 |
69.
יש לפצות את משפחות הקורבנות
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
03/10/04 09:40
|
יש לפצות כספית את משפחות הקורבנות מבלי כל קשר מי אשם,כאשר נהרגים אנשים נוצרות בעיות מבעיות שונות,פרנסה עזרה וכו על המדינה להגן על אזרחיה החיים וליצור מנגנונים שונים המושיטים עזרה בכל שטחי החיים כתוצאה מהחסר שנוצר ,וזאת ללא הבדל דת גזע ומין, המדינה היא הריבון שאמור לדאוג לרוחת התושבים בנוסף למנגנוני רצון טוב של איגודים שונים הגיע הזמן להבין כי טיפול בחיים הוא הכרח! לגבי המתים אינך יכול להשיבם עליך לזוכרם לטוב ולהניח שהם צופים בך ובמעשיך כלפי הנותרים בעולם זה, לפיכך נהג במידת החסד ,הרחק רגלך מרע ורוץ לעבודת הבורא-ובחרת בחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
עוד משהוא..
המסביר הלאומי,
03/10/04 07:23
|
הערבים שמקבלים אך ורק תקציבים ממשלתיים לפיתוח, מביטים בקינאה על מוסדות יהודיים דומים, ועל פרוייקטים מיוחדים שכביכול נמנעים מהם. אבל הם שוכחים דבר אחד.. -יהדות הגולה ועמותות בחו''ל תורמים סכומים אדירים לרווחה ושיפור מוסדות מתקנים ושכונות, אלו הם כספם של יהודי הגולה שתורמים אותו בכל ליבם לדברים היקרים לליבם, לא לערבים!! המגבית היהודית ,וקהילות מאמצות, התומכות גם במוסדות לימוד גבוהים ובתי חולים שבהם נהנים גם הערבים!. לא יעלה על הדעת שכספי תורמים יהודיים מחו''ל , החפצים לראות את תרומתם מתממשת בפרוייקטים ייחודיים, יתרמו לרווחת המיעוט הערבי !!, יש להם מספיק תורמים וכספי צדקה משלהם. אם הם ישכילו לארגן ''מגבית ערבית מאוחדת'' שתתרום יותר לרווחתם, הם יכולים לנסות,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיפוח?
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
03/10/04 09:04
|
כספי השילומים מגרמניה למשפחות היהודים שנרצחו בשואה ,הופנו לבנית מוסדות בתי -חולים,פיתוח וחינוך, מכספים אלו נהנו הערבים היושבים במדינה בדיוק כמו היהודים הם גם לומדים באוניברסיטאות ובשאר מוסדות החינוך וההשכלה כאחיהם היהודים בוחרים ונבחרים לכנסת ישראל,אז על איזה קיפוח אתם מדברים?תכנסו לוילות בכפרים ותראו את הירוקים מתחת לבלאטות(חיוך) אז חביבי שב בשקט ואל תפגין כי מצבך טוב יחסית לאחיך במדינות ערב שעם כל כספי הנפט עדיין חי בעוני ובדלות וברעב-עובדה! וקרא לאחיך להיות אזרחים נאמנים למדינה,ולעולם אל תתפתה להסתות ואל תלך להפגנות כנגד המדינה-כי אין כמו מדינת ישראל בכל העולם כולו,-רק האנשים בטמטומם הרסו והורסים אותה,ובאשר לפלשתינאים בשטחים יש שם הרבה אנשים שהיו מותרים על המלחמה אילו רק זכו לקבל אזרחות בישראל-וגם זו עובדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
המתבכיינים הכרוניים.
עראביסט,
02/10/04 23:59
|
תמיד הם צועקים על קיפוח ואפליה, הם צוחקים על הדרוזים ומקניטים אותם על שהם משרתים בצה''ל, כל מי שמגלה סימפאטיה מינימאלית למדינה שהוא חי בה ניתקל אצלם בחרם ובשינאה, הם מתחמקים מלשלם מס הכנסה, ופוחדים להתעסק אתם מטעמי ''שכנות טובה'' כביכול בכל הזדמנות הם מצטרפים לאוייבי המדינה, כל פעולה שלהם, לגיטימית ככל שתהיה היא רק בהקשר מובהק להשחרת והכפשת מדינת ישראל והחלשתה בכל דרך אפשרית. נציגהם הכנסת הם חבורה של נבלים חורשי רע , אוייבי ישראל מובהקים שבחסות הדמוקראטיה אינם מפסיקים מללבות ולחרחר את השינאה ואי ההשלמה שלהם עם המדינה בכל דרך אפשרית, הם האוייבים האמיתיים של שולחיהם. את התחושה חזקה של ניכור ,ואת חומות החשדנות והשינאה בין הציבור היהודי לערבי ניתן בהחלט לזקוף לזכותם. נכון שישנה נחשלות רבה במיגזר הערבי אך חלק לא קטן ממנה נובע מסיבות אובייקטיביות לחלוטין, יותר ויותר מהם מצטרפים או מזדהים עם פעולות הטירור, הם תמיד צועקים ומתבכיינים, אך מצבם כערבים הוא הטוב ביותר במיזרח התיכון, הם שוכחים שעלהם ל א חלה חובת השירות הצבאי והם יכולים לפנות לעבודה או ללימודים כבר בגיל 18, דבר שבני גילם היהודיים יכולים רק לחלום עליו ! ואחר כך כשמנסים לתגמל במקצת את ''יוצאי הצבא'' על שירותם הארוך הקשה והמסוכן, ועל שלושת השנים שהפסידו, הערבים לא מסוגלים להבחין בפרופורציות השונות, - צועקים ומתלוננים. ואם יש כבר ביניהם צדיק שמתנדב לשרת בצבא ,הוא ניתקל בבוז, בחרם ובאיומים עליו ועל משפחתו, ואחרי זה הם מתפלאים על הניכור החשדנות והאיבה שהם יוצרים במו ידיהם, ואני כבר לא מדבר, על אחוזי האלימות והפשע אצלהםהחורגים לגמרי מאחוזם הפרופורציונלי באוכלוסיה, ואני לא מדבר על הבניה הפראית שלהם המכלה אדמות מדינה בקצב מבהיל, בניה מגמתית מאד המתפרשת לרוחב , ולא לגובה!, ואני לא מדבר על נהגות עבריינית , ועל הזילזול במדינה ובחוקיה , פחד אימים אוחז בהם כשרק מעלים את הרעיון על ''חילופי שטחים'' כביכול !! המחשבה שיחיו במדינה פלסטינית מחרידה אותם יותר מכל !, -וזה גם אומר הכל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ועדת אור נכשלה במתווה עבודתה
יחזקאל מר''ג,
ו.אור כישלון,
02/10/04 16:30
|
או נכשל מי שהקימה בזאת שלא הגדיר נכון את אשר עליה לחקור.
הוועדה לא טיפלה כראוי במרד האזרחי שהקיף כמעט את רוב המגזר הערבי בישראל. בגדול הערבים מרדו במדינה ועשו מעשה ש''אלטלנה'' הוא אפיזודה מזערית על ידו אבל חוגי מפ''ם והמקורבים והכוחות האנטי ציוניים. מעדיפים להמשיך להחיות את השקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
רק דיקטטורה תציל את המדינה.
דודי,
02/10/04 15:03
|
|
 |
זאת באמת, אימרה פאשיסטית
ל"ת
יחזקאל מר''ג,
02/10/04 16:25
|
|
 |
64.
ישראל מבינה רק כוח
ל"ת
לא נתחנן,
ניקח,
02/10/04 14:54
|
|
 |
63.
מסקנות ועדת אור=ירייה ברגל.
עופר,
חיפה,
02/10/04 13:18
|
אני עושה הפרדה בין שני דברים:1. הקיפוח של המגזר הערבי 2. הקצנה של ערביי ישראל, במיוחד של הח''כים שלהם ומנהיגיהם. בנושא הראשון יש לטפל, אך אסור בשום פנים לקבל את ניצול הדמוקרטיה שלנו כדי להסית ולאיים כמו המנהיגים שלהם. ופה ועדת אור משחקת לידיהם, מכייון שהטילה את מרבית האחריות למותם של 13 ערבים לפני 4 שנים על המדינה. במקום לבוא ולאמר בצורה חד משמעית שהמדינה לא תשלים עם טרור מבית, ותגנה את החכי''ם הערבים, הוועדה הטילה אחריות על המשטרה. לצערי התוצאה תהיה, שבמהומות הבאות שיהיו (ויהיו), ידי המשטרה יהיו כבולים,ומי יודע מה יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק 100%, רק שקיפוח
מהגליל,
02/10/04 18:05
|
הוא לא נחלתו של המיגזר הערבי בלבד. כל הנכים והפצועים והחולים ומוכי החיים למיניהם, מקופחים אף הם, וכל הזמן מקצצים להם בקיצבאות, ובכל מיני הטבות , רק שהם נטולי כוחות ויכולות לשיר את שירי הקיפוח, ובטח שלצאת ולהפגין באלימות , כמו שעושים ערביי ישראל. בתור אחת מהגליל, אני רוצה להגיד לך, שאני לא רואה כל כך קיפוח. ישנם ערבים שחיים בוילות מפוארות (וטוב שכך, הם הרוויחו זאת בזיעת אפם !). לעומת זאת לא ברור עד כמה הם משלמים את כל אגרות הטלווזייה והראדיו, ואלפי דולרים למינהל מקרקעי ישראל - בשביל לבנות את הווילות שלהם, כפי שעושה זאת הישראלי היהודי. כך ש''קיפוח'' זוהי מטרייה רחבה להסתתר תחתיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
'ש להגיד ביושר כל 13 ההרוגים
ל"ת
מוחמד,
הם מחבלים,
02/10/04 12:49
|
|
 |
61.
הטרור הערבי משני צידי הגדר
המומחה לטרור,
02/10/04 12:07
|
אחת הבדיחות העגומות של ההסטוריה היהודית ונסיון היהודים לשרוד, לאחר שסבלו במאות מדורי גיהינום של כל מיני צוררים, היא הקמת החומה והגדרות בינינו לבין הפלסטינים ביהודה שומרון וחבל עזה, הרי הסכנה האמיתית היא מהפלסטינאים שחיים עמנו בתוך החומה והגדרות. אלה, יש לציין, מעולם לא ניסו להסתיר את כוונותיהם האמיתיות לחסל את היישות הציונית. אין לבוא אליהם בטענות, אבל יש גם יש לבוא בטענות אל מנהיגינו הרופסים והעלובים שבמקום לטפל בבעיות האמיתיות עוסקים באחיזת עיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
A great diference
John,
Montreal,
02/10/04 12:05
|
I live d in israel 5 years and believe me, is a great diference to live in that country like a jew or like an arab, I saw everything.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מלחמת קיום-לעם היהודי אתם סרטן
נינה,
02/10/04 11:40
|
אתם-ערבי ארץ ישראל הפכתם להיות סרטן או שהסרטן הזה היה רדןם והתפרץ.צריכים לטפל בו-בסרטן-על מנת שנבריא ונחזור לחיינו הנורמלים.ואתם-או ש''תתרפאו''מהסרטן או שלא תהיו פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
טנספר זמני, הפתרון האולטימטיבי
ציון ביהמ''ק,
אבו כשך, הרצ,
02/10/04 11:33
|
כאשר ידעו ערביי ישראל שעפ''י החוק יהיה מותר לנייד אותם, על רכושם ולכל אשר להם, ישקלו טוב טוב באיזה צד של הגבול כדאי יותר לחיות ובשקט ושכל אחד בהחלט ידאג לעניניו המשפחתיים ממדרגה ראשונה ולא החמולתיים, כי אז ייטב לו ולכל אשר לו ומי שלא, יעופפוהו במעשה החסד, ''טרנספר'', הברירה הטבעית במזה''ת ידועה, אדמה חרוכה, בית הרוס וחמולה מבותרת איברים והנאשם הראשי בקצהו של חבל בכיכרה של עיר, אז אנא מכם הצבועים וצדיקי סדום, תודו שטרנספר הינו ''מעשה חסד'' נאור ומתחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
בקשה למגיבים אל תפגעו במי שלא
בר כוכבה,
גרמניה,
02/10/04 10:19
|
צריך לפגוע לא כל מוסלמי הוא מחבל מי שמכבד יכובד ואם אתם רוצים שיתייחסולדברים שלכם לא בזילזול תכתבו מכובד מכובד משפיע גורם להתיחסות ומחשבה כמה שיותר תתקפו תהיו אלימים וברוטלים בשפה השמאל לדוגמה לא יקרא ולא יתיחס ואפילו אם אתם צודקים גם אם הזמנים קשים לכולכם ולכל אלה שיורדים על כל המוסלמים אנא התיחסו למתונים שבהם בכבוד אולי דרכם ישתנו דברים . וכל אלה שכותבים בשם מוסלמים קיצוניים זה בדיחה גרועה אנחנו במצב מלחמה מתמשך עם האוייב ואין מקום לבדיחות בזמן שרוצחים ילדים בשדרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
Never trust an Arab.
ל"ת
Elad,
02/10/04 09:47
|
|
 |
55.
לאחיי היקרים דואב אני אתכם
ישראלי,
02/10/04 09:27
|
ביום השנה לרציחת יקיריכם. שום דבר לא הצדיק את רציחת בניכם לרוב בדם קר כפי שמצאה ועדת אור. אני מבקש מכם, למרות אכזבתכם מהשלכות הועדה, לא לאבד אמון במערכות המשפט והחוק הישראליות - ולהמשיך להיאבק יחד לשינוי ותיקון, לשיוויון כל אזרחי מדינת ישראל. אני מחזק את ידיכם ומאחל לכם שלא תדעו עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתדע כי אני ראיתי את ''יקירם''
עד ראייה,
02/10/04 12:45
|
עם סלעים בידיים וחמת רצח בעיניים בצומת אום אל פחם. הם לא נרצחו, אלא נפגעו לפני שעמדו לבצע רצח בשוטרים. בכל מדינה אחרת הו הורגים להם פי עשר. לכן תוציא בשקט בחזרה את הלשון ושב בשקט מתייפיף עלוב. לא היה כאן שום רצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
די- נמאסתם. לתרום את המשולש לפ
ישראלי,
02/10/04 08:46
|
די כבר. נמאסתם. אתם מזדהים בגלוי עם רוצחי היהודים, עם סאדם, יאסין ואחרים. הערבים הצמיחו הרבה נבלות בעולם. בואו נסכים להעבער את המשולש לבני עמכם, עם האדמות והבתים, ותחיו עם אחיכם. אני לעולם לא אכנס לכפר ערבי.לפני זמן קצר שדדו ופצעו עובד שבא לטייבה למכור סחורה. אף אחד לא עזר לפצוע. נמאסתם!!!!! תלמדו מהדרוזים שהם אזרחים נאמנים וישרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
יבוא יום וערביי ישראל יעותקו
דודו,
גליל,
02/10/04 08:45
|
לא ירחק היום ונצטרך להעתיק את ערבי ישראל לירדן סוריה ולבנון. ישראל היא המדינה היהודית וערבים צריכים לחיות בזכויות מלאות ובשיוויון במדינות ערביות. אין שום מצב בעולם ש''ערביי ישראל'' ( מה זה...?) יהיו נאמנים אי פעם למדינה היהודית. ולכן צריך לאפשר פינוי ברצון ובהסכמה מלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזען !!!!!!
וזה בעוכריך !!!,
ובעוכרי !!!!,
02/10/04 11:29
|
אוייבנו אינם הערבים.
אוייבנו הם המוסלמים .
בינם לבין ערביותם יש הרבה.
אבל בינם לבין מוסלמיותם יש יותר.
המילה ערבי היא מילה גזענית.
השימוש בה טוב לגזענים מוסלמים שרואים בערבים גזע עליון, וגזענים אשכנזים שרואים עצמם כאילו הגיעו מהירח.
אני מקווה שאינך שייך לשתי קבוצות פושעות אלו .
המוסלמים הם הכובשים.
ציוני רפורמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביל הייתה ודביל תשאר
ל"ת
לוחם בדרכים,
03/10/04 10:35
|
|
 |
52.
אתם בונים אפה שבא לכם ומתעלמים
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
02/10/04 08:30
|
|
 |
51.
בהחלט מלחמת קיום
ש,
02/10/04 07:19
|
אחרי הפוגרום שערביי ישראל ביצעו באוקטובר 2000, הוכח שהם זיהום מסוכן. צריך להקים וועדת חקירה איך מתוך עשרות אלפי פורעים הודברו 13 בלבד. הדבר מראה על הפקרות מוחלטת, אם אלו היו יהודים היו הורגים 500.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
kiyuomam be-pach ha-ashpa
ל"ת
shyechapsu et,
02/10/04 06:04
|
|
 |
49.
לא טוב לכם תעברו לעזה!!!
ל"ת
אוסטרלי,
אוסטרליה,
02/10/04 05:28
|
|
 |
48.
Jew killed in Jiser a Zarka
Y,
this world,
02/10/04 04:44
|
does anybody remember the Jew from Rishon who was killed four years ago on KVISH HAKHOF from a rock throughn at him by Arabs in Jiser a Zarka Has anybody been punished for this crime I think that Arabs has the audacity to commit crimes and blame others for the trouble they are causing everywhere Just stop listen to them and instead demand from them to take action or punish them till they will lose any appetite to cause more trouble
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
TRANSFER THEM NOW !
ל"ת
amir,
02/10/04 04:18
|
|
 |
46.
אני איתכם
סושי שוקרון,
רמלה,
02/10/04 03:45
|
מלחמתכם היא מלחמת קיום, לכן כדאי שתלכו תתקיימו בסהרה המערבית או במדבר גובי, יש שם נדל''ן משהו משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
War of existance
avievan,
Yafo,
02/10/04 02:31
|
To Mr Chatib and all of his antarauge ALLOW ME TO SAY THAT YOU ARE NOT FIGHTING FOR YOUR PEPOLE EXISTANCE BUT YOU EXIST TO SEE THE DESTRUCTION OF THE STATE OF ISRAEL WITH YOUR BROTHERS THE PLESITINIANS SO DO US A FAVOR GO TO JORDEN AND OUR STATE IN PEACE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ערבים = טרור
קמחי דוד,
ראשלצ,
02/10/04 01:29
|
לא כל המוסלמים טרוריסטים אבל כל הטרוריסטים הם איסלמים, משפט זה מגלם את כל מהות הרוע של הערבים ,אותו גייס חמישי שנמצא בקרבנו ,ומעכל בנו כסרטן ,רק טרנספר הפיתרון ללבנון סוריה ירדן גם הערבים מרצועת החוף היפייפיה ביפו ,אם זה היה נופל לידיים ישראליות זאת הייתה נראית רצועת החוף היפה בעולם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מיעוט מיותר בארץ הזאת
יהודי מישראל,
02/10/04 01:11
|
מי שיוצא במקלות ואבנים נגד המשטרה כאילו ויצא במקלות ואבנים נגד המדינה כולה... מה חשבתם לעצמכם ערבים מסריחים... שתכולו לזרוק אבנים ולהכות שוטרים והם יברכו אותכם ''במרחבא''... הם הגיבו כמו שהגיבו רק בגללכם ורק בגלל התנהגותכם. יצאתם להגן על ''אחיכם'' הסובלים...למה שלא תלכו לעזור להם בעזה, בירדן במצרים בסעודיה.... באמת למה? כי שם לא נותנים לכם להרים את הראש, ולא רק שלא נותנים להרים את הראש גם לאוכל אין להם.... אתם רוצים זכויות במידנת היהודים אז תנסו להתנהג כמו שצריך... אם אני הייתי ראש ממשלה כל מי שיוצא להפגין נגד המדינה הייתי מראה לו את הדרך ללבנון... או לעזה - שילחם משם... תשבו בשקט ותגידו כל יום תודה למדינת ישראל לעם היהודי בארץ ישראל שנותן לכם אוכל, חינוך, בריאות, ביטוח לאומי ועוד ועוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
רוצחים?
מסעודה,
02/10/04 01:09
|
שוטרים שנשלחו לשמור על הסדר ונתקלו בהמון ערבי שלוח רסן שהשתולל וזרק אבנים, חסם צמתים והתפרע. רוצחים? מעניין אם בירדן, סוריה ומצרים הם היו מרשים לעצמם דבר כזה. בסוריה היו משכיבים 1000, בירדן היו מעלימים אלפיים ובמצריים היו שמים אותם בכלובי ברזל. דמוקרטיה זה לא בשביל ערבים. צריכים לעבור עוד 100 שנים, אולי הערבים ילמדו להתנהג בדמוקרטיה. מי שמשתולל זה הסיכון שהוא נוטל על עצמו: למות מכדור טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לערביי ישראל!
ירושלמי אדום,
02/10/04 00:39
|
די לקרוא את הדברים הנאמרים כאן,ולהבין שאנחנו הלכנו רחוק מידי,אתם ערביי ישראל טעיתם בכך שהפכתם את המצב לחברתי העגום שלכם לעניין דתי\לאומי,במקום לצאת ולהפגין כמו כל אזרח שמפריע לו המצב. תמיד התעלתם על עצמכם ובמלחמות ישראל לא לקחתם חלק, ופתאום ''כמעט לקחנו לכם את אל אקצא'', במקום להתמקד בקיפוח,בהפלייה לה גרמנו לכם בגלל היותכם ערבים,ופתאום אתם מזוהים עם אוייבנו,עם ערביי השטחים,ולחלק מעם ישראל קשה לעשות את ההבחנה לאחר אירועי אוקטו' 2000 ,גם אנחנו אשמים,פרופ' לייבוביץ -נביא הזעם הזהיר שזה מה שהכיבוש עלול להוביל ו הוא צדק,אתם רואים עצמכם אויבים שלנו ,יקח זמן עד שנתקן את המעוות,שני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד על המצב הכלכלי הקשה
יוסי,
גושדן,
02/10/04 05:18
|
יש פיתרון מצויין לבעיה: לעשות פחות ילדים. למה צריך לעשות 8 ילדים? מה רע בשלושה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו הלכנו רחוק מידי ?????
מציאות עגומה,
02/10/04 04:52
|
אז לעשות הפגנה אלימה מאוד, ולזרוק אבנים על מכוניות בערב ראש השנה (לפני שנתיים), ולבחור באחמד טיבי - שכל הזמן נלחם בשביל הפלשתינאים (ומייצג אותם בכנסת ישראל - בשעה שהם לא אזרחי ישראל), ולהתחתן עם 35,000 פלשתינאים(ות) ולהכניס אותם כבני זוג נשואים לתחומי הקו הירוק (ובעלי אזרחות ישראלית) - זה לא ללכת רחוק מידי...נכון ? ערביי ישראל לא הלכו רחוק מידי. אנחנו כמובן אשמים בהכל, ואנחנו הלכנו רחוק מידי...
לפחות מתגובה לתגובה שלך אתה מתפכח, קמעה...בסוף תוכל לפתוח את העיניים ולראות את המציאות במערומיה הלא כל כך מחמיאים.
מסכימה איתך שהכיבוש הורס כל חלקה טובה ומשחית, ויקח זמן עד שנתקן את המעוות. ובינתיים - עולה ומשגשגת לה וממש מלבלבת בעייה חדשה - ושמה : ערביי ישראל וזהותם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
יהודים עזרו לפלסטינים לשבות
בתיה,
חיפה,
02/10/04 00:31
|
במשך חודש ימים אל תקנו מהפלסטינים שום דבר, שלחו הביתה כל ערבי שיתייצב לעבודה אצל מעסיק יהודי, ובנוסף שלחו הביתה כל סטודנט פלסטיני שיפר שביתה ויתייצב ללימודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
על איזה קצוות קשת פוליטי מדברי
איר,
ראשון,
01/10/04 23:59
|
אצל ערבי ישראל (ולא רק אצלם) יש רק קצה אחד של קשת פוליטי-אלה ששונאים את כולם ורוצים לחסלם. מנהיגם מדברים על אפליה, אבל במקום לנסות לשפר את מצבם מלבים את אש השנאה וגורמים לעוד יותר לאפלית עמם. הם מכסים על חוסר כישרונם לעזור לקידום עמם בגרימת איבה בין העמים. ערבים תתעוררו ותרחיקו את גורמי השנאה בין העמים מתוככם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לקרוא
מחמוד,
הטכניון חיפה,
01/10/04 23:04
|
אני לא הולך להיות ''ערבי מחמד'' שלכם ולכתוב לכם רק דברם שאתם רוצים לשמוע. אנחנו לא חיות מחמד שלכם.
אל תתעלמו מהעובדה שערביי ישראל הם מיעוט שסובל מאפליה במדינת ישראל. בלי שום קשר לסכסוך, צריך לפתור את הבעייה הזו. המדינה הזו היא של כולנו, והגיע הזמן שכולכם תתפכחו: כאן נולדנו, כאן נחייה וכאן נמות. בדיוק כמוכם. אף אחד לא הולך לשום מקום - אני לא הולך לגור עם ערפאת, אתם לא הולכים חזרה לאירופה. סגורים על זה? הבנתם? יופי. אפשר להמשיך.
לא נעים לי לראות וזה לא מתאים, דגלי פלסטין בהפגנה (ראיתם טלויזיה?). אני אזרח נאמן למדינת ישראל, לא מעונין ולא רוצה לגור במדינת פלסטין (שתקום, זו הדרך היחידה לסיים את השפיכות דמים). זו טעות של הפוליטיקאים שלנו, הם רובם לאומנים ומושחתים ואני כועס על אנשים שמניפים דגל פלסטין. לא מקובל עלי. זה הטענה שלי אלינו.
אין לכם שום ברירה, כמו שלנו אין שום ברירה. כולנו צריכים ללמוד איך לחיות ביחד, ולא איך לשנוא אחד את השני. אנחנו כל כך דומים אחד לשני. תעשו שלום במקום מלחמה - כולכם, ערבים, יהודים... לא חשוב. אבל אף פעם אל תתנשאו. אנחנו כציבור מרגישים שאתם מתנשאים עלינו ומשפילים אותנו ומפלים אותנו. תנו לנו תחושה של שייכות. ולכם, אחי הערבים - די להניף דגל פלסטין, אנחנו חיבים גם להוקיע כל אלימות לא רק של ישראל חיבים לעמוד מול הטרור של אחינו הפלסטינים שטועים טעות קשה בענין הזה. זו לא הדרך.
שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה למחמוד החמוד
ליאור,
נתניה,
02/10/04 11:09
|
אם כל מילותיך היפות בעד דו קיום ונגד השחיתויות של המהיגים שלכם מה עשית כדי לקרב בין העמים ומה תרמת עד היום למדינה? האם מס הכנסה אתם משלמים ואם הבית שאבא שלך כבר בטח בנה לך הוא בנה על אדמת מדינה בלי היתרים בלי אגרות ובלי לשים קצוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עשית אתה?
אריאל,
חיפה,
02/10/04 15:24
|
1. אינני יודע על סמך מה אתה שואל אם שילם מס הכנסה או לא. אני כן יודע שהאוצר מתנגד לחובת דיווח כללית, ובינתיים, הכלכלה השחורה פורחת במגזר החרדי, ובקטעים מסוימים במגזר היהודי ה''כללי''.
2. כמה זמן לוקח לדעתך לאשר תכניות מתאר במגזר הערבי? תבדוק קצת את העובדות, ותבין אז למה הרבה מאד נבנה במגזר הערבי בלא היתר (ואגב, במרבית המכרעת של המקרים, על אדמות פרטיות, שהבקשות לשינוי היעוד שלהן לבניה תקועות עשרות שנים בוועדות התכנון).
אינני מכיר את מחמוד ואין לי מושג עליו, על הוריו או על מוצאותיהם, לו אני במקומך הייתי נזהר מלהטיח את כל הדעות הקדומות שלי באדם שאיני מכיר. (למשל: ''ומה אתה עושה כל החיים, נהנה מרבית הנשך שאביך השיילוק סוחט מהגויים התמימים? לא מספיק שרצחתם את ישוע?'')
ושאלה קטנטונת לסיום: מה עשית אתה לקרב בין העמים? ומה תרמת אתה נגד השחיתות של המנהיגים שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה.
ל"ת
naftali,
02/10/04 10:31
|
|
 |
כמה חושבים כמך?התנהגותערבייש
בר כוכבה,
גרמניה,
02/10/04 10:06
|
תראה ידידי ההתנהלות של ערביי ישראל היא כזו שמביאה למסכנה הפוכה לחיים בשלום .אני מאוד אנסה לא לפגוע בכבודך ולא כל מילה לדעתי לגיטימית בוכוח אתן לך דוגמאות ושאלות שיתן לך חומר למחשבה . כמה מכם משתתפים בתנועות שלום האם בכלל קיים יצור כזה . החינוך המשלים של ילדכם במעדונים ומסגדים אח''הצ ללאומנות כל הורי שולח ילדיו . הילודה אצלכם . השתתפותכם בנטל האזרחי כמועזרה וסיוע לחברה .דוגמת שרות לאומי למה לא לצבא?שרותי הצלה וכו . כמה מכם משלמים אגרת טלויזיה כאזרחיםישראלים ?למה לשלם לציונים ?בניה בלתי חוקית תפיסת חזקה על אדמות מדינה . תראה כל נושא הוא בפני עצמו אפשר להרחיב עליו ולכתוב ספר אתן לך דוגמאב1978 כשהייתי באקדמיה היו טענות מצד הסטודנטים המוסלמים על קיפוח בחלוקת מילגות .{יוצאי צבא} אמרו נקים קרן לאפליה מתקנת פנו לגורמים יהודים ואספו כספים .אך אבל ולצערי בפ]ניה לאשי עסקים ארגונים חברות ערביות את יודע מה הייתה התוצאה .....אפס אז תגיע למסקנה ואם את מעונין בניתוח של זה תקבל על זה עבודה סמינריונית מכל ההבטים .היות ולא שמעתי הרבה כמוך ולפחות אינם נשמעים .אנני מעוניין להתנפל .זה לא אומר שהיהודים בסדר והמוסלמים לא . אגב לכל התענות ולאלות יהיהו תרוצים ותשובות הגיוניות ומסודרות מצד המוסלמים .אבל זה הגיון של צדאחד .והשאלות קימות לסיכום מה שקורה באמת ולאן שמוביל רוב המוסלמים זה היפרדות וגם פה יש מסקנות קשות . לתת מדינה או ישות כאשר לך מותר לגור בנצרת ולי בעיר האבות אסור זה כמו לקחת לכם את מכה כל טוב אל תתיאש יכול להיות יותר גרוע כשיגעו לתחתית יהיה פתרון אין פתרון שלא יכאיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך תעוף לעזה ערבוש
ל"ת
pula,
02/10/04 08:34
|
|
 |
האמת על מוחמד
יחזקאל,
02/10/04 07:51
|
מוחמד הוא פלסטינאי נקודה. הנאמנות שלו איננה כפולה היא מאה אחוז פלסטינית. ווהוכחה לכך הם מנהיגיו שמייצגים אותו. הוא רוצה אזרחות ישראלית כי איתה יקבל קצבאות. מוחמד צודק , צריך 2 מדינות ל 2 עמים. אך כמו שהפלסטינאים לא ירשו לישראלים לגור בפלסטין, כך עלינו לאסור על פלסטינאים לגור בישראל. אין כאן שום גזענות, אם היה בא ערבי ואומר שהוא רואה את עצמו ישראלי ומוכן להגן על מולדתו נגד אויביה (שבמקרה הם פלסטינאים כמוהו) נקבל אותו בברכה. כל האחרים יזוזו לפסלטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה 100%
שי,
02/10/04 02:30
|
עזוב את ריגשות הקיפוח, אל תיכנס לזה. תהיה מי שאתה. אתה חלק מהמדינה ואף אחד לא רוצה להעיף אותך מכאן. לרוב הישראלים אין שום בעיה עם ערביי ישראל, לכולנו ברור שאתם חלק מהמדינה. הבעיה שלכם היא ההנהגה שלכם, אנשים כמו טיבי ובשארה מזיקים לתדמית שלכם. במקום לדאוג לערביי ישראל הם מתעסקים בפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחמוד.כאחד שנולד וחי עם ערבים
ללא שם,
02/10/04 01:54
|
אני רק יכל להגיד לך ..שאני לא מאמין לאף ערבי......אבל אותך דווקה הייתי ממנה לראש ממשלת הפליסטינאים.... נישמע הרבה יותר טוב מערפאת... לא יעזור כלום...יהודים וערבים פליסטינאים לא הולך יחד במדינה....נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחמוד!
אלון,
ראשל''צ,
02/10/04 01:29
|
אתה ממש טמבל שאתה לא רץ לפוליטיקה.
תראה, כל מדינות ערב הן מדינות לא דמוקרטיות ולכן אזרחיהן חיים במגננה של צביעות ובסיפורי אלף לילה ולילה... בשילוב עם הקצנה דתית שמקדשת את המתים והמתאבדים(הפוך מהיהדות) אז זה מתכון בטוח לאסון עולמי ואזורי. אתה לעומת זאת, למזלך, קיבלת חינוך מודרני יותר וליברלי יותר וזה מסתמן בכתיבתך. רוץ לפוליטיקה!
אגב, אני מתון בדעותיי(בעד חזרה לגבולות 67 עם תיקוני גבול הדדיים, פיצוי בינלאומי לפליטים והקמת הית לאומי שפלשתינים שרובם מוסלמים לצד מדינת ישראל היהודית עם המיעוט הערבי שווה זכויות וחובות למעט עשיית צבא עד יחלוף זעם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכיצד בדיוק תשאיר את הערבים
תוהה,
02/10/04 04:39
|
במדינה היהודית האוטופית שתבנה - כמיעוט ??? לפי קצב הריבוי הטבעי שלהם, אתה ואחיך היהודים (אנחנו) נהייה מיעוט....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך מסכים עם כל מילה
טל,
פריס,
02/10/04 01:23
|
יישר כח מחמוד אני ישראלי יהודי מסכים אתך בהחלט שנינו נולדנו באותה מדינה לשנינו אותם זכויות נקודה. אני שמח גם שאתה מוקיע את אלה המניפים את דגלי פלשתין בהפגנה.
זכויות שוות לערביי ישראל ומדינה פלשתינית עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
learn from the Druze
ל"ת
and the Beduin,
02/10/04 00:43
|
|
 |
להית כנה
שי,
02/10/04 00:42
|
גם לי מפריע שערביי ישראל מופלים ואני נגד הפליתם כאזרחים.עם זאת,אינני מאמין כי מדינת ישראל תשאר מדינת היהודים באם לא יבוא פתרון אמיתי ולא למראית עין.הבעיה היא שערביי ישראל בעשרים שלושים שנה הבאות יעלו על מספר היהודים במדינה או שיהפכו למיעוט גדול שבעצם יהפוך את המדינה ממדינת היהודים עם מיעוט ערבי זניח ושווה זכויות למצב שבו המדינה תהפוך למדינה דו לאומית.לדעתי,ערביי ישראל הם פלסטינים ולכן יש ללקים מדינה פלסטינית שאליה יסופחו ויעברו כל תושבי המדינה הפלסטינים,ואל ישראל יעברו כל מתישבי יש''ע וכך באמת יהיה פתרון של שני עמים בשתי מדינות.כל פתרון אחר הוא בעצם ויתור על מדינת היהודים.כמוני חושבים רוב האוכלוסיה היהודית אך לא מביעם זאת.באם יש לך באמת פתרון אחר שבו המדינה לא תהפוך בפועל למדינה שמצדדיה יש מדינה פלסטינית ובתוכה יש כחמישים אחוזים םלסטינים אשמח לשמוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ירבו כמוך,
ירושלמי אדום,
01/10/04 23:31
|
אתה מבחינתי המודל לדו קיום,צודק,אמיתי ,רק עם אנשים כמוך נגיע לנחלה שלה אנו ראויים ,שני העמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכתוב את זה לאחמד טיבי
מציאות עגומה,
01/10/04 23:27
|
ותזכיר לו שהוא נבחר בידי ערביי ישראל, ולכן מחויבותו היא בראש ובראשונה ורק - כלפי ערביי ישראל. אז למה הוא מייצג את הפלשתינאים ? הם לא אזרחי מדינת ישראל, ואין להם ייצוג בכנסת ישראל. תזכיר לו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר כתבתי לו
מחמוד,
הטכניון חיפה,
02/10/04 06:24
|
עשרות פעמים. ולכל שאר הפוליטיקאים מחד''ש בל''ד וכל המפלגות הקטנות שאפילו לא הגיעו לכנסת. אף אחד מהם לא מייצג אותי כערבי ישראלי מתון ושואף לשלום ולחיים שקטים ונורמליים. בגלל זה אני תמיד מצביע מרץ כי אין לי מי שמייצג אותי באמת את מי שאני.
ולשי - אני מעריך את הכנות שלך. תדע, דמוגרפיה זה לא מדע מדויק - זה מדע שבנוי על משוואות כאוטיות (יש משהו טוב בללמוד תואר בפיסיקה) כלומר יש הרבה מאוד משתנים שלא אפשר לחזות אותם מראש או אית דרך התנהגותם. כלומר אל תהיה בטוח שהריבוי הטבעי שלכם מול שלנו יהיה כך וכך עוד 20 שנה - אי אפשר, פשוט אי אפשר לעשות זאת. ''מדעני'' הדמוגרפיה גם אמרו שיהיה פיצוץ אוכלוסין עד סוף שנות התשעים - אז זה קרה? ומעבר לכך, ידידי - אתה צריך להבין שאין לי שום כוונה לעזוב את חיפה עירי, בה אני נולדתי ובה גם אמות. אני אוהב את המקום, את האנשים, את מכבי חיפה (למרות ההפסד באוקראינה), אני רוצה לחיות חיים נורמליים ואולי כשתרד שפיכות הדמים ויהיה פתרון באזור של השטחים אז אחרי כמה שנים הדברים האלה לא יענינו אותנו, אותי ואותך, כבר. כי נתעניין בדברים החשובים באמת - בילדים שלנו, בלטייל בעולם, לאכול טוב, לרכוש השכלה ולהנות מכל הדברים הקטנים שיש בחיים.
והנה עכשיו חזרתי הביתה אחרי בילוי עם כמה חברים, וראיתי בצד הדרך מכונית הפוכה ומשטרה ובלגן - וכאב לי. כואב לי כל פעם שאנשים סתם מאבדים החיים שלהם. בכביש, במלחמות, בויכוחים. אלוהים (או כל מה שתרצו) יצר אותנו את כולנו, אנחנו אותו דבר, בואו נחיה ביחד ונפתור את הבעיות. לא באלימות, לא בשנאה. הייתי הלילה אצל חבר שלי (מכירים שווארמה במבינו) - על הפתק בהדפסה בקופה כתוב ''די לאלימות'' סתם ככה כי נמאס לנו. זה פוליטיקאים מבעירים את האש כל יום, זה כל מיני משוגעים שאוהבים לראות דם ומוות ושנאה. ואני? תנו לי רק נצחון של מכבי חיפה, שווארמה טובה וציון טוב במועד ב' הקרוב... ואני מאושר.
לילה טוב לכם... אחיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. אתה שפוי,אבל...
לא חשוב,
גם לא חשוב,
02/10/04 16:12
|
אתה לא משחק על השולחן! אילה מבין ערביי ישראל ,שמחזיקים כיום בקלפים, ''השחקנים'',הם לא אתה ולא שכמותך. ה''חלום'',שעדיין כולם נמנעים מלנקוב בשמו ומאז קום מדינת ישראל חוזר אם כל רעידת אדמה למציאות,הוא היום קלף.קלף חשוב. חלום צודק אולי,אבל לא שפוי. מסוכן לכולנו. חלום הבלהות שלי הוא,שההתעוררות תיהיה על הגדה המזרחית של הירדן. ישמור אלהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל דבר בעתו.
יוסי,
מרכז,
02/10/04 12:09
|
ואתה לא יכול סתם לאכול שווארמה כשאחיך שוחטים אנשים חפים מפשע כמו כבשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
אתה יכול ללכת,
או להתגייר,
02/10/04 11:32
|
כיהודי מזרחי אני יודע היטב מיהם הכובשים בסיפור הזה.
את מכבסת הפשעים מטעם דתך אני כבר לא אשמע.
נקמתי תתחיל בקלפי ובמסגרת החוק.
אבל היא תגיע.
דו קיום כשכנים במדינות שכנות זה רצוי.
ככובש זר בתוך מדינתי -אתה לא מקובל עלי - ואני אפעל לויתור עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
מחמוד,
הטכניון חיפה,
02/10/04 15:27
|
הרי ידוע שבאינטרנט כל המשוגעים וחולי הנפש אוהבים לכתוב ולהפיץ את בלבולי המוח שלהם.
מי שמחזיק את המדינה זה לא כל מיני בורים כמוך, אלא אנשים תרבותיים אני מדע ואקדמיה, שאני בטוח שאתה לא ביניהם. אז עד שתתרום משהו אמיתי למדינה שלנו, תוכל להמשיך לצעוק שטויות. ברברי וטיפש. אם אתה חושב שתצליח לפנות אותנו, אתה הוזה. מחשבה של ילד טיפש בן 16 לכל היותר - עד לשם המוח שלך מסוגל להגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיוויתי שתתיאש לאט יותר...
אריאל,
חיפה,
02/10/04 20:11
|
גם אני, שמכביד על האדמה זמן רב משלך, עדיין מתפעל מיכלתם של אנשים להתעלם מן העובדות ולהישאר, כפי שאנשי מחשבים מגדירים זאת - במצב של ''read only'', אלא שאיני רואה תועלת להיגרר לאוצר המלים שלהם. כשאתה אומר למישהו שהוא טיפש, יש רק שתי אפשרויות: אם אתה צודק, הוא לא יבין למה אמרת. אם אתה טועה - ... אז למה לך?... שמחתי לראות דווקא את הסיום לתגובתך השניה ''לילה טוב לכם... אחיי.'', ואני מקווה שהיה חיוך מאחורי מלים אלה. אל תפסיק לחייך. החכמים מעטים כל כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
צריך היה לפנות אותם עם וולקן
ל"ת
אני ''קוצוני'',
01/10/04 23:02
|
|
 |
36.
שמאלנים, איפה אתם ???????????.
מוכמד,
01/10/04 22:52
|
כל השנים צעקתם, ''הם שם ואנחנו כאן''! ובתרגום חופשי : ''יהודים לישראל, ערבים לפלשתין''. מי שרוצה שקט אמיתי, רק מימוש הסיסמא הזו, יביא שקט, ואח''כ שלום. שלום- הרבה זמן לא דיברנו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שביתה של ערבים? רק לא זה
דדד,
02/10/04 02:15
|
מה יקרה? לא יגישו חומוס? לא ינקו את המסעדה? את מי זה מפחיד בכלל? שישבתו כל השנה, הם גם ככה המגזר הכי פחות יצרני, עוד פחות מהחרדים והנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
רק ברק ידע להתנהג עם ערבים.
ל"ת
איציק,
01/10/04 21:44
|
|
 |
34.
תפסיקו לבכות ערבים
אקס שמאלני,
חיפה,
01/10/04 21:38
|
כל הטענות שיש למיעוט הערבי כנגדנו הן בבחינת:הפוסל במומו פוסל. לי כבר נמאס מכם. מי שלא טוב לו,יש 22 מדינות ערב,תבכו שם לאחיכם ונראה אם תקבלו את אותו יחס ואותן אפשרויות כמו פה.רק להזכירכם,המלך חוסיין טבח בעשרות אלפי פלסטינים ולא היה פוצה פה ומצפצף.אתם ערביי ישראל צריכים לנשק את כפות הידיים של היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בחו''ל תקבלו מה שאתם רוצים
ליאור,
נתניה,
01/10/04 21:38
|
|
 |
32.
Right, but so is our war
ל"ת
AMR,
01/10/04 21:30
|
|
 |
31.
הם מתו בגלל החינוך שלכם לרצוח
מעניין,
01/10/04 20:54
|
אתם התחלתם עם הפעולות שלכם בתאום עם הפלסטינאים הרוצחים.ולדעתי התנהגו עימכם בכפפות משי.אני מקווה שהממשלה לא תיתן לכם לרצוח שוב.ושיהיו הרוגים ממכם כמה שצריך.כי על כוחות הביטחון המדינה צריכה לשמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
העובדות הן כי הטרור הוא מוסלמי
צביקה,
רמת השרון,
01/10/04 20:39
|
הטרור בכל העולם היום הינו מושלמי. על כן איננו מתעלמים מהערבים הפלשתינאים - אנו רק מעדיפים שיעזבו אותנו לנפשנו וילכו למקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערביי ישראל מזדהים עם האוייב
שמש,
ירושלים,
01/10/04 21:21
|
ההוכחה היא חברי הכנסת המייצגים אותם והתנועה האיסלמית והתכנסויות של האלפים בקריאות לשחרר את אל אקצה בדם ובאש, כלומר להרוג אותנו וזה כשהם המיעוט פה והם ''בוכים על קיפוח. ולמרות שאל אקצה בידם ושהם משמידים שם כל היסטוריה של דתות אחרות. מסקנה: אין לסמוך על הערבי וצריך לקבוע את הסדר העולמי בלעדם. הצרה של העולם היא שהאיסלם הקיצוני יודע שהוא בזוי ועלוב פרימיטיבי ואין לו כל מסר וכל הצלחה. לכן מוכן המוסלמי המטורף לחיות כל חיו על גיאהד המקנה לו לכאורה ''כבוד''. היתי קורא לערביי ישראל לשרת שירות לאומי, להפסיק לבחור חברי כנסת התומכים בכל אוייבינו ולהושיט לנו יד לאהבה ולחיים ביחד. אבל כשאני רואה את אחמד טיבי, עזמי בשארה וטאלב אה סנעא אני מבין שלא יצא מזה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הפלסטינים מסכנים את קיומנו
אילנה ג,
תל אביב,
02/10/04 00:22
|
עם תעודות זהות כחולות או בלעדיהן, כל הפלסטינים המוסלמים שהשתלטו וכבשו חלקי ארץ ישראל מערבית לנהר הירדן ובנו את בתיהם הבלתי חוקיים על אדמות היהודים הם אויב מסוכן לעם ישראל ולארץ ישראל. יש לטרנספר לאלתר את כל ארבעת מליוני הפלסטינים שהתנחלו בארץ ישראל המערבית אל מדינת ירדן. הפלסטינים הללו ללא יוצא מהכלל מהווים סכנה הולכת וגוברת לעצם קיומו של העם היהודי בארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ערבי ישראלי...מה רוצים מהם?
דני,
01/10/04 20:25
|
הם בסדר גמור . צורת מחשבתם היא לגיטימית לחלוטין...הם לא מזיקים למדינה יותר מהישראליים השמאלנים. מהסרבנים ..מארבע אמהות. משובי... בכל אופן הם פחות מזיקים מהישראלים היהודים שטמונה בהם שינאת ימין .דתיים .ומתנחלים. בונייך ומחריבייך ממך יצאו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה הגיבוב המילולי הזה ?
שמאלנית לשעבר,
01/10/04 21:13
|
ארזת באריזה אחת את כל המילים שאתה מכיר, בלי קשר אחת לשנייה - וכתבת פה ?
ארבע אימהות הזיקה למדינה ? איך? בכך שתמותת החיילים בלבנון - שואפת לאפס היום ? ואל תגיד לי שהן היו תמריץ להתגברות הטרור, כי הטרור משתולל היום בכל העולם, והוא תולדה של הסלמת ההסתה של ההנהגה המוסלמית, ולא קשור ללבנון. השמאלניים משרתים בצבא, משלמים מיסים, ותורמים למדינה לא פחות ולעיתים יותר מכל ימני (ובוודאי שיותר מהחרדים - שלא משרתים בצבא בכלל). הסרבנים לא שונים מהחרדים, ומבנות שמצהירות שהן דתיות, או מספורטאים שנוסעים ללמוד בחו''ל, אז אם יוצאים נגד אלו שלא משרתים - אז לצאת בבקשה כנגד כולם - בצורה שווה (ואיפה דני שרת?).
ערביי ישראל לא מזיקים למדינה, בינתיים הם רק נותנים לנו תזכורות אלימות שהם מוסלמים, ושאנחנו בונים להם מדינה דמוקראטית, שתהייה הדמוקראטייה המוסלמית הראשונה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנית לשעבר
אלון,
02/10/04 04:08
|
אנא לדייק בנות דתיות המצהירות שהן דתיות עושות שירות לאומי !!! את מעיזה להשוות אותן לסרבנים? האם יש לך מושג על מה אני מדבר בכלל? , אסביר. הן מתנדבות לשירות של שנתיים בעזרה לחברה במקומות הזקוקים לכך למשל בבתי חולים, עזרה לקשישים ולמוגבלים וכו' ובכך תורמות לא פחות ולפעמים יותר משירות כחיילות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה פרימיטיבית ומוגבלת .
בני,
נתניה,
01/10/04 22:02
|
כשאני קורא את כל התגובות של הקופים הנבערים וחסרי הדעת, האלימים מילולית ופיזית שלא רואים מילימטר מהחוטם שלהם אני מתחלחל. לדעתי את שייכת לאוכלוסייה זו המהווה 80% מהאוכליסיה בישראל. אוכלוסיה זו יודעת להבחין בין שחור ולבן בלבד......או שהם עיוורי צבעים לחלוטין......!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסביר לי למה מראש
קופה נבערת,
וחסרת דעת,
01/10/04 23:37
|
היו הפגנות באוקטובר 2000? אני קופה נבערת מדעת, שלוקה בעיוורון צבעים, ולכן ראיתי רק לבן, וחייתי באשליות שערביי ישראל הם חלק אינטגראלי ממדינת ישראל. עד שנצבעו חיי בשחור ואני - העיוורת פקחתי עיני וראיתי את התמיכה הגורפת שיש לערביי ישראל, כלפי הפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם שמך: בני, אז שמי הוא: פאטמה
פאטמה,
01/10/04 23:11
|
עיוורי הצבעים פקחו את עיניהם (לא כולם), שראו את ערביי ישראל תומכים בפלשתינאים, ושהם רואים את אחמד טיבי מייצג את הפלשתינאים ונלחם את מלחמותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ערביי ''ישראל''= גיס 5
דנה,
תל אביב,
01/10/04 20:19
|
את מי הם מענינים, יש לגרשם . הם אוייבי המדינה ונמאס לי לשמוע את היללות שלהם אחרי אוקטובר , אין להם מה לחפש פה בי בי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אדום!!!
נועומי,
פורטוגל,
01/10/04 19:58
|
|
 |
red wine
Yored,
02/10/04 00:17
|
we drink it for every occasion... and everyday...so what excatly is your problem FATMA?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לספח את כל הערבים למדינה
רחל חימוביץ,
01/10/04 19:33
|
|
 |
25.
לעולם אף שוטר ישב בכלא בגלל זה
ל"ת
דרור,
נצרת עלית,
01/10/04 19:19
|
|
 |
הם הגנו על נפשם! עדיף 13
ירושלמי,
01/10/04 19:30
|
|
 |
איפה אתה חי?
ערבי,
02/10/04 00:20
|
כי אנחנו חיים כאן ונמשיך לחיות, בניגוד אליך שבטח תעזוב עוד מעט או שתגור כאן על אדמה גנובה ותחיה כמו טפיל וכמובן תשאר ברמה מחשבתית של בן 16 ובכך בעצם תגרע מאחוז היהודים הריאלי ( כי אתה(ורוב המגיבים) כמו אינפלציה , לא סופרים אותכם לאורך הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
המיעוט הערבי נהנה מזכויות יותר
דנה רוזנבלט,
שרון,
01/10/04 19:16
|
מכל מיעוט אחר בעולם! מה לעשות שאין אנו יכולים להביא לסיפוקם המוחלט (מדינת כל אזרחיה) ולכן הם ממשיכים לבכות וליילל. פשוט לא יאומן. למה לעם היהודי לא מגיעה מדינה? הערבים לא מבינים שאם מדינת ישראל לא תהיה יהודית היא למעשה לא תתקיים ואיכות החיים הגבוהה לה הם נהנים בזכות המדינה - תופסק!!! תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אין דבר כזה ערבי ישראלי. הם
מציאותי,
01/10/04 19:11
|
כולם פלסטינים. טיפשים היינו כאשר נתנו להם אזרחות בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אין עוד מיעוט בעולם שכל יעודו
חן,
01/10/04 19:03
|
הוא חיסול המדינה בה הם חיים. הכוונה כמובן לחיסולה של המדינה כמדינת העם היהודי. מה חשבו הערבים שניתן להם לעשות זאת??! ערבים טפשים. מזל שמספר הישראלים הנאיבים הוא מועט אחרת כבר מזמן לא היתה לנו מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
קיום המדינה היהודית - מוציא את
שירה,
01/10/04 18:57
|
הערבים מדעתם! הם לא מוכנים לקבל זאת, ולדאבוני יש ישראלים טיפשים שעוזרים להם להרוס את צביונה היהודי של המדינה, ובכך את חיסולה של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למה ישראל צריכה לסבול מיעוט
ישראלי,
01/10/04 18:54
|
ערבי שרוצה להשתלט על המדינה היהודית היחידה בעולם - ואילו הפלסטינים לא מוכנים לקבל אפילו יהודי אחד??????? הנה לכם התשובה מי פה הגזען האמיתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הממממ
אוקסי מוראן,
02/10/04 00:22
|
אולי בגלל שהמדינה גנבה את אדמתו וכבודו?? יכול להיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בפעם הבאה, כשמדינת ישראל
דני,
ב''ש,
01/10/04 18:53
|
תותקף על ידי ארגוני טרור ערבים, אל תצאו לתפוס את הצמתים ולהפגין בהם. בפעם הבאה שתעזו לפגוע במדינת ישראל בשעה קשה, התגובה הישראלית תהיה קשה יותר. וחוץ מזה, יאללה, תפסיקו להתמם. כולנו יודעים מה אתם באמת רוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
וברי כי מטרתם,
עולם איסלאם,
01/10/04 18:53
|
ללא חילופי אוכלוסין לא יקומו 2 מדינות ל2 עמים.
זו האמת .
גם היא לא נעימה.
מאבקם הוא על חרב האיסלאם וכבודו של מוחמד הכובש שהשמיד את יהדות סעודיה.
לא נשכח ולא נסלח עד לבוא השלום הצודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק !!! הסקרנות היא כוח !
והיא תובילנו,
לשלום שליו,
02/10/04 11:34
|
ללא חילופי אוכלוסין לא יקומו 2 מדינות ל2 עמים .
זו עבודה שאינה מתעלמת מקיומם של 1.3 מיליון כובשים זרים היושבים בארצי לכלותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לכל אלה הקוראים לעצמם ''שפויים''
אזרח ישראל,
01/10/04 18:50
|
אתם באופן השפוי ביותר תנדנדו על עצים ביחד עם אלה אשר אתם מכנים ''גזעניים''. ואולי לפניהם. חכו לרגע שבעזרתכם והחוקים הדביליים שהמצאתם הערבים יגיעו כאן לשילטון. חכו,יא דפקטיביים שכמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק האזרח 100% חוץ מהעובדה
מציאות עגומה,
01/10/04 20:52
|
שלא יהיו כאן עצים להתנדנד עליהםאקולוגייה, הם לא הצד החזק של הערבים. כלומר כולם ישוטטו, כי שמירה על הטבע והסביבה, ולימוד או יגורו במערות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק האזרח 100% חוץ מהעובדה
מציאות עגומה,
01/10/04 22:16
|
שלא יהיו כאן עצים להתנדנד עליהם, כי שמירה על הטבע והסביבה ואקולוגייה - הם לא הצד החזק של הערבים. כלומר: כולם ישוטטו או יגורו במערות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצם העובדה שלקח לך
תקרא,
02/10/04 00:26
|
זמן לנסח תשובתך מעידה על רמתך השכלית ש,דרך אגב, אופיינית לאנשים מסוגך. סכום מספרי רמתכם השכלית נמוך יותר מהממוצע של שאר האוכלוסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה הודפסה בסדר משפטים
מציאות עגומה,
02/10/04 04:25
|
ובלל של מילים, לא כי אני כתבתי זאת כך, אלא כי שיחקתי עם העריכה :( Paste - Copy). ולכן שלחתי אותה שוב, שקראתי את התוצאות. (אחרי שעתיים). אבל זה בסדר, אתה יכול לשכנע את עצמך שאנשים ''מסוגי'' כותבים כך טבעית, ולהרגיש יותר טוב. זה לא ישנה את העובדות בשטח !
ממתי הממוצע השכלי של האוכלוסייה, מכתיב דעות מדיניות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל מגיב אידיוט, מייצג הימניים
אלחדף,
01/10/04 18:48
|
כל תגובה טיפשית אידיוטית מבתאת דעות הימין. מה זה , אין להם מה להגיד? חוץ משטויות. הבבונים של הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קראתי לי בבון אבל אתה אחי
זה כואב,
וזה עצוב,
01/10/04 19:17
|
חשבת פעם לרגע על העובדה שאנשי הליכוד
(שכבר איני נמנה עליהם בשל כניעת שרון והבנתי את תוצאות כניעת סיני)
לא מעוניינים להרוג אותך.
חשבת פעם מי כן מעוניין להרוג אותך ???
מה פשר השנאה שלך ליהודים שמשרתים בצבא משלמים מיסים ומטיילים בארצם ???
מדוע הסירוב להקשיב ???
הרי המציאות שונה ממה שהכובשים אמרו לך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים הם אנטישמים
יוסי,
גושדן,
01/10/04 20:38
|
|
 |
גם אתה נמנה עם שונאי ישראל!
ל"ת
מעורר חלחלה!,
01/10/04 19:04
|
|
 |
15.
להתנתק מהמשולש - ואדי ערה
אהוד ברק,
01/10/04 18:48
|
אין אנו צריכים את הישובים הללו בתוככי המדינה היהודית! הם שם - אנחנו פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הפגנה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
01/10/04 18:48
|
הפגנה היא צורת התבטאות כנגד עולות הנעשות במדינה לצד זכות למשפט הוגן,הפגנה צריכה אישור המשטרה וחיבת להיות במסגרת החוק ובכפיפות לחוקי המדינה,כאשר הפגנה יוצאת ממסגרותיה הרגילים והופכת למחזה של המון מוסט התוקף את השוטרים שבאו לפקח על קיום ההפגנה כחוק,הרי אז ניתנת למפקד המשטרה בשטח הסמכות להגן על שוטריו ועל חייו שלו-עשרת אלפים אנשים הרצים מולך אוחזים באבנים בידיהם ומשליכים אותם לעברך הם בבחינת פיקוח נפש של העומד מנגד והוראת אש ניתנת על מנת לפגוע-נכון, יש לעצור את מנהיגי ההפגנה ולהכניסם לכלא על דבר חריגת ההפגנה מכללי הרשיון שנתנו ואשר הביאו למות אזרחים. הכלל שיש לזוכרו, גם שוטר הוא בן אדם ויש לו משפחה אליה הוא רוצה לחזור .לכן נהג באיפוק בהפגנה,השמע להוראות השוטרים והתפזר בסוף התהליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מנסה ליפות את המציאות!!!
בני,
השרון,
01/10/04 19:45
|
האם היית נוכח באזור המהומות שאתה קובע חד משמעית שהשוטרים הגנו על עצמם??!! האם קיבלת את הממצאים של ועדת החקירה שהוקמה??? האם שמעת על המושג ''גז מדמיע''?? או על חצציות לפיזור מפגינים שאינן הורגות!!! דבריך הם הבל הבלים!!!! במדינה מתוקנת לא משתמשים בנשק חם לפיזור הפגנות - תכניסו את זה לראש המוגבל והצעיר שלכם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות חשיבתית -לבני
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
02/10/04 01:59
|
הטעות שלך היא כי אתה חושב שגז מדמיע וחצציות הם נוסחאות הקסם לפיזור הפגנות בפועל הוכח כי אמצעים אלו הוכחו כבלתי יעילים בטיפול באינתיפאדה בשטחים,ואף הביאו למצב שאותם מתפזרים הורגלו בשיטות אלו,מצאו להם פתרונות והמשיכו בלהט לתקוף את חילינו תוך סיכון חילינו-לבנה או אבן-הורגים,ואכן אם תרצה ללמוד ולהקשיב אז בודאי תשכיל מדברי-הפתרון היחידי בו הנך יכול להביא את התוקפים לדין ,ולהמנע משפיכות דמים היא שימוש בחיצי הרדמה,חיצים אלו יכולים להשכיב פיל לרצפה תלוי במינון,לאחר שהשכבת את החיה עליך להזריק חומר נגדי המבטל את השפעת החומר המרדים-אבל כיון שאין פתרון מושלם בחיים חץ זה יכול לעוור אדם במידה ופגע בעין אדם, השיטה היותר טובה היא שאדם שמפגין ישא שלטים שבו יבטא את עצמו ודעותיו ולא ישתמש באלימות כלפי משרתי החוק,בצורה זו של הפגנה שקטה,שימוש בבתי משפט ופרסום יוכל להשיג יעדיו,מה שאין הדבר האלימות ברוטאלית,והכנס דברי לראשך המוגבל,והבן כי החוכמה היא לא נחלת יחיד אלא פרי מאמץ משותף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני מהשרון לך ללמוד הסטוריה
אילנה ג,
תל אביב,
02/10/04 00:50
|
והפסק להטיף לטובים ומשכילים ממך דברי דעת החסרים לך. צביעת ההפגנות האלימות של הפלסטינים בעלי האזרחות הישראלית בשנת 2000 לא תבלבל אף אחד מהקוראים. כמו כן, בורותך בנושאי ירי שוטרים והרג מפגינים סטודנטים שהשתתפו בהפגנות אלימות בארה''ב ובמדינות דמוקרטיות אחרות לא ישנו את העובדות. אז פשוט הפסק לבלבל את המוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה בני היית נוכח במהומות ???
ל"ת
שאלה,
01/10/04 23:13
|
|
 |
לא נכון !
מציאות עגומה,
01/10/04 22:21
|
ראיתי תוכנית טלווזייה שכולה היתה מוקדשת לנושא : פיזור הפגנות .(כמובן שרק במדינות ''מתוקנות'', כי במדינות אחרות מפזרים את העצמות של המפגינים..). בכל אופן הראו שימושי נשק, והיה שם הכל! כולל שימוש בנשק חם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זו היא באמת מדינה של גזענים !!
בני,
השרון,
01/10/04 18:43
|
אין שום ספק שמדינת ישראל היא באמת מדינה של גזענים. צודק הערבי הישראלי במאת האחוזים השנאה ,הגזענות לא רק כלפי הערבים אלא גם כלפי עדות - במגזר היהודי הן חלק בלתי נפרד מהמנטליות הישראלית. אני בטוח כי קבוצה של שוטרים - בריונים - דלי מוח שלפו מהמותן וירו במפגינים הערבים - במטרה להרוג. מדינת ישראל לצערי הפכה לרפובליקת בננות - שבה אין דין ואין דיין - ואם לא יעצר הסחף בשנאה זו ובגזענות האיומה -הדבר יגביר את ההתדרדרות המוסרית האיומה שמתחוללת במדינה. דברים קשים אלה נאמרו ע''י ישראלי בן 48 -לא ימני ולא שמאלני שחרד לגורלה של המדינה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני אתה מצחיק אותי, אתה מלעיז
יחזקאל מר''ג,
גזענות,
02/10/04 16:23
|
גזענות היא סטיגמה שלילית הנובעת מהכללה ודעה קדומה. במקרה של הסכסוך ערבי יהודי מדובר בפוגענות פיזית של הערבים ביהודים שהחלה את הסכסוך עוד בראשית המאה שעברה. אם היהודים שהם בעלי הכוח באזור באמת היו כפי שאתה כסומא מתארם כגזענים ומכך היו רוצים לפגוע בערבים היו נפגעים ערבים רבים מידי יום מאזרחים יהודים אבל המצב השונה סותר את השקרים שלך ושל מלעזיים אחרים. ערבים מישראל וגן משיטחי יש''ע בטוחים בתנועותיהם בתוך היישובים היהודים ללא חשש מה שההפך יהודי לא בטוח לחייו בישוב ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראלי - לא ימני ולא שמאלני -
ל"ת
אלא : ערבי !!!!,
01/10/04 23:15
|
|
 |
12.
cancer in israel
the hammer,
jerusalem,
01/10/04 18:42
|
|
 |
11.
יש לי חדשות בשבילכם!!! כנסו
ברווז במטבח,
01/10/04 18:33
|
לא רק ערבים מקופחים - גם הרבה יהודים מקופחים ישנם במדינה הזאת. מה לעשות זאת מדינה קפיטליסטיצת שהולכת ונפרטת ומתנערת מערכיה הסוציאליסטיים. אדם -בלי קשר לדתו, חייב לעבוד ולהביא תוצרת כדי להתקיים, אחרת חייו שוים קליפת השום. אני מכיר הרבה ערבים ישראלים שחיים ברמת חיים שהרבה יהודים יכולים להתקנא בה - וזה אומר שאין קיפוח מגמתי ושיש אפשרויות גם לערבים להתעשר ולחיות ברמת חיים גבוהה מאד. העוני במגזר הערבי - וגם בחרדי היהודי, הוא תוצאה של אי תכנון משפחה, של ילודה אובססיבית וכתוצאהע מכך, חוסר יכולת של המשפחה לקדם את הילדים ללימודים גבוהים שיכולים להביא לעתיד שבו השכר גבוה...
לסיכום, אני מציע שלא תחפשו את הרפש אצל אחרים, אלא תבדקו טוב טוב אצלכם איפה הטעות שמובילה אתכם להתקיים במעגל של עוני ואומללות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הגזענים הכי גדולים הם הערבים!
תומר,
01/10/04 18:28
|
מעולם לא נתתם ליהודים מנוחה. ההיסטוריה מוכיחה היטב מי פה הגזען, ומי פה הרשע! הדוגמא לכך היא מלחמת יום הכיפורים! ערבים עם לב של אבן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הדמוגרפיה גורמת להם לנצח
אור,
01/10/04 18:26
|
|
 |
8.
יש להכיר רק בשפה העברית! בקרוב
אני דובר אמת!,
01/10/04 18:25
|
תקום המדינה הפלסטינית ולמרות זאת אנו הופכים את מדינת ישראל למדינה דו-לאומית. מספיק כבר. נא להכיר רק בשפה העברית ולהעיף לי כבר מתעודת הזהות את השפה של המחבלים!
נ.ב. אם כבר להכיר בשפה שנייה - אזי שזאת צריכה להיות השפה הרוסית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכר את האויב
ממיק,
01/10/04 18:50
|
אתה יודע שאחד מהדברים הכי חשובים במלחמה היא להכיר את האויב. את השפה שלו.את התרבות שלו ההסטןריה שלו וכו'. אנחנו לימדנו את הערבים את השפה שלנו התרבות שלנו.הם מדברים אלינו בשפה שלנו.גם הערבים בשטחים.יתרון עצום עלינו. תחשוב על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך צודק! פלסטין היא זאת
רוני,
01/10/04 18:41
|
שאמורה לייצג את הלאום הערבי. מי שלא מרגיש שייך מוזמן לעבור לצד השני. הפסיקו לכפות עלינו את התרבות הערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תתפישו יא גזענים
ישראלי מתבייש,
צפון,
01/10/04 18:18
|
אני ישראלי ערבי שמתבייש לחיות במדינה הזאת אל תבואו ואל תקנו ואל תכנסו לכפרים אתם גזענים כל ההיסטוריה שלכם מלמדת על היותכם גזענים אתם גזענים אולוהים ינקום לילדנו את דמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצה לקנות מכם ועזבו את בנו
ציוני גאה,
קריות,
01/10/04 22:20
|
|
 |
תחזיר את האזרחות ותלך לערפאת!
ציוני,
01/10/04 18:33
|
|
 |
די
ירושלמי אדום,
01/10/04 18:28
|
מה קרה לך?,מי זה אתם?,כולנו גזענים?,אתה מתיחס ל4 כותבים כאן שלא מיצגים אותי ולא מיצגים את השפויים במידינה הזאת! זה במקום לנסות להתקרב,לגשר, לחלוק את הכאב שלך,לשמוע,להשמיע,אני אזרח כמוך,שמנסה להגיע לפיוס להבנה,לחיות יותר טוב כאן,איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לאל שהערבי והירושלמי -
יוסף,
01/10/04 18:49
|
|
 |
אתה צודק . אבל אני בעד שהשמאלן
יישאר כאן,
כי בחברה,
01/10/04 19:18
|
שאין בה פלורליזים .
אני לא מעוניין לחיות.
מיטב חברי הם שמאלניים ואני לא מוותר עליהם.
לגבי הכובש אני מסכים עמך.
מי ייתן ויחזור הוא אל ארצותיו אשר במזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי ,פשיסט
ל"ת
ירושלמי אדום,
01/10/04 19:02
|
|
 |
6.
13 מחבלים! לא מבין מדוע אזרחנו
אני ציוני גאה!,
01/10/04 18:13
|
חלק מאותו עם שהינו אוייבמר-מר-מר,שמעולם ולעולם לא יקבל אותנו ואת מדינתנו היהודית! הנה לכם, 13 מחבלים שרצו לפגוע במדינת היהודים בזכות אזרחותם הישראלית - לה אינם ראויים!!!
יש להקים מדינה פלסטינית, ובאותה עת, יש לבטל את אזרחותם הישראלית של כל אותם ערבים שאינם מקבלים את המדינה היהודית! מקומם לא פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
קיפוח לצד חוסר נאמנות
עודד,
01/10/04 18:11
|
הקיפוח קיים, והוא נמצא בכל הקשור למגזר הערבי. זה לא אומר שלא נעשה מאמץ לשנות את המצב. מהומות אוקטובר נתפסות על ידי הישראלים כבגידה של הערבים אזרחי ישראל. אסור היה להם להפגין בצורה אלימה כל כך, לצד תחילת האינתפאדה. לא היה לזה שום הצדקה! ההפגנות היו לתמיכת הפלשתינים במה שנראה היה כקריאה להשמדת המדינה, והערבים היוו גורם מבפנים שמנסה להרוס את המדינה, ולכן היה צורך לפעול בכוח. זה לא אומר שזה היה צריך להגמר ככה, אבל זה בטח שלא מנקה את הערבים מאחריות לתוצאה- הם אשמים בחלק גדול ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה קיפוח אתה מדבר ?????
תוהה,
01/10/04 20:40
|
נראה אותם מפגינים באיזו שהיא מדינה ערבית. שבראשית שנות ה-70 יצאו הפלשתינאים לרחובות בירדן, ודרשו זכויות כי הם רב האוכלוסייה בירדן, קצר (הרג) אותם המלך חוסיין (שיבורך)- באלפיהם . אין אפילו מניין מדוייק של כמה אלפים נהרגו, כי אף אחד לא הורשה לספור. פה, ברפובליקת הבננות - ישראל, הם עושים מה שהם רוצים, ורק נעשים אלימים יותר ויותר.
לא טוב להם פה בישראל ? - שילכו לגור בכל אחת מהמדינות הערביות מסביב, עם אחיהם המוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קיפוח!ההוכחה לכך שהם לעולם
אני,
01/10/04 18:22
|
לא יסכימו להיות חלק מפלסטין! תפסיק לבלבל את המוח. ''הקיפוח'' לו הם מתכוונים הוא בעיקר בכל הקשור לזהות היהודית של המדינה! אני לעולם לא אתן שישנו את הדגל או ההימנון בגלל מיעוט ערבי שמקומו בפלסטין ולא במדינת ישראל. מי שלא טוב לו - שילך לערפאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא רוצה אותם במדינה שלי! שילכו
דור,
01/10/04 18:10
|
למדינה הפלסטינית! הם בחיים לא יסכימו ללכת כי יותר מידי טוב להם. מרוב שטוב להם, הם לא ישקטו עד שמדינת היהודים תהפוך לפלסטין מספר 2. תתעוררו כבר ישראלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ארועי אוקטובר צריכים לשדר פיוס
ש.לוין,
01/10/04 13:28
|
ערביי ארץ ישראל, אם אתם רוצים שעם ישראל יחזור בהמוניו לכפריכם ולמסעדות שלכם אתם חייבים להפוך את ציון יום ארועי אוקטובר כיום של פיוס, יום של הבנה יום לסובלנות ולסבלנות לנהל דיאלוג אחר ממה שאתם מכירים מימי האדמה שעבר זמנם ובטל קורבנם. ערביי ארץ ישראל צריכים להפיח רוח אחרת בכפריהם ובשווקים שלהם. הם חיים כאן ועכשיו הם לא חיים את החיים האומללים של הפלסתינאים שאותם מנהלים רבי רוצחים ומטורפים שלא מביאים אותם לשום מקום חוץ מאבדון ואומללות. לכן.... ערביי ארץ ישראל השפויים תתחילו ליזום ולחשוב אחרת ורוח חדשה תנשוב בכפריכם היחס אליכם ישתנה ורק טוב יוכל לצמוח משינוי הגישה ותחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבי הישראלי אוהב להשתלח בנו
יעקב,
חיפה,
01/10/04 18:18
|
לא לותר להם ולא להתכופף להם להפגין נחישות בצידקתנו ולהראות להם שהתארגנות והפגנת שינאה תביא רק להתרחקותנו מהם ומעסקים איתם ותמיד להשאיר את היד מושטת לשלום ירצו יקחו לא ירצו לא צריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לתמוך בשביתה שלהם
ישראלי גאה,
01/10/04 13:21
|
|
 |
1.
טמבל מי שקונה אצל האויב.
ל"ת
זוכר לרוחק,
01/10/04 12:54
|
|
 |
חתיכת גזען
ל"ת
ירושלמי אדום,
01/10/04 18:23
|
|
 |
אנחנו לא אויבים שלך חבר יקר
ל"ת
ערבי מוסלמי גאה,
ישראל,
01/10/04 18:22
|
|
 |
טעות טקטית
אריאל,
חיפה,
01/10/04 22:42
|
אין טעם להתווכח עם מי שמדקלם סיסמאות במקום לחשוב. למדתי זאת בהיותי סטודנט, בדרך הקשה, כאשר נסיתי לנהל דו שיח - גם עם יהודים, וגם עם ערבים מן הסוג הזה. אתה לומד זאת כאן ועתה.
נצטרך לעוד הרבה סבלנות, איפוק - ועצבים חזקים, עד אשר ישקע הסכסוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אין הרבה כמוך???
גלעד,
ראש העין,
01/10/04 22:00
|
אהבתי את התגובה שלך ואני מאמין בכנות דבריך הבעיה שאתה לא מיימג את הרוב שלא חושבים בדיוק כמוך הבעיה היא בחינוך לשנאה ודעות קדומות שלא יכולים להשתחרר מהם אם יש לך השפעה על חבריך אז יש סיכוי שבעתיד יהיה טוב יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל הצדיקים מצויים בצד אחד
אריאל,
חיפה,
01/10/04 22:55
|
קרא נא את מרבית התגובות שבטור מעל לזו שלך. מרביתן של יהודים, ומרביתן תגובות של שנאה. מסתבר שגם בחינוך היהודים עוד רבה המלאכה. אשר לענין רוב הערבים או מיעוטם (השורה הפותחת את תגובתך) - רוב הערבים, כמו רוב היהודים, בסך הכל רוצים לעבור את חייהם בשלווה ובשלום. חיפה היא עיר מעורבת, ואני מכיר לא מעט ערבים. גם עבודתי מביאה אותי להיכרות עם ערבים שאינם מחיפה. לא, הם לא מרוצים מהתנהלות הממשלה כאן (גם אני לא), אבל עוד פחות הם מרוצים מן ההנהגה שמעבר לגדר. מרביתם המכרעת אינם רואים עצמם כאויבי היהודים או ישראל ואף אחד מהם לא יעלה על דעתו לפעול נגד המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כן אוייב,אתם ביצעתם טרור
ל"ת
חיפאי,
01/10/04 21:06
|
|
 |
Oyev o lo?
Yoav,
CA,
01/10/04 18:46
|
You are, unfortunately, and I'll be damned if I buy anything from people who cheer for suicide bombers
הגב לתגובה זו
|
|