 |
66.
החסר אידיוטים אנוכי?
ל"ת
יוסי,
10/10/04 00:28
|
|
 |
65.
למה לפנות יישובים/התנחלויות ?
גלעד,
רקמת השרון,
09/10/04 21:03
|
אם מישהו יצליח להוכיח לי כי פינוי יהודים מיהודה ושומרון יביא לנו שלום לדורות אני אתמוך ואלחם למען פינויים. ואם הפינוי לא יביא לכל שינוי, למה לפנות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עד עכשיו חשבתי שהשמאל נאיבים
סיגל,
רמת השרון,
08/10/04 14:29
|
עד עכשיו האמנתי שהשמאל נאיבים והוזים ולא נותנים לעובדות לקלקל להם את התיזה, אבל עכשיו הבנתי שהם גם לא חכמים. כאשר בגין החזיר את כל סיני למצרים הוא האמין כי המצרים יתמכו באוטונומיה לערבים והתבדה. מההתחלה היה ברור לחלוטין כי שרון זורק פתיון לערבים ולאמריקאים כדי להשיג הסכמה לאי פינוי יהודה ושומרון. ומההתחלה חשבתי שכמו שבגין פינה ולא קיבל דבר ביהודה ושומרון כך גם יהיה גורל החזון והתיקוות של שרון. זה שהשמאל חשב כי פינוי רצועת עזה הינו צעד לפני פינוי יהודה ושומרון מראה על תמימות ואי הבנת העובדות. השמאל מעולם לא הבין תהליכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
עד עכשיו חשבתי שהשמאל נאיבים
סיגל,
רמת השרון,
08/10/04 14:29
|
עד עכשיו האמנתי שהשמאל נאיבים והוזים ולא נותנים לעובדות לקלקל להם את התיזה, אבל עכשיו הבנתי שהם גם לא חכמים. כאשר בגין החזיר את כל סיני למצרים הוא האמין כי המצרים יתמכו באוטונומיה לערבים והתבדה. מההתחלה היה ברור לחלוטין כי שרון זורק פתיון לערבים ולאמריקאים כדי להשיג הסכמה לאי פינוי יהודה ושומרון. ומההתחלה חשבתי שכמו שבגין פינה ולא קיבל דבר ביהודה ושומרון כך גם יהיה גורל החזון והתיקוות של שרון. זה שהשמאל חשב כי פינוי רצועת עזה הינו צעד לפני פינוי יהודה ושומרון מראה על תמימות ואי הבנת העובדות. השמאל מעולם לא הבין תהליכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
וייסגלס עשה רושם של אדם חכם
לעשות ולא לדבר,
08/10/04 10:59
|
וייסגלס עשה פעם רושם של אדם חכם ברור שמטרת ההתנתקות היא למנוע יוזמות מדיניות אחרות שיזיקו לישראל ולהשאיר חלק מהשטחים בשליטתנו לצמיתות אבל לא צריך לצאת בהצהרות מיותרות כאלה שמורידות את רמת האמינות של הממשלה גם בעיני האמריקאים צריך יותר לעשות ופחות לדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לגרש הפלשתינאצים למדינות ערב!
ל"ת
ישראל,
ישראל,
07/10/04 10:16
|
|
 |
60.
Mr. Wiseglass=Collaborator
-Ex-Likudnik-,
06/10/04 19:06
|
What can we axpect from Mr. Wiseglass -- someone who on the one hand advising our Prime Minister, and on the other hand is Collaborating with our enemies, as a silent partner in the Palestinian Casino. A casino whose earnings finance a portion of the terrorists attacks upon Israel.
So, is it a surprise that the aged and confused Sharon (who should have honorably retired long ago) is being lead by the nose!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים כדרבנות!
ל"ת
אבי,
06/10/04 23:18
|
|
 |
59.
VAYGLASS ABOUT TO ADMIT
HOMELESS,
USA,
06/10/04 17:44
|
THE ONLY WAY OUT IS ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE ITS COMING UP WHAT A HINT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הפורמלין,כל עוד עראפת בשטח !!!
מ.א. בן-אשר,
ירושלים.,
06/10/04 16:03
|
לכך בעצם התכוון ויסגלס !! מטרת תוכנית ההתנתקות באה כדי לעצור את התהליך המדיני כל עוד ברשות הפלסטינית יש עוד כאלה שמאמינים שעראפת הוא המנהיג שיכול להוביל אותם לשלום. מכאן הפורמאלין שבגינו, למיטב הבנתי, מדבר וויסגלס, ''והחומר'' הזה נועד לכאורה על מנת לשמר את מפת הדרכים כל עוד אין פרטנר רציני שמסוגל לקיים את המפה הזו ככתבה וכלשונה,וכל עוד הטרור בהשראת ערפאת משתולל בזירה שלנו. ובמילים אחרות כל עוד ערפאת לא ייעלם מחיינו לאלתר ,תרתי משמע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מה הרווח של ןייסגלס? אני שואל
שמיה,
ירושלים,
06/10/04 15:45
|
מה הולך פה שמישהו יסביר לי איך עושים אותי אידיוט כל פעם לא ולא אין כל דופי בדברי היועץ המתרוצץ מי בכלל רוצה שלום?אנחנו לא רוצים שלום !!! וגם היועץ המתחצף לא רוצה את השלום אחרת למה הוא חותר הרי לחתרנות יש את פרס ואת ביליןומי צריך זכוכית לבנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
איך נפלו גיבורים !!!
YZ,
06/10/04 15:33
|
הכותרת היא רק חלק מהראיון. שמעתי את הסבריו המשכנעים של ויסגלס על הכתוב בהמשך הראיון.
מה שמגוכח הוא, איך ח''כים מהעבודה ואנשים מנוסים ואינטליגנטיים כמו יוסי בילין (אדם שאני מעוד מעריך למרות שאיני מסכים למרבית רעיונותיו ודעותיו) נפלו לפח הזה, שתמנו עיתונאים. אז מה, זהו. הכל תרגיל? והחמאס, שכל כך מעוניין בקידום השלום בינינו לפלסטינאים, הבין שזה תרגיל ועושה הכל למנוע את ההנתקות על מנת לא לתת לישראל תרוץ לברוח ממפת הדרכים. קצת רצינות באמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אז אולי המתנגדים צודקים?
טובה,
06/10/04 14:43
|
אני בעד נסיגה כללית אבל בטמטומי חשבתי שההתנתקות היא שלב בחזרה הביתה ולא טריק או פורמלין כדברי וייסגלס. עכשיו אני חושבת לעצמי שאולי המתנחלים שנלחמים מלחמת חורמה בתהליך ההתנגדות, הייתכן שהם צודקים???הייתכן שלא הוגן לקרוע אנשים מבתיהם ולגרום להם טראומות שקשה לחיות איתן רק בשביל טריקים של ראש ממשלה נבזה? רק מילה אחת יש בשביל התנהגותו הזו של ראש הממשלה שנחשפה ע''י דובי. נבזות. וכמה עולה לעם ישראל הנבזות הזו? וראש הממשלה באמת חושב שכל העולם אידיוט.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזמן שרון אמר שזה חד צדדית
אילן,
רבבה,
06/10/04 16:01
|
איפה היייתם אנשי שמאל? מכרתם כל הערכים שלכם רק לדרוס אותנו מהימין. שינאת מתנחלים דחף אתם לסמוך לאריק שרון. עכשיו גם אתם יודעים שאתם פחות מזונות על הרחוב. אילו היה לכם לשכנע העם שהערבים רוצים שלום של ממש לא היייתם יכולים לעשותו. לחקתם טרצפ עם אריאל שרון וידתם כל הזמן התוכנית שלו. אילו הייתם הוגנים אז הייתם להודות לזה. זמן לדבר לפי עקרונות. הארץ היא שלנו ויש לנו זכיות להתישב בה. אנחנו לא רוצים לעקור הערבים מביתיהם אבל גם לרוצים לתת להם לרצוח בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
זוהי מנופלציה של וייסגלס ושרון
מאיר יוסקוביץ,
איש ימיני,
06/10/04 14:41
|
ולא של העיתון. כל דבריו כוונו למרכז הליכוד והימין כולל דחיפת הידיעה לעתונות האחרת על כך שיש ראיון בהארץ. כך וייסגלס ושות מנגנים לשעה קלה על מיתר ימני. רק שהציבור הימני ברובו לא קונה שום סחורה משומשת מוייסגלס, גם היא תראה חדשה. חג שמח, יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
להחזיר ת'השטחים יחד עם וייסגלס
הדור הצעיר,
06/10/04 14:37
|
כאשר מחזירים את השטחים, לא לשכוח להיזדכות גם על דב ''הפוזל'' וייסגלס! הרבה זמן לא ניראה במחוזותינו תולעת כזאת. וייסגלס הוא ממש המיץ של תחתית חבית הבאושים. מוציא שם רע אפילו לעורכי-דין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אתם מגיבים למניפולציה של עתון
ל"ת
הארץ. וייסגלס,
לא אמר זאת!,
06/10/04 14:22
|
|
 |
51.
ארפעת יכל להיות סרגל ליד שרון
סלע,
ב''ש,
06/10/04 14:22
|
המ לנו נלין על ארפת כמצביא כזב אם למשותינו מונח עדר מבחיל של יצואי ביבים קרי, ר''מ וחבר מרעיו?. אנחנו נעים בדרך לחורבן אשר ממנו לא תהיה תקומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
עדיין טעות קולוסאלית
אנטישרון,
06/10/04 14:21
|
שלא תחשבו לרגע שלא ידענו שזו כוונתו של שרון כאשר הצבענו נגד במשאל הליכוד.
לא משנה מה המניע של שרון וחבורתו, עצם המעשה הנו טעות היסטורית.
המוסלמים יפרשו כל נסיגה כבריחה של הצלבנים החדשים וישיכו לזנב בנו.
האירופאים יעוטו כמוצאי שלל רב על הנסיגה של היהודים וידרשו עוד ועוד עד שיראו אותנו בגבולות אושוויץ (זה מה שהם רוצים אם לא גרוע מכך).
הסמול (שיעלה מתישהו לשלטון) ינצל את טעותו של שרון כתקדים ויחלק את ירושלים, לטרון, הנגב והגליל. (ואנו לא נוכל לפצות פה)
הדרך היחדה לצאת מהמבוך הנה - להזיז את נצרים וכפר דרום בלבד - אך רק, ואך רק, במקביל להחלת החוק הישראלי על כל יישוב יהודי ביו''ש שיבחר שרון (אלפי מנשה, אריאל, אפרת, מעלה אדומים..)
כך יהיה ברור למוסלמים בעולם שהיהודים קובעים דברים ולא בורחים כמו צלבנים.
וכך יעשה הלאה - יוזז יישוב יהודי, יסופחו שטחים שאנו רוצים.
תהיה התנגדות? ( באירופה, באו''ם, בארה''ב..). לא נזוז מאף מילימיטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פה חומר למחשבה!
האם שרון קורא?,
06/10/04 23:16
|
מענין אם משהו בסביבתו של שרון, חושב בכלל לכיוון זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חפרפרת שמאלנית במשרד רה''מ!
ל"ת
איפה השב''כ?,
06/10/04 14:15
|
|
 |
48.
שרון
י.תוש,
06/10/04 13:55
|
יותר מתמיד רק ברק כבר לפני כמה חודשים אמר ברק ששרון ימזמז הכל ימשוך לכאן ולכאן ולא יעשה דבר...כמה דם נשפך ברק עכשיו !!!! יותר מתמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ברק יביא מחשבה אמיצה ויוזמת
שמיה,
ירושלים,
06/10/04 15:34
|
|
 |
מקרא ותרגום - איך הצלחת?...
אריאל,
חיפה,
06/10/04 19:00
|
כבר התרגלנו לקבל תגובות באנגלית ממי שאין בידיו מקלדת עברית, אבל אתה הצלחת להקליד כותרת בעברית, ו''אני מאמין בברק'' באותיות לטיניות. 1. איך קפץ לך? 2. למה לך. 3. אשרי המאמין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
בגדי המלך החדשים
zoglo,
חיפה,
06/10/04 13:46
|
נו באמת, מה כולם בוכים. כל מי שמעט שאריות של תבונה במוחו הבין וידע זאת מן ההתחלה. במקרה זה המלך, החייטים והקהל שיתפו פעולה ונותך רק לגחך על הבכיינות המתחסדת של פרס ועוד כמה משת''פים שמאלנים של מדניות שרון. הכעס שלהם נובע מכך שוויסגלס הסיר את תחתוניהם באמירתו, ועכשיו גם שאר העולם רואה שמתחת להם פשוט אין כלום!
חג שמח לך וויסגלס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לתת לויסגלס פרס ישראל
נסים גבאי,
נתניה,
06/10/04 13:38
|
על גילוי נאות של פרצופה המלוכלך של הממשלה והעומד בראשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אבל מי הבטיח לפלשתינים מדינה ?
שרון הדיקטטור,
06/10/04 13:35
|
יש להדיח מיד את שרון, ולהעלות איש ימין אמיתי, על מנת לתקן את כל נזקיו של הדיקטטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
וויסגלס ושרון מייצגים את יהודי
הכניעה !!!!,
פשוט כניעה,
06/10/04 13:24
|
ללא חילופי אוכלוסין לא תקומנה כאן 2 מדינות ל2 עמים.
יש בישראל 1.3 מיליון כובשים מוסלמיים שמתנגדים להקמת שתי מדינות ל 2 עמים כי הם מעוניינם לכבוש את היהודים מבפנים.
בדיוק כפי שעשו לאורך כל ההיסטוריה למן התפרצות האיסלאם .
נ.ב
נושא הכלים ירה לעצמו ולבוס שלו ברגל.
במחי פה הוא ביטל את הישגי התקרבות שרון אל השמאל
חבל.
להתקרבות שרון אל השמאל היו בכל זאת כמה יתרונות שביניהן החלשת כוחם של הפוסט ציונים כביילין אבנרי ושולמית..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבלבל פוליטיקה עם מרמה
rr,
06/10/04 14:05
|
|
 |
יכול מאוד להיות שאתה צודק אבל
השאלה היא את מי,
הוא מרמה ??,
06/10/04 16:50
|
האם הוא מרמה את היהודים במוכרם למוסלמים הכובשים.
או שמא הוא מרמה את המוסלמים הכובשים ואת תומכיהם בשמאל הפוסט ציוני רדוף הבורות והרדידות המחשבתית .
כולי תקווה שזקנתו של שרון לא תבייש את נעוריו .
אך חוששני כי שותפותו המלאה לכניעת סיני תחת אצטלת בגין .
מוכיחה כי ההיפך הוא הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יושר אינו ניתן לחלוקה,
אריאל,
חיפה,
06/10/04 19:20
|
וגם לא היפוכו. אמירתו המפורסמת של בן גוריון מלווה את שרון עשרות שנים, ועד כה הוכחה כנכונה. לפני למעלה מעשרים שנה שודרה כאן תכנית בשם Dallas. העסיסי בין גיבוריה היה .j.r, שבכל פרק רקם מעשה נוכלות חדש כלפי משפחתו, ובכל פרק הצליח, כי הם חזרו והאמינו לו מחדש. בזמנו חשבתי שהדבר קורה רק בסדרה, שהרי במציאות, אחרי שמרמים אותך פעם אחת - אתה נזהר. בא שרון והוכיח כי החיים הם לפעמים סדרת טלוויזיה. האיש שמשך אותנו ללבנון - נבחר לראשות הממשלה. מה לכם מתפלאים? ולמה זה משנה אם הוא מרמה את הערבים או את היהודים. ממרמה לא יכול לצאת לנו דבר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אז מה חדש ???
מפאיניק,
חיפה,
06/10/04 13:23
|
כבר בן גוריון אמר - כישרון גדול אבל לא אומר אמת הצרה - הוא קובע את גורלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עדיף טרנספר לירדן ומצרים
ל"ת
אלי,
06/10/04 13:18
|
|
 |
41.
מנהיגים פחדנים
הנביא,
צפון,
06/10/04 13:11
|
|
 |
40.
העונש הוא שלנו...
אלי,
כפ''ס,
06/10/04 13:10
|
זה שקיים משבר מנהיגות כולנו חשים. כל הזמן טוענים נגד ה''גנראלים'' שמנהיגים אותנו אבל כשמשלבים עורכי דין בפוליטיקה מקבלים ''הפוך על הפוך'' ואף אחד לא יודע מה נכון ומה לא. עמימות יעני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אתם לא מבינים את התכסיס כאן?
מתבונן,
06/10/04 13:08
|
הרי וייסגלס כעורך דין לא יחשוף את הכוונה האמיתית של שרון: להסיח את הדעת מפשעיו הכלכליים האישיים. הרבה יותר משתלם פוליטית ליחס את תכנית ההתנתקות לאידיאולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אבל שרון אלים ושקרן הרבה זמן
רודינה,
06/10/04 13:04
|
לפני כנראה העם היהודי התעוור ולא רוצה לראות את האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שרון בעד המשך הסכסוך??אני בהלם
ל"ת
imagine,
06/10/04 12:47
|
|
 |
36.
chashifa
avi,
chul,
06/10/04 12:42
|
|
 |
35.
החצי החסר
חיים שמול,
06/10/04 12:39
|
אוי שמאל,שמאל. עד מתי הם ימשיכו לספר לנו רק חצאי אמיתות. מפיצים שקרים, מצטטים דברים שנאמרו בהקשרים שונים כאילו שנאמרו בנושא הנדון. אלא מה ? הם חוזרים על אותה מנטרה שוב,ושוב בתקווה שהשקר {או חצי האמת} איכשהו יחלחל. אני שומע עכשיו את קולם של כמה מראשי השקרנים של השמאל, כמו ביילין,אורון ודומיהם מסבירים לנו למה התכוון מר וייסגלס. למה אני צריך שהם יסבירו לי ''למה התכוון המשורר''?. תשמעו באזניכם למה הוא התכוון. וזה שונה לגמרי ממה שחכמי השמאל מסבירים לנו. אם לא היו כאלה טיפשים, הם לא היו שמאלנים. הענין הוא שהם מנצלים בערמה את הרעב של המדיה לנצל כל גמגום כדי ליצור כותרת כדי שתפרסם את בעליה. וכך הם ,שני הצדדים של אותה מטבע חיים, ומזינים,אחד את השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימני שוטף רצפות
rr,
06/10/04 14:06
|
אולי אתה שונא את השמאל אבל השמאל שולט בהכל ואתה ובניך תשטפו מכוניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מישהו אולי כבר אמר את זה קודם?
רווית,
יפו,
06/10/04 12:19
|
השמאל במדינת ישראל, שלא מיוצג למרבה הצער בשום מפלגה, אומר את מה שוייסגלס אמר כבר הרבה זמן. צריך ממש להיות עוור ושטוף מוח כדי לא לראות את זה. השפן שנקרא ההתנתקות הוצא מהכובע במסגרת המו''מ בין ישראל לאמריקאים על המכשול באזור אריאל, כדי להשיג עצימת עין לעיבוי ההתנחלויות ולגזילת האדמות וההרעבה. ומה עשה ''מחנה השלום''? ארגן הפגנה המונית לתמיכה בהתנתקות, כאילו אין דברים בגו, ותוך חזרה עקשת על הסיסמאות הגזעניות של שרון. ומה עושה פרס? מחסל סופית את השמאל, את המלחמה על כבוד האדם וזכויותיו, ועושה הכל כדי להשאיר את עצמו ואת שרון בשלטון - כי הוא הרי יודע שזה הינו הך. אז מתי יתחיל העם בישראל להתעורר? כשיכאב לו קצת יותר - אין מה לעשות כנראה. הכוח משחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בייליניזם בלי מסיכה
תועבת,
המילניום,
06/10/04 12:15
|
עשר שנים לאחר שיזמו את מלחמת אוסלו והביאו על עם ישראל למעלה מ- 1300 קורבנות, מעל ל- 6,000 פצועים ונכים, וכלאוּ אומה שלמה בפוסט-טראומה של פעילות כפייתית של ''רק שיהיה שקט'', החליטה כנופיית אוסלו להכות שנית. עשר שנים לאחר מעשה חתרנות המערער את יסודות קיומה של מדינת ישראל וסדרי-שלטונה, החליטו ביילין וחבר מרעיו כי עַם ישראל לא סבל דיו מנַחת זרועם. עשר שנים בהם הבייליניזם לא למד דבר ולא הִפנים את גודל האסון שהביא, ואין הוא חדל מניסיונותיו להחריב את מדינת ישראל. הבייליניזם איננו מהמר על עתידו הפוליטי ואינו מסכן עצמו. התקשורת מגויסת לצדו תמיד, ותמיד יהיו די יהודים שתומכים בדרכו. אך הבייליניזם פועל בנחישות להקריב עוד קורבנות של טרור על מזבח המוֹלֶך של עיוורונו הפוליטי. כמו ילד סורר השובר את הכלים כשהמשחק איננו מוצא חן בעיניו, כך הבייליניזם פועל בהתנשאות עיוורת לערעור יסודות המדינה, גם ובעיקר לאחר שהציבור קבע כי אנשים אלה אינם ראויים לשלטון, וגירש אותם משם בבושת-פנים.
ושוב חוזרת אותה יהירות סוֹמאת של כנופיית אוסלו, המתעלמת לחלוטין מהמציאות ומתריסה נגד התהליכים התרבותיים וההיסטוריים הנהוגים במזרח התיכון. ושוב עולה התביעה הטוטלית לפתרון סופי, אשר סופה להוליד עוד אֵבֶל, יגון ואנחה.
מעשי הפשע שביצעה כנופיית אוסלו נגד המולדת, בהביאה הֵנה את ערפאת, הארכי-טרוריסט המתועב שברוצחי היהודים מאז היטלר, ובהקימה את הרשות הפלשתינית – ארגון הטרור הבזוי והרצחני ביותר בעידן המודרני – לא הספיקו לאנשיה. ועל כן הם יצאו למסע הרפתקאות נוסף, ושוב במימון אירופי. אותה אירופה, שמבקשת להתנער ממה שאירע על אדמתה לפני שישים שנה; אותה אירופה, שעושה הכל כדי להמשיך ולחסל את תקוות העם היהודי לעצמאות ולריבונות במולדתו; אותה אירופה היא המממנת עתה שכירי-חרב יהודים בשירות הטרור הערבי. רשת מסועפת של עמותות ממומנת בכספים פוליטיים המגיעים מארגונים בעלי שמות מגוונים, במעטה של סיוע הומני/ סוציאלי/ חינוכי כביכול, כדי לשַׁמן את גלגלי פעילות הבייליניזם, למען מטרות אנטי-ישראליות במובהק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות! ירבו כמוך
יהודי אמיתי,
06/10/04 14:22
|
בישראל! אל תירא ואל תיחת מעוכרי ישראל הדרים בתוככנו! אך נהג בהם ברחמנות יהודית, שהרי שמאלנות יתר מעידה בהכרח על פגם גנטי בתחום המנטלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה קטע ממאמר של דוד בוקעי
''הבייליניזם'',
Google,
06/10/04 16:24
|
בדו-ירחון ''נתיב''. לא אני כתבתי את המאמר המצויין הזה. שיגרתי גם קטע המשך, מעריב לא פרסם. היכנס ל-Google וחפש את הערך ''הבייליניזם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
משת''פ משמאל קיצוני עוזר לשרון
ל"ת
אלי גל,
06/10/04 12:13
|
|
 |
31.
אפשר להשיג אותו דבר
ל"ת
ללא ההתנתקות,
06/10/04 12:02
|
|
 |
30.
מי שיורק לבאר ממנה שתה הוא!
ש.לוין,
06/10/04 11:59
|
האיש הזה ויסגלס כניראה נפגע מאוד משרון ובניו לכן הוא החליט להחזיר להם בדרך מאוד אוילית וילדותית מה שמוכיח שהוא טיפש חסר תקנה אם הוא מביא את הדברים האלה הרי שהוא בעצמו היה שותף לאותה מזימה כביכול מה הוא רוצה להשיג בדבריו אין איש יודע מלבד נזק ועוד נזק למדינת ישראל. להנתקות יש לה חשיבות אסטרטגית מדינית לאומית ממדרגה ראשונה. ועוד ימים יגידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
צריך להלחם בזנות ובפשיעה-בעיקר
דודו,
ת''א,
06/10/04 11:50
|
|
 |
בקיצור, אתה רוצה בחירות עכשיו
ל"ת
YZ,
06/10/04 15:34
|
|
 |
זה אומר להלחם ב''ליכוד''
ל"ת
בני,
ב''ש,
06/10/04 12:14
|
|
 |
Why?
ל"ת
Yosi,
Germania,
06/10/04 12:14
|
|
 |
28.
השמאל הלא שפוי יכול להירגע
בוריס,
חיפה,
06/10/04 11:49
|
סביר להניח שדב ויסגלס הוא איש חכם ומשופשף בפוליטיקה וחוץ מזה הוא חבר קרוב של ראש הממשלה. הוא יודע שפרסום מסוג זה הוא טרף מאד קל לשמאלנים ויכול להזיק לשרון. אז כנראה שקיימת סיבה מאד רצינית שאילצה דב וייסגלס להגיד את זה. אני חושב שהסיבה היא כישלון של תוכנית התנתקות. למרות הכרזות של שמאל שרוב העם בעד ההתנתקות במציאות זה לא כך והתנגדות של שרון והשמאל למשאל העם בנושא התנתקות מוכיח את זה. המטרה של הדלפת ויסגלס היא ניסיון לשכנע ימין לתמוך בתוכנית התנתקות. במקרה הזה שרון עובד על הימין ולא על השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשט ודרש
שמוליק,
06/10/04 12:31
|
סוף סוף תגובה רציונאלית שלא נותר לי אלא להסכים עימה.וויסגלס מספיק מתוחכם והמסר שלו לא פשטני כפי שניתן לכאורה להבינו.זה סוג המסרים שצריך להעביר לחברי מרכז הליכוד שמבינים רק ''פשט'' כי ה''דרש'' הוא במפורש סלילת הדרך הפוליטית למימוש תוכנית ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nice!
Dave,
Amsterdam,
06/10/04 12:13
|
Good point, nice angle. But now you got me confused… :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט נכון
סתם 1,
06/10/04 12:03
|
אם השמאל חושב שויסגלס נותן לו מתנה הם כנראה יותר טיפשים ממה שהם חושבים על עצמם הכל זה למרכז הליכוד ולחלק הימני בעם כך שרון מחשק אותם בלי שום קשר לסיפורי ויסגלס אם רוצים להקים מדינה אז יקימו ואחרי ניתוק יכולה לבוא הפרדות או איזה שם שיתנו הסכם ג'נבה נועד לתת פירסום למספר אנשים ופרנסה לעוד כמה ואף אחד כבר לא שם עליו כמו על יוזמת עמי איילון שחוץ מעיתונאים אף אחד כבר לא זוכר מי זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
למה וייסגלס מגלה זאת עכשיו ?
אבי,
06/10/04 11:49
|
האם עבר חתול שחור בינו לבן שרון והוא רוצה להכשיל את שרון ? או אולי גם גם פה מסתתרת כוונה זדונית נוספת ? מדוע לא שואלים אותו למה עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
טעות בכותרת
מישהו,
06/10/04 11:12
|
הכותרת היתה אמורה להיות ''כך הקפאנו את החקירה נגד שרון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זה הזמן לחזור לרחובות
דניאל מירושלים,
06/10/04 10:59
|
למרבה הצער היו טפשים שהאמינו כי ההתנתקות תוביל למימוש הסכם ג'נבה. ויסגלס עשה עם כולנו חסד.הוא קרע אתהמסווה מעל פני אריאל שרון. שרון-רב שקרנים ואיסטרטג עלוב לאורך כל דרכו מבקש-מה שלא צריך להפתיע איש-להתנתק כדי לממש את תוכנית הקנטוניזציה ביש''ע. אין כמובן סיכוי לכך אבל כדרכו דם רב עוד ישפך עד שיוכח הנזק. אין להמתין על הגדר. השמאל הישראלי השפוי חייב לצאת למאבק עם אורך נשימה. על הכף גורלה של מדינת ישראל.שיטתו של שרון תהרוס אותנו באופן מוחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה אומר ש''היו טפשים''...
זה אני.........,
06/10/04 12:46
|
אז לא אתווכח איתך על כך,אך מהיכן שאבת את השטות הזו,ש''ההתנתקות תוביל למימוש הסכם ג'נבה'',מי עשה את הסכם ג'נבה ?! ואת מי הוא מחייב בכלל ? מתי שרון הבטיח לממש את הסכם ג'נבה ? בוא'נה,מותר לחלום,אבל לא לבנות על כך...וחוץ מזה,בינתיים מי שהביא לכאן את כל המחבלים על נישקם ושינאתם אלו אנשי העבודה והשמאל ההזוי......אז אל תטיף לשרון/לימין על ''הרס מדינת ישראל'',קצת נימוס לא יזיק......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדניאל מי-ם
חיים שמול,
06/10/04 12:45
|
השמאל הישראלי אינו שפוי, אלא דפוק. זו רק אחת הסיבות למה אינו יוצא לרחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש רק 3 שמאלנים. אתם תחזור??
ששון,
06/10/04 11:47
|
|
 |
גם הימנים שמאלנים
'',
06/10/04 11:59
|
|
 |
24.
מפתיע מישהו?
ללא תקווה,
06/10/04 10:44
|
הנה, ללא בושה (כי הרי כל דבר במדינתנו היקרה נעשה ללא בושה - שוחד אנשי ציבור, ראשי פשע בשלטון, ועוד) מסביר בגאווה ''מקורב לראש הממשלה'' את תוכניתם האמיתית. בדיוק באותה מידה בה מבטלים מיד את הצעות המגעים מסוריה - ישראל של אריק שרון למעשה אינה מעוניינת כלל בהסדר שלום עם הפלשתינאים, וחושבת שיש לחסל את הבעיה בכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
זה לא השג
אאא,
06/10/04 10:39
|
התהליך המדיני יתחדש אם הפלסטינים יצליחו להבעיר את השטח מחדש.אם הם ישיגו נ.מ. ויתחילו להפיל מטוסי נוסעים,או ישיגו קטיושות ויפגיזו יישובים צה''ל יצטרך ללכת לעימות רחב ואז התהליך המדיני יתרחב. התהליך המדיני יופסק לשנה שנתיים או שלוש,לאמעבר לזה.אח''כ הבעיות,שעדיין קיימות,יצוצו שוב על פני השטח בעצמה כפולה ומכופלת,רק שאז יהיה תקדים של גירוש יהודים כפתרון למצב. כמובן שזה לא יקרה בקדנציה של שרון,שיסיים את דרכו הפוליטית בבחירות הבאות. שרון מיישם כאן שיטת ''אחרינו המבול'',וזה רע מאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למען עצמאות מדינת ישראל!!
ס.ש. גל,
נגב,
06/10/04 10:20
|
שרון מבצע את הצעדים הנכונים להשגת עצמאות למדינה. ליציאה של כמה אלפי מתנחלים שהתיישבו וממשיכים לשגשג באמצעות הכידונים של צהל בשטח כבוש שהמדינה לא מעוניינת לשנות את מעמדו. אין להקים מדינה פלסטינאית בהנהגתו של טרוריסט. כשיחליפו אותו מנהיגים המעוניינים בהקמת מדינה פלסטינית הם יזכו לתגובה של הסכמה מרוב הציבור הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעלות היא של העם היהודי,
יהודי אמיתי,
06/10/04 14:23
|
הכובש הוא העם הערבי! למד היסטוריה לפני שאתה מפזם כזבים של השמאל הקיצוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחל בשטח כבוש:שיך מוניס?
ל"ת
גם אתה,
06/10/04 12:35
|
|
 |
תחי מדינת ישראל! מה הקשר ומה
איציק,
המרכז,
06/10/04 10:50
|
|
 |
21.
נו באמת... אלה היועצים של שרון
אלי,
06/10/04 10:19
|
|
 |
20.
שקרנים נמאסתם
מ,
06/10/04 10:18
|
הקלות הבלתי נסבלת שבה ראש ממשלה מרמה אותנו חייבת להדליק נורה אדומה במוחו של כל ישראלי. זה מה שיש כאשר עו''ד של הקזינו ביריחו הופך לנציג שלנו במו''מ מדיני. זה המצב אנחנו כנראה נמשיך במלחמה הזו עד אחרית הימים כל עוד אלה הם מנהיגינו.עכשיו איש לא יופתע אם עוד אלונקה תהפוך בהוראת רוה''מ לטיל קסם. הכל ''חרטה'' הכל ''כאילו'' הכל קומבינה. יאללה תתעוררו ויחד נזרוק את הממשלה הזו . בחירות עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
גם לויסגלס יש פה גדול? תלמדו
ל"ת
משרוןמהי אחריות,
ותשתקו קצת!,
06/10/04 10:06
|
|
 |
18.
ויסגלס העורך-דין
מנחם הרצליה,
06/10/04 09:59
|
הראש של ויסגלס עובד על פי ההגיון של עורך-דין ושוכח כי הבעיה מדינית אסטרטגית והטרגילים שלו כאן לא יעבדו . כבר הנשיא ג'ונסון , מיד אחרי מלחמת ששת הימים הכריז כי עלנו להחזיר את כל השטחים וכל הנשאים מאז ועד עכשיו כלל הנשיא בוש מחזיקים באותה אסטרטגיה וכדאי שעורך- דין ויסגלס ירשום את זה לפניו כי במידה והוא ישכך אתזה , אז יהיה מי שיזכיר לו את זה . אבל נראה שהוא בעצמו יודע את האמת , וההכרזה האחרונה מכוונת למרכז הליכוד ומעבר לכך אין לה כל משמעות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנדל''ן של המדינה הוא של
יהודי אמיתי,
06/10/04 14:24
|
|
 |
אחרי ששת הימים על נסיגה
מי שהכריז,
06/10/04 12:38
|
לא היו הערבים, לא האמריקאים, לא האירופים. זה היה השמאל הישראלי. השמאל תמיד נותן רעיונות לאויבינו, וגורם לנזק בל ישוער. פילוג הוא גרוע, אבל לעזור לאויב זזה מעשה גרוע יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יעני פוסט ציונות קלאסי
בנצי-א,
06/10/04 09:38
|
|
 |
16.
אסור להאמין לשטות
ירון,
חיפה,
06/10/04 09:36
|
כי מספיק היה להדגיש את הטרור הרצחני והתמיכה וההסתה וההכוונה של ערפאת, וכמובן אי עמידתו באף תנאי באף הסכם מאז אוסלו, ואף נשק לא חוקי שנאסף מהטרוריסטים ומהאזרחים המושחתים שלו, בשביל לזרוק את כל ההסכם והתהליך לפח. צריך תירוצים לא לתת להם מדינת טרור מושחתת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתחמק מהעיניין
זז,
06/10/04 12:01
|
העיניין הוא ששרון מרמה את כולם. ביחוד אותנו, אם כל מה שאמרתה שיש נגד הפלסטינאים אז ששרון יעמוד כמו גבר עם ביצים ויגיד שהוא לא בונה מדינה פלסטינאית, אבל לא, הוא משקר לכולם ואומר שכן. זה אולי עובד אבל במדינה מתוקנת הוא היה עף אחרי שבוע, ולא עושה קריירה משקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נשארת רשע בלי הפיקחות
בנצי-א,
06/10/04 09:35
|
|
 |
14.
כל הכבוד לשרון !!! המהלך נכון
קול ההגיון,
06/10/04 09:34
|
|
 |
13.
שרון מוליך את המדינה לחורבן
מוחה,
06/10/04 09:27
|
סוף סוף יצא המרצע מן השק. כל מי שטען שאינו מבין את כוונות שרון או קווה שההתנתקות תחזיר אותנו ואת הפלשתינים לשולחן הדיונים, זכה לתשובה. שרון אינו מאמין שהכיבוש הוא חטא ואינו מקבל את הקמת המדינה הפלשתינית, כפי שהתחייב אי אז לאמריקאים במפת הדרכים. אך מה לעשות וקומץ מתנחלי הרצועה אינו מסכים להיות מגש הכסף להנצחת הכיבוש בגדה, ומסרב להתפנות. אני מאמינה לוייסגלאס. אך לא יועיל כלום. ככל שימשיכו לחשוף את נכליו ופשעיו של שרון העם ימשיך ללכת שבי אחריו, כסומא בארובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את עושה בתל אביב?
ל"ת
אם הכבוש חטא,
06/10/04 12:39
|
|
 |
12.
אין חדש תחת שמש המדיניות הישרא
טובה,
06/10/04 09:26
|
זו לא הפעם הראשונה שישראל היא זו שלא רוצה להגיע להסדר. מה שמעניין הוא הפער בין הדימוי של ממשלות ישראל לבין המציאות. אנחנו נורא אוהבים להציג את עצמנו כשוחרי שלום\הסדר שסובלים ממש מכאבים בשל היד המושטת קבוע לשלום. בפועל לא פעם ישראל היא זו המסכלת הדברות ובורחת מהסדר. כך קרה לפני מלחמת יום הכפורים וכך קרה גם עם המגעים עם הסורים (אפשר למצוא עדויות לכך בעדויותיהם של שגיא-אלוף בצה''ל ודניס-איש משרד החוץ האמריקאי שהיה מעורב במגעים) וכך קורה גם עם הפלסתינאים. שרון קבע מנטרה, אין עם מי לדבר ואין על מה לדבר כדי להכניע את הפלסתינאים בכוח . הציבור שמפוחד וזועם בצדק על פיגועי הטרור מאמין שזו הדרך . כמו תמיד כשנגיע להסדר זה יהיה לאחר שפיכות דמים מיותרת והציבור לאחר הלם קצר ימשיך לקנות את הלוקשים שמוכרת לו הממשלה וגם לשלם את המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ב-2000 ברק סירב לשלום?נבלה.
ל"ת
אבי,
06/10/04 11:04
|
|
 |
11.
שטויות-תהיה התנתקות ומדינה פלש
ספור כסת''ח,
האזור המתפקח,
06/10/04 09:17
|
הוא מפטפט כי הוא מנסה להצדיק תכנ ית שעומדת להכשל. הוא יוצר כסת''ח לכשלון של ההתנתקות. מהיום אנחנו מתחילים לפקפק במהלך שחשבנו אותו לנכון עד הרגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זה כי גרוע שיש
דורון,
06/10/04 09:07
|
גם לא שלום מזוייף-כי אם הערבים לעולם לא יהיה שלום אמת וגם לא חיזוק ההתיישבות ובנוסף עוד טרנספר ליהודים בחינם! שרון תתפטר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אמת פשוטה
פרשנדתה,
06/10/04 08:57
|
לשרון ולממשלתו אין תכנית ואין דרך. הדרך היחידה בה הממשלה מוליכה היא דרך ההונאה, הגזל, השחיתות וההשחתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מדינה של קשקשנים
מוטי,
צפון,
06/10/04 08:42
|
מה בדיוק בוער לאדון ויסגלס לספר לכל העולם שמטרת ההיתנתקות היא לעצור את התהליך המדיני ולמנוע הקמת מדינה פלסטינית הרי בכך הוא רק משחק לידי מערך ההסברה הפלסטיני אבל כמו כל אצל הפוליטיקאים במדינה הזאת העיקרון המנחה הוא לקשקש ולקשקש העיקר לקבל עוד כותרת בעיתון וזאת מבלי להתיחס אפילו לרגע לנזק התדמיתי שנגרם למדינה. עכשיו לך תסביר לכל העולם שאנחנו בעד שלום ודו קיום ופלסטינים הם אלו שמונעים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תסביר באמת...
רווית,
יפו,
06/10/04 12:08
|
|
 |
7.
יצא המרצע מן השק
ל"ת
זה אבי עצבני,
06/10/04 08:42
|
|
 |
6.
יצא המרצע...
דורון,
מרחביה,
06/10/04 08:41
|
כל הכבוד לגילוי הלב של ויסגלס, עכשיו זה רישמי שממשלת ישראל עושה כל שביכולת לשבש כל מהלך למימוש מפת הדרכים. זה כמובן זכותה של הממשלה, אלא שזה גם מתכון בטוח להנצחת המצב. ברור שאין כאן בשורה, אדרבא זאת מדיניות פחדנית, הבורחת מהתמודדות אמיצה על מנת לפרוץ את מעגל הדמים ולהביא לפתרון הסכסוך. רעיון מאחורי ההתנתקות יוביל רק להסתבכות והסלמה. זה שהאמריקאים שותפים לכך, מוכיח שוב עד כמה הם לא ממש מעונינים להביא לשינוי המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יותר בזול לקנות פריזדר.
ל"ת
יעקב,
06/10/04 08:16
|
|
 |
4.
בלבול ביצים
ל"ת
יהודי,
06/10/04 08:12
|
|
 |
3.
זה הראש של הליכוד...
מפלגת העבודה,
06/10/04 07:58
|
לא להתמודד עם הבעיה הפלסטינית, לברוח, ולראות מה יהיה בעתיד, ולא אכפת להם שאנחנו הורגים אחד את השני, וכל הדם שזורם ברחובות.
מדוע לא להלחם בטרור ולדבר עם פלסטינים על הסכם.
הסכם שלום עושים עם אוייבים.
רק מפלגת העבודה מסוגלת לשלום עם הפלסטינים.
הליכוד יביא רק דם ועוד דם
גידעון פרץ (תומך של מפלגת העבודה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגדעון פרץ, מפלגה האבודה
:-),
06/10/04 13:44
|
אנחנו לא מתמודדים עם העיה הפלסתינית הנוראה שהעצמתם אחרי אוסלו? בלדבר אתם טובים, ראו את פלצניכם. הסכם שלום נכון עושים עם אויבים, אבל רק אחרי שמכניעים אותם. רוצחים שמים בבית כלא או מוציאים להורג. בנתיים כשמדברים על דם יהודי כדאי שתשתוק , שפכתם יותר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק העבודה תחלץ אותי מהמוקטעה
ל"ת
יאסר ערפת,
06/10/04 12:51
|
|
 |
הסכם עושים רק עם ידידים
ל"ת
שבענו מססמא זו,
06/10/04 12:40
|
|
 |
''מפלגת העבודה'' ?! מה זה ???
ל"ת
זה אני.........,
06/10/04 11:30
|
|
 |
מפלגת העבודה גוססת
ירון,
חיפה,
06/10/04 09:41
|
היא הביאה את כישלון אוסלו שגרם לדם לזרום ברחובות, הליכוד הביא את חומת מגן וימי תשובה שהצילו אותנו וחיסלו עשרות מחבלים ועצרו מאות. מפלגת העבודה הביאה לנו את פרץ וההסתדרות המאפיונרית וכל המונופולים בשוק... במפלגת העבודה יש רק סיכסוכים ומשחקי כוחות כל הזמן. מפלגת העבודה הביאה לנו לא יוצלחים כמו אהוד ברק ומשוגעים קיצוניים מזוקנים כמו מצנע שרוצים לתת לפלסטינים את המכנסיים והתחתונים שלנו... בדרך אגב, גידעון פרץ, אתה קרוב משפחה של פרץ המשופם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש ליכוד
אבי,
06/10/04 09:13
|
א. אני שמח לדעת שכך נשמע איש מפלגת העבודה....... ב. וייסגלאס ממש אבל ממש לא איש ליכוד! ג. ההיסטוריה הוכיחה שהליכוד מסוגל לקבל הכרעות קשות ולהשיג שלום (אם לזה יקרא שלום), והעבודה מלחמות שהגיעו כמעט עד חורבן בית שלישי.( זוכר לפני ימים אחדים יום השנה למלחמה ארורה זו). והעבודה הביאה למלחמה אחרונה זו עם הפלשתינאים , אוסלו מכיר??? חלוקת נשק, זוכר???? השיבה מטוניס, יודע על מה מדובר???? בקיצור העבודה הביאה לנו מזרח תיכון חדש!!!!! אז קצת צניעות וחזרה לחורים שם אתם צריכים להסתתר עוד שנים רבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלה בלה בלה...
פתפותי ביצים,
06/10/04 08:46
|
|
 |
ראש רקוב
אלפרד,
06/10/04 08:44
|
מסכים איתך שהליכוד איכזב את בוחריו בכל המישורים, ורק אידיוט יצביע שוב לליכוד. הבעיה שהמיסכנים באמת ימשיכו כמו רובוטים להצביע לליכוד, פשוט מתוך הרגל. אבל תראה לי את האלטרנטיבה? שמעון פרס? הוא איש אהוד בקהיליה האירופית אבל בגילו? שינוח. אז מה נשאר לנו? אהוד ברק? עדיף כבר אבו עלא. זהו אז מפלגה צריכה ראש מפלגה. כשתמצא אחד ששוה (וזה לא קשה למצוא תחליף לאריק המזדקן). תכלס זה היה יצחק היקר שנתן להם נשק שם בשטחים שהוחזרו עפ''י הסכם מקולל. אחרת הם עוד היו זורקים אבנים עם רוגטקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה מטומטם??????
asaf,
ר''ג,
06/10/04 09:51
|
איזה נשק הביאו להם??, קרבין???
על מה אתה מדבר, מה אתה חושב שלרשות אין מאיפה להשיג נשק???
אתה חי בעבר, אתה חי בתחילת האינתיפאדה 1987 ., שם באמת זרקו רק אבנים מה לעשות ,ישראל מבינה רק כוח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי כל עוד שערפאת חי, חבל על
מיכה,
חיפה,
06/10/04 08:40
|
|
 |
טעות
מישהו,
06/10/04 09:39
|
עראפת אינו המכשול לשלום. המכשול הוא פרס, ביילין, ברק ודומיהם, אשר מונעים מאתנו להזכיר מי פה הבוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כל הכבוד - יש הגיון
דוד,
ירושלים,
06/10/04 07:53
|
עדיף שישארו בידנו רוב התנחליות הגדה ונוותר על ההתישבות בעזה שבין כה וכה לא חלק מארץ ישראל
ואיננו רוצים 3 מיליון פלשתינים בתוכנו לכן עדיף להיפרד מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלחמה תתחדש
אאא,
06/10/04 10:43
|
גם לאחר הגירוש.אם לא תוך חודשים,אז תוך שנה או שנתיים. בפעם הבאה שהעימות יתחדש התקדים של גירוש יהודים בתמורה לנכונות פלסטינית להפסקת אש,יחזור על עצמו במקומות אחרים. שרון משיג הפוגה לכמה חודשים,אבל גוזר את סופה של ישראל בתוך שנים. אחרינו המבול,לא היתה מעולם שיטה מוצלחת להתמודד עם בעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזה היא ישראל יותר מאילת
ירון,
חיפה,
06/10/04 09:45
|
ומטולה. בואכה עזה משטח שבט יהודה (ולהזכירך ששטח שבט שמעון הינו מדרום לשבט יהודה). בעזה ישבו רק יהודים (ואולי התווספו נוצרים מספר) עד לפני 150 שנה כשבאו הפלחים הערבים. די נמאס מלהצדיק את האמת ולהגיב לשקרנים מגמתיים כמוך, שגם מתעלמים בדרך אגב מהשטח היהודי הרב שמתועד להינתן במסגרת התוכנית כל צפון השומרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כבוד ואיפה ההגיון?
אלפרד,
06/10/04 08:39
|
אם אתה מתחיל לוותר- אז אין גבול. איך ששרון הביא את תכנית ההתנתקות זה נתן להם כוח להמשיך. אין מה לעשות - כמה שינסו הפולנים ללמוד מזרחנות על דרך החיים של הערבים (ממרצים שהם בעצמם פולנים ) - הם לא יצליחו ללמד אותם את העובדה שאם תראה לערבי חולשה הוא ינצל את זה כדי לאכול אותך. הם למדו מאיתנו וכל התהליך הזה דומה להפליא לתחילת הקמתה של מדינת ישראל. נראה לך שהם יוותרו על כל ההתיישבויות שלהם? על הכפרים בדרך לחיפה? נראה לך שהם יסכימו להתנתק מסכנין כדי לעבור לעזה? כל המובלעות שנמצאות בלב ישראל, נראה לך שיעתיקו אותן לעזה? עם ישראל חצוי ועסוק במלחמות פנימיות מה שעוד יותר מעודד את הפלשטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מומחה לאופיים של הערבים
חגי,
06/10/04 09:33
|
כדי להצדיק את מדיניות הכבוש של ישראל מותר להמציא תיאוריות פסיכולוגיות בגרוש. כל פעם שהגענו לאיזה שהוא הסדר עם הערבים צעקו הימנים שההסכם לא יחזיק מעמד כי הערבים רוצים הכל והם יפרו את ההסדר: כך קרה עם מצרים, כך קרה עם הסורים(הסכם הפרדת כוחות) וגם נגד היציאה מלבנון חזרו על אותה מנטרה שאי אפשר לסמוך עליהם, הם רוצים ''הכל''. המציאות מוכיחה שהערבים אמנם לא אוהבי ישראל אך הם יקיימו הסכם אם זה עונה על האינטרסים שלהם בדיוק כמו ישראל וכל מדינה אחרת.חגי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הסכם עם מצרים שווה לתחת
ל"ת
סליחה,
06/10/04 11:40
|
|
 |
טמבל
אאא,
06/10/04 10:48
|
המצרים לא מקיימים את ההסכם. המלחמה עם מצרים תתחדש.רק עיוור וטיפש כמוך לא מבין את זה.מאז ה''שלום'' הצבא המצרי הכפיל את עצמו מבחינה כמותית והרבה יותר מבחינה איכותית.התקדים היחידי למדינה שכל גבולותיה הם גבולות שלום ואעפ''כ מנהלת מרוץ חימוש מטורף,היא גרמניה בין שתי מלחמות העולם. לגבי סוריה,היא מפעילה את החיזבאללה במקום עימות ישיר. לגבי לבנון,רוב הפיגועים בישראל מכילים מעורבות של החיזבאללה.הפלסטינים עצמם אומרים שוב ושוב ושוב כי הבריחה מלבנון היא שהביאה לפרוץ העימות וכי היא שימשה להם השראה. אבל הסמולן המסומם,הפחדן,הנוצרי והקוסמופוליטי,רק רוצה שיתנו לו כמה ימים של שקט כדי שיוכל לצרוך אקסטזי ולפנטז שהוא חלק מאירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הוא הזרע הרקוב של
צודק,
06/10/04 14:31
|
|
 |
1.
מוזר
ש,
06/10/04 07:39
|
הרי כל בר דעת רואה שפשע ההתנתקות גם מטרנספר את קורבנות הטרור מבתיהם - וגם גורם להקמת מדינת טרור פלסתינאצית-איראנית ברצועת עזה.
אז איך בדיוק ירד מעל הפרק נושא המדינה הפלסתינאצית ?
הגב לתגובה זו
|
|