 |
59.
יונתן עד לאיפה תרד...
ל"ת
יאיר,
27/09/04 10:27
|
|
 |
58.
בשיא, איש קר ומנוכר.
zipi,
27/09/04 08:57
|
את המלאכה נראה שהוא עושה בשמחה ללא רגש, ללא חמלה, כאילו מדובר בחפצים ולא בעולמות של כל משפחה ומשפחה,חבל שלקחתה על עצמך את התפקיד של התליין, נראה את שרון עומד בזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ההתנתקות לא תבוצע נקודה.
ל"ת
משה,
תל אביב,
27/09/04 03:09
|
|
 |
56.
ארץ ישראל כולה ליהודים
DANY,
JERUSALEM,
26/09/04 20:21
|
ארץ ישראל = ארץ (מדינה) של היהודים מי שלא מסכים עם זה הופך לאויב היהודים ואלהים יעניש אותו (יהפוך את החיים שלו לסיוט) מומלץ לכם להתעורר ולשפפף את עינכם כי האויה נשאר תמיד אותו אויב שבמהלך ההיסטוריה (עמלק,טיטוס,היטלר,ערפאת...) מנסה להביס אותנו מן התורה !!! החילוניות היא טעות איומה כי היא נוחה בהתחלה ואחר כך גורמת לאובדן כל ערך !!! בבקשה אחים שלי תתאחדו תכבדו אחד את השני ותקחו בידכם את התורה ורק ככה נוכל להתמודד מול האויב האכזרי הזה שתמיד רצה להשמיד אותנו ולהביס אותו הארצנו לנצח אני אוהב כולכם כי אל תשכחו שאלהים בחר בנו ולא בעם אחר אפילו עם אנחנו לא מושלמים אבל אנחנו היחידים שמאמינים בתורתו ובמצוותיו ביי ותחשבו על זה ש עדיף ךהתנתק מהאויב ולא מהארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שרון ובשיא מדחיקים ...
ל"ת
HK,
26/09/04 20:02
|
|
 |
54.
רוב השמאלנים
אלון,
26/09/04 19:51
|
לא מבינים שכאשר יוכח שהאידיאולוגיה האוטו-הרסנית שלהם הופכת מרעיון למציאות הם יוכרו כאויבים של ממש וכסכנה מוחשית לישראל אצל חלקים נרחבים באוכלוסיה. כמו שאומרים, ז*ן זה בומרנג.
כמו כן טיהור יהודים מחבל ארץ מסוים מצדיק בהחלט טיהור ערבים מחבל ארץ אחר ואין סיבה שלא יעשה ע''י הציבור אם לא ע''י הממשלה , הממשלה מתנהגת כצבא צר רוסי בתקופות אפלות, אני מתחיל להבין את החרדים בהתייחסותם לממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אי אפשר לפנות ישובים נקודה!!!
ל"ת
דנה,
26/09/04 19:12
|
|
 |
52.
אין שום סיבה לעקור את ישובי
אמיצים,
26/09/04 19:10
|
צפון הרצועה - הסמוכים לקו הירוק. לגבי גוש קטיף זה קצת בעייתי. מקום מדהים, אנשים מדהימים, אבל זה גוש התיישבות שהוא מובלעת. בשל הדרך שבה זה נעשה היום - אסור לגעת אפילו בנצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מי צריך את זה לעזאזל?
רננה,
26/09/04 18:57
|
תראו מה שזה עושה לעם שלנו.מי מבטיח לנו שיהיה טוב,אפילו קצת אחרי הפינוי הזה?אז מי צריך את זה ?למה לגרום לכזה קרע,בעיות,פחדים,הסתה,ועלות של 5 מיליארד שקל,כשאין לנו שום ערובה להצלחה.?רק אלוהים יודע מה שרון ישיג בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא אלוהים אבל נראה לי ש...
גם לא סגן שלו,
בשמים,
26/09/04 21:49
|
שרון ישיג בזה השתקה של כל מיני פרשיות פליליות שתלויות על גבו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אני מדחיק את הפתרון הסופי
ל"ת
של שרון לכל,
מדינת ישראל,
26/09/04 18:37
|
|
 |
49.
רוב המתנחלים מדחיקים 3 מליון
מיכל, תל אביב,
26/09/04 18:15
|
בני אדם שפזורים סביבם, אך חסרים זכויות בסיסיות, בהיותם תחת משטר כיבוש ואפרדהייד. רוב המתנחלים מדחיקים שכל בני האדם נבראו בצלם אלוהים, לא רק חובשי הכיפות המשיחיים. רוב המתנחלים מדחיקים שהם פשוט נמאסו, כעדת קורח בזמנו, על עם ישראל. רוב המתנחלים מדחיקים שרוב עם ישראל מוכן שישארו שם תחת ריבונות פלשתינית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את אומרת...
יונה,
26/09/04 19:29
|
פיייייייייייייייייייייייי..... איזה עומק של תגובה כבר הרבה זמן לא ראיתי אדם שמשיב כ''כ לעניין. אז אניאשיב לך גם לעניין, עובדתית לא אכפת לי שיפנו אותך מהבית ויזרקו אותך לרחוב בלי פרוטת כסף עם כל הילדים והתינוקות שיש או אין לך, והתמורה היחידה שאני אקבל מזה זה הסיפוק. מאיפה את מביאה את העובדות הבדויות האלה, את מודעת שחלק מעמך הם המתנחלים והם לא מסכימים שיפנו אותם וזו זכות יסוד שאת מאמינה בה, רק מה לערבים מגיעים זכויות יסוד, ומדוע לא? הם מפוצצים אותנו כ''כ יפה, יורים בנו באלגנטיות מדהימה, קאסמים נפלאים למראה כזיקוקים נוחתים על ראשינו, ומדוע שלא ניתן להם זכויות אדם, נשלול מעמינו מאחינו וניתן להם. מה יותר ברור מהשכל המעוות הזה? האמירה הזו שלך באה מעייפות ומעצלנות על זה שהשלום לא בא, את מאמינה שברגע שנצא מהשטחים יהיה שלום? מה ברגע שנצא משם הערבים יגידו די? יספקו הם ידיים יחבקו אותנו ויגידו תודה רבה, לא נפגע בכם לעולם? אמנם יש פוליטיקאים שכלפי חוץ אינם רוצים אלא זכויות, אבל ארגוני הטרור לא יפסיקו! הם רוצים את כל הארץ. ומה נעשה אז? כשזה יהיה הבית שלך שהם ירצו מיכל? אז אמנם את מתל אביב אבל הארץ תצטמצם הקאסמים יפלו קרוב יותר, ואז נגיד אולי נפנה את תל אביב ונחזור לגלות? מה מעשינו בארץ הזאת? הגישה הזו היא גישה עצלנית, גישה שאומרת שבעתי די בעיות ניתן למדינה להתנהל ושילכו לעזאזל אלה שנלחמים על ערכים. אני לא מוכן שבגלל אנשים כמוך המדינה שלי תירקב! אם נחליט שלהרוג אנשים זה מוזרי זה יהיה מוסרי? אם נחליט שלפנות אנשים זה מוסרי זה יהיה מוסרי? איזה מדינה דמוקרטית בעולם ויתרה על זכויות הקניין החירותוהכבוד של אזרחיה בגלל מתקפות טרור? רק מדינה שנכנעת לטרור, ומדינה כזו סופה להיחרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת נכון ויציב
Avi Ecuador,
26/09/04 21:47
|
|
 |
בורות, מטובלת ברשעות וקורטוב
k_nemo,
Beer Sheva,
26/09/04 19:15
|
|
 |
Avi Ecuador,
26/09/04 18:38
|
לא יביישו. למה אתה לא מסביר לנו שלפלסטינים ''ישראלים'' מסוכן לחיות בקו הירוק ושלא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם משאהידים מתאבדים ומפגרים כמוך. למה בארצות הברית לא צריך צה''ל לשמור על יהודים ולמה בפלסטין צריך לעשות ניקוי אתני ליהודים, מספיק עם הרוע והטמטום. מספיק להיות שאהיד לאומי ולהביא את ישראל לחידלון. היום מצטבר יותר מדי מרירות ותזהרו לא להגיע למלחמת אחים ולא לעשות את יגאל עמיר קדוש, אתם לצערי דוחפים לזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל איך היה במסיבת הטראנס?
יובל,
26/09/04 18:36
|
ניראה שלי שאת מסוממת עדיין... לכן כשתיתעוררי תתביישי בעצמך... את פשוט דוחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יובל איך היה בטבח במערת המכפלה
המגיב הסידרתי,
26/09/04 18:40
|
נראה לי שאתה מסטול עדיין מהרצח והדם עדיין על ידיך ומשפיע על חושייך.
כשתתעורר, תתבייש בעצמך....
אתה פשוט דוחה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיב הסידרתי
יובל,
26/09/04 18:49
|
לו הייתה יהודי הייתה מזכיר לי את הטבח .בנווה דקלים. באוטובוסים. במיסעדות. בשדרות...אבל... אתה גם מסומם יחד עם מיכל... לכן תיסתכלו אחד על השני ותהנו ביחד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך
Avi Ecuador,
26/09/04 19:12
|
הביאה אותי לחשוב על קריאתו של שרון לעליה של יהודים מצרפת והעולם בגלל אנטישמיות. חושב שכל היהודים מטומטמים. בשביל מה לעלות למדינה אנטישמית שיש בה אנטישמי כמו זה בשינוי שמכריז על זה ועוד אנטישמים יהודים בחלם ששום אנטישמי בחו''ל לא יתבייש בו. צריך לא בדיוק להיות נורמלי בכדי לעלות למדינה שיעשו אותה האנטישמית ביותר בתבל. היום חלם ''התברכה'' בשמאל דביל במנהיגות אסון והתברכה בערפאת שמתאים לדור עגל הזהב ושיהיה בריא ויזכה לשנים ארוכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא רק המתנחלים
פרשנדתה,
26/09/04 18:01
|
כולנו חיים בהכחשה. אנו מעמידים פנים כאילו לממשלת הרשע והזדון יש תוכניות מדיניות יש דרך חברתית ויש לה מדיניות כלכלית. האמת שיש רק שחיתות שלטונית פרועה , שדוד, גנוב וגזול את נכסי הציבור. המדינה נמצאת על עברי פי פחת ולעמך ישראל אין אומץ להסתכל על דרך ההתפוררות והאבדון שבה הממשלה מובילה אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
איש קריות
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
26/09/04 17:57
|
|
 |
46.
יונתן בשיא
לאה,
טבריה,
26/09/04 17:57
|
הלוואי ולא תשבר ותצליח להוביל אותנו למהלך הכ''כ חשוב הזה.חזק ואמץ !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
250000 מובטלים מעניין את התחת
מדינת הזבל,
26/09/04 17:53
|
|
 |
44.
המיתנחלים זה לב המדינה
דני,
26/09/04 17:53
|
הם הציונים האמיתיים... הם היהודים האמיתיים.. רק בזכותם המדינה עדיין קיימת... תתביישו לכם אנשים רעים שונאי מדינת ישראל. שמאשימים את המיתנחלים במה שקורה.. להרחיב את ההיתנחלויות ומיד... ללמוד מקנדה וארהב. דחפו את האינדיאנים לשמורות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
America was my Land
Moheegan Sun,
26/09/04 18:18
|
Now it's their land and we have Black Jack. Bye the way, Black Jack is better than living in Gaza...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ממש עצוב
שולמית,
26/09/04 17:51
|
למרות שאני בעד ההתנתקות ,אני חושבת שיש לנו המון מה ללמוד מהמתנחלים-על אהבת הארץ ועל שותפות גורל ואחוות אחים וכו'.כל הכבוד להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!!
יונה,
26/09/04 19:32
|
אנשים כוך אני מכבד! אתה אמנם נגד בדיעות הפוליטיות אבל יודע שיש צדק בדרך שלך, אתה בודק ורואה שיש להם ערכי אהבת הארץ שמתחיל להישכח, לוואי שכל מי שחושב שצריך להתנתק היה מאמין במה שאתה אומר, אז מצבינו היה טוב הרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שיפרוש בשיא...
ל"ת
תומר,
רחובות,
26/09/04 17:46
|
|
 |
41.
המתנחלים מדחיקים?!
רגב,
מעלה אדומים,
26/09/04 17:45
|
בשיא -אתה ורוה''מ שלך מנסים כל הזמן להדחיק את האסון שההתנתקות תביא עלינו ומסרבים להבין שהתנתקות פירושה התאבדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
המתנחלים כמו רוב העם
אריאלה,
פרדס חנה,
26/09/04 17:43
|
רוצים להאמין שיש עוד סיכוי למנוע את הטרפה הזו שבעקירת יהודים מביתם.מלבד זאת הם בהחלט מחוברים לקרקע ורואים את הנולד ורובם כבר מסכימים לדבר על קבלת פיצויים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בשיא -חזק ואמץ.
ל"ת
דויד,
יהוד,
26/09/04 17:40
|
|
 |
חזק ואמץ לפושע?
ל"ת
יוסי,
נתניה,
26/09/04 17:52
|
|
 |
38.
אל דאגה בשיא...
אמנון,
רמת גן,
26/09/04 17:40
|
|
 |
אמנון
יונה,
26/09/04 19:55
|
זה שאתה מוכן להודות קבל עם ודעה שהערך העיקרי שלך בחיים הוא כסף לא אומר שכולם כמוך. אם תרצה לחנך את ילדיך על עקרון זה שיבושם לך, אך אט אט תראה, מה קורה לדור שמתחנך על ערכים של כסף, שחיתות, אגואיזם, עצלנות, נהנתנות, ועוד, אני מקווה שאתה תהנה ממעשה ידיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Bli Kesseff Ein Tankim
ל"ת
Kaspi,
26/09/04 18:19
|
|
 |
37.
שהמתנחלים יתנו לנו פיצויים!!
ל"ת
שמוליק,
26/09/04 17:39
|
|
 |
היום לטמטום נוזל ריר
Avi Ecuadort,
26/09/04 18:10
|
|
 |
36.
מה עם שאר תושבי הארץ.
אורי,
26/09/04 17:38
|
בשיא תדאג בבקשה שגם ישימו באתר טפסי הגירה לארצות הברית. לשאר תושבי הארץ, למה רק תושבי גוש קטיף נהנים מהפיצויים. חבל על כל דקה.
במאוחר או במוקדם אנו נפנה את כל הארץ, ויפה שעת אחת קודם למילוי הטפסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שמאלני יקר
מישהו,
26/09/04 17:33
|
בלהט הויכוחים הייתי רוצה להזכיר דבר אחד:
יהודים לא שמחים לאיד אחיהם.
אנחנו אולי כועסים וממורמרים על האבידות הרבות, אך יש לזכור שהערבים הם אלו שרצחו, והם ימשיכו לרצוח בכל מקום כל עוד יתאפשר להם.
המתנחלים מעולם לא התכוונו לעשות רע, גם אם אתם סבורים שההתנחלות היא רעיון רע.
לפי הגיון המתנחלים, לשמאל אשמה לא מבוטלת ברציחות הרבות.
תושבי ההתנחלויות הם חלק דומיננטי של המדינה, יושבים בטופ של הכלכלה, הצבא והחברה.
במשך שנות דור הם עשו הכל כדי להשתלב ולתרום, מתוך אידיאל ושליחות. כעת מתייחסים אליהם על פי דין צבאי, ולא על פי דין אזרחי, משום שבהינף קולמוס כך החליט היועץ המשפטי.
רבותי, היום ירמסו את זכויותם, מחר זה יגיע אליכם. כשמהדמוקרטיה שלנו תישאר משטרה רומסנית, בתי משפט מתנשאים וחוקה אפגנית, אל תגידו שלא הוזהרתם.
מי שמוכן לכופף את הדמוקרטיה, יגלה בסוף שכופפו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יש לזכור-הגירוש לא אושר עדיין
דרור,
רמת גן,
26/09/04 17:30
|
|
 |
33.
הפתרון משהו מוכן להגיב !!!
משה,
רמת אביב,
26/09/04 17:26
|
ידידים
בין אם אני מסכים להתנתקות או לא משהו מוכן להסביר לי ( אבל באמת תשובה רציונאלית ומנומקת)
מה הפתרון כלומר מה ההתנתקות אמורה לפתור 1. כיבוש מיותר ( צהל יצא מעזה ) 2. בטחון ( האם זה יבטיח את תושבי שדרות) 3. שלום ( מה התוכנית ואם מי ) 4. מוות חיילים ( האם זו הדרך )
הסברים יתקבלו בברכה אני באמת ובתמים לא מבין מה התוכנית ומה קורה ביום שאחרי ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מלחמת אזרחים בפתח
ברוך,
ירושלים,
26/09/04 17:23
|
אינני קורא לזה מלחמת אחים מפני שהחלאות המבקשים לעקור יהודים מנחלת אבותיהם ולמסור חלקי ארץ ישראל לישמעאלים אינם אחי, אלי אויבי. תעובי וסלידתי מאויבי ממוצא יהודי רבה יותר מתעובי כלפי אויבי הגויים. לכן, לי ולרבים רבים כמוני יש מניע חזק לפתוח במלחמת חורמה כנגד אויבי ממוצא יהודי המבקשים לעקור יהודים מאדמת ארץ אבותיהם ולמסור חבלי ארץ ישראל לאויבינו הגויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מסכים איתך ולא איתם
יונה,
26/09/04 19:51
|
אני חושב שהם אחיי היהודים אבל אני לא מאמין בדרכם, ותוקף אותם על כך, כי זכותי הדמוקרטית (חופש הביטוי, לפחות אותו עדיין לא לקחו לי) לעשות זאת. אמנם כואב לי שאחיי חושבים ככה וזה גרוע יותר מבחינתי, אבל עדיין יהודים כולנו בני אבא אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום לצערי
Avi Ecuador,
26/09/04 18:09
|
מילים כמו שלך יעשו מיגאל עמיר גיבור. אני לא מזדהה ובטח לא תומך אבל בטח מבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
another crazy chajchaj
Doug,
New York,
26/09/04 17:34
|
you and your right wing lunatic friends are the real enemy of the state of Israel get used to the idea that the only way for Israel to survive is to go back to 67 borders, and if you don't like it, well it's not your lucky day...sorry
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בסופו של דבר זה הפתרון ! ! ! !
משה מ,,,,
בת ים,
26/09/04 17:01
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל
Avi Ecuador,
26/09/04 18:07
|
ומנהיגי חלם יביאו לפיתרון הסופי, ''אל תדאג''. רק אני לא מבין למה אני סומך על ערפאת. בעצם אני מבין ידידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שיצאו משם כי
אורית,
עפולה,
26/09/04 17:00
|
|
 |
תגיד עם הארץ
Avi Ecuador,
26/09/04 18:15
|
למה לערבים ''ישראלים'' לא מסוכן לחיות במדינת ''ישראל'' ולמה לא צריך צבא פלסטיני שישמור מפני שאהידים כמוך שלא ירצחו בהם בקו הירוק? בטח לא תבין יש בך יותר מדי שנאה עצמית ותאים רדומים וטמטום מעורבבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכם אין חיילים?! הצבא של היום,
k_nemo,
Beer sheva,
26/09/04 18:04
|
זה המתנחלים (את מוזמנת לבדוק ברשימת החללים לפי מקום קבורתם), חובשי הכיפה ותומכי הליכוד-ימינה. מכם, איננו דורשים יותר דבר, ומלבד שלא תצטרפו על אויבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום לקבור חיילים תקברי מחבלי
ל"ת
ם,
26/09/04 17:33
|
|
 |
29.
יונתן הוא כבר לא בשיא...
ל"ת
יורם.מ,
חולון,
26/09/04 16:53
|
|
 |
28.
בשיא אל תנסה למצוא חן בעיננו
מתיישב גאה,
בא''י,
26/09/04 16:53
|
|
 |
27.
כולה עוברים דירה,יאללה יאללה
נדב,
יבנה,
26/09/04 16:52
|
מילים כמו התנתקות וכל מיני סיסמאות של אריאל שרון הביאו לכל המצב הזה.(''וויתורים כואבים''-אם אתם זוכרים)שיפסיקו שם לשחק אותה ,אפשר לחשוב מה קרה?עוברים לוילה במרכז והכל יהיה סבבה וגם יקבלו בוחטה מהמדינה על חשבוננו(אלא מה).עכשיו הבשיא הזה גם כן נכנס עם טרנד חדש-סיוע נפשי-מזה החרטא הזה??בקיצור תחפפו משם כי כבר נמאס !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה מצפה
יונה,
26/09/04 19:45
|
שישללו ממך את זכות הקנין ויזרקו אותך לרחוב? אתה רוצה לקרוא לעצמך דמוקרטי? אתה לא פחות גרוע מדיקטטור. אם הם רוצים לחיות בקרון בשטחים במקום בוילה במרכז כנראה מערכת הערכים שלהם לא בנויה על כסף אלא על אהבת הארץ דבר שאתה ושכמותך שכחתם מזמן, עוד כשסבא שבנה את הארץ נפטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
מוריה,
26/09/04 17:12
|
|
 |
הלז נקרא רשע
Avi Ecuador,
26/09/04 18:52
|
|
 |
איזה יופי !!סופסוף מישהו חכם!!
יובל,
חיפה,
26/09/04 16:55
|
|
 |
אולי תעבור דירה מהגליל לפולין?
ל"ת
רן,
26/09/04 17:34
|
|
 |
26.
אני בהחלט מבין ללבם של המתנחלי
יהודה,
המכבי,
26/09/04 16:48
|
האם הם מבינים ללבנו?לבם של כל שאר תושבי מדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי יש לך לב?
Avi Ecuador,
26/09/04 18:04
|
|
 |
25.
יופי בשיא...
דורון,
קריות,
26/09/04 16:47
|
ממש גילית לנו את אמריקה.חשבנו שהתנתקות הולכת להיות כיף חיים.צחוקים ,שיגועים, בלאגנים.סקר חלם.עזבו אותי כבר מסקרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תעמולה לניקוי אתני ליהודים
Avi Ecuador,
26/09/04 16:45
|
זה נעשה בידי יהודים. קצת יותר ''הומני'' כנראה מאשר באירופה. עושים ניקוי אתני ליהודים, לא יסבירו לנו השוטים שגם בפלסטין מותר ליהודים לחיות וגם בקו הירוק לא מסוכן לערבים ''ישראלים'' לחיות בין יהודים ובטח שלא צריכים לשלוח צבא פלסטיני לקו הירוק שישמרו על הפלסטינים מפני שאהידים יהודים. אשרי הטמטום ועם הארץ שהשרישו והתרבו בחלם ועלו לשלטון; עבד כי ישלוט. יבנו ''לנו'' מדינת פלסטין נטו נקיה מיהודים ועוד מדינת פלסטין 2 שתקרא ישראל בקו האדום (דם) סליחה ירוק?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ראיון עם התלין על חדוות היצירה
ל"ת
בעבודתו.,
26/09/04 16:43
|
|
 |
22.
לא יקום ולא יהיה!!
תמר,
גוש קטיף,
26/09/04 16:43
|
בשיא אתה בעצמך מדחיק את זה שאתה יודע שאנחנו לא נתפנה בסופו של דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שנאמר:המתנחלים חיים בהכחשה
האיש החושב,
26/09/04 16:48
|
|
 |
יכול להיות
יונה,
26/09/04 19:42
|
אבל גם השמאל חי בהכחשה, הוא משכנע את עצמו שההתנתקות תפתור את הבעיות והערבים יגידו די, אבל זו הכחשה כי הם ימשיכו ואז נאלץ להתמודד איתם שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בשיא ?מי זה?
ציון,
חיפה,
26/09/04 16:41
|
מאיפה הביאו אותו? אריק זה האיש שלך?ככה אתה רוצה להתנתק? מינוי בשיא ליו''ר מנהלת ההתנתקות מראה כמה שרון רציני בקשר למהלך הזה.גם שרון כנראה רוצה להדחיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שיפנה אותך ואחותך
ל"ת
gg,
26/09/04 16:48
|
|
 |
כנראה שלא הבנת אותי
ציון,
26/09/04 16:58
|
אני בעד ההתנתקות פשוט נראה לי שהמינוי הזה, של בשיא, הוא לא במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שיהיה ברור, טרנספר= מלחמת אחים
ל"ת
עומר,
26/09/04 16:40
|
|
 |
יש לנו יותר אחים
ff,
26/09/04 16:44
|
|
 |
גם
Avi Ecuador,
26/09/04 21:57
|
''מצדה פונתה'', אז היום לא צריך צבא רומאי, יש צבא הכנה לפלסטין, צבא חלם בהמשך שיעשה ניקוי אתני ליהודים. מעניין איך ההסטוריה בעתיד תקבל אותנו, עוד פעם ישביעו חיילים? במצדה 2 אולי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשישרפו את שינקין אל תתפלא
ל"ת
אופיר,
חיפה,
26/09/04 16:48
|
|
 |
19.
בשיא בהצלחה במשימת הקודש
ל"ת
גיורא,
26/09/04 16:38
|
|
 |
18.
אז שיפסיקו להדחיק
יעקב,
26/09/04 16:37
|
ויתחילו להפנים עמוק עמוק פנימה שהם צריכים לזוז כי נמאס לנו כבר מכל הברדק הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו בדיוק הבעיה שלך
יונה,
26/09/04 19:40
|
נמאס לך, אין לך כוח, אתה לא רוצה להתמודד, אבל יום אחד אתה תתוודע לברדק מתחת לחלון שלך ואז תהיה חייב לשים לב. או שאולי גם אז תישאר קבור בספה מול המדיה המטמטמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סיוע נפשי למתפנים?
ניר,
26/09/04 16:34
|
מה עם סיוע נפשי לנו?על כל החרא שאכלנו כל השנים מההתנחלויות האלו?מה עם סיוע להורים שכולים שאיבדו את יקירהם ברצועה ובמחסומים ובהשד יודע איפה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יפונו חס וחלילה
Avi Ecuador,
26/09/04 22:03
|
עליהם להגר מארץ ישראל. היא פשוט תחדול ותהפוך לפלסטין. השמאל יעשה זאת, מזל שערפאת מפריע לו. כל אלה שישארו ב''ישראל'' יזדקקו לטיפול נפשי עמוק לאחר הבריחה. אם יש לך שכל ואתה דואג למשפחתך ופינו אותך חס וחלילה..., קח את הפיקלח ותצא משם לארצות הברית או אסטרליה, השגרירות האוסטרלית מעודדת. אני מקווה שתוכנית המזימה של שרון תיכשל ושערפאת יהיה בריא והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תנו להם מה שהם אוהבים -כסף
בעד,
התנתקות,
26/09/04 16:32
|
|
 |
אם זה כל כך נכון
Avi Ecuador,
26/09/04 23:14
|
למה לא תשלם לפלסטינים שילכו. אה, סליחה, הם לא רצחו לך מספיק בני משפחה, אולי בעתיד, תתמיד עם הטמטום, יש לך סיכוי סביר, לא אומר לך בהצלחה ומקווה שתבין מדוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה כל כך נכון
Avi Ecuador,
26/09/04 22:49
|
למה לא תשלם לפלסטינים שילכו. אה, סליחה, הם לא רצחו לך מספיק בני משפחה, אולי בעתיד, תתמיד עם הטמטום, יש לך סיכוי סביר, לא אומר לך בהצלך ומקווה שתבין מדוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהיו כאלה שכן
יונה,
26/09/04 19:39
|
אבל יהיו המון רב שלא יסכימו בעד כסף, כי עדיין קיימים אנשים שהכסף הוא לא ערך, חבל שהם לא בממשלה כי אז המדינה הזו היתה נראת יותר טוב, וחבל שאתה חושב בעצמך שכסף מוביל את כל האנשים באף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אחינו המתיישבים
אהרון,
26/09/04 16:28
|
|
 |
הם בארץ
יונה,
26/09/04 19:37
|
ומחכים בכליון עיניים שתבוא לצעוד איתם שם, כי קשה להם אבל הם מאמינים בצדקת דרכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארצה = יהודה, בינימין.
ל"ת
שי,
26/09/04 16:43
|
|
 |
הם כבר בארץ
ל"ת
י,
י,
26/09/04 16:42
|
|
 |
14.
שרון מדחיק את רצון העם
נטע,
ראשון,
26/09/04 16:27
|
|
 |
13.
הם מחוברים למציאות!!!
ליאורה,
באר שבע,
26/09/04 16:23
|
|
 |
גם את מדחיקה
ל"ת
gg,
26/09/04 16:45
|
|
 |
12.
מדבר סקר תרחק...
ל"ת
עמ''י עש''ו,
26/09/04 16:22
|
|
 |
11.
יישר כוח יונתן בשיא!!
עמרם,
26/09/04 16:21
|
|
 |
10.
כולנו נסיים את הפרשה עם פצע
אלעד,
26/09/04 16:18
|
|
 |
וחבל
יונה,
26/09/04 19:36
|
כי כולם יודעים איך הדבר ייגמר בין הימין ובין השמאל, כולם יודעים שהם לא ייעצרו וימשיכו בטרור עוד עשר שנים ויגיעו לתל אביב ואז כהבר לא נהיה מוכנים לסבול את זה (במחשבה שניה אם שרון יחיה אנחנו נהיה מוכנים לוותר גם על זה) ונצטרך להכניס את הצבא ולהוריש אותם, ושוב המצב יחזור על עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סקר שמקר
יערה,
ירושלים,
26/09/04 16:18
|
המתנחלים יודעים בדיוק מה קורה וערוכים היטב היטב ליום בו יבואו לפנות אותם..הם לא ייתנו לזה לקרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
היודנראט צודק !!!! היהודים עוד
לא הפנימו את,
העובדה,
26/09/04 16:17
|
כי המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים.
אנו הולכים כצאן אל האיסלאם .
בעוד שרון מרוויח כספים רבים באמצעות בני משפחתו .
גבראילים חוגגים .
רוזנשטיין חבר ליכוד.
עוז אלפרון .
שרון .
בשיא
כמה עוד נסבול ממפלגת השחיתות שנכנעת למוסלמים ?????
כמה?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך בכל מילה!
ל"ת
פשוט גועל,
נפש,
26/09/04 16:31
|
|
 |
7.
עצובה מאד אבל לא מדחיקה
מתנחלת,
26/09/04 16:16
|
אני הגיונית ובטוחה שננצח את אלה המיחלים להשמדנו. ליוסי שריד שבערב יטם הכיפורים כתב אאין כפרה וסליחה להתנחלויות-הנה אני על המםה ומצפצפים עליך ועל דעותיך החולניות.אף אחד כבר לא מקשיב לך אז אתה כל פעם תופס ''טרמפ'' על המתנחלים.אתה פשוט משעמם משעמם משעמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך בהכל חוץ מ
אורי,
26/09/04 16:30
|
זה שיוסי שריד משעמם....אפשר להגיד המון דברים עליו -משעמם-הוא לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי שריד לא מפנה אותך טינופת
ff,
26/09/04 16:46
|
מה את נטפלת ליוסי שריד? איך הוא בדיוק מפנה אותך אם ה 5 מנדטים שלו? את נשמעות כמו תקליט שבור של תעמולה פאשיסטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כואב כואב אבל צריך להתנתק!
ל"ת
אייל,
כפ''ס,
26/09/04 16:16
|
|
 |
תגובה ל6 : ''מוכרכים לעשות ''
פפו,
כל הארץ,
26/09/04 16:44
|
למה מוכרכים ? האםהטרנספר הזה יוריד מצהל את העומס ? לא. לפי כל הדעות של בכירי צהל ומערכת הבטחון נהפוך הוא. לדעתם העומס על חיילי צהל רק ילך ויגדל. אז מה מוכרכים לעשות ? אולי לאעשות הכל כדי שגם יהודים משיחיים ( אותם אלה שהתמוגגו מנחת על הסכמי אוסלו והיום לא יודעים להודות שזו היתה טעות מצערת שגבתה מאיתנו אלפי קורבנות ) יבינו שתכנית זו היא תחילת הסוף לעם ישראל . או שאולי גםאתה כמו רבים אחרים טוען שהמתנחלים אינם אחיך , ומכאן שאתה גם לא שייךלעםישראל ? בכנות , מה מוכרכים לעשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה שלא יכאב לצד שהרוצחים
שי,
26/09/04 16:42
|
יוצאים ממנו אלא לצד שהנרצחים שייכים אליו ?
למה טרנספר ליהודים ולא לערבים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זו לא הדחקה!
יונתן,
26/09/04 16:15
|
זו מבוכה.המתנחלים לא מאמינים שעושים להם דבר כזה וגם אנחנו לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בשיא -הביתה !!
ל"ת
רחל,
26/09/04 16:13
|
|
 |
3.
תעבירו למדור יהדות
גג,
26/09/04 16:13
|
מדוע כל כתבה שעניינה התנגדות להתנתקות מוצאת את דרכה למדור יהדות ואילו כל מה שקשור לתהליך ההתנתקות ולקידומו מוצא את עצמו בראש כותרות החדשות?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר
כ,
כ,
26/09/04 16:41
|
אם הם ישימו את זה ביהדות הם יקבלו כמה אלפי תגובות של ''מה זה קשור ליהדות'' על כתבות שעניינן התנגדות להתנתקות יש רק כמה עשרות תגובות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שמופז יעמוד בראש מנהלת ההנתקות
פרחיה,
26/09/04 16:12
|
טעות עשה שרון שבחר במר בשיא, בשר מבשרם של המתנחלים ותומכיהם בקיבוץ הדתי לראש מנהלת ההתנתקות. למר בשיא אמפתיה רבה מדי למתנחלים ואף הם נוהגים בו זלזול כאחד משלנו שערק מעבר לקווי האויב, יודנראט, קאפו, וכהנה ביטויים שאינם מבינים, אך מתקבלים כהסתה לרצח. מר מופז, שר הבטחון, היה האיש המתאים לתפקיד, מבחינת הסמכויות שבידיו ומבחינת קשיחותו הצבאית, ואולי עדיף ששרון עצמו יתנתק מראשות הממשלה וינהל את ההתנתקות. למבצע כזה לא לוקחים טירון פוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזבוב שמחפש את הצוף
Avi Ecuador,
26/09/04 22:51
|
|
 |
פרחיהנ התמימה
rr,
26/09/04 16:47
|
בדיוק זה הקטע, שיהיה מישהו משלהם (המתנחבלים) ואז יהיה בהם קרע. את רוצה שמופז יהיה במקום בשיא כי את לא מבינה מה קורה בכלל כי זה מסובך לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
דמעות תנין
ל"ת
יוסי,
גושדן,
26/09/04 16:04
|
|