 |
120.
קאסם תשובה
משה עזריה,
ארה''ב,
05/10/04 00:40
|
אני לא מבין למה לא מפציצים כל איזור שיגור אני בטוח שלאחר ארבעה חמישה הפצצות התושבים עצמם יגרשו את המשגרים לא זה לא עונש קולקטיוי זאת מציאות ים תיכונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
בעתיד:טיל נגד פצ''מרים,נגד RPG
ונגד כדורי רובה,
איזה שטויות,
04/10/04 20:00
|
אני לא מומחה בנושא אבל בכ''ז חושב שהנאוטילוס(כשיהיה מבצעי)יכול לתת מענה טוב יותר לקסאמים מכיוון שמדובר בנשק בעל המהירות הדמיונית של קרני האור(300000 ק''מ בשנייה)אבל ה-תשובה לכל העניין הזה הוא כמובן מה שצה''ל עושה עכשיו בעזה,שרק יחזרו בשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
Meanwhile continue to hit them
ל"ת
Most effective,
04/10/04 19:15
|
|
 |
117.
אז נעשה טיל נגד טיל נגד קאסם..
ל"ת
אחמד יאסין,
04/10/04 17:32
|
|
 |
116.
הרבה יותר זול להזיז את שדרות
טיל אוילנשפיגל,
04/10/04 16:29
|
בוא נגיד זאת כך. אין מנעול שעומד בפני כל פורץ, אך תמיד ישכללו את המנעולים כדי להקשות על הפריצה. ניתן בהשקעה עצומה ותוך פרק זמן לא קצר לייצר טיל שיירט רקטות קסאם. אך כנראה שיהיה הרבה יותר זול ומהיר לפנות את כל תושבי שדרות לשדרות החדשה, עם בתים מודרניים ורחובות הולנדים ומתנסים וקניון. והסבירות גבוהה שעד שטיל הפלא יהיה מוכן לשימוש, יצליחו גם המחבלים לשכלל את תוצרתם, ואולי, אולי צהל יפנה את הרצועה וירי הטילים על ישראל ייפסק. מאיפה אתם יודעים שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
Anti Missile
-Ex-Likudnik,
04/10/04 16:21
|
Kicking the Arabs out of all of Eretz-Israel is the best and only solution to our problems, including missiles and kiler-terrorists!
Anything else is just a pipe-dream.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
Anti kassam misile ,the wall
Reminder,
04/10/04 15:13
|
|
 |
113.
lehamzi mazlat she sholeah
keren leizer,
she mehaven,
04/10/04 15:07
|
til she nora me ha arez, la-matara:she nirit me ha mazlat,
metosim ve elikopterim ze kvar meyushan ve ha aluyot gvohot.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
Give them Pampers with extra
Better Idea,
04/10/04 14:34
|
|
 |
111.
שטויות
עידן,
תל אביב,
04/10/04 14:16
|
כמה שטויות יכול כתב להוציא ביום.? מהדיווח אפשר לחשוב שאוטוטו ש לנו טיל נגד קאסם . זה ייקח אולי 10 שנים אם בכלל והרעיון הזה פורסם כבר עשרות פעמיים. לא נורא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
טיפשייייייייים!!!!!!!!!!
albxox,
04/10/04 14:15
|
איזה טילים איזה נעליים??????? אתם סתומים לגמרי אין לי מילים אחרות. הכסף מסתיר להם את המצפון ומשקר אותם לגמרי. כל מקצוען בתחום הירוט מקיר מערכת Vulcan Phalanx
היא מסוגלת לעשות את העבודה יופי!!!!!!!!! אני מכיר אותה אישית. אבל צריך לקנות אותה מאמריקאים והרבה יחידות. הבעיה היא שזה עולה הרבה כסף והכסף הזה לא יגיע לקמצנים מרפא''ל. אבל מצד שני מערכת זו יודעת להתמודד עם עוד הרבה דורות עתידיים של קסאמים וגם תציל חיים בצורה מיידית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
כבר קיים
סטודנט,
04/10/04 13:33
|
למי שלא מעודכן, לפני שנה המחזור המסיים של הפקולטה לאוירונוטיקה וחלל , בתור פרוייקט שנתי, פיתח מערכת כזאת. כל מה שצריך לעשות זה לבנות אותה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ז'ול וורן בסיפורים שלו תיאר ..
דמיטרי,
מרכז,
04/10/04 14:47
|
את מבנה הצוללת והרבה דברים אחרים... לקח פשוט יותר ממאה שנה לבנות אותה :-) .....
אז בין תכנון לביצוע הדרך ארוכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
הצעה להשקעה
Yossi V,
04/10/04 13:21
|
כדאי אולי להשקיע בחינוך, בבריאות, בסעד, בטיפוח ערי הפיתוח וטעוני הטיפוח.
לא נשקיע יותר בסיסמאות ריקות וחלולות של 'הכי הכי' איפה שחסרים אנחנו אפילו את האלמנטרי.
נשקיע בתיירות, בהכנסת אורחים, נרמה פחות, נלמד איך לתכמן פחות, נלמד איך להוריד מאיתנו את 'כעס הכביש' (road rage), נשקיע באזרחים שאינם יהודים. לא נתייחס לעובדים זרים כאל עבדים - למרות שייבאנו אותם.
נבחר בבית נבחרים נבחר, ולא באוסף פושעים פרוטקציונרים שעושים לכיסם ולא לרווחתינו. נייצא פחות פושעים לחו''ל ונייצר פחות כאלה כאן בבית.
לא נתעמר בערבי הפלשתינאי תחת איצטלה של צו אלוהי. נשקיע בהם ובטיפוח יחסים איתם. לא יחסים של עריסים וצמיתים. לא נדחוף טותם אל האין ברירה ונכנה אותם טרוריסטים על סירובם להיכלות.
יהיה אז יותר טוב. הרבה יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באוסלו כבר היית??
ee,
15/10/04 18:17
|
|
 |
''אריס'', ולא ''עריס''
ל"ת
מברוק עליק,
יא עריס,
04/10/04 13:29
|
|
 |
צודק, תודה וסליחה
ל"ת
Yossi V,
04/10/04 15:36
|
|
 |
107.
טימטום עולה הרבה כסף
אפרים,
04/10/04 13:11
|
הם שולחים שאהידים אותם הם מקבלים בחינם - ואנחנו בונים גדר שעולה מיליונים. הם ישגרו רקטות זולות שאפשר לייצר בבתי מלאכה פרימיטיביים - ואנחנו נתגונן בטילים שעולים מיליונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
אדוני ראש הממשלה,
חומר למחשבה,
שרון,
04/10/04 12:43
|
יש רק אדם אחד, שאחראי לטרור, מנהל את הטרור, מממן את הטרור, ואחראי בלעדי לכל מה שקורה בממלכת הטרור, ועובדה, שכשהיה צורך להגיע לכל חוליה, ותהיה הקטנה ככול שתהיה.תוך ארבע שעות, הוא דאג לשחרר עיתוני, אי לכך הפטרון הוא אחד, להוציא מברקים לראשי מדינות ארופה, שאם תוך 48 שעות, לא יפסקו ''הקסאמים'', צ.ה.ל. יהפוך את המוקטעה לעיי חורבות עם כל המשתמע מכך, כך לא יפגעו חפים מפשע, וכמובן לנקוט בכל האמצעים הדרושים, שהוא ישאר שם, עוד לפני שהוא יקבל את ההודעה, והמבין יבין. הוא לא רוצה למות| וגם אם לא יבין, העולם יקבל זאת בהבנה, רצוי שבמכתב יהיה הסבר מדוע לא יכולה מדינה ריבונית שאזרחיה יפגעו,וללא מענה. בהצלחה|||
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
הערבים המסכנים מתרבים כפרעושים
נחמיה שטרסלר,
04/10/04 12:34
|
הם מתלוננים שרע להם ואין להם מה לאכול אבל המציאות היא שכל הערביות נראות כמו חביות ומרבע מיליון הם הפכו להיות 2 מיליון ''ושלא יעבדו עליכם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מושחתים במדינת חלם
ענתבי,
04/10/04 12:25
|
כנראה שזה לא הטמטום אלא תאוות הבצע, מישהו ירוויח מאות מיליונים על חשבוננו, לא משנה שהערבים בטיל שעולה 10 ש''ח יגרנו להפסד של מיליון שקל על כל טיל ותעשו לבד את החשבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
מה אנחנו לעזאזאל עושים בשדרות?
דג שבוע,
04/10/04 12:23
|
לצאת משם ומיד!!!!! לצאת משדרות! לצאת מאשדוד! לצאת מאשקלון! לצאת מנתניה! לצאת מת''א! לצאת מחיפה! לצאת מהארץ! לצאת מהעולם! ל-ה-ת-נ-ת-ק!!! ''קח לי התנתקות, ותהיה לי בריא''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
כל דבר פרט לאלתור יהיה בזבוז
מושון,
04/10/04 12:12
|
אין זמן ותקציב לפיתוח מערכת ייעודית. יש מקום רק לאלתור של מערכת קיימת (כמו הכנסת פיוז אחר לטיל נ''מ קטן), שאפשר להתקינו תוך חודשים.
כמו-כן, מדוע הנאוטילוס לא מתאים לרקטות הקאסם? האם בגלל הטווח והגובה הקטנים? הייתי רוצה הסבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
הפתרון הוא בהתקפה ובהכרע
Mor,
04/10/04 12:06
|
|
 |
100.
הטרנספר הוא טיל יעיל נגד קסאם!
ישראל,
ישראל,
04/10/04 12:02
|
גירוש האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב הוא הטיל היעיל ביותר נגד הקסאם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
ישראל תקים לרש''פ את המדינה!
צלף קוצני,
הצעה גאונית,
04/10/04 11:58
|
יש תכנית יותר טובה: להכריז שישראל מכירה ברשות הפלשתינית ובכל אוכלוסייתה שתחת שיפוטה מעתה והלאה כמדינה – הם לא רוצים להכריז (והם יודעים למה!) אנחנו נכריז (- אד-הוק!). כששתי מדינות במצב מלחמה, האחת לא מספקת לשנייה חשמל, מים, ותעסוקה לתושביה, וכן לא ממשיכה לקיים איתה יחסי-מסחר ולא מעבירה לה כספי מס ערך מוסף. נראה את הפלשתינים ממשיכים לייצר קסאמים כשהם בחשיכה, אין חשמל למחרטות, וצריך להפנות כל גרוש להקמת תשתיות אלמנטאריות אבל אין אגורה אחת עבורם כי צריך להאכיל פיות. חשבתם על הדבר הזה? ראיתם אי פעם בעולם, היום או בעבר הרחוק – או הפריהיסטורי! – מדינה שלא רק שאינה מכריזה מלחמה כששכנתה נלחמת בה וטובחת והורגת ללא אבחנה באנשיה, ילדיה וחייליה – היא עוד מספקת לה ולתושביה תשתיות, כלכלה ופרנסה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
יש לי שם לטיל החדש:
תלמיד חכם,
''אור אחורי'',
04/10/04 11:49
|
''בלאומילך 3''
עוד פתרון מבריק מבית היוצר של התעשיות הביטחוניות הישראליות.
למה לא מרתיעים? למה לא מענישים? למה לא מגינים עם סוללות מחבט מונחות מחשב?
למה לפתח טיל שעלותו תגיע מתקציב חינוך ילדינו הבורים?
אין לראשי התעשיות הביטחוניות טיפת אינטגריטי וציוניות אמיתית? האם הכל כשר, מר פדרמן, מר קרת וחבריכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
אולי נשקיע כסף
נתנאל,
04/10/04 11:41
|
|
 |
96.
הפיתוח הזה יכול להמשך שנים
איליה,
04/10/04 11:37
|
וגם כשיסתיים בהצלחה המוצר לא יהיה רלוונטי, כי עד אז הם יוציאו טיל חדש. צריך פתרון יותר כללי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ר' מו''פ תא''ל דני גולד!!!!!
חייל,
השרון,
04/10/04 11:19
|
בתור מקורב של דני גולד אני אומר לכם שאם יש מישהו שיודע איזה פיתוחים כן טובים ולא טובים לישראל זה הוא! ובתור מישהו שמשרת במפא''ת אני אומר לכם הוא אחד האנשים הכי תותחים במערכת הביטחון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נרגעתי
מוקי,
קריות,
04/10/04 12:13
|
|
 |
94.
עשרות מיליוני שקלים??
עמיר,
04/10/04 11:18
|
על מי אתם עובדים.? עשרות מיליונים זה כסף קטן לעומת מה שהחרא הזה יעלה לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
צהל תלמד אותם לקח
ויס דבורה,
04/10/04 11:14
|
|
 |
92.
מופז תמצא פתרון יצירתי יותר
עדינה,
פתח תקוה,
04/10/04 11:11
|
|
 |
91.
למה שהטיל ישמיד עצמו??
אורה,
ב''ש,
04/10/04 11:10
|
|
 |
90.
צה''ל גדול, מגושם ומתוחכם מדי
יובל יוסף,
04/10/04 11:10
|
צריך לעתים להודות על האמת, קשה ככל שתהא, כי צה''ל חדל ככלל להיות גוף לוחם. צה''ל מקובע בשנים האחרונות בהגשמת קונספציית קטן ומתוחכם (של ברק) אך במציאות פועל כגדול ומגושם. ב-4 שנות האינתיפדה למעלה מ-75% מההרוגים היו אזרחים או חיילים עורפיים אשר למעשה לא ביצעו שום פעילות צבאית קרבית בזמן האירוע . צה''ל בשטח יושב סגור מדפים בתוך טנקים, ונגמ''שים מעל מרחפים לווינים, מזל''טים, מערכות האזנה תצפית ושליטה מספקות מודיעין בזמן אמת (לרמטכ''ל בקריה צגי LCD על שולחנו אשר מראים את תמונת השטח בכל רגע נתון) אך פעילות החי''ר ככלל הקפית ואינו חותר למגע ולחימה עמוק בשטח האוייב, למעט מבצעים מיוחדים. מבצעים מוגבלים אלה ככלל אינם משיגים אפקט הרתעה כולל לא על התמיכה האזרחית בהתנגדות הפלשתינאית ולא לאורך זמן על הארגונים עצמם. נקודתיות הפעולה של צהל מאפשר לאוייב ללמוד ולשפר את שיטות הלחימה, הארגון והציוד. להערכתי, עד אשר צה''ל לא יפסיק את סגנון מלחמת הכוכבים הסטרילי והמנותק ולא יטיל את גדודי החי''ר לא יתכן שום שינוי אמיתי בתודעת האוייב. המסר לאוכלוסיית ישראל הינו בעייתי שבעתיים שכן אם אלו יכולות צה''ל ומוכנותו אין כל תוחלת בתחזוק העימות בשאיפה להגיע לעמדת מיקוח מדינית משופרת כל שכן אין כל הצדקה בהמשך שעבוד המשק והכלכלה למערכת הביטחון טרם רביזיה כוללת בתורת ההפעלה של צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אין ספק
רעות,
04/10/04 11:10
|
יש לנו צורך עז בטילים ליירוט הקסאמים.חבל שלקח להם כ''כ הרבה זמן להבין זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
בעבר פעלו כך בחלם
יצחק,
תל אביב,
04/10/04 10:59
|
פעם בחלם נפער חור גדול בגשר שמעל הנהר, רבים נהרגו נפצעו, החילטה ממשלת חלם על פתרון: לצד הגשר הפגוע ייבנה בית חולים גדול לטיפול מיידי בנפגעי הגשר. כנראה השורשים של שרון ומופז מחלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
מה עם לייזר?
Dימה,
אשדוד,
04/10/04 10:55
|
בארה''ב בשיתוף ישראל מפתחים מערכת לייזרים אשר תפקידה ליירת טילים כאלו ומרגמות. המערכת כבר הוכיחה שהיא יודעת ליירת אבל דרוש זמן בכדי להשלים אותה. אז למה לא משקיעים בה יותר מאשר לפתח טכנולוגיה אחרת ליירות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סודי ביותר
albxox,
04/10/04 14:06
|
בינינו אני מספר לך מידע סודי ביותר :-) כדי להפעיל מערכת לייזר כזאת דרוש טיפה יותר אנרגיה מאשר תחנת חדרה מסוגל לספק :-)
ולא אגלה לך יותר סודות מדינה בההההההההההההההההההה חחחחחחחחח :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
עוד כמה ג'ובים מסריחים!! נמאס!
בני,
תל אביב,
04/10/04 10:53
|
אייין צורך בשטויות האלה אפשר לגרום להם להתחנן לא לירות קסאמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
נראה כמה זמן זה יקח להם..
יהושוע,
04/10/04 10:52
|
|
 |
84.
אם ''יפספס'' הטיל ישמיד את עצמו
ציון,
בת ים,
04/10/04 10:50
|
|
 |
83.
הצעה למפתחים ! כנסו ותקראו !
דמיטרי,
מרכז,
04/10/04 10:50
|
אולי יותר זול לפתח פגז ארטילרי חכם שיתפוצץ לרסיסים רבים כאשר יחלוף ליד טיל קסאם באוויר ?
- קואורדינתות השיגור ופיצוץ הפגז יבוקר ע''י אות רדיו שישודר אוטומטית ע''י המכ''ם שמגלה קסאם
- התרונות הבולטים: 1) פגז זול יותר מהטיל 2) פגז מהיר יותר מהטיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
למחוק את עזה!
עופר,
קרית גת,
04/10/04 10:48
|
מדינת פלשתין שגבולה מערבית לישראל!זה הפתרון היחידי,רק אז יהיה לנו שקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
כבר ממש לא אכפת לי מה יעשו
יענקל'ה,
04/10/04 10:47
|
העיקר שלא נראה יותר את הקסאמים האלו עפים לנו מעל הראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
טיל כזה מאפן משגע
לי,
רחובות,
04/10/04 10:46
|
|
 |
79.
במקום לחסל מחבלים-גונבים כסף
ל"ת
טמיון,
04/10/04 10:43
|
|
 |
78.
ומה קרה למטוס הלביא?
ירון,
חיפה,
04/10/04 10:42
|
החכמה היא לגמור פיתוח ולא להתחיל. פשוט מעלים תקוות שווא בכדי להצדיק את הטפשות הנוראה הנקראת בהטעיה מכוונת ''התנתקות''. תכניסו את זה טוב טוב לראש: התנתקות=התאבדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
לא חבל על הכסף?
ירון,
חיפה,
04/10/04 10:36
|
הפלסטינים הארורים יורים כ-5 קסאמים ביום. במחשבה שצריך לירות בממוצע 2 טילים נגד טילים לעצור את זה, אתם יודעים כמה זה יעלה? הרבה הרבה הרבה יותר מפגז טנק/ארטילריה/מסוק/מטוס לכיוון מוקד הירי הפלסטיני... וזה גם פחות בטוח. מתי ימציאו טיל נגד מרגמות, טיל נגד ירי צלפים, טיל נגד מחבלים מתאבדים ומטעני צד/קלימגור/גחון? טיל נגד מחבלים מחופשים לחיילים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטרנספר הוא טיל יעיל נגד קסאם!
ישראל,
ישראל,
04/10/04 12:05
|
גירוש האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב הוא הטיל היעיל ביותר נגד הקסאם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
סנדרום כדורי לוגול ומסטינגטיפ
יהודה,
ירושלים,
04/10/04 10:33
|
שימו מסטינגטייפ על החלונות ותטבלו סחבה בתוך דלי אקונומיקה ושימו מתחת לדלת. כמו''כ תבלעו 5 כדורי לוגול ביום- זה יציל אתכם תושבי שדרות. ברוכים הבאים למדינת חלם בארץ לעולם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
שוב פעם מדברים על התגוננות?
ל"ת
אליהו,
צפון,
04/10/04 10:20
|
|
 |
ההתקפות ממש עוזרות
שמאל לוחם,
אלי סיני,
04/10/04 11:27
|
חוץ מזה אם באמת יהיה שקט מוחלט אז באמת אתה צריך להתחיל לפחד
כי אז מה יהיה לך להגיד כנגד הסדר מדיני?
טוב לחפש היגיון בימין זה כמו לחפש מחט בערימה של שחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ראינו את היעילות של המערכת
יעלי,
נתניה,
04/10/04 10:20
|
|
 |
73.
רק להרוג/לדבר עם/לגרש את ערפאת
ל"ת
סמי,
04/10/04 10:19
|
|
 |
72.
מופז כשלון!!! הביתה
צפריר,
04/10/04 10:18
|
|
 |
71.
הימור בטוח
אורי,
04/10/04 10:16
|
אני שם את כל כספי שזה יהיה עוד אחד מהכשלונות החרוצים של התעשייה הצבאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
למה כל דבר במדינה הזאת
תומר,
04/10/04 10:14
|
|
 |
69.
יש לעשות כל דבר
דודי.ג,
אשקלון,
04/10/04 10:14
|
ע''מ להבטיח שיהיה לנו שקט מהקסאמים האלה גם לאחר ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטרנספר הוא טיל יעיל נגד קסאם
ישראל,
ישראל,
04/10/04 12:11
|
גירוש האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב הוא הטיל היעיל ביותר נגד הקסאם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי ההתנתקות תהיה אסון!
ירון,
חיפה,
04/10/04 10:39
|
תצטרך לדאוג ממרגמות, מטענים, מנהרות, תול''רים למיניהם, חדירות, טיסנים, צוללנים, אימוני מחבלים, מפעלים לייצור אמל''ח והסתה, הסתה,הסתה וחינוך להסתה... התנתקות=התאבדות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
רק על תהלים ולא טילים
ל"ת
יורם,
מרכז,
04/10/04 10:10
|
|
 |
67.
המילחמה הקרה בעיצומה
ל"ת
קין,
הבל,
04/10/04 10:08
|
|
 |
66.
אולי די כבר?!
נפתלי,
מבשרת ציון,
04/10/04 10:08
|
אפשר לחשוב שהקסאם זה הבעיה היחידה שיש לנו בחיים,מה עם הפיגועים וכל שאר מעשי הטרור? רוצים שקט בגלל שיש הסדר מדיני !,ולא בגלל שפיתחנו מערכת הגנה לטילים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
נו ואז יביאו עלינו טיל אחר.
ל"ת
רונית,
חיפה,
04/10/04 10:06
|
|
 |
64.
יש פתרון נוסח שרון..
גבר,
גבר,
04/10/04 10:03
|
לפנות את אשקלון ושדרות תחילה,אח''כ גם את אשדוד רחובות וראשון, וכן הלאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
תשקיעו את הכסף הזה באנשי שדרות
גדייה,
04/10/04 10:01
|
תחשבו מה היה אפשר לעשות במיליוני שקלים בשדרות? להפוך עולם, למקום טוב יותר, לתת פסיכולוגים, לתת מורים טובים, הטבות שימשכו אנשים למרות הצרות, אבל כרגיל במדינתנו האנשים מקבלים בסוף הרשימה רגע לפני שכלו כל הקיצין ולא בזמן הנכון באמת. אנחנו חיים בכיבוי שריפות מתמיד. עוד לא מאוחר מדיי, עשו ועשו בנדיבות למען אנשי שדרות, לעולם לא נדע מתי יגיע תורנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אני כבר מכירה את הסוף
גאולה,
ירושלים,
04/10/04 10:01
|
יפתחו ויפתחו במשך לפחות שש או שבע שנים ועד שיצליחו ,יגלו לפתע שיש להם כבר משהו מתקדם בהרבה מהקסאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
איזה דבילים אנחנו!!
יוסי,
כפ''ס,
04/10/04 10:00
|
במקום להשקיע כסף בטילי הגנה ויירוט,תשקיעו כסף בהתקפה!! כנסו בהם מכל הכיוונים מלמעלה למטה ומהצדדים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ההגנה הכי טובה-זה התקפה
ל"ת
יורם,
חו''ל,
04/10/04 09:59
|
|
 |
צודק צודק צודק ! ! !
ל"ת
יוסי,
04/10/04 10:41
|
|
 |
59.
הרי זה ברור
אורן,
קרית שמונה,
04/10/04 09:58
|
עד שיגמרו לפתח דבר כזה כבר יהיה למחבלים טיל משוכלל יותר שיעקוף את המערכת.סתם בזבוז כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
חייבים לפתח מערכת נגד קסאמים
יהודה,
המכבי,
04/10/04 09:57
|
אפילו אם זה יקרה רק בעוד שנה שנתיים.אין לדעת מה יהיה וחייבים למצוא פתרון שכזה לבעיית הקסאם.אתם מתארים לעצמכם את צה''ל נכנס שוב ושוב לעזה לאחר ההתנתקות??לא זו המטרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אם הייתי יודעת שייצא מזה משהו
מירי,
אשדוד,
04/10/04 09:56
|
אז מילא...אבל כל הפיתוחים האלה מאז ומעולם היו בזבוז זמן וכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אין להם דרכים להרוויח כסף??
ל"ת
ליאון,
נס ציונה,
04/10/04 09:55
|
|
 |
55.
במקום להסתבך
ניר,
04/10/04 09:54
|
במקום להסתבך בפיתוחים של שנים ,וסתם לזרוק כסף ,הגיע הזמן לתת לתותחנים קצת עבודה! להציב סוללה באזור עזה ופשוט להפציץ אחרי כל קסאם. רק מאזן אימים מבחינת המחבלים יעצור את הקסאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אני מציע שימסרו את העניין לפית
יעקב,
04/10/04 09:52
|
לפיתוח בחו''ל.התעשיות כאן בארץ לא מוכיחות את עצמן מי יודע כמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב!
ל"ת
ירון,
חיפה,
04/10/04 10:40
|
|
 |
53.
אוקיי ומתי יסיימו לפתח אותו
הדס,
רעננה,
04/10/04 09:50
|
|
 |
52.
עוד פעם חושבים על הגנה
שמעון,
04/10/04 09:49
|
|
 |
51.
לצהל יש כבר טיל יעיל נגד קסאם!
ישראל,
ישראל,
04/10/04 09:48
|
גירוש האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב הוא הטיל היעיל ביותר נגד הקסאם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כנסו בהם כבר וזהו!!
רונן,
יהוד,
04/10/04 09:48
|
לא יאמן-כמה מחבלים וטיל קסאם שהוא הפשוט שבפשוטים מצליחים לשגע מדינה שלמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חומר למחשבה
גבי,
ירושלים,
04/10/04 09:48
|
כל הזמן השמאל מספר לנו כמה הממשלה מוציאה עבור המתנחלים הגיע הזמן שמשהו יספר לנו כמה הממשלה מוציאה עבור אוסלו לא כולל למעלה מאלף הרוגים שלהם אין מחיר במדינה נורמלית פרס וביילין כבר מזמן היו מאחורי סורג ובריח חומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
שקט=הרתעה ולהיפך
מנשה אשכנזי,
04/10/04 09:47
|
שאלו את עצמכם מה היתה עושות ארה''ב, בריטניה או צרפת אילו היו במקומנו? התשובה לאלו שלא יודעים היא שהם היו מכים במחבלים ללא רחם גם אם הדבר היה כרוך בקורבנות אזרחים ובמקביל מחסלים את ערפאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
בהצלחה שיהיה להם...
ל"ת
אמנון,
ותמר,
04/10/04 09:46
|
|
 |
46.
טוב מאוד
אורנה,
04/10/04 09:45
|
|
 |
45.
אין לנו כספים לפיתוחי חלם!
יערה,
חולון,
04/10/04 09:44
|
עזבו אתכם משטויות עכשיו! תלחמו במחבלים-תורידו את כולם עד האחרון,וככה יהיה שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
עד שיסיימו
חגית,
04/10/04 09:43
|
עד שיסיימו לפתח דבר כזה ,האיום הזה כבר לא יהיה רלוונטי.כמו עם הסקאד....10 שנים אחרי מלחמת המפרץ נזכרו להצליח ליירט סקאדים בעזרת החץ .(וגם זה היה פוקס חד פעמי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
להשקיע בטכנולוגיה עדיף בלי קשר
מפתח טכנולוגיה,
04/10/04 09:42
|
לפוליטיקה ולתוצאה. זה בטוח עדיף מלשלם לאוכלי חינם בעיריות והראשויות המקומיות, או לפרץ וההסתדרות. אם הכסף היה הולך לחינוך ולמחקר הסיפור היה שונה, אבל הוא לא! אז עדיף מחקר ופיתוח צבאי על כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עוד פעם יפתחו טיל 20 שנה
נדב,
יבנה,
04/10/04 09:42
|
ישקיעו ים של כסף(כסף של משלם המס-אלא מה)ובסוף לא ייצא מזה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אקמול בשביל סרטן
יהודה,
ירושלים,
04/10/04 09:40
|
במקום לטפל בבעיה נותנים משכך כאבים, שיעלה מליונים. העיקר שהאזרח הקטן יחשוב שעושים משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
טוב שנזכרתם....
יואב,
הרצליה,
04/10/04 09:40
|
|
 |
39.
עזבו אותי מהטילים האלה
עידו,
04/10/04 09:39
|
|
 |
38.
הפתרון אינו בהתמגנות
ארז,
04/10/04 09:39
|
|
 |
37.
אין ערבים =אין קסאמים
ל"ת
משיח משיח,
אוי יו יו,
04/10/04 09:38
|
|
 |
36.
תשקיעו את הכסף בטרנספר ותמחקו
ההשקעה הכי טובה,
04/10/04 09:38
|
|
 |
35.
נקווה שלא יהיה עוד כישלון
רועי,
דרום,
04/10/04 09:38
|
|
 |
34.
כמה זמן לקח להם שם להתעורר??
אהוד,
04/10/04 09:37
|
עד שהם הבינו שצריך להתעסק ביירוט קסאמים ולא ביירוט סקאדים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא צריך להשקיע עוד כסף
יהודה,
04/10/04 09:36
|
להמשיך בפעולה !!להכנס בהם חזק עד שלא ישאר מהם כלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הפתרון טרנספר על כל קאסם...
ש.א,
ירושלים,
04/10/04 09:35
|
על כל קאסם ,,גירוש 100 משפחות פלסטינים מיו'ש עזה וישראל.... נראה כמה קאסמים ישוגרו !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הרשות הפלשתינאית:'' אנו מגנים
רוחמה,
חיפה,
04/10/04 09:32
|
בתוקף כל פיתוח נשק שנועד לפגוע במאבקו הצודק והלגיטימי של העם הפלסטינאי. זכותם של הפלסטינאים לפגוע באוכלוסית העיר שדרות שיושבים על אדמה לא להם ומנקרים את עיני הפלסטינאים בבתיהם היפים, במפעליהם המפותחים, ובגינותיהם המוריקות בעוד שהעם הפלסטינאי המדוכא שקוע במדמנה ונאלץ להשקיע את שארית כספו ברקטות כספ ובאימוני טירור''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מתי ימציאו טיל נגד טמטום?
טיל אולינשפיגיל,
חיפה,
04/10/04 09:31
|
צריך להמציא טיל נגד טימטום. בכל פעם שיעלה רעיון מטורף כמו טיל נגד קסאם ישוגר הטיל נגד הטמטום ויפגע בראשו של מציע הרעיון. כך יפגע הטיל בראשם של אידיוטים הקוראים לחזק את גגות העיר שדרות, בראשם של אנשי צבא שכל מה שיודעים זה לחלק את הרצועה לשלושה חלקים. דגם משופר של הטיל יפגע בכל פוליטקאי או איש תקשורת שיביע חשש על מה שיגידו עלינו בעולם, או על פגיעה בחפים מפשע כל עוד הם פלשתינאים. פיתוח טיל זה הוא אינטרס לאומי ראשון במעלה אשר רק לאחר הכנסתו לשימוש והשגת יעדיו נוכל לנצח את המלחמה בלי הקשקושים של כל אלה שהטיל יפגע בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענק
ענתבי,
04/10/04 12:27
|
|
 |
אוילנשפיגל אתה ענק !
הברון מינכהאוזן,
אי שם,
04/10/04 10:56
|
|
 |
29.
שטויות
עוזי,
מרכז,
04/10/04 09:19
|
פרוייקט ההגנה מפני קטיושות עדיין תקוע לאחר הוצאה כספית של מילירד דולר וכאן שוב רוצים לבזבז כסף על פיתוח חדש.... אין הבדל בין קטיושה לקאסם (ואם יש הבדל הוא יעלם מהר!!!). עלות כל טיל תהיה כמאה אלף דולר ועלות כל קאסם כ100 שקל אז שמישהו יעשה את החשבון ויפסיק את השטות הזאת עכשיו לפני שכל ה''מומחים'' יתחילו למשוך כספים ולהבטיח הבטחות מעורפלות על הצלחה וודאית ורק תושבי הנגב ימשיכו לסבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
נקווה שזה לא יקח להם 20 שנה..
ארנון,
04/10/04 09:18
|
|
 |
27.
סוף סוף!!!
ל"ת
אלון,
04/10/04 09:15
|
|
 |
26.
לדעתי נכון לכסות את שמי הדרום
עובדיה חיים,
נתניה,
04/10/04 09:05
|
|
 |
25.
כבר יכול היה להיות פתרון
אריאל,
חיפה,
04/10/04 08:54
|
מזה שנים מפותחת ''על אש קטנה'' מערכת נאוטילוס, ליירוט באמצעות לייזר. לו היו משקיעים בה בזמן, כבר יכלה להיות מבצעית ולתת מענה לקסאמים ועוד. אבל, כמו עם סיפור הגדר, עד שמאוחר לא זזים פה. עכשיו החלו ''להאיץ'' את הפיתוח - ומקווים שהמערכת תופעל ב...-2009
מה בוער?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
למה לא מנסים את הנאוטילוס?
לא מבין,
04/10/04 08:54
|
למה לא מנסים את המערכת האמריקנית נגד קטיושות? מישהו מבין את הטענה שהמערכת לא מתאימה לקאסם, הרי הקטיושה היא טיל קצת יותר מתוחכם מקאסם?
ואולי למרות שישראל מעורבת בפיתוח, האמריקאים לא מעוניינים לתת לנו להשתמש בה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש למערכת בעיות
יורם,
מרכז,
04/10/04 10:06
|
המערכת עדין לא מתפקדת ברמה טובה המיפגש עם העננים וכל מיני עצמים בשמים גורמים למערכת עדין בילבול, וגם הקרן ליזר עדין לא חזקה מספיק.
דרך הגב הקטיושה חכמה הרבה יותר מהקסאם. הקסאם זה מטען צינור של 10 ס''מ רוחב. שבתחתית הצינור יש תא קטן לדלק, וההצתה גורמת למעוף הצינור. כל מה שצריך שיהיה איזון בזמן המעוף. ושאורך הצינור יהיה תמיד אותו דבר כל שינוי מביא להרבה חישובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברי היקר
albxox,
04/10/04 14:09
|
נאוטילוס עובדת יופי, וקרן לייזר שלה כל כך חזקה שעלולה להשבית מטוסי נוסעים או אף לוינים !!!!!! הבעיה היחידה בגלל לו מביאים אותה לארץ היא צריכת אנרגיה!!!!!
פשוט צריך תחנת כוח נפרדת בשבילה בסדר גודל של תחנת חדרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יש לי פתרון יותר זול --רשתות
ש.לוין,
04/10/04 08:53
|
אולי לא תאמינו אבל כמו שקולטים מזל''טים ברשתות בנחיתה כך אפשר למזער את פגיעת הקסמים על בתים בעזרת רשתות סבוכות תנסו ותקבלו תוצאות מדהימות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרשת תיקרע ממהירות הנפילה
ל"ת
יורם,
מרכז,
04/10/04 10:07
|
|
 |
צודק בהחלט
איציק,
04/10/04 09:47
|
|
 |
קורי עכביש יותר טוב מרשתות
ל"ת
יוסי,
חיפה,
04/10/04 09:35
|
|
 |
22.
פיתרון חלם.
ל"ת
מועצת חכמי חלם,
04/10/04 08:52
|
|
 |
21.
אשליות
משה,
04/10/04 08:43
|
יש בידיהם טילים טובים יותר מהירים יותר ובעלי טווח גדול יותר אומנם עדין בכמויות מצומצמות שיוגדלו עם הזמן ויהפכו למערכת אופרטיבית שתפעל גם ביהודה והשומרון לכל מערכת תןך זמן קצר תקום מערכת נגדית -לא זה הפיתרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
קאספ
עמי,
04/10/04 08:37
|
תגידו זו לא מדינה של מטומטמים ??? הערבים בעלות של 100 ש''ח ייצרו טיל קאסם וישראל תשקיע מיליון דולר בכל טיל, ואז המדינה תקרוס כלכלית , איפוא ההגיון הפתרון הוא פשוט ''מאזן אימה'' על כל ירי ישראל תגיב בהרס מוחלט של התשתיות בעזה ואז הערבים לא יעזו לירות ''ועוד אומרים שהיהודים חכמים'' בעיקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חפש את קוטפי הקופונים, טמבל !
ל"ת
בזגלו הבן של,
מסעודה שדרות,
04/10/04 08:36
|
|
 |
18.
טמבלים, פולסה דה נורה זול יותר
בון בון,
04/10/04 08:34
|
הוגי רעיונות וממציאי פתרונות, טיל נגד קאסמים,? חפשו פתרון נגד טיפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בתור אחד שעובד בפרוייקט הזה...
מושיק,
שושו,
04/10/04 08:33
|
תמשיכו לשפוך כסף מיותר על אמצעי לחימה שיקר פי 1000 מהנשק אותו הוא אמור להשמיד...והמדינה פשוט תפשוט את הרגל !! אם הערבים יירו עלינו טילי סקאד טיפשים שנגד כל אחד מהם נירה 2 טילי חץ - לא ישאר לנו כסף לחינוך ובריאות !! טיל שעולה 100000 ש''ח בכדי לפגוע בעמוד תמרורים מעופף???ומתי הוא יהיה מוכן ? עוד שנה וחצי?
קחו תומת אחד שיירה פגז אחד על עזה ונגמר העיניין ! גם נחסוך כסף וגם חיים (ישראלים ופלסטינים!).
צאו מהקיבעון המחשבתי שלכם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט צודק!!! כל הכבוד
ל"ת
קול ההגיון,
04/10/04 09:28
|
|
 |
16.
ארטילריה
קול ראשון,
צפון,
04/10/04 08:33
|
הפתרון היחיד לקאסם הוא ארטיליה שמכוונת בדיוק כמו שמכוון הקאסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Invent a device against shock
ל"ת
Please,
04/10/04 08:28
|
|
 |
14.
איזה קשקוש.זה לא ניתן ליישום.
ל"ת
ציקליד,
04/10/04 08:15
|
|
 |
13.
גירוש לא מגננה!!!
שלמה,
נופים,
04/10/04 08:14
|
לגרש את האויב הערבי מארצנו הקדושה הרבה יותר זול והרבה יותר יעיל!! כהנא צדק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הכי זול שעזה תהיה רולטה כמו שד
משה מ,,,,
בת ים,
04/10/04 08:11
|
|
 |
11.
מתי עם ישראל יבין?
אמיר,
04/10/04 08:09
|
שזה לא ייגמר עד שנשוב לאבינו שבשמיים
''אם בחוקותי תלכו ומצוותי תשמורו...חרב משחית לא תבוא בארצכם''
חחח יורים עלינו טילים לאן הגענו??? ערבושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מפתחים מפתחים ומפתחים
שמחה,
04/10/04 08:06
|
עד שהמפתחים אגרו מספיק כסף לקנות וילה ולחיות חיים מאושרים עד סוף ימיהם כמובן בלוס אנג`לס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ממש בדקות אלה
דני,
ב''ש,
04/10/04 07:56
|
אנחנו נמצאים בפתחו של מחדל מטומטם שיעלה מאות מליונים וכולו שווה ל---
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לא יאומן
דניאלה,
04/10/04 07:55
|
איך יכול להיות שהפלשתינאים שהם תחת כיבוש (לדעתי תחת כיבוש של כנופיות פושעים פלשתינים), חיים בעוני מחפיר, חסרי כל, לוחמי החופש שמנהלים מלחמת גרילה הצליחו לפתח טילים. מאיפה המימון? מי המהנדסים? מי המייצרים? מי המדריכים? הם צבא מקצועי לכל דבר עם אמצעי לחימה וחיילים כמו למדינה . מלחמת החופש שהם מנהלים נגדנו מעניקה להם יתרון תעמולתי וכך הם תמיד יהיו הקורבן האולטימטיבי. הם רוצחים אזרחים חסרי הגנה בכוונה מוצהרת וזהו טרור לגיטימי , כעת מדברים על לייצר טיל מונע קאסם שיעלה מליונים. משהו כאן לא הגיוני וצריך לעשות סדר באופן החשיבה במלחמה בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשאלתך:המימון בחלקו מישראל!ה
למפתח טנ''ט החכם,
04/10/04 08:30
|
טרוריסטים מקבלים כל חודש לחשבון ערפאת מיליונים.החשמל לייצור הטילים מסופק ע''י ישראל. החומרים הכימיים למטענים מסופקים ע''י ישראל. התדרים לרדיו ולטליויזיה מסופקים ע''י ישראל. וגם את הפרוטקשן לערפאת נותנת ישראל, גם אם הוא לא מספק את הסחורה. היכונו לפרס ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת וזה כל כך פשוט
בני,
תל אביב,
04/10/04 08:06
|
את צודקת. איך זה יכול להיות? והרי התשובה: כל הכסף למימון הרקטות והפיתוח וכן ההסתה בתקשורת שהיא למעשה שטיפת מוח - מקורה במקור אחד: ערפאת. והוא היחיד שבו ישראל לא מטפלת - הוא היה צריך להיות כבר בקבר מזמן ולתת למישהו יותר פרגמטי ממנו את ההנהגה. אבל ישראל לא מתמודדת עם הבעיות הקשות שדורשות החלטות אמיצות כי יש לה ראש ממשלה פחדן שמן ועלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם חיים בביצת קינדר?....
ל"ת
ARIELA,
04/10/04 09:36
|
|
 |
7.
הטפשות בשיאה
לא לבזבוז,
04/10/04 07:54
|
יותר זול להחריב את עזה. וגם יותר אפקטיבי...
במקום לפתח נשק הגנתי שאין סיכוי שיעבוד, מול שיגור מאסיבי של רקטות בעלות של כ 20 שקל לרקטה. נצטרך להוציא מליונים שהיעילות שלהם אפסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטפשות שלך בשיאה
אופיר,
04/10/04 08:17
|
גם מה שאולי היינו רוצים לעשות. אנחנו לא יכולים. העולם לא ישתוק על הרס והרג אנשים חפים מפשע. אנחנו תמיד נהיה הבלתי צודקים. אז חבל לך על ההלהמות הזאת. רד ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבוסתנות שמאלנית
ארז,
04/10/04 09:38
|
אם העולם אוהב לראות יהודים מדממים ומתים, זה לא אומר שישראל צריכה לספק מרצונה את הסחורה. אנחנו צריכים להרגיל את העולם שיש מחיר לחיי יהודים, והוא נורא ואכזרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאופיר
שי,
04/10/04 08:54
|
|
 |
6.
תחסכו מליונים
חסכני,
04/10/04 07:50
|
עוד פעם שיטה מפגרת של התגוננות. קחו כמה חיילים עם מרגמות כבדות ותרביצו לכוון מקור הירי. תאמינו לי שהם יברחו משם כל עוד נפשם בם. לא צריך שום טילים שום ליזר ושום בטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אם מישהו עדיין לא חשב על זה:
רב-תכליתיות,
04/10/04 07:40
|
מטוס ח''א ימריא משדה תעופה צבאי בישראל מזווד בפצצות. הוא יטוס בשטח ישראל (עד כאן הוא בטוח מפגיעה והטייס יחליט בדרך אם הוא חותם על מכתב הטייסים הסרבנים כי-) מכאן הוא יטוס מעל מיליון וחצי ערבים חפים מכל פשע ויטיל על שכונה אחת בעזה/בית חנון וכד' (או שתיים) פצצה אחת או יותר. לכל היותר ייפגעו גם ילדים חפים מפשע אבל לשם שינוי, הפעם הם לא יהיו ילדים יהודים. בתוכנית המקורית שלי ינוצלו כספים שממילא כבר הושקעו במטוסים ובאימון הטייסים וייחסכו כספים העומדים להיות מושקעים בטילים נגד קסאמים, טילים נגד פצמ''רים, טילים נגד אחמד, טילים נגד מוחמד ו...כו'. בקיצור פצצות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יש פתרון זול הרבה יותר !!!
ברדק,
04/10/04 07:34
|
עד מתי מדינת ישראל תבזבז כסף על פרויקט שגם אם הוא יהיה מאוד מוצלח לא יצליח לעמוד במטרה, כי קסאמים יש ברבה ולוקח כלום זמן לייצר אותם לעומת הטילים שיעלו הרבה יותר כסף, צריך כאן הרתעה ללא הרתעה ובעיקר עם הידיעה שיש מערכת ירוט הפלסטינים בכלל לא יהססו לירות, כי לנו יש יכולת להתגונן . הפתרון לקאסם קיים כבר מזמן , הוא סוללות 155 מ''מ, על כל רקטה פגז לאותו כינון ומהר מאוד יהיה שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
BULLSHIT
gg,
04/10/04 07:31
|
|
 |
2.
מקום לנצח אנחנו שוב במגננה
ל"ת
צהל מפחד לנצח,
04/10/04 07:14
|
|
 |
1.
מה עם האתגר הארני ?מתעלמים
בר כוכבה,
גרמניה,
04/10/04 07:10
|
כרגיל מתעלמים מהבעיה העיקרית במקום לטפל במצרים המעבירה אמצעים למוסלמים בחבל עזה ,ומתממת כעוזרת לפתרון הסכסוך התמורה שקט במצרים לא לתתלהם אמצעי תשלום ולא לרחם להפגיז כל בית שיוצא ממנו טיל זה פתרון פשוט . תמיד מוצאים עוקף ? לא ישיר
הגב לתגובה זו
|
|