 |
62.
ניכר שקיימת מלחמת אחים קרה
לפי התגובות,
25/09/04 20:13
|
בין ימין ושמאל. מלחמה בא כל צד שמח שמישהו מהצד הני נהרג או נרצח. לזה קוראים תסמונת הגוף המתכלה. שני תאים אויבים זה לזה המתרבים במהירות בגוף. ותחשבו שגוף זה צריך להתמודד עם איומים מבחוץ. לא קל לו לגף הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
המתנחלים הורגים את ילדינו
ל"ת
שונא מתנחלים,
25/09/04 17:57
|
|
 |
60.
כך הגיבו מדינות מתוקנות להפצצה
ישראל,
ישראל,
24/09/04 14:55
|
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן. במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
שנה טובה וגמר חתימה טובה לצהל ולכל עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100% !!!
ל"ת
צדק,
24/09/04 17:35
|
|
 |
59.
''תקרית קשה''?
מומחה לכותרות,
מרכז,
24/09/04 14:44
|
לסמולנים זה דווקא כיף. אצל חלק מהמגיבים כאן (שהם נפגעי מוח אומללים. מיעוט בארץ אבל יושב חזק על ברזי התקשורת) אפילו נשפך ריר על המקלדת, מרוב עונג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא מאוד מאוד לא כייף לי !
שמאלנית,
24/09/04 17:47
|
ומאוד עצוב לי, על תפארת טרטנר, הצעירה והתמימה - שהיא קורבן של שטיפת מוח - ימני, שנהרגה . ועל כל אותן אמהות וילדים שנהרגים ברצועה, כי הם מאמינים שזהו ביתינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מגלה הבנה לרוצחים. תודי
אבל,
25/09/04 20:06
|
|
 |
58.
תשובה ל1
דן,
24/09/04 14:41
|
ישראל הודיעה שהיא מפנה את הרצועה. בתגובה הפלסטינאים מפגיזים גם ישובים ברצועה וגם ישובים בתוך הקו הירוק. שאלה: אם תושבי גוש קטיף יעברו לשדרות וירו עליהם, לצד מי תהיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
להפציץ את בתי כל הבכירים בעזה.
SOJ,
24/09/04 14:31
|
הגיעה הזמן למכת בכירים-
אנחנו לא נלחמים בבני תרבות המערב-אלא בחמולות שמטפחות התקפות אלימות על שכניהם. ובמנהיגי דת וחינוך המרוויחים משינעה.
התנהגותם האלימה קודם כל כנגד שכניהם הערבים הופכת אותם לבכירים ועשירים.שהרי הם לא מייצרים דבר.
חיסולם באופן רצוף יקטין את רצונם להמשיך לטפח אלימות כנגדינו
דני לפגוע בכל בתי האב של בכירי כל יישוב ממנו יוצא פיגוע נגד ישראל והיישוב בו יושבת מנהיגות הארגון שמאחוריו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100 % right
ל"ת
100% right,
24/09/04 14:50
|
|
 |
56.
ארץ אוכלת יושביה עלו לאמריקה
ל"ת
ארי פלד,
24/09/04 14:07
|
|
 |
55.
תגידו יהודים - אתם פסיכים?
ערפאת,
24/09/04 13:53
|
אמרתי לכם שלא נקיים את ההסכם, ואתם לא האמנתם. אמרתי לכם שלא נוותר על זכות השיבה, ולא האמנתם.
ועכשיו, אל תגידו שלא אמרתי לכם: כשתצאו מהרצועה - נירה על אשקלון, יד מרדכי, נחל עוז וכו'. כשתצאו מצפון השומרון - נירה על בית שאן, עפולה והתענכים.
יהודים - אין לכם מה לחפש כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערפאת, תסביר לYossi V
ישראל,
24/09/04 17:27
|
הוא פשוט לא מאמין לך... הוא חושב שצדיק וחסיד כמוך פשוט לא מסוגל... הוא לא מקבל את זה שאתם ''כובשים'' אותנו, לא יכול להיות! רק אנחנו (האם Yossi V גם?) היהודים כובשים! רק אנחנו היהודים רוצחים פלסטינים חפים מפשע... אז בבקשה ממך, הצדיק ערפאת, שכנע אותו, כמו שאתה יודע איך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ראש הממשלה אשם?
מוטי60חיפה,
24/09/04 13:45
|
היום תבקש סליחה משרון למרות הכאב איך אתה מעיז ובאיזה חוצפה אתה מתיר את דמו, כן, אתה אדם שפל ומסוכן, אני היום בערב כפורים לא אני ולא אלוהים נסלח לך על דברים אילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
תודה לשמאל הישראלי
ארגון החמאס,
פלשתין,
24/09/04 13:34
|
|
 |
52.
אחייני מנצרים התקשר וסיפר
תהליך החיסול,
של ישראל,
24/09/04 13:19
|
בחוה''מ פסח לפני כמה שנים, נרצחו בדקירות סכין שני קשישים, שהיו בדרך לבית הכנסת בעת שהייתם אצל בניהם בנצרים. רחל שבו, הי''ד, שנרצחה עם שלושת ילדיה באיתמר, היתה אחותה של כלת אחד הקשישים. ועתה נרצחה, בנווה דקלים, אחותה של כלת הקשיש השני. ארץ, אל תכסי דמם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יהי זכרה ברוך!
ל"ת
ישראל,
ישראל,
24/09/04 13:08
|
|
 |
50.
צער עמוק, 'כן' ומתחסד
Yossi V,
24/09/04 13:04
|
אתמול נקבר יונתן ממויה- לוחם מג''ב שבגופו הגן על אחרים ומנע אסון כבד יותר.
הכתבה העצובה שמתארת את ההלוויה וההספדים ושפורסמה אתמול נשארה יתומה וגלמודה מתגובות. איפה כל הבנות שכותבות ש''נורא עצוב'', איפה כל מעמידי הפנים שכותבים ''במותך ציווית לנו...'', איפה כל הטמבלים שכותבים ''רק הטובים ...'' וכוולי וכולי.
איפה העם הנאור, הפתוח והסובלני, שמתבקש לפחות למראית עין להראות שאיכפת לו?
בחורה ממשפחת המתנחלים הארורים הנוסעת ביוזמתה המשיחית חסרת האחריות לבקר בקן הצרעות הזה הנקרא נווה דקלים נהרגה, (מחר בטח גם ינתן לה אות הכבוד הישראלי: 'נרצחה'), וכבר מתמלא דף התגובות בדמעות קינה וזעם.
מה קרה, על פחות מאשכנזי מהשייטת המהווה את חלומותיהם הרטובים של בני ובנות ישראל, לא שווה לכם להפעיל את המקלדת?
על פחות מנערה חסודה הכובשת בגופה את המולדת האהובה קשה לכם להתייחס?
דרוא''פ בימיה האפלים לא היתה כ''כ עלובה, גזענית ומתחסדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שכל ואין נשמה
אילן,
רבבה,
24/09/04 13:40
|
אם לא איכפת לך על טובת הזולת אל תכתוב. תחפש לנשמה שלך לשטן אין כח היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה השטן במקרה זה, יוסי צודק
ל"ת
מיכל,
24/09/04 14:13
|
|
 |
אין שכל ואין נשמה
אילן,
רבבה,
24/09/04 13:39
|
אם לא איכפת לך על טובת הזולת אל תכתוב. תחפש לנשמה שלך לשטן אין כח היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מי שנתן נשק לרוצחי ילדים אשם
ל"ת
יצחק,
24/09/04 12:58
|
|
 |
48.
תחריבו כבר את הבתים האוסטריים!
הבתים האוסטריים,
עד מתי???,
24/09/04 12:34
|
הבתים האוסטריים ניבנו בישנת 2000 ע''י האוסטרים כמחווה לפלסטינים ומתחילת האינטיפדה הם קיימים שם למרות שהערבים מישתמשים בהם רק כדי להרוג חיילים ואזרחים יהודים פשוט בושה שעוד לא הרסו אותם... ותיאלו למה לא הורסים???? תשובה מדובר צה''ל: ישראל לא רוצה תקרית דיפלומטית עם האוסטרים... אנחנו מעדיפים עשרות הרוגים לעומת תקרית קטנה...בושה!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
Next time Katyushas
Daniel,
CapeTown,
24/09/04 12:33
|
Good for you Sharon! Give them back Gaza and then we'll get Katyushas!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
למחוק את השכונה ממנה יצא הפגז
ל"ת
אלי,
24/09/04 12:31
|
|
 |
45.
צער עמוק, 'כן' ומתחסד
Yossi V,
24/09/04 12:28
|
אתמול נקבר יונתן ממויה- לוחם מג''ב שבגופו הגן על אחרים ומנע אסון כבד יותר.
הכתבה העצובה שמתארת את ההלוויה וההספדים ושפורסמה אתמול נשארה יתומה וגלמודה מתגובות. איפה כל הבנות שכותבות ש''נורא עצוב'', איפה כל מעמידי הפנים שכותבים ''במותך ציווית לנו...'', איפה כל הטמבלים שכותבים ''רק הטובים ...'' וכוולי וכולי.
איפה העם הנאור, הפתוח והסובלני, שמתבקש לפחות למראית עין להראות שאיכפת לו?
בחורה ממשפחת המתנחלים הארורים הנוסעת ביוזמתה המשיחית חסרת האחריות לבקר בקן הצרעות הזה הנקרא נווה דקלים נהרגה, (מחר בטח גם ינתן לה אות הכבוד הישראלי: 'נרצחה'), וכבר מתמלא דף התגובות בדמעות קינה וזעם.
מה קרה, על פחות מאשכנזי מהשייטת המהווה את חלומותיהם הרטובים של בני ובנות ישראל, לא שווה לכם להפעיל את המקלדת?
על פחות מנערה חסודה הכובשת בגופה את המולדת האהובה קשה לכם להתייחס?
דרוא''פ בימיה האפלים לא היתה כ''כ עלובה, גזענית ומתחסדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי קח vיאגרה ולך להיז---!
תומר,
24/09/04 15:33
|
|
 |
44.
מצליח להם, הא?
יעקב,
24/09/04 12:27
|
נו הם יורים אנו יורים ואז הם יורים שוב והנה אנו מורדים בניין או שניים או עשרה ואז הם מפוצצים אוטובוס ואז סגר ואז למרות הסגר פיגוע והתגובה הקבועה של צה''ל ומי החלש וה''מעטים נגד רבים'' ומי מצטייר כלוחם החופש הרעב והמדוכא שרק רוצה לחיות בשקט ללא כיבוש על אדמתו? בכל מקרה אנו הישראלים יוצאים איך שהוא דפוקים מכל הכיוונים. אז למרות הציניות (המתבקשת אחרי ההתנהלות הפטאתית משהוא של ההנהגה המדינית צבאית) אולי כדאי בכל זאת ''לעוף משם'' ולתת להם להרקב בזבל של עצמם. לפלסטניאים כמובן. ואולי המוות המיותר של חילים במורג (ממש אבל ממש מיותר)היה נמנע עם הם לא היו שם? אולי.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
וחלילה, יהודים, אל תפספסו,
אויב מספר 1,
''מחנה השלום'',
24/09/04 12:22
|
שימו לב - הפצצה נפלה ברצועת עזה. קלטתם? עכשו, למען המידע המדויק, אפשר לפרט, היא נפלה בנווה-דקלים, ישוב יהודי פורח ומשגשג, שוקק חיים, בנין ויצירה. ונפלה שם מרגמה, מספר ארבעת אלפים פלוס, ברצועה, אבל זו שגרה מובנת - שלא יגורו שם. מה קורה להם? כבר אלפי שנים היהודים בורחים, אז מה נשתנה הדור הזה מכל הדורות? בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו, ותמיד ברחנו, אז מה קרה עכשו? מגיע להם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שרון מדכא את היהודים
בנצי-א,
24/09/04 12:21
|
|
 |
41.
כל מתנחל וכל יהודי אחר, בכל
דם המתנחלים,
יידרש מן השמ,
24/09/04 12:16
|
רחבי ארץ ישראל, שנרצח כאן, מאז נצחון מלחמת ששת הימים, בראש ''מחנה השלום'', שראה בנצחון הזה טראגדיה, ועושה ככל יכלתו לבטל את ה''טראגדיה'' הזו. זה כל כך ברור, שאין דבר ברור ממנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
יהי זכרה ברוך!
יהודי אמיתי,
24/09/04 12:15
|
|
 |
39.
קריאה לשרון
סימה,
24/09/04 12:06
|
|
 |
האם סימה וקנין,מכשפה ?
ל"ת
אבי,
ר''ג,
24/09/04 13:47
|
|
 |
38.
למשה (2), גם אם תבלה את
לא נשכח,
ולא נסלח,
24/09/04 12:04
|
יום הכיפורים כולו בבית הכנסת, גם אם תבקש סליחה ומחילה עד קץ כל הימים - לא ייסלח לך! עד מתי? אתם מאמינים באמת שטרם כבשתם את כל שיאי הרישעות???!!!!! מה הקשר בין הג'יהאד האיסלאמי למתנחלים? למה עדיף להיהרג בשדרות ובאשקלון מאשר מחבל עזה? למה בכלל צריך למות? למה אינכם נותנים לנו לחסל את האויב הטובח בנו כבר למעלה ממאה שנה? ולך יש טענות נגד הקב''ה? אתם, שלקחתם את כל מתנותיו והשלכתם אותן? הוא הגיש לכם את לב ארץ ישראל על מגש של כסף, ומה אתם עושים? בועטים ובועטים ובועטים! אתה חושב שאתה ניצחת בכוחות עצמך (קרא אצל מילשטיין את כל הפאשלות של מלחמת ששת הימים, וזכור שרבין קבל משבר עצבים ערב המלחמה) במלחמת יום הכיפורים ניצלנו בעור שינינו, כל עם אחר, בתנאי פתיחה מטורפים כאלה, ביזמת המטבחון של גולדה, היה מושמד. אנו שרדנו! ואתה, אתה, אתה, האשם עם כל המחנה שלך בשפך הדם הבלתי פוסק, אתה פוצה פה ומצפצף? ספרת כמה מתנחלים כבר רצחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לשרון זה לא מזיז
דדי,
24/09/04 12:03
|
לא מזיז הקרבנות שווא ולא מזיז החיילים מעזה ועם ישראל מזיז קורבנות לקברים ואולי יזיזו כבר את השלטון הזה
ותשקוט הארץ 40 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
על אריאל בר-לב להתפטר מייד
יוה''כ מהדורה 04,
החווה הסינית,
24/09/04 11:53
|
|
 |
35.
ל-1, לא נמאס לכם?
מהרסינו מבית,
ורק מבית!!!!,
24/09/04 11:53
|
עדיף שייהרגו ויאבדו רגלים באשקלון. אילו רק ידעתם כמה אתם נתעבים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שרון נכשל,ב2000 היה טוב יותר
שרון כישלון,
24/09/04 11:52
|
ברק הודח ע''י שרון כדי לנצח את הטרור אחריי 4 שנים בדיוק ו 1000 הרוגים צריך להתחיל להבין-שרון הימין הליכוד ועוזי כהן נכשלו במתן ביטחון לאזרחי ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עד מתי העם הזה ישתוק על רצח
אלי,
24/09/04 11:49
|
יהודים חפים מפשע. להקים מיד מילחמה ולאיים במילחמה גרעינית כמו קוראה הצפונית שמפחדים כל העולם להתעסק איתה. וכאן הממשלה מושחתת ורופסת. ואין לה ביטחון לא לשרון ולא לביבי שתי נוכלים הדואגים רק לכסף לעצמם והעם שותק עד מתי הבתי קברות מלאים אין מקום בושה לכל העם הזה קשי עורף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הדברה במקום בריחה מבישה
ש,
24/09/04 11:43
|
רק הדברת הטרור תביא שלום דיבורים על בריחה + טרנספר של קורבנות הטרור הם פשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
נווה דקלים, לא מקום למות בו!
מוות מיותר,
בהתנחלות,
24/09/04 11:42
|
גוש קטיף המיותר, נווה דקלים התקועה, שלושת תושבי רצועת עזה היהודים שמחזיקים חטיבות שלמות כדי להגן עליהם ממליון פלשתינאים שהאדמה הזאת היא שלהם ככל שיכולה אדמה להיות של מישהו, שוב עלו לנו בחיי ארבעה אנשים ביומיים, מחיר מיותר, מקומם, אכזרי - ארבע משפחות הרוסות, ארבעה אנשים מתים שעד לפני יומיים היו מלאי תקוות, קראו, שרו, אהבו, טעו, ועכשיו אין מהם שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצם קיומנו כאן-זוהי הבעייה...
ל"ת
תתעורר מהשינה,
24/09/04 13:12
|
|
 |
30.
במדינות נאורות
צברי אחד מהעם,
24/09/04 11:34
|
וכנראה חוץ מישראל,על הפצצות אוכלוסייה אזרחית משיבים מייד בהפצצות על מקורי הירי,גם אם הוא ממוקם באיזור מאוכלס באזרחים!!איזה עוד מדינה *חוטפת* 4500 פצצות מרגמה מהאוייב על מטרות ואוכלוסייה אזרחית...בלי להשיב בהפצצה הגנתית??ושלא יבואו יפה נפש מכוערים ועלובים ויספרו לנו שזה *פשע מלחמה* או שזה מנוגד לחוק הבינלאומי!!!החוק הבינלאומי מקבל תגובה של הגנה עצמית!!ובמקרה הדומה,הפצצת אוכלוסייה אזרחית על יד אוייב,החוק הבינלאומי מקבל תגובה של הפצצת אוכלוסייה אזרחית !!!!!...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כותרת - תקרית קשה
חיים,
שומרון,
24/09/04 11:32
|
זה לא טבח או רצח ואפילו לא פיגוע - רק תקרית - היינו קרה במקרה. עצוב מאד שזו ההתיחסות שלנו לרוצחים הפלסטינים. תחזיקו מעמד יהודים - בעזת ה' ננצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים אתה מחפש עבודה ככתב?
ii,
24/09/04 12:25
|
|
 |
28.
להוריד
מאיר,
באר שבע,
24/09/04 11:29
|
להוריד עכשיו את הבתים האלה לאלתר!!! זה מה שיקרה בישובים הקרובים לאחר ההיתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לא לדאוג, הכל ישתפר אח''כ
שבתאי הירשברג,
ירושלים,
24/09/04 11:28
|
אחרי הבריחה שלנו מגוש קטיף, הכל יהיה בסדר גמור, לא יהיו יותר פצצות מרגמה, לא יהיו יותר קסאמים, המקום יהפוך לגן עדן, שיכונה מזרח תיכון חדש, יהיה שפע של פרנסה לערבים, וזה יגרום לכך שלא יהיה להם זמן לחשוב על פיגועים, ולכן גם לא יפלו קסאמים יותר על שדרות, וכל מי שחשב שיפלו קסאמים על אשקלון, הוא פשוט הוזה ושונא שלום.. ובעצם, כל בעיות העם היהודי יפתרו כתוצאה מגירוש היהודים הקיצוניים הללו, שרק ואך ורק הם, מונעים את השלום, שאנחנו, הציבור שתמיד, אך ממש תמיד יודע מה טוב ליהודים, לא מאמינים? תשאלו את שרון, הוא בהחלט יודע מה טוב לנו, מוזר כיצד לא חשבנו על זה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חשוב מאוד להמשיך לשבת ברצועה
משה,
שדרות,
24/09/04 11:28
|
אנחנו יהודים גאים ואנחנו נשב ברצועת עזה ואם הם יהרגו בנו אנחנו נהרוג בהם ואז הם יהרגו בנו. זה חשוב. זו הצינות. זו תכלית קיומנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר ציני, נחש מי הבא שיחטוףפצמ
תם,
24/09/04 12:15
|
ניחשת נכון כי אתה חכם, הבא שיחטוף פצ''מרים תהיה אשקלון ולמה אשקלון? כי אנחנו לא צריכים את רצועת עזה ולמה לא צריכים את עזה? כי הסכם אוסלו כלומר הסכם הנאורים והחכמים חשב שלא יגיעו לאשקלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
המוסלמים הכובשים רוצחים יהודים
וזה תמיד היה כך,
מהתפרצות,
24/09/04 11:23
|
האיסלאם .
רצח של יהודים בידי מאמיני םמוסלמיים הוא תועפה מזרח תיכונית נפוצה ומוכרת ביותר בנוף המזרח התיכוני.
אני ציפית שהקמת מדינת ישראל תפטור את היהודים מהתופעה הזו א.
אבל היהיודים העדיפו של א לפטור את עצמם מהמוות על ידי מוסלמים.
הם העדיפו את המפלגות הפוסט ציוניות שמאלניות כליכוד וכעבודה.
על פני המפלגות הציוניות.
ובגלל זה הם משלמים.
רק חבל שהמחיר הוא גם על חשבוני ועל חשבון בני משפחתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עכשיו יתעוררו? אחרי 4458 פגז?
ל"ת
דוד,
מערה חוף יפו,
24/09/04 11:22
|
|
 |
23.
לכסח לכסח לכסח כל מה שזז
ל"ת
מכסחת,
דשא,
24/09/04 11:21
|
|
 |
22.
שרון תתפטר תעביר את השילטון
אא,
דרום,
24/09/04 11:17
|
למי שיש יותר בצים פחדן ומוג-לב לא האמנתי ששרון יתנהג כך לברוח? יש להחזיר להם ביותר כח רק כך הם ילמדו לא להפגיז
שרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תתעורר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הקם להורגך השקם להורגו!!
כל עוד אנו לא הורגים 10 , 20 במכה הם לא יפחדו
אבל עכשיו אנו הפחדנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפטר ואל תעביר שלטון לעודאי!
איש מהעם,
חולון,
24/09/04 14:24
|
|
 |
21.
אנו קוטפים את באושי ההתנתקות
ירון,
חיפה,
24/09/04 11:16
|
תנו לצה''ל לנצח, תפסיקו לכבול אותו! יש לחסל את הטרור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אתה ואביאקוודור אותו שכל
ל"ת
שיהיה,
24/09/04 13:18
|
|
 |
20.
בריחה קטלנית 2
יובל,
ארהב,
24/09/04 11:14
|
אחרי שניתן את אוצרות המדינה והערבים יבקשו!! עוד!!! רק אז נבין כמה מטומטמים היו אלו שרצו להחזיר את אדמות מדינת ישראל!!! ובחינם~צם קל וגמר חתימה טובה לכל בית ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מעריב מצנזר מכתבים?
יואש,
24/09/04 11:14
|
בושה וחרפה שאתם מצנזרים התקפות על מי שאשם(שרון) ומי שעובר לסדר היום כי הלוחמים והאזרחית שנרצחו אינם מרמת אביב והסביבה. שרון הביא עלינו האסון והשאננות בין חוות השיקמים לתל אביב יביאו עלינו את טילים לאשקלון אשדוד ובסופר של דבר גם לדרום וצפון תל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תגובה ביילינית טיפוסית
ימים נוראים,
24/09/04 11:09
|
בתגובה על רצח אזרחים המבא מגיב צהל הגיב במטחים לעבר שטחים פתוחים ... מדינת חלם! צריך להגיב על כל ירי מרגמות בירי מקביל ומסיבי לעבר ''אזרחים'' ערבושים. רק אם על כל הרוג שלנו יהיו 1000 מהצד השני הם יחשבו פעמיים. מימלא כל הערבושים מחבלים או סייענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
וואלה 2 אתה צודק
תמר,
ירושלים,
24/09/04 11:09
|
הדיבורים על בריחה מעזה מחזקים אותם ומוכיחים להם שבדרך זו הם יכולים לקפל אותנו עד שלא תישאר מדינה. תנחומים למשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אז איך אתה ישן ראש ממשלה שלי?
ל"ת
דין וחשבון,
24/09/04 11:09
|
|
 |
15.
עד מתי?(שאלה רטורית)
אבי דגן,
גליל תחתון,
24/09/04 11:03
|
חיסולים ממוקדים אולי מחסלים את ההנהגה, אך כמו כל עשבים שוטים לאחר ריסוס, לא עובר זמן רב עד שחדשים צומחים להם...
ובינתיים נהרגים כאן על האדמה הריבונית של מדינת ישראל אזרחים חפים מפשע. והכאב צורב... והדמעות זולגות...
מה הבעיה להפוך את שיטחי רצועת עזה הערבית למגרש כדור רגל אחד גדול??? אז יהרגו חפים מפשע ''שם'' ואינני גזעני, אני עדיין חי בתקוה שיש ''שם'' חפים מפשע - אבל עדיף שאלו יהרגו מאשר חפים מפשע ''כאן'' אחי ואחיותי תושבי ישראל... נידרשת פעולה צבאית נחרצת אחת ולתמיד פשוט הגענו למצב שבו זה או הם או אנו ושיהיו הם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הערבים ירו. אלוהים החליט שזה י
דוד.,
24/09/04 11:01
|
|
 |
13.
שרון תקשיב.
נסים גבאי,
נתניה,
24/09/04 10:59
|
אני בעד היציאה מעזה. זו לא נסיגה. זה היה ברור עוד אחרי ימית... אבל מה שאתה עושה בענייני בטחון, ראוי להעמידך לדין !! על מה? כאשר נפל קאסאם ראשון בישראל, היה צריך להחזיר לאותו אזור, כמו שצבא כמו צה''ל יודע. כאשר ירו מתחום העיר עזה וסביבותיה, ידענו בדיוק מהיכן הירי - ואפילו תמונות יש לנו. אבל שתקת. הראית חולשה של מדינה. הראית אטימות של ממשלה לאזרחיה. כעת נפל הקאסאם על צעירה - והרג אותה. גם קודם לכן נהרג ילד ליד הגן... אז מה התשובה של מדינה נאורה? לקוות שהקאסאם הבא יפול ב''שטח פתוח'' ואז ''לא נורא''?! אתה אשם שרון. אשם, כמו ביתר האשמות שלא מוצו נגדך. אתה מעליב אותי בפני העולם, שאתה ראש הממשלה העלוב ביותר שהומלך עליי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהפה
אלברט,
24/09/04 13:45
|
יש להדיח את שרון מיד ולהעמידו לדין על גניבת קולות והפקרת בטחון ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן לצאת מעזה לא לצאת מגוש קטיף
עמוס,
ת''א,
24/09/04 13:34
|
ומשאר הישובים היהודיים כמו גם מן הקיבוצים שבסביבה. מסכים לכל מילה בעיקר לעליבותו של ראש הממשלה ולהחלטותיו ההזויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ישראל דואגת לאויביה יותר מאשר
אזרח מדינת חלם,
שייח מוניס,
24/09/04 10:59
|
לאזרחיה ולחייליה. זאת התוצאה של ההפסד הצבאי המחפיר ביותר בתולדות העידן המודרני, תבוסה צבאית צורבת שנחל הגנרל שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
גם דיבורים יכולים להרוג!
ישראל מתוני,
תל הביב,
24/09/04 10:56
|
גם דיבורים יכולים להרוג. גם הדיבורים על ההיתנתקות יכולים להרוג! אוופס. להרוג? -- לרצוח!! (כי למדבר יש ידיעה מלאה שזה מה שהם יגרמו!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק. בלי משפט זה לא יגמר
ל"ת
שופטת צדק,
תל אביב,
24/09/04 14:30
|
|
 |
10.
לבדוק תיק הרפואי של ראש הממשלה
אבישי,
רעננה,
24/09/04 10:55
|
הציבור זכאי לדעת מה מצבו הבריאותי וכיצד משפיעות התרופות אשר נוטל בגילו ובמשקלו. בכל מדינה מערבית מקובל לחשוף את מצבו הרפואי של בעלי התפקידים במדינה העשויים לחרוץ את גורל תושביהם. אצלנו הדבר נחשב משום מה לסוד מדינה. נוכח ההחלטות התמוהות שקיבל לאחרונה (טננבאום, התנתקות) ראוי לפרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היום הסוד השמור במדינה.
יודע סוד,
הרצליה,
24/09/04 14:22
|
האיש עבר ארוע. הוא מקבל תרופות שפגעו במוח. התרופות שטפו החוצה את כל קליפת המוח האחראית על כושר השיפוט וראיית האמת.
ישמור אתנו האל מהיצור שנוצר כתוצאה מהטעות בטיפול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בכל מילה!!
מיכל,
מרכז,
24/09/04 13:27
|
מי ששמע את הראינות איתו לאחרונה, מבין מייד שהבנאדם לא בסדר. ובטח לא בכושר להנהיג מדינה. המלך ערום וסנילי, ועומד להרוס חבל ארץ שלם מהמדינה סתם כך. וזאת לא רק בעייה של המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בגלל הגיל, המשקל או
Yossi V,
24/09/04 13:42
|
התרופות. מאז שהיה צעיר ובמשך כל חייו הצטיין שרון במעשים אכזריים של חוסר אחריות. המשקל, זה רק האלמנט החיצוני של אי הנורמאליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ההתאבדות האידיאולוגית
דניאל,
מרכז,
24/09/04 10:51
|
כמה כואב הלב ! במקום לצאת משם ולהבין כי אין מה לחפש שם הרי שעושה רושם (אינני יודע מה מרגישים מרבית האנשים שם ולא המרעישים מביניהם) שמוכנים להמשיך לסכן את חייהם וחיי ילדיהם בשביל הזיות. רק משנעזוב שם יהיה לנו היתר מוסרי להיכנס בהם ללא רחם אם יעיזו להפר את שלוותנו-תנו סיכוי לפינוי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היתר מוסרי היה לנו לאחר אוסלו
עמוס,
ת''א,
24/09/04 13:42
|
ומה עשינו לאחר שנתנו להם רובים וערים. הם טבחו בנו רצחו למעלה מאלף יהודיים ואנחנו מייללים ונותנים להם ישובים יהודים כפרס. הם טובחים בנו ואנחנו בורחים ומטרנספרים את עצמנו. אז מספיק לדבר על: ''נכנס בהם ללא רחם'' אם יעזו. נכנס בהם עתה ללא רחם כדי שלא נאלץ לרחם על עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להכנס בהם לא ניתן ללא יציאה
דניאל,
מרכז,
24/09/04 16:29
|
כל עוד אנחנו שם אנחנו כובש. ברגע שנצא הרי שאם יהיו פעולות איבה הן כנגד מדינה שכנה. שלא כמו שאנחנו נוהגים עם לבנון- גם אם לעיתים תגובותינו עושות שכל- אם לאחר שנעזוב הם ימשיכו הרי שיש לנו את כל הצידוק לעשות את מה שעדיין לא עשינו עד כה-אם כך נחליט,וכך נבצע -ובמקרה זה ללא התחשבות בדעות העולם-הם יחדלו משום שעלינו לגרום להם לשלם מחיר כזה. א ב ל - רק אחרי שנפנה משום שאז לא תהיה ל ה ם שום הצדקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תמשיכו עם היד הרכה וההומנית
ירון,
ישראל-חיריה.,
24/09/04 10:51
|
וזה מה שנקבל מארגוני הטרור. עד שלא תהיה מכה אמיתית וניצחת שמשמעותה הפגזה מאסיבית של כל מקום ירי הרי מה שנקבל זה התקפות כאלו. מה הערבים מבינים זה רק כוח. לצערנו והלוואי שזה היה אחרת. נתנתק ונקבל התחמשות של הצד השני שלא נדע איך לצאת מזה. התנתקות צריכה להיות אך בשום פנים ואופן לא חד צדדית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
The Eve of Yom Kippour
Bruno,
Paris,
24/09/04 10:49
|
She is dead the Eve of Yom Kippour.... it's a very very sad news. God bless her
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מנהיגות אימפוטנטית!
ל"ת
אבי,
ר''ג,
24/09/04 10:34
|
|
 |
5.
לא מתרגשים זה לא בתל-אביב
איציק,
24/09/04 10:29
|
מה היה קורה אם חוות השיקמים יתה בטווח. האם גם אז היו חוגגים וצמים בשקט ביום הכיפורים ומבקשים סליחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מדינה משותקת
ימני שפוי,
טוקיו,
24/09/04 10:20
|
פיגוע בגבעה הצרפתית, קסאמים על שדרות, רצח חיילים במורג, כמעט פיגוע בעפולה, מרגמות על נוה דקלים ואצלנו?? דממת אלחוט. הלו זה מלחמה תתעוררו כבר ותתחילו להלחם. איזו מדינה היתה מרשה מן קטל כזה בלי לעשות כלום אבל באמת כלום?? מה קורה פה? איפה ההרתעה? איפה העין תחת עין? אחים, שריפה בעיירה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימני שפוי - צודק 100% !!!!!!
ל"ת
שפוייה,
24/09/04 17:41
|
|
 |
אולי תזרוק על האויב קצת סושי?
החייל שוויק,
big in japan,
24/09/04 11:58
|
|
 |
אל תקרא לי אחי
איש,
24/09/04 11:57
|
...ואל תז#@ן את אחותי...
לך לאכול סושי במקום לקשקש באתרי אינטרנט.
באמת חוכמה גדולה לצעוק ''צאו להילחם'' ולשבת בטוקיו על הר של סושי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תוצאות דיבורים על בריחה
בנצי-א,
24/09/04 10:13
|
ערבים שונאים חלשים עובדה אחרי חיסול יאסין ישבו בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
רפואה שלמה
שרית,
מרכז,
24/09/04 10:03
|
שהקב'ה ישמע תפילותינו בערב יום כיפור וישלח רפואה שלמה לחולי עמו. בזכות האנשים שגרים במקומות המסוכנים האלו, אנו יכולים לחיות פה, בארץ ישראל. רפואה שלמה לפצועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים לא מקשיב למטורפים
יוסי,
24/09/04 14:17
|
בשבילך, זה ביזבוז זמן ללכת לבית הכנסת היום. אם את עוברת את השנה הקרובה אז זה בפלוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלוהים יעזור
רחל,
ירושלים,
24/09/04 11:15
|
|
 |
ויוציאנו
אפי,
לוד,
24/09/04 12:07
|
גם מתל אביב חיפה לוד רמלה וכוו גם שם נרצחים יהודים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קב''ה? מקסימום קב''ן!
משה,
ירושלים,
24/09/04 10:55
|
דווקא היום ביום כיפור, צריכים כל המתנחלים לבקש סליחה מעם ישראל על חיי ילדינו שאבדו ללא שוב, על הנזק התדמיתי בעולם ועל שאר הרוע שהם יוצרים במו ידיהם.
כשנהרגים מתנחלים בהתנחלויות, זה אמנם עצוב, אבל לא ממש מפתיע. מי שמשחק באש, סופו שיכווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שלא יגורו שם
GNHR,
24/09/04 10:02
|
שיקחו את הרגליים וילכו לפני שהם יצטרכו להסתלק בלי רגליים ובאמת אין לי רחמים על מתנחל או מתנחלת שנהרג או נהרגת נפצע נפצעת יש לי רחמים על החיילים שצריכים להיות שם בלי שום סיבה ויש לי רחמים על הילדים האלו שיש להם הורים פנטים ומקריבים את הילדים שלהם בגלל פנטיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן זונה
ל"ת
שר,
דרום,
24/09/04 15:22
|
|
 |
אתה פשוט חלאה
רן,
24/09/04 12:52
|
|
 |
אסור לסגת
לוחם,
מרכז,
24/09/04 12:35
|
אם תסוג משם הם יבינו זאת ככניעה וימשיכו לשחוק בנו עד שאתה תאלץ לעזוב את ביתך שבוודאי יושב על אדמות ישוב ערבי מלפני 1948 - כדאי שתבדוק ההיסטוריה של ביתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מס'1 שלא ירבו כמותך....
אתי,
24/09/04 12:24
|
ועל ילד מתנחל שנהרג אתה מרחם?? או שכל מי שגר שם מקוטלג כמתנחל ומימלא אתה לא מרחם. אז יש לי בשורות בשבילך אנחנו לא צריכים את הרחמים שלך, שאם אין לך רחמים על דם יהןדי שנשפך ולא משנה מהי דעתו הפוליטית הרי שאצלך פה הבעיה לא אצלנו. ועוד דבר בזה שאנחנו גרים שם הדם שלך מוגן אך כאשר ואם נפונה כדאי שתתחיל לדאוג....כי שלום עם רוצחים לא יהיה , ההגיון והמציאות מראים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|