 |
88.
כמה נהרגו בגללכם
יעקב,
26/09/04 08:49
|
כמה מיליארדים עם ישראל השקיע בכם? כמה הרוגים בישראל בגללכם? יש לכם תשובה? בוודאי. כן תתקיפו אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
''שלוחי מיצווה אינם ניזוקים?'' מ
אריה.,
26/09/04 08:04
|
|
 |
86.
הערבים ירו כרגיל. אלוהים החלי
אריה,
26/09/04 08:03
|
|
 |
85.
יד על הלב: לא שרון אלא אתם.
ל"ת
אריה,
26/09/04 08:02
|
|
 |
84.
שרון והחמאס עושים יד אחת נגד
יוני,
25/09/04 22:05
|
|
 |
83.
בארץ ישראל חי גאון ושמו
ישראל בעיצומה,
של שואה!,
25/09/04 21:45
|
אריה סתו. שמעתם פעם את שמו? האיש אינטלקטואל ואינטליגנט, שאין רבים כמותו בעולם. הוא אנציקלופדיה מהלכת, ובשעות הפנאי מתרגם שירים משפות זרות רבות. האיש הזה לא שמאלני, כפי שאמרתי, הוא סופר אינטליגנטי, בעל ידע עצום ובעל הגיון צרוף. האיש הזה חוקר את השמאל כבר שנים רבות. לאחרונה הוא הגיע למסקנה שהשמאל הזה מנצח וכי מדינת ישראל כבר נמצאת בתהליך מואץ של חורבן. עכשו אתם בוודאי מבינים מדוע לא שמעתם על האיש ומדוע אינו מוזמן לעולם להשתתף בפאנלים ובראיונות טלויזיה. כי, כשהוא יגיד את מה שיש לו לומר, עם ישראל יתחיל לקלוט מי הוא ומה הוא השמאל, שכל ממשלות ישראל הולכות אחריו ככלבלב מהופנט אחרי אדוניו. האיש נסתר, כפי שהוסתרו מעיני הציבור הישראלי הספרים - ''אדומים'' של פרופ' שמואל דותן, ''לא עוז ולא הדר'' של שמואל כ''ץ, ''מאז ומקדם'' של ג'ואן פיטרס, וכפי שעם ישראל לא ידע עד לפני שנים מעטות כלום על ה''סזון'' על הטבח שעשו רבין וחברים באנשי ה''אלטלנה''. יש לכם מושג מי היו המופסי''ם והפ.ק.פ.? אין לכם, נכון?! אז תתחילו ותסיימו מהר ללמוד את הדברים בטרם יהיה מאוחר מדי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזר
ישראל בעיצומה,
של מוזרות,
26/09/04 07:32
|
|
 |
גם לי אין ספק
Avi Ecuador,
26/09/04 03:39
|
שאם השלטון היה בידם (לא שהמנטליות שלהם לא בשלטון) אז מדינת ישראל היתה באוטוסטרדה לחידלון. הפלסטינאים עשו טעות פטלית שלא הבינו שהשמאל היה עושה להם את העבודה. לכן אני אומר לכם בכל הרצינות; שיהיה בריא ערפאת ויזכה לשנים ארוכות ושלא יעיזו בישראל להרע לו או להחליפו חס וחלילה. יש להתפלל שהפלסטינים ימשיכו להחזיק אותו בשלטון. ערפאת טוב לשמאל, לעם הארץ ולדור עגל הזהב. הוא היום מציל את מדינת ישראל, לא ''מנהיגי'' ישראל ולא צבא הכנה לפלסטין עושה זאת היום. היום שרון הוא הרצל משה ויהושוע להבדיל של פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
רוצים להכיר את אלי מזור?
קטע ממאמר,
25/09/04 21:37
|
למען רפובליקה חילונית דמוקרטית וסוציאליסטית מאת: יוסי שוורץ
רוב הפעילים בשמאל אינם מודעים לעובדה כי העמדה המכירה באוכלוסייה היהודית בפלסטין כעם לו יש זכות הגדרה עצמית בדומה לעם הפלסטיני לא רק שמנוגדת למרקסיזם, אלא היא הייתה שינוי דרסטי בעמדת ה.פ.ק.פ שעד אוקטובר 1947 דחתה אותה כעמדה ריאקציונרית לאומנית. השינוי בעמדת ה פ.ק.פ נבע מהסתגלות לקו שהונחת על ידי סטלין, שנועד לממש ברית אסטרטגית עם האימפריאליזם האמריקאי לפיה המזרח התיכון נחשב כתחום השפעה אימפריאליסטי. הנכבה ומחיצת תנועת הגרילה הקומוניסטית ביוון היה המחיר לברית זו.
אין בארץ זו שני עמים, משום שהתנועה הציונית מעולם לא הייתה תנועה לשחרור לאומי אלא תנועה קולוניאליסטית בשרות האימפריאליזם. מבחינה זו דומה ישראל לדרום אפריקה.
אין עם עולמי יהודי באשר אין ליהודים טריטוריה משותפת. אין עם ישראלי לא רק משום שהישוב היהודי הוא יישוב של מתנחלים קולוניאליסטים, אלא הציונות מנעה בניגוד לארה''ב, או ארגנטינה למשל להן היסטוריה דומה של קולוניאליסטים מתנחלים את הפיכת כל תושבי הארץ , להם יש כלכלה משותפת לעם אחד בעל זכויות משפטיות ופוליטיות שוות. אין עם ישראלי יהודי החי לצד עם פלסטיני משום שכדי שזה היה קורה, היה צורך במהפכה דמוקרטית אנטי ציונית ואנטי אימפריאליסטית, וזו לא קרתה, כפי שניתן לראות בתעודת הזהות ובתפקיד שישראל ממלאת עבור האימפריאליזם. בהקשר זה יש להבין כי האמריקאים לא היו הופכים לעם אילולי הם מרדו בשלטון האנגלי, שכן היו נשארים קולוניאליסטים בריטיים. במבחן הפרקטי לא ניתן להגשים את זכות ההגדרה העצמית של האוכלוסייה היהודית ללא שזה יעשה על ידי דיכוי העם הפלסטיני.
בתקופת הקומינטרן בהנהגת לנין וטרוצקי, ברה''מ תמכה ללא כל תנאי בתנועת השחרור של העמים הקולוניאלים והתנגדה לציונות ללא כל תנאי. הניסיון של פועלי ציון שמאל להתקבל לאינטרנציונל השלישי נכשל וב25 ליולי 1922 קול קורא של הוועד הפועל של הקומינטרן קבע: ''הרעיון הפלשתינאי, הניסיון להטות את דרכם של המוני הפועלים היהודים ממלחמת המעמדות על ידי תעמולה למען הגירה יהודית לפלשתינה, הם תופעות לאומניות, זעיר בורגניות והשפעתן היא נגד מהפכנית''( ש. דותן, ''האדומים'', עמ' 76). עד למלחמת העולם השניה ה פ.ק.פ נאבקה בכל כוחה כנגד הרעיון של מדינה יהודית. ההתקרבות אל הציונות בתקופת מלחמת העולם השנייה הביאה לפילוג, כאשר החלק היותר שמאלי ברובו ערבי מתארגן ב''ליגה לשחרור לאומי''. על הליגה כשם שעל ה פ.ק.פ היה מוסכם כי הפתרון הוא מדינה לאומית פלסטינית שבה יש יהודים.( בהיותם סטלניסטים התומכים ברעיון המנשביקי של מהפכה בשני שלבים הם לא קראו להיאבק למען מדינה סוציאליסטית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל איפה ההיכרות עם אלי מזור?
אינדי,
26/09/04 07:17
|
ומי זה, אגב, אלי מזור? יש איזה ''אליהו מזור'' באחת התגובות, שדווקא נשמע שקול וענייני, אבל אולי לא אליו התכוונת? בכלל, אגב, התגובות שלך קצת מוזרות. אתה לגמרי בסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
השמאל רוצח את עם ישראל בארצו!
השמאל יחריב,
את המדינה,
25/09/04 21:08
|
במאמר – ''שמאלנות, 'נישול' ורומנטיקה ערבית'', שהתפרסם ב''דבר השבוע'' ב-30.7.76 (אסופת מאמרים, חובה(!) תחת הכותרת ''כשרון לארץ ישראל'', לעזריה אלון) אומר עזריה אלון: ''השמאל והימין עברו גלגולים, אך השמאלנות נשארה כמות שהיא, על אף החילוף המתמיד של נושאי דגלה; קח את סדרת הטיעונים של המופ''סים מלפני 55 שנה נגד ''הציונים הרשעים'' ובעד המוני ''העמלים הערבים'', וכמעט אין לך צורך לשנות מלה אחת כדי שיהיו נשמעים רעננים בפי השמאלנים של היום. מה לא קרה מאז? אימפריות קמו ונפלו, היתה מלחמת עולם והיו מלחמות ישראל, הקומוניזם הרוסי גילה את פניו המכוערות, על עם ישראל עברה השואה, מדינתו קמה, העמים שהיו מדוכאים מעם השתחררו, הערבים נהפכו לאדירי עולם בשטח, בנשק ובנפט, אבל בעולם השמאלני לא קרה דבר, הכל נשאר בטהרתו, כמו אז, ללא מגע עם עולם החומר''. ועכשו אנו כבר למעלה משמונים שנה מאז המופ''סים, שהשתתפו בפרעות תרפ''ט לצד הערבים, נגד אחיהם היהודים, ועדיין לא השתנה דבר. הם עדיין משתפים פעולה עם השקר הנאצי – ''הפלשתינאים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוועלד
רותי לשם,
חדרה,
26/09/04 07:23
|
מישהו מוכן להסביר לי מה שר ההיסטוריה פה חושב שהוא עושה? שלוש הודעות ברצף, כל אחת יותר תלושה מהשנייה, וכולן ביחד תוקפות את אלי מזור, רק אלוהים יודע מי זה, ומדגישות את התגובה שלו פי מאה ממה שהתכוון בכלל. בכל מקרה, בהשפעת המגיב האנונימי הסדרתי פה הלכתי לקרוא את אלי מזור, תגובה 44, ומצאתי את שתי התגובות הברורות והיפות ביותר שיצא לי להיתקל בהן עד היום. נשמע כמו אדם שעבר משהו בחייו ושיודע על מה הוא מדבר, שלא לדבר על זה שהוא מעז להזדהות בשמו ולעמוד מאחורי דבריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
לאליהו מזור (44), אלי מוזס אמר
אלי מזור יחריב,
את ישראל,
25/09/04 21:04
|
שרון ולא אמר גם אליהו מזור, כי הוא לא מכיר אותך. אבל אני יכולה לספר לו, שאתה אשם לא פחות משרון ברצח הזה, כמו בכל שאר מעשי הרצח הנאציים של הערבים. והגיע הזמן שתעשו מה שעשו בשעתם אנשי הפ.ק.פ. הם, בשנאת ישראל שלהם, נסעו לאמא רוסיה וחוסלו ע''י סטאלין. אך מסתבר שהרעל שהם זרו בארץ ובעולם, ממשיך את פעילותו. אתה ההוכחה. אתה וכל שאר עוזרי הנאצים הערבים. מי שסגר אותם במחנות היו האחים האוהבים שלהם ומוסדות האו''ם ששימרו אותם בעליבותם, כדי להשמיד את מדינת היהודים, שהמלחמה למניעת הקמתה, יצרה את הפליטים. אך עזה בכלל לא דוגמא. הצייר רוברטס מספר כי גם במאה ה-19, חיו שם ערבים בעוני ובעליבות. ובתרפ''ט אותה חלאת אדם החריבה את הקהילה היהודית שהביאה לחלאות האלה קצת קידמה וקצת פרנסה. זו הובאה אליהם בגדול, אחרי מלחמת ששת הימים, אך הפ.ק.פ. של הדור הזה הסית אותם נגד מדינת ישראל ונגד היהודים. כולי תקווה שאתה תלך לחיות באמא פלסטין והאחים הטובים שלך יחסלו אותך כמו שחיסל סטאלין את המופסי''ם של אז!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
החמאס רצח. המתנחלים הרגו
תמה,
25/09/04 20:38
|
מחבלי החמאס הם שרצחו את הצעירה הירושלמית בגוש קטיף. המתנחלים הם שגרמו למותה בהתעקשותם להשאר שם, בבתיהם צמודי הקרקע ובשדותיהם וחממותיהם הנרחבים המשתרעים רק מאה מטר מחן יונס הצפופה והבנויה לגובה. מאז שהחליטה ממשלת ישראל על התנתקות מהרצועה והחלה לשלם פיצויים לנוטשים כל חלל נוסף חייל או אזרח הוא קורבן עולה על מזבח השקר של ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו תסבירי לעם הארץ על השואה
Avi Ecuador,
25/09/04 23:05
|
ועל יהודים שנשמו בעולם הזה. אני שואל את עצמי כשאני רואה תגובות כאלה; איך טמטום כה גדול הצטבר היום בחלם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר להיות טיפשה כל כך?
בוריס,
חיפה,
25/09/04 22:11
|
ומי הרג ילדים בדולפינאריום? אולי תושבי חיפה הרגו סועדים במסעדת מקסים? מטורפים כמוך גם בזה יכולים לאשים מתנחלים. אבל את מי את תאשימי בטרור שהיה לפני 1967?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם שהבאתם את אוסלו, אשמים
k_nemo,
Beer Sheva,
25/09/04 21:48
|
גם ברצח הזה, וכעת אתם גם רוקדים על הדם. אתם לא ראויים להקרא בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
רק אתם הפושעים האשמים.
מב ת''א,
25/09/04 20:03
|
שרון אחראי?!? רק אתם הדואגים לכך שמיליון אנשים דרים בתת תנאים, מזי רעב, מונעים כל סיוע רפואי והומניטרי, אתם האשמים! רק אתם החונקים אוכלוסית ענק רק כדי שאתם תשתכנו בבתים עטופי דשא וירק, וכל זאת בזעקות משיחיות ואצטלה של צדקת הדרך. איזו דרך, לעזאזל? מי שרוצה לגור היכן שאתם גרים, שיבושם לו. שיתמודד עם כל הזוהמה, האנושים והאחרת שאתם יוצרים. רק דבר אחד צריך לעשות מיד: להוציא את הצבא משם. הרי אתם יודעים בצורה הטובה ביותר איך להתמודד עם הפלשתינאים. נראה אתכם לבד. בקצור רב , אם הדברים הנ''ל לא היו ככ' ברורים,פשוט - נ מ א ס ת ם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
מי אחראי לפגיעה
יעקב,
חיפה,
25/09/04 20:00
|
ערפאת אחראי לפגיעה בחפים .הוא עושה למען עם ישראל את המיטב ואתם רק מקטרים קצת הגינות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אך ורק אלוהים אשם
הדת אופיום לעם,
25/09/04 19:52
|
המתנחלים כל הזמן טענו שאלוהים איתם, עובדה אלפי פצמ''רים ללא נפגעים. (לא חשוב שמאות חיילים נהרגו על הגנת ישובי עזה-ברובם סתם חילונים חסרי דעה). אז מה עכשיו - טעות של אלוהים או מעשה מכוון וזה אומר שאלוהים פרש מהקואליציה הימנית-קיצונית? אם כן, אזי יש להתפנות מיד וללא קבלת פיצויים עפ''י צו עליון (צו שבעת המלאכים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לכנות רצח בשמו - רצח. כאן זה
יואב יצחק ידע,
25/09/04 19:51
|
רק אירוע. מן ocassion חוויה, אולי אטקרציה. זה רצח בהגדרה. עד היום היו 4000+ ניסיונות רצח. היום הניסיון לרצוח הצליח. זו הגדרה מדויקת ונורמלית ולא מהאו''ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לכאב של שמאלנים על רצח יהודים
לא מאמין,
25/09/04 19:50
|
כואב להם על שתיל של דרדר של פלסטיני. על וענונו כואב להם. על טלי פחימה תומכת טרור כואב להם. על רצח יהודי תמיד יש כאב - על שלא בנו גדר, ועל שלא ויתרנו ומסרנו הכל ומהר. כי מה אפשר לצפות מעם''כבוש'', אם לא לטבוח ללא בוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום כואב לשמאל
Avi Ecuador,
26/09/04 03:44
|
על תרנגולים לכפרות ביום כיפור. היהודים שנרצחים לדעת רבים מהם האשמה היא בהם והם לא מבינים ומודאגים שהיהודים משמשים בין היתר לכפרות וקורבן לבניית פלסטין ולקבלת 72 בתולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה לי מתי סמולן הכריז כאב
בוטרוס פחימה,
אום אל-תיז,
25/09/04 20:48
|
תראה לי מתי סמולן הכריז כאב על רצח של יהודים. עד לפני 5 שנים הם שיחקו אותה. מאז הם מספיק ישרים לייחל לרצח של יהודים בפומבי. כמו עראפאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אלי מוזס עוף לנו מהעיניים
מושיק,
עפולה,
25/09/04 19:43
|
קח את חצי מיליון הדולר שלך מהפיצויים ועוף לנו מהחיים, בגללך תפארת מתה! בגלל משוגעים כמוך עוד צעירים ימותו סתם, ללא כל תועלת! צא אתה וחבריך כמה שיותר מהר מגוש קטיף כי אתם ממיטים אסון עלינו!, כן אסון! בגללכם מתים סתם אזרחים וחיילים ללא סיבה, בדיוק כמו שמתו חיילים ואזרחים ערב היציאה מלבנון! למה חיילים מתו סתם בלבנון? יש לך תשובה? למה חייבים למות בגוש קטיף? כדי לשמור עליך? יש לך תשובה? תתבייש לך להאשים את גיבור ישראל אריק שרון! כאשר הוא בנה אצלכם נישקת לו את התחת! לעולם לא תגיע אפילו לדרגת האבק שנדבק לנעליו! דראעק שכמוך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך הרבה שאלות ותשובות
k_nemo,
Beer Sheva,
25/09/04 21:54
|
דביליות, שמידת ההגיון האחת, המשותפת להן, היא העדרה המוחלט בכל אחת מהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''מושיק'' - רפואה שלמה
חיים המדייק,
עפולה,
25/09/04 20:37
|
ל''מושיק'' - רפואה שלמה בהקשר שלך. על יצורים כמותך התפללנו ביום כיפור. התפללנו שהעם שלנו יתרפא מאחזקת חולירות כמוך. אבל לא רק על התפילה נסתמך. נעשה הכל לאשפז אותך במחלקה למטורפים סופניים. עם שרון. לצורך רישום קבלתך אני תוהה איך אפשר להגדיר אותך, ''טינופת הבריאה'' או ''ברייה מטונפת''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
קורבן שוא למולך ?
חלום שוא,
25/09/04 19:42
|
לאלי מוזס לתפארת לא היה מה לעשות אצלך. זה יפה מאד שהיא החליטה להיות במקום שבו יש מלחמה , ולא הרבה אנשים עושים את זה כיום. אבל מכאן ועד להאשים מישהו במותה זה סתם רשעות וטיפשות. מוזס היקר מדינת ישראל ומנהיגיה שלחו אותך ואת חבריך להתיישב ברצועה, אבל אתם הרי לא הסתכלתם אף פעם ימינה או שמאלה, ואם הייתם מסתכלים הייתם רואים שעל ידכם ממש קרוב חיים עשרות אלפי אנשים, שהישוב שלך ושל אחרים מוציאים להם את העיניים , כאשר לאנשים אלה בקושי יש ממה לחיות, אבל כנראה מישהו אמר לכם לא להסתכל (הנהגה טיפשה, במיוחד לאחר פינוי ימית). היה לכם מאד נוח שהם עבדו אצלכם במחיר נמוך במיוחד ויכולתם לפתח את משקיכם הודות לעבודה הזולה במהירות. אבל היום הוא יום הדין שלך ושל כמוך, גם אם תתעקשו כולכם תתפנו ורק חבל על תפארת הנאיבית שחשבה כמו כולנו''שלי זה לא יקרה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מה זה ''אחראי''? - הוא היוזם!
חיים סימפלטון,
באר שבע,
25/09/04 19:33
|
מספיק לעטוף את הטרוף במילים יפות: ''אחראי'', ''אחראי פרלמנטרית'', ''מפיח רוח גבית''. הוא (וברור למי הכוונה) יודע שזה מה שיהיה מדיברי התועבה שלו על ההתינתקות. הוא ממשיך בדיברי התועבה ביודעין == הוא המנחית את האש! פרט לטיווח המרגמה בפועל, הוא עושה את הכל כדי להביא את הפצצה על היהודים! משפט צדק הכרחי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אוח, סמולנים חגגו ביום כיפור!
סתם יהודי,
תל אביב,
25/09/04 19:28
|
אוח. איזו שמחה. - גם יהודים נורמליים לא גלשו באינטרנט. - גם יהודיה נרצחה! - וזו גם יהודיה מגוש קטיף! - ויותר מזה, היא גם יהודיה דתיה! - וגם - וזה לא פחות חשוב, זה השליח שלהם - שמוחו נעשה סמולני, זה הוא שעשה את השמחה הזאת לסמולנים.
כל הסיבות לחגיגה. רק שהיא לא תתברר לכם - סמולנים מועדים לכרת, שזו חגיגת פירוס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. אני סמולנית ובאמת שמחתי!
ציונה,
ירושלים,
25/09/04 20:44
|
שמחתי גם על זה שסוף סוף יש שכר לפעולתינו. כבר הייתי מיואשת. מה זה, 4500 פצמ''רים ושום יהודי לא הרוג. כבר הייתי מיואשת מכל הכלי הארטילרי הזה וכבר עמדתי ללחוץ על אהובי בחאן-יונס להתרכז בסכינים ובחגורות תחתונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שנאה יש בך-אני מרחם עליך
ל"ת
ee,
25/09/04 20:01
|
|
 |
69.
דם הנרצחת בראשו של שרון בלבד!
שבתאי הירשברג,
ירושלים,
25/09/04 19:27
|
שרון אשם ברצח הזה! בכניעתו המבישה לטירור הערבי, הוא נותן להם עידוד לרצוח יותר ויותר יהודים. שמלאנים - שמחים? רק, טיפשים שכמותכם, אינכם מבינים מאיזה חומר קורצנו, ככל שיענונו כן נרבה וכן נפרוץ. מעשיכם הנפשעים ביחד עם נציגכם, שרון, רק יחזקו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מה איכפת לו לשרון מדם יהודי
ל"ת
ויטלי ברמן,
25/09/04 19:20
|
|
 |
67.
כולכם סתומים
דורון,
25/09/04 18:53
|
מי שבעד לפנות ישובים דפוווווווווקק!!!! איך אפשר בכלל לחשוב על רעיון כזה לפנות תאחים שלך מהבית, וחוצמזה ששניה אחרי שיפנו את הגוש (לא שזה יקרה) הערבושקים המסריחים יפציצו את שדרות, ועד תל אביב הם יגיעו. ראו הוזהרתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
שרון אכן אשם
משה,
מרכז,
25/09/04 15:32
|
אין ספק שראש הממשלה אריאל שרון אחראי על מה שקרה. אך לא בשל תוכנית ההתנתקות אלא בשל תמיכתו רבת השנים בהתיישבות בגוש קטיף ובאזורים אחרים. אחרי עשרות שנות פעילות ,משהתחוורה לו טעותו ,הוא מנסה באומץ לב להודות בה ולתקנה. אילו הבינו המתיישבים שהם חלק מאותה טעות היסטורית ומשתפים פעולה עם הממשלה וההיגיון היה נמנע סבל רב. גמר חתימה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד כמוך יוכל
Avi Ecuador,
25/09/04 17:31
|
להסביר היום או בעתיד מדוע ישראל היא טעות הסטורית. הגויים עוד יאמינו, שאלה של זמן והתמדה. שיהיה בריא ערפאת, איזה מזל שיש לנו אותו. אני כל יום מעריך אותו יותר. מה היה גורלה של חלם בלעדיו? חידלון מהיר בידי השמאל עם הארץ ומנהיגי חלם של היום. מנפילים הפכו לנפלים. מציונות הפכו לחרדים; כת דת עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כת דת עגל הזהב
uu,
25/09/04 20:02
|
|
 |
מוקדש בדיוק לאחד כמוך
Avi Ecuador,
25/09/04 21:30
|
|
 |
בארץ חלם
גידי,
25/09/04 19:47
|
באיזה מקום אחר בעולם 200000 איש מחזיקים עם שלם בגרון ?! באיזו מקום בעולם מיעוט של 200,000 אשר חי על חשבון רוב העם , מהלך אימים ברצח ראשי המדינה , בקללות . במלחמת אחים( ?), אם הרוב לא יעשה כרצונו .
נכון , בארץ חלם ישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגרמניה
Avi Ecuador,
25/09/04 21:35
|
להבדיל אלף אלפי הבדלות רוב העלה את הנאצים ורצחו 6 מיליונים יהודים לדוגמא. אז הרוב לא תמיד מתכון להצלחה או לצדק. ודרך אגב השמאל אני מקווה שהוא לא רוב וערפאת דווקא העלה את ה''ימין'' כשדרכו של שרון היא לא משנת הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שרון מעודד את הטירור בהתנתקות
ל"ת
אלי גל,
25/09/04 11:20
|
|
 |
64.
מתנחלים - נמאסתם!!!!!!!
צביקה,
נתניה,
25/09/04 10:25
|
בכוח הלכתם להתגורר בשטחים, דווקא בין הערבים, דווקא מול הפנים שלהם, ואני והחברים שלי שפכנו דם במשך שנים לשמור עליכם, בסדיר ובמילואים. נמאסתם - תפסיקו להתלונן ותאכלו בשקט את מה שבישלתם!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
# 64
E,
25/09/04 22:29
|
|
 |
כל מלה - חקוקה בסלע!
ל"ת
מב ת''א,
25/09/04 20:04
|
|
 |
צביקה-
אחת מהצפון,
25/09/04 19:03
|
|
 |
63.
לצאת משם עכשיו
ל"ת
בארי,
ישראל,
25/09/04 08:31
|
|
 |
62.
אנחנו עם חזק
gal,
negev,
25/09/04 07:27
|
לא לאשים את שרון צריך לנקוט צעדים כפי ששר ליברמן הציע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
דמגוגיה זולה של מתנחלים החיים
שמואלי,
25/09/04 07:04
|
על זמן שאול.
את מה הם לא רתמו כבר נגד תוכנית ההתנתקות, את השואה, את הסרוב, את מלחמת האחים, איומים, נידוי, הפגנות, גידופים את כל המיטב מהמיטב שנמצא בארסנל של המתנחלים. הם אפילו איוררו כל מיני אמצעים מהתקופה שקדמה לרצח יצחק רבין הי''ד כמו הפולסא דנורא והיחול למות של רוה''מ. מתי מתי תוציאו כבר את הצמונה של שרון בביגדי נאצי?
מתנחלים סהרורים לא יעזור לכם בסוף מדינת ישראל תתנתק מעזה ומהשטחים כי זה בנפשנו. הבחירה בידכם האם לאחר מזה אתם תתנתקו מכל העם שפשוט בא לא להקיא מכם. רבים רבים חשבו בעבר שאתם אדיאליסטים, מלח הארץ היום כולם יודעים שאתם אסופת מטורפים חברי כת האיסיים, לא ניתן לכם להתאבד יחד איתנו, התאבדו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגעון הגדלות בשלב מתקדם
בוריס,
חיפה,
25/09/04 22:00
|
מי שבטוח במילים שלו אומר אותן בשקט, מי שיודע שהוא משקר צועק בצורה מאד פתטי כמוך. לא סתם שרון מפחד לעשות משאל עם, כי לא יכול להיות שרוב העם מטורף כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כל עוד השמאלנים שולטים במדינה
דנגון,
25/09/04 06:40
|
הערבים ימשיכו לחגוג ולהרוג בנו כאוות נפשם. חייבים היינו כבר מזמן לסתום את כל פיות השמאלנים ולפטר אותם מכל משרותיהם. אלפי יהודים נהרגו רק משום שהעם לא השכיל לרסן את השמאלנים. רק ריסונם יביא אותנו לנקודה שממנה אפשר יהיה להתחיל להילחם בערבים כמו שצריך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אלי מוזס אחראי למותה
שמאל לוחם,
אלי סיני,
25/09/04 04:05
|
של תפארת
לא מספיק לו שהוא מסכן את משפחתו הוא עוד מאמץ אחרים לישיבה באזור שהוא חסר הגיון התישבותי
1000 משפחות ב30 שנה
עלוב ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמול שחצן בסוף יטרונספר!
מומחה לסמולנים,
רחובות,
25/09/04 20:17
|
סמולנים לא מעריכים את הזעם שמצטבר אצל היהודים כנגדם. כשזה יתפוצץ זה עלול לא להיות נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך -מאלי סיני
אחת מהצפון,
25/09/04 19:04
|
|
 |
מה רצית מרפש?!
Avi Ecuador,
25/09/04 21:14
|
קראי אחת התגובות שלו והתשובה שלי בכדי שתביני בפני מה את עומדת:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/787/476.html ציטוט: ההתנתקות עלתה לו לראש שמאל לוחם, אלי סיני, 24/09/04 09:53 עזוב אותו , הוא סתם מסכן
כל עולמו הולך לההתמוטט עקב ההתנתקות .
צער בעלי חיים , רחם גם עליו
עותק: אתה ''חכם'' שמזכיר לי סיפור Avi Ecuador, 24/09/04 13:54 שסיפרתי (מקורי, תוכל לצטט אותי בעתיד). מדובר בבחור ''חכם'' כמוך שקוטעים לו את היד והוא צוחק, קוטעים לו את הרגל והוא מתגלגל מצחוק... קורטים לו את ראשו והוא מחייך צוחק ואומר; ראו הגוף הזה נשאר בלי ראש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו תסביר לעם הארץ כדוגמתך
Avi Ecuador,
25/09/04 15:55
|
איזה פרסים מגיע לפלסטינים ואיזה קורבנות אתה מוכן לשלם ואיך אתה ממליץ לבנות אותם ובמי אתה מאמין ומי יעשה זאת ואיזה טיפש אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אחראי להרצחה של תפארת?
yair1,
25/09/04 10:53
|
אדוני הנכבד. האם לא ארגוני הטרור המתועבים הם שאחראים לרצח של תפארת הי''ד? ומי לדעתך אחראי לרצח של מעל אלף אזרחים תמימים: עוללים, ילדים, גברים ונשים ברחבי ישראל? האם מי שאמץ בן או בת, נניח בתל אביב, אשר נרצחו על ידי מחבלים מתועבים באחד הפיגועים אשם גם כן על שאמץ את קורבן הטרור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
It is not Sharon fault
ל"ת
The PA are,
25/09/04 02:59
|
|
 |
57.
ברור שהמתנחלים אשמים....
פ.חיים,
מדינת ישראל,
25/09/04 01:15
|
כן אותם מתנחלים שהקימו את מדינת ישראל.......... אם לא היינו פה לא הייתה מלחמה נגד ישראל...כי היא לא הייתה קיימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
נכון מכיוון שלא הוריד אתכם מיד
גדי,
מצפה רמון,
25/09/04 00:55
|
כל יום מיותר בחבל ארור זה מיותר חילינו משלמים את מחיר הטיפשות שלכם. כל מי שגר שם האחריות צריכה להיות שלו וכמובן של המנהיגות שנותנת יד לכך. צאו משם מייד ושחחרו אותנו מחבל ארץ לא רצוי זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצאת ? מכל ישראל?
יואל,
25/09/04 19:19
|
|
 |
55.
גם המתנחלים אשמים בכל
ל"ת
זאב,
אור יהודה,
24/09/04 23:06
|
|
 |
54.
הצביעות של המתנחלים
אילן,
נתניה,
24/09/04 22:21
|
המתנחלים מתנגדים לכל סוג של פשרה עם הפלשתינאים . ההתנגדות לתוכנית ההינתקות היא רק תירוץ . ואם היה מדובר בנסיגה תמורת הסכם שלום הם היו בעד ? כל ההתלהמות שלהם מתבססת על הרצח והדם . בשבילם הרצח והדם הם מקור לא אכזב להצדקת עמדותיהם . לכן אין להם מה להגיד לתושבי הצפון לאחר הנסיגה מלבנון . שינסו לאמר למי שגר בקריית שמונה שכדאי להחזיר רת צה''ל ללבנון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בכלל צריך צה''ל?
בוריס,
חיפה,
25/09/04 10:27
|
הפתרון לכל הבעיות הוא לפרק את הצה''ל ואז ישקות שלום. רק שבשביל זה צריך קצת להתעלם מהעובדות, כמו הטרור שבא מלבנון לפני 1982, מרצח כמה חיילים כבר אחרי בריחה מלבנון, ממעורבות היזבאלה בטרור פלשתיני. יש גם כאלה שמאמינים שהבריחה מלבנון היא אחד מהסיבות של האינטיפדה האחרונה. אבל בשבילך זה הכל שטויות, העיקר שברחוב שלך יהיה שקט וכל אלה שמבחינתך מפריעים לך שימותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
תגובה ל- 37
אילן,
נתניה,
24/09/04 22:13
|
כשרבין ופרס היו ראשי ממשלה אתם כל הזמן רקדתם על הדם ואפילו חיכיתם לפיגוע כדי להצדיק את העמדה הפוליטית שלכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
remember Lebanon
אילן,
נתניה,
24/09/04 22:08
|
The same you have said about the withdrawal from Lebanon . Ask the citizens there whether they would like to return to the ''old days'' of Zahal in Lebanon .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילן? נתניה? אנגלית?
ל"ת
אילנה,
נתניה,
25/09/04 04:15
|
|
 |
51.
שרון אשם???
מסעודה,
24/09/04 20:02
|
מי שגר שם חזקה עליו שהוא נוטל על עצמו את הסיכון . מה לשרון ולזה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון אשם???!!!
מסעוד,
שדרות,
25/09/04 20:06
|
חזקה על מי שגר בשדרות שהוא נוטל על עצמו את הסיכון שייפגע מקאסמים לפני ואחרי הנסיגה אז שרון אשם???מה פתאום??? האשמים הם מסעוד ומסעודה שגרים שם ולא בארץ אבותינו הקריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מי אשם ?
אבי ניר,
השרון,
24/09/04 19:39
|
מי שנתן למתישבים להקים ישובים בלב איזור שורץ ערבים. גם עם לפני אלפיים שנה היה זה איזור ''יהודי'', אם בכלל, אין מקום בתקופתנו זו, מאז קום המדינה, לשבת שם. אנו צריכים לחזק את האזורים שבהם הוקמה מדינת ישראל ב 48 ולתת לערבים/פלסטינאים לעשות במקומותיהם מה שהם רוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש קטן ועלוב
חיים,
קריות,
25/09/04 22:19
|
תל אביב הוקמב בלב אזור שורץ ערבים. תל חי הוקמה באזור שורץ ערבים. ראשון לציון היתה מוקפת ערבים. בן שמן היתה מנותקת בגלל ''אזור שורץ ערבים'' האם ראית איך נראה ערבי עם רצח בעינים ?. האם שמעת כי הערבי רצח יהודים גם לא בפלסטין הכבושה. העם ידוע לך כי לפני 150 שנה כמעט ולא היו ערבים בארץ ? האם ידעת כי הערבים הגיעו לכאן אחרי היהודים, אחרי ייבוש ביצות חדרה. האם שמעת על מלחמת השיחרור בגבולות 48. כאשר כל מדינות ערב ניסו להשמיד את היהודים בפלסטינה. נמושה עלובה !! אתה גר היום באזור שורץ ערבים, מחבלים, רוצחים ושאר חלאות מוסלמיות. לא מוצא חן בעינך, לך מכאן ומהר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
המתנחלים הם הבעיה.
שאול,
מרכז,
24/09/04 19:20
|
המתנחלים הם האחראים לכל הנפגעים. שומרים עליהם אלפי חיילים אך כמו שמי שמתעסק עם דבורים נעקץ (וברצועת עזה יש על כל מתנחל 2000 ערבים וזה רק יגדל) כך הם נהרגים. צריך לטובת כולנו לפנות אותם לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
המתנחלים מקור הבעיה
ל"ת
בארי,
ישראל,
24/09/04 18:22
|
|
 |
47.
TO ALL THE LEFTISTS
alfa,
24/09/04 17:56
|
STOP your CRUELTY and LIES The KASSAM fals also on SDEROT every day ? SO, to evacuate Sderot
Apparently, just when the Kassam or worse missile will fall on RAMAT-AVIV 3 ,just then the Jewish government will get a permition from the rulling leftist media to react and to defend the Citizens
הגב לתגובה זו
|
|
 |
For you information the ruling
בארי,
ישראל,
24/09/04 18:19
|
party in Israel is RIGHT wing and is the LIkud. nothing to do with the left at all. Get you facts right. The settlers are the criminals holding the majority of us to ransom. They are no better than the Hamas.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שדות בארי, בית קברות
דניאל,
24/09/04 19:32
|
שכחתם, שמאלנים טפשים, את שדותיכם הפכו לבתי קברות מיועדים לקלוט את עשרות אלפי חללי מלחמת ששת הימים שלא הגיעו ואני מקווה שאינכם מצטערים על כך. זכרו, קיבוצכם שכבר מזמן איננו מתואם עם אלוהיכם מרכס ואנגלס נמצא גם הוא בטווח הקאסם. אצל הערבושים אתם, המתנחלים וכל יהודי באשר הוא שם מיועד לגירוש ולהשמדה. שיטת קסטנר להציל את אנ''ש במחיר כל השאר אינה עובדת, אל תנסו להתיפות בפני אויבינו על חשבוננו, אתם תשלמו על כך את המחיר המלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Leave us in peace
citizen,
Sane Israel,
24/09/04 19:04
|
Since you write in English, with 'settlers' mentality, you are probably one of those insane Americans that came to 'settle' in Israel and destroy us. Why don't you settle in Yeruham or Carmiel? Bombs did not fall yet on Ramat Aviv 3, but when they fall it will be your fault. I understand the Hammas much more than I understand you. BTW, I never voted to any leftist party and I never went more left than Shinui. I just consider myself a sane person.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
עזה שלנו לתמיד
ל"ת
מנחם,
בגין,
24/09/04 17:47
|
|
 |
45.
playing with shit
ezra,
ny,
24/09/04 17:40
|
we have to send all the stinking arabs away from israel!!!!!!!!!!!!! before they do it to us!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Make sure they take u as well
ל"ת
בארי,
ישראל,
24/09/04 18:20
|
|
 |
44.
לא, אלי מוזס. אתה הרגת אותה.
אליהו מזור,
רעננה,
24/09/04 17:19
|
אתה, שאימצת ילדה אל מקום שכולו רוע ומוות. אתה, שסגרת מאות אלפי פלשתינאים במחנה ריכוז עצום כדי שתוכל לצאת מביתך. אתה, שסוגר את מדינת ישראל בחומה כדי שתוכל לקצור את פירות הפנאטיות שלך: דם ומוות. והנה, קצרת. מה שאנחנו מקבלים באוטובוסים ובמסעדות, אתה זה שנותן לנו. ומה שתפארת קיבלה בגיל עשרים וארבע, ילדים ואימהות ואבות וסבים וסבתות בכל הגילאים מקבלים בארץ ישראל. שב לך על אדמת זרים, כבוש כפי יכולתך, קח בכוח כל מה שלא נותנים לך, גזול את אדמתם וחייהם ואת חיינו שלנו. אבל ביום כיפור, מי שיש לך להאשים זה את עצמך. בקש סליחה מתפארת, ובקש סליחה משני עמים שחיים על חרבם כדי שאתה תוכל להאשים ולזעום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים חריפות!קרא שוב את הכתבה!
מיטל,
צפון,
24/09/04 17:55
|
תפארת ז''ל בחרה מרצונה לעשות שירות לאומי בנווה דקלים, ובחרה מרצונה לעבור לשם לפני כמה חודשים.
היות שהיא גרה שם לבדה, משפחתו של אלי מוזס אמצה אותה.
זה לפחות מה שאני מבינה מהכתבה.
גם אני שמאלנית, וגם אני נגד זה שיגורו שם אנשים, חבל שחייהם של חיילים בסכנה בגלל שצריך לשמור על אנשים שגרים שם (וחושבים שבזה הם מגנים עלינו, שגרים בערי ישראל, למרות שההיפך הוא הנכון), וחבל שתפארת בחרה לגור במקום בו חייה היו בסכנה, אבל מכאן ועד לניסוח הזה, ''מר מוזס אתה הרגת אותה''... נדמה לי שקצת עברת את הגבול, וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלים כואבות אבל שקולות לגמרי.
אליהו מזור,
רעננה,
25/09/04 02:20
|
מוזס והחברים שלו הם אלו שהקימו ומקיימים את היישוב הזה על דלק שכולו דם של חיילים ואזרחים פלשתינאים וישראלים. הם מניחים את הילדים שלהם כמו מוקשי נעל על הדרך של הפלשתינאים שגזלו מהם הכל, וכשהילדים שלהם (ושלנו - החיילים) מאבדים רגליים וראשים - צה''ל מפוצץ את הפלשתינאים לרווחתם ולשמחתם. הבחורה שנהרגה, עם כל האטימות העצמאית-לכאורה שהביאה אותה לשם, לא צנחה לתוך חלל ריק אלא לתוך שדה מוקשים שהכין לה אלי מוזס, ''המאמץ'' - האיש שמאשים את כל העולם במותה בעוד שהוא האחראי למותה, למות שלושת החיילים לפני ימים אחדים, ולמות מספר עצום של מתנחלים, חיילים ששומרים עליהם, אזרחים ישראלים ופלשתינאים. אדם שמאשים את ראש הממשלה במות מישהי שהוא עצמו הפיק, ביים והוציא את מותה לפועל, כדי להסיר מעצמו את האשמה ולהפיק הון פוליטי - לו לא נחוצים רחמייך, מיטל. רחמי על עצמך, רחמי עלינו, רחמי על כל מי שהאיש הזה פוגע בו, והעיקר - פעלי להוציא אותו משם כדי שנוכל למנוע את מותם לשווא של שטופת המוח הבאה ושל החיילים שמגנים על ה''מאמצים'' שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למה כותבים ''נהרגה''
ש,
24/09/04 17:15
|
ולא נרצחה בדם קר בידי חיית אדם ערבית מזוהמת ? יש להביא את העובדות במדוייק ולא עם פרשנות שמאלנית קיצונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מוסלמים נמאסתם
מוסלמים,
נמאסתם,
24/09/04 17:08
|
|
 |
תתחלף, אף אחד לא יתאבל עליך.
אידיוט אחד,
לפלשתין,
25/09/04 02:25
|
לך לעזה, לך ליהודה, לך לשומרון. נבנה אחריך גדר ונשאיר אותך שם, בלי חיילים, בלי טקסי פינוי, ובלי שום אבל מיותר. לך, וברוך שפטרנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
עוד יהודיה יקרה שנרצחה על ידי
המוסלמים תחת,
שלטון הליכוד,
24/09/04 17:05
|
אין ספק כי את הנקמה המוצדקת של היהודים באריק שרון.
הם יערכו בקלפי.
ורק בקלפי.
אם הוא חושב שאנחנו נלך כצאן אל האיסלאם .
הוא טועה.
אם הוא רוצה להיכנע למוסלמים - שיכנע - אבל לא על חשבון היהודים.
המילה האחרונה תהיה שלנו, של הציונים.
והיא תהיה בקלפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך תסביר את זה שגם היום
תמיר,
25/09/04 16:50
|
בכל הסקרים האפשריים, הליכוד ורק תחת אריק שרון שומר על כוחו?
ושלא יהיה לך ספק אני ממש לא מתומכיו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ותראה זאת בקלפי
ציונות אמיתית,
24/09/04 19:05
|
|
 |
40.
לפני כוונות הפנוי לא נהרגו שם?
mr pink,
Finland,
24/09/04 17:03
|
מה ההתלהמות הזאת? המצב הוא כזה שמה שלא נעשה ומה שלא נחליט יהרגו אנשים. כל עוד הסכסוך הזה קיים חיינו בסכנה. אם הממשלה תחליט שנשארים שם לא יהרגו שם יותר? יותר טוב לצאת משם כמה שיותר מהר כדי למנוע אבדות מיותרות כאלה על אדמות שממילא לא שייכות לנו אלא לפלישתים. גמר חתימה טובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
eize kishkush lo la-inyan
shamir,
24/09/04 16:50
|
DONT BLAME SHARON PLEASE .YOU ARE LIVING THERE,A PROBLEMATIC PLACE THAT DO NOT BELONG TO US.SO WHAT DO YOU WANT FROM SHARON? I FEEL SORRY FOR THE SOLDIERS DYING THERE TO PROTECT YOUR GREEN-HOUSES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
REMOVE THE DICTATOR !!!!!!!!!!
ל"ת
rani,
24/09/04 16:38
|
|
 |
37.
אמרו בלים, בשקט - מגיע לה!
כמה שמאלנים,
24/09/04 16:31
|
אנחנו מבינים את אלו שרצחו אותה. אנחנו מבינים את אלו שמתפוצצים וטובחים ברחובותינו ישראלים כובשים. כמה מהשמאלנים אומרים את זה בלב????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד.
רינה חן,
25/09/04 02:23
|
היחידים ששמחים ברציחות החוזרות ונישנות האלו הם המתנחלים מצד אחד והחמאס מצד שני. פנאטים ששמחים בכל מוות כי הוא מבטיח את המשך קיומו של מחול שפיכות הדמים שממשיך לקיים את ההתנחלויות מצד אחד ואת הכנופיות מצד שני. כך שלפני שאתה מאשים איזה ''שמאלני'' בחוליים שאתה מביא עלינו, תסתכל טוב טוב במראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוקדים והמדממים
שפוי,
25/09/04 19:23
|
בזכות השמאל יש מעל 1000 הרוגים בשנים האחרונות בזכות השמאל יש אלפי רוצחים עם נשק שהובאו מכל העולם לכן . ואותו שמאל קורה לרצח מתנחלים ראה בהארץ ראה מאמרים ראה תגובות באינטרנט . אלו שהביאו לכן רוצחים רוצים את המשך הרצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שרון תחסל כבר את ערפאת!!!
אין מגן על העם,
24/09/04 16:31
|
נמאס כבר מכל הרוגי החינם האלה!! תפקידך כראש ממשלה הוא להגן על עם ישראךל ולפגוןע במי שפוגע בנו. הגיע הזמן להפסיק את המשחקים המפולפים ולפגןע פיזית בערפאת ובכל מי שמכוון מפעיל ומבצע טרוןר נגדנו. אין שום שיקול אחר למעט החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פ.ש.ע - פרס.שרון.ערפאת - ראשי
פ.ש.ע - פרס.שרו,
24/09/04 16:18
|
פ.ש.ע - פרס.שרון.ערפאת - ראשי התיבות של פשע הם שכל אחד בדרכו שלו מתפרנס מהבלגן ודואג שהבלגן ימשיך - לכאורה אנשים שונים אבל קו משותף לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פש''ע=פורת,שטחיי-ערבים
ציוני,
ירושלים,
25/09/04 10:41
|
פש''ע זה ראשי תיבות של פורת מראשי גוש אמונים שמתנחלים בשטחים ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש.פ.ע.
בני,
24/09/04 18:47
|
אפשר גם ש.פ.ע. ואכן אם נשכיל להתעלות מעל הרצון להיות כובשים ובמקום לקבור את מיתינו מדי יום למען שגעונם של מיעוט בעם, יחזור השפע למקומתינו והארץ שוב תהיה זבת חלב ודבש ולא זבת דם ושכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יש אזרחים ויש כאלה ששוים יותר
משה,
24/09/04 16:03
|
כל עוד הפצצות והטילים לא נופלים במרכז הארץ, ממשלת ישראל לא תנקוף אצבע. עובדה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
חיים,
24/09/04 21:34
|
|
 |
33.
אתה לא אשם בכלל
yoka,
atlanta,
24/09/04 15:52
|
שרון אשם בהכל מה! איך אתה מסביר שערב יום כיפור האלוהים שלך לא עשה שוב נס שאיש לא נהרג?? ממש פלא פלאים
מי שאשם ;זה אתה וחבריך שלא רוצם ללכת לגור במקומות אחרים ומסכנים את עצמם ילדיהם ואת החיילים שנאלצים להגן עליהם יום וליל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עם כל הצער
אמא,
24/09/04 15:42
|
שרון לא אשם במותה ולהגיד דבר כזה ערב יום הכיפורים הוא נורא ואיום. עלינו לצאת מהאדמות הכבושות ולתת בטחון לכל אזרחי ישראל. החיילים, ילדינו לא צריכים לשלם בחייהם את מחיר ההתיישבות שלכם באדמות לא לנו. עזה והסביבה לא היתה ולא צריכה להיות חלק ממדינת ישראל. אתה רוצה להגשים, אתה רוצה ציונות, לך ליישב את הנגב. כשתצאו מעזה נוכל להשליט שם סדר סוף סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נצא
חיים,
תל-אביב,
25/09/04 09:42
|
|
 |
את באמת מאמינה
ענת,
24/09/04 16:24
|
שזה מה שיתן ביטחון במדינה? טוב לחלום, בזכות החלומות של כל האישים משנת 90 אנחנו הגענו לאן שהגענט.. אדמות כבושות? ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האדמות הכבושות הן כבושות
על ידי המוסלמים,
הכובשים,
24/09/04 17:07
|
בבקשה ממך יהודיה יקרה.
אנא דייקי בעובדות.
לא כל מה שהמוסלמים לימדו אותך נכון.
לפעמים המוסלמים גם משקרים .
ואמונתך בשקרי האיסלאם הופכת אותך לתומכת בפשעי האיסלאם .
והם רבים מנשוא.
אל תצטרפי לפשעים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שרון פשוט התחרפן!!!
רמי,
יהוד,
24/09/04 15:40
|
יש לשלוח את הדיקטטור הזקן הביתה. האיש רודן, אינו מכבד שום דמוקרטיה ושום הכרעות שהתקבלו כחוק (ראה משאל המתפקדים) ולכן בגלל שהוא מסכן ישראלים במעשיו הנלוזים יש לשלחו לחווה ויפה שעה אחת קודם. האיש פשוט התחרפן, זקן, נשתבשה עליו דעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי האלטרנטיבה ??
ל"ת
siva,
25/09/04 11:01
|
|
 |
30.
שרון אחראי למותם של רבים .....
מלאך,
24/09/04 15:36
|
במזה''ת. זה בטח לא מהיום. פושע מילחמה שניבחר לראשות ממשלה- העונש של כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שרון הדיקטטור הביתה!!!
אבי,
24/09/04 15:36
|
תכנית ההתנתקות של שרון הדיקטטור ומופז הקרנף ואולמרט השקרן היא אסון שאוסלו יחוויר לעומתו. יש לעצור את השלישיה המסוכנת הזאת לפני שתכניתם המסוכנת תתממש ולשלוח אותם אחר כבוד לפנסיה. הם כבר עשו מספיק נזק, שרון, נמאסת, הביתה, תתפטר כבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 29 לא יעזור לכם
ציונות אמיתית,
24/09/04 19:08
|
הרוב אינו פנאט כמוך, הוא מבין ששרון פועל נכון למען עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עובדה שביוש אין מרגמות
אביב,
מרכז,
24/09/04 15:35
|
וזה למה א שרון לא מאפשר ירי מיוש ב.ליוש אין גבול שלןם עם מצריים ג. מיוש עדיין לא החליטו לסגת בצורה גורפת אז מי אשם אני אשם שבחרתי שרון וקיבלתי טיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
האשמה צודקת
הילה,
24/09/04 15:33
|
נכון מאוד!! שרון הוא האשם! הוא הנותן יד לחבריו הפלסטינים. הוא זה שיושב ושותק כש- 4500 פצמ''רים נופלים והורסים ופוצעים ו- הורגים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יש פתרון פשוט
דוד,
24/09/04 15:25
|
להעביר את הערבושים למזרח טורטיה במקום הכורדים שם ולתת לכורדים מדינה בעירק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חוות השיקמים מוגנת?
אלי,
בית שמש,
24/09/04 15:24
|
זה מה שחשוב. ערפאת אישית דואג שלשם לא יעופו טילים אז למי אכפת אם מישהו אחר ימות? שרון אחראי לרצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
רצועת עזה
יורם שכטר,
תא,
24/09/04 15:21
|
|
 |
23.
ההתנתקות מעודדת את הטירור !!!
ל"ת
דודו,
24/09/04 15:21
|
|
 |
22.
זו מלחמה, לא? -מדוע לא מוכרזת?
צלף קוצני,
פנייה לשרון,
24/09/04 15:21
|
מה שמתרחש באזור הרצועה, הוא מלחמת-התשה לכל דבר. כאשר בקו, מצויים אזרחים. איך ישראל מסכימה לדבר אכזרי שכזה ומקבלת זאת? דבר אחד לא ברור לי: מדובר במלחמה (- גם אם היא קרויה ''אינתיפאדה'' בטרמינולוגיה הפלשתינית), שיוצאת מהשטחים ורצועת-עזה ומנוהלת ומפוקדת על ידי הרשות הפלשתינית. עם אסקאלאציה והחרפה! ברור שהפלשתינים לא מוציאים ממפיהם את המלה ''מלחמה'' ומשתמשים במונח מטעה וערמומי, כדי לכבול את ידיה של ישראל. אבל מדוע ישראל, לא מכריזה מלחמה על הרשות הפלשתינית (אם המלחמה ממילא קיימת)? מדוע היא מעדיפה להימצא במיגננה שמשכה שנים בניגוד למלחמות-העבר שהיו קצרות ומרשימות בהישגיהן, תוך ספיגת אבדות קשות באזרחים וחיילים? ושעוד הולכות ומחריפות! יהיה זכרה של תפארת טרטנר הי''ד ברוך. תנחומים למשפחתה, על האסון הכבד מנשוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צלף - תגובה 10 !
שושן צחור,
25/09/04 02:20
|
|
 |
21.
שרון תכה על חטא היהירות
שער,
ארץ ישראל,
24/09/04 15:20
|
אתה לא עם ישראל אתה אחד ממנו אל תוביל לקרע ושסע מישאל זה צו השעה לפצע שפתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ל4 ו5 קראו היטב את תגובתי
מאיר יוסקוביץ,
24/09/04 15:13
|
כך כותב שמאלן הזוי: ''מי שבוחר לגור שם מסכן את עצמו ביודעין, אז שלא ירוץ להאשים את שרון, כמו שאנחנו בי-ם לא מאשימים את המתנחלים כשאוטובוסים מתפוצצים אצלנו''. אנחנו מאשימים את מי שמאונן מול הפלסטינים וחותם עימהם הסכמים ומעניק להם נצחונות כל שעה במקום לעשות מבצע צבאי ארוך או קצר ולהחזיר את המצב לפני אוסלו אז היו לנו פי 10 פחות קורבנות אני סופר את ההרוגים ושלא יספרו לי שאז היה טרור כי גם הוא היה בגלל הכניעה שלנו ל4 אמהות השבויים בגללם שחררנו 600 מחבלים שעשו לנו אינתפדה ראשונה-עדיין הרבה יותר קטנה ממה שהיום הם עושים עם הנשקים שמסרנו להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא תופסים אדם בצערו, גם מסית
צביקה,
רחובות,
24/09/04 15:11
|
חבל שהמשפחה בוחרת להסית ולהכניס פוליטיקה למוות של יקירתם היא בוודאי היתה שונאת אותם על כך וחבל - כי הם בודאי נתנו לה הרבה כשעוד היתה בחיים - וחבל שהם מבזים אותה במותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אשקלון על הכונת
מוכיח בשער,
24/09/04 15:07
|
מה שקרה היום עם כל הצער זה כסף קטן מכיון שישראל נוקטת מדיניות הבלגה בקרוב מאוד גברת קטיושה תצא לשוח בין שיקמים ואשקלון ואז ניראה גם כן נאמר זה לא פ.......... זה גשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אתם הפכתם את המקום למסוכן
מאיר יוסקוביץ,
24/09/04 15:07
|
ל1 ו2 תפסיקו להתערב! אתם הפכתם במו ידיכם את המקום למסוכן, הבאתם את המוולים מטוניס, נתתם להם רובים, אימנתם אותם, ציידתם אותם בנשק, הרבה נשק וגרמתם לנזק בטחוני אסטרטגי שעוד הרבה שנים ייקח לתקנו. אל תרחצו בדם נקיים. אתם שותפי החמס והפתח לעלום לא תינקו ממה שעשיתם, עשרה ימי כיפור לא יספיקו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17 אתה קשקשן
ישראל ציוני,
24/09/04 19:11
|
המוח שלך שטוף בשנאה. חשבת פעם למה אין מרגמות באיו''ש. מה ישראל נתנה להביא מטוניס מרגמות רק לעזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זה היה חייב לבוא מתישהו
ברווז במטבח,
24/09/04 15:07
|
אנחנו לא עושים כלום וחיים כאן מניסים, אבל הנסים לא תמיד פועלים ואין שום אחריות בעניין. אריאל שרון הכי טוב בלעשות שום דבר ויש לזה מחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ללמוד מפינוי לבנון
יוסי,
ירושלים,
24/09/04 15:07
|
גם ברצועה ברור לכולם שאי אפשר לחיות ושנתפנה משם. במקום לעשות זאת מיד ובאופן מכובד בסוף שוב ''נברח'' בבזיון כמו בלבנון. האחריות למותה של תפארת ז''ל היא בראש ובראשונה על המחבלים. אחר כך על האדון אלי מוזס שגרם לה כנראה להגיע למקום בו אין לנו מה לחפש. אז במקום להאשים ראוי לאדון מוזס לעשות חשבון נפש (כן, גם על ההסתה) במיוחד ערב יום כיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ברק יוציא אותנו מעזה !!!
רפי,
חיפה,
24/09/04 17:23
|
היציאה מלבנון הצילה חיי אדם ! דמה של תפארת ז''ל צריך להטריד את מנוחתם של מתנגדי ההנתקות ! תושבי גוש קטיף !לא הזמנתם את תפארת ז''ל לחיות עמכם הזמנתם אותה לסכן את חייה ! אמונתכם הדתית המשיחית -אסון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אלי
קובי,
שומרון,
24/09/04 15:07
|
|
 |
13.
תגובה למס' 5 חשוב!!!
נעמה,
רעננה,
24/09/04 15:06
|
זהו שאתם תמיד מאשימים את המתנחלים בפיגועים שקורים בכל מקום אז אל תקשקש כל פיגוע אני שומעת אם המתנחלים יעזבו את עזה לא יהיו פיגועים, דבר נוסף איזו התנהגות שפלה לומר על בחורה שזה עתה נרצחה שזה מגיע לה, לאן הגענו??? מה זה אם לא שנאת אחים...אם אחותך הייתה נהרגת בתאונת דרכים והיא לא הייתה חגורה היית אומר לה עם כל הכבוד מגיע לך כי לא חגרת??? תקשיב לעצמך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אם לא היו התנחלויות אלה
מציאותי,
24/09/04 19:20
|
בלב אוכלוסיה ערבית מתנחלים לא היו נפגעים שם. וגם לא היינו מלבים עוד ועוד שנאה אלינו. זו שטות מוחלטת לטעון שהם מגינים אלינו. נהפוך הוא מחזיקים שני גדודי חיילים לשמור על ישוב אחד. ועל זה נהרגים ילדינו. אז מה יש לנו לחפש שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
להשאיר אותם שם!
Joe Anaaref,
IsraHell,
24/09/04 14:59
|
|
 |
11.
אין לי ספק
Avi Ecuador,
24/09/04 14:59
|
שרון ומנהיגות חלם של היום מעודדים ומביאים לטרור. הרי ברור שמתן פרסים לרצח ובנית מדינה לרוצחים כהמשך ובריחה תביא לאלפי הרוגים לצערי. אני לא נכנס הפעם למדינת פלסטין ישראל בקו הירוק. מתמיהה גם הגישה של השמאל והצעקה שלהם לגבי תרנגולות וכפרות (בכתבה אחרת שמופיע היום במעריב) כאשר ידוע שהפלסטינים עם השאהידים שחהן מבינים ומוסבר להם שהיהודים שירצחו יכפרו להם על החטעים והם יהיו זכאים ל 72 בתולות כפרס נוסף. נו, אז היהודים היום משמשים גם למטרה ''טובה'' לפחות. כפרות ל''עם'' הפלסטיני. מצטער על הסרקסטיות אבל מספיק עם הטמטום ולהביא להרוגים בעמנו. האחריות על חיי יהודים לא צריכה להיות על ''מנהיגנו'' (משה הרצל ויהושוע להבדיל שרון של פלסטין) או על צה''ל אלא עליהם ואם הם לא יכולים פשוט להעיף את כולם מפה וערפאת והשאהידים יסבירו לנו ולעולם מדוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אבי - אתה ממש אהבל ולא ב
עופר,
25/09/04 01:40
|
ולא ברור מה אתה רוצה בכלל. שב שם באקוודור ועזוב אותנו במנוחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה רוצה בכלל?!
Avi Ecuador,
25/09/04 14:49
|
תגיד לי ''שלום''. כמובן השלום שלך לא מתיחס לקיומה של מדינת ישראל. לך תסביר לעם הארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רוצה ניקוי אתני של יהודים
Avi Ecuador,
25/09/04 14:14
|
|
 |
10.
ממשלת ישראל נטלה אחריות לרצח
ל"ת
אליעזר,
ים,
24/09/04 14:53
|
|
 |
9.
אין נתפסין לאדם בשעת צערו
ל"ת
מישהו,
24/09/04 14:49
|
|
 |
8.
מי אחראי?
רן,
24/09/04 14:45
|
קל להפיל אחריות, אבל מה לגבי האחריות של אלי מוזס עצמו ושאר המתיישבים שם, המתעקשים להשאר עם ילדיהם הקטנים בלב הרצועה הזעירה הזו, מוקפים בלמעלה ממליון פלסטינאים צפופים עויינים, גם בעיצומה של המערכה הנוכחית. הגיע הזמן לעזוב את הרצועה האומללה הזו לנפשה, ואפילו אריאל שרון כבר הגיע למסקנה הזו, וכל הכבוד לו על כך. ההתיישבות היא אמנם ערך עליון וחשוב בציונות, אבל יש מקומות כמו הרצועה שם היא גורמת יותר נזק מתועלת. חבל שפנטיות דתית מעבירה חלק מהמתיישבים שם על דעתם. כמו במקרים רבים בהיסטוריה (גם היהודית, ראה בית שני), פנטיות קיצונית, בעיקר ממניעים דתיים, מובילה רק לאסונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אין כמו מתנחלים שרוקדים על הדם
ל"ת
תצאו מעזה,
גוש תפן,
24/09/04 14:43
|
|
 |
יופי! הסמולנים של היאהוד תפסו!
זאהר,
אום אל-תיז,
25/09/04 21:08
|
ביום כיפור הם יכולים לעשות מה שהם רוצים. ואללה תעשו. כי היאהוד מסוכנים. הם יעשו לכם טרנספר כמו שהם עשו לנו בנאקבה ב1948.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב אצלך
ל"ת
תתבייש,
24/09/04 17:31
|
|
 |
אף אחד לא רוקד על שום דם
גוש קטיף לנצח,
דרום,
24/09/04 15:47
|
אנחנו נשאר פה לנצח נצחים ואל תשכח שיום כיפור היום אז תתחיל לדבר יפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתייחס לדבילים
Avi Ecuador,
25/09/04 20:24
|
|
 |
במה אתה תורם לעם ישראל בזה שאת
לחזור למציאות,
24/09/04 19:28
|
בכך ששומרים על כל אחד כמוך כיתת חיילים? בכך שאתה מנציח את הכיבוש והשינאה? כשלא תהיה שם ימותו פחות אזרחים ופחות חיילים...ואל תספרו לנו שעכשיו יפגעו יותר מעבר לקו הירוק...כן, שמענו את נבואות הזעם שלכם לפני פינוי המובלעת בלבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you can stay
avi,
24/09/04 16:53
|
|
 |
6.
The Blame
ZK,
24/09/04 14:43
|
The blame is mainly on stupid people who insist on staying in dangerous places risking their life but also the soldiers that are there to protect them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עם כל הכבוד והעצב..
שפוי,
י-ם,
24/09/04 14:35
|
מי שבוחר לגור שם מסכן את עצמו ביודעין, אז שלא ירוץ להאשים את שרון, כמו שאנחנו בי-ם לא מאשימים את המתנחלים כשאוטובוסים מתפוצצים אצלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כבוד יאהוד עם שכל ?!
# חיל ג'ובניק #,
24/09/04 17:21
|
כמה בצצות תקבלו בראש עד אתם תבינו שכוח שלכם על אדמה שלנו זה כמו בנאדם חזק בלי ראש יאני - מת. אז אם תרצו חיים תצאו משטחים. אבל כל זמן אתם באדמה לא שלכם אתם עם ''חזק'' בלי ראש. בגלל זה אתם למות. לא חבל? אם רוצים אתם שלום אז,.. תגידו ''שלום'' לשטחים!! אחרת תגידו ''שלום לחיים''!! ולכם יש חג ראמדאן קטן,.. אצלינו אומרים מי צם וממשיך לעשות נגד אללה הוא כמו מתאבד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המזל שלנו
Avi Ecuador,
24/09/04 20:15
|
שערפאת לא הבין שהוא לא צריך ''בצצות'' שהוא צריך שמאל ו''מנהיגי'' חלם זוללי חרא ולוקשים שלכם. שיהיה בריא ערפאת ויהיה לו חתימה טובה ושאללה יעשה ממנו המן וחג יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאילו שאתה באמת מרגיש עצב
עלי אתה כבר לא,
עובד,
24/09/04 17:10
|
|
 |
עם כל הכבוד והעצב
מרוקאי עצבני,
חו''ל,
24/09/04 15:24
|
מי שבוחר לגור בישראל מסכן את עצמו ביודעין...
אז מה אתה עדיין עושה שם בירושלים? בוא לחו''ל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם נפתח את ההגיון שלך ונמשיך
Avi Ecuador,
24/09/04 15:23
|
אז גם מי שגר בישראל מסכן את עצמו והיה צריך ללכת לחו''ל וגם מי שיהודי מסכן את עצמו והיה צריך להתאסלם או להתנצר... אפילו לא אוכל לומר שאתה משקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז
י-ם,
24/09/04 15:18
|
נזכיר לי ששמעתי איזה מתנחלת מעזה בתוכנית של יעל דיין שניסתה להסביר שנורא בטוח לילדים שלה בהתנחלות. ישוב קהילתי וכאלה... דחיל רבאק - תוציאו את הילדים שלכם משם - פנאטים דפוקים חסרי לב! לא חראם על הילדים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
מרק,
נתניה,
24/09/04 16:43
|
תוציאו את הילדים שלכם משם , תעבירו אותם לנגב , לבאר שבע למשל ושימו אותם באוטובוס. למה שימותו אחד אחד , שיתפוצצו כולם ביחד. אתה שם לב לשטויות שלך? בינתיים בגבולות הקו הירוק נהרגו הרבה יותר ילדים מאשר בשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
האשמה - מעשה נבלה!!
הרמן,
24/09/04 14:26
|
זו ההחלטה האמיצה וההגיונית ביותר שלקח על עצמו אריק שרון מאז התמנה לראש ממשלה. בין עזה לרפיח אין לנו מה לחפש גם אם היה שם גן עדן. המקום הזה מקולל וכל ממשלות ישראל טעו טעות מרה ואיומה שהתירו להקים במקום ישוב יהודי. טעויות אפשר לתקן ויפה שעה אחת קודם. לא יעזרו דיבורים ושירים צריך לצאת משם . גם על שארם א- שח שרו שבנו אלייך שנית ויצאנו בשנית אז את הנטוע הזה נשתול בארצינו ונפריח את הנגב. חזון אחרית הימים של בן גוריון תתגשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה-אדוני-גר בנגב ?
זה אני.........,
24/09/04 16:00
|
או שרק בהצעות לאחרים הינך מתמחה ? אגב,גם בן גוריון נתן הוראה ''לברוח'' מכפר-דרום ב-48',ואתה צודק,טעויות אפשר לתקן,אסור ''לברוח''-בוודאי לא תחת אש,ואם להיתפנות זה יהיה אך ורק בהסכם שלום שיסיים את הסכסוך הישראלי/פלשתינאי לתמיד,כל מחשבה על פתרון ביניים לא יביא את השלום,(ראה ''הסכם אוסלו'')הוא רק יתן שהות לטרור להיתארגן ביתר שאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עד שלא יפלו פצמרי''מ על אזרחי ע
משה מ,,,,
בת ים,
24/09/04 14:24
|
עזה כמו על שדרות והישובים לא יפסקו הפצמרי''מ והקסמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ה' ינקום דמה
שרית,
מרכז,
24/09/04 14:07
|
ה' ינקום דמה. ומשפחתה תנוחם מן השמיים.שלא ידעו עוד צער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שרון אחראי למות השלום בגלובלי
משה,
פ'ת,
24/09/04 14:07
|
מי יתן ובשנה הבאה מיצנע יביא שלום שרון עבר זמנך אתה סוס מת
הגב לתגובה זו
|
|