 |
18.
פיטבול
פיטבול,
15/10/04 16:06
|
|
 |
17.
ועם פנצ'ר יתקוף יודיעו על זה?
חסוי,
חסוי,
06/10/04 15:14
|
|
 |
נו אז מה רדו מהפיטבולים יעאללה
שחף חסוי,
חסוי,
06/10/04 22:27
|
אני אותו אחד מהפינצ'ר נו אז מה שהאישה לא תיכנס באמצע וזהו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנני מסכימה איתך.........
ספיר,
07/10/04 11:16
|
מה זאת אומרת שהאישה לא תכנס באמצע ולא תתערב, זה הכלב שהיא גידלה והשקיעה בו הרבה והיא צריכה לתת לכלב פיטבול תוקפני לתקוף את כלבה, אני פשוט לא מצליחה להבין איך אפשר להגיד ולחשוב דברים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צריך להרדים את כל הכלבים האלה
ל"ת
עמית,
06/10/04 15:08
|
|
 |
צריך
תום,
קריות,
07/10/04 08:48
|
צריך להשמיד אותך ואת כל מי שאומר דבר כזה למה מה קרה תירדו לכלב לחיים כולם היתנפלו על הפיתבולים מה קרה מה נפל איזה בורג ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי הסכמה
ספיר,
07/10/04 11:11
|
אנני מסכימה איתך בכלל, אני מאוד אוהבת את כל בעלי החיים ובמיוחד כלבים, אבל זה לא אומר שכלבים כמו פיטבול רשאים לתקוף אנשים על ימין ועל שמאל. לצערנו הרב אין זה המקרה הראשון שבו כלב מסוג זה תוקף וכמובן שהאשם העיקרי הוא הבעלים שמשחרר כלב כזה לבדו לרחוב, לכן בכדי למנוע תקיפה נוספת יש להרדים את הכלב, כי בכל זאת חיי אדם חשובים יותר והם מוטלים בסכנה על ידי כלבים מסוג זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
דובי גל חי בסרט
אורי,
06/10/04 13:40
|
''כלבים לא נושכים, אנשים ננשכים''? אשכרה להאשים את הקורבן.
יש חיות שיכולות להתקיף בני אדם בקלות. רוב הכלבים לא כאלה, אבל הפיטבולים, מה לעשות, דווקא כן.
כמו שלא תיתן לאנשים לגדל נמר מחמד חופשי בחצר, כך אסור לאפשר לגדל כלבי פיטבול.
זה נכון שחינוך נכון יכול להקטין את הסכנה, אבל יש יותר מדי מקרים שבהם אנשים מזניחים את החינוך של הכלבים שלהם והתוצאה היא סכנה לחיי אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת זה רק מוכיח
מוטי,
07/10/04 07:23
|
כמה ההבנה שלך בכלבים.
אנשים מהסוג שלך תמיד יסבלו כי תמיד הם מאשימים את הסיפטום אין להם אומץ להתמודד עם הבעיה .
מה גם שאתה ואנשים מסוגך שיטחיים אף פעם אינכם בודקים לעומק הדברים אלפי נשיכות בשנה חלקם הרבה יותר חמורות מהמקרה הזה וכול מה שיש לכם על הלשון...הכלב אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי כנס...
גל,
חרות,
07/10/04 10:00
|
נכון האשמים היחידים הם הבעלים!!! אבל תחשוב מה יותר מסוכן כלב פיטבול שמוזנח או פינצ'ר? רוב הכלבים האלה פותחו בשביל קרבות רחוב וכו ויש להם לסת גדולה וחזקה ועוד כמה מאפיינים!!! הבעלים אשמים וזה בטוח אבל אמסטף מוזנח קצת יותר מסוכן מפינצ'ר וגם מלברדור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייך? אתה רציני?
מוטי,
07/10/04 16:35
|
הבנתי אותך. הגזעים היחידים שקיימים-זה אמסטף פיטבול ופינצר..חהחחהחה. וכמה מעורבים נושכים? שאלת את עצמך? מה עם מסטיפים? כלבי רועים? כלבי ציד גדולים? הם אינם נושכים? מה שאתה ועוד כאלו פה שמתלהמים, כושלים להבין זה שרק מקרים מסויימים מפורסמים את השאר לא מפרסמים. וזו הסיבה שכולם חושבים שהאמסטף הוא הנשכן הגדול מכולם..וזו אינה האמת. לגבי גולדן ולברדור יש לי הפתעה בשבילך-לפחות בשני ארצות הוא המוביל בנשכנות!!!! הולנד,וקנדה הסיבה פופולאריות יתר אל תשלה את עצמך כול גזע בנוני ומעלה מסוגל ואף נשך בצורה חמורה.
והחשוב מכול אנחנו כחברה מטילים את האשמה על גזעי כלבים כמו שנומר שסוגי מכוניות אשמות בתאונות ולמעשה בכך אנחנו מנקים את האשמה מהאשם האמיתי-הבעלים!
הנה קרא קצת את הלינק ותראה מה מסתתר באמת.
15,000 מקרי נשיכה בשנה..כולם אמסטפים?
http://www.dog.co.il/dog91.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כלבים לא נושכים!
דובי גל,
06/10/04 02:42
|
אנשים ננשכים ויש הבדל עצום, במידה והאישה לא הייתה מתגרה ומעליבה את הכלב הדבר היה נמנע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד כלבים אינם סתם נושכי
עומר,
06/10/04 14:46
|
נכון מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כלבים לא סתם נושכים רק אם מתגרים בהם עדיף לקנות או לאמץ כלב שעשוע!!!!!! (אם אתה לא פחדן...) גם אמסטף לא סתם נושך (מה שטוב בכלבים שחינחו אותם ליהיות כלבי שמירה הם שאז הכלבים יודעים להבחין איזה אדם טוב... ואיזה רע)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיזה אדם טיפש ואיזה לא?
צ,
06/10/04 18:21
|
|
 |
13.
זריקה לכלב ZZZZZZZZZZ
ל"ת
הילד לכלא IIIII,
06/10/04 00:10
|
|
 |
12.
לשחרר אותו בעזה!..
ד''ר חמורי..,
06/10/04 00:00
|
|
 |
11.
די ליפול על הפיטבול
י,
05/10/04 19:17
|
זה כלב רגוע וממושמע סתם נופלים עליו כי הוא חזק!!!! אתם יודעים כמה פינצ'רים נושכים ולא מדברים על זה... כולם נושכים זו סתם גזענות לזן נדיר טוב ויפיפה של כלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אין לי פיטבול או מהחבר'ה שלו
טום,
מרכז,
05/10/04 18:07
|
אבל נראה לכם שמאז נשיכת הפיטבול האחורנה לפני כחודשיים לא ננשך בארץ אף אדם ע''י שום כלב? אבל אולי זה היה קוקר או פודל או השד יודע איזה גזע...... אז אין כותרת ואין סיפור...........
קצת פרופורציות אנשים...... כל הכלבים נושכים רק שאלה נשיכתם קשה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צריך לקבוע חוק לא לגדל כאלה
נ,
חיפה,
05/10/04 17:35
|
למה לגדל כלב שיכול לסכן חיים של בע''ח או של בני אדם אחרים? נכון, מגיע להם לחיו גם, אבל במקום שבו שלא יתקפו בע''ח\בני אדם אחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אני בעד השמדת כל הכלבים
ל"ת
חוץ מלברדור,
נס ציונה,
05/10/04 17:27
|
|
 |
טוב כלב חבר מחבר כלב
ל"ת
ברווז במטבח,
07/10/04 04:14
|
|
 |
לבן אדם שחושב שלילי
רונה,
05/10/04 18:07
|
את /ה בעד השמדת כול הכלבים? הלוואי שרוב בני האדם יהיו חברותיים ואוהבים כמוהם. בטח לא כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דילול משמעותי
גורי,
צפון,
05/10/04 17:54
|
יש לדלל משמעותית את אוכלסיית הכלבים בישראל, ולהשאירם רק אצל הנזקקים האמיתיים (עוורים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שוב הסיפור המוכר על הכלבים
פיט, בול,
ארץ באלאגן,
05/10/04 17:19
|
צריך להעניש את בעל הכלב בחומרה מה זה הקישקוש הזה: יצא מדלת פתוחה? צריך לשים את ''בעל'' הכלב מאחורי סורג ובריח כדי שהוא בעצמו לא יצא החוצה, ולהרבה זמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
די לאלימות הכלבים....!!!!!
ל"ת
די...!!!!!!!!!!,
05/10/04 16:50
|
|
 |
5.
גמני שונא כלבים,,הם רעי לב
ל"ת
חתול זבל חמוד,
05/10/04 16:42
|
|
 |
4.
תראו איזה צירוף מקרים...
אורי,
צפון,
05/10/04 16:14
|
שפעם בחודשיים כלב נושך מישהו הכל הוא תמיד פיטבול. איך זה שמתוך 10 הנשיכות המתבצעות כל שנה הכלב תמיד פיטבול - מדהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד איזה צירוף מיקרים .....
מישהו,
05/10/04 19:23
|
שאותו לא מזכירים אף פעם בכל מקרי הנשיכות תמיד מעורבים כלבים גנובים או כאלו שיועדו לקרבות או מוחזקים ע''י עבריינים, פיטבולים או כל כלב אחר שגדל בבית טוב לא יתקוף, מה אשמתם של הכלבים שאנשים בעלי אופי של חרא נימשכים אלייהם. ברגע שיטפלו בכל אותם עבריינים מקרי הנשיכות ירדו ל-0.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לטפל בפיטבול כמו במחבל
משה,
05/10/04 15:59
|
יש לטפל בפיטבולים ובגזעים הדומים לו כמו דוגו ארגנטינו רוטוויילר אמסטף וכל סוגי הבולטרייר כמו שאנו נוהגים במחבלים... באלו הנושכים ופוגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא בבעלים, לא בכלב
אריאל,
חיפה,
05/10/04 22:03
|
ובאלה יש לטפל. הרי במקרה של תקיפה אינך ''מטפל'' בסכין - אתה מטפל בתוקף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בתמונה או דווקא לא חמוד. אגב,
ריטה,
תל-אביב,
05/10/04 15:54
|
|
 |
1.
בתמונה הוא דווקא חמוד
ל"ת
זיו,
05/10/04 15:33
|
|