 |
69.
TO ALL THE LEFTISTS
alfa,
29/09/04 00:26
|
Why bother -fighting with Jewish Mitnachalim as Mr VILAN,Mr YOEL MARCUS and others suggests
Leave the dirty work to the Palestinians Arabs-They will do it better than you
And the best thing: The ARABS will give you a few more years to live in RAMAT- AVIV 3
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
The DELUSIONAL LEFT will take
A Proud Jew,
USA,
29/09/04 00:14
|
us all down with them. The Left intolerance is just as bad as the extreme right ! Both lost their visions of what is right, fair and balanced. . They worship their ideals, blindly without perspective or any consideration for others. I THOUGHT ISRAEL IS A DEMOCRACY OR IS IT NOT?
MAARIVE PLEASE PRINT THIS ONE!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
השמאל הקיצוני לא רוצה שננצח את
ל"ת
הטרור,
28/09/04 22:46
|
|
 |
66.
עמוס עוז מהשמאל הקיצוני?
ל"ת
א.ב.יהושוע?,
28/09/04 22:39
|
|
 |
65.
השמאל מסית ומשתיק באותה עת
ל"ת
דילצביעות השמאל,
די להסתה,
28/09/04 17:12
|
|
 |
64.
To SHALOM ACHSHAVE & The LEFT
A Proud Jew,
USA,
28/09/04 16:26
|
PEACE STARTS AT HOME! LOVE THEY NEIGHBOR AS THEY SELF!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
תורת הדה-לגיטימציה
''מורשת רבין'',
28/09/04 08:02
|
להלן קטע קצרצר ממחקר שפרסם אהוד שפרינצק (''אלטלנה - הרהורים מקץ שלושים שנה''): ''.... שאם הנהגת האצ''ל לא שללה את לגיטימיות ההנהגה היישובית ולא תכננה שום מרד. הרי זו, ההנהגה היישובית, שללה מאז ומתמיד ובצורה נחרצת את לגיטימיות הקיום של האצ''ל. בעיני המרכיב הדומיננטי של ההנהגה היישובית – אנשי תנועת העבודה – לא היתה לאצ''ל אף פעם זכות קיום. המושגים 'פרישה' ו'פורשים' קיפלו בתוכם תמיד, גם לפני הכרזת המדינה, עמדה נחרצת של דה-לגיטימציה... ''...מאז סוף שנות השלושים היה הארגון הצבאי הלאומי, שיצא נגד ה'הבלגה', תופעה חורגת וחסרת זכות קיום. הוא היה בנה האופרטיבי של תנועה פשיסטית בלתי-לגיטימית, המאיימת, דרך קבע, על ההגמוניה הצודקת של 'הציונות העובדת'. רק על הרקע הזה אפשר להבין, למשל, את הקלות היחסית שבה נתקבל 'הסזון הגדול''', סוף ציטוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפרינצק היה גדול !!!!!!
כאריזמה ועוד,
כאריזמה,
28/09/04 09:57
|
האיש היקר הזה היה איש ענק.
למרות היותו שמאלן בכל מחיר .
הוא היה איש מעורר מחשבה.
ואיש ענק עם כאריזמה וסיגריה תמידית בפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
עוד סיסמא אקסיומטית
צביעות שקר,
ואלימות משמא,
28/09/04 07:51
|
של השמאל - ''השמאל לא יורה''. אז לא צריך לחזור שוב על סיפורי ה''סזון'' וה''אלטלנה'', הנמשכים עד עצם היום הזה. אבל למה שהשמאל ילכלך את ידיו? השמאל נתן את הרובים לערבים, והם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר, וכשקורה שיהודי מצליח להתגונן, אז השמאל יוצא מכליו מרוב זעם, ומוכן ללכת ולעשות את הלינץ' ביהודי במו ידיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ל-59, שיהיה ברור - ההסתה
די לשקרים די,
לדה-לגיטימצי,
28/09/04 07:48
|
והאלימות תמיד באו ובאים משמאל. בכלל לא קשה להוכיח זאת, ואם את רוצה אמלא פה את האתר בעובדות. הימין מעולם לא הסית! מה שהימין עושה היא אזהרת העם מן השואה שמביא עליו ''מחנה השלום''. זו לא הסתה, זו חובה לאומית. והאמת היא שזה מינורי מדי ומאוחר מדי. מדיניות השמאל הביאה לרציחתם של אלפי יהודים. זו לא הסתה, זו עובדה. במשך שלושים שנה הסית השמאל נגד המתנחלים, שלא הרעו לאיש, וגם לא השיבו על ההסתה. ההסתה הגיעה לכדי כך, שהיום עומדים לגרש אותם בכח מבתיהם, בהם השקיעו את כל מה שיש להם, כולל הרבה מיקיריהם. ואת רוצה שישתקו? את מצפה מן העם היהודי להמשיך ולשתוק נוכח מלחמת החרמה שמנהל השמאל נגד העם היהודי? רוצחים אותנו! את הבנת את זה? זו לא הסתה! מגרשים אותנו מבתינו! זו עובדה או הסתה? מי שמבצעים דבר כזה הם לדעתנו פושעים נגד העם היהודי ונגד האנושות! זו לא הסתה! זו עובדה! ההסתה משמאל היתה תמיד לדמוניזציה ולדה-לגיטטימציה למי שאינו חושב כמותם. ה''הסתה'' מצד היהודים היא נגד פעילות פושעת ממשית נגדנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
דוגמא מדברי ד''ר עידית זרטל
מיכאל ב,
28/09/04 07:02
|
בתוכניתה ברדיו היא דיברה על דמוקרטיה וכמובן שטענה ש: הדתיים אינם דמוקרטיים. מילא. כשנשאלה על אלטלנה טענה שהיא היתה צעירה מידי ואינה זוכרת לעומת זאת את רצח ארלוזורוב זכרה וציינה שאינה מאמינה שערבים רצחו אותו אלא רביזיוניסטים. זו היתה הדגמה בשידור חי איך חינוך של עין שמר גובר על יושר מקצועי של הסטוריונית ידועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ההסתה תמיד מהימין שמאלה
תוהה,
28/09/04 00:01
|
התנהגות הימין המתנחלי פשוט אינפנטילית. במקום לבדוק את עצמם ולוודא שהתנגדותם המובנת לפינוי אינה גובלת בהסתה למרי ואף לרצח, הם מגיבים כילדים, הוא התחיל קודם. כמה עלובה רמת הדיון בימין וכמה נלעגים דובריו. הזאת דמותם האמיתית של נושאי החזון המשיחי. המידי מצורע באה בשורת הגאולה. בושה. והאמת, מאז קום המדינה ועוד זמן רב קודם, ההסתה וההתנקשויות הפוליטיות כוונו תמיד מהימין שמאלה. למה להיתמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון, אם אתה כרבים אחרים ..
מיכאל ב,
28/09/04 06:55
|
לוקה בשדה הראיה שלך. אינך רואה עוולות ומעשי פשע במחנה שלך (עד כדי הפיכת אלטלנה למעשה נאצל שיש לחזור עליו) אם גם אתה חשוף להוקעת אנשי ימין בשם החוק כאשר אנשי שמאל אינם מועמדים לחקירה (למשל אורי אבנרי) או יותאים זכאים כמו תומרקין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עדות משמאל
האמת,
27/09/04 20:58
|
במאמר שכתב ב-24/10/1993, שבו (אגב) הביע תמיכה בהקמת מדינה פלשתינאית, הגדיר את הבעיה היטב אחד מאנשי ''שלום עכשיו'' הלא הוא הסופר אהרן מגד: ''הכמות והעוצמה של כינויי הגנאי ושל ביטויי השנאה, הבוז, המיאוס, התיעוב, שהוטחו במשך עשרים וחמש השנים האחרונות כלפי המתנחלים - אפשר להשוותם בהצטברותם רק לאלה של האנטישמים כלפי היהודים. כך בוצע, במשך השנים מעין ''רצח אופי'' קיבוצי[...]''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ועוד טיפ-טיפה ''גם''
גם שקר וגם,
שנאת ישראל,
27/09/04 19:56
|
חיים חפר, ידיעות אחרונות, 28.2.86: ''לא יהיה לך מנחם ומנוחם ואש תצא מזרעית שעל גבול לבנון ותיגע באש הבאה מירוחם ומכל טירות גוש אמונים יעלה העשן, והאבק מכל עסקי החווילות עלה תעלינה בהר שומרון כל עיירות ה''לחם'' הרעבות והמובטלות וכאשר החשכה תרד עליכם בצהריים, וסכין המסכנים תבוא בלילות כבר לא תהיינה יותר שאלות.
''... כך ערי המובסים/ הרוח תפער דלתות חורקות ותנקש בחלונות ובתריסים חרולים יתגלגלו בכיכר ועשב בר יכסה את הגבעות/ ברכות השחיה יתייבשו ובמתנסי''ם שברי כיסאות/ ושלטי חנויות התלויים על בלימה, יספרו מה שהיה ולא יהיה עוד/ הארץ אכלה את יושביה, ולא נותר להם דבר, מלבד – דמעות..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מי זה'' בכלל חיים חפר ?!
זה אני.........,
28/09/04 06:58
|
''מה הוא עשה בשביל מדינה'' ?! חוץ מהסתה והנחלת שינאת אחים,הוא סתם טיפש מצוי,עאלאק ''משורר''...פחחח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
השקר אומנותם
''גם'' השמאל,
27/09/04 19:53
|
זאב שטרנהל, ''דבר'', 15.4.88: ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח. וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית...''
חיים ברעם, עתון ''ירושלים'', 8.3.96 (לאחר פיצוץ אוטובוס בירושלים ב-7.3.96, אחד מרבים באותה תקופה, בה נרצחו 65 יהודים, מחציתם ילדים): ''... ביום ראשון השבוע הגיחו הכהניסטים ממחילותיהם האפלות והרעילו את אויר העיר בנשימתם המצחינה... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה, שניסו לתרגם כל טיפת דם וכל איבר פגוע לרווח פוליטי בזוי. התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ועוד קצת ''גם''
מכל הבולשביקים,
השכלתי,
27/09/04 19:49
|
אברום בורג, ידיעות אחרונות בימי ממשלת שמיר: ''... פסיכולוג של המדינה היה אומר מן הסתם, כי הקוזקים של קצובר ונשות ספרטה של דניאלה וייס הם רק המבע החיצוני לאישיותם האמיתית של שמיר וארנס. ''כששמיר רוצה להרוג את השלום יבצע בעבורו גוש אמונים את פסק הדין. ההתנחלויות שלהם ניצבות בינינו לבין השלום. ההתנחלויות הן קוץ בבשר האיזור.....''
עמוס עוז, ידיעות אחרונות, 8.6.89: ''כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה מתוך פינה אפלה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ועוד ''גם''
יש לשים קץ,
ל''סזון'',
27/09/04 19:48
|
אברום בורג, ידיעות אחרונות בימי ממשלת שמיר: ''... פסיכולוג של המדינה היה אומר מן הסתם, כי הקוזקים של קצובר ונשות ספרטה של דניאלה וייס הם רק המבע החיצוני לאישיותם האמיתית של שמיר וארנס. ''כששמיר רוצה להרוג את השלום יבצע בעבורו גוש אמונים את פסק הדין. ההתנחלויות שלהם ניצבות בינינו לבין השלום. ההתנחלויות הן קוץ בבשר האיזור.....''
עמוס עוז, ידיעות אחרונות, 8.6.89: ''כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה מתוך פינה אפלה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
''גם''
''גם'' השמאל,
27/09/04 19:46
|
דן תדמור, עתון ירושלים, 28.5.93: ''מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצדו, בטראנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה... אם אתה מטומטם, אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם. אם אתה פשטני, מתלהם, נבער ואכזרי – אתה ימני...''
מיכאל הר-סגור מעריב: ''נכון, החשיבה אינה מלאכה לכל. עובדה עצובה זאת מסבירה את קיומן של המפלגות הימניות והדתיות בעולם כולו. מאחר שהחשיבה קשה וכרוכה בסיכונים, התפתח בישראל סוג יצורים המצטיינים במיעוט החשיבה, והמעט הזה הוא דלוח, קלוקל ורע. קוראים לייצור כזה ''חושב מעט ורע'' (חמו''ר)....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
''גם'' השמאל - ומה זה?
אין גבול לשקר,
ולאנטישמיות,
27/09/04 19:45
|
ב. מיכאל – 1993ידיעות אחרונות: ''מאד מפתה להציע לממשלת ישראל פשוט לחמוק מן הגדה באישון לילה, מבלי לומר דבר לכל הקצוברים, הדומבים ונגזריהם. ואז, כשישכימו אלה לבקר חדש, יגלו כי מעתה אין הם אלא עוד בעיה אחת של הפלשתינים, כמו החמאס והג'יהאד האיסלאמי, והפלשתינים, כמו שנהוג לומר בקריצה אכזרית, כבר יידעו איך לטפל בהם.... ''ממשלת ישראל על כן מוזמנת בזאת להקים עבורם אי-שם, בנגב, הרחק מכל מקום נושב, כמה וכמה התנחלויות דמה, וסביבן סימטאות ואבנים, צלליות ערבים מקרטון ודוכני שוק גדושים, דודי שמש וכמה טנדרי פז'ו רעועים. ושם ב''כפרי לוינגר'' המלאכותיים הללו, יוכלו השבים להמשיך בסיוריהם ובשירתם, ביריותיהם ובמחסומיהם, בניקוב דודי שמש, פיצוח פנסי פז'ו והפיכת דוכני ירקות, מבלי להפריע את מנוחת השכנים. ''ואולי, אולי כתום עוד מחצית יובל, יצמח מהם דור חדש ובריא, דור אשר ראוי יהיה לבוא שוב בקהל מדינת ישראל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת משהו קטן
שמעון פרס,
ג'יסר אזרקא,
29/09/04 01:34
|
מדינת ישראל שלחה אותם... לא אריאל שרון, אגב, אלא שמעון פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
''גם''? ''גם''? מה זה?
תשובת הימין,
''גם'' השמאל,
27/09/04 19:43
|
הקיבוץ, 17.8.1995: ''אלה לא האחים שלי, הם לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה – מלחמת אחים תהיה המלחמה.... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקוים ששנים ארוכות לא חציתי, ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב, להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת.... יירד הרבה דם.....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
המתינו נא, אל תתלהמו
שמאלני נאור,
27/09/04 19:09
|
המדינה היא שלנו. אנו יצרנו אותה. השמש פה זורחת רק בגללנו. רק אנו מניעים את הכלכלה. אנו האינטיליגנציה והאקדמיה. אנחנו מלח הארץ ואנחנו הישראלים היפים. אי לכך - רק לנו הכלים לקבוע מה היא הסתה ומי הוא המסית. רק ביכולתנו להגדיר מנם הדעות הנכונות ומהם הדעות הנפסדות. ואתם יודעים מה - השב''כ הוא שלנו ולכן אתם תכנסו לחדרי החקירות ולא אנחנו. לכן, מבחן התוצאה יראה שלא אנחנו המסוכנים ולא אנחנו הברברים ולא אנחנו הישראלים המכוערים כי האמת תמיד איתנו. יחי אנחנו !!!!!!!! (הכותב הינו ימני שנעל לרגע קט מגפיים של שמאלני והתמכר מייד לתחושה המתקתקה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט נהדר. קצר ולענין
ל"ת
מיכאל ב,
28/09/04 06:57
|
|
 |
טוב שהסברת, לא הבנו את התיחכום
ל"ת
שבכניק,
28/09/04 01:06
|
|
 |
49.
נחמד, אבל חסר תועלת
מישהו,
27/09/04 15:42
|
התקשורת שולטת לחלוטין בדעת הקהל, ותיתן תמיד במה להסתה נגד הימין.
האם נתתם את ליבכם לכך שיש בתקשורת מתנחלים, ערבים, חרדים וימין קיצוני. כשהתקשורת מדווחת על ישראלי ברור מאליו שהכוונה לשמאלני. כל היתר הם תת קבוצה של העם בעיני התקשורת, הראויים לסיווג מיוחד.
ואנחנו עוד משלמים אגרה על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הגיע זמן לאמת האמיתית
תושבת הארץ,
27/09/04 15:08
|
הגיע הזמן לומר את האמת. ההסתה והדליגיטימציה של השמאל כלפי בוני הארץ ,ומגיני אדמתה,אינם זוכים לטיפול הראוי. הגיע הזמן להחזיר מלחמה שערה ולפרסם כל גילוי של הסתה כלפי מתישבי יש''ע האמיצים,ולהעמיד לדין בעוון הסתה על כל התבטאות שיש בה איום .חוסר האיזון התקשורתי והמשפטי זועק לשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אין הבדל בין עמי לתמי זו רק
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/04 11:10
|
אי הבנה קטנה. השמאל הקיצוני והימין הקיצוני, עשויים מאותו חומר נפסד!!! ואנו הרוב השפוי ,לא נרשה להם לגרור אותנו, לקן הקוקיה שלהם!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
השמאל=האויב המסוכן ביותר למדינ
ל"ת
צבי,
חיפה,
27/09/04 11:05
|
|
 |
45.
ישראל לא תשרוד עם שמאל כזה
אליעזר,
27/09/04 10:24
|
יש להגלות את השמאל הישראלי מעבר לים אחת ולתמיד אני מוכן לעזור במימון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
גליקמן, תקרא את הספר
סוף סוף,
27/09/04 09:54
|
תולעת יעקב ודוד ישמעאל. תהיה בהלם למקרא כ''כ הרבה דברי הסתה חולניים של אנשי שמאל. האם זה מעניין אותך או שאתה מהצד שלהם? שאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
השמאל מסית כל הזמן אבל בתקשורת
טל,
27/09/04 09:54
|
|
 |
42.
30 שנה השמאל מסית נגד --------
מוחמד המשת''פ,
27/09/04 09:50
|
המתנחלים. כל הצרות במדינה, מקורן בהתנחלויות. סל הבריאות דל, זה בגלל שאין כסף. כל הכסף הולך להתנחלויות. אין מספיק כסף לכבישים? זה בגלל שתקציבי הכבישים מופנים להתנחלויות. למדינה אין כסף לייצר מקומות עבודה- בגלל שהכסף הולך להיתנחלויות. השכונות ועיירות הפיתוח מוזנחים, בגלל שכל הכסף הולך להתנחלויות. בקיצור, ההיתנחלויות הן שעומדות כחיץ, בינינו לבין גן-עדן. מה כל זה, אם לא הסתה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מישהו בשמאל רוצה מלחמת אחים?
אלי,
27/09/04 09:47
|
לי נראה מוזר שהשמאל כל כך מתלהב ממלחמת אחים - הרי הם יובסו ודי בקלות. אולי זה כמו הבחירות - הם משוכנעים שהם הרוב ולא מבינים למה הם מקבלים בסוף רק 20% - דיסוננס קוגניטיבי חמור שמסביר חלק גדול מהבעיות כאן, אם מחברים את זה לעובדה שהמיעוט השמאלני שולט גם בתקשורת ובמערכת המשפט. תודה לאל, בצבא הם כבר מזמן מחוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיסוננס קוגניטיבי? העתקת ?
שמאלן..,
28/09/04 01:10
|
|
 |
ניקרע לכם ת'תחת יא פורשים
התותח הקדוש,
חוף ת''א,
27/09/04 15:59
|
כמו שעשינו באלטלנה וכמו שאחינו היאנקים עשו לקונפדרציה הדרומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תותח
ל"ת
סתם אחד,
27/09/04 18:58
|
|
 |
השמאל רוצה מלחמת אחים
ארז,
27/09/04 10:28
|
השמאל, שתמיד קורא לוויתורים מרחיקי לכת מול האוייב הערבי, תמיד מגלה קשיחות רבה, עד כדי קריאות גלויות למלחמת אחים, כשמדובר ביריביו הפוליטיים מבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל רוצה מלחמת אחים
ארז,
27/09/04 10:27
|
השמאל, שתמיד קורא לוויתורים מרחיקי לכת מול האוייב הערבי, תמיד מגלה קשיחות רבה, עד כדי קריאות גלויות למלחמת אחים, כשמדובר ביריביו הפוליטיים מבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ל"ת
גל,
27/09/04 09:25
|
|
 |
39.
מתנחלים טיפשים, לנו מותר הכל.
ל"ת
שמאלני,
27/09/04 09:20
|
|
 |
38.
להוציא את השמאל אל מעבר לחוק!!
ל"ת
איציק,
דחוף!!!!!!!!,
27/09/04 09:20
|
|
 |
פאשיסט קטן
ל"ת
33,
27/09/04 11:53
|
|
 |
37.
מדוע תקשורת לא מכסה הסתת שמאל?
דוד,
27/09/04 09:10
|
אינסוף כותרות על כל פיפס של איש ימין, אבל הסתות השמאל הפרועות לא מקבלות שום הד, כדי לאפשר תמיד להאשים ולתקוף את הימין. נמאס מתקשורת חד צדדית! הם הופכים את עצמם ללא רלוונטים, כי האמינות שלהם, לפי הסקרים שהתקשורת עצמה מקיימת, נמוכה מאד. האם לא מגיע לדמוקרטיה שתהיה לה תקשורת איכותית ואמינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ההסתה היא של הפלסטינים לפגוע ב
עוד דו''ח,
27/09/04 09:03
|
בנו . בזה צריך להתרכז , כולנו . יש לנו אויב משותף - וראו כמה מצבינו לא פשוט : אפילו כשאויב משותף יש לנו , אנחנו די מתקשים להתאחד ולעמוד נגדו . זה מה שאנחנו צריכים לעשות . עזבו כבר את ברבורי הדוחות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
איזה יופי - הפסקה ארוכה בשלותה
אקסטרה סמול,
27/09/04 08:59
|
וכולם רצו למחשבים לתמוך בפמפלט העיוועים. כדי למצוא הסתה ימנית די ללכת לבית כנסת ולעיין בעלונים השבועיים של ''הרעיון היהודי'' ודומיו, לנסוע אחרי מכוניות בירושלים ולראות את המדבקות, לפתוח רדיו, וכו'. כדי לגרד בדוחק ''הסתה שמאלנית'' מרחיקים עד 89 ומוציאים דברים מהקשרם. וודאי שעמוס עוז הוא ''סמול קיצוני'' (איזה שוס השימוש הזה ב''סמול'') - שכן - מה לעשות - אם מנהיג הליכוד הוא ''סמול'' (ומיכאל קליינר מן הסתם מרכז שפוי) אזי עמוס עוז (ועוד מיעוט מבוטל של 85% מהעם) הוא סמול עד סמול קיצוני. חבל רק שהמטורפים האלה הם המטורפים שלי ואני בן ערובה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתנו לך כמה דקות ליד המחשב?
ארז,
27/09/04 10:30
|
|
 |
ארז-נסה לעבוד על מקוריות ותוכן
ל"ת
אקסטרה אקסטרה,
27/09/04 12:59
|
|
 |
34.
בית הכנסת ביום כיפור
י,
הצפון הרחוק,
27/09/04 08:56
|
שרון רוצח שרון בוגד על קירות בית הכנסת בירושלים זו לא הסתה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי כתב את זה?
ארז,
27/09/04 10:30
|
|
 |
33.
מעניין למה ב ynet לא ראיתי את
לחקור את אנשי,
שלום אך שווא,
27/09/04 08:56
|
הידיעה הזו .... מדוע זה לא מופץ בגדול , כמו דו''ח שלום עכשיו [ כן , הארגון הזה , שנמצא בשלום קרוב והדוק עם אירופה , כספיה וארגונים פרו-פלסטינים ] . איפה מבקר המדינה כשצריך אותו ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
גם פושעים גם בכיינים
מ ו מ ו,
27/09/04 08:50
|
וגם רוצחים . ואל תזכירו הסטוריה כי זה היה בזמנים ובנסיבות אחרות וזה לא מצדיק רצח עכשו . אבל כנראה שהימין אינו מסוגל להשתנות להוציא בודדים וזו הבעיה של העם הזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
השמאל הסית, השמאל מסית, השמאל
יהודי אמיתי,
27/09/04 08:33
|
|
 |
30.
זה לא ''גם'' זה רק השמאל
ל"ת
תיקון,
27/09/04 08:16
|
|
 |
29.
פייגלינים !מוישלה התחיל ראשון
ל"ת
אזרחית,
27/09/04 07:57
|
|
 |
28.
השמאל מכשיר את הקרקע לציחצוח
ה''תותח הקדוש'',
27/09/04 07:50
|
לצורך הפעלתו מול המתנחלים,השמאל עשה זאת ב48',והוא יודע גם לעשות זאת היום,הפעלת נשק מול יהודים אינה זרה לו,את העובדות לא ניתן לסלף גם לא בעזרת ''גילגולי עיניים'',כך גם את העובדה שהשמאל ביצע טרנספר לפלשתינאים ב''מלחמת השחרור'',כנ''ל את העובדה שהשמאל יישב ואיכלס את שטחי הפלשתינאים שגורשו,גם העובדה שההסתה היא מבית מדרשו של השמאל מעידות הכרזות כמו ''שרון רוצח'' ו''בגין רוצח'' בשנות ה-80', לשמאל ה''מתבכיין'' מותר הכל,ויש לו על כך כמובן ''מונופול'',אך אוי ואבוי לו לימין אם רק יעז לעשות מעט ממעשי השמאל,כי אז הוא ייחשב למסית ורוצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד,חייבים לקרוא.........
ל"ת
זה אני.........,
27/09/04 11:42
|
|
 |
אני אתך
ל"ת
י,
27/09/04 08:57
|
|
 |
27.
מדד ההסתה ומדד הבוגדנות
יינון,
שדרות,
27/09/04 07:35
|
אם יש מדד הסתה בוודאי וודאי שיש מדד הבוגדנות אז יש גם לו לקבוע מדדיו ולפרסמו בהתאם לעלייתו וירידתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תיקון לגבי עמוס עוז!!!!!!!!!!
נא לדייק,
27/09/04 07:24
|
|
 |
שמאל קיצוני? לא שמעתי מעולם
יריב,
27/09/04 08:33
|
היום אין שמאל קיצוני אתה יודע איך אני יודע?כי אף אחד אף פעם לא מזכיר אותו בנשימה אחת עם סהרורים כמו אורי אבנרי כמו יוסי ביילין כמו יוסי שריד כמו תמר גוזינסקי כמו א ב יוהשוע כמו שולמית אלוני כמו טלי פחימה וכמו רבים ו ''טובים ''שמשתייכים למחנה השמאל אך כשזה נוגע לימין פתאום המתנגדים לפינוי הם ימניים קיצונים ליברמן ימני קיצוני אלון ימני קיצוני בנצי ליברמן ימני קיצוני אך אך איזו עיתונות מוסתת יש לנו במדינה הזאתי כנראה שהם לא רואים את עצמם במראה אף פעם אבל אתם יודעים מה?... אם לא מזכירים את הנ''ל בנשימה אחת עם שמאל קיצוני הרי שעצם היותם שייכים למחנה השמאל הרי זה מעיד על כל המחנה שזהו מחנה קיצוני ביותר היום אין שמאל יש מרכז ויש ימין מי שנשאר בשמאל אלו רק הקיצוניים הסהרורים וצאיך לקרוא לילד בשמו . גם אם התקשורת לא כל כך רוצה לעשות זאת מאינטריסים מובנים(הרי רובם שם שמאלנים קיצוניים)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך בכל !! רק תיקון אחד
נינו,
מרכז,
28/09/04 07:02
|
''שם'' - בתיקשורת- רובם ככולם שמאול קיצוני , האם מצאת מישהו מתון מזה? איך בכלל אפשר לראות אותם? מימוץ, קריצות ,עיקום פרצוף ועיני ערפד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מלחמת אחים לא תהיה כאן
אבי ניר,
27/09/04 06:45
|
כנראה שמלחמת אחים לא תהיה כאן, אולי מלחמה בין שני עמים, העם הדתי החי מתוך אמונה עיוורת בשליחות מטעם משהו שאף אחד לא ראה ולא שמע, והעם החילוני, שמבין שבמקום שיש אוכלוסיה עויינת, שלא ניתן לסלקה בדרכים מקובלות, פשוט לא צריכים להיות שם. (גם שטחי הסאפארי ברמת גן הם ''שלנו'' אך אף אחד לא גר שם כי ''שם מתגוררות 'חיות''').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמת אחים לא תהיה
ארז,
27/09/04 08:55
|
|
 |
24.
מתנחלים פורעי חוק
ל"ת
קרן,
27/09/04 06:37
|
|
 |
23.
הסכנה מהתנהגות כזו
חן,
כרמיאל,
27/09/04 06:29
|
הסכנה לקיום מדינת ישראל גוברת מצד המתנחלים. לא ואננו ולא טלי פחימה מסכנים. לא ערבי ישראל מסכנים את קיומנו!! קימנו בסכנה. בידי פנאטים קולנים באישור מנהיגים רוחנים. אשר לא משכילים להבין את הסכנה בפילוג הגובר.וחוזרים על הטעוית של חורבן הבית הראשון והשני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקוזאק הנגזל
ארז,
27/09/04 08:56
|
מי שאחראי לפשע אוסלו לא יכול לבוא ולטעון כי מי שסובל מהפשע הזה אחראי לו. מי שתומך כל השנים בעמדות האוייב, מי שהביא לארץ צבא מחבלים, הוא-הוא אשם במלחמת אחים ובחורבן הבית השלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא קשור
יעל,
מצובה,
27/09/04 08:32
|
מעניין איך בתגובה לכתבה על הסתות השמאל כותב/ת חן הנכבד/ה נגד המתנחלים. בסופו של חשבון הכתבה לא קשורה לתגובה ולכן מסתבר שמטרת התגובה היא גרפומניה משמיצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
האלימות באה מימין לשמאל...
מיכל, תל אביב,
27/09/04 06:22
|
מתנחלים יקרים, אין לכם מה לדאוג: האלימות היא דרך הימין וכיוונה חד סיטרי: מימין לשמאל, ולא להפך: יונה אברושמי ברוך גולדשטיין המחתרת הראשונה בת עין רוצח ראש הממשלה כל כנופיית כך ועוד ועוד... יש משהו דומה לזה בשמאל? אז בבקשה, מספיק עם דמעות התנין. ותחילו לארוז בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה היא לא
מישהו,
28/09/04 12:07
|
אין משהו דומה.
לא ניתן להשוות את הסזונים ואטלנטה לרצח רבין. פעולה של יחיד לא יכולה להתקרב למפלצתיות ולשיטתיות של הרוע של קבוצה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מעודד
ימני,
27/09/04 13:57
|
|
 |
כולם אורזים..
גלילי,
27/09/04 09:08
|
הם יארזו חס וחלילה גם אני יארוז ובסוף לך לא יתנו גם זמן לארוז. חבל לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הווו , שוב מיכל מת''א . למה את
צפרא טאבה,
27/09/04 09:01
|
מלחמתית על הבוקר . תחייכי , תגידי בוקר טוב , תשאלי מה שלומינו . תתענייני בנו . כן בנו , כוווולנוווו , האחים היהודים שלך . זה מאד נחמד לשמור על קשרים עם המשפחה המורחבת ...זה יותר קל - זה לא מעמיד לך מראה מול הפנים . בכל מקרה , אנחנו מחכים לחיבור המחודש איתך , כחלק מהמשפחה החמה והאוהבת [ באמת ] .
בוקר נפלא שיהיה לך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלימות באה תמיד משמאל לימין
ארז,
27/09/04 08:57
|
ומה את מצפה מהימין, שישב בשקט? שיספוג ויגיד תודה?
לכל פעולה יש תגובה שווה ונגדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד הסתה פרועה של השמאל הפנטי
ל"ת
יציק,
27/09/04 08:45
|
|
 |
21.
מי מטיף
עדו ג,
27/09/04 06:07
|
תזכירו לי, אינדור הוא לא ממורשעי המחתרת היהודית? ימים טובים הגיעו, טרוריסט מטיף מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מטיף ממול?
ארז,
27/09/04 08:58
|
מי שקרא וקורא להפרת החוק? מי שקרא וקורא לסרבנות? מי שהסית ומסית? לשמאל אין שום זכות לבוא בטענות לימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, הוא לא
עדי,
27/09/04 07:53
|
|
 |
20.
העובדות:
נו באמת,
27/09/04 06:06
|
איך יכול להיות שאמירה שיש לפעול בכוח נגד מי שמתנגד בכוח להחלטה לגיטימית של הממשלה (ופינוי ישובים בשטחים זו בהחלט החלטה ארכי לגיטימית ואף נדרשת!) זו הסתה?? איך? תקראו לזה הסתה, תקראו לזה איך שאתם רוצים, אבל ההתנחלויות יביאו עלינו את סופנו. על כולנו. ההתעקשות להישאר בשטחים תהרוג את כולנו ותחריב את המדינה. צריך להתפנות מכל השטחים, צריך לפנות את כל ההתנחלויות, ורוב המתנחלים יקבלו על עצמם את הדין - והחברה המעורערים מקרית ארבע ותפוח - או שיחזרו לישדראל או שישארו שם - אבל אם הם פועלים בכוח, צריך להיכנס בהם בכל הכח. הסתה, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה מיותרת
Avi Ecuador,
27/09/04 21:39
|
קרא על שמאל: דוגמא לשמאל וליהירות ולשחצנות ולאי ראיה נכונה וה ס ת ה, עותק: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11 ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה... בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות,
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/734/024.html קטע פתיחה ממאמר של חיים משגב חשוב לדעת עם מי, יש לנו עסק, 09/06/04 15:49 שרת הזהיר משמעון פרס משה שרת, ראש הממשלה השני של מדינת ישראל ושר החוץ בממשלת דוד בן-גוריון, כבר אמר את זה לפני הרבה שנים: 'אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל', אמר המנהיג הציוני הוותיק, מאבותיה של המדינה היהודית. גם גולדה מאיר לא חסכה משמעון פרס את שבט לשונה. 'התניתי את השתתפותי בממשלה בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה', אמרה מי שעמדה כצוק איתן בעת שמשה דיין וכמה מחבריו הגנרלים קרסו במהלך מלחמת יום הכיפורים, שאליה הם הובילו באיוולתם כי רבה. אבל מי שהגדיל מכולם להבין את טיבו של שמעון פרס היה יצחק רבין, שהכתיר את שר הביטחון בממשלתו הראשונה, בשנות ה-70', בתואר חתרן בלתי נלאה. 'לא חשבתי ששמעון פרס מתאים לתפקיד שר הביטחון, משום שהוא מעולם לא שירת בצה'ל. קיבלתי אותו לתפקיד בלב כבד. זו היתה טעות. ידעתי שאצטער עליה ואשלם את מלוא המחיר', אמר מי שנגרר אחר תעתועיו של שמעון פרס בשנות ה-90', והלך אחריו למהלך מדיני שכבר גרם למאות הרוגים, לעשרות אלפי פצועים ונכים, והביא שכול ויתמות על אלפים רבים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אבי, אין לך עבודה?
ביל הדביל,
י-ם,
29/09/04 01:29
|
|
 |
חחח...
ארז,
27/09/04 08:58
|
והאמירות של שריד ויהושע על פעולות אלימות נגד הממשלה אם תחליט על טרנספר לגיטימיות בעיניך? או הקריאות להרוג ''מתנחלים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פששש זו תגובה אינטליגנטית...
ל"ת
ערבי הגיוני,
27/09/04 14:47
|
|
 |
מה זה ה''פששששש''
Avi Ecuador,
27/09/04 21:46
|
|
 |
לשנוא אידיאליסטים
נמרוד,
איילת השחר,
27/09/04 08:38
|
בהחלט תכנסו בהם בכח! עדיף בהם מאשר בבני דודנו האהובים שמעולם לא הרימו יד על חתול וכל מה שהם רוצים זה לשבת בשלום תחת תאנתם..... קל לשנוא את המתנחלים כי הם מייצגים אידיאלים. וכשיש אידיאלים יש שתי אפשרויות. א. להצטרף לאידיאל ב. לשנוא את מי שמזכיר לי שיש אידיאלים בעולם.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דו''ח קצר מדי. איפה הקריאה לרצח
דו''ח קצר,
27/09/04 04:47
|
הדו''ח קצר מדי. איפה הקריאה לרצח המתנחלים שנקראה בראש חוצות ע''י השמאל? כולם יודעים שעל הגבעות יושב קומץ קטן, והרב המוחלט של המתנחלים הם אנשים כמו כולנו, ורחמא ליצלן - גם תושבי מדינת ישראל? איפה בדו''ח מצויינים קריאות השמאל להסיר מעליהם את הגנת המדינה ולהפקירם לאויב? ''מה הם עושים שם?'' נשמעה הקריאה. אבל צה''ל צריך בוודאות משיחית להגן על אזרחי המדינה ברמת אביב ובשנקין... ''הם כולם פרזיטים, חיים על משרות ממשלתיות- מורים, קציני ביטחון וכאלו''... נאמר לא אחת על המתנחלים. ומה עם המורים, קציני הביטחון ויתר המשרות הציבוריות, ברובן מושחתות ומופרחות עם כל הפנסיה והכיבודים ''באיזורים המותרים לשמאלניים''? על חשבון מי חיים המיותרים הללו? ולמה לילדי המנחלים לא מגיע חינוך ממלכתי (לא חוגי יין וגבינות) כמו לכל ילד ברמת אביב ג'? ההסתה של השמאל היא דבר מושרש נגד כל מי ומה שאיננו ''משלנו''. חבל רק שה''כבשה'' הזו עיוורת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ככתוב: ,,,ומחריבייך ממך ייצאו
ל"ת
בת-ציון גאה,
ארץ ישראל,
27/09/04 04:21
|
|
 |
17.
אנו לפני מלחמת אחים
ענת,
ניו יורק,
27/09/04 03:11
|
כל ההסתות משני הצדדים מיותרות ,אם לא נעצור אותן ונקשיב אחד לשני תהיה מלחמת אחים.אינני מבינה את הצביעות של ''שלום עכשיו'' שחורתת על דגלה ערכים של שלום ואחווה, אך מיישמת זאת רק על הערבים ואילו על אחיה היהודים היא מסיתה ,לא בוחלת בשמוש של נשק, לא מסכימה לשמוע ולהבין וגוררת שנאה ומתסיסה את העם. על שני הצדדים להתאחד להתפייס ולנסות להגיע להבנה - שלום עכשו בין כל היהודים!!! די להסתה!!! די לשנאה!!! כבדו את הדת שלכם גם אם אתם חילוניים!! ולדתיים כבדו את החילוניים למרות שיש להם השקפה שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים מאה אחוז
אבי,
ניו יורק,
27/09/04 14:44
|
|
 |
16.
לזכור את הסיזון ואלטלינה
עזרא,
27/09/04 03:09
|
לשמאל מותר הכל.
1)להפקיר את יהדות הונגריה להשמדה ובלבד שאנשיהם ינצלו. 2) לחטוף לוחמי אצ''ל ולח''י ולמוסרם לבריטים. 3) לפתוח באש על יהודים באניית הנשק אלטלינה ולגרום לעשרות הרוגים. 4) להטיף בקנאות לטראנספר של יהודים ולטעון בצביעות הכי גדולה שטראנספר של ערבים הוא פשע נגד האנושות. 5) להתיר את דמם של המתנחלים.
אלוקים, אנא הצילנו משנאת חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you sound like God every word
the listener,
far awa,
27/09/04 07:35
|
every word of your should have been cast in iron. the worst crimes in Jewish history made by Jewish people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה אידיוט
לא שמאל רק יודע,
27/09/04 05:57
|
מסכן אתה כמה זבל יש לך בראש. אין טעם אבל לנסות להעמיד את דבריך על דיוקן, זה פשוט בזבוז משאבים. חבל שאידיוטים כמוך מכתיבים את מה שקורה פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בניגוד לימין, לשמאל יש קבלות!
בגדי המלך חדשים,
27/09/04 09:23
|
אתה מכפיש את עזרא כי הוא פשוט צודק בכל מילה, ובהתאם לאסכולת השמאל המתנשאת אתה מנפנף את אשר אין בידך להשיב עליו, כאילו נאמר על ידי טמבל נחות.
שים לב, חביבי, לשמאל יש קבלות היסטוריות של הרג (רצח) יהודים על מנת לממש את מה שלדעתם היא הדרך הנכונה. זה קרה, זו דרך מחשבה, דרך פעולה, וזה גם מאיים שוב להתרחש.
בעיני השמאל המתנחלים הם קוץ בתחת של התוכניות הגראנדיוזיות וההזויות לגבי ''שלום צודק'' ללא ''כיבוש'' - אותן תוכניות שהובילו לאסון הסכם האסלה. השמאל פשוט רעיל - toxic - באנגלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזרא צודק - ועוד יישמע הצדק
ל"ת
בחוצות,
יהודה,
28/09/04 12:01
|
|
 |
אתה לא סמול רק טמבל...
ל"ת
לאידיוט,
27/09/04 08:18
|
|
 |
15.
Yair Lapid said to use APACHES
amir,
27/09/04 02:43
|
Yair Lapid wrote that the government should use apaches against the Jewish families in forcing to transfer them !
IS THIS NOT INCITEMENT ?!!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ורק הכדורים עפים מימין לשמאל
מסית,
27/09/04 02:34
|
|
 |
תלמד היסטוריה, אדיוט
מישהו,
27/09/04 08:35
|
|
 |
למה הסטוריה? שילמד ארכיאולוגיה
עופר,
27/09/04 19:01
|
אולי בתקופת בית ראשון היה עוד איזה מקרה של רצח ימני ע''י איש שמאל שאפשר להוסיף לרשימה.
ב- 50 השנים האחרונות אנשי ימין קיצוני רוצחים אנשי שמאל, אבל לא להיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעומת זאת
דוד,
27/09/04 06:56
|
|
 |
How killed Dehan? Dizingoff?
ל"ת
you idiot???,
27/09/04 04:28
|
|
 |
13.
יוסי שריד:''המתנחלים אויבי
חומי,
27/09/04 01:33
|
הישראלים'' כמה מחוכם ,ומי הם הישראלים ?כמובן,יהודים ופלסטינאיםאזרחי ישראל(חוץ מהמתנחלים כמובן) אםזאת לא הסתה אז גם לאמר שיוסי שריד אויב היהודים זו לא הסתה. ואולי זה נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רק ''להם מותר''
רפי,
י-ם,
27/09/04 01:23
|
רק להם לשמאלנים יפה הנפש מותר לדבר להגיד להסית אבל למתנחלים אסור . הרי לך דמוקרטיה שמאלנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הכל נמדד בתוצאות
יואב,
27/09/04 01:18
|
מאז קום המדינה (ואפילו קודם) כל הרציחות הפוליטיות היו מהימין לשמאל - ארלוזורוב, גרינצוויג, רבין. אז אמנם זה לא ישכנע אתכם והרי תרצו להאמין שהשמאל הוא המסית העיקרי כי זה נוח לכם לחשוב ככה, אבל לא יעזור, בצד ימין של המפה נמצאים האנשים הכי אלימים, שטופי מח, מסוכנים ופונדמנטליסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה ''מצחיק''....
זה אני.........,
28/09/04 06:27
|
ראשית על רצח ארלוזורוב אין עד היום הוכחות חד-משמעיות על זהות הרוצח,ברצח גרינצווייג הואשם אברושמי והושם בכלא כמו שברצח רבין ניתפס הרוצח והוא בכלא-וכך צריך להיות,כעת נלך לפי שיטתך,הרי שלושתם יחד אינם מהווים אפילו 20% ממספר נירצחי אלטלנה...(שם נותני הפקודה לפתוח באש ומבצעיה היו מוכרים וידועים,האם נתנו את הדין על כך ?! כמובן שלא) אז היכן מדידת התוצאות שלך ?!.......או שאתה לא יודע לעשות חשבון של כיתה א',או שאתה ''סובל'' ממחלת ''השיכחה הסלקטיבית''.......שכידוע השמאל נגוע בה מאז ומתמיד,וכאן קצרה היריעה מלכתוב את כל הדוגמאות לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן - אוסלו = 1500 נרצחים
בני,
27/09/04 09:42
|
|
 |
ומי רצח את דה-האן ?
יודע ומבין,
עיר הקודש,
27/09/04 08:44
|
המנהיג החרדי שהיה לצנינים בעיני הממסד נרצח על ידי תוהמי מ''ההגנה'' בפקודת מפקדי ההגנה - בן צבי וחבריו. זה היה הרצח הפוליטי הראשון בארץ מאז ימי בית שני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כמו ערבי
אתה שקרן,
27/09/04 07:27
|
אין לך הרי שום מחויבות לאמת את ארלוזרוב רצח ערבי לא לפני שהסמול הפעיל אלימות נגד אנשי ביתר ולגבי רבין החיים הם גלגל יום אחד אתה מפעיל תותח נגד יהודים ואחר כך זה חוזר אליך... תבדוק גם לבי תקופות הסזון למינהם ואם כבר תחקור את פשעי אוסלו שם הפעלתם את הערבים נגד יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם אלטלנה ??
שמוליק,
27/09/04 07:01
|
האם שכחת את אלטלנה ?? לא היה זה דוד בן גוריון שנתן את הפקודה להפגיז אונית ימין על יושביה ויצחק רבין שביצע את הפקודה ?? (נכון לא לומדים זאת בבית הספר כי השמאל ששלט בארץ לא אישר להכניס זאת לספרי הלימוד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שכחנו כמה זה היה מוצדק
ע.ג,
27/09/04 09:18
|
כדי להבהיר - טרוריסט ידוע בשם מנחם בגין ניסה לבצע הפיכה שלשה שבועות אחרי קום המדינה. לשם כך הביא אנית נשק וגרם לשני גדודי אצ''ל לערוק מצה''ל ולעלות על תל-אביב. בן-גוריון בצדק הורה לירות על מי שניסו לבצע את ההפיכה ועוד עשה חסד עם בגין בכך שלא העמיד אותו לדין על מרד בזמן מלחמה, עבירה שהענש עליה ידוע. לכן כל הטפשים שמשווים את המצב היום לאלטלנה רק מספקים הצדקה לירי (חס וחלילה) על המתנחלים. כדאי שתשלימו עם זה שבגין היה האיש הרע בספור אלטלנה ובן-גוריון ורבין הצדיקים שבירי על אלטלנה הצילו את המדינה ממלחמה פנימית במקביל למלחמה עם הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבין גואל האיסלאם רצח יהודים
באלטנלה,
לא נשכח,
28/09/04 12:05
|
וגם לא נסלח.
על פשיע אוסלו לא נשכח וגם לא נסלח.
רצח היהודים באלטנלה סימל את ההתגבשות הסופית של שלטון מאפאי .
בן גוריון חיפש תירוץ כדי להרוג יהודים על מנת לבסס את שלטונו.
אחרי רצח היהודים בידי רבין נאלמה לה האופוזיציה מימין.
בגין (שאותו אני דווקא לא אוהב בגלל כניעת סיני) היה צדיק ואמר - לא לירות.
וזה למרות שרבין רצח את חבריו מול עיניו.
ידע זה כוח .
אם הפוסט ציוניים חושבים שהיהודים ילכו כצאן אל האיסלאם .
הרי שיש להם טעות.
את נקמתנו בפוסט ציוניים רוצחי היהודים אנו נקיים בקלפי. ורק בקלפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח פוליטי
יגאל,
מרכז,
27/09/04 07:00
|
תגיד לי, על אלטלנה שמעת? בבקשה תחשוב על זה לעומק לפני שאתה עונה כי את הסיסמאות אני כבר מכיר אני אשמח לתגובה נורמלית ולעניין אם אפשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא מצא את רוצח ארלוזרוב
איציק,
27/09/04 06:44
|
איזה קשקוש. אין הוכחה שהימין רצח את ארלוזרוב. אולי ערבי רצח אותו. אתה דמגוג שמשתמש בחוסר עובדות. דרך אגב מי נתן פקודה לירות על הספינה אלטלנה !!! השמאל נתן פקודה לירות !! בגלל מנהיג מהשמאל נהרגו באותו יום יהודים מאש של יהודים. דוגמא לכך שגם השמאל מסוגל להביא למלחמת אחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן הכל נמדד בתוצאות...
אכן הכל נמדד בת,
27/09/04 05:03
|
אכן הכל נמדד בתוצאות... ואתה מודד ''רק רציחות פוליטיות''... קרבנות הטרור נרצחו כנראה מסיבות ''לא פוליטיות'', לא ממסע הסתה מבית ומחוץ -ולא רק בחבירה וסחבקיות עם הפלשתינאים לפני ואחרי כל רצח. גם בחזית הבינלאומית ובאנטישמיות המשתוללת באירופה ובכספים שממנים פעילות זו בארץ וחיים טובים לחלק מאנשי השמאל שותף השמאל, לא הימין. ליבי למשפחות השכולות, לפצועים ומשפחותיהם ולכולנו אנו. הטרור, על פי הגיונו של יואב, הוא ''לא פוליטי'' והסתה מן השמאל היא כשרה כי לטעמו עוד לא היה שמאלני שיבצע... נו, עם הגיון כזה נגיע רחוק... אולי לאמריקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תגובה ימנית ידועה
טום,
nn,
27/09/04 01:14
|
אין טיפש כמו ימני טיפש.
תמיד התשובה של ימני היא ''אבל אבא גם הוא עשה אותו הדבר''.
שכל אחד יודע שצריך להיות האבא של כל המפגרים כדי לענות תשובה כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שים לב...
ארז,
27/09/04 09:30
|
שאתה לא חולק על העובדות. הטענה שלך היא: ''נכון, השמאל מסית, אבל לנו מותר מה שלימין אסור''. וזו גם תגובה שמאלנית-בולשוויקית טיפוסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה שמאלנית ידועה
ארז,
27/09/04 09:00
|
|
 |
you brilliant! is that your
final answer?,
27/09/04 04:27
|
go back to kindergarten ... Is this all you have to say????!!!!please do us a HUGE favore
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ל3 אי לינקים מפני ש...
מאיר יוסקוביץ,
27/09/04 00:46
|
מעריב לא עשה מעקב בעצמו על הסתות של השמאל כמו שהוא עושה על ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
השמאל הוא אבי ההסתה הפרועה
אפי,
27/09/04 00:44
|
השמאל מתמחה בהסתה פרועה ומרושעת. דוגמה : למרות שבועדת שמגר הובהר שתמונת רבין במדי ס.ס. היא יצירתו הבילעדית של סוכן השב''כ אבישי רביב, לא מחמיצים נציגי השמאל בתקשורת שום הזדמנות להאשים את הימין בהפצתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
השמאל! יותר גרוע מערפאת ושאר
Almog,
27/09/04 00:40
|
|
 |
6.
יש לפרק אותם מנשקם ולפנותם בכח
ל"ת
eyal,
27/09/04 00:30
|
|
 |
והנה עוד הסתה מבית מדרש השמאל
ל"ת
!,
27/09/04 08:34
|
|
 |
5.
צריך להיות בצד הנכון של המפה!
אבל,
דרום,
27/09/04 00:26
|
כמובן שיש חופש הביטוי במדינה דמוקרטית - השאלה רק למי? יש מי שכל מה שהוא אומר זה בזכות חופש הביטוי - יפי הנפש - ויש מי שכל מה שהוא אומר זה הסתה פרועה ומסוכנת- הקיצוניים. צריך להיות בצד הנכון של המפה. יישר כח לויסולי ואינדור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מתנחלים מיישבי הארץ חזק ואמץ!
ל"ת
אלימר,
27/09/04 00:24
|
|
 |
3.
שאלה למעריב - מה עם האיזון?
תוהה,
27/09/04 00:09
|
מדוע יש לינק לדוח של שלום עכשיו ואין לינק לדוח של הימין? האם לא ראוי שנשפוט בעצמנו את התכנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ושוב פעם-הכותרת מטעה. לא ''גם''.
k_nemo,
Beer Sheva,
27/09/04 00:00
|
רק (!) השמאל- מסית. לפחות כך בגוף הכתבה. ומדוע ההדגשה על המרכאות הכפולות, בהבאת ציטוטים? האתיקה העיתונאית מציקה? לא זכור לנו שכך נהג מעריב בציטוטיו את דברי השמאל המסיתים.
אין לי כל אשליה שתפרסמו תגובתי זו, אבל כדאי שתדעו את דעתי עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תלמד משהו חדש
יואב,
27/09/04 01:15
|
כשמצטטים מישהו, תמיד שמים גרשיים, כשהציטוט נאמן למקור, ולא משנה אם זה מהשמאל או מהימין. אז לך תטפס על עץ אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מחברי הדוח שכחו את תגובות ..
מאיר יוסקוביץ,
26/09/04 23:39
|
המגיבים באינטרנט.להלן מבחר מהידיעה הקודמת: ההתנחלויות סרטן באומה'' (זכות ראשונים לנואמי הפגנות שלום עכשיו שחיברו את בדוח המצחיק שלהם) פרזיטים, מתנחבלים, ועוד המצאות אופייניות לשנאה שאנשי שמאל ''רודפי שלום'' מסוגלים לייצר. אנשי שלום בשמאל תמיד הצטיינו בשנאה לכל מי שלא איתם. מי שרק נזכר בביטויים העוקצניים והערסיים של יוסי שריד (שהתמתן לאחרונה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש שלום
א,
27/09/04 01:04
|
|
 |
שלום
אזרח,
28/09/04 14:22
|
|