 |
168.
ומה יקרה אחרי העקירה?
!,
01/10/04 12:30
|
הקסאמים ינחתו לא רק על שדרות אלא גם על אשקלון!!!
שרון האם אתה מוכן להיות אחראי על רצח ילדי אשקלון???
בטל את תוכנית הטרנספר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
לבטל את ההתנתקות
ל"ת
נורמלי,
30/09/04 18:21
|
|
 |
166.
ניתן למנוע !!!!
albxox,
30/09/04 17:43
|
ניתן למנוע בקלות את ירי הקסמים !!!!!!!!!!!!!!
מערכת נשק מסוג דומה מיירטת טילים נגד ספינות, כל העניין שהיא מאוד יקרה!!!!!!!
עלות המערכת עשרות מיליוני דולרים ומדינה מעדיפה לא לגלות את זה ולספוג ילדים הרוגים !!!!!
כל מי שמעוניין בפרטים שיפנה עלי למייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
where is meir hartzion????????
ל"ת
herzel,
los angeles,
30/09/04 17:19
|
|
 |
What are you doing in L.A. ?
Proud Israeli,
01/10/04 00:44
|
|
 |
164.
רוצים לדעת מה יגיד ''השמן הקשיש
רגיעון,
זכרון,
30/09/04 15:09
|
איך אנחנו יודעים שדבר לא ישתנה?תקראו את התגובה של האיש השמן אחרי כל ארוע כזה ותבינו שהכל ריטואל ממש קבוע כמו בימי רבין וברק (נאום קורבנות השלום אחרי פיגועים) ואני יושב ואומר במקום לבזבז מילים שגם ככה אין להן שום תוכן או משמעות אפשר שהתגובה תובא כלשונה וכמשמעותה ותהיה היא כדלקמן: בלה בלה בלה ...פה אפשר לגוון לוסיף פעמיים בלהבלה מחובר שזה ישמע ממש רצינו האיומים האלו של ראש הממשלה ולסיים במילה ממש דוקרנית ומטילת מורא---ב --- ל ההההה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
לתת פיצוי פנוי גם לתושבי שדרות
דרור,
רמת גן,
30/09/04 14:11
|
|
 |
162.
גם בכפר שמריהו לא יודעיםיהכן
ינון,
שדרות,
30/09/04 11:24
|
רחוב יפת בת''א יפו עם של ניהנתנים דבילים של אכול ושתה יידעו ויבינו רק משתפילות המוניות יתקיימו בסידנא עלי ואז ייפול האסימון לאלה הדבילים הסובאים כפרות ברפת אוכלים נוסעים שותים ומחרבנים בלבד כבהמות רק שהן הולכים על שתיים ולבושים לבושי חמודות אבל הטיפשות ניגרת כמיים פרות המרכז והשמאל שלא ידעו מוסר אבותם ותורת אימם מבית מדרשו של יגאל מגינוסר טפי טפי עליכם ועל ממונכם והשכלתכם אבל רצח שלושה ילדים קטנים שכל אשמם בהיותם תושבי שדרות לא הגיע לאוזנם בושו לכם והיכלמו הסובאים ''שלום'' רודפים אתם מלחמה תשיגכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
UNBELIEVABLE,YET TRUE
Alfassy,
Ofaqim,
30/09/04 10:58
|
Israeli army was once described as one of the seven wonders of the modern world.And now I hold my head and meditate how untrue this can be..................Israeli children are dieing and in response our MIGHTY army goes to bombard some falafel hut in Gaza strip and our govt and generals beat their naked chest with a brick
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
נ-מ-א-ס
אור לגויים,
(אין) פ''ת,
30/09/04 10:35
|
זו המדינה היחידה בעולם שמפירים את ריבונותה ולא נוקפת אצבע. נמאס משרון וממשלתו החדלונית. פנו את כסאותיכם!!! תנו למבינים לבצע העבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
אם לא יגיבו עכשיו בהפגזה על עז
משה מ,,,,
30/09/04 10:22
|
עזה יהרגו עוד רבים ותתחיל עזיבה ורק אז יפגיזו חזרה אז למה לא עכשיו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
גודל האבסורד
דני,
30/09/04 10:06
|
המקום היחידי בעולם שבו יהודים נרצחים בגלל שהם יהודים הוא בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
בתל אביב לא יודעים היכן שדרות.
ל"ת
אבי,
30/09/04 09:47
|
|
 |
156.
יהי זיכרם ברוך.
ל"ת
יניב,
30/09/04 09:41
|
|
 |
155.
מתבייש בשמי
אריק,
לוחם ותיק 54,
30/09/04 09:18
|
שהוא כשמך שרון.הייתי תומך נלהב שלך שרון וכיום מאחל לך רק רע. טובחים בנו ללא גבול. איפו הביצים שלך, שרון הרוס את הרצועה בטילים מטוסים ומכל הבא ליד,די לטבח בעם. נפל יחידת ה 101 אתה. בוש והכלם שודד ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
למשפחה תנוחמו משמים
ל"ת
יהודי ישראלי,
בת ים,
30/09/04 09:17
|
|
 |
153.
ממשלה אימפוטנטית!
יהודי אמיתי,
30/09/04 08:24
|
ציטוט מתוך DEBKA: למרות כל הידיעות שזרמו בערב ובלילה לאחר הפיגוע הרצחני בשדרות שאמרו. ''הרמטכ''ל כינס התייעצות.'' ''ראש הממשלה ערך התייעצות בטלפון,'' כמובן שגם ''שר הביטחון ערך התייעצות מקבילה.'' ''ארגוני הטרור ישלמו את המחיר.'' ''צה''ל עומד להזרים כוחות גדולים מאוד לרצועה ולהעמיק את הפעולה שלו'', לא התרחש בלילה שום דבר מלבד ההודעה הלקונית כי ''הרצועה בותרה על ידי צה''ל לשלושה,'' בפעם המי יודע כמה. הדבר היחיד שכן התרחש היה התקפת חוליית מחבלים על כוחות צה''ל בבית חנון. המחבלים פתחו באש וזרקו רימונים על כוחותינו. לאחר קרב אש ממושך המחבלים חוסלו. גם התוצאה של קרב זה הייתה קשה, מבחינתה של ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
חיינו כקליפת שום בעיני שרון
זאב,
30/09/04 08:12
|
חיי האזרחים שווים כקליפת שום בעיני הדיקטטור שרון שבתוכנית הכניעה שלו הפיח רוח במפרשי הטרור. חייבים להדיח אותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקליפת שום יש בעניו יותר ערך
ל"ת
אתה טועה,
30/09/04 21:37
|
|
 |
151.
Pathetic leadership
Yehuda,
Kvar Saba,
30/09/04 07:37
|
For all those still calling this war – Hamatzav – wake up and smell the truth. This is our seventh war that we have been loosing on both the home front and in the world media since September 2004. Our leadership and past leadership is pathetic. Just look at how many politicians were under police investigation for criminal activity – Gonen Segev, Ariel Sharon, Ehud Barak, Ezer Wieztman, Amram Mitzna, Tzachi Hanegbi, Yosef Paritzky. The list goes on and on as we all know too well. Citizens of Israel are so busy just trying to stay afloat economically that there is no time for grass roots activity and protesting against corrupt government. At best, all we can do about it is write responses to stories about tragedies like this.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
Always the poor
Ami G,
Birmingham,
30/09/04 07:09
|
It's amazing how when the poor communities such as Kiryat Shmone, Afula and Sderot are the targets of terrorism the response is low level. Ever wonder why there is virtually no terrorism is rich areas such as Kochav Yair, Reut-Macabim, Caseria, Ramat Aviv ? It's not that the terrorists can't strike in these places - we all know that they can. But the response to attacks in these rich, predominantly Ashkenazi areas would be massive and therefore counter productive. The attacks on Sderot and other areas in the western Negev should be a clear preview of what is coming to Ashekelon and perhaps Beer Sheva after the withdrawal. It's easy to understand why one out of every five Israelis has decided to leave Israel and live abroad.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You Are Wrong
ע.ע,
30/09/04 21:21
|
The terrorist attacks wherever they can. They dont care about your wealth. For them, being a Jew is a reason good enough to want to kill you. I agree that the proposed withdrawal is a certain invatation to severer attacks.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stop Fucking Our Brains!!!
Moshe,
Haifa,
30/09/04 09:52
|
You just a racist Jew who live abroad and try to advise us some of his stupid theories. If you think that you can solve the problem better, so come to Israel & try to influence the policy here and not abroad.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are so right
Natalie,
Arizona,USA,
30/09/04 09:27
|
You are so right ,especially when this goverment doesnt do a darm thing to stop the terror,Ilive a quiet life and came here for the safe future of my children,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
להתנתק משדרות לברוח לברוח
לברוח לברוח,
30/09/04 06:53
|
לברוח משדרות, לברוח מאשקלון, אשדוד ובסוף מתל אביב... עם של ברחנים לא יצליח לשמור על מדינתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לשאול את עצמך מה קרה
ל 149,
30/09/04 21:39
|
פה? למה כל החלום הציוני מתמוטת? איך זה שנוצרה פה חברה ''אנטישמית''? איך זה שהבורות חוגגת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
בשר תותחים
ישראלית,
30/09/04 06:49
|
זאת תמונה מישראל? נראה כמו אפריקה אתם קולטים האתיופים הם בשר התותחים שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
The Children of Israel
Larry,
30/09/04 05:29
|
I weep for the children of Israel whose government disregards them and throws their small bodies like tokens to the cruelest enemy, and counts their lives like lines on a scorecard, and the scorecard is shown to The Great White Master in Washington, to determine if a four year old should live or die, according to some calculation of trade or diplomacy or some bizarre formulation about Israel and her isolation, and votes in the UN, and the United States' good will, or no will. I weep for the children who are the victims of people who have lost the clean sight of those who once knew - did they ever know? - what Shivat tsion symbolized. What sovereignty might mean, what pride could do to inspire the whole House of Israel and even those beyond it. I stare at the sight of the broken-down old man who have sold their souls and the bodies of these children for:?? A pat on the shoulder/ a wisp of a thought, ''Now they will understand,'' a move back to the channel of 'peace talks' and deals that bring casinos, and profits, and prizes so hollow and cold that the north winds can not compete with such emptiness.
I pray for these children, We who are to protect you have failed, and now it seems, will fail again, and again.
The land will throw us off and laugh at our reborn Exile if this continues.
Our leaders are lost, and cry out through their confusion, but I don't think we really hear them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
כיבוש פלסטיני הורג את כולנו!!!
אולג,
מעלה אדומים,
30/09/04 05:01
|
|
 |
145.
הגאולה תגיע רק כאשר הקסאמים...
יוסי,
גושדן,
30/09/04 04:57
|
יגיעו לצפון תל-אביב, כפר-שמריהו והרצליה פיתוח. עד אז תושבי שדרות ועם ישראל ימשיכו לסבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
לממשלתנו אין ''ביצים''
ל"ת
שושו,
30/09/04 04:51
|
|
 |
143.
מה ההבדל בין עירה בפולין
רמי,
30/09/04 04:35
|
|
 |
יש הבדל!בעיירה לא היה ליהודים
ל"ת
נשק,
01/10/04 17:15
|
|
 |
142.
אריק - תן להם בראש
ל"ת
די נימאס,
אריק ישן,
30/09/04 04:25
|
|
 |
141.
צה''ל השיב אש למקורות הירי
ל"ת
זה מה שחסר,
מימי העבר,
30/09/04 04:24
|
|
 |
140.
SHARON - YOU ARE TO BLAME
Jewish guy,
30/09/04 04:20
|
Sharon has failed us and is a traitor to the Jewish people !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
ASHKELON IS NEXT !!!!!
Arik Sharon,
30/09/04 04:19
|
Sharon will bring victory to Hamas and ASHKELON IS NEXT !!!!
then TEL AVIV !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
אשקלון-אשדוד-ליבדוק מקלטים
מיכאל,
תל אביב,
30/09/04 04:12
|
בקצב הזה צריך לישר את הרצועה להסביר להם רק שפה אחת. האמרקאים הורגים מידי יום עשרות בפלוג'ה והכל בעזרת F-16 . לגייס מילואים ליכבוש את הרצועה, ולחזור לנקודת התחלה, כמה ילדים קטנים ימשיכו לההרג, להקים ועדת חקירה ולצרף את כל חותמי הסכם אוסלו למקומו של השר לשעבר שגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
בסגנון פאלוג'ה -לפרק אותם
ל"ת
ג'ון קיבסי,
ירושלים,
30/09/04 04:00
|
|
 |
136.
בושה לצה''ל-לנקות את הרצועה
ל"ת
רועי לב,
תל אביב,
30/09/04 03:59
|
|
 |
135.
איפה שלד''ג הם לא איבדו ילדים
ל"ת
מיכל,
שדרות,
30/09/04 03:58
|
|
 |
ל 138
שמחה,
30/09/04 09:58
|
הילדים של שלדג נמצאים ''במקרה בארה''ב לחופשת חג והם יחזרו,כש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
קציני של''דג-מגיע לכם סקילה
ל"ת
דני בן שטרית,
שדרות,
30/09/04 03:57
|
|
 |
133.
I GOT A SOLUTION
DAGA,
JERUSALEM,
30/09/04 02:45
|
TAKE 8 KILLOMOTER FROM SHDEROT TOWARDS GAZA, CLEAN IT UP FROM ANY PALESTINIANS, AND GIVE IT TO SHDEROT AS A BUFFER ZONE.
PALESTINIANS WILL KNOW, THEY WILL LOSE LAND FOR EVER AND GAZA WILL BECOME A SARDIN BOX.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Great Idea
Amiram,
Petach Tikva,
30/09/04 07:12
|
In a normal country, this is what would have been done years ago, but here in Chelem, unfortunately instead of creating a DMZ, the terrorists will be awarded with a withdraral of all IDF troops and the evacuation of all Jews from Gaza
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הרבה מהאפור בראשך הא?
yoka,
atlanta,
30/09/04 05:03
|
אולי הכל התחיל כי זה כבר 50 שנה קופסת סרדינים ?!! כאילו דא!! אתה ממש טמבל מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על עצמך
ל"ת
אלי,
30/09/04 09:24
|
|
 |
132.
SHDEROT-BEST DEFENSE IS OFENSE
daga,
jerusalem,
30/09/04 02:40
|
FOR EVERY KASSAM HIT SHDEROT, THE PEOPLE OF SHDEROT NEED TO SHOT 10 ROCKETS INTO GAZA.
AFTER THEY WILL BUILT THEIR OWN KASSAMS.
THAT IS THE ONLY WAY THE PALESTINIANS UNDERSTAND. ISRAEL CAN NOT PROTECT YOU, ONLY YOU CAN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה רעיונות ממש החוכמה נשפכת
yoka,
atlanta,
30/09/04 05:07
|
אחד האנשים היותר טמבלים שכותבים כאן אני מקווה שזה בצחוק אם לא יש אנשי מקצוע שיכולים קצת להקל עלייך לא נראה לי שתפתר הבעיה [כי זה עמוק] אבל בהחלט להקל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U make me sick
Natalie,
USA,
30/09/04 09:33
|
|
 |
טמבלים
אלי,
30/09/04 09:27
|
|
 |
131.
SHARON HAVE FAILED TIME FOR EL
INPM,
30/09/04 02:29
|
SHARON HAD HIS CHANCE TO SHOW US HIS PLANS AND LEADERSHIP WE NOW KNOW THAT HE IS A DICTATOR WITH NO VISION AND NO PLAN FOR ISRAEL IT IS TIME FOR ELECTIONS AND THIS TIME GIVE CHANCE TO UZI LANDAU WE ALL KNOW WHAT NETANYAO BARAK PERES AND THE OTHER TRADITIONAL LEADERS WILL DO
IT IS TIME FOR A BIG CHANGE IN ISABEL BUT IT MUST START FROM THE TOP
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
תגובה ל..104
יהודי גאה!!!!!,
30/09/04 02:17
|
רצח ילדים חפים מפשע זו תגובה הולמת? חתיכת זבל שכמוך. אתה בטח גם בוכה כל היום שאתה מקופח ואין לך שוויון זכויות במדינה.אז דע לך שאנשים מסוגך שחותרים תחת מדינתם, במדינה אחרת (למשל ארה''ב) היו מסיימים את חייהם במקרה הטוב בכלא בקובה. תציין לפחות דבר אחד טוב שתרמת למדינה. אתה ערבי גאה? אז אני מקווה שיקום מנהיג יהודי ''עם בצים'' ובהסכם עתידי עם פלשתינאים (אם יהיה כזה) יבצע חילופי שטחים ואתה תהפוך לפלשתינאי גאה ותפתור אותנו ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
for some reason, it is not a
ל"ת
surprise,
30/09/04 02:10
|
|
 |
128.
תודה אריק, עכשיו אני מבין למה
התכוונת במונח,
ויתורים כואב,
30/09/04 01:54
|
כשאמרת ויתורים כואבים לא חשבתי שאני אצטך לוותר על החיים שלי בעצמי.
חשבי שההידון הפוליטי של הציונותל אומר שדווקא המתקיפים המוסלמים יוותרו על חייהם .
כנראה שאתה לא מסכים עמי.
הויתור הוא על חיי וחיי חברי .
אני לא מסכים לזה .
אני אפגוש את שמך בקלפי.
ואדלג ימינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
==לערבי הגאה 104==
קוורטי,
30/09/04 01:47
|
גאווה זה יפה, במיוחד לבן האומה הערבית האצילית...(חכם? בספק). כיבוש שמיבוש. אנחנו כבר הבנו שצריכים לעוף מעזה (אחר כך ממקומות נוספים). אמה מה ? ''גיבורי השיחרור מעול הכיבוש'' לא יתנו חלילה צ'אנס לנורמאליזציה ולכניסה לתהליך של השלמה. הם ''מגיבים על הכיבוש''. לגיטימי ? אולי. חכם ? ממש לא. כי אנחנו זכאים להגיב על התגובה. (לגיטימי?). התגובה שלנו הרבה הרבה יותר אפקטיבית וכואבת. אז להיות גאה לא תמיד לענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
אשר דרום 9
Avi Ecuador,
30/09/04 01:14
|
שמע איינשטין גם ממך לא ראינו איזה פסיק לאפיקומן. יכלת להגיב לגופו של עניין, בנכתב היה עניין ולא כמו דברי הבלע שכתבת לנו והסברת לנו על העליונות הגיזעית שלך. בסך הכל יצאנו ממצריים ומהתנורים של אושוויץ ולכל אחד יש את המומים שבו; אחד צולע, אחד חרש, אחד עיוור אחד אנפבית או אחד איינשטין כמוך, אז אל תבוא ותתהדר לפננו בנוצותיך, אנו בדיוק יודעים מי אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה אושוויץ אתה מדבר
יוסי,
30/09/04 09:36
|
|
 |
נו באמת
Avi Ecuador,
30/09/04 13:38
|
אז למה ''חכם'' כמוך קורא את כל התגובות שלי ואני כל כך מרגיז אותו והוא כל כך מתאמץ. תוריד עליך את המיים בבבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
BOMB A WHOLE VILLAGE FOR EVERY
me,
us,
30/09/04 01:12
|
|
 |
124.
דולקים נרות...
מריאן קפלון,
קריית חיים,
30/09/04 00:36
|
דולקים נרות לעת הערב, אך הם אינם נרות שבת. הם רק נרות שעל הקבר דמעות אוספים לכלי הקט.
דמעה חמה על זה הלכי וגם אחת משאווה, מתערבבות שתיהן לבכי, כמו בנר, - הלהבה.
איתם בוכים גם השמים ומתייפחת אדמה. צורבות עשרות זוגות עיניים, מהכאב בנשמה.
הטל בוכה עם בוא הבוקר, מטר עם כל ענן סגריר. בוכים הם האבנים בכותל וגם אותי כאב מסעיר.
כמה עוד דם נשפוך כמים? כמה דמעות נזיל כדם? פתרון איננו בשמיים... הוא כאן טמון, בבן-אדם!
מריאן קפלון קריית חים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Very nice.
Natalie,
USA,
30/09/04 09:37
|
|
 |
123.
להגביה את גדר ההפרדה מייד!
דסטמונס,
ת''א,
30/09/04 00:30
|
צריך להגביה אותה כך שהטילים לא יוכלו לעבור מעליה. את הכסף לגדר בגובה 2 ק''מ ניקח מחוות השיקמים ומד''ר ביילין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שדרותים, תבנו לכם גגות עמידים
טומי לפיד,
01/10/04 17:22
|
יותר. תשתמשו בסרטי הדבקה, מסיכות, פלסטיקים וכוס מיים ממלחמת המפרץ. אבוא לבדוק איך אתם מתקדמים אחרי שאתפנה מהצעת החוק למחנות ריכוז למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
GEIRUSH TOTALY IS THE SOLUTION
ל"ת
ISAAC,
30/09/04 00:27
|
|
 |
121.
rest in peace
michelle,
raanana,
30/09/04 00:20
|
to all the israely ppl!!!! now u can see what is really important in life. may god have mercy on our souls. to the family of the kids...i cant say how sorry i am
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
הפתרון - לפטר את שרון!
ל"ת
אנטישרון,
30/09/04 00:20
|
|
 |
תזהר שלא יאשימו אותך בהסתה
ערן,
גלייל,
01/10/04 00:11
|
תזהר . כיום אסור לך להשמיע או לכתוב נגד ראש ממשלתך או כל אחד אחר ממלקקי אחוריו.כל מילה ימינה כיום נחשבת להסתה ומזוז כבר יכול להיות בעקבותייך. נא להיזהר מממשלת השמאל ''הדמוקרטית '' הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
מי שיורים לילדים בגב
אלי,
30/09/04 00:19
|
באוסטיה ומי שרוצחים תינוקות בישראל - הם עם שסופו יגיע.
כמו שהנאצים הושמדו והקומוניזם נכחד, כך האסלם יעלם מהעולם.
וכדאי לכל הערבים הצוהלים כעת לחשוב פעמיים.
רוסיה תתעור עוד מעט, בוש יהיה חופשי אחרי שיבחר ואז סופם של כל בעלי הזקן, נציגי הרוצח מוחמד להעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thats truth
Natalie,
USA,
30/09/04 09:39
|
Thats exactly what I hac=ve said a while ago,The Islam will be gone from this world and its gonna be very soon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
bomb the bastards!
kleinstein,
us,
30/09/04 00:16
|
Bomb the bastarde, for three days in a row let see what are they going to do next
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
אמנם נער בן 18 אבל מבין הרבה.
eliran,
פ''ת,
29/09/04 23:45
|
נער בן 18 לפני גיוס, כן נער גאה שהולך לשרת בתור חייל אחד הקרביים שיש, אחד שמוכן להקריב את חיו בשביל שאנשים כמו יוסי שריד ויוסי ביילין יוכלו לחיות במדינה, שאגב לפי נקודת מבטי שנאה בוערת בדמם כלפיה... יש שיר של רחל שאם אני לא טועה ''גופי במערב וליבי במזרח'' אז נכון גופי כעת בפ''ת אבל ליבי עם תושבי שדרות מבכה את אובדנם, לא פחדתי לא אפחד, ואני אף פעם לא יפחד לטייל בארץ, שמגיע לנו זכות ולא בחסד. אתם הפלשתינאים שכל כך מבקשים להשמיד את הישות הציונית נמצאים בו בחסד של השמאל ההישראלי. תמשיכו לנצל את זה כל עוד אתם יכולים כי לאנשים פה נמאס מזה.... אגב הנה קטע קטן שיסביר לכם את החינוך הלוקי שהילדים מקבלים ברצועה ובשטחים. המראיין שואל ילדה בת 11 אם יש שלום מלא עם כל הזכויות לפלשתינאים את עדין תעדיפי את השאידה? וכמה מתפיע היא לא רוצה שלום כל מה שהם רוצים זה להשמיד אותנו להמשיך את עבודתם של הרשעים מרושעים ימח שמם. אבל כמו שאשה משדרות אמרה. אנחנו עם חזק. עם ישראל שרד, שורד,וימשיך לשרוד!!!!!!!! חג שמח עד כמה שאפשר לכולם. וכן לשאלה של כולם פה, עוד לא ביקרתי בשדרות אבל אני אבקר בפעם הבאה שחבר שלי ינסע למשפחה שלו כי אין מה לעשות זאת המדינה שלנו לטוב ולרע....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחל??
עודד,
30/09/04 07:56
|
''ליבי במזרח, ואני בקצה מערב'' של יהודה הלוי . אולי כדאי שקצת תלמד משהו לפני שאתה מפגין בורות כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני חשבתי פעם כמוך
ענר,
תל אביב,
30/09/04 05:27
|
נראה אם תדבר כך גם שתתבגר, תשרת קצת בצבא בכלל ובשטחים בפרט ותפסיק לאכול את כל השטויות שמאכילים אותך כדי להרעיל אותך על הצבא והמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גידול פרא
רותם,
ירושלים,
30/09/04 13:49
|
ענר הוא עוד גידול פרא של השמאל הישראלי, היודע הכל... כך הוא יודע למשל שעם ישראל תמיד אשם והפלשתינים המסכנים לעולם יהיו הצודקים... קצת צניעות וענווה לא יזיקו לגידולי הפרא של השמאל הישראלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לידיעתכם
דניאלה,
29/09/04 23:31
|
אילו אהוד ברק היה ראש הממשלה (או רבין) ערפאת היה מזמן מת וכל העולם היה מוחא לנו כפיים. ברק כבר התחיל לגרום לנסיגה במעמדו של ערפאת. שרון לא יהרוג את ערפאת , יש לו בעיה עם בתי הדין לפשעי מלחמה ואולי גם נוח לו המצב הזה. המצב היום הוא שאין פתרון ומה שהיה הוא שיהיה כל זמן ששרון והליכוד בשלטון.להזכירכם שהאימון בצאלים כשברק היה רמטכ''ל , המטרה היתה חיסולו של סאדם חוסיין בעקבות ירי הסקאדים. תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסיד שוטה
רותם,
ירושלים,
30/09/04 13:43
|
ואני לתומי סברתי שלא נותרו לו למגלומן אהוד ברח, עוד חסידים שוטים...לידיעתך, חסיד שוטה, מי שהביא למה שמתרחש כאן בארבעת השנים האחרונות,(כמובן מבלי לנקות מאשמה את הפלשתינים!), הוא לא אחר מאותו מגלומן - אהוד ברח, שערך מכירת חיסול של המדינה לעראפת, בלי סמכות ובלי רשות, וגירה את תאבונם של הפלשתינים לקבל עוד באמצעות טירור, שהרי באמצעות ברק שקרס ונפל שדוד בפני עראפת, קיבלו כמעט הכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
תתעוררו.. הפתרון הוא יציאה
אמל,
29/09/04 23:24
|
|
 |
לצאת לאן לים
ל"ת
דני לוי,
רחובות,
30/09/04 04:02
|
|
 |
114.
לא נשכח ולא נסלח!
רותם,
ירושלים,
29/09/04 23:17
|
גם ברגעים קשים אלו, לא נשכח ולא נסלח ל''חכמי אוסלו'', שהביאונו עד הלום, ולמרבית הצער עוד היד נטוייה... אם משום טפשות וטעות, הביאונו עד הנה - ניחא. אבל אין לשכוח את השחץ ואת היוהרה של ''פושעי אוסלו'' שהתייחסו בלעג ובבוז לכל המתריעים מבית ומחוץ בעת הכנסת הסוס הטרוייני לארצנו - עראפת עם כנופיות הטירור שלו. ועוד הם מתיימרים להשיא לנו עצות, מנוולים אלו?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסלו הייתה בסדר
יתוש בראש,
תל אביב,
30/09/04 10:58
|
הבעיה שברק לא באמת התכוון ליישם אותה ולכן פרצה האינטיפאדה. כל השאר בוקי סריקי ורצון למצוא שעיר לעזאזל שזה המוצא של הדמגוגים והטפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסלו הייתה בסדר לערבים!
!,
01/10/04 12:37
|
היא עזרה ועוזרת להם להגשים את חלומם לחיסול העם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מאמין לך!!!
רותם,
ירושלים,
30/09/04 21:47
|
אינני מאמין , שאתה מאמין במה שאתה אומר - שאוסלו היתה בסדר, ואהוד ברח אשם משום שלא נתן עוד לפלשתינים. אני מניח, שאתה יודע שפיגועי ההתאבדות באוטובוסים התחילו עוד לפני ברק ולפני נתניהו, עוד בימי ''אוסלו העליזים ''של רבין ופרס, ו''קרבנות השלום''... אני מניח, שאינך כל כך טיפש להאמין שעראפת וכנופיותיו התכוונו אי פעם להגיע לשלום אמת עם ישראל, כאשר המנוול וחבר מרעיו אומרים בגלוי שהסכם אוסלו מבחינתם היה סוס טרויינאי בדרך לחיסול מדינת ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסלו היה בסדר?
חן,
מרכז,
30/09/04 19:10
|
למה אוטובוסים לא התפוצצו פה לפני אהוד ברק? אני תוהה אם זו תמימות או טיפשות לחשוב שלעראפת היו אי אילו מחשבות שקשורות בשלום. אני לא שייך לאילו החושבים שאלו שהאמינו בהסכם אוסלו היו בעלי כוונות זדון, אבל אחרי כל זה לחשוב שלעראפת היו כוונות שלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-פושעי אוסלו למשפט
מוחמד,
מהגליל,
30/09/04 04:03
|
|
 |
113.
שרון, אולמרט ושאר מרעין
ע.ע.,
29/09/04 23:12
|
כל נסיגה מחמירה המצב. תודו בכשלון תפיסתכם המדינית-בטחונית ותחזרו בכם או תתפטרו.
נתניהו, שלום, לבנת וקרובים לדעותיכם: ארץ ישראל חשובה יותר מעתידכם במפלגה. לכו בעקבות מצפונכם והצביעו נגד ההתנתקות. ימיו של שרון ממילא סְפורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
הסכנה בפינוי גוש קטיף
ע.ע.,
29/09/04 23:05
|
ההתנתקות תאפשר יד חופשית לערבים לפיתוח טילים שיגיעו עד נמל אשדוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפחדה דמגוגית להשארת ההתנחליות
איציק,
תל אביב,
30/09/04 11:02
|
אשדוד תופגז בדיוק כמו שחיפה הופגזה ע''י החיזבאללה אחרי הנסיגה מלבנון כפי שהזהרתם אתה וחבריך לדעה שכל מה שמעניין אותכם זה המשכת הכיבוש שהוא הסיבה לכל מה שקורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיינו ב-3 קופים, לא צריך יען
ע.ע.,
30/09/04 19:45
|
- אתה עוצם את עיניך למציאות - אתה לא מקשיב למתרחש סביבך - אתה מדקלם מנטרות שחוקות - אתה טומן ראשך בחול הרי החיזבאללה יוזם, תומך ומממן 75% מהפיגועים. החיזבאללה גם צובר אלפי! טילים לטווח קצר ובינוני המכסים את כל אזור הצפון והמרכז. הנסיגה מלבנון, בדרך שנעשתה עם החיזבאללה ולא עם ממשלת לבנון, רק הגבירה את המוטיבציה והפעילות הטרוריסטית שלהם לחיסול ישראל, לפי הצהרות מנהיגיהם!. זה שהם רוצחים בשדרות ולא בקרית שמונה משיקולים טקטיים לא משנה כלל את התמונה בכללותה. הטרור הערבי נמשך כבר יותר ממאה שנה, כל פעם בלבוש ובתרוץ אחר וכל פעם יש חלושי ידע ושכל ש'לוקחים' על עצמם את ההאשמה. המצאותנו ביש''ע היא תוצאת לוואי של התקפת מדינות ערב על ישראל והודעות מצרים וירדן כי הן לא אחראיות יותר על רצועת עזה ועל 'הגדה', בהתאמה. עובדה היא שתוכנית ההתנתקות החד-צדדית המוצעת נתקלת בהתנגדות מדינות אירופה, מדינות ערב והפלשתינים. המילה 'כיבוש' היא סיסמא ריקה המושמעת על ידי מי שפיו מהיר ממוחו. הטרור הערבי מכה בכל העולם בגלל 'הכיבוש' הישראלי? תתעורר. העובדות צווחות סביבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז חיפה לא הופגזה...
חן,
מרכז,
30/09/04 19:14
|
אבל מה עם ההפגזות האחרות של החיזבאללה? את הנער שנהרג בשלומי אתה זוכר? את שלושת חיילי צה''ל שנרצחו ונחטפו אתה זוכר? את שני החיילים שעלו לתקן אנטנה על מוצב בהר דב אתה זוכר? אז חיפה לא הופגזה אבל שילמנו מחיר כבד מאוד מאז הבריחה מלבנון. דרך אגב, מה שמטריד אותך זה שיפגיזו או לא יפגיזו את אשדוד, ומה עם שדרות? שלושה ילדים הרוגים לא מספיקים? או שאולי צריך לפנות את המתנחלים בשדרות? גם זה כיבוש ודמגוגיה של הימין הקיצוני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
ליבנו איתכם תושבי שדרות
ל"ת
פלד,
29/09/04 22:52
|
|
 |
צביעות עלובה
ל"ת
Yossi V,
29/09/04 23:53
|
|
 |
110.
סרבני הגיוס: החגיגה נמשכת
ל"ת
ע.ע.,
29/09/04 22:44
|
|
 |
Absolutley right
ל"ת
Yaron,
29/09/04 23:49
|
|
 |
109.
4 אמהות: לצאת משדרות
ל"ת
ע.ע.,
29/09/04 22:42
|
|
 |
108.
www.readme.biz
עופר,
באר שבע,
29/09/04 22:37
|
www.readme.biz למרות זאת כל כיכר שנייה בישראל ניקראת על שמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
צה''ל מאבד מיוקרתו
nissim,
29/09/04 22:33
|
לעקוב יום יום על נחיתות הקאסמים על העיר שדרות ועל התגובה הצה''לית, קשה לנו הקוראים וקל וחומר לתושבי העיר. צה''ל כבר היה בהצגה של להיכנס לבית חנון בפעם המי יודע - תריסר פעמים ויותר! ריבונו של עולם מתי כבר תינתן ההוראה להרוס שכונות שלמות ולא פה ושם שניים שלושה צריפים עלובים. הצבא צריך לקחת יוזמה - לעשות למשלחי הקאסמים טיפול שורש. לראש העיר אלי מוייאל, הייתי מציע שיצא להתרמות ואני הראשון שאתרום בעין יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
נו, ואיפה הקצינים מיחידת שלדג
נזכרתי במשהו,
29/09/04 22:17
|
אלה ששלחו מכתב ובו כתבו שהרס בתים ברצועת עזה אינו מוסרי. איפה הם עכשיו ? שיסעו לשדרות, ויגידו את זה שם. נראה אותם. שיספרו מה תגובת התושבים בשדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיזיקה...
יואב,
במחשב,
30/09/04 00:27
|
והרי ההסבר הפיזיקלי - פיגמנטציה: הסרבנים ה''לבנים'' לא מוכנים לסכן את עצמם בשביל אתיופים ''שחורים'' ועוד במהלך של פגיעה בעזתים שהם בתורם גם כן יותר לבנים מהאתיופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
now peace=later war
tomer,
maryland,
29/09/04 22:08
|
u know what i think we could give them their stupid land and if they continue attacking it will be country vrs country and we can destroy them like that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כל זה מלמדים במרילנד?
ל"ת
אבי,
ירושלים,
30/09/04 05:12
|
|
 |
104.
תגובה לגיתימית לכיבוש הישראלי
ערבי גאה,
גליל,
29/09/04 21:56
|
תגובה לגיתימית של לוחמי החופש הפלסתינים לכיבוש הישראלי.
מה רציתם שיזרקו אורז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לוחמי חופש''
!,
01/10/04 12:35
|
למה אינכם עושים פיגועי ''חופש'' במצרים על כך שהם לא מוכנים לקבל אותכם?
ט-ר-ו-ר-י-ס-ט-י-ם[ רוצחים אתם!!! אות קלון ישאר עליכם עד סוף הימים על ר-צ-ח(!!!) הילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצחים, לא לוחמי חופש
ע.ע.,
30/09/04 22:53
|
גם כנופיות הסמים בדרום אמריקה קוראות לעצמן תנועות שיחרור. המציאות נמדדת במעשים, לא בהגדרה העצמית. והמציאות היא שגם אלה וגם אלה הם רוצחים. ערבי צריך להיות גאה אך לא בהזדהותו עם רוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הייתה מעיז לומר זאת בארה''ב
עברי,
ישראל,
30/09/04 09:43
|
ערבי גאה הייתי שמח להחזיר אותך וכמוך לחבור לחבריך בעזה ובמדינות ערב . אתה נושך את היד המאכילה אותך . לעולם לא תמכתי בטרנספר אולם לאנשים כמוך אני חושב שזאת הדרך. מענין מדוע ערבים בארצות הברית אינם משמיעים הצהרות כאילו ביחס לכיבוש בעירק או במצוד אחר מרצחי ביל לאדן. שם הם היו עולים על הכוונת של סוכנות הביון וכאן הרמתם ראש . תתביש לך וחלילה שתתלונן על קיפוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי חדשות בשבילך
איציק,
תל אביב,
30/09/04 11:19
|
עשרות מיליונים בארה''ב מתנגדים לכיבוש האמריקאי בעיראק וגם אומרים זאת בריש גלי ואף אחד לא מציע לטרנספר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון הוא טרנספר של כל הערבים
דני,
30/09/04 08:15
|
הפתרון הוא טרנספר בכוח של כל הערבים למדינות ערב. אין הבדל בין מחבלי כפר קנא שרצחו את אולג שייחט ולמחבלי עזה שרצחו אתמול שני ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך מזל ערבי מהגליל
yoka,
atlanta,
30/09/04 02:18
|
שאתה בגליל אמא שלך לא עשתה אותך בצורה לגיטימית ובכלל למרות ערביותך והשימוש במילים לועזיות על מנת להראות חכם יותר בבקשה בלי '' שגיעות קתיב'' זה ממש לא מוציא אותך טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לערבי גאה
יהודי גאה,
מרכז,
30/09/04 01:45
|
אתה בוגד וגיס חמישי. מה שצה''ל עושה זוהי התגובה הלגיטימית לטרור של הפסולת האנושית בשטחים. למה שלא תעוף לשם באמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
להערכתי אתה,
תומך טרור,
30/09/04 01:14
|
שזה דבר די טבעי מעצם היותך מוסלמי כובש.
כולי תקווה שכשיעלם השלטון הפוסט ציוני הנוכחי של מפלגת הכניעה המתקראת ליכוד.
כובשים שכמוך יעדיפו לחיות בארצם ולא בארצי.
התהליך יתחיל בקלפי.
רק בקלפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתפלא
יהודי גאה,
29/09/04 23:28
|
ואל תתפלא אם צה''ל יתחיל לזרוק ''עדשים'' בתגובה ל ''אורז'' של הפלסטינאים....
אם ישנה אפשרות לסיים את הקונפליקט, באורז הזה כנראה שרק הקיצוניים רוצים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ישראלי,
29/09/04 23:24
|
תילחמו בצבא ובחיילים ועל תהרגו ילדים - הרג ילדים זה לא תגובה לגיטימית לכיבוש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגיטימית של מוסלמים!!
צברי אחד מהעם,
29/09/04 23:05
|
לרצוח תינוקות יהודים!!ותגובה לגיטימית של ערבי *ישראלי* שהוא ו*הם*, חלק בילתי ניפרד מהעם הפלשתיני!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
shderott
zeev,
miami,
29/09/04 21:34
|
is there any ashkenays in shderot?let them bomb ramat aviv insted and we will see some result
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התמונה בכותרת
ישראלית,
30/09/04 06:57
|
לקח לי רגע להבין שזו תמונה שצולמה בישראל בשר התותחים האתיופים חבל עם מקסים טובים אלפי מונים מהעליה המועדפת והמבין מבין.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזור הביתה
אבי,
ת''א,
29/09/04 23:02
|
בוא, בוא הביתה. צועק שטויות מרחוק. השמש שם מטעטעת בך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ATA GIZAN
ל"ת
ilan rinat,
tel aviv,
29/09/04 22:31
|
|
 |
102.
And another thing
alfa,
29/09/04 21:30
|
Those ones who did put since the'' HAPPY'' OSLO agreements and until today the whole Jewish population on a ROLRTA in a very dangerous CASINO and hoped for the best- should not be surprized to see the citizens of Sderot on the ROLETA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
להשיב להם באש תותחים!!
תותחן, גדוד 55,
29/09/04 21:25
|
|
 |
אני כבר דורש זאת שנה ויותר
התותחן מ-1968,
30/09/04 05:37
|
יש לי הכבוד ליזום ירי תותחים שבעצם הפסיק את הירי על ישובי עמק בית שאן ב- 1968. אני כבר זועק זמן רב שיש לכתוש בארטילריה ק''מ רבוע מכל מקום שמישם יורים עלינו. עד כדי כך שהתושבים העזתיים יתחילו למנוע הירי שלהם. להודיע קבל עם לעולם כי זו הדרך שנותרה לנו להגיב. לגרום לבהלת תושבי עזה. עוד כמה צריכים לההרג מאיתנו עד שיושבי כוכב יאיר יבינו זאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תותחן בדימוס
yoka,
atlanta,
30/09/04 02:21
|
|
 |
yes yes
ken,
San Dieg,
29/09/04 22:18
|
|
 |
100.
רפובליקת בננות
ירון,
29/09/04 21:23
|
מתי נבין שישראל חייבת להגן על ריבונותה? על תושביה? כל מדינה מתוקנת היתה מעלה 5-6 סוללות תותחים שהיו מחזירות אש, ועשרות מסוקי תקיפה היו סורקים ממעל.
ומדוע-- אבל מדוע אדון ערפאת חסין אש, וילדים בני 2 מתפוצצים ברחוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
אבל הממשלה ביתרה את הרצועה!
אלברט שבות,
פנמה,
29/09/04 21:11
|
אז מה אנחנו מזיינים את המוח! מה הסיפור! הממשלה הגיבה, ביתרה את הרצועה; ואנקת אנחה השתחררה מכל תושבי המדינה!
ועכשיו למציאות: אתם יודעים מהי הבעיה? הבעיה היא שהממשלה לא תיארה לעצמה שיום יבוא וימותו שני ילדים מטיל קאסם. הם אמרו וחשבו כל הזמן: לנו זה לא יקרה; ובאמת כמעט כל הזמן זה לא קרה, והקסאמים פיספסו ונחתו באזורים ''פתוחים'', איזה מזל אמרנו כל פעם! איך השם יתברך עוזר לנו וההשגחה הפרטית... אין לי שום דבר רבותי נגד ההשגחה הפרטית, גם אינני מבין בה... אולם ולפי דעתי, עלינו אנו להתנהג כאנשים כבני אדם מתורבתים ולעשות את שלנו בלי שום קשר להשגחה הפרטית או הכללית, זאת כי מפעיל ההשגחה הפרטית מצפה זאת מאיתנו. יועץ משפטי שמייעץ לראש ממשלה איך להגיב ומתי להגיב ועל מה להגיב ומה יגידו עלינו בחוץ אם נגיב ואיך נרים ראש בפני אומות העולם... מצב זה שנקלענו אליו אינו מצב אנושי, זה לא מצב ברור, איננו מתנהגים כבני אנוש תרבותיים- זאת כי איננו עושים כלום ע''מ להגן על התרבות שלנו, צריך להוקיע את ההתנהגות שלנו כי התנהגותינו אינה ראויה. איננו בוגדים במולדת ולא בעם ולא באומה ולא בערכים... אנחנו בוגדים בהגיון האנושי, ברמה הבסיסית ביותר.
אלברט שבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך. 10
ל"ת
ארנון,
30/09/04 00:19
|
|
 |
98.
לא טרור! - מלחמה, שטרם הוכרזה
צלף קוצני:דרושה,
רצועת-ביטחון,
29/09/04 21:10
|
לשנות את הקונספציה! לא ברור לי מדוע מוסיפים להכתיר את מה שמתרחש ''טרור'' (לא בכתבה הזו). מדובר במאמץ פלשתיני מרוכז, עם כוחות חמושים מאורגנים (לובשי-מדים), דרג מסייע ולוגיסטיקה (כולל תעשיית-נשק; ייצור טילים, הכנת מטעני נפץ) – האם לא יודעים לקרוא את המפה, או פשוט, מסתירים מהציבור או מיתממים? נכון, שהכוח הצבאי מולו אנו ניצבים פועל נגד אזרחינו תוך הפרה בוטה חסרת-מעצורים של חוקי המלחמה – הפרה סיטונית-גורפת של אמנות ז'נבה, כמו-כן דיני המלחמה של האג. האחריות, המעורבות, הייזום, הם של הרשות הפלשתינית והעומד בראשה. מדובר במלחמה מאורגנת (שמכרו לנו אותה בשם שנועד להטעות, להתעות ולמסך ''אינתיפאדה''), של הצד השני (האויב), שפוגע והורג במכוון אזרחים (פשע-מלחמה!) כדי להשיג – כשיטה מכוונת מראש – גם דמורליזציה. התיזה שעומדת מאחורי השיטה הפלשתינית: שיטה שכזו, נוכח הרפיון וכרסום כוח-ההרתעה של ישראל שאינה ערוכה למלחמת-התשה מממושכת, תשיג תוצאות טובות יותר מאשר ישיבה למשא-ומתן ליד שולחן. שוב אני חוזר על קריאתי: יש להודיע שמדובר במלחמה, ולהכריז עליה. במקביל, להתריע על האמנות הבילנאומיות שהופרו ומופרות גם ברגעים אלה על-ידי הכוחות הלוחמים של הרשות הפלשתינית. וכדי להפסיק את טבח אזרחינו: לחדור ולהשאיר רצועת-ביטחון שתפריד היטב ברצועת-עזה בינינו (היישובים + המוצבים) לבינם. נוסף לביתורה של הרצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הטעם בביתור?
ל"ת
ארנון,
30/09/04 00:22
|
|
 |
97.
We failed
ram,
j-m,
29/09/04 21:10
|
To pass the message to palestinian arabs :what they call palestin was Israel, is Israel and will be Israel for ever No territorries will satisfy their griddy appetite ans this is not clear only to the left ideologists. In 1947 they refused to establish a state on the territories because they wanted it all .They always want it all. They grew a couple of hatred poisoned generations. They never stopped to hate. We can't make them to love us so best of all is to make them to fear . If they understand that for every killed israeli there will be 20- killed palest arabs, they will think twice. Every potential cuisider has to be assisted to commit it in his bed and the sooner the better. I don't see in the neerest future any peace with them so we have to defend ourselves by all means .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
To Mr Beilin
alfa,
29/09/04 21:06
|
I just was reading you saying that the current bad situation is because the government of Israel doesn't have any palestinian Partner
Well, I just want to inform you that: WE DID NOT HAVE ANY PALESTINIAN PARTNER NOT NOW, NOT EVER Some bright Palestinians did a joke on you in OSLO but the big problem is : WE ALL ARE PAYING DEARLY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
Yom Kipur 2004
Sol,
29/09/04 20:54
|
The strongest army in the region cannot protect its citizens. The generals bumble, the PM is out of touch and the citizens of this country do not know how to protest. What a pathetic leadership. Any other country would have stop this years ago. Thousand victims of terror could have been avoided. I am sure that future historians would not be able to explain that. They will talk about Yom Kipur of 2004 and on low level of leaders
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
Gov't has duty to protect
Ehud,
USA,
29/09/04 20:49
|
The Israeli government has a legal and moral duty to protect its' citizens from such attacks. These poor children died as a result of a security failure. Now, since these Palesitnian terrorists fire indiscriminately against Israel, we must do the same to them. We must bomb processions of Hamas and other terror organizations in the West Bank and Gaza Strip. DO not let these people feel safe. Israel must defend itself, and since Arabs only respect and understand force, we must use force to achieve our objective: security for the people of Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and if they dont do their job
revolution now,
30/09/04 01:48
|
israel needs a revolution to rid itself from dirty politicians who serve the interests of other countries. we need leaders that serve uss, the citizens of israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
לא נורא רק שני ילדים.
דני,
29/09/04 20:49
|
מה העניין רק שני ילדים נהרגו..זה ממש לא טרגדיה..מחר מחרתיים יהרגן איזה ילד פלישתינאי. ואז כל השמאל יקום...מעניין איפה הם עכשין למה אין תגובות של השמאל.. אולי הם בסוכה..? ואולי הם נסעו לעזור לאנשי שדרות? בושה לכם אנשים אינטלקטואלים... שחסים על כל הרוג פלישתינאי ועל שני ילדים יהודים לא שומעים אותכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
To 82
alfa,
29/09/04 20:39
|
I just wanted to write the same
If I am no mistaken -the PLISHTIM got their own rulling regeem in GAZA,and they rull their lives
Since it doesn't matter what Israel will do :evacuate or not the PLISHTIM will continue to bombard Israel with Kassams and maybe with more dangerous missile
Israel has to respond very simply by bombarding them back with simple weapon like MORTAR and we have a lot more of MORTARS and,we will see who will surendar first
That without one soldeir injurd
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
The murder in Shederot
Hakohen, Y.R.,
Ei-Sham,
29/09/04 20:37
|
No more localized action, what we need Zahal to do is to carpet bomb Gabaliye - Remove it from the map permanently...n.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
sderot
david nagy,
tel aviv,
29/09/04 20:33
|
i think sarons hand is tied until the nov usa election i think he will flatten beit hanun after the election i hope all the jews in the usa will vote bush after the election falujah and beit hannun will be destroyed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
Sharon - we are not ducks
Joe,
29/09/04 20:32
|
If you are so helpless why do not you have the at least the dignity and honor of late PM Begin and say ''I cannot anymore''. But maybe you think that Sderot people are not ducks. They are just black sheeps.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
If I were resident of Sderot
Nir,
29/09/04 20:27
|
I will give Sharon and all his generals an ULTIMATUM: Stop these rockets immeduiately by all means or Sderot I will leave Sderot in 24 hours
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stupid!!!
k,
29/09/04 20:54
|
Stupid!!! Leave Sderot and then what?? Maybe leave tel-aviv or beer-save or I have even better idea maybe we leave ISREAL??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
עדיין, הפתרון הוא פינוי השטחים
ענר,
תל אביב,
29/09/04 20:25
|
רק שרצועת עזה והשטחים יהיו נקיים מהתנחלויות נדע אם זו באמת גזירת גורל, ואז גם יהיה לנו הכוח להחריב את רצועת עזה אם צריך. כרגע לא נוכל ובצדק לא נוכל. כל מי ששולח את צה''ל להרוג אלפי פלסטינאים וחושב שהוא חי בוואקום לא מבין כמה פרובינציאלי ומנותק הוא. מי שלא רואה את הקשר בין ההתנחלויות לקסאמים פשוט עיוור (או קשקשן מקצועי דוגמת ישראל אלדד). מי שחושב שאפשר להלחם מהאוויר בנשק שאפשר לייצר בכל פנצ'ריה אדיוט. מי שחושב שהפצצות מהאוויר יביאו לשקט בטחוני פשוט חדור יאוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע חבוב
ארנון,
30/09/04 00:42
|
כשירו על סבתא שלי בשנות ה-20 וה-30 של המאה הקודמת, שרפו גרנות, רצחו אנשים וגנבו כמו שבני דודינו יודעים... לפי תורתך הגורם לכך היו היתנחלויות בעזה... נו במת ממוש תתאושש. זה לא נורא להביע את דעתך אך כדאי לבדוק מעת אחורה ולהשקיף מעט קדימה ולהבין שהנושא הוא לא ההיתנחלויות בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על שיעור ההיסטוריה
ענר,
תל אביב,
30/09/04 05:07
|
בגרוש, אבל אתה לא מקשיב.
הנושא הוא קביעת גורלנו ואמות המוסר שלנו בידינו. אנחנו החזק כאן, ההגררות היא חולשה. הגזענות הדתית, שההתנחלות בעזה היא אחת מסממניה, היא מוגלה שיש לסלק כדי שנוכל לטפל בסדר היום שלנו בעצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדקנות היא תחליף עלוב לטפשות
ע.ע.,
30/09/04 22:39
|
- גורלנו רק בידנו? צריך להיות שוטה של ממש המנותק מהמציאות כדי לומר דבר כזה. - אמות המוסר שלנו פגומים? דמוקרטיה, מערכת משפטית, דעת קהל, ומעל הכל ערכי היהדות שאתה בז להם הם ערובה לעליונותנו המוסרית, עד כדי סיכון חיינו. - אנחנו החזקים כי קיומנו כאן כמדינת העם היהודי נבחן ע''י הערבים באופן מתמיד. החלש והמסכן אינו צודק אוטומטית, ולבטח לא אם הוא מצהיר בפומבי ומחנך באופן שיטתי לחיסולך. - אכן נגררנו ע''י הערבים להגן על עצמנו בתקופת המאורעות, במלחמת השחרור, במלחמת ששת הימים, במלחמת יום כיפור. לדעתך היינו צריכים להושיט את צוארנו? - נכון, דעתנו נחלשה ופינינו לחלוטין את שטחי A. במקום שהערבים יפתחו כיוון זה להמשך ההסדר ביננו לבינם, הם המשיכו לפתח את הטרור נגדנו, כולל ההתקפה בליל הסדר במלון פארק בנתניה. ודוגמאות כאלו יש לרוב. - גזענות? אתה הרי גזען בעצמך, ומהסוג הגרוע ביותר - כלפי עמך. ידיעותיך ביהדות אפסיות אבל הבורות שלך לא מהווה מחסום לקביעת דעה בנושא. מכל הדתות המונותאיסטיות היהדות היא הסובלנית ביותר כלפי דתות אחרות. - ההתישבות ברצועת עזה נעשתה כחלק מהמפעל הציוני ע''י מנהיגי מפא''י ואחדות העבודה. גם הם גזענים דתיים לשיטתך? - מוגלה יש לסלק. חשוב ודחוף יותר לסלק סרטן המכרסם אותך מבפנים. - מופרעים, עם הערכה עצמית חסרת ביסוס שרק להם הההבנה לפתרון סיכסוכים היסטוריים והמשלים את עצמם ואחרים ביכולתם לטפל בסדר היום המורכב בהבל פיהם, מופרעים אלה הם שגררו את העולם למלחמת העולם ה-II, על סמך שיקולים והסברים דומים לשלך. להבנתם ולהבנתך שני הצדדים מצטיינים באותה רמת רוע וטוב, ואם רק נפתח מעט את הדלת, האויב יתרצה עד כדי 'גר זאב עם כבש'. ההיסטוריה מלמדת שהזאב נשאר זאב טורף. את מחיר הנסיון הנואל הזה שילמו בחייהם מליוני בני אדם, כולל 6M יהודים. - ממתי סדר היום שלך עם עצמך הוא גם סדר היום שלנו? סדר היום שלנו הוא מדינה חופשית לעם היהודי בארץ ישראל ('התקוה', מגילת העצמאות). כאן לא משחקים ב'כאילו'. מי שלא מאמין בכך לפחות שלא יציע הצעות אחיתופל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לענר מתל אביב
youval,
29/09/04 21:09
|
רק בגלל תגובות כמו שלך .וראש חדור יאוש כמו שלך יש קאסמים. זה לא המתנחלים זה לא השטחים זה כלום...מלחמה מחזירים במלחמה..במיוחד עם ערבים...לא בהיתקפלות הזנב....מתי תבין את זה אתה וחברייך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yeah...
Yoni,
mercaz,
29/09/04 20:40
|
we had peace and quiet before 1967
no terror or war
ignorant
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
the hundred year war
ל"ת
noor,
29/09/04 20:20
|
|
 |
85.
החמאס צודק
מיכל,
אילת,
29/09/04 20:16
|
''על תושבי שדרות ללחוץ על ממשלת שרון לשינוי מדיניותה.'' (החמאס) נכון מאוד. יש ללחוץ על ממשלת שרון להכות בטרור מכת מחץ שתותיר את תשתית הטרור חלשה מכדי להגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואלה, באמת צודקים
אורן,
חיפה,
30/09/04 02:12
|
|
 |
84.
עכשיו כבר מאוחר!
יוני,
חולון,
29/09/04 20:14
|
אין שום טעם בהכנסת כוחות לעזה! דוקא משום שצריך לצאת מעזה, חשוב שהמרצחים ידעו מה יקרה אם יעזו לפתוח בארטילריה, תמחק בית חנון לאלתר!!! וזה צריך לקרות דקות אחרי ירי הקסאם!!! אין טעם לסכן גם חיילים!!! רק הפצצה מסיבית בתגובה מיידית תהיה אפקטיבית לטווח ארוך! (ראה תגובה 11)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
ואת המנהרות ברפיח שכחתם
מנהרה ברפיח=,
רקטות בשדרות,
29/09/04 20:14
|
ותחליטו מה עדיף- הרחבת המרחק בגבול מצרים או הרוגים בשדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
==תפנימו את זה-לא תהיה ברירה==
קוורטי,
29/09/04 20:10
|
אני לא מאמין שאני כותב את זה, אבל זה יקרה: יגיע היום, והוא לא רחוק, שצה''ל ישיב ''אש ארטילרית לעבר מקורות הירי''. זה קשה, התוצאה תהיה נוראה, עשרות אולי יותר הרוגים אבל זה יקרה. זה יקרה כאשר חלילה נספוג מכה מרוכזת וקשה של אבדות. אז פתאום מה ש''לא יעלה על הדעת'', יעלה על הדעת ויבוצע. ואפילו יתקבל בהבנה בעולם. זה קורה לנו באשמתנו. מאז ומתמיד הזהרנו איימנו והתרענו אבל כשהיה צריך לממש, נמצאו סיבות וגורמים למכביר מדוע לא לבצע: כי העיתוי, לא מתאים, כי היה לנו מזל והיו נפגעים מעטים, כי לא רצינו לפגוע בשגרת החיים בצפון, כי לא רצינו לפגוע בענף התיירות, כי פחדנו מתגובת האומות. זה התחיל כהבלגנו על פיגועים ''קלים'' עם הרוגים בודדים. זה נמשך כשהורגלנו לקיזוז דם הדרגתי, במנות קטנות. זה התפתח בהדרגה, בלי שהרגשנו והפך למלחמה של ממש. אילו ספגנו לפני 4 שנים 1000 הרוגים בפיגוע גדול (לא עלינו) , איש לא היה מוחה או מתקומם אילו הפציצה ישראל כפר שבו שורצים קיני הטרור ששיגרו את המפגעים, וגרמה להרג של 3000 או יותר בני אדם. ככה נוהגת כל מדינה ריבונית נאורה ומתקדמת. והיום, לאחר שהורגלנו לאבדות במנות ''קטנות'' אנו עומדים במצב בו ערי ישראל הריבונית, בתוך הקו הירוק המוכר, מופצצות אם בטילים ואם בפצצות ''חכמות'' של מתאבדים , וידנו קצרה מלהגיב. חייזר כי ישקיף עלינו ממעל, יגיע למסקנה הבלתי נמנעת, שבישראל חיים אנשים שאינם בני חורין, שעדיין לא יצאו מהגטאות ושעדיין לא ישמו הלכה למעשה את עצמאותם וריבונותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוורטן....
צברי אחד מהעם,
29/09/04 21:32
|
כולם מודעים לעובדה שהיום *שלא יעלה על הדעת* אכן יגיע וכן *יעלה על הדעת*!!...השאלה, היא:כמה עוד קורבנות של ילדי ישראל יוקרבו עד אז!!ולמען חיי ילדנו וחיי עם ישראל.. עדיף שהיום הזה יהיה עוד היום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אז יקרה, חכם גדול?
ענר,
תל אביב,
29/09/04 20:34
|
מיליון וחצי פלסטינאים בגטו עזה יהפכו להיות אוהבי ציון? יישבו בשקט ויקבלו את מרותך? זה מה שאתה היית עושה? הפתרון הנאור שלך יביא אותנו לעוד אלפי הרוגים ועדיין לא ישנה את הסיטואציה בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Aner
alfa,
29/09/04 20:46
|
The best thing will happen YOU WILL LIVE
Try to think like a proud Jewish citizen in his Historic Homeland and not like a poor Jewish refugee that have to ask permition to stay alive
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמחתי
ענר,
תל אביב,
29/09/04 21:53
|
אני לא צריך שיעורי מולדת וגאווה יהודית מקשקשנים כמוך. יהודי גאה לא מגלה סימני פניקה ולא מאבד צלם אנוש מכל דבר. אני קורא בבושה את כל השוואות ל''נאצים'' ול''אויב הנאצי'' הנובעות מבורות ומפחד. הרי אתה מטיף לכושר עמידה ולגאווה יהודית - מוטב שתלמד מעט כושר עמידה מהי ומעט צניעות.
האם האנגלים שחיו בלונדון המופצצת של מלחמת העולם השניה הורגים היום גרמנים ללא רחם? האם שני קסאמים על שדרות שקולים להפצצות כבדות מן האוויר יום, יום, שעה שעה ואיומי כליה? או שאתה (כמו יתר הימין, בעיקר הדתי), לא מסוגל לראות כלום במשקפיים לא ''יהודיות''? ואני הפליט? אדיוט.
לימין יש כושר עמידה בעיקר בפה. תמיד מלאי עצות ותכניות קרב. תמיד צייעצים ''להרוג את הנחש'' ועוד כל מיני מליצות נבובות עם ניחוח פסבדו תנ''כי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענר-התגלמות הגלותיות
איל,
30/09/04 09:29
|
מה אתה מקשקש. קודם כל בנוגע לאנגלים אז תקרא על דרזדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לענר
אורן,
מרכז,
30/09/04 01:42
|
הם לא יהיו חובבי ציון, אבל גם כשהתחלנו באוסלו הם משום מה לא הפכו לכאלה. אז אולי כדאי להשיב ירי למקורות האש (רעיון מצוין לדעתי), עד שהם יצעקו הצילו ויעצרו את משגרי הקסאמים. בלי קשר, צריך לצאת מרוב השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה לך חבוב
ארנון,
30/09/04 01:11
|
כך כתבתה : ''האם האנגלים שחיו בלונדון המופצצת של מלחמת העולם השניה הורגים היום גרמנים ללא רחם?''
האנגלים השיבו (יחד עם בעלי ברית) בהפצצות מסיביות גם על ריכוזי אוכלוסיה גרמנית. מאות אלפים נהרגו בהפצצות אלה... והארץ שקטה (נכון להיום) שישים שנה. האמריקאים כיסחו (סליחה על הביטוי) מאות אלפי אנשים... והארץ שקטה... להמשיך? תבין. אנחנו כבר לא כל כך מחפשים פיתרון אלא מוצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kol hakavod aner
Shmuel,
ItalyTelAviv,
29/09/04 23:29
|
I perfectly agree! Why almost all I read here is blood thrist? Many people use the word ''nazi'' too easily and they don't get that the way in which they talk about palestinians looks very much like the way nazis talked about us... a pity, we could learn a lesson of tolerance instead of calling evreybody who disagree with us ''a nazi''. In no way our violence will lead Israel to peace, unless of course we kill all the rest of the world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כושר העמידה המפורסם
ענר,
תל אביב,
30/09/04 05:16
|
של הימין הדתי. מלא מליצות, תכניות קרב וצווחות מלחמה מדומות. תמיד עם איזה פסוק תנ''כי לקינוח. כל מי שלא מסכים איתנו הוא או ''המן'' או ''נאצי''
ככה בדיוק מוחקים את זכר השואה ומשמאותה וכך בדיוק נותנים את גורלנו לידי זרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענר,לך לחוף הים בתל אביב
מנדל,הרצליה,
29/09/04 23:16
|
להישתזף בנחת על החוף,בנתיים הקאסמים לא *נוחתים* על יפה נפש תל אביבים,,,,,גם לא המשופרים והמשוכללים ביותר,,,,בנתיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהשם שלך וממיקומך
ענר,
תל אביב,
30/09/04 05:09
|
|
 |
היום הפסקתי להיות שמאלני
ל"ת
זהו .,
הם נמאסו,
29/09/04 20:23
|
|
 |
איחולי לשמאלן לשעבר
עופר,
באר שבע,
29/09/04 22:00
|
אני לא אשאל מדוע לקח לך כל כך הרבה זמן להתפקח,זה לא חשוב כרגע. מה שחשוב הוא שהתגיירת לשורות הימין בזמן, לפני שואת ההינתקות כי חלילה אם היא תתבצע ארצינו הקטנטונת תבער מה שלא חווינו מקום המדינה. שמאלנים הם הרי אטומים שעדיין לא מאמינים שהערבים שונאים אותנו יותר מאשר הם אוהבים את הילדים שלהם. או / ו השמאלנים חדורי שינאה עצמית כל כך גבוהה שעדיין בנפשם חיים בגטאות במזרח אירופה ועדיין לא יצאו לחירות. על כן ידידי איחולי, אתה היום בן חורין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
זה רק הבקרוב-קסאמים על כל הארץ
ל"ת
שלום עכשיו,
מרץ לקסאם,
29/09/04 20:02
|
|
 |
80.
מי אמר שלא יהיו קטיושות
ארי,
29/09/04 20:02
|
|
 |
www.readme.biz
Yoni,
mercaz,
29/09/04 20:39
|
|
 |
79.
THE GREY ZONE
Sonderkomando,
Auschwitz,
29/09/04 20:02
|
|
 |
78.
לבנות גדר גבוהה עד לשמיים
דוד,
מדינת בבל,
29/09/04 20:00
|
|
 |
77.
אדוני ראש הממשלה
אודי,
באר שבע,
29/09/04 19:58
|
ראש הממשלה איך אתה יכול לישון בשקט כאשר העיר הקרובה ביותר לביתך מופצצת מכל כיוון???!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ישן בשקט
!,
01/10/04 12:41
|
לו יש מאבטחים שומרי ראש וצבא פרטי שהוא רוצה לשמש אותו אפילו לטרנספר(!!!) יהודים. אל דאגה הוא ימצא לו מקום לגור בו בלי קסאמים - ייתץכן שזה יהיה אי שם מחוץ לארצנו המופגזת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לא תהיה תגובה הולמת, תקראו למה
משה,
29/09/04 19:55
|
גם בשדרות וגם אתיופים? זו עדיין לא עליית מדרגה. אם יפלו קסמים בתל אביב ויפגעו אזרחים אז תהיה תגובה הולמת.... ושמישהו יוכיח לי שאני טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה עצוב משה
ענר,
תל אביב,
29/09/04 20:35
|
|
 |
למרבה הצער הוא כ''כ צודק!
ל"ת
אילת,
אילת,
30/09/04 18:23
|
|
 |
75.
הפצצת אזרחים=פשע מלחמה
צברי אחד מהעם,
29/09/04 19:49
|
השבת אש במטחי תותמים על מקורות הירי וגם כשהם מרוכזים באזורים של אוכלוסיה אזרחית מקובלת וחוקית מבחינת החוק הבינלאומי!!יש לאפשר ולהעניק לצה*ל את כל היכולת המבצעית להילחם בברברים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוקי?
אבי,
ת''א,
29/09/04 20:07
|
לא יודע אם זה באמת חוקי והאמת זה לא צריך להדאיג אף אחד. להדאיג צריך רק למצוא פתרון, וזה אכן יכול להיות פתרון. מחיר ברור וקבוע. לכל פעולה תגובה. תגובה חזקה מיידית וברורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
להכריז מלחמה על הרשות הפלשתינ'
צלף קוצני,
כולנו שדרות,
29/09/04 19:48
|
להכריז מלחמה על הרשות הפלשתינית. יעלה על הדעת לעכב הכרזה זו - כאשר היא (המלחמה) ממילא קיימת וגובה מדי יום קורבנות? לכבוש רצועת-ביטחון ברצועה (במסגרתה! כפעולה הגנתית!), כדי שלא יהיה עוד הרג אזרחים. כתבתי לאחר הירצחה שלתפארת טרטנר על-ידי פגז-מרגמה ביישוב נווה דקלים, ועכשיו מקבל אקטואליות ומשנה-דחיפות לאור קורבנות הקסאם בשדרות: מדוע ישראל לא מכריזה מלחמה, ומגיבה? מה שמתרחש באזור הרצועה, הוא מלחמת-התשה לכל דבר. כאשר בקו, מצויים אזרחים. איך ישראל מסכימה לדבר נורא שכזה ומקבלת זאת? דבר אחד לא ברור לי: מדובר במלחמה (- גם אם היא קרויה ''אינתיפאדה'' בטרמינולוגיה הפלשתינית), שיוצאת מהשטחים ורצועת-עזה ומנוהלת ומפוקדת על ידי הרשות הפלשתינית. עם אסקאלאציה! ברור שהפלשתינים לא מוציאים מפיהם את המלה ''מלחמה'' ומשתמשים במונח מטעה וערמומי, כדי לכבול את ידיה של ישראל. אבל מדוע ישראל, לא מכריזה מלחמה על הרשות הפלשתינית (אם המלחמה ממילא קיימת)? מדוע היא מעדיפה להימצא במיגננה שמשכה שנים - בניגוד למלחמות-העבר שהיו קצרות ומרשימות בהישגיהן - תוך ספיגת אבדות קשות באזרחים וחיילים? אבדות, שרק הולכות ומחריפות? במי מדובר: לשעבר - פרטנרים למשא-ומתן (זוכרים שהיה כזה דבר?). היום - רוצחים. כל מי שהורג בך הוא אויב - מישהו רוצה לחלוק על כך? תנחומיי לאלה, משדרות, שנוספו היום למשפחות השכול. ואיחולי החלמה לפצועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולאן אתה חותר
ענר,
תל אביב,
29/09/04 20:41
|
במלחמה הזאת? מה תעשה בה? תכניס 20,000 חיילים להיות שוטרים בעזה? אתה באמת חושב שזה ישנה משהו?
אין ויכוח על מהות הרשות הפלסטינאית ועל העוול העמוק שהיא גורמת לשני העמים. לצערי אנחנו מוכיחים נבזות לא קטנה מאז 67 ומלמים על כך את המחיר.
רק שבירת המעגל ויצירת גבולות קבע, ברורים ומקובלים תתן תקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמה
אבי,
ת''א,
29/09/04 23:00
|
ראשית, בוקר-טוב, אנחנו במלחמה. שנית, במלחמה אפשר לפתור בעיות שונות ומגוונות. בעלות הברית ניצחו את גרמניה הנאצית, ארה''ב ניצחה את יפן, גרמניה ויפן של היום אינן מהוות איום כיום על יתר המדינות הדמוקרטיות. מלחמה יכולה להביא תוצאות טובות. מלחמה בסרטן. מלחמה היא לא מילת גנאי. עם יש מטרה ברורה, מלחמה היא עוד דרך להשיג אותה. לפעמים הדרך היחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה רוצה להגיד בזה?
ענר,
תל אביב,
30/09/04 05:00
|
|
 |
פתרון
אבי,
ת''א,
30/09/04 09:21
|
רוצה להגיד שקודם צריכה ההנהגה לקבוע יעדים ומטרות. משהו קצת יותר ברור מ''שלום וביטחון''. אולי משהו כמו: חיסול מינימום של 90% מכל הקינים הידועים של החמאס, גירוש של מינימום 90% מרשימת האנשים הפעילים בטרור הידועים - וכן הלאה מטרות צבאיות ברורת , ולאחר מכן הצבת מטרות מדיניות, ליישום מהיר ומתוך מומנטום של ניצחון במלחמה וכאן יכול להיות מגוון רב מאוד של מטרות ופתרונות. כולם סביב גבולות ''קבע'' ו''סידורי'' אוכלוסיה, ערבית פלסטינית בעיקר אך גם יהודית. האם זה יהיה אי פעם? - ממש לא. אפילו מטרה אידיוטית כמו הקמת גדר אינה ברת ביצוע עם הממשלה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! 100% צודק!
ל"ת
אבי,
ת''א,
29/09/04 20:23
|
|
 |
73.
Failure to protect citizens
Jay Kohn,
Florida,
29/09/04 19:48
|
What happened to the Arik who launched a war into Lebanon to stop such attacks? There is no excuse for tolerating these Kasams. the army could have stopped this long ago.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
רוצים לשמוע את האמת???????????
מלאך,
29/09/04 19:41
|
בראיה היסטורית- ניכשלנו! פושע מילחמת לבנון=שרון, רצה להרחיק את ''קיני המחבלים'', הרחיק את עראפת מלבנון ... לאחר 20 שנה הוא קרוב יותר , לא? יצרנו את אירגון החיזבאלה- יצרנו אירגון למופת-לטעמם לוחמי חופש, לדברינו-מחבלים. עברו שנים וכמובן שאנחנו חכמים יותר, יצרנו בקירבתינו את אירגון החמאס ואנחנו ממשיכים להעצים אותו. עדיין לא ברור לכם שהדרך של ההנהגות ניכשלה? פיספסנו הזדמנויות רבות ליצור שלום וביטחון מתוך עמדת כח, כל שנישאר זה להתבוסס בדם מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודי הגלותי
משה,
29/09/04 20:16
|
תמיד אנחנו אשמים? מתי תבין שלא משנה מי המנהיג, תמיד יהיו אלה שירצו להשמיד אותנו? הם לא צריכים תרוצים, תקרא את האג'נדה שלהם. אז תפסיק לחפש תרוצים ותקרא את הכתובת על הקיר. רוצים להרוג אותך כי אתה יהודי ואתה מפריע להם כשאתה חי בארץ ישראל. אז אל תתן את הלחי השניה, תפסיק להתבכיין ותקווה שהממשלה שלנו תעשה אותו דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שאתה לא תמיד אשם
ענר,
תל אביב,
29/09/04 20:47
|
לא אומר שאתה תמיד צודק או חכם. נכון, הערבים בסופו של דבר שואפים לסלק אותנו, נקודה. יחד עם זאת, אנחנו עוזרים לאש בכיבוש מטומטם ויישוב הזוי של שטחים אשר מוכרים אך ורק כשטחים פלסטינאים על ידי כל הקהילה הבינלאומית. לשם כך אנחנו כופים על חצי העם (ויותר) שהיה בתוך שטחים ערביים וסכנת מוות.
רק מתוך הקו הירוק אפשר להתגונן בכוח, בגיבוי של הקהילה הבינלאומית ובהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
3 ערוצי הטלוויזיה לא מתרגשים
דרור,
רמת גן,
29/09/04 19:39
|
מהטבח, ולא מפסיקים את עונג השבת שלנו,ולא מעבירים שידורים מהשטח. כולה שדרות, זה יכול לחכות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shderot
Renan,
29/09/04 19:58
|
|
 |
70.
ליבנו איתכם תושבי שדרות
נפל,
29/09/04 19:36
|
|
 |
69.
ככה זה שעושים צחוק מהעבודה
יעקב,
29/09/04 19:36
|
ללא הפגזת נגד לא ישתנה כלום. יתכן שנחטוף גם בצפון ,יש לנצל הזדמנות כזו ולהעביר את גנין ושכם ללבנון. מדינה שמותרת על הריבונות שלה אין לה סכוי לשרד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
חג סוכות עצוב בשדרות
מוחה,
29/09/04 19:27
|
תושבי שדרות קוצרים את פרי הבאושים של שלושים שנות התנחלות יהודית משיחית בלב רצועת עזה. לתושבי שדרות, מובטלים, נחשלים וקשי יום, שאין להם דירה בבעלותם באזור אחר בארץ, לא הוצע להתפנות תמורת פיצויים נדיבים ועדיין לא הכירו בעירם כאזור מועדף. קורבנות הטילים הם בני השכבות הדפוקות ביותר במדינה, ממש כקורבנות הפיגועים באוטובוסים ובשווקים שהם דווקא ולא משכן האופרה או כפר שמריהו המשמשים מטרה לפיגועים. לבי עם תושבי שדרות. הלואי ויכולתי לעשות משהו למענם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכי חכי, לאחר פינוי הרצועה
מוחי לא מוחך,
29/09/04 20:58
|
הקסאמים יגיעו לאשקלון.
אני סומך עלייך שכשמאלנית מדופלמת (כמו החתולים שנופלים תמיד על הרגליים ) תמצאי הסבר חדש על הטילים על אשקלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
פרסי גאה 1
Avi Ecuador,
29/09/04 19:21
|
אם נהיה ישרים עם עצמנו ונראה ונלמד מההסטוריה אז הם מנצחים. לא חשוב שעל עוד ניצחון כזה ואבדנו הם יוכלו לומר מכיוון שהאסון הגדול ביותר של האיסלם ותרבות החושך זו זה הם לעצמם. אז בקשר לזה שאם הם ''ינצחו'' או לא זו שאלה שהעתיד יפתור ולי אין תשובה היום אלא תקווה בלבד אבל גם אין לי ספק שהיהודים; השמאל, עוזר להם לנצח היום והשמאל הוא הסכנה הקיומית הגדולה ביותר שקיימת למדינת ישראל, לא פצצות ולא פלסטינים ולא איסלם; שמאל מתאבד לאומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מטומטם!
אבי,
ת''א,
29/09/04 20:00
|
הפלסטינים הורגים בנו, ואתה מה? הדבר הכי חכם שלך להגיד זה הסתה פרועה כנגד חלק מהעם שלך. וההצעה הכי טובה שלך זה מה?? לא חשוב כלום העיקר בוא ניכנס בשמאלנים! אתה מטומטם! סכנה קיומית?! אולי תאסוף אותם ותהרוג אותם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתנער וקרא 49
Avi Ecuador,
29/09/04 21:26
|
עוד עותק בשבילך שתדע למה השמאל הפך את עצמו, עותק קלסי לדור עגל הזהב: מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום! ארוך מידי!
ל"ת
ארנון,
30/09/04 00:47
|
|
 |
תגיד אתה אמיתי?
אבי,
ת''א,
29/09/04 22:49
|
כל הסיפור הזה... אז אתה בעצם לא רוצה להרוג את כל השמאלנים? - יופי, מזל של כולנו...
טרנספר בשלבים. טוב. נניח (קשה, אבל נניח) שחמש טרנספרים כאלה נעשו והנה הכולירות מקבלים שכל, יש הפגנה ענקית, כולם עם דגל לבן וצועקים ''עראפת הביתה לטוניס''. מה אז? כלומר, מצב בו הם באמת נכנעים אבל עדיין רוצים מדינה עצמאית. מה אז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע ילד
Avi Ecuador,
30/09/04 04:09
|
מה כל הסיפור שלך שאני רוצה או לא רוצה להרוג שמאלנים, מה אתה מכניס מילים לפי. אתה לא יכול להיכנס ולבקבר בצורה קצת שמכבדת את עצמך? מה בדיוק אתה רוצה להוכיח שאני מטומטם ואתה חכם? אז יופי, אתה חכם חלם, מקווה שתקבל גם את שתי התגובות הנוספות שבטח גם אותם יהיה קשה לך לקלוט. קראתי בסקר שהיה במעריב לא מזמן שבחלם כושר ההבנה מוגבל ואתה דוגמא קלסית לכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראתי שוב
Avi Ecuador,
30/09/04 13:46
|
ועכשיו לך תבקש ממישהו שיתרגם לך את הכתוב ויראה לך איפה כתוב שאני רוצה להרוג שמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקורת
אבי,
ת''א,
30/09/04 09:36
|
אני מבקר את מה שאתה כותב. לא יותר. תקרה שוב את מה שכתבת בהתחלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקווה שמעריב יאפשר לי
Avi Ecuador,
30/09/04 03:55
|
עותק שאני חייב לכם שוב ואתכם הסליחה למי שקרא ונמאס לו, גם לי מתחיל להמאס: היום ישראל צריכה להכריע אם היא רוצה לחיות או לחדול. לדעתי אפשר לחפש לגרד ולמצוא היום לישראל 5 ברירות בכדי לחשוב עליהם כשכל ברירה יש את הקשיים והסיכונים שבה. * הברירה הריאשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההסטורית שכל שנותינו בגלות היתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית. לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים. טרנספר ישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע. זאת היא חובתינו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית. * הברירה השניה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תיהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חידלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי. * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות איזוריות שבם לדוגמא יהיו 120 אלקטורים שמתוכם ינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים. זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כניראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים. * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האיזורים מאיזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משיטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושליים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים. * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים ביננו. במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה. במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מיים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה. לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הריאשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת. גישה זו יכולה להיות אולי טובה לנו כיהודים שלמדנו לשחות טוב בעולם גלובלי וזאת אולי תהיה גישה שבהמשך תשנה את העולם לעולם גלובלי עם דגל אחד והרבה כוכבים שבו הבחירות יהיו אולי לנשיא העולם בשיטה של אלקטורים הדומה לזו הקיימת בארה''ב. טוב, אולי זה יהיה בכל מקרה אחרי מלחמת העולם השלישית, תלוי כמה נסבול וכמה ישרדו בעולמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להתחיל
Avi Ecuador,
30/09/04 13:26
|
ונאמר על ידי משהו חכם שאני לא זוכר את שמו משהו בסגנון: תגיד את הנכון, בהמשך תוכל לעשות את מה שחשבת לעשות ובהמשך תוכל לעשות את מה שלא חלמת לעשות. בקיצור מישהו יהודי מעמנו תרגם ואמר: אם תרצו אין זו אגדה. ועל מישקל השאלה שלך: נגיד שישראל תיסוג ותיתן כל מה שהשמאל והערבים אומרים שהם צריכים לקבל האם זה יגמר ליהודים בקו הירוק? בחור: אתם תביאו לזה שזה יגמר בשואה או שתהרגו אחד את השני במשך דורות עד שמישהו יעלם או יעשה טרנספר ותבינו שזה הפיתרון. טרנספר לא של יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי, זו הסכיזופרניה שגורמת לך
יוסי,
30/09/04 09:47
|
|
 |
אתה משהו...
אבי,
ת''א,
30/09/04 09:41
|
למה כל הסיפורים הארוכים??
אז בסוף, אתה בעד האופציה הראשונה שלך? ''טרנספר ישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.'' סיפוח של ערביי השטחים?! האופציה המועדפת שלך תביא למצב כמו שמתואר בחלקים אחרים בסיפורים הארוכים שלך. ''ישור'' - זה באמת לא ברור לי מה הכוונה ונראה לי שאני לא מפסיד הרבה. אגב, תשובה עדיין לא נתת: נניח שהם נכנעים. מה אז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להם בירדן מדינה עצמאית
Avi Ecuador,
30/09/04 03:45
|
יותר מ 70 אחוז פלסטינים. אתם תובילו אותם או אותנו ואותם לשואה, זה הפיתרון השני לצערי. לעולם לא תוכל לחיות איתם ובתוכם כשאתה שולט ובדרך של השמאל, שכח מזה. הקו הירוק לא שלך, בעוד 30 שנה הם יהיו 5.2 מליון ויהיו רוב או שמאל כמוך יעלה אותם לשלטון. הם יקבלו הוראות ממדינת פלסטין 2 שנקיה אטנית מיהודים, אז מה תעשה? תיקח את המשפחה והפיקלח ותברח, אם יהיה ביכולתך ואם לא יהרגו אותך ואת משפחתך לפני זה כשכל יום תחפש הצדקות לרוע שלהם. הפתרון טרנספר או שואה או חידלון או להסתפח לארצות הברית או לקבל את כל הערבים למדינת ישראל ולהכריז על ישראל כמדינת היהודים (משהו בסגנון הוותיקן: לעשות בחירות איזוריות שבם יהיו 120 אלקטורים לדוגמא שמתוכם 20 אלקטורים יהיו לאזרחי ישראל הערבים והיהודים, 80 ליהודי ארצות הברית ו 20 ליהודי שאר העולם ולישראלים תושבי חוץ. אז לפחות לא ימכרו תושבי חלם את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
..., ...
Avi Ecuador,
30/09/04 13:49
|
|
 |
... עזוב.
ל"ת
אבי,
ת''א,
30/09/04 09:44
|
|
 |
אמת ויציב....
ל"ת
אילתי1,
29/09/04 19:40
|
|
 |
66.
Shderot-Occupied territory
david,
29/09/04 19:20
|
Let us be honest. The area of Sderot was occupied in the aggression war of 1948. If we want peace we musy let the poor refugees in Gaza get their honor and land back. No other way. And then we could have not only peace but also Nobel Prize for Peace.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SARCASM FOLKS
ALON,
30/09/04 01:51
|
I BELEIVE DAVID S STATEMENTS ARE SARCASM, MAKING MOCKERY OF THE ISRAELI SMALLANAZIM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you idiot
סמ,
זז,
29/09/04 19:58
|
if you want someone to believe you so please say the truth, you are palestinian you will never rest in peace till you leave our country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you have a mistake
dan,
29/09/04 19:57
|
hello david without going to much into politics, Shderot is an Israeli city, as same as Tel-Aviv, Hertzliya, Haifa are Israeli cities. Shderot are in Israeli borders as accepted by the U.N this means endless missiles on Israeli cities. If this shoud have acourd in any other country in the world- the government would do anything needed to bring securety to its people. Im sad that because Israel is concerned with Europes opinion doesnt do nothing in order to protect its own people. Today the terrorists shot missiles into an Israeli town, that is recognized by all the world as an Israeli city, killing a 4 year old boy and a 6 year old girl. If missiles would lend on your doorstap on daily basis what would you do???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
As if the PA (David) cares
Spirit,
29/09/04 21:22
|
He wants Tel Aviv, Yaffo, Haifa etc' He wants us all dead They see us as aggrresors
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לפנות את שדרות ולתת פיצויים
דרור,
רמת גן,
29/09/04 19:20
|
|
 |
64.
יש להאיץ את ההתנתקות
דרור,
רמת גן,
29/09/04 19:18
|
של ראש הממשלה ואוסף המריונטות הבזויות שלו ,משולחן הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
קסמים בשנקין התגובה היתה אחרת
ל"ת
חץ,
29/09/04 19:12
|
|
 |
זה כבר נקרא ''להקריב צריח''
מדינאי דגול,
29/09/04 19:32
|
|
 |
62.
המוסלמים הכובשים אוהבים ילדים
אמרתי זאת בבסלן,
ואמשיך לומר,
29/09/04 19:10
|
כי זו האמת.
ככה המוסלמים הכובשים מנצחים.
הביטו וראו - המוסלמים רצחו היום 2 ילדים יהודים .
ומקרב תגובות הגולשים ראיתי כמה יהודים שמאיצים בנו לבצע כניעות נוספות לאיסלאם .
המסקנה - הטרור של המוסלמים הכובשים עובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
SHARON-ARE WE AT WAR?, SO
YOSSEF,
29/09/04 19:09
|
PICK UP YOUR ASS AND WIN IT WITING IS GOING ONLY TO HURT ISRAEL. THE WORLD SENSES ISRAEL'S WEAKNESS AND WILL HAVE US PAY FOR EVERYBODIES MISTAKES, WHILE WE ARE ABSULUTELLY RIGHT. WE HAVE WAR DECLARED ON US GO ALL OUT AND WIN IT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
SHARON-Our Hero
David,
29/09/04 19:08
|
We are behind our hero, our man of dignity and honesty. Bravvoo, to our leader, the man with vision and analytic abilities.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
It hurts.. for the kids
ל"ת
Yosi,
29/09/04 19:07
|
|
 |
58.
אללה ירחמם !!!
#חיל ג'ובניק#,
29/09/04 19:06
|
ילדים מתים זה נאקבה !! יאני אסון. חבל מנהיגים שלנו ושלכם לא גומרים הבעיה שלכם ושלנו. עד יפתרו אנחנו האנשים הקטנים נמשיך משני הצדדים לשלם בחיינו וחיי ילימנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אין לכם שמאל
Avi Ecuador,
29/09/04 19:37
|
ואנשים שפותחים את הפה? זה מה שאתם רוצים? לגדול ולהיות גדולים ואתם כל הזמן קטנים שמשפילים ומנצלים אותכם ומחדירים בכם את הטמטום? אז מה שווה שתהיו גדולים ואתם האנשים מהעם (הרוב) תמיד קטנים. אז נכון שגם שמאל לפעמים מטומטם ותראה יאהוד אבל לפחות פותחים את הפה לא רק לאכול ולא רק בשביל לדרוש נקמה ודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום בו יש קידמה
ארנון,
30/09/04 00:56
|
יש שמאל. במקום בו מותר ואפשר לדבר, יש שמאל. במקום בו לוקחים אחריות אישית, יש שמאל. במקום בו מסיקים מסקנות אשיות לאחר פשלה, יש שמאל. להמשיך??? את כל זה (בהכללה) אין לבני דודינו ולצערי גם מבית אנחנו מאבדים ערכים של דוגמה ואחריות אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבי השמאל בישראל
Avi Ecuador,
30/09/04 14:10
|
אני לא נגד קיומו חס וחלילה ויודע את חשיבותו, אני בעד שהוא יתנער. יתעורר ויסביר את ההגיון והחשיבות בטרנספר וינצל את המצב שנוצר היום ולא אכנס בגלל מי ולמה. אני גם משוכנע שהוא יכול להסביר את הטרנספר הרבה יותר טוב מהימין היום ואת ההגיון בו. אם היה עושה זאת היה משנה את עתידו של עם ישראל ומביא פחות קורבנות היום ובעתיד. השמאל היום לא מבין שהוא ויד ימין צריכים לעבוד ולפעול ביחד וכל אחד יתרום את ההגיון שבו לגופו של עצמנו לחיזוקנו ולא להחלשתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
להאיץ את הפינוי
ארז,
29/09/04 19:06
|
מסתבר שעוד פעם שרון מדבר ולא עושה. אם היינו מפנים את גוש קטיף היינו כבר יכולים לפנות גם את שדרות. חבל על הזמן שאנחנו מאבדים בדיבורי סרק. יש להתכונן לפנות את אשקלון (בקרוב בטווח הקסאמים) ואת אשקלון. לתושבי חולון וראשל''צ יש זמן והם יכולים בינתיים לעודד את תושבי גוש קטיף לקבל את הפיצויים כי ככל שנתקדם בתהליך ההתנתקות ישאר פחות ופחות כסף. מסכנים יושבי שיינקין - לא מספיק שלא יישאר להם כלום - הם כבר יצטרכו לשלם הרבה כסף כדי לברוח מהארץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או.קי. ארז, תאיץ! אשר למר ענר:
צלף קוצני.,
מצוין, ארז,
29/09/04 22:53
|
מדוע מר ענר מת''א לא הגיב לתגובה זו (ראה תגובותיו המפוזרות: מספיק לקרוא אחת ואתה יודע את כולן)? - אין לו מה לומר? בדבר אחד, אני מסכים איתו לחלוטין: אנחנו גורם מפריע כאן (כאן: במזרח-התיכון). אני רוצה לחזק וידוי זה, ולשאול: אם היינו עוזבים את הארץ (ניתן להרחיב בנקל את החחלטה על התנתקות מהרצועה להתנתקות מישראל) - הייתה נורית ולוא ירייה אחת? טיל קסאם אחד? לכן הוא כל כך הצליח לשכנע אותי! אנחנו, הגורם מספר אחד להיעדר שלום! אין כל ספק שבלעדינו - לא הייתה ניגרת ולוא טיפת דם אחת! לגבי מר ענר שמתגורר בתל-אביב, יש לי משהו מיוחד להוסיף (עד לנטישת ישראל; חסרות מדינות להתיישב בן?): האוניברסיטה ברמת-אביב, בוודאי ידוע לו, יושבת על יישוב ערבי לשעבר שנקרא ''שייך מוניס''. כאדם בעל-מוסר וערכים (לא אני - הוא): לא כדאי, שהוא יוחזר - יחד עם מבני האוניברסיטה - לבעליו הערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שטח שיורים ממנו ייושר - מדבר
ל"ת
חזי,
29/09/04 19:05
|
|
 |
55.
אריק מתנהג כמו לוזר
דן,
ת''א,
29/09/04 19:05
|
רק להזכיר לכולם שאריק היה מי שהרס המון בתים בעזה....ולה ? כדי שהעיר תהיה מסודרת כמו תשבץ ויהיה קל לכוחות צהל לנוע שם. אני בדעה שעל כל קסאם צריך להרוס 10 בתים רצוי את אלו שקרובים לכיוון שדרות. אולי גם לנתק את החשמל חינם שהם מקבלים מישראל ליממה על כל טיל שהם יורים. מתסכל כמה אנחנו מתנגים בהומניות כאשר אני במלחמה מול ברבריים ברומא צריך להתנהג כרומאי !! אולי מר שרון הנכבד יתחיל להזיז את המשמנים שלו ולהגיב כפי ש נ ד ר ש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אין מה לחפש בשדרות ובאשקלון!!!
ל"ת
השפוי,
צפון ת''א,
29/09/04 19:02
|
|
 |
Nothing to look for in Tel Avi
Spirit,
29/09/04 21:26
|
v too. Idiot, they want Tel Aviv, Yaffo and every where, they want you out Got it?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
צה''ל צריך להרים את הכפפה
עודד ב,
29/09/04 19:01
|
כאשר יורים עליך זכותך להגן על עצמך זכותו של צה''ל להשיב אש ככל הנדרש על מנת לפגוע ולחסל את מקורות הירי. אני יודע שתיכף אקבל מבול של טענות שעל ידי פעולה יפגעו אנשים חפים מפשע אבל, למי שלא השכיל להבין, אנחנו במלחמה. וזו מלחמה לחיים או למות, ומותם של אלה שנהרגו בשדרות זו אחת ההוכחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הפלסטינים ניצחו צריך להכנע
רועי מרכז,
29/09/04 18:49
|
זהו צריך לסיים העימות ולהכריז על החזקים כמנצחים כנראה שישראל לא יכולה לפלסטינים לא לחיזבאללה לא לאיראן לא להברחות ממצריים מי אמר שאנו חזקים הכל שטויות ולתושבי שדרות קומו ועשו מעשה אתם לא רואים שאף אחד לא שומע אותכם????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מזל יש לנו!!!
אשה משדרות,
שדרות,
29/09/04 19:09
|
שהקאסמים לא נופלים בחצר האחורית שלך!!!
אנחנו חזקים מתמיד!!!
ותבוסתנות היא תכונה ששייכת לכמה בודדים ששכחו את מוצאם ה י ה ו ד י !!!
מיליונים החזיקו מעמד במחנות ההשמדה של הנאצים....וכמה חארות כמוך יקלקלו את המורשת הזאת?
חזקה מתמיד, אשה משדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האשה משדרות מתחבא מהאמת
בר כוכבה,
גרמניה,
29/09/04 20:54
|
תרתי משמע .מי שיש לו שכן רע עובר שכונה אח''כך עיר ואם גם זה לא עוזר עובר מדינה .או מעביר את השכן הרע לעבר הירדן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעבור למדינה אחרת
Avi Ecuador,
29/09/04 23:07
|
ובהמשך תעבור לפלנטה אחרת. היום הסבירו לך שיש הרבה שטחים בכדי לוותר עליהם בפלנטה חלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
לסגור את ארז לצמיתות
ל"ת
די לשוחד,
29/09/04 18:49
|
|
 |
50.
כצאן לטבח
ל"ת
יוני,
מרכז,
29/09/04 18:47
|
|
 |
49.
עותק שמתאים לאתמול היום ומחר
רציונלי 777,
29/09/04 18:45
|
שרון בכדי להוציא את עצמו מהבוץ הפוליטי ואולי האישי שהוא שקוע עמוק בתוכו יחד עם מדינת ישראל יכול להסביר היום שאין לו תמיכה לוויתורים לפלסטינים, שהפלסטינים לא שינו ואין שום סיכוי באופק שהם ישנו את המנטליות שלהם, שהם מהווים סכנה קיומית למדינת ישראל ושאין לדורנו שום זכות להמר על קיומה של מדינת ישראל ומה עוד שהראיות והעובדות הוכיחו ומוכיחים זאת כל יום מחדש. עליו להסביר שלשום מדינה אין זכות לדרוש מאיתנו להמר על עתידנו ולהגיע להתאבדות לאומית. על שרון להכריז שהוא מודה ומבין היום שנעשתה טעות פטלית מצידה של ישראל בנסיוננו להקים מדינה פלסטינית והפיכתו של צה''ל לצבא הכנה לפלסטין של היום שעושה עבודה זרה שלא מיועדת ובטח לא תביא לנו שום טובה. עליו להכריז שישראל לא תמשיך במדיניותה של בניית מדינת עגל הזהב, שהיא משנה את מדיניותה שתתבסס על הנקודות הבאות: * ישראל מכריזה על פסק זמן ל 40 שנה בנושא וויתורים על שטחים לפלסטינים ותחזק את החלטתה במשאל עם מיידי. * ישראל שמכירה בטעות שנעשתה, בכישלוננו בנסיון לבנות את פלסטין, בסיכון הבלתי ניתן ללקיחה של ההחברה הפלסטינית ושהיא תהווה איום מתמיד, מבקשת מהאומות המאוחדות לעזור למציאת מקום חדש ליישובם מחדש של הפלסטינים הקיימים בגבולות ישראל עד גבול הירדן, להחזירם למדינות ערב או למצוא להם שטח חלופי שהם יוכלו להקים שם את מדינתם כאשר ישראל תהיה מוכנה לדון על פיצויים; ישראל תחשב את הנזק שנעשה לה ותקזז חלק מהפיצויים או תהיה מוכנה לוותר ולתת במתנה חלק מהפיצויים שמגיעים לה. * ישראל תכריז על האחריות הקולקטיבית של החברה הפלסטינית הקיימת בשטחים והקו הירוק לכל פיגוע, נסיון פיגוע או תוכנית לפיגוע. * ישראל תוציא מהמגירה תוכנית אב לחלוקת השטחים ל 20 איזורים שמיועדים לפינוי של פלסטינים ישור וחומה ומגדל לישובם של יהודים בשטחים שהתפנו על כל פיגוע, נסיון או תוכנית לפיגוע. * ישראל תזהיר את הסורים שכל התערבות של גורמי טרור או צבא מלבנון או מסוריה ישראל תראה את סוריה כאחראית בלעדית ובמקרה של הפרת השלווה של האזרחים היהודים ישראל תכריז על סיפוח רמת הגולן באופן מיידי וסופי, תחזיר לסורים את תושביהם כמחווה לרצון טוב מצידנו, תשחרר שטחים בסוריה בכדי לעזור ליישב מחדש את אחיהם הפלסטינים שנמצאים בקו הירוק ובשטחים עד גבול הירדן, ישראל תכריז על רצונה לעזור לבניית הפלסטינים בסוריה ותהיה מוכנה להעזר בתרומתו של השמאל וסרבני הגיוס לבנייתם של הפלסטינים בסוריה. * ישראל תבצע באופן מיידי משאל עם שיאסור על מנהיגי ישראל או שוטים כדוגמתו של ביילין לנהל משא ומתן עם אויבים בנושא וויתורים על שטחים כשהמשא המתן היחיד שיהיה אפשרי יהיה על עזרה הומניטרית להחזרת הפלסטינים לשטחים שבם אחיהם יוכלו לקבל אותם וליישבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Barak the looser ran from
shery,
arad,
29/09/04 18:45
|
Lebanon and now the missiles are falling on Sderot. How far do you want to run Sharon? I am afraid some day the Kassams will reach your farm.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לכבות לתושבי עזה את החשמל !
ע ד,
29/09/04 18:45
|
על כל קסאם יום של חושך לתושבים הערבים בעזה, על כל הרוג ישראלי שבוע חשכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה באמת יכול לעזור
דניאל,
אשקלון,
29/09/04 19:09
|
|
 |
בשביל התחלה- רעיון טוב!!
ל"ת
דן,
29/09/04 20:00
|
|
 |
46.
התנועה להחזרת שדרות.
ל"ת
רבין שרון,
29/09/04 18:42
|
|
 |
45.
ואגב, חיזבאללה -
אוקטובר השחור,
אי-שם,
29/09/04 18:41
|
|
 |
44.
שיזכרו את סוכות בג'בליה
ל"ת
שפוך חמתך,
29/09/04 18:40
|
|
 |
43.
להכין מייד רצועת בטחון לפני שי
קובי ונצואלה,
29/09/04 18:39
|
לפני שיהיה מאוחר מדי ,,,לגבי אותם ילדים מסכנים ...זה כבר היה... השם ירחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עשרת אלפים אנשי ארגוני הטרור
אוקטובר השחור,
אי-שם,
29/09/04 18:37
|
צריכים למות בעזה לפני שנוכל להתחיל את ההתנתקות. זה מה שצריך לעשות כעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא להשאיר לבנה על לבנה
ל"ת
בג'בליה,
29/09/04 18:36
|
|
 |
40.
לכל המגיבים הערבים פלשתינאים..
אשה משדרות,
שדרות,
29/09/04 18:35
|
נכון. אי אפשר לנצח עם שמבקש את חירותו.
אבל אנחנו היהודים שרדנו כל כך הרבה .... אנחנו נשרוד גם את זה!!!!
אתם קטנים עלינו....פשוט קטנים.
ואני מתוך שדרות אומרת... שכל תגובה שלכם....כזאת, כמו המגיבים כאן - רק מחזקת אותנו פי מיליארד...
עם ישראל חי!!!
בואו, כל תושבי הארץ לבקר אותנו בשדרות - בואו אל תשתפנו...בשדרות, המלחמה היא על הבית. לא שטחים כבודים ולא שטויות!!!
מבטחי באלוהי ישראל חזק מתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאשה האמיצה משדרות.
צלף קוצני,
29/09/04 23:35
|
אינני מבין איך אפשר להגיב לדברייך בבוטות ובאטימות (להיסחף לפולמוס), כשאת נמצאת וכותבת מאזור האש. מחזק את ידייך, מעריך את אומץ-לבך ואת האמונה שאת שואבת ממנה. אינני חושב, שראויות תגובות אחרות משלי. משתתף בצער המשפחות השכולות, באזור שהפך לקו-חזית. החלמה מהירה לפצועים; מאחל לך ולנו, שפעולת צה''ל בכל-זאת תצליח למגר את ירי הטילים. את המורל אפשר להעלות בעם רק מהסתכלות בך, ובאלה שנמצאים איתך. בברכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תזלזלי במוסלמים הכובשים
לא בכדי הם כבשו,
את המזה''ת,
29/09/04 19:15
|
את כל המזה''ת כבשו המוסלמים הכובשים מידי הנוצרים והיהודים.
היהודים נעלמו מהמפה
והנוצרים נאלמו.
כך שאני בכלל לא בטוח שהמוסלמים הכובשים בדרכם להפסד.
יכול להיות שהם בדרכם להפסד נוסף.
כל עוד שיהודים ימשיכו להצביע לשמאלני האיסלאם ולליכודנקים המושחתים הרי שאנחנו נפסיד למוסלמים.
אני כבר יודע שעשיתי טעות שהצבעתי ליכוד.
בפעם הבאה אני הולך ימינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה זה תינוקת וילד?
מדינאי דגול,
29/09/04 18:33
|
|
 |
במיוחד אם הם מזרחיים
מזרחי,
שדרות,
29/09/04 18:42
|
שתקועים בעיירת פיתוח דפוקה בנגב.
קלעת בול למטרה. לפוליטיקאים שלנו אין שום בעיה להקריב כמה פיונים במשחק השחמט שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ההתנתקות מחברת אותנו לטרור
ל"ת
יוסי,
29/09/04 18:32
|
|
 |
37.
להתנתק משדרות
יוסי,
גבעתיים,
29/09/04 18:30
|
ואח''כ מבאר שבע, רחובות תל אביב ולסגור את המדינה. ההגיון של הקשיש מחות השיקמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הכישלון הוא של צה''ל
צבא של חלמאים,
29/09/04 18:28
|
מפקדים בכירים שאינם יודעים ליצר ביטחון למרות אמצעים בלתי מוגבלים ותמיכה בלתי מסויגת של הציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מה אתם רוצים?
dodo,
29/09/04 18:25
|
שיהיו הרוגים רק בצד אחד? זה נשמע לכם הגיוני?
נראה לכם שפיתרון צבאי יכול להפסיק ירי קסאמים? אם כן זה כבר היה קורה לא?
זה לא חוסר מזל מה שקרה הערב, כל יתר הפעמים היו מזל.
שרון = אסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
let's to speak more
israeli,
29/09/04 18:24
|
and make nothing, like in the last 4 years.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אסון לאומי - לפטר הממשלה
יונה,
תל אביב,
29/09/04 18:23
|
זה ממש אסון לאומי - כל כך הרבה זמן הבעיות נמשכות = כשלון מערכות הגיע הזמן לקחת אחריות ולפנות המקום/ ועדות חקירה לאומיות
זה לא היה קורה במגזר העסקי - סיפורים על סבלנות ועל הצלחות קיקיוניות קחו אחריות ולכו הבייתה חליפות?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
חבל -אנחנו פשוט טפשים.
אבי,
חיפה,
29/09/04 18:22
|
אי אפשר להלחם בטרור עי תפיסת הטרוריסטים.אלו בין כה מוכנים לשלם את המחיר. בתחילת האינתיפדה היה צריך לפגוע באוכלוסיות שלהם מיד לאחר כל פיגוע ואז הכל היה נגמר מהר .שני העמים היו סובלים פחות.
נראה שזה יגמר רק שיקרה לנו אסון נוראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
קאסמים
גור אריה יהודה,
29/09/04 18:17
|
1. שרון תתפטר מיד 2. תושבי מדינת ישראל אינם בשר טילים ובני ערובה בידי פוליטיקאים שלא דואגים להם ולכן אני חוזר ואומר הכרזת מלחמה רישמית על הטרור יתן למדינה את הזכות להגן על התושבים לא עוד פעולות שמסכנות את חיילינו על כל טיל שיפגע בארצינו 50 פגזים על מקורות הירי. אם זה לא יעזור בטח שזה לא יפגע במאמץ למגר את הטרור 3. תנחומים מקרב הלב למשפחות ההרוגים (נרצחים) הי''ד והחלמה שלמה לפצועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
היהודים עם מתלהם וחושבים ש
ערבי,
29/09/04 18:17
|
ע''י כוח אפשר להכניע רצון של עם ,יהודים חביבים עליי תדעו שרק ע''י עקירת כל ההתנחלויות והקמת המדינה הפלסטינאית על גבולות 67 יתכונן שלום אבל אני בטוח שיש כאלו שמעונינים תמיד בחיסולים וגיחות של צה''ל כדי לראות כמה שיותר הרוים אבל לצערכם ההרג בצד שלכם לא נפסק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and terror is fine right???
ל"ת
spinoza,
29/09/04 18:56
|
|
 |
מה לפני 67 היה שלום?
יוני,
מרכז,
29/09/04 18:51
|
|
 |
29.
שרון -קח אחריות כבר-התפטר
גלית,
29/09/04 18:16
|
|
 |
28.
כ''כ מיותר
שלמה,
צפון,
29/09/04 18:16
|
למה לא פותרים את בעיית הקסאמים?צבא כמו צה''ל עושה במכנסיים מול חבורה של מחבלים?בזיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שרון כבר החליט: לא להחליט
ל"ת
Zax,
29/09/04 18:14
|
|
 |
26.
די נמאס!
גיל,
29/09/04 18:14
|
|
 |
25.
יאללה שלדגים ושאר סרבנים
ברווז במטבח,
29/09/04 18:14
|
|
 |
24.
עצוב,מזעזע
אורנה,
29/09/04 18:13
|
|
 |
23.
100 קסאמים לא פגעו
יחיאל,
פ''ת,
29/09/04 18:13
|
|
 |
22.
מה יהיה הסוף??!!
אלון,
חולון,
29/09/04 18:12
|
שוב הרוגים בשדרות...אריאל שרון לך הביתה!ממשלה מנותקת מהעם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יהי זכרם ברוך
ליאת,
29/09/04 18:11
|
|
 |
20.
שרון לך הביתה!!!
רועי,
באר שבע,
29/09/04 18:10
|
|
 |
19.
כל הארץ הזאת שדרות!!!
אשה משדרות,
שדרות,
29/09/04 18:10
|
תפסיקו להשתמש בנו כדי לכתוב את התגובות הפאתטיות שלכם!!!
נמאס לראות אתכם מנגחים את הממשלה או את הצבא בשמנו!!!
אנחנו נחזיק מעמד....אם כל המגיבים ישתקו!!!
מה קורה לכם!? רוצים עוד מלחמה?! דם של כל כך הרבה בנים לאמהות לא הספיק ?
תנו להתנתק מהרצועה, צריך לחתוך את זה כמו שחותכים איבר פגוע בסרטן....
אחר כך יהיה קל יותר לטפל בכל העסק הזה, בלי המתנחלים שמסתובבים לנו בין הרגליים!!
תנו לנו למצות את האפשרות לשלום עד תום - אחר כך נקבל בברכה כל מה שיבוא...
תנו לנו , לתושבי שדרות , לדבר בשמנו!! תפסיקו לכתוב תגובות מטומטמות!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעת על נקניק הסלמי
Avi Ecuador,
29/09/04 22:35
|
שכל פעם חותכים ממנו חלק? בסוף גם נקניק ''גדול'' כמוך יגמר. כשתבין שאתה מקלקל עם מדינת ישראל שיושב להם כמו קוץ בתחת את הרצף הטריטוריאלי של כל כך הרבה מיליונים מוסלמים במזרח התיכון תתחיל להבין. וכשתבין שליהודי מותר לחיות בארצות הברית, במדינות ערב באירופה בקו הירוק או עזה תתחיל להבין יותר טוב. וכשתבין שלערבי לא מסוכן לחיות בקו הירוק בין שאהידים יהודים כמוך ואין צבא פלסטיני שצריך לשמור עליו שלא תתפוצץ עם איזו חגורה אז תבין עוד יותר טוב. הבנת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניתוק מהרצועה ?
erez,
29/09/04 20:38
|
ניתוק מהרצועה ? זו רק שאלה של זמן עד שבעזה תוקם תשתית לשיגור טילי Zelzal-2 / Mushak-200 איראנים , היכולים להגיע עד תל-אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את משדרות אני מביירות
מטיף,
29/09/04 18:28
|
|
 |
קטן אמונה שכמוך....
אשה משדרות,
שדרות,
29/09/04 18:41
|
ידידי, אני כאן ואתה היכן שלא תהיה... מעורר בי תחושות של גועל נפש.
ובכך אסיים.
והשמאל יכול רק להתבייש באנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בחיי מסכנים תושבי שדרות
קרן,
29/09/04 18:10
|
|
 |
17.
איזה אסון
מאיר,
חיפה,
29/09/04 18:09
|
|
 |
16.
הכתובת היתה על הקיר
ל"ת
יגאל,
29/09/04 18:09
|
|
 |
15.
War against rockets
Nati,
29/09/04 18:08
|
Do you understand the orwellian brainwash of the media. The war is against rockets, not Arabs. The enemy is a tube of steel that somehow attacks children. Stop being so scarred and kick all the stinking Arabs out of our land!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
'גדר היתה מונעת את הריגתם'
פרשנוביץ' טפש,
ערוץ 2,
29/09/04 18:07
|
בקרוב גם בכפ''ס, עפולה, ירושלים, ונתב''ג.
ככה זה כשלא פותרים את הבעיה מהשורש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% correct
ל"ת
Yoni,
29/09/04 18:49
|
|
 |
13.
lefanot et ha ezorim she yorim
misham me ha,
toshavim she,
29/09/04 18:06
|
she sham ve lifol be hofshiyut neged ha mehablim kmo she rabin asa be drom levanon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
kasam be shderot
woody,
sydney austr,
29/09/04 18:02
|
TO PRIME MINISTER SHARON HARAMATKAL YAALON&SAR HABITACHON MOFAZ.
I THINK THAT THE TIME HAS ARRIVED FOR THE TOTAL CLEAN UP OF GAZA .FIRST WIPE OUT THE TERORIST IFRASTRUCTURE IN HAN YUNIS,JEBALIA AND DIR HANOUN.USE MORE ARMOURD,MECHANISIED,ARTILERY DIVISIONS.I HAVE BEEN IN SHELEG,FROM START TO END AND THE SCENARIO IN THE SOUTH IS
NO DIFERRENT FROM THE SITUATION IN THE NORTH NO MORE PUSSYFOOTING.START A NEW OPERATION ''PEACE FOR THE SOUTH AND GET STUCK I THEM WITH ALL OUR MIGHT.YOU WILL ONLY GET RESPECT SNDSUPPORT BY UNIFYING ALL THE SCEPTICALI OUR ABILITY TO PERFORM AGAINS THOSE ATTACKE / IF ONE MISSILE FLY FROM BET HANOUN,JEBALIA,HAN YOUNIS.ATTACK THEM FROM THE REAR AND CRUSH THEM FROM THE FRONT.THIS IS NOW A DIFFERNT BALL GAME.DECLARE ''TZAV 8 WITHOUT DELAY AND STAY THER AS LONG AS THE MISSION IS FULLY ACCOMPLISHED OUR TOTAL SUPPORT TO OUR COUNTRY IS WITH YOU TZAHAL AND MAARECHET HABITACHON LETS MAKE IT CHAG SAMEACH O ALL OF US IN ISRAEL AND THE DIASPORA.
FROM ME,WOODY AT SYDNEY AUSTRALIA.PLEASE PUBLISH THIS LETTER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
advices from the space
nir,
29/09/04 18:46
|
first of all, live in Israel and then start talking about tsav 8
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כך הגיבו מדינות מתוקנות להפצצה
ישראל,
ישראל,
29/09/04 17:56
|
בריטניה וארצות הברית הן מדינות מתוקנות! כאשר האויב הנאצי שיגר פצצות ומפציצים להפציץ את עריהן אז כתגובה במשך כחמש שנים כתשו מטוסי בריטניה וארה''ב, יום-יום ולילה-לילה, את ערי גרמניה והחריבו אותן עד היסוד. בתוך כך נהרגו כמיליון אזרחים גרמנים ''חפים מפשע'' - כלומר האוכלוסיה שממנה יצאו מפציצי האויב ובה מצאו את האהדה - ומיליונים נווספים נותרו נכים וחסרי קורת-גג!
הגיע הזמן שישראל תלמד ממדינות חופשיות ומתוקנות כמו בריטניה וארצות הברית איך לטפל בעמלק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12 אתה גדול ומציאותי כל הכבוד
ל"ת
משהמ,
29/09/04 18:20
|
|
 |
10.
לפרק את צה''ל
משה,
עפולה,
29/09/04 17:55
|
יש לנו צבא הכי עשיר במזרח התיכון , מטוסים הכי חדישים , טנקים הכי טובים , פצצות הכי מתקדמות , הקצינים שלנו מרווחים המון כסף ויוצאים לפנסיה בגיל צעיר ומה לעם שלנו וביוחד בשדרות יוצא מכל זה כלום נאדה כל הקצינים אומרים שאין מה לעשות אם אין מה לעשות למה לממן את התקציב המנופח הזה נתם אותו לחינוך לבריאות לחברה ולא לקצינים שאומרים שאין מה לעשות כי יש, מדינת ישראל הקימה צבא כדי שינצח במלחמות ולא שיזיין לנו את השכל שאי אפשר לנצח אין דבר כזה אי אפשר להפציץ את עזה אי אפשר בטח שאפשר , לחסל את ערפאת אי אפשר בטח שאפשר , להפסיק להם את החשמל אי אפשר בטח שאפשר הכל אפשרי אם רוצים ובמלחמה הכל מותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well said.
Moshe,
USA,
30/09/04 02:47
|
An army is supposed to protect the country BY ALL MEANS NECESSARY.
If it takes killing un-armed Palestinians that is ok.
What is this bs with the IDF?
The Palestinians are murdering us, but we do not kill them? We provide them with electricity? With water? We take their sick to our hospitals?
Are you NUTS?
This is not an army.
This is ONE HUGE WASTE OF MONEY.
It is time we get some GOOD OFFICERS and start FIGHTING.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Army supposed to defend !
צלף קוצני,
30/09/04 11:10
|
We are condemned anyway, by international community! -You are right! It's time to start acting logically and effectively and forcibly, as any army supposed to do. Without looking back! Army supposed to take all means to defend!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% CORRECT
ל"ת
YOSSEF,
29/09/04 19:16
|
|
 |
9.
צריך להודות הצבא שלנו עלוב
אשר,
צפון,
29/09/04 17:51
|
עוד פעם כניסה מגושמת לשטח צר אם טנקים ונגמשים ללא תוחלת ללא התרעה להגיד הינה אנחנו עושים משהו והנה הופ חוטפים עוד קאסם , אז רבותי צריך להגיד או שהצבא שלנו עלוב הוא שראש הממשלה שלנו ושר הביטחון שלנו צריכים ללכת הביתה לא ייתכן שעיר בישראל תחת מתקפה והדרג הביטחוני שלנו האוכל חינם אם המכוניות המפוארות אם הפנסיה התקציביתל יגיד שאין מה לעשות כאשר כל בנאדם יודע שיש והתשובה היא כל כך פשוטה העמדת 3 תותחים על כל ירי הפגזה כבדה של מקורות הירי ואם הממשלה לא נותנת אישור לפעולה זו והצבא שותק הצבא צריך לקום ולהגיד יש פתרון לקאסמים אבל הדרג המדיני חוסם אותנו אבל מה הקצינים שלנו פחדנים הוא דואגים לאינטרסים הצרים שלהם הם לא דואגים למדינה הוא דואגים לג'וב הבא אחרי הפרישה מצה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להודות ש''מנהיגנו''
Avi Ecuador,
29/09/04 20:01
|
הפכו את צה''ל לצבא הכנה לפלסטין שלא ממלא את ייעודו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE ARMY IS NOT THE PROBLEM
ALON,
29/09/04 18:31
|
THE PROBLEM ARE THE DIRTY POLITICIANS, THE REMANANTS OF MAPAY THAT HAVE TURNED JEWISH BLOOD INTO THE CHEAPEST THING ON EARTH. THE PROBLEM ARE THE IDIOT CITIZENS IN THIS COUNTRY WHO HAVE NOT TAKEN OUT TO THE STREETS YET IN RIOTS Against the dirty politicians WHO ARE ACTING LIKE THE YUDENHART AND THE KAPOS. ISRAEL NEEDS A REVOLUTION, TO CLEAN ITS POLITICAL SYSTEM FROM ALL THE DIRTY CORRUPT SELL OUT POLITICIANS. I WONDER IF ARIK, PERES AND THEIR FAMILIES ALLREADY GOT AN AMERICAN CITIZENSHIP FOR SELLING ISRAEL TO THE ARABS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריךל להודות המגיב הזה אהבל
אשר,
דרום,
29/09/04 18:17
|
בנאדם שמגיב בשורה אחת בלי סימני פיסוק בלי שום מושג ירוק על מה הצבא עושה או לא עושה עדיף לו שייקח נשימה ארוכה במקום לכתוב שטויות כשסוף סוף יש פה ראש ממשלה שבאמת מנסה לפתור את הבעיה של סתומים כמוך שכל מה שמעניין אותם זה דם תמורת דם תמורת דם תמורת דם תמורת דם תמורת דם תמורת דם תמורת דם תמורת דם תמורת ולהפסיק את מעגל הקסמים של פיגוע תגובה פיגוע תגובה פיגוע תגובה פיגוע שכל כך חביב עליך ועל אנשים כמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור ועם הארץ
ג'ון הולמס,
29/09/04 18:13
|
לך למד קודם לכתוב בלי שגיאות, ולא יזיק לך לפסק פה ושם, אם לא קשה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי בור, אבל קרוב יותר לפתרון
האזרח קליין,
29/09/04 19:10
|
מאשר אתה יכולת אי פעם לגייס.
אין ספק שרק הרתעה יכולה למנוע ירי של טילים. זאת הסיבה שהיו במערב שמאלנים שהסגירו את סודות האטום לרוסיה מייד לאחר הופעתם.
אכן רק תשובה קשה כלפי הצד השני תחסל את ירי הטילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא בור . הוא צודק . תקשיב
ל"ת
לו במקום להיות,
שמאלן מהמותן,
29/09/04 20:26
|
|
 |
KASSAM IN SHDEROT
WOODY,
SYDNEY,
29/09/04 18:12
|
YOU BLOODY FOOOL YOU BETTER SHUT YOU MOUTH IF YOU DONT HAVE ANY MORAL COURAGE TO SUPPORT YOU ARMY WHOM ABSULUTLY DO HIS BEST TO HELP YOU IDIYOT WHER HAVE YOU BEEN IN 82.IN YOUR BOMB SHELTER OR THE CAFEY WHEN WE WORKED OUR ARSE OF TO PROTECT THE NORTH.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
5000smart bombs
Alex,
Toronto,
29/09/04 17:49
|
Why army is not using the ''smart bombs' that they received from USA. What else Sharon is waiting for?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and what are you
Alexander,
New Mexico,
29/09/04 18:20
|
going to target Mr. clever? who are you gonna shoot, women & children like the worst terrorists do? it's easy being a terrorist exactly because u can tell from the start that the worst your actions are the worst of the enemy's people you'll waken up and the worst the enemy's reactions will become, and you and your clever bombing-extremists prove they are right.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
Nothing will help
alfa,
29/09/04 17:48
|
Just going inside and through away the ARPAD and his gang that will never be ,and can't be a civilized regeem Those people have to be treated like disabled people that has to have somebody watching them not doing harm to themselves nor to their neighbour
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עכשיו יגידו שמאלני התקשורת שזו
הצלחה כבירה,
לצה''ל,
29/09/04 17:44
|
רק יהודי אחד נפצע מהטילים המוסלמיים.
כל הכבוד שרון.
ישר כוח מופז.
קדימה הליכוד.
באמת לא מתו מספיק יהודים השבוע.
אבל כשהליכוד בשלטון יש תמיד על מי לסמוך בעניין זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מי יותר חשוב
א,
29/09/04 17:44
|
יורי הרקטות דואגים לשגר ממקומות ליד ילדים פלסטינאים. מסוק קרב לא ממהר לשגר במיוחד לאחר שנהרגו 2 נערים. השאלה איזה דם יותר זול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תודה לשרון שמקרב את החזית לבית
ל"ת
תל אביבי,
29/09/04 17:41
|
|
 |
3.
למה לפאתי בית-חנון, ג'בליה וב
Erez,
29/09/04 17:40
|
למה צהל נכנס לפאתי בית-חנון, ג'בליה ובית-להיה ? השכונות האלה צריכות להעלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להפסיק להרוס ''חושות''
אורי,
29/09/04 17:35
|
הגיע הזמן לפגוע בבעלי הממון בעזה האמינו לי - במידה ''וירימו'' כמה מבנים כגון בנקים-משרדים-משרדי -בעלי הממון יהיו מסוגלים לעצור כל פעילות טרור שהיא. (הרי בקרב בעלי הממון נמצאים מנהיגי הפלסטינאים המושחתים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thats right !!!
ל"ת
spinoza,
29/09/04 18:48
|
|
 |
רק כך
צודק,
ת''א,
29/09/04 18:16
|
נדרש לקבוע תעריף מוגדר וברור לכל ירי ללא שום תלות בתוצאה שלו. כמו שכתב קודמי - אם ישלח קסאם אחד יהרסו הבתים הבאים בכל רחבי עזה - כולל בתים של מכובדים, עשירים, עסקים וכד' מיד לאחר ביצוע הירי יצאו כוחותינו מידית ויהרסו את הבתים. יש להמשיך בנחישות ולהרוס על כל ירי לפחות 100 בתים. רק אם יהיה מחיר שישפיע על כל מגוון האוכלוסיה בעזה - יתחילו הפלשתינאים להשפיע על ארגוני הטרור. וכמו שאומרים - ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
האיסלם ינצח ובגדול !!!!
מוסא,
חיפה (פלסטין,
29/09/04 17:35
|
|
 |
גישה עצובה ומעוותת
ע.ע.,
02/10/04 15:18
|
1. מה שחשוב לך זה אינו איסלם צודק, רחום, אנושי. לך חשוב רק איסלם מנצח, ובכל האמצעים, כולל רצח תמימים. הגישה שלך פרימיטיבית, חסרת תקוה וסיכוי ולא ראוי להתפאר בה. 2. אז כתבת 'חיפה - פלסטין'. גם אם אשליה עצמית עושה לך זה טוב, היא משנה את המציאות. מסיום המנדט הבריטי לפני 56 שנה אתם מרמים את עצמכם ודורכים במקום ואילו אנחנו בתחומים רבים בחזית העולמית. הגישה שלך גורמת להסתייגות מכם ואי שילובכם בתחומים רבים, למזלנו. ככל שתגבר שנאתך והאשליה עצמית כך יטב לנו. לטובתנו, המשך בדרך זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו אספר לכם בדיחה אפשרית
זה מתחיל ככה,
ילד הולך,
29/09/04 19:20
|
עם אביו בניו יורק בעוד לא הרבה זמן
הם עומדים מול פסל שמראה בניינים נופלים לאחר שמטוסים פוגעים בהם.
הילד שואל את אביו - אבא מה קרה כאן.
אז האבא אומר שהמטוסים הללו הפילו את מרכז הסחר של אמריקה.
אז הילד שואל
אבא מי זאת אמריקה.
ועכשיו למוסר השכל :
בכל חדר מזרח תיכוני ששהו בו יהודי ונוצרי כשהגיע המוסלמי הכובש.
היהודי נעלם.
והנוצרי נאלם.
את זה למדתי לבד.
לא בבית ספר.
וחבל .
בגלל הבורות שלנו אנו הולכים כצאן אל האיסלאם .
אני את נקמתי אבצע בקלפי - לעולם לא אצביע ליכוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nn
mm,
30/09/04 00:22
|
|
 |
ניגש המלך הסעודי לבוש
עוד בדיחה,
29/09/04 21:51
|
ושאל אותו, תראה כבוד הנשיא, במלחמת הכוכבים יש כל מיני אנשים חיות כושים אבל אין ערבים מוסלמים, למה?! אמר לו בוש; זו תוכנית בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
RIGHT IF WE CONTINUE LIKE THIS
ל"ת
YOSSEF,
29/09/04 19:11
|
|
 |
אנחנו חזקים מתמיד!!!!
אשה משדרות,
שדרות,
29/09/04 18:37
|
הצחקת אותי.
ככה רק תשיגו יותר מלחמה....
טיפשים עם הנהגה מפגרת!!! וסליחה על הביטויים החריפים, אין דרך אחרת להסביר לכם שתתנו יד לשלום...אנחנו נגיע! ידכם למלחמה....ואנחנו מכירים את הדרך לנצח , אם מדובר במלחמה. נשרוד!!!
אתם פשוט קטנים עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסא המכוער
האזרח קליין,
ישראל,
29/09/04 18:29
|
אתה שייך ליישות ולדת מכוערים. מעניין אותי איך חושב חלאה כל בוקר כשרואה את בבואתו הנוראית משתקפת במראה רגע לפני שמעלה את התער על זיפי זקנו הדלוחים...
אה אני מבין הוא רוצה לנקום בבני אדם שמייצגים את ההיפך הגמור ממנו ומבני עמו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוסא אני רוצה להודות לך
Avi Ecuador,
29/09/04 18:22
|
ואתה בטח לא יודע למה ואסביר לך; לי יש קשיים להסביר לשמאל דפוק סתום בונה עגל הזהב שאוהב אותכם ורוצה לבנות אותכם ומאמין בכם, לי הם לא מאמינים. אני מקווה שאתה תעורר אותם. תמשיך לכתוב יא מוסא, בסך הכל אתה עושה עבודה טובה אם אתה יהודי ימני מתחזה או ערבי. כתוב קצת יותר ''סאחבי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מסביר לנו כלום
לאבי בוליביה,
29/09/04 20:40
|
אתה סתם מקשקש באינטרנט - כמוני עכשיו. אל תטעה לחשוב שאתה פיגורה מסבירנית. אתה סתם אבי שמידי פעם כותב דברים בלי רציונל ופואנטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת לא מעניין אותי
Avi Ecuador,
29/09/04 21:21
|
|
 |
לאבי פרו - אין שום קצוץ אצלו
ל"ת
עופר,
30/09/04 13:12
|
|
 |
מצידי אתה יכול להרגיש
Avi Ecuador,
30/09/04 21:13
|
כמו הקצוץ שלי אם זה מספק אותך. רק תעמוד ישר ותגיד תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיסלם יחוסל !
ל"ת
Jason,
Texas, USA,
29/09/04 18:14
|
|
 |
יא-מוסא
פרסי גאה,
29/09/04 18:07
|
אתם בחיים לא תנצחו כי אתם לוזרים. רק לוזרים פוגעים באזרחים חפים מפשע במכוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
musa this is for you
clouds,
29/09/04 17:59
|
just a sick muslim - and I do not mean all muslims- can write what you did. Why ? Because you are simply fucked in your bloody mind. Be your life short and miserable.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No we don't know
alfa,
29/09/04 17:53
|
We know just that you and your BARBARIC brothers and sisters inn Iraq,Iran,Sudan,Saudi-Arabia,Syria will surander to Israel and the western word soon
הגב לתגובה זו
|
|