 |
73.
bed car - wood car
angela,
tel aviv,
11/11/04 13:55
|
מעוניין לקנות קרוון ניגרר או נוסע לטיולים ,בכול מצב more info: www.mms.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
עובדות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/10/04 11:20
|
חצי ממדינות העולם כיום כבושות על ידי עמים זרים ועל זה אף אחד לא מגיב כולם שמים עין רק על היהודים אנחנו נחשבים למקור הצרות העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לא נורא, מקסימום
מוקי,
הקריות,
04/10/04 18:31
|
|
 |
70.
הנאציזם ישנו ופועל נגד האיסלם
הרואה הקטנה,
03/10/04 17:03
|
עד כמה שידוע לי וגם לברגותי בוודאי, הנאציזם לא נעלם. האנטישמיות שלו מכוונת כלפי המוסלמים גם כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ל-HOMELESS 51
עלובי נפש,
יהודונים,
03/10/04 15:37
|
אתה מצדד בחיסולה של המדינה היהודית. אתה יודע איך קוראים לזה? נאציזם! יש למעלה מעשרים מדינות ערביות וכ-60 מדינות מוסלמיות! למה המדינה היהודית היחידה בעולם צריכה להפוך למדינת כל אזרחיה? האם היית מעלה בדעתך לדרוש דבר כזה ממדינה מוסלמית? THE SHIT WE ARE IN IS THE CAUSE OF JUDEO-NAZI ACTIVITY. IT HAS BEEN BROUGHT ON US BY TRAITORS WHO BRAINWASHED ISRAELI PUBLIC OPINION THE WAY YOU DO. you have rightly earned a place in hell.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ISRAEL MUST RECOGNIZES
HOMELESS,
USA,
03/10/04 21:35
|
ISRAEL MUST RECOGNIZE THE TRUE PROBLEMATIC CONFLICT AND THE MAVOY SATTOUM SHARON AND THE RIGHT WING PUT THE COUNTRY IN UNLESS IT RECOGNANIZES THE REAL PROBLEMS IT WILL NEVER BE ABLE TO SOLVE IT THE WORLD IS GEERING TOWARD A SECULAR NONE RELIGIOUSE FANATISM UNLESS ISRAEL RECOGNIZES ITS PROBLEM ITS OWN FANDAMENTALISIM IS GROWN BEYON CONTROL HAMITNAKHLEEM WHICH IS HAGOLAM SHAKAM AL YOTZRO ISRAEL WILL NEVER BE ABLE TO SOLVE ITS OWN PROBLEM THE SOLUTION TO THIS GOLAM THAT ISRAEL CREATED IS IN ONE ANSWER ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE IF ANY ISRAELIE SEES A PROBLEM WICH SUCH A SOLUTION THEN HE OR SHE DOES NOT DESERVE TO LIVE IN A SO CALLED THE ONLY DEMOCRACY IN THE M.E. A STATE CAN NEVER OPPRES ITS OWN SITIZEN AND KEEP CALLING ITSELF A DEMOCRACY A SECULAR STATE TO TWO PEOPLE WILL ALLOW ISRAEL TO NO LONGER BE THE MINORITY STATE AMONG ONE AND A HALF BELION MUSLIM BUT A TRUE STRONG COUNTRY THAT DELIVER DEMOCRACY BY EXAMPLE NOT BY WAR
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
You are a hero like the gays
nice,
03/10/04 15:26
|
in Gabalya, Bethanon,Rafah, etc.etc,that what makes your enemy crazy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
איך הכלב הזה מתבטא מהכלא?
שרביט,
03/10/04 12:58
|
מי נותן לכלב הזה בכלל במה להתבטא הוא פסה והוא צריך להרקב בכלא עד סוף ימיו אז. אל תתנו לו במה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ברגותי
רונן,
03/10/04 12:02
|
ההבדל הוא שאצלכם צוהלים ברחובות אחרי פיגוע ואחרי מות אזרחים וילדים - אצלנו לא, עם הנהגה שמורכבת מחיות כמוך לא תגיעו רחוק ודברי אלו באים למרות שאני אחד שהצביע בעדהשלום איתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ברגותי ימות כמו רודולף הס.
עמית,
03/10/04 09:59
|
|
 |
64.
48 מהיכן לקחו את המספר הזה?
ל"ת
שוונצקופ,
03/10/04 09:00
|
|
 |
63.
ברגותי צודק
דוד שלום,
פסגת זאב,
03/10/04 08:19
|
|
 |
62.
הוא מדבר על הכיבוש הערבי בא''י
ל"ת
אלי,
03/10/04 08:18
|
|
 |
61.
לתת לו לאכול חריף כל היום!
ל"ת
סבתא סעידה,
03/10/04 08:09
|
|
 |
60.
מסכנים הפלשתינים עם נציג כזה
דר,
03/10/04 07:58
|
מוכרים אותם בלירה כדי לעשות הון ברגותי וטיבי וכל שאר המאכרים הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
Also Barguti disappeared
ל"ת
Ephi,
03/10/04 06:48
|
|
 |
58.
לא כמו הנציזם אבל כן. הוא
זוהר,
מרכז,
03/10/04 06:48
|
ייעלם והלוואי לכולנו. מי צריך אותו? שיפרידו כבר בינינו. חאלס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
צריך להקים מדינה
אבשלום,
03/10/04 06:10
|
לפלסטינים ולשמאלנים - שיחיו ביחד יש להם הרבה משותף. הרצון לרצוח יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
PEOPLE, WHAT'S WRONG WITH YOU?
Arie,
03/10/04 05:51
|
Dear Maariv editors,
I believe that every person living in a democracy, is entitled to have an opinion. What I wrote here is not an incitement to anything and I would really appreciate it if you finally post my comments. I mean seriously, you advertise the words of the terrorist Barguti and you will not post my comment? It would be too rediculous. Thank you -------------------------------------------
With comments like what I see here - WE HAVE NO FUTURE!
First of all, a moderate ''palestinian'' is a ''palestinian'' that did not yet reach the age of 2! And second of all, there can only be ONE of the following 3 solutions to the ISRAELI/''palestinian'' conflict:
1. Eliminate them!
2. Redistributing them in Jordan and Egypt, where they came from (TRANSFER)!
3. Giving them a CONDITIONAL COUNTRY!
What do I mean by CONDITIONAL COUNTRY you ask? It goes like this:
The ''palestinians'' claim that they only want the country that was promised to them by the United Nations according to the “GreenLine”, or the 1967 border. This includes parts of Eastern Jerusalem, all of the West Bank and all of the Gaza strip. Now, as much as it is painful, Israel should agree to this with every that it means, in ONE and only ONE condition. The condition that there will be NO MORE terror attacks of any KIND, SIZE or SHAPE AGAINST ISRAEL, ISRAELI CITIZENS or ISRAELI/JEWISH TARGETS AROUND THE WORLD - EVER! If there will be (and I know there will be) ONE terror attack (no mattes the size) against ISRAEL after this agreement is reached and signed, ISRAEL will REOCCUPY these territories and one of the first TWO SOLUTIONS will automatically be APPLIED – either, eliminating the “Palestinians”, or FORCING a MASS TRANSFER to the surrounding Arab countries. Those who refuse to be transferred, will be ELIMINATED!
This solution, as radical as it may seem, will put ISRAEL in a WINNING position, no matter what the outcome is! And here is why:
1. If there will be no more terror attacks and ISRAELIS (and “Palestinians”) will not be killed anymore, it’s worth it! And – WE WON!
2. By giving them a country, we put all of them under one umbrella - ''palestinians'' and we no longer have segregated terrorists groups. And we can fight against them as a country or a nation according to the GENEVA ACCORDS, and no one will be able to say a word against us! End result – WE WON!
3. If the ''palestinians'' CONTINUE with their ATTACKS on ISRAEL (and the FIRST ATTACK should invoke this, no matter how BIG or SMALL), it would be a PROOF to the WORLD as to WHAT THEY ARE REALLY AFTER – ALL OF ISRAEL - WE WON AGAIN! Only this time, POLITICALLY, which should carry on military actions against the so called “Palestine”.
4. As far as I know them (and believe me, I know THEM!), they will not be able to resist KILLING JEWS and see JEWISH BLOOD for more than ONE YEAR –AND THIS IS EXACTLY WHY THEY SHOULD ONLY RECEIVE A CONDITIONAL COUNTRY!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
''הכיבוש מאז 1948''
Yoni,
mercaz,
03/10/04 04:49
|
but the left here in Israel tells us it started in 1967, and when we finish that ''kibush'' there will be peace
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
NELSON MANDALLA HAPALESTINYEE
ל"ת
HOMELESS,
USA,
03/10/04 04:18
|
|
 |
You write nonsense
Jason,
Texas, USA,
03/10/04 05:33
|
Mandela is and always was a peaceful man while Barguti is a convicted murderer and a barbaric monster that deserve to be hanged if Israel had the capital punishment
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא התבלבל תסלח לו
Avi Ecuador,
03/10/04 15:14
|
|
 |
53.
WHAT BARGOUTY IS REALLY SAYING
HOMELESS,
USA,
03/10/04 04:13
|
BARGOUTY IS REALLY TELLING US THAT ZIONIST WORKS OF WONDER IS GIVANT AND VUZ IS GIVANT IS GIVANT TRUE HE AINT NO YEDISH A COPE BUT NIETHER ANYONE IN THE LIKOUD PARTY IS A YIDISH WITH A COPE AL HAKATAFAYEEM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You write nonsense
Jason,
Texas, USA,
03/10/04 05:59
|
Barguti is a convicted murderer and a barbaric monster period.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ברגותי
חסידה,
מרכז הארץ הנ,
03/10/04 04:00
|
איך נותנים לו במה ? בשביל מה מפרסמים את הדברים שלו בכלל\. בגלל זכות הציבור לדעת'' אין צורך, הריידוע מה הוא רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הכיבוש המוסלמי בארץ ישראל יעלם
ישראל,
ישראל,
03/10/04 02:59
|
הכיבוש המוסלמי בארץ ישראל יעלם אחרי שמדינת ישראל תגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ONE SECULAR STATE SOLUTION
HOMELESS,
USA,
03/10/04 04:17
|
TO THE TWO PEOPLE IS THE ONLY HOPE FOR THE ISRAELIS TO GET OUT OF SHIT SHARON AND ALIKE IN HIS PARTY PUT THE COUNTRY IN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש המוסלמי בארץ ישראל יעלם
משה,
תל אביב,
03/10/04 05:22
|
הכיבוש המוסלמי בארץ ישראל יעלם אחרי שמדינת ישראל תגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב וזה יקרה בקרוב !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GOOD LUCK
ל"ת
HOMELESS,
USA,
03/10/04 21:37
|
|
 |
50.
רוצח עלוב
דניאלה,
03/10/04 02:43
|
עוד פושע עלוב שהפך ללוחם חופש. אם הוא האלטרנטיבה ליאסר ערפאת אז באמת מצפה לנו (וגם לפלשתינאים) עתיד וורוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור להחליף את ערפאת!!!
Avi Ecuador,
03/10/04 04:04
|
|
 |
ברכותיי אבי משפט קצר ומסובך!!!
ל"ת
דורון,
03/10/04 08:01
|
|
 |
בחיי
צודק,
03/10/04 08:48
|
|
 |
49.
גיל נתניה 39
Avi Ecuador,
03/10/04 02:30
|
היום בחלם יש הרבה ''מנהיגים'' ועם הארץ שמבינים בבניית פלסטין. איזה נס יש לנו שיש ערפאת שמפריע לבנות אותם?! היום אנו אפילו לא דורשים פיצויים של 20000 מיליארד דולר ועוד 20000 מיליארד דולר על שאנו בונים אותם, הרי ברור שלא מגיע להם מאיתנו ואנו שילמנו כבר ריבית על איזה שהם זכויות שאולי היו מגיעים להם, כל הזמן ניסו להשמידנו לא? שילמנו לא? האמריקאים שילמו הרבה פחות על קליפורניה, ניומקסיקו, אריזונה וטקסס ובטח היו להם פחות זכויות הסטוריות מאשר לנו היהודים ובטח מדובר בשטח הרבה יותר קטן. יש להם אפילו את צבא הכנה לפלסטין שבונה אותם והם על רצח בטח שלא מגיע להם מאיתנו משהו. אתה חושב שזה בסדר לבנות אותם ולתת פרסים בחינם? משהו לא מסתדר לי עם ההגיון, לך מסתדר לבנות אותם ולצאת רעים וכובשים או אולי יותר לוגי לעניש קולקטיבית ולעשות טרנספר שערפאת והשאהידים מסבירים מדוע כל כך יפה? לא נראה לך שהאחריות עליהם ולא על צה''ל או מנהיגנו שלא יפגעו ביהודים ואם פוגעים אז להעיף אותם והכוונה לכולם. זה אפשרי היום!!! אם תרצו אין זו אגדה נאמר על פרוייקט הרבה יותר מסובך שאני בטוח שאם השמאל שלנו של היום היה צריך להחליט עם המנטליות שלו לאחר מלחמת העולם השניה, ישראל לא היתה לעולם קמה, היו מסבירים לך שיש עם בפלסטין ושיש לעשות משא ומתן ובכלל זה מסוכן מדי והעולם לא יתן ואנו לא נוכל לצאת נגד כל העולם. דור עגל הזהב בשנות האלפיים בישראל שרוצים להפוך אותה לפלסטין. מזל שיש לנו מדינה אבל שוטים הולכים לאבד אותה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הברברים המוסלמים והערבים יעלמו
ל"ת
רואה,
k,
03/10/04 02:29
|
|
 |
47.
עונש מוות למחבל המרצח ברגותי
הגדי,
תא,
03/10/04 01:59
|
יש לשנות את החוק ולאפשר להוציא להורג רב מרצח כמו ברגותי.
כל מחבל שיוצא להורג יהווה רווח כפול: הוא לא יהווה תמריץ לסחיטה ע''י חטיפה. לא יצטרכו להוציא כסף (ממשלם המסים) על אחזקתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אלוהיים יחזק אותך ברגותי יקר
ל"ת
גון,
עפרה,
03/10/04 01:37
|
|
 |
אולי תמליץ יציאת ישראל
Avi Ecuador,
03/10/04 03:13
|
בסגנון יציאת מצריים לפלסטינים? יש להם הרבה שטחים ואחים שם והרבה יהודים ברחו ורצחו שם כך שהם יכולים לתרום ואולי לקבל פיצויים. יהיה יותר טוב לכולם ובטח יותר זול. בחייך רק את ברגותי יש לו בראש. שיתן לו 72 בתולות אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
האמת
משה,
03/10/04 01:12
|
ארץ ישראל השלימה שיכת לעם ישראל בלבד -קח החליט הקדוש ברוך הוא וקח יהיה ומקומם של רוצחים ערבים הוא בגהינום עם שיבעים מיפלצות בתולות-אין עם פלסטיני זו המצאה מנדטורית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורס עברית במחיר מציאה
תדי,
03/10/04 01:57
|
משה, נא למד לכתוב ולהשתמש בעברית לפני שתוכל לרשום מה הקב''ה הבטיח או שלא לעם ישראל.
הרי עם עברית כמו שלך יש לשער שאינך מבין את מה שכתוב בתנ''ך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Bargoti tells us
Ipca Mistabra,
03/10/04 00:59
|
the real reason for the current Intifada:EVERYTHING was planed in advanced by the ARPAD and his gang
They wanted to get out of Israel as much as possible (from Barak) by POLITICAL means,but with out any intention to realy implement any peace agreement just to get Israel to surender totaly by negotiations And then to continue the military strugle with TERROR And the result:The whole Israely society is in a big lack of MORAL and is falling appart and don't see any solution in the future but to surender under fire or LEAVING the country to more peaceful area
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
צינוק = שתיקה מה קשה להבין?
ל"ת
שב''ס נפלים,
03/10/04 00:52
|
|
 |
42.
ברגותי גנב לי את הראיון
ל"ת
יוסי בילינון,
03/10/04 00:37
|
|
 |
41.
אז הוא הצליח
צבי,
03/10/04 00:25
|
מה קרה? מה הוא חידש שלא ידענו קודם? הוא עושה את תפקידו כלוחם פלשתינאי, ובכל האמצעים. ראיון מתוך הכלא הוא אמצעי ליגיטימי, אפילו לדעתי. אנחנו צריכים לעשות את הדברים נכון. ההתנתקות נותנת הוכחה שדרכם מצליחה ומעודדת אותם להמשיך ביתר שאת. אריק, מה קשה להבין כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מה יותר נכון מזה???
שלו,
03/10/04 00:10
|
אין יותר נכון מאמירתו של הפרופסור לייבוביץ שהפכנו ליודונאצים. שנים אני טוען זאת,ורבות אני מצונזר עי מעריב שלא אוהבים את האמת המרה אנחנו הפכנו ליודונאצים...... אבל לא מאוחר אפשר להגיד טעינו ולתקן את המעוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השטחים הכבושים המיתו עלנו אסון
משה,
פ'ת,
03/10/04 18:24
|
אמת שעיה ליבוביץ צדק השטחים הכבושים עוד ימיתו עלינו אסון ,ועוד שילוב קטלני של מיתנחבלים אוכלי חינם ממש תוכנית הרת אסון לצאת מייד מהשטחים הכבושים חיו ותנו לחיות אנו לא עם יחודי ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מזמן טוען-אין הרבה הבדל
בוריס,
חיפה,
03/10/04 07:26
|
בין שמאל הקיצוני ישראלי לבין ארגוני הטרור פלשתיניים. יש להם בדיוק אותה אידיולוגיה ומנהיג של תנזים למד משמאל הקיצוני ישראלי כמו פרופסור לייבוביץ'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גיבור לאומי
אביב,
מרכז,
03/10/04 06:48
|
אמרת שפר ממש כמו טרופלדור. טוב למות בעד ארצינו אצליך זה היה צריך להאמר .טוב להרצח על ידי בני דודינו כמו בקר שהולך לשחיטה אז נרגיש טוב. הציונות החדשה מאת צמברלין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הסתום לא מבין
Avi Ecuador,
03/10/04 00:08
|
שללא האינטיפאדה השמאל היה בשלטון ותוך 40 שנה היו שתי מדינות פלסטין כשהאחת נקיה אתנית מיהודים והשניה עם רוב פלסטיני ויהודים משמאל ומימין שבורחים. ההסטוריה תראה את האינטיפאדה אולי כנס מר של מדינת ישראל. רק שיתמידו הוא והעולם הערבי ככלל, יגיעו עוד לשואה ויקבלו מדינה עם הרבה בתולות. טוב, כנראה עלי לאחל לו הצלחה. מנהיגנו לא היו מגיעים בלעדם למה שעם ישראל יכול להגיע מחר. אם נדע לנצל את השעה שהיום זה די פשוט יחסית לעבר אז הפלסטינים פשוט יעופו מפה. אם תרצו אין זו אגדה נאמר על פרוייקט הרבה יותר קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתגובתך עולה שגם אתה מבין מעט
גיל,
נתניה,
03/10/04 01:25
|
מאד.
ובלי שום קשר כדאי לדעת שאינתיפדה כותבים עם ת' ולא עם ט'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ברגותי
איציק,
02/10/04 23:54
|
|
 |
37.
מי מקשיב לתחת שמדבר?
ל"ת
ירון,
02/10/04 23:54
|
|
 |
36.
hagamad sipuron
ל"ת
ilan,
02/10/04 23:50
|
|
 |
35.
המסקנה היא או הם או אנחנו.
ל"ת
צביקה,
רמת גן,
02/10/04 23:36
|
|
 |
34.
26---יש גלולה מסוימת ללא מרשם.
ד''ן,
02/10/04 23:31
|
היא נקראת גלולת הפלא. נוטלים אותה ופתאום חוזרים למציאות. הדימיונות נעלמים בן רגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ישראל מגדלת את ברגותי
נמרוד,
02/10/04 23:30
|
ברגע שערפת יפנה סוף סוף את הזירה ברגותי יוכל לתפוס את מקומו. זה שהוא בכלא עכשיו מחסן אותו משתי בעיות שיעמדו בפני כל מנהיג פלשתינאי עתידי: השחיתות שכולם שם נגועים בה, והקשרים עם הישראלים. שרפנו כבר את אבו מאזן ואבו עלא. ישראל לא רוצה לשרוף את ברגותי הפופולרי ולכן תנו לו לדבר. תנו לו להשוויץ, לשחק אותה חזק וגיבור ולצבור כוח ברחוב הפלשתינאי. הדברים האלו עובדים חזק שם. כל עוד הערפד מרמאלה שולט לא יהיה הסכם (על שלום כבר הפסקנו לחלום). ערפת רוצה רק דם, שלנו ושל בני עמו, שמרפד את שמו בדפי ההיסטוריה. כשהערפד יעלם, ישראל תשחרר את ברגותי ותנסה להגיע אתו להסכם רגיעה. בלי שום קשר לימין או שמאל ולתוכן ההסכם. עדיף לפלשתינאים ולנו שיהיה שם מנהיג לא מושחת מאשר שתהיה שם אנרכיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה
ישראל,
03/10/04 04:58
|
שמה שאתה אומר יכול להיות אמת... וזו בעיה רצינית! אנחנו עדיין מחפשים להמליך עליהם מלך ולתת להם על מגש כסף עוד דיקטטורה ערבית במזה''ת... במקום לגבש ולחשל את הגבולות של מדינתינו הקטנטנה אחת ולתמיד ע''י גירוש כל אויבינו ממדינתינו, אנחנו מתחנחנים לפני העולם העוין אותנו ומנסים למצוא חן בעיניהם. אם נמשיך ככה, אז ברגותי ואתה צודקים! לא תשאר לנו הרבה מדינה, ולבסוף, לא תהיה לנו מדינה בכלל... או שאנחנו עומדים ונאבקים על חיינו ומגרשים את כל אובינו מבית, או שאנחנו במו ידינו מגרשים את עצמינו מביתינו... בינתיים, אנחנו בדרך לגרש את עצמינו... עזה תחילה... אם לא נתעשת מהר, אבדנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שמאלנים! מתי תקלטו שהוא צודק??
בן אדם,
שפוי,
02/10/04 23:26
|
הפלסטנים רואים בזה ניצחון לאינטיפדה. הם רואים בזה את תחילת קריסת המדינה. אז אולי תקלטו שהם לא מתכננים לסלוח לכם אחרי שנתנתק? אלא רק להגביר את האינטיפדה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ברגותי-מי מאפשר לו להתראיין?
אורה,
02/10/04 22:53
|
הדבר חמור צריך לבדוק מי עומד מאחורי זה?יתכן מחרחר שמאלני-וזה מאד מאד מסוכן.מדוע אנו נותנים לאסיר שנאתי זה להתבטא?השמאל הסהרורי יהרוס כל חלקה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ברגותי צודק!
לוחם משוחרר,
02/10/04 22:52
|
נכון, הכיבוש נכשל וטוב שכך! עוד כמה עשורים כאלה ונתדרדר לתהומות מוסריים עמוקים מדי אין בושה בלומר טעינו,ועכשיו קחו חזרה את קן הצרעות שלכם.. וברור שברגותי מדבר מתוך תסכול כשהוא קורא לרצח מאות ילדים ונשים ניצחון.. לתקן טעויות- זה ניצחון אמיתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
2. אתה יכול להרגע : השחיתות
שתי הערות :,
02/10/04 22:47
|
השלטונית עושה את העבודה ברבה יותר טוב מכל אויב כאשר מאפיה מגיעה לשלטון, זה סוף הדרך, כפי שקורה כאן, מתבשלים לאט ובטוח : דוגמאות? קיצוצים בבריאות בחינוך במשטרה והמאפיה גונבת ככל יכולתה בקיצור, חוששני שאתה צודק אבל זה לא יקרה בגללך, חרה קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מה לעשות, ברגותי צודק..
אורי,
חיפה,
02/10/04 22:45
|
הטון אמנם צורמני, וזה ברור לאחר שישראל ממשיכה בעיקשות להיאבק כל הזמן דווקא במתונים בעם הפלסטיני, אך בכל מקרה- אין ספק שדינו של הכיבוש כמו דינו של הטרור- להיזרק למזבלת ההסטוריה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הייתי מאמין שאתה לא ערבי
קובי,
גוש דן,
03/10/04 07:15
|
לו לא הייתי שומע מפחימה הידועה לשימצה ''איטבח-אל-יהוד'' ו-''האינטיפדה תנצח''. ממנה ומתומכיה ה''יהודים''. במה אתה שונה נבהמה הזאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''כיבוש''
חיים,
חיפה,
03/10/04 07:05
|
אורי נכבדי, כנראה שאתה צעיר מדי, או שאינך יודע לקרוא. אלמלא כך, היית יודע ש''הכבוש'' (זה מ 1967) החל רק לאחר שנעשו מאמצים למנוע את פרוץ המלחמה, שלא צלחו. וגם לאחריה, דיין עוד המתין לטלפון מחוסיין המלך, שממנו נכבשה הארץ, וזה לא ענה... חוץ מזה, חיפה כולה היא ''שטח כבוש''. אינך מאמין? קרא את האמנה...אז אולי הגיע הזמן להחזיר גם חיפה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
על נציב שב''ס להתפטר
ביזי,
כלא דמון,
02/10/04 22:36
|
חיילי צה''ל מסכנים את חייהם במלחמה האויב האכזר, תופסים רוצח כברגותי, מביאים אותו כבול לשערי כלא והשב''ס לא מסוגל למנוע ממנו להתראיין לכלי תקשורת.
מחדל חמור ביותר של שב''ס וראוי שנציבו יקח את מיטלטליו וילך הבייתה.
אסור שהרוצח הזה יוציא מילה אחד מבין כתלי תאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מעולם ברגותי לא דיבר ככה
איזידור,
תל אביב,
02/10/04 22:30
|
ברגותי היה פלשתיני מתון ומנהיג בעל מעמד וכבוד, והוא מעולם לא דיבר בכזה זעם לפני כן. נראה שהכלא הפך אותו לקיצוני, ומן הבחינה הזו זהו הפסד של מדינת ישראל. במקום לגדל מנהיג מתון, לוקחים את המתונים והופכים אותם לרוצחים. תתביישי, מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה חמוד הברגותי הזה!!!!!!
פונדק הרוחות,
מרכז פרס,
03/10/04 17:28
|
הוא מתגאה ברצח של למעלה מאלף ישראלים! בהחלט מגיע לו פרס השלום והסובלנות מטעם מרכז פרס לשלום!!!! או לפחות - פרס איזידור לאנטישמיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא צודק - היזידור הזה -
חזי,
מרכז,
03/10/04 07:26
|
לקחת איש תמים כמו יונה , להכניסו לבית כלא ולהפוך את ידיד לאויב - זה טיפשי זה מכוער! כאילו אין דוגמה הפוכה - לקחת את ''אויב מתועב'' ערפאת ,להוציא אותו ממיזבלת טוניס ולהפוך לידיד נאמן ואף לחתן פרס נובל - זה משעושה מנהיגות אחראית, נאורה ,נבונה !!!..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Isidor Tel aviv
Benjamin,
Montreal,
03/10/04 03:04
|
I agree with you, the insult that they take make them more aggressive to Israel, something is wrong in the system, we have to change it in a much sufisticated way. Benjamin Montreal Canada
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזידור, לא קוראים לך Yossi V
Avi Ecuador,
03/10/04 00:49
|
|
 |
לא ישראל=תתביש אלא ברגותי
ל"ת
יתיבש...,
02/10/04 23:31
|
|
 |
טיפש!!!!!
ל"ת
Roy,
NY,
02/10/04 23:31
|
|
 |
כמה שטויות אפשר לכתוב?
אייל,
02/10/04 23:17
|
איזידור היקר, ידוע לך למה ברגותי ה''מתון'' יושב בכלא ? על זה שרצח אנשים. איך הוא יכול להפוך לקיצוני מזה בדיוק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך להתבייש
ל"ת
אזרח,
02/10/04 23:10
|
|
 |
משתתפים בצערך ובצער השמאל על
סיסו,
02/10/04 23:00
|
|
 |
r u pundak's friend/
EILAT,
NEW YORK,
02/10/04 22:59
|
YEA, SURE, HE WAS JUST RSPONSIBLE FOR KILLING SOME PEOPLE YOU ARE AN IDIOT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הוא לא דבר, הוא רק שלח
לא נשכח,
ולא נסלח,
02/10/04 22:56
|
רוצחים, סליחה, ערבים (שזה היינו הך), לרצוח תינוקות יהודים. גם ערפאת מתון, ואם תחשוב על זה, גם היטלר היה מתון. וגם אתה מתון ועל כן צריך לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולכן הוא רצח ישראלים?
ל"ת
גלעד,
02/10/04 22:48
|
|
 |
25.
הלאומיות הפלשתינית היא נאציזם
ציון ציוני,
02/10/04 22:29
|
ותעלם כמוה. לאומונות שבסיסה שללית קיומו הליגיטימי של העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הערבים ייעלמו תוך עשרים שנה
תלפ אהרון,
רמת--גן,
02/10/04 22:21
|
איך שאני רואה את המצב הערבים ייעלמו תוך עשרים שנה ואולי עוד קצת. צריכים רק להגיז אותם מהאטנקים ותראו איך היחפנים האלו יברחו מארץ ישראל רק שלשרון יהיו ביצים של שור שור הבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ולהשוות את תנאיו לאלה של עמיר
ל"ת
לבודד את הרוצח,
02/10/04 22:19
|
|
 |
22.
הנאציזם לא נעלם! הוא חי וקיים
בנפול רשעים רינ,
אינשאללה בקר,
02/10/04 22:05
|
ורוצח יהודים. היום קוראים לזה ''העם הערבי הפלשתינאי'', ההמצאה השטנית ביותר לרצח העם היהודי מאז ברוא אלוקים שמים וארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנאציזם הוא הכבוש והדכוי
אפללו,
03/10/04 06:05
|
תלמד הסטוריה ותראה שמעשינו בשטחים הינם חיקוי מושלם של הנאציזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב את אלק-ים בשקט. הוא ישן
ל"ת
Avi Ecuador,
02/10/04 22:50
|
|
 |
21.
ברגותי רוצח
רונן,
02/10/04 22:01
|
ברגותי רוצח בדם קר וחייב להענש בחומרה על הראיון. ודי עם היד הרכה הצחוקים והדחכות ביין האסירים לסוהרים הוא רוצח ילדים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
SHARON's plans are DEFEAT
ל"ת
amir,
02/10/04 21:55
|
|
 |
19.
אני,אב שכול,מסכים עם ברגותי!!!
דוד צימרמן,
רעננה,
02/10/04 21:54
|
ברגותי צודק!!!: הבריחה המבוהלת של שרון+רודפי שררה אחרים,היא הוכחה ניצחת שהערבים ניצחו ,צהל הפסיד ובני נפל בג'נין ( במבצע חומת-מגן)לשווא!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear David Zimerman
Benjamin,
Montreal,
03/10/04 03:20
|
First I want to express my condolonces, there is no greater sorrow than loosing a son, I agree with your stipulations 100%, something is wrong with the path our government has choose. YISHAR KOCH
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד היקר אל תיקח ברצינות את
מני,
מרכז,
03/10/04 07:33
|
ה''השתתפות בצער'' של בנימין ממונריאל - אותו האיש בתגובה ליזידור (כמה שורות מעליך) -הסכים איתו שאסור היה לכלוא את החיה ! הוא מסכים עם כולם , המשוגע הזה. (לא אתפלא אם יסכים גם איתי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד צימרמן
Yossi V,
03/10/04 00:52
|
נהגתי להעריך את דעותיך והשקפותיך, אפילו (או אולי משום) השכול שאתה נושא עימך.
לכן, נדהמתי לקרוא את תגובתך הנ''ל המעודדת רצח, הרג והרס - שאותו גינית עד כה - ושבשל ההרג וההרס המיותר הזה נפל בנך.
אינך חייב לשנות את תפיסת עולמך כדי שתתאים לשלי, אבל לקרוא לרצח פלשתינאים (אפילו אינך מנסה ליפות את דבריך ולציינם כמחבלים) זוהי קריאה לרצח לצורך רצח מעבר לנקמה (שאישית גם נקמה אני מגנה).
והערה אחרונה: כל עוד ישראל תתעמר בערבים, תצמצם ותשלול את זכותם האלמנטרית לחיות כבני אדם, כל עוד ישראל תמשיך בכיבוש 'שממת הגדה וחבל עזה' תעקור עצי פרי ו'תרחיב' בהרס וחורבן רחובות ערים ומחנות פליטים (שהיא, ישראל יצרה), תהרוג ותפצע חפים מפשע - ילדים ונשים ימשיכו ליפול חיילים וימשיכו תנועות המרד הפלשתינאי להכות בנו.
קראתי, חזרתי וקראתי ולבסוף הדבקתי ביומני את תגובתך מיום הזכרון האחרון, בה אתה זועק ש''...לאדם מת נפשית אין צורך בטקסים...'' ואני נדהם לראות שבעצם תגובתך היום אתה בעצם מבקש להנציח את הכיבוש, הלחימה ואת פינג-פונג ההרג.
אינני ערבי מתחזה ואין בי שינאה, אבל יש בלבי על כל הרוג מיותר ערבי כיהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shtachim ze lo maspik lahem
morrs,
canada,
03/10/04 02:04
|
but tell me please, what do they realy want. Just the so called territories, r all of israel?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמת זה רק הטובים והפרייארים
לצערי,
02/10/04 23:54
|
|
 |
Le David Zimmerman
Dor Sheni Koev,
02/10/04 23:16
|
David Yakar,
Shelo teda od tsaar. Hatikshoret haptucha sama melach al haptsaim, vekoev li likroh ma shekatavta. Tihye hazak vetamshich liz'ok. Atta lo levad!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי יקר!
דוד,
תל אביב,
02/10/04 23:05
|
אני חושב שזה ממש חבל שאתה חושב שבנך מת לשווא! הוא מת על קידוש השם! ועל הגנת מדינת ישראל! הסיבה היחידה שאולי בנך מת לשווא היא שהממשלה לא נותנת אישור להפציץ מהאויר ואז חייל אחד לא יהרג! אז קדימה חיל האוויר תפציצו כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ברגותי צודק
ש,
02/10/04 21:40
|
אחרי שיודברו הפלסתינאצים, ותיעלם הגזענות והטרור שלהם, יסתיים גם הכיבוש הערבי בא''י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ברגותי צודק
רפאל,
עפולה,
02/10/04 21:39
|
הוא צודק ב 100% , הוא הגון והוא הכתובת הנכונה למו''מ . אנחנו הישראלים טועים בכיוון . הכיבוש משחית והרסני. ברגותי חייב להשתחרר ולהנהיג עם שלם . אנחנו נלך לאיבוד אם נמשיך בדרך הנקמה הסתמית והמוות ההדדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאהבל מעפולה ,תמשיך לגדל
ל"ת
גרעיני חמניות,
03/10/04 04:03
|
|
 |
ברגותי
איציק,
02/10/04 23:52
|
איך ספק שאתה לא רפאל אולי מוחמד ושאתה גר מאוד מזרחית לעפולה. מתחזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה הפלסטינאים מממנים
ל"ת
אותך.,
02/10/04 23:15
|
|
 |
ספק רב שהינך ''רפאל'' מ'' עפולה''
דוד צימרמן,
רעננה,
02/10/04 22:39
|
אני משוכנע שאתה ריפעת מא-ז-ו-ר עפולה ( נצרת/אחד מכפרים ערבים באיזור??). וכך זה מסביר את תגובתך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הנאצי נובח מהכלא .
בר כוכבה,
גרמניה,
02/10/04 21:38
|
זה מקומך .מקסימום החבר רון פונדק יבוא לבקר .תגיד לי מי חברך אומר מי אתה .ורון החבר של שמעון אז הוא החבר של הנאצי ברגותי . בקרוב יגיע הילד ברגותי לאבא ומי שאחראי בשב''ס ישפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאציזם זה כבוש, דכוי, השפלות
מנשה,
03/10/04 06:02
|
|
 |
15.
בינתיים, הנאציזם המוסלמי, עולה
k_nemo,
Beer Sheva,
02/10/04 21:32
|
|
 |
14.
ברגותי גבור לאומי פלסטיני
שלמה אברג'יל,
02/10/04 21:32
|
כל דבריו אמת. הוא שוחר שלום וצדק. הוא עתיד להיות מנהיג דגול. זה מפחיד את הבבונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשתוק מוחמד
ל"ת
בני,
02/10/04 23:15
|
|
 |
זה עם הזבל וזה מנהיגו
ל"ת
אמת,
02/10/04 22:30
|
|
 |
13.
הוא צודק
רזי,
רחובות,
02/10/04 21:28
|
הנסיגה היא באמת ניצחון לאינתיפאדה, כמו גם העובדה שדעתם של טרוריסטים מתפרסמת בתקשורת הישראלית כאילו היו אנשי רוח או פוליטיקאים (או שאולי הוא נחשב חלק מה''זרוע המדינית''?). אילו נתנו לו עונש מוות, הוא לא יכול היה להתראיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Bargouti & Yigal Amir
The Big A,
USA,
02/10/04 21:27
|
future leaders of Palestine and Israel:
Just like Arafat & Sharon Now
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לעצור את המחדל,לסתום לו את הפה
ל"ת
מאור,
אשדוד,
02/10/04 21:17
|
|
 |
10.
אני מאוד מקווה שהוא צודק
והכיבוש יפסק,
02/10/04 21:16
|
תוך 10 שנים. כך לא אאלץ לשלוח את בני למות על מזבח ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו אתה ערבי שמתחזה ליהודי
בני,
02/10/04 23:14
|
|
 |
9.
מה ההבדל?...
gordon,
israel,
02/10/04 21:14
|
בין ברגותי לתקשורת האשכנזית?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הוא חייב לפגוש את החוקר ג'ורג'
ל"ת
רן,
02/10/04 21:08
|
|
 |
7.
אדון ברגותי...
אסף,
חיפה,
02/10/04 21:00
|
המתראיין הגדול - מי שם עליך יה כלומניק שכמוך. מצידי תתראיין למי שאתה רוצה אתה גורם רק נזק לפלשתינאים.
הטרור יעלם כמו הנאציזם כאשר כל אומות העולם יבינו שזו בעיה שיש לטפל בה ביסודיות.
לא הכיבוש מפריע לך אלא המשך הפרנסה בעיסוק בטירור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה היא הצלחה ע''פ ברגותי
YZ,
02/10/04 21:00
|
1,100 הרוגים ו-12,000 פצועים ישראלים היא הצלחת האינטיפאדה.
אם כך, כשלון לפי קנה מידה של ברגותי יהיה 11,000 הרוגים ו-120,000 פצועים פלסטינאים.
הגיע הזמן להכשיל את האינטיפאדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הטרור יעלם כמו הנאציזם
אזרח,
מדינת ישראל,
02/10/04 20:58
|
הטרור יעלם כמו הנאציזם- ושברגותי ירקב בכלא לשארית חייו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הפלשתינאים יעלמו כמו הברברים
דן,
02/10/04 20:58
|
הקם להורגך השכם להורגו מה תרם העם הפלשתינאי לעולם לטכנולוגיה לחינוך לרפואה לתרבות כלום אפס רק שנאה טרור וקידוש המוות .מכיוון שאין לכם הפלשתינאים שום דבר להציע אתם תפסידו ובגדול וגם אם תהיה לכם מדינה תחת שלטונו של הביליונר ערפאת - החיים שלכם יהיו במיץ של הזבל לעם של גנבים שקרנים רוצחים וטיפשים אין עתיד מבצעי פוגרומים ברברים יום הדין שלכם קרוב ממה שאתם חושבים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברברים-חיים בדיכוי בצפון אפריק
simcha florida,
03/10/04 09:55
|
פועל ממוצא זה אמר לי כי למרות שהם 60% מהאוכלוסיה אינם רשאים לתפקידי מפתח בצבא ובפוליטיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שאתה חי באשליות
שים לב דן,
02/10/04 23:57
|
נעם שלנו הוא הזבל הכי גדול שיש. אחרת לא היו פוגעים בטובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מדינה מטומטמת!!!!!!
ל"ת
Roy,
NY,
02/10/04 20:54
|
|
 |
מריוס האם זה אתה?!
ל"ת
דורון,
03/10/04 08:04
|
|
 |
2.
ברגותי הוא הפרטנר למשא ומתן
פרחיה,
02/10/04 20:45
|
באמת לא יפה מצד ברגותי שהפר את האמון הרב שרוחשים לו סוהריו ואת החופש הרב לו הוא זוכה, כשמעמידים לרשותו טלפון סלולרי ומאפשרים לו להתראות עם כל מוקיריו. מה, לא אפשרו לו החזקת סלולרי ופגישות בארבע עיניים עם עורכי דינו? אז, נו, באמת, למה מצפים ממנו, שינשק את רגלינו? עם ברגותי, מנדלה הפלשתיני, היה עלינו לנהל שיחות מדיניות ולא לכלוא אותו בצינוק. עם מי נדבר? עם ועדות הכפרים או נכבדים מטעם המינהל האזרחי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה תמיד מפספסת את העקר
אליוי,
02/10/04 22:41
|
הכבוש בזרגון הפלסתינאי היא מלת קוד לכבוש יפו חיפה ועכו ! מבחינת הערבים האמריקאים נתנו להם מדינה על הגדה והרצועה זה כבר בכיס שלהם אבל הם רוצים הרבה יותר !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכיבוש המוסלמי בארץ ישראל יעלם
ישראל,
ישראל,
02/10/04 20:42
|
הכיבוש המוסלמי בארץ ישראל יעלם אחרי שמדינת ישראל תגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלת על הראש ????!!!
סער,
הרי נפתלי,
02/10/04 21:58
|
מאיפה אתה שואב את המלים האלו .... מטומטם ??? טפש ??? אידיוט ??? טמבל ??? אתה אדם עם ראש בלטה !!@ מה אתה מדבר ??? שטויות ותת רמה ..... אין לך אפילו טיפת ידע או בושה .. עם אנשים כמוך אנחנו לא נישאר בארץ זו ... מטומטם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סער, אתה טועה וכותב שטויות !
דודו,
רמת גן,
03/10/04 06:18
|
מה שכתב ישראל ב-1, שהכיבוש המוסלמי בארץ ישראל יעלם, זה נכון ומדויק! ומה שאתה כותב בתגובה זה שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחכמי חלם כמוך
Avi Ecuador,
03/10/04 00:12
|
אתה חושב שהמוסלמים יסבלו?! אתה באמת אחד אופיני לעם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi, are you OK?
izaxi,
NYC,
03/10/04 01:54
|
After all the years of reading your stuff, I think you suffer from dual personality, aren't you a big supporter of the Transfer, so isn't it the same thing?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
This is for izaxi, NYC,
Arie,
03/10/04 04:37
|
You didn't understand the article. If you looked carefully enough, you'll see that Avi responded to Saar that tells Israeli, Israeli that he fell on his head because of what he wrote. Avi will never change his opinion about the inevitable transfer that's hopefully coming soon...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סער אתה האידיוט האמיתי
ל"ת
ברוך,
03/10/04 00:03
|
|
 |
אתה דביל מושלם!!!
ל"ת
elimer,
02/10/04 22:54
|
|