון... אריק לא למד דבר ושמאלנים תבוסתנים משחקים לידיים של ערפאת. הטרור ירד על שהציג את הרעיון ההתאבדותי של ההתנתקות... עשה הנשמה והחייאה לטרור. שימו לב שהפת''ח מאחורי הפיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עוד שלושה חיילים הלכו לחינם.
ל"ת
אהוד,
23/09/04 09:22
|
|
 |
25.
היום פיגוע,אתמול פיגוע...
ציפי,
23/09/04 09:21
|
|
 |
24.
דם בנינו הפקר!!
ל"ת
יצחק.א,
ירושלים,
23/09/04 09:20
|
|
 |
you are wright and is a shame
ל"ת
mother of hayal,
europe,
23/09/04 09:59
|
|
 |
23.
מסכנים יהי זכרם ברוך.
ל"ת
נאוה,
23/09/04 09:20
|
|
 |
22.
מצויין תמשיכו להתמהמה עם
אורנה,
חולון,
23/09/04 09:19
|
|
 |
21.
התנתקות וגדר!
יהורם,
23/09/04 09:19
|
|
 |
לאן תברח?
ירון,
חיפה,
23/09/04 10:01
|
ואתה חושב שזה יעזור ויפסק להם התאבון הנורא וטילי הקסאם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כאילו המתנחלים הרגו אותם
קק,
23/09/04 09:18
|
|
 |
19.
כנראה שחזרנו לשיגרת הפיגועים.
ל"ת
קרנית,
תל אביב,
23/09/04 09:17
|
|
 |
18.
נמאס!!!!!!!!!!!!
ל"ת
זיו,
23/09/04 09:16
|
|
 |
17.
השיגרה , אויב המגינים
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
23/09/04 09:14
|
|
 |
הרבה עצים זה יער
ש,
23/09/04 10:12
|
כל אחד בוחר להתלות בגורם אחר:שגרה, כלבים, מוקשים, ערפל, מה המשותף לכל?: איכות/יכולת, המביאה לכך שהרבה דברים לא יעשו, או לא יעשו כהלכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מבחינת החילים החלה ההתנתקות?
אנסטסיה,
יוקנעם,
23/09/04 09:12
|
קראתם את המשפט בסוף? מי הורה לצהל לנהוג כאילו ההתנתקות כבר החלה? אם אופן ההתנתהלות של צהל טרם נקבע בחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מי שבורח מהטרור...
מיכל,
מרכז,
23/09/04 09:08
|
הטרור רודף אחריו. כולנו, לא רק ה''מתנחלים'' נשלם את מחיר הבריחה והגרוש של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רוצה תשובה![צבא מקצועי?]
שאול,
23/09/04 08:51
|
מדוע אין בצבא גוף האחראי על נושא הגנת/אבטחת מוצבים /מאחזים?????? !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
''בחסות''
שאול,
23/09/04 08:48
|
בחסות הערפל, בחסותהחשכה, בחסות החום הכבד, בחסות הרוח, בחסות עייפות, העניין פשוט יותר, יש שני כוחות,ומי שעושה את שלו טוב יותר מצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הגידי הדס, את לא מתביישת?
אלוקים, עד מתי?,
דרך רשעים צל,
23/09/04 08:38
|
לא נמאס לכם מניהול התעמולה לחורבן ישראל? עוד שלושה קרבנות של תהליך רצח העם היהודי בארצו. גם החיילים הם נרצחים. כבר למעלה ממאה שנה, עוד לפני הנאצים, טובח בנו הג'יהאד האיסלאמי. מזמן יכולנו לבערו מארצנו, למשל עם נצחון מלחמת ששת הימים, שהנאציזם הזה כפה עלינו. אך הדס והוריה, מוריה וחבריה אינם נותנים. כדי ליישם את הדוקטרינה הרדיקאל-שמאלנית שלהם, הם לא יבחלו בכל מעשה נבלה, למשל, תעמולה גבלסית/שטירמרית נגד המתנחלים, אחרוני הצדיקים בעם, המדורדר עד תיעוב, הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלקים - כמה פאשיסטים נהיו דתיי
עופר,
23/09/04 13:49
|
הארץ (לא כולם כמובן). ''הדס וחבריה'' מונעים ממך, גבלס קטן, להשמיד את הפלסטינים הפליטים במחנות? וזה מפיו של אדם דתי... חנן פורת זה כנראה הדגם -צוהל מייד לאחר טבח מתפללים מוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר על פאשיזם...
ארז,
23/09/04 15:00
|
|
 |
11.
***** יש פתרון צבאי לטרור בעזה
שי,
23/09/04 08:20
|
נניח שערביי יפו היו יורים פצמרים על תושבי ת''א, מפעילים מטענים על כוחות הביטחון ושוחטים יהודים.
האם מישהו היה מעלה בדעתו לסגת מתל אביב בתור פתרון ?
בטוח היו מוצאים פיתרון צבאי, בכל מחיר - לנצח את הטרור ובלבד שלא לסגת מתל אביב.
את אותו פתרון שהיו מציעים לפתור את בעיית הטרור של יפו- צריך ליישם על עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשערביי יפו יפגעו בתל אביבים
אילנה ג,
תל אביב,
23/09/04 10:47
|
ידרשו תושבי תל אביב שתוקם חומה גבוהה סביבם שתגן עליהם, וימשיכו לדרוש שיפו תמסר לפלשתינים משום שזו טריטוריה פלשתינית מימים ימימה, ויסיימו בדרישה לטרנספר מיפו את כל היהודים. כאשר פתרון זה לא יספק את הפלשתינים וכתוצאה מכך הם ימשיכו לפגע בתל אביבים, ידרשו תושבי תל אביב לטרנספר את כל היהודים מבת ים ולמסור השטחים הללו לפלשתינאי יפו. אם למרות זאת השקט התל אביבי לא יחזור אל קנו, ידרשו התל אביבים לטרנספר את כל היהודים מראשון לציון ולמסור השטחים לפלשתינאי יפו, וכו' וכו' וכו', העיקר שהתל אביבים ישקטו בבתיהם. ועל רקע זה צפוייה מלחמת האזרחים היהודית הבאה בארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשערביי יפו יפגעו בתל אביבים
אילנה ג,
תל אביב,
23/09/04 10:46
|
ידרשו תושבי תל אביב שתוקם חומה גבוהה סביבם שתגן עליהם, וימשיכו לדרוש שיפו תמסר לפלשתינים משום שזו טריטוריה פלשתינית מימים ימימה, ויסיימו בדרישה לטרנספר מיפו את כל היהודים. כאשר פתרון זה לא יספק את הפלשתינים וכתוצאה מכך הם ימשיכו לפגע בתל אביבים, ידרשו תושבי תל אביב לטרנספר את כל היהודים מבת ים ולמסור השטחים הללו לפלשתינאי יפו. אם למרות זאת השקט התל אביבי לא יחזור אל קנו, ידרשו התל אביבים לטרנספר את כל היהודים מראשון לציון ולמסור השטחים לפלשתינאי יפו, וכו' וכו' וכו', העיקר שהתל אביבים ישקטו בבתיהם. ועל רקע זה צפוייה מלחמת האזרחים היהודית הבאה בארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעה ילדותית.
ל"ת
יהודה,
23/09/04 08:40
|
|
 |
תגובה בוגרת מאוד
ל"ת
אביב,
23/09/04 09:09
|
|
 |
10.
מדינה מתה
לוציפר,
23/09/04 08:15
|
לא ביטחון ,לא כלכלה, לא איכות חיים, ים של שחיתות, בנינו נהרגים על מזבח בארוני השחיתות בממסד הפוליטי הכולל, עניים בכל עבר, מובטלים בלמעלה ממליון איש ואשה, מערכת חינוך כושלת ומפגרת פשוט מדינה מהעולם הרביעי בו לישראל מקום מכובד!!!! לא מבין עד מתי הורים וסתם אזרחים יאפשרו למנוולים שבכנסת להשתמש בהם ובבניהם כבשר תותחים להנצחת שילטונם המושחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק הפוך.
עמית,
23/09/04 10:10
|
למרות הכאב הגדול אני חושב שישראל מתמודדת בצורה עילאית עם המלחמה הנוראית שנכפתה עלינו וגם תשרוד ותנצח.
בהרבה דברים ישראל היום היא אור לגויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חדשות משעממות
אורן,
23/09/04 08:01
|
לאף אחד כבר לא ממש אכפת מה קורה לכובשים מטומטמים בעזה. הכיבוש השחית את החברה הישראלית, והישראלים נהיו כל כך אטומים עד שאינם יכולים לראות את סבלו של הצד השני, או לנסות להבין את סיפורו. בכל מקרה, יש לצאת מעזה ועכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד :אולי תזדהה בשמך המקורי .
ל"ת
מחמד האהבל,
סכנין,
23/09/04 10:13
|
|
 |
הכיבוש או אוסלו של השמאל?
ל"ת
ירון,
חיפה,
23/09/04 10:03
|
|
 |
כאב
מוטי,
23/09/04 09:29
|
|
 |
טיפשות שמאלנית טיפוסית
ארז,
23/09/04 09:11
|
יצאנו מעזה לפני עשור - ואנחנו משלמים את המחיר של פשע אוסלו עד היום. האם כשהיינו ''כובשים'' היה טרור במימדים האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורן: תחשוב שההרוגים פלשתינים
חגי,
23/09/04 09:03
|
|
 |
אדיוט
טל,
23/09/04 08:28
|
מי נמצא בעזה ?! יצאנו מעזה לפני 10 שנים.
השטח שקמו עליו יישובי קטיף הוא חולות ים שרחוקים מעזה 10 ק''מ, ומעולם לא היו שייכים לאף אדם בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש קטיף נמצא 30 ק''מ מעזה
שמואל,
23/09/04 10:32
|
גוש קטיף נמצא במרחק 30 ק''מ מעזה, באזור חקלאי וכפרי.
הוא נבנה ע''י ממשלות המערך בראשות יצחק רבין ז''ל.
מדובר על שטח ריק שלא היה מיושב או מעובד ע''י הפלשתינים.
אין סיבה לעקור אותו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן את צודקת - יצאנו מעזה
אורן,
23/09/04 09:23
|
וגם השמש מסתובבת מסביב לכדור הארץ. פרימיטיבים שכמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגיל...
ארז,
23/09/04 15:02
|
כשהעובדות לא נוחות לו, שמאלן מיד ישכתב את ההיסטוריה כדי שתתאים לו. תגיד, אתה במקרה עובד במיניסטריון האמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגיל...
ארז,
23/09/04 15:02
|
כשהעובדות לא נוחות לו, שמאלן מיד ישכתב את ההיסטוריה כדי שתתאים לו. תגיד, אתה במקרה עובד במיניסטריון האמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האטום היחיד פה זה אתה!
ילדונת,
גבעתיים,
23/09/04 10:13
|
לך אולי לא איכפת מה קורה בעזה, אתה נהיית הישראלי האטום!!!!
חברים שלי מקריבים את החיים שלהם במוצבים בגוש-קטיף בשביל שאתה תוכל לשבת ולכתוב תגובות גועליות כאלו ולהגיד שאותך זה לא מעניין רק בגלל שהם מגינים על ''שטחים כבושים''!
תתבייש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למה המוצב לא סגור הרמטית
דני,
תל אביב,
23/09/04 08:00
|
חסר שיטות לסגרית המוצב למקש את הכל מסביב. ולמוצב כניסה בעזרת תעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא לשים 20 טנקים מסביב
דד,
23/09/04 09:19
|
|
 |
7.
ההתנתקות מעודדת את הטרור
ל"ת
יוסי,
23/09/04 07:59
|
|
 |
6.
למקש את האיזור
ל"ת
יורם,
מרכז,
23/09/04 07:59
|
|
 |
5.
להדס- מסוכן בארץ -תעזבי לסודן!
ל"ת
פעיל שלום,
23/09/04 07:52
|
|
 |
אתה טיפש. ישר כח הדס!
ל"ת
אורן,
23/09/04 08:03
|
|
 |
4.
ל-צ-א-ת
הדס,
הרצליה,
23/09/04 07:35
|
לצאת משם ומהר, לא מתי תבינו שלא מעניין אותנו מה הם יגידו. אין לנו מה לחפש שם החיילים שלנו הם לא בשר תותחים למתנחלים לצאת ומהר ומי שרוצה להשאר שם שישאר לא בחסותנו!!!! ובטח לא בחסות בנינו. זה ניצול ציני של חברה צעירים שחושבים שזה מה שהם חייבים לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצאנו לפני עשור
ארז,
23/09/04 09:12
|
ואנחנו עדיין משלמים את המחיר הנורא של פשע אוסלו. מתי תביני שהמלחמה היא לא על כפר דרום או מורג אלא על הבית ש-ל-ך, בהרצליה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק - יצאנו מעזה
אורן,
23/09/04 09:26
|
וגם יש גילגול נשמות, וחתול שחור מביא מזל רע, וכדור הארץ הוא שטוח, וראש הממשלה שרון הוא שוחר שלום. פרימיטיבים שכמותכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נ.ב.
ארז,
23/09/04 15:08
|
אבל אם אני צודק (ומה לעשות, העובדות תומכות בי) אתה סותם את הג'ורה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תוכיח לי...
ארז,
23/09/04 15:03
|
שבאיזשהו שלב מיולי 1994 ועד היום היתה נוכחות ישראלית בעזה, בבחירות הבאות אני מצביע חד''ש - עכשיו נראה אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
י-צ-א-נ-ו- ל-פ-נ-י- 10 שנים
ל"ת
רונן,
23/09/04 08:29
|
|
 |
בינו בוערים בעם מתי תשכילו?
ל"ת
חסרי חוליות...,
23/09/04 08:09
|
|
 |
ל-צ-א-ת מהרצליה
ל"ת
-,
23/09/04 08:01
|
|
 |
וגם מרעננה .
ל"ת
השמאלן הפחדן,
מועדון צוותא,
23/09/04 10:15
|
|
 |
3.
טעות של צה''ל!
אהרון,
רמת גן,
23/09/04 07:23
|
אסור לנו שאנו נהיה בהתוגננות,אלא בתקיפה נגד הפלסטינים, להפציץ אותם בלי סוף, להרוס את הביתים, לשרוף אותם, בזמן הנסיגה-''התנתקות'',אחרת הם ינצחו בגדול בפוליטיקה ובהסברה למרות הם חלשים בלחימה. מבין יבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין אהרון
דד,
23/09/04 09:21
|
אתה רוצה להקריב חיילי צהל בקרבות חסרי טעם שאחרי ההתנתקות נוכל להגיד שבעצם אנחנו ניצחנו. שישפך דם של צהל בשביל ההרגשה הטובה שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתים לא ביתים יא אהבל
ל"ת
בתים לא ביתים,
23/09/04 08:48
|
|
 |
2.
אין כמו בארץ
dan,
ausrtria,
23/09/04 07:13
|
|
 |
פצועים לא פצוים יא אהבל
ל"ת
פצועים לא פצוים,
23/09/04 08:49
|
|
 |
1.
באו ונידפקו..
הפטיש,
23/09/04 07:06
|
הם ממשיכים לבוא.. , מונעים בשינאה מטומטמת שכבר לא נישאר בה דבר, הם באים ונידפקים, וממשיכים לבוא ולהדפק, הם נידפקים מהאויר, בסיכולים ממוקדים, הם נידפקים בבתים, הם נידפקים במחנות, הם נידפקים ברחובות, והם ימשיכו להדפק ככה עוד הרבה זמן רק מכח הרפלכס המותנה.., שלנו -ושלהם.. ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
me dofek et me ?
jehudi,
haolam hase,
23/09/04 11:41
|
Gibor gadol, kama shelo tidfork otam, em basof idfeku otcha. ubezedek.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפקו אותנו!
ג'ורג',
צפון,
23/09/04 07:43
|
3 חיילי גבעתי נהרגו, כמה חודשים לפני הפנוי! כמה חבל על 3 חיים צעירים ויפים! על תרקדו על הדם. הם בננו.
הגב לתגובה זו
|
|