 |
32.
אל נקמות ה' אל נקמות הופיע
טושי,
בריסל,
02/10/04 23:26
|
|
 |
31.
Do not get HOT
Meir,
Haifa,
01/10/04 07:24
|
Dear all – I do agree with you – but just remember who is the occupier and who is occupied and forget how thing started and who was right or wrong in the first place – being occupied somehow always give you the power to act differently in more crude way to occupier as the occupier can and is using an offical army – so lets not get HOT and think what would we do in their place – and what they expect from us – This will help us to stop the killing on both side
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Do not be stupid
Boris,
Haifa,
01/10/04 12:22
|
Think what would they do in our place ? Care about our side and give them care about their side. Actually I did not understand which side do you belong to.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
28, מספר קטן
סושי שוקרון,
רמלה תחתית,
01/10/04 03:48
|
אתמול נרצחו בדם קר41 עיראקים ערבים מוסלמים 35 מתוכם ילדים ממטענים שהטמינו להם ערבים מוסלמים עיראקים.
אז מה הם מתרגשים מ-28 הרוגים פלשתינים, כסף קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
1000-היום קטנים ,מחר גדולים.
אזרח,
דרום-וויטנאם,
01/10/04 01:05
|
הכיבוש הישראלי בשטחים .הטרור הפלסטיני בישראל . תיאומים סיאמיים נגועים .א ר ו ר י ם .*** להקות ''עורבי-מוות'' ,מעופפות מעל למזרח -התיכון .רק פתרון מדיני יביא שפיות .-כח ואלימות ,לא מסלקים ''עורבים-שחורים'' .***סרוב למו''מ ,פותח כלובי עורבים ענקיים . מספרם גדל . רעש הצווחות מחריש . צריכת הדם עולה .הם מסתירים את השמש .*** מו''מ עכשיו ,מיד .לפני שהגדולים יגיעו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29 היום קטנים מחר גדולים
שלמה,
ישראל,
01/10/04 02:43
|
לדרום וייטנאמי, מה שרואים מכאן לא רואים משם, כללית אין כפרה על רצח ילדים ותינוקות, ירי קסאמים יזום הוא מעשה רצח בעיקר משום שהרקע לכך הוא בהחלט לא פעולת תגובה אלא טרור לשמו. צה''ל מגיב לפעולות הפלשתינים (ואולי זו הבעיה שצהל מגיב ולא יוזם מראש) הפלשתינים נגועים בטרור מאז ומעולם ולדאבוננו, ולטענתם, אין להם עניין שאנו הישראלים נחיה כאן. אולם למרות הכל אכן יש לנהל מו''מ ואפילו תחת אש דו צדדית, והעיקר שבאחרית היום לא נאשים עצמנו - הישראלים שלא התמדנו וניסינו את כל האפשרויות (אפילו עם עראפת) וככל שישראל תקדים כך טוב יהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לחסל כמה שיותר!!!
ל"ת
ירון,
01/10/04 00:20
|
|
 |
27.
כולה 28 פלישתים.....זה הכול
גולדי,הרצליה,
30/09/04 23:43
|
אז עכשיו יש 28 צנסים לתוריד להם את מקסימום ''הלוחמים'' בעת ההלוויות!!טיל או פגז,''בטעות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אנחנו במלחמה
אלי,
מרכז,
30/09/04 23:11
|
במלחמה יש גם ניפגעים ומזל שהשמאל לא מנהיג את המדינה בימים קשים אלה אחרת יחד עם אחמד טיזי היו גורמים לנו לנפגעים רבים מהמרצחים הפלסטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
about time
ל"ת
eran,
usa,
30/09/04 23:01
|
|
 |
24.
הפלסטינים ודובריהם שקרנים
ל"ת
ש.א,
ירושלים,
30/09/04 22:50
|
|
 |
23.
מעט מידי....
ש.א,
ירושלים,
30/09/04 22:47
|
צריך להרוג 1000 מחבלים, חמושים, סייענים, ומשת''פים ערבים ''ישראלים''ואז אולי יהיה שקט !!!!! אם נוסיף גירוש חברי הגייס החמישי הערבי בכנסת יהיה שקט !! !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
די לנקמה. לצאת עכשיו מעזה
מוחה,
30/09/04 21:35
|
כבר מדווחים על 28 הרוגים בגבלייה בלבד, בהם ילדים, ומבצע ימי תשובה טרם החל. אין ניחומים על מות הפעוטת הישראלים בשדרות וגם הרג מאות פלשתינים כנקמה בימים הקרובים לא יפצה על האובדן. מה שבטוח הוא שנסיונות הפיגוע וירי רקטות על ישובים ישראלים יימשך. אם נשטח את צפון הרצועה, ונהפוך אלפים ורבבות לחסרי כל, הפלשתינים ישפרו את טווח הטילים. האם לא כדאי לצאת מיד מהרצועה, לפני שנואשם בטבח עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What are worried about?
Mike,
01/10/04 01:13
|
You are probably relaxing at the beach of Netania or Tel Aviv and you don't give a shit about the Israelis getting killed by the PA terrorist.so relax and let the army take care of those maniaks. they don't want peace with you no mather waht you do.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
עודד,
01/10/04 00:06
|
כרגע המצב הוא של טטוח עם, היהודי. החמאס יורה רקטות, בלי סוף, מבחינתו הוא ירה גם 20 רקטות כל יום. אם נצא זה לא יפסק, חובתנו וזכותנו להגן על חיי האזרחים. לפי תפיסתך תושבי שדרות צריכים להיות מטרה תמידית. הרי גם אחרי ההתנתקות יש סכנה שהם ימשיכו לירות, חובתנו להגן על עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכנה שיירו טילים או וודאות
מוחה,
01/10/04 13:29
|
אתה צודק בהערכתך, עודד. הסכנה שהפלשתינים ימשיכו לפגע גם אם תבוצע התנתקות קיימת בפוטנצייה. אולם כעת אין רק סכנה אפשרית שיירו טילים אלא וודאות גמורה שהם ימשיכו לירות כל עוד צהל נלחם בהם ומסתובב בשטחם. כאשר לא יהיו עוד אזרחים ישראלים ואף לא חיילים בעזה היא תחדל להיות שטח כבוש, וישראל תוכל להשיב מלחמה כשידיה אינן כבולות. זה כל ההבדל. למה אין קולטים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא מספיק
א,
30/09/04 21:22
|
|
 |
20.
To number 7
Moshe,
USA,
30/09/04 20:24
|
This is WAR.
Better we kill them than they kill us.
And, the UN is not someone who should be followed.
Their moral standing is somewhat lower than the Mafia.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
Well done
mOSHE,
usa,
30/09/04 20:15
|
You have to talk to people in a language they understand.
We know that our neighbours, the Palestinians, understand only death and killing.
In order to promote some mutual understanding, I suggest we talk to them IN THEIR LANGUAGE.
Enough already with the BS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא יהיה שקט עד שיהרגו 2000פלשת
ל"ת
אליעזר,
30/09/04 20:08
|
|
 |
17.
fully justified
Y,
this world,
30/09/04 19:54
|
Sharon should not let this incident prevent Israel from using all the force needed to eliminate as many of the enemy forces as possible At the end of the day the choice is between Israeli casualties and Arab ones The Arabs who started this war four years ago should be the ones who die There is no justificant that even one Israeli will die and we already exceeded the thousand mark
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
טרור כנגד טרור ?
נבו,
30/09/04 19:50
|
|
 |
15.
very nice
ל"ת
gaby,
30/09/04 19:38
|
|
 |
14.
כן ירבו..עד מאה ועשרים..
ל"ת
שונא אותם,
30/09/04 19:31
|
|
 |
13.
חייבים להיזהר!
יואב,
30/09/04 19:21
|
אסור לאבד צלם אנוש. היתרון האיכותי של ישראל מול אוייביה טמון בערך החיים של החפים מפשע, גם אם הם בצד האוייב. אי-אפשר לעבור בשתיקה על הרג של ילדים חפים מפשע. דרך אגב, למה כשחיילים נהרגים (ובאמת כואב לי), מעריב קורא לזה רצח, וכשילדים פלשתינאים נהרגים, זה יורד לדרגה של הרג. מעריב, אל תחנכו את קוראיכם, העבירו מידע ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח הוא עם מניע
עודד,
01/10/04 00:08
|
החמאס יורה כדי להרוג חפים מפשע, ולכן זה רצח. החיילים יורים מתוך הגנה עצמית, או מתוך כוונה לפגוע במחבלים (שזה גם הגנה עצמית), ובכל מקרה לא יורים כדי לפגוע בחפים מפשע, ולכן זה לא רצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אולי ישמידו אותם וזהו ?
ל"ת
אלי,
מתנחל מחיפה,
30/09/04 19:12
|
|
 |
11.
במקום להיסתלק משם...
אבי,
30/09/04 19:07
|
...אנחנו ממשיכים למות ולהרוג. איזו מדינה מטומטמת. רק אחרי שניצא משם פתאום ניזכר שלא היינו צריכים להיות בשטחים. ככה היה גם בלבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
7 מתוך ה 10 היו מחבלים !
שכחתם לציין,
דיווח מה BBC,
30/09/04 19:05
|
שכחתם לציין ש 7 המבוגרים שנהרגו היו מחבלים שהטמינו מטענים
הדיווח הוא מכתבי ה CNN ו הBBC שנמצאים במקום
אני מבין שזה נשמט מזכרונכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ישראל מבצעת רצח עם !!!!!
נועמי,
פורטוגל,
30/09/04 19:01
|
אחוזת תיסכול נוכח העדר יכולתה לשים קץ להתנגדות הפלשתינית לכיבוש הארור, מבצעת עכשיו ממשלת פושעי המלחמה של שרון, מופז ויעלון רצח עם ברצועת עזה !!! ממשלת ישראל שהפכה את איכות חיי אזרחיה לגהינום עלי אדמות ואת ישראל עצמה למקום המסוכן ביותר ליהודים עלי אדמות - מוציאה את תחושות התסכול ברצח פלשתינים חפים מפשע, הרס בתים שדות ופרדסים בפלשתין . חייבים הישראלים להבין - הכיבוש הארור הוא תשתית הטירור. !! הכיבוש הוליד את ההתנגדות וההתנגדות הולידה את הדיכוי והדיכוי הביא לטירור ולטירור הנגדי של ישראל !!! כל הקורבנות הללו הם קורבנות שווא המוקרבים ע''י ממשלת הכנופיה של שרון, מופז ויעלחון למולך הכיבוש ומפעל ההתנחלויות הקולוניאלסטי שאין להם עתיד במאה ה-21. ישראל מתעקשת לקיים שלטון כיבוש ארור ומתועב שאבד עליו הכלח !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל הפסיכים שמגיבים בשמי
Yossi V,
01/10/04 16:31
|
למשל כמו שתי התגובות במס' 9, או לאחרונה תחת כתבות אחרות: 1. לא כתבתי אותן. 2. אני בכלל גם לא מבין את משמעותן. 3. הרמה שלהן נמוכה מדי לטעמי, וכל מי שמכיר את סגנון כתבתי יודע להבחין. 4. ראיתי כבר כמה פעמים שתגובות שכתבתי לפני שנים מתפרסמות משום מה שוב כיום שלא בעניינם בכלל. 5. הקללות וניבולי הפה של אבי אקוודור כלפי מיותרות ומייצגות דביליות. 6. בכלל לא איכפת לי מה אנשים כותבים בשמי. איכפת לי רק מה אני כותב בשם עצמי. 7. ותיקון קל לא. אקוודור: אומרים וכותבים 'איידס' ולא 'אייץ' כשם שכתבת בבורותך כי רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון יוסי, מכירים אותך
Avi Ecuador,
01/10/04 16:54
|
|
 |
יוסי
Avi Ecuador,
01/10/04 16:52
|
אתה מאלו שמפיצים את הפרוטוקולים של זיקני ציון אז מה אתה מספר לנו שאתה לא יודע במה מדובר?! הרי אתה היום משכתב אותם ומוסיף את הפרק על המתנחלים ובכלל היהודיים. לא יפה יוסי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה באמת אני, אני נשבע לכם
ל"ת
Yossi V,
01/10/04 16:47
|
|
 |
אדום!!!
Yossi V,
01/10/04 14:08
|
|
 |
יוסי
Avi Ecuador,
01/10/04 15:52
|
|
 |
אפיקומן של דתיים
ל"ת
Yossi V,
01/10/04 03:23
|
|
 |
בפורטוגל הדם פחות אדום
עודד,
01/10/04 00:01
|
נועמי, את צבועה. כבר קראתי כמה פעמים את ההודעות שלך, הפוסט ציוניות שלך מגעילה. מתאים לך לגור באירופה, אותה יבשת שרצחה ושתקה, כש-6 מיליון יהודים נשרפו. בזכות המדינה הזאת את בחיים היום, גם בפורטוגל. האירופים הצבועים לא יעזרו לך גם אם יקום עוד היטלר, כמו שהם לא עוזרים לסודנים היום, ולרואנדים לפני עשור. את חושבת שאם תכתבי מילים מלוכלכות על שרון ומופז זה ישנה משהו, אז את טועה! בזכות האנשים האלה את והילדים שלך לא ישרפו עוד פעם. את לא חיה פה, את לא יודעת מה קורה פה, אז תעשי טובה ולכי תעשי סקי עם החברים האירופים הצבועים שלך. כשתהי בבעיה אנחנו כבר נבוא לחלץ אותך. בינתיים תפסיקי לירות לנו ברגל, כי אין סיכוי שתפגעי-את פשוט טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי הוא מוסלמי, אל תתבלבלו
בוריס,
חיפה,
01/10/04 01:15
|
הוא מתחזה ליהודי אבל פעם אחת הוא לא היה מספיק זהיר ובאחת מהתגובות שלו הוא כתב ששרון עלה להר הבית, רק שבמקום הר הבית הוא השתמש בשם מוסלמי של המקום. אף יהודי לא יעשה דבר כזה בחיים. נועמי הוא תעמולן מקצועי של ארגוני טרור פלשתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי,גם אתה ברחתה ממזרעה?
פרחיה,
30/09/04 23:37
|
|
 |
מה הקשר
זאב,
30/09/04 22:00
|
מה הקשר בין ''כיבוש''לבין ירי מכוון על ישוב אזרחי-שדרות. למה צריך לפוצץ ילדים כדי להתנגד לכיבוש. הכיבוש שאת מצינת נתן לפלסטינים יותר מכל מה שנתנו להם מדינות ערב. היה להם עבודה ,בריאות,אוכל,ביטחון,חופש פולחן,חינוך,זכות כניסה חופשית לישראל. מה יש להם היום בשטחים הפלסטינים-רעב ,שרותי בריאות נחותים,פנטיות דתית,חינוך גרוע אז מה יותר טוב. לפני שהנו מתנגדים ל''כיבוש''תסתכלו מה נתנו לעם הפלסטיני ומה הוא החזיר לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה היית מוכן לחיות עם זה?
ל"ת
שאלה,
30/09/04 23:38
|
|
 |
היה טרור גם לפני ה''כיבוש'',
זה אני.........,
30/09/04 22:00
|
שיכחה היא מחלה ידועה של השמאלנים,ואחת התרופות למחלה זו,היא,לרדת מהארץ,ואת כנראה עשית,אז אין לך מה לדאוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה טירור אדוני מדבר?
אחד שהיה שם,
30/09/04 23:37
|
הייתי בצבא וגם השתתפתי בפעולות תגמול. אבל על מה? על פיצוץ באר מים, על מוקש בדרך הפטרולים. זה טירור בהשוואה למה שקרה אחרי ששת הימים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה בעסה איתך!!!
ל"ת
שלום,
30/09/04 21:33
|
|
 |
לגיס החמישי
אילן העצוב,
30/09/04 21:27
|
|
 |
8.
לא אכפת לי
יגאל,
מרכז,
30/09/04 19:00
|
עניי עירך קודמים!!! כשאני אפסיק לשמוע על מתים בצד שלי שהם תמיד אזרחים כי המחבלים פוחדים מהצבא אולי יהיה אכפת לי לשמוע על מתים בצד השני שמתמונות צוותי הטלביזיה רואים שלא מעט פעמים הם מתחבאים בין אזרחים או אפילו רואים את האזרחים רצים להסתיר את המבוקשים כי הם יודעים שאנחנו לא יורים סתם!
לכל האנשים עם הביקורת יש לי רק דבר אחד לומר: רק מי שעושה טועה ואם יש לכם איזו ביקורת על תיפקוד החיילים אולי תשימו את עצמכם במצבם ואני לא מדבר מנטלית אלא פיזית ממש תלכו לשם ואז תדברו! לכל אלו שלא הבינו למה היה טוב לירות בילדים שזרקו עלינו אבנים באינתיפאדה תראו מה קרה שהם גדלו, הם השיגו נשק ועכשיו הם יורים עלינו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אנחנו הופכים לחיות .. כמוהם
זאב,
אור יהודה,
30/09/04 18:49
|
שנינו מגעילים !! זה לא פתרון .. צדק חייבים לעשות לפי האו''ם בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאב,אין אור באור יהודה??
הגנן הקטן,
30/09/04 23:34
|
שאתה לא רואה יותר כלום!!או שמדובר בבעייה כרונית אצליך?ואיך אמר אחד שהיה פעם ראש ממשלת ישראל,או*ם----שמום!היבנתה שמוליק,,,,,אה זאב,,,זאב אמרתם,,,או חתולה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי האו''ם הוא נציג הצדק?
ל"ת
אתה עיוור,
חסר הבנה,
30/09/04 20:24
|
|
 |
6.
בשם החוק
kodak,
30/09/04 18:49
|
תפסיקו להביע את דעתם של גורמים לא רלוונטים.''עדי ראייה מסרו שהטנק לא ראה אך המסוק ראה''. מה זה פה משחק,זוהי מלחמה ותפסיקו להתייסר ולגרום לחיילי צה''ל להיראות כעבריינים. די! זוהי מלחמה עם כל העצב שבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
המוסלמים הכובשים צועדים בדרכם
ל"ת
ליצירת עולם,
איסלאם,
30/09/04 18:48
|
|
 |
4.
מקומם של הערבים בסעודיה
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
30/09/04 18:44
|
|
 |
3.
למה על זה אף אחד לא מגיב?
סמי דיאנו,
יהוד,
30/09/04 18:41
|
כי אנחנו רואים רק את האחריות של הפלסטינים למצב, ולא את העוולות שאנחנו עושים. איזה עיוורון! איזה פשע! איזו בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להפסיק לירות על בתים ריקים
שריונר,
30/09/04 18:14
|
אפילו הפלשתינאים מציינים שהפגיעה היא בגלל שצוות הטנק לא ידע שיש שם אנשים. אצלנו יורים רק על בתים ריקים וקירות . תירו כמה אלפי פגזים על אנשים ואז העסק ירגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לחסל להרוס ולגרש--זו השפה .
ל"ת
בנצי,
30/09/04 18:07
|
|
 |
לא נכון. הדרך היחידה היא...
אפי,
הוד השרון,
30/09/04 20:17
|
הטרנספר לירדן וסיני.
כמה שלא תחסל ותהרוס כאן בארץ - רק תגרום ליותר בעיות. רק גירוש כל הפלסטינים למדינות ערב יביא שקט ושלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתוב ''לגרש''
ל"ת
בנצי,
30/09/04 22:07
|
|
 |
נכון
zeev,
30/09/04 22:03
|
אבל זה לא ישים בגלל כל יפי הנפש שפוגעים בכל יוזמה נכונה.
הגב לתגובה זו
|
|