 |
150.
אולי תסבירו לי
אלון,
28/09/04 22:09
|
את ההיגיון של המתנחלים. להתיישב בצפון הרצועה - סביר אריאל, מעלה אדומים , גוש עציון - כל אלה מרחיבים את השטח של המדינה אוקיי לפחות זה הגיוני. אבל לשים יישוב בין עזה לרפיח- מה ההיגיון בזה? זה לא כאילו עזה תעלם מתישהו יש שמם מיליון וחצי איש אולי יותר!מה גם שהרצועה מבודדת ממרכז הארץ ולא מהווה פגיעה ברצף הטריטוריאלי של מדינת ישראל. לכו תתנחלו ליד קלקיליה או גנין, שם המותניים של המדינה צרים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשתבין
Avi Ecuador,
28/09/04 22:56
|
כשאתה מקלקל עם מדינת ישראל שיושב להם כמו קוץ בתחת את הרצף הטריטוריאלי של כל כך הרבה מיליונים מוסלמים במזרח התיכון תתחיל להבין. וכשתבין שליהודי מותר לחיות בארצות הברית, במדינות ערב באירופה בקו הירוק או עזה תתחיל להבין יותר טוב. וכשתבין שלערבי לא מסוכן לחיות בקו הירוק בין שאהידים יהודים כמוך ואין צבא פלסטיני שצריך לשמור עליו שלא תתפוצץ עם איזו חגורה אז תבין עוד יותר טוב. הבנת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
ימין הזוי ומטורף
ענר,
תל אביב,
28/09/04 19:25
|
שבאמת חושב שההתנתקות מקבילה לרצח של 6 מיליון יהודים על ידי הנאצים...שמנסה לשכנע שהשלב הבא של אריק שרון הוא שליחת מתנחלים למחנות ריכוז...ש''מתפלל לסיכול ההתנתקות'' אבל ''לא מבין'' מה הקשר בין התפילה לבין מחתרת המתנחלים שתבוא להגשים אותה...
ימין שאיבד כל כבוד לשלטון החוק. ימין שלקח את זכרון השואה והוזיל אותו עד אפר ועפר....ימין מטורף שגורר את ישראל לכליה ולשממון.
יצאתם כולכם מדעתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
השוואה מזעזעת של בור שמשכתב
A Woman,
28/09/04 18:16
|
את ההיסטורייה , לצרכי תפיסת עולמו המעוותת. נורא, פשוט נורא . פנטיות עיוורת, מהולה בעיוות תפישה. אוי לנו שקציני צבא הפכו למתלהמים, שבמקום להפעיל הגיון בריא, מפגינים קנאות ואדיקות לא מתפשרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
והוא היה אל''מ ????
אגמ,
28/09/04 17:04
|
|
 |
מה פירוש היה? הוא עדיין בתפקיד
ל"ת
רפאל,
28/09/04 22:10
|
|
 |
146.
טוף מאוט תודה רפה
אדולף,
28/09/04 16:36
|
עכשיף יודעים כולם מה שעשינו ליהוטים פגרמניה לא כל כך נורא. תודה רפה לגנראל הנחמט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
גם אל''מ יכול להיות אטום וטיפש!
מיתנחלת,
28/09/04 16:15
|
בנה ביתך בגליל או בנגב ! הממשלה תחליט מה חשוב יותר ! לא אתה ובעלי הוילות בשטחים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בכלל לא חידוש
Avi Ecuador,
28/09/04 19:52
|
גם ראש ממשלה וגם עם הארץ, אז מה בדיוק העניין?! שיהיה בריא ערפאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
יופי מעריב
Avi Ecuador,
28/09/04 15:53
|
השמאל בעיתון שלכם הצליח להשתיק אותי. מורידים תגובות לפי שם, אולי אני צריך להזדהות כאחד האם בכדי לעבור את הצנזורה ואולי לצאת נגד עם ישראל. יופי, תתרמו גם אתם לחידלון של עם ישראל. מה ישאר לכם? שמאל?! הפלסטינים לא יסבלו וכנראה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך
Avi Ecuador,
28/09/04 20:56
|
קודם למעריב תודה. פירסמתם את התגובות כולם ואני מקווה שהיו מתפרסמים גם ללא התגובה הזאת שלא היתה מיועדת לפירסום. בכל מקרה לאלה שמחכים בפינה תמיד יגיבו על נושאים לא רלוונטים ויש לי עוד הפתעות בשבילכם. תממשיכו לקרוא ובבקשה שמאל, כוונתי לא לפגוע בכם או שתאכלו את הלב, פשוט תתנערו, אתם היום נלחמים בעצמנו כך שזו לא מטרתי. תסתכלו סביבכם וראו איפה ובשביל מי אתם נלחמים ולאיזו מדינה דו לאומית בקו הירוק אתם שואפים. בסך הכל ישראל היא לא יבשת ומחר גם החלק שאתם חושבים שהוא שלכם תאבדו. אם הייתם מתחילים מהקו הירוק להתנתק או לנתק אפשר היה לחשוב גם על עזה בהמשך... כולנו יודעים שזה לא יגמר בעזה, זה רק מתחיל. שיבורך ערפאת ושיהיה בריא! אולי גם חג אם לא תפריעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מלבל במוח
ami acondom,
28/09/04 17:48
|
אין כתבה שאתה לא שופך את השטויות שלך בכמויות מסחריות.
ולמעריב, אם באמת תלונותיו של אבי אקוויזיציה נכונות-ישר כח,גם ככה אף אחד לא קורא את התגובות הארוכות שלו. על כל כתבה הוא מגיב בכתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אקואדור נמאסת!!!
דווקא לא שמאלני,
28/09/04 19:33
|
|
 |
''תודה''
Avi Ecuador,
28/09/04 20:31
|
|
 |
השנאה היא בומרנג
Avi Ecuador,
28/09/04 19:28
|
|
 |
143.
כשקוראים את התגובות
רציונלי 777,
28/09/04 15:48
|
השמאל והימין יוכל להבין מדוע אמרתי לכם שבעתיד יגאל עמיר יחשב לגיבור או קדוש לצערי. לפחות על חלק גדול מהעם. זו שאלה של זמן ואני מקווה שלא יהיה עוד ''קדוש'' ושלא תהיה מלחמת אחים שכנראה היום בפתח ושרון בשיטת הפרד ומשול מאוד ''מצליח'' כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
האיש צודק
ל"ת
נילי,
חיפה,
28/09/04 15:44
|
|
 |
141.
אם ''תוכנית'' המזימה
Avi Ecuador,
28/09/04 15:27
|
של שרון ''תצליח''. היא תביא להתפוררות העם, לאי אכפתיות, לירידה בממדים עצומים של יהודים שלא יראו את ישראל כמדינה שיכולה לספק להם ביטחונות או תקווה לעתיד הדורות הבאים. יהיו בישראל אנטישמים יהודים ולא יהודים. שיהיה בריא ערפאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
אם ''תוכנית'' המזימה
Avi Ecuador,
28/09/04 15:25
|
של שרון ''תצליח''. היא תביא להתפוררות העם, לאי אכפתיות, לירידה בממדים עצומים של יהודים שלא יראו את ישראל כמדינה שיכולה לספק להם ביטחונות או תקווה לעתיד הדורות הבאים. יהיה בישראל אנטישמים יהודים ולא יהודים. שיהיה בריא ערפאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
SHOUT THE
SOLDIERS,
28/09/04 14:54
|
|
 |
138.
אחד שפוי 3
רציונלי 777,
28/09/04 14:51
|
תאר לעצמך שיגיעו כולם לכלא; שמאל כמוך יצטרך לתחזק בכלא פלסטינים רוצחים ולהבדיל יהודים ואתה תצטרך להגן על עם הארץ שנשאר בחלם, לעשות יותר מילואים,מ להילחם בהמשך בקו הירוק על ביתך בשיך מוניס ועוד לשלם מיסים ולתחזק את כל המתנחלים שיהיו בכלא. אני חושב שכבר חשבת על כרטיסי טיסה ומקום בחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
שרון
Avi Ecuador,
28/09/04 14:38
|
עכשיו תשימו לב מה קורה בלי קשר לימין או שמאל ומי צודק. שרון במעשיו בחוסר הדרך והכיוון מביא לפירוד בעם, להשנאת חלק זה על חלק אחר. אם היו עושים זאת האנגלים הייתי אומר שיטת הפרד ומשול. טוב אולי גם שרון עושה זאת אבל על מי ישאר לו למשול?! אולי על פלסטין ואולי עדיף שיעבור מהר מאוד לגור במוקטעה. בעצם לא ילך הוא וערפאת יהרגו אחד את השני ויזרקו נעליים ואולי רימונים, לך תדע. טוב אולי יתנשקו ויגיעו להסדר. אני חושב לעצמי רק אם שרון צריך לספוג את החיבוקים של ערפאת בהסכם שלום, לספוג את הנשיקות הרוטטות שלו ולהרגיש את הזיפים והזעה ושוב חיבוקים וחוזר חלילה צריך אמבולנס צמוד לשרון שיוכל לעמוד בטראומה. אז שילך להשתלמות למוקטעה עם ערפאת לפני שהוא עושה נסיונות על יהודים ומנפץ את עם ישראל ומביא לפצעים שאולי לעולם לא יגלידו ויקטבו את העם. שרון... השיטה להנהיג ולאחד ולא להפריד דבר שהיום אתה עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
לשלול ממנו כל טובת הנאה מהקופה
ארז,
קו התפר,
28/09/04 14:37
|
מדהים. קוזקים נגזלים כל המתנחלים הללו, סטיה פסיכו היסטורית בתולדות עם ישראל.
להזנות את זכר השואה בבעל תפקיד, שמשום מה נבחר מקרב החרדלים המדוללים.
אם היו ממנים אותי לפנות אותם, את גונבי האדמה שבזכות חולשת דעת של ממשלה גרו בזול וגזלו תקציבים חיוניים מאוכלוסיות חלשות, לסרב להחלטת אותה ממשלה שבטעות אכלסה אותם שם, ובגלל מחדל זה נחסמנו מלהיות עם ככל העמים, היושב על אדמתו.
אם אכן ציונים חבר אנשים אלו, יתכבדו ויקימו שכונות בעיירות הפיתוח, כגון בית שאן, ירוחם, שדרות, קציר - חריש, אופקים.
איפה, יאספו את הפיצויים הראליים (שלדעתי כפולים מהשווי נכון ליום לפני הנסיגה, ופי אלף מהיום שאחרי הנסיגה), ויחזרו לפ''ת, י''ם וב''ב.
בושה וחרפה, לאן החוצפה מגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
עמוס עוז, אתה נהנה?
בטוח, הצלחת,
מעבר למשוער,
28/09/04 14:35
|
כל שנאת ישראל הנשפכת כאן היא מעשה ידיך להתגעל! כך גם מדיניות ה''יודן ריין'' וגם הישוב מחדש! יש לך מושג איזו קופת מפלצות אתה נושא? לא נשכח ולא נסלח! חיים ומוות ביד הלשון. מלים הורגות! עמוס עוז, ידיעות אחרונות, 8.6.89: ''כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה מתוך פינה אפלה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה שהזכרת לי
ענר,
תל אביב,
28/09/04 19:21
|
|
 |
את מיחסת לאפס הזה יותר מדי כח
מבקר ספרות,
28/09/04 17:23
|
אף אחד מבני ה25 ומטה לא יודע בכלל במי מדובר וגם אם כן, הם אינם מצליחים להבין מה הוא כותב. כנ''ל מאיר שלו ודומיו,(למעט ילדי המתנחלים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
הדחקה והכחשה
אמנון,
מבשרת ציון,
28/09/04 14:28
|
|
 |
133.
יהיה נזק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/09/04 14:23
|
הפינוי יגרום לנזק פסיכולוגי ופילוסופי לגבי זכות קיומנו בארץ הזו המדיה תגביר את הנזק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
מירב (128), ממש התרגשתי
ולא בפעם,
הראשונה,
28/09/04 14:09
|
ב''ה, ירושלים, י' באדר, התשס''ד
''... אסור לשכוח שיש בני אדם מאחורי העקירה הזו''! אי אפשר לטעות בקול, זה קולה של כרמית גיא. וזה נשמע כהטפת מוסר, דווקא לשר בני אילון מן ''האיחוד הלאומי''. רק ביום אתמול (ראשון, ז' באדר) יצאנו מירושלים, ליומיים, לצפון, כדי להתאוורר ביפי הטבע, וכבר הגיע משיח? כרמית גיא מאמינה שהמתנחלים הם בני אדם? כרמית גיא, בת יד-חנה, שמאלנית קיצונית, מטיפה מוסר למתנחל, ראש תנועה ''ימנית קיצונית'', על גירוש בלתי אנושי ובלתי מוסרי של יהודים מאדמתם? למה לא יצאנו קודם מירושלים ופתחנו פתח למשיח? לצערי גליתי מהר מאד, שמשיח לא בא. שווא חשדתי בכשרה. לא את עקירת המתנחלים העלתה כרמית על ראש דאגתה, אלא, את ''עקירת'' העובדים הזרים, השוהים הבלתי חוקיים, שהערימו במשך שנים על מדינת ישראל ועקפו את חוקיה, כשילדיהם נהנים מכל טוב הארץ. ועתה, כששלטון החוק בישראל, מתכוון לאכוף את חוקי המדינה על העבריינים, קופצים, כדרכם, אנשי ה''שלום'', אבירי ''שלטון החוק'' נגד ה''התנחלויות הבלתי חוקיות'', ונחלצים לעזרתם של אלה הגורמים נזק לעם ישראל. אין חדש תחת השמש – ''לתופעת המוסרים והמלשינים בעם היהודי, אין אח ורע בעמים'' (הסופר ארתור קסטלר. מובא ב''נתיב'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
כמו אתם מפסידים בכדורגל
#חיל ג'ובניק#,
28/09/04 13:53
|
אז שמעתי אתם אומרים : '' השופט אנטי-שמי'' !? לזה אתם קוראים עם הספר? או חושבים עצמכם עם עם שכל? אתם עם שבהכל מאשימים כולם. האמת אתם האויב שלכם !! מה גנבתם תחזירו! כולו ארד אל-פלישתין להחזירו לנו וחאלאס אל מלחמות מוות ודם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקווה שמעריב יפרסם תגובה קודמת
Avi Ecuador,
28/09/04 15:08
|
בכל מקרה ובלי קשר תוכל להבין מדוע אני מאחל לערפאת בריאות ואריכות חיים. מה השמאל היה עושה ליהודים בלי ערפאת?! הוא בטח היה בשלטון ובטח הייתם משיגים הכל. השמאל אפילו את האישה והבנות היה נותן לכם. איך לא היה לכם סבלנות?!?!?! שיהיה בריא ערפאת, ממש נס לדור עגל הזהב. נו, אללה לפעמים שולח לנו ''וואחשיס'' (חיות) בכדי לנער את היאהוד. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו ספר לנו על ''עם'' הסכין
Avi Ecuador,
28/09/04 15:02
|
כמובן יש לכם מאיפה לשאוב ואתה יודע מאיפה אני מתכוון. גם רושדי האח שלכם הבין. מסכן, קיבל מקלט בבלגיה אני מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
האם חיילי צה''ל הם יודו-נאצים?
דרור,
רמת גן,
28/09/04 13:51
|
והאם הכנוי הזה מזכה את אומרו בחקירה משטרתית, או בפרס ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון כן
ל"ת
יואב,
צפון תל אביב,
28/09/04 20:33
|
|
 |
129.
דוד (124), א. דורלכר אינו
יישוב מחדש,,
מדוייק!,
28/09/04 13:50
|
מה שנקרא ''מתנחל'', אך הוא מבין שמדיניות ''יודן ריין'' איננה נגד ''מתנחלים'' אלא נגד היהודים ונגד מדינת ישראל. ב. אתם אפילו לא קולטים איזו חלאה אתם. ''מפנים לנגב ולגליל..'', לא רק שאתה מגרש אותם מבתיהם, בהם גידלו כבר שלושה דורות, אלא, אתה גם מרשה לעצמך לקבוע איפה הם יגורו לאחר הגירוש. אתה קולט בכלל איזו חלאה אדם אתם? אתה, אפס כמוך, תקבע לאנשים המצויינים האלה איפה הם יחיו? תגובות השמאל כאן מסבירות את תופעת הקאפו והיודנראט ואת המלשינים, המוסרים והרודפים במשך כל הדורות. כפי שאמר הסופר ארתור קסטלר - לתופעת המלשין והמוסר בעם היהודי, אין אח ורע בקרב העמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הסיבה שישראל תתמוטט בקרוב
מ.י.,
28/09/04 15:44
|
|
 |
אם חס וחלילה יפונו
Avi Ecuador,
28/09/04 15:15
|
הם צריכים להגר! בשביל מה ומי להילחם? בשביל פלסטין ובהמשך להילחם בתוך הקו הירוק? בשביל להגן על שוטים עם הארץ ואנטישמים יהודים אולי? שישתמשו בפיצויים להגירה ואולי יעשו זאת במאורגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 129
תגובה ל- 129,
28/09/04 14:32
|
אתה מלא שנאה, ובשל אנשים כמוך נהרס בית המקדש! לא קובעים לאיש היכן לגור, יש מה שמכונה והיה תמיד, עידוד מגורים בפריפריה...אותם שטחים שאינם על פי חוק חלק ממדינת ישראל ויש להפריד בהגדרת ארץ ישראל ( על פי תפישתך כנראה ''הגדולה והשלמה'') לבין מדינת ישראל. אותם ישובים אינם חלק מהמדינה ( אלא אם כן ייסופחו על פי חוק) ולכן אין זכות לדרוש את המשך החזקתם האזרחית (יישובים) ואת מות החיילים בהגנה עליהם, כמו שאינך יוצא להגן על אזרחים ישראלים שבחרו להתיישב אי שם באיים הקריביים או באוסטרליה.... נכון שראשי המדינה עודדו את ההתיישבות, ולכן מחובתם לדאוג לבטחונם, עד לפינוי היישוב, ולפיצוי הולם על העוולה שנעשתה מעצם יישובם שם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
גירוש העובדים הזרים דומה יותר
מירב,
ת''א,
28/09/04 13:45
|
לשליחה למשרפות... שמישהו יתעורר כבר, ויחזיר לנו את צלם האנוש שאבדה למדינה הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
הרי האמת כבר כתובה על הקיר----
ארז,
תא,
28/09/04 13:34
|
שבמקום מלחמת אחים, תהה פה מלחמת השמדה כלפי הפלסטינאים, שהקומקום רותח הוא צורח וזועק, ומוציא קיטור. אבל את המים הרותחים ישפכו על הפלסטינאים שעומדים לעבור חוויה הזהה לדימויים המוזכרים בכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
המתנחלים כמו גרמנים...
עודד, אוז,
28/09/04 13:32
|
שגוזלים רכוש (פעם זה היה זהב וחנויות, היום זה עדרי מרעה וזיתים) מהפלשיתינים, וזאת באמצעות נשק שחילקה להם המדינה, מערכת חוקית מפלה, והכח בגלל שהם פלשתינים.
אז מי פה הנאצי, מי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטורף זאת מחמאה עבורך!
ל"ת
א,
28/09/04 22:24
|
|
 |
כשקוראים את התגובות
Avi Ecuador,
28/09/04 15:46
|
השמאל והימין יוכל להבין מדוע אמרתי לכם שבעתיד יגאל עמיר יחשב לגיבור או קדוש לצערי. לפחות על חלק גדול מהעם. זו שאלה של זמן ואני מקווה שלא יהיה עוד ''קדוש'' ושלא תהיה מלחמת אחים שכנראה היום בפתח ושרון בשיטת הפרד ומשול מאוד מצליח כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי אתה לא באמת מצטער
ענר,
תל אביב,
28/09/04 19:27
|
על כך שיגאל עמיר יהיה קדוש... תוכל אז להרים את ראשך ההזוי ולצווח על הגבעות יחד איתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את זה אמר מוציא דיבה
Avi Ecuador,
28/09/04 21:29
|
רשע כך שהתרגום שלך ישאר אצלך ודחוף אותו לאיפה שמתאים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- 126
פרזיטולוג,
28/09/04 14:04
|
אין טעם בכלל להיתווכח איתך אבל אני יכול להמליץ לך ללכת לטיפול דחוף, מידי פעם קורים ניסים, ייתכן שיקרה לך אחד כזה, כי ברור שאתה חולה , חולה במצב קשה,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפים חזקים גבוהים ובלונדינים
ל"ת
גיל,
28/09/04 13:47
|
|
 |
125.
מי שמתבטא במונח ''מתנחבלים''
האלוקים לא ישכח,
ולא יסלח,
28/09/04 13:19
|
כבר העיד על עצמו שהוא שונא ישראל וכל טיעון שלו אינו רלוונטי. הסיבה האחת והיחידה, אין בלתה, לתאוות הגירוש הזו, היא השנאה העצמית, שהשמאל ניתב כלפי המתנחלים, כי הם לא ''אנחנו'', אלא, ''הם''. הם גם ה''דוסים'', כשתומרקין רואה אותם הוא מבין את הנאצים. הם חובשי הכיפות הסרוגות (אגב, רוב המתנחלים כלל אינם שומרי תורה ומצוות) שמזכירות לגזית, איש ''המועצה לשלום ולבטחון'' את סמל צלב הקרס. את נאמני העם והארץ מותר להשוות לנאצים, את הבוגדים אסור. זה כל הענין. המהלך של גירוש היהודים מארץ ישראל יעלה לעם הזה ביוקר רב, ובצדק, שאין למעלה ממנו!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
פינוי למגב או גליל = משרפות?
David,
Tel Aviv,
28/09/04 13:19
|
|
 |
123.
לפטר בחרפה משרות המילואים
Ehad Haam-Zioni,
ליברל-דמוקרט,
28/09/04 13:17
|
|
 |
ואני חשבתי לתומי
Avi Ecuador,
28/09/04 15:20
|
|
 |
You belong in a mad house
Yehudi,
28/09/04 13:36
|
|
 |
122.
חרדל
RED,
HAIFA,
28/09/04 13:12
|
זה מה שקורה כשלוקחים קיצוניות משיחית עם לאומנות ללא סוף פחד ... ההשוואה לשואה ממש לא במקום ואנשים אלה שגרים בשטחים חיים על חשבון משלם המיסים כבר 30 שנה הם הלכו לשם כי רצו ועכשיו כשאומרים להם ללכת הם מאיימים מקללים ואולי יפגעו בחיילים שוטרים ופוליטיקאים בוזזזזזזזזזזזזזזזזז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
חזק ואמץ - לא נרתע מלומר האמת
לא תמים,
אמת עכשיו,
28/09/04 13:10
|
עצם זה שאנשים מזדעזעים מההשוואה לשואה , היא העדות לכך שהם לא הפנימו את תוכנית הטרנספר של הממשלה. ההבדל היחידי ונכון שהוא גדול זה שלא לוקחים אותם למחנות. אבל כבר נשמעים קולות של קצינים שאומרים שהם רק ממלאים פקודות , ויעשו כל מה שהממשלה תטיל עליהם. מה עם פקודה שדגל שחור משחור מתנוסס עליה??? טלו קורה מבין עיניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
קנאות המביאה לטירוף
ל"ת
יהודה,
28/09/04 13:09
|
|
 |
119.
שלו נעליכם מעל רגליכם
נסים גבאי,
נתניה,
28/09/04 13:08
|
לא מתביישים? זה כמו למשרפות? בושה ליהודים שמתבטאים כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
אל''מ????לא!
צפוני,
גליל עליון,
28/09/04 13:08
|
חולה נפש - כן!!! לך לכל הרוחות עם ההתבטאויות שלך. מטורף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
נאצה או לא, דורלכר צודק!
ל"ת
יצחק,
מרכז,
28/09/04 13:08
|
|
 |
116.
דוגרי - הוא צודק. אין ויכוח.
משה,
28/09/04 13:02
|
|
 |
''אין ויכוח''? איפה אתה חי?!
אריה סוויסה,
רעננה,
28/09/04 13:30
|
יש ויש ויכוח, לא צודק ולא נעליים, עוד אוויל משריש שפותח את הפה וכל מה שיוצא משם זה חרא. עוד אחד משומרי מחנה הריכוז של הפלשתינאים שמעדיף לראות את צה''ל כשומרי גטאות מלהתנהג כמו בן אדם. כל הכבוד לבשיא, שעושה את העבודה שלו כדי להציל את הארץ המסוייטת הזאת ולתת לה סיכוי מול ההתנהגות החבלנית של המתנחלים ושליחיהם מהצד ה''יהודי'' ושל המחאס מהצד השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה - אתה צודק 100% !
ל"ת
מישהיא,
28/09/04 17:57
|
|
 |
115.
תמשיכו להמאיס את עצמכם מתנחלים
ל"ת
אובי1,
28/09/04 13:01
|
|
 |
114.
רגע- אם בשיא משת''פ
יהודה,
ירושלים,
28/09/04 12:58
|
אז זה אומר ששרון וממשלתו נאצים? תגידו איבדתם את הפרופורציות לגמרי? השתגעתם? זהו- שברנו את הכלים- הכל מותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
בגלל יהודים שמדברים ככה הייתה
די לפשיזם,
28/09/04 12:57
|
|
 |
112.
יישר כוח לאל''מ דורכלר
יהודים,
כפר דרום,
28/09/04 12:57
|
מחכים לך עם חטיתך ביום שינסו, חלילה לבצע בנו פוגרום. לא לסרב פקודה אלא להגיע מסודר עם הכלים ולמנוע מלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחבלים והחמאס - אויבינו
גרמני טוב,
28/09/04 13:37
|
המתנחייבעלך, ''יהודים'' עלק, שמתנהגים כמו הגרועים שב''גרמנים הטובים'' בזמן מלחמת העולם השנייה, והחמאס שנתמך במתנחלים ותומך בהם, המתנחלים והחמאס הם החברים הטובים ביותר אלו של אלו והם אויבינו המשותפים - אויבים משותפים לעם הישראלי ולעם הפלשתינאי, אויבים משותפים של העולם שהם מדרדרים למרוץ חימוש מטורף, אויבים משותפים שצריך לעקור מכל מקום שהם מעוללים בו את מעשי החבלה שלהם - אלו בטרור באוטובוסים ובמסעדות ואלו בטרור שהם משליטים על מליוני לא-אזרחים אומללים ללא בתי ספר ובתי חולים ומשכורות של בני אדם וחיים נורמאליים, לא-אזרחים שאלפים נופלים בהם כל שנה ואיש מאיתנו, הגרמנים הטובים, לא פוצה פה ומצפצף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד תודה שבזכותם אתה חי
דודו,
גבעתיים,
28/09/04 20:39
|
המתנחלים יותר נכון המתיישבים הם היחידים האידאלסטים באמת הם מוסרים נפשם על הארץ שהיא הארץ שלנו!!!!!! הם חומת המגן של המדינה צבא הגנה לישראל האמיתי כך גם החיילים אומרים כולם מודים. אלא שבתקשורת יש הסתה נוראה שאין לה שום יסוד של אמת פשוט שקר מוחלט נגד המתיישבים היהודים האמיתיים ולא האנשים בלי אידאלים שמושפעים רק מהאמרקאים כמו שפנים וכמו כבשים שהולכים אחרי התרבות העולמית. הם הם ניהודים האמיתיים!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
בהחלט מסכים איתו
דור שני לשואה,
28/09/04 12:56
|
כבן לניצולי שואה, שגדל על סיפורי השואה, והפנים את לקחי השואה, אני מסכים עם הדברים במלואם, הורי עלו מיד לאחר השואה במטרה ובתקווה שכן במדינה היהודית הם יחיו , ויבנו, ויילדו ילדים, ויראו נכדים מבלי שיהיו חשופים לשילטון מתנכר שיגביל אותם במקום מגוריהם, בחלומותיהם הגרועים ביותר לא שיערו שדווקא כאן במדינה היהודית השילטון היהודי יבצע נגדם או נגד יהודים אחרים גירוש,מביתם, רק בשל העובדה שהם יהודים, לא שיערו בסיויטיהם הגרועים ביותר שתתיכן אפשרות שתתקיים כאן שינאה כזו בין יהודים, וכל זאת בשל איזו גחמה שנולדה על תאוריה שבריחה המכונה הינתקות תקדם במשהו שלום או ביטחון של העם היהודי, על סמך איזו עובדה איזה נתונים בנויה התאוריה האווילית הזו,?? הולכים להרוס יישובים יהודיים או למסור אותם לרוצחי יהודים, בשביל מה?, ולמען מה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
זו הייתה שואה אם היו נשארים שם
ש.לוין,
28/09/04 12:56
|
ההשוואה למשרפות בתאי הגזים במחנות ההשמדה בפולין מוטב אילו לא היו מעלים אותה על הכתב כלל. זה שכתב את הכותרת הזו או לחילופין זה שהוציא את האימרה הזו מפיו הוא הדיוט מושלם תרתי משמע. הטרגדיה היהודית הייתה קוראת אילו היינו ממשיכים ומשאירים במקום הארור הזה ישוב יהודי. בין עזה לרפיח אין מקום לישוב יהודי לא היה צריך כלל בעבר להקים שם התיישבות יהודית .זה האסון למדינת ישראל ,זה היה מביא טרגדיות נוראיות להרבה מאוד יהודים. כל הכבוד להחלטה האמיצה ביותר של אריק שרון אף על פי שאני אינני נמנה על תומכיו הפעם הייתה בו השראה אלוהית ויבורך במעשה הגבורה הזה. אנשים אל תכניסו את איימי השואה לויכוח הציבורי הזה זה אסור!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
מגיע להם למנחלים
ל"ת
אלי,
28/09/04 12:55
|
|
 |
108.
מזעזע מה שקורה כאן
ל"ת
@,
28/09/04 12:55
|
|
 |
107.
היזהרו בלשונכם!
יהודה,
ירושלים,
28/09/04 12:54
|
אנשים נכנסים פה למערבולת של השתלכויות נוראיות. אתם המדברים כך מתירים את דמו של יהודי- איבדתם את הפרופורציות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
כל אחד והחלום שלו
אפי,
מרכז,
28/09/04 12:48
|
היום קבלתי את מעריב בצרוף דף בשם כל אחד והחלום שלו מטעם תשובתי לארגון זה מובאת להלן והיא מתאימה גם כתשובה למאמר זה ''כל זמן שהשמאלני התבוסתן '' מרשאל פטיין הישראלי'' אריאל שרון נמצא בשלטון אין צ'אנס שייצטרפו למבצע שלכם צעירים ואם יש כאלה הם טועים בגדול חבל על כספם והתקשרותם הרגשית לגולן. השקרן העבריין שרון אמר לפני פחות משנתיים ''דין נצרים כדין תל אביב'' ומה יצא מזה ?הלא דין רמת מגשימים, עין זיוון, אלוני בשן, קשת, יונתן, מרום גולן, וכולי' בדיוק כדין נצרים תסלחו לי על הבוטות שלי אך ''כלב משתין יותר גבוה ממה ששרון מדבר'' ואני לא מאמין לאף הבטחה של השקרן הפטולוגי הזה הוא נדבק במחלתו של פרס מחלת שלשול הנתינה הוא אמר שאינו רוצה למסור את הגולן לאסד, תרשו לי לגחך פלבראס, בבלאט, פטפוטי ביצים של סקלרוט, שרון אכזבת העשור תורידו אותו ואז נדבר!שרון סכנה למולדת! הוא מוביל למלחמת אחים ולפילוג בעם יש לסלק אותו לאלתר למען יושבי הגולן ויפה שעה קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
למתעניינים רציניים!!!
בוגר,
גושניק,
28/09/04 12:47
|
מצ''ב מאמר שנכתב ע''י רב גדול, ניצול שואה, בנושא השימוש המוגזם באיזכורים מימי השואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה הלינק
עדכון,
28/09/04 15:38
|
|
 |
104.
הלסדום דמינו?
אזרח מודאג,
השרון המרכזי,
28/09/04 12:42
|
מה פשר הבורות, הטמטום, הפנטיות, העיוורון ושאר מריעין בישין שהדגרנרל הלזה מפגין? התבטאויות שכאלו רק מקרבות את היום (השחור) בו הצבא יצא מקסרטיניו ויתפוס את השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח מודאג - יופי של תגובה !
A Woman,
28/09/04 18:08
|
צודק בכל תו ותג של מילותיך. ותודה שאתה כותב גם בשמי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אזרח מודאג 100% !
אזרחית מותשת,
28/09/04 18:01
|
|
 |
103.
ב ה מ ה ! ! !
ל"ת
ג'ון הולמס,
28/09/04 12:31
|
|
 |
''יפה נפש'' שכמוך, נחש
ל"ת
אבי,
28/09/04 12:44
|
|
 |
מתנחבל עלוב
ל"ת
אלי,
28/09/04 13:38
|
|
 |
102.
נכון מאוד חזק ואמץ
דוד,
28/09/04 12:30
|
פושע כמו בשיא יותר גרוע ממשתפי פעולה עם הנאצים הם עשו זאת בעל כורחם ומפחד לחייהם והוא עושה זאת עבור תאוות בצע של פירסום וכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפושע האמיתי הוא שרון
תלניר,
28/09/04 12:57
|
בשיא זבל אך שרון סופרחלאה הוא אכזבת העשור ויש לסלקו לאלתר מן הבמה הפוליטית לפני שיפגע במולדת שהיא הערך העליון ליהודים החיים בה. זה שהוא לפני מותו רוצה לתקן את תדמיתו מעניין אותי כשלג דאשתקד בשבילי הוא עושה טרנספר של יהודים לכן הוא כנאצי אפילו הבריטים לא עשו כמוהו למתיישבים בארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
את מעט האהדה וההבנה אבדתם
אבו יסמין,
28/09/04 12:27
|
אםנם אני כאזרח מן השורה בעד הפינוי מאותם המקומות הצפופים , שאינם אלא קני צרעות , אך ראיתי בכם גם קורבנות של כל הממשלות אשר תמכו בכם , והיתה בליבי לא מעט חמלה , אך הדימויים המזויעים שאתם נותנים מסיטואציות של השואה גרמו לכך שכיום אין בליבי כל אהדה וחמלה על הפינוי הקרב , לאחר שגרמתם לזילות השואה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתם גרמתם לזילות חיי יהודים
ל"ת
טל,
28/09/04 12:44
|
|
 |
100.
השימוש בשואה מותר רק בימין...
מנשה,
הרצליה,
28/09/04 12:26
|
כשהשמאלנים השתמשו בשואה לצורך ההשוואה עם מה שקורה בשטחים זה היה אסור בתכלית האיסור להשוות את השואה למה שקורה כיום, ו''איך בכלל הם מעיזים...'', אבל כשבימין צריכים למנוע פינוי או משהו, פתאם כל האמצעים כשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה???
ארז,
28/09/04 13:06
|
אנשי שמאל משווים חדשות לבקרים את מה שקורה ביש''ע למה שקרה באירופה בימי מלחמת העולם השניה, ולהם ברור מאוד מי הם הנאצים (לא הפלסטינים...). וזה גם לא התחיל מהיום - כבר שכחתם את ישעיהו ליבוביץ (''יודו-נאצים'')? אז מה שמותר לכם, מותר גם לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ארז'', דוגמה נהדרת לגרמני טוב
אסי,
28/09/04 13:42
|
אחד מאלו שאם מתנחל יירה לידו בפלשתינאי סתם כך, בשביל הכיף, הוא יגיד תודה רבה וימהר להחביא את המתנחל בביתו. או שמא הוא המתנחל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
אתה מבייש את מתנגדי ההתנתקות!!
שמעון,
בית שמש,
28/09/04 12:18
|
תתביישו לכם כל אותם אלה שמתבטאים בצורה כזאת!! תתביישו לכם אלא שלא יודעים לרסן את עצמם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מחשבות על העתיד
אבי מועלם,
ראשון לציון,
28/09/04 12:15
|
עד לפני ימים מספר הייתי בעד ההתנתקות - באמת אין ברירה. אבל לאחר שיטוט אקראי באינטרנט במדורי התגובות, ולאחר שיצא לי לדבר עם כמה מחבריי השתגנעתי ללא כל צל של ספק שהרווח שבפינוי היישובים הוא קטן לאין ערוך לעומת ההפסד. השנאה העולה בעם משני הצדדים אך בעיקר מהצד שאני שייך אליו - השמאל כבר עברה גבולות רבים ולמרות הסכנה הגדולה שבאמירות כמו של אל''מ דורכלר אני יכול בהחלט להשוות כמה אמירות של חבריי לאמירות שנוטף מהם גוון נאצי (אפילו אמירות של פוליטיקאים לדוגמא: ''המתנחלים הם אדוני הארץ'' - יוסי שריד). עדיף לדחות את ההתנתקות בכמה שנים, שבהם צריך לנסות לאחות את הקרע שגדל יותר ויותר ככל שהרגישות שלי, ושל חברי מהשמאל\מרכז קהה והופכת אותנו ללא מוסריים, לשונאי חינם של ציבורים שלמים. הדרך היחידה לעשות זאת היא או על ידי בחירות או על ידי משאל עם. אי אפשר להתעלם מטענות הימין על השתקתו ותיוגו כקיצוני בכל פעם שהוא מנסה להתנגד - צריך לצאת לציבור הזה, הנמצא במצוקה גדולה את דרך המוצא הדמוקרטית להתנגד ולהביע את דעתו - דרך משאל העם או הבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי ההתנחלויות הן מקור הקרע
ארי,
כפר סבא,
28/09/04 13:48
|
איזה סיבה בעולם יש ''לחכות לאיחוי הקרע''? ההתנחלויות וההתנהגות של האנשים שגרים בהן הן הסיבה הישירה לקרע שנוצר בתוך עם ישראל ולמצב הלחימה שאנחנו נמצאים בו! המתנחלים והחמאס הם ההגנה הטובה ביותר אלו של אלו, המתנחלים הם האישור של החמאס, בעיני עצמו ובעיני העולם, לפוצץ אוטובוסים בתוך ארץ ישראל, והחמאס הוא הסיבה, בעיני המתנחלים, להתייחסות אל עם של מליוני אנשים כאל כלבים וגרוע הרבה יותר מזה. לא אלו ולא אלו יכתיבו לישראל מה לעשות או לא לעשות, לא אלו ולא אלו יכתיבו למדינת ישראל החזקה אם להמשיך במצב אבסורדי שבו אלפי אנשים נהרגים לשווא כל שנה ואנחנו במצב מתמיד של עוינות וסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אתך
תלניר,
28/09/04 13:04
|
שרון מפלג את העם ומעודד מלחמת אחים הוא הסכנה הכי גדולה כיום לישראל יש לסלק אותו לאלתר ויפה שעה קודם אדם שרק לפני כשנה אמר''דין נצרים כדין תל אביב'' כלב משתין יותר גבוה ממה שהוא מדבר ואני לא מאמין לפושע הזה לאף מילה שלו יותר זקנתו מוחקת את צעירותו והוא כמו השקרן השני פרס נידבקו בשלשול של ויתורים את מרשאל פטיין אחרי המלחמה דנו למוות שרון חסר האחראיות חייב להישפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אעלק שמאלני....
אני,
28/09/04 12:26
|
אם אתה שמאלני אז אני צנצנת. ושאלה פשוטה- למה הטרנספר שהימין הציע לערבים נראה להם כן בסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון היחידי לקונפליקט
Metziuty,
28/09/04 13:13
|
בין יהודים וערבים הנו הפרדת תושבים על פי מתווה קפריסין. שם מאז ההפרדה לא מרצח אזרח אחד לרפואה. את זה השמאלנים לא אוהבים, אצלם הדרך לשלום פרושה קרבנות שלום.
מאז שבעזרת איום במשפטים, שרון הפך עורו ופועל כנגד יהודים, אנו רואים תופעה מפתיעה. אנו רואים כיצד שינאת יהודים פורצת אצל השמאלנים מכל החורים.
איך אמר יווני חכם, תנו להם כח ונקודת אחיזה, והם יחריבו את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יהודי טוב
Avi Ecuador,
28/09/04 16:32
|
|
 |
תשובה ושאלה
ארז,
28/09/04 13:07
|
ראשית, כי זו ארץ ישראל, והערבים הם אורחים פה, דרים בארץ לא-להם. וכשאורח נלחם נגד בעל הבית, דינו אחד... שנית, אם טרנספר לערבים פסול, מדוע טרנספר ליהודים מותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''אני''
אבי מועלם,
ראשון לציון,
28/09/04 12:59
|
א. דעותי הפוליטיות לא רלוונטיות - רלוונטית הכרותי עם בעלי דיעות שמאלניות. (ועל כל פנים אני מגדיר את עצמי כשמאלני למרות שבבחירות האחרונות הצבעתי לשינוי, אז אולי באמת אני נוטה יותר למרכז).
ב. לא יודע מה יענה הימין, אני מסכים שהם צריכים ל''קשוט עצמם תחילה'' אך זה לא אומר שלא צריך להקשיב להם וצריך להשתיקם בטענות ''הסתה''.
ג. סליחה על שגיאות הכתיב והתחביר בתגובה הקודמת - היא נכתבה במהירות וללא הגהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
למה כל אדיוט מקבל פרסום כזה?
חמור גרם,
28/09/04 12:11
|
למה כל מנבל-פה זעיר שבזעירים מקבל במה כזאת? מי שמע על האדיוט שקרא לאחיו - לעם, לקיבוץ, למטרה - נאצי? הרשו לי להניח שהאדון מנבל הפה הקטן הוא לא יצור פופולרי ביותר בקיבוץ שלו, ושעניין ניבול הפה התגלה אצלו לא מהיום. אז למה ל''מעריב'' לפרסם אותו כאילו מדובר בראש הממשלה הבלגי לפחות, שקילל בפעם הראשונה בחייו כתוצאה מהטראומה שנגרמה לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומדוע...
ארז,
28/09/04 13:14
|
כל שמאלן שפולט איזושהי נאצה מקבל גם הוא כותרות (חיוביות)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
איך אפשר להשוות
יפעת,
28/09/04 12:09
|
אנשים שלא תדעו מהו צער אם אנחנו היהודים נתיחס ככה לשואה מה יגידו גויי- העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאין ליהודים זכות למדינה
יגידו,
28/09/04 15:39
|
|
 |
95.
וזו מנת המשכל של קצין גבוה?
ציונית,
28/09/04 12:08
|
|
 |
94.
CRAZY LUNATICS, GO HOME
Doug,
New York,
28/09/04 12:08
|
regardless of what any of them says or does, it's over, they lost and they will leave the settlements that drained the budget you endangered your own children and for that you should be ashamed you are a stain among the people of Israel and now it's laundry time
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאה כתוב בעברית קודם כל
תלניר,
28/09/04 13:07
|
בזכות כר החבטות של המתנחלים אתה פוץ יכול להשמין את התחת הנאצי שלך ! בטח אי שם באיזו וילה דגנרטית מאוכלסת בדגנראטים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wow, beautiful language
Doug,
New York,
28/09/04 22:05
|
but coming from a right wing ignorant, it's no surprise the country looks like it does because of people like you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
גדי - חזק ואמץ!
ל"ת
יאיר,
מודיעין,
28/09/04 12:05
|
|
 |
92.
די לזילות השואה
אורית,
כפר-סבא,
28/09/04 11:57
|
אולי די עם ההשוואה הנוראית וחסרת השכל הזו לשואה. אין ארוע שישווה לה ולמפקד בצה''ל שאין מספיק שכל להמנע ממנה - אין מקום בצה''ל שבו אנו מקווים שיהיו לנו מפקדים שקולים ונבונים. את הקצין הזה צריך להעיף כי היסטוריה, אזרחות ושיקול דעת הן תכונות בהן הוא לא ניחן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז קודם כל...
ארז,
28/09/04 13:15
|
נא להפסיק את ההשוואות של חיילי צה''ל וה''מתנחלים'' לנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת, ובנוסף...
אזרח,
מודאג,
28/09/04 12:56
|
אומר כי זו למעשה הכחשת השואה. אם אתה משווה כל סיכסוך בין עמים לשואה, אתה בעצם אומר שהרג מיליוני יהודים במלה''ע השנייה היה תוצאה ''נורמלית'' של מלחמה ולא ארוע חריג בעל משמעות היסטורית חד פעמית. וזה בדיוק מה שעושים מכחישי השואה. הם לא אומרים שהשואה לא קרתה, אלא מנסים לגמד את מעשי הגרמנים ולטעון שההרג לא היה שונה מכל הרג אזרחים במסגרת מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורית - את צודקת 100% !!!!!
ל"ת
מישהיא,
28/09/04 12:23
|
|
 |
91.
הנאצה היחידה הנה בכל העניין
מסכים !!!,
ארץ ישראל,
28/09/04 11:54
|
עצם התוכנית לביצוע טיהור אתני של יהודים בארץ ישראל. לאל''מ מיל. האמיץ - יישר כוח !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיהור אתני? עוד הסחפות
ארז,
חבל הבשור,
28/09/04 12:31
|
זכית בפרס על המקום השני בתחרות ''ההסחפות הדמגוגית של היום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז איך תקרא לזה?
ארז,
28/09/04 13:17
|
עוקרים מבתיהם רק בני עם / דת מסויימת, בעוד ששאר האוכלוסיה נשארת במקומה. זו הגדרת הטיהור האתני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיהור אתני ליהדות המזרח התיכון
כן זו אמת,
וזו המציאות,
28/09/04 13:05
|
אם היה שרון מתכוון לפנות את היהודים בתמורה לפינוי המוסלמים הכובשים שבישראל הקטנה.
הייתי מבין .
מסכים
ותומך
כי פשרה טריטוריאלית של שתי מדינות לשני עמים בגבולות 67 מקובלת עלי .
אבל לפנות את היהודים אך להשאיר את המוסלמים הכובשים בתוך ישראל הקטנה?????
הרי שזה טיהור אתני נוסף ליהודים .
ותו לאו.
העובדה שיהודים מבצעים אותו לעצמם אינה משנה דבר.
זה פינוי חד צדדי של יהודים כלומר טיהור אתני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
הגיגים על הטרנספר - או הסתה?
מילים כדורבנות?,
28/09/04 11:52
|
מדברי עמוס עוז: הטרנספר לערבים הוא ''רעיון בלתי אפשרי... לא ניתן לכם לגרש את הערבים - אפילו אם נצטרך לפלג את המדינה, ואת הצבא. אפילו אם נצטרך להשתטח תחת גלגלי המשאיות. אפילו אם נצטרך לפוצץ את הגשרים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא הבנת...
ארז,
28/09/04 13:26
|
|
 |
89.
החינוך לזיכרון השואה ותוצאותיו
דור שני,
חולון,
28/09/04 11:51
|
מה כאן שואה? מי כאן הנאצים ומי היטלר? מומחים גדולים לאנלוגיות.
אגב, האם הם חושבים עצמם לפרטיזנים?
ואם ההשוואה היא לשואה: הרי טוב שילמדו מהעבר, ראשי ישיבות רבים הרי ברחו מהנאצים, בהשאירם את צאן מרעיתם מאחור, עם הוראות להמתין להצלה מידי שמים. עיקבו אחרי המנהיגים שלכם, אחד בפה ואחד ב..ארנק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם...
ארז,
28/09/04 13:29
|
|
 |
88.
גדי דורלכר, אנחנו איתך !!!
אביעד,
גוש עציון,
28/09/04 11:49
|
התשקורת מנסה לטשטש את חומרתו של המעשה הנפשע שאריק זומם לבצע, והופכת את הקורבן לאשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה אתה איתו? בהשוואה הנוראית?
מתי,
28/09/04 12:09
|
גם מה שאני אומר - זה חלק מה''תשקורת'' רק מה שאתה אומר זאת ''תקשורת אמיתית''? למדת על גירוש היהודים ושריפתם במחנות ריכוז? - נראה לך שזה דומה למה שקורה כאן?
במה בדיוק אתה מסכים עם גדי? בעמדה שלך נגד הפינוי - בסדר - אפשר להבין. ישנו ויכוח והוא נוקב ונוגע לחייהם ומקומם של ציבור יקר.
אבל מי שמונה על ידי הממשלה לנהל את הפינו כמוהו כמשת''ף עם הנאצים. מי הם הנאצים פה? היהודים האחרים שמין הסתם מיצגים את רוב העם? ומי אתה וגדי - לוחמי מחתרת בגטו וורשה (מין מורדכי אנילביץ כזה) ממקימי השומר הארצי?
או שלא חשבת עד הסוף כשהכרזת שאתה עם גדי דורכלר - או שלא התכוונתה למה שהוא אמר אלא לעמדה הפוליטית שלו?
הבהר את עצמך (גם לעצמך)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
2 ממפוני ימית מתו במשפחה
בנצי-א,
28/09/04 11:49
|
|
 |
86.
קשה להתעלם מהדמיון
ל"ת
יוחנן,
28/09/04 11:45
|
|
 |
85.
יש לפנות את פורעי החוק ומייד..
יוש,
מרכז,
28/09/04 11:42
|
יש לפנות את פורעי החוק המתנחלים שבזים לכל חוק בינלאומי ושל מדינתם כולל...ואם יושבים הם בשטחים הכבושים בשליחות המדינה, פי כמה וכמה יש לגנות את המדיניות הפשיסטית של ממשלות ישראל. אגב - יש לעשות תביעה יצוגית על הכספים ש''נשפכו'' ללא גבול מאחורי ה''גבול'' (שעדיין לא קיים)- ולא נוצל למען תושבי מדינת (עם הדגש על המדינה!!!) ישראל. פשיזם בהתגלמותו, ואולי כבר הגיעה הזמן להוקיע את התופעה מקרבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפונה הכנסת מיד
ל"ת
מישהו,
28/09/04 12:02
|
|
 |
84.
הדוסים האלה התחלקו על השכל
ל"ת
רפי,
28/09/04 11:39
|
|
 |
כן.. לחילונים התבוסתנים יש שכל
ל"ת
עופר,
28/09/04 12:46
|
|
 |
83.
עכשיו רואים לאן הובילה ההתנחלו
אילה,
28/09/04 11:36
|
התבטאויות הימין לגבי ההתנתקות מוכיחות לאיזה תהומות הובילו ועוד יובילו אותנו המתנחלים!! חובה על הרוב הדומם לעמוד על רגליו, לסייע לראש הממשלה לבצע ההתנתקות מיד ולהרחיבה מאד גם בגדה המערבית!! אחרת - גורלנו נחרץ לאבדון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה רוב?
ארז,
28/09/04 13:39
|
בכל בחירות או משאל, הרוב מתנגד להתנתקות - אז על איזה רוב את מדברת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב הדומם מתנגד נחרצות
היסטוריה,
28/09/04 11:49
|
למה שמכונה בציניות ''הינתקות'', כי ההינתקות אינה אלא בריחה תחת אש, וכניעה לטרור, בצירוף טרנספר ליהודים מהטובים שקיימים כאן, וכל זאת תמורת מה?, תמורת הגברת הטרור, תמורת עידוד הטרור, מאין יש את החוצפה לקבוע שהרוב הדומם תומך במהלך האומלל הזה, על פי איזה נתונים, בינתיים כל מישאל דמוקרטי, קבע בפירוש שהרוב הוא נגד ההינתקות,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הנאצים מבינים בנאציזם
ספי,
28/09/04 11:35
|
הגזענים הגדולים ביותר של המדינה שמוכנים לטרנספר את כל הערבים, יורים בהם בכבישים, משתינים עליהם בחסות המדים, מחריבים את רכושם לאחר שהשתלתו על אדמותיהם, רוצחים חפים מפשע, תומכים ברצח של ראשי ממשלה ועוד ועוד מטיפים לאנשים ישרים מהם ? לפטר את האיש הזה מייד מתפקידו - הוא מסוכן ומסכן את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל
פרזיטולוג,
28/09/04 12:01
|
אכולי שינאה מסוגך שלא מבינים דבר בהיסטוריה היהודית, קיבלו שטיפת מוח מתמדת והחליטו שהמנחלים יושבים בשטחים כבושים, מבלי לברר ממי בכלל ניכבשו האדמות הללו, ולמה?, אחוזי אובססיה של שינאה עצמית לכל דבר יהודי, הם צועקים כבר עשרות שנים , לפנות את השטחים, בעבור מה ובעבור מי?, למי ייסרו השטחים הללו, לפלשיתנאים שנחושים להחריב את המדינה היהודית, כולל תל אביב, חיפה, אשקלון, טבריה , אבל כל אלו שהמוח שלהם נתון בסד של שינאה ובמשטמה אובססיבית לא מסוגלים כבר לראות את המציאות, אוסלו לא הספיק להם, למעלה מ1000 קורבנו רצח, על מזבח מולך השלום, ואלפי נכים, ויתומים לא עושים עליהם רושם הם רוצים ליראות את החלום הרטוב שלהם מתקיים, רוצחים פלשתינאים בבתיהם של שנואי נפשם המתנחלים,! ההיסטוריה עוד תשפוט כאן, אבל זה יהיה מאוחר לכולם,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שחלקם הגדול של נפגעי
ספי,
28/09/04 13:10
|
הטרור והאיבה כולל חיילים בקרב, אזרחים בפיגועי תופת וכו' אינם קורבנות על מולך השלום. הם קורבנות הכיבוש וההתנחלות. העובדה היא שגדר פשוטה לה התנגד הימין מביאה לירידה חדה בפיגועים. השמאל ברובו, למרות רצונו להגיע להסדר המליץ כבר לפני שנים להקים אותה אבל בשביל להראות שאתם לא מחוץ לגדר התנגדתם. השטחים למעט ירושלים והגולן מעולם לא סופחו לישראל וחוץ מפנטים כמוך כולם בישראל ובעולם קוראים להם ''שטחים כבושים''. שמוש בשואה ע''י גזענים כמוכם כמעט מתואב בעיני יותר מאשר ישיבתכם על חשבונינו הביטחוני,כלכלי ומוסרי. אבל כפי שאמרת ההיסטוריה תשפוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה וההסתה נמשכת
ארז,
28/09/04 13:40
|
כתמיד, הסתה משמאל לא מגונה ולעולם לא יחקרו מסיתים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הדמגוגיה הזולה לא תעזור לכם
ל"ת
מיכל,
ת''א,
28/09/04 11:35
|
|
 |
80.
חובה עליכם לקרוא תגובה54
ל"ת
ולהזדעזע,
כמוני,
28/09/04 11:34
|
|
 |
מגיב
חוזה עתידות,
28/09/04 14:31
|
מה שיותר מפחיד, שבמקום שאנשים יבינו את הנורא והסרקזים בתגובה. הם תומכים בעתיד כזה.
גם אני מזועזע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
הוא בסה''כ אומר מה שזה באמת
גילי,
שומרון,
28/09/04 11:31
|
תפסיקו כבר להסתתר מאחורי אמירות כמו ''הסתה'' אם תחשבו תראו באמת שזה ככה פועל כמו דיקטטורה ואופן מבחיל של גירוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון בתמיכת השמאלנים = דיקטטור
ל"ת
צודק,
28/09/04 11:36
|
|
 |
78.
לא ''נעצה'' אלא אמת פשוטה
יורם,
מרכז,
28/09/04 11:30
|
מעריב מביע דיעה. אין זה ראוי לעיתון מכובד. בשיא מתנהג ביהירות ואומר שתושבי חבל קטיף ''חיים בהכחשה''. אני מכיר עוד יהודים, שחיו בהכחשה עד שגורשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נעצה, נאצה.
אבי,
28/09/04 11:51
|
|
 |
שגיאת הקלדה שניסיתי לתקנה
יורם,
מרכז,
28/09/04 14:38
|
ע''י שליחת תגובה מיד, אלא שהתגובה לא נקלטה. אתה סתם מגיב באופו מכוער. לא כדאי לעשות מבחני IQ על שגיאות הקלדה. ולעצם העניין, חבל לפתוח במלחמת אחים. רבין התחיל זאת באלטלנה https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html וחבל להמשיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הדתיים יורדים מהפסים!!
רמי,
28/09/04 11:27
|
אם היועץ המשפטי לא ישים מיד סוף להסתה - תפרוץ מלחמת אזרחים בקרוב והמדינה תתפורר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחקור את המסיתים משמאל!
ארז,
28/09/04 13:41
|
|
 |
מה הקשר?????
ר,
28/09/04 11:49
|
אפשר לדעת מה קשור דתיים בכל העניין? אני מכירה מספיק דתיים שבעד ההתנתקות ומספיק חילונים שנגד המדינה שלנו מחורפנת רק בגלל אנשים כמוך שחייבים להכליל בכל דבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה חושב שהיועץ המשפטי
צבי,
28/09/04 11:46
|
|
 |
76.
לפטרו לאלתר
רונן,
הרצליה,
28/09/04 11:26
|
הזניית השואה בידי המתנחלים כבר הפכה לתופעה מקובלת מידי להם מותר לפגוע , לגזול , לחמוס להרוג לבזבז נכסי ציבור ולסכן חיים של אנשים אחרים אך מרגע שתיגע בהם אתה הופך לנאצי ובכן אתה ושכמותך מקומכם בפח הזבל של ההיסטוריה יחד עם אלו שבשמם אתם מכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרוע מהזנייה
ספי,
28/09/04 13:16
|
אלו קרובים למכחישי שואה. כי ברגע שאתה מסביר שמי שמפנה אנשים מאזור מוכה אסון לטובתם ולטובת המדינה ומפצה אותם במיליונים עבור רכוש שבחלקו הם קיבלו חינם, דומה למי ששלח אנשים אל מותם זה הפיכת השואה לגן עדן. האיש הטיפש הזה גם יהיה אחראי אם ירצח מישהו ממנהלת ההתנתקות. מה יות הסתה מזה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לשלוח את מר גדי היקר למשרפות
התליין,
28/09/04 11:26
|
זה מה שמגיע לא לנאצי הקטן הזה. מה שמקומם שאחד כזה עוד בצבא ועוד חי. לשלוח אותו למוקעטה ומיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכם מותר מה שלו אסור?
ל"ת
ארז,
28/09/04 13:50
|
|
 |
את משתמש בלשון הסתה כדי שתשקול
ל"ת
צבי,
צפון,
28/09/04 11:59
|
|
 |
74.
פינוי = גירוש = טרנספר
עמרם,
28/09/04 11:26
|
למה שהממשלה לא תקבל במקביל החלטה על גירוש ערביי ישראל לירדן , יש לכך רוב בכנסת ובעם, האם זה יהיה מוסרי ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העברת הערבים לערב היא מוסרית
מאיר,
ירושלים,
28/09/04 12:04
|
הארץ שייכת לנו, וגוי שלא מסכים מוסרי לזרוק אותו מפה. מה שלא מוסרי זה להגלות ולגרש יהודים מעל אדמתם.
התיפיפות מוסרית פוליטיקל קורקט נוסח המערב היא בעצמה בלתי מוסרית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
גדי דורלכר
נעמה,
28/09/04 11:26
|
כמי שמכירה מקרוב את המשפחה (חברה של 2 בנותחך הגדולות) יש לי תחושה שהדברים קצת עוותו, הם לא מתאימים לא לאדם (ושהקוראים ידעו שמדובר באדם מהיותר דגולים שיש לנו היום) ולא למשפחה. כולנו יודעים עד כמה ההתנתקות היא קטסטרופה, עד כמה צריך להיאבק נגדה ולא להתרגש מכל מי שחושב/ מדבר/ מגיב באינטרנט (בבהמיות בד''כ) אחרת- אבל חבל להפסיד את עם ישראל בדרך. לפני 3 ימים התפללנו ''ובטל שנאת חינם''. אולי ההקשר לא היה במקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבור נעמה
איתי,
28/09/04 12:39
|
אחד הדברים שעליהם אני מצטער זה שפסלו את כך. אני לא תומך שלהם אבל כאשר יש נקודת קיצון אזי נוח יותר לשאר להרגיש שהם לא קיצוניים, השמאל בחוכמתו פסל אותם והפך אותנו לקיצוניים וכך אפשר לדבר גבוהה על רוממות הדמוקרטיה ולפסול אותנו כקיצוניים ומסיתים. זו הסיבה שאיני פוסל את דבריו למרות שאני נגד עירוב השואה. ולנקודה אחרת, בנות כמה בנותיו? שווה להכיר? :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אין מה לעשות האל''מ צודק בדבריו
אדי,
י-ם,
28/09/04 11:25
|
בשיא הוא יודנראט מודרני שמזכיר את נוראות התקופה הנאצית במעשיוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
תראו איך אתם נראים..
עושה השלום,
ת''א,
28/09/04 11:21
|
זה לא שאני פונה למשתמשי NRG זו הסיבה שמשני המחנות משתלחים אחד בשני כאילו יום כיפור לא היה כאן השבוע!! איך נהיה מאוחדים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרגע שנמחק המכנה
רן,
28/09/04 11:45
|
המשותף של היהדות,מה שיש בישראל זה אוסף של שבטים עויניים שמחכים להזדמנות לחסל את השבט האחר,בדיוק כמו באפגניסטאן. הציונות החילונית,עשתה טעות מחרידה במחקה את הזהות היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הציונות החילונית
ספי,
28/09/04 13:22
|
הקימה את המדינה ובניגוד ליהדות הדתית שהתנגדה לציונות ברובה והשאירה את היהודים למות באירופה עשתה מעשה שהציל לפחות את מי ששמע לה. הטעות של הציונות החילונית היא בהתרפסות בפני הגזענות הדתית. הזהות היהודית של המתנחלים אינה זהות יהודית אלא כפי שאתה אומר - שבט או כת קנאית ומסוכנת שממיטה חורבן על המפעל הציוני האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תכנית שרון תתבצע
אפי,
28/09/04 11:44
|
ללא משאל עם או בחירות,הקרע ילך ויתרחב במהירות עד למלחמת אזרחים כוללת תוך כעשור גם על נושאי דת,חברה,כלכלה,אפליה עדתית וגם ההתיישבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא תהיה התנתקות
מתי לוריא,
28/09/04 13:57
|
המתנחלים יצברו כוח כזה שלא תהיה ברירה אלא לקרוע את עצמנו מעליהם. שיישארו בארצם בעזה וביש''ע, עם חבריהם הטובים מהחמאס. נסתדר יפה בלי החלק הרע של העם הזה, שיחיו לבדם בארץ הפנאטים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
I think that this country
George,
Miami,
28/09/04 11:21
|
I think that this country, Israel, is totally divided, how they will figth with the arabs?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
זו לא נאצה זו עמדה לגיטימית
איציק,
28/09/04 11:19
|
בעולם הדימויים שלנו שעבר את בגין רוצח ואת שרון(בזמנים קודמים) הרוצח ועוד מילות חמורות יותר של גב אלוני ויוסי שריד וחבריהם המטיפים לרצח מתיישבים, כל דעה אחרת לגיטימית ולא תעזור הצעקה השמאלנית על הסתה. בידקו עצמכם תחילה ותמצאו מהי הסתה שאתם הפעלתם ומפעילים מדי יום כמו הודעת שריד כי המתיישב שירה אתמול הוא רוצח עוד לפני החקירה שלא לאמר לפני המשפט. אם כולם ירגעו וידברו איש עם רעהו שלא דרך התיקשורת ובסיסמאות ייטב לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
דורלכר מחלק מדי אס אס לחיילים.
בואו לבית של,
גדי דורלכר,
28/09/04 11:19
|
אם ההסתה הגיעה למימדים כאלה, אז בבקשה, דעו לכם שדורלכר החל לחלק מדי אס אס לחיילי צהל - אולי כך נדע בדיוק מי הרעים ומי הטובים כאשר יחל הפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה...
ארז,
28/09/04 13:52
|
אם לישעיהו ליבוביץ מותר, וליפה ירקוני מותר, ולטומי לפיד מותר - למה לא לאל''מ דורכלר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אריק שרון הוא היודראנט האמיתי
ל"ת
ירוק,
28/09/04 11:17
|
|
 |
66.
שירות צבאי
הושי,
שדה אליהו,
28/09/04 11:16
|
גדי לא מספר כי בנו הבכור מסרב לשרת בצבא. גדי מוכן לשלוח בנים אחרים לשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל אדם דעה משלו, רכלן.
יום כיפור,
28/09/04 12:34
|
|
 |
תגובה ליופ כיפור
הושי,
שדה אליהו,
28/09/04 13:10
|
|
 |
65.
אנחנו לא מאותו צבא
שוקי,
שרון,
28/09/04 11:09
|
צר לי, כי קצין ותהא דרגתו אשר תהא מתבטא כך. על הרמטכ''ל להשעותו עד לאחר בירור לאלתר, כסגן אלוף במיל' וקצין שלישות באחד מעוצבות המילואים קובע כי אין אני שייך לאותו צבא של אל''מ גדי דורלנר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק שרון הופך את הצבא לפוליטי
מאיר,
ירושלים,
28/09/04 11:56
|
תפקיד הצבא להגן על העם ולא לפנות יישובים יהודיים בגלל גחמה פוליטית של ראש ממשלה דורסני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני סרן כהן אמיר כן שייך
אמיר,
28/09/04 11:27
|
|
 |
64.
דורכלר, ישר כוח! דברים כנים
ישי,
28/09/04 11:09
|
ואמיתים כאלה צריכים להישמע יותר. כמובן שNRG תמיד יציגו את זה כ''נאצה'' וכו'... מענין לחשוב אילו זה היה מגיע מצד אחר של המפה... כל הכבוד דורלכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישי - נגררת אחרי בבל''ת
ל"ת
לירי,
28/09/04 14:04
|
|
 |
63.
מתנחבלים כנסו תקראו את זה
יעיע,
28/09/04 11:08
|
השמאל הולך לפנות אותכם את הילדים שלכם את סבא וסבתא שלכם.
ואין שום דבר שאתם יכולים לעשות.
פוההההההההאהאהאהאאהאהאהאהא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי ברור שזה ימני סהרורי
תגובה 63=58,
28/09/04 15:11
|
|
 |
אין שום דבר שאתם יכולים לעשות
שמאלנים,
28/09/04 11:20
|
כבלנו את שרון במשפטים, ודחפנו אותו כנגד המתנחלים, גם הוא וגם אתם דפוקים.
ומדינת היהודים לערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו עושים והפינוי בדרך
ל"ת
//,
28/09/04 12:08
|
|
 |
מלחמת אזרחים
מ.י.,
28/09/04 14:09
|
תרצו או לא,תהיה פה מלחמת אזרחים וזו תהיה הדרך היחידה למחוק את השמאל הבוגדני מהמפה הפוליטית ולהשלים את מה שהיטלר לא סיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדבר היחידי שתוכל למחוק
יבמבון,
28/09/04 17:55
|
|
 |
62.
גדי תתבייש
ברסלב,
שדה אליהו,
28/09/04 11:07
|
בתור חבר שדה אליהו אני מתבייש מדברי גדי. איש אלים וכוחני. אמא של גדי מתהפכת בקבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אתם מבינים עם מי יש לכם עסק??!
איל .י.,
28/09/04 11:07
|
מאות מחיילי צה''ל קיפחו את חייהם בהגנה על המתנחלים. ההמתנחלים חושבים ומאמינים שהכל מגיע להם. שום מחיר אינו כבד מידי עבורם. רק הם צודקים. חרא של עם יש לנו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה טוב שיש לשמאלנים בולדוזר.
הצלחתם..,
28/09/04 11:27
|
בילתי מאוייש, ללא מעצורים, או מתנגדים, הוא יפעל עבורם למען הערבים. למימוש פכנית האוסלואידים, וימסור את המדינה לערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
המתנחלים-כלב נובח
זז,
28/09/04 11:06
|
ביום פקודה הם יקחו את שק הזהב ויברחו. ואלו שישארו נפנה עם טרקטורים.
פינוי השמדה גירוש תקראו לזה איך שבא לכם , תחשבו על זה מה שבא לכם, זה מגיע ואין לכם שום דרך לעצור את זה. שום דרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וסלואידים לא בורחים עם שק הזהב
שק הזהב,
28/09/04 11:30
|
הם מקבלים אותו כל יום מהאירופים האנטישמים לקידום העברת המדינה לערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט אידיוט
ל"ת
בושהוחרפה,
28/09/04 11:20
|
|
 |
59.
הירשנזון, שב בשקט, נמאסת!
השמאל משת''פ,
הנאצים,
28/09/04 11:04
|
אומרים - אל תדון את האדם עד שתגיע למקומו, ר''ל. אבל אתה היית חולה נפש ורשע גם לפני אבדן שני בניך באשמתך. אז תפסיק לתמוך בפשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות. עוף מפה לכל הרוחות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הודעה לכל המתנחבלים
'',
28/09/04 11:04
|
לא משנה מה יקרה לא משנה כמה יפצעו יהרגו ההתנתקות תושלם. ואת הבטים שלכם ניתן לפלסטינאים. אז תתכילו להתרגל לרעיון כי הוא ידחף לכם בכוח בכל מקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה
משכיל,
28/09/04 13:41
|
נותנים לכל אדיוט חסר משכל לכתוב במדינה הזו?! לך ללמוד לשון ואולי גם נתייחס לדבריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאור יפה של עמדת השמאלנים.
ל"ת
המדינה לערבים,
28/09/04 11:33
|
|
 |
57.
הנשרפים היחידים
רונן,
פת,
28/09/04 11:03
|
בינתיים הם החיילים בטנקים ובמוצבים... אז האם צריך להכתיר את המתיישבים בתואר משתפי פעולה עם הנאצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם יהודים נשרפים בפיגועים
ל"ת
בכל הארץ,
28/09/04 12:46
|
|
 |
56.
מעריב, רוצים לדעת מה הם
גירוש היהודים,
נאציזם!,
28/09/04 11:02
|
דברי נאצה? קראו אצלכם את דן מרגלית, את יעל פז מלמד, את בן כספית, את עלילות הדם של אורי גליקמן. כל כתבה, כל מאמר, כל מלה הנאמרים או נכתבים כתמיכה בגירוש היהודים מארץ ישראל, אלו הם דברי נאצה, שלא לשווא מזכירים את המלה - נאציזם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מילא לא תהיה בריחה מעזה
טייס לא סרבן,
28/09/04 10:59
|
התנתקות היא מילה הולמת מדינית לכינוי ההתקפלות המתוכננת .. לא זאת תתקיים מעולם , כי לא הצדיק ייעזב ורוצח לא יזכה לברכה .. העם , איך שהוא ,לא יתן לרודנדן אריק שרון לכפות על העם ,את רצונו של אהרון ברק(שמושך את החוטים) ,.. שטחים תרומת זיכואי בנים מושחתים, לא יצא לפועל ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
העתיד בפתח.
חוזה עתידות,
28/09/04 10:56
|
13.10.2006 בנאומו הראשון של נשיא מדינת ישראל, הודה הנשיא לכל האנשים ששמו מבטחם בו ובשם יתברך, ועזרו לכינון שלטון יהודי\הילכתי בשטחי מדינת ישראל. ''המאבק לשחרור המדינה ממגבלות הדמוקרטיה ששמה לה ליעד לחסל את ההתישבות היהודית בשטחי ארץ ישראל, הייתה קשה ועקובה מדם. עכשיו צריך לאחות את הקרעים''. היעדים המידיים א. גירוש הערבים ב. הקמת מחנות לחינוך מחודש ליהדות של אנשי השמאל.
עד להקמת תשתית הלכתית במדינה. יבוטלו לבחירות ויפוזר בית המשפט העליון''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חינוך מחדש?
ששי,
28/09/04 11:40
|
חבל על הכסף. נגרש אותם בחזרה לאירופה,וכולם יהיו מרוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלוב נפש מלא רפש
תמיר,
28/09/04 11:32
|
ומה תעשו במחנות, אם חילוני יסרב להתפלל ,למשרפה? זה מה שמלמדים אותכם הפייגלנים.
דרך אגב, אתה מוזמן לעבור לאיראן, שם תמצא את מבוקשך!!! אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בהבנה.
חוזה עתידות,
28/09/04 11:37
|
המטרה הייתה לזעוק למה האנשים האלה (המתנחבלים) יובילו אותנו. אם חס ושלום מה שתיארתי יקרה, זה יהיה הסוף של כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבל את התנצלותי!!!! הכנה
ל"ת
תמיר,
28/09/04 11:49
|
|
 |
לו יהי
ל"ת
סיגי,
28/09/04 11:24
|
|
 |
העתיד שתיארת עדיף על המציאות
ל"ת
צפוני,
28/09/04 11:03
|
|
 |
העתיד שתיארת עדיף על המציאות
ל"ת
חלוני ממרכז ארץ,
28/09/04 11:02
|
|
 |
תחליט צפוני או מרכז הארץ
//,
28/09/04 12:08
|
|
 |
53.
העיקר שהחטיבה שלך תגיע
ביום פקודה להגן,
על יהודים,
28/09/04 10:55
|
אל''מ דורכלר, העיקר שהחטיבה שלך תגיע ביום פקודה להגן על יהודים מפני גירוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תופעה מעניינת
מישהו,
28/09/04 10:55
|
כל יומיים אנו זוכים לראיון חדש של NRG עם בן אדם שפולט אמירות מהסגנון הזה.
שימו לב, דורכלר, כמו דיין ועוד, לא התראיין ברדיו או דיבר לפני קהל. מדובר בראיון יזום עם NRG ששואפת כנראה להגביר שנאה.
האם יש למעריב מאגר מזהמי פה פוטנציאליים שהוא מפעיל על מנת להגביר את הדה-לגיטימציה למתנגדי ההתנתקות? האם מעריב מנסה להטות את הויכוח העקרוני על ההתנתקות למלחמת הסתות והסטות?
האם מטרת מעריב היא לצייר את מתנגדי התכנית כסהרורים ומסיתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
קנאים סהרורים יובילו לאבדון
רוני הירשנזון,
28/09/04 10:53
|
התעלמות מוחלטת משלושה וחצי מיליון פלסטינים חסרי זכויות,אופינית לדתיים לאומיים רבים, זה מה שיביא עלינו אסון. רבים מציבור זה הם גזענים שונאי גויים צדקנים ואטומים לזכויות אדם , וככלל לא רואים בהם בני אדם כמוני כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לראות בני אדם כמוך??
מישהו,
28/09/04 11:17
|
איך אתה רואה את אחיך שאתה קורא להם ''מתנחבלים''?
אתה מעדיף לשכב עם פלשתיני, מאשר ללחוץ יד ל''מתנחבל''.
זכות הטבח של הפלשתיני מובנת לך, אך זכות ההגנה והלחימה של היהודי לא קיימת.
ללמוד ממך זכויות אדם? לא תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הרמה הנמוכה של קציני צה''ל
מופז,
28/09/04 10:52
|
אם דורכלר אל''מ כנראה שהסינון בבה''ד 10 ממש לא משהו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז - תת רמה
אריה,
28/09/04 14:02
|
שאול מופז רמטכ''ל בינוני. חבל שקיבלנו רמטכ''ל ושר ביטחון סוג ב' במקום וילנאי מתן. חבל שבמקום לשמוע קולם של חיילים מצטיינים מישיבות הסדר אנחנו צריכים לשמוע אספסוף ימני מתלהם שמנפנף בדרגות קצונה. שיחזיר את דרגות הקצונה - לא ראוי השימוש בשואה ולא ראוי להתהדר בדרגות צבא העם היהודי כשעושים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
בני,
28/09/04 11:39
|
אם רבין,ברק שחק,מרדכי,וילנאי ושרון הגיעו לדרגות הנוכחיות שלהם,משהו בממלכת צהל רקוב מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה חבל שאין סינון
ינון,
שדרות,
28/09/04 11:31
|
כי אחרת אידיוטמתחזה בשם לא לו כמוך לא היה מגי לא רק למעריב גם לא לאצבעוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בודאי שרתת בשקם
תתבייש,
28/09/04 11:25
|
למה מפרסמים דברי בלע אישיים. אין לכל מפגר הזכות לפגוע בגדולים וטובים ממנו. אנשים שהקריבו למען המדינה,זכותם להביע דעתם גם אם אינה מוצאת חן בעיני פוליטיקאים מהשמאל ועושי דברם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לעבור לגור בנגב=להישחט במשרפה
קרנפי,
משרפה,
28/09/04 10:52
|
עוד לא פינו בית. עוד לא העבירו חצי מקדמה לאף מתנחל. הצבא עוד לא התחיל לתכנן איך הוא יעשה את זה. והמתנחלים כבר הגיעו לשואה, ליודנראט ולמשרפות.... מה יקרה כשיתחילו לפרק בתים?? הא? תשחטו את הילדים שלכם כאקט של גבורה וכאות הזדהות עם מבוצרי מצדה??!? תשרפו את עצמיכם בכיכרות העיר? תירו בחיילים? כמה נמוך עוד תרדו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגרש יהודי ולתת ביתו לרוצחו =?
ל"ת
שי,
28/09/04 11:29
|
|
 |
48.
מתנחלים לכו קיבינמאט זבלים
גיא,
חיפה,
28/09/04 10:51
|
לא רוצה למות בשבילכם ולא רוצה לעשות מילואים כדי לשמור עליכם.אתם לא שווים שימותו למענכם,צאו מהשטחים הם לא שלנו ולכו לנגב ןלגליל!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדבר בחכמה!!!
חביבה,
גינות שומרון,
28/09/04 16:33
|
כשרוצים להביע דעה מביעים אותה בדרך כלל בחכמה! אתה הגבת ממש כמו ילד קטן! בלי הוכחות, בלי ניסיון, בלי טכלס! העיקר לא לגור בהתנחלות כן?! בכלל פעם היית ''בהתנחלות''?? למי זה שייך אם לא לנו?!? לערבים?! ימחשמם!!! זה שלנו! כמו שתל אביב רעננה וכל עיר אחרת שלך! היית רוצה שאני יבוא יום 1 ויוציא אותך פשוט מהבית??? זה בכלל נראה לך הגיוני?? מה אין פיגועים בתל אביב?? אולי ראש הממשלה יעצור את הנסיעה הציבורית כי יש באוטובוסים המון פיגועים... מה דעתך?!?! ולפחות פעם הבאה שתכתוב תגובה תכתוב אותה עם קצת חכמה והגיון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על סמך מה אתה קובע שהגליל\נגב
פרזיטולוג,
28/09/04 13:40
|
הם שלך שלנו, בעוד שמה שאתם מכנים שטחים , יש''ע אינם שלנו, על פי דרישות הערבים, ובכן הערבים דורשים כבר עתה אוטונומיה בגליל ובנגב, וזאת בנוסף לאחיהם הפלשתינאים שאומרים מפורשות שתל אביב יפו, ורמלה ואשלקלון, ולוד , ועכו , והרצליה הם האדמות הכבושות של 1948, ואחרי שיפנו השטחים הכבושים של 1967, הם יוסיפו לדרוש את האדמות השדודות, אז תגיד לי יא חכם , מה נעשה אחרי ההינתקות, והבריחה , נעשה עוד פעם בריהח והינתקות, לאן?, לים, לאן יא טמבל?,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו זכות יש לפרסם טמטום
ל"ת
מטורף,
28/09/04 11:26
|
|
 |
הרי פירסמו את הדורלכר הזה, לא?
אוני,
28/09/04 14:00
|
אז מי שמתבטא פה יכול להתבטא פחות או יותר איך שהוא רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שלו,
28/09/04 10:51
|
הם אלו שמושכים את עמם לכיבוש וכוחנות,לחוסר תקווה ושכול,ולעוני ןמצוקה לכן מר דורלכר תחסוך מאיתנו את עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
משרפות בואך ברלין
קצין אס אס,
ארגנטינה,
28/09/04 10:43
|
אל''מ גדי דורלכר נכבד, נכשלת במשימתך. כשהתגייסת ליחידת הגולגלות של האס אס נשלחת להרוג את היהודים ולא להעליב אותם. עם ישראל חשף אותך ואת פרצופך האמיתי. הגיע הזמן לחזור הבייתה אל הנאציזם והאידאות. לא רק לך מותר להביא בצורה כל כך גרוטסקית אנאלוגיות נאציות. אתה בהימה עם מוסר פגום. גם לקצני האס אס נדרש שרף עם כמות אלכוהול נכבדת בכדי לבצע מעלליהם, אך אתה משווה דעה של יהודי למעשה של נאצי כלאחר יד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מה הפלא?!
אלעזר,
28/09/04 10:43
|
הולכים לגרש יהודונים כמו שעשו הנאצים רק שכאן מדובר על מגרש מבני עמינו שעושה אותו מעשה בדיוק צריך להבין את אותם יהודים שהולכים בפעם הראשונה אחרי השואה לטרנספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים מקבלים כספים מה...
ל"ת
אנטישמים,
28/09/04 12:57
|
|
 |
44.
אמת ויציב
ל"ת
דוד,
28/09/04 10:42
|
|
 |
43.
למה בעיני מעריב האמת היא
דורלכר, כל,
הכבוד!,
28/09/04 10:42
|
דברי נאצה. גירוש היהודים מארץ ישראל הוא משלוח כל העם למשרפות. אין אחד בארצנו שאינו יודע שמדיניות היודן-ריין, בכל חלק שהוא בארץ ישראל, הוא שלב בתכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. אין אחד בארצנו שאינו יודע שחבלי יש''ע שוחררו, לא מיזמתנו, למירב הבזיון, אלא, בגלל התוקפנות הערבית. אין אחד בארצנו שאינו יודע שכל הנצחונות בשדה הקרב, שעלו לנו בדם רב של בנים יקרים, תורגמו לנסיגות, כמחוות פיוס לערבים, על הבסתם. אין אחד בארצנו שאינו יודע שמדיניות ישראל הנוכחית היא סיוע לנאצים הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תלבש משהו קיצי
שש,
28/09/04 11:01
|
|
 |
תגובת הכחשה אופיינית
מישהו,
28/09/04 11:20
|
לא נעים לשמאל עם המציאות, אז הוא מתחבא מאחורי חלומות תעתועים.
אמנם הויכוח על ההתנתקות הוסט לקוים אחרים, לגמרי לא קשורים, אך האמת נשארה ותהיה.
ההתנתקות תעלה לנו בהפיכת ערי הדרום ליעד הבא של הטרור, ביצור שליטת הטרוריסטים ברצועת עזה, ותנופה עצומה למוטיבציה הפלשתינית להסיג אותנו לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
דורלכר חונך לשינאה
איכפת,
28/09/04 10:41
|
אין לדורלכר כל דרך להבין את משמעות דבריו מפני שאינו יודע כלום על השואה, הוא חונך לשינאת כל משלא מזדהה עם דעותיו כמו כל המתנחלים, העיקר ארץ ישראל, עם ישראל שילך לעזאזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מגעילים
מוטי,
רעננה,
28/09/04 10:40
|
רבותי אני לא מבין על מה התפוצצו לכם הפיוזים צריך לקרוא לילד בשמו, גם אם זה לא נח לשמוע, זכותו של כל אחד להביע את דעתו. ולכם בני הגייס החמישי המכלים כל חלקה טובה תשבו לכם בתוך הארץ פנימה חס ושלום לא בהתנחלויות. מחלקת הגירוש תגיע גם אליכם כי עם האוכל מגיע התאבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הוא צודק
ל"ת
במאה אחוז,
28/09/04 10:40
|
|
 |
39.
גדי דורכלר צודק, הפינוי הינו
אור,
כרמיאל,
28/09/04 10:38
|
גדי דורכלר צודק, הפינוי הינו פשע נגד העם הישראלי ונגד האנושות. רק בולשביקים וסטליניסטים ללא תקנה, אינם מסוגלים לראות את הרשע ואת הפסלות המוסרית של התוכנית המזוויעה הזאת, להחריב יותר מעשרים קהילות אנושיות. בכל מקום אחר בעולם, תוכנית כזו היתה גוררת גל מחאות עולמי. רק כאן, עקב התעמולה הנאצית-שמאלנית בדור האחרון, קהה הרגש המוסרי הטבעי, שהיה צריך לומר לכל אחד מאיתנו בפשטות ובטבעיות, שתוכנית העקירה הינה בלתי מוסרית בעליל, ואין לשתף עימה פעולה בשום אופן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מטורפים תפסיקו להסיט
דתי,
מרכז,
28/09/04 10:37
|
בתור איש מילואים הממלא תפקיד פיקודי במערך הקידמי של צהל, הציפיה שלי מקצין בכיר במיל. להיות אחראי ולא ליגרום להסתה צינית ומסוכנת. תפסיקו עם חוסר האחראיות. ''ד ר ך א ר ץ ק ד מ ה ל ת ו ר ה''. אנשים בהיבטאויות כאלה לא רק שפועלים בחוסר אחראיות וניצול ציני של השואה הנוראית, אלא הם מסכנים ופוגעים בעם ובמדינה. די תפסיקו תהיו אחראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
חולה נפש. לזרוק אותו לכלא ...
כ,
28/09/04 10:37
|
ולשלול ממנו את הדרגות. אדיוט, מדובר במדינת היהודים שקיבלה החלטה דמוקרטית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו דמוקרטיה?
אתה מטורף,
28/09/04 11:28
|
האם החלטות שרון מתאימות לדמוקרטיה או יותר לאוליגרכיה של השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
סיפור רבין חוזר על עצמו
שמעון,
28/09/04 10:35
|
עוד מעט יהיה דין רודף, ואחריו יבוא החיסול. כך פועלים בדיקטטורה יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון הוא משאל עם
אלון,
28/09/04 11:35
|
אבל שרון נוהג כרודן,וגם מצפה שכללי המשחק להדחתו יהיו דמוקרטיים. מי שנוהג כסאדאם חוסיין,יכול לצפות לנסיונות הדחה אלימים בדמות הנתקשות או הפיכה. אי אפשר לנהוג כמו רודן ערבימצוי מחד,וגם לצפות שהיריבים שלך ישחקו לפי כללי משחק דמוקרטיים. ששרון ילך למשאל עם או לבחירות על נושא ההנתקות,ואז לאף אחד לא יהיו טענות אם ינצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שרון מסוכן לישראל !!!!!!!!!!!!
מתנחל,
28/09/04 10:31
|
אני נישבע לא להיתפנות, אם לא יהיה משאל עם או בחירות. לכנסת הזאת, אסור לתמוך בתוכנית העקירה שהגה החשוד בפלילים. אסור לו לממש את האידיאולוגיה של מצנע. אילו העם היה בעד, מצנע היה מנצח. שרון שהיזהיר מתוכניתו של מצנע, וניצח, חייב לשאול את העם שוב. אם לא, אין לי כוונה להיתפנות. ואם יהיה מי שירצה לפנות אותי בכוח, שיביא איתו אלונקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט
רן,
28/09/04 11:32
|
אנחנו שומעים על עליה באבטלה,אבל ראש הממשלה שאמור לתת דוגמא אישית מעסיק בחוותו עשרות עובדים זרים וממשיך בהצפת המדינה בעובדים זרים מסין,רומניה ועזה לטובת האינטרסים של הקיבוצים ובעלי ההון מהשמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחבלים אתם עובדים זרים בישראל
משה,
פ'ת,
28/09/04 13:34
|
עלו ארצא אילנו ו כ ו ל כ ם תעבדו ותשתכרו יפה , לא תהיה איפא ואיפה ו כ ו ל נ ו נצא מהמיתון שגרמתם לנו ואז לא תאכלו לחם חסד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
למה המתנחלים ''הצדקנים'' לא...
מוקי,
28/09/04 10:30
|
מתעסקים בבעיות אחרות (ולדעתי יותר יהודיות) כגון: המצב הכלכלי שבו מיליונים חיים כעניים גמורים? קיצוצים כספיים לנכים ! למפגרים ! לאוטיסטים ! לגימלאים ! למה המתנחלים אין להם פה יהודי בנושא ???????? רק חתיכת קרקע זה מה שמעסיק אותם ולא העם היהודי באמת. עיוות חמור של יהדות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הסמולנים
רן,
28/09/04 11:31
|
ממשיכים לקבל משכורות עתק כשיש כלכך הרבה עוני ומצוקה? איך בדיוק זה משתלב עם סוציאליזם? למה מעסיקים הסמולנים עובדים זרים מעזה ומשאר העולם כשיש מאות אלפי מובטלים בישראל? למה ראש הממשלה עצמו מעסיק בחוותו עשרות עובדים זרים במקום ישראלים? איזו מין דוגמא אישית זאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על סולם ההישרדות של מוזס שמעת?
מישהו,
28/09/04 11:00
|
זו לא חתיכת קרקע, זה הבית שלהם. האם קיצוץ לנכה אמור להטריד אותם יותר מגירושם העתידי מביתם?
מדובר פה בהישרדות אישית. דבריך מייצגים אטימות לסבלם, משום שבעיניך אינם ראויים לאותה סימפטיה לה ראוי הנכה/ מפגר / גימלאי.
כנראה הם תת אדם שאינו ראוי לזכויות. היום תעקור אותם, מחר תכלא אותם, תסתום להם את ערוץ הרדיו. אולי תשלול מהם את זכות ההצבעה בהזדמנות, ואם הכל ייכשל, עדיין יש מעצר מנהלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה אתם...
ארז,
28/09/04 10:43
|
לא מתעניינים בבני עמכם, הנתונים להתקפות מחבלים רצחניות מזה עשור? ובקשר למצב הכלכלי - תבוא בטענות לממשלה. יש להם שם לפחות עשרה מיליארד שקל לבזבז על הגדר ועל ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הכותרת מגמתית, מעריב שמאלני !!
אופיר,
28/09/04 10:26
|
מי קבע שזה ''ביטוי נאצה נגד ההתנתקות'' ?
אולי זה ''אמירת האמת על גירוש היהודים'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופיר תתחיל לארוז
ל"ת
'',
28/09/04 11:01
|
|
 |
שהערבים יתחילו לארוז קודם
ל"ת
אופיר,
28/09/04 11:29
|
|
 |
32.
וירי במפגרים דומה למה???
דן למדן,
28/09/04 10:24
|
|
 |
די מעניין אותי
מישהו,
28/09/04 11:02
|
מאיזה איזור בארץ הגיע הכובש שירה במפגר. יש לי הרגשה שזהו עוד נער עם עגיל באף ומזרק בזרוע מרמת אביב.
את השחיתות הבאתם עמכם מהתיכון לצה''ל, ואתם מסתירים את ערוותכם מאחורי ''הכיבוש''. רוע הוא רוע, ואל תנסו להאשים את המחסומים ברוע שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירי במפירי עוצר...
ארז,
28/09/04 10:44
|
|
 |
31.
אכן שרון מבצע מהלך
אלון,
28/09/04 10:24
|
זהה לזה שביצע המלך פרדיננד בספרד ומדינות רבות באירופה שגרשו את היהודים מתחומן.לא פלא שאירופה תומכת במהלך בצורה כלכך נלהבת,שכן גירוש והשמדה של יהודים הם חלק כלכך חשוב בזהות האירופית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
Yehonatan Basi, thank you!
Ronen,
TA,
28/09/04 10:22
|
First, please know that the vast majority of people in this country are behind you, and greatly appreciate you taking this difficult (to say the least) job.
Second - I've known many KIBUTZDATI people, mainly during my army service, sadir and miluim. ALL are decent, plural, people. Strongly values driven, yet moderate. Lately, the image driven by the increasing exposure of people like the one above became more dominant, although I know it does not represent the KIBUTZDATI people.
So thank you also for providing a more representative image of this public.
Personally, although I'm absolutely secular, for people like you I would be willing to give up many basic rights out of consideration - you deserve it.
Hag Sameach to you and your family.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
את עלי התאנה של דרגתך
אלמ' מיל.,
28/09/04 10:22
|
שים על פיך- לסכר דברי טינופת ובלע היוצאים מלוע אפל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא אלמ מיל
יציק,
28/09/04 11:29
|
|
 |
28.
אפשר לגנות עד מחר הקונוטציה
ינון,
שדרות,
28/09/04 10:22
|
היא אותה קונוטציה באם נירצה או לא נירצה גירוש הוא גירוש גם אם יקריאו לו פינוי וטרנספר הוא טרנספר גם אם יאמרו לו ניתוק המעשים הם אותם המעשים רק הזמן והמקום והשמות הפועלים מישתנים ואכן כן מעשיו של בשיא על כיפתו הם אותם המעשים של יודרנטים גם אם אינו כזה ליודרנטים היו נימוקים וצידוקים למעשיהם וכך גם בשיא כל אחד מצדיק מעשהו ומיפה אותו גם אם מכוער מאין כמוהו בשיא אתה לא יודרנט אבל אתה עושה מעשיהם של המקום והזמן ותפסיק להיתנהג ככהן הטובל ושרץ בידיו ולהזיל דימעות שליש יודרנט הוא יודרנאט בכל זמן ומעשה כמעשיהם זו האמת ואין בילתה ואל תיסתר מאחורי מה יפיתה ווריכוך אנו לא בגן ילדים עשה מה שאתה מבין אבל קרה לילד בשמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אני מתבייש
צביקה,
אריאל,
28/09/04 10:21
|
בושה לאלו שמדברים ומתנהגים בקיצוניות כה קשה, ומשוים יהודים לנאצים כנראה שחל אצלם שיבוש חמור בשיקול הדעת או שהם פשוט לא מכירים את ההיסטוריה של העם היהודי במידה רבה אין שוני בינם לבין מכחישי השואה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצביקה
יפעת,
28/09/04 12:05
|
|
 |
צביקה לא משווים מצביעים
ינון,
שדרות,
28/09/04 11:34
|
שהמלך עירום הקונוטציה לא תישתנה גם אם לא ישוו היא תישאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכוונה גם...
ארז,
28/09/04 10:45
|
|
 |
גרוש יהודים מארצם הנה מצווה...
ל"ת
בלע חבמת שרון.,
28/09/04 10:32
|
|
 |
26.
צודק, צודק, צודק, צודק צ ו ד ק
ל"ת
אביב,
28/09/04 10:21
|
|
 |
25.
שרון הפך להיות
אבי,
28/09/04 10:21
|
גנרל בטיסטה הישראלי. אדם שמחוייב טוטאלית לאינטרסים של ארה''ב ושכבת בעלי ההון השמאלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעלי ההון השמאלנים?
שש,
28/09/04 11:02
|
אתה לא מתכוון היהודים בעלי ההון ? מאוד דומה לגרמניה 1933-על מצע זה עלתה המפלגה הנאצית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה כולם הצביעו עבורו???
ל"ת
דן למדן,
28/09/04 10:31
|
|
 |
אתה טועה
אבי,
28/09/04 11:26
|
בשימוש במילה ''מצביעים'' בלשון הווה. הצביעו בעבר כי שרון התחזה לימני. לא במקרה שרון כלכך מפחד ממשאל עם או מפריימריס בליכוד או מבחירות. הוא יודע שיפסיד בכל התמודדות שהיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אמת ויציב
גיא,
28/09/04 10:20
|
שרון מוביל להכחדת העם היהודי,כיון שזה משרת את האינטרסים של האוליגרכיה האשכנזית הסמולנית הפיאודלית,שבתמורה מזרימה עשרות מליוני דולרים לחשבונות הבנק של שרון ובניו. צריך לעצור את התופעה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
השוואה דמגוגית מה הקשר
משה,
פ'ת,
28/09/04 10:14
|
שיגידו תודה רבה אותם מתנחבלים שנקבל אותם במדינת ישראל על מגש של כסף.... אם ההחלטה היתה בידי הייתי מעף אותם לכל הרוחות הכלכלה שלנו נדפקה בגללם והם עוד עושקים אותנו איזה פרס מגיע להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזור הביתה לאירופה
אאא,
28/09/04 11:24
|
שם תוכל לקיים אורח חיים מערב נוצרי,ולהיות מוקף בנוצרים נאורים,כחולי עין והומניסטים. גם רמת החיים שלך תעלה פלאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארץ ישראל שיכת לצברים ואני כזה
משה,
פ'ת,
28/09/04 13:22
|
רמת החיים שלך עלתה פלאים. הודות לנו ואתה יכול להישאר בשטחים הכבושים ולהקים איזה אוהל לייד האחוזה של גולדשטיין המדינה בכלל לא תרגיש בחסרונך אוכל חינם מתנחבל מאוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנטישמי התורן
ל"ת
ארז,
28/09/04 10:45
|
|
 |
הכלכל נדפקה בגלל האוסלואידים.
ל"ת
קרבנות שלום.,
28/09/04 10:35
|
|
 |
22.
הסתה חסרת שחר, צריך לעצור אותו
הקנאים מסוכנים,
28/09/04 10:14
|
אין קשר בין פינוי התנחלות שאיננה חוקית על פי החוק הבינלאומי (לכל המתנחלים שמתהדרים בדמוקרטיה ובחוק) לבין השמדת יהודים בשואה. מי שעושה את ההשוואה הזאת, מחפש להזיק למדינת ישראל.
ולכל הטוענים למשאל עם, מדוע לא שאלו את העם לגבי הקמת ההתנחלויות?, מדוע לא שאלו את העם כמה הוא מרשה להוציא על ההתנחלויות? אז לא הפריע לכם שזה לא במשאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיוון שהחוק הבינלאומי קובע..
ארז,
28/09/04 10:46
|
ששטחי יש''ע שייכים למדינת ישראל, היישובים שם חוקיים בדיוק כמו היישובים בנגב ובגליל, ואין שום צורך במשאל או בכל דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בור ועם הארץ
הקנאים מסוכנים,
28/09/04 12:56
|
על מה אתה מדבר?
ע''פ החוק הבינלאומי השטחים אינם שייכים לישראל, כי ברגע שהשטחים יהיו שייכים לישראל, כל אחד שגר שם יהיה חייב לקבל אזרחות, ואז נקבל עוד 3.5 מיליון אזרחים ערבים.
למה תושב ערבי שגר בנגב יכול לעבור לאן שהוא רוצה, ותושב ערבי מחברון לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, הסתה של שרון חסרת תקדים
ל"ת
כנגד המתנחלים,
28/09/04 10:39
|
|
 |
21.
הכחשת השואה של החלאה המתנחבלת
נועמי,
פורטוגל,
28/09/04 10:12
|
אין הכחשת וזילות השואה כמו שהיא קיימת בישראל . אם אוויל מסוגו של הקולונל הזה משמיע ''דיעה'' הגורסת כי תיקונו של פשע המלחמה הכרוך בהעברת אוכלוסין משטח מדינה כובשת לשטח כבוש ( פעולה האסורה עפ''י התוספת ה-4 לאמנת ז'נבה ) כמוה ''כשליחת יהודים למשרפות בשואה '' - כי אז מה נלין על דייויד אירווינג ושאר מכחישי השואה. מיותר להתיחס לאוויל הזה שהשמיע דיעת רפש מהסוג הזה - ישראלים חייבים בהחלט לשאול את עצמם איזה מערכת תרבות וחינוך בארצם מייצרת זוועה מהסוג הנלוז הזה !! בשמם של סבי וסבתי, מצד שני הורי, שנספו באושוויץ, ואותם לא זכיתי להכיר - אני מתמלא גועל נוכח הזוועה הזאת . אם צריך עוד הוכחה למוטציה המפלצתית שעברה על היהדות בישראל - מיהדות הומניסטית וליברלית לקרנבל של לאומנות פאשיסטית וגזענות צרופה - בא האל''מ האוויל הזה והטיח את האמת העירומה בפרצופם של ישראלים רבים, כאלה שגרים בישראל וכאלה שרחקו ממנה בשאט נפש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני נכד לניצולי שואה, ואני
ל"ת
תומך בו,
מה תגידי ?,
28/09/04 11:31
|
|
 |
הוא משתמש בטקטיקת השמאלנים.
ל"ת
אל''מ חצוף.,
28/09/04 10:42
|
|
 |
ישר כח
ל"ת
תומך בפינוי,
28/09/04 10:41
|
|
 |
20.
מר דורכלר - היפרד מהדרגות!
הראל חורב,
28/09/04 10:11
|
אני בכלל לא נכנס למהות של דברי ההבל חסרי האחריות שאתה נופח. אני פשוט משוכנע שלמטורפים כמוך אין שום זכות להמשיך ולהחזיק בדרגותיהם ואני מקווה שהן תשללנה ממך לאלתר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הדמוקרטיה של השמאל?
ל"ת
תה הקובע?,
28/09/04 11:31
|
|
 |
האמת לא נעימה לך?
ל"ת
ארז,
28/09/04 10:46
|
|
 |
בעל דעה בעד המתנחלים והמדינה.
ל"ת
חייבים לפטר אדם,
28/09/04 10:44
|
|
 |
דיקטטור
שי,
28/09/04 10:34
|
|
 |
19.
די עם הביטויים הקשים האלה !
רואים רחוק,
ממש פה,
28/09/04 10:11
|
מספיק עם הביטויים הקשים האלה. מי שכל חיו מנותק מהמציאות, ואז המציאות פורצת אל תודעתו, יהיה מופתע ויתחיל להיות לא שפוי גם בביטויים שלו. מי שלא התנהל בשפיות בהחלטות היומיומיות, גם מתחיל לדבר בביטויים קשים ולא שפויים. מספיק עם זה. כי השלב הבא הוא גם ינקוט במעשים לא שפויים. הבנת המציאות והתהליכים הטיבעיים שעוברים עלינו ועל הערבים לא קיימת אצלו, ולכן הוא מופתע ומתחיל בביטויים קשים.
שפיות. ורוגע. הבנה של המציאות. זה מה שנדרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צרכים אדמה, כלכלה או מדינה.
אנחנו מלאכים.,
28/09/04 10:51
|
צודקום האוסלואידים, יהודים הם מלאכים, מה שאנחנו צרכים הם ערבים במדינת היהודים, וקרבנות שלום חפים.
אוסלואידים לקידום מזרח תיכון חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למה מחכים? להעיף הישובים ומיד!
ל"ת
חללי צהל,
28/09/04 10:08
|
|
 |
וכמה זמן יעבור...
ארז,
28/09/04 10:16
|
|
 |
17.
שקר! השיא זה טרנספר ליהודים !!
ל"ת
שיא של זוועה,
28/09/04 10:06
|
|
 |
אולי תפעיל את הראש
אורי,
רעננה,
28/09/04 11:59
|
פינוי מול מוות ביסורים - אולי תעשה בדיקה לגבי פרופורציות - חסר לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ההתבטאות הקיצונית מחזקת פינוי
מיטל,
28/09/04 10:05
|
למשמע דברי באיוולת של הסהרורים מהימין כמו מטר נדיה ודורכלר צריך להודות לאל על שחזרנו לעצמנו ונקווה לראות את הפינוי במהרה ובזמן קריב. הכיבוש מדכא עם אחר, יוצר אטימות למצב הכלכלי בארץ ולנטל המיותר והכבד של בזבוז ההתנחלויות.
חזרה לשפיות - חזרה לקו הירוק, חזרה לארץ הישראל בה יש מדינת חוק ולא מערב פרוע של קיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ישראל חזר לעצמו ולאדמתו,
ל"ת
לפנות מתנחלים.,
28/09/04 10:55
|
|
 |
15.
מי שלא מרגיש כךהוא כנראה בבעיה
בן של ניצול שוא,
28/09/04 10:03
|
כל המלעזים או המגנים את מי שמשווה את גרוש יהודי חבל עזה מביתם לפעולות מסוימות שנעשו בתקופת השואה . כנראה שמחלקת הרגשות שלו אטומה ומוטב שיפשפש במעשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש מתוק - בוא תקרא...
החכם מכל אדם,
28/09/04 10:35
|
אתה ממש חמוד, אבל גם טיפש. אז הנה השוואה קצרצרה בשבילך:
הנאצים השמידו יהודים באופן שיטתי. רצחו אנסו טבחו ובזזו. 6 מליון יהודים נרצחו רק משום שהם היו יהודים ולא ניתנה להם זכות תגובה כלשהי.
לעומת זאת כאן יש לנו כמה פנאטים שעוברים דירה.
האם זו באמת השוואה דומה? קולות הנרצחים באירופה זועקים מן האדמה ואתה וחבריך המשוגעים, משתמשים בדמגוגיות זולות ועלובות הפוגעות בזכרם.
.......................................................
אם באמת היית בן לניצולי שואה, ההורים שלך היו מאוד כועסים עליך כרגע.
אז חמוד, תפסיק לשחק בקקי ולך תלמד לפני שאתה מגיב באינטרנט.
נ.ב. לרשום - כל מי שחושב X הוא טיפש ויש לו בעיות זה נימוק חלש מאוד. נסה לתת הסברים ודוגמאות במקום לקשקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראשית הבנת הנקרא לא תזיק לך
.,
28/09/04 11:57
|
ואכן מי שמנבל פיו אינו ראוי אפילו לתגובה . אם היתה בן אדם היתי נותן לך טלפון והיתה שומע את האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקרוא לפינוי גירוש?
מתי,
28/09/04 10:33
|
אתה שם לב מה אתה אומר? לפי אותו היגיון, גם יציאת מצרים היתה בעיניך גירוש. החלטה ריבונית של העם ברשות ממשלתו יכולה להקרא ''פינוי'' במקרה הרע ''נסיגה'' ובמקרה איום ונורא ''התקפלות'' יש הרבה ביטויים שאפשר להשתמש בהם אם (!) יוצאים מתוך הנחה שהאנשים השונים היושבים בחלקי הארץ שייכים לאותו עם ריבוני. השימוש במונח ''גירוש'' מתאים לקבוצות שרואות עצמן מחוץ לדין העם וממענות לקבל את המרות העליונה של רצון העם כמקור סמכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
וההתנחלויות מזכירות
רון,
28/09/04 10:01
|
וההתנחלויות מזכירות בסיסי נאצים, מחנות הפליטים מזכירים גטאות וגדי דורלכר מזכיר את גבלס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים נגד מדינת היהודים.
ל"ת
לפנות יהודים..,
28/09/04 11:00
|
|
 |
כל המדינה היא בסיס
ינון,
שדרות,
28/09/04 10:26
|
לפי דבריך אזאי כל המדינה היא בסיס נאצי ואתה קלגס נאצי כאחד מתןשבי הסיסים הנצים ולדברים שכתבתה לא ייקריאו הסתה כי הסתתכם היאיפיפיות הנפש גם כשרות בנו באמצעות המעודדים על ידכם שלוחי הנצים דעתה אבל דע לך שאתה קלגס נאצי בעיני אלה עליהם אתה מיגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חכמים - היזהרו בדבריכם!
מתי למד,
ירושלים,
28/09/04 10:00
|
דרוכלר - חזור בך!
אוזנים תצילנה לשמע השואות בלע שכאלו. אלו דברי בלע, גם אם אכן בכו אותם אנשים בעלי זכרונות קשים בלילה! זה לא הופך את הביקורת לצודקת. לא ניתן לנהל כאן כלום על בסיס של חרדה מתמדת מפני זכרונות קשים. חוסר המעש של חלקים מהיהדות אז, ''לא הועיל'' להנצל מהאסונות שנפלו על העם בהמשך. כאן יש מעש, קבלת אחריות ולקיחת הגורל בידים. גם מי שמשוכנע שבטעות הדבר, ושהטעות נוראה ככל שלא תהיה - טעות חמורה יותר תהיה בפילוג העם בעזרת סיסמאות חסרות אחריות שכאלו.
חזור בך, בטרם תהא השעה מאוחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה מעיז, כנגד הדיקטטור...
דרוכלר חזור בך,
28/09/04 11:03
|
|
 |
12.
אתם תתפנו-ותפסיקו עם הטמטום
אורי,
28/09/04 10:00
|
לפעמים אני חושב שלעם היהודי יש משאלת מוות מתי נתחיל לחשוב על טובת הכלל ןלא על היחיד שיביא אותנו לטימיון לא תעזור כותרת או אמירה זו או אחרת הדרך היחידה לקצת שקט באזור שלנו היא ההתנתקות נקודה מספיק עם הצעקות הגרנדיוזיות האלו שמובילות אותנו להילחם אחד בשני במקום עם האויב מספיק עם התחרות הזו של מי יתן לנו כותרת יותר מרעישה ההתנתקות היא שתציל אותנו נקודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחילו לחשוב כמו השמאלנים...
קרבן שלום,
28/09/04 11:06
|
|
 |
ממתי בריחה מצילה?
ארז,
28/09/04 10:49
|
ההתנתקות תעלה בחיים רבים, ותביא עוד ועוד בעיות ואסונות על ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שיתביישו להם!!
אריאל,
28/09/04 10:00
|
יונתן בשיא ממלא באומץ תפקיד שניתן לו ע''י ראש הממשלה. כשבשיא לקח את האחריות הזו הוא ידע שיירדף ע''י חבריו בימין, אך לא עד כדי כך!! תחשבו על אורח החיים שלו!! תחשבו על ילדיו המושפלים בבתי הספר!! תחשבו עליו, על אשתו, על המשפחה שלהם!!! המתנחלים, הגורם הבעייתי של המדינה, הם הם שגורמים לצרות האלו לבשיא ולהשוואתו המחרידה למעשי השואה והנאצים ימ''ש. לא יונתן בשיא מתנהג כמו נאצי, מתנחלים יקרים. מי שמתנהג כמו נאצי זה אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המפנה אדם אמיץ, לחזור על השואה
יונתן בשיא,
28/09/04 11:10
|
|
 |
דמגוג טיפש
ל"ת
רונן,
28/09/04 10:23
|
|
 |
10.
ככל שהביטויים יותר מטורפים
לוגיקוס,
28/09/04 09:59
|
כך אני בטוח יותר בנכונות הצעד של שרון לפנות אותם ולא להתכופף תחת הלחץ של חסרי המעצורים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים מדברים, אוסלואידים
ל"ת
פועלים,
28/09/04 11:13
|
|
 |
אז מה?
ארז,
28/09/04 10:50
|
|
 |
9.
BASSI עליך להתפטר
יוסי,
28/09/04 09:59
|
אתה מיצגת את היהדות הקתו-קומוניסטית האיטלקית ומעשיך הם תוצאת השנאה שלכם ליהודים נאמני ארץ ישראל. אתה נהנה להגלות יהודים! בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גם אם לא פוגע בגופם...
חיים,
ת''א,
28/09/04 09:58
|
|
 |
7.
מי שמשווה הוא רשע
תוהה,
28/09/04 09:57
|
הימין הקיצוני ועתה אף ספינת הדגל של הדתיים לאומיים, הקיבוץ הדתי, טיפסו על עץ גבוה ויהא קשה מאד להורידם לקרקע המציאות. מי שמשווה פינוי התנחלויות , 1500 משפחות, מלב אוכלוסיה פלשתינית צפופה ומדוכאת, שצהל מסתכן יום יום בשמירה עליהן ומקריב טובי לוחמיו, תוך מתן פיצויים נדיבים וסיוע ככל הנדרש, לפרק האפל בתולדות עמנו, הוא רשע. ואפילו רשע עם כיפה. ידוע לי שבשדה אליהו חיים עדיין פליטי שואת אירופה. רצוי שהצעירים שלא ידעו את היטלר ישאלו אותם איך זה באמת היה שם באירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מזכיר לניצולי שואה את העבר
דני,
הוד השרון,
28/09/04 13:34
|
א. מי זה צה''ל אם לא יותר מחצי חייליו הקרביים שהם בני התנחלויות בעצמם אז אל תזרוק את המשפט הזה כאילו צה''ל מקריב את חייליו למען מתנחלים. וכשחייל מגוש קטיף מקריב את חייו בצפון כדי שיהיה שקט שם זה בסדר מבחינתך??
ב. מה לעשות אם דורלכר מצטט את רגשותיהם של זקני קיבוצו ניצולי השואה שאלו הם תחושותיהם הקשות? גם את זה תיקח להם?! כן זה בהחלט מזכיר את השואה, שגוף מכפיש אותך ורוצה להוציא אותך נגד רצונך מביתך על לא עוול בכפיך, יהודים יקרים שתורמים למדינה, לכלכלה, לצה''ל, וסופגים יום יום מרגמות שיגיעו בקרוב, תודות ל''התנתקות'' האומלל הזה לבתים באשקלון, הוד השרון ותל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשעות ושנאת אחים מצד המתנחלים
תוהה,
28/09/04 21:07
|
המתנחלים מהווים 3 אחוז מאזרחי המדינה ולכן שעורם בקרב חיילי צהל זהה לשעורם באוכלוסיה, ואולי פחות כי רבים הם בני ישיבות, ביתר, אלעד וכו, ובנות דתיות הפטורות משרות חובה.ובאשר לסבל הנגרם להם מהפצמרים. יהודי שדרות דמם לא פחות סמוק משל תושבי גוש קטיף. הם סובלים לא פחות מתושבי הגוש מהקסאמים ואיש לא הציע להם בית חילופי במקום אחר. ואני עומדת על הגדרתי שמי שמסוגל לומר התנתקות ושואה במשפט אחד הוא רשע שיירש גיהינום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התמונה עצמה מהווה הסתה
פרחיה,
28/09/04 11:09
|
ורצוי שמעריב יסלק את התמונה המלווה את הכתבה. בשיא הזחוח על רקע עימות אלים בין חובשי כיפות ללובשי מדים. התמונה עצמה מהווה הסתה ומחזקת את דברי השקוץ של הקצין שהתחרפן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הימין, תעוררו עכשיו
תומך בפינוי,
28/09/04 09:54
|
העם מחכה למנהיג ימין אמיץ, שירגיע את המתנחלים, ויעזור למנוע מלחמת אחים וחורבן בית שלישי.
המתנחלים, התישבו שם מתוך בחירה. תמיד הם טענו שהמדינה שלחה אותם. עכשיו המדינה קוראת להם לשוב הביתה. ויפה שעה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני בחירת מנהיג יש לסלק
תלניר,
28/09/04 13:14
|
את המפלצת שרון המביאה חורבן על המדינה אסור שמרשאל פטיין הישראלי יגשים את תכניתו יש להעמידו לדין כפי ששפטו את פטיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן צריך משאל עם
בני,
28/09/04 10:22
|
|
 |
שהשמאל יתעורר
ארז,
28/09/04 10:16
|
ויפסיק לחפש כל תירוץ לעקור יהודים מבתיהם ולחרחר מלחמת אחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני לא הייתי משווה את היודנראט
למשרפות אבל,
הוא בהחלט,
28/09/04 09:53
|
ייזכר לידראון עולם בתולדות היהודים (אם יצליחו אלו להשתקם מכניעות שרון המשמשות ובאות עלינו לרעה )
אני לא חושב שאפשר לומר לעיו שהוא לוקח יהודים למשרפות.
אבל בהחלט אפשר לומר עליו כי הוא לוקח יהודים כצאן אל האיסלאם.
הבעיה העיקרית שלנו היא בורות קיצונית בקרב כל שכבות העם מן האליטה ועד לשוק.
הישראלים (למעט הדרוזים והמוסלמים הכובשים) אפילו לא יודעים כי המוסלמים הם הכובשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בהחלט צודק !!!!
סעודיה היא,
יודן - ריין,
28/09/04 13:07
|
מי השמיד את יהדות סעודיה עד לאחרון ????
מוחמד הכובש בכבודו ובעצמו.
האיש שחייו והשמדת היהודים שהוא ביצע הן אות ומופת לכל מאמין מוסלמי באשר הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בהחלט מומחה בבורות קיצונית
ל"ת
ואפילו מצטיין,
בה מאוד,
28/09/04 12:43
|
|
 |
4.
אני שמח לראות שהם מתעצבנים
עם ישראל,
28/09/04 09:51
|
זה כל כך כיף לראות את המתנחלים יוצאים מכליהם! :-)
הארס נשפך לכל הכיוונים, העצבים רופפים, העיניים טרוטות ובמקום שהם נורא מנסים להפגין ''אהבה'' ו''חיוביות'' כלפי העם השטויות שהם אומרים ועושים מראות את הצד האמיתי שלהם - מיעוט פנאטי גזעני וחולה נפש...
אז תצעקו ותבעטו ותמרדו ותקללו ותירקו... אנחנו נפנה את כולכם על אפכם ועל חמתכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
why? where is your love
mike,
jersey,
28/09/04 18:26
|
your such a sick f--k how could you like something like this . think ! if i would go and take you and do half of whats happening over here, you will shut up for a long time (from your wording you sound like you have a real weak tolerance level) may you have a quick רפואה שלימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עותק לרשע
Avi Ecuador,
28/09/04 14:54
|
אתה ''חכם'' שמזכיר לי סיפור Avi Ecuador, 24/09/04 13:54 שסיפרתי (מקורי, תוכל לצטט אותי בעתיד). מדובר בבחור ''חכם'' כמוך שקוטעים לו את היד והוא צוחק, קוטעים לו את הרגל והוא מתגלגל מצחוק... קורטים לו את ראשו והוא מחייך צוחק ואומר; ראו הגוף הזה נשאר בלי ראש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט מקורי
חנה,
28/09/04 21:57
|
|
 |
למה אתה כל כך מבסוט???
גלעד,
שמאלני,
28/09/04 11:18
|
מגעילים אותי שמאלנים כמוך שכל כך שונאים ושמחים לאיד. פינוי המתנחלים צריך להיות מלווה ברגישות רבה ככל האפשר, עם כל הצער, הכאב והמחלוקת הקשה הם עדיין בני עמי וכמה שקשה להודות בזה השמאל שלח אותם לגור שם. לבי לבי עם המתנחלים, אבל אין בררה, אין פיתרון לסכסוך הזה מלבד 2 מדינות ל-2 עמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנייק
Gershon,
Jerusalem,
28/09/04 10:52
|
|
 |
מניאק תלמד לרשום מניאק
משה,
פ'ת,
28/09/04 14:13
|
|
 |
מקרה ולא מקרי ואתה צודק!!
חנה,
28/09/04 21:56
|
|
 |
fix my spelling mistakes too
mike,
jersey,
28/09/04 18:36
|
You got a problem with people are you married by any chance? Do you have children by mistake? I understand it hurts inside but you're a lost case a few sessions maybe Would help!! Start looking at stuff with a positive attitude
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יכול להיות חבר מפלגה
ל"ת
שי,
28/09/04 10:22
|
|
 |
אתה עוד תתגעגע אליהם
עודד,
לא מעודד,
28/09/04 10:22
|
כאשר הטרור יגיע אליך תזכר בימים ההם שהם הגנו עליך בגופם ושילמו בחייהם בשבילך יא חתיכת זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים לא מגנים על איש
תרצה לווינגר,
28/09/04 14:03
|
המתנחלים הם אלו שמביאים עלינו את הטרור וקורעים את הארץ הזאת בשנאתם ובפנאטייות שלהם, הם והחברים שלהם מהחמאס. חטיבות שלמות כדי להגן על מאות פנאטים בעזה ובחברון, ואתה טוען שהמתנחלים הם אלו שמגנים עלינו? איפה אתה חי, תגיד לי! אף אחד לא צריך אותם ואף אחד לא יתגעגע אליהם. אפילו הם עצמם לא יתגעגעו לימי הטירוף שלהם בעוד כמה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
---- חומר למחשבה ---------
יהודה,
28/09/04 19:59
|
אולי שכחת ! אבל כל הארץ הוקמה על ידי מאחזים ו''מתנחלים'' ציוניים הזויים בחירוף נפש מול פדיונים ערבים- החל מ 1882 דרך חומה ומגדל והעליות. כ-80 קיבוצים יושבים על כפרים ערביים,וכן חיפה,נתניה,תל אביב,רמלה,יבנה,הרצליה,באר שבע,יפו,אשקלון,רחובות,ועוד ועוד...... אכן שבנו לנחלתינו,וללא הקשר למורשת ישראל - אנחנו כולם כובשים!הקו הירוק נקבע שרירותית במלחמת השחרור כאשר הערבים ניסו להשמיד את ההתנחלויות בקו הירוק. אם את חושבת שבהסרת התנחלויות יהיה שקט - את טועה. המאבק יוכרע רק בחוזק באמונה וערכים.ככל שנחלשו האידאלים ופנינו לחומרנות מאז הנצחון המזהיר ב 1967 יש רק נסיגות וחולשה וחוסר כיוון שנוצלו כהוגן על ידי אויבנו.(להזכירך-ערב מלחמת ששת הימים שרר פה פחד עצום מהשמדה על ידי 4 צבאות.30000 קברים הוכנו בגוש דן.....ובסוף בששה ימים נכבשו יו''ש וירושלים,רמת הגולן,סיני!!!! - בעיקר בזכות רוח ואמונה,הרי היום אנו מעצמה לעומת 1967 . אז מה קרה לנו ? - רפיון ברוח ובאמונה) יש הרבה ללמוד ממסירות הנפש ואמונה והאידאלים של המתנחלים לעומת החברה האנוכית שנוצרה כאן! תתעוררו ! מה אתם חושבים ? - סתם אחרי 2000 שנה הגענו חזרה מכל קצווי תבל בדיוק על פי נבואות הנביאם והקבלה ??? רק בשביל גוש דן ???? הרי החזית הבאה היא על הגליל - ולמי שמכיר מקרוב יודע שהזרעים לפורענות בגליל כבר נזרעו- למשל,החוליה שרצחה החייל שייחט ז''ל וירתה על שוטרים נקראה ''משחררי הגליל'' !!!! כולל מהומות אוקטובר והתנועה האיסלמית שלא מכירה בזכותינו בכל הארץ!!!!!!!!!!! נסיגה = תחילת מפלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הו איך שאני אתגעגע...
קרנפי,
ת''א,
28/09/04 11:05
|
איך שאני הולך להתגעגע לימי המילואים האיומים בהם אני שומר על אנטנה,קראוון ושני מתנחלים שעסוקים ברביה. איך שאני אתגעגע לנסיעות ב''סאפרי'' שהינה משאית צבאית ממוגנת נגד כל טוב השטחים. כמה שאני אתגעגע לחטוף בקבוקי תבערה בפאתי חאן יונס, לדחפור שהורס בית בזמן שארבעה מתושביו צופים, לילד הקטן, שהוא כל כך עני עד שהוא רב עם ילדים אחרים על חיטוט בזבל. אני אתגעגע להתנהגות המתנחלים לפלסטינאים - לשפה היפה, לעושק והגזל (2 ש''ח ליום עבודה מפרך בחממות של עגבניות שרי), לאיומים בנשק על כל עובר אורח לא קרוי ולצביעות הדוחה ש:''מה אתם רוצים? מקסים לחיות כאן''. אני כבר מתגעגע... במיוחד לאנשים שפויים מאזור המרכז שנהרגו בשביל שכמה משפחות של פאנאטים יוכלו להגשים איזו צוואה תנכ''ית מטומטמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב-איזה כיף לראות אותך עצבני
עם ישראל,
28/09/04 10:29
|
תקלל ותגדף, תאיים ותנבא שחורות - אני בא לפנות גם אותך!!! :-)
תזיל עוד קצת ריר על המקלדת. מבחינתי אתה מוזמן גם לשבור אותה מרוב עצבים - אני רק אהנה עוד יותר!! :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה עושה לך טוב
007,
28/09/04 10:18
|
|
 |
בניגוד, כמובן...
ארז,
28/09/04 10:15
|
|
 |
בניגוד, כמובן...
ארז,
28/09/04 10:15
|
|
 |
3.
לא נאצה ולא נעליים
יאיר,
מרכז,
28/09/04 09:51
|
יישר כח לאל''מ גדי. זוהי בדיוק הרגשתי והרגשות של אחרים מול תוכנית הטרנספר והעקירה של יהודים. נסיונות הדה-לגיטימציה וסתימת הפיות של התקשורת והצווחות על ''הסתה'' לא יעזרו להם. כך אנו מרגישים וזכותינו להתבטא כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין = נאצים
ישראל,
28/09/04 16:10
|
אתה ושותפיך בימין הקיצוני - אתם עושי דברו של עראפאת (שגם הוא מתנגד לפינוי...). ולכן - אתם סכנה לקיום עם ישראל וצריך לחסל אותך ולהעיף אותכם מצה''ל ומהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שתגיעו לכלא כולכם
מישהו שפוי,
ת''א הבירה,
28/09/04 10:18
|
|
 |
2.
להעיף אותו מה''תפקיד הפעיל'' מיד
ל"ת
בושה וחרפה,
28/09/04 09:48
|
|
 |
להעיף אותך מהארץ, הוא אומר אמת
ל"ת
טל,
28/09/04 10:23
|
|
 |
להעיף אותך ולהוריד את המים
אל''מ טליק ברודי,
28/09/04 10:31
|
|
 |
כן, רק אתה חכם
ל"ת
תא''ל שמואל,
28/09/04 11:32
|
|
 |
חלם היום מלאה ''בחכמים''
Avi Ecuador,
28/09/04 19:32
|
נס שיש לנו את ערפאת. מה היו עושים השמאל וה''חכמים'' אם ערפאת לא היה מוריד אותם ומעלה ''חכמים'' חדשים? היו צריכים אינטיפאדה בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
גודל הסכנה מחייב משאל עם! ! !
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
28/09/04 09:47
|
|
 |
לתת לערבים לפנות אותם...
אלפרד,
דרום הארץ,
28/09/04 12:55
|
|
 |
היום יש גם
Avi Ecuador,
28/09/04 14:32
|
היטלרים בשלט רחוק. לפחות ישארו עם ידיים ''נקיות''. ''פונטיו פילטוס''
הגב לתגובה זו
|
|