 |
65.
גורם צבאי ''חחחחח''
פרשן,
צבאי מדיני,
30/09/04 22:15
|
''ירי טילי הקסאם לא יכול להמשך ללא תגובה ''
חחח
זה מה שקורה כבר חודשים ללא תגובה. שנים באיזור הגוש - ללא תגובה.
עושים מאיתנו צחוק - בארץ שלנו, במדינה שלנו. -ללא תגובה-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הגיע הזמן לקחת יוזמה
מוכן ל,
יום הפקודה,
30/09/04 22:12
|
יורים קסאמים לתוך עיר בארץ מידי יום. מידי יום. מבחן התוצאה הוא עיניין של זמן. אנחנו לא צריכים לחכות למות יהודים רק משום היותם יהודים - בארץ היהודים !!! לאן הגענו ???
הגיע העת לקחת יוזמה. לטבוח במחבלים. להפציץ מהאויר את מצבורי הנשק את בתי הייצור ואת כל העוסקים במלאכה בצד הטרוריסטי.
יש הרבה אנשים שפויים שיבואו להלחם למען מטרה טובה.
ולתושבי שדרות אם אין לכם מדינה שתגן עליכם : הזמינו יהדים להלחם לצדכם וצאו למבצע משלכם אני אבוא עם עוד אלפי אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לערבי מ-49
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
30/09/04 10:29
|
ושוב קסאם נפל והרג שתי פעוטות-ילדים רכים וקטנים שלא חטאו-אכן, אנו העם הנבחר והגיע הזמן שתפסיק להטיף לנו מוסר. פעולת צה''ל מוצדקת במאה אחוזים כי רק צה''ל חזק ושולט בכל השטח והדגש הוא על המלה ''כל'' הוא התשובה לטרור!!!! נוע נוע סוף!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
to 55
yeahslim,
30/09/04 01:55
|
You are really stupid, not all of them are ready to fight, some of them have to fight because they are threatned for their lives.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אל דאגה !..
האדם החושב,
29/09/04 19:38
|
תחשבו לרגע.. אבל רק לרגע.. על החיות שברצועת עזה.. הם חיים כמו כלבים, רמת המזון שלהם ואיכותו ירודות מאד ילדיהם ממש על סף תת תזונה, ההווה שלהם גיהנום, ושום עתיד טוב לא ניראה להם באופק. צה''ל מכסח אותם בכל הזדמנות, החישופים וההרס המתמשך הפכןו חלקים גדולים מהרצועה לשממה, החיסולים משגעים אותם וזורעים פחד ואימה בליבם.הדבר היחיד שמחזיק אותם הוא השינאה שהם מזינים בה ומוזנים בה, הם חיות, ואני לא מרחם עליהם, אבל את העונש שלהם הם מקבלים יום יום וחייהם משולים לגיהנום. דורות שלמים נידפקו שם ולעולם לא יחוו ילדות או צורת חיים נורמאלית רבים שם הדרדרו למעשים איומים, כנופיות חמושות שולטות בחלקים שלמים של ערים וכפרים כל המערכות האזרחיות התמוטטו זה מכבר, או שהם על סף ההתמוטטות, רק העזרה של התורמים מחו''ל מחזיקה להם את האף מתחת למים, חייהם הפכו לסיוט מתמשך אפוקליפסה עכשיו.! וזוהי רק מפרעה , - תתנחמו בזה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאדם החושב כסוס
יוסי,
30/09/04 09:01
|
לו רק שינית את המילה עזה, בתגובתך הנפלצת, במילה ישראל הייתה נוכח עד כמה תגובתך נכונה גם אז. טמבל, הרי אתה כבר מדבר מתוך הלם - מה שנקרא תופעת PTSD.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
bimkom katyushot mi levanon
ל"ת
kasamim mi aza,
ze arafat...,
29/09/04 17:19
|
|
 |
59.
תמיד לימדתי את התלמידים לצמצם
המורה בילהה,
חשבון,
29/09/04 16:30
|
שניים מהם בני 14=1 בן 28
למה לפרסם סתם ככה שני ילדים כשאפשר בצורה שהצגתי.
מוקדש באהבה לנועמי פורטוגל ופרחיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
WHO CARES FOR THEIR NAMES?
alon,
29/09/04 15:55
|
WHO CARES FOR THE NAMES OF THE ARAB TERRORISTS? ONE DOES NOT SEE AMERICAN OR BRITISH MEDIA LISTING THE NAMES OF THE DEAD IRAQIS. THE MEDIA IN ISRAEL SEEMS TO BE MORE ONE SIDED PRO-SELF DESTRUCTION THAN ANYWHERE ELSE IN THE WORLD. MAARIV YOU PUBLISH IN ISSRAEL FOR THE JEWISH ISSRAELI PUBLIC, START ACTING AS SUCH. AND STOP RUNNING LIP SERVICE FOR THE ARAB PARASITIC TERRORISTS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אני לא מבין מדוע הממשלה לא
אלון,
29/09/04 15:28
|
עושה את מה שהעם רוצה עד כמה שאני מצליח לראות הרוב לא מצטערים על המחבלים שנהרגו ולהיפך היו רוצים שצהל יוריד את הכפפות ויטפל במחבלים ובכל האוכלוסיה הפלסטינית שנותנת להם חסות וכסף ומקום להתחבא ושולחת ילדים כדי למות כדי שיראו טוב בעולם עד כדי כך הם אכזרים אז אני מבקש מהממשלה לתת הוראה לצהל ולטפל בפלשתינים ובמחבלים בכל הכוח אחת ולתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שוב אני בוכה ללא הרף מצער .
ל"ת
הבכין הרגשן,
ממחסום 300,
29/09/04 15:02
|
|
 |
55.
why the age is mentioned?
reality,
29/09/04 15:00
|
this is a war, and if young kids want to fight, they should be ready to die.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אז מה חדש.....
צביקה,
מרכז,
29/09/04 14:59
|
|
 |
53.
חוצפה!!!
ל"ת
@,
29/09/04 14:58
|
|
 |
52.
הגיע הזמן שמישהו יעשה פה סדר
נועמי,
פורטוגל,
29/09/04 14:29
|
לאורך ההסטוריה כולה מלחמות בין עמים היו צריכות להיות מוכרעות על מנת להסתיים. אין מה לעשות אבל גם כשהמציאות משתנה, מלחמה היא עדיין מלחמה והיא חייבת להסתיים בהכרעה. ממרום מושבי בפורטוגל, אני מקווה שממשלת ישראל תתעשת ותעשה סוף חד לסיפור הזה על מנת שלא להאריך יתר על המידה את הסבל של שני העמים. (אגב - התחלתי ללמוד קבלה ואני מאד ממליצה.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתמי אהבלית שבי לך בקצה השדה
ינון,
שדרות,
30/09/04 13:23
|
|
 |
51.
ערבי 49
Avi Ecuador,
29/09/04 14:12
|
לעם שמוגדר כעם הסכין לתרבות שיונקת מדת. העם היהודי נלחם על נפשו, אין לנו מדינות יבשות ושטחים כמו שאתם התברכתם בם בכל מדינות ערב וידוע איך כבשתם אותם, גם אתם יודעים איך היגעתם לעוצמתכם, לא באור אלא בסכין ומי שלא רצה פשוט שחטם אותו. אז אנו לא רוקדים על שום דם והרי אם הייתם נותנים לשמאל לעשות לכם מדינה הוא היה אוכל את הלוקשים והחרא שלכם, היה בשלטון והיה בונה אותכם על חשבוננו, כבר מזמן היה לכם מדינה וישראל היתה בדרך לדרום אפריקה; מדינה דו לאומית שאתם באופן טיבעי יחד עם טיבי ודומיו, יחד עם השמאל השוטה שלנו בונים אותכם והייתם מקבלים הוראות מערפאת מכחיש שואה, סליחה ישראל, הייתם מחסלים אותה. ממתי ערביי ישראל רואים עצמם כישראלים תגיד לי? הרי שיכתם ותמיכתם באחיהם וזה מוצדק (רק שילכו מכאן). הרי אתם מסתתרים היום אחרי ילדיכם ומביאים להרג בם, מנצלים את מותם; רצים עם מתיכם בריצת טירוף בכדי להראות כמה אכזרים היהודים בשעה שאתם במעשיכם הבאתם למותם והסתתרתם מאחורי גבם. אני לא רוצה לספר לך מה אתה ו''עמך'' הייתם עושים אם חס וחלילה הייתם מנצחים באחת המלחמות כמו ב 67, בטח אתה יודע, דת הסכין, סליחה; תרבות הסכין, ראינו מה סדאם עשה לכורדים, בטח היום הייתם סוגדים לדר חיידק ודוקטור גז שהשמיד יהודים, בטח לא הייתם נותנים ליהודים מדינה ובטח לא הייתם מקימים לנו מחדש את בית המקדש שבכוונת תחילה בניתם את הבניין שלכם עליו. בכדי להכחיש ולומר שהקיים לא קיים וראו קיים את שאנו בנינו. ראינו גם את הטליבן שניפצו פסלים שהיו שם אלפי שנים, תרבות ההכחשה לכל מה שסותר אותה או כל מה שזה לא היא. אז שמע חושך אל תבוא לספר לנו על אור , הדת היהודית לעולם לא השתמשה בהריגה ובכוח בכדי להכניס מאמינים לתוכה ותמיד עשתה קשיים ואולי זו אחת הסיבות והטעויות שהיא כה קטנה. האור הוא באמונה הבסיסית שלכם ששואבת מתורתנו ואתם אמורים להאמין בה, אם העם היהודי יהיה יום אחד העם שיחשב לעם של אור זה בטח לא יהיה בזכות שוטים שחיים בתוכנו היום ושבונים אותכם ונותנים פרסים לחושך ולרשע. זה יהיה בזכות האור הטבעי שבו שיום אחד אתם תגידו שיש בו אור ותעשו ותכירו בו כאור. אז היום העם שלנו סובל מחושך כמוכם אבל גם חושך שמדליקים בו מנורה חלק גדול מהחושך נעלם. אתם היום מנפצים כל מנורה ומסבירים כמה היא מזיקה והופכים אותה לחושך. היום עם ישראל מושפע ממכם וצמחו בו שוטים ועם הארץ אבל יש בי תקווה ואני יודע שזה ישתנה יום אחד ולצערי אתם ''תעזרו'' להביא לשינוי זה ולניעור עם הארץ ודור עגל הזהב השוטה שצמח בחלם היום. שיהיה בריא ערפאת הנס והתרופה של דור עגל הזהב ואינשאלללללללה יהיה עוד המן וחג בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כולנו תקווה שהירי לא יימשך !!
אושרת,
29/09/04 13:38
|
צרם לי האופן שבו נכתבה הכותרת לדיווח זה, בה נאמר ''ירי על העיר שדרות לא יכול להימשך ללא תגובה'' שהרי ברור לכולנו שהכוונה היא שיש רצון שהירי יפסק ולכן היה צורך לומר - הירי לא יכול להיפסק ללא תגובה או לחילופין הירי יכול להימשך עד שלא תהיה תגובה. מקוה שטעויות מהן אלו בכיתוב, לא ישנו, זה רק מזיק לאיכותו הטובה של העיתון בכלל והאתר בפרט. חג שמח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לעם שמגדיר עצמו: אור לגויים...
ערבי,
29/09/04 12:12
|
לעם שמגדיר עצמו: אור לגויים.... תקראו העם היהודי ''החכם ביותר'' ''עם סגולה'' ''עם נבחר'' ''העם המוסרי ביותר'' ''העם שלו הצבא המוסרי ביותר''
הגדרות תיאטרליות
אני מכיר הרבה יהודים בארה''ב שם הייתי הרבה שנים והם באמת ליברלים והומנים...
אבל... הישראלים שאני מכיר בארץ ודרך תגובותיכם. צר לי.. אבל רובכם נראים לי ירודים ונחותים מוסרית, רוקדים על דם פליטים הנשפך כמים יום-יום ובעיקר רחוקים מאוד מההגדרה של חכמים.
תמשיכו לרקוד על הדם וליהנות מזה .. הרי שרון שאותו המלכתם לא הביא שלום והרס את כלכלת המדינה.. אז מה נותר .?? להיות מתוסכלים וליהנות ממוות וסבל של האחר..
שבוע טוב לשפויים שביניכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזחל בבקשה לחור ממנו יצאת
אוהב ערבים,
בקבר,
30/09/04 22:06
|
|
 |
אנחנו ואתם אור לגויים.
הכופר,
29/09/04 22:25
|
אתם הערבים ''אור לגויים'' בשדרות, בנתניה, באוטובוסים, בבאסלאן, בניו יורק, בעיראק,בבאלי, באיראן, באפגניסטאן, ביחס שלכם לנשים, לדתות אחרות, ועוד ועוד.....
אנחנו ''אור לגויים'' במלחמה בטרור עצמו, ואם העם שלך עוסק רובו בטרור שפל, אכזרי ופחדני, אז העם שלך משלם מחיר.
ישראל תלמד את כל העולם כיצד יש להילחם בטרור.
על אפך ועל חמתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם השלישית שאני מנסה להגיב
Avi Ecuador,
29/09/04 20:05
|
ואני באמת מקווה שהפעם יעבור, אני אצנזר הפעם: ... העם היהודי נלחם על נפשו, אין לנו מדינות יבשות ושטחים כמו שאתם התברכתם בם בכל מדינות ערב וידוע איך כבשתם אותם, גם אתם יודעים איך היגעתם לעוצמתכם, לא באור אלא בסכין ומי שלא רצה פשוט שחטם אותו. אז אנו לא רוקדים על שום דם והרי אם הייתם נותנים לשמאל לעשות לכם מדינה הוא היה אוכל את הלוקשים והחרא שלכם, היה בשלטון והיה בונה אותכם על חשבוננו, כבר מזמן היה לכם מדינה וישראל היתה בדרך לדרום אפריקה; מדינה דו לאומית שאתם באופן טיבעי יחד עם טיבי ודומיו, יחד עם השמאל השוטה שלנו בונים אותכם והייתם מקבלים הוראות מערפאת מכחיש שואה, סליחה ישראל, הייתם מחסלים אותה. ממתי ערביי ישראל רואים עצמם כישראלים תגיד לי? הרי זיכתם ותמיכתם באחיכם וזה מוצדק (רק שתלכו מכאן). הרי אתם מסתתרים היום אחרי ילדיכם ומביאים להרג בם, מנצלים את מותם; רצים עם מתיכם בריצת טירוף בכדי להראות כמה אכזרים היהודים בשעה שאתם במעשיכם הבאתם למותם והסתתרתם מאחורי גבם. אני לא רוצה לספר לך מה אתה ו''עמך'' הייתם עושים אם חס וחלילה הייתם מנצחים באחת המלחמות כמו ב 67, בטח אתה יודע; דת הסכין, סליחה, תרבות הסכין, ראינו מה סדאם עשה לכורדים, בטח היום הייתם סוגדים לד'ר חיידק ודוקטור גז שהשמיד יהודים, בטח לא הייתם נותנים ליהודים מדינה ובטח לא הייתם מקימים לנו מחדש את בית המקדש שבכוונת תחילה בניתם את הבניין שלכם עליו. בכדי להכחיש ולומר שהקיים לא קיים וראו קיים את שאנו בנינו. ראינו גם את הטליבן שניפצו פסלים שהיו שם אלפי שנים, תרבות ההכחשה לכל מה שסותר אותה או כל מה שזה לא היא. אז שמע חושך, אל תבוא לספר לנו על אור , הדת היהודית לעולם לא השתמשה בהריגה ובכוח בכדי להכניס מאמינים לתוכה ותמיד עשתה קשיים ואולי זו אחת הסיבות והטעויות שהיא כה קטנה. האור הוא באמונה הבסיסית שלכם ששואבת מתורתנו ואתם אמורים להאמין בה, אם העם היהודי יהיה יום אחד העם שיחשב לעם של אור זה בטח לא יהיה בזכות שוטים שחיים בתוכנו היום ושבונים אותכם ונותנים פרסים לחושך ולרשע. זה יהיה בזכות האור הטבעי שבו שיום אחד אתם תגידו שיש בו אור ותעשו ותכירו בו כאור. אז היום העם שלנו סובל מחושך כמוכם אבל גם חושך שמדליקים בו מנורה חלק גדול מהחושך נעלם. אתם היום מנפצים כל מנורה ומסבירים כמה היא מזיקה והופכים אותה לחושך. היום עם ישראל מושפע ממכם וצמחו בו שוטים ועם הארץ אבל יש בי תקווה ואני יודע שזה ישתנה יום אחד ולצערי אתם ''תעזרו'' להביא לשינוי זה ולניעור עם הארץ ודור עגל הזהב השוטה שצמח בחלם היום. שיהיה בריא ערפאת הנס והתרופה של דור עגל הזהב ואינשאלללללללה יהיה עוד המן וחג בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GO and give a lecture
alfa,
29/09/04 17:30
|
to your BARBARIC brothers in Gaza ,Iraq,Iran,Sudan,Syria Saudi-Arabia and more....more
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what about the jews PLITIM??
come one,
29/09/04 17:11
|
the same amount of PLITIM was thrown out of the Arabs countires....... Now after generation or two - look where each group is ???? Who is still lives poorly and blame everyone on it. who killes inoccence,, ect,,,
You have got only yourself to blame.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תטיף לנו מוסר.
דני,
ב''ש,
29/09/04 17:04
|
אם אתה באמת רוצה למנוע סבל של אחרים – צא לסמטאות עזה ותתחיל להלחם בטרור בעצמך. אל תטיף לנו מוסר. נראה אותך מתייצב נגד המטורפים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי תעשו חשבון נפש לעצמכם
ל"ת
יעקב,
29/09/04 16:45
|
|
 |
בארה''ב זה כי הם לא חיים אתכם
חכם בלילה,
29/09/04 16:28
|
כשתרצחו גם אותם נראה עד כמה הם הומנים.
מעניין שלא אמרת מילה על הקסמים והטרור זה כנראה הומני לגביך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר...??
יהודי,
29/09/04 15:47
|
הדת המוסלמית זו הדת האכזרית ביותר בעולם. כל מה שמעניין אותם זה שנאה,רצח וטרור. כל הפיגועים בכל העולם בוצאו על ידי מוסלמים(בינייני התאומים,רצח 400 ילדים!!ברוסיה והרשימה עוד ארוכה) אני לא יודע אם אתה נמנה עם האכזריות של הדת הזאת אבל במקומך הייתי מתבייש בה. אז בוא נגיד שאנחנו לא עם מוסרי וחכם - אבל מכאן ועד לביצוע רצח המוני בכל העולם הדרך עוד ארוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק-לא יפה להיות עם נבחר
יהודי מתבייש,
29/09/04 15:37
|
בזמן האחרון אנחנו מנסים להתקרב לעמים אחרים, טובים יותר. ובגלל שאנחנו גרים בסביבת ערבים זה טבעי שאנחנו מנסים להיות דומים לערבים למרות שזה מאד קשה. ערבים מוסלמים טבחו 50 אלף כושים בסודן, סדאם חוסיין טבח כמה מאות אלפים שיעים וכורדים בעיראק, חאפז אסד רצח כל התושבים של עיר שלמה שמה חמה, כמעט 30 אלף אנשים כולל ילדים ונשים ואפשר להמשיך. יש לי חשש שאנחנו נתקשה להשתלב באומה הערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
דם הזהב,
הדם היקר,
29/09/04 15:36
|
|
 |
what are you talking about
shimon,
TEl aviv,
29/09/04 15:35
|
we must defend ourself and we must kill the onese who wanna kill us
no on is happy about people geting killd mybe you are but not me
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה של הפלשתינאים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
29/09/04 15:28
|
הבעיה של הפלשתינאים היא לא הישראלים.הבעיה של הפלשתינאים היא הפלשתינאים עצמם המביאים להרג עמם כי בחרו בדרך המלחמה, יותר אנשים תמימים נהרגים מדי יום רק משום שנקלעו למקום בו שורצים מחבלים.לפיכך נא בחנו עצמכם לפני שאתם מפנים אצבע מאשימה. חביות עם סמים וכדורים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי. .
DAN,
29/09/04 15:11
|
קשה לי להאמין שלערבי יש שפה יפה כזאת.. ואם כן מדוע שלא תחליף את ערפאת....יש עוד מעט בחירות ''דמוקרטיות'' שם... רק אל תשכח לקחת את כל מישפחתך איתך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה תומך במשגרי קסאמים?
בוריס,
חיפה,
29/09/04 14:57
|
אותם ליבראלים הומנים בארה''ב הם גם תומכים בטרור איסלאמי?. או שהם מעדיפים לא לראות אותו ולהתנהג כאילו שהוא לא קיים? ומשום מה נדמה לי שאתה לא ערבי אלא שמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק
ל"ת
יהודי,
29/09/04 14:55
|
|
 |
מעטים מאוד שמחים
ישראלי,
29/09/04 14:48
|
מעטים מאוד שמחים על מות פלשתינאים חפים מפשע וכאלה בהחלט נהרגים בעימות המזוין. רובנו מצטערים על כך שזה קורה.
אבל אזרחים יהודים נרצחים בכוונה תחילה ואזרחים ערבים בשגגה. אין תגמול על רצח של עבים בקרב היהודים (''שאהידים''). להפך, הולכים על רצח לבית הסוהר ובצדק.
נשים בסך הכל מפחדים ממחבלים שרוצים להרוג אותם ומקבלים בהבנה ואף באנחת רווחה כאשר אלה נהרגים. יהודים באמריקה לא חיים תחת אותם לחצים ומצוקה.
אגב, היות היהודים ''עם נבחר'' בא להצדיק דתית את הצווי לקיים מצוות שלא חלים על לא-יהודים. היהדות אינה טוענת שהיהודים טובים מאחרים. הרעיון שאנחנו יותר חכמים יותר - מופרך וגזעני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Words of Wisdom
Words of Wisdom,
NY,
29/09/04 14:31
|
This news paper and its audience is the lowest common denominator you can get
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לערבי
ברווז במטבחון,
29/09/04 14:25
|
אני באמת מקווה שמה שכתבת עושה לך טוב. אבל כשאתה מדבר על ''רוקד על הדם'' אתה מתעלם מהריקודים של הערבים על הגגות אחרי כל פיגוע ורצח של אזרחים ישראלים, כולל נשים וילדים - ו... כן, גם תינוקות. נוח לך להאשים ולבוא ממקום נמוך של מסכנים על מנת אולי לגייס תמיכה, רחמים הבנה, אבל האיסלאם על מזימותיו וכוונותיו ושיפלותו, שקוף היום לעולם כולו, וגם עם דברי הבלע המתחכמים שלך לא תוכל לשנות את זה.
ואגב, לפי ההגדרה שלך למונח שפויים - אין בינינו שפויים אז שבוע טוב לך מלא שפוי, והלוואי שלא נדע יותר צער בשני העמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא ערבי אלא שמאלן ישראלי
ל"ת
שמת להיות,
ערבי,
29/09/04 14:20
|
|
 |
קודם יורים אחר כך בוכים
אייל מזרחי,
מילאנו,
29/09/04 14:18
|
אדוני היקר אים הישראלים בארצ ישראל נראים ומתנהגים בצורה שלא מוצאת חן בעניך, במידה רבה זאת אשמת הערבים באופן כללי ושל הפלסטינים באופן מיוחד. לצערי הרב במקום שהיהודים יצליחו להעלות את העמים בסביבתם לרמה האירופית, קרה ההפך! הערבים מצליחים לגרור את היישראלים לרמה הממוצעת המזרח תיכונית. אז כמו שאתה לא מתלונן על מה שקורה בארצות השכנות ליישראל(ראה סוריה לבנון מצריים וכו') אל תתלונן על הייהודים, אים כבר, תצטרף לאילו שמנסים לעצור את ההתדרדרות לא רק על ידי ביקורת נגד ישראל אלא גם על ידי ביקורת ולחץ על הרשות הפלסטינית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
רק 4? להוציא משם את שלדג מיד!!
לא בעדינות,
29/09/04 12:11
|
|
 |
47.
אני מקווה שזה לא מס' סופי.
ל"ת
סופר סתם,
29/09/04 12:09
|
|
 |
46.
צריך לצאת למבצע ''שלום הנגב''
ל"ת
עמי,
חיפה,
29/09/04 12:08
|
|
 |
45.
שדרות אינה שונה מקרית שמונה
דורון,
תל אביב,
29/09/04 12:07
|
כפי שצהל יצא למבצע שלום הגליל כך צריך לצאת למבצע שלום הנגב. צריך להחריב את תשתיות הטרור מן הבסיס ולא לבצע פעולות ראווה בלבד של מספר ימים. שרון,זכור מה עשית בלבנון ויישם זאת בעזה. אז קדימה לעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בזיון.....
ש.א,
ירושלים,
29/09/04 11:38
|
צ.ה.ל פועל נגד המחבלים ''בכפפות משי'' הגיע הזמן להרים את הכפפה ולתת להם בראש כמו שערבים מבינים....כוח..הרבה כוח... דם...אש... והרבה הרוגים מחבלים...רק ורק כך הם וסייעניהם מבית יבינו שלא ישיגו בכוח שום דבר !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד רק כח הזבל מבינים
ל"ת
אא,
דרום,
30/09/04 13:30
|
|
 |
תתבייש לך!
אריק,
29/09/04 14:58
|
|
 |
43.
שלושה הרוגים? לזה קוראים
בושה וחרפה,
29/09/04 11:18
|
|
 |
42.
Its about time
ל"ת
AMR,
29/09/04 10:39
|
|
 |
41.
למה מעריב צינזר את תגובתי זו?
ישראל,
ישראל,
29/09/04 10:33
|
כך הגיבו מדינות מתוקנות להפצצה
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן אז כתגובה במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
הגיע הזמן שישראל תלמד ממדינות חופשיות ומתוקנות כמו בריטניה וארצות הברית איך לטפל בעמלק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצור אתה ממליץ שואה
Avi Ecuador,
29/09/04 18:56
|
ואני חשבתי לתומי שיהיה מספיק הטרנספר. כנראה באמת השמאל דוחף אותם בתקוות שווא לשואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 41
שמחה,
29/09/04 15:26
|
אתה מפגר קלאסי ,לא שמתה לב שאנו חיים בשנת 2004 ולא בשנת 1944 ז.א. אתה מפגר ב 60 שנה כדאי שתקח את עצמך בידיים ותתן תאוצה אולי תגיעה בחייך לתקופה שבה אנו חיים ,נסיעה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם השעון שלך יהיה שעון החיים
Avi Ecuador,
30/09/04 03:31
|
על כדור הארץ ותשתמש בקנה מידה אחר שהוא לא 24 שעות שאתה מכיר ותסתכל בשעון של 24 שעות חדש זה אז היום השעה 23 ו 58 דקות כך שהזמן שאתה מדבר עליו הוא אפילו לא מיליונית השעה. מה אני רוצה לומר לך? אתה ואולי יצור ניצחי או אחד שכבר כל ההסטוריה מאחוריו והיא לא חוזרת אבל היא חוזרת בחור ועם כל כך הרבה נשק בעולם הזה ועם כל כך הרבה תושבים שאין להם עבודה ותקווה ועם כל כך הרבה טמטום השאלה היא איך עדיין לא הגיע היצור שנקרא אדם לשואה? הוא עוד יגיע ובגדוד גדול. אז חכם גדול שלי לילה טוב ואם לא הבנת לא חשוב אל תתאמץ, זה יבלבל אותך ותתחיל לחשוב שאתה זמני פה, אפילו לא שניה של השעון שאני מדבר עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמת לב
דוד,
29/09/04 13:12
|
|
 |
40.
לקבוע תג מחיר ....
א.ש,
ירושלים,
29/09/04 10:31
|
|
 |
39.
כך הגיבו מדינות מתוקנות להפצצה
ישראל,
ישראל,
29/09/04 10:22
|
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן אז כתגובה במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
הגיע הזמן שישראל תלמד ממדינות חופשיות ומתוקנות כמו בריטניה וארצות הברית איך לטפל בעמלק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארה''ב ובריטניה הן מדינות טרור
לידיעתך,
אפריקאי יפני,
29/09/04 15:44
|
לאורך כל ההיסטוריה של המדינות הללו בוצעו פשעים נוראיים: סחר בעבדים, הרג היפנים, מלחמת וייטנאם, שוד משאבי אפריקה, הגדלת העוני העולמי למען הגדלת הכנסותיהם, כיבוש הודו והרג אזרחים, הרג ילדי עיראק באמצעות החרם, ועוד, היום הם עוד ממשיכים בפשעיהם, מאלה אתה רוצה ללמוד. בבקשה! בסוף כולם ישלמו את חשבון הפשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
460 קסאמים...
לא מוכן לשתוק,
ישראל,
29/09/04 10:21
|
460 קסאמים נורו על העיר שדרות וסביבותיה, במהלך ארבעת שנות אינתיפאדה, כך פרסם השב''כ בראשית השבוע. דמו בנפשכם, תושבי תל-אביב ובנותיה, תושבי הרצליה וכפר סבא, רמת השרון ורעננה ועמם כל תושבי גוש דן - איזו מהומת אלוהים היתה קמה כאן אילו מאות הקסאמים היו מתפוצצים חלילה בשכונותיכם.
אכן מצב הזוי ובלתי מתקבל על הדעת: משום שכבר לאחר עשרת הטילים הראשונים, ממשלת ישראל, בישיבת חירום סוערת בהשתתפות הרמטכ''ל וראשי הצבא, הייתה פוקדת על צה''ל להשתיק את מקורות הירי ויהי מה. כך היתיה נוהגת כל ממשלה שפויה האחראית לשלום אזרחיה. כך היו נוהגות כל הממשלות הדמוקרטיות בעולם. אולם כידוע, אנחנו עם סגולה וכך גם ממשלתנו.לנו יש שני סוגים של אזרחים: כאלה השווים יותר הגרים בגוש דן, וכאלה השווים פחות המתגוררים לרוע מזלם בשדרות. בעיני ממשלתנו ובעוונותינו גם בעינינו אזרחי ישראל השותקים ככבשים - דמם של אזרחי גוש דן סמוק יותר מדמם של תושבי שדרות.
שלא יפלא הדבר בעיניכם, משום שגם משכורותיהם של אזרחי גוש דן שוות יותר - לכן ממשלת ישראל לא היתה חולמת לגעת בהן (כאילו ופרנסי העיריות שם הם טלית שכולה תכלת). לעומתם, משכורותיהם של עובדי עיריות חלשות דוגמת שדרות היו להפקר וניתן היה להלין אותן לחודשים ארוכים ואין פוצה פה ומצפצף. הפכנו לציניים ולאגוצנטרים כמאמר חכמנו ''איש לאוהלו יעקב'', או במילים בוטות יותר: כל אחד דואג לתחת שלו ולעזאזל הכל. מתפתחת מארה חברתית המעמיקה את התהום בין המרכז לפריפריה - המסכנת את עתיד כולנו.
לא יעלה על הדעת שנשכים כל בוקר למלאכת יומנו כשילדינו יושבים בבטחה בגנים ובבתי הספר -בעוד תושבי שדרות רדופי הקסאמים רועדים מכל טריקת דלת. בהגדה של פסח נאמר כי כל אחד צריך לראות את עצמו כאילו ויצא מארץ מצרים - כאז כן היום, צריך כל אחד מאיתנו לדמות לעצמו כאילו ש-460 הקסאמים התפוצצו בעירו ובפתח ביתו - רק אז נקום כולנו מרבצנו, נתכנס בככרות הערים ונקרא לממשלתנו להפסיק את המחדל הנורא, לפני שיהיה מאוחר מדי. כשיתפוררו חלילה כל חישוקי הסולידריות שלנו, שאפשרו עד היום את תפקודו של צבא ההגנה לישראל, וכפועל יוצא את המשך קיומה של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כל הכבוד למירי!!!
א,
29/09/04 09:51
|
מירי - עשית את זה... הפלשתינים הגזימו הפעם ובגדול, הם היו צריכים לדעת שזה מה שיקרה אם הם יפגעו בבית של סבא שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוהדנה?
ל"ת
בוהדן,
29/09/04 12:31
|
|
 |
36.
את מי שר הביטחון מנסה להרשים
אורי,
תל אביב,
29/09/04 09:40
|
אין שום כוונה אמיתית לפגוע בפלסטינים .אין שום כוונה רצינית להבהיר להם שלא משתלם לירות על ישראל כל מה שקורה כרגיל הוא זלזול בחיי חילי צה''ל ששולחים אותם עם הוראות מגבילות ביותר לפעולה שמטרתה בעצם לא לנסות לעשות דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אדון מופז איפה הכוח שלנו ??
אביטל גיאת,
יד אליהו ת''א,
29/09/04 09:27
|
חג שמח לכל חיילי צבא הגנה לישראל בבקשה אדון מופז איפה הכח של עם ישראל להכות בהם חזק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אנחנו רוצים עוד קאסמים
אביב,
מרכז,
29/09/04 09:24
|
וגם קטיושות נברח מעזה נקבל גם קקטיושות עם גז עצבים הרי זה מגיע לנו אנחנו כובשים עם אחר יחי ערפת הוא הוא המנהיג הבלתי מעוער של עם ישראל לחיים מים של עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אחרי ההתנתקות קאסמים באשקלון
צבי,
חיפה,
29/09/04 09:23
|
הכל צפוי וידוע מראש אבל השמאל בראשות שרון עם הראש בקיר. כבר לפני פינוי עזה (כן עזה כבר פונתה ב92) התריע גנדי מעל בימת הכנסת: ''עוד ישוגרו קטיושות מבית חנון לשדרות אחרי שצהל יצא מעזה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הצעה מהפכנית
מציאה,
29/09/04 09:23
|
יש לי הצעה, שאותה צהל טרם ניסה. לצאת מרצועת עזה. כן, פשוט, מה. ולהמתין מגבול ישראל לראות מה יקרה. והיה אם ירי הטילים ימשך כי אז יש להפגיז ללא אבחנה, ולוותר על השימוש בפינצטה המפורסמת. אך מי יודע, יתכן שיישמר השקט, כמו בגבול הלבנון, לא שקט אטומי אך שקט הגורם לתושבי קרית שמונה לחוש שהמדינה שכחה מהם. שווה לנסות. הלא את כל האופציות האחרות כבר ניסינו ללא הצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לצערי המורל שלנו ירוד מאד
ורדה גיאת,
תל אביב,
29/09/04 09:21
|
ליבי עם צה''ל ,לצערינו ישראל אינה מגיבה בהתאם,,מה קרה לנו ? לדעתי יש להעניש אותם קשות, אין לנו מורל תעשו כבר מעשה רציני מה זה?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
היום התור שלנו, מחר התור שלהם
Yossi V,
29/09/04 08:53
|
צה''ל השתלט שמהשתלט. מחר עד הצהריים לפחות 5 מתושבי אשדוד - ביניהם לפחות ילד אחד יפגעו לפחות בהלם מנפילת לפחות 5 קסאמים באזור מגוריהם, או לפחות בקירבת מקום.
התחזית לשבוע הבא: קסאמים באשדוד ביום שלישי.
יש רק לזכור שקסאם זוהי רקטה עוברת חומה ושזה רק עניין של זמן קצר לפני שמשגרי רקטות ברחבי בגדה המערבית יתחילו לפעול.
זאת לא תהיה עליה בדרגה של הפלשתינאים, זוהי תהיה עלייה ברמת הטפשות שתמיד הולכת עם הצורך הבלתי נשלט של ראש הממשלה להרג, רצח והרס.
מחכים לנו ימים חמים בין סוכות לחנוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונא ישראל סרקסטי
Avi Ecuador,
29/09/04 14:58
|
יזרה מלח על הפצעים. נחש שמחכה להכיש. כבר מכירים אותך שפל מתחזה. היום אפילו נחש כבר היה מתבייש להידמות כמוך. אחד מתרבות החושך שהביא קללה על עצמו ויום אחד ישקע במרה שחורה וברפש של עצמו שאף אחד לא יעזור לו לצאת ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הירי לא יפסיק,אני מקוה שישמשיך
גילי,
שומרון,
29/09/04 08:53
|
כדי שתאכלו את החרא שבישלתם. זה מה שקורה כשמוותרים לטרור תמשיכו לאכול את החרא שלכם שמאלנים ערב רב מחריבי המדינה היהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
צריך לשנות את דפוס המחשבה
ימני – שמאלני,
29/09/04 08:46
|
הניסיון המתמיד שלנו לפגוע באופן נקודתי בכל טרוריסט ובכל מי שמשגר קאסם נועד לכישלון משום שהפעילים חבוקים מוסתרים באוכלוסיה צפופה של למעלה ממיליון איש. התגובה צריכה להבהיר שאם אזרחי דרום מדינת ישראל לא יכולים לחיות גם תושבי עזה לא יוכלו לחיות כי העיר תיהפך לעיי חורבות. בכדי להדגים זאת אחרי ירי קאסם לשדרות הורסים את תחנות הדלק בעזה, אחרי ירי נוסף מנתקים את החשמל לעזה , עוד ירי אין יצוא מעזה לשטחים, באמצעים כאלו לדעתי המסר יובהר ותושבי עזה יאלצו לבחור בין מצב שהחיים שלנו ושלהם נסבלים או שחייהם יהיו בלתי אפשריים. כמובן שלצורך כך עלינו לצאת מעזה ולהעביר לרשות הפלשתינית את האחריות הביטחונית לידיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדרך:
Avi Ecuador,
29/09/04 18:39
|
שהם יסבירו מדוע אנו עושים להם טרנספר. לא שואה כמו שהשמאל דוחף אותם ואולי באמת יגיעו לזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לא יוצאים לעולם מהרצועה אשליות
בר כוכבה,
גרמניה,
29/09/04 08:15
|
נו שובי לפיד ויסגלס שמאל ושו יוצאים לעזה הא .הסירחון הזה עוד יתנפץ לכם בפרצוף כמו לתת רובים ולחתום הסכמים עם כובשים , אין אחרת הירדן הגבול המערבי של המוסל,אחרת האסלם יביס את הדמוקרטיה הישראלית ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בזיון
חיים,
חיפה,
29/09/04 08:03
|
זה שאין פתרון לקסאמים בעידן ההייטק, אשמת הניהול הכושל של מערכת הביטחון, רפא''ל, תעשיה אוירית, וכל אלה שעסוקים בנתינת פרסים לעוסקים בפרויקטים שאין בהם צורך. כל נקודה ברצועה נראית מהאויר, וקיימים כיום פצצות תותח בעולם מונחי GPS. עברו שנתיים ויותר מתחילת איום הקסאם. בזיון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מה הטעם?
dodo,
29/09/04 07:39
|
|
 |
24.
כך הגיבו מדינות מתוקנות להפצצה
ישראל,
ישראל,
29/09/04 07:33
|
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן אז כתגובה במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
הגיע הזמן שישראל תלמד ממדינות חופשיות ומתוקנות כמו בריטניה וארצות הברית איך לטפל בעמלק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לחנונים מבית חנון - הסתבכתם
הקרנף של מירי,
שדרות בוהדנה,
29/09/04 07:08
|
וואלה קאסמניקים יקרים. עכשיו באמת אכלתם אותה. עכשיו יש לכם עסק עם מירי !!! כמה פעמים אני אומר לכם, תכוונו טוב. תירו על השכונות החדשות בצד, סבבה לא יקרה כלום. כאילו מה הסיפור שדרות מקום גדול ואתם עם כל ההייטק של הקסאמים שלכם לא יכולים להוריד איזה בית קפה נקודתית ? מכל המקומות דווקא על הבית של סבתא בוהדנה ? וואלה זאתי מירי לא דופקת חשבון. פעם בשבוע באה לבקר את סבתא, רואה ת'בית הפוך נהיה לה עויתות במוח. תראו מה קרה לזה ששרט לה ת'אוטו. היא יש לה דיבור אצל מופז. מילה שלה לאריק ואין יותר בית חנון. קלטתם ? עכשיו תחזרו לחורים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הפתרון זה להפגיז חזרה אין אחר!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
29/09/04 06:30
|
|
 |
21.
יש אלוהים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
29/09/04 06:05
|
לכן כה אמר אדני יהוהיען דברכם שוא וחזיתם כזב לכן הנני אליכם נאם אדני יהוה:יען וביען הטעו את עמי לאמר שלום ואין שלום והוא בנה חיץ והנם טחים אתו תפל:אמר אל טחי תפל ויפל היה גשם שוטף ואתנה אבני אלגביש תפלנה ורוח סערות תבקע:והנה נפל הקיר הלוא יאמר אליכם איה הטיח אשר טחתם: לכן כה אמר אדני יהוה ובקעתי רוח סערות בחמתי וגשם שטף באפי יהיה ואבני אלגביש בחמה לכלה:והרסתי את הקיר אשר טחתם תפל והגעתיהו אל הארץ ונגלה יסודו ונפלה וכליתם בתוכה וידעתם כי אני יהוה-להתראות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך פנינים
ערבי,
לומד תורה,
29/09/04 15:47
|
גם התורה מבשרת לכם שהחומה לא תצליח להשיג צדק. צדק הוא הפיתרון לכל בעיותיכם. להחזיר את הפליטים ולחיות בשלום במדינת כל אזרחיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למתחזים למינהם
רציונלי 777,
29/09/04 05:45
|
היום יש מספר סוגי שונאי ישראל שמופיעים על במה זו ושמעריב מפרסם; מתחזים ליהודים והם ערבים שרוצים לסכסך, כאלה שמכפישים ומתחזים כמו הבחור שהתחזה ל 777 ולאבי אקוודור בכתבות אחרות כאשר הוציאו חצאי אמיתות ועיוותו אותם בתוספת שקרים ושגיאות כתיב או סגנון וכאלה שמתחזים לימין ורוצים להראות כמה הם מגוחכים. יש גם מתחזים סדרתיים כמו פרחיה ציונה מדימונה שמטרתם רק להציק ולהכאיב ולזרות מלח על הפצעים ויש עוד מתחזים מסוגו של יוסי שהוא גם נועומי מפורטוגל, מבקר רשת עוד אחד מצרפת שאני לא זוכר את שמו המלא כרגע ועוד. מתחזה זה שפל ומלא בשנאה וחולה נפש שגם לו ניתנת היום במה במעריב. ידידיי, אל תאמינו לכל התגובות ולמי הם מיוחסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
השלום
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
29/09/04 05:39
|
|
 |
18.
הבחור השפל 777 תגובה 3
Avi Ecuador,
29/09/04 04:15
|
|
 |
17.
כך הגיבו מדינות מתוקנות להפצצה
ישראל,
ישראל,
29/09/04 03:54
|
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן אז כתגובה במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כך הגיבו מדינות מתוקנות להפצצה
ישראל,
ישראל,
29/09/04 03:52
|
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן אז כתגובה במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
הגיע הזמן שישראל תלמד ממדינות חופשיות ומתוקנות כמו בריטניה וארצות הברית איך לטפל בעמלק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
המסר שגוי!
יותם,
29/09/04 03:47
|
המסר שירי על העיר שדרות לא יימשך ללא תגובה הוא טעות. כבר שנים אנחנו עושים את אותו הדבר ושום דבר לא עוזר.... אולי כדי לעשות מסר יותר פציפיסט? אולי זה יעזור?...לא רגע....במדינה פרימיטיבית כמו שלנו אנשים לא יכולים להיות חס וחלילה פציפיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קסאמים
אחז,
29/09/04 10:36
|
460 קסאמים נורו על העיר שדרות וסביבותיה, במהלך ארבעת שנות אינתיפאדה, כך פרסם השב''כ בראשית השבוע. דמו בנפשכם, תושבי תל-אביב ובנותיה, תושבי הרצליה וכפר סבא, רמת השרון ורעננה ועמם כל תושבי גוש דן - איזו מהומת אלוהים היתה קמה כאן אילו מאות הקסאמים היו מתפוצצים חלילה בשכונותיכם.
אכן מצב הזוי ובלתי מתקבל על הדעת: משום שכבר לאחר עשרת הטילים הראשונים, ממשלת ישראל, בישיבת חירום סוערת בהשתתפות הרמטכ''ל וראשי הצבא, הייתה פוקדת על צה''ל להשתיק את מקורות הירי ויהי מה. כך היתיה נוהגת כל ממשלה שפויה האחראית לשלום אזרחיה. כך היו נוהגות כל הממשלות הדמוקרטיות בעולם. אולם כידוע, אנחנו עם סגולה וכך גם ממשלתנו.לנו יש שני סוגים של אזרחים: כאלה השווים יותר הגרים בגוש דן, וכאלה השווים פחות המתגוררים לרוע מזלם בשדרות. בעיני ממשלתנו ובעוונותינו גם בעינינו אזרחי ישראל השותקים ככבשים - דמם של אזרחי גוש דן סמוק יותר מדמם של תושבי שדרות.
שלא יפלא הדבר בעיניכם, משום שגם משכורותיהם של אזרחי גוש דן שוות יותר - לכן ממשלת ישראל לא היתה חולמת לגעת בהן (כאילו ופרנסי העיריות שם הם טלית שכולה תכלת). לעומתם, משכורותיהם של עובדי עיריות חלשות דוגמת שדרות היו להפקר וניתן היה להלין אותן לחודשים ארוכים ואין פוצה פה ומצפצף. הפכנו לציניים ולאגוצנטרים כמאמר חכמנו ''איש לאוהלו יעקב'', או במילים בוטות יותר: כל אחד דואג לתחת שלו ולעזאזל הכל. מתפתחת מארה חברתית המעמיקה את התהום בין המרכז לפריפריה - המסכנת את עתיד כולנו.
לא יעלה על הדעת שנשכים כל בוקר למלאכת יומנו כשילדינו יושבים בבטחה בגנים ובבתי הספר -בעוד תושבי שדרות רדופי הקסאמים רועדים מכל טריקת דלת. בהגדה של פסח נאמר כי כל אחד צריך לראות את עצמו כאילו ויצא מארץ מצרים - כאז כן היום, צריך כל אחד מאיתנו לדמות לעצמו כאילו ש-460 הקסאמים התפוצצו בעירו ובפתח ביתו - רק אז נקום כולנו מרבצנו, נתכנס בככרות הערים ונקרא לממשלתנו להפסיק את המחדל הנורא, לפני שיהיה מאוחר מדי. כשיתפוררו חלילה כל חישוקי הסולידריות שלנו, שאפשרו עד היום את תפקודו של צבא ההגנה לישראל, וכפועל יוצא את המשך קיומה של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כך הגיבו מדינות מתוקנות להפצצה
ישראל,
ישראל,
29/09/04 03:07
|
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן אז כתגובה במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
הגיע הזמן שישראל תלמד ממדינות חופשיות ומתוקנות כמו בריטניה וארצות הברית איך לטפל בעמלק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נמשיך לעשות צחוק מעצמנו
שאול,
מופז,
29/09/04 01:38
|
|
 |
12.
מה הקטע?
אלון,
29/09/04 01:26
|
יכנסו,יהיו שם יומיים שלושה,יצאו והקסאמים יחזרו. זה הפתרון של צהל לבעיה? למה בכלל צריך את צהל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הירי יפסק, עד שצה''ל שוב יצא...
ל"ת
תלך, תבוא,
29/09/04 01:12
|
|
 |
שטויות
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
29/09/04 06:47
|
מי הבטיח לך שצה''ל יצא?אתה אומר את הדברים בבטחון כזה ואני לעומתך טוען שבודאי תתעורר בבוקר כשצה''ל שולט על כל האזורים, וראשי הרשות הפלשתינאית מבקשים אזרחות בישראל ,ולאלו שאינם מעונינים מחכה כרטיס טיסה-אפשרות זו יותר ריאלית! הנשא שופט ארץ השב גמול על גאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מופז פשוט נכשל בלי הפסקה
חיים,
דרום,
29/09/04 00:56
|
גם בתור רמטכ''ל (התמוטטות בניין הכוח, מערך המילואים, חטיפת 3 החיילים ומדחת יוסוף). עכשיו הצבא החזק במזרח התיכון חוזר למשחקי חתול ועכבר שעולים מליונים ולא מניבים תוצאות, וברור לכולנו שבעוד פחות משבוע צה''ל ייצא משם, והטילים יחזרו. למה מחכים? שהפלסטינים יתחילו לשגר טילי פרוג7 את תוך תל אביב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ISRAEL POLICIES LOST IN GAZA
ל"ת
HOMELESS,
USA,
29/09/04 00:42
|
|
 |
8.
אגב כמה ילדים ימותו הלילה בחאן
ממ,
29/09/04 00:35
|
יונס מירי צה''ל שיופעל באופן ספונטני... ובםוף אומרים נהרגו בטעות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שיותר.
ל"ת
המרחם על אכזרית,
29/09/04 09:57
|
|
 |
לממ
אדוארד,
סידני,
29/09/04 09:31
|
אתה לא ממ, אלא זז.ולשאלתך, לא מספיק. איך אתה משווה בכלל?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שצריך
חיים,
דרום,
29/09/04 09:00
|
ילד בן 15 נושא נשק הוא לא ילד. להזכירך, היו מחבלים מתאבדים בני 15 שרצחו ישראלים כמוני וכמוך. וגם אבן ובקבוק מולוטוב מסוגלים להרוג, ואז זה תוכל לשמוע מהרבה משפחות שקולות בישראל. אז לפני שאתה רץ להשמיץ את הצבא, תזכור שהוא זה ששומר על חייך 24 שעות. כפוי טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא אני ארגיע אותך , תמימצ'יק
המרגיע,
29/09/04 08:44
|
הם יכולים לחיות כמו מלכים - רק יפסיקו את המשחק המלוכלך שלהם. התוצאות הן בונוס על שימוש באוכלוסיה אזרחית כבשר תותחים. אל תתרגש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טבעי יש שם רק ילדים דמוגרפיה
בר כוכבה,
גרמניה,
29/09/04 08:25
|
בעזה יש ששים אחוז מתחת לגיל 14 האיסלם ינצח את הדמוקרטיה החילונית שמלנית , שמולן אל דאגה הרחם המוסלמי עובד בפול גז האמריקאים שנואי נפשם מאכילים אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תחיה בשדרות
פרסי גאה,
29/09/04 07:41
|
|
 |
למי מופנת השאלה
משיח מנפק,
29/09/04 07:36
|
אני לא בטוח ששאלתך היתה מכוונת אלי אבל מצידי כמה שיותר. חבל שאינך מודאג או מודאגת שמא חס וחלילה חיל צהל יפגע. כאבא של חיל זה מה שמטריד אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מספיק
shimon,
us,
29/09/04 07:08
|
i hop it will be more then the number of new terrorists born today in gaza
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לקוות שכמה שיותר
ל"ת
מטיף,
29/09/04 07:01
|
|
 |
As many as it takes
Me,
Gaza,
29/09/04 06:53
|
|
 |
אתה צודק...
מרום,
29/09/04 06:10
|
עדיף שנצא משם מהר כדי שחס ושלום לא יהרגו ילדים שלהם, אפילו אם זה במחיר הילדים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לחרוש את בית חנון
טושי,
בריסל,
29/09/04 00:31
|
אין ברירה אלא לגרש את כל תושבי בית חנון, ולחרוש אותו עד היסוד, כדברי קצין המילואים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שאת רוצה לחיות בכבוד תני
סוהא,
29/09/04 09:16
|
|
 |
כפי שאת שולחת רקטות ומתאבדים-
תקבלי טנקי צהל,
וחיסולים,
29/09/04 13:01
|
לא נסלח לכם הפלשתינים על כך שאתם רואים באזרחינו מטרה לגיטימית. ''לחיות בכבוד''? איזה כבוד יש למי ששולח מתאבדים ורקטות על אוכלוסייה אזרחית?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחרוש את בריסל כמו ב1940
ל"ת
אוטו סקורצני,
29/09/04 08:43
|
|
 |
6.
Sderot and the disengagement
Gabriel,
Chile,
28/09/04 23:34
|
I ask myself and you a simple question about the disengagement plan of Sharon. The question is : if we need to send our soldiers to Beit-Hanun and other places to keep the Kassamim and mortar shells further away from cities and kibbutzim inside Israel proper, then what will happen after the disengagement and will not be in conditions to enter to those places. If that is the situation, how can Sharon and those who thinks like him, say that the disengagement is the solution ? And this question is only a trivial one. Of course we could continue making questions, but I would like to receive an answer to this simple one. Shalom u lehishtamea chaverim iekarim
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the after
Hagay Peled,
South Africa,
29/09/04 13:32
|
dear gabriel, my response might sound not very humanitarian of me so i want to say in advance i was brought up as a lefty...
the differece between before and after the seperation will be in what israel will be able to do in retaliation!
dont forget that at the moment we are occupying the teritories! and as occupyiers we are obligated to the saftey of innocent citizens. the day we are not responsible for them and on the contrary, they are responsible as a new soverign country, it will be acceptable by israel to retaliate in any nasty manor that we think work...
i have been waiting for this day for a long time where israel could shoot tank shells blindly into the teritory against a neigboring hostile country...
nasty but it will work and no one can say anything then because they are responsible from that point onwords
sad it has to end this way but better it end any way!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההגנה הטובה ביותר - עשיית צדק
ל"ת
מושון,
29/09/04 09:14
|
|
 |
ומי מחליט מה זה צדק? אתה?
ל"ת
בוריס,
חיפה,
29/09/04 15:12
|
|
 |
5.
ישראל מנסה כבר 4 שנים להעביר
מסר,
28/09/04 23:24
|
|
 |
4.
Until the next Kassam
alfa,
28/09/04 22:56
|
No other solution but to take again Gaza from the ARPAD and his gang and to do law and order there ,otherwhize they will take over Israel soon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני לא מבין
Avi Ecuador,
28/09/04 22:50
|
למה ערפאת רוצה להפריע לשרון?! בסך הכל הוא רוצה להקים לו מדינה אם לא יפריעו לא. הרי ברור מה היה קורה אם ערפאת היה קצת יותר סבלני ומאכיל את השמאל בקצת לוקשים מטובלים בחרא עם תקוות שווא, גם האמריקאים היום בבעיה דומה עותק: המלחמה המוצהרת של האמריקאים נשק להשמדה המונית, טרור. המלחמה האמיתית שלהם; תרבות שיונקת מדת ומנטליות חדשה; דמוקרטיה, בוש בפליטת פה אמר מלחמת צלב הכסף ותיקן את עצמו מהר כשהסבירו לו כנראה מה הוא אמר, הוא תיקן למלחמה ברשע ותוכלו להבין את מי הוא משייך לרשע... פשוט! האמריקאים היו יוצאים מזמן מעיראק ועיראק היתה דמוקרטיה אם הם היו מאפשרים לאמריקאים, התרבות שם מפחדת מהצלחה אמריקאית דמוקרטיה או בחירות ולכן הם רוצים להוציא אותם מובסים וממשיכים בטרור, להוכיח לעולם ולעמם שהתרבות המערבית מסוכנת, לכן גם בישראל עושים הערלים את שהם עושים וטובחים בנו הרשעים, שהרי כבר מזמן היתה להם מדינה, מי יתחרה בשמאל שלנו ב''הומניות'' ובאכילת לוקשים וחרא כתקוות שווא. הם מפחדים מהשמאל ומהמנטליות שלו והשמאל שלנו שתלוש מהמציאות אפילו לא מבין מה קורה איתו ומסביבו. נקווה שיצליחו בעיראק בדמוקרטיה למרות שאני לא מאמין וגם בשלום כאן בישראל בימנו אני לא מאמין. מנטליות דורשת חינוך ורצון ויכולת לשנות ולהשתנות, אין להם ואין היום לאמריקאים כוח לעשות זאת בשיטות שהם עושים וזה עניין של זמן עד שיקצינו כולם את עמדותיהם וילכו בדרך שההסטוריה של האדם לצערי מלאה בהם. לפעמים אני אומר לעצמי שהרבה שמאלנים נולדו מוקדם מדי, היו צריכים להיוולד בימי אחרית הימים כשהאדם היה חי בעולם אוטופי, אולי יהיה פעם עולם אחר ללא גבולות והגבלות אבל בטח לא בימנו ולא בדרך שהשמאל חושב לשנות, הדרך היא לא להתאבד לאומית בכדי לתמוך לבנות ולהקים רשע וזה אפילו שלרשע זה יקראו עגל הזהב פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקוודור עדיין מבולבל
ישראלי עייף,
29/09/04 16:06
|
כל מי שכותב כל כך הרבה להגיד כל כך מעט יש לו בעיות עם שיקול דעת ונוטה להיות עם הגיון מסורבל אתה מקשקש יותר מדי יהיה אסון למדינה אם אתה תחזיק בתיק ממשלתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג
Avi Ecuador,
30/09/04 03:12
|
אני יודע מהן המגבלות שלי ובטח לא שואף להגיע לממשלה. האסון שלך ממי שמנהיג את חלם ובתרבות עם הארץ שהושרשה כך שאל תבוא אלי בטענות בבקשה ואל תאשים אותי באסונות שבטח לא אני הבאתי או תרמתי להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות - יפה.
ל"ת
מיכה,
חיפה,
29/09/04 09:26
|
|
 |
תודה על החיזוק
ל"ת
Avi Ecuador,
29/09/04 13:30
|
|
 |
נשק להשמדה המונית, טרור.
רציונלי 777,
28/09/04 23:58
|
לפעמים אני אומר לעצמי שהרבה שמאלנים נולדו מוקדם מדי, היו של זמן עד שיקצינו כולם את עמדותיהם וילכו בדרך שההסטוריה בשלום כאן בישראל בימנו אני לא מאמין מובסים וממשיכים בטרור, להוכיח לעולם ולעמם שהתרבות אמריקאית דמוקרטיה או בחירות ולכן הם רוצים להוציא ברשע ותוכלו להבין את מי הוא משייך לרשע... פשוט וטובחים בנו הרשעים, שהרי כבר מזמן היתה להם מדינה מאפשרים לאמריקאים, התרבות שם מפחדת מהצלחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואללה תלמד קודם לכתוב עברית
ל"ת
ד',
29/09/04 08:41
|
|
 |
זה מתחזה שפל
רציונלי 777,
29/09/04 13:32
|
|
 |
מתחזה שפל
רציונלי 777,
29/09/04 05:24
|
|
 |
2.
מופז: בסרט הזה כבר היינו!!!
פרסי גאה,
28/09/04 22:47
|
אולי תמצא משהו יותר יצירתי ומרתיע. צריך להבהיר להם שאם בצד הישראלי יש סבל אז בצד שלהם יהיה סופר דבל סבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברי טעם.
אורגינל,
ניו-יורק,
29/09/04 00:14
|
הדבר היחיד שהם מבינים זה שמאיימים להם על האדמה שלהם. זהו. במקום כל ה''תלך תבוא''הזה - על כל טיל, תיישרו להם דונם אדמה. נראה כמה רקטות יהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הופכים את ישראל
Avi Ecuador,
28/09/04 22:44
|
לבדיחה טרגית. אם היו מעתיקים את הכתבה מלפני שנתיים אפילו לא היו מרגישים. האם גם עם ההתנחלויות והפינוי אנו נהיה באותו סיפור? האם שרון יצליח לפתוח בחזית שניה? נקווה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מזמן בדיחה הצבא הבורח
ל"ת
בפעולת הסכה,
גרמניה,
29/09/04 08:29
|
|
 |
נו קיבוציגבול עזה תומכי נסיגה
ל"ת
מתחילים להרגיש,
בסירחון,
29/09/04 08:19
|
|
 |
''אל תדאג''
Avi Ecuador,
29/09/04 18:33
|
שרון הופך את הימין והשמאל לסיחרון. אם תרצו ישראל היא אגדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם היו מעתיקים אותך מלפני
מיכל,
28/09/04 23:49
|
שנתיים לא היינו מבחינים בשום שינוי. כדאי שתתחיל לחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה מיכל, עכשיו שמתי לב.
עמית,
29/09/04 22:28
|
|