 |
65.
מבצע קדש 171 הרוגים המלחמה הזו
בדם ואש נפדה,
13/12/04 16:59
|
למעלה מאלף הרוגים ה''י ניתן לחסל את כל המחבלים האלו בתוך כמה שעות כל האזרחים יברחו. המחבלים יתבצרו ובלי שום משא ומתן ,להפציץ מהאויר!!!! לא צריך לסכן חיל רגלים! ותוך כמה שעות אולי ימים נחשוך מאות הרוגים בשני הצדדים! ילדים ילדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחפשים פעילים בפת''ח אולי
פעיל פת''ח,
13/12/04 17:55
|
אתם רוצים להתנדב? עקב ''רצח חפים מפשע'' נפער חלל במס' המתנדבים אולי אתם יכולים להתנדב? תעזרו לחפים מפשע להילחם בכובשים רוצחי חפים מפשע,,, סתם זכר למות ערפאת להרוג 5 חיילים,,, (לא חפים מפשע )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
במלחמה יש קורבנות :
במלחמה כמו במלח,
מרכז,
12/10/04 09:37
|
גם אני בגיל 14 חוויתי רצח חולני של חברתי בידי ערבי מפגע נו ו? אני אדם של שלום אבל במלחמה כמו במלחמה יש קורבנות ולפעמים זה ילדה בת 13 מהצד הערבי ולפעמים זה פיגוע שהורג 10 ילדים בני 5-13 במכה.... ונכון הלחץ המופעל על חיילים הוא ענק ולפעמים החשד עושה את שלו אבל אם היה זה באמת מטען? אתם באמת הייתם חושבים ככה? אם היו נהרגים כמה חיילים עדיין הייתם חושבים ככה? זה לא אנחנו ששולחים ילדים להיות פתיון, והנסיון מראה שיש מקום לחשד שמתקרבת יישות למחסום בצורה כזו. אז לפעמים מתים כמה אצלנו ולפעמים כמה אצלם. ולפעמים זה עוברי אורח תמימים ישראלים או ערבים כאזרח פה או שם יש סיכון במצב בטחוני שכזה. והסיכון לצערינו כרוך במוות של אדם צעיר או מבוגר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשת שלום
אביתר הקטר,
13/10/04 16:35
|
פציפסיטית יקרה, את אכן נשמעת כמו הומניטרית גדולה ומאמינה בזכויות אדם. ואת צודקת. מקזזים כמה ילדים כאן וכמה ילדים בצד השני, ובסה''כ יוצא שזה די שווה, אז מה כולם מתלוננים? לכי תביני שמאלנים. דרך אגב, אני מקווה שאת יודעת לקרוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
היתה או לא היתה פצצה?
זו לא השאלה,
אנו במלחמה,
07/10/04 22:44
|
איזה דיון חשוב.... העם היהודי נרצח בארצו. הרוצח המפלצתי עושה וידוא הריגה בתינוקות, צבא העם, במקום לנהל מלחמת חרמה באויב, משחק בפינצטות. עושים כותרת מנערה אחת בת 15, בת האויב הטובח בנו כבר למעלה ממאה שנה... כמה פצצות היו בילקוטיהן של אלפי ילדות בדרזדן המופצצת, שהופצצה בצדק? האם מי מהן הניחה מטען חבלה? מה שבטוח, שבתיק של שלהבת פס, שטרם מלאה לה שנה, לא היה שום מטען חבלה, כשאחד האחים של הנערה בת ה-15 צלף לראשה. גם בתיקיהם של קובי מנדל ויוסף אישרן לא היה שום מטען, כשהאחים של הנערה הזו סקלו אותם למוות, וריטשו את גופותיהם בידיהם עד בלי הכר! גם לתינוק יהודה שוהם היה רק בקבוק ואולי מוצץ בתיק, כשנרצח! וגם לשלושת ילדי משפחת סחייווסחירדר והוריהם לא היו מטענים בתיק בפיצריה בירושלים. גם לרחל וייס ושלושת פעוטותיה לא היה מטען כשרצחו אותם בדם קר באוטובוס מטבריה לירושלים, בשעה שזה עבר ביריחו. הפרס על הרצח הזה היה - ''עזה ויריחו תחילה''. יהודים, מתי תחזרו לשפיות! מתי תפסיקו ללכת כצאן לטבח? מתי תחסלו את האויב???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואלק צודק ומי שכתב פשיסט שילך
צפתי עירני,
13/12/04 16:54
|
לעזעזל! אין מילים בפי לנוכח הצדק שבמכתבהמסודר שלך מי ששייך לעם של טרוריסטים נהרג לא באשמתינו כ''א באשמת חביריו אנו לא כיוונו להרוג ילדה סתם חשבו שהיא מחבלת כמוו שקרה המון פעמים (נשים בהריון תינוקות וכו') לא נסכן חיי חיילים בגלל ילדה בת 15 ש90 % היא מחבלת מתאבדת ולא צריך מכל ילדה בת 15 לעשות כותרת ס''ה נמנע הרג חיילים חפים מפשע! www.hazit.co.il ברוך מרזל לכנסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!
אני...,
גוש עציון,
12/10/04 14:26
|
השמאל דואג שלא יהרגו ערבים ''סתם'' כשבעצם זה היה יכול להציל חיילים או סתם אזרחים תמימים! הילדה הזאת נהגה כשהגיע למקום שבכלל היה אסור לה להיות בו אז מה מצפים שצה''ל יבוא אליה וישאל אותה אם היא רוצה טרמפ לבי''ס??? מאיפה הם צריכים לדעת למה הילדה הגיע לשם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשיסט. מצטער לבשר לך.
ל"ת
מיצי,
16/10/04 18:37
|
|
 |
זילות חיי אדם !!!
קובי,
ברצלונה,
13/10/04 00:00
|
עם כל הכבוד לצדק הגדול בדברייך אתה מתייחס להרג הילדה כי אילו היתה שפן סלעים!!! תחשוב תרגיש!!! למה ילדה בדרך לבית הספר קיפחה את חייה!!!!!!!!!!!!!! אל לשלוף מהמותן תגובה כאילו היינו במערב הפרוע לא נסלח לעצמנו בעוד כמה שנים היהודים סבלו מספיק מכדיי לא להבין קצת יותר את הצד השני...יש דברים שהם מחוץ למשחק של המלחמה המיותרת שמנהלים שני עמים עקשנים. אין למביע דעה כזו דעה פוליטית כזו או אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
השמאל
בודהה,
06/10/04 06:04
|
ישר הבחור השמאלני קופץ, כמו שהערבים קופצים אם יש ילדים, אבל כשילדים סוחבים חבילות נפץ - אף אחד לא מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
נו שרון? זה שווה לך
קובי,
ב''ש,
06/10/04 01:30
|
זה מחיר המלחמה כנראה....החברה הישראלית מורכבת מעדת שיכורי קרב שכבר אינם מבחינים בין ימינם לשמאלם. מה קרה לאיפוק ולשיקול הדעת, זה לא שמטוס קרב חיסל אותה מן האויר! ילדה הלכה עם ילקוט על גבה בדרכה לבית הספר ממש טרוריסטית גדולה. צריך להיות חמור גדול כדי להתעלם מן הפשע הנורא הזה, ילדה ריבונו של עולם. הצבא שלנו פשוט רצח ילדה! למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כואב הלב !
לי,
05/10/04 21:16
|
הלב כואב מהו חטאה של ילדה תמימה שטעתה בדרכה ? ומהו חטאו של פעוט תמים משדרות ?, עד מתי יימשך הסבל די !, הגיע הזמן שבו ייפסק מעגל הדמים, האיום הזה ויפסיקו לההירג ילדים תמימים משני הצדדים . המצ מתסכל ומייאש סך הכל קצת שקט, אנו מבקשים בלי קאסאמים בלי פיגועים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
MASPIK
Me myself and i,
somewhere,
05/10/04 21:09
|
NIJANT DAM SHEL YELED KATAN OD LO BARA HASATAN
We are becoming just as bad as our enemy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הערפל עובד לשני הכוונים,לא?
ל"ת
שם,
05/10/04 20:41
|
|
 |
57.
רבים מאושרים מרצח נערה!!!!
עידית מת''א,
05/10/04 20:35
|
הפכנו לעם שמתנהג כפשיסטים בהתגלמותם! לשמוח, להצדיק רצח של ילדה , ע''י הגיבורים שלנו ! כי היא לא משלנו אלא משורות האויב . והבעיה שאלו שעומדים בראשנו מנסים בכל דרך להצדיק או לתרץ בצורה שרק מביישת כל אדם נאור! 20 כדורים בגופה של ילדה זה לא נסיון לעצור או להבריח אותה, זה לא ירי אזהרה זה לא כדור בשוגג וזה לא ירי באויר, זה רצח בכוונה תחילה ובדם קר, מי שכוון מקלע לכוון ילדה ורסס אותה ב 20 כדורים הוא פושע! גם אם הוא חייל במדים או לוחם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעידית
לירון,
ניו יורק,
06/10/04 00:44
|
לפני שאת כותבת שטויות - טיל קסאם שווה להרבה יותר מ-20 כדורים. איך את חושבת שהילדים שנהרגו בשדרות הרגישו!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
Zahal lies again
Limon Humtsat,
05/10/04 20:34
|
Why does Zahal send information which later every one see it's not true ? WHy do they send information without checking it out ?
Maybe because the soldiers (and officers) thinks the truth and facts in Gaza as no meaning ???\
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
משוגעים כולם
עוקשי,
05/10/04 20:28
|
החיילים לא ראו שזאת ילדה? מה הדבר הזה לירות כך סתם על ילדה שהולכת לביה''ס,ואין כאן שום עניין של שמאל או ימין!!! רק עניין של השקפת עולם ודרך חיים. נוהלי צה''ל הצבא ''ההומני '' בעולם צריכים להשתנות. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעוקשי התמים
גיא,
ניו יורק,
06/10/04 00:49
|
עוד כמה מקרים של עבודה בעיניים נצטרך לסבול על מנת שנבין שאנו מתעסקים עם חיות. ''נכה'' במחסום ארז לא הספיקה, ילד בן 10 עם מטען לא הספיק. אז תתחילו להיתעורר כי מדובר בחבורה של מחבלים שלא איכפת להם להשתמש בכל אמצעי על מנת להרוג ישראלים. בתור בן אדם שעמד במצבים מסריחים כאלה אין לבן או שחור. במקום לבקר את החיילים תכבדו אותם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוגן או לא
המשגיח,
צפון,
05/10/04 21:06
|
כשתשבי בעזה רק שבוע אני בטוח שתדברי אחרת. בכל מקרה זה לא תקין אך האשמה היא בקרב הפלשתנאים שמנצלים את אוכלוסייתם ומנהלים את מלחמתם מבין תושבים חפים מפשע. שיינדו אותם קודם ויבואו לעצמם בטענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
פצצה של אירן כבר לא נשמע רע...
ל"ת
ערבי הגיוני,
05/10/04 20:25
|
|
 |
53.
WRONG TINE, WRONG PLACE
ל"ת
GOOD GIRL,
05/10/04 20:15
|
|
 |
52.
כל הכבוד לצהל ?
ש,
05/10/04 20:15
|
צהל אמור להביע הסתיגות מסיסמה זו המופיעה כאן בתגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
''במלחמות האלה גם ילדים מתים''
דורית,
05/10/04 20:03
|
כמה עצוב. איך ילדה תמימה נאלצה למות בגלל הפחד שלנו מהאויבים המגעילים שלנו. אילו רק היה שלום- הכל היה בסדר, אבל בני האדם הטיפשים כל הזמן בוחרים במלחמה וזה מה שקורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ושוב צה''ל טועה ?
נעמה,
05/10/04 19:54
|
הילדה, מסתבר, לא היתה מחבלת, על הרכב של אונר''א כבר לא בטוח שהטעינו קסאם, אולי סתם אלונקה ...
מי הצלף המטורף שהיה צריך לירות 20 כדורים על ילדה שבורחת ?? זה לא חיילים שם, זה חיות אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
דמגוגיה זולה וגסה
שטרן,
05/10/04 19:54
|
נזק צדדי קורה גם בפעולותינו .. כאן לא הבעיה , כי תמיד יקרו נזקי צד . הבעיה היא שהאויב הפנימי , השמאל ההומוא-נוצרי , המכור לשאיפתו להעלמות ההעם היהודי , חותר ללא הרף תחת רגלי הצבא שלנו , והתקשורת בראשו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ואני לא שייכים לאותו עם
מ,
מ,
05/10/04 20:39
|
ההשתלחות שלך בשמאל לא תחפה על מוגבלותך, על חוסר ההומניות שבך ועל אובדן דרכך. צבא שהורג ילדה תמימה, בתלבושת בית-ספר, עם תיק בית-בית-סםר , בדרכה לבית- הספר הוא צבא של ממשלה מושחתת, משחיתה והרת אסון. אני מביישת בך, ואיני רואה בך בן עמי.
מ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם היא הייתה באמת מחבלת?
טמבל מהצפון,
13/12/04 17:03
|
מה היית אומר? אתה אוהב לטחון מים! כמה פעמים קרה שאישה בהריון התבררה כמחבלת ? ותינוקות מתאבדים? כמה פיגועים נעשו באמצעות נערים ונערות ''חפים מפשע'' ??? ?? ??????????????????????????????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Accidents do happen
Limon Humtsat,
05/10/04 20:30
|
The problem is that Zahal and people like you who sold thier soul to the devil would justify any killing of any Palestanian even if it is a 13 years school girl.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר שטרן, טענותיך מזכירות
נעמה,
05/10/04 20:26
|
ימים אפלים. תשמח לדעת אולי שטענות כאלה הועלו ע''י המפלגה הנאצית ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו לבלבל מוח עם ההשוואות
בוריס,
חיפה,
06/10/04 00:00
|
את לא מבינה שפלשתינים שואפים להשמדת מדינת ישראל, את לא מבינה שערפאת לא מעוניין בהסכם שלום בתנאים המאפשרים המשך קיומה של מדינת ישראל, את לא מבינה שאנחנו לא מעונינים לשלוט בפלשתינים, שצה''ל חזר לעזה רק בגלל הטרור. גם אני מצטער על רצח ילדה תמימה אבל זה לא משנה את המצב הקשה שאנחנו נמצאים בו ואין לנו שום ברירה אלא להמשיך במלחמה נגד ארגוני טרור פלשתיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה זועמת
oz,
05/10/04 20:25
|
התגובה היחידה לדברי אחד כמוך היא בקיצור: אתה אידיוט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
סדום
שאול,
05/10/04 19:53
|
|
 |
47.
חבר'ה, זוכרים אותי?
נעמי,
פורטוגל,
05/10/04 19:39
|
אני חושבת שצריך להשליך את כל הערבים לים השחור, ושישתו נפט. קוראים לי נעמי ואני מפגרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yes, Avi Ecuador
Ran,
05/10/04 22:10
|
|
 |
נעומי כפרה ! מה קרה לך ?
ל"ת
פרחיה,
05/10/04 21:10
|
|
 |
וואלה - נראה לי שאני זוכר
מוקי,
קריות,
05/10/04 20:06
|
אתה הטמבל שעד עכשיו הצליח לשכנע את עצמו שילדה תמימה בת 13 חוטפת 20 קליעים כי ''מגיע לה'' וכשהוא מגלה שאפילו צה''ל לא מאמין יותר לגרסה של עצמו, מרגיש כל כך אידיוט שהוא יורד על מי שצדק מההתחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
only weak and wicked jews
meir yaeir,
u s a,
05/10/04 19:37
|
will say bad things abut the army of israel.and some people that hate jews with german 'ss' blood in them..soo to all the ass holl that writ here with hebrow nams that call them self jews go to hell and you will see thire your frind hitler
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הסיפור הפלסטיני אינו הגיוני
ירון,
חיפה,
05/10/04 19:28
|
קודם 15 הופך ל13 ואז גם הרופא ה''מומחה'' בבית החולים מודיע שלמרות שהיא חטפה 20 כדור (פה אומרים מעל 15 כדורי מקלע כבד!!) בכל חלקי גופתה אלק, היא נראית יותר כמו בת 8... הרופא משקר וזה ברור, כי אחרי 20 כדור של אפילו רק M-16 (במיוחד שהוא טוען גם לפגיעות ראש וצוואר) אין אפשרות לזהות כלל את הנפגעת ללא המומחים של אבו כביר (וגם להם זה יהיה מבצע ארוך וקשה). ראיתם פעם תוצאה של כדור M-16 בחזה? החור שיפער ועוד בנערה, לא היה משאיר הרבה אלא אם כן היא הבת של גוליית מהאו''ם... הרופא שקרן! גם המשפחה משקרת, כי היא יודעת שיש שטח סטרילי מסביב למוצב ואין לנערה סיבה להכנס לשטח זה בכיוון הש.ג. אלא אם כן רצתה לשאול אותם איפה נעלם לה הבי''ס. התעמולה הפלסטינית שיקרית! מי שמאמין לסיפור הזה שילך להלוויה שלה ברכב UN שהוא בטוח בטוח... ועוד רוצים שחיילי צה''ל יהיו נביאים שיודעים מדוע פלסטינית נכנסת לשטח אסור לכיוון המוצב ומדוע בדיוק אז יורים על המוצב מכיוון רפיח. אגב, לא נאמר האם הירי על המוצב מכיוון רפיח התבצע ע''י מקלע כבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך גיבור
ענבל,
שומרון,
05/10/04 20:18
|
זה ממש לא משנה כמה כדורים חוררו את הילדה הקטנה. החיילים היו צריכים לבצע ''נוהל מעצר חשוד'' או ''נוהל פתיחה באש''. ע''פ מבחן התוצאה והעדויות ברור שלא זה ולא זה התקיימו כאן. החייל פשוט ירה על ילדה קטנה בדרך לבי''ס. ואחרי שהיא נפגעה, למה המשיכו לירות עליה ולחורר אותה?! הא?! ולמה מנעו כניסה של אמבולנס כל כך הרבה זמן? כי למי אכפת מילדה ערביה, הדם שלה במילא לא דם יהודי, נכון? תגיד לי, אם שוטר מצרי היה מחורר את אחותך הקטנה כי היא הלכה לאיבוד בגבול שביננו לבינם, גם אז היית מדבר ככה? גזען שטוף מוח שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם משקרים. רק ירון יודע האמת
פרחיה,
05/10/04 19:52
|
מה כאן לא הגיוני. הילדה נורתה על ידי חיילי צהל ולפחות 15 קליעים פגעו בה והיא דיממה למוות. גם צהל מודה בכך. בתיק שלה וגם על גופה לא נמצאו פצצות. כולם משקרים, הרופא הוא מומחה במרכאות, המשפחה שאיבדה ילדה משקרת, התעמולה הפלשתינית משקרת, הילדה עצמה שקרנית, ואפילו צהל שמודה שהרג אותה בשגגה. רק ירון בכורסה בחיפה יודע את האמת. ואולי אתה אלוהים, במקרה, שדבר לא נסתר מעיניו. צהל מתבהם ומזדהם במבצע ימי תשובה, הופך ללעג ולקלס בעולם . אולי לא יאשימו אותנו בטבח כמו בגנין, אך כל טובה לא תצמח לנו מהמשך שהותנו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלמלא גילך המופלג הייתי מגיב
ל"ת
לא מתעסק עם,
גרוטאות,
05/10/04 21:25
|
|
 |
44.
איכות או מוות
שאול,
קסריה,
05/10/04 19:28
|
חיילים אמורים לירות בעת הצורך ,למקום שצריך, לא יותר ולא פחות. כשהחיילים לא מוכנים מקצועית, הם ירו כשלא צריך על: מי שטעה, על חרש שלא שמע, על מוגבל שלא מבין, או על ישראלי שלא זוהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כואב הלב סה''כ ילדה קטנה
איל,
ירושלים,
05/10/04 19:23
|
אבל לפחות אנחנו בני אנוש מודים שטעינו אבל המנוולים האלה לא מודים ומכחישים כל פלוץ שהם עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
a nation of murderes
dudu,
05/10/04 19:11
|
we have become a nation of murderes. nothing justify a cold blooded killing of a young girl. we should all be ashamed. tohar haneshek, give me a break
הגב לתגובה זו
|
|
 |
can you read minds?
ירון,
חיפה,
05/10/04 19:32
|
the soldiers couldn't when she walked into the broder by the post where she is not permitted with a bag on her back... remember that the army caught once a school kid sent with a bomb in his school bag to the checkpost at the entrance to Yerushalayim... what would have you done? taken the chance ? and they were under enemy fire at the time too.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ask yourself this
dudu,
05/10/04 20:48
|
would you shoot the back of a thirteen years old girl running away from you. even if you thought she had explosives, would you. a thirteen year old, think your little sister, or cousin, or niece. then look at some of the responces here. and you're right its not only the fault of the soldier its mostly the fault of his commanders who put him in an impossible condition and the politicians. on both sides. but it doesn't change the fact that we have become a nation of murderers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
על הורים לשמור שילדיהם
טייס לא סרבן,
05/10/04 19:10
|
|
 |
40.
Sorry Guys
Israeli,
LA,
05/10/04 19:07
|
13years Old is a victim here and I feel bed just as if she was an Israeli girl.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U have problems dude
ל"ת
ירון,
חיפה,
05/10/04 19:32
|
|
 |
39.
ואלו הפרטים האחרונים
מספר ספורים,
05/10/04 17:59
|
הילדה, שכעת מתברר שהיתה רק בת 13 , תעתה בדרך לבית ספרה בגלל הערפל והגיעה לציר פילדלפי, שם ירו החיילים באויר לעברה, היא נבהלה , שמטה את הילקוט והחלה לרוץ. אז ירו בה 20 כדורים והיא מתה. כל הכבוד לצהל שמפחד מילדות בנות 13.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספירה לאחור
ולדימיר,
אבראבנאל,
05/10/04 19:27
|
בגולה הינו HOMO SAPIENS בו נגיד הגענו למולדת הפכנו בהמות-אוי לעם עם כזה עתיד! אנו בפרוגרסיה- קאניבאליזם בדרך! אוי למוטציית ציונות-לא יהיה לו כל ערך!
הם יורים בסוסים,והורגים ילדים... הם-אנכנו בהמות דו-רגליות לא תמים! לא רחק היום או לילה לפנינו כמו ברעב ברוסיה-נתחיל לזלול את ילדינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערפל באמצע היום?
ירון,
חיפה,
05/10/04 19:06
|
בית ספר בציר פילדלפי? זרקה את הילקוט לש.ג. זה ''שמטה את הילקוט''? ירו בה 20 כדור ורק אז נפלה? היא היתה פצועה כשהסהר האדום לקח אותה לבית החולים שם אמרו שהיא נפטרה, ואיך זה אם ירו בה 20 כדור בכל הגוף? החיילים צועקים לה והיא לא נבהלת, אך כשהחיילים יורים באויר היא נבהלת? חשוד מאוד מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את פשוט אישה משועממת עד
ל"ת
עד לדמעות,
לכי לחוגים,
05/10/04 19:05
|
|
 |
38.
כל הכבוד לצהל...
דני,
הרצליה,
05/10/04 17:31
|
שהצליח סוף סוף להדביר את תשתיות הטרור והקסאם!!! אני מתבייש שאני ישראלי שחי במדינה שהורגת ילדים וגם מוסרת באופן שיטתי דיווחים כוזבים על פעולותיה הנפשעות. גועל נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתביש!!!
בישני,
רמת השרון,
05/10/04 19:25
|
אל תתביש... תמיד אתה מוזמן לעזוב אותנו וללכת למקום אחר, למשל לארצות הברית הנאורה - שם לא יורים בילדה בת 13 (רק לפעמים מחסלים חתונה שלמה ...), אתה מוזמן גם לעזוב לממלכה המאוחד בריטניה שם לא הורגים בטעות ילדים (כנראה זה היה בכוונה - חיסול שיירת פליטים שברחה בעיראק), אבל המקום שהכי נראה לי שיתאים לך זה בקרב העם הפלשטינאי המסכן (יש עם כזה בכלל ???) שם אף פעם לא הורגים ילדים!!! (לא בכוונה ולא בטעות...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר ראיתי בני 10
ירון,
חיפה,
05/10/04 19:09
|
מפרקים את העמודים הראשיים של גדר המערכת (הידיים והזרועות רזות מספיק) ואז מושכים אותם ממתחת לגדר התיל ובורחים עם העמודים אל תוך שטח הרשות הפלסטינית בפחות מ-5 דקות... אז לזרוק מטען שניתן להם ע''י ערפאת ושלוחיו, הוא בהחלט אפשרי. אל תשכח מה מלמדים אותם בבי''ס ומה מלמדים אותנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעוף מכאן, תעשה לנו טובה
מתבייש שאתה,
ישראלי,
05/10/04 19:00
|
יש לך מקום שבשמחה יקבלו אותך - עקב הצלחה של מצבע ימי תשובה גוברת דרישה בחמאס וג'יהאד האיסלאמי למתנדבים להתאבד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כבר יודעים שהנערה לא היתה מחבל
אם לבת 15,
05/10/04 15:44
|
מאז פרסמתם את הכתבה עברו כמעט 7 שעות, ועדיין לא אושר החשד שהנערה שנורתה בידי צהל נסתה לפגוע בחיילים. כל קורא אינטליגנטי מבין שהנערה נהרגה על לא עוול בכפה. מסקנתי. צהל מפחד מילדות בית ספר. מוטב שצהל יצא מהשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכנה הילדה שיש לה אם כמותך.
ל"ת
אב לבן 15,
05/10/04 20:09
|
|
 |
את לא מפחדת בציר פילדלפי?
ירון,
חיפה,
05/10/04 19:10
|
אם היית שם, היית עושה במכנסיים גם אם חתול היה מתקרב למוצב ועל אחת כמה וכמה לש.ג. של המוצב. שמה כבר 11 שנים של מלחמה נונסטופ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו התגובה השלישית שלך לכתבה
זואולוג,
05/10/04 16:28
|
אני אכול ספיקות אם יש לך בת בגיל 15 ואם יש לך בכלל ילדים , את פשוט מתחזה ומזבלת ללא הרף כמו היפופוטם שתוך כדי הליכתו מפזר גללים בכל הסביבה , אני גם בספק אם את בכלל נשואה , כי גברים לא אוהבים להמצא בחברת אשה שהיא היפופוטם , אגב : כל זמן שהכתבה לא נסגרה יש לך הזדמנות להמשיך לזבל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסוטה
פסיכולוג,
05/10/04 20:19
|
|
 |
אתה זקוק לפסיכיאטר קליני
ל"ת
ובאופן הדחוף,
ביותר,
05/10/04 21:30
|
|
 |
ואלו הם הפרטים
אם לבת 15,
05/10/04 17:56
|
הילדה, שכעת מתברר שהיתה רק בת 13 , תעתה בדרך לבית ספרה בגלל הערפל והגיעה לציר פילדלפי, שם ירו החיילים באויר לעברה, היא נבהלה , שמטה את הילקוט והחלה לרוץ. אז ירו בה 20 כדורים והיא מתה. בתי בת 15 וחצי וגם לולא הייתי אם הייתי מזדעזעת למשמע הדברים. עדיף להיות היפופוטם כביכול מאשר נאצי אמיתי, כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
??what was she doing there
u r an idiot,
05/10/04 16:01
|
i rather she shall die by acsident than soldier on perpuse
הגב לתגובה זו
|
|
 |
she was on her way to school
inshalla,
05/10/04 19:13
|
|
 |
what school is on the border?
ירון,
חיפה,
05/10/04 19:34
|
|
 |
36.
רוצים תשובה
רן,
05/10/04 14:58
|
|
 |
לא
ל"ת
תוהה,
05/10/04 18:39
|
|
 |
35.
בבקשה לתמוך בלוחמים
אילן,
05/10/04 14:01
|
יש כרגע לוחמים בשטח לא קל. העבודה הכי קשה היא לודא מטרות. לא פשוט לשהות בשטח עוין ולחכות לקבל אישור ירי על מחבל שצועד באזור. הפלסטינאים דואגים להיות מוקפים בילדים אפילו כשהם משגרים קאסמים. ישנם נערים ונערות מתאבדים, מניחי מטענים ולא מזמן ילד בן 15 שיגר מטול אר פי גי והרג לנו חמשה חיילים. למודיעין שלנו גם שיחת הטלפון הניד כיצד דוד שלו לימד אותו איך לתפעל לירות ולאיפה לכוון. אז בבקשה לתמוך בחילים ולמסור להם שהעם מאחריהם ותגובות של ערבים כמו צהל משקר, זה לא המקום בשבילהם וטוב היה אם מעריב היו מצנזרים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה חשובה מאוד מאוד !!!!!!!!
רון,
ת''א,
05/10/04 19:44
|
אילן (35)- בדיוק בגלל צנזורים מסוג זה- מטעמים אלו, הילדים שחיים פה בארץ לא יודעים מה באמת קורה בשטחים ואיך זה נראה מצדם של הפלסטינים, הם רואים רק את נקודת מבטם של הישראלים המסכנים שלא יכולים לנסוע באוטובוסים מתוך חשש לפיגועים. ואז הם גדלים והולכים ליחידה קרבית כדי ''להגן על המדינה'' ועושים מעשים נוראים ומזוויעים כמו זה ואף יותר מזה. אני לא מאמין שאתה באמת חושב שצריך לצנזר כאלה מקרים, על אף שלצערי הרב זה מה שקורה בהמון מקרים! הלוחמים האלה הם כולא ילדים שלא יודעים מהחיים שלהם והגיע הזמן שהגישה הנוראית הזאת תשתנה!!! ושהם יבינו שהם לא יכולים לעשות כל מה שבראש שלהם רק בגלל שיש להם מדים, רובה ועם מתומטם שעומד מאחוריהם בכל דבר שהם עושים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה שהם עוברים חוויות מאוד קשות יהיה לנו קשה להבין וזה שהם זקוקים לתמיכה זה נכון, אבל יש גבול!!!! וחבל שאנחנו עוברים אותו כל הזמן!! במעשים נוראים ובעצם שייתנו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לכתבה ולמגיב זה
אורית,
פתח תקוה,
05/10/04 19:32
|
אני מצדדת בכל מה שמגיב זה כתב. כאשר לנו הורגים ילדים, זה בסדר? מה קרה? הרגנו להם ילדה בת 13 ......לא נעים אבל קורה כמו שלהם קורה שילדים בגיל זה נשלחים כפתיון - אז.. זה בסדר? כל היפי נפש שנגד צה''ל- תתעוררו כי מחר בבוקר היתושים האלה התרבו ואז אנו ניזרק בים - הלא יש לנו עסק עם ח י ו ת ולא עם בני-אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומנם באיחור, אורית
הדס,
ישראל,
22/07/05 03:59
|
''כאשר לנו הורגים ילדים, זה בסדר?''
רבאק, מה הקשר? אנחנו מתחשבנים עכשיו? כי אם אנחנו עוסקים במספרים, נמצא שאצל הפלשתינאים נרצחו פי כמה יותר ילדים אצל הישראלים. אז זה משנה, זה עושה אותנו או אותם יותר או פחות קדושים מעונים, זה משנה משהו בכלל? כול מוות של אדם חף מפשע זה דבר נורא!
מעולם לא הייתי גאה כ''כ להיות יפת נפש, אם להיות יפת נפש זה לחשוב שכול בני אדם באשר הם, הם בני אדם, ''אפילו'' פלישתינאים, שהם לא יתושים, לא ח י ו ת, אלא בני אדם. אפשר להבין כמה קיצונית את בדעותייך רק בביטויים האלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז לצנזר כל מילה רעה על צהל?
ערבי הגיוני,
05/10/04 14:56
|
כאילו הוא הצבא הכי הומני וישר בעולם? כאילו הוא לא מכיל רוצחים ברשיון, גנבים סידרתיים וסתם אנשים סדיסטיים? ושהאחרים עומדים מנגד ולא עושים כלום? אז כבר תשנה את שם המדינה לסוריה 2 יא לאומן פרמיטיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למילים שלך יש אפקט הפוך
בוריס,
חיפה,
05/10/04 15:57
|
אם הייתה קורא לעצמך ''יהודי מתבייש'' או פרחיה או נועמי או Yossi V אז אולי עוד אפשר היה להתבלבל ולהתייחס למילים שלך ברצינות כאילו שיש בהן איזשהו משמאות ולא רק סתם תעמולה. אבל כאשר אתה כבר בשם שלך מכריז שאתה שייך לצד האויב, אז הקללות שלך לצה''ל מתקבלות כמו שבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-בוריס
יודע לקרוא,
05/10/04 22:12
|
אני דוקא התרשמתי מתוכן דבריו, ולא נתתי לשמו להשפיע על התרשמותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני התרשמתי מרצח ילדים בשדרות
ל"ת
בוריס,
חיפה,
05/10/04 23:40
|
|
 |
34.
מה שהילדים האלה עוברים זה צלקת
חופית,
05/10/04 12:56
|
לדורות, הרי ברור שלא היה בתיק כלום, הילדה הלכה לבית הספר ונרצחה על ידי מי שאנחנו אוהבים לקרא- גיבורים. עלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חופית, תתחפפי מפה.
ל"ת
המטאטא,
05/10/04 20:12
|
|
 |
אין בית ספר ליד ציר פילדלפי
ירון,
חיפה,
05/10/04 19:14
|
הכניסה לבי''ס לא דומה אפילו לש.ג. של מוצב ''גירית'' ואי אפשר היה לטעות שלא לדבר על להקשיב לצעקות החיילים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלכה לבית ספר
אילן,
05/10/04 14:10
|
|
 |
תפנו בטענות להורים שלהם
ל"ת
יריב,
05/10/04 13:40
|
|
 |
כדאי לך לכתוב לאתר פלשתיני
בוריס,
חיפה,
05/10/04 13:19
|
כאן זה אתר ישראלי ואנחנו (לא אתם) דואגים יותר לצלקות שיש לילדים שלנו, ילדי דולפינריום, ילדים שנרצחים באוטובוסים בדרך לבית ספר, ילדים שנרצחים בבתי קפה ובמגרשי משחקים - זוכרת 2 תינוקות בשדרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבטיות חשוכה
אדם,
05/10/04 22:04
|
בוריס ,אפשר לדאוג לצלקות של ישראלים, וגם לצלקות פלסטינאים, מה הפחד לפתוח העניים ,ולראות צלקות של שבט אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מה יש?
עם ישראל חי,
05/10/04 12:43
|
בדרך לבה''ס אי אפשר שניה לשים מטען...? להוריד כמה חיילים ''על הדרך''? מזה התירוץ הדיבלי הזה? ולמה הילדה מסתובבת בשטח אסור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מטען חבלה או תיק בית ספר?
קוראת ומבינה,
05/10/04 12:24
|
''חבלנים של משמר הגבול הוזעקו כדי לבדוק את התיק החשוד'' ומה הם מצאו? - מישהו חושב שכולנו מטומטמים? אם היו מוצאים מטען חבלה היו מדווחים שמצאו ובכן הנערה נהרגה בשגגה. אני מסכימה עם 22 שהדיווח ''צה''ל הרג'' לא רק אינו מדויק אלא גם מטעה - מה, כל צה''ל הגיע כדי להרוג נערה בת 15? כתבים יקרים כתבו במדויק ואל תחפשו כותרות. חלק גדול מהקהל הישראלי יודע לקרוא גם בין השורות ולהבין אל תנסו לבלבל אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אחרי מקרה האלונקה אני לא
ל"ת
מאמינה לצה''ל,
05/10/04 12:18
|
|
 |
את חושבת שזה מעניין את מישהו?
ל"ת
תפקיד של צה''ל,
לנצח במלחמה,
05/10/04 15:15
|
|
 |
טעות!
אורן,
05/10/04 19:37
|
תפקידו של צה''ל הוא להגן על מדינת ישראל. נא לרענן ראשי תיבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אז מה היה בתוך התיק?
רן,
05/10/04 12:11
|
דווקא את החלק החשוב בכתבה לא אומרים??
ומאיפה לעזלל צהל כל כך בטוח שהיא מחבלת שהוא יורה בה??
היד על ההדק כל כך קלה שזה עצוב. לא רוצה לומר מה זה מזכיר לי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה לא היית במעבר ארז
בוריס,
חיפה,
05/10/04 13:07
|
כאשר התפוצצה שם בחורה פלשתינית תמימה שאמרה שיש לה פלטינה ברגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל בוריס
שאול,
05/10/04 21:54
|
מה אתה רוצה לומר? בגלל הכישלון בבדיקת המתפוצצת, נוסיף עוד כישלון ונפוצץ ילדת בית ספר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתכוון שכל פלשתיני חשוד
בוריס,
חיפה,
05/10/04 23:30
|
שימוש בנשים וילדים למטרות טרור ובמיוחד בתור מחבלים מתאבדים גרם לזה שכל פלשתיני או פלשתינית, אשר נמצאים במקום האסור הם חשודים בפעילות עוינת. היו גם מיקרים שילדים פלשתינים ניסו להעביר פצצות בתיק בית ספר. אני באמת מצטאר על רצח ילדה פלשתינית אבל מי שאשם בזה הם ארגוני טרור איסלאמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי בוריס כמה שאתה טמבל
ל"ת
Avi Ecuador,
05/10/04 19:35
|
|
 |
29.
אין ברירה
קרבי בדימוס,
05/10/04 12:01
|
הילדה שהתה באיזור אסור וצה''ל לא יכול להרשות לעצמו לקחת ריזיקות...יש ספק אין ספק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכות או מוות
שכן של קרבי בדי,
05/10/04 20:11
|
חייל שאומן כהלכה אמור לירות רק שצריך, ובמה שצריך. דיוק-מוכיח מקצועיות. יותר פיספוסים- סימפטום לאי מוכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בטח ...
נעמה,
05/10/04 20:00
|
וצריך לצלוף בה 20 כדורים ? מה אתה, נורמלי ? לחיילים שם כבר אין שום צלם אנוש. דבר קצת עם אנשים שיצאו משם, אני צריכה לספר לך שהם לא רואים בפלסטינים בני אדם ??!? שהם רואים בהם מטרות נעות ?
וזה לא אשמת החיילים. זו אשמת המדינה המטורפת הזאת, והמנהיגים שיכורי הכוח שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכות! צה''ל צלף את כל הכדורים!
גהא בצה''ל,
צבא מעולה,
13/12/04 17:33
|
בצה''ל עורכים כנראה מטווח פעם ביום, טוב מאוד זה מראה שיש לנו חיילים צלפים לא מפספסים אפילו כדור אחד! יופי, אני גהא בכם הלואי הייתם איתי בשואה היינו מחסלים את כל הנאצים האלו! השואה לא תחזור בזכותכם בזכות הצלפים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כל הכבוד לצהל! פעלו כדרכם!
ל"ת
יגאל,
תל אביב,
05/10/04 12:00
|
|
 |
27.
ילדים בשרות הטרור
אליעזר,
05/10/04 11:53
|
|
 |
26.
צהל=צבא ההגנה לשקרים
ל"ת
ערבי הגיוני,
05/10/04 11:53
|
|
 |
לצערי
שאול,
קסריה,
05/10/04 20:03
|
|
 |
25.
איזה בי''ס יש בכוון ציר פילדלפי
YZ,
05/10/04 11:52
|
הפלסטינאים ששכחו לציין איזה בית ספר יש בכיוון ציר פילדלפי. או אולי היא התבלבלה וטעתה בדרך. בכל אופן, שנת הלימודים נפתחה לא מזמן והיא עדיין לא מכירה טוב את הדרך לבית הספר ובמיקרה היא נכנסה לאיזור האסור לתנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
אורן,
05/10/04 19:35
|
הרי הרסנו את כל בתי הספר באיזור כדי שבדיוק תירוצים כאלה לא יהיו לפלשתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תקשורת ישראלית בשירות האוייב
ל"ת
יגאל,
תל אביב,
05/10/04 11:35
|
|
 |
צודק
אילן,
יוסטון טקסס,
05/10/04 14:15
|
ומה שמעציב הוא שמעריב הוא הפחות רדיקאלי... אז תאר לך מה כתוב בארץ או בווינט שאני לא נכנס לשמה כבר ממזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גם לנו נהרגו ילדים בדרך לבה''ס
לילי,
05/10/04 11:16
|
|
 |
אויייי
דוד,
05/10/04 19:14
|
|
 |
22.
חוצפה של כותרת!!!!!!!!!!!!!!!
תעמולה בשירות,
האויב,
05/10/04 11:05
|
ערביה בת 15 ניסתה להניח מטען רצח התגלתה בעוד מועד ונורתה למוות, ב''ה. זאת הכותרת המדוייקת! שמתם לב שהיהודים תמיד ''נורים'' בידי גורמים אנונימיים ואילו כשרוצחינו, ימח שמם וזכרם, נהרגים בידי מגיני ישראל, כתוב ''צה''ל הרג''.... בלא הפסקה, עשרות בשנים, התיקשורת הישראלית מנהלת תעמולה אנטי יהודית ואנטי ישראלית אלימה ושום גורם חפץ חיים אינו מעיז להוציא את מוקד הכח הזה מידי מהרסינו ומחריבינו מבית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדם קטן
אלוהים,
05/10/04 20:31
|
|
 |
אל תתן לעובדות לבלבל אותך
ל"ת
inshalla,
05/10/04 19:19
|
|
 |
לא נסתה להניח מטען רצח
אם לבת 15,
05/10/04 11:43
|
אתה תועמלן בשרות הרשע. לא היתה כל פצצה בילקוט של הילדה. לו היתה פצצה כי אז זה היה מופיע בידיעה. כלומר הילדה נהרגה בשוגג, כי אצבע חיילינו קלה על ההדק, וגם את מיטב לוחמינו הם מחסלים, בטעות, אלא מה. וטוב שציינת בעזרת השם. כי אין כמו הדתיים, שרוממות השם בגרונם, לשנאת אדם, ואתה ספקת עוד דוגמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Zahal killed 15-mother 15 yr
Danny,
05/10/04 15:15
|
You must be very, very stupid. So must be your 15 yr old(although I hope she is smarter than you!). A 15 yr old KNOWS not to be in a FORBIDDEN place; She is not a child. It does not matter what . was in the back-pack. So let's not play the innocent...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לדתיים
עצבני,
05/10/04 13:10
|
לכי חפשי מי ינענע אותך.... נראה אותך יושבת שם בין כל הערבים תהילים לא מציל מטילים מתי תביני!!!!!! נראה אותך שורדת יומיים בשדרות צה''ל זה הגאווה שלנו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל זה כולנו והגאווה שלנו
ירון,
חיפה,
05/10/04 20:16
|
לכן אנחנו תומכים בו ומבקרים את הבודדים שסוטים מהדרך הנכונה, אך רק לאחר תחקיר של מקצוענים, ובהתחשבות מירבית במצב הנתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מסכנה....די מספיק עם הטבח הזה
ל"ת
יוסף,
05/10/04 11:04
|
|
 |
20.
אזור אסור לתנועה
גלית,
05/10/04 11:02
|
ברגע שהגיעה הנערה לאזור כזה דינה אחד! שלא ינסו לעבוד עלינו,הם יודעים בדיוק איפה מותר ואסור להם להיות.החיילים פעלו כראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שרון מספיק עם הרצח!!
ל"ת
יערית,
חיפה,
05/10/04 11:00
|
|
 |
18.
אה ,כן בטוח...בדרך לבה''ס
ל"ת
חלי,
05/10/04 11:00
|
|
 |
17.
כתסיים ללמוד בבה''ס לטרור בעזה
נעמי,
י-ם,
05/10/04 10:56
|
|
 |
16.
לצאת כבר מעזה!!!
תמיר,
05/10/04 10:55
|
|
 |
15.
הניחה מטען ?!?!
נעמה,
05/10/04 10:55
|
אולי היא זרקה את התיק כדי שיהיה לה קל לברוח ?!?! לא בדקו את התיק ?? למה לא אומרים מה העלתה הבדיקה של החבלנים ?? האם יתכן שצה''ל שוב משקר ?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לדמוניזציה של הפלשתינים
אמא לבת 15,
05/10/04 11:20
|
נעמה, הלא את מבינה כמוני שלו היה מתגלה מטען חבלה בתיקה של הילדה היינו יודעים זאת. עוד קורבן שווא, וכשצהל העצום והכביר מפחד מילדות של בית ספר אות הוא כי הגיעה העת להסתלק מהמקום הנורא הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שאת אמא לא מוכיח כלום
גיל,
05/10/04 15:24
|
חוץ מזה ששכבת עם האבא של בת ה-15 לפני 15 שנה. בביטחון את לא מבינה כלום, זה בטוח. את מוזמנת לג'נין, זקרייה זביידי מזמן לא קיבל חומר ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אויל מחריש לחכם ייחשב
אם לבת 15 וחצי,
05/10/04 16:42
|
אתה גועלי וגם לא חכם גדול. אספר לך בסוד שהריון אורך 9 חודשים, וילד נתן גם לאמץ או להרות מהפריה מלאכותית. ועדיף שלך לא יהיו ילדים. מה כבר ילמדו ממך, ניבולי פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברררר.....
פסיכולוג,
05/10/04 19:50
|
אל תתנו לגיל וסוטים אחרים לנצח, קחו אותם בפרופורציות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורגש שלא נטלת היום תרופה
ל"ת
הפסיכיאטר,
מגהה,
06/10/04 00:25
|
|
 |
14.
אה, ילדה רעה....
לי,
רחובות,
05/10/04 10:54
|
|
 |
13.
יהי זכרה ברוך
ל"ת
נדב,
05/10/04 10:53
|
|
 |
שנזכור גם מי אתה
ל"ת
יגאל,
תל אביב,
05/10/04 11:58
|
|
 |
12.
פצצה לא היתה בתיק, ממה פחדו
אמא לבת 15,
05/10/04 10:46
|
מה חבל שהכתב שכח לציין מה היה בתיק. לו היה מטען חבלה בילקוטה של הנערה בת ה 15, היינו יודעים מיד. הנערה נהרגה באותה קלות בה יורים חיילינו המפוחדים לכל הכוונים, גם על חבריהם, כמו בתקרית המצערת הלילה. כאשר חיילי צהל מאבדים את עשתונותיהם בגלל ילדות של בית ספר זהו אות שהגיע הזמן לסגת מהשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם האימא שלך היתה מקפידה
גניקולוג,
06/10/04 00:28
|
|
 |
גם בחורה במעבר ארז הייתה תמימה
בוריס,
חיפה,
05/10/04 12:56
|
זאת שאמרה שיש לה פלטינה ברגל ואחר כך התפוצצה. גם בחורה פלשתינית אחרת תמימה שהתחזתה ליהודיה מרוקאית ופיתתה בחור יהודי צעיר לבוא אתה לשטחים ושם רצחו אותו. עוד בחורה פלשתינית תמימה נכנסה למסעדת מקסים בחיפה לאכול ארוכת צהריים והתפוצצה. את יודעת שמחבלים לא תמיד מודיעים שהם מחבלים ומהניסיון המר שיש לנו עדיף להרוג חשוד לפני שהוא מתפוצץ. מי שאשם בהרג ילדה הזאת הם הפלשתינים שמנצלים ילדים לטרור. וזה לא חשוב אם היה לה באמת מטען או לא - אם היא התקרבה לציר פילאדלפיה האסור לתנועה אז בטוח שהייתה לה איזשהו משימה. יש לי הרגשה שאת אמא של מחבלת פוטנציאלית שדואגת להבטיח לה ביצוע חבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישנם הרבה שונאים לישראל ואת בי
יגאל,
תל אביב,
05/10/04 11:56
|
|
 |
11.
ל מס' 1 חאלס די די...לקאסמים
ל"ת
רועי,
05/10/04 10:44
|
|
 |
10.
הכל ברור! מה שעושים בדרך לבי''ס
ירון,
חיפה,
05/10/04 10:41
|
בדרך לבית הספר בו לומדים על שהידים ושוהדא, התלמידה המצטיינת ניסתה להניח מטען באיזור אסור, בו אף פעם לא מטיילים, ובמיוחד לא בתקופת מבצע של צה''ל. כמובן שהירי הזהיר רק פצע אותה, כפי שמסורת צה''ל מוכיחה, אך אבוי לה, היא נפלה קורבן למערכת ההסברה הפלסטינית, אשר מעדיפה להרוג אותה (''לתת לה למות'') כמו עוד הרבה מקרים, בגלל שהם יודעים איך זה יעזור להם במערכת ההסברה (ולמצפון שלהם הם יגידו שהיא שהידית...). אסור להאמין לפלסטיניאים! יש להם מסורת של ירי על ילדים בכדי להאשים את צה''ל. הם עשו זאת בכל פעולה קודמת של צה''ל בכדי להפעיל לחץ על ישראל. מנטליות של ''שלח אנשים אחרים להתאבד בשבילנו''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדה שהגיל ממשיך להשתנות
ירון,
חיפה,
05/10/04 19:22
|
קודם 15 הופך ל13 ואז גם הרופא ה''מומחה'' בבית החולים מודיע שלמרות שהיא חטפה 20 כדור בכל חלקי גופתה אלק, היא נראית יותר כמו בת 8... הרופא משקר וזה ברור, כי אחרי 20 כדור של אפילו רק M-16 (במיוחד שהוא טוען גם לפגיעות ראש וצוואר) אין אפשרות לזהות כלל את הנפגעת ללא המומחים של אבו כביר (וגם להם זה יהיה מבצע ארוך וקשה). ראיתם פעם תוצאה של כדור M-16 בחזה? החור שיפער ועוד בנערה, לא היה משאיר הרבה אלא אם כן היא הבת של גוליית מהאו''ם... הרופא שקרן! התעמולה הפלסטינית שיקרית! מי שמאמין לסיפור הזה שילך להלוויה שלה ברכב UN שהוא בטוח בטוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מעניין שלא כותבים מה היה בתיק
יניב המגיב,
05/10/04 10:40
|
|
 |
לא היתה פצצה בתיקלא נסיון פגוע
אם לבת 15,
05/10/04 10:58
|
נו, אתה ודאי מבין שלו היתה פצצה בתיק דובר צהל לא היה שומר זאת בסוד. מוזר שהכתב מרגיש אחריות לאומית ואינו אומר מפורשות שצהל טעה והנערה לא התכוונה להניח פצצה. עוד קורבן שווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא קרציה!!!!!
milf,
05/10/04 14:22
|
חלאס !!!איזה נודניקית....לכי תכיני פירה, הבת שלך חוזרת עוד מעט מבית הספר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי להיות יפת נפש
ל"ת
אמיר,
05/10/04 11:49
|
|
 |
ואלי חומר נפץ מסמרים וברגים???
ל"ת
אני,
05/10/04 10:54
|
|
 |
8.
היא מחבלת!
טל,
מרכז,
05/10/04 10:39
|
אם נותנים לבני 12 להחזיק נשק אז הגיוני שהיא מתאבדת! בעצם בטוח היא מתאבדת כולן מתאבדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה היית עושה
אח שלי גיבור,
05/10/04 10:59
|
אם בגיל 12 היית רואה כל היום צבא מולך, והפצצות הרוגים ופצועים? והיו נכנסים אלייך הביתה ושוברים הכל ואח''כ היה עובר מטוס ומפציץ הכל...לא היית הופך למתאבד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, הייתי שואל את עצמי איפה
לא אמא,
13/10/04 10:04
|
לעזאזל הממשלה שלי? ובמקרה הזה ה''ממשלה'' שלהם (ערפאת) אפילו לא משקיעה בנסיון לשלום או להפסקת המתאבדים או להעלאת המודעות של אותו עם.
נו באמת?
ואנחנו לא גדלנו על טרור ואטובוס שמתפוצץ בלי שיהיה לנו צורך להכנס למחסום שא ס ו ר להסתובב שם. אצלנו זה בא בהפתעה בכל מקום שתלך ברחוב, בית ספר, עבודה, ים, או חופשה בחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אסור לסכן חיי חיילי צה''ל
ל"ת
אייל,
י-ם,
05/10/04 10:36
|
|
 |
6.
ל 1
מוסלם,
05/10/04 10:35
|
|
 |
ל-6 תגובה מאד מוזרה
יהודי,
05/10/04 15:44
|
אתה רוצה להגיד שמוסלמים אמיתיים לא רוצים שלום, שרק יהודים רוצים הסדר טוב לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רק מועצת ישע
Avi Ecuador,
05/10/04 10:31
|
מועצת יש''ע מאגדת את כל ראשי הרשויות ביש''ע. היא כוללת את ראשי הערים ביש''ע, ראשי המועצות האזוריות וראשי המועצות המקומיות. במועצה חברים בסך הכל 23 ראשי רשויות יש''ע. בנוסף אליהם מכהנים במועצה נבחרי ציבור האמורים לסייע בשיקוף הלוך הרוחות ביש''ע. הנהלת המצומצמת של מועצת יש''ע מגבשת את מדיניותה הכוללת וזו מיושמת בידי יו''ר המועצה ומנכ''לה.
מועצת יש''ע הוקמה עם חידוש ההתיישבות היהודית בשטחי יהודה, שומרון וחבל עזה, לאחר מלחמת ששת הימים. מייסד המועצה ומי שעמד בראשותה , הוא ישראל הראל, תושב עפרה, שהיה שותף להקמת ישובים רבים ביש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי היקר
אדון חרדון,
בלגיה,
05/10/04 19:37
|
די כבר עם השטויות שלך, אתה מגיב לעצמך?? נמאסת על קוראי מעריב וynet אתה איש קטן ובזוי. אמא שלך מרביצה לך ולא מחליפה לך חיתולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע שוטה
Avi Ecuador,
05/10/04 21:31
|
חפש לך מישהו שיחדיר לך משהו. אני לא הבעיה שלך הבנת? למה תבזבז את הזמן ותאכל את הלב? אתה רק אלי מגיב ואני לא פנוי ונשוי. מה בדיוק הבעיה שלך ומה אתה בדיוק רוצה להביע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת יפה
Avi Ecuador,
05/10/04 17:02
|
|
 |
רק מועצת ישע
Yossi V,
05/10/04 16:55
|
מועצת יש''ע מאגדת את כל ראשי הרשויות ביש''ע. היא כוללת את ראשי הערים ביש''ע, ראשי המועצות האזוריות וראשי המועצות המקומיות. במועצה חברים בסך הכל 23 ראשי רשויות יש''ע. בנוסף אליהם מכהנים במועצה נבחרי ציבור האמורים לסייע בשיקוף הלוך הרוחות ביש''ע. הנהלת המצומצמת של מועצת יש''ע מגבשת את מדיניותה הכוללת וזו מיושמת בידי יו''ר המועצה ומנכ''לה.
מועצת יש''ע הוקמה עם חידוש ההתיישבות היהודית בשטחי יהודה, שומרון וחבל עזה, לאחר מלחמת ששת הימים. מייסד המועצה ומי שעמד בראשותה , הוא ישראל הראל, תושב עפרה, שהיה שותף להקמת ישובים רבים ביש''ע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הילדה נכשלה בשיעור בהתאבדות
מורה למתאבדים,
רפיח,
05/10/04 10:31
|
|
 |
3.
די להרג המיותר!
דני,
05/10/04 10:29
|
פעם נוספת יוצא צה''ל למבצע מיגור הטרור. שוב פעם זורים מלח בעיני הציבור ומנסים לשכנע אותו כי הפעולות הללו יביאו לניצחון. כל יום ישראל מנצחת מחדש, וכל שבוע דם נשפך משני הצדדים. ומה ייצא מכל זה בסוף? יפסיקו הקסמים? החמאס ייטול יונה לפתע? חוששני שפעולות אלה הוכיחו כי הן מגבירות את השנאה, מעצימה את המאבק נגד ישראל, וגובה מחיר דמים יקר. היום, עוד פעם פעל צה''ל בצורה בלתי מבוקרת ופגע בילדה בת 15!!! עוד אסון של מוות מיותר נפל על איזורנו, והציבור נשאר אדיש, כאילו זה נורמלי שצב''א הורג ילדים. האם לכך ייחלנו? שצבא ההגנה לישראל יהרוג ילדים? הגיע העת לחדול מהפעולות הפושעות, ולפעול מיד לקיום מגעים מדיניים. אין דרך אחרת! בסופו של יום, הצדדים יגיעו למשא ומתן; עכשיו או בעתיד(לאחר שעוד הרבה דם יישפך), ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so right
ל"ת
inshalla,
05/10/04 19:22
|
|
 |
תגיד את זה לפלשתינים אידיוט!
ל"ת
Nוקדון,
05/10/04 11:45
|
|
 |
עושה רושם שלא קראת את הכתוב!
דני,
05/10/04 14:28
|
אני מודה לך שהספקת לנתח אותי ולהגיב בבוטות עוד לפני שהספקת לקרוא את הכתוב בגוף הביקורת. אני משוכנע שאתה מסוג המגיבים האובססיביים באינטרנט שמתייחסים אך ורק לכותרות. עצתי החברית לך, היא לקרוא את מלוא התגובה ולהגיב באופן ענייני, על מנת למנוע את הצגתך בציבור ככסיל מוחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני, בת 15 אינה ילדה
ירון,
חיפה,
05/10/04 10:43
|
והיא לא סתם מטיילת באיזור אסור בקצה רפיח על הגבול... חוץ מזה שבית הספר בכלל לא באיזור. על ראש השקרן בוער הכפיה (תטייל בגזרה ותמצא לי את בית הספר שלה...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יישר כח לצה''ל
כל,
הכבוד,
05/10/04 10:29
|
גם המתאבדים ומשגרי הקסאמים וכל שאר הרוצחים הפלשתינים הם בסך הכל אנשים תמימים פורעי חוק - תבינו הם פשוט לא ידעו שאסור להרוג יהודים, אם היו יודעים הם היו משתדלים יותר - הלכה לבית הספר - נו באמת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טענה מעניינת:
שאול,
05/10/04 19:37
|
אם אדם נהרג על ידי צהל -הוא אשם, אין הוכחה גדולה מזו שהוא אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חלאס די די די
מוסלמי ערבי,
חיפה,
05/10/04 10:24
|
הפלסטינאים הורסים את עמם, להפסיק מיד את האלימות ולחזור לשלום בין שני העמים עד מתי ישפך דם העמים חלאס מספיק בואו נחיה בשלום ונגיע להסדר טוב ל כ ו ל ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקוה
שאול,
05/10/04 19:29
|
|