 |
34.
חברת אבטחה
גלעד,
רחובות,
04/10/04 05:12
|
מתי יקום החכם שיפתח שם חברת אבטחה ויעשה כסף לא רע? למצוא מאבטחים בין כל הישראלים שם יהיה קל מאד היות והישראלים שם הם הכי טובים שראיתי בדרום אמריקה-כולם קצינים ויוצאי יחידות קרביות והרבה מיחידות מיוחדות.כמו שבארץ יש מאבטחים בטיולים כנראה שגם שם צריך.בייחוד שאני יודע שלפני חודשיים כשהייתי שם גם היו שם מספר שודים.אני מתערב שאם יהיו מאבטחים שיוצאים שם עם המטיילים מספר השודים שם יירד דרסטית .ודרך אגב פרו היא אחת המדינות הכי בטוחות שראיתי בדרום אמריקה בתוך ערים-כל 100 מטר יש שוטר אפילו בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
משתתף בצער המשפחה
אסף,
רחובות,
29/09/04 17:37
|
למשפחת מורדכי משתתף בצערכם על אובדן בינכם. שלא תידעו עוד צער, היו חזקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
5 המלצות להקטנת הסיכון בטיול
הדבורה מאיה,
29/09/04 15:30
|
5 המלצות להקטנת הסיכון בטיול: 1. לידיעת התרמילאים - כעובדה במזרח הרחוק אחוז הפשיעה נמוך יותר מאשר בדרום אמריקה אני לא אומרת שלמי שמטייל במזרח אין סיכוי להישדד/להירצח/להיאנס או כל אירוע לא נעים אחר - אבל הכל עניין של סיכויים והסתברות.
2. טיול באיזור מיושב/עירוני לעומת שוטטות באיזור נידח. ברור שבאיזור נידח הטיול מסוכנן יותר מטיול באיזורים עירוניים. כי באיזורים נדחים לא תמיד יש מי שיעזור או שיחלץ או שיעיד במקרה הצורך. שלא לדבר על טיפול רפואי שלא ממש מצוי באיזורים הנידחים. יש מספיק איזורים עירוניים שיש בהם מה לראות ולא תמיד האיזור הנידח הוא היפה יותר לטיול.
3. קשר עם האוכלוסיה המקומית - בכל מקרה רצוי להימנע מעימותים עם האוכלוסיה המקומית. דווקא מעימות על רקע כספי קל יחסית להיחלץ וזאת על ידי וויתור כספי מסויים בתמורה להישארות בחיים. כבר יצא לי לראות ישראלים שהיו מוכנים לסכן את חייהם ע''מ להימנע מתשלום פעוט השווה ערך לשקלים בודדים. מצד שני - אם הרקע לעימות הוא שהעלבתם מישהו והוא רוצה ''להיכנס'' בכם, יהיה הרבה קשה לסיים את העימות. רצוי להתנצל ולקוד קידה קלה, דבר המקובל באיזורים אלו. בכל מקרה של עימות - חשוב לנסות להבין מהר מה הצד השני רוצה, ע''מ לסיים את העימות במהירות.
4. לא לגלות תוקפנות בשום מקרה - נטיה ישראלית רווחת היא להגיב בתוקפנות וצעקות במקרה של עימות מסוג כלשהו. הדבר בדרך כלל גורם לצד השני להקצין את עמדותיו. יש להגיב בנימוס ובוותרנות, לסיים את העימות או הוויכוח מהר ככל האפשר ולהסתלק מן המקום. אם יגיע תגבור של אנשים זה יהיה בדרך כלל תגבור לטובת הצד השני (שזה איזור מגוריו) ולא לטובתכם - ולכן רצוי להסתלק משם, ומהר.
6. במידה ואתם רואים שהעימות בלתי נמנע, לעיתים אפשר להפוך אותו, בדרך היתולית, לעימות ספורטיבי ובלתי אלים. למשל להציע לצד השני הורדות ידיים על כסף או משהו בסגנון. במידה והצד השני כבר נכון נפשית ועימות ושש אלי קרב, הוא לעיתים קרובות יסכים להפוך את העימות לעימות ספורטיבי, תוך כדי שמירה על כבודו. לי אישית כבר יצא להיחלץ מעימות עם המשטרה המקומית בשיטה זו. אחרי שניצחתי בהורדות ידיים שוחררתי לדרכי ללא אף מילה מצידם. מותר גם להפסיד בכוונה - במידה והצד השני תוקפני במיוחד ורצוי לא לעצבן אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקרה הזה.... את טועה!!!
אופי,
קיבוץ דיפל,
06/10/04 15:28
|
במקרה אני מכירה את הבחור שנפצע קשה, טל. אני מכירה אותו די טוב ויודעת שלו- אין שום בעייה לוותר על כסף. הם שמעו שהם ישראלים ואז דיברו על לחטוף אותם ולא על לשדוד אותם! ניר וטל השתלטו על אחד השודדים וכך הצילו את חייהם של שאר הקבוצה. לטייל שאיזור עירוני זה לא בהכרח פחות מסוכן, לעניות דעתי זה הרבה יותר מסוכן. אל תשכחי שבמדינות כמו פרו התושבים חיים בשקט בכפרים והם מעודדים תיירות כיוון שלרבים מהם זאת הפרנסה, בניגוד לערים ששם יש עוד ענפים רבים. חוץ מזה, איך אפשר להגיד ''לא ללכת למקומות הנידחים'' זה היופי הגדול ביותר שיש השקט השלווה... בגלל זה אנשים יוצאים לנוח בחו''ל לכ''כ הרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סיפורי שוד בדרום אמריקה
בעלת נסיון,
29/09/04 13:02
|
הכללים: יוצאים לטרק, צאו עם מינימום דברי ערך ושטר אחד במעיים בתוך קפסולה אטומה, למקרה חירום. זה יוצא תוך יומיים ובולעים שוב. נתקלתם בשודדים, תספרו להם שהבוקר כבר שדדו אותכם, תחייכו תראו להם שאין לכם כלום ותציעו להם בננה. כמה מהשודדים היו אח''כ מאד נחמדים והזמינו אותנו לאכול איתם. בנות, אל תתרגשו מאונס או שניים. זה חלק מחווית דרום אמריקה. (לאינדיאנים יש זין קטן, לא תרגישו כלום).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
Dont u dare make the same mist
Natalie,
USA,
29/09/04 06:15
|
And after that I realy hope Israelly wont go there or to similar palces like these that will be too stupid to repeat the same mistake.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Why there?
Natalie,
USA,
29/09/04 06:09
|
This is the parent`s fault,I would never let my son or daughter to go to places like those,I guess when u got money u dont know how to spend it right,well not for my family
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנטליה
תלתל,
29/09/04 18:28
|
מה בדיוק תעשי אם הילד שלך בן 25 ורוצה לנסעו ל''חורים'' שכאלה? תסגרי אותו בחדר? מה זה ''אני לא אתן לילד שלי לנסוע לשם''? כנראה שאין לך ילדים, או שיש לך והם עדיין בחיתולים. תני לילד לחיות, הדבר היחיד שאת כן יכולה לעשות, זה לחנך אותו הכי טוב שאת חושבת, ללמד אותו לשמור על עצמו, ואם הוא רוצה לנסוע, אז לאחל לו נסיעה טובה, בילוי מהנה ושישמור על עצמו. נכון, זה מאוד כואב כשדבר כזה, רצח, קורה, אבל אין הרבה מה לעשות כנגד, זה יכול לקרות לילד שלך (חס וחלילה) ברחוב בארה''ב איפה שאתם גרים, זה יכול לקרות כשאתם מגיעים לארץ לביקור, וגם בכל מדינה אחרת. זה יכול לקרות בכל מקום. הדבר היחיד שאת יכולה לעשות, זה לדבר איתו על מצבים מסוכנים וללמד אותו דברים בסיסיים על איך לשמור על עצמו, אבל אני לא מאמינה שילד בן 25 או יותר ישב בבית משום שאמא שלו לא רוצה שיסע לאן שבא לו. אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם, אבל בעיקר אני מאחלת לך, תתעוררי למציאות, את לא יכולה להכתיב לילד גדול כזה מה, מתי, איך ואיפה לעשות. בהצלחה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
hello from Peru
assaf,
29/09/04 05:34
|
Well, I´m traveling Peru right now and it is a shock for me and my friends. But this could happen anywhere even in Israel. So don´t stop having fun and continue to travel as much as you want.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תסביר את זה לחבורת הליצנים
אהרון,
29/09/04 13:01
|
בערך כעשרים אלף מטיילים בפרו מדי שנה
1 נהרג
יחסית זה פחות מכמות ההרוגים בתאונות דרכים בישראל בשנה !!!
700 הרוגים בתאונות דרכים כפול 20 אלף הסכוי להרג בתאונות דרכים פי שלוש מלהרג בטיול בפרו
נו אז מה יש לכם להגיד ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הם נוודים, hobos, לא מטיילים
Mike,
USA,
29/09/04 04:11
|
הגיע הזמן לומר את האמת: מי שנוסע להיות ''תרמילאי'' במדינה בה אפשר להתקיים בחמישה דולר ליום הוא לא תייר, לא תרמילאי, אלא נווד, או ''הובו''. הבעיה היא שבכל אותן מדינות יש לך סיכוי טוב להרצח ע''י מישהו שאין לו חמישה דולר באותו יום, והחיים שלך לא שווים חמישה דולר. זה לא פלא שרוב הנוודים הללו הם ישראלים. כן, תמצאו שם גרמנים, דנים, אוסטרלים ואמריקאים מוזרים, אבל רוב ה''הובוז'' הם ישראלים. מה יש להתגאות בכך שיש שילוט בעברית בדרום אמריקה, בתאילנד או בהודו? זאת בושה. הסיבות לנוודות הזאת ברורות: שוויץ, ''אני הייתי במקום שאתה לא היית, היה *מדאים*'', בריחה מהמציאות וקמצנות. ישראלים הרי ידועים בקמצנות שלהם, אם ישנו לילה במלון, הם ידאגו לקחת מזכרות, כי ''הם לא פריירים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להיתעסק בטפל ליבי על המשפחה
שבי,
29/09/04 16:14
|
גם אני איבדתי חבר בטיול בברזיל זה אובדן שאין לו סוף אז די להיתקשקש על שטיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you boring
yair,
29/09/04 12:58
|
american ,dreams only about money. some other people got nicer dreams
הגב לתגובה זו
|
|
 |
boring american
ל"ת
avi,
29/09/04 12:18
|
|
 |
Yeah...getting killed is
ל"ת
Very exciting,
29/09/04 18:16
|
|
 |
יש לך בעיה עם נוודים ??!
גאנדלף,
שייר,
29/09/04 10:46
|
מייק, עדיף שתשב בלול ושתסגור ת'חור הזה שנקרא ''פה''.
אגב, כנראה שאצלך לא קיימת שמחת החיים הזאת שנקראת ''לטייל'' ולחוות את הריגוש שבחופש.
צערי ותנחומי למשפחת ההרוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, להם יש בעיה, גם סמים
בתיה,
29/09/04 18:20
|
כי הם מכניסים את עצמם לסיכונים, ואח''כ משלם המסים הישראלי צריך לממן להם הליקופטר. עם כל ההשתתפות בצער המשפחה, כל הטרקים הללו מיותרים, יש למנוע מהילדים ליסוע למקומות הללו.
כל המקומות שהוזכרו: הודו, תאילנד ודרום-אמריקה קשורים לסמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אל תהיו חכמולוגים!!
יותם,
29/09/04 03:38
|
ברגע ששודדים אתכם, לא משנה באיזה מקום בעולם, צריכים לתת הכל, לא להיות גיבורים. החיים הם לא הוליווד!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חשוב!
עודד,
29/09/04 02:06
|
לפני שנה שני ישראלים נהרגו שם במהלך טיפוס על הר האלפמאיו. לטיפוס להר יוצאים מהעיר ווראס(אותה העיר שממנה הם יצאו לטרק הזה), ושניהם נהרגו ממפולת שלג עליהם. המוות היום כואב מאוד, חבל שזה נגמר ככה, במיוחד כשאין סיבה שלא היתה יכולה להמנע. לטרק לא יוצאים עם הרבה כסף. ואם יוצאים, אז בטח שמותרים עליו במקרה של שוד- ועוד עם נשק. לכל המטיילים- אתם נוטים להתקמצן בדרום אמריקה, ולהתמקח עם כל פרואני/בוליביאני. זה לא שווה את זה! תהנו, ומקסימום עוד 100 דולר ילכו. עבורו זה נגמר הכי רע שיכול להיות, ואסור שזה יגמר ככה. כואב הלב. תשמרו על עצמכם ואל תעשו שטויות! הטיול הוא הזדמנות להיות עצמאיים, אבל בטח שלא חסרי אחריות. ובטח שלא במקומות מבודדים. בקיצור, תעשו הכל. חוץ משטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
קרחון באנטארקטיקה
דוד,
29/09/04 00:26
|
אם מחר תהיה מפולת קרחונים בקוטב הדרומי קרוב לודאי שתחת הקרחון יהיו כמה ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
safest place here
Yoni,
mercaz,
29/09/04 00:21
|
|
 |
22.
חשוב! תקראו!!!!!
עודד,
29/09/04 00:16
|
לפני שנה שני ישראלים נהרגו שם במהלך טיפוס על הר האלפמאיו. לטיפוס להר יוצאים מהעיר ווראס(אותה העיר שממנה הם יצאו לטרק הזה), ושניהם נהרגו ממפולת שלג עליהם. המוות היום כואב מאוד, חבל שזה נגמר ככה, במיוחד כשאין סיבה שלא היתה יכולה להמנע. לטרק לא יוצאים עם הרבה כסף. ואם יוצאים, אז בטח שמותרים עליו במקרה של שוד- ועוד עם נשק. לכל המטיילים- אתם נוטים להתקמצן בדרום אמריקה, ולהתמקח עם כל פרואני/בוליביאני. זה לא שווה את זה! תהנו, ומקסימום עוד 100 דולר ילכו. עבורו זה נגמר הכי רע שיכול להיות, ואסור שזה יגמר ככה. כואב הלב. תשמרו על עצמכם ואל תעשו שטויות! הטיול הוא הזדמנות להיות עצמאיים, אבל בטח שלא חסרי אחריות. ובטח שלא במקומות מבודדים. בקיצור, תעשו הכל. חוץ משטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מדוע לא נתנו לשודדים את מבוקשם
אזרח-מודאג,
28/09/04 22:58
|
|
 |
הם חשבו שרוצים לחטוף אותם
ל"ת
חכם בלילה,
29/09/04 08:29
|
|
 |
זה עניין של אופי
אני,
29/09/04 02:09
|
|
 |
20.
לא בפעם הראשונה
אפי,
ר''ג,
28/09/04 21:49
|
בתקופה שהישראלי מקיבוץ יבנה נפל למערת הקרח נרצחו באותו איזור שני אמריקאים ונקברו בשקי השינה שלהם וכמה שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכי טוב להשאר בארץ. נכון אפי?
ל"ת
משה הכי-טוב,
פ''ת,
28/09/04 23:01
|
|
 |
להימנע מחורים
אבי,
29/09/04 00:01
|
לא, אפשר ליסוע לחו''ל אבל להימנע מחורים שבהם החוק לא בדיוק שולט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר ישראל?
ל"ת
יותם,
29/09/04 03:36
|
|
 |
19.
אופפפפפפפ
ק.,
ארה''ב,
28/09/04 21:23
|
אופפפפ , למה, למה זה היה חייב לקרות??, למה, אם רק הם היו עוברים שם יום לפני או אחריי או לא בכלל. ואני יודעת שאי אפשר לעשות את זה- אי אפשר לשחק ב- ''אם רק'' , אבל אני לא יכולה שלא כשאני מסתכלת על הפנים התמימות של הבחור בתמונה כשאני נזכרת שהוא בגילי, ועל החיוך העדין שהוא חושף שם ועל כך שהוא איננו יותר - הלב שלי נקרע והעיניים מזילות דמעות - כואב לי כואב לי מאוד לדעת שהוא לא יחזור למשפחתו עם חוויות מרגשות מהטיול - ''הלוואי והייתי יכולה להיות שם באותו הרגע ולשנות את ההיסטוריה ולהחזיר אותו בריא ושלם ושמח למשפחתו'' - אני משתתפת בצערכם מכל הלב ורק מקווה שהוא בילה חיי אושר וסיפוק והלך למקום הרבה יותר טוב !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום לפני או אחרי?
יוסי,
28/09/04 22:25
|
יום לפני או אחרי זה בכלל לא הענין, כי השודדים מחכים שם לקרבנות שמשוטטים בג'ונגל, הענין הוא שאסור בכלל להגיע לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופה???
יוד,
28/09/04 23:49
|
לא מסוכן? עובדה מדהימה: אחוז הישראלים שנהרגים בגלל תאונות, שוד וכיו''ב בישראל גבוה מזה שבחו''ל. החוכמה היא פשוט לא להתעסק עם שודדים. טרוול צ'ק אתה מקבל חזרה. את החיים לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
למשפחה של ניר
אלי הלובו,
בוליביה,
28/09/04 20:21
|
|
 |
תשימו תמונה
ר,
תל אביב,
29/09/04 09:32
|
לאלי, למען זכרו, תפרסמו תמונה על הקיר במסעדה, לזכור אותו ולהזכיר לכולם על האדם הגדול הזה...
חבר מהגדוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמונה של ניר
אלי הלובו,
01/10/04 07:29
|
אין ברשותי תמונה ... ואין בעיה אם תגיע אליי תמונה אני ישים אותה עם הסיפור . ואפשר לשים את התמונה גם באתר שלנו ושם לתת לו מקום שכל מטייל ביבשת יכול לראות אותה. אלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי ...
אני.,
ארה''ב,
28/09/04 21:26
|
אלי, אתה נמצא בבוליביה - אז בבקשה ממך למרות שאני לא מכירה אותך , אנא ממך - ש מ ו ר ע ל ע צ מ ך מכל פגע ושים לב היכן אתה מסתובב, אל תשכח שיש לך משפחה בארץ שמחכה שתחזור אליה ושאוהבת אותך !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
השם יקום דמו.
ל"ת
.,
28/09/04 19:36
|
|
 |
16.
כמה פעמים הוזהרתם כאן?
עמית,
28/09/04 19:34
|
לא ליסוע למקומות שהם בתי-השחי של העולם, לא להסתכן. אבל אתם ממשיכים ליסוע לג'ונגלים של דרום אמריקה, לכל מיני חורים במזרח הרחוק, ל''מלכת המדבר'' בטורקמניסטן, נשים בלבד...מי שמחפש צרות ימצא אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U r so right
Natalie,
Usa,
29/09/04 06:13
|
|
 |
15.
אינדיאנים עליך ישראל!!
אינדיו,
28/09/04 17:03
|
הברברים בעלי הפרצופים המונגולואידים! ראיתי אותם!, פיראי אדם שהגיחו מהג'ונגלים! ניבערים ופרימיטיביים! אם רק היה לבחורים שלנו נשק , היו מראים להם מה זה קאובוי אמיתי!! ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנגדות לא לענין
אלי הלובו,
01/10/04 07:36
|
אני חיי כבר 18 שנה בדרום אמריקה. וזה לא המקרה הראשון של מוות במהלך שוד לעתים בגלל התנגדות ולפעמיים בלי סיבה הגיונית והניסיון שלי אומר לכל המטיילים ביבשת או אלה שחושבים להגיע ליבשת אין דבר שהוא יותר יקר מהחיים שלכם ולא שווה כל סכום בעולם. אז אם אתם נתקלים בשוד לתת לתת לתת בלי לחשוב פעמיים. השודדים רוצים את הכסף שלכם ואל תתנו להם סיבה לפגוע בכם. אלי הלובו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15 אתה חמור אמיתי
ל"ת
יאיר,
28/09/04 19:55
|
|
 |
14.
הישראלים החכמים
ענת,
28/09/04 14:03
|
שחושבים שכולם טיפשים ולהם לא יכול לקרות כלום כי הם הכי חזקים והכי חכמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
ציני,
29/09/04 02:11
|
|
 |
כל מה שאני יודעת
ענת,
29/09/04 23:56
|
|
 |
13.
להתנתק מפרו
ל"ת
ויפה שעה אחת,
קודם,
28/09/04 12:46
|
|
 |
12.
בעיקרון אני ממליץ לתת לשודדים
את שביקשו,
ולנסות,
28/09/04 12:21
|
לצמצם עד כמה שאפשר את מימד האלימות הטבוע בשודדי דרכים באשר הם.
עדיף לוותר על שעון מאשר על יד.
נ.ב
אלא אם המדובר בחוטפים מוסלמיים (ואיני סבור כי זה המקרה)- אז יש להילחם מהר ובנחישות מכרעת שכן כל המתנה תוביל להתפתחות התוכנית של החוטפים המוסלמיים.
התפתחות התוכנית המוסלמית תבוא תמיד על חשבון החטוף.
אם נוסעי הטיסות ידעו כי החוטפים המוסלמיים מטיסים אותם אל מותם.
הרי שהם היו מתנגדים וסביר כי החטיפה לא הייתה מתממשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, מה אתה מקשקש????
ל"ת
דנידין,
28/09/04 18:42
|
|
 |
11.
לעולם לא אבין מה יש להם לחפש
ליאורה,
ב''ש,
28/09/04 12:04
|
|
 |
ואני לא מבין, מה יש שם בב''ש...
פיסטוק,
חלבי,
28/09/04 23:57
|
גם רחוק, גם מסוכן (קרוב לחברון) וגם שממתי להפליא.
מה שיש בהווראז, זה נוף מ ד ה י ם ויש גם אנשים רעים וגם אנשים טובים. כמו בישראל. כמו ב''ש, כמעט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל נחשבת למקום המסוכן בעולם
ל"ת
סתם שתדעו,
28/09/04 23:15
|
|
 |
תפתחי אל העיניים
תלתל,
28/09/04 19:15
|
אם תפתחי את העיניים שלך ותצאי מבאר שבע אז תראי דברים מדהימים, ואז אולי גם תביני מה מושך אותי ועוד מלא אנשים למקומות כאלה, לפעמים המזל הרע תופס אותנו, לפעמים בארצות מפוקפקות אלה ולפעמים בארה''ב ולפעמים בישראל עצמה. למשפחה המתאבלת, משתתפת בצערכם ושלא תדעו עוד צער. ולפצועים, החלמה מהירה ושימרו על עצמכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
People like u
Natalie,
USA,
29/09/04 06:21
|
Just because of people like u that hate your own people I left Israel and when each and every day I see what people like u wright I feel so blessed to be here in the USA,u speak nonsense and Beer Sheva,(my sister used to live there) isn`t that bad at least u don`t have kind of gangsters like these,if its no nice there then go and stay there!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנטליה מארה''ב
תלתל,
29/09/04 18:36
|
אין לי שום דבר נגד באר שבע או לגרים בה, יש לי בת דודה שגרה שם עם שלושת ילדיה אבל לצערי ולצערם ללא אבא שלהם משום ש''גנגסטר'' בדואי גרם לתאונה קטלנית שהרגה אותו, וזאת משום שהוא ניסה לברוח מהמשטרה שרדפה אותו, אז אל תגידי לי שאין ''גנגסטרים'' בישראל, ועוד דבר, אל תנסי לנקות את מצפונך על חשבוני, את עזבת את המדינה משום שלא התאים לך לחיות בה או מכל סיבה אחרת, אני בהחלט לא הייתי אפילו חלק קטן מהסיבה הזו. תסתכלי מול המראה ותהיי כנה עם עצמך, אל תנסי להפיל את זה על אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי עיכון בשבילך, נטליה ...
תלתל,
29/09/04 14:29
|
יש לי בת דודה שגרה בבאר שבע ובעלה לא מזמן נהרג בתאונת דרכים קטלנית שגרם לה בדואי שגר שם באזור, הוא ברח מהמשטרה שרדפה אותו ונסע באור אדום ונכנס באוטו של בעלה, הוא מת, ''גנגסטר'' מקומי הרג אותו. אין לי שום דבר נגד באר שבע או כל מקום אחר, אני רק מדגישה שיש לצאת החוצה ולראות גם דברים אחרים, לראות עולם, אני אישית הייתי בהרבה מקומות בעולם, חוץ מזה שראיתי דברים מקסימים גם למדתי המון מכל מיני אנשים בכל מיני מקומות. כל הכוונה שלי היתה שצריך לפתוח את העיניים ולא להיות כמו בת יענה, לפתוח, לראות, להנות וגם ללמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
דרום אמריקה=מערב פרוע
לי,
רחובות,
28/09/04 11:59
|
|
 |
9.
חבל שזה קרה.
חגית,
28/09/04 11:56
|
|
 |
8.
החלמה מהירה לפצועים!!!
שרון,
תל אביב,
28/09/04 11:49
|
|
 |
7.
החלמה מהירה
רון,
28/09/04 11:34
|
|
 |
6.
יכל להגמר הרבה יותר גרוע
אבי,
חיפה,
28/09/04 11:33
|
|
 |
5.
שדדו אותם בסוף או לא?
ל"ת
לא,
מבין,
28/09/04 11:31
|
|
 |
4.
עדיף לא להתנגד
ל"ת
דוד,
28/09/04 11:29
|
|
 |
3.
איפה היה השוד?
ניר,
הוארז,
28/09/04 11:24
|
האם מישהו שנמצא עכשיו בהוארז באינטרנט יכול להגיד אם השוד קרה בוואיוואש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שמות
שמואל,
הר אדר,
28/09/04 11:17
|
אני ממש חייב את השמות של הפצוים בתקרית אם למישהו יש את השמות שיעביר לי אותם בדחיפות.
תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אתם נגד גלובליזציה ונגד כיבוש
ברווז במטבח,
28/09/04 11:11
|
אבל נוסעים בלי סוף לטייל בעולם יש לזה מחיר קטלני בהרבה מובנים שאנשים לא מודעים לו
אני מציע לצעירים לטייל בארץ. להשאיר את המטבע הישראלי כאן כך יהיה להם עתיד איתן יותר, פחות סיכונים וחשיפה לאנטישמיות ופחות נזר לכלכלה של ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום קשר
א,
28/09/04 19:32
|
אין שום שר לכיבוש מי שהורס את התיירות בארץ זה אתם השמאלנים שהולכים לו''ל ולא מטיילים בארץ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Too bad to be true
Abitbol,
Thessaloniky,
28/09/04 11:33
|
U can never deny abroad to Israelis .The Tsabars feel like in claustrophobia and are avid of experiencing Hutsla'aretz .They say that Israel possesses the most beautiful Hutsla'arets .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט
יפית,
28/09/04 11:32
|
|
 |
תגובה למספר 1
ענת,
תל אביב,
28/09/04 11:29
|
שטויות במיץ עגבניות!!!!!!!! מה אתה חושב שאתה יותר טוב משאר העולם? מה קרה לך? נראה לך הגיוני שישראלים לא ייצאו מהארץ ובארץ לא קורים כאלה דברים (ירי, חמושים וכו'). אם אתה רוצה תישאר בארץ. אבל חלק מהעולם של שנות ה-2000 זה להכיר עולם וליצור קשרים חדשים ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי בלי כיבוש
אלמונימי,
שומקום,
28/09/04 12:15
|
אולי בלי כיבוש היה קצת יותר כיף לחיות בארץ ולא היה צריך לברוח לחו''ל. אולי בלי כיבוש העתיד הכלכלי שלי היה הרבה יותר איתן בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי כיבוש ובלי לימור לבנת
ל"ת
דג,
28/09/04 20:34
|
|