 |
129.
BARAK TO DECLAIR A ONE
HOMELESS,
USA,
03/10/04 22:43
|
SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE GOT TO WIN THE NEXT ELLECTION WE ALL KNOW THIS IS THE ONLY WAY OUT FROM THE MAVOY SATTOUM SHARON AND ALIKES PUT THE COUNTRY IN TO
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
טעותו של ברק-התנצלות על כלום
מפא''יניק,
03/10/04 13:12
|
|
 |
127.
היי ברק
טיבי,
03/10/04 13:07
|
אתי עדיין לא נפגשת לישור קו ,ולעזור לך בעזרת החברה שלי להגיע למשהו אני רק רוצה לרמוז לך שיש לנו פוטנציאל גדול .יש לנו חברים טובים במפלגת העבודה וגישה מצוינת לנטוראי קרטא אני מקוה שהבנת את הרמז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
טוב שברק חוזר
רמי,
עקרון,
03/10/04 11:50
|
חלק מהתגובות פשוט מעוררות שאט נפש ולכן אני מודיע שלא הצבענו בעבר לברק והפעם אני ומשפחתי נצביע עבור ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני סומך על ערפאת
Avi Ecuador,
03/10/04 15:27
|
הוא ידע להוריד את ברק בעבר ובאמת אני מקווה שלא יוריד את משפחתך אבל לפחות יקזז את השפעתם של עם הארץ בחלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
ברק אני מחכה לך
רות,
שפלה,
03/10/04 10:57
|
וזאת למרות שכבר עזבת פעם אחת, אז אולי תחזור גם לנאוה? ואם להיות קצת רציניים - נראה לי שכיום אין מישהו יותר טוב ממנו. שמעון פרס כבר זקן, פואד - לא מתאים. ביבי ? - הוא בכלל בכלל לא מתאים, שלא להגיד קטסטרופה, לא לשכוח את השנים שהוא היה ראש ממשלה היה זוועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא מגיעה לקרסוליים של ביבי!
ל"ת
הציל את הכלכלה!,
03/10/04 12:31
|
|
 |
124.
ברק החדש ישן- בדיחה
צופה,
03/10/04 10:18
|
צפיתי בברק בראיון - המסקנה שברק עדיין לא גילה לנו באמת מי הוא. אין ספק האיש בעל 1000 הפרצופים, שכולם מתועלים אך ורק לאגו שלו. ותמיד אבל תמיד , יפעל אך ורק למען עצמו, בשם הכלל. נחמד שיש לאיש שאיפות ודרך להשיג אותם, אפילו במישור הפרטי הצליח מעל ומעבר לבסס את עצמו, לפתוח בחיים חדשים עם בת זוג חדשה הכל טוב ויפה. אבל, תעשה טובה מספיק לנו ברק-ביבי אחד. תמשיך לעשות לביתך ולעשות חיים . אותנו תעזוב בשקט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
בבחירות הבאות אני עבודה וברק
ל"ת
מירב,
03/10/04 08:59
|
|
 |
122.
נמאס מהליכוד ברק תחזור מהר
לילך,
03/10/04 08:56
|
רק על היציאה מלבנון חייב העם בישראל תודה גדולה לברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
צריך מנהיגות - רק ברק
שרון,
03/10/04 08:50
|
|
 |
120.
צריך מנהיגות- רק ברק
שלמה,
03/10/04 08:43
|
|
 |
119.
look whos talking
ilan,
new york,
03/10/04 08:42
|
if i didnt know who is this person i was thinking its a holiwood movie about prime minister in a comedy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We need a leader- Barak
ל"ת
cloe,
03/10/04 08:52
|
|
 |
118.
אהוד תחזור!!!!!!!!!!!!
ל"ת
קרן,
03/10/04 08:41
|
|
 |
117.
Barak is a SELFISH IDIOT !
amir,
03/10/04 07:08
|
|
 |
Barak is the to lead Us
ל"ת
bob,
03/10/04 08:42
|
|
 |
116.
מנוול עם אלף פרצופים, מגיע לנו
משה הצהוב,
03/10/04 07:05
|
-----------------------------------------------------------------------------------------------------מנוול------------------------------------------------------------------ לבעוט באחוריו של הזוק הזה צריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושרון עם אלף הרוגים!
ארנון האדום,
03/10/04 13:10
|
מגיע לעם המורכב מאנשים כמוך מנהיג דגול כמו שרון שנותן לערבים את כל א''י בלי הסכם ותחת אש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם צריך את ברק
ל"ת
חן,
03/10/04 08:55
|
|
 |
115.
רה''מ הגרוע בתולדות המדינה
ל"ת
מבין ערבית,
03/10/04 06:54
|
|
 |
היה יצחק שמיר שהכיר באש''ף
ל"ת
ופולנית,
03/10/04 13:13
|
|
 |
114.
מה שבטוח המדינה לא זקוקה לך
ל"ת
שושנה,
קרית אונו,
03/10/04 06:28
|
|
 |
113.
היום קמה תנועת מחאה חדשה
עמיר,
03/10/04 06:12
|
היום קמה תנועת מחאה חדשה '' די לברק'' חבר'ה צריכים להתעורר ולא לתת לאיש הזה שהיה שנתים רוה''מ לחזור , הוא ארס את המדינה אלו התוצאות להתנהלות לאיש הזה , אסור שהוא יחזור להעשייה במדינה שישאר איפה שהוא נמצא הוא אסון אחד גדול האיש לא יודע לקחת אחריות ולא רוצה בוא ניזכור מי ברח מצאלים זה שהמבקרת לא נתנה דוח זה לא אומר שהו לא ברח משם , מי ברח בתחילת האינדפדה מר ברק הנכבד אז כולם צריכים להגיד לו אל תחזור להקים תנועה נגד החזרה שלו תנועת העבודה אל תיתפתו לאיש הזה הוא עבד עליכם פעם אחת ותראו לאן הגעתם למקום שאי אפשר לצאת משם אתם בהיתרסקות בגלל האיש הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה מציע?
רות,
שפלה,
03/10/04 11:00
|
מי אם לא ברק? אמרת רק לא לברק, אבל לא אמרת מה האלטרנטיבה, ביבי? עוד יותר גרוע, הרבה הרבה יותר גרוע, אז מי? פרס? שרון? מי? תיתן שם בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
If he's for the Partition...
Crumbs,
NYC/TA,
03/10/04 05:29
|
Barak could make a good candidate for Labor. He is offering to embrace Sharon's idea of the Partition and separation and would aso leave the door open for dialogue.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
made mistaks but..
david,
ny ny,
03/10/04 04:56
|
He made a lot of mistakes but we do not have any one better than him. If we want the labor party to be back in and on the map we need Barak. I believe he learned a lot from his mistakes and he can and will use his experience. we better have smart man leading us then one without experience, or to old one or layer. It is sad but let give him and us chance הבעיות בכהונתו הראשונה, אם אלטרנטיבה אלא לבחור בו ולקוות שהפיק לקחים. p to ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
ברק
חסידה,
מרכז,
03/10/04 03:56
|
לא מעונינים לישבוע אותך ואת האמירות הלא אמינות שלך, שב תעשה כסף חיי את החיים שלך ועזורב את העם, בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ברק
ל"ת
דן,
03/10/04 08:43
|
|
 |
109.
ברק
חסידה,
מרכז,
03/10/04 03:54
|
היית ראיתי ''ניצחת'' פישלתי, ביססת את עצמך, שב על הכסף שצברת בשקט, לא צריך לישמוע את עצות אחיתופל שלך עוד ועוד, שלא יהיו לך עינייםותר מידיגדולות, די אתה כבר חונק בהאמירות הצבועות שלך, תהיה מאושר בחיים החדשיםשלךושב בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
מה ''קבר מאות בני אדם'' ????????
שאלה לאהוד ברדק,
03/10/04 02:37
|
ההיסוס בבניית הגדר ? או התנהלותך הכושלת כרוה''מ ? או אולי השלכות ''אוסלו'' ?
אגב, לא מאות בני אדם נקברו, אלא מעל אלף עד כה...
תוסיף את זה לרזומה המפוקפק שלך.
לא שכחנו שבגללך פרצה האינתיפאדה השניה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק לראשות הממשלה
פטר,
03/10/04 08:59
|
אני ממש לא מבין איך במפלגת העבודה לא פועלים להחזיר את אהוד ברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
רבק! למען עתיד ילדינו- רק ברק!
כפיר האדום,
רג,
03/10/04 02:36
|
אבל לצערי עתיד ילדינו נראה עגום, עקב האגואיזם האינדיוידואליסטי שמאפיין כעת את רובנו, והרי כל עם מקבל מה שמגיע לו ולנו לא מגיע מנהיג כמו פרס או אהוד ברק. היידה שרה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
ברק תשתוק ! הרסת מספיק !
אנטי ברק,
03/10/04 02:29
|
לך הביתה ותתחבא טוב, לפני שיקימו ועדות חקירה על טעויותיך (בלשון המעטה).
לא די מה שכבר הרסת והחרבת- ועוד יש לך רעיונות בקנה...
אופורטוניסט בגרוש... תשכח מלהיות מנהיג בישראל, כבר ראינו מה אתה שווה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
ברק דחילק
אני כרגיל,
03/10/04 02:10
|
רד לנו מהוורידים. עשית מספיק נזק ואת זה לא שוכחים. אנחנו זקוקים לך בערך כמו שחנות חרסינה זקוקה לפיל. די. עזוב. הוכחת שאתה לא ראוי. על החתום: איש כל המפלגות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מי אתה שתקבע מה זה הביתה?
הביתה,
צפון,
03/10/04 01:37
|
מה זה ''הביתה''? מי אתה מר ברק שתקבע מה נקרא בית. בעבור אלפי יהודים וגם בעבורך עד לתחילת האינתיפאדה גוש עציון וגוש קטיף היו בית בדיוק כמו וילה בכפר שמריהו ב-2 מליון דולר. מה עם אלפי מנשה באם זה בית או לא? הרי שם גרים המון אנשי קבע גם את זה צריך להחזיר? ואם מחר תתחיל אלימות קשה ביותר ביפו האם יפו כבר לא תהיה בית? אולי נחזיר את התושבים היהודים שם גם הביתה עד גבול הדולפינריום? מה זה הביתה? מר ברק? מדוע אתה משתמש במילים כ''כ ''יפות'' איזו סימפטיה אתה מנסה לעורר ואצל מי? הרי מילים כאלו דוברו בחיילינו השבויים ''להחזיר את הבנים הביתה'' ואם אחד מהם היה גר בגוש קטיף? אז לא היו מחזירים אותו? הרי זה לא הביתה לפי תפיסתך. אילו מילים יפות שמנסות לגייס סימפטיה. אתה מגעיל אותי אדוני ראש הממשלה לשעבר כשאתה מנסה לגייס סימפטיה בגרוש. תתבייש לך. תחזור הביתה לכפר שמריהו ואל תדבר בשפה מתחנחנת לאנשים שאתה תומך בסילוקם מהבית שלהם אותו בנו ביושר ובתמיכה מלאה שלך, ושל כל ממשלות ישראל עד לא מזמן. שוב לך הביתה ואל תנסה להבחר שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-104
ארז,
03/10/04 06:10
|
|
 |
אתה סתם דמגוג מחורבן!!!
ד,
03/10/04 03:37
|
יש הגיון בריא שאומר לצאת מעזה ויהודה ושומרון למעט גושי התיישבות ולהקים גדר ולהתנתק וכך למנוע שליטה על עם אחר, חיכוך מיותר עם הפלסטינים וחיסכון בחיי מתנחלים וחיילים ששומרים עליהם, מעבר לזה ברור שיש קווים אדומים ולעולם לא נוותר על יפו או הגליל או הנגב וכו' חוץ מזה המתנחלים מפוצים כספית יותר משווי בתיהם-הבנת יה טמבל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
בדיוק ההפך!
אלי,
03/10/04 01:27
|
תכניות חירום ופתרונות אינסטנט זו הצרה של המדינה!
מה שאנחנו זקוקים לו זו תכנית אמיתית, לא כיבוי שריפות.
מה שמעצבן במיוחד זה שאהוד ברק יודע את זה אבל מעדיף לתפוס כותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
רק ברק
תומך,
קריית שמונה,
03/10/04 01:21
|
|
 |
ברק , תסתכל : אצבע משולשת
ל"ת
רק לא ברק,
03/10/04 02:31
|
|
 |
כמה צדק דודו טופז ב81
אוי גוואלד,
03/10/04 13:19
|
|
 |
101.
רק ברק, עכשיו אני בעדך!
עכשיו עם ברק,
03/10/04 01:07
|
בעבר לא הסכמתי עם הדברים שלך אהוד, אבל עכשיו רואים שצדקת מוכן להצביע בשבילך הפעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוכן להצביע לערפאת
Avi Ecuador,
03/10/04 01:25
|
|
 |
100.
ברק הספקת לנו פעם אחת יותר מדי
ל"ת
תחזור הבייתה..,
03/10/04 00:54
|
|
 |
99.
זה נראה לו כמו מועד ב באוניב.
אבי,
חיפה,
03/10/04 00:25
|
נכשלים-לא נורא. אפשר לעשות על העם הטיפש עוד סיבוב.אולי בפעם הבאה נלמד קצת מהשגיאות ונצליח יותר. זה שקבע את מבחן התוצאה הוא הגרוע מבין כולם.עוד כמה חודשים איתו ולא היתה מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ברק חושב שזכרוננו קצר..
ל"ת
אלי גל,
03/10/04 00:23
|
|
 |
97.
חשוב מאוד לקרוא !!
יונתן,
ת''א,
03/10/04 00:23
|
אדון אהוד ברק כששוטר משמר הגבול מדחת יוסף ניפצע ודימם למוות בקבר יוסף היית אמור לחלץ אותו ע''פ תירגולת מוכנה מראש -אתה נכחת בהר גריזים וראית מה קורה למטה בקבר,במקום לתת את הפקודה שילמת לגיבריל רגוב 30000 ש''ח כדי לחלץ חייל שלנו !!! מדחת יוסף ניפטר...
אין לך שום זכות לבקר אחרים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מתחיל את הקמפיין
יוסי,
03/10/04 00:02
|
אין פעילות יותר מעניינת מלהיות ראש ממשלה . המנהיגים האלה מחפשים את האדנרלנין . מתחיל להיות לברק משעממם , אז הוא מבקש לחזור !!! הבעיה היא שאין מקום לעוד נסיונות . יש לנו רק מדינה אחת . ברק זכור זאת הפעם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שזה נכון
מוטי,
03/10/04 02:10
|
כמה שהדברים נכונים . חבל רק שאין לנו אנשים שיכולים להנהיג את המדינה הזו . בכל זאת עדיף לקחת מנהיג מנוסה במקום לתת למישהו אחר להגלח על חשבוננו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
צאנס נוסף
שלו,
02/10/04 23:59
|
אכזבת קשות בעבר,במגלומניות בריכוזיות,במערכת יחסי האנוש,ועוד אך לא רואה טוב ממך בסביבה לכן אהיה מוכן לתת לך צאנס נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תעליב אותי
ערפאת,
03/10/04 01:14
|
אני בסביבה. בלעדי מזמן ברק היה מקים מדינה וישראל בדרך לז'הנם. אז תגידו תודה ואני עובר לכנסת ושרון שיעבור למוקטעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
Sorry mate
no thanks,
02/10/04 23:56
|
His strategy for advancement in the IDF was to promote his men who then promoted him.
HAVER MEVI HAVER
By now we know the price of that startegy - we are still trying to recover from it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
דמגוגיה זולה לעם הארץ
Avi Ecuador,
02/10/04 23:46
|
מסביר לנו שהחומה היתה חוסכת מאות חיים, ומדוע לא עשה רבין או ברק יורשו חומה והסבירו לנו על שלום של שוטים, של מתאבדים לאומיים? עכשיו בטח שהשמאל יתמוך בשרון לנסיגה, אתם חושבים שהם היו יכולים להתחיל אולי בהתנתקות? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל להתקרב להתנתקות? עליכם רק לשמוע את ההקלטות של שרון שהופיעו מעל במה זו והיה לנו את הזכות לשמוע אותם ולא להאמין למשמע אוזננו.. הקלטות שהיום אם היה משמיע את זה מישהו אחר משרון היו מאשימים אותו בהסתה ואולי היה נשפט ונעצר מחר. אז שרון יעשה חלק מהעבודה המלוכלכת של ניקוי אתני ליהודים וכאשר יגיע השלב ששרון ירצה להשאיר משהו יוריד אותו השמאל שיעשה יד אחת עם ערביי ישראל וימשיך את ההתאבדות הלאומית. ואז מי כבר יתמוך בשרון? אפילו לא ערפאת שיהיה בריא. טוב ערפאת העלה לנו את שרון והוריד את השמאל, יש לשפוט את ערפאת לכף זכות ותקווה שישרוד בשלטון וישלוט הרבה שנים ושינער את מנהיגי חלם. חשיבותו של ערפאת למדינת ישראל היא הרבה יותר תורמת וחשובה מהרבה מנהיגים שצמחו מדור עגל הזהב. ההסטוריה תשפוט את ערפאת לכף זכות לגבי התוצאות הסופיות שיביא על עמנו, רק שיתנו לו להביא למה שהוא ראוי, אין כמוהו והשאהידים להסברת הטרנספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
עוד שמאלן קשקשן שהביא עלינו את
יהודי אמיתי,
02/10/04 23:46
|
|
 |
91.
בזמנו התחילה האינתיפדה - אז...
ל"ת
לא נשכח ולא נסל,
02/10/04 23:41
|
|
 |
90.
ברק צריכים אותך ! תחזור
אין לנו הרבה,
טובים כמוהו,
02/10/04 23:23
|
לא מעניין אותי עם הוא עושה פוצי מוצי לעוזרים שלו או מעיר אותם לעבוד ב4 בבוקר . כשאני צריך מנתח הכי טוב שיטפל בבן משפחה שלי - מצידי שהוא יהיה החרא הכי גדול בעולם , אבל המנתח הכי טוב שאפשר להשיג. גל עוד אנשים טובים יושבים על הגדר ומפטפטים בעיתונים , אני מעריך מי שמוכן להסתכן ולעשות למען המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
Single P.M. s
Muzar Muzar,
02/10/04 23:22
|
If Barak is elected, he will be the third single P.M. Golda, Sharon, Barak. Single P.M.s make plural mistakes.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
הכיבוש השחית גם את ברק!!
נועמי,
פורטוגל,
02/10/04 23:18
|
אין לטעות בטרמינולוגיה .!! שום מכבסת מילים לא יכולה לטהר את הזוועה שברק עוללת עכשיו באוקטובר 2000 !! מדובר ברצח עם פשוטו כמשמעותו. רצח ילדים פלשתינים - כשמאחורי כל זה עומד התיסכול של ממשלת הכנופיה של ברק ובן עמי שאיננה מסוגלת להבטיח חיים וטעם לחייהם של אזרחי ישראל. אין להכחיש גם שמכונת המלחמה הציונית חשה שזאת בבחינת ''חלון הזדמנויות '' אחרון כמעט נסות ולדכא את ההתנגדות הפלשתינית, מיד לאחר הבחירות בארה''ב , פחות מחודש ימים חעכשיו, כל הסיפור יהיה אחר לגמרי - אז תחוש ישראל את יד הברזל האמריקאית ( אפילו יהיה זה בוש בקדנציה שניה ) עם העולם הנאור כולו שיפעלו מיד - לסיום הכיבוש ופירוק כל מפעל ההתנחלויות הציוני !! לחיילים ולמפקדי הצבא בישראל המעוללים את הזוועות ברצועת עזה עכשיו כדאי להתחיל להרהר היטב, כמו גם לשרון, מופז ויעלון, מה יעלה בגורלם כשישבו על ספסל הנאשמים בבית הדין בהאג וידרשו לתת דין וחשבון על מעשיהם !!! כי כידוע - אין התיישנות על פשעי מלחמה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין התישנות על טמטום וצביעות !
ל"ת
מבין ערבית,
03/10/04 06:52
|
|
 |
את מתחילה למחזר את עצמך
ל"ת
פשוט משעממת,
03/10/04 01:10
|
|
 |
עוד פעם אתה יוסי ו בתחפושת?
Avi Ecuador,
03/10/04 01:04
|
עוד לא הבנת שכולך סירחון ואפשר להריח אותך מרחוק. אז אני מוריד את נמים עליך עוד פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
חזרתו של ברק בראש הנהגת,,
אבו יסמין,
02/10/04 23:15
|
|
 |
86.
מי מתגעגע לברק?
יפת,
02/10/04 23:06
|
1) הזקנה במסדרון בית החולים בנהריה 2) עמותות חדשות למימון קמפיין השיבה עם פראיירים שהתחלפו ושיקחו גם הפעם על עצמם את התיקים הפליליים 3) ''עדות המזרח'' המוחלים לדורותיהם 4) קילרים שחצנים שראו את הלבן בעיניים של קורבנותיהם 5) חיזבאללה ומשמרות המהפכה האירניים לאורך גבול לבנון 6) הקבלנים של הוילה הבלתי גמורה בסביון 7) השכנים במגדלים החדשים בפנקס 8) העושים לביתם באשר הם 9) שימון, פואד, וילנאי ורמון, וגם איציק 10) נאוה 11) אידיוטים גמורים שהם גאונים במתמטיקה, ויודעים לנגן על פסנתר 12) שחצנים, זחוחים, מתנשאים ומנותקים למינהם 13) מפיקי לקחים 14) רצים למרחקים ארוכים בכלל, ובפרט המתמחים בריצות הארוכות במיוחד שבין 200 ל-500 מטר 15) כל הפותחים את ליבם ומקררם לעניי הארץ לאיזה קוטג' או פרילי 16) שלמה בן-עמי 17) האח התאום, ביבי 18) כ-ו-ל-ם 19) כל שבעי ההבטחות למינהם 20) חובבי רטרו מושבעים 21) חברי ועדת אור וטפלונים מקצועיים 22) צאלים א' עד ת'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי מתגעגע לשרון?
שם וחם,
התיבה של נח,
03/10/04 13:24
|
1)דודי אפל 2)בעלי האי היווני 3)מרטין שלאף בעל הקזינו ביריחו 4)סיריל קרן 5)1000 נרצחי תקופתו 6)1600 הרוגי 18 שנה בלבנון 7)הרוגי הקרב המיותר על המיתלה 56 8)כל בעלי העמותות לחלוקת מזון שמרויחים בעצמם 20000 ש''ח לחודש 9)מוכרי מכשירי הDVD שהתעשרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יכול להמשיך ולהתגעגע
יפת,
03/10/04 20:24
|
ל-50 נקודות נוספות ב-IQ , כדי להשתפר בהבנת הנקרא כדי כך שתוכל להבין בכלל מה כתבתי, ולעוד 30 כדי להגיב בהצלחה בלי להתפרץ לדלתות פתוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
תראו איך אפס מציע אפס כי רק
Gideon,
02/10/04 22:49
|
|
 |
84.
שיבקש שוב סליחה מהמזרחיים
ל"ת
בוזגלו,
02/10/04 22:47
|
|
 |
על מה?
ברקוביץ',
03/10/04 13:30
|
גם הבקשה הראשונה היתה טעות אבל כניראה שיש כמה בעלי כבוד שזה השפיע עליהם אין ולא יהיה על מה לבקש סליחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
האיש מקשקש כאילו מעולם לא היה
לני,
02/10/04 22:40
|
בשלטון ... האיש כה מגולמן שכאשר הוא מלהג על מה צריך היה ומה לא צריך היה לעשות הוא חושב שכל העם הוא עדר כסילים סניליים ששכח שאותו ברק היה ראש ממשלה והיה לו כל הזמן שבעולם ליישם את אוסף ''עצותיו'' הנבובות שכעת הוא מפיח ברוב חשיבות עצמית. ברק - מי הפריע לך ליישם את ''עצותיך'' כאשר היית ראש ממשלה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
ברק
eli,
02/10/04 22:38
|
לא עזרת לנו בדיוק בקדנציה הקודמת. אין לך ממש מה להציע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לברק אין מה להציע
אליוי,
02/10/04 22:30
|
התוכנית המדינית של ברק היא תוכנית קאמפ דויד שנכשלה ! בתחום הכלכלי ברק מסכים עם נתניהו זו טעות גדולה של ברק משום שרק דרך תוכנית כלכלית וחברתית אחרת העבודה יכולה להגיע לשלטון !! ברק מתנהג בבחינת לשלטון בחרתני! הנתוק שברק גזר על עצמו תמוה ברק היה צריך לעבוד למען המפלגה והמדינה ואת זה הוא לא עשה כעת בא ברק ומציע עצמו לתפקיד ראש הממשלה ונשאלת השאלה מדוע ברק לא יכול לתרום כשר בטחון או תפקיד אחר שאינו הראש ! חבל מאוד ברק מאוד מוכשר אבל הוא עושה גם טעויות גדולות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליוי-אחרי השגת שלום תצביע יחד
Ehad Haam-Zioni,
סוציאל-ליברל,
02/10/04 23:59
|
מכל התגובות שלך אני רואה כי אתה מתקשה לקבל את הגישה שיתכן להגיע לשלום הוגן-אך מאמץ את התפיסה החברתית כלכלית הסוציאל-ליברלית של כלכלה חפשית עם אחריות חברתית, השקעה בחינוך ובבריאות ורשת מגן אמיתית לחלשים ולפנסיונרים שמציעה יח*ד-ושונא את הגישה הקפיטליסטית הקניבלית של נתניהו ואת המודל המרוכך שלה שמציג ברק.
נראה לי כי גם לגבי המהלכים החד צדדיים שברק מציע-ומאחר ואינו מודה בטעותו הוא אינו מציע כל מהלכי שלום-אתה יותר קרוב לברק המציע נסיגה חד צדדית מרוב הגדה תוך החזקה של 20-25% אחוז ממנה-בשעה ששרון מדבר על חמישים אחוז.
למעשה ברק הוא מודל מרוכך של אריק שרון ונתניהו ביחד -בהתחזות של איש שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1 העם: את אלה אתה מעריץ?
חחח,
03/10/04 03:47
|
הלוזרים השמאלנים ללא מרץ? חיים אורון? רומן ברונפמן? זהבה גלאון? אבשלום (אבו) וילן? רן כהן? יוסי שריד?
רעיונות סוציאליסטיים שייכים למאה שעברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מסר שדות גז ישראלים לפלשתיני
אחראי,
קאמפ-מוקטעה,
02/10/04 22:25
|
אדם חסר אחריות לחלוטין. ברגע של חוסר הכרה גרם נזק למדינת ישראל בסך כ- 15 מליארד דולר. מסר לפלשתינים את שדות הגז שישראל עמלה בחיפוש אחריהם עשרות שנים. מדוע לתת מתנה כזו לאויב ? זו שאלה שצריכה עדיין להבדק. יחד עם השאלה מה הן מקורות המימון הכספי והראותני של ברק ? (אני בטוח שזה לא מהרצאות- כפי שהוא מנסה להעביר מדי פעם לעיתונים ) האם יש קשר בין שני הנושאים? זכור לי שברק אמר '' לו הייתי צעיר פלשתיני הייתי מצטרף לאחד מארגוני הטרור''. אמירה המעידה על הבנה והזדהות עם התוקפנות הפלשתינית כנגדנו. ברק לא מתאים להיות ראש ממשלה, וגם לא בשום תפקיד רשמי ישראלי. עדיף שילך לדחוף את עראפת בקמפ- מוקטעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
ואחרי ברק יבוא שחק.אחרי שחק
אוףףףףףףףףףףףף,
02/10/04 22:09
|
יבוא איציק מרדכי. אחרי איציק מרדכי יבוא דן מרידור.אחרי דן מרידור יבוא רוני מילוא... וככה עד למועמד הטרי מכולם- דוד בן גוריון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what about david levi?
ל"ת
kizer,
02/10/04 22:52
|
|
 |
78.
נו באמת.לא מספיק לנו פרס?רוצה
ל"ת
להיגמל משניהם,
02/10/04 22:05
|
|
 |
77.
מפלגת פועלי חלם מחכים לברק
טליה ממוסקבה,
02/10/04 21:54
|
נו באמת ברק חושב שהוא יודיע שהוא חוזר וכולם יעברו לדום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
שומר פתאים ומחיה מתים =הוא קם
בר כוכבה,
גרמניה,
02/10/04 21:54
|
העגל קם את הבריחה מלבנון עוד נשלם . ואלף ההרוגים נובעים ממדניות כושלת של השמאל ומפלגת העבודה . נתתם להם רובים .הבאתם אלפי מחבלים מלבנון ואתם בכסף שנותנים לרשות מנהלים טרור נגדנו .קונספירצית השמאל תמשיכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ברק כמו פרס קשה להפטר ממנו
תמר,
02/10/04 21:50
|
|
 |
74.
This man is an IDIOT !!!
roni,
02/10/04 21:46
|
This idiot that brought us 1,000 murdered Jews continues to tell us his ideas...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מעניין איזה יחצ''ן
מנדהו,
02/10/04 21:44
|
|
 |
72.
רק ברק!
ל"ת
ד. ו.,
ת''א,
02/10/04 21:41
|
|
 |
71.
ברק ים ורעמים ואין גשם.......
עוזי אבן,
02/10/04 21:37
|
ברק כבר ראינו ושמענו אותך ועכשיו אתה נשמע כמו תקליט שבור חסר ערך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
תוכנית חירום-מניעת חזרתך
ל"ת
היהודי,
02/10/04 21:36
|
|
 |
69.
Hayaffoch Kooshi Oro
Parachute,
Keffel Karka,
02/10/04 21:34
|
|
 |
68.
ברק, קוורטרבק של יום שני
עוזי,
02/10/04 21:32
|
ברק הוא חכם לאחר מעשה, ''היינו צריכים לעשות ככה וככה'', אז למה אתה לא התחלת לבנות גדר? חוץ מזה כבר ראינו מה אתה יכול לעשות. ובכלל, לשמאל יש היום מונופול על טפשות, מי שלא למד לקח מהאינתיפדה, כבר לא ילמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הקשקשן הבלתי נלאה התעורר
הצילו מפני ברק,
אסון לאומי,
02/10/04 21:23
|
הוא מתעורר שוב, כשהיה רמטכ''ל הכי גרוע שהיה למדינת ישראל הוא רק פטפט, וכל פעם כשהיה פיגוע הוא היה בחו''לץ הוא דואג רק לעצמו ולכבוד הנפוח שלו. הצילו אותנו מפני אדם כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ברק תואם שקרניהו
מזכיר המדינה,
02/10/04 21:19
|
נכווינו קשות משניהם. גם אנו למדנו משהו, כוויות אי אפשר לשכוח כי הצלקות על עורינו. רב לנו משני ''הגאונים'' . מתן וילנאי הוא האיש שיוביל את המדינה ויבער את נגע השחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הביא את לבנון - לתוך הקו הירוק
קידי,
02/10/04 21:10
|
במקום להתמודד עם התקפות על חיילים בשטח שלהם - ברק הביא את לבנון - לתוך הקו הירוק. עכשיו ארגוני הטרור מתמקדים בפעולות קרוב לבית.
אבל האטימות מאפשרת להתעלם מהעובדות.
אבל יש פתרון קסם - גדר. צריך רק שהגדר תהיה מספיק גבוהה כדי לעצור ירי טילים. ואולי כהצעת לפיד - לצקת תקרת ביטון מעל הגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
who can...
אסף,
חיפה,
02/10/04 21:02
|
Who cad do - does. Who van not - teach
ועל זה נאמר יפה שתיקה לחכמים ושבעתיים לאלה שלא כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
למד מהנסיון
פרשנדתה,
02/10/04 20:55
|
ממתי ''גאונים'' בעיני עצמם צריכים ללמוד ? ברק שב בשקט ותמוך בוילנאיץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חוזרים למקורות
אברהם,
הרי יהודה,
02/10/04 20:52
|
לא ברק ולא שרון הם לא יפתרו את הבעיות שלנו רק חזרה למקורות: למשפחה לשבת לציונות אלה יבנו לנו מזרח תיכון בריא וחזק. לתפארת עם ישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
The present plan is the best
Spirit Club,
02/10/04 20:36
|
|
 |
60.
מנהיגים וביתי קברות
אבי,
02/10/04 20:33
|
כל פוליטיקאי שבשלטון בהחלטותיו יוצר בית קברות פרטי שלו זכויות יוצרים עליו. יש כאלה שמפיקים לקחים מהר ומשפרים את דרכם ויש שלא יודעו בטעויותיהם ובדרכם יקברו רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
צריך את ברק
avi,
ros haein,
02/10/04 20:31
|
|
 |
58.
זה דווקא יכול להיות מאד משעשע
ל"ת
FVI,
02/10/04 20:14
|
|
 |
57.
המגלומן
רותם,
ירושלים,
02/10/04 20:14
|
מעניין,ששיבת המגלומן - אהוד ברח, מרחפת על גבי העיתונות מאז סילוקו וסילוק מפלגת העבודה מהשלטון. עצם העובדה, שגם לנוכח תפקודה הכושל של ממשלת ה''ליכוד'', הסקרים מצביעים על תוצאות זהות פחות או יותר בבחירות הבאות,מצביעה על מצבה העגום של מפלגת העבודה שאינה רלוונטית כלל. הוסף על כך, את שובו האפשרי (אשרי המאמין!..),של המגלומן , הרי מפלגת העבודה צפוייה להתפרקות וחידלון. ואני תוהה, כיצד עדיין נותרו לו למגלומן - אהוד ברח, חסידים שוטים... תכונות רעות רבות הדביקו לכשלון ברק ובצדק, אבל טפשות מעולם לא... והיה אם ינסה לחזור לפוליטיקה אפשר יהיה בוודאות להכתירו גם בתואר - טיפש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
עוד אחד שיסביר שיש לבנות גטו
Avi Ecuador,
02/10/04 20:12
|
בחלם. עוד אחד מתורת דת עגל הזהב שיסביר לכם שיש לבנות את פלסטין ושמחובתנו להיזהר ולא מחובתם שלא יפגעו בנו. לא יסביר לכם שלא צריך צבא פלסטיני שישמור על בתוך הקו הירוק מפני שאהידים יהודים שיפגעו בפלסטינים ''ישראלים''. לא יסביר לכם שלא צריך צבא חלמאי לשמור בארצות הברית על יהודים מפני אמריקאים. לא יסביר לכם שאם יש שלום ויהודים חיים בפלסטין כפלסטינאים לא צריך להיות מסוכן להם ואף אחד לא צריך לעשות ניקוי אתני כמו שאני מבין שלא עושים לערבים בקו הירוק. לא יסביר להם שהאחריות לא לפגוע בנו זה לא על צה''ל ולא על ממשלת חלם אלא על הערבים שחיים כאן ואם הם לא יכולים אז פשוט שיעופו בטרנספר לכל הרוחות ומי מסביר זאת טוב יותר מערפאת שר ההסברה והשאהידים השגרירים?! לא יסביר לכם שלבני האדם לא עושים גדרות וגטאות שיחיו בגן חיות ושהחיות יבואו לצוד חופשי בנו ואנו מצטדק ונשאל מדוע אנו אשמים. מנטליות חולה של מנהיגי חלם ועם הארץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הפסד בטוח לשרון או נתניהו!!
ד,
02/10/04 20:10
|
שרון שנלחם בטרור טוב מכולם- מבצע חומת מגן וכו' ונתניהו שהציל את המדינה מקריסה כלכלית וממדינה שצועדת בכיוון של אפריקה למדינה מתקדמת, ינצחו את ברק בלי מאמץ - ואני לא טוען שברק לא ראוי אלא אין לו סיכוי אבל לחבריו מהעבודה הסיכוי לזכות בבחירות מול שרון או נתניהו בכלל אפסי - פשוט חבל להם על הזמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שיחזור, אם יש לו פתרון
קצר רוח,
02/10/04 20:09
|
גם אני מתפתה להצטרף למקהלת המגיבים שקוראים לברק להמשיך ולעשות לביתו, אחרי מה שכבר עולל בתקופתו הקצרה כראש ממשלה. שיבתו לפוליטיקה מצלצלת כסטירת לחי למדינה. אך בימים נוראים אלה, האם אזרחי ישראל יכולים עוד לשחק בכיבודים. במצבה הנואש של המדינה כל משב רוח רענן, כל נסיון לחרוג מהתגובה הקבועה של ממשלתנו לכל פיגוע, שרק מחמירה את המצב, תתקבל בברכה. עוד לא אבדה תקוותנו. אם לברק יש רעיון איך לצאת מהסבך שיגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
מישהו,
02/10/04 23:38
|
לגבי האמירה ''כל נסיון לחרוג מהתגובה הקבועה של ממשלתנו לכל פיגוע, שרק מחמירה את המצב, תתקבל בברכה''.
אך האיש הנכון למטרה זו הוא ברוך מרזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מי אתה אהוד ברק?!
ל"ת
אילן,
צפון הארץ,
02/10/04 20:06
|
|
 |
52.
ברק, שחרר אותנו מנוכחותך.
צלף קוצני,
02/10/04 20:04
|
כל כך הרבה זמן היה לנו שקט ממנו... הוא לא אומר שום דבר, ולא מחדש שום דבר. אין בדבריו חסרי-הברק והמעוררים פיהוק בשל היותם נדושים , אפילו פסיקון או קוצו של פסיקון שלא ידענו. צ'אנס, כבר היה לו: את הגיגיו של ראש-הממשלה הכושל ביותר שידענו, לא צריך שוב לשמוע. הגיע הזמן שתכולתו של פח-הזבל של ההיסטוריה תירקב בנחת, בלי שיקפצו מתוכה שפנים רק משום שנמאס להם לחכות להזדקנותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אסור לאהוד להיבחר שוב
דן חסכן,
מעלה דולר,
02/10/04 20:03
|
אודי (לא חמודי) תוכניות החירום שלך הביאו אותנו לעבר נאחס ממושך. תעשה טובה- לך הביתה ותחזיר את הפלולה בבקו''ם. הללוייה דן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כולנו עם ברק !!!
ל"ת
nadavw,
02/10/04 19:59
|
|
 |
49.
גם אויל מחריש - חכם יחשב !!!
ל"ת
עדיף שתשתוק,
העם בעט אותך,
02/10/04 19:59
|
|
 |
האם הכוונה לביבי?
ל"ת
אויל ולא מחריש,
02/10/04 21:27
|
|
 |
48.
ברק זה הדבר האחרון שצריך
איציק,
02/10/04 19:54
|
הוא גרם נזקים לעשרות שנים ומאות הרוגים שיעשה חיים עם הכסף שעשה והאישה שהחליף אבל לא בראשנו. שיתרחק מהשלטון, היה לו שאנס והוא קבר אותו ואותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אוויל עם עור של פיל
ל"ת
דוד,
02/10/04 19:53
|
|
 |
46.
ברק=תואם ביבי
ל"ת
IBM,
02/10/04 19:49
|
|
 |
45.
המטיף
אלכס,
02/10/04 19:48
|
נו באמת , אחרי שברח מהאחריות הוא נותן עצות. זה טוב לליכוד שיכנס חזרה לעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תחזיר לנו גז שהענקת לערפאת
ל"ת
Ginossar,
02/10/04 19:47
|
|
 |
43.
הפעם בלי צ'אפחות וסחבקיות.
ל"ת
רציני וקשוב.,
02/10/04 19:45
|
|
 |
42.
תמשיך לתקן שעונים -בזה אתה טוב
ל"ת
אק,
02/10/04 19:37
|
|
 |
41.
ברק, לא נשכח לך את קבר יוסף
ל"ת
יוסי,
י-ם,
02/10/04 19:34
|
|
 |
40.
מתן וילנאי לראשות העבודה
רן,
נתניה,
02/10/04 19:34
|
|
 |
39.
השמאל מחפש מושיע
ל"ת
אחד משלנו,
02/10/04 19:32
|
|
 |
38.
אהוד צדק,שרון רקד על הדם ונכשל
ל"ת
א ד,
02/10/04 19:31
|
|
 |
37.
A holl
ל"ת
a,
02/10/04 19:29
|
|
 |
36.
What does he say
JKR,
Canada,
02/10/04 19:24
|
He had plenty of time to build a Wall and disconnect from the Palestinians. He did absolutely nothing. We are in the present situation because of him. He thought he is a king. Now he looks for a job. Only in Israel can people like Netaniahu and Barak wish to come back. What a pathetic country we became
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הגיע הזמן שברק יחזור
אלי גדרי,
פ''ת,
02/10/04 19:22
|
|
 |
ברק-העם איתך
אמנון,
02/10/04 20:10
|
|
 |
34.
רק מתן וילנאי יכול.
ל"ת
שי,
02/10/04 19:22
|
|
 |
כמו רק הליכוד יכול והתוצאות
ל"ת
כהן,
02/10/04 20:13
|
|
 |
33.
לא מתרשם
דן,
02/10/04 19:22
|
מהנחרצות של ברק. הוכחת שאתה לא מנהיג, הלכת קדימה להסדר עם סוריה ונסוגת ואז ברחת מלבנון ובמקום נסיגה עם הסדר שתחזק את המעמד שלנו החלשת אותנו ופתחת את הפתח לאינטיפדה.
אם יש לך טיפת יושר לב שב בבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מוקיון כושל
דן,
02/10/04 19:20
|
פסטיבל ''אני חוזר אחרי החגים'' השנתי של ברק בעיצומו, זו השנה השלישית. שוב אנו נתונים למתקפה תקשורתית כאשר האיש מתראיין תחת כל מיקרופן רענן ומלהג כמה ''השתנה'', ''למד מטעויותיו'', ו ''בפעם הבא הכל יהיה אחרת'' ... פתטי. וזה מאותו אחד שעשה צחוק מעצמו וממדינת ישראל בהתנהלותו המבישה פנימה וגם כמובן מול אויבי ישראל - זוכרים את האולטמיטומים המצחיקים שלו לערפאת ? את הפצצת הבניינים הריקים והמכוניות החונות אחרי הלינץ' המזעזע ברמאללה ? את ההבטחה ''להבעיר את לבנון במידה ותהיה יריה אחת מהגבול אחרי הנסיגה מלבנון'' ? (ומה עשה אחרי התקפות החיבאללה לאחר הנסיגה ? גורנישט. נאדה. כלום. ככה זה כאשר בקבינט שלך יושב יוסי ביילין וקובע הכל). תיקצר היריעה כאן להציג את הקדנציה המבישה של האיש. ואם נאמץ את סיסמת הבחירות של האיש משנת 1999 (מודה באשמה - הצבעתי עבור ברק באותם בחירות): אתם באמת רוצים עוד 4 שנים של ברק ? אפילו יום אחד נוסף של האיש בשלטון יהיה אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חזור לפוליטיקה ומייד.
t,
02/10/04 19:19
|
Please come back. We the sane quiet voice need you to speak for us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Don't have wrong imaginations
Mike,
Boston,
02/10/04 21:08
|
All of you, who whants Barak back, see the ''reaction'' letter 36. Indeed, our situation now just because of mistakes of Barak
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בסרט שלך כבר היינו...
ל"ת
ורניק,
02/10/04 19:18
|
|
 |
29.
ברק אתה לא מתנת האל לישראל
בצלאל,
02/10/04 19:05
|
הומלכת פעם וקראת באזננו שהנה שחר חדש... ומה קבלנו ממך? בריחה מלבנון ,והגרוע מכל התנהגות של אני ואפסי עוד... אז אדוני היום העם אומר שב לך בבית על כסא מתנדנד ותשיר היו זמנים ... אהוד פיס לא מרוויחים כל יום זכית פעם וזהו בזבזת את הקרדיט תהיה בריא ואל תפריע לאחרים ורק תבא כשיקראו לך למילואים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
היחידי שהבטיח וקיים
Caseyjones,
02/10/04 18:52
|
זה שלא נהרגים בלבנון אנשים כבר שכחו
זהו עם כפוי טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1000 הנרצחים הם תוצאה מהבריחה
נ. ט.פשים,
02/10/04 19:22
|
1000הנרצחים באיטיפדה הנוכחית הם תוצאה מהבריחה מלבנון. ברק גם מסר לערבים את שדות הגז מול הרצועה, מה זה הועיל למדינה. מוטב לברק שיחזור לאשתו, ולא ינסה לחזור להשפעה במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1000 הנרצחים תחת שלטון שרון
הוא אחראי-לא או,
02/10/04 20:38
|
ובאשמת מדיניות הכוח וסרבנות המו''מ שלו. ולכן רשומים על שמו ועל אחריותו. הנסיון להטיל את האשמה על אוסלו מגוחך. זכות הפלסטינים להגדרה עצמיתהוכרה כבר ע''י מנחם בגין בקמפ דיוויד ב1978. האינתיפדה הראשונה היתה ב1987- לפני אוסלו ולפני הגעת עראפת. עובדות אלה מוצנעות ע''י תומכי הימין ולא במקרה. במקום להודות בכשלונם הקולוסלי הם בוחרים להסתיר את העובדות ולטפול האשמה חסרת בסיס על הסכם אוסלו שבכלל לא בוצע. עצוב להזכר בפריחה של ימי אוסלו לעומת הברוך היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שב בבית אתה לא רצוי
ל"ת
שנת ישרים,
רחן,
02/10/04 18:52
|
|
 |
26.
גאון הדור, בעזה יש גדר ויש גם.
מיכאל ב,
02/10/04 18:51
|
|
 |
25.
דווקא התרשמתי ממנו לטובה
ערן,
02/10/04 18:50
|
למרות הבעיות בכהונתו הראשונה, אם יתמודד מול שרון אין ממש אלטרנטיבה אלא לבחור בו ולקוות שהפיק לקחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מעולם לא היה משיח שקר פעמיים!!
ל"ת
משה שפרבר,
מרכז,
02/10/04 18:49
|
|
 |
23.
מתפלל לחזרתו
מוי,
02/10/04 18:49
|
אדם כל כך מוסבר ברור אנליטי, עובדה כל תוכניותיו של שרון הם תוכנית ברק ,ועדיף שמי שהגה אותם יבצע אותם,אך מה לעשות עם ישראל רוצה ליכוד ,רוצה צמיחה,אז יש לו ,צמיחה באבטלה ,צמיחה בעניים, צמיחה ביורדים והכי הרבה צמיחה בפיגועים,את מי לא תפסנו הא ?את מי לא חיסלנו מחבלים ,ראשי אירגונים וחייכנו וחשבנו הנה הצלחנו ,וסגרנו את האוריינט האוס , והתפארנו ,וכלאנו את יו''ר הפלסטינים במוקטאה,וחשבנו שהצלחנו ,ושלטנו בהם ביד רמה,ובכל פעם הם מייצרים יותר מפגעים ,פעם אנחנו דופקים להם את הצורה ,וכל עם ישראל שמח,למחרת הם מפגעים ,והם מבסוטים וחוזר חלילה ,אז מה יהיה הסוף,צריך איש נבון ,ונבון זה ברק !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הישאר בבית.עדיף בלעדיך
ל"ת
פסח,
פינלנד,
02/10/04 18:48
|
|
 |
21.
Ehud stay home loser
koko,
u.s,
02/10/04 18:47
|
|
 |
20.
מתי מתי תפסיק לז... את המוח
ל"ת
חיים,
02/10/04 18:45
|
|
 |
19.
חשף את פרצופו האמיתי של ערפת,
יעקב הילבוך,
גבעתיים,
02/10/04 18:44
|
חילץ אותנו מהבוץ הלבננוני, הוא היחיד שמסוגל להביא למדינה בטחון,יציבות, כלכלה ושלום. המלחמה היחידה שתוותר, היא נגד השחיתות וגם בה הוא ינצח.גבר על נתניהו, יגבור גם על שרון. מגיעה לנו מדינה טובה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תצביע עבורו
דן,
02/10/04 22:04
|
יחד עם חמשת המעריצים השוטים האחרונים שנותרו לאיש. מי יודע - אולי אפילו תצליחו לעבור את אחוז החסימה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחירות הבאות:שינוי 0 ברק 35
ל"ת
חכה חכה ל2005,
03/10/04 13:16
|
|
 |
18.
תחזור כבר!!
ל"ת
יונית,
עפולה,
02/10/04 18:43
|
|
 |
17.
מי שלא מכיר בטעות-לא מתקן אותה
Ehad Haam-Zioni,
סוציאל-ליברל,
02/10/04 18:42
|
טעותו העקרונית של ברק הייתה שהוא יכול להכתיב לפלשתינאים הסדר שלום שיספח 10% מהגדה-וישאיר חלקים ניכרים ממזרח ירושלים הערבית בידי ישראל. כאשר ערפת כנגדו התעקש על קוי 67 עם מעט מאד גמישות-בא ברק ועשה את טעותו השניה הגדולה: כדי לחפות על כשלון תפיסתו הוא שטף את מוחם של הישראלים בטענה השיקרית כי אין עם מי לדבר על שלום הוגן ונכון במנהיגות הפלשתינאית.
אופיני גם עכשו שברק לא מדבר על מתווה קלינטון-הקובע חד משמעית שירושלים הערבית היא בירת פלשתין-אלא חוזר להצעת הסיפוח של 10% מהגדה.
עד שברק לא יבין שהדיונים צריכים להתחיל ממתוה קלינטון וששלום אפשרי רק על בסיס קוי 67 עם תיקונים הדדיים זהים-הוא לא כשיר להיות המנהיג של השמאל הישראלי.
אני צופה שתוך שלוש שנים נגיע להסדר שלום הוגן עם הפלשתינאים-וההסדר יהיה על בסיס הבנות זנווה עם השארת אריאל ואפרת בתחום ישראל תמורת שטח חילופי זהה-וכמובן דיכוי פעולות הטרור של הפונדמנטים והפסקה מוחלטת של הטרור הלאומני הפלשתינאי. מזרח ירושלים הערבית כבירת פלשתין-כשהכותל והרובע היהודי הם חלק מישראל וישנו פיקוח על חפירות בהר הבית-אזור המסגדים.
הסיבה העיקרית למהלך ההחלטי היא לא רק הצורך של שני העמים-ושני העמים בשלים היום לוויתורים ההדדיים ההכרחיים להסדר השלום-והדבר המפריע ביותר הוא חוסר האמון ההדדי כיום לאור האלימות האיומה.
הסיבה העיקרית תהיה רצונו של העולם המערבי-ובראש וראשונה ארהב-לבודד את הפונדמנטליזם הטרוריסטי האיסלמי, ולהגיע לעירק יציבה ולא אלימה.
לשם כך חייב המערב וביחוד ארהב לנהל מדיניות שתבהיר חד משמעית שאין להם ענין להישאר בעירק, או בעולם ערבי מיוצב, ואינם לוטשים עיניים לנפט הערבי-והם פועלים בהגינות למען שלום ויציבות אזורית, ולפתור סיכסוכים ממאירים כמו הישראלי פלשתינאי-המעצימים את השנאה לארהב. רק שיתוף פעולה עם המתונים בעולם הערבי והאיסלמי ימנע מלחמת תרבויות עולמית וינצח את הטרור-וזאת המטרה האמריקאית והמערבית העליונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ברק אנא, הפוך כבר לאנונימי.
ל"ת
נוכחותך מייסרת,
אנא העלם.,
02/10/04 18:40
|
|
 |
15.
הסכם אוסלו קבר אלפים
חיים כץ,
02/10/04 18:39
|
הגדר זה בסך הכל ניסיון עלוב לתקן את הנזק שגרמו אתה וחבריך עם הסכמי אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוד כישלון רוצה לחזור על
יוסי,
02/10/04 18:38
|
חשבוננו די לנו בשרון -הכישלוןץ
אהוד. כשהיית בשלטון הוכחת שמה שחסר לך זה ברק!!! נכון.- מפלגת העבודה שופעת כישלונות אך לפחות אפשר לנסות מישהו חדש שעדיין יש ספק שהוא כישלון חסר ברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לך קיביניבט
מושה הפושע,
עזה,
02/10/04 18:36
|
כמעט הרסת לנו את המדינה. עכשיו באת להשלים את המשימה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הימני היה ויהיה טיפש
ftggf,
02/10/04 18:34
|
שרון מביא את אותה תוכנית שרצה ברק לעשות. את התוכנית של ברק הימין שנא את של שרון הוא אוהב.
ולכן-אין טיפש כימני טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אהוד לא תהייה
נסים גבאי,
נתניה,
02/10/04 18:27
|
אהוד ברק היה כאן - ''פגוש את העיתונות'' עם שלי יחימוביץ אני חייב לשבח את שלי יחימוביץ ואמנון אברמוביץ - שהפעם היו עיתונאים ענייניים, ולא ''ליקקו'' לברק חסר הברק ואכן אמרה זאת לא פעם שלי במסגרת הראיון: ''אתה אכן שונה, לא צועק ודופק על השולחן כמו קודם...''. ומה היו ''פניניו'' של האיש: ''אני גאה במה שעשיתי''. הוא לוקח אחריות (מן סגנון פופוליסטי - יעני אדם אחראי). הוא אפילו לא מתרגש במיוחד מכל האלימות שגבתה מאיתנו גם קורבנות רבים, העיקר שהוא... לוקח אחריות... ''חשפנו את עראפאת''. ''יופי, אז מה תפקידך''? שאלה יחימוביץ, ''להיות פרשן, או להנהיג?''. והמשיך אברמוביץ: ''אבל הוא ממשיך לנהל הכל מהמוקטאה, אז מה הועילה הסרת המסיכה?''. תשובה לכך כמובן לא היתה. ואחרי שאלה ועוד שאלה, מתרגז קמעה האיש, ומטיח ביחימוביץ: ''אל תבחרי בי...''. אבל את שיא החוצפה הביא האיש ב''קטנה'' לכל הימין: ''הבעייה לכל האינתיפאדה והמשך הסיכסוך הוא ההתישבות היהודית ברכוזי הישוב הערבי...''. לא הוא, לא התנהלותו והתנהגותו, לא שום דבר - רק המתנחלים... גם אני התחלחלתי מזה (נ.ג). לגבי השלום שפוספס לדברי רבים במערכות השונות (פוליטיות וצבאיות) עם אסאד האב, לגבי סוריה: ''מה שהיה עם הפיספוס עם אסאד - באשמת אסאד, ולא נכון מה מאשימים אותי שגיא וכל היתר''. גם כאן הוא לא אשם. ''אני שוקל חזרתי בכובד ראש''. הוא לא אומר שום דבר ברור, כי גישושיו ממש נמשכים, אולי מפחד מה שהוא יודע יקרה לו בפוליטיקה אם יחזור. ולשאלה הכל כך מעניינת, מדוע היום כדאי לשמוע אותו, ולראותו חוזר: ''במה השתנית''? ''אני לא חוזר, אז למה שאפרט במה השתניתי...''. אומר האיש. לסיכום: בדיוק מה שצפיתי, בדיוק מה שהוא, בדיוק מה שמפלגת ''העבודה'' לא צריכה, ולא המדינה. מפלגת ''העבודה'' כל כך בכאוס, ש''תרופה'' כזו רק תהרוג אותה סופית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ברק- תקבל החלטה ונהיג ואל תשחק
דנה,
הרצליה,
02/10/04 18:25
|
הגיע הזמן לקבל או לא לקבל מנהיגות, אין לבוא ולהטיף או שתישאר בבית ותהיה כמו רוב האזרחים -תתלונן בשיחות סלון או שתקבל אחריות תחזור לפוליטיקה ותשפיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
בעקרון איך שווה תגובה
זאבי גולדמן,
בלגרד,
02/10/04 18:24
|
אהוד,אני מטריח את עצמי מסרביה הרחוקה וכותב לך אישית. אינך שווה תגובה,חזור לכפר שמריהו,חזור לאשה.אותנו עזוב בשקט עם ביבי ואריק.מצורפת ברכת שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ברק - התקווה הלבנה
ל"ת
אסי שניידר,
מעונות הר הצ,
02/10/04 18:23
|
|
 |
7.
ברק תחזור ומהר. תציל אותנו!
שרה פ.,
תל אביב,
02/10/04 18:21
|
רק אתה יכול להוציא את המדינה מהבוץ,להציל אותנו מידי הליכוד, שרון, החרדים והמתנחלים. רק אתה יכול להציל אותנו מידי ביבי נתניהו האיום שאורב לשרון בפינה. ברק, לאחר שלמדת מהטעויות אני בטוחה שלא תחמיץ שוב הזדמנות לעשות שלום עם סוריה. חזור לפוליטיקה ומייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אהוד תחזוווווור!
שחר,
מרכז,
02/10/04 18:21
|
נביא ההפרדה השלמה ( לחיים רמון לא יעזרו הבירבורים שלו שאהוד ברק לא תמך בגדר ) הכוללת גם את הגדה המערבית ומטרתה העיקרית היא לשמר את ישראל כמדינה ציונית עם רוב יהודי מוצק לדורות. מובן שגם מחד צריך להקל על הגיור בשביל אותה מטרה ומאידך ברק צריך לחזור מהמהפכה האזרחית. ישראל כמדינה ציונית לא יכולה להתנתקמהדת מתוקף הגדרתה כציונית. אהוד תחזוווווור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How long
Sho,
Washington,
02/10/04 21:00
|
What are you going to do about the Galil and the Negev? How long before you're going to withdraw from there?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תישאר בבית - גרמת מספיק נזק
ל"ת
צבי,
02/10/04 18:17
|
|
 |
4.
אהוד שב בבית
ל"ת
שמאלני שונא ברק,
02/10/04 18:14
|
|
 |
3.
עשית לביתך ועכשיו חזרת?
:-),
02/10/04 18:10
|
|
 |
Lo Rak Assa LeBeito
Mitsnach,
02/10/04 21:46
|
Gam Ganav meItanu! Gam Shavar et Hakelim. Gam Barach veGam Baggad. Aval Mazochistim shekmoteinu, anahnu ohavim kaelle min holerot shel manhigim!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שמותר לביבי -מותר לברק
ל"ת
תומך אהוד,
02/10/04 18:44
|
|
 |
להזכירך את זה אמר ברק
$,
02/10/04 19:48
|
כשחבריך התחננו אליו שיבא למפלגת העבודה. נכון שהוא עשה את זה טוב מרבין שגנב דולרים מקופת האוצר. ונכון שביבי עשה אבל לא התנה, פשוט ניצל את כשרונו ולא טען שאשתו גנבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הנני כאן כמו ציפורים בראש
Erez,
02/10/04 18:09
|
מר ברק כמו עוף החול חוזר ובגדול?? מה ישלמר ברק לחדש ומה יש לו לומר שעוד לא אמר. יש לך אשה חדשה תעזוב אותנו בבקשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מת להיות
א,
02/10/04 18:05
|
אהוד ברק מת להיות ראש הממשלה האחרון או לפחות ה''מנהיג'' האחרון של מפלגת ה''עבודה''. אני מאחל לו הצלחה דווקא באפשרות השניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Le Aleff
Bet,
02/10/04 21:43
|
Al tishkach shekol epizoda kazot makdima et hakets shel kulanu. Sabba sheli amar bYiddish:'' Nekomeh off di vonsten''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה זקוקה לברק
ל"ת
ניר,
ירושלים,
02/10/04 18:27
|
|
 |
והאזרחים לא זקוקים למדינת
ל"ת
בננות,
02/10/04 22:12
|
|
 |
זקוקה רק לכפרות.
ל"ת
בודק,
02/10/04 19:48
|
|