 |
11.
ס ל ע וכו
אסתר,
26/09/04 20:05
|
ס כל לא עובד ס תם לא עיתנו ס טומים לא עליכם סיטנה ולא עוד סיטרא דלא מעליה סרים לרצון עוין סוררים להוטי עבונות סמויים לוטים בעפלה סביל לקוני עבילי סרסורים לדבר עברה סרדיוט לעותה עוולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה בעברית
חגית,
27/09/04 10:07
|
תגידי לי אסתר האנאלפבתית, הפואמה הנמוכה הזאת שכתבת היא בעיברית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לפחות לא יירו במפגינים אלא רק
ל"ת
ישלחו לכלא,
עדיף מהנאצים,
26/09/04 19:46
|
|
 |
9.
חברי סל''ע מי יחסוף את השפנים??
חביב,
צפון,
26/09/04 19:39
|
|
 |
מי הם חברי סלע
ל"ת
ערקדי,
26/09/04 20:13
|
|
 |
8.
תתביישו לכם עוכרי ישראל...
אני,
מרכז,
26/09/04 19:19
|
איך אתם בכלל חושבים על לפנות יהודים מבתיהם!!! אנשי ת''א אתם יושבים על אדמה ''כבושה'' אולי נפנה גם אתכם??? מזה השטויות האלה? תתביישו לכם עם ישראל שאתם לא קמים וזועקים על העוול שנעשה לאנשים המדהימים האלה שיושבים שם כל יום בקו האש ומגנים עלינו בגופם!!!!!!!!!!! תפנו את הערבים מפה ללבנון... טרנספר לערבים!!!!!! איך אתם בכלל מתחשבים באנשים שהם לא אחים שלכם?? אנשים שפוגעים בכם יומם ולילה? ואל תצתדקו ותתייפיפו...'' לא כולם''... כולם נבלות!!! שונאי ישראל!!!!!!! שיעופו מפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך נותנים לך זכות דיבור
ג,
נ,
26/09/04 21:45
|
איך נותנים לאנשים כמוך זכות דיבור להביע את דעתם העוינת כלפי אזרחי מדינת ישראל, אוהבי השלום וראשי המדינה בכלל, בגלל אנשים כמוך קיימת הסטה ואנשים נהרגים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
פצויים למתנחלים בגוש קטיף
eli,
center,
26/09/04 16:43
|
ללא ספק יעלה הפנוי כסף רב למשלם המסים הישראלי.לדעתי זה תקדים משום שאם המצב הבטחוני הנוכחי ימשך - יהיה זה רק הוגן להקצות תקציב מיוחד נוסף גם לתושבי הנגב המערבי/שדרות.כשהרגע יגיע אני משוכנע שממשלת ישראל תשתמש בכל התירוצים האפשריים לא לשלם.לכן ראוי לחשוב על כך ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חצי מיליון שקל לכל ילד מתנחלים
תמה,
26/09/04 12:38
|
הסיבה ההגיונית היחידה שעלולה להיות למתנחלים שיסרבו להתפנות היא חוסר אמון ביכולתה של ממשלת ישראל לממן את הפיצויים. האם ציבור המובטלים, משתכרי שכר מתחת למינימום, אסירי המשכנתא ועשוקי הקיצבאות ישלים עם מתן פיצויים של מיליוני שקלים לכל משפחה שתפונה. כל אחד יודע שהפיצויים אינם מתנת הממשל האמריקאי או יהדות העולם אלא על חשבון משלם המיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פרסמו הסעיף של 3 שנות מאסר
ת,
26/09/04 11:58
|
מדוע דואגים לפרסם רק את נושא הפיצויים ולא מבליטים את שלילת זכות יסוד דמוקרטית של מחאה נגד ההתנתקות. כל מי שישהה בשטח צפוי ל-3 עד 5 שנות מאסר!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איפה בצלם וארגוני השמאל
ת,
26/09/04 11:55
|
חשבתי שקיימת זכות יסוד בדמוקרטיה שנקראת חופש ההתארגנות או הזכות להפגין. האם אדם אשר יפגין בזמן הפינוי יועמד לדין ויוכל לקבל עונש של 3 שנות מאסר?????????? מעניין מה היתה הכותרת ב-NRG אם היה מופעל עונש מאסר זה לארגוני השמאל שמפגינים נגד הגדר?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
נועם,
תל אביב-יפו,
26/09/04 12:22
|
כאיש שמאל, אני מסכים איתך לחלוטין, ואף יותר מכך. לדעתי, כל תהליך הפינוי צריך להתבצע אך ורק מרצון. אין הצדקה ואין צורך ואין רשות לסלק אזרחים מבתיהם בכוח ולאיים עליהם במאסר או בכל סנקציה אחרת אם יסרבו לעזוב את בתיהם, וקל וחומר אם כל רצונם להפגין בדרכי שלום נגד נסיגת ישראל. שרון לא יודע לפעול אלא באלימות וכוח ברוטלי. לפעמים חוטפים מזה הפלסטינים, לפעמים הלבנונים, לפעמים מתנחלי ימית - ועכשיו מתנחלי גוש קטיף וצפון השומרון. האיש הוא שור מועד, ולו שלחו אותי מפקדי בצה''ל לפנות אזרחים מבתיהם, הייתי שוקל לסרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שלוש שנות מאסר למי שישאר!
דוד,
26/09/04 11:20
|
|
 |
2.
פינוי כפוי - זוועה
נועם, ת''א-יפו,
26/09/04 10:59
|
למה לעזאזל צריך את כל הכוחנות הזאת? למי אכפת אם ישראלים ירצו להישאר בהתנחלויות אחרי שצה''ל יסוג משם? הרי זאת התנתקות חד-צדדית - לא התחייבנו לפנות אזרחים, לא התחייבנו לכלום, ואנחנו שולטים על התהליך כולו. אז למה צריך להשתמש בשפה כל כך קשה ולאיים במאסר על הבודדים שיחליטו להישאר אחרי נסיגת צה''ל? בשביל מה לייצר את כל הדרמה המזוייפת הזאת?
הכללים לפינוי צריכים להיות מאוד פשוט: בעוד X חודשים, צה''ל ושאר גופי השלטון הישראלים יסוגו משטחים מסויימים ויסירו את אחריותם מעליהם. מי שרוצה להתפנות עד התאריך הקובע - יקבל פיצויים מלאים. מי שרוצה להשאר על אחריותו - שיישאר, ויישמרו לו הזכויות לפיצויים למשך מספר חודשים נוספים במידה ומשום מה יגלה שהחיים ברשות הפלסטינית אינם לטעמו. מי שיסתדר עם הרשות הפלסטינית ויחליט להישאר לצמיתות, יהא דינו כמי שבחר לחיות בכל מקום אחר בחו''ל ונשמח לראותו בחגים, אם לא תהיה שביתה במעברי הגבול.
אם הממשלה היתה נוהגת כך, לא היה שום צורך באלימות, איומים, צבא או משטרה. הבחירה של שרון באופציה הכוחנית לא מפתיעה, אבל שתיקת השמאל במקרה הזה מאכזבת. על השמאל לחבור כוחות למתנגדי הפינוי ולהזהיר מפני הפרת זכויות האדם הסיטונית והבלתי-מידתית שעומדת להתרחש בדמות פינוי כפוי של אזרחים מבתיהם, תחת איומים ותוך שימוש בלתי הוגן ולחלוטין בלתי נחוץ בחיילים ושוטרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right, but
Ziv Tadmor,
NY,
26/09/04 11:24
|
Unfortunately, if the settlers will stay there and will be attacked by the Palestinians (which most probably will happened), the pressure from our citizens will be that TZAHAL will have to go in again.
So what will we get
We have to withdraw and we have to take the settlers with us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שצה''ל יחזור?
נועם,
תל אביב-יפו,
26/09/04 11:58
|
אני לא חושב שאתה צודק. אם חלילה הפלסטינים יפגעו בקומץ המתנחלים (100-200?) שיישארו על אחריות עצמם לאחר הפינוי, אני מעריך שהלחץ של אזרחי ישראל יהיה לקלוט אותם בישראל כפליטים, כפי שקלטנו יהודים ממקומות אחרים בעולם. ישראל לא שלחה את צה''ל לבריה''מ בזמן משפט הרופאים, לא לצרפת לאחרונה כדי להגן על יהודי צפון אפריקה הסובלים מהתנכלויות של מוסלמי צפון אפריקה, ולא לאירן כדי לפדות את היהודים שנאסרו שם באשמת ריגול לטובת ישראל. למה יהיה מקרה עזה שונה? לכל היותר יהיה מבצע של חיל האוויר להעלתם ארצה, כמו המבצעים להעלאת יהודי תימן, עיראק או אתיופיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נראה את המתנחלים האמריקאים
מי שמרים יד על,
חייל,תירו בו,
26/09/04 10:48
|
נראה את מאות המתחלים הקיצוניים שעלו מאמריקה או רוסיה מעזים לא לציית לשוטר אמריקאי או לנסות להכות חייל רוסי. יהיו להם כמה שניות לנשום עד שהם יחטפו יריה ויאסרו עוד בדרך לבית החולים. כמו בכל מדינה מערבית מתוקנת , מי שמעז לפגוע באיש חוק יורים בו מי שיפגע בשוטר - תירו בו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נירא בך כלב שוטה
ל"ת
כהן,
26/09/04 14:35
|
|
 |
במדינה מערבית מתוקנת
קובי,
גליל,
26/09/04 21:12
|
במדינה מערבית מתוקנת שרון לא היה יכול לעשות ככל העולה על רוחו ע''מ לכסות את מעלליו האישיים ושל משפחתו. וגם אתה לא היתה יכול לכתוב את תגובתך כי היו יורים בך רגע קודם.
הגב לתגובה זו
|
|