 |
97.
INTERESTING CENSORSHIP, MAARIV
ALON,
28/09/04 07:17
|
JUST AS A FUN THING I PLACED SMALLANAZIM IN MORE THAN A FEW RESPONSES, REFERING THE THE LEFT WING RESPONDERS, NONE THE LESS NONE OF THESE RESPONSES WAS PUBLISHED. ON THE OTHER HAND MITNAHABLIM SEEMS TO BE A GREAT TERM WITH YOU GUYS REFERING TO JEWS LIVING IN JUDEA,SAMARIA AND GAZA. I GUESS THATS WHAT ONE CALLS YELLOW JOURNALISM, ISNT IT? PLEASE STOP WITH THE SELF HATERAD AND THE SELF DESTRUCTION .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
ל-95. היחס הוא 0 למאה אחוזים.
ערבי מועד לעולם,
27/09/04 23:37
|
אין נסיונות של רצח ערבים בידי יהודים. יש כל הזמן נסיונות של ערבים לרצוח יהודים. רוב הנסיונות מצליחים, לצערנו. גם כאן היה הערבי מצליח, אילולא הקדים אותו היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
סטטיסטיקה בנסיון לברר האמת
אפרים,
ירושלים,
27/09/04 21:54
|
יותר פלשטנים מנסים להרוג יהודים מאשר להיפך. אולי מישהו יודע את היחס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מה לא מובן ? דם נחות = הריגה
דמוקלס,
27/09/04 21:25
|
אם זה היה ערבי שיורה ביהודי אז זה היה פיגוע טרוריסטי נפשע.
אל תגזימו ! אחרי הכל אל תשכחו שבמקרה הזה מעורבים בני 2 גזעים !
זו היתה בוודאי הלצה או השתובבות של המתיישב ואין לנו זכות לשפוט אותו אחרי כל מה שעבר , המסכן.
לאח של סבא שלי רוצצו את הגולגולת סתם, בשביל לראות מה יש בפנים. זה לא נחשב אפילו לפגיעה ברכוש הציבור ,מזכיר משהו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הסיפור?
ארז,
28/09/04 08:50
|
אחרי אלף יהודים שנרצחו ואלפים שנפצעו, יהודי אחד הרג ערבי אחד בהגנה עצמית. מה הסיפור???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויש להניח, שלא יתכן גם מצב,
k_nemo,
Beer Sheva,
27/09/04 22:04
|
לפיו הערבי פשוט ניסה לדרוס את היהודי (סליחה המתנחל). אחרי הכל, זה מעולם לא קרה בעבר. לעומת זאת, היהודים (סליחה המתנחלים), תמיד נהגו לצוד ערבים תמימים ולאפות מצות מדמם.
אגב, אתה במקרה חבר של פורז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אילולא פחדה המשטרה
ונקם ישיב לצריו,
וכפר אדמתו ע,
27/09/04 21:09
|
מתגובות השמאל, היא היתה משחררת את היהודי החף מפשע. מי שיש לו הבנת הנקרא מבין, שהמשטרה יודעת שהוא חף מפשע, שאילולא כן לא היתה מדברת כלל על הריגה. אלוקים אל דמי לך, אל תשקוט ואל תחרש א-ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מנוולים-אולי באמת ניסו להורגו?
דנה,
ת''א,
27/09/04 20:30
|
אתם מתייחסים למתנחלים יותר גרוע מאשר למחבלים.תנו לעובדות להתברר. הרי הוא יכל להרוג ערבי בצורה יותר מתוחכמת. תעוררו הם בני עמינו, לוחמים בצבא עובדים ומשלמים מיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
''תמה'' (90) את כמובן אינך
''גם'' השמאל,
מסית....,
27/09/04 20:14
|
ראויה לתגובה, אך רחמיי על כל המסכנים שבלי מודעותם את מזריקה לוורידיהם את רעל האנטישמיות! המתנחלים היחידים שאינם משלמים מיסים, הם אלה שהפארטנרים שלך ל''שלום'' רצחו! ויש לשער שגם מקצבאות הרעב שמקבלים יתומיהם מנכים מסים. המתנחלים, כולם, חיילים קרביים בצה''ל, להוציא, יש לשער, אנשים חולים, כפי שזה אצל שאר האזרחים. ה''מתנחלים'' הם אזרחים ככל האזרחים האחרים, רק קצת יותר חיוביים ותרומיים. ומעל לכל, הם לא אנטישמים, מה שאי אפשר להגיד בשום פנים עלייך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
בואו נתערב
תמה,
27/09/04 19:57
|
האח, כמה שאשמח כאשר המתנחלים יחזרו להיות אזרחים מן השורה, משלמי מיסים ושומרי חוק כמו כולנו, או מוטב, יתנתקו ממדינת ישראל. על כמה אתם מתערבים, קוראים נכבדים, שהמתנחל שירה למוות בפלשתיני, האם שמו במקרה אברי רן, או אחד החברה מחוות מעון, לא יחבש בבית האסורים אפילו יום אחד, לא בשל רצח פלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתי את...
ארז,
28/09/04 08:51
|
תחזרי להיות בן אדם, יצור אנושי, במקום שמאלנית מגעילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו המשטרה לא טוענת שמדובר
k_nemo,
Beer Sheva,
27/09/04 21:02
|
ברצח. המשטרה חושדת (!!) שלנוכח הנסיבות, מדובר בהריגה (חשד בלבד שיתכן מאוד שגם יופרך) בעוד המתנחל טוען בכלל להגנה עצמית. אין כאן שום שאלה של רצח, ''טמאה''. רצח, זה כאשר מביאים 20,000 מחבלים לחבל ארץ, נותנים להם נשק , אמצעי שליטה ושטח ואחר-כך מאפשרים להם לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב. להמשיך ולרצוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם\ת
צדק צדק,
27/09/04 20:59
|
|
 |
89.
להלן דוגמית מן השגרה
עליהום משותף,
27/09/04 19:27
|
בפיגוע ירו מחבלים ממכונית נוסעת לעבר הרכב של משפחת בלאושטיין מאפרת. אם המשפחה, שרה בלאושטיין, נהרגה; אסתר עלון, שנסעה בטרמפ, נפצעה אנושות, ומאוחר יותר נפטרה מפצעיה. עוד שלושה מהנוסעים נפצעו, אחד מהם באורח קשה. ''גדודי השיבה'' המזוהים עם הפתח נטלו אחריות לפיגוע. שרון: לא אבטל את הפסקת האש צעיר ישראלי נהרג הערב (שישי) מיריות שנורו לעברו ממכונית נוסעת ברחוב החיל הסמוך לצומת הגבעה הצרפתית בירושלים. הזרוע הצבאית של הפתח, גדודי חללי אל אקצה, הודיעו כי הם מקבלים אחריות לירי. פלסטינים ירו בצהריים לעבר רכב ישראלי ואוטובוס בכביש שבין אבני חפץ לעינב, דרום מזרח לטול כרם. ישראלי נפצע קשה ושניים קל. הירי בוצע ממכונית חולפת באזור צומת פרעון לעבר מכוניתם של בני משפחה בשבי שומרון. יחידת ההצלה של יהודה ושומרון הגיעה למקום וטיפלה בפצועים תחת אש. חילופי האש הממושכים במקום הקשו על הפינוי. אתמול (15.1) בשעות הערב בגבעת זאב התרחש פיגוע ירי. המחבלים ראו את המכונית, וידאו שהנשים שהיו בתוכה היו ישראליות ופתחו באש. שתי הנשים, יואלה חן ז''ל ודודתה רחל עייני היו שתיהן בדרכן לחתונה משפחתית, אך קליעי המחבלים השיגו אותן. רחל נפצעה בינוני ויואלה נהרגה והשאירה אחריה שני ילדים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
BAD JOB!!
Roberta,
London,
27/09/04 18:52
|
Wy kill only the driver? I would have killed all the passengers too, then found where their families live and fumigate the place after eliminating the evil there as well. What is wrong with you people? War is war. You cannot live one evil standing!
They would have done worse to us! They would have dismembered us with their bare hands! At least we are mercyful. Bullets don't hurt much... and they got what they wished for: DEATH. They say: ''BE CAREFUL WITH WHAT YOU WISH, AS YOU MAY JUST GET IT.'' And so it is.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
לגלוח הראש ארז
עודד,
27/09/04 18:50
|
ההבדל בינך לבין כל גלוחי הראש למיניהם בגרמניה אנגליה צרפת וכ''I הוא ,שפשוט הערבים מתחלפים במילה יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם התכוונת אלי...
ארז,
28/09/04 08:52
|
(כי יש פה עוד ארז), הרי מה שמבדיל אותכם השמאלנים מהאנטישמים באירופה היא שאצלכם המלה ''יהודי'' מתחלפת במילה ''מתנחל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ל-76, חשבת פעם על העובדה
השמאל הורס את,
בית ישראל,
27/09/04 19:44
|
שדמם של כל היהודים שנרצחו בכבישי יש''ע על ראשך ועל ראש המחנה שלך? אז תתחיל לחשוב, כי זו עובדה! חשבת על זה שדמן של טלי חתואל ובנותיה בראשך? אז, כנ''ל. האם אינך מרגיש שאתה טובע בדם הזה? עוד תרגיש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ממתי ערבי נאמן במתן עדות?
אלעזר,
27/09/04 19:33
|
אולי לפני שעושים כאן הכפשה של אדם יהיה אפשר לתת את תגובתו. עפ''י עדות של ערבי ניתן לקבוע עובדות קצת תמוה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
שמתם לב שהמופסי''ם ניצחו?
מסכן! ועכשו,
עינוי הדין!,
27/09/04 17:57
|
''מתנחל'' ירה. אחד כזה שהשמאל קבע שהוא לא לגיטימי. כזה שחי בארץ ישראל, בחבל שהשמאל החליט שהוא צריך להיות יודן-ריין. ''מתנחל'', כינוי שמאלני ליהודי כנ''ל, שכל האנטישמים משתמשים בו. מה שקרה הוא - יהודי ירה בערבי. מי שטובח בנו כאן, בארצנו, הם הערבים. כל ערבי מועד, בין ילד ובין מבוגר. כל אחד עלול להיות שאהיד. למה מעריב אינו מספר שה''מתנחל'' הלך ביזמתו לדווח על המקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
עדיף לו לשבת בכלא,מלמות בפיגוע
מתיישב,
27/09/04 16:54
|
הייתי עושה אותו דבר, כשמדובר בערבים, אסור לו לקחת סיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף ללכת לכלא מאשר להרצח
משה,
פ'ת,
27/09/04 17:35
|
עדיף לו לשבת בכלא,מלמות בפיגוע חבורת ליצנים כל אחד בראש אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מסכנים הערבים,מסכנה המשפחה,
עדיף שפיכת,
דם יהודי?,
27/09/04 16:31
|
הם מתאבלים עכשיו במקום משפחה יהודית, הרי לא כך צריך להיות מנהגו של עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
?graet - who will be the next
Roni Benjamin,
Thailand,
27/09/04 16:02
|
They will shoot in the next weeks any body who is against them even Jewish - Wait and see!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
תנו לצה''ל לכסח!
_ _ _ _,
27/09/04 15:55
|
''תדע כל אם ערבייה שמסרה גורל חיי בנה בידי מפקדים ראויים לכך...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
עדיף ללכת לכלא מאשר להרצח
יוסי,
גושדן,
27/09/04 15:51
|
|
 |
במקרה שלך יוסי, ההפך הוא הנכון
ל"ת
רמי,
28/09/04 00:08
|
|
 |
78.
אתם מגעילים אותי
אני,
מרכז,
27/09/04 15:51
|
כל האנשים הפנאטים פה פשוט מגעילים אותי ועם כל כך הרבה אנשים שמעודדים מוות כזה אז אין פה למה הרבה אנשים חושבים שאנחנו הגזענים הכי גדולים שנבראו עלי אדמות... ותחשבו על זה... גם כן עם סגולה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ארז,
28/09/04 08:57
|
הגזענות של השמאל, שמבדילים בין דם לדם, ומעודדים רצח יהודים רקבגלל שהם יהודים, אכן מגעילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
טוב מאוד-ככה צריך-הגנה עצמית
דודו,
ת''א,
27/09/04 15:49
|
|
 |
76.
להרוס למיתנחל את הבית!!!!!!!!!
מלאך,
27/09/04 15:43
|
|
 |
למה לו כן ולמחבלים לא?
ל"ת
ארז,
28/09/04 08:57
|
|
 |
גם לגולדשטיין לא הרסו את הבית
משה,
פ'ת,
27/09/04 17:38
|
|
 |
אי אפשר - השלדגיסטים מתנגדים
שלדגיסט,
27/09/04 16:06
|
|
 |
פיספסנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מלאך,
27/09/04 18:05
|
רציתי מאוד להיות נוכח בהריסת בית של מיתנחל,אני סומך על השלדגיסטים, מה שהם ימליצו נעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אולי מלאך המוות...
ל"ת
@@@,
27/09/04 15:48
|
|
 |
מה קשור מלאך המוות?
tt,
27/09/04 17:28
|
|
 |
רק מלאך המוות הורס!
ל"ת
אני פסיכי...,
27/09/04 19:08
|
|
 |
75.
תארו לכם כמה חיילים הם ירצחו
אמא של חייל,
27/09/04 15:42
|
|
 |
וכמה יהודים נרצחו....
ארז,
28/09/04 08:58
|
|
 |
השמאל הרבה יותר מתוחכם...
יוסי,
גושדן,
27/09/04 15:50
|
אתם לא צריכים לרצוח, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לסמן מטרות: מתנחלים, חיילים, שוטרי מג''ב, נוסעי-אוטובסים, דתיים, עולים מרוסיה, ואז קבלני העבודה שלכם מבצעים: החמאס, התנזים, הפת''ח, הג'יהאד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החמאס הורג ימנים???!!
gg,
27/09/04 17:09
|
יוסי אתה לא יהודי ולא ישראלי.
בפיגועים נהרגים גם שמאלנים וגם ימנים והעלאת מפלגות בפיגועים מראה איזה שיקוץ אתה.
רד מהארץ תוצר לוואי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
''ערבי ניסה לדרוס מתנחל, ונורה''
כפר,
שמריהו,
27/09/04 15:38
|
למה שזו לא תיהיה הכותרת? למה מאמינים מסתמכים על דברי הפלסטינאים ולא על דברי המתנחל? רוב השמאלנים בחיים לא נסעו בשטחים. אז אני מציע להם לצאת פעם ונראה אותכם מוצאים ערבי אחד שלא נוסע על פחות ממאה ועשר. ואז תדברו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להציא דברים מהקשרם
משה,
פ'ת,
27/09/04 17:43
|
ערבי לא יכול לידרוס מתנחל שיושב בתוך אוטו מסוג טויוטה , ולמה שלא תהיה כותרת מתנחל רצח פלסטינאי בדם קר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא...
ארז,
28/09/04 08:59
|
שאתם מקבלים אוטומטית את גרסת האוייב, ולא מוכנים לשמוע על שום דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי זו לא האמת
דד,
27/09/04 16:05
|
|
 |
ומה שערבי אומר...
ארז,
28/09/04 09:00
|
|
 |
כי השמאלני הממוצע חושב...
יוסי,
גושדן,
27/09/04 15:58
|
שלרצוח יהודי זה דבר טיבעי ולהרוג מחבל זה פשע נגד האנושות. כואב, אבל זו האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעתי שהעונש על 110 קמ''ש
ספי,
27/09/04 15:51
|
הוא מוות ללא משפט. אבל כפי שאמרת - כבר מזמן לא הייתי בשטחים. ולכן אני מקבל על זה נקודות קורס בנהיגה מונעת בחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תבקש מידידך הפלסטינים
Avi Ecuador,
28/09/04 01:49
|
שישפטו איזה אחד שעשה מצווה והרג יהודים? הם אפילו מקבלים עליך 72 בתולות, אולי תתרום את עצמך? אז שמעת על איזה פלסטיני שנשפט ולא הפך שם לקדוש כשהוא רצח בעמך. אז עכשיו בוא וספר לי על משפט ליהודים טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין ממשיך את תורתו מ 1935
dd,
27/09/04 17:10
|
חוקי נינרברג ועכשיו חוקי השטחים. פלסטינאי אינו אדם לכן אי אפשר לרצוח אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם באים בטענות?
ארז,
28/09/04 09:16
|
זו בדיוק האידיאולוגיה של ידידיכם הפלסטינים, ממשיכי דרכם במוצהר של ...מדוע אתם תומכים בהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
איזה גברים המתנחלים כל הכבוד
מוקי,
27/09/04 15:36
|
|
 |
מוקי אתה לא גבר אתה נמושה
משה,
פ'ת,
27/09/04 17:49
|
עכשיו אתה מבין למה הערבים שונאים אותנו רק ביגלל אנשים כמוך שהם מחרחרי מלחמה, למה לך אין ילדים אין משפחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה הזויה
ארז,
28/09/04 09:01
|
הערבים שונאים אותנו כי אנחנו מחרחרי מלחמה? הערבים שונאים אותנו כי אנחנו קיימים, זהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלא הכבוד באמת מדבר
ל"ת
ספי,
27/09/04 15:52
|
|
 |
72.
המתנחלים לא יהיו מטרות במטווח
שלמה,
נופים,
27/09/04 15:31
|
ואם הוא היה נרצח מה היו אומרים? שצה''ל עשה את כל שביכולתן לשמור על האזרחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה נרצח אז השמאלנים היו...
יוסי,
גושדן,
27/09/04 15:56
|
עולזים. השמאלנים לא אוהבים שיהודים מגינים על חייהם. בעיני שמאלני עץ של ערבי שווה יותר מהחיים של יהודי. וחים של מחבל ערבי שווים יותר מחיים של מאה יהודים במיוחד אם מדובר במתנחלים. ושוב שלא יהיה לך ספק - אם היהודי היה נרצח כל התגובות של השמאלנים כאן היו תגובות של שמחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליוסי מגוש דן
ניצן א.,
תל-אביב.,
28/09/04 08:56
|
מה קרה ? ברחת מהאישפוז האחרון בבי''ח לחולי נפש, או שהתרופות הפסיכיאטריות כבר לא משפיעות על שיקול דעתך המעוות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה?
ארז,
28/09/04 09:17
|
|
 |
אז למה לא תירה בכל הערבים ?
ל"ת
ספי,
27/09/04 15:52
|
|
 |
71.
יום כיפור
רפי,
צפון,
27/09/04 15:28
|
על מה יבקש יהודי זה ותומכיו כפרה ומחילה ביום כיפור ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל מי יבקש השמאל סליחה...
יוסי,
גושדן,
27/09/04 15:57
|
על התרת דמם של יהודים ועל עצות למחבלים להם את מי לרצוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על אווילותך כי רבה
ל"ת
שמאל,
28/09/04 00:12
|
|
 |
מה הקשר ????
מאור,
אור יהודה,
27/09/04 15:38
|
|
 |
70.
אין היגיון
ירון,
חיפה,
27/09/04 15:27
|
אם הוא היה בא לשם רצח אזי הוא היה יורה יותר מכדור אחד בנהג, הוא היה יורה בכל יושבי האוטו, בעצם, גם לשם הגנה עצמית אני מתפלא שהוא ירה רק כדור אחד... משהו פה מסריח. קודם דיווחו על רק נהג פלסטיני באוטו, אחר כך 2 באוטו ועכשיו 5 ונהג (מה זה טנדר?). גם הדיווח פה אומר שהכדור יצא מגב הנהג - אז איך לא פגע ולפחות פצע קל עוד מישהו? עשה זיגזג? מסריח. איך הם אומרים ש''רבים'' מתוך החמישה יכולים לזהות את היורה בלי בעיה ומכירים אותו כמתעמת אם הם לא מהאיזור של אלון מורה אלא בית דג'ן? החקירה בעיצומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
פושעי ההתנחלויות לדין
ל"ת
אוסלו,
27/09/04 15:23
|
|
 |
אתה טועה
ירון,
נתניה,
27/09/04 15:41
|
''פושעי אוסלו לדין '' לאחי המתנחלים חזקו ואמצו ובע''ה נעשה ונצליח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם ובע''ה תעשו ותצליחו
משה,
פ'ת,
27/09/04 17:54
|
תוץ מלזרוע הרס ואדמה חרוכה אחריכם פראזיטים את המדינה הרסתם לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה-פושעי ההתנחלויות לדין
ל"ת
הפוסק,
27/09/04 15:55
|
|
 |
אתה טועה ואנחנו נשלם את המחיר
ל"ת
ספי,
27/09/04 15:53
|
|
 |
לך ולפוסק
ארז,
28/09/04 09:18
|
ממש הקוזאק הנגזל... מי שאחראי למותם של 1500 יהודים מטיל אשמה על מי שבסך הכל מיישב את המולדת....
צביעות, רשעות, אטימות - ומעל לכל, שנאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כיפאק למתנחלים!!
רינה,
ר''ג,
27/09/04 15:16
|
|
 |
כיפאק למתנחלים גיבורה בשלט
משה,
פ'ת,
27/09/04 18:05
|
|
 |
אכן את חולה - חולת נפש גזענית
ל"ת
ספי,
27/09/04 15:54
|
|
 |
רצח יהודים - מותר
ארז,
28/09/04 09:19
|
|
 |
67.
תודה למתנחלים. אתם הגיבורים!!
ל"ת
זיקו,
27/09/04 15:16
|
|
 |
ההיסטוריה תשפוט
ff,
27/09/04 17:11
|
|
 |
עוד תעמדו למשפט...
ארז,
28/09/04 09:20
|
על פשעי אוסלו, על רצח 1500 יהודים, ועל הרס מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אני לא בעד התנתקות
רבקה,
אזור השפלה,
27/09/04 15:13
|
אבל לאט לאט מתחיל להתברר שזה הפתרון הכי טוב שקיים בשבילנו כרגע,ויסלחו לי אחיי המתנחלים שאני מבינה את כאבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאגי, הם לא יסלחו לך לעולם
ל"ת
--,
27/09/04 15:50
|
|
 |
זה באמת מאוד קשור לכתבה...
ל"ת
אברהם,
יגל,
27/09/04 15:39
|
|
 |
לרבקה מה בשביל שאחרי זה
אור,
אשקלון,
27/09/04 15:36
|
זה יהיה בתוך הארץ???????? ההתנתקות זה לא פיתרון זה רק לתת נותן לערבים כח על מעשיהם הרעים נותנים גיבוי לפשע שהם רוצחים יהודים , בע''ה נצליח ומתוך העוז יבוא שלום על עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתבה היא דווקא על מתנחל רוצח
ל"ת
ספי,
27/09/04 15:54
|
|
 |
הכתבה היא על הגנה עצמית
ארז,
28/09/04 09:20
|
|
 |
65.
מדינה הולכת לאבדון
יהורם,
27/09/04 15:11
|
אני לא אופתע אם אשמע שהמתנחל רצח את הערבי לשווא,בלי שום סיבה.נהפכנו לעם מגעיל ....אני מזדעזע מהתגובות של האנשים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שווא??????? ניסה לדרוס אותו
רוני,
בת ים,
27/09/04 15:31
|
|
 |
תגובה
דרומי,
דרום,
27/09/04 16:09
|
סלח לי רובי אבל ברצוני להבין האם אתה חושב להפעיל נשק חם על כל עברת תנועה , האם אתה מסוגל להבין מהם הגבולות שאסור לאזרח לעבור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסיון לרצח! לא עבירת תנועה
ל"ת
ארז,
28/09/04 09:21
|
|
 |
חחחח
ספי,
27/09/04 15:55
|
|
 |
ולמה שיהיה איכפת לי?
ל"ת
אחד,
28/09/04 05:15
|
|
 |
64.
כל הכבוד-הבא להורגך השכם להורג
עוזי,
ת''א,
27/09/04 15:10
|
|
 |
63.
בעתיד,הרובים יופנו גם כלפינו
ל"ת
חוזה לך ברח,
27/09/04 15:09
|
|
 |
המתנחלים הם החיילים.
שימי,
27/09/04 15:14
|
|
 |
וכך צריך- להוציא הצבא
ל"ת
דד,
27/09/04 16:07
|
|
 |
אז שיתפנו כבר מעצמם ...
איש אחד,
27/09/04 15:56
|
|
 |
62.
מחר הם יהרגו חייל שיבוא לפנותם
ל"ת
אבי,
27/09/04 15:09
|
|
 |
איך יהרגו חיילים אם הם חיילים
יואב,
נס ציונה,
27/09/04 15:26
|
שמשרתים ביחידות הכי טובות בצה''ל הא? כל הכבוד למתנחלים שלא נשברים מכל הזבל שזורקים עליהם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם יפיצו דבר שחור.
ריקי,
27/09/04 15:14
|
|
 |
עדיין לא
ספי,
27/09/04 15:57
|
אבל פולסא דנורא הם עושים או לא ? אז תצחיק את עצמך אבל פרימיטיביות, גזענות ורצח ראש ממשלה לא ששיכים ל-ס-מולנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא
ארז,
28/09/04 09:22
|
|
 |
61.
זהו כביש אסור לפלסטינים
ירון,
חיפה,
27/09/04 15:09
|
|
 |
מה קשה לקלוט הוא ניסה לדרוס
יוסי,
קרית שמונה,
27/09/04 15:27
|
|
 |
צודק !זו סיבה לרצוח אותו!
ל"ת
דוד,
27/09/04 15:14
|
|
 |
זה לא הכוונה!!!!!!!
יהודי,
גוש עציון,
27/09/04 15:29
|
הוא אומר שזה שהכביש אסור לנסיעת פלשתינים זה מוכיח את טענת היורה שהוא חשש לנסיון פיגוע לעומת טענת הערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מה
אבי,
27/09/04 15:07
|
|
 |
59.
הגדה המערבית = מערב פרוע!!
ל"ת
דוד,
הכי רע,
27/09/04 15:06
|
|
 |
58.
איך מסתדר חובש כיפה עם רצח????
ל"ת
רמי,
27/09/04 15:05
|
|
 |
איך מסתדר...
ארז,
28/09/04 09:23
|
|
 |
תשאל את סבא שלך
ל"ת
סבתא,
27/09/04 15:13
|
|
 |
בשטחים זה מסתדר 10
ל"ת
ee,
27/09/04 17:13
|
|
 |
57.
איזה דיבר זה ''לא תרצח''?
ל"ת
הדס,
רעננה,
27/09/04 15:03
|
|
 |
ולמה הפלסטינאים...
ארז,
28/09/04 09:34
|
|
 |
הדיבר השישי
ירון,
חיפה,
27/09/04 15:28
|
|
 |
''הקם להורגך - השכם להרגו''
ל"ת
משה רבנו,
27/09/04 15:15
|
|
 |
56.
התנתקות התנתקות התנתקות! ! !
מוטי,
27/09/04 15:02
|
התנתקות תפתור את כל צרותינו,מי שלא מבין את זה עכשיו ,יבין בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות תגדיל את צרותינו
ארז,
28/09/04 09:34
|
|
 |
טמבל טמבל טמבל
ל"ת
ששון,
27/09/04 15:15
|
|
 |
אימשך' אימשך' אימשך' !!!
ל"ת
גם אני יכול,
27/09/04 15:57
|
|
 |
55.
כל הכבוד מתנחלים
אריאלה,
27/09/04 15:01
|
תמשיכו לייצר שנאה בין שני העמים למען עתיד טוב יותר למדינה המחורבנת הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק המתנחלים יוצרים שנאה
ארז,
28/09/04 09:35
|
לא המחבלים המתפוצצים, לא המחבלים הרוצחים, רק ה''מתנחלים'', שכל חטאם שהם יהודים שמיישבים את ארצם.
גם את מחסידיו השוטים של השר פורז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תודה לכל המתיישבים!!
אורלי,
נתניה,
27/09/04 14:58
|
|
 |
כמו קו בר-לב
ספי,
27/09/04 15:59
|
שווה לתחת. חוץ מלייצר צרות ושינאה ההתנחלות לא טובה בשביל כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
ארז,
28/09/04 09:36
|
|
 |
53.
השמאל היה מבין ומזדהה
Avi Ecuador,
27/09/04 14:57
|
אם היו הורגים את המתנחל. היה מסביר לכם שבגרמניה כיפחו יהודים שהצמיחו כל כך הרבה שאהידים שרצחו בנאצים. סליחה, על מה אני מדבר בכלל, מדובר בפלסטינים ולהם מותר הכל, טוב היום לא מדובר בנאצים שיעשו ניקוי אתני, להבדיל, יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו מבין את הליצן הזה?
gg,
27/09/04 17:14
|
אתה מלהג ידידי. התגובה שלך חסרת כל הגיון.
אני נותן לך 20 מתוך 100 על קשר בין המשפטים.
(20 נקודות זה המינימום)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשים כמוך
Avi Ecuador,
27/09/04 21:57
|
אם יתאמצו, יוכלו אפילו לעורר חלק מהתאים הרדומים שלהם. אני יודע שבישבילך דרוש לפחות עוד עמוד ופירוש רש''י אבל אין לי זמן לבזבז עליך. תמשיך לקרוא, אני בטוח שאתה מחפש אותי, אולי תבין בהמשך. חלם זה ספור בהמשכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מנקודת המבט שלי
יאיר,
ת''א,
27/09/04 14:56
|
כנראה שהמתנחל חיכה שהערבי יעשה איזו ''טעות'' שתתן לו לגיטמציה לירות בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גם אם היה צורך וגם אם לא
דינה,
27/09/04 14:53
|
עדיין טוב שהרג אותו! מה?רק להם מותר לירות עלינו כשאנחנו נוסעים בכביש?חסרים מקרים של פיגועי ירי על רכבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר דינה מבינה את המחבלים
גג,
27/09/04 16:09
|
אם את מבינה את ההגיון של סתם להרוג מישהו כנקמה אז את בעצם מבינה את המחבל המתאבד ומסכימה איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יש מחבלים עם כפייה ויש עם כיפה
ל"ת
רונית,
27/09/04 14:51
|
|
 |
ויש אותך
עומר,
27/09/04 15:10
|
שונאת את העם היהודי היושב בציון !!!!!!!!!!!!! איך את מעיזה לדבר כך? מחבל רק בגלל הגנה עצמית?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה לא התכוונתי מחבל
gg,
27/09/04 17:15
|
|
 |
ולמי אכפת בדיוק
Avi Ecuador,
27/09/04 21:59
|
|
 |
49.
עלה והצלח!!!
אדם מאושר,
27/09/04 14:45
|
|
 |
48.
''השלכות''?מה עם 2500 פגועים ב3
איזה שטויות,
27/09/04 14:37
|
|
 |
47.
שהאמת תצא לאור
עידן,
27/09/04 14:35
|
|
 |
46.
היום זה פלשתינאי (מחבל או לא)
רות,
צפון צפון,
27/09/04 14:33
|
מחר זה החיילים וכוחות הבטחון שיבואו לפנות אותם מבתיהם.ממש חגיגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על הגנה עצמית שמעת?
ארז,
27/09/04 14:55
|
|
 |
מתנחבל יקר, אתה סקסי!!!
ל"ת
אגזוזן,
27/09/04 16:13
|
|
 |
כן גם לעקור עצים ולהרעיל בארות
ספי,
27/09/04 16:00
|
זה הגנה עצמית. גם לאיים על ערבים שיצאו עם יהודיות זה הגנה עצמית. בכלל הגנה עצמית היא מעוזו של הגזען. תשאל את הגרמנים ימח שמם וזכרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשיטתכם...
ארז,
27/09/04 14:54
|
ה''מתנחלים'' הם אבק-אדם, נטול כל זכויות בסיסיות שאתם דורשים לתת לערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים לתת לאף אחד
ספי,
27/09/04 16:02
|
רוצים שהם יחזרו לגבולות ארצינו. רוצים להפסיק להגן עליהם בגופינו. רוצים להפסיק לשלם להם את כספינו. רוצים שיפסיקו ללכלך את המוסר שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הוא בסך הכל ניסה להגן על עצמו
ציון,
27/09/04 14:31
|
|
 |
44.
אלוהים!!!
רחלי,
27/09/04 14:28
|
|
 |
43.
עכשיו כולנו מבינים
מיקה,
27/09/04 14:26
|
|
 |
כדי שערבים...
ארז,
27/09/04 14:56
|
לא ינסו לרצוח יהודים? טעות - זה קורה עוד לפני שהיה ''כיבוש'', עוד לפני שהיתה מדינה. התירוץ הבא, בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארז אתה ממש ימני טיפש
גיל,
27/09/04 15:34
|
הכתיבה שלך זולה. יותר עדיף שתחריש, אתה לא מכבד את הימין בתגובותיך.
''התירוץ הבא'' - מה זה הסגנון כתיבה הזה כמו איזה ילד בכיתה ב' שרב עם חבר שלו. אולי זוהי זהותך האמיתית ? ילדון מתנחל קטן שעוזר בבית עם האינטרנט ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת דפוק
אורי,
אשקלון,
27/09/04 14:50
|
מה קשה לך לקלוט הוא ניסה להרוג אותו עם רכב ולשחק אותה שזה תאונה! ואתה אומר על זה להתנתק מה הקשר צריך לחזק תמתנחל כל הכבוד ולחזק בכלל את כל המתנחלים על מסירות נפש למען העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הללויה אורי הוא המשיח
gg,
27/09/04 17:17
|
הוא יודע הכל על הכל. היו יודע שהערבי ניסה לדרוס את היהודי והיהודי הרג אותו.
מה שעצוב הוא שגם אם אורי היה רואה ערבי שנורא מטווח אפס עם ידיים כפותות מאחורי הגב הוא גם היה אומר שזו הגנה עצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
סיכוי גבוה שנמנע פיגוע דריסה.
ל"ת
שיטת פגיעה ישנה,
27/09/04 14:26
|
|
 |
41.
ל 3 את מאמינה לפלסטינים כי ..
דה הומניזציה,
27/09/04 14:24
|
בעיניך המתנחלים אינם בני אדם, הם שונים, זכותם לחיים ולהגנה עצמית אינה זכות, וזה יותר בסדר שההם נרצחים מאשר שההם מתגוננים. ככה זה שנאת השונה, ואלו הפרות של הדה הומניזציה שנעשית למתנחלים. גם בכתבה לא כתוב שישראלי ירה אלא שמתנחל ירה, שנאה, זרות וניכור. זו הסיבה.
השאלה היא כמה מחורצי הדין המוקדם כמו חלק מהמגיבים כאן יושבים גם בפרקליטות. (רמז: המונים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם היו 5 והמתנחל היהודי יחידי
אוד,
27/09/04 15:13
|
מישהו מתנדב להתקל בהם בנסיבות כאלה? ולאיזו ''עדות ראייה'' מצפים מהחמישה, שיעידו שהתכוונו להרוג יהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר מר 41....
yy,
27/09/04 17:19
|
כלומר שיש 5 אנשים ברכב שהם מהגזע הערבי ויהודי אחד מהגזע היהודי תמיד אפשר להרוג בהם.
אם אתה לא מבין שזה מה שמוקש ממה שכתבתה אין לך את המינימום אינטיליגנציה שצריך כדי להתווכח איתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
המשטרה תוציא את המתנחל
זיו,
מרכז,
27/09/04 14:22
|
|
 |
כי הוא הגן על עצמו!!!
ארז,
27/09/04 14:56
|
|
 |
מאיפה אתה יודע ארז?
ff,
27/09/04 17:21
|
ארז הוא ימני ממוצע (הייתי כותב טיפש אבל זו כפילות) שאוטומתית לוקח את צד הימין בכל מקרה בכל מצב.
הוא בטח מתנחבל קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
חבורה של חוליגנים!
ל"ת
ניר,
27/09/04 14:20
|
|
 |
נכון מאוד!!!
ארז,
27/09/04 14:57
|
|
 |
ארז דביל
ל"ת
55,
27/09/04 17:53
|
|
 |
38.
התנתקות חובה!!!
ל"ת
ליאורה,
27/09/04 14:15
|
|
 |
תגובה
מתנחלת,
27/09/04 14:42
|
|
 |
מתנחבלת תתחילי לארוז
aa,
27/09/04 17:31
|
|
 |
37.
עכשיו כל השמאלנים קופצים
יהודי,
טוב,
27/09/04 14:13
|
|
 |
36.
תנחומי למשפחת ההרוג ולשמאלנים.
ל"ת
שרקרקית,
27/09/04 14:13
|
|
 |
35.
נו בסדר ירה בו...ביג דיל
ל"ת
דידי,
27/09/04 14:12
|
|
 |
34.
אם מתנחל היה נהרג,כל הסמולנים
שוקי.,
27/09/04 14:12
|
|
 |
33.
ק ט ס ט ר ו פ ה !
ל"ת
מרדכי,
27/09/04 14:10
|
|
 |
32.
אדם נשך כלב. מתנחל הרג ערבי.
ל"ת
שימי,
27/09/04 14:10
|
|
 |
31.
הכתבה שוב מגמתית
המשקיף הלאומי,
27/09/04 14:09
|
בנסיון להראות שהמנחל אשם ולא הערבי.מעריב תתביישו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה
ספי,
27/09/04 16:04
|
בשבילך נשנה את הכותרת. ''ערבי נכנס בכח לקו האש של מתנחל תמים שהיה עסוק בציד יוני שלום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין איך פתאום יש נוסעים?
ירון,
חיפה,
27/09/04 15:18
|
קודם דווח שהפלסטיני נסע לבד, אחר כך דווח על שניים באוטו. פה כבר מדווחים מעדות על חמישה פלוס הנהג! בואו נעשה עוד היגיון: הנהג חוטף כדור בחזה ויוצא מהצד השני מהגב, לפי הכתבה. כמה נפצעו באוטו? רק הנהג? אז מה עשה הכדור אחרי שיצא מהגב? עשה סיבוב זיגזג מסביב לשאר הנוסעים? משהו פה מסריח. עוד המתנחל הלך ודיווח על המקרה - כלומר על עצמו. אף אחד מהפלסטינים לא דיווח עד שבאה המשטרה לשאול ולתחקר? עוד בעיה היא שהמתנחל הוא מאלון מורה ולא מאיזור איתמר אז איך כל הפלסטינים בסביבה טוענים שהם מכירים אותו ושהוא תמיד שם עושה ''התעמתויות''? מישהו בדק ויודע איפה זה הכפר בית דג'ן? זה לא ליד אלון מורה. עוד מדווח כי רבים אמרו שיכולים לזהות אותו בוודאות. הלו? הרי היו רק 5 פלסטינים באוטו, איך זה נהיה ''רבים''?? מאוד מוזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 31
יפה,
27/09/04 14:47
|
|
 |
30.
המתנחלים פשוט יצאו מדעתם!!
ציפי,
כפ''ס,
27/09/04 14:07
|
מי שלא מבין את זה עדיין יבין את זה בקרוב כשהם יתחילו לירות על החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרה אחד שעוד לא נחקר
ירון,
חיפה,
27/09/04 15:20
|
ומסתמך על עדות פלסטינית, דחילק, המתנחל הלך ודיווח בעצמו, נראה לך שהוא חיפש להכנס לזה? אז הוא לא היה מדווח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצאו מדעתם!!!
ארז,
27/09/04 15:01
|
|
 |
החיילים זה המתנחלים.
נתי,
27/09/04 14:39
|
|
 |
אז שהמתנחלים ירו בעצמם
השפוי,
27/09/04 15:58
|
|
 |
29.
אם יש ספק אין ספק
סימה,
27/09/04 14:06
|
|
 |
הכלל הזה לחיילים
dd,
27/09/04 17:23
|
|
 |
28.
למספר 8
חגי,
רמת גן,
27/09/04 14:05
|
אני מוכן להתערב איתך. דא עקא שמהיכרותי את משטרת ישראל ופעילותה ה''מבורכת'' באזור אני בספק אם יצא דין אמת. עיין ערך צוריאל עמיאור ואזרחים נוספים מהסביבה שנעצרו למשך יותר משנה ושוחררו לאחר שהוכחה חפותם ויצאו זכאים לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לכלא!מאסר עולם
רעות,
אשדוד,
27/09/04 14:05
|
|
 |
הגנה עצמית = רצח?
ארז,
27/09/04 15:03
|
|
 |
26.
שוב יוציאו אותם תמימים
מרים,
27/09/04 14:05
|
|
 |
25.
לא יודע מה יגלו בחקירה
שמואל,
ירושלים,
27/09/04 14:04
|
|
 |
24.
למספר 3
חגי,
רמת גן,
27/09/04 14:03
|
גם אני שואל את עצמי למה את מאמינה יותר לפלסטיני. אולי בדיוק פה הבעיה. כלי התקשורת יצרו בעינייך תפיסה כאילו כל הערבים תמימים וכל המתנחלים רמאים שקרנים ורוצחים בפוטנציה. אני מזמין אותך לגור תקופה באיתמר, אלון מורה או כל מקום אחר בסביבה ולהכיר את המציאות האמיתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים רמאים שקרנים ורוצחים
משה,
פ'ת,
27/09/04 22:49
|
בפוטנציה , אמת רשמתה חגי רמת גני ואין שום בעיה עם זה מלים מהלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הבאלגן חוגג...
גלית,
קרית מוצקין,
27/09/04 14:03
|
הרי עכשיו תהיה נקמה,יחדרו לאיזה יישוב ויורידו משפחה שלמה.אז למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם הוא היה נדרס...
ארז,
27/09/04 15:03
|
|
 |
איך ידרס בתוך רכב ארז הדביל?
ל"ת
tt,
27/09/04 17:54
|
|
 |
22.
בטח יקבל חצי שנה עבודות שירות
מכיר,
27/09/04 14:02
|
בהתנחלות זה מה שבערך פחות או יותר שווים חייו של פלשתיני חף מפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה באמת מה שהם שוים
ל"ת
מה שנכון נכון,
27/09/04 15:28
|
|
 |
חף?
T.B.,
27/09/04 15:10
|
|
 |
חצי שנה עבודות שירות???
ארז,
27/09/04 15:04
|
|
 |
21.
אין להם אלוהים אלה....
עידו,
27/09/04 14:01
|
|
 |
ממש מטורפים!
ארז,
27/09/04 15:05
|
יהודים מגינים על עצמם - הטירוף בהתגלמותו! הוא היה צריך להיכנס מרצונו מתחת לגלגלי הרכב הדורס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחבלים
ee,
27/09/04 17:24
|
|
 |
20.
למס 1 ול nrg
חגי,
רמת גן,
27/09/04 14:01
|
איך את יודעת שזה רצח בדם קר? היית שם? ראית מה קרה? אני חייתי בסביבה שם שנתיים וראיתי מה הולך בשטח. הכרתי את הציבור שכינויו ''מתנחלים'' הפך לשם גנאי. כמי שהסתובב שם הרבה אני יכול להעיד שההרגשה בכבישים איננה בטוחה, הסיכוי שאותו ערבי ניסה לרצוח את היהודי איננו נמוך כלל ולפני שיתבררו פרטי המקרה איזו זכות יש לך לקרוא לו רוצח? והעדים הפלסטיניים הללו שווים בעיני כקליפת השום כי אני מכיר את הציבור הזה והם היו מוכנים להשבע על כל דבר שיפליל יהודי. זכור לי מספר מקרים בהם באו ערבים והאשימו שכן שלי בתקיפה כאשר המשטרה עצמה ידעה שהוא היה במקום אחר בזמן ה''תקיפה''. השקרים של אויבנו הערבים אינם דבר חדש. ול nrg - ''המתנחל ירה למוות בפלשתיני''. ההטיה השמאלנית שלכם אינה חדשה כמו רוב כלי התקשורת בארץ. הניסוח הזה כבר שופט אותו. ומחליט שהוא אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אני מנחש שמדובר ברצח בדם קר
ל"ת
יחיאל,
פ''ת,
27/09/04 14:01
|
|
 |
ואני מנחש...
ארז,
27/09/04 15:06
|
|
 |
18.
למה כולם חושבים שהם תמימים?!!
ל"ת
שמעון,
רמת השרון,
27/09/04 14:00
|
|
 |
17.
מה הם לא יעשו להיות אהובים
מה עוד נבקש,
ולא נתנו לנו,
27/09/04 13:59
|
איזה עוד טריקים שהם ישלפו המתנחלים הקיצוניים כדי שנאהב אותם יותר ? מה עוד הם ימציאו כדי לאחד ביננו לבין בני דודנו באהבה המשותפת למטורפים האלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכם - שום דבר
ארז,
27/09/04 15:06
|
|
 |
16.
כל אדם שני שם מסתובב עם אקדח
נדב,
27/09/04 13:58
|
|
 |
Every second person
Israelit,
28/09/04 01:08
|
As you point out, every second person there has a gun. This should prove a point on the settlers side! How many cases can you think of where a settler has shot at arabs? Believe me, they are far and few, that is because they are not liable to use their gun UNLESS it is for the sake of saving their life, or someone elses. All the respondants want to make it seem that the settlers have gone crazy and are out shooting arabs left and right. Don't you see, that given the amount of guns they own, there are so very few instances of abuse? I am more apt to believe the settler, if for this reason alone, their record in this regard stands for itself.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתב אשום בנין רצח בכוונת תחילה
משה,
פ'ת,
27/09/04 14:49
|
זה מה ייצא בחקירה ותו לא אחרת יש כאן איפא ואיפא לא משנה יהודי ערבי חוק זה חוק ,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תובע, שופט וגוזר דין
T.B,
27/09/04 15:00
|
וכל זה, לפני שהחקירה הסתיימה. יפה לך אוהב חוק שכמוך. נראה שאתה גם מבין גדול בחוק ומשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יישר כוח!
ל"ת
גל,
27/09/04 13:57
|
|
 |
14.
יופי מתנחלים תמשיכו לעשות
ליאור,
רחובות,
27/09/04 13:56
|
ככל העולה על רוחכם...איש הישר בעיניו יעשה....אין דין ואין דיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה הוא דיווח?
ירון,
חיפה,
27/09/04 15:22
|
|
 |
הגנה עצמית - נשמע לך מוכר?
ארז,
27/09/04 15:06
|
|
 |
ארז אתה שוב טועה
gg,
27/09/04 17:25
|
אתה מתעקש לכתוב מתנחלים כאשר הביטוי הוא מתנחבלים. חמסניקים עם כיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רצח רצח רצח ! ! !
ל"ת
אוהד,
27/09/04 13:55
|
|
 |
אולי הגנה הגנה הגנה עצמית?
ירון,
חיפה,
27/09/04 15:23
|
|
 |
ונניח והוא לא היה יורה...
ארז,
27/09/04 15:11
|
והוא היה נדרס - גם זה היה רצח בעיניך? או שמא דם ערבי אדום יותר מדם יהודי בעיניך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן אדם מת כי נניח?
ee,
27/09/04 17:26
|
אז כל מה שצריך כדי להרוג ערבי הוא להניח שהוא הולך לעשות משהו?
אני תמיד מניח שהולך לקרות משהו ועדיין לא יריתי באף אחד. אבל מצד שני אני לא מתנחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לכל אלה שישר כמו קפיץ....
נאוה,
27/09/04 13:54
|
|
 |
11.
אבוי לנו
כרמית,
ירושלים,
27/09/04 13:53
|
|
 |
השלכות
T.B,
27/09/04 14:39
|
כן כמובן שההשלכות ברורות, היורה ישב בכלא והפלסטיני בקבר, ולא להפך כמו שנהוג עד כה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
באמת כל הכבוד
גיא,
חיפה,
27/09/04 13:52
|
הנקמה לא תאחר לבוא....כבר היו פיגועים קשים בחדירות ליישובים שם בסביבה :אלון מורה איתמר וכו'..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר...
ארז,
27/09/04 15:11
|
|
 |
הוא לא היה נדרס ארז הליצן
rr,
27/09/04 17:55
|
|
 |
9.
רק זה היה חסר לנו עכשיו...
ל"ת
עמית,
27/09/04 13:51
|
|
 |
8.
אני מוכן לשים את כל כספי
דוד,
27/09/04 13:50
|
על זה שהפלשתינאי חף מפשע לחלוטין והיה כאן רצח בדם קר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין חדש בשמאל
ארז,
27/09/04 15:12
|
|
 |
אתה במינוס אח שלי?
רצון,
גדרה,
27/09/04 15:02
|
|
 |
אם כך אתה מאמין לערבים אז מהר
תהיה קבצן במהרה,
27/09/04 14:35
|
אם כך אתה מאמין לערבים אז מהר מאד תפשוט רגל. אחרי כל מה שקיבלנו ומקבלים מהם אתה נוטה להאמין לגרסתם לפני שבוצע כל בדיקה או חקירה בעיניין, אחרי מעל 1000 נרצחים רק בשנים האחרונות וכמה עוד יש נרצחים בשיטה הזאת של ''תאונות דרכים'' יזומות שלא ניתן להוכיח אותם ? אתה עדיין מוכן לשים את כל הכסף שלך על ''הגנות'' הערבית אז ממש לא חבל על ההון שלך. תהיה קבצן במהרה ובצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד, בכמה כסף מדובר?
ל"ת
ש,
27/09/04 14:05
|
|
 |
7.
הערבים לא צדיקים תמימים
משה,
אלון מורה,
27/09/04 13:50
|
ברור שהערבי נסה להרוג אותו כי אם כל מתנחל היה רוצה כל יום להרג ערבי הם היו עושים את זה כל יום בקלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מתנחלים נמאסתם!!
גלעד,
27/09/04 13:49
|
|
 |
ברור, ברור...
ארז,
27/09/04 15:12
|
מי שהביא לפה צבא מחבלים, חימש אותם, נתן להם מדינה ולגיטימציה לרצוח יהודים, הוא לא הרס דבר...
ברור, ברור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד למתנחלים
אליהו,
רחובות,
27/09/04 15:00
|
|
 |
אתם הרסתם בוגדים שונאי חינם עם
מרינה,
צפון,
27/09/04 14:21
|
|
 |
5.
אללה יסטור
גאולה,
27/09/04 13:49
|
|
 |
אם לא
Avi Ecuador,
28/09/04 01:38
|
|
 |
את חושבת בטח שיאשימו אותו...
ל"ת
יותם,
27/09/04 14:24
|
|
 |
כן,ממש יחקרו את זה ברצינות
ל"ת
נאיבית אחותי ?,
27/09/04 14:01
|
|
 |
4.
זה רצח! שאף אחד לא יעבוד עלינו
ל"ת
איתן,
ראשון,
27/09/04 13:49
|
|
 |
הגנה עצמית =רצח
ניסים,
חדרה,
27/09/04 14:58
|
|
 |
ברור ברור, שוטה שבעולם
סימו,
27/09/04 14:15
|
קופץ בראש.
בשבילך כל המתנחלים רוצחים, אתה כבר קבעת במקום השופט.
נלעג שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
למה אני מאמינה יותר לגרסתם
אורית,
עפולה,
27/09/04 13:48
|
|
 |
כי את שמאלנית
ארז,
27/09/04 15:13
|
|
 |
טעות בידך - הימנים הם החולים
אני יותר חכם,
27/09/04 16:01
|
מנסים להצדיק טבח בחפים מפשע בשם הדת. אין הבדל בין המתנחבלים למחבלים הפלסטינאים - דם זה דם.
סליחה יש הבדל - הפלסטינאים לפחות מנסים להגן על חייהם בלית ברירה בעוד המתנחבלים בוחרים לגור שם מרצון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי את שונאת
אורי,
27/09/04 14:56
|
כי את שונאת את העם היהודי ובפרט את המתנחלים אנשים טובי לב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כי ראיתי יותר מדי פעמים
מוחמד בכרי,
27/09/04 14:30
|
|
 |
אולי כי אתה מצחיק?
חחחחח,
27/09/04 16:01
|
|
 |
כי
ככה,
27/09/04 14:27
|
כי את נאיבית, יפת נפש, ולא ממש בנויה להתמדד עם מה שקורה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואנ'ה סיחקת עותה!
משה,
בת ים,
27/09/04 16:03
|
אחי - הבאת לה בראש! סחטיין על התגובה, הרעית לה מה זה לסמולנית הטיפשה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי את מוסתת ואכולת שנאה.
ל"ת
היה גם אתה,
ישראל היפה,
27/09/04 14:20
|
|
 |
כי את מטומטמת למה זה לא ברור??
מרינה,
צפון,
27/09/04 14:19
|
תיכנסי פעם לשטחים עם ידים מורמות ובזמן שעישו בך לינץ תספרי לפלסטינים שאת מאמינה להם יותר .בהצלחה!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי גם את ערביה שנהנית מדם
ל"ת
יורם,
יהודים בלבד,
27/09/04 14:11
|
|
 |
2.
יפה מאוד!
יצחק,
27/09/04 13:47
|
|
 |
1.
רצח בדם קר
רות,
27/09/04 13:46
|
|
 |
זה רצח?
ארז,
27/09/04 15:13
|
ופיצוץ אוטובוס? ופיצוץ מסעדה? וצליפה לראש של תינוקת? מה כל אלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה מקבל על מטר תגובות
לארז המובטל,
27/09/04 16:17
|
יזום זה ממועצת יש''ע? לך לעבוד! לא רוצים לממן עוד מתנחל שחי על חשבוננו! כל יום אתה מציף (עם עוד שותף) בתגובות לתגובות. זה לא יעזור לכם - העם ובראש ובראשונה אביר ההתנחלות לשעברת שרון - חושבים ה ה י פ ך. הפוך ממך!!! מובן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הגנה עצמית זו רצח
אורי,
אשקלון,
27/09/04 14:54
|
|
 |
איך אתה קובע??
יוסף,
27/09/04 14:23
|
|
 |
איך כבודו יודע?
חנוך לוין,
27/09/04 14:16
|
אה... שנאת המתנחלים העבירה אותך על דעתך.
גש לטיפול בהקדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך כבודו יודע??
כפל לשון,
27/09/04 16:04
|
לפי מה החלטת שהמתנחל צודק?
אה... שנאת האדם העבירה אותך על דעתך.
גש לטיפול בהקדם.
הגב לתגובה זו
|
|