 |
47.
תמימים
יצחק,
צפון,
30/09/04 23:17
|
עשרות חברים בשדה אליהו ביל 20-120 לא ישנים בלילות כבר מס' שנים בגלל חילול ד' שעשו גדי וחבריו בצפון הבקעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כל הכבוד גדי
שמעון,
!,
29/09/04 15:41
|
כל הכבוד גדי חזק ואמץ וחג שמח לכל עם ישרראל ושכל משטינו יעופו מדרכנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שלמה הלוי (42), אם כבר יש
הקבוץ הדתי לאן?,
29/09/04 12:30
|
אחד המציל קצת את כבוד הקבוץ הדתי, למה אתה קופץ נגדו? מעניין מה היתה התפלגות ההצבעה לכנסת בקבוצך. האם הצבעת חד''ש? אגב, אני ממש הופתעתי לטובה מהתקפתו של אמנון שפירא על בשיא, זה פשוט לא התאים לו, ואכן, הוא חזר בו, וחבל. אפילו לחץ את ידו של המשוקץ הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
קדימה שמאלנים
חיים,
מלבורן,
29/09/04 12:27
|
תשלפו את הארס שלכם, ותפרקו את התישכול. מה עוד נותר לכם לעשות?. מעניין את מי אתם שונאים יותר את המתנחלים, או את הפלשתינאים?. כמו הסיפור על ביאליק, שאמרו עליו ששנא את הערבים כי הם דומים לספרדים. לפחות עליו אומרים שזה לא נכון שאמר את זה. עליכם שמאלנים מסכנים אני מאמין שהשנאה שלכם כלפי המתנחלים הייתה גורמת לכם להשתתף בשמחה ב''סזון'' חדש. שמאלנים לא יקרים,תתעוררו לפני שיהיה מאוחר. המתנחלים אינם האויבים שלכם. הם באותו צד שלכם. ואני לא דתי, ולא מתנחל , כפי שאפשר לראות מכתובתי. שיהיה לכולם חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'סמולנים' אחי. לא 'שמאלנים'!
מומחה לסמולנים,
מרכז,
29/09/04 14:20
|
|
 |
חיים מלבורן- יורד עלוב נפש
ל"ת
יונתן,
כרמאיל,
29/09/04 13:53
|
|
 |
43.
שלמה הלוי (42), דורלכר לא
לתת פתחון פה,
זו האמת!,
29/09/04 12:26
|
התנצל (כך אני מקווה), אלא, העמיד דברים על דיוקם. לפי השם הוא מבית ייקי. גירושם של אנשי יש''ע הוא רק שלב בתכנית השלבים הערבית, שמטרתה לחסל את היהודים בארץ ישראל. יש לשער שדורלכר יודע את הידוע הזה, מכבר. המעשה הזה אינו מכוון נגד תושבי יש''ע, אלא, נגד העם היהודי. בעיית השמאל היא, שכיום, רק המתנחלים ניצבים ביניהם לבין יישום הדוקטרינה הרדיקאלית שלהם, שאינה מכירה בזכותם של היהודים לריבונות מדינית. ההסתה הנאצית המתמשכת נגד ה''מתנחלים'' היא נגד היהודים, אך ה''מתנחלים'' זה טרף קל, כי זו האוכלוסיה התרומית והתרבותית ביותר במדינת ישראל. אותם אנשים, המסיתים כאן נגד המתנחלים, מסיתים בחו''ל נגד מדינת ישראל. זו עובדה! אגב, הם התחילו בזה עוד לפני הקמת המדינה. מי שאינו מזהיר את העם מפני השואה שכבר מתחוללת על ראשו, הוא מכחיש השואה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אין מה להתנצל
אלי,
29/09/04 12:21
|
כבן להורים ניצולי שואה חשוב להדגיש שאין מה להתנצל הגירוש של יהודים מביתם בהחלט דומה להליכה למשרפות כמה שזה ישמע מבהיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
התנצלות מפוקפקת של גדי דורלכר
שלמה הלוי,
בארות-יצחק,
29/09/04 11:48
|
לצערי, גדי מתרעם על מילה שיוחסה לו, ולא נאמר על-ידו. כאילו שהדברים שהוא ומורו (הדגול) אמנון שפירא אינם מספיק חמורים ומסוכנים. מותר ואף רצוי להתווכח בנוגע להתנתקות, אך לפני כל דבר מן ההכרח לשמור על צלם אנוש גם כאשר חולקים על דעתו ומעשיו של האחר. לצערי, גדי עבר גם הפעם את גבול המותר, אם חלילה וחס יקרה משהו ליונתן , שלא יתחילו לשפוך ''דמעות תנין''. לסיכום, מי ששתק על הרס החממות בברדלה (בעקבות הרצח הנתעב של סלעית שטרית ז''ל)שהתבצע בחסות גדי וחבר מרעיו, אל יתפלא אם מסכת הקללות והאיומים תמשיך הלאה, עד הסוף המר. ראו הוזהרתם ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
בתת מודע
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/09/04 10:40
|
העם בישראל עדיין לא ראה בטלויזיה את המראות הקשים של הפינוי ולכן לא מביו עד כמהב קשה ומזיק הפינוי למדינת ישראלהנזק יסתכם בנזק חברתי ופילטוסופי שיתיל בספק את עצם קיומנו וזכותנו לחיות כאן בישראל הנזק יגדל עודיותר גם מבחינה מדינית וביטחונית ברגע שכל אויבנו בעולם גם הם יראו בטלויZיה את המראת הקשים של פינוי יהידים- בארצם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כולם סתומים כמוך
איזי,
29/09/04 11:41
|
פעם אחת מספיקה לדברי ההבל שלך. אין צורך לחזור 18 פעם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE TRUTH HURTS?
ALON,
29/09/04 17:12
|
GROWING UP I REMEMBER PINUY SINAI. THE SITES OF JEWISH SOLDIERS CHASING AND BEATING JEWISH CHILDREN WOMEN AND MEN. THE SITES OF JEWISH SOLDIERS DRAGGING BY THE ARMS LEGS AND SOMETIMES HAIR OTHER JEWS OUT OF THEIR HOMES, OF THE ROOF TOPS........AS A GRANDSON OF HOLOCAUST SURVIVORS WHO GREW UP WITH STORIES OF THE GENOCIDE OF BABIES TAKEN AWAY FROM THEIR MOTHERS, OF PILLAGED JEWISH TOWNS AND HOMES, OF JEWS BEING DRAGGED OUT OF THEIR HOMES BY NAZIS AND THEIR HELPERS. THIS IS AS CLOSE AS IT GETS TO THE SITES OF THE HOLOCAUST. THE ONLY DIFFERENCE IS THAT THIS TIME JEWS ARE DOING THIS TO OTHER JEWS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בתת מודע
פקק-תנועה,
קרית ביאליק,
29/09/04 10:01
|
העם בישראל עדיין לא ראה בטלויזיה את המראות הקשים של הפינוי בטלויזיה הפינוי יגרום לעם הישראל נזק חברתי ופילוסופי קשה מאוד לגבי קיומנו כאן כעם בעל זכיות הנזק יגדל גם מבחינה ביטוחונית ומדינית ביחוד שאויבנו יראו בטלויזיה גם הם את המראות הקשים של פינוי יהודים מארצם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בתת מודע
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
29/09/04 09:53
|
העם בישראל עדיין לא ראה בטלויזיה את המראות הקשים בטלויזיה ברגע שיראו זאת יבינו יותר טוב כמה הנזק לישראל קשה מאוד מבחינה חברתית פילוסופית שנוגעת בקשר להמשך קוימנו כאן כעם הנזק הביטחוני והמדיני יהיה לא פחות גדול בעיקר לאחר שגם אויבנו בעולם יראו זאת בטלויזיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אדון אל''מ אתה ממש לא נורמאלי
אורי,
29/09/04 09:34
|
הדבר היחידי שמעודד בהגזמה המופרעת של דבריך ,זה שכנראה אתם מבינים שהפור נפל והדרך היחידה לעצור זה באיומים והגזמות פראיות שיחממו את קהל המאמינים שלכם.אין לכם סיכוי !!!!!! שרון שהקים הוא שיפרק והצדק כלפי עם ישראל יעשה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יחי ההבדל הקטן
דייקן,
29/09/04 09:16
|
מר דורלכר אנין הרגש, החרד להיגיינה הנפשית של ישישי קיבוצו, שכח לציין הבדל פעוט, נטול חשיבות אולי, בין פעילות השמדת העם היהודי של הנאצים, לבין רצון רוב הישראלים, הסבורים כמו ראש הממשלה שהרפתקת השטחים מסוכנת לישראל ויש להחזיר את הבנים הביתה, לא למחנות ריכוז בפולין, שמשם ישתחררו רק דרך הארובה. הבדל קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
למה לפנות? שישארו שם
ינון ורדי,
חיפה,
29/09/04 09:05
|
מדינת ישראל צריכה להודיע למתנחלים - מי שלא יתפנה עד תאריך מסויים לא יהיה זכאי לפיצויים ולא להגנה. ישאר בשטח על אחריותו. צריך גם לשלול ממנו את האזרחות. שיסתדר בעצמו עם החמאס. אולי יצליח לשכנע אותם להמשיך בתעשיית גידולי השרי והנענע בלי חרקים, בעזרת עובדים זרים כמובן, לטובת המשק הפלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושגים באזרחות
k_nemo,
Beer Sheva,
29/09/04 11:54
|
צה''ל הוא ''צבא הגנה לישראל'' , שתפקידו להגן על אזרחי ישראל באשר הם, בלא כל הקשר פוליטי. נקודה . אם לשיטתך, ראש ממשלה מנדהו יחליט, שמחר צה''ל לא צריך יותר להגן על חיפה מחדירות מחבלים (נניח דרך הים) ושעליכם להתפנות עקב כך, האם תסכים? כלומר, צה''ל בפירוש יאמר, כי הוא כן מוכן להגן עליכם, אבל רק לא בחיפה, וחלה עליכם החובה לפנות את בתיכם. נשמע הגיוני?
ואגב, לעניין זה נתן כבר בג''צ תשובה לפני מספר שנים, בעתירת הבדואים, שתפסו חזקה על קרקע-מדינה, הקימו מאחזים בלתי חוקיים תוך עבירה אל אלף חוקים שונים, אך שדרשו לקבל את כל שירותי הרווחה. תשובת בג''צ היתה, כי בין אם היתה עבירה בישיבת הבדואים ובין אם לאו, על רשויות המדינה לספק לאותם בדואים את שירותי הבריאות והחינוך. משמע, חובת המדינה כלפי אזרחיה, אינה מצטמצמת רק למקרים בהם נשמרים חוקי מדינה (ומיותר לציין כמובן, שלמקרה הנדון, אין כלל כל עבירה בישיבת המתנחלים בגוש קטיף, והחלטת ממשלה אינה בגדר חוק מדינה). תגובתך הדמגוגית חושפת בורות שכה אופיינית לשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
משחקים מילים - משחקים באש
אילן תשובה,
יוקנעם,
29/09/04 08:52
|
כן אמר משרפות לא אמר משרפות. הכוונה היא אותה כוונה. עצם השימוש המטורף בזכר השואה והשוואה ליודנראט, אותו גוף שהנאצים הקימו וכפו על פרנסי הקהילה 'לנהל' כביכול בעצמם את הפתרון הסופי , הוא מבחיל ומזעזע. עוד הוכחה ניצחת מדוע אסור למדינת ישראל לתת למיעוט מטורף לשלוט בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל. מי ששולט במגינה זה הסמול
איש הרוב היהודי,
תל אביב,
29/09/04 14:17
|
כל מי שמתנגד לתכנית ההשמדה מוקא כ''מיעוט'' ע''י הכת האכזרית השולטת באמצעי התקשורת הישראלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
להעמיד את ראשי ישע לדין
יבין,
כפר סבא,
29/09/04 08:50
|
כמה עשרות אלפי מתנחלים מחזיקים מדינה שלמה כבת ערובה. מדינת ישראל מוכנה לשלוח כוחות מיוחדים לקצות תבל כדי לשחרר בני ערובה י שראלים ויהודים. אנא שחררי אותנו מידיהם של קנאים פנטיים אלה שממיטים חורבן הרס ודמים על המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תת מודע
פקק תנועה,
ק'רית ביאליק,
29/09/04 08:46
|
העם בישראל עדיין לא ראה את המראות הקשים של הפינוי בטלויזיה הפנוי יגרום לנזק חברתי-פיוסופי ושאלה גדולה לגבי קיומנו באזור ז ובעויקר לנזק ביטחוני בכל העולןם כש אויבנו יראו דבר זה בטלויזיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תת מודע
פקק תנועה,
ק'רית ביאליק,
29/09/04 08:42
|
העם בישראל עדיין לא ראה את המראות הקשים של הפינוי בטלויזיה ברגע שיראו זאת אז יבינונ את גודל האסון והנזק למדינה מבחינה חברתית פסיכולוגית ופילוסופית לגבי קיומנו כאן ובעיקר ביטחונית עבור אויבנו בכל העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
צריך לעשות חילופי אוכלוסין
למען הקמת שתי,
מדינות,
29/09/04 08:35
|
ל 2 עמים.
כל השאר זה כישלון פוליטי ומערכתי שלא יועיל ליהודים בכלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד! מדינה אחת ליהודים..
מומחה לסמולנים,
מרכז,
29/09/04 14:14
|
מדינה אחת ליהודים בארץ ישראל - ישראל, ואחת לסמולנים ול''פלשטינים'' - סמוליסטן. סמוליסטן תהיה בחצי האי ערב, וגם כל שומרי מחנות ההשמדה שעדיין מסתובבים על כדור הארץ יקבלו בה אזרחות עפ''י חוק ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חזק ואמץ גדי
.,
אילת,
29/09/04 08:34
|
|
 |
28.
למשה (12) על אפך וחמתך
ההשוואה היתה,
במקומה,
29/09/04 08:34
|
עם ישראל חי ויחיה לנצח. עברנו את הנאצים נעבור גם את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שימו לב לכותרת - אין זה מנחם
יום נקם ושילם,
בפתח.,
29/09/04 08:30
|
רהט המודה - שיקרתי! כתבנו רוצה להביא גאולה לעולם ומביא דברים בשם אומרם, את דברי דורלכר המכחיש את אמירת הדברים שייחס לו מנחם רהט, שהוסיף פירוש מר''מ (מנחם רהט, מעריב) לדברים. מטומטמים המתנחלים, שבמשך כל השנים בהן נקט מנגנון התעמולה בשירות השמאל באותה שיטה שקרית ובגרועות ממנה, הם שתקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אין זו הפעם הראשונה
כך עובדת תעמולת,
השמאל,
29/09/04 08:26
|
שמנגנון התעמולה בשירות האויב שם דברים בפי מרואיינים. בדרך כלל זה עובר להם בשקט. אך הפעם נתקלו, כנראה, באדם שקורץ מחומר אחר ולא מזה שסיסמתו - למה להכניס ראש בריא למטה חולה - במיוחד מטה חולה במחלה ממארת. רק חבל שהוא לא אמר באמת את הדברים, כי הם מדוייקים. גירוש יש''ע הוא שלב בתכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זה דווקא כן מזכיר את המשרפות
ש,
29/09/04 08:03
|
הרעיון האווילי של ההתנתקות מבחיל. כתוצאה ממנו הטרור יגבר בהרבה. מה ההבדל הגדול בין אוטובוס שזוהמה ערבית פיצצה, שבו נשרפו חיים יהודים, לבין משרפה של הנאצים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין טעם להסביר
פרחיה,
29/09/04 13:10
|
האם יש טעם לחזור ולהסביר לאטום כמוך וכמגיבי ימין בורים כמוך את ההבדל הפעוט בין השמדת 6 מיליון יהודי אירופה, שלא נישלו גרמנים מבתיהם והשתלטו על אדמותיהם ורזרבות המים שלהם, תוך עינויים וסבל שקשה לשמוע עליהם, לבין פעולות הטרור הנבזיות והכואבות של הפלשתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שיאה מצוינת להתפרסם!
יוסף פ.,
פתח תקוה,
29/09/04 08:01
|
שיטה מצויינת להתפרסם! להגיד איזשהוא דבר הבל בקשר להתנתקות ולהיות גם בנוסף לכך איש צבא במילואים וכבר אני מתפרסם בכול העיתונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
למשה מפ''ת (12)
יהודי פשוט,
גוש דן,
29/09/04 07:52
|
התבטאויות כמו שלך מעידות על שנאה לשמה. איך אתה מעז לדבר כך אל אנשים כשרים ויראי שמים, המסורים לעמם, ארצם ומולדתם. לפי ההתבטאות שלך נראה כי אתה הוא המוציא עצמך מכלל ישראל. תתבייש לך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
די להתלהמות
דינה,
29/09/04 07:50
|
ולריקוד הדמים על זכר קורבנות השואה.
די למשיחיות מקדשת האדמה שלכם הבזה לחיים.
לא תצליחו להלך עלינו אימים בדברי הבלע שלכם בראש חוצות.
מדינת ישראל חפצת חיים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תפקיד בזוי . איך? איך ? זה יצא
אהרן.ד,
29/09/04 07:45
|
מהקיבוץ הדתי . הטיעון שאם אתה לא תעשה זאת אז מישהוא אחר יותר גרוע יעשה זאת . עדיף כך כי כך רואים עם מייש לך עסק. וכך הדברים ברורים ולא מיטשטשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
דורכלר - בורות לא מפגינים
לירי,
29/09/04 07:19
|
כנראה הסינון בבה''ד' 10 לא משהו אם בור ועם הארץ שלא מכיר את השואה ועושה שימוש בדמגוגיה זולה מצליח להגריל שם דרגות אל''מ. תחזיר את הדרגות כי אם תצעק ''אחריי'' קשה לי להאמין שיהיו חיילים שפוייים שירוצו אחריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זילות השואה נמשכת
ל"ת
asaf,
29/09/04 07:06
|
|
 |
18.
זה חוסר אחריות לא להענות למשאל
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
29/09/04 06:43
|
|
 |
17.
הסכנה מצדיקה משאל עם ! ! ! ! !
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
29/09/04 06:33
|
|
 |
16.
חבל שהוא כ''כ טיפש ורשע
ס.ש. גך\ל,
נגב,
29/09/04 06:24
|
מה הוא התכוון שזה כמו היודנראט? שהם הזמינו אותם לבריכת שחייה? שהם דיברו על בטהובן? רשע תניח לזקני הקיבוץ שיש להם סיוטים מכל דבר תתעורר אנחנו במדינת ישראל העצמאית שהם שותפים בכירים בתקומתה ושיש לה ממשלה נבחרת. המתנחלים יושבים בשטח כבוש. אם זה מעורר בך אסוציאציה) הנח לוותיקים ולחלק המטומטם (מיעוט) בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
דבר אחד בטוח:
מתבונן,
29/09/04 06:22
|
חכם הוא לא, האל''מ הזה. צבא צבא, מה טובי אוהליך... כל אהבל יכול להיות אלוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אל תירא
דן,
תל אביב,
29/09/04 02:22
|
יונתן בשיא אל תיחת ואל תכפף קומתך הפסיכים שטופי המוח והמטורללים האלה מהלכים עלינו אימים כמעט ארבעים שנה ההשוואות הללו מקוממות ומוזילות את החורבן של יהדות אירופה למימדים חנווניים הטרגדיה של העם היהודי מאז ומעולם נראית אצל הנקלים הללו כמו סרט הולוודי סוג ג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מטר כבר אמרה את זה מה חדש?
ל"ת
תחליף,
את הדיסק,
29/09/04 01:55
|
|
 |
12.
על אפם וחמתם המתנחבלים יפונו
משה,
פ'ת,
29/09/04 01:02
|
|
 |
עוד תירש גיהינום...
ל"ת
יום יבוא,
29/09/04 09:48
|
|
 |
אתה תצטרף אלי
ל"ת
ליל,
29/09/04 11:43
|
|
 |
רק סמולן יכול עם שגיאוט קטיב..
מומחה לסמולנים,
מרכז,
29/09/04 08:55
|
דעתך המלומדת וזהותך הסמולנית מאוששות יפה בשגיאות הכתיב האופייניות.
אם יש כאלה שלא יודעים מה ההבדל בין ''סמולן'' ל''שמאלן'' אשמח להסביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביטוי ''מתנחבל'' מגלם הסתה לרצח
k_nemo,
Beer Sheva,
29/09/04 08:24
|
והשימוש התדיר בו על-ידך, אנתרופולוגית, ממצב אותך, כהחוליה החסרה בין וענונו לטלי פחימה. מקומך בכלא או במוסד פסיכיאטרי סגור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם חייבים לפנות,למה נכנסו היום
ל"ת
לבית חאנון?,
29/09/04 08:06
|
|
 |
אתה צודק - חייבים לפנותך
ארז,
29/09/04 06:30
|
הפינוי הוא תהליך מבורך, מנקה ומשפר את ההרגשה הכללית. קודם כל חייבים לפנותך מביתך בפתח-תיקווה כדי שנוכל להגיד ''אין חכם כבעל ניסיון''. לאחר שיפנו אותך ואת ילדיך ויהרסו את ביתך, יהרסו את כל הרחוב. ילדייך מוזמנים לצפות במחזה המרנין. כמובן שאת בית הכנסת יעבירו כמו שהוא לאיזה מקום בנגב (שלא אתה בחרת לגור בו) ויבנו ליידו כמה בתים אחידים כדי להספיק לעמוד בקצב הפינוי המהיר שמכתיבה הממשלה. לעולם לא תוכל לחזור לפ''ת כי שם יישבו את הפלשתינאים. כמו כן אל תשכח שיש סיכוי סביר שילדייך יתגייסו לצבא ויצטרכו לשמור על רמת אביב מפני הצליפות מאזור קרית אריה (אם שכחת שבהתקפלות הנוכחית אפילו אין הסכם דמוי שלום). נשמע מופרך? אז אתה מוזמן לתאר לנו מה בעינייך המשמעות של ההתנתקות הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חמור קופץ בראש...
טורונטו,
טורונטו,
29/09/04 00:57
|
פעם נאמר חמור קופץ בראש. היום צ''ל עיתונאי חמור קופץ בראש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מתי ישפטו
Avi Ecuador,
29/09/04 00:54
|
את פורז משינוי על שאמר שגם ליהודים מותר להיות אנטישמים? ומה עם שפרינצקי שעשה מערבים לפורז וניסה להלביש עליו עלילה. ומה עם ראש מפלגת שינוי שהתנפל על שפרינצקי כאריה טורף. עכשיו ימצאו טרף חדש, למה לא? מפלגה שחרוט על דגלה מלחמת דת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ביום בו תהיה תקשורת הוגנת
א,
29/09/04 00:31
|
|
 |
אתה צודק ב- 200%
ל"ת
אלי,
השרון,
29/09/04 07:47
|
|
 |
8.
העיקר שלא פספסתם הזדמנות
שלומי,
29/09/04 00:25
|
|
 |
7.
hmmm
Yoni,
mercaz,
29/09/04 00:24
|
i wonder what else Maariv is doing to show the right in a bad light
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בושה
יוסי,
29/09/04 00:20
|
ואלו הדברים שאתה צריך להתבייש: 1. בתור קצין אין לך מושג ולא הקלוש ביותר על השואה. זה שהמשפחה שלך עברה מאוד מצער אבל לא נותן לך ידע אוטומטית. 2. אתה לוקח את השואה והופך אותה לכלי ציני בשהיל הכיבוש. 3. בהתבטאות זאת אתה רק מקצין את המחלוקת וגורר אותה לפסים אלימים.
בסופו של דבר אתה תגרום להתנתקות לא מעזה אלא מכל ישראל ואנשים קיצונים שכמוך יוליאו את עם ישראל לגלות רק בגלל הרצון לגור בלב עזה. כדאי שתתחיל לצום עוד פעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליוסי מס' 6
שי,
ת''א,
29/09/04 09:14
|
ואתה מבין מה קרה בשואה , תגיד מה גילך ונדע אם אתה מבין. ומה אתה לוקח על מנת להתנגד ? הכל אתה טוען שהכל כיבוש אם זה נכון תעזוב את הארץ וחזור לארץ מוצאך אולי שם תמצא מזור . בדמוקרטיה צריך לקבל ביקורת גם היא לא נעימה , לא צריך לסתום פיות תן לציבור לשפוט. אין אני מתכוון להביע דיעה לכאן או לכאן אבל מתקומם נגד סתימת פיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הוא לא אמר-אבל כן אמר
ל"ת
gg,
29/09/04 00:10
|
|
 |
4.
יודנראט - מה זה בעצם?
יהודה עציון,
עפרה,
29/09/04 00:05
|
ובכן, אנשי היודנראט היו מציאותיים. הם ראו נכוחה מי שולט, מי קובע גורלות, והסיקו שכדאי לשרת אותו, כדי להרוויח משהו, כדי להמעיט את הפורענות, וכו'. גם בשיא הוא כזה, וגם כל הפקידים מלחכי הפינכה אשר ''לוקחים צד'' ומשרתים את הממשלה נגד אזרחי המדינה, אשר ההנהגה הנוכחית בגדה בהם. לזכותו של בשיא יש רק לומר: הוא מאמין באמת בתוכנית ההתנתקות, הוא לא סתם אופורטוניסט; אלא שעל זכות כזאת יש לומר: עוד זכות כזאת - ואבדנו. ועכשיו העיקר: יודנראט יידלאך קמים לשרת את הממשלה הזאת, רק משום שהיא עצמה מהווה ממשלת יודנראט, לשירותו של הפריץ הגדול. מסתבר אפוא שכל אחד הוא יודנראט בתורו. ועכשיו לדורלכר: תחזיק חזק, חבר! המציאות, נדמה כעת, היא לצידם של בשיא ושרון, אבל כיוון הרוח עוד ייתחלף, מוקדם או מאוחר. מה שלא מתחלף הוא האמת. והאמת לצידנו, דורלכר, כל הזמן. אל תירתע להיות מיעוט. שוב: זהו העיקרון גם בכלל ישראל: לא מרובכם מכל העמים בחר בכם ה', כי אתם המעט מכל העמים, הוא בחר בנו - מאהבה, ומשומרו את השבועה אשר נשבע לאבותינו. חג שמח - ועוד נחוג אותו בחצרות בית ה'! *
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עציון - מפוצץ הר הבית ?
zohar,
29/09/04 11:48
|
|
 |
הכל בדבר אדושם !
siva,
29/09/04 10:47
|
כמו השואה שהתרחשה כציווי אלוהי ( לפי אמונתכם ) כך גם הפינוי . שרון הוא שליח השם לדבר מצווה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נסחפת קצת, זיבה?
ספי אבוקסיס,
קרית גת,
29/09/04 15:12
|
אם שרון הוא שליח השם אז גם מי שיחסל את השחץ המנוול שלו יהיה שליח השם? וגאולת ישראל הקרובה, שתהיה שואה איומה לסמול, האם היא לא ציווי אלוהי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויהודה עציון מה זה בעצם?
אופיר נגלברג,
מוצקין,
29/09/04 09:01
|
מורד קנאי ומסוכן. אדם פורע חוק, שקם וחבר למחתרת של קנאים קיצוניים שניסו לרצוח ולקבוע עובדות בשטח באמצעות זריעת חורבן והרס. עציון עצמו היה שותף לאחת המזימות הכי נוראיות שרק ניתן להעלות על הדעת - פיצוץ מסגדי כיפת הסלע ועומר. תארו לכם מה היה גורלה של מדינת ישראל ומה היה גורלו של כל יהודי ויהודי באשר הוא בעולם עם מזימת הפסיכי הזה היתה עולה יפה. אז מי אתה שתבוא להטיף מוסר ולהשוות את בשיא לאותם אומללים שהנאצים הלכו עליהם אימים טרור ומוות וכפו עליהם לנהל מוצעות יהודים בשואה? אתה האוייב האמיתי של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם לא אתה תקבע את גורלו
יוסי,
29/09/04 08:53
|
לא אתה ולא דומיך, המשתלטים על גבעות לא להם, כורתים מטעי זיתים, מתיישבים במרכזי ערים זרות, ומהלכים עלינו אימים תוך גלגול עיניים צדקניות לשמיים!
נ מ א ס ת ם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עציון חדל
שלמה,
29/09/04 02:02
|
לעסוק בהשוואות ובוא נדבר דמוקרטיה ודיקטטורה על למי הזכות להחליט לממשלה נבחרת או למיעוט מאמין ככל שיהיה ואיך מנהיגים עם שיעבוד יחד ולא יתגברו עלינו תהומות שנאת האחים הנשפכת פה למכביר בדיונים האלה ועזוב את המושגים הזרים מימים של אימה כי למרות כל הלהט שלך שרון שאינני מתומכיו אינו פחות יהודי/ישראלי נאמן ממך הוא פשוט הבין שכדי שעם יוכל לצמוח הוא צריך לפעול בקונצנסוס ולהתלכד סביב המוסכם ולהפסיק לריב ולבזבז עשרות שנים את משאביו על מה שבמחלוקת עמוקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משרון יצא קונזנזוס?
יהודי מפוכח,
תל אביב,
29/09/04 14:22
|
שרון מחפש קונצנזוס?
תבדוק מה אומרים הפסיכיאטרים על תופעה איומה זו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Is God Supporting You
Dodo10,
29/09/04 01:55
|
Maybe he is supporting Basie. Did God talk with you. How childish is your arguments.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ההשווה שלך עדיין מבחילה
ל"ת
כ,
28/09/04 23:58
|
|
 |
2.
לפיד כבר בער מזעם
לא נורא,
28/09/04 23:56
|
והסית והשמיץ. ההסבר של אל''מ ברור והגיוני. זו אינה הסתה אלא ביקורת חריפה. הוא נשמע לי הרבה יותר הגיוני מנדיה מטר - למרות שגם אותה לא צריך להאשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סמולנים, אנחנו מחכים...
ל"ת
שוקי,
28/09/04 23:52
|
|
 |
אתה רק יכול לחכות למשיח
siva,
29/09/04 11:53
|
|
 |
גם אנחנו - והפינוי יגיע !
שמאלן,
29/09/04 10:42
|
|
 |
הפינוי יהיה בסופו של דבר...
מומחה לסמולנים,
מרכז,
29/09/04 14:24
|
|
 |
גם אנחנו מחכים לפינוי שלכם :-)
ל"ת
השמלאני הגאה!,
29/09/04 09:46
|
|
 |
מכסימום אתה ''גאה'' וסמולני!
ל"ת
יהודי גאה,
ירושלים,
29/09/04 14:25
|
|