 |
70.
כנסו בבקשה
חן,
ניסנית,
28/03/05 14:32
|
תץגידו כולכם מה יש לכם... מה אתם לא חיים במדינה הזאת אתם לא רואים מה החיות האלה עושים לנו הם הורגים אותנו הם רצחו לי את שולה אני אהבתי ועדיין אוהבת אותה כל כך והם לקחו לי אותה ואני לא יכולה לתאר לכם עד כמה זה כואב לי ויש פה אנשים שעוד מרחמים על הערבים האלה מה יש לכם אתם דפוקים?!!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מה זאת אומרת קרב יריות אם מחבל
אלי,
01/10/04 16:37
|
למה קרב יריות ולא הפצצה מאסיבית על האזור שממנו ירו הטרוריסטים ולאחר 10 דקות מחקנו את נקודת הירי בעזרת מסוקים מטוסים טנקים ארטילריה ופצצות בבקשה שהחיילים יצטרכו רק לסרוק את השטח לאחר מחיקת נקודת הירי בהפצצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
יוסי לא הזמין את נדיה לארץ....
עוד יבוא יום,
נקם ושילם,
01/10/04 08:25
|
מזל שהורי הגיעו זמן רב לפני הסלקציה שעשו בן גוריון ואנשים בעולים הפוטניאליים. אחיה של אמי, אשתו ושלושת ילדיו. אחות אמי, בעלה וארבעת ילדיהם, עלו השמימה בעשן הכיבשנים. יש בידינו מכתבים קורעי לב, בהם הם מתחננים לסרטיפיקטים, אך בן גוריון העדיף להשאיר את הסרטיפיקטים במגירה, כל עוד לא התברר שההולכים למות משתייכים למחנה ''אנחנו''. אתם חייבים להבין - השמאל לא השתנה! מאז המופסי''ם ועד היום, הם גדולי שונאי ישראל בעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ספרתח לכם פעם על אלה, כמו יוסי
מעולם לא הסתירו,
את שנאת ישרא,
01/10/04 08:18
|
שבנו לנו את המדינה והעלו אותנו ארצה? אז אספר לכם שוב - כתבתי במקומון הירושלמי ששונא ישראל זה אינו ראוי שילדי יגנו עליו, הן בשירותם בצה''ל והן בישיבתם בלב ארץ אבותינו. הדבר הזה הדליק אצלו את כל הפיוזים, הוא הרים טלפון וצרח, והודיע לי שהוא בהחלט ראוי, ומי שאינם ראויים הם ילדיי, שהוא בנה בשבילם את המדינה. הוא הגיע ארצה בהיותו בן 15, הלך לנהלל והצטרף לפלמ''ח, על כן הוא בנה בשבילי את המדינה. אלא מה, אני נולדתי כאן בארץ, לפני שהוא הגיע אליה והורי הם שבנו אותה, למרות שהם לא היו ה''שמאל שבנה את המדינה''. יוסי הוא שונא ישראל, כבר שנים הוא שופך כאן את שנאת ישראל הפרימיטיבית שלו. יש לו בעיה עם מה שיש לנדיה על הראש. גם לתומרקין יש בעיה עם לבוש החרדים. המדינה היא של יוסי. הוא מודה. בזמן השואה הם לא נתנו לנדיות להגיע לארץ, הם עשו סלקציה והעלו רק את ''אנחנו''. ל''זכותם'' ייאמר שהם מעולם לא הסתירו שהם מקימים מדינת אליטה, ל''סוציאליזם'' בתוספת כמה פלבאים ווסאלים שיעשו את העבודה המלוכלכת - לבנות את הארץ. ההתיישבות ביש''ע של יהודים לא רצויים, משכה להם את השטיח מתחת לרגליהם. ועכשו הם לא ישקטו ולא ינוחו עד שיחריבו את המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ההתנתקות הורגת אותנו
יואל,
30/09/04 19:59
|
התוצאות היחידות לה ניזכה כתוצאה מתוכניתו ההזויה של שרון היא הגברת הטרור והרג אזרחנו . ולאור החוק הדרקוני ששרון רוצה להעביר -אובדן מוחלט של הדמוקרטיה בישראל ושלטון עריצות דיקטטורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וקרוב לוודאי
Avi Ecuador,
30/09/04 21:06
|
והלוואי שאתבדה; אני הריאשון שאשמח. מלחמת אחים. שרון כישלון! שרון אסון! שרון למוקטעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אכן שרון הוא אוייב המדינה
Yossi V,
30/09/04 19:42
|
ושכזה הוא מאז 1953, אם לא לפני כן. לא היה במעשיו אפילו אחד בטווח הקצר או הארוך שהביא איזו תועלת או ברכה למדינה. כל מעשיו הם הרס והרג. אומרים שרון אומרים דם. הרבה דם. הרבה מאד דם. דם יהודים וערבים כאחד. . אך חלק ניכר מההרס, ההרג והדם המיט עלינו שרון בעידודך וסיועך שלך ושל מטורפי הגדה, שגדלו בברוקלין ומיצו את התועבה שם, ובאתם לפתע פתאום מגוייסי השטן והברוטאליות להשית את תיסכוליכם הפרטיים על עם ישראל במדינת ישראל. . מי את נדיה מטר? מלבד השביס דמוי הסל שאת חבשת לראשך את מוכרת לעם ישראל בפעולות ההמרדה והאינתפדה הפרטית שלך ושל הנשים בירוק. מלבד הרס ועוד הרס ועידוד לשפיכות דמים איפה עוד ניכרת תרומתך למדינה. . את ושכמותך, אלוהייך ורבנייך (וחנאייזנמנותייך) אינכם חלק ממדינתנו. לא אליכם התכוונו כשקראנו לעם ישראל לעלות ולהתקבץ במולדתו. אתם נטע זר פה. אינכם יהודים כלל. עובדי אלילים אתם השופכים דם ילדיכם בטקסים פגאנים מתחסדים, וכאילו לא די, מבקשים אתם גם את דם ילדינו. בזויים אתם אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסוף, עצור! וחנאייזנמנותייך??
המחלקה הסגורה,
30/09/04 22:06
|
|
 |
תגובות 65 אכן נכתבו על ידי, אך
Yossi V,
01/10/04 00:14
|
לפני שנתיים לפחות. מאד מחמיא לי שישנם מי ששומרים את תגובותי, אך יחד עם זאת לא בדיוק ברור לי מה טעם הם / הוא / היא מצאו לשמור את תגובותי ומפרסמים אותן שלא בעיניינם לאחר שנים. אבל זה כבר עניין לחוקרי משוגעים.
בלי שום קשר, רק ככה כבדרך אגב אני חייב לציין שחזרתי וקראתי את תגובותי הנ''ל (למעלה ולמטה) ואני חייב לציין שנהנתי, הן מהתוכן והן מאיכותה הגבוהה של הכתיבה. נדמה לי שבין מגיבי מעריב ישנם אולי עוד איזה שניים שלושה (שמאלניים כמובן, אלא מה), הכותבים באיכות מהסוג שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי כולנו גאים בך
ל"ת
נועומי,
פורטוגל,
01/10/04 01:46
|
|
 |
מתחזה!!
ל"ת
Yossi V,
01/10/04 00:31
|
|
 |
שלא תהיינה אי הבנות
Yossi V,
30/09/04 21:02
|
אתם לא רק שאתם המתנחלים, אינכם אחי, אתם גם לא מעמי ואלוהיכם לא אלוהי. אינכם אפילו יהודים אלא מתחזים חובשי כיפות ומרובי ילדים המקריבים אותם לאלוהיכם במנהגיכם הפאגנים. אתם העמלק בתחפושת מגוחכת של היהודי כאילו, וכל מטרתכם לזנב בעם היהודי ולכלותו לאט. אינכם מתנחלים, חלוצים או כל שם בדוי אחר שאתם מכנים בו את עצמכם ומתהדרים בו, ושנלקח בגניבה ממייסדי ומקימי המדינה שאותה אתם חולבים ועושקים בגסות ליבכם. אתם אינכם אלא אוייבי עם ישראל. לא אלוהים לכם, לא דת ולא מדינה. אתם ערב רב של פרימיטיביות הרסנית וחבלנית. יום כיפור הקרב לא שלכם הוא, לא למענכם הוא נועד. לא למענכם ולא למען חנה אייזנמן, שופכי דם ישראל ושל ילדיכם שלכם. מבוזים ומתועבים אתם, רבניכם ומעשיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה באמת יוסי האמיתי, זו האמת!!
ל"ת
נועומי,
פורטוגל,
01/10/04 01:27
|
|
 |
זה באמת אני
ל"ת
Yossi V,
01/10/04 00:35
|
|
 |
מתחזה
ל"ת
נועומי,
פורטוגל,
01/10/04 00:48
|
|
 |
זה יוסי האמיתי
ל"ת
חנן,
צרפת,
01/10/04 01:45
|
|
 |
יום כיפור?
יואב,
01/10/04 00:01
|
יום כיפור לא היה כבר? כמו כן אפשר בבקשה לקבל תרגום ל- ''וחנאייזנמנותייך''. העיקר שאתה לא שונא, לא מתלהם, ושומר על קשר למציאות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אני מתפלאה שארצות ערב שותקות
ל"ת
סימה,
30/09/04 19:40
|
|
 |
63.
יום אחרי יום
צברי אחד מהעם,
30/09/04 19:36
|
הטרור הפלשתיני הולם בחיילנו ובאזרחי מדינת ישראל!!כל יום גובה מחיר כבד,כבד מאד!!חיילים,אזרחים חפי פשע,ילדים ואפילו תינוקות!!דם ישראל נהייה להפקרות בעיניי העולם *הנאור* ואף בעיניי ממשלת ישראל!!מצער מאד לומר אבל,*לימדנו* את העולם *הנאור* ובמיוחד את הפלשתינים, *שמשתלם* להכות ביהודים!!שלא נדבר על *עבודתם* של *חיילי* הגייס החמישי ו*חיילי* הגייס השישי!!הם (ישראל)אומנם *מעצמה צבאית* אבל הם מאד בעלי מוראל גבוה והומנים עד מאד!כל כך חשוב להם לשמש אור לגויים שתגובתם תהייה תמיד מבוקרת ומוגבלת מאד!!לכן היא מאיצה ותמשיך להאיץ את הטרור הפלשתיני!!עד שיום אחד יתעוררו בישראל!!רק נקווה שזה לא יהיה מאוחר מדי!!עד אז דם חיילנו,משפחתנו, ילדינו ואף תינוקנו יזרום יום אחרי יום.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
קשקושים לא משפרים
שאול,
30/09/04 19:24
|
במקום לברר בירור אמיתי, איך יכולים לשפר מאזן הנפגעים, נגררים כאן לאותם סיסמאות קודמות מארועים קודמים. ולעיקר,הצבא אמור לחתור לשיפור,אך חלק גדול מהאנרגיות הוא משקיע בשימור הקיים. הגנת עמדה צריכה להעשות בצורה הטובה ביותר, ולשם כך ,אנשים שזאת התמחותם צריכים להחליט על צורת ההגנה, להם תהיה האחריות והסמכות,ולכן זה יתבצע כהלכה. כיום מפקדים בשטח[שכבודם במקומם מונח] מחליטים על צורת ההגנה, ובהתאם לכך התוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבא
ש,
30/09/04 20:54
|
הצבא- ארגון כבד ודוגמתי ,שלא מזהה חולשותיו,ולכן גם לא ישתפר בקצב הרצוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מעריב אני מבין שגם מתחזים
Avi Ecuador,
30/09/04 19:12
|
יכולים לעבור דרככם אבל קצת הגינות ותעבירו את אלה שרוצים להתגוננן בפני האייץ. תגובה 4,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ירדתי לסוף דעתך
ל"ת
תוהה,
ישראל,
01/10/04 00:30
|
|
 |
60.
הגיע הזמן לשנות מדיניות.
סמ''פ מיל.,
30/09/04 19:03
|
מי שבחר לחיות במוצב קדמי בשטח עוין, לא יכול לצפות לליווי של צה''ל כל פעם שהוא יוצא לג'וגינג, או להסיע את הילד לחוג. עד הפינוי, יש להפסיק את מדיניות התנועה ה''חופשית'' של המתנחלים, ולהגביל את התנועה בהתאמה ליכולת האבטחה של הכוחות בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תשנה כיוון
Avi Ecuador,
30/09/04 22:28
|
לא תצטרך לשמור כמו שלא צריך לשמור צבא פלסטיני על ערבים ''ישראלים'' בקו הירוק מפני שאהידים יהודים כמוך, עותק: שרון בכדי להוציא את עצמו מהבוץ הפוליטי ואולי האישי שהוא שקוע עמוק בתוכו יחד עם מדינת ישראל יכול להסביר היום שאין לו תמיכה לוויתורים לפלסטינים, שהפלסטינים לא שינו ואין שום סיכוי באופק שהם ישנו את המנטליות שלהם, שהם מהווים סכנה קיומית למדינת ישראל ושאין לדורנו שום זכות להמר על קיומה של מדינת ישראל ומה עוד שהראיות והעובדות הוכיחו ומוכיחים זאת כל יום מחדש. עליו להסביר שלשום מדינה אין זכות לדרוש מאיתנו להמר על עתידנו ולהגיע להתאבדות לאומית. על שרון להכריז שהוא מודה ומבין היום שנעשתה טעות פטלית מצידה של ישראל בנסיוננו להקים מדינה פלסטינית והפיכתו של צה''ל לצבא הכנה לפלסטין של היום שעושה עבודה זרה שלא מיועדת ובטח לא תביא לנו שום טובה. עליו להכריז שישראל לא תמשיך במדיניותה של בניית מדינת עגל הזהב, שהיא משנה את מדיניותה שתתבסס על הנקודות הבאות: * ישראל מכריזה על פסק זמן ל 40 שנה בנושא וויתורים על שטחים לפלסטינים ותחזק את החלטתה במשאל עם מיידי. * ישראל שמכירה בטעות שנעשתה, בכישלוננו בנסיון לבנות את פלסטין, בסיכון הבלתי ניתן ללקיחה של ההחברה הפלסטינית ושהיא תהווה איום מתמיד, מבקשת מהאומות המאוחדות לעזור למציאת מקום חדש ליישובם מחדש של הפלסטינים הקיימים בגבולות ישראל עד גבול הירדן, להחזירם למדינות ערב או למצוא להם שטח חלופי שהם יוכלו להקים שם את מדינתם כאשר ישראל תהיה מוכנה לדון על פיצויים; ישראל תחשב את הנזק שנעשה לה ותקזז חלק מהפיצויים או תהיה מוכנה לוותר ולתת במתנה חלק מהפיצויים שמגיעים לה. * ישראל תכריז על האחריות הקולקטיבית של החברה הפלסטינית הקיימת בשטחים והקו הירוק לכל פיגוע, נסיון פיגוע או תוכנית לפיגוע. * ישראל תוציא מהמגירה תוכנית אב לחלוקת השטחים ל 20 איזורים שמיועדים לפינוי של פלסטינים ישור וחומה ומגדל לישובם של יהודים בשטחים שהתפנו על כל פיגוע, נסיון או תוכנית לפיגוע. * ישראל תזהיר את הסורים שכל התערבות של גורמי טרור או צבא מלבנון או מסוריה ישראל תראה את סוריה כאחראית בלעדית ובמקרה של הפרת השלווה של האזרחים היהודים ישראל תכריז על סיפוח רמת הגולן באופן מיידי וסופי, תחזיר לסורים את תושביהם כמחווה לרצון טוב מצידנו, תשחרר שטחים בסוריה בכדי לעזור ליישב מחדש את אחיהם הפלסטינים שנמצאים בקו הירוק ובשטחים עד גבול הירדן, ישראל תכריז על רצונה לעזור לבניית הפלסטינים בסוריה ותהיה מוכנה להעזר בתרומתו של השמאל וסרבני הגיוס לבנייתם של הפלסטינים בסוריה. * ישראל תבצע באופן מיידי משאל עם שיאסור על מנהיגי ישראל או שוטים כדוגמתו של ביילין לנהל משא ומתן עם אויבים בנושא וויתורים על שטחים כשהמשא המתן היחיד שיהיה אפשרי יהיה על עזרה הומניטרית להחזרת הפלסטינים לשטחים שבם אחיהם יוכלו לקבל אותם וליישבם. * ישראל תתן תעודות זהות של תושבים זרים עם לאום פלסטיני אולי לכל הערבים בגבול ישראל עד גבול הירדן ותבקש מהאומות המאוחדות שיעזרו להוציא פספורטים ואולי אזרחות שינדבו מדינות כמו מדינות ערב ואולי צרפת בלגיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהיכן הטקסטים הארוכים הללו?
ל"ת
יותם,
צרפת,
01/10/04 06:19
|
|
 |
כחול לבן
רציונלי 777,
01/10/04 14:13
|
מקורי, תוכל לצטט בלי לעוות, להוציא חצאי אמיתות ולהוסיף שקרים. בלי לשנות ולהוסיף שגיאות כתיב וסגנון בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כחול לבן
Avi Ecuador,
01/10/04 14:03
|
מקורי, תוכל לצטט בלי לעוות, להוציא חצאי אמיתות ולהוסיף שקרים. בלי לשנות ולהוסיף שגיעות כתיב וסגנון בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחריות
חושב באזרחות,
30/09/04 21:08
|
ציפיות התושבים זה עניינם הפרטי, ענייננו הוא שצבא הגנה לישראל יעשה תפקידו ויגן על חיי אדם. יש הגיון בלהגביל תנועת התושבים ליכולת האבטחה, אך כל זמן שזה לא כך, הצבא אחראי על הגנת התנועה באשר היא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
למעריב אם אתם מאפשרים
Avi Ecuador,
30/09/04 18:55
|
למתחזה ''רציונלי 777'' בתגובה 4 להופיע לעוות לשקר ולהוסיף שגיאות כתיב סגנון והגיון אז לפחות תאפשרו גם להתגונן ולא להשריש את הרשע. נא לקרוא תגובה דומה של רשע שפל רוח ולימדו בין היתר בבקשה מה ישראל להבדיל עוברת היום. מתגוננת בפני רשעים שקרנים שיעוותו כל אמת בכל דרך אפשרית. השוו תגובה 4 לתגובה 60 https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/787/137.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשאתה מתווכח עם טיפש...
עובר אורח.,
30/09/04 20:41
|
...שים לב שהוא לא עושה אותו דבר.
אתה באמת חושב שהויכוח המטופש הזה בין כל המתחזים והישויות הוירטואליות שלהם, מעניין מישהו ? get a life ! כולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק
Avi Ecuador,
30/09/04 22:06
|
כשמאלצים אותך להתעסק בחרא אתה מתלכלך ולהשוואה ולהבדיל מדינת ישראל תראה באיזה מצב היא היום כשמאלצים אותה להתגונן ולהתכחש לשקרים לרשע ולטמטום וזה בטח לא מעניין הרבה אנשים בעולם המצב שלך ומה שעושים לך ולמדינתך. אבל אותך זה כן מעניין המצב של ישראל ומה אומרים עליה ותוכל להבין אותי להבדיל מספר הבדלות. אז שוב, אני מתנצל שאני צריך להתעסק בחרא אבל, זה מה יש. אני הולך להתרחץ בלילה ולהוריד את כל החרא שדבק בי ומצטער על הריח. כך שמחר יום חדש ואני מקווה שהחרא לא יתלבש עלי ולא על עם ישראל להבדיל. הבנת? אם לא תשים את עצמך במקום החרא ותבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
צריך להפעיל F15 ולא לסכן חיילי
זאב,
30/09/04 18:44
|
צריך להפעיל F15 בהפצצות שטיח ולא לסכן חיילי חי '' ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
Arafat still rules
THE BIG A,
USA,
30/09/04 18:41
|
ISRAEL WILL LEAVE GAZA ON HIS TERMS. or will stay on arafats terms. KING ARIK KING OF ALL GHETTO ISRAEL. sad but true
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And you are A BIG AHBAL
המחלקה הסגורה,
30/09/04 22:15
|
|
 |
56.
מה ראיתי בטלביזיה הפלסטינאית
סמי דיאנו,
יהוד,
30/09/04 18:32
|
באותו זמן שבו הקרינו בערוץ 1 מבזק מיוחד על המצב בעזה, עם תמונות מפינוי פצועים, ראיתי בטלביזיה הפלסטינאית (אני קולט את זה, כי אין לי כבלים) איך מפנים שם פצועים, ואיך מדברים עם איזה רופא על מצב הפצועים שם, בדיוק כמו אצלנו. כשמסתכלים על זה מהצד, מגיעים למסכנה שזה בעצם מגוחך, שני העמים הם כלי משחק פראיירים בידי המנהיגים האנוכיים, שבונים את עצמם מאלימות, ומשסים עם אחד בשני בציניות נוראה. צריך לדבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
תגובה ל - 8
ממן קרעובי,
30/09/04 18:01
|
אם אני הייתי ראש ממשלה הייתי מבצע זאת לפני שנים. אמן שיבצעו פעולות כאלה להשמדת הערלים. ושכל העולם יקפוץ לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מסקנת האינטיליגנט לסגת מישראל
ל"ת
לוגיקת שמאל,
30/09/04 17:53
|
|
 |
זה רק פירוש הימין ללוגיקת שמאל
אזרח,
30/09/04 20:45
|
וזה נכון בערך כמו לומר שהימין רוצה לסבך אותנו במלחמה עם סודן וטורקיה.
יש רק הבדל אחד - בתיאוריה של הימין, תומך גם החמאס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
רק חיל התותחנים יכול
אלי מייזליש,
גוש דן,
30/09/04 17:35
|
(נבצר ממני לראות את תגובת 24 ואני מעריך כי הוא מדבר כמוני) ולעניין: 1. איזו כסילות להכניס טנקים ו-D9 המצטלמים רע מאוד וילדים קטנים זורקים עליהם אבנים. הם לא עושים משהו שהתותחנים יכולים לעשות, כי: 2. יש לתותחנים את התותח הכי חדיש בעולם. מטווח של 15 ק''מ יכולה סוללה אחת ביום אחד לסיים את כל המלאכה, ללא חדירות לעזה, ללא הרוגים - לא ערבים ולא יהודים, רק להרוס כהרתעה ועונש עד שיגידו די! 3. לתותח יש עדיפות עליונה מירי מרחוק כי יש לו בקרת אש של תצפית. התראה והזהרה כי תוך שעה או שעתיים מתחילים לירות נון סטום על רצועת בתים של 100 מ' - תרחיק מהם את כל האנשים. מהבתים. 4. אם הרס שורת בתים של 100 מ' לא תעזור, תמשיך הארטילריה עוד שורה ועוד שורה עד הסוף. לא צריך לשם כך טנק אחד. אפילו מקיבוץ נגבה אפשר לירות וללכת הבייתה לראות את זה בטלוויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הליכוד-שלום ובטחון!זוכרים????
ל"ת
רמי,
30/09/04 17:34
|
|
 |
51.
Sharon LOSER !!! RESIGN
rani,
30/09/04 17:21
|
|
 |
50.
יפוזר הערפל שמונע ראית המציאות
פרחיה,
30/09/04 17:14
|
מדעני ישראל יודעים לזרוע עננים. אולי יצליחו לחסל את הערפל, שמסייע למחבלים להתגנב למוצבי צהל ולהפיל חללים. ואם לא יפזרו את הערפל המטאורולוגי אולי יצליחו למצער לסלק את הערפל שמונע מקברניטי המדינה ומבכירי מערכת הבטחון לראות מה שכל ילד כבר יודע. אין לישראל מה לחפש בעזה וחבל על כל יום של הרוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לנעמי מפורטוגל (מס, 22)
אני ודודי לי,
30/09/04 15:16
|
כנראה שמגוריך בפורטוגל אינם כיבוש ואת מתגוררת שם באופן חוקי, השאלה עד מתי? גם יהודי גרמניה ופולין חיו במדינותיהם באופן מאד חוקי עד שהחליטו שונאיהם שלא רק שהם לא חוקיים שם אלא חייהם מיותרים בעולם בכלל וטבחו בכל מי שנפל לידיהם, ילדים ,נשים ,זקנים, אז נעמי האם גם לדעתך אין ליהודים זכות קיום? אולי תקימי במקום מגוריך אגודה שתסביר את מדיניותך? ומאחר ואין לנו זכות קיום בישראל אולי תעודדי מעברם של אזרחי ישראל לפורטוגל ואחר-כך תשמידי אותם שם?איך זה נראה? טעות אחת עשתה מדינת ישראל לאחר שחרור המקומות הקדושים וההסטוריים שלנו.לא היינו אמורים לתת למנהיגים פלשתינאים לשלוט בתושבים שם, אלא לצרפם אלינו לתת להם חינוך, תרבות,רפואה ,לתת להם להבין מה משמעות המילה חיים ושיש מה להפסיד ,ואז אולי היינו הופכים למשפחה אחת גדולה, סך הכל אנחנו בני דודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתאפס
שאול,
30/09/04 20:24
|
לא הבנתה הכותבת, ואתה משרטט מציאות הזויה, כל משפט שלך אבסורדי יותר ממשנהו. אם אתה יכול,תחזור ותכתוב רק משפט אחד שלך, ותנסה להסבירו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
עולם כמנהגו נוהג
אורי,
ת''א,
30/09/04 15:16
|
ושום דבר לא משתנה אצל מתלהמי הימין. עדיין חושבים מהבטן במקום מהראש: ''טרנספר'', ''לכבוש את עזה מחדש''.. וכו' וכו'.. אלוהים.. איך אפשר בכלל לחשוב בהגיון כשהוריד במצח מתנפח והדם עולה לראש? לפעמים אני חושב שאנו ראויים לפלשתינאים כשם שהם ראויים לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר שאתה הבנת כוונתך!!!
ל"ת
יהודי,
ישראל,
01/10/04 00:42
|
|
 |
47.
עצור-חשוב-והגיע להסכם עם הרשות
Ehad Haam-Zioni,
הסכם=שקט+חזק,
30/09/04 15:10
|
הרי היה צפוי שתגובת החאמס למהלך ההתנתקות החד צדדי תהיה הגברת הפיגועים-בציפיה להגברת התגובות הישראליות וכניסה לסיחרור דמים חדש-וכל זאת כדי להראות לעמם שהחאמס גירש את ישראל מעזה.
הדרך למזער זאת-אולי עדיין אפשרי-היא להגיע להסדר מוסכם עם הרשות הפלשתינאית על נסיגה שקטה מעזה ומסירתה לידיהם-והתנחלויות מפונות לגוף בינלאומי-וניצול הצלחת הנסיגה השקטה, דבר שילמד על יכולת ההשפעה של הרשות הפלשתינאית, לפתיחה מחודשת של משא ומתן להסדרים מקיפים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
RISKING THE LIVES OF SOLDIERS
DIRTY POLITICIA,
30/09/04 15:02
|
INSTEAD OF ENDANGERING THE LIVES OF ISRAELI SOLDIERS BECAUSE THEY ARE WORRIED ABOUT WHAT THE REST OF THE WORLD SAYS, INSTEAD OF SERVING THE INTERESTS OF THE CITIZENS OF ISRAEL, BECAUSE THEY ARE WORRIED WHAT THE REST OF THE WORLD SAYSS, DIRTY POLITICIANS TURNED JEWISH BLOOD INTO THE CHEAPEST THING ON EARTH. DIRTY POLITICIANS RISK THE LIVES OF ISRAELI SOLDIERS NEEDLESSLY IN CRAZY OPERATIONS INSTEAD OF USING ARTILLERY AND AIR POWER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
בלה בלה בלה
טמבללו,
30/09/04 14:45
|
''ארגוני הטרור ישלמו את המחיר.'' ''צה''ל עומד להזרים כוחות גדולים מאוד לרצועה ולהעמיק את הפעולה שלו'' ''הרצועה בותרה על ידי צה''ל לשלושה,'' במילים אחרות: בלה בלה בלה. לא יעשו כלום וימשיכו לחמם את הכיסא. אנשים בשדרות ימשיכו להיהרג והפוליטיקאים ימשיכו ללהג. כל עוד הקאסמים לא יגיעו לתל אביב לא ינקטו פעולה מלבד להיכנס ולצאת מהרצועה לסירוגין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
למי שתגובותי מעניינות אותו
רציונלי 777,
30/09/04 14:44
|
היום יש מתחזה שמנסה להכפיש לעוות ולהוציא דברים מהקשרם, מוסיף טעויות כתיב וסגנון לתגובותי, ראו תגובה 4
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חיל תותחנים - עדיין יש
עופר,
צפון,
30/09/04 14:42
|
אבל אין מנהיג עם ביצים, בניגוד לשווריו של ה''מנהיג''. מכיוון שאנו במלחמה ובמלחמה צריך להילחם, אין לי כל ספק כי פגז אחד 175 מ''מ על עזה וממש לא משנה היכן ייפול, יבהיר למנוולים כי עין תחת עין, פגז על כל פגז.
כאן תיגמר המלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
למה אני מרגיש
Avi Ecuador,
30/09/04 14:37
|
ששרון מכניס את צה''ל ועם ישראל כל פעם יותר עמוק לביצה?! מכיוון שהוא לא בכיוון והוא עושה עבודה זרה ועגל זהב. בניית פלסטין שמכנים אותה בשמות של ניתוק, ביטחון, מלחמה במחבלים... למעשה בנייתה של פלסטין נטו נקיה אתנית מיהודים אם יאפשר לו ערפאת ועוד פלסטין-ישראל דו לאומית בשם ישראל בשלב ריאשון. צה''ל ועם ישראל פול גז ברוורס. הדרך? תוכנית אב לחלוקת השטחים ל 20 איזורים וטרנספר לא של יהודים, האחריות תהיה קולקטיבית על הפלסטינים כחברה, בטח לא כעם שאין ולא צריך להיות בצד המערבי של הירדן, יש להם בירדן עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אין אמונה בליכוד !!!!!
מדחת,
יוסוף,
30/09/04 14:37
|
בני אברהם ו 1300 קורבנות אוסלו שמפלגת השחיתות מיאנה להציל.
לא נשכח ולא נסלח
ניפגש בקלפי .
שם תתחיל נקמתנו המוצדקת בכובשים ובמפלגות שאמורות היו לנצח אותם, אך ביכרו להיכנע להם .
אנו לא נלך כצאן אל האיסלאם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מגבלות הכוח
דני ב.,
השרון,
30/09/04 14:36
|
תראו איך גלגל מסתובב. אנו שלחמנו את מלחמת העצמאות מעטים מול רבים ללא נשק לל אתחמושת ללא אמצעים הכרענו את הכף לטובתנו בגלל הנחישות והאומץ ורוח הקרב על עצמאותינו. בעקבות אותה המלחמה עקרו, הועקרו , נשלחו, גורשו (הכל נכון) מאות אלפים לרצועה הקטנה, ללא מקורות תעסוקה ללא מקורות הכנסה וחיו כפליטים במשך שנים רבות. אנו בחוכמתנו כי רבה גזלנו גם את כבשת הרש והקמנו לנו ישובים לתפארת מדינת ישראל ומגדלי עגבניות השרי. עם כל התמיכה הממשלתית וההטבות המפליגות ''הצליחו'' להביא רק 5000 מתיישבים לרצועה כאשר על כל מתיישב שומרים 3 חיילים. בחממות עובדים התאילנדים ואת הבתים בנו הערבים-ממש ציונות. והנה התהפך הגלגל, הנה אנו הרבים אנו בעלי הצבא החזק , אנו בעלי הכוח לא מסוגלים להתגבר על עם נחוש בדעתו עם עקשן רעב ומדוכא. אנו רואים היום את מגבלות הכוח, כשם שאנו היינו ללא נשק והמצאנו את הדווידקה הם המציאו את הקסאם שהוא סך הכל צינור ממולא בחומר נפץ ומראים לנו מהיכן משתין הדג סיחו לי על הביטוי. זכורני את הימים ששרתתי כקצין בממשל והתיחסתי בכבוד לאוכלוסיה המקומית, את שאריות הארוחות הייתי נותן לילדים הרעבים שם , ובחגים שלהם חילקתי להם סוכריות, אפילו באירועים המשפחתיים הייתי משתתף. פתאום התחילה רוח רעה לנשב, הגיעו קצינים חדשים שרצו להראות מי הריבון במקום, הם היו מכים על כל צעד ושעל אבות בפני ילדיהם נשים בפני בעליהם וילדים בפני הוריהם. התחננתי הניחו להם הם בני אדם אל תכו סתם ואם מגיע למישהו עונש הכו אותו אבל לא בפני בני משפחתו, כמובן שלא שמעו והנה אנו ניצבים היום בפני עם מושפל עד עפר שאין לו מה להפסיד. ולדעתי אפילו אם תהרסו את כל הרצועה ותפגיזו כל בית ותעקרו כל פרדס לא תצליחו לשבור את רוחם. הגיע העת שיקומו מנהיגים אמיצים שלא יבלבלו לנו את המול עם מנטרות שיש להם פתרון ויתחילו לעשות מעשה ולהידבר בשלום כי אין מחילה בפני הרוגי החינם משני הצדדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה נאמר
ל"ת
יותם,
צרפת,
01/10/04 06:14
|
|
 |
39.
העיקר שהסרבנים שותים בירה בתא
בצלאל,
30/09/04 14:34
|
וכולם שישמרו אותם ושהם יהנו מהבירה ולעזאזל עם המדינה שהם יעני אוהבים פקחו עינים והביטו למשפחות הילדים המתים ולמשפחות השכול אם יש לכם מצפון כטענתכם הביטו וראו איך ישראל נלחמת על קיומה ואתם מסרבים לה בטענת שוא של מצפון איזה מצפון רקוב ששותה בירה וצופה בדם שנשפך מדי יום אני בז לכם מעומק לבי ומאחל לכם שתשכילו ומהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך בשפה פשוטה
יותם,
צרפת,
01/10/04 06:12
|
הסרבנים טוענים שכל חייל שנכנס לעזה מחמיר את המצב ומזיק לישראל, וגורם ליותר ויותר הרוגים. ואני מסכים איתם. תנסה להבין את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שרון מסכן את החיים של כולנו
ל"ת
שרון קרס ונכשל,
30/09/04 14:20
|
|
 |
37.
הפרובוקציות האלו לא יעזרו
משהמ,
נתניה,
30/09/04 13:34
|
|
 |
לא מבין
שאול,
30/09/04 19:40
|
'הפצצה מתמדת'-מדמיין משהו, מהזה:'ללא היכר'? בשביל מה להוסיף פה דברים לא מובנים על כל המלל המיותר שכבר נערם פה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
עד מתי תכנו את לוחמי החופש
ג'מיל,
חיפה,
30/09/04 13:21
|
הפלשתינאים 'מחבלים' כדי להשקיט את מצפונכם?
הם לא מחבלים הם חיילים על פי כל קנה מידה בינלאומי, הנלחמים באמצעים קצת פחות 'מתוחכמים' ופחות קונבנציונלים. אבל אם בודקים תוצאות השגיהם לא מבוטלים ונחישותם לאין שיעור גבוה משל הישראלים. למה? כי הם נלחמים על שחרור עמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחרור ממה? ג'מיל...
d,
j,
01/10/04 00:38
|
החיים שלכם יותר מרווחים משלנו - זה בטוח - וכך רב הערבים ה''ישראלים'' ובאשר לאחיך הפלשתינאים מה הפלא שאתה מגן עליהם וזאת למרות שאם הם יהרגו אותך באיזה פיגוע באוטובוס הם אפילו לא יזילו דמעה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האידיאולוגיה-רצח נשים וילדים
ל"ת
איך אתה משווה?,
חתיכת מנוול,
30/09/04 19:47
|
|
 |
רצון השם
משה,
30/09/04 19:46
|
פלסטינים זה פיברוק אין עם כזה ארץ ישראל שייכת רק לעם היהודי קח החליט הקדוש ברוך הוא וקח יהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לג'מיל
מגיב,
ישראל,
30/09/04 19:31
|
האם באמת ניתן להצדיק ירי אינטנסיבי כל כך על ישובים אזרחיים ופגיעה מכוונת נגד אזרחים? האם לכך אתה מתכוון ב- ''לוחמי חופש''? נגד זה צריך להפעיל את כל הזעם והכח שיכולה המדינה הזו לרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל בין מחבלים ללוחמי חופש
מנחם,
30/09/04 19:18
|
לוחמי חופש הם אנשים הפועלים מול הצבא (עיין ערך הגנה,אצ''ל לח''י). מחבלים הם אנשים הפועלים בכוונה תחילה ובצורה מכוונת (ועם דגש על 2 המרכיבים האלה) נגד אזרחים. עכשיו נראה לאיזה מ2 ההגדרות מתאימים המחבלים הפלשתינאים-והתשובה במשפט האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הייתי מכליל את הלח''י...
יותם,
צרפת,
01/10/04 06:10
|
אנא בדוק את ההיסטוריה ותסיק - לפי הגדרותיך - שהלח''י וגם האצ''ל היו ארגוני טרור. ההגנה אכן לחמה נגד חיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם!
עידו,
מרכז המולדת,
30/09/04 19:13
|
החיילים הגיבורים הללו מגינים גם עליך-כדי שלא תתפוצץ באוטובוס. החיילים הגיבורים הללו מגינים עליך גם מירי חיזבאללה על חיפה-כדי שאתה וכפויי טובה שכמוך יוכלו לחיות ברמת החיים הגבוהה ביותר שערבים חיים בה במזרח התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
באורח פלא יהפכו ההרוגים
Yossi v,
30/09/04 13:15
|
|
 |
עכשיו, בא ואגיד לך משהו:
נועומי,
פורטוגל,
01/10/04 03:28
|
1. מה שאתה ציטטת כאימרה, אין אימרה שכזו(אם בכלל ידוע לך פירושה של המושג אימרה). 2. מלקח לא לומדים כי הלקח זו פעולת הלמידה עצמה. 3. כל האימרה האמורה הזו היא סתם גיבוב מילים לא רלוונטי, כי כשם ששאלתי קודם, איפה אתה לעומתי כן למדת מן העבר ויכול להצביע על הישגי עתידך? 4. אתם, הימניים, ורק אתם, דוחפים אותנו השמאלניים להתייחס אליכם בזילזול כלפי בערותכם. אתם אלה שמשתמשים בכל מיני חלקי מובאות וציטוטים שאת רובם אתם מחברים בעצמכם, על משקל מערכוניה של לימור (מתכנית הטלויזיה רק בישראל), ובאים בטענות לשמאל שאינו מסכים איתכם ולועג לידענותכם המפוקפקת והמגוחכת. 5. קרא את מעט מתגובות השמאל במדור התגובות, ותראה שאין הם מבססים את דעותיהם על ציטוטים שגויים וארכאיים. הם אינם קובעים אמיתות אלא מסיקים מסקנות (אפילו הן נוקבות וחד משמעיות). מעל לכל השמאל אינו! משכתב את ההיסטוריה לא בסילוף עובדותיה כפי שעשה עמי שוסטר, ובודאי שלא כותב לעצמו הסטוריה - חוקים והמלצות ומסיק מסקנות שערורתיות. ועוד, הטכניקה של הימין, ובמקרה זה של עמי שוסטר, היא, שהוא כתב את תגובתו הארוכה והמלאה באריכות שכזו, שמרב פרטים מוטעים ולא נכונים בעליל, אני (לדוגמא) אפילו לא יודע מאיזו נקודה להתחיל כדי להסיק בסופו של דבר שכל סיפור התקומה שהוא חיבר אינו אלא *עליסה בארץ הפלאות* אחד גדול. אותך, ימני בתחושות ביטנך וידען הסטוריה קטן, הוא שיכנע. גם נהנת לקרוא את תגובותו כי זו הפעם הראשונה לך שההסטוריה מוגשת לפיך בדיוק בטעם ובטיבול שמתאים לך. ומהם בדיוק לקחי העבר בסידרת תגובותיו של שוסטר המנחים אותך כיום, שאתה כבר ממהר לתקוף את השמאל שאינו נוהג כמוך??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מתערב שהישראלים שנהרגו
יוסי,
30/09/04 13:13
|
היו מתנחלים שנאבקו שלא להתנתק מאדמתם. הם כבר באמת לא יתנתקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו לא בצחוק!!!
ל"ת
יהודי,
ישראל,
01/10/04 00:39
|
|
 |
33.
די לנקמה העיוורת - בשני הצדדים
ל"ת
פרשנט,
חיפה,
30/09/04 13:09
|
|
 |
32.
צעקנו כבר אוסלו=''קטיושות מעזה''
שפוי,
הימין 1993,
30/09/04 13:07
|
ורבין קרא לנו...''פחדני השלום''... היום אני יכול לזעוק בודאות שכל כניעה לטרור או בריחה ממנה רק תגביר ותקרב את הטרור ללב ישראל!!!!!!!! אני לא רוצה לחזור בעוד מס' שנים ולאומר...אמרנו לכם..כי זה עולה בחיי אדם חפים מפשע... ''קורבנות השלום''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ירי הקסאם
יבגני,
בת-ים,
30/09/04 12:44
|
רק תותחנים.רק מילרסים.הם ה תשובה ל קסמים.קסם ל שדרות100 פגזים ו מילרסים ל עזה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עכשיו בטח נקבל עוד תמונות
רון,
30/09/04 12:40
|
כאלה http://www.utsc.utoronto.ca/~msa/issues/Palestine/MultiMedia/pictures/Palestine/victims/
עד מתי??? די כבר עם המלחמות האלה, למה אני חי במדינה שלא רוצה שלום ואוהבת מלחמות ודם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
טילים תמורת טילים במיזרח התיכו
ל"ת
דויד,
30/09/04 12:38
|
|
 |
28.
אריק תתעורר -
יניב,
מודיעין,
30/09/04 12:11
|
אתה הפכת לבולדוזר שפועל נגד יהודים. אני מתפלל לקסאם בחוות שיקמים שיעיר אותך מהתרדמת, החולשה והעיוורון שלקית בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתפלל ליגאל עמיר בפוטנציה
Avi Ecuador,
30/09/04 18:38
|
|
 |
27.
רצועת עזה
milton,
ראשל''צ,
30/09/04 12:05
|
|
 |
26.
ככה זה ששמאלני האיסלאם מהליכוד
מעדיפים להקריב,
יהודים,
30/09/04 12:00
|
במקום לתת למוסלמים הכובשים כגמולם.
למה סיכנו שם את חיי ילדינו ???
למה לא הפציצו את כוחות הכיבוש מן האוויר ????
עד מתי מוסלמים יעלוזו ???
מתי נבין כי ההיסטוריה מלמדת על ההוה.
וכי סיכון יהודים על מנת לצמצם פגיעה בכובשים חפים מפשע.
פשוט אינו משתלם בשום צורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עד מתי?
נשבר כבר,
דמשק,
30/09/04 11:31
|
מתי כבר יבינו שאי אפשר לנצח שם? מתי יבינו שכל יום שעובר הוא מיותר בדיוק כמו החיים של כל חייל שנהרג? מתי כבר יבינו שצריך לזרוק את המתנחלים לעזאזל? מתי יפסיקו לתת להם כסף ואז המצב במדינה יהיה הרבה יותר טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף פעם כי עם ישראל ינצח
Gershon,
Jerusalem,
30/09/04 19:20
|
|
 |
24.
הם לא נהרגו - הם נירצחו
מתנחל מהערבה,
ערבה תיכונה,
30/09/04 11:08
|
|
 |
23.
היה לישראל חיל תותחנים מפואר.
יעקב,
30/09/04 10:47
|
|
 |
עזה - מטרת סוללה - אש לחילוץ..
ל"ת
סומך על 155מ''מ,
01/10/04 00:45
|
|
 |
ירו את הפגז הזה בלבנון
ש,
30/09/04 18:50
|
מתברר שעזה גרועה בהרבה מלבנון ועדיין לא מפעילים הרעשה ארטילרית כמו שמחייב החוק הבינ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה חשובה יותר
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
30/09/04 18:32
|
מדוע אנחנו נדרשים לממן את כל הפגזים האלו אם לא עושים בהם שימוש. כשמדברים על שומן בצבא מדברים על הדברים האלה. קניתם ולא השתמשתם - בזבזתם את כספי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מרגמה 81 מ''מ תעשה את העבודה
שמאלני מפוכח,
30/09/04 14:43
|
יש ליצור מאזן אימה חדש ובשבילו לא צריך מטוסים ופצצות חככמות דווקא אמצעי פרימיטיבי ולא מדוייק (שייפול איפה שייפול...) הולמת את הפרימיטביות של הקסאמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני רוצה לדעת את התשובה
ל"ת
michael,
tel aviv,
30/09/04 14:31
|
|
 |
22.
הרוגי ההתנתקות!!
דורון,
30/09/04 10:29
|
הם הורגים אנחנו בורחים הם מנצחים אנחנו מפסידים וזהו הלכה המדינה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sharon should be investigated
ran,
30/09/04 18:55
|
|
 |
21.
הרחבה מתמדת של תחום ההתנגדות !
נועמי,
פורטוגל,
30/09/04 10:26
|
ההרחבה הצמדת של תחום ההתנגדות הפלשתינית לכיבוש הישראלי כפי שזאת באה לביטוי בחודש האחרון היא תוצאה בלתי נמנעת ותוצר הכרחי של הכיבוש על כל הפרקטיקה הזוועתית שלו !! אט אט חודרת ההכרה בישראל כי אין כיבוש זול. ולצערינו יכולים להעיד על כך יותר מכל תושבי שדרות. האמת ההיסטורית הכואבת מכה עכשיו בפרצופם של ישראלים כפלשתינים - הכיבוש מוליד את ההתנגדות. ההתנגדות מולידה דיכוי. והדיכוי מוליד טירור וטירור נגדי של המדינה. !!! ישראל מקריבה קורבנות שווא במלחמה חסרת טעם ומיותרת שכל כולה היא החשש שאין לישראל קיום זולךת היותה מדינה כובשת ודכאנית ובתור שכזאת היא פועלת כשלוחה של הימין המנחבל בה !!! אין טעם לקיומה של המלחמה הארורה הזאת לשימור הכיבוש הארור וההתנחלויות המטונפות משום שאין משמעות ''לנצחון'' ישראלי בה - בעוד 4 שנים יהיו הפלשתינים רוב בין הים לנהר וכבר כיום השיח הבינלאומי רואה בישראל את דרום אפריקה הגזענית של משטר האפרטהייד שאבד עליה הכלח, וקרוב לוודאי ''שניצחון ישראלי '' - יביא עליה גורל דומה !!! צרפת ניצחה צבאית באלג'יר - אך דה-גול השכיל להבין שזה ניצחון פירוס, שאין משמעות לנצחון הזה - וחיסל את הכיבוש הצרפתי בן 200 השנים והחזיר לצרפת מיליון מתנחלים .. ישראל בניהולה של ממשלת כנופיה מיליטריסטית של שרון, מופז ויעלון, שבויה ברוחם של מתנחבלים - לא מסוגלת למהלך הזה...- ולכן כנראה נחרץ גורלה של ישראל לשבט !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחה הגברת
יואל,
30/09/04 20:06
|
שהארגון לשחרור פלסטין הוקם לפני היות שטחים . שהרצח במעלה עקרבים , ושל אם וילדיה ביהוד ושל יהודים בירושלים ועוד קודם הטבח במאורעות בחברון ועוד ועוד היו עוד לםפני השטחים ולפני המדינה . הערבים לא רוצים אותנו פה ודרכם דרך הרצח והדם והם יהרגו אותי ואותך ללא אבחנה גם אם תספרי להם כמה את תומכת ומסמפטת אותם ושונאת אותי , הגר בשטחי ישראל ההיסטורית שלא היתה בה מדינה ערבית כלשהי מעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קולה של מופרעת
Gershon,
Jerusalem,
30/09/04 19:28
|
|
 |
נועמי, אתה רואה מהירהורי לבך
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
30/09/04 18:44
|
אתה וחבריך בשמאל הקיצוני מייחלים לחיסולה של מדינת היהודים והקמתה של מדינה ערבית נוספת במקומה (ה23- במספר ולא נכביר מילים על היצירות הערביות העלובות המקיפות אותנו). אתם מייחסים פחות מדי כוח פוליטי למדינת ישראל וליהודי העולם ופחות מדי עוצמה ליצר ההישרדות היהודי. תושבי ישראל יסכימו לשאת בסנקציות כלכליות במקרה ומדינות העולם יבקשו לדחוק אותנו לפינה, כבר התנסינו בזאת בשנות השבעים. מי שיסבול מכך מלבדנו יהיו בעיקר הפלסטינים שאתה כל-כך חרד לגורלם ( הרבה פחות ממה שאתה דואג לתחתית המוסרית שהגיעו אליה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת- מדינה מעוותת!!!!!!!!!!!
מלאך,
30/09/04 18:35
|
בראיה היסטורית, פושע המילחמה =שרון , החל כבר במילחמת לבנון המיותרת את הקמת אירגוני ההתנגדות- יצרנו את החיזבאללה, הרחקנו את עראפת מלבנון ...הישר אלינו הביתה, המשכנו ביצירת החמאס,השפלנו ודרכנו על המתונים שבאויבינו. לו היינו מבינים בעבר שניתן וצריך לשים סוף לכיבוש- מתוך עמדת כח, לא היינו מגיעים למצבינו. אבל הציבור הישראלי מאוהב בשפיכות דמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו חיידק יוסי
Avi Ecuador,
30/09/04 22:22
|
|
 |
נועומי הוא ערבי שמתחזה לבחורה
המתקן,
01/10/04 01:33
|
האיש הוא מהגליל וזה בדוק. הוא מגיב בכל האתרים וכמעט תמיד הוא מצליח להטעות את הגולשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אובחנה הרעלת סושי.
מאבחן,
30/09/04 18:21
|
|
 |
תגובה לנעמי......
עומר,
ישראל!!!,
30/09/04 18:17
|
השנאה הזאת לימין ולמתנחלים לא תוביל אותך לשום מקום! זה פיתרון מאוד נחמד וקל למצוא אשמה בכל מה שקורה ''בכיבוש,בשרון,במתנחלים''חבל שכל השנאה הזאת לא נותנת לך לראות את המציאות כמו שהיא! הכל קורה לא בגלל עזה יהודה ושומרון אלה בגלל שאנחנו חיים כאן,ביפו,תל-אביב וחיפה(להזכירך גם שלא היה כיבוש...היו מחבלים ופיגועים... השנאה אלינו לא נובעת מהכיבוש!באירן אנחנו כובשים?במצרים?וכו השנאה כי אנחנו לא שייכים לפה....אז תיצאי מהסרט שלך...או שתחיי בשקט בפורטוגל,רק תהי בשקט ואל תשתפי פעולה עם התעמולה שם,לא ישראלים כאלו חסרים לנו באירופה!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת !!!!
עובר לפורטוגל,
30/09/04 17:47
|
רק שאת שוכחת את הפרט העיקרי שגם שלא היה כיבוש היה טרור ,ואם יצאו עם זנב בין הרגלים אנו פותחים פתח רק להתחלת הכיבוש היהודי בגליל ובמשולש, ביפו ובעכו .כי השאיפות של הפלסטינים לא יגמרו בקו הירוק. אז נעמי היקרה תכיני לי מקום בפורטוגל אני כבר ארזתי מזוודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועומי - יוסי ו
Avi Ecuador,
30/09/04 15:03
|
שום דבר לא הישתנה אצלך יוסי ו. אותו הריח ואותו הסירחון, אפילו עם החלתת להחליף את השם שלך לשם של בחורה. 1000 פעמים תחליף את השם שלך ואני עדיין צריך להוריד עליך את המים כי אתה מלחלך לי את המסך החדש של המחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבחור מתחזה
Avi Ecuador,
30/09/04 20:45
|
|
 |
הבחור מתחזה
ל"ת
Avi Ecuador,
30/09/04 20:06
|
|
 |
All because of the occupation
Tsvi,
Be'er Sheva,
30/09/04 14:56
|
The Egyptian ambassador to the USA defined the occupation as starting ''fifty years'' ago...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossi V
Avi Ecuador,
30/09/04 14:55
|
|
 |
Words of gold
ל"ת
Smide,
30/09/04 14:42
|
|
 |
יצאו ''ישר'' מבור השופכין
Avi Ecuador,
30/09/04 21:19
|
יוסי בעוד שם חדש; מתחזה שמחזק את עצמו. למדנו את השיטות שלך רשע שפל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוכנת מעולה
הר-ציני,
30/09/04 14:35
|
דברי שכל והגיון על פניהם. הכותבת\כותב לא יותר מאשר סוכנן\סוכנת תעמולה פלסטינית ביילינית נתמכת אירופה שכל המאמץ מופנה לחיסול המדינה הזאת. תמשיכו לקרוא היא\הוא תמשיך לכתוב ושצה''ל יסיים את מה שהתחיל. אחרי מחיקת הרצועה יבוא סוף לכיבוש. רצועת עזה היא מגפה וצרעת בדיוק כמו נעמי מפורטוגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yes you are 100% right
Meir,
30/09/04 13:54
|
Clever Dear one - not you Naomi In a normal county you make peace with an enemy no friends. Here, sorry to say we want to make peace with friends and fight the enemy – Any way the GOD gave us all and all hate us – just think you little chicken heads, why God some how gave the Japanese all the knowledge ( Cars, TV, Cameras etc) i.e. money and us the GOD always want to punish using other powers – little chicken heads please explain.
Have a nice day – and wait for Iran
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הופך לשמאל
רציונלי 777,
30/09/04 13:45
|
שרון הופך לשמאל ומצטרף לכת עגל הזהב. במקום לנדוד במדבר כמו משה שהיה חכם מנסה אריק שרון להביאנו ישר למזבח עגל הזהב. וזה מסוכן כי אם פעם חת נגעת במזבח הזה אתה נשבע בידי השמאל שכל מה שיש לו בראש זה החיים הטובים והשלום ההזוי שלו. שום דבר לא יוחיח להם השלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימינו. הדת כמובן מסכימה להוכחות כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב אז אם לשמאל כבר יש אמונה אולי תקחו שהו ממורשת ישראל ובמקום ללמוד מורשת רבין שזה בכלל לא נכון ולא בסדר שמלמדים את זה תלמדו משהו מהתנך שלכם על חכמתו הרבה של משה אבינו. אבל מה השמאל לא יכול להבין חוכמה כזאת כי הוא תקוע עם עגל הזהב שלו. אני מפחד להגיד שאני מתחיל להתייאש כי לפי התגובות כאן אני רואה שאנשים לא מוכנים לראות את האמת ולשנות את דעתם שבסוף תביא אשון על המדינה. ביחוד אני מתכוון לאחד העם שרק כותב שהוא ציוני והוא בכלל פאשיסט שמאלני. וגם שמואלי שאני לא יכול להיות כזה עיוור שמלני. אני בכלל לא רוצה להזכיר את יוסי ו שהוא האבא המחנך לתרבות הרעה של שמאל עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתחזה השפל מכה שוב
רציונלי 777,
30/09/04 19:09
|
ומעריב היום נותן רק למתחזים במה, אותה תגובה מטומטמת פעמיים. אותו רשע יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרת הבשן סתמי פיך וחדלי מהקאות
ל"ת
ינון,
שדרות,
30/09/04 13:25
|
|
 |
הכיבוש המוסלמי מוליד את
ההתנגדות,
היהודית,
30/09/04 13:25
|
ואכן שאלה מעניינת היא מי ינצח.
האם המוסלמים הכובשים ינצחו את שארית הפליטה היהודית שרוכזה בגטו הקטן והמתאסלם הקרוי מדינת ישראל .
או שמא המוסלמים הכובשים יסיימו את מה שהחל בו מוחמד הכובש וישמידו את כל יהודי המזרח התיכון .
ובקיצור מה ינצח חרב האיסלאם או חרב החופש.
נעמי מעדיפה את חרב האיסלאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אלמלא ההנתקות זה לא היה קורה
אבי,
חיפה,
30/09/04 10:17
|
הפלשתינאים מפרשים את ההנתקות כנסיגה ובריחה ולא עולה על דעתם סיבה אחרת. נוכח מפגן החולשה הישראלי הם מזנבים בנו ומשתדלים לגרום למקסימום אבדות לנסוגים ולבורחים. ההנתקות תהיה ההישג הגדול ביותר שלהם באינתיפאדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כשחצי שדרות יעזבו רק אז יפגיזו
משה מ,,,,
בת ים,
30/09/04 10:17
|
חזרה את עזה, אז למה לא עכשיו!!!!! וזה הפתרון היחידי !!! אין אחר !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהלים ליד החווה. אז יפציצו
ל"ת
אם יקימו עיר,
30/09/04 13:53
|
|
 |
18.
בקרוב קסאם אטומי מאירן
ל"ת
קסאם אטומי,
30/09/04 09:56
|
|
 |
17.
במדינה נורמלית
דניאלה,
30/09/04 09:54
|
היו מורידים את המוקטעה על יושביו עם עראפת מלך הטרוריסטים. רק בישראל הרוצח אזרחים מספר אחת שולח לנו איחולי שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Clever
Meir,
30/09/04 13:50
|
Dear Clever one In a normal county you make peace with an enemy no friends. Here sorry to say we want to make peace with friends and fight the enemy – Any way the GOD gave us all and all hate us – just think you little chicken heads, why God some how gave the Japanese all the knowledge ( Cars, TV, Cameras etc) i.e. money and us the GOD always want to punish using other powers – little chicken heads please explain.
Have a nice day – and wait for Iran
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת, אין מה לומר
ל"ת
אור,
כרמיאל,
30/09/04 13:48
|
|
 |
16.
Oh man....
Karen,
Holland,
30/09/04 09:45
|
How long? How many deaths? Enough is enough. Everyday another soldier, child or bus. The Palestinians enjoing this, probabaly again a new party tonight. Just get rid of them. For now and and for always. For Shderot and for us. Stop wasting time, as sooner the better.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Put on your Bikini and stand
Not custom,
30/09/04 14:59
|
|
 |
15.
רוצה להתפנות מחיפה-מי יפצני
שרון תשלם לי,
30/09/04 09:39
|
בריחה זה לא התשובה לטרור ולרצח התשובה צריכה להיות הפוכה - 1-לגרש את כל המשפחה מדרגה ראשונה של הטרוריסטים לסוריה פשוט להעביר אותם לצד הסורי ושאללה ידאג להם 2-לגבי הטילים על כל טיל שהם יורים לירות חזרה לאותו כיוון כללי ושימותו כל ''החפים מפשע'' שראו את היורים ולא מנעו זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים יפצך
ל"ת
נועמי,
ליסבוא,
30/09/04 15:04
|
|
 |
נצרים איננה חיפה
אליעזר,
רעננה,
30/09/04 11:05
|
בניגוד לחיפה, נצרים וגוש קטיף הם גידול ממאיר שמישהו הצמיד לציונות, והגיע הזמן לעקור אותו כדי שנוכל לחיות בשלום (או להלחם ברצינות על מה שחשוב באמת - מדינת ישראל ולא השטחים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אף אחד לא ישן כאשר עפים קאסמים
ירון,
חלם,
30/09/04 09:34
|
שרון כן אתה תעזוב את השרימפס ותקשיב יכול להיות שעלה לך הכולסטרול לראש ואתה כבר סכלרוזי אבל אני מציע לך: כל כל פעם שעלה קאסם לאוויר אתה שולח טייסת כן טייסת של קורנסים מעל עזה ורק שוברים שם את מהירות הקול זהו שגם להם לא יהיה שקט חוץ מזה סגור להם את החשמל ואת המים ל24 שעות נראה אותם תוך כמה זמן הם מתחילים לצרוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הימין לקוי הלמידה
אייל,
צפון,
30/09/04 09:32
|
אני תוהה (תוהה = מנסה להבין, ימנים אנאלפבתים) מאיפה העיוורון האוילי שלכם, כבר אתמול היה ברור שאחרי טילי הקאסם יקריבו כמה חיילים בשביל אנשים כמוכם, שרוצים דם, שרוצים מלחמות, הרי אם לא היינו פועלים על פי ראית העתיד הצרה שלכם והיינו מתחילים תהליכי שלום בזמן כל העסק הזה לא היה מתרחש, דם ועוד דם, ומי מבקש האנאלפבתים מהימין, האנשים העלובים המתלהמים, הפאתטיים, נמאסתם, לכו והילחמו בשטחים בעצמכם כי אני לא עושה זאת יותר עבורכם אתם לא העם שלי, אתם לא האחים שלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למידה ללקויי למידה
דודי,
אלון מורה,
30/09/04 18:39
|
טיעונך המגוחכים(נכון יש לי עברית גבוהה?)לא ראויים לתגובה, אבל בגלל שאני פנאט עיוור צמא דם אני מרגיש צורך עז להזכיר לך את העובדה ההיסטורית שלא אנחנו פתחנו במלחמה באמצע תהליך שלום. חוץ מזה משפחה לא בוחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים כדורבנות
הר-ציני,
30/09/04 14:38
|
מאסת במשפחתך, קום וצא מכאן. בעוד שנים יאמרו עליך שצדקת כאשר ברחת כי עקב הויתורים לפלסטינים הושמדה המדינה אבל אתה תהיה בטוח מכל כי יצאת עכשיו. אז יאללה ביי, לך, שלום ולא להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאייל -
דוד,
מרכז,
30/09/04 14:36
|
לפני שאתה מאשים אחרים בבורות, היה רצוי שתלמד לנסח (ולו רק משפט אחד...) בצורה רהוטה וקוהרנטית. כדאי שתקרא שנית את הטקסט העילג שלך ואז אולי תבין. על התוכן הנבוב אין כל טעם להגיב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים ישמור אותנו מחסרי בינה
איל מרכז,
30/09/04 13:50
|
אני פשוט המום מכאלו שעדיין לא הפנימו את המצב הקיים היום בארץ ובעולם כולו - וחבל שלכמוכם יש זכות דיבור כיוון שאתם פוגעים פגיעה אנושה במעט החוסן שעוד נותר במתגוננים מול האיסלאם, שהוא גידול סרטני שצמח והבשיל במשך שנים ארוכות והגיע לדרגה של מוכנות להשתלט על העולם כולו ולהשמיד את כל מי שלא כמוהו. עם גישה כמו שלך ול נועמי פורטוגל ושל ציונה ועוד מרעין בישין בקרוב כבר לא יהיה מי שיצטער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שכבר עברת לצד השני
אור,
כרמיאל,
30/09/04 13:46
|
ולכן איננו רוצים שתילחם איתנו. נרגיש הקלה אם לא תצטרף בלחימה פעילה לאהובי נפשך הפלשתינים, שהם, בניגוד ל''ימניים האנלפבתים'', כולם משכילים ויודעי קרוא וכתוב, אנשים נאורים וחילוניים, הומניסטיים, חובבי חופש דת, ממש משאת נפשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גאה לא להיות אח שלך
רועי,
אשקלון,
30/09/04 12:51
|
ובאותה הזדמנות שאתה לא רוצה לשמור על המדינה אנחנו מוכנים לארגן לך כרטיס טיסה הלוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואכן, דוגמית להתלהמות...הימין?
רופא פסיכים,
אברבאנל,
30/09/04 12:00
|
האגרסיביות המושלכת שלך-נובעת מרגשי נחיתות ותסמיני לחץ בעבודה ו/או בבית. בובה מתנפחת אולי תעזור. תוכל לקפוץ איתה, לדקור אותה וגם... אתה יודע מה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל
ירון,
חלם,
30/09/04 11:16
|
לקיבוצניק : הפוסל במומו פוסל אני מניח כי בתום כל כל שנת לימודים קיבלת פתק להורים עולה לשנה......אבל לא בבית ספרנו ובכן אדוני המלומד האם שמעת פעם על המושג מצב הטבע כן מושג סוציו פילוסופי מצב הטבע (של אחיך אשר אתה מגן עלהם בחירוף נפש ) הוא מצב של החרב כן תימוכים לזה תוכל לקרוא בקוראן ופרסומים פה ושם של מלומדים הבקאים באיסלם אנני מכיר יהודי שמחפש באמת ובתמים מלחמה (והביט משפטי פסכולוגי פלילי) אין לו מניע העם היהודי לאחר שעשו בו שפטים האירופה באמצע שנות הארבעים של המאה הקודמת חיפש לעצמו פיסת קרקע שבו יוכל לחיות בשקט אנני יודע אם בשלווה ומעל לעול בבטחון יחסי אחיך החדשים שאמצתלך אותם זה מכבר כל רצונם הוא לסף את גרונך ולהשליך את גוויתך לים לא משנה מה אתה תאמר ותעשה בעינהם אחת דינך ועכשין אתה יכול לקחת את חפציך (מתוך הקיבוץ אשר יושב על אדמת כפר ערבי) ולהגר למוקעתה אתה תרגיש שם טוב מאד מלא סיפוק עצמי על זכות דעותיך וטהר הרגשתך לנוכח היהודים צמאי הדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Maybe Germans ru'r brothers?
Yosi,
Germania,
30/09/04 11:11
|
You have too much illusions about the meaning of not wanting wars etc.. where we were they killed us, and where we are we takes care that they will not.. and yes.. it is concerining most of pepole and nations in the world.. sure there many that ar good and do not care for races, nations etc.. but I guarantee you.. that wherever you go, you will find your brothers that fight to keep you alive, does not matter if you are doing it or not, dowsn't matter if you understand this or not.. from your brother in arm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך הגיע השקט לקריית שמונה?
מנחם,
ירושלים,
30/09/04 11:03
|
שיעור קצר בהיסטוריה למי שמעדיף לשכוח: אחרי שנים של קטיושות, השקט חזר לקריית שמונה רק אחרי שצה''ל יצא מלבנון במאי 2000. יצא, בהתאם להבטחתו המבורכת של אהוד ברק שקויימה כלשונה. ועכשיו הצפון מלא תיירים, קריית שמונה שקטה. לעומת זאת אנחנו תקועים עמוק ברצועה, עם מתנחלים וחיילים, ודמנו נשפך שם כמים. מה הלקח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק ברח מלבנון ולא יצא !!
קובי,
הושעיה,
30/09/04 22:57
|
לידיעתך בתקופת ברק צה''ל ''הגדול והחזק'' ברח מלבנון עם הזנב בין הרגליים כחודשיים לפני הזמן המתוכנן . הוא ברח כאשר אספסוף של מפגינים התחיל לעלות על גדרות המוצבים בליווי סיקור טלויזיוני צמוד . אז אם אתה רוצה לתת לנו שעור בהסטוריה נא לדייק קצת יותר לא לסלף את ההיסטוריה . מאידך אין מה להשוואת בין לבנון לעזה ובין הלבנונים לפלשתיניים של עזה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבחן התוצאה
ש,
30/09/04 21:21
|
יענו מבחן התוצאה, אך מתי בוחנים התוצאה, יום,שנה,או עשר שנים אחרי היציאה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רק הטכנולוגיה תנצח
טכנולוג,
30/09/04 09:27
|
יש לספר לאנשים שיש עוד פתרון, קוראים לו נאוטיליוס או בשמו האמריקאי THAEL, מערכת שעברה בהצלחה עשרות ניסויים לירוט רקטות ומרגמות. מערכת שלבטח היתה מצילה חיים בשדרות גוש קטיף וחיי חילים ואזרחים פלסטינים רבים. אך משום מה אף אחד לא מנסה לעשות משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיים פיתרון זול בהרבה ונגיש
הר-ציני,
30/09/04 14:41
|
במיידי. יש כמה מאות מרגמות ישנות בצה''ל עם תחמושת שאין לה הופכין שרק עולה כסף להחזיק אותה לשמור עליה וכו' וכו'. תחמושת זו חייבת להיפגש עם העזתים. לפתוח את המעברים למצריים ולהתחיל להפגיז. אפשר גם לכלול את מגיב 14 יחד עם עוד כמה מאוהבי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שהיו חוסכים על זה??
ל"ת
נבו,
30/09/04 14:08
|
|
 |
טכנולוג?
מבין עניין,
בית חאנון,
30/09/04 11:25
|
ניסיון נחמד, רק חבל שנאוטילוס לא טובה לקסאמים בגלל שהם קטנים מדי ביחס לקטיושות. חוץ מזה - נראה לך שמישהו במדינה הזאת יבזבז קרן לייזר שעולה מיליון דולר על חתיכת מתמכת שעולה 100 שקל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צבא של לוזרים
אביב,
מרכז,
30/09/04 09:16
|
מדינה שלא לא מוכנה להגן על האזרחים והחיילים שלה אין לה זכות קיום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, פשוט צודק
ל"ת
אור,
כרמיאל,
30/09/04 13:41
|
|
 |
שרון הוא הלוזר שנכנע לטרור
ל"ת
זאב,
30/09/04 11:43
|
|
 |
תתחיל להירגע, אוכל קוטג'
גבר גבר,
בית להיא,
30/09/04 11:27
|
לפי השם שלך (אביב מהמרכז) אני מבין שהקשר שלך לצבא היה דרך הטלויזיה או מקסימום דרך הקב''ן. הלוואי שיזרקו אותך לחודש בעזה ואז נראה אותך מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עזה
לוי,
אשקלון,
30/09/04 08:49
|
|
 |
אם היה איכפת לך מעזה
שמאל לוחם,
אלי סיני,
30/09/04 09:44
|
אז היית בא לגור כאן כמוני היות ואתה סתם מתלהם מתוך הנוחיות של העיר הגדולה ולא בא אלינו לחטף קצת קסאמים אז
של נעליך מעל רגלך .
ואל תפחד לא יהיו טילים על אשקלון לאחר ההתנתקות זה יקרה רק אם לא תהייה התנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''We have solutions ...''
Tsvi,
Be'er Sheva,
30/09/04 14:53
|
That what Matan Vilani , then the deputy Ramatkal, told me when I asked him about rockets fired from Gaza after we give it to Arafats' terrorists .
Can you wake up from your reality denial?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
why r u there
why,
30/09/04 14:31
|
Because few Jewish people walk there few thousands years ago, you need to accept the fact that now the Arabs are there, whether you like it or not, I also wished they were not there but it’s a fact and until you and people like won’t accept it, we will never live in peace and quiet. Get out of there and come live in the Negev or in the Galil.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ההתנתקות מחברת אותנו לטרור
ל"ת
יוסי,
30/09/04 08:33
|
|
 |
You're right
roni roni,
30/09/04 17:22
|
|
 |
אין שום הגיון בתגובה שלך
שמאל לוחם,
אלי סיני,
30/09/04 09:34
|
גם ראש אמ''ן אמר וזה הובא באתר הזה שהטרור יפחת לאחר ההתנתקות והיות והוא צריך להיות זהיר כבעל מקצוע אז אני יבהיר לך יותר ממה שהוא היא יכול להגיד הטרור יפחת משמעותית לאחרק ההתנתקות ואפילו יפסק כלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHEN WAS ROSH AMAN EVER RIGHT?
ALON,
30/09/04 15:06
|
THE HEADS OF THAT ORGANIZATION HAVE BEEN WRONG AGAIN AND AGAIN AND AGAIN. IT SEEMS LIKE THEIR DECISIONS ARE MADE MORE BY POLITICAL AFFILIATION AND THEIR HOPES FOR A POLITICAL FUTURE THAN ANYTHING ELSE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר את זה לילדים שנרצחו בשדרות
יוסי,
30/09/04 13:07
|
|
 |
you sounds like Beilin
@ oslo,
30/09/04 12:31
|
|
 |
אין שום הגיון בקשקוש שלך
ש,
30/09/04 12:28
|
למה שהטרור יפחת וייעלם כשנותנים לו פרס ענק, בדמות הזדמנות לשפר את תשתיותיו בכמה דרגות ?
החמאס שמח מאוד בהתנתקות הזו, ומבטיח גיהנום לישראל אחריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
התגובה צריכה להיות
משה,
30/09/04 08:25
|
שעל כל קאסם שישוגר וינחת בשדרות ישוגרו 20 קטיושות צהליות על עזה והתוצאות עליהם . אבל את זה יש להודיע ולהסביר באמצעי התקשורת קודם. פעם שהסורים ברמה הפגיזו ישובים בכנרת התגובה היתה כזו ואפילו יותר מזה,וזה עבד כי התגובות של ישראל אז היו לא רק ברמת הגולן אלא גם ליד דמשק וכשזה כואב להם הערבים יודעים לעשות את החשבון הפשוט טוב מאד הבעיה אצלנו שכבר כושר ההרתעה שלנו נשחק וזה חבל...אי אפשר להלחם עם ידים קשורות,נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד איך אתה צודק
YOSSI,
רמת גן,
30/09/04 19:42
|
|
 |
באמת נראה לך שזה יעזור?
מישהו,
30/09/04 18:37
|
אלו שחוטפים את התוצאות, הם לא בהכרח אלו שמשגרים את הטילים. תנועות הטרור שמות *** על האוכלוסיה.
הפתרון הוא לחימה מבפנים, הכוללת איסוף נשק, השמדת מפעלי ייצור, עצירת כספים המיועדים לטרור והריגת / עצירת מחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ata zodek
ל"ת
ofir,
30/09/04 09:58
|
|
 |
7.
רק מהאויר!!!
מאיר,
מ,
30/09/04 07:16
|
למחוק את בית חנון ורצוי מהאויר ללא כניסת כוחות שריון ורגלים. יהיה מכוערו ולא נקי אבל לא יסכן חיילים. רק כמה טילים ופצצות מצרר לקינוח. ו. להודיע להם באמצעו כרוזים לפנות את הבתים שעתיים לפני ואז להפוך את בית חנון לשטח מישורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה המשך התכנית?
שאול,
30/09/04 18:58
|
|
 |
6.
ונמסור לערבים את רמת אביב
בואו ניכנע,
30/09/04 06:10
|
ושיינקין תחילה. בהמשך קת קיבוצי השומר הצעיר (פעימה שנייה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
This response is a joke!
ל"ת
Elad,
30/09/04 05:00
|
|
 |
4.
מגיב 1--אפילו מצנע לא מאמין לך
ל"ת
שונא דבילים,
30/09/04 03:12
|
|
 |
3.
במקום האפצ'י שבתמונה
Avi Ecuador,
30/09/04 01:25
|
הייתי רוצה לראות שופלים שעושים יישור וחומה ומגדל ויישוב של יהודים לפי תוכנית אב לחלוקת השטחים ל 20 איזורים. ערפאת שר ההסברה והשאהידים מפעילים את התוכנית וצה''ל עם השופלים מיישר בהסמכתו של ערפאת. אז מאיפה היו יורים טילים?! בטח לא מחומה ומגדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים יעזור לך, אבי
ל"ת
אברי,
30/09/04 13:36
|
|
 |
שרון הופך לשמאל ומצטרף לכת
רציונלי 777,
30/09/04 08:54
|
שרון הופך לשמאל ומצטרף לכת עגל הזהב. במקום לנדוד במדבר כמו משה שהיה חכם מנסה אריק שרון להביאנו ישר למזבח עגל הזהב. וזה מסוכן כי אם פעם חת נגעת במזבח הזה אתה נשבע בידי השמאל שכל מה שיש לו בראש זה החיים הטובים והשלום ההזוי שלו. שום דבר לא יוחיח להם השלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימינו. הדת כמובן מסכימה להוכחות כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב אז אם לשמאל כבר יש אמונה אולי תקחו שהו ממורש ת ישראל ובמקום ללמוד מורשת רבין שזה בכלללא נכון ולא בסדר שמלמדים את זה תלמדו משהו מהתנך שלכם על חכמתו הרבה של משה אבינו. אבל מה השמאל לא יכול להבין חוכמה כזאת כי הוא תקוע עם עגל הזהב שלו. אני מפחד להגיד שאני מתחיל להתייאש כי לפי התגובות כאן אני רואה שאנשים לא מוכנים לראות את האמת ולשנות את דעתם שבסוף תביא אשון על המדינה. ביחוד אני מתכוון לאחד העם שרק כותב שהוא ציוני והוא בכלל פאשיסט שמאלני. וגם שמואלי שאני לא יכול להיות כזה עיוור שמלני. אני בכלל לא רוצה להזכיר את יוסי ו שהוא האבא המחנך לתרבות הרעה של שמאל עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שרוצה ללמוד על שפלות רוח
Avi Ecuador,
30/09/04 18:12
|
ועל רשעות וטמטום שיקרא תגובה 60 https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/787/137.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הווירוס, אייץ
רציונלי 777,
30/09/04 15:10
|
שניכנס למערכת הדם והגוף לא יודע לזהות אותו. חיידק שקשה להיפטר ממנו בשם יוסי. יעוות ויזיף והגוף אפילו לא יודע להקיא אותו ושכמותו. החושך שחודר לאור ומפוצץ את מקור האור מבפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, תמיד אצלך זה ככה
יוסי,
30/09/04 10:05
|
ההתכתבתות עם עצמך? ומה זה בכלל ההתחשבנות האישית שלך עם אותו יוסי שחייב להופיע אצלך בכל תגובה?
אני חושב שאיזה מטפל מקצועי טוב יצליח להוציא לך הרבה שטויות מהראש, בין השאר את תגובותיך המגילתיות באורכן, את המילים הבוטות, ואולי אפילו את יוסי (ההוא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם אסביר לך שהבחור שפל
Avi Ecuador,
30/09/04 14:49
|
מתחזה שרוצא ללכלך ומלוכלך מטבעו וזה לא אני יהיה בך ה''כבוד'' להתנצל? בטח שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שיניתי את דעתי מאתמול, אבי
אבי,
ת''א,
30/09/04 09:18
|
אני עדיין חושב שאתה טמבל. במיוחד כשאתה מתחיל להגיב לעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבחור מתחזה
Avi Ecuador,
30/09/04 14:40
|
|
 |
לפי דעתי אבי צודק . גם אם הוא
ל"ת
אכן מגיב,
לעצמו,
30/09/04 12:01
|
|
 |
שב שם ואל תייעץ מרחוק
ל"ת
חיים,
חיפה,
30/09/04 08:53
|
|
 |
2.
Put an end to it
Jay Kohn,
Florida,
30/09/04 01:12
|
Col Ha Kavod Le zahal. Stop the cat and mouse and let the army go in and finish off the .terrorist murderers of children The government has ignored the security needs of Sdererot for too long. This is are own backyard and it's time to stop treating this like vietnam and act like it is Lebanon and bomb the hell out of GAZA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
back yard...
thecontango,
30/09/04 20:20
|
your back yard is South Beach and Boca.
and by the way it's Sderot not Sdererot...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עד מתיי משחקי חתול ועכבר
משה,
פ'ת,
29/09/04 23:51
|
|
 |
הזיות
שי,
30/09/04 11:26
|
עזוב את העובדה שאף אחד לא בחר ולא יבחר בפנייצנע. ואיך בןאדם הזויי שכמותך, עדיין תולה תקוות בלוזר שאפילו באופוזיציה, עם פחות מ20 מנדטים לא הצליח לשרוד יותר משבועיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תנשפו בעורפו של עמרמ מצנע
משה,
פ'ת,
30/09/04 19:23
|
|
 |
מתביש להיות יהודי
הנדיב,
תל אביב,
30/09/04 10:22
|
רק אנשים כמוך הרסו את הגאווה של צה''ל עם הדעות השנואות שלך. צריך לברוח כמה שיותר מאנשים כמוך למזלנו בן גוריון הקים את מדינת ישראל בלי להיוועץ עם אנשים מסוגך גם בארבעים ושמונה לא רצו אותנו כאן וגם עכשו לא רוצים אותנו אז מה מצנע יכול לעזור . גם אריק לא יכול לעזור אז מה עושים צריכים לשמור על נפשנו שלא יכחדו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תם עידן בין גור יון היום מצנע
משה,
פ'ת,
30/09/04 19:18
|
יש לנו צבא אדיר מעצמה מה אתה פוחד . צבא מול צבא אנחנו מרסקים אותם ואת זה כולם ידעים אבל כאן עם מי יש לך להילהם מלחנת גרילה עוד 100 שנה זה לא יגמר הרי מתחילת האינטיפדה ששרון כפה עלינו יש לנו למעלה מ1000 הרוגים מצידנו לא אשמח אותך ולא ארשום כמה לפרסטינאים יש . נו מה יצא מזה אתה רואה את השלום בדרך או בעתיד הקרוב ואתה יכול רשום לי מתי , אין דרך זולת השלום ומבטיח לך אם עמרם עולה חד וחלק את כל כולו יקדיש לשלום וזה מה אנו צרכים אין עוד אדם שמסוגל זולת מצנע איש שלום אמתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
just one word ''idiot'' is it
ל"ת
smart,
far away,
30/09/04 07:20
|
|
 |
תגובה ל1
דור,
30/09/04 05:53
|
אתה איש רע ובעיקר מטומטם. אתה מיצג דעות של איש שמאל אכול שנאה עצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע בשלום ולמה שמאל
משה,
פ'ת,
30/09/04 12:03
|
בור ועם הארץ האם השמאל המציא את השלום ולמה אני לא יכול לחיות בביטחה בארץ מולדתי יש פסול בזה שאני דורש די לשכול ויגון משני עברי המתרס . עכשיו אתה מבין מי איש רע ובעיקר מטומטם.אידיוט .... ורק מצנע יביא שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה המתאימה
אלי,
גבעתיים,
30/09/04 10:34
|
לנתק מיד את אספקת הדלק המים והחשמל לפלשתינים בעזה עד שיתחננו ויכרעו על ארבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן אדם גם יהודי וגם פלסטיגאי
משה,
פ'ת,
30/09/04 18:59
|
ולמה כל זה לא מספיק שהם חיים בגטאות וממרמרים להם את החיים הייתי רוצה שיום אחד רק יום תעביר עם משפחה שנתונה בעטצר מלה עם חום אימים ללא מיזוג עם חדר לוהט עם 10 נפשות עם חוסר מעש אני לא מבין רק אנו בני אדם הם לא מה הם אשמים שהם ערבים ואנחנו יהודים עם נכמר עם נבחר ותבין שזה במרכאות . אל תעשה לחברך מה ששנוא עלך חייה ותן לחיות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנס' כנס יא דבע
חן,
ניסנית,
28/03/05 14:30
|
תקשיב יא חתיכת חרא קטן עדיף לך לסתום את הפה יא דפוק מה אתה מדבר בכלל מה אתה יודע על איך שהערבים חיים ועל איך שאנחנו חיים יא מטומטם אם מישהו קרוב לך היה נהרג או יותר נכון להגיד נרצח על ידי הבהמות החיות הרוצחים האלו אז היית יכול לדבר אבל בגלל שלי זה כן קרה שרצחו לי את האישה שהייתה כמו אמא שנייה לי ולכולם את שולה בטיטו ז''ל אני אהבתי אותה כל כך והחיות האלו לקחו לי אותה אני שונאת אותם ואחרי מה שאמרת אני שונאת גם אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק יש לנתק את החשמל והדלק
ל"ת
אבי,
רחובות,
30/09/04 18:27
|
|
 |
?????
mo,
fl,
30/09/04 03:34
|
חה חה חה חה חה חה ........... זה ממש לא הזמן לבדיחות!!
הגב לתגובה זו
|
|