 |
55.
איפה המשטרה????????????????
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
30/09/04 18:43
|
|
 |
54.
ראש המועצה כבר התנתק
איפה אבנר שמעונ,
26/09/04 06:16
|
סימו לב אבנר שמעוני ראש גוש קטיף כמעט לא נשמע! אולי גם הוא הבין שהוא הורג את ילדינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אביטל גבע מת על שרון.
סימה,
25/09/04 22:39
|
ולמה זה שמולאני שאירגן הפגנות נגד שרון ויצא עם שלטים שרון רוצח.ופתאום הוא מת על האיש שרק אתמול הוא היה מוגכן ךראות אותו במעצר. הוא כותב ישי ללכתעם האיש שנטש את החלום ששרון מציע נוסחה מאוד ריאלית. והוא איש השמאל יבחר ליכוד רק ששרון יסיים את ההתנתקות לחברי המרכז תתחילו להיות מודאגים כבר עכשוי כי יבוא ללכוד אנשים לא מין המנין.ז-ה-ר-ו-ת הוא ייחסל את הליכוד יחד עם עומרי והשמאל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תמה (51), כשאתם תנצחו
רישעות שאין בה,
מתום - תמה.,
25/09/04 21:52
|
הערבים המסכנים יתיישבו בבתים צמודי הקרקע עם הבריכות הפרטיות בכפר שמריהו. וזה יהיה נורא נחמד. סוף סוף יזכו העמלים הערבים לשלוט על מאת אחוזי אדמות המזרח התיכון! ואת תביטי עליהם מלמטה, מן הגיהינום ותשאבי נחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
המתנחלים אשמים. בהתעקשותם
תמה,
25/09/04 20:15
|
מחבלי החמאס הם שרצחו את הצעירה הירושלמית בגוש קטיף. המתנחלים הם שגרמו למותה בהתעקשותם להשאר שם, בבתיהם צמודי הקרקע ובשדותיהם וחממותיהם הנרחבים המשתרעים רק מאה מטר מחן יונס הצפופה והבנויה לגובה. מאז שהחליטה ממשלת ישראל על התנתקות מהרצועה והחלה לשלם פיצויים לנוטשים כל חלל נוסף חייל או אזרח הוא קורבן עולה על מזבח השקר של ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה תגידי בעתיד
!,
27/09/04 11:20
|
האם כך תאמרי בעתיד כאשר ממשלות ישראל ימשיכו בטירופן ויחליטו על התנתקות מארץ ישראל וחזרה לאוושויץ ? מה תגידי עם יהיה פיגוע לא ע''נ בב''ש או י-ם? האם תגידי כך ''אזרחי ישראל אשמים. בהתעקשותם מחבלי החמאס הם שרצחו את התושבים/שוטרי מג''ב בב''ש/י-ם. האזרחים הם שגרמו למותם בהתעקשותם להשאר שם, בבתיהם בניניהם מפעליהם ושטחיהם המשתרעים רק מרחק הליכה/נסיעה מערים ערביות צפופות.. מאז שהחליטה ממשלת ישראל על התנתקות מארץ ישראל והחלה לשלם פיצויים לנוטשים כל חלל נוסף חייל או אזרח הוא קורבן עולה על מזבח השקר של היישובים הישראלים.'' ?
@די לדמגוגיה@
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אתה לא נורמלי!!!
שמיל,
25/09/04 19:57
|
דובר נכבד! אתה פשוט לא נורמלי. אתה צריך טיפול אצל מומחה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בהארץ ותבינו את הפתולוגיה של
תקראו את לינור,
25/09/04 19:43
|
|
 |
48.
הבראת המדינה.שלבים;
יוסף,
חו''ל,
25/09/04 19:42
|
1.נצא מהשטחים.נפסיק חיות כעם שכובש ושולט בעם אחר. וזו לא סתם אמירה שמאלנית זו האמת וגם המתנחלים יודעים את זה.הם רואים וחיים את זה יום יום. 2.נתחיל להבריא את החברה שלנו. נביא לשלום בתוך עצמנו כעם.
בתור התחלה זה יהיה ממש טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''בתור התחלה זה יהיה ממש טוב...
!,
27/09/04 11:22
|
האומנם? התחלה של מה? של חיסול מדינת ישראל? או שמא בשם קצת יותר יפה ''תוכנית ההתנקות לאוושויץ''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
זה רצח. הבנת. רצח
ל"ת
זה לא אירוע,
25/09/04 19:41
|
|
 |
46.
להתנתק משדרות עכשו!
ל"ת
עוזי,
25/09/04 19:29
|
|
 |
45.
לפנות ומיד
חיים מוסקוביץ,
חדרה,
25/09/04 18:10
|
לפנות את כל האזרחים הישראלים מגוש קטיף ולקסח את הפלסטינאים עד שתהיה שם אדמה חרוכה או עד שהם יזחלו על האדמה ויתחננו להשיג הסדר דו צדדי.כל עוד שהאזרחים שלנו שם ,אין לנו שום סיכוי לדגדג אותם אפילו והם צוחקים עלינו בפרצוף. מיד וללא שום עיכובים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ערן מטיל האימה
היזהרו מערן!,
גוש קטיף,
25/09/04 17:55
|
ערן שטרנברג הוא דובר צעיר וחסר נסיון שמטיל את אימתו על תושבי הגוש הבחור מאיים על תושבים תושבי הגוש שהעזו לומר שהם בעד ההתנתנקות זכו לידו הקשה של הדובר שגם הוא כך אומרים כבר שהוא שכר עו'ד מה שנקרא דואג לישבנו בלבד בני ישראל התעוררו הערן הזה עוד ישלח את בניכם למות בשבילו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם לשון הרע ושנאת חינם
תושבת,
שומרון,
25/09/04 19:48
|
ערן, המשך בתפקידך ובמסירתך למען עמ''י ולמען גוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
טלידור תל אביב, אבנר 25
Avi Ecuador,
25/09/04 15:34
|
מתמיהה היום כל כך הרבה אנשים בחלם שהפכו אותם לעם הארץ רואים בחול שכותבים עליו סלעים. מאנינים ללוקשים של משיחי השקר ל''שלום'' ורשעים אויבים שרוצים להשמיד את ישראל כאשר אין שום דבר שמוכיח את רצונם האמיתי לשלום או שהם חברה שאפשר להאמין בהם, אז כל מילה ב''סלע''; בחול. אם תעשי תרגיל מחשבתי קטן ותשתדלי להפעיל את התאים הרדומים במוח שלך ושל דוממיך, תכניסי לתגובה (הבחור שחיזקת את עמדתו) את המילה ארצות הברית במקום שטחים ואת המילה ישראל במקום תל אביב תקבלי הגיון חדש שהוא לוגי ואולי נכון שמסביר שמסוכן לחיות בישראל ותוכלו לפתח זאת ולהמשיך שבעצם גם מסוכן להיות יהודי ועלינו להתאסלם או להתנצר... תגובה תבוסתנית ועמים לא שורדים עם מנטליות כזאת שמשרישה. פשוט הגיון ''בריא'' לחידלון של הבחור שלא מבין איך עם שורד, לא אומר שהוא משקר, אומר שהאבולוציה פשוט מנטרלת אותו, משמידה אותו בדרכה מכיוון שאופי הטבע והאדם הוא כזה לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הימין מפחיד ומאיים
אפי,
25/09/04 15:19
|
כי הם אנשים כאלה: חסרי חמלה, בוטים, רואי שחורות ופחדנים. אין להם חמלה לא כלפי הפלשתינאים ולא כלפי בני עמם. כאלו הם.
הנסיגה, עם כל סיכוניה, היא עוד צעד לקראת הפסקת הכיבוש על עם אחר ולקראת פתרון יותר מהותי של הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומפיעילי ''התותח הקדוש''
!,
27/09/04 11:25
|
היו מלאי חמלה על יושבי ''אלטלנה''? או שמא מפעילי ''התותח הקדוש'' היו ימניים קיצוניים? ולהזכירך ''המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר אל רחמנים''... ודי לחכימא ברמיזא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אולי לצאת גם משדרות? או מבאר-
ל"ת
שבע, או מעפולה?,
25/09/04 14:53
|
|
 |
40.
מתנחלים, יומכם מתקרב
אבי,
25/09/04 14:38
|
עוד מעט יפנו אתכם, אם כי אני בכלל הייתי מפנה את הצבא ומשאיר אתכם שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כשיורים עליך.....
פ.ח,
25/09/04 12:11
|
כשיורים עליך אתה לא מתפנה.......... אתה צריך ליהיות מפנה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני בעד פינוי.......
פ.ח,
25/09/04 12:09
|
כן,אני בעד''פינוי''הפלסטינים מהרצועה!!! עד אז( כנראה) לא תופפסק שפיכת דם יהודים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הא הא הא, ה ,ה ,ה , איפה המלח?
ל"ת
אריק בולס עיזים,
חוות השודדים,
25/09/04 10:45
|
|
 |
36.
ל''שלום אחר כך''
שמאל לוחם,
אלי סיני,
25/09/04 03:59
|
לא נפנה למנהלת כי היא מנהלת הגזלה והעושק
וששלום עכשיו היו בשלטון יחד עם העבודה - למה נשארתם ברצועה ?
אני רוצה בית חלופי לא רוצה כסף . נראה אם זה יהיה יותר זול למנהלת הגזל של יונתן בשיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
דם יהודים-עד מתי
אברהם,
25/09/04 00:48
|
שרון נבחר כחוק.הוא זה שעזר לכם להתנחל אבל אתם לא השכלתם להבין שאתם נטע זר.התיישבתם בתוך עם אחר ובעזרת הצבא שהיה עבורכם לחיץ.רה''מ הגיע למסקנה למען עתיד מדינת ישראל והדמוקרטיה שצריך לאפשר לפליסטינאים להקים לעצמם -מדינה.טוב עכשו ויפה שעה/שנה אחת קודם.עם כל הצער והכאב ועם כל הסבל שהיה מנת חלקכם,אף אחד לא רואה שהטרור ינצח-כמו שישראל יצאה מלבנון והיה שקט בגבול הצפון.במלחמה הזאת כולם מפסידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטוח?
!,
27/09/04 11:30
|
אתה בטוח שלא נפסיד שום דבר אם נסוג מגוש קטיף? אתה חושב שהערבים שיהיו בטווח של קסאם מאשקלון לא ינצלו את זה? או שאתה חושב שהם מוסריים כ''כ שהם לא יפגיזו את אשקלון שלהזכירך באשקלון נמצא מקום אסטרטגי ממעלה ראשונה - תחנת הכוח! אתה יודע איזה אסון יהיה אם וכאשר ינחת קסאם על תחנת הכח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
BLOOOOOOD
Limon Humtsat,
24/09/04 22:24
|
God save the Mitnachalim that never use the blood of the victims to promote thier propoganda !
God save the Mitnachalim and let our soldiers go back home
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
the magority wants to leave
yoavi,
24/09/04 18:58
|
|
 |
32.
לערן שטרנברג
יהודה,
24/09/04 18:04
|
ערב יום הכיפורים רק אלוהים יכול לסלוח לאדם שאומר דברי הסתה והתרסה כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערן הוא סתם בריון
שמאל לוחם,
אלי סיני,
25/09/04 04:02
|
לא יעזור לו כלום הוא יתפנה כמו כולם
כראב אותו מוותר על 20 אלף הדולרים שיורידו למתנחלים המתנגדים לפינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעם הארץ
Avi Ecuador,
25/09/04 23:07
|
אתה ''חכם'' שמזכיר לי סיפור Avi Ecuador, 24/09/04 13:54 שסיפרתי (מקורי, תוכל לצטט אותי בעתיד). מדובר בבחור ''חכם'' כמוך שקוטעים לו את היד והוא צוחק, קוטעים לו את הרגל והוא מתגלגל מצחוק... קורטים לו את ראשו והוא מחייך צוחק ואומר; ראו הגוף הזה נשאר בלי ראש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לוגיקה לעומת אמוציה
ירקושלמי אדום,
24/09/04 18:01
|
למתנחלים באשר הם,הלוואי וההגיון היה מנחה אתכם, חבורת קיצוניים ,שהרגש מכתיב לכם את המהלכים ,מה אתם רוצים,חוץ מהרס מוות ושכול??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בית אבות
אלי,
24/09/04 17:42
|
|
 |
29.
The Queen
Meir,
Haifa,
24/09/04 16:45
|
רבני יש''ע ביקש מעם ישראל ''לנצל'' את תפילות יום כיפור כדי להביא לביטול תוכנית ההתנתקות. ''אנו מבקשים מעם ישראל ביום הקדוש שבו התפילות נשמעות, להתפלל בעד ביטול תוכניות ה'גזירה', הגורמות יום יום לרצח יהודים בארץ ישראל, ולהתפלל לשלומם של תושבי גוש-קטיף והיהודים בכל מקום'', אמרו הרבנים בהודעה שפרסמו. I would like to know how you guys will call the British Queen (she is the head of the Anglican Church) if she was blessing only her Christian Citizens and just forgetting the other – i.e. the Jewish. So all you clever one please answer.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לו ברק בשלטון
אילן,
נתניה,
24/09/04 16:15
|
לו ברק היה בשלטון מזמן לא הייו בעזה והגדר ההפרדה היתה מוקמת כבר לפני שלוש שנים . זוהי התוצאה כאשר יש לנו ראש ממלה שמפחד מהצל של עצמו . במקום לקחת מנהיגות ולבצע אנחנו כל השמן שומעים כמה הוא ''נחוש'' . אם זה לא היה עצוב אפשר היה להתפקע מצחוק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אריק מכרתה את הבית
דבורה,
24/09/04 16:12
|
|
 |
26.
יורים לעצמם ברגליים
ג'ו סבבה,
יבנה,
24/09/04 16:01
|
מי שמאיים במלחמת אחים יורה לעצמו ברגלים. חלקי לא יהיה אתו. מבחינתי זה בדיוק כמו לזרוק את תעודת הזהות הישראלית לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מכתב למי שחי מתחת לפצמ''ר וקסאם
אבנר,
24/09/04 15:44
|
שלום לכם! שבעברית התפתח ניב חדש ושמו ''דמגוגית''! דמגוגית זו שפה שמטרתה לאפשר למשתמש בה לתת תשובות מהירות שלא מצריכות שום מחשבה ואני אסביר. כשאני טוען שאתם מסכנים את חייכם במגורים ליד שכניכם המחבלים אתם עונים לי בדמגוגית ''כן אבל גם בת''א מתפוצצים אוטובוסים...'' אז תרשו לי להבהיר משהו, זה נכון שגם בת''א מתפוצצים אוטובוסים אבל בת''א מתפוצץ אוטובוס אחת ל...שבוע בואו נגזים פי ארבע. אצלכם נופל קסאם או פצמ''ר אחת ל...יומיים בואו נגזים לטובה, כלומר הסבירות שתל אביבי ייפגע, נמוכה ב 75% (כשהגזמנו לרעתו ולטובתכם) מאשר לו היה עובר לגור בגוש קטיף. אתם תמהרו לענות לי בדמגוגית ש''אתם שומרים על התל אביבי בעצם מגוריכם בגוש, בהתנחלויות, בחברון... תרשו לי להבהיר גם עובדה מוטעיית זו. אתם לא מגינים עלי, אתם פוגעים בי: 1) המצאותכם שם לא מפריעה לפלשתינאים לפוצץ אוטובוסים בתל אביב, או לעיראקים לירות סקאדים על רמת גן. 2) המצאותכם שם מרתקת אליכם כוחות של צבא שצריכים להגן עליכם, במקום להלחם בטרור או להתאמן או סתם לא להיות במילואים. 3)הגנה על חיי השיגרה שלכם חושפת את אותם חיילים לסכנה גדולה בהרבה מזו הכרוכה בפעילות צבאית רגילה, לדוגמה, ההתקפה שכוונה כנגד אותם חילים שכל בוקר חייבים לפתוח ציר בשעה קבועה כדי שילדיכם יוכלו לנסוע לבתי הספר. הטבות המס מהם אתם נהנים כישוב עימות באות על חשבוני וכך גם הפיצויים הכספיים שמשלם לכם מס רכוש על כל נזק לרכוש, והביטוח הלאומי על כל נזקי הגוף. מה יש לכם שם בגוש קטיף בצד הזכות? נוף יפה? יש בעוד הרבה מקומות. נולדתם שם? רוב אזרחי המדינה הזו לא נולדו במקום שבו הם חיים היום. זכות אבות? רצועת עזה לא הייתה חלק מההבטחה האלוהית ועוד בימי שמשון חיו שם פלשתים. איכות חיים? איזו איכות ואילו חיים? הסיבה היחידה שמחזיקה אתכם שם היא דווקא!!! אנחנו נראה להם!!! אם זו סיבה מספקת בשביל לסכן את חייכם, וגרוע מכך את חיי ילדיכם שלא קיבלו את ההחלטה באופן רציונלי, אז אתם לא טובים בהרבה מאותה שהידישע מאמע בסוכת האבלים שלה שגאה על זה שבנה נהרג ע''י צה''ל ומקווה שגם אחיו יילך בדרכו. גם אתם וגם היא גאים בעובדה שאתם וילדיכם מוכנים למות ולא לוותר על האדמה ה''קדושה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך -לפנות את שדרות!!!
!,
27/09/04 11:35
|
אני מבין שכיוונת את דבריך כלפי תושבי שדרות- הרי הם עונים מעולה על התיאור ''מי שחי מתחת לפצמ''ר וקסאם '' אי לכך ובהתאם לזאת: אנו מכריזים בזאת על '' תוכנית ההתנתקות משדרות''
ודי לחכימא ברמיזא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
טלידור,
תל אביב,
24/09/04 17:21
|
שמת מילים בפי ! לא יכלת לנסח טוב יותר. כמי שעשה שנים מילואים בגושי התיישבות שונים איני יכול שלא להסכים לכל מילה ומחלה. ישר כח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בבקשה לצאת מגזה.
החמאס,
Palestine,
24/09/04 15:16
|
בבקשה לצאת מעזה, אנחנו לא יכולים לחכות להתחיל להפגיז את באר–שבע, ולהמשיך לתל–אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן, שמענו אתכם...
מילואימניק קרבי,
24/09/04 19:32
|
אותם דברים שמענו לפני פינוי לבנון.. תסביר לי ואולי אשתכנע איך ומה תורם גוש קטיף לבטחון ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה חמאס
Avi Ecuador,
24/09/04 16:18
|
אנו מבינים ועוברים לאוסטרליה אירופה ארצות הברית ומדינות ערב. על החתום השמאל, עם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Ecuador , ל
David,
New York,
24/09/04 18:25
|
אוסטרליה אירופה ארצות הברית ומדינות ערב לא היו נותנות למצב כזה להמשיך, הם כבר מזמן היו פותרים את הבעיה, ראה עירק ואפגניסטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל זה יש לעבור דירה
Avi Ecuador,
24/09/04 18:38
|
ואני לתומי חשבתי שנדרוש סיפוח לארצות הברית ולהיות אזרחים אמריקאים. חתימה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אסור לחכות לסוף 2005-לצאת מיד!
ל"ת
רמי,
24/09/04 15:06
|
|
 |
22.
ישארו יהרגו, יצאו יהרגו,מה טוב
אזרחית,
24/09/04 15:04
|
פרופלורררררררררררים ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
shuvi = nut cases
ל"ת
mental,
24/09/04 14:48
|
|
 |
20.
ויתורים כואבים הבטיח שרון
לוי,
קו התפר,
24/09/04 14:45
|
לכל המתנפלים על שרון הוא הבטיח ויתורים כואבים וזה היה לפני שנבחר רובם לא האמינו לא ואני עד שלא הראה אותנו חוזרים מעזה עדיין לא מאמין ולענין מי שמשלה את עצמו שבגלל ההנתקות המצב מחמיר לא למד לקח מלבנון יש נקודה שהמצב בצד השני כל כך גרוע ששום דבר לא מכאיב ולא משפיע ואת הנקודה הזו עברנו לפישתניים אין מה להפסיד ולנו אין כמעט במה עוד לפגוע שהוא ישפר את המצב זה מה קרה בלבנון ברע שיצאנו והם החלו לשקם את עצמם רמת חייהם השתפרה והיוםכל פגיעה שם תכאיב מאד ולכן נשמר פחות או יותר מאזן הכאב והפחד ולכן ש המצב סביל אפילו שהחזבלה בחסות אירן מנסה לחמם הלבנונים יודעים את המחיר ויש להם היום מה להפסיד זה שלא למדנו את זה גם בשטחים זה חבל הפכנו את חייהם לבלתי נסבלים אפילו שהם גררו אותנו לזה כרגע אין להם מה להפסיד והפעלת כח ושאר אמצאים כבר לא משיגה תוצאה זה מעגל שחיבים לשבור אותו ומאחר שאנו בעלי הכוח בשטח זאת צריכה להיות היוזמה שלנו ההנתקות לכן היא הכוון הנכון שאמור להפוך את המצב לסביל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויתורים כואבים הבטיח שרון
בני,
מרכז,
24/09/04 16:07
|
|
 |
19.
לתשומת לב..
דוד צימרמן,
רעננה,
24/09/04 14:32
|
הפלסטינאים יורים על : שדרות+גוש קטיף. הם ל א יורים על חוותו של שרון. עובדה. לעניין צמצום חיכוך/צימצום טווחים: כך גם חשבו הצלבנים עד אשר ברחו חזרה לאירופה....( כאשר מתחילים לברוח,לא מפסיקים..). אני מהמר כי לפחות חלק מהתומכים הנלהבים בבריחה מ..( לא חשוב מאיפה,העיקר לברוח..) יש להם או הם בשקט בשקט פועלים לקבל דרכון של מדינה אירופאית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שישראל תאכל מה שהיא מבשלת
ערבי הגיוני,
24/09/04 14:28
|
הלכה שמה מתנחלים שלב אוכלוסיה ערבית שממש לא ''מתה'' עליהם כמו שמניפים דגל אדום מול שור ואחר כך הימנים מתבכיינים שאם יוציאו את המתנחבלים משם אז זה יראה כחולשה...השחצנות הישראלית לא יודעת גבולות אפילו כשזה מפיל אותה על הפנים...אבל תמשיכו, זה בידור מעולה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר לי מה הקשר?
הרצל ההוזה,
גליל עליון,
24/09/04 17:42
|
אני לא יודע איפה אתה גר, ערבי הגיוני, אבל אני גר בגליל העליון. גם כאן גרים אנשים בלב אוכלוסייה שממש לא ''מתה'' עליהם ובכל זאת כל היישובים הערביים שיושבים פה בלב אוכלוסייה יהודים, אינם סובלים מהתנכלויות של היהודים... שמא תסביר לי למה זה כן וזה לא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שישראל בישלה
Avi Ecuador,
24/09/04 15:17
|
על זה אין ויכוח. אין ספק שאם אתם היה לכם את הכוח לבשל אנו לא היינו פה. כנראה יש מה ללמוד ממכם ו''מנהיגנו'' הסתומים עוד רוצים לבשל אותנו היהודים. מזל שיש לנו את ערפאת שיהיה בריא. מי היה מציל אותנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ההתנתקות
חייל,
24/09/04 14:22
|
אין ספק ששרון אשם כי לפני ההתנתקות לא נורו מרגמות ולא היו פיגועים. לדעתי אין שום סיבה לפנות מתנחלים אנחנו צרכים להודיע איפה עוברים גבולות המדינה וכל אדם שרוצה להוציא אזרחות פלשתינאית מוזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
המתנחלים מביאים אסון אחרי אסון
אלעד,
מודיעין,
24/09/04 13:46
|
איזה אדם שפוי לא מבין שאין תוחלת בישיבה בעזה בתוך 1.5 מיליון עזתיים שונאים.
בשביל מה שפיכות הדמים והכסף ?
בשביל מה ההסתה נגד ראש ממשלה שלראשונה עושה משהו לטובת העם .
תצאן מזה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שיש לנו שפוי כמוך...
הרצל ההוזה,
גליל עליון,
24/09/04 17:39
|
שמא תספר לי - איזה אדם שפוי לא מבין שאין תוחלת בישיבה שישראל בתוך 26 מיליון ערבים ששונאים אותנו ולא רוצים בקיומנו? בשביל מה שפיכות הדם והכסף - הרבה יותר פשוט לעבור על גרין קארד ושלום על ישראל.... גמר חתימה טובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
צאו משם
הומלס,
24/09/04 13:43
|
מה עוד צריך לקרות? אתם רוצים להיות שהידים? ישכחו מכם בעוד חצי שנה ויזכרו שוב רק כדי להעביר את קבריכם לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
התומכים של רה''מ והפילוג.
יהודי מודאג,
24/09/04 13:40
|
תוכנית ההתנתקות של רה''מ אריאל שרון, שבנוסף על הקטל הרצחני שהרוצחים הערבים פלסטינאים זורעים בתוכינו, גם הביאה שותפים מוזרים לרה''מ, בדמות השמאל והאחרון שבהם יוסי ביילין שכמו עוף החול, קם כל פעם מחדש וזורע גם הוא את זרעי הפילוג. ואני שואל את רה''מ שרון, האם זוהי כוונתו מטרתו לפלג את העם הזה. ולמרות היות אריק שרון איש לא דתי ומאמין, לעניות דעתי יום הכיפורים הוא היום שבו אפשר וצריך לעשות חשבון נפש. ואם אנחנו יכולים לפני בורא העולם להודות בטעויותינו, יכול גם אריק שרון להודות בטעותו (על תוכנית ההתנתקות) ולחזור בו.גמר חתימה טובה לכל בית ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עזה שלנו לנצח
ל"ת
מנחם,
בגין,
24/09/04 13:29
|
|
 |
קצת היסטוריה
עמיק,
29/09/04 19:24
|
להזכיר לך שגם בגין אמר שאין כמו רפיח ים והוא פינה את חבל ימית , אז אפשר גם לפנות את רצועת עזה זה לא הבטחת אבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כך אמר הימין גם לפני הנסיגה מ
ישראל ישראלי,
מדינת ישראל,
24/09/04 13:10
|
לפני הנסיגה מלבנון הימין הזהיר מכל הרמקולים במדינה שהחיזבללה יפציץ יום ולילה את צפון הארץ - היום הצפון פורח כמו שלא פרח מעולם, אי אפשר להשיג צימר בצפון, ומחירי הדירות בקרית שמונה הכפילו את מחירן !!!
לפני סגירת הסכם השלום עם מצרים לא אשכח את רוה''מ יצחק שמיר ואת גאולה כהן שזעקו כי אם ניסוג מטאבה המחבלים בחסות המצרים ימטירו קטיושות על...אילת. מתי אנשי הימין נסעו לאחרונה לאילת או לטאבה ולסיני לראות מאיפה יורים את הקטיושות? כך בדיוק הם מפחידים אותנו עם הקטיושות מגוש קטיף. אז אנשי הימין, אנו שמים על כולכם קצוץ, ונעשה ככל יכולתנו להעיף אתכם משם, תשמחו שכל אחד מכם יקבל מינימום חצי מיליון $$$ פיצויים - ועופו לנו מהעיניים, עם הכסף שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל שהימין או השמאל אמר
Avi Ecuador,
25/09/04 15:15
|
נכון ואפשר למצוא הוכחות לרוב לדוגמא על מזרח תיכון חדש ועל ערפאת נושא פרס נובל ל''שלום'' ואשלח לך דוגמא קטנה. בכל מקרה תתחיל ב''אני'' ותראה שאפילו מה שאתה אומר או עושה לא תמיד נכון ואז תהיה אולי בדרך הנכונה להבנה... דוגמא לשמאל וליהירות ולשחצנות ולאי ראיה נכונה, עותק: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11 ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה.... בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות,
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/734/024.html קטע פתיחה ממאמר של חיים משגב חשוב לדעת עם מי, יש לנו עסק, 09/06/04 15:49 שרת הזהיר משמעון פרס משה שרת, ראש הממשלה השני של מדינת ישראל ושר החוץ בממשלת דוד בן-גוריון, כבר אמר את זה לפני הרבה שנים: 'אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל', אמר המנהיג הציוני הוותיק, מאבותיה של המדינה היהודית. גם גולדה מאיר לא חסכה משמעון פרס את שבט לשונה. 'התניתי את השתתפותי בממשלה בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה', אמרה מי שעמדה כצוק איתן בעת שמשה דיין וכמה מחבריו הגנרלים קרסו במהלך מלחמת יום הכיפורים, שאליה הם הובילו באיוולתם כי רבה. אבל מי שהגדיל מכולם להבין את טיבו של שמעון פרס היה יצחק רבין, שהכתיר את שר הביטחון בממשלתו הראשונה, בשנות ה-70', בתואר חתרן בלתי נלאה. 'לא חשבתי ששמעון פרס מתאים לתפקיד שר הביטחון, משום שהוא מעולם לא שירת בצה'ל. קיבלתי אותו לתפקיד בלב כבד. זו היתה טעות. ידעתי שאצטער עליה ואשלם את מלוא המחיר', אמר מי שנגרר אחר תעתועיו של שמעון פרס בשנות ה-90', והלך אחריו למהלך מדיני שכבר גרם למאות הרוגים, לעשרות אלפי פצועים ונכים, והביא שכול ויתמות על אלפים רבים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי ,השאלה היא ...
רפול,
25/09/04 16:38
|
מה קשור מחט לתחת?
מה הקשר בין הציטטות שלך לדברים שנאמרו?
אצלנןו אומרים,אם אין לך מה לומר עדיף שתשתוק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמא לשמאל
Avi Ecuador,
25/09/04 17:58
|
שמאפשר לעמו ולאחרים לראות רק את שהם מוכנים לראות ואת שמוכיח את תורתם, עותק שכנראה קלסי ורלוונטי ושוב הקדשה לעובדי כת דת עגל הזהב (אל תאכל את הלב, תפנים): מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ''חכם'' כמוך לא הבין
Avi Ecuador,
25/09/04 17:11
|
|
 |
אתה צודק ,והעובדות נכונות
זכרוני,
24/09/04 14:59
|
נכון מאד .גאולה ,וגם שמיר . הלך המחשבה הזה ,של מנהיגי ואנשי ימין ,להתנגד לכל נסיגה ,חוזר על עצמו בכל נסיגה .הפעולה היחידה ,שיוצאת מכל התנגדותם ,היא רק התשה של הצבא ורמיסת החוק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רואה רק מה שנוח לך.
הימין,
הצודק,
24/09/04 14:20
|
הימין אמר ''על תתנו להם רובים'' כי הנשק הזה יופנה נגדינו - וצדק. הימין אמר שמהרצועה יפלו קטיושות על אשקלון והמצב היום עם הקאסמים מאוד קרוב. הימין אמר ששתחי הרש''פ יהפכו לערי מקלט לטרור וצדק. הימין אמר שערפאת הוא טרוריסט ושאסור לדבר איתו וצדק. בדוגמאות אותם הזכרת על ה''שלום'' עם מצריים - האם מוכר לך מקום הניקרא ''ציר פילדלפי'' ולגבי הנסיגה מלבנון - 3 חיילים נחטפו ונהרגו, מחבלים חצו את הגדר עם סולם והרגו חפים מפשע ושני חיילים נורו ונהרגו בעת שתיקנו אנטנה לפני כחודש. בקיצור - שום דבר טוב לא יוצא מהבריחות והנסיגות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה צריך שם אזרחים?
אפי,
25/09/04 15:17
|
משום מה נדמה כאילו הימין מתנגד תמיד לכל נסיגה בלי באמת לבחון את הסיכון. וכאן נוספת שאלה - רטורית - למה צריך שם אזרחים? והדבר החשוב ביותר - הנסיגה, עם כל סיכוניה, היא עוד צעד לקראת הפסקת הכיבוש על עם אחר ולקראת פתרון יותר מהותי של הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין ה''צודק'', הא?
ברק,
קו התפר,
24/09/04 14:47
|
מרגע שנתנו לפלשתינאים את הזכות לשאת נשק, הם השתמשו בו במטרה לבסס שליטתם ברשות. לא פעם אף עשו שימוש בנשק כנגד אחיהם מהארגונים הרדיקלים יותר. לאחר שישראל הפרה את ההסכם ולא השלימה את שלושת הפעימות בתוך 5 שנים, ככתוב בהסכם, הפכה הרשות לשק החבטות של ממשלת ישראל כל אימת שארגוני הסירוב ביקשו להבהיר לישראל שהבטחות... צריך לקיים. במצב כזה, פעולה של הרשות כנגד הארגונים הינה בגידה במטרה הלאומית הפלשתינאים. פעולה נגד ישראל, הינה לגיטימית לאור ההפרה הבוטה של ישראל בראשות נתניהו ומאוחר יותר ברק. 3 חיילים נחטפו בלבנון משטח לבנוני אשר נכבש במהלך מלחמתי מסורייה. העובדה שהוא נכבש מסורייה לא הופך אותו לשטח פחות לבנוני. לכן, החטיפה הינה לגיטימית לחלוטין!!! הצפייה שהמצרים יעשו בשבילך את העבודה השחורה היא כמעט כמו שאנחנו נשלח חיילים להתערב במלחמת האזרחים בסודן. זה לא יקרה. החיילים שתיקנו את האנטנה אשמים לא בגלל שהם טכנאים אלא בגלל שהצבא שלהם ביצע חיסול חשבונות מוקדם יותר באותו יום, והיה ברור שתגובה בו תבוא. תפסיק... תצא מהמסגור של ''אנחנו צודקים''. זה מגוחך. הצדק היחיד שלנו הוא זכותינו לחיות במדינה חופשית בארצנו. אין צדק בשליטה על עם אחר, ובזבוז של 60 מליארד דולר על שטחים לא לנו. מי יתן וכוחות הברית יתפשו את השליטה על איו''ש ולא יותירו ברירה לממשלת ישראל אלא לצאת משם כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החזרת גוש קטיף לבעליו-פלשתין.
ניצן א.,
תל-אביב.,
25/09/04 07:13
|
תגובה לרועי י-ם: כל מה שאתה וחבריך הנלוזים - הסהרורים והמשיחיים יודעים זה להשתמש בקללות ובנאצות ובגידופים כלפי אלה המתנגדים לדעותיכם. תקותי, לעומתך, היא שחזונך המופרך, על גוש קטיף משגשג לא יתגשם ושחבל ארץ כבוש זה יחזור לבעליו החוקיים - קרי הפלשתינאים ואז ישוב וישגשג. ואשר לביטוי שלך ''חלאת המין האנושי'' - כך מתבטא יהודי מתפלל ומאמין - מי היה מאמין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארור אתה!!!**********
רועי,
י-ם,
24/09/04 13:45
|
בוא אני אגיד לך למה אני אתפלל ביום הכיפורים: שסוף סוף נזכה לראות בשנה הקרובה את מפלתם של כל שונאי ישראל מבית ומחוץ כולל חלאות המין האנושי מסוגך. מיותר לציין שביום הכיפורים תשס''ו גוש קטיף ימשיך לפרוח ולשגשג למרות כל אותם צוררים שקמים לכלותינו מזה אלפי שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה הקללה הזו?
ליאור,
25/09/04 15:13
|
קללה כזו חנונית כבר מזמן לא שמענו. זה בגלל שאתם חיים בסרט? ברכותיי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אל יהיה דמו בראשכם.
לייב,
מול עזה,
24/09/04 13:09
|
חיים ומוות ביד הלשון. אתם אחינו ברצועת עזה. בערב יום הכיפורים מסיתים ומדיחים.
אני מבין את כאבכם ותסכולכם.
אני אבל על מות כל אישה ואיש במלחמה זו בה אנו נמצאים.
שובו אל ארצנו כאן ביתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בקרוב מאד הליכוד ידיח את שרון!
משה,
תל אביב,
24/09/04 13:04
|
שנה טובה וגמר חתימה טובה לצהל ולכל עם ישראל.
בקרוב מאד, חברי הכנסת של הליכוד יצטרפו להצבעת אי אמון בממשלת שרון, הצבעת האי אמון תזכה לרוב בכנסת ובכך יוקדמו הבחירות! שרון יודח מראשות הליכוד וישלח בהדרת כבוד לבית האבות ובכך יושם הקץ לתוכנית ההתנתקות שלא תבוצע לעולם!
תתכוננו לבחירות מוקדמות בקרוב מאד. בראש הליכוד בבחירות יעמוד נתניהו, שינצח בהפרש גדול מאד ויקים ממשלה ימנית יציבה.
בבית האבות שרון יוכל להמשיך לחלום על תוכנית ההתנתקות שלא תבוצע לעולם ושהביאה לסילוקו מראשות הממשלה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לוגיקה של מתנחלים ?
ברוך,
צפון,
24/09/04 12:57
|
לוגיקה, הגיון, דמוקרטיה ושאר ירקות מעולם לא היו החלק החזק אצל מתנחלים!
1. שרון הוא ראש ממשלת ישראל שנבחר כחוק.
2. זכותו וחובתו לקבל החלטות גם אם כואבות לחלק מהעם.
3. הוא מבקש להתנתק מעזה על מנת לחסוך בחיי יהודים.
מאחר והוא פועל כחוק וכנדרש מתפקידו ומאחר והוא רוצה לחסוך בחיי אדם מיותרים אז דמם בראשו?
אפילו סטודנט לפילוסופיה בסמסטר א' שנה א' לא היה מצליח להגיע למסקנה הגיונית כה כה צרופה !!
רבותי המתנחלים, תתפנו ותחסכו את חיי ילדינו וחייכם שלכם.
אתם בלבד אחראים למצבכם הנוכחי ודמה היקר של הצעירה הוא בגללכם בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט ברוך אחד גדול .
ל"ת
שונא ברוכים,
24/09/04 15:56
|
|
 |
על לוגיקה וחיסכון בחיי יהודים
אפרים,
24/09/04 15:40
|
כיום כבר ברור שמדינת ישראל היא מדינה זמנית. כמו שברצועת עזה היו בשנת 1967 290 אלף פלסטינים וכיום יש שם 1.3 מיליון, וכמו שבמדינת ישראל היו ב- 1949 150 אלף ערבים וכיום יש בה 1.3 מיליון - כך בעוד 50 שנה יהיו בתוך הקו הירוק 9 מיליון ערבים.
במה שונה אפוא הלוגיקה של המתנחלים מהלוגיקה של שאר היהודים? כשהיינו צריכים את המדינה (אפילו זמנית) לפני השואה - היא לא היתה קיימת. כיום היהודים כבר לא צריכים מדינה, ובודאי לא מדינה זמנית. מה היתה אפוא הלוגיקה בכך שבעצם קיומנו גרמנו לכך שלמעלה מ- 20 יהודים נהרגו במערכות ישראל? כשאתה רוצה לחסוך - כדאי שתחסוך בראש וראשונה בכסף הגדול, ורק אח''כ בכסף הקטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל כך ברור
Avi Ecuador,
25/09/04 00:38
|
שישראל היא זמנית וזה בטח לא בזכות חוכמת חלם או ''מניהיגנו'' העלובים ואין ספק שבחלם הושרש הטיפשות ועם הארץ פורח. זה יהיה בזכות המערב מתחיל לפחד ולדאוג שגורלו יהיה דומה לשלנו ותאמין לי שצרפת לא תהיה מוכנה להפוך לפלסטין עם ריבוי מוסלמי טבעי כמו בישראל. כמות האזרחים בעולמנו הולך כנראה להגיע לירידה דרסטית וזה בדרך השואה. לצערי. יש יותר מדי פרמטרים וסיבוכים כשהיום בעולמנו אין את המנהיגים המתאימים ואת התושבים המתאימים והאבולוציה פשוט תעבוד ותחסיר. אז תאורטית אתה צודק וגם אני משתמש בהגיון שלך של ההתרבות הטבעית שלמדתי ממך בחלקה אבל כנראה זה לא ילך. הערבים מתמידים בשיטת הרוע והפחד הגדול ביותר שלהם הוא שינוי, הם מביאים שואה על עצמם ואת העולם לקטסטרופה. על ישראל חובה היום לעשות פסק זמן ל40 שנה ולשבת מה שיותר בצד, היא לא תצטרך לחכות 40 שמה, המערב והאיסלם יגיעו לאיזון כואב מאוד כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון גנב קולות ושקרן -זה כחוק?
ל"ת
אלברט,
24/09/04 13:50
|
|
 |
תזכיר לנו על איך ''עם חזק עושה
k_nemo,
Beer Sheva,
24/09/04 13:42
|
שלום'', וגם ''עושה שלום עם אויבים'', כשהמסקנה המתבקשת היא כמובן, ש''מלחמה עושים עם ידידים (מתנחלים)''. מכאן ברור לנו כיצד אוסלואיד שמאלני כמוך, מזווית הראייה האורוויליאנית שלו, מפספס את הלוגיקה האלמנטרית של הימין.
כמה זה 2+2 ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך מהצפון אתה מחלם?
יעקב,
מהדרום,
24/09/04 13:32
|
מי אשם במות הצעירה? המתנחלים. לא הרוצחים חס וחלילה הם לא אשמים. הקורבן הוא האשם. שמעתי ברדיו את השדר מס' אחד מר אריה גולן שואל את מפקד משמר הגבול: אולי כדאי לפזר את תחנות ההסעה? אני התפלצתי. שמעתם הצפיפות של תחנות ההסעה היא הגורם לפיגוע. הוא לא שואל איך מטפלים בטרור? הוא לא שואל אולי הדרך שלכם הרכה מדי לטיפול בטרור נכשלה. הוא פשוט מציע לפזר את תחנות ההסעה בגבעה הצרפתית. ובפיגוע הבא ברח' יפו בירושלים הוא יציע לסגור את החנויות ולעבור לקניונים. ממש כמוך ברוך מהצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא רוצחים הם לוחמי חופש.
ברק,
קו התפר,
24/09/04 14:54
|
הם רוצחים בדיוק כמו האצ''ל והלח''י. סליחה... בעצם להם יש סיבה טובה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ראש הממשלה לבית אבות!
שי,
נתניה,
24/09/04 12:53
|
צריך להחתים עצומה כזו שתקרא לקאש הממשלה שכנראה זכרונו מתעתע בו שארץ ישראל שייכת לנו ומקומם של הערבים במקרה הטוב הוא במדינות ערב. רק אם יבוא צעיר ויכנס בהם ללא הסתה כלפיו מהתשקורת יבוא שלום אמת. טרנספר עכשיו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הפרטי של שרון
יום הכפורים,
24/09/04 12:50
|
''זכית'' וביום כפורים זה פתחת זכרון חדש של אסון ועצב. מסתבר שאתה עצם מעצמה של מפא''י ההסטורית בעלת ה''זכות'' על הכפור האיום ההוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כן לצאת משם וגםמהגבעה הצרפתית
ל"ת
היהודי הנודד,
ישראל,
24/09/04 12:43
|
|
 |
5.
שובי היא תנועת אחות לתנועת 4 א
מאיר יוסקוביץ,
24/09/04 12:31
|
אמהות. תנועת אחות לנשים בשחור, תנועת, נשות מחסום ווטש, תנועת נשים סוציאליסטיות באיטליה, תנועת נשים קומניסטיות , אחות בכירות ל''שלום עכשיו'' אחים-חברים לחברי הפת''ח, שותפים בפועל לאייבנו. כך נהרסת ישראל לקיים מה שנאמר: מהרסייך ומחרבייך ממך ייצאו כלל עתיק יומין שממחיש כמה קדמוננו צדקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנסיגה מרצועת עזה.
ניצן א.,
תל-אביב.,
25/09/04 18:44
|
תגובה למאיר יוסקוביץ-5, הלאומן: בניגוד למסקנותיך - ''שובי'' היא תנועת נשים פ ט ר י ו ט י ו ת אותנטית שמתנגדת לכיבוש המזויע של פלסתין, שאתה וחבריך הלאומנים הקיצונים והכוחנים מצדדים בו. אתה ודומיך הם המהרסים והמחריבים האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שרון אם לא קשה לך
:-),
24/09/04 12:27
|
|
 |
3.
שרון אשם? לפחות ירדו מפרס
ל"ת
רונית,
24/09/04 12:27
|
|
 |
2.
אה שרון אשם..
ככ,
24/09/04 12:27
|
שרון אשם שכל המתנחלים האלה חיים בתוך מליון וחצי ערבים ששונאים אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שום צום לא יעזור לשרון. דמם של
אזרח,
24/09/04 12:14
|
|
 |
הראש
יוסף ואחיו,
בית לחם,
24/09/04 13:21
|
ומה עם ראשך אתה? איפה הוא נמצא ? בודאי לא במקום הנכון!!!!! יגאל עמיר הבא........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''תרגע'' לגבי יגאל אמיר
רציונלי 777,
24/09/04 16:09
|
השמאל יצליח לדחוף ועשות את יגאל אמיר קדוש או גיבור והימין יקבל אותו, עניין של זמן והסטוריה שתכתב מחר. לא אתה כנראה תכתוב אותה אבל בטח שאתה ודומיך תביאו לכתיבתה. ל צ ע ר י!!!! ואל תספרו לי שאני תומך חס וחלילה ברצח אבל מבין ורואה קצת רחוק מקצה האף.
הגב לתגובה זו
|
|