 |
37.
מה מחכה לנו...
אלון,
06/10/04 06:56
|
המדינה יכלה למנוע כל זאת ע''י חוקים פשוטים לדוגמה: איסור הבאת נשים מהשטחים . איסור ביגמיה. הכרזת שטחי הנגב כשטח צה''ל וכו אבל המדינה מושחתת ומסואבת...אם היא חושבת שהבנים שלנו הולכים להקיז דם על כך....יש להם טעות קשה. אני כמעט נהרגתי במהלך השירות שלי...אין סיבה שזה יקרה לבנים שלי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ביטוח לאומי הוא הפיתרון
ציון,
02/10/04 21:33
|
הפסקת הביטוח הלאומי לכל מי שעובר על החוק וזה כולל בניה בלתי חוקית, החזקת נשק והסתה. וכן גם להכליל את זה על היהודים מהצד שמנגד וגם על הערבים. נמאס מהמדינה שיודעת לטפל רק באלו שמשלמים מיסים, הולכים למילואים ומבצעים את כל חובותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הבדואים חלק מהעם הפלסטיני
ליאון,
02/10/04 19:17
|
|
 |
34.
What they gave to the country
Miki,
London,
02/10/04 19:17
|
They are crying all the time that Isarel didn't give them nothing but did they share also the debts ? like taxes ,permissions The answer is very very clear
and this is worse than terror.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לגרש את הזרים מהארץ שלנו!!
שלמה,
נופים,
02/10/04 18:43
|
התורה ציותה להוריש את כל יושבי הארץ ולא הם יהיו לקוצים בעיננו ובדרכינו - הרי לנו מימוש התורה! לא צריכים לא את הבדואים לא הדרוזים וכ''ש לא את הערבים ביננו כמה שהם עוזרים הם מזיקים כי הם לא אנחנו!! כהנא צדק!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הטליבנים של ליברמן זורקים
יגאל כהן,
רחובות,
02/10/04 16:07
|
אבנים ווירטואליות על הבדואים. וזה לא לרוחי. אולי רצוי שהנערים האלה, יעברו לבלוגים של תפוז ויחזירו בתשובה את הילדות הרעות ששם!! ותופסק ההתלהמות נגד בני הדודים היקרים שלנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הגיע הזמן לפעול
יוסי,
דרום,
02/10/04 11:34
|
הגיע הזמן להתעורר במעשים מכיוון שכתבות נעשות בנושא כבר מזמן אבל מעשים -נדה, זירו. לצערי יובל יושב בארה''ב אבל צודק מאד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חלק מהעניין הוא כשלון של כראדי
יעקב,
נתניה,
02/10/04 11:05
|
אז מדוע לעזאזל קדמו אותו להיות מפכ''ל?
לדעתי המשטרה אינה ערוכה לטפל בבעיית הבדואים בנגב.
גם משתיקים ומסתירים מהציבור את העובדה שבדואים הסיעו את המתאבדים לפיגוע האחרון בבאר שבע.
צריך לחוקק חוק חרום מיוחד שיאפשר גם לצ.ה.ל ולשב''כ לקחת פיקוד ולהשליט שם סדר.
דחוף לגרש משם את סוחרי הנשק, הסמים והנשים שאינם אזרחים ישראלים. זה סיפור יחסית לא קשה לביצוע ולא ברור מדוע לא עושים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לטרנספר את הבדואים לעזה ...
גל,
02/10/04 11:02
|
הבדואים הם סכנה דמוגרפית ופצצה איסלאמית , צריך לטרנספר אותם ומיד לפני שהם יציפו את כל הנגב!! יהודים התעוררו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיצוני
תאופיק,
רהט,
03/10/04 08:28
|
|
 |
28.
הבדואים = סכנה לעתיד המדינה
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
02/10/04 10:36
|
|
 |
27.
הבדואים
שלמה,
02/10/04 10:09
|
הבדואים מאז ומתמיד היו חברה שלא סובלת משמעת ממשלתית, גם אם היום התנאים שונים לגמרי. אך אם נחבר את הבעיה הזו והתיחסות ממשלות ישראל אל המגזר הערבי והמגזר הבדואי בפרט נראה כמה דברים בולטים והדוגמאות לא חסרות: חינוך - מחסור חמור בבתי ספר מסודרים , כיתות לימוד ממוזגות, מורים ומורות מתאימים, הסעות מסודרות לבתי הספר,ומה עוד, חיבור לשרותים שהמדינה מספקת כמו חשמל, מים, שרותי רפואה ןעוד. רמת השכלה עקב כך נמוכה יחסית מה שמביא לאבטלה גבוה, ואז לחיפוש עבודות נוספות שונות כמו הברחת נשק , סמים וכל השאר ממצרים. אז מי שחושב שום דבר לא קורה אצל הבדואים והם יעברו על האפליה הגורפת בשתיקה טועה לגמרי. האפשרות היחידה לנהל את המאבק היא דרך החינוך והגברת ההשכלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שימו לב עובדים עלינו
הסכנה האמיתית,
המתנחלים,
02/10/04 09:43
|
שמחזיקים הם ותומכיהם עשרות אלפי מערכות נשק תקניות ומשתמשים בהם נגד מוסקי זיתים, רועי צאן, חקלאים בשדותיהם, נהגים בכביש ועוד גם מאיימים בראש חוצות על המדינה וראשיה במלחמה ומשטרה מתעסקת בכלי מאולתרים ויורה ללא סיבה בבדווים ברמזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים לעולם לא יירו באחיהם!
יהודי,
02/10/04 21:14
|
יש להם עשרות אלפי נשק- זה נכון. והם באמת באישור- זה גם נכון. אבל- המתנחלים לעולם לא יורים סתם. הנשק הוא להגנה עצמית. אם היית נוסע פעם בכבישי יש''ע- היית מבין על מה מדובר. יריות, אבנים, מטענים- אבל על זה אינך מדבר. המתנחלים אוהבים את העם, את אחיהם- שלא כמו הבדואים- אנחנו לא אחיהם. נקודה. זו המציאות. באהבת ישראל. יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יקירי, זה פשוט לא נכון
ל"ת
עכ,
02/10/04 20:13
|
|
 |
25.
וזה רק קצה הקרחון
יובל,
ארהב,
02/10/04 09:42
|
המצב בארץ הוא כזה שהאלימות משתלמת למי שיש כוח יש הכל המדינה כושלת בהגנה על האזרחים שמירה על נכסים אדמות כבוד זכויות בסיסיות וזה מפני שאנו ישנים בעמידה וחושבים שאנו חכמים גדולים בזמן שהבדואים בוזזים כל חלקה טובה וזה ממש ממש לא מאתמול שנים שהבדואים חוגגים ואל צחששו לא יקרא כלום כי המדינה חוששת מהם ואין שם סיכויי שיקרא משהוא נגדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ברמלה ולוד יש יותר בלתי חוקיים
במרכז,
02/10/04 09:41
|
ברמלה ולוד יש עבודה ויש יותר שוהים בלתי חוקיים מאשר בנגב הם יושבים ברחובות בחבורות ומבקשים עבודה וניידות וקציני משטרה לא מתיחסים אליהם, כמו שאמר לי קצין בכיר: אין לנו היכן לשים אותם בכל מקרה יחזרו. גרוש לא מזיז להם. מה נעשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Tzahal will LEAVE NEGEV
Ariel Sharon,
02/10/04 08:32
|
In order for Israel to ''save itself'', Tzahal will leave the Negev and the Jewish settlement of Bear Sheva will move north to Tel Aviv.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
WE ARE COWARDS !!!!!
amir,
02/10/04 08:30
|
Instead of going in there and destroying their illegal outposts and taking the weapons ALL WE DO IS BLAH BLAH BLAH...... next the police will start negotiating with them...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בדואים - נשים יהודיות
שי,
באר שבע,
02/10/04 04:43
|
כל הכבוד על חסיפה על נשקים אבל אתם לא מספרים על יתעסקות של ממזרים אלה עם נשים ( בנות) יהודיות שמוכנות למכור את עצמן על כלום בגלל את מצוקה הכלכלי . תסתובו סביב בתי ספר בבאר שבע מקיפים בעיקר ותראו את בושות . המשטרה לא עושה כלום .למעשה אתם אומרים חבית נפץ על נשק אני אומר חבית נפץ על כל משקורה בנגב בפרט בבאר שבע . ראש עיר זקן חולה ופמליאטו כולם מושחטים למי שתפנה על נושא הבדואי לא תמצא אוזן קשבת אז בבקשה מספיק עם דיבורים שממשלת ישראל תכלית לעשות נקיון או לא ........... חג שמח לכולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית תיקנית
ח.,
מרכז.,
02/10/04 11:22
|
ל:21 , לפני שאתה מגיב , נא להרשם בבקשה לקורס עברית בסיסית נטול שגיאות כתיב מבישות,כמו גם סגנון כתיבה קלוקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הטליבן של ליברמן שומר הברים
יגאל כהן,
רחובות,
02/10/04 16:10
|
הוא מתרגם לנו גיזענות ואנטישמיות מרוסית לעברית קלוקלת. זה תלמיד של המדרסטות של ליברמן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
רק עכשיו אתם יודעים את זה ?
מירי,
01/10/04 21:36
|
|
 |
19.
ומה עם הישובים הערביים???!!!
רונן,
ירושלים,
01/10/04 21:04
|
הנשק הבלתי חוקי אצל הבדואים הוא רק חלק מהבעיה בכל המגזר הערבי, שבמשך עשרות שנים שלטונות החוק במדינה לא מטפלים בה ביד חזקה ובזרוע נטויה. את מחיר הויתור ארוך השנים אפשר לראות ולשמוע בכל חתונה באבו גוש ובכל ישוב ערבי בארץ. כך גם עם הבניה הבלתי חוקית וגזלת קרקעות ומים ע''ח המדינה. אז אל נא נתמם ונתפלא ביום פקודה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פיתרון לבדואיים
אק,
01/10/04 19:40
|
יש לעשות בדיקה באוכלוסית הבדאיים ולבדא שוהים לא חוקיים. לדלדל את הבדואיים, ולהעביר את חלקם למצריים, וירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אני משוכנע שרבים מהם כלל לא
ל"ת
חוקיים בארץ.,
גטו גוש דן,
01/10/04 18:59
|
|
 |
16.
נראה לי כי ישראל גמרה את
ל"ת
הקריירה. להת',
בשנת 5048,
01/10/04 18:55
|
|
 |
15.
גיס חמישי
ממלוכי,
מרכז,
01/10/04 18:10
|
מדוע לא עוצרים אותם על הסתה נגד המדינה. קל מאוד למצוא את המטבע מתחת לפמס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רעיון:לתת לבדואים מדינה משלהם
רוני,
01/10/04 17:33
|
|
 |
13.
רציתי לפתוח בסטה
אור גל,
01/10/04 17:21
|
רציתי לפתוח בסטה ליד הצומת בכביש, אחרי שעה באו פקחים ושוטרים ותלונות וכמעט מעצר ..... רציתי להוסיף חדר קטן 10 מ''ר צמוד לבית, באו פקחים, תלונה, קנס..... חשבתי שאם לעבור על החוק אז שתי אפשרויות לפני ( חתיכת לפלף שכמוני), האחת להכריז שאני עברין, ואני דופק כדור למי שמתקרב אלי. השניה להתחפש לערבי או בדואי, אם כאלו - עברינים או בדואים, המשטרה לא מתעסקת, (טוב, אין כח אדם, אתם מכירים את התשובה הזאת ??). מסקנה אם אתה רוצה לחיות טוב בארץ - יה לפלף, תתחזה לערבי או עברין, המשטרה לא תיגע בך.
תקנו אותי אם אני טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אהרון ברק וחבר מרעיו
אזרח ישראל,
01/10/04 16:48
|
|
 |
11.
חכו חכו ישראלים חכמים
B,
01/10/04 16:08
|
השעון מתקתק תיק תק תיק תק. ישראלים עד שלא חוטפים בום בראש לא מתעוררים. מי שלא מאמין לנאמר בכתבה מוזמן להגיע לקניון הנגב בב''ש, שליטה בדואית מוחלטת, כולכם מוזמנים לבתי הספר התיכונים לראות את הכוסיות הישראליות מתפתות לעלות על רכבי סוחרי סמים בדואים ששולטים ברחובות. תיק תק תיק תק תיק תק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מדוע המשטרה וזרועות הבטחון
יגאל,
צפון,
01/10/04 16:04
|
עדיין לא עשיתם כלום עד כו' פריצות לבתים גניבות רכבים שודים פרוטקשן כול זה לא מפריע לכם. רק שמתגלה מצבור של נשק אתם מתעוררים. צריך לשלוח את כול השבטים לעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ומה עם הנשק שיש בגליל?????
אזרחית מודאגת,
01/10/04 16:01
|
שם יש מאה אלף כלי נשק וכו... כאלף מונים יותר מהנגב שמחכים ליום שיצאו נגד ... נגדינו ........ באינתיפאדת הגליל שנמצאת כאן בעתיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת...
יגל,
02/10/04 00:06
|
יש בגליל עשרות ומאות אלפי כלי נשק שהגיעו מלבנון וסוריה.עם כל הכבוד לגדר המערכת,ישנן מינהרות ושאר אמצעים להעברה,בסיסי צהל מופקרים,נשקיות בישובים מופקרות,רק שלא כל דיווח מגיע לתקשורת או שהרשויות מסתירות מידע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ההפחדה ''התורנית''.....
דוד צימרמן,
רעננה,
01/10/04 15:22
|
אני ''מת'' על הידעה כי רק עכשיו גילו את אמריקה.. מה מטרתה??? אני לא אתפלא שמחר שר המשטרה יבקש תוספת תקציב של xxxxxx מאות מיליונים כדי להלחם באיום החדש.. למדינה יש : לוויני ריגול/מאות מטוסי קרב/אלפי טנקים/אלפים-אלפים של תותחים מכל הסוגים/צוללות וכו' ומפחידים אותי עם נשק תוצרת בית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב לראות אתכם מתכתשים..
טל,
02/10/04 17:50
|
למה שני אנשים תרבותיים כמוכם צריכים להתכתש מילולית? אין שום סיבה שזה יקרא אדיוט והשני ישיב לו בשרץ!
למה אין תרבות דיבור נאותה בארץ? אני חושב וחושב על העיניין ומגיע למסקנה שבסה''כ צריך לחשוב שניה יותר לפני שהאצבעות מקלידות את הקללה או הנאצה. תעשו כמוני תכתבו לאט יותר ותראו שתוכלו להתעלות על עצמכם. דוד ויואב, רחוקים אתם פיזית אחד מהשני אולם דעותכם קרובות, נסו לשפר את תגובותיכם. וכן...קראתי מה שיש לשניכם לומר - ואתם צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mafhidim???
Yoav,
CA,
01/10/04 18:33
|
Idiot!!! We have all that and it helped us ''Kmo Kosot Ru'ach Lamet'' against the primitive Hizballah and the murderous Hamas, Jihad, etc'. We can't even deal with the primitive Kassams - because our hands are tied when it comes to the use of our sophisticated weapons. So, yes, Mr. Zimerman, motivated, brainwashed and incited enemy with old fashion weapons could destroy us, get it into your thick head.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ''גיבור'',שחיי בקליפורניה...
דוד צימרמן,
רעננה,
01/10/04 19:56
|
חכם אתה לא,אם אתה מעיז לקרא לאדם שאתה לא מכיר : '' אידיוט'' ''הפוסל אחרים,במומו פוסל''. למה אתה לא חכם?? כל לא הבנת לחלוטין את הנקודה: לשילטון בארץ יש את כל האמצעים,אבל הוא לא רוצה להכריע את האויב.. ( כי כך נוח לו.יותר קל לשלוט על אזרחים מפוחדים וכמובן לבזבז עוד ועוד כסף על ''צעצועים'' שכלל לא משתמשים בהם.). הערה אחרונה: אתה שרץ קטן.. שחיי בקליפורניה ונותן לנו עצות.. בני ,אייל ז''ל ניטבח בג'נין ב-9/04/02 במבצע ''חומת-מגן''.. גם הוא יכל לחיות באמריקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Gibor in CA
Yoav,
CA,
02/10/04 01:56
|
1. , Truely sorry about your son and hope you will not know sorrow any more 2. Sure, I do not know you, nor you me; we form opinions sollely based on what we read. Maybe I have difficulty Be'havanat Hanikra'' or you were not clear enough. And maybe I should have used a milder term, but after i read your reaction - I am not so sure! 3. You have no clue if I am in California one month or50 years; why am I there; who sent me; what am I doing there; what have I done before in Israel; that my children serve in the army as we speak ; that my daughter who is a soldier escaped luckily three suicide bombing -as a child in Dizengoff in Purim 1994;and recently in Tzrifin and Be'er Sheva; BUT YOU CALL ME A SHERETZ!!! 4. Regardless, in my view - anyone who restricts the right of a person to express opinions or give advice based on his place of residence is , yes, if not an idot - at least a narrow minded, shauvinistic ignoramous. Somehow I have a strange feeling, based on past experience, that if my opinions were similar to yours - You would have spared me the title ''Sheretz'', even though I am in CA at the moment...No one here in CA and other places ever told me that I may not express an opinion on Iraq, Sudan (Darfur), Chechnia, Kosovo or Alabama, if you will, just because I do not live there. This is an Israeli, usually Leftist, specialty. You have people in California with views from Shalom Achshav to Kahana Chay - and in between - just like in Israel. And we see Israeli TV, and hear Israeli radio - from Reshet Bet to Galei Zahal - Bizman Amity, so we form educated opinins, each according to his political persuasion. So, wise up and broaden your horizons, meaning: express your opinions, reject or accept mine and those of others - but only on merit, not based on permanent (or temprary) place of residence. Moadim Le'Simcha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ההפחדות של קציני המשטרה יביאו
אני,
שם,
01/10/04 14:59
|
בסוף לכך שהדברים יקרו באמת בלי הפה הגדול של אליק רון לפני מאורעות אוקטובר 2001 הדברים לא היו קורים - וכך גם עכשיו מסמנים את הבדואים בתור אינתיפאדה בפוטנציה וכך גורמים לכך שזה באמת יקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בענק
oren,
01/10/04 21:43
|
הרבה לפני אירועי אוקטובר 2000 היו אירועי ספטמבר 98,שהיו מעין ''מיני אינתיפאדה'' של יומיים באום אל פאחם,וזאת הרב הלפני שמישהו דיבר על התפרעות המונית של ערביי ישראל אירועי אוקטובר 2000 לא הגיעו סתם ככה אחרי אזהרותיו של אליק רון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתה מציע זה ''להרוג את ..
אליק,
מרכז,
01/10/04 15:48
|
|
 |
6.
הענישה הלא מרתיעה בארץ
ר.א,
01/10/04 14:03
|
הענישה המגוכחת בארץ הופכות את הפשע למישתלם, אין הרתעה , גם המוטיבציה של המישטרה ליפעול במיגזר הבדואי ובכלל , נמוכה ביותר בגלל שממילה העונשים לא מרתיעים , ג'וליאני ניקה את ניויורק מפשע ע''י ענישה מרתיעה, אם לא נאכוף את החוק על המיגזר הבדואי עכשיו , לא נוכל לאכוף אותו אחר כך , שילטון החוק ושיוויון אלו הדרכים לייצוב האוכלוסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פיקוד המחוז הדרומי של המשטרה
י. פילפל,
עומר,
01/10/04 12:45
|
חדל אונים וחדל מעש טומן ראשו בחול כבת יענה בתחום הפשיעה של המיגזר הבדואי אך לא רק בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הייתי תושב הנגב, ראיתי אותם
דורון,
הגליל,
01/10/04 12:42
|
בוקר טוב!!! סוף סוף מדברים על זה!! כבר שנים שהבדואים מגדירים עצמם פלסטינים ונהיים מוסלמים יותר ויותר ומזדהים עם מאבק הפלסטינים. חלק אמנם משרתים בצה''ל - אך כפרנסה ולא מאידאולוגיה, וגם הם כבר מוקצים בקרב החברה הבדואית. הם משתלטים על קרקעות בסמוך לצירי התנועה המרכזיים, כאוות נפשם, תחנות דלק פירטיות, נשים מעזה וחברון, פלסטינים שוהים אצלם לא חוקי, וכמובן: מאגרי הנשק ומעורבות בפיגועים. מתי סוף סוף נבין שיש לטפל בבעיה? האם מחכים לתרחיש אפוקליפטי של הצטרפותם לעימות מלא עם ישראל? למה נותנים להם להשתלט על קרקעות ולבנות כמה ואיפה שהם רוצים? כדאי שלא נדבר על ''ערביי ישראל''. הם עצמם מגדירים את עצמם כפלסטינאים, וכך גם ערביי הגליל והמשולש, יש לכבד את הגדרתם, ולפקוח עיניים באשר לסכנה. היא קיימת גם בגליל ובמשולש, אך זה כבר נושא אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני מהנגב ואני יודע במה מדובר
שמאלני אמיתי,
01/10/04 10:37
|
אני גר בערד. היא הפכה למובלעת בתוך ים של קיצוניות ערבית. אנחנו המוצב הקדמי של הציונות בתוך ים השינאה אותי. מצחיק לקרוא שביתו של הבדואי הוא כל עולמו-זה חדש. מדובר בערבים שעושים כיבוש זוחל במהירות של ארץ ישראל. כל מה שאני יכול להבטיח הוא שאני וחברי נילחם נגד האוייב הערבי על האדמה המעטה שהיא רק שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט - גם אני גרתי בנגב
דורון,
גליל,
01/10/04 12:57
|
הטענות שלהם על מחסור בתשתית ועל שהיישובים שלהם אינם מוכרים - הן מגוחכות!! הרי הם השתלטו על הקרקעות הללו, אז למה שיכירו בהם? אם אני אשתלט על כמה דונמים ואבנה לי חווה מגניבה בדרום הארץ, המדינה תכיר בי? הרי יעיפו אותי משם, גם אם אגור שם עם כל המשפחה המורחבת. אבל הבדואים הם צבור גדול, ולבדואים יש כנראה דם יותר חם, וגם נשק... אז הם נשארים שם, משתלטים, אחראים לפעילות פלילית רבה והברחות סמים, נשים ונשק, והמשטרה חסרת אונים, השוטרים מפחדים להכנס לשם!! באמת! כבר היו מספיק פרסומים בעיתונות. בעיות כלכליות אינן תירוץ להתנהגות פלילית!! ראו למשל העיר בני ברק, העיר הכי ענייה בארץ, שמלאה במוסדות חסד ורווחה, והתנדבויות להפליא - גם לטובת ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ואף על פי כן אין אוייב קשה...
יוסי,
גושדן,
01/10/04 10:13
|
יותר לעם היהודי מאשר השמאלנים. יותר מהבדואים יותר מהחמאס יותר מהחיזבאללה יותר מאל-קעידה יותר מגלוחי-הראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג כמה אתה צודק.יוסי
ל"ת
דני,
01/10/04 15:25
|
|
 |
Smolanim
Yoav,
CA,
01/10/04 18:23
|
Unfortunately - Amen!!! The damage they cause in the world dwarfs that which is caused by all the others combined!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אם לא נאמץ את הדואים אל ליבנו.
יגאל כהן,
רחובות,
01/10/04 08:48
|
נתחרט על כך כשיהיה מאוחר. הבדואים המקופחים עדיין נאמנים למדינה. שימרו על בני הדודים היקרים שלי. והם ישמרו עלינו. ''אנא ואכ'וי עלא איבן עמי. ואנא ואיבן עמי על איל ג'אריב''. יותר מדי גיזענים יהודים, נשלחים ל''טפל'' בבדואים!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|