 |
156.
מתקשים למצוא עבודה
טלי,
08/10/04 05:38
|
מעניין למה,אולי בגלל שאנחנו לא חייבים להעסיק רוצחים?
הרצחת וגם ירשת? שיאכלו את הדייסה הדוחה שבישלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
LET THE PARASITES DIE
ALON,
08/10/04 04:57
|
THE MORE DEAD ARAB PARASITES THE BETTER. TRANSFER OF THE ARAB ISLAMIC SATANIC PARASITES IN THE ONLY SOLUTION, NO ARABS NO PROBLEMS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
עזה הוא קן צרעות. במקום לחם
האו''ם מטפח,
רוצחי עם!,
07/10/04 22:15
|
קונים כלי משחית. ישראל הקימה מדינה ל''פלשתינאים'', שנקראה, כדי להונות את היהודים ''רשות''. מדינת ישראל הכירה בערב רב של פליטי כל ארצות ערב והבלקנים כ''עם'' וכאמור, הקימה להם מדינה. במקום לבנות את המדינה הזו, שלא היו צריכים לקבל, ולפתח אותה, הנהגת הבריה הלא נורמלית הזו, שלשלה מליארים לכיסיה הפרטיים, כשהיא מפרישה חלק לחימוש. ישראל נתנה להם עבודה, גם במחיר חיי אזרחיה (זילות חיי יהודים, כבר אמרנו?) בעצם נתנה להם הכל! הם נשכו את היד שהאכילה אותם. ועכשו הם בתת תזונה, בדיוק כמו שהיו לפני שישראל הגיעה לעזה! אנו עזבנו, והם רודפים אחרינו בקסאמים. אבל אנחנו אשמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
אני תרמתי לפלסטינית 5 שקלים
נועמי,
פורטוגל,
07/10/04 22:06
|
|
 |
152.
חובותיה של ישראל
דן,
07/10/04 22:06
|
הפלסטינאים יירצחו יהודים, יפגעו בכלכלה שלנו, יקראו לכל העולם להחרים את התוצרת שלנו, יחסלו את התיירות לישראל ואנחנו ניתן להם אוכל אגב שימו לב לחידוש הלשוני החדש בעולם - תגובה פרופורצינלית. ברור לכולם שאי אפשר להכחיש את זכותה של ישראל להגנה עצמית אז מצאו הגבלה חדשה ''פרופורציונליות'' על כל יהודי שנרצח אסור להרוג יותר מפלסטינאי (כולל טרוריסטים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
הם יורים ואנו מגיבים ומי אשם??
דוד,
קיראון,
07/10/04 21:55
|
|
 |
הטמטום אשם!
ל"ת
Avi Ecuador,
07/10/04 22:21
|
|
 |
150.
האחריות למצב הפלשתינים מוטלת
צברי אחד מהעם,
07/10/04 21:34
|
אך ורק על העם הפלשתיני והרשות הפלשתינית ובראשם הראיס ערפאת, אשר שדד את כספי הסיוע העולמי לעמו ובחר באיסטרטגיה של טרור לעמו!!*פוליטיקאי גדול ודגול* אשר חיי על מגש של זהב בעוד שבזכותו, עמו היקר, חיי עדיין כבימי תקופת האבן!!!אבל לעיני **העולם הנאור** האשמה תמיד נופלת על ישראל והעם היהודי!!אנחנו רגילים כבר לשמש שעיר לעזאזל!!לעזאזל עם האו*ם והשמו*ם הזה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
ישראל במשבר הומניטרי ילדים בני
יבגני,
שדרות,
07/10/04 21:20
|
שנתיים מתים בסוכה מקאסמים של בני דת השטן אותה דת שטובחת עם שלם בסודן עוסקת בסחר נשים ועבדים. אז שישברו כבר עד הסוף המוסלמים חזירים שישחררו את הפלנטה הזו מנוכחותם. שנה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
יש מדינות
דויד,
07/10/04 21:03
|
יש מדינות שהחיים שם הרבה יותר גרועים למה אף אחד לא שומע עלהם ''האום'' שיך למדינות ערב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
למה שלא יעשו סקר על כמה ש...
נערה,
לונדון,
07/10/04 20:36
|
למה שהם לא יעשו סקר על כמה שאנגליה או אמריקה הומניטריות??? האמריקאים הורגים כל אחד בלי להבדיל ובלי להסתכל בעירק, האנגלים שולחים את החיילים שלהם לקרב ללא מגן אישי ונשק, אחד האזרחים שלהם שבוי כבר שבועות על ידי אחד האירגונים בעירק והם אפילו לא מנהלים משא ומתן איתם, רק המשפחה שלו עושה כל דבר אפשרי. לפני שהם מדברים על ישראל שיבדקו את האירופאים התמימים האלה.. כל הדוחות שלהם לא שווים כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
הטרור מביא אסון לפלשתינאים
ל"ת
ישראלי,
07/10/04 19:44
|
|
 |
השמאל מספרים לנו
Avi Ecuador,
07/10/04 21:16
|
שעוד עלינו לבנות אותם בזכות שהם רוצחים בנו. ואני לא מבין למה השמאל לא מתנדב לצה''ל בהמוניו?! בסה''כ יקימו להם מדינה ויעשו ניקוי אתני ליהודים. לא מבינים שהם לא יכולים לבד לפתור אנרכיה ולנקות לבד את השטח. מי יעשה להם את העבודה אם לא מנהיגי חלם וצבא הכנה לפלסטין של היום?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני לתומי חשבתי
Avi Ecuador,
07/10/04 20:45
|
|
 |
145.
ממשלת ישראל אחראית לפלשתינים
פרחיה,
07/10/04 19:35
|
מה כאן לא ברור. כל עוד רצועת עזה תחת שלטון ישראל, וחיילי צהל מסיירים ברחובות עריה, פותחים צירים ומנתקים כבישים מרכזיים בשרירות לבו של שרון, מושל עזה והגדה, ממשלת ישראל אחראית לנעשה ברצועה. לפי אמנת זנבה הרביעית היא מופקדת על שלום תושבי הרצועה, בריאותם ורווחתם, וגם על ביקור הילדים בבית הספר. ממשלת ישראל מתעלמת מחובתה וצריך להזכיר לה שיפה שהיא דואגת כך למתנחלים, אך למען האמת, לתושבים הפלשתינים היא חייבת יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה כל מלה בסלע צודקת צודקת
משה,
פ'ת,
08/10/04 23:02
|
לצערי אין עם מי לדבר ממשלת שרון דאגה תמיד למתנחבלים,,,,, טוב מה את רוצה בעצמו הוה מתנחל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ערביה מזדהה כיהודיה?
ע.ע.,
08/10/04 08:02
|
כפי שכתבת, ישראל היא הריבון ברצועת עזה לפי אמנת ג'נבה, לאחר שמצרים הסירה את אחריותה. כשבחירי הפלשתינים גונבים את כספי הפיתוח והרווחה, כשמערכת החינוך הפלשתינית מלמדת ומטיפה לחיסול ישראל ורצח יהודים, כשעובדים פלשתינים רוצחים את מעסיקיהם היהודים, כשהפלשתינים מנצלים את יציאת ישראל משטחי A להתקפות רצחניות נגד אוכלוסיה ישראלית - אין לך ולכם אלא להפנות אצבע מאשימה כלפי עצמכם. אין לנו חובת יתר כלפי מי ששם לו כמטרה לפגוע בנו ובו בזמן מַרע ביודעין את מצבו הוא. חובתנו היא למנוע מכם פגיעה מכוונת בתושבי ישראל. אם אתם מאפשרים בעקביות שישתמשו בתושבי הרצועה להרג ישראלים, האחריות להדרדרות המתמשכת במצבכם, מאז 1948, מוטלת עליכם בלבד. ההצגה של גם רוצחים וגם מבקשים רחמים לא מקובלת. תחליטו מה אתם רוצים יותר: השמדת ישראל או יציאה מהמשבר ההומניטרי ושיפור מצבכם. שני הדברים לא הולכים ביחד. הגיע הזמן שתתבגרי ותכירי בכך. כל פעם אתם חושבים שהחברה הישראלית חלשה ולא מבחינה במשחק הכפול שלכם, וכל פעם אתם טועים מחדש. טעויות חוזרות משמעותן טפשות ותוצאתן סבל מחמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה בא אלי בטענות
פרחיה,
08/10/04 18:37
|
איני מבינה מדוע אתה בא אלי בטענות. האם אני הנצחתי את הכיבוש ברצועה על ידי הקמת ההתנחלויות, טירוף מוחלט, האם אני שהוריתי לשפוך כספי מדינה, במקום לצרכי חינוך, רווחה או בריאות, על חולות לוהטים. לראשי ממשלות ישראל פנה. אין לי מלה טובה להגיד על הרשות הפלשתינית, ואתה יודע מה, הם גם לא מעניינים אותי. רק מדינת ישראל חשובה לי, ולכן יש לצאת מעזה על באמת, ואז תוסר מאתנו האחריות לשלום תושביה. ואגב ראשי התיבות לאזרח אידיוט הם א.א. ולא ע.ע. נא לתקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אחראית לפלשתינאים. לכי לעזה
פרח,
07/10/04 22:04
|
|
 |
תשובה לקונית לכי לעזה
משה,
פ'ת,
08/10/04 23:08
|
|
 |
לפרחיה שילדרקראוט
יוסי,
07/10/04 21:40
|
לערבים המוסלמים אנו חיבים דבר אחד- כרטיס הלוך ללא שוב למדינה ערבית או לעזאזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
דיברתי עם לא מעט פלשתינאים...
זה אני.........,
07/10/04 19:33
|
ובלי יוצא מן הכלל,הם יודעים שהם-הפלשתינאים-הביאו את זה על עצמם,הם אומרים ''עד האינטיפאדה הראשונה,היה לנו חופש תנועה ועבודה בכל מקום שרצינו בישראל,הפרנסה הייתה בשפע כמעט לכל מי שהוכיח את עצמו,לא היו מחסומים,לא היה צורך בכרטיס מגנטי או באישורים כלל,אלו היו השנים הטובות ביותר שהיו לעם הפלשתינאי מאז ומעולם,כולל שנות הכיבוש המצרי והירדני וכולל שנות ה'רשות הפלשתינאית' שהייתה מושחתת מהיסוד,התקדמנו איתכם שנות דור באיכות החיים שלנו,מאז האינטיפאדה הראשונה,התערערה היציבות הכלכלית והבטחונית שלנו,והמצב החמיר ללא נשוא עם האינטיפאדה הנוכחית,המנהיגים שלנו חשבו/מצאו לנכון להתחיל לחתור נגד השלטון הישראלי,חשבו שניתן להשיג בדרך הכוח יותר הטבות לעניין הפלשתינאי,להשיג מדינה,להשיג עצמאות,מנהיגי אש''פ במדינות ערב המריצו את האלימות בכל דרך אפשרית,נתנו לנו לחשוב שאנו בדרך הנכונה להשגת מדינה עצמאית,התקופה הטובה ההיא נותרה כזיכרון רחוק,חלומי,בגדול-עם כל הכאב שלנו-אנו מבינים את הישראלים,רבים מאיתנו עבדו עם יהודים,ואנו למדנו שרובם לא רצו להגיע למצב הקיים,היה אחלה לעבוד איתם,אבל המנהיגים-משני הצדדים- לא הסתדרו ובגללם אנו סובלים,חבל על הימים שלא ישובו'', זהו הכיוון הכללי של מה שחושבים היום הפלשתינאים,ההכרות שלי איתם כנה ואמיתית,עדיין יש לי חברים של אמת עם חלק מהם,כמובן שהקשרים בינינו הולכים ומתנתקים,אך זהו המצב המציאותי של הסכסוך הישראלי/פלשתינאי כמו שניראה מנקודת מבטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
1.500.000.000 $ בבנק לערפאת
ל"ת
חיים,
07/10/04 19:24
|
|
 |
142.
דוחות האום לגבי עזה
בנצי,
אביחיל,
07/10/04 19:11
|
אום שמום. נמאס לנו כבר האום הזה. שכניסו את דוחות האום לתחת.
למה בכלל מציינים את זה פה , להתעלם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
נמאס מדמעות התנין
ע.ע.,
07/10/04 19:02
|
1. הערבים מטיפים בגלוי ופועלים לחיסול ישראל כמדינת העם היהודי. 2. הם מפעילים טרור מתוך אוכלוסיה אזרחית ואח''כ מאשימים את ישראל המנסה למנוע מעשי טרור אלה. 3. הם יורים על ישובים ישראליים אבל מצפים שישראל תניח להם להמשיך במעשי ההרג שלהם ללא הפרעה. 4. מערכת החינוך שלהם מטיפה לרצח יהודים ולחיסול ישראל אבל מבחינתם ישראל לא הומנית. 5. הם גורמים סבל לאוכלוסיה שלהם אבל מאשימים בכך את ישראל. 6. מדינות ערב תקפו את ישראל שיצאה למלחמת מגן בה ניצחה, אבל ישראל היא התוקפנית. 7. מצרים נטשה את רצועת עזה וירדן את יו''ש ובכך השאירו את ישראל כריבון בשטח לפי החוק הבינלאומי, והם קוראים לזה כיבוש. 8. מעל 100,000 פלשתינים עבדו בישראל ופרנסו את משפחותיהם בכבוד. הם רצחו את מעסיקיהם היהודיים ויזמו שרשרת פיגועים שהביאה לסגר ולאבטלה המונית בקרבם. 9. הם מקבלים סיוע בינלאומי במליארדים אך מנהיגיהם בוזזים אותו לעצמם ולמקורביהם. 10. הם יזמו פיגועים במעבר ארז וגרמו לסגירת עשרות עסקים בבעלות פלשתינית ולאובדן מקום עבודתם של אלפים נוספים באזור תעשיה ארז. 11. הם פועלים במכוון להרעת מצב האוכלוסיה לפי המוטו של לנין ''ככל שיהיה יותר גרוע כך ייטב'' ואח''כ דומעים על המצב ההומניטרי הגרוע. 12. לאוכלוסיה שלהם כל זה הוא באמת אסון הומניטרי, אבל כל עוד הם משלים עצמם שאסון הומניטרי זה יקדם את מטרתם לחיסול ישראל, הם פועלים במכוון להעצמתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
broken record
rami vana,
07/10/04 18:48
|
ושוב אותו תקליט שבור עד כמה הפלסטינאים מסכנים. כל פעם שצהל מתחיל לכסח את הרוצחים האלה קמים חבריהם מהאום והכתבים ומנסים לעורר את רחמי העולם לסבלם של הפלסטינים. ממש גועל נפש השימוש הציני של השמאל העולמי בסיבלם של הפלסטינאים. אם באמת רציתם לעשות משהוא, למה שלא תלחצו על כל מדינות ערב לפתור את בעיית הפלסטינאים ןלישב אותם בישובי קבע? אבל כנראה שזה בכלל לא מעניין אותכם. כל מה שאתם רוצים זה לנצל את המראות הקשים שנוצרים בזמן מלחמה עם רוצחים כדי לנגח את ישראל.אני עדיין לא מבין את האובססיה של השמאל נגד ישראל והמערב בכלל. כנראה שצודק מי שאומר ששמאל זה מחלת נפש. משהוא נדפק להם במוח השמאלנים האלה שמסוגלים לרחם על רוצחים ולא לרחם על נרצחים חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
שכן עני
עוזי,
קרית אתא,
07/10/04 18:46
|
מי שחושב שנוכל להגיע להסדר מדיני עם שכן עני מרוד נוסח הפלשתינאים בעזה טועה טעות מרה . הגישה לפתרון הסיכסוך עם הפלשתינאים חייבת לקחת בחשבון בין היתר דאגה לרווחת הפלשתינאים כל כוון אחר יסחוף אותנו לתהום שהם עצמם שוקעים אליה. מה שנראה כרגע שזה לא בראש של קברניטי מדניות החוץ ביטחון שלנו , וזה ממש חבל מכיוון שזו אשליה שרק אמצעי מנע בטחונים יפתרו את הבעיה . ומה שכן אני לא רואה בגלרית הקברניטים אנשים שהם בעלי שיעור קומה של יכולת יצירת אופק מדיני שיכול להוות בסיס להסדר הוגן בינינו ובין הפלשתינאים . איך התגלגלנו למצב אומלל כזה ? זו שאלת השאלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
עזה היא באמת לא מקום לערבים
ישראלי,
07/10/04 18:42
|
מה שהם לא יעשו ,הם לא יוכלו לפתח את המקום ולגור בו באופן נורמלי, לכן הם צריכים לעזוב לארצות אחרות .ככל שיקדימו,כן ייטב גם להם וגם לנו. אנחנו חייבים לסייע להם לעשות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
united nations
אני,
מרכז,
07/10/04 18:23
|
|
 |
136.
the u.n can go f
shachar ben,
n.y,
07/10/04 18:18
|
what about israelies were going backwords just as much as they do.the u.n is a one faced unitey for the teror it should be called united.hamas.nation
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
חייב להמשיך במבצע
רפי,
באר-שבע,
07/10/04 18:06
|
אין לנו ברירה,אנחנו חייבים להגן על עצמנו מפני המרצחים האלה. דרך אגב האו''ם ייבקר אותנו תמיד בחריפות,ככה שלא צריך להתרגש ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
משבר הומנטירי?
נ,
ת''א,
07/10/04 17:33
|
הלב נשבר?, הם כל כך סובלים. באמת רחמנות על עם שבחר את דרך הטרור, מה היה חסר להם?, יכלו לעבוד , יכלו להתפתח לו היו באמת רוצים, מה אנחנו אשמים?, אנחנו בחרנו להתפצץ בערים?, האם אנחנו בחרנו לירות קאסמים? כל אחד אוכל מה שהוא מבשל!, אולי שישאלו את מר ערפאת הרוצח עלוב הנפש לאן הולך כל הכספים שהוא מקבל מכל אוהבי הטרור, אולי אם יזנחו את הטרור המצב יהיה שונה , באו לא נכה על חטא שאנחנו לא אשמים בו, יש לנו מספיק רעבים לדאוג להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
,צביעות והתחסדות ישראלית
טובה,
07/10/04 19:33
|
כן,הם עושים מעשי טרור נוראיים אך זה לא הופך אותנו לצדיקים. גם לנו יש אחריות למצב ואם שם יהיו רעבים שקט לא יהיה לא בשדרות ולא בתל אביב. אתה מייצג את הצדקנות הישראלית שמצד אחד הורסת,הורגת (מאוד ממוקד-יותר מ3000 הרוגים, מעניין כמה היו נהרגים בלי המיקוד..) ''חושפת'' ומצד שני מלמלת בוקר וערב עד כמה אנחנו מוסריים. גם אם נהרוג עשרות אלפים וכולם שם ירעבו אתה תמשיך להאמין שאין לנו אחריות לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טובה מי פה הצבוע ?
דנידין,
07/10/04 20:40
|
ערפאת שמחזיק במיליארדי דולרים של עמו , ולא מוציא אפילו דולר אחד למענם , אבל שולח מאות אלפי דולרים לסוהא כדי שתגמור את החודש בצרפת . רוב העם רצה להחזיר להם את השטחים תמורת שלום אבל עראפת במקום לחתום בקמפ דיויד החליט לגרש אותנו ע''י טרור . אם הם לא היו יורים על שדרות והורגים שני ילדים את יודעת והם יודעים שצה''ל לא היה יוצא לבמצע הזה . אז טובה מספיק עם הצביעות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
מי אמר ששרון איש טוב???
סלע,
ב''ש,
07/10/04 17:05
|
שרון הינו פושע מלחמה מובהק. יש בו כ''כ הרבה מגרעות ודוקא אותו בחנו להיות מלך. כמו שירושליים לקחה 9 מתוך 10 יתרונות בעולם, כך לקח אריק את החסרונות. ואנחנו בחרנו אותו... בושרה להיות יהוד וישראלי בושה גדולה. אסון גדול המתנו אלינו שבחרנו בשרון הוא יפיל אלינו שואה. מה שאנחנו עושים לפלסטינים יפול אלינו ביום בהיר מהשמיים,ואת זה כל אחד מבין ויודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי מרגיש בושה להיות יהוד?
בוריס,
חיפה,
07/10/04 19:34
|
|
 |
תגובה ל 1 אתה מתבטא כמו פלסטינ
ל"ת
אל יהוד,
07/10/04 18:59
|
|
 |
לסלעאללה, בושרה עוד יותר גדולה
המחלקה הסגורה,
07/10/04 18:56
|
להיות רוצח כמו ערפאת, עם חברים כל-כך עלובים שאף אחד מהם לא טורח או מעיז לומר לו שהוא פושע מלחמה. אם היו לו חברים טובים הם היו אומרים לו שכמעט כל פעולה שהפלישתים עשו במלחמה הזאת הייתה פשע מלחמה. בושרה לא פחות גדולה מצידך הייתה להמרות את פי הוריך ולברוח משיעורי עברית. אם לא היית בורח, היית יכול לכתוב בשמו של כל סלע במזרח התיכון בלי שנבחין שהטעויות שלך הן טעויות של ערבי דובר עברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למ. הסגורה - מבוכת הידען
יוסוף ווחש,
07/10/04 23:42
|
מהיום נתחיל לדבר ולכתוב עברית תקנית כיאה לבן מחלקה סגורה ומסוגרת: 1. מהיום אמור העז (מהשורש עזז) ולא העיז (מהשורש עוז) שמשמעו לכנס את העזים. קצת מפליא שפלצן כמוך לא התוודע עד כה למילים שבפיך הן כה שגורות.
2. מיותר לייחס 'כל-כך' לעלובים, מהטעם הפשוט שעלוב הוא עלוב (כמו יושבי מחלקתך לדוגמא), אין עלוב יותר או עלוב פחות.
מי שמתקן ליקויים בשפה, אסור לו לשגות בה בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערפאת והפלסטינים בחרו בו
Avi Ecuador,
07/10/04 18:37
|
שיהיה בריא ערפאת. לא בגלל שהוא בחר חס וחלילה בשרון אלא מכיוון שהוא נס לדור עגל הזהב ועם הארץ בחלם של היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
זו לא הבעיה שלנו
אורן,
07/10/04 16:59
|
במקום להשקיע בטרור הם היו צריכים לבנות לעצמם מקומות עבודה. בכל מקרה,זאת לא הבעיה שלנו. יש לנו את הצרות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא אחראי
דן,
07/10/04 22:03
|
לא ידוע מה יענה אורן אבל החיילים המייצגים אותי נמצאים בעזה לא בגלל שאנחנו רוצים אלא מכיוון שאילצו אותנו, במטחי פצצות על ישובים יהודיים לחזור לשם. אז מי ששולח את הפצצות שגם ישלח לתושבים שם לחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה, אורן, אחראי למצב בעזה
מוחה,
07/10/04 19:26
|
אורן. איפה היית כשחילקו שכל. כל עוד עזה תחת שלטון ישראל וחיילי צהל ממלאים את רחובותיה, ישראל, וגם אתה, אורן, אחראים לשלום תושביה. אז כמו שתרמת אוכל לראש השנה לעניי עירך מלא את הסלים וסע לעזה להביא משלוח מנות לענייה. ואם כבר, תשאר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
tami_taggar@yahoo..com
מתי,
עמק חפר,
07/10/04 16:05
|
הגיע הזמן שמישהו יזכיר לפלסטינאים, לאו''ם ולכל העולם כיצד הם חיו עד 67, בחושות, במחנות פליטים, לא היה להם אפילו חצי מתנאי המחיה שיש להם כיום!! חוסין לא התיחס אליהם כל כך יפה כפי שאנחנו, ומסר אותם לידנו ב-67 בשמחה רבה! הוא נפטר מהם, ואנחנו הפריירים קיבלנו אותם!! זה מחיר הגנדומניה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
אני מכיר בחורה שיכולה לתרום ..
סעיד,
07/10/04 16:03
|
קוראים לה סוהא ערפאת היא גרה בצרפת ומקבלת על חשבון הפלשתינאיים כל חודש מאות אלפי דולרים .
תקנו אותי אם אני טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
ללמד את הערבים לשחות ,ומהר
דואגת להם,
07/10/04 16:01
|
זה שנהרגים אצלהם הילדים עושה רק טוב למשפחותייהם,. פחות פיות להאכיל יותר מקום בחדר,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
אם אין לחם שיוכלו קסאמים
ל"ת
בנצי-א,
07/10/04 15:58
|
|
 |
127.
למה ישראל אשמה ?
nadiv,
u.s.a.,
07/10/04 15:34
|
אנחנו קלטנו עליה הם לא שיקמו את פליטיהם,אנו בנינו תעשיה הם קבלו אוכל חינם, אנו דאגנו לדיור הם יצרו יותר סבל כדי שהפליטים יהיו נשק וסיבה להילחם בנו ואפילו את אזור התעשיה ארז הם חיסלו. מי שעושה סקר מבלי להתייחס לסיבות האמיתיות הוא מסית ומדיח וכנראה גם אנטישמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
כואב אבל...
שרון א.,
קריית גת,
07/10/04 15:31
|
על הפלסטינים לדעת, לצערי, שעל כל פעולת טרור שהם יבצעו יגבה מהם מחיר כואב וכבד מאוד ואין מה לעשות, רק כך הם יחדלו. הם על סף התמוטטות אבל זה לא אשמתנו. תפקידנו הוא להגן על חיינו וחיי ילדינו. אם יש למישהו טענות שיגיש אותם לחמ''ס לג'יאהד ולכל אירגוני הטרור שגורמים למצב הזה.
עליהם ועל העולם להבין דבר אחד: במשך כל ההיסטוריה ניסו להכניע אותנו בכח וניסו לחסל את קיומנו וזה לא עזר. אנחנו פה ופה נישאר לעד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
חבל
דב,
07/10/04 15:15
|
מה שבאמת חבל זה שהכל יכל להיות אחרת אבל בגלל אפס כמו ערפת שהשנאה שלו לישראל גדולה יותר מהדאגה שלו לפלסטינים יש לנו את המצב הנוכחי. הפלסטינים יכולים להאשים רק את עצמם - לנו לא צריך להיות נקיפות מצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i stil feel bad
sad girl,
nowhere,
07/10/04 18:21
|
even though we get hurt so many times, and people get killed and kids get killed we can't help it but feel sad for them. for the little kids who have nothing to eat and no home. one day i will make a change to that .......... we must hate the terrorists but not other humens because they belive in somthing different then us. all humans are equal besides terrorists. and we cant confuse terror with people who have done nothing worong but were born to the islam world. i am sure there are many palastinians who would like to change it.... i met them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
אני בטוח שגברת עראפת בפאריז...
רועי,
07/10/04 15:02
|
הרבה הרבה מעל לקו העוני אין שום ביקורות על השחיתויות ברשות??? למה לא שואלים את מר עראפת איפה כל הכסף???? באמת מסכנים אבל עניי עירך קודמים ויש להם מנהיג שצריך לדאוג להם במקום להשתמש בהם כקורבנות ויודע שביום שלעמו יהיה מה להפסיד בית עבודה חיים הוא יאבד את קלף המלחמה הכי חזק שלו הייאוש והשנאה אני מוכן לתרום להם את עמיר פרץ שיעשה שם קצת סדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק
גע,
07/10/04 18:57
|
|
 |
123.
רק שרון יביא שלום
דני,
07/10/04 14:52
|
ישראל של שנת 2004 = דרום אפריקה של שנות השמונים. שנותיה הטובות של המדינה הזאת רחוק רחוק מאחוריה, וניתן לצפות בעתיד לאותו יחס בינלאומי שקבלה דרום אפריקה בשלהייה.
אני כבר לא אומר שאני מישראל כשאני מבקר בחו''ל, ואני לא היחיד. שרון יכול להתאפר בכך שההישג המרכזי של כהונתו הוא שיותר ויותר ישראלים פשוט מתביישים לקרוא לעצמם ישראלים, ומעדיפים להזדהות כגרמנים או קנדים. כל הכבוד שרון! רק אתה תביא שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מרגיש בושה שאתה ישראלי
מרק,
07/10/04 17:45
|
|
 |
122.
יוסי נועומי מפורטוגל
Avi Ecuador,
07/10/04 14:42
|
תעמולת ארס מלאה בשנאה שאין בה שום גבול. יעשו את הלבן שחור יכתימו ויסריחו כל דבר שהם נוגעים בו. לא יסבירו לכם שהשמאל היה בשלטון ובעצם ערפאת ''ידידינו'' ועוד מכחישי ישראל, סליחה שואה; מאזן... הם אלה שהורידו את השמאל ועם הארץ ותמכו במלך הרשע ערפאת. לא יסבירו לכם שישראל היא לא קליפורניה אריזונה ניומקסיקו ואריזונה והקו הירוק הוא לא יבשת ושחלם היא לא פלטנה שאנו יכולים לתת ובהמשך להישאר בבעיה גדולה יותר עם רחם מוסלמי מנצח. גם לא יסבירו לכם שונאי ישראל ארורים אלה ודוגמתם שלא מחובתו של צה''ל שהיום הפך את עצמו לצבא הכנה לפלסטין לבנות אותם ובטח לא להקריב בנים למטרה ששמה פלסטין שכל ישותה מתחילה ונגמרת ברשע ובחיסולה של ישראל. כמובן שרשעים אלה יופיעו לכם באיצטלה של הומניות ואור כשלמעשה הם חושך וסירחון פושע של רשע ושנאה שאין כדוגמתה וברצונם רק להביא לפירוד בעם, תעמולה ערבית טיפוסית. לא תראו תגובות שלהם בכתבות על מקבלי פרס נובל יהודים ושמחה וגאווה יהודית לשמה אלא שמחה לאיד וזריעת מלח על הפצעים בשמות כמו פירחיה, ציונה מדימונה, יוסי נועומי ואפילו אבי אקוודור כשיעוותו את התוכן, ילגלגו ויוסיפו או יקחו חצאי אמיתות מתובלים בשגיאות כתיב מכוונות בכדי להכפיש ולהוריד את ערכו של המגיב. מסבירים לכם הסבר מטומטם שהרוע מתחיל בישראל בלי להתיחס למי הביא על עצמו את המצב העגום שהוא נמצא בו. לא מסבירים לכם שההטפה של אל המדובר בהם היא לרשע שלטו גלובלי והשמדת ישראל כאשר שנאתם העיקרית היא לשמאל וכל מי שמייצג אותו; http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27289 לא יסבירו לכם שלמעשה ישראל לא יכולה להרשות לעצמה מדינה פלסטינית וזה גם לא משתלם לעולמנו היום http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274 לא יסבירו לכם שמצבם של הפלסטינים לא מצדיק את המנטליות שלהם ואת שהם עושים היום שהרי אם נכון הדבר שיש להם זכות לעשות את מעשי הרצח שלהם אז מדוע אנו היהודים בשואה לא התנהגנו כחיות שאהידים רוצחי ילדים ומדוע היום אין סיבה ליהודי שהוריו ברחו מהנאצים או אבותיו מהאינקוויזיציה ללכת ולחפש איזה חגורה או פצצת אטום בכדי לנקום, הרי הקיפוח אפשר להבין שהוא סיבה מספקת. טוב רשעים הם אלה הלזים הערלים שעושים תעמולה ערבית זולה שאנו הודפים היום בהצלחה, תעמולה שבנוסף לכל הצרות מסתתרת תחת שמות שונים ומתחזה גם לאנשים שהם רואים בהם סכנה לדיברי הבלע שהם מטיפים לנו כאן. רשעים במעטה של ל''ו צדיקים; רשעי הדור חלאת המין האנושי, צואה שנדבקת ומסריחה לנו היום את המסך ואת החיים ונותנת לרשע תקווה וחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הצלחתי להבין את יוסי נועמי
ברברה,
ישראל,
07/10/04 18:58
|
מכל המלל הרב, אינני מצליחה לרדת למסר המועבר בכתוב. ואינני קוטלת קנים, בדרך כלל. האם תוכל לתמצת ולהסביר מה בעצם אתה מעביר בדבריך הכתובים בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא תהיינה אי הבנות
Yossi V,
07/10/04 20:05
|
אתם לא רק שאתם המתנחלים, אינכם אחי, אתם גם לא מעמי ואלוהיכם לא אלוהי. אינכם אפילו יהודים אלא מתחזים חובשי כיפות ומרובי ילדים המקריבים אותם לאלוהיכם במנהגיכם הפאגנים. אתם העמלק בתחפושת מגוחכת של היהודי כאילו, וכל מטרתכם לזנב בעם היהודי ולכלותו לאט. אינכם מתנחלים, חלוצים או כל שם בדוי אחר שאתם מכנים בו את עצמכם ומתהדרים בו, ושנלקח בגניבה ממייסדי ומקימי המדינה שאותה אתם חולבים ועושקים בגסות ליבכם. אתם אינכם אלא אוייבי עם ישראל. לא אלוהים לכם, לא דת ולא מדינה. אתם ערב רב של פרימיטיביות הרסנית וחבלנית. יום כיפור הקרב לא שלכם הוא, לא למענכם הוא נועד. לא למענכם ולא למען חנה אייזנמן, שופכי דם ישראל ושל ילדיכם שלכם. מבוזים ומתועבים אתם, רבניכם ומעשיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגבר את מינון התרופות...
ל"ת
רופא מומחה,
08/10/04 00:47
|
|
 |
וזה בטח גנוב.. מר ווחש
ל"ת
המחלקה הסגורה,
07/10/04 20:59
|
|
 |
עם כל הכבוד לתשובתך הנינוחה
Yossi V,
07/10/04 22:36
|
הרי שברובה היא לוקה באי בהבנת הנקרא: 1. לא רק שאין בי שנאת חינם, (מושג שככל שמרבים להשתמש בו מאבד את ערכו), אלא שאין בי שנאה כלל. אכן אני מתעב אתכם המתנחלים, את שולחיכם ומעשיכם, ובז לכם עם כוונה מלאה, אך איני חורש רעתכם ואיני מבקש את דמכם, (שזו משמעותה של שינאה), כשם שדרשה נציגתכם האינטלקטואלית חנה אייזנמן (28.8.03). אז אנא, אל תדחוף לי מילים לפה ואל תכניס לי רגשות ללב. ואם אתה מגיע למסקנה מוטעית, אז בבקשה תייחס אותה לעצמך ולא לי. לפחות היית אומר ומדגיש שלדעתך יש בי שינאה... וכו. 2. כ-נל לגבי הכעס. זה לא עיניינך. ואם אתה רוצה להגיב לדברי, תגיב לדברי - כשם שאני הגבתי לדפנה - ואל תתוכח עם מילים שאתה בעצמך דחפת לי לפה. אז בבקשה אל תדרוש ממני להשיב מהיכן הכעס שאני בעצמי לא דברתי עליו. 3.לא אמרתי בדברי אלו אף לא מילה בגנות היהודים. חזרתי וציינתי שאותם המתקראים מתנחלים לא יהודים כלל אלא מתחזים בלבד. לכן לא רק שאינם / אינכם אחי, אלא - ותקרא טוב - מהיום שבו יצאו מקרבכם יגאל עמירים וברוך גולדשטיינים בתמיכת רבנכם וחנן פורתכם, הוצאתם את עצמכם גם מההתיימרות להיות שייכים לעמי היהודי. 4.אכן אין בי שינאה ולכן גם לא מלחמת אחים. התעמרות בערבי או בחייל צהל תוך גילגול עיניים מתחסד, לא מקרב עמי יצא אלא מקרב עמך. 5. אני בהחלט מקבל את דבריך שלאחיך המתנחלים אכן איכפת מעמכם... וכו, אבל למה על חשבון העם שלי - העם היהודי? (ובינינו, ולמה על חשבון העם הערבי הרי כך או אחרת גם הם צריכים איכשהו לחיות בכבוד ולהתפרנס בכבוד). 6.לא רק שלא השמצתי את התורה לשווא - כדבריך, אלא שלא הזכרתי שם תורה כלל. (בניגוד לעמך, לי יש כבוד מלא לתורת עמי וגם ידע בה). שוב, בטכניקת הארס שלך אתה מגנה אותי על מילים וכוונות שכלל לא אמרתי. וכך, מבלי משים, יעני כאילו, בגישה מתחסדת ובנופת צופך, אתה תוקף אותי על מה שלא אמרתי, מתווכח עם מילים שאתה שמת בפי, וכולך פליאה לכל מיני רגשות והרגשות שכלל אין בי, אך אתה מתעקש לטעת אותם בלבי ולייחסם לי. תתבייש ותירגע, אתה אומר לי. וכאופייני לעמך בדכ, להוציא את חנה אייזנמן לדוגמא (שבשבילה לדעתי, יום כיפור זה בכלל עניין של ביזבוז זמן), אתה עוד מרהיב עוז ואומר לי אהבתיך(?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדלגי
Avi Ecuador,
07/10/04 19:57
|
|
 |
121.
מועד פרסום מקרי?
אור,
07/10/04 14:33
|
|
 |
120.
ביקורת האום צריכה להיות כלפי ע
מיני מן,
באר שבע,
07/10/04 14:30
|
עראפת ולא כלפי ישראל! עראפת הוא זה שאחראי לכל החרא שיש בשטחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
את מי זה מעניין...
עומרי,
עכו,
07/10/04 14:23
|
דבר אחד הם שכחו להזכיר שכל זה באשמתם כל הדברים שנגרמים לערבים זה באשמת הם נותנים מחסה למחבלים מהגינות שלהם יורים קסאמים שהורגים את הילדים שלנו הם שולחים את הילדים שלהם כדי שיזרקו אבנים והם מעודדים את זה אז למה הם מצפים שנשב בחיבוק ידיים וניתן להם להרוג אותנו ?.שלום משיגים בעזרת מלחמה לא בעזרת ויתורים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
חובה להמשיך והאו''ם יקפוץ לנו
אלי,
07/10/04 14:20
|
הסיבה שהאו''ם יורד עלינו הוא : 1)הם רואים שאנחנו מנסים להתחשב ולכן עלינו לשמוע אותם ועל כול בקשה שלהם לעשות בדיוק ההפך ואם מתלוננים אז להכריז עליהם אשיות בלתי רצויה ולהעיף אותם מהאזור. 2)מניעת כניסת עתונאים לאזור ולתת אשורי כניסה אך ורק למיעוט שהדיווח שלו מקובל עלינו. 3)נמאס כבר עד כמה שאנחנו מנסים לעזור לאנשי האו''ם ולעתונאים כך הסיקור שלהם יותר עויין ויותר נגדנו ,הגיע הזמן שנשתין עליהם מלמעלה ולתת חופש פעולה מוגבל רק לאותם אנשים וגופים שהמדינה והצבא מרוצים מתפקודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
לאן הלכו כל התרומות
איה,
07/10/04 14:20
|
בחצי מהכסף שזרם לשם בנינו מדינה. משהו לא בסדר ... צריך לבדוק איך מנהלים את העסק הזה בהיבט הבינלאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יודעת כמה עולה לפלשתינאיים
דנידין,
07/10/04 16:38
|
להחזיק את סוהא ערפאת בצרפת ?
אלפי דולרים בחודש על תקציב האנשים שאין להם אוכל.
שמעת על חשבונות הבנק של יאסר ערפאת מליארדים!!! שהם בעצם כל התרומות והכספים שהעם הפלשתינאי קיבל אבל המלך שלהם לקח לעצמו הכל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוהא עולה מאות אלפי דולרים !
דנידין - תיקון,
07/10/04 18:31
|
בחודש . אני מקווה שזה מספיק לה כדי לגמור את החודש בצרפת .
והכל על חשבון העם הפלשתינאי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לאויב שלנו יש פחות כסף לקסאמים
ל"ת
יובל,
07/10/04 14:10
|
|
 |
115.
אונר''א מעבירה כסף לחמאס
במקום לאוכל,
07/10/04 14:08
|
להתקיף את האו''ם ואת אונר''א בתקשורת הבינלאומית.
אונר''א משלמת משכורות לטרוריסטים של החמאס בזמן שפלסטינים אחרים סובלים מרעב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אבסורד !!!-לא מאשימים את החמאס
ל"ת
שמעון,
07/10/04 13:43
|
|
 |
113.
מצחיק -מנתקים להם את החשמל
לא משלמים שקל,
07/10/04 13:36
|
|
 |
112.
למה האו''ם לא אומר שום דבר על ?
מה עם סודן?,
07/10/04 13:34
|
|
 |
111.
אולי ניתן להם מדינה והאחריות
תהיה שלהם,
07/10/04 13:32
|
מצחיק: הם אומרים שלא נותנים להם לעבוד בישראל. למה שניתן להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
הם לפחות עדיין חיים
ל"ת
מיכל,
רמת השרון,
07/10/04 13:32
|
|
 |
109.
Money for bombs should buy
ל"ת
Food,
Gaza,
07/10/04 13:31
|
|
 |
108.
מדינת אפרטהייד בקרוב...
דן למדן,
07/10/04 13:06
|
|
 |
אתה לא ממשפחת לדן?
ל"ת
רן טיסי,
07/10/04 17:41
|
|
 |
כמה שאתה צודק.
אליאב,
07/10/04 15:31
|
רק לקרוא את התגובבות לכתבה מספיק כדי להבין איפה אנחנו חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל השמאלנים שמחפשים תחליף
אלי,
ירושלים,
07/10/04 14:28
|
|
 |
מה אכפתלך? הרי אתם לא תהיו כאן
ל"ת
יוסי,
07/10/04 21:36
|
|
 |
כשתשארו רק אתם ימנים יקרים
חגי,
07/10/04 19:42
|
|
 |
אתה צודק
הר-ציני,
07/10/04 14:16
|
לכל מקום שיפלו קאסמים יש לפנות ולהחזיר. לא מהנמנע שצריך לחפש מקום אחר לחיות. להילחם על נפשנו זה פשע. להגן על ילדנו זה אפרטהייד, ושכמותך הנאורים האורים והתומים. וואללה חכם גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
Palestinians are in the middle
JKR,
Canada,
07/10/04 13:05
|
their own independence war. They are ready to sacrifice the children and women the same way we did. The only deference is that at the time they wanted to destroy us and we do not. We simply want them to live in peace with us. As long as they do not they will never be living in peace . Tell it to the world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
זה באשמת השמאלנים!!!
אזרח,
מדינת ישראל,
07/10/04 13:00
|
|
 |
ואתה תמשיך להצביע ליכוד ולחטוף
מושון,
07/10/04 14:12
|
|
 |
לא רק עלינו
יוסי,
07/10/04 14:06
|
גם על הפלסטיניים הם המשילו את כנופית הטרור התוצאות ברורות אבל אלה עדיין מסרבים להבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
שיקנו אורז במקום כדורים!!!
ל"ת
צפצפ,
07/10/04 12:54
|
|
 |
''ההתנחלות על סף משבר הומניטרי''
משה,
פ'ת,
07/10/04 15:20
|
ההתנחלות על סף מחלת הנפש ההתנחלות על סף משבר תברתי ההתנחלות על סף התמוטות עצבים ההתנחלות שרטן המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''משה על סף אובדן השפיות''
ל"ת
רופא מומחה,
07/10/04 19:06
|
|
 |
104.
המבצע פיגועים, מת רעב !!!
ל"ת
צפצפ,
07/10/04 12:53
|
|
 |
103.
לאמריקאים יש פיתרון!!
צפצפ,
07/10/04 12:52
|
|
 |
שוב לקחת את הכדור הלא נכון?
ל"ת
מושון,
07/10/04 14:15
|
|
 |
102.
יואכלו מה שבשלו
אריה,
07/10/04 12:46
|
אין לרחם עליהם הם לא כל כך מסכנים הם יואכלו מה שבשלו בשנים האחרונות שיפגינו פעם אחת נגד ערפת שמביא אותם לפי תהום אתם לא מבינים ישראל מוכנה לסגת מרצועת עזה והם מתנגדים ועוד נלחמים נגדנו אז עד להיכן הגיעה הטפשות אז שיקחו את הענינים לידיים וירחמו עליהם ועל ילדיהם הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
הכי טוב שיש
דן,
07/10/04 12:46
|
במצב שהיה ונוצר כעת הכי טוב שיש זה לצאת מעזה וכמה שיותר מהר, וכמודל ליציאה מהשטחים כולם, מגבולותנו אנו ישראל חפשית להגיב לירי בירי בלא הבחנה, ולא להיות אחראית בשום צורה ואופן למצבם האנושי של האויב הפלסטיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
נו אז מה...
לי,
07/10/04 12:44
|
גם בישראל יש המון רעבים חסרי דיור ומובטלים וזה לא ממש מדיר שינה מעיני המנהיגים האומללים אז אם למישהו כואב שיבכה על בני עמו והכוונה ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
למשרד החוץ - כנסו!!
עמינדב,
ירושלים,
07/10/04 12:39
|
זה בדיוק הזמן (לפני שנגמור את המבצע ללא השגים) לכנס מסיבת עיתונאים לסכם את המבצע, להסביר למה יצאנו למבצע (ולהראות את תמונות הקורבנות), להסביר שקאסמים עדיין נורים (אם כי בכמות פחותה) והכי חשוב: להצהיר לעולם שצה''ל יצא משם ויסיים את המבצע - רק, ואך ורק- כשהרשות הפלשתינית תצהיר שהיא מקבלת אחריות ביטחונית על האיזור ומתחייבת שלא יצאו מחבלם,קאסמים מהרצועה. כך יעבור הכדור באופן רישמי וגלוי למגרש של עראפת. וכל עוד הוא לא יקח אחריות - תהיה לנו לגיטימציה מלאה להשאר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
הפסקתי להתבייש, ההגיון נפגע לי
נפש יהודי,
07/10/04 12:35
|
למרות הכל רוב הפאלסטינים בעד המשך ירי הקאסם והטרור . בתמונות רואים פאלסטינים בריאי גוף רצים מסע אלונקות ברחובות עזה (תמונה אחת יותר מאלף מילים ) . הם עדיין מוכנים לשלם מחירי עתק על נשק ותחמושת ולא על מזון בכדי לפגוע בנו. זהו המחיר הכולל שהם מוכנים לשלם, זה שמישתקף מדו''ח האו''ם. כל דימיון בין איך שהם ניראים והפליטים האמיתיים מדרפור ד' סודן לא קיים. כל השוואה של ישראל לרייך השלישי בזויה =דמגוגיה זולה . זעקת הקוזאק הניגזל! השימוש הציני שהם עושים בחיי אזרחים, ילדים, וצעירים. לנו אין כל יום פורים ,אצלם נחגג חג הקורבן כל יום. תרבות של שינאה ,רצח, ארס, והרס! ראה ערך עיראק. חברה שלא מנסה לעצור את הטרוף, מעודדת תופעת השאהיד, כשילדיהם הם עומדים בתור לרצח ומוות נוראים. אני ההיתי רוצה לראות איזו מאומות העולם היתה עומדת במיבחן דומה, ומסוגלת להראות עליונות מוסרית גבוה מזו של מדינת ישראל באתם התנאים. שאלה אחרונה האם לפלשטיניים הזכות הבילעדית לשנאה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
בלה בלה.. עם זאת .. בלה בלה.
Arik,
07/10/04 12:24
|
מילת המפתח - ''עם זאת''.
יש את הסיפור של הקסאם אבל ''עם זאת'' בלה בלה בלה בלה בלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
אנו לא חייבים לפלסטינים דבר!!!
אזרח,
מדינת ישראל,
07/10/04 12:23
|
הפלסטינים הם אויבים שלנו- ואנו לא חייבים להם דבר!!! אם האו''ם כל-כך דואג להם, אז שישלח להם אוכל במקום נשק ויפסיק לשתף איתם פעולה בתחום ההסטה והטירור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ליבי נשבר בזנזיבר
רוני לוי,
07/10/04 12:22
|
שיפנו את הכל לעראפת, ימח שמו ושם זכרו עלי אדמות. מנוול מדופלם שמזה עשרות שנים דואג בשיטתיות להמיט שואה על ראשינו ועל עמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
ללכוד את ערפאת הרוצח ולהעמיד
איתי,
אריאל,
07/10/04 12:10
|
|
 |
93.
יש לכם עכרי ישראל ממעריב כותרת
ל"ת
חמד לשמחת תורה,
07/10/04 12:02
|
|
 |
92.
יש דרכים אחרות
ערן,
תל אביב,
07/10/04 11:54
|
זה עצוב לשני הצדדים. זו מלחמה אינסופית.כל כך הרבה סבל ודם נשפך.ברור לי שיש מס' מוקדים פלשטינים שצריך להוקיע לשם הביטחון שלנו, אבל אנשים בדרג הבכיר הישראלי חייבים לקבל החלטות שימנעו הרג אזרחים חפים מפשע, כדוגמאת האישה ובתה הפלשתיניות בתצלום.זה ממש עצוב(וברור לחלוטין שמה שקורה אצלנו עצוב -זה לא סותר). יש לנו זכות לגיטימית להגן על עצמנו, אבל לא ככה.זה מתסיס את כל העולם נגדנו, ובסוף השנאה כלפינו תהיה כל כך חזקה וזה מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
עראפת אשם
ל"ת
בני,
07/10/04 11:39
|
|
 |
סוהא בפריז עם מליון דולר בחודש
רן,
07/10/04 12:08
|
|
 |
90.
שיחרימו את ישראל
עלי,
טירה,
07/10/04 11:34
|
האום רק מדבר כול הזמן.
רק חרם כלכלי שיפסיקו לקנות ולמכור לישראל זה הדבר היחיד שיחול לעזור.
אני בטוח שאחרי שבוע ישראל תברח מעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקרה כזה
אאא,
07/10/04 17:02
|
הדבר הראשון שיתבצע זה טרנספר לפלסטינים בעלי תעודות הזהות וניתוק של המים,החשמל,הגז והטלפון לאויב הפלסטיני ביש''ע. איך אמר משה דיין : ,אם כבר לאכול חזיר,אז שהשומן ינזל על הבגדים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדאג שהאמריקאים יטילו וטו
גידי,
07/10/04 13:05
|
במקום ללכת לאו''מ שיעזור להם להוציא את ישראל מעזה, הפלסטינים יכולים להפסיק לירות קסאמים וצה''ל יצא בעצמו. אבל מה? האגו הנפוח של הפלסטינים לא מרשה להם להיכנע.
אם ככה, אנחנו נמשיך במבצע עד שהפלסטינים יבינו שכל זמן שיש קסאם יש מלחמה. לא האו''ם ולא אף אחד אחר יגרמו לנו לזוז משם, ואם מישהו יחשוב על חרם באו''מ אנחנו נדרוש מהאמריקאים להטיל וטו. אם הפלסטינים בונים על חרם מהאו''מ שיוציא את ישראל וירשה להם להמשיך לירות קסאמים מתי שיתחשק להם אז עוד הרבה הרבה אנשים ימותו בעזה בגלל הכבוד הפלסטיני הנפוח והמטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והקסאמים ימשיכו ליפול בשדרות
בוריס,
חיפה,
07/10/04 12:51
|
עלי, אני פשוט משלים את משפט האחרון שלך. נכון שזאת הכוונה שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יורים קאסמים ובוכים.
עופר,
חיפה,
07/10/04 12:46
|
הם מזכירים לי את הסיפור על האח הקטן שהציק כל הזמן לאחיו הגדול, עד שזה התעצבן והעיף לו כמה סתירות. רץ האח הקטן ממרר בבכי לאביו ומבקשו להגן עליו ולהעניש את אחיו הגדול. זה בדיוק מה שקורה כאן. במלחמה כמו במלחמה,תהיו גברים ותדעו שאם אתם יורים קאסמים ומשגרים מחבלים, אתם תקבלו באבי אביכם, ואל תתבכיינו יא חארות שכמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תעשו 20 ילדים בכל משפחה
בני,
ב''ש,
07/10/04 12:18
|
|
 |
למי אתה נאמן
אלי,
נורווגיה,
07/10/04 12:15
|
למי אתה נאמן לטרורסיטים או למדינה שאתה חי בה ונושא באזרחותה, קח דוגמא מאלה שאתה תומך בהם ,אצלהם במקרה הכי טוב על מתיחת ביקורת היתי מוצא את עצמך בבת האסורים,אבל אים כל כך אתה ושאר או רוב אזרחי ישראל הערבים שזועקים על אי שווין זכויות למה לא תנסו אצל ערפאת ,למה אתם לו זועקים שאזרחים ישראלים נהרגים מטרור,תסכל על שאר מדינות ערב מסביבנו, האים למדתם להבדיל בין דמוקרטיה,לדמוגגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה למי נאמן ?
אורן,
07/10/04 17:02
|
|
 |
מה זה להיות פרימיטבי?
איש שמאל,
07/10/04 12:10
|
עלי אחי כולי תקווה שצה''ל יצא מעזה שיחזירו את השטחים הכבושים ואינשאללה שתקום פלסטין ליד ישראל
אבל זה לא יקרה בקרוב כי אתם אחינו פשוט פרימיטיביים מה זה פרימיטיבי? מי שתמיד מאשים את הצד השני מי שחושב שרק הצד שלו בסדר ולא מנסה לחפש איפה הוא טועה
תתעורר אח שלי ותבין שאם לא היו יורים קסאמים לא היינו בעזה אם לא היה טרור ,האחים שלך בשטחים היו עובדים וחיים כמו בני אדם ואם לא היה עראפת וחמאס פלסטין היתה קיימת מזמן אני יהודי ואני נגד הכיבוש יש עוד מיליניום שחושבים כמוני איפה הפלסטיני שיגיד ''אני נגד הטרור''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
עודד,
07/10/04 15:41
|
|
 |
שהנפוחים יפסיקו את הקסאם
גידי,
הרצליה,
07/10/04 12:07
|
במקום ללכת לאו''מ שיעזור להם להוציא את ישראל מעזה, הפלסטינים יכולים להפסיק לירות קסאמים וצה''ל יצא בעצמו. אבל מה? האגו הנפוח של הפלסטינים לא מרשה להם להיכנע.
אם ככה, אנחנו נמשיך במבצע עד שהפלסטינים יבינו שכל זמן שיש קסאם יש מלחמה. לא האו''ם ולא אף אחד אחר יגרמו לנו לזוז משם, ואם מישהו יחשוב על חרם באו''מ אנחנו נדרוש מהאמריקאים להטיל וטו. אם הפלסטינים בונים על חרם מהאו''מ שיוציא את ישראל וירשה להם להמשיך לירות קסאמים מתי שיתחשק להם אז עוד הרבה הרבה אנשים ימותו בעזה בגלל הכבוד הפלסטיני הנפוח והמטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
הטרור משחית
ל"ת
סולון,
07/10/04 11:31
|
|
 |
88.
שיפסיקו לשגר קאסמים
אורן,
חיפה,
07/10/04 11:07
|
הפלסטינים לא יכולים גם להרוג וגם לחיות בלי דאגות פעולת צהל בעזה היא מהמוצדקת ביותר ולאו''ם יש לי עצה יותר טובה שיתרכזו בבעיה האמיתית שהיא האו''ם שמשטף פעולה עם הטרוריסטים אני מאחל לחג שהמדינות שחברות באו''ם להוציא ארה''ב שיסבלו כמו שאנחנו סובלים פה מהטרור ואז נראה איך הם יגיבו או''ם שמום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
לערפת יש כסף שיתרום לעם הדפוק
כ,
כ,
07/10/04 10:57
|
|
 |
86.
סוף סוף
ל"ת
ע,
ע,
07/10/04 10:54
|
|
 |
85.
כוח פרופורציונאלי
חיים,
07/10/04 10:48
|
זה אומר, שאם יורים עלינו קאסמים, מותר לנו גם לירות קאסמים ''על עיוור'' ושיפלו איפה שיפלו. ומה אז יגיד האו''מ[לל],כשיהרגו אנשים ללא אבחנה. אולי מישהו יכול להסביר לי את הדקויות במישפט: לישראל הזכות להגן על עצמה,אבל עליה לשמור על החוק הבין לאומי. במה ישראל עוברת על החוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
שיקנו אוכל במקום תחמושת.
המום.,
07/10/04 10:36
|
|
 |
אני מוכן להרשות להם לחטט בזבל
אפרים,
07/10/04 11:34
|
בפח האשפה שלי יש המון שאריות מזון. אני מוכן לאפשר להם לחטט שם, בתנאי שאין להם דם על הידיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
ההתנתקות רק תחמיר מצבם
מושון,
07/10/04 10:32
|
ההתנתקות אינה צריכה לכלול סגירת השערים בפני פלסטינים שמעוניינים לעבוד בישראל. ההיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה מקום אתה חושב?
מרק,
07/10/04 17:53
|
כל המשמעות של ההתנתקות היא לא לתת להם להיכנס. איך אתה יכול לדעת מי מהם רוצה רק לעבוד ומי רוצה להיכנס בשביל לבצע פיגוע התאבדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודאי שכן,אחרת זה סיפוח
אאא,
07/10/04 17:04
|
ישראל צריכה לספק עבודה לאזרחיה,לא לכל המזרח התיכון וגם לא לעולם השלישי,למרות שממשלת רבין חשבה אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה הלנה ראפ אתה רוצה?
ל"ת
לסגור אותם,
ולזרוק תמפתח,
07/10/04 14:28
|
|
 |
מענין לי תתחת
ל"ת
t,
t,
07/10/04 13:26
|
|
 |
אז איזו התנתקות זאת?
רן,
07/10/04 12:11
|
בטח שהיא צריכה לסגור את השערים לישראל,ולפתוח את השערים החוצה למצרים.
עוד 50 שנה לא יהיו ערבים בעזה ואז נוכל לחזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לכ' ראש הממשלה
נסים גבאי,
נתניה,
07/10/04 10:23
|
לכ' ראש ממשלת ישראל (נשלח היום 07.10.04)
מאת: נסים גבאי, ההוא שאינך סובל (אני מהשמאל...) וזה שכותב לך כל הזמן מה לעשות ו... אינך עושה... וגם כעת לא תפעל בהתאם ''להנחיות''... כי ככה זה פוליטיקה - שום קשר למציאות.
הנדון: השהייה של כוחותינו בתוך עזה, תוך הרס מתמיד של תשתיות חיות ומבניות.
אז קודם כל, כמו שמחוייב שופט בקריאת פסה''ד - העיקר תחילה: אסור לכוחות צה''ל לצאת כעת או בעתיד הקרוב מאזורי הלחימה בעזה, עד הסכם שלום סופי ומוחלט עם הפלשתינאים !! נימוקי ההחלטה של מדינת ישראל: 1. הסיכסוך הישראלי פלשתינאי נמשך כבר יותר מידיי זמן, בעליות ומורדות חסרות תכלית. 2. מדינת ישראל סופגת טרור, הנובע מקריאת הפלשתינים למדינה עצמאית משלהם. 3. צה''ל תוקף בחזרה, בצדק מוחלט, וכאשר נסוג בחזרה ל''שיגרה'', ממשיכים הפלשתינים בטרור כאילו כלום. מצב מעגלי אינפנטילי זה אינו יכול להמשך לנצח. לכן, על הצד החכם יותר, המנהיגותי יותר, לקחת אחריות ולנווט את הסיכסוך לנתיב של פיניש. מה על ישראל לעשות לשם כך? 1. להמשיך במבצע הטיהור כל עוד לא הורם דגל לבן בצד השני. 2. להתעלם מקריאות ''העולם החופשי'' - ולא חשוב מה יהיו התוצאות. 3. לקרוא לפלשתינים למו''מ מיידי ליד שולחן עם ניירת מתאימה לכתיבת כל הסכם. 4. להבהיר לעולם ש... נמאס לנו להקיז דם, רק כי אין בצד הפלשתיני מנהיגות היכולה לקבל החלטות.
אריאל שרון נא טיפולך בברכה נסים גבאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרות שאני מהימין, מסכימה איתך
להוציא את הפלס',
07/10/04 17:40
|
שילכו ל- 22 מדינות ערב שמחכות להם כי הם אחים, היום לפני מחר, גם אבותינו יצאו מארצות ערב, וצפון אפריקה, אירופה, ודרום אמריקה, אז לקחת הפקלאות ולצאת, העם הפלס' אינו מוכן לשום דבר אלא רק לטרור, ואין פה מקום לשני מדינות ובטח לא מדינה פלס'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ימנים כותבים שהם מהשמאל?
גידי,
07/10/04 13:08
|
למה רואים כל הזמן אנשי ימין שטוענים שהם מהשמאל, או שמאלנים שמזדהים כימנים? לא טוב לכם עם מה שאתם באמת...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניסים אתה צודק ב 1000 אחוז
ל"ת
ערן,
07/10/04 12:11
|
|
 |
81.
נא להסיר מישראל את האחריות!
צלף קוצני,
07/10/04 10:21
|
הגיע הזמן שרצועת-עזה וכל שטחי-השיפוט של האוכלוסייה הפלשתינית ביו''ש יוכרזו כמדינה – במקום הסטאטוס עד כה של ''רשות פלשתינית'', שבצדו (כנראה) רק זכויות ולא חובות... אז שום דו''ח של האו''ם או ביקורת-אירופית לא יאשימו אותנו באחריות כלשהי להם. ישראל לא תדאג אז לתעסוקה שלהם (לא תהיה מחויבת!), לא תספק שירותים ותשתיות, לא תעביר כספים (יאסר ערפאת יכול להעביר מחשבונותיו השמנים בשווייץ) וכמובן לא תהיה ביחסי מסחר או יחסים כלשהם – ע ד ג מ ר ה מ ל ח מ ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כמה רשעות ואטימות לב
חיים,
אופקים,
07/10/04 10:17
|
אני קורא את תגובות הקוראים ונדהם:כמה רשעות ואטימות לב נצברו בציבור הישראלי בחמישים שנה ? עד לפני חמישים שנה אנחנו היינו במצוקה ולא הבנו איך אחרים יכולים להיות גסי-לב כל כך. ועכשיו אנחנו המנוולים גסי הלב, האטומים.
מדינה איומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אנחנו אלא הפלסטינים אטומים
גידי,
נתיבות,
07/10/04 14:00
|
שיפסיקו לירות קסאמים. אף אחד עוד לא נכנס עם טנקים לעזה בשביל הכיף.
אם לחמאס לא אכפת שמתים ילדים פלסטינים רק כדי שהם יוכלו להמשיך עם הקסאמים שלהם, למה שלי יהיה אכפת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בחמישים אלה ב4 שנים
t,
t,
07/10/04 13:30
|
|
 |
we call it survival, leftist.
ל"ת
reality,
07/10/04 12:25
|
|
 |
אופקים זה קרוב לשדרות?
מרק,
07/10/04 12:06
|
אבל לפי תגובתך כנראה שהקסאמים לא מגיעים עד לאופקים. אם קסאם היה נופל על הראש שלך איזה שמחה היית יכול לגרום לפלשתינים. אבל בכל מקרה יש לך אפשרות להקל על הסבל של הפלשתינים המסכנים – תתאבד, ככה אתה תחסוך להם פצצה אחד או טיל אחד והם יוכלו להפנות את המשאבים שחסכת לרווחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
המצב יכול להיות יותר גרוע
יהודי ישראלי,
בת ים,
07/10/04 10:14
|
אם מדינה אחרת היתה מטפלת בטרור. אנחנו צבא מוסרי והיהודים הם רחמנים בני רחמנים ההנהגה הפלשתינאית חייבת להוביל למשא ומתן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
קשה להגיש סיוע כאשר יורים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
07/10/04 10:06
|
קשה להגיש סיוע הומאניטרי ולטפל בבעיות בזמן שיורים-הנקודה היא שאי אפשר לעצור את הירי והוא נמשך.לא צריך להיות גאון ולהבין כי אם היתה מושגת הפסקת אש וגם היתה מקוימת מימלא היה אפשר להתפנות ולדון בבעיה האמיתית-עוני ובורות ולא היו מחפשים סיבות מדומות כגון שאיפה לעצמאות,כידוע אדם שבע נוהג לנמנם ואילו אדם רעב אפילו את עראפת מוכן לשמוע(חיוך),אך מהלך הענינים אינו פועל לפי אוטופיות אלא ניזון מזרעי פורענות שכבר נשתלו בשטח-עוני רעב בורות סמים גניבות רציחות שכול יתמות נשק. והיום האוכלוסיה קוצרת את מה שנזרע או ליתר דיוק ''נקצרת'' את מה שנזרע ואף כי המצב נראה אבוד לחלוטין וישיבה סביב השולחן נעשית רק בעולם הבא(לאחר חיסולים ופיצוצים),עדיין יש סיכוי אחרון והוא חזרה בתשובה שלמה,סיפוח השטחים למדינה בהסכם מרצון,טיפול במחלות שנקבתי לא בגלל שאתה עושה למענך וסופר ראשים, אלא עושה למען אחרים ויותר מזה, למען האלוהים-אלוהי אברהם, ובניו ישמעאל ויצחק!!!! וביום שתראה עצמך חייל בצבאות האלוהים,ולא פרחח חוצות ותקיים עשרת הדברות ללא כחל וסרק,אז ורק אז יזרח אורך מלשון דרך כוכב ביעקוב והמשיח יגיע-ולהבנה המשיח אינו בשר ודם אלא ישות רוחנית בה בני האדם מבטלים עצמם מול מלכות האלוהים וזוכים לחיות בגן עדן עלי אדמות כאשר רואים הם בפועל את מלאכי האלוהים טרודים בהגנתם מכל רעה וצוקה-אמן אין עוד מלבדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
עזה על סף רעב וניתוק חשמל סופי
אהרון תלם,
רמת--גן,
07/10/04 10:05
|
בצ.ה.ל. עוד מעט יבינו כי רק ניתוק החשמל יביא לסיום הקאסאמיםוייצור מלחמתי אחר !!!!ורק מניעת אספקת הדלק והגז יפסיק את יתר החיים המחורבנים בעזה !! ברמאללה לעומת זאת נפתח הקניון הגדול ביותר במזרח התיכון ומה הם מוכרים דשם צעצועי קאסאמים במליונים כבדים. זה השכל שלהם מה לעשות???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
==קריאה נרגשת לראיס ערפאת==
קוורטי,
07/10/04 10:00
|
כבוד הנשיא לאור הדו''ח הקשה של האו''ם, הגיע הזמן להוציא את הרזרבות שאגרת במרתפי הבנקים בשוויץ בדיוק לשעה קשה זו. אנשים רעים ניסו ללכלך עליך שאתה עושק את העם וגונב את משאביו. אבל אני יודע את האמת-שאתה דואג לרווחתו של העם הפלסטינאי ושאת כל המיליארדים שקיבלת מארצות ערב, ומאירופה אתה תקדיש להצלת העם מרעב. גם את כל המרצדסים אתה וממשלתך מחזיקים כנכס שימומש כעת כדי לעזור במצוקה. סתם משמיצים אותך, חסיד אומות העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחתן פרס נובל לא נישקח
ל"ת
g,
g,
07/10/04 13:33
|
|
 |
75.
חוק הומניטרי
יוסטיצה,
ארץ ישראל,
07/10/04 09:57
|
''בהתאם לחוק ההומניטרי הבין לאומי''. החוק ההומניטרי הבינלאומי אוסר על רוצחים להפציץ אזרחים בשדרות, אבל הרוצחים האלה ימשיכו לרצוח אם צה''ל לא יהרוג אותם. אז נא להמשיך לחסל אותם עד שיפסיקו להטריד את שדרות. מצידי שיהרגו כמה אלפים מהם מידי יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כוח פרופורציונלי
קופי, טי,
כנען,
07/10/04 09:53
|
ישראל משתמשת בכוח פרופורציונלי כבר הרבה זמן. הצרה היא שהפרופורציה לו מתאימה ולא מרתיעה מספיק. אם הפרופורציה תהיה 1000 פלשתינאים על כל ישראלי, אולי הרוצחים האלה יבינו שאם ימשיכו במעשי הרצח שלהם לא ישארו הרבה פלשתינאים להקים מדינה פלשתינאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אין שום דבר הומניטרי בעזה
יוסי,
07/10/04 09:51
|
יש שם תרבות של רצח,של התעללות בגויות,אם הם סובלים- מספיק שיפסיקו עם הטרור הילדים שנרצחים בשדרות הם הביטוי ההומניטרי של הרוצחים מעזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
who cares????
ל"ת
ghvc,
07/10/04 09:42
|
|
 |
71.
עזה על סף משבר כבר 30 שנה
יואש,
בבית,
07/10/04 09:34
|
למי זה איכפת?
בטח לא לערבים שגם את המעט שיש להם מבזבזים על אמל''ח.
אבל כל כמה חודשים מישהו מפרסם את הכתבה הזאת. בשביל מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
כרגיל, דוח חד צדדי
ראובן גרפיט,
07/10/04 09:27
|
1. האם לאחר מלחמת ששת הימים , הגבולות נפתחו ושררו יחסי שכר חופשיים ,לפלשתינאים הותר לעבוד באופן חופשי , רמת חייהם קפצה מאות אחוזים בהשואה ל 1966, האם האום שיבח אותנו? האם מוסדות אונרא פסקו לפעול? 2. מדוע לא מגנים את יאסר עראפת ואת אנשי החאמס והגיהד (שימו לב -כולם אזרחים) על התחלת האינטיפאדה ועל הכרזותיהם לתקוף את אשדוד, אשקלון ? 3. מדוע לא דורשים מהפלשתינים להיות מפורזים ולהתחייב להפסיק לתקוף אותנו? 4. מדוע האו''ם אינו מגנה את ארה''ב על ההפצצה המכוונת על אזרחים בסאמרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
סואה עראפת
Fat Chance,
07/10/04 09:22
|
You know Suah... the one that lives better than any royalty in Paris... she should go back to her people ... or a better idea, Arafat should share his huge bank account with his people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הם עניים בגלל שיש להם 10 ילדים
אור,
שרון,
07/10/04 09:05
|
אם היו להם שני ילדים היה להם מספיק אוכל אבל הם עושים ילדים, יורים טילים ומבקשים רחמים וחוזר חלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
טרנספר למצרים ולירדן
ל"ת
אלי,
07/10/04 08:59
|
|
 |
66.
עד מתי?
שירי,
07/10/04 08:57
|
מתי יפקחו הפלשתינים את העניים יראו וויבינו שמנהיגיהם שולחים אותם לאבדון?עוד לא קלטו שלהאשים אחרים לא משנה כלום.כנראה שצריך כמות מסויימת של מתים לפני שפוקחים את העיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ש-י-מ-ו-ת-ו !!!
אלון,
אי שם,
07/10/04 08:52
|
|
 |
64.
מזיינים
רפי,
י-ם,
07/10/04 08:52
|
במקום להתרבות בקצב של עכברים
שילכו לעבוד. אף אחד לא חייב להם
כלום .כותל הדמעות נמצא אצל
עראפת ואישתו שבפריס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מה אתם מצפים
עוזי,
07/10/04 08:41
|
כאשר יש ממשלה שלא איכפת לה מהתושבים שלה עצמה מזלזלת בתושבים לא משלמת משכורות אנשים לא מקבלים משכורת חודשים ואריק שרון ממשיך לבלוס ופורז הנבזה טוען שאין עוני וכמובן הוא טוען שגם לנו מותר להיות גזענים אז למה שלא נהיה גזענים כלפי העם שלנו גם אז איך מצפים שנתייחס לשאר העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יפה נפששש
ל"ת
f,
f,
07/10/04 10:58
|
|
 |
62.
Why blame Israel?l?
Shira,
07/10/04 08:33
|
|
 |
61.
They eat what they cook
Poti,
07/10/04 08:04
|
|
 |
60.
אופס, שכחתי את הדו''ח על סודן
קופי,
07/10/04 07:52
|
וגם את הדוח על מעשי האמריקאים בעירק, ומעשי האו''ם בטבח ברואנדה, והצרפתים באלג'יר, הלבנים בדרא''פ, הסורים בחמה. בעצם לא שכחתי אני סתם אנטישמי, לא שאכפת לי מהפלסטינאים, אני סתם מחפש כל הזדמנות להיכנס ביהודים... לערפאת אמשיך לשלוח מליונים. לא ממש אכפת לי מה הוא עושה עם הכסף. מצידי...............שיפתח איתו קסאמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למר קופי
אריה,
07/10/04 19:47
|
מר קופי (או קופיקו כמו שקוראים לו בשכונה)אתה פשוט הוצאת לי את המילים מהפה.אבל נו באמת את מי זה מעניין שמליון סודנים שחורים מתים ברעב וברדיפות של ערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מתנה לכל חסידי האו''ם !!!
משה,
07/10/04 07:46
|
|
 |
58.
מחיר השינאה
הדוד סם,
07/10/04 07:39
|
כואב לפלשטינים? שיבואו בטענות למהיגות הכושלת שלהם ולקיצונים שבהם. הם משלמים את מחיר השינאה שהם עצמם מטפחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אבל דווקא הקיצוניים בסדר
האזרח קליין,
עדיין בישראל,
07/10/04 09:04
|
הבעיה לא עם הקיצוניים שבפלסטינים אלא עם הרוב שטוף השינאה שמעוניין בהשמדת ישראל ותומך בחמאס בקסאמים בפיגועי ההתאבדות ובסתם רצח של יהודים באשר הם.
הפלסטינים כחלק משאר הערבים במיזרח התיכון נחשף למשטמה אנטי ציונית ואנטי יהודית משומנת מהגיל שהוא לומד לעמוד על רגליו. הוא לומד להכיר את ה''תכונות'' של היהודי - את ה''תוכנית'' של היהודים והציונים להרוס את מסגד אל-אקצא, את הפרוטוקולים של זקני ציון, את ה''נצחונות'' של הערבים במלחמות שישראל ''יזמה'', את הסוף של ישראל שאוטוטו קרב.
וכך אנו מקבלים קונפליקט שלא ניתן לפתרון אלא אם אחד הצדדים יחטוף בגדול.
למעשה או חיסול ישראל או כיבוש...
תבחרו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
עראפת לדין על פשעי מלחמה
נסים גבאי,
נתניה,
07/10/04 07:30
|
|
 |
גבאי העולם חושב הפוך ממך
מולכו,
07/10/04 18:24
|
|
 |
56.
הטרור אשם
ל"ת
דנה,
ירושלים,
07/10/04 07:26
|
|
 |
55.
UN report.
zeev,
australia,
07/10/04 07:00
|
Um Shmum. My heart with the poor people in gaza, but what they are doing to avoid killing of our innocent children and people by their militants ?I ask the report writers to come and live in Shderot and than to write a report. Why no one of the Arab countries help those poor people? yes they help them to buy weapons and to use them against Israel. Fuck off the UN, without security we won't let this bustered s to destroy us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לא להרפות להמשיך הלאה
יואב,
07/10/04 06:34
|
עד לקטסטרופה. רק זה יביא אותם בסופו של דבר להצטרף לעולם ההומני היהודי/נוצרי אוהב החיים של התרבות הדמוקראטית. כך היה עם הגרמנים והיפנים. עצוב, אבל זה מה יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Good Insight
Yehudi,
Chicago,
07/10/04 09:59
|
This was a good observation. Only catastrofe will bring the arabs back to logic.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא עניין של
יואב,
07/10/04 13:35
|
|
 |
53.
and what would be porportional
Ola,
usa,
07/10/04 06:04
|
|
 |
52.
Responses #23 and 36
:Larry,
Chelm, Chelm,
07/10/04 05:52
|
Those 'spoke' to me. Well, Israel never really talked about the Mizrachim thrown out of the Arab countries. Lord knows why? Peres used to say that you don't need hasbara; after all, if you have good policy the hasbara will take care of itself. Ah, well, the naivete and the need to believe in the fairness of the world flows out of the Jewish heart while the blood of the Jewish children flows onto the floors of buses.
I remember certain terror attacks right now - the little girl and her grandmother murdered together eating ice cream in Petach Tikva. I remember an interview by the mother and daughter. Maybe this was on Jerusalem Post. She lost her mother and daughter. I am sorry, I can't recall her name.
I remember the ba'al t'shuva murdered in a natural mikvah outside Yerushalayim by a famous Hamas terrorist who killed maybe 30 Israelis before an Apache visited him. I remember this one because I believe this mikvah victim was a cousin of somebody I knew, Yo'av.
I certainly remember the massacre on Kibbutz Metzer, because many years ago I was a volunteer there. When this news came down it was as if every path on the kibbutz, the smell of the plastics factory, the little mo'adon with all the Argentinian olim playing shesh-besh in the summer evening. Bugs in the air, and the smell of the grass on the lawns. The two little boys slaughtered in front of their mother, then murdered.
Of coure there was also a soldier murdered by an Arab at a checkpoint outside the capital, I knew his parents a little bit.
i have basically a soft Jewish heart, but now it is encased in layers of hardness. The world closes in on us, blames us for breathing, puts every spotlight on Israel it seems, blames Israel for existing. You know, they like to talk in the US now about how the world 'despises' America because of the Iraq war, but the world reacted with great sympathy to the US after 9/11. And how did it react to Israel after Sbarro, Hillel, Maxim and the rest? Somehow the Israelis caused it, you know, the occupation, you know, apartheid, you know...racism.
So this is our fate - expelled from Europe for being Semitic Asians who 'killed Christ' and were 'parasitic' - Ber Borochov and Pinsker and the rest - they purchased all these arguments from the goyim.
Me, I was raised a Shmutznik, you know, such a beautiful dream, but when I look to Jerusalem I pray for Jabotinsky or at least Shamir. But I see only tired befuddled men while the UN screams its lies and the world says, ''Jews, Guilty.''
Maybe Benny Elon will save Israel. In the meanwhile, if the Likud will rid us of Sharon-Barak, perhaps there is hope...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hi Larry
Roberta,
London,
07/10/04 14:29
|
Amazingly we have the same kind of experiences. I even remember in 1989 a bomb which expoded in tel aviv beach, some meters from me, killing a canadian girl who was staying in the same kibbutz I was volunteering as well. Kibbutz Kalya by the dead sea. She died but the four canadian guys who were with her survived. We survived too.
My last experience was in February this year. February 22nd in Jerusalem. Another pigua...
And so I also believe that the Arabs can only honestly understand what we are going through when their defenses are also smashed and her families are also destroyed.
One cannot understand pain if he has not experienced it himself.
Sad but true. And this is the basis of life. Shalom lecha!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
Proportionate Power?
what the?,
NY,
07/10/04 05:36
|
What on god's earth is proportionate power? what is Israel supposed to do? import Kassem missles from the Palestinians? maybe send in a few suicide bombers into Gaza? If the Palestinians want peace and quiet, they need to stop with terrorism. Nobody wants 3 million palestinians in an Israeli state.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הייתה שנת 2000 סוף הקיץ.
אולג,
מעלה אדומים,
07/10/04 05:25
|
מעזה ליהודה ושומרון פעל מעבר בטוח. לא הייתה גדר הפרדה. על כל פועל פלסטיני חוקי נכנסו 5 בלתי חוקיים. לקזינו ביריחו כל יום הגיעו אלפי ישראלים. בכל פינה בשטחים עמדו פקחי אום עם מצלמות. מתנחלים בחברון שיחקו ששבש עם פלסטינים. מאות אלפי תיירים הגיע לבית לחם. פעלו סיורים משותפים- חיילי צהל ושוטרים פלסטיניים. הייתה צמיחה ופרנסה בשטחי הרשות.
בשורה תחתונה המצב היה בלתי נסבל כדי לחקות לסבב שיחות הבאה. היה נחוץ לפתוח באינתיפדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
So F**** What?
Boeing,
Las Vegas,
07/10/04 05:17
|
Bring them to their knees, let them eat dirt and then we might be able to talk peace with them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
היהודים תמיד אשמים
יהודי גאה,
גטו,
07/10/04 04:34
|
היהודים תמיד אשמים, מזכיר לי את גרמניה בשנות השלושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אותו פזמון ישן
NY,
07/10/04 04:01
|
מעניין שהדו''ח לא ציין את ממוצע הילדים למשפחה העומד על יותר מעשרה. נכון שישראל אשמה כמעט בכל עוולות העולם, אבל אם אין טענה שהנשים בעזה נכנסו להריון בגלל ישראל, אז האשמה היא על תכנון משפחה לקוי. אין מה לעשות, כיום קשה לתמוך ב 2-3 ילדים אז 10-12 זה בילתי אפשרי!!! הפתרון הוא לא מתן כסף נוסף ואוכל, הפתרון הוא בחינוך לתיכנון משפחה נכון. לא יתכן שמתוך אוכלוסיית הילדים בעולם המוסלמי חצי יהיו ילדים מתחת לגיל 18. בנוסף, את ההחמרה הנוכחית במצב הפלסטינאים משלמת אוכלוסייה התומכת בששון או בעצב באירגוני הטרור. האוכלוסייה משלמת גם על המשחק של המדינות הערביות השולחות מיליוני דולרים לנשק במקום לחינוך. ואת המנהיגים הציניים של הפלסטינאים!!! דבר אחד בטוח שסואה עראפת לא מתגוררת בחושה קטנה בפריז עם עוד 12 ילדים לתמוך בהם!!! כך גם יתר המנהיגים הפלסטינאים שהגיעו מטוניסייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרחם הפלסטינית היא הנשק שלהם
צילה,
07/10/04 07:38
|
זאת הסיסמה של הפלסטינים מאז ומתמיד. הם מביאים ילדים כדי להשתמש בהם כבפצצות חיות, כדי להתרבות ולשרוץ. ודרך הדמוגרפיה הם מקוים להביס אותנו. אבל על צפיפות ואיכות חיים הם לא חושבים. לא האדם מעניין את הפלסטינים אלא האדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
They should not have
Adi,
07/10/04 03:41
|
have children if they are poor and hungry and they SO suffer, they know why they have more and more children cause maybe one of them will bring pride and joy to the tribe and will be a SHAAID, so poeople open your eyes!!! and see what realy is going on and stop feeling sorry for them ,they for sure want you dead
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אבל כסף לקסאמים יש להם?
ירון,
07/10/04 03:23
|
|
 |
בוא נעשה חשבון מהיר
רואה חשבון,
מדינת היהודי,
07/10/04 04:47
|
|
 |
כמו סאדם
David,
New York,
07/10/04 04:43
|
כמו סאדם, הילדים רעבו והוא בנה ארמונות. לערבים יש 22 מדינות עשירות מלאות בנפט ולנו יש חלקת אדמה קטנה שרוצים שנחלק אותה לשניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מי שמאשים
אומות מאוחדות,
07/10/04 03:17
|
על ראש הגנב בוער הכובע, האו''ם תמך בעראפת הגנב, משפיל את העם הפלשתינאי במתן תמיכה למנהיג טרוריסט וגנב ואנו''אנשמים,'' הפעולות שלנו חייבות להיות בכפוף לחוק ההומניטארי אבל הגניבות של ערפאת צריכות להיות בהתאם לאיזה חוק? תיידעו אותי, אני פשוט לא מכירה את החוק הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הם אשמים בגלל תמיכה בטרור
איציק,
07/10/04 03:13
|
לא מעניין אותי הצד שלהם. אחרי כל פעם שיש פיגוע בארץ ונהרגים לנו ילדים הם עושים מסיבות ומחלקים סוכריות, אז זוהי אחת הסיבות שהם חיים בתת תנאים. שיפסקו לתמוך בטרור ואולי מצבם ישתפר. במשך 4 שנים מעל 4000 פצצות מרגמה וקאסמים נורו לעבר ישובים ישראלים אז באמת הגיע הזמן למבצע רציני. אף מדינה לא היתה מתאפקת לנוכח ירי של 4000 פצצות מרגמה וקאסמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
GIVE THE REPORT TO ARAFAT
HE IS THE ONLY,
07/10/04 03:00
|
|
 |
41.
סליחה, אבל
מנומס,
07/10/04 02:55
|
|
 |
40.
shame on you Sharon!!!!!!
Marcia,
07/10/04 02:53
|
You should be ashamed of what you are doing with innocent people , not every palestinian is a terrorrist. We , as jews, who were so much victimized , should be the first ones to condemn victimization of others.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHARON
YH,
07/10/04 09:00
|
It seems that you haven't read the last report. 77% of the palestinians support terror.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למרסיה
דוד,
מרכז,
07/10/04 07:38
|
גברת נכבדה כדי לך ללמוד מעט היסטוריה . בזמנו היהודים לא תקפו אף אחד . לא ירו על אף אחד ולא רצחו ילדים ונשים . לא פגעו בתינוקות .למרות זאת נרצחו שישה מיליוני יהודים . איך את יכולה להשוות עם המחבלים רוצחי אזרחים תמימים ? התבישי לך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shame on you, Marcia
Moshe,
USA,
07/10/04 04:30
|
The Palestinians are our enemies.
Why should we help our enemies?
They got billions of dollars - some of it they used to kill us, some were stolen by their leaders.
We should have no sympathy for them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
חטא הטירור ועונשו.
אלי,
מבשרת,
07/10/04 02:41
|
המצפון שלנו חייב להשאר נקי. זו אשמתם הבלעדית. הם יכלו לבחור בדרך השלום. החטא ועונשו. ובלאו הכי הכל מן אללה. שילמדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
למה עזה רק על הסף?
דני,
ב''ש,
07/10/04 02:31
|
הם כבר מזמן היו צריכים לעבור את הסף ולחטוף את המשבר עד הסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחיאות כפיים לדני!
ל"ת
Zax,
07/10/04 11:51
|
|
 |
37.
יהודים ורוכבי אופניים
היהודי זיס,
כנען,
07/10/04 02:31
|
הפזמון הרגיל: יהודים ורוכבי אופניים אשמים במצב של הפלשתינאים. הם גם אשמים במצבם של כל חלכאי ונדכאי העולם. הכל בגלל היהודים ורוכבי האופניים.
הגיע הזמן שהאידוטים האלה יפסיקו להוציא כל כך הרבה מרץ על רצח ויותר מרץ על רווחה וחינוך. כאשר זה יקרה הם לא יהיו כל כך עניים ומסכנים. שחיותות ותאות רצח של יהודים בודאי לא יעזרו להם. זה רק יקבור אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
The missing part in UN Report
Jason,
Texas, USA,
07/10/04 02:24
|
The fact is that from the age of four years old each palestinian Muslim individual is taught to murder and hate the Jewish people and shortly after that they also try to do it!
Therefore, this barbaric and murderous palestinian Muslim population is to blame for the tragic situation in Israel.
The only peaceful solution to this tragic situation in which the Jewish people are repeatatively attacked and murdered by the barbaric, monstrous and murderous palestinian Muslim population is for the State of Israel to do what other free and democratic Nations, like the USA, Canada and Australia, did to the barbaric enemy lived inside their countries in the past. As we all know, the Americans, Canadians and Australians TRANSFERED the indians and the indigenous people to other locations and by doing so the USA, Canada and Australia achieved peace security and prosperity! Also after WWII, 15 milions Germens were TRANSFERED by the Allies to other countries to assure peace and security in those areas!
The State of Israel, the Homeland of the Jewish People, is facing a tragic situation in which it is clear that it will NOT SURVIVE the next fifty years unless the State of Israel TRANSFER the entire barbaric, monstrous and murderous palestinian Muslim population from the historical land of Israel to the Arab countries
Therefore, in this tragic situation the State of Israel has only two options, EITHER to be destroyed within the next fifty years OR to TRANSFER the entire barbaric, murderous and monstrous palestinian Muslim population from the historical land of Israel to the Arab counties and financially compensate the TRANSFERED barbaric, murderous and monstrous palestinian Muslim population so they can humanely and respectfully resettle and start their new life among other Muslims in the Arab countries
It is important to mention that after 1948, when the modern State of Israel was re-established as the Homeland of the Jewish People on part of the historical land of Israel, most of the Arab countries TRANSFERED almost all the Jewish population lived in their countries to Israel without any financial compensation and after confisicating their properties and assets!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
go to Africa
ל"ת
yoyo,
ny,
07/10/04 02:22
|
|
 |
34.
בעזה אין אוכלוסיה חפה מפשע
אפרים,
07/10/04 02:12
|
במשך 10 שנים הם שולחים 100% של הילדים לקבל חינוך שאהידי כדי להפוך מסתם אוייב לעם של רוצחים - אז שישלמו את המחיר. לצערי, הם לא ישלמו בסופו של דבר את מלוא המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שיחנקו
ל"ת
מתחוכם,
07/10/04 02:01
|
|
 |
32.
ma im a kesef shel arafat?
ilan,
07/10/04 01:58
|
|
 |
Ilan
Roberta,
London,
07/10/04 14:31
|
Ha ha.. ha'kesef shelo alach le'ishto. Hi osa chaim be'paris...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סדום הרשעה = ישראל 2004 !!!!
נועמי,
פורטוגל,
07/10/04 01:57
|
צריך לחזור ולקרוא שוב ושוב את הדו''ח הזה באתר האינטרנט של האו''ם , כדי שהזוועה ההולכת ונפרסת תחלחל אט אט לתוך הנשמה, כדי להבין ולהפנים היטב כדי לקלוט את המוטציה המפלצתית שעברה היהדות ההיסטורית בישראל משעה ששודכה יחד עם הכיבוש הארור !! ''יהודו-נאצים'' - קרא פרופ' לייבוביץ המנוח להוויה הישראלית המתהווה תחת הכיבוש וכמה שהוא צדק !!!
שום עונש של בית הדין בהאג אינו יכול להיות תמורה הולמת וראויה לזוועה שנפרסת מול הקורא את הדו''ח הזה !! אנחנו יהודים החיים בגולה, ישראלים לשעבר - מודים לאל - שאין לנו קשר יותר עם אי השדים הזה , עם סדום הרשעה הזאת - הקרויה ישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך זכות דיבור
שירי,
מוצא,
07/10/04 19:22
|
|
 |
נועמי , לא הפנמת?
עודד,
07/10/04 15:36
|
כתבתי לך בעבר, וכנראה שלא הפנמת את הדברים. את צבועה. את יכולה לצוטט פרופסורים, דוקטורים, ואף את נשיא/מלך פורטוגל בכבודו.... את ירדת מהארץ. את לא פה. בזכותנו את לא תשרפי במשרפות, בזכותנו לא יבזו אותך במחנות השמדה, ועבודה. בזכותנו יש לך זכות קיום. אז תהני מהזכות שלך, אבל בשקט.. אם תצטרכי עזרה, כבר נבוא לחלץ אותך מכל תופת. בסוף תגידי לנו תודה. מן הסתם כל השוואה בין המצב בשואה למצב הפלשתינים לא יכולה להתבצע, מכיוון שאין קשר. וכנראה שזה נובע מבורות בסיסית לגבי מצב העיניינים כאן היום, לעומת המצב באירופה בה את יושבת, במהלך שנות השלושים והארבעים. בקיצור, דעי על מה את מדברת לפני שאת מתבטאת בפומבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You're so right
Shmuel,
Italy,
07/10/04 15:13
|
And it's so sad that violence always wins. It's not an absolute situation - it's never like that. Obviously also a lot of palestinians are in part guilty of the situation. But right now Israel is much more guilty - and its war strategy and incapacity to understand that by killing some terrorists (along with some women and kids nearby...) will never change anything. We're dealing with an entire population that need some hope for a better future. If we're able to bring them that, even through small means, but in a honest way, certainly a lot lss people will want to suicide and kill us... why it is so difficult to understand that? Why do I always read so many blood thirsty reactions... what a pity...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי, מתחזה עלובה
המחלקה הסגורה,
07/10/04 14:59
|
אל תתחזי ליהודיה, יא נעימה. באחת התגובות שלך כינית את מלחמת יום כיפור, מלחמת אוקטובר. רק הערבים מכנים כך את מלחמת יום כיפור. התחזות (תגובות סביב השעון של ישראלית לשעבר מליסבועעעה, בחיאת!), שקרים, תעמולה פלסטינית מהזן הדוחה ביותר, סגנון מאיים ומתלהם (תלמידה מצטיינת במדרשת התעמולה ע''ש גמאל עבד אלנאצר), בוז טוטאלי לחייהם של יהודים, מסתדר לנו יופי עם הגילוי החדש הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דלתות מסתובבות
מושון,
07/10/04 14:36
|
אילו לא היית ניחנת באופורטוניזם, שהביא אותך לפורטוגל, ודאי היית מפנה את קיתונות הבוז - הנובעים מתוכך כנראה באופן טבעי - דווקא אל הפלסטינים.
העברית היפה לא מחפה על צביעות והתנשאות. את אדם קטן ככל שאר בני האדם, שבראש מעייניו האגו שלו וכבודו.
ואגב, החיים הכלכליים במצרים (שהיא מודל לחיים בעזה ללא כיבוש) גרועים לא פחות, שלא להזכיר את החיים בשאר אפריקה, בה מתים מאות כל דקה מרעב. אבל אל תתני לעובדות להפריע לאוננות המוסרית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכו, ב-3:00 אבי אקוודור מתעורר
יוסי,
07/10/04 12:51
|
הכונו למטר השתלחויות, קללות, ניבולי פה והתחזויות למיניהן. שלא לדבר על מסכת התכתבויות עם עצמו. יהיה פה מעניין תחת תגובה 31.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נראב שממש עזבת את אי השדים
דן,
07/10/04 12:41
|
אחרת הית מוצאת לך כמה עיסוקים יותר מרנינים מאשר לכתוב תגובות באתרי אינטטרנט ישראליים. אבל המצוקה שלך יקירתי כפולה, את חייה בארצם של זרים מרגישה זרה ולא בדיוק רצויה בגלל ישראליותך ובגלל (ובלי קשר) יהדותך! אם היית נשארת בביתך הבעייה שלך היתה לפחות בחלקה נפתרת. אבל את יודעת זה עדיין לא מאוחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצנזר תגובות אנטי ישראליות
איתי,
בומביי,
07/10/04 12:15
|
|
 |
הטרוריסט שרון הוא אנטי ישראלי
ניצה,
07/10/04 18:29
|
יש טרור אחד בלבד והוא טרור של מדינה נגד עם כבוש שמתגורר במחנות פליטים ומותקף בנשק החדיש בעולם בתמיכת גדול הטרוריסטים בוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
PLEASE READ
RACHEL,
LOS ANGELES,
07/10/04 20:34
|
NO MATTER WHO WILL LEAD OUR COUNTRY PEOPLE WILL ALWAYS COMPLAIN, SHOW ME 1 PRIM MINSTER THAT NO ONE HAD TO SAY SOMETHING UNPLEASANT ABOUT? DON’T FORGET THAT WE ARE THE ONES THAT SELECT OUR LEADERS AND WE DO KNOW ABOUT THEIR BACKGROUND BEFORE WE DO SO . WE HAVE TO TAKE THEM WITH THEIR SHORTCOMINGS AND WITH THEIR POSITIVE SIDE. NO ONE IS PERFECT, I KNOW THAT BEFORE SHARON WAS ELECTED PEOPLE USE TO SAY “ WE NEED SHARON TO BE THE LEADER, HE WILL TEACH OR ENEMIES A LESSON”, THIS IS WHAT OUR COUNTRY NEEDS!!! AND NOW THAT HE IS THE LEADER AND HE IS DOING WHAT EVER IS NECESSARY TO PAY BACK AND NOT JUST SEAT THEIR WITH NO ACTION, SOME OF US ARE VERY UNHAPPY ABOUT THAT TO ! FOR THE 100 TIME WE HAVE TO UNDERSTAND WHO WE DEALING WITH! WE ARE TALKING ABOUT THE ARABS AND WE ALL KNOW WHAT THEY WOULD LIKE TO DO THE OUR PEOPLE AND OUR LAND, WE ALL KNOW WHO THESE MONSTERS ARE AND LET ME TELL YOU SOMETHING, ALL OF YOU THAT SUPPORT THEM AND THEIR CAUSE ALL THE “SHMULANIEM” AND YEFY HANEFESH” IF THE DAY WILL COME “HALILA VE HAS” AND THEY TAKE OVER DO YOU REALLY BELIEVE THAT THEY ARE GOING TO FAVOR YOU ALL????? IF THEY WILL HAVE THEIR WAY, YOU ARE GOING TO BE TREATED LIKE ALL THE REST OF US “YASHAR LA YAM”….
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזויה שכמוך
אלי,
שרון,
07/10/04 11:58
|
עלובת נפש חדלת אישים. למזלם של הטרוריסטים העלובים האלו הם נכבשו על ידינו. אני מאחל להם כיבוש רוסי או מצרי או סורי או עירקי או ירדני או סעודי או יפני. שרון נא הוצא אותנו משם מהר ולהגיב על הקסמים באש ארטילרית לעבר מקורות הירי. כל קסם ייענה ב 5 פגזי 155 מ''מ לכיוון מי שנפגע נפגע מה שנהרס נהרס. שאיש מהם לא יבוא לעבוד כאן לא לספק חשמל מים טלפונים או מזון רק אש ארטילרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכניסי לראש שלך
מ,
07/10/04 11:14
|
|
 |
הלוואי והיו כמוה גם אצלנו
עזמי , דארמשטאט,
07/10/04 11:00
|
קוראים לי עזמי ואני שולט בעברית וחי בבושה בגרמניה ומומחה לעברית. בבושה, כי העם שלי אשם במתרחש יותר מכל אחד. מצד אחד אבו ג'ילדות מצד שני קטסטרופה הומניטרית. אין לנו זכות קיום ולמנהיגנו בטח לא. גנבו לנו את הכסף, הכבוד, החופש והחיים. לא הישראלים גנבו, עראפאת, נאצר בזמנו, הפרסים כעשיו, חיזבאללה ועוד. מה איחבט לנסראללה שנהרגים אצלנו אלב אלביים? מה איחבט לסואא שיש אצלנו רעב? אנחנו בר'עזה מקבלים בדיוק מה שמגיע לנו בגלל ההתנהגות ומה אנחנו עושים. צריך יהיה ממש קטסטרופה לפני שיהיה טוב וזה טוב ככה וזה בהדרך. תראו אותם היהודים מביאים ברסי נובל ונחנו מביאים הרבה שהידים,קאסמים,יאוש והרבה הרבה יללות ותלונות. בגגל מה אנחנו מתנהגים אף אחד לא רוצה ר'עזה גם ישראלים צריכים להיות בסיכים להכניס אותנו לעבודה אצלם ובכלל לתת לנו חשמל, מים נמל וככה. אצל ישראלים ברסי נובל אצלנו חמאס ג'יהד אל אקצה ועראפאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי, תודה על כל מילה
דנה,
מדינת הבושה,
07/10/04 09:50
|
תודה רבה, נעמי על המלים הנכוחות, הישירות והמאוד כואבות שלך. הציבור בישראל הפך לעדת כלבים שוטים משחרת לטרף ומסניפת דם. ההנהגה השרונית-מופזית מודעת לכך היטב ומספקת להם את מבוקשם על בסיס יומיומי. על הבראת המשק, דאגה לחלשים, שיקום מערכת החינוך ההרוסה ונסיון לגשר על הפערים החברתיים-כלכליים העצומים, הס מלדבר. אין כל ספק - העם הזה ראוי לשליטיו המכוערים. וצריך להודות בלב כבד: נגמרה התקוה שנחזור להיות מדינה שפויה, חילונית ומערבית. כל מי שיכול, שיסיק את המסקנות ויתעופף מכאן הכי רחוק שאפשר, לפני שיהיה מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא דינה, קחי את 50 אחיך
המחלקה הסגורה,
07/10/04 15:03
|
אביך + 4 נשותיו ותתחפפו מפה כמה שיותר מהר (צרפת זה רעיון טוב). אם אתם צריכים עזרה באריזה, שוהי המחלקה מתנדבים לעזור חינם אין כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אותו אני יוסי
נועומי,
פורטוגל,
07/10/04 20:10
|
כל התומכים, צרפת, פורטוגל אותו וואחד איבן בולה שמגיב לעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל הבבונים של הליכוד הפכנו
רצון,
07/10/04 18:31
|
|
 |
זה משמח אותנו מאוד...
המחלקה הסגורה,
07/10/04 20:11
|
לקרוא טיפש עילג כמוך משתמש במילה בבונים.
''בגלל הבבונים של הליכוד הפכנו למדינה פושעת בעיני העולם''. כך היו כותבים בבונים ימניים. טמבל שמאלני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי היקרה
kobi,
07/10/04 09:41
|
אני מבין את תפיסת עולמך אך בבקשה ממך ,מה את מציעה? אולי את מתכוונת שנצא מכל השטחים הכבושים של 1967 עם תיקוני גבול ביטחוניים למען לא יחלשו למשל על נתב''ג, אם כך אז אני בעד אבל אך ורק בתמורה ל- שלום אמת!! האם נראה לך שהפלישתינאצים יסכימו? מסופקני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עליך אמר הפרופסור ''יהודו נאצי''
ל"ת
אזמנוף מזלטוב,
07/10/04 18:32
|
|
 |
נעמי, את צריכה עזרה דחוף
אורי,
שער 2,
07/10/04 07:26
|
|
 |
Kindly, stfu
ל"ת
Moshe,
USA,
07/10/04 05:59
|
|
 |
פלסתין הרשעה=עזה 2004 !!!
ל"ת
מגלה רשעים,
07/10/04 05:42
|
|
 |
ביום הראשון שתקבלי מכה
עמי,
07/10/04 05:38
|
על הראש מטעמי אנטישמיות- פניך יהיו לישראל. אז נשמע מה יהיה לך הגיד לכי לפסיכיאטר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק לעידוד הירידה.ברוך שפטרנו
ארז,
גוש עציון,
07/10/04 05:20
|
טוב שעזבת נועמי (מה זה השם הזה? התאמת את עצמך לספרד או שאת מתביישת להיקרא סתם נעמי וצריכה להרגיש מיוחדת?) וחבל שלא לקחת איתך את כל עדת המתחסדים והבכיינים שרק מתלוננים כמה רע. אופייני לאנשים כמוך לא להתמודד ולנסות לשנות אלא לברוח ולהמשיך עם דה המורליזציה והסיוע לאוייבינו ממקום אחר. לטעמי, על המדינה לנקוט בצעד חדש, ואני לא מתבדח. הכנסת צריכה לחוקק חוק לתמיכה בירידה מהארץ על ידי מתן תמריצים כספיים לכל מי שמוכן לוותר על אזרחותו. כך ניפטר מכל חבורת הבכיינים והמדכאים שחוץ מלבאס ולהשביז לא עושים דבר. אני לא מדבר רק על בכיינים מסיבות פוליטיות. מוטב לוותר גם על בכיינים כלכליים, תרבותיים, מיניים או כל סוג אחר. כך, נישאר רק עם אנשים שרואים בישראל את ביתם על אף כל הקשיים והבעיות. מי שמחפש הדוניזם או וסיפוק יצרים, מוטב שיעזוב אותנו לנפשנו. (ושלא יפיע לנו לפתור את בעיותנו כפי שאנחנו רואים לנכון). ואולי אתם במערכת תפסיקו לצנזר אותי? אני אגיד אתכם לדנקנר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועמי, ההמון נשאר המון
Yossi V,
07/10/04 10:32
|
היכולת התגובתית של ההמון היא בהתלהמות שאינה שייכת לעניין אך יש בה התקפה וניבולי פה ומידה רבה של לגלוג.
לעולם לא יגיבו לתוכן דבריך. לא בגלל שקשה להם לענות אלא משום שזה בלתי אפשרי להם להבין. עד כמה שהדבר משונה, תופעה ידועה היא שאנשים קוראים והמילים המרצדות מול עיניהם עושות להם קונוטציות ואינטרפרטציות עפ''י יכולת תפיסתם (בד''כ מוגבלת) ולכן הם נשארים המומים לנוכח התדהמה שהם בעצם יוצרים לעצמם. הם עד היום עוד לא הבינו למשל (למרות הסבריך) שאינך אישה, ולכן ימשיכו ויתפתלו בקשיים של הגייה, כתיב והבעה עברית. אחרי הכל, העובדות מדברות בעד עצמן - השכל הישר לא ניתן לימניים. (גם ישיבה ממושכת במחלקות סגורות לא מחזירה את מה שמעולם לא היה שם).
תגובתם, שהיא התיסכול של חוסר היכולת להבין תהיה לכן התקפתית - גסה, בוטה, מתנשאת (כתסכול על מיעוט ההבנה), רויית קללות והעיקר - לא שייכת לעניין. אנשים יתהדרו אז בתארים כדי לתת פסבדו גושפנקא לקביעתם, אחרים ייעצו עצות כבדות משקל איך להחרימך כחוק. יהיה תמיד איזה טמבל שינסה להתמודד עם התוכן אבל תמיד 'זה יברח לו הצידה' (אקוודור כדוגמא).
רובם ישתמשו במושג 'שינאה עצמית', שהיא בעצם אחותה של המונח 'אנטישמיות' בכבודו ובעצמו אלא שהוא מופנה כלפי יהודים. המהדרין והבורים ימשיכו להשתמש בפתגמים לא רלוונטים מהתנ''ך כמו ''מהרסייך ... וגו'''.
גם את נביאי התנך הם רדפו, ואת משכילי המהפכה הצרפתית גם. את לינקולן הם רצחו, במרטין לותר קינג התנקשו, את רבין חיסלו, והרשימה עוד ארוכה. ישעיהו ליבוביץ כשולמית אלוני נחשבים בעיניהם בוגדים נאלחים.
צחוק הגורל הוא, שלאנשים אלה המציאות אף פעם לא טופחת על פניהם. מתאבדי מצדה לעולם ישמשו להם סמל.
תודה לך על תגובותיך - הרעיונות שבהן והעברית המשובחת. אכן כפי שכתב 'דווקא' אחד המגיבים ''עונשה של המדינה הוא לא בהאג אלא בטובים שעוזבים. וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסוף, נשארנו המומים לרגע...
המחלקה הסגורה,
07/10/04 15:39
|
אבל אז החלטנו לקרוא בעיון (שלא כמנהגנו, אתה זוכר, יש לנו בעיות קשב ויכולת ריכוז דלה. מגילות ארוכות כמו שלך ושל נעימה, קשות לנו).
ראשית הערות סגנוניות: 1. שאפו על הביטוי החדש ''היכולת התגובתית'' (אפשר סתם 'יכולת התגובה' אבל מערבי שסלסולים ופומפוזיות בטקסט, הם חלק בלתי נפרד מאישיותו, כנראה אי אפשר אחרת). 2. ''נשארים המומים לנוכח התדהמה''? אתה גם מורח פיתה בתוך סנדביץ''? נשארים המומים זה די והותר, לא צריך להכפיל. 3. התקפתית? נסה, התקפית, יותר טוב אופנסיבית. (בכלל תוקפנית זה מתאים יותר לדעותיך על הימין).
לגופו של עניין: 1. התקפה וניבולי פה (נאה דורש ונאה ''ממש לא מתחשק לך לקיים''): מוגבלים, חסרי שכל, טמבלים. 2. גזענות ואנטישמיות : שכחת לציין שרצחנו את ישו בפיסקה השלישית מלמטה. 3. ירידה: קרא את ארז מגוש עציון ממש מעליך, הוא היטיב לומר זאת יותר מכולנו.
לסיום יוסוף, יש שיפור סגנוני, לגבי התוכן, אין שום הפתעות, אתה שילוב של ערבי לאומן ששהייתו בין כותלי ביה''ס לשמאלנית דוגמטית מניבה את התגובה החנפנית והמהובלת שהוצאת תחת ידיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתגמים לא רלוונטים פ.קורקט
ארז,
גוש עציון,
07/10/04 15:34
|
סתם שתדע, ציטוטים מהתנ''ך נקראים פסוקים, לא פתגמים. אהה, שוב נפלתי לבור, אני נטפל לטפל ולא מתייחס לתוכן. אז ככה, התוכן במקרה שלכם, אינו ראוי אפילו לתגובה. כפי שניסיתי להסביר בתגובה לדברים שכתב אראל סגל,(איזה פוקס, הוא דווקא ימני אז למה התחלתי להתלהם, האם גם מילותיו ריצדו לי מול העיניים?) ללוגיקה אין כל קשר עם מסקנותיכם. יושר אינטלקטואלי הוא מכם והלאה כתוצאה מתסביכים נפשיים. כשנסביר לכם משהו בעזרת ההיסטוריה הראייה הסלקטיבית שלכם תיכנס לפעולה. סלקטיביות שנועדה למגן את תפיסת עולמכם הרעועה וחסרת עמוד השידרה. אני יכול להמשיך שעות, ולכן אתייחס לעיקר: על פי רוב דיעותיו ודרך התמודדתו של אדם עם המציאות נובעים ממצבו הנפשי ומהשפעת הפסיכולוגיה ותת המודע על תפיסת המציאות, לא משכל ישר (זה שהינך חש שניחנת בו). במקרה של הסמולנים מדובר בחוסר ביטחון בסיסי כפרטים או כאומה הדורש מהם תמיד לרצות להיראות בסדר או רגיל בעיני העולם, הערבים והכי חשוב: בעיני עצמם. בגלל זה יבקשו תמיד להיות עם ככל העמים וידגישו את המנטרה כמה אין הבדלים בין אנשים מעמים שונים. ללוגיקה, כפי שכבר אמרתי אין קשר לעניין. ואחרי שיוותרו על כל פיסת זהות או שוני ויאמצו לעצמם זהות שאולה ממיטב האופנה והפוליטיקלי קורקט יתהדרו בהיותם הומניים ונאורים שאימצו את רוח המהפכה הצרפתית. (שבא, העיקר הוא האינדיווידואליזם ויכולתו של הפרט להיות הוא עצמו ולחשוב בעצמו ולא מה שהחברה רוצה או דורשת). מה שלא ימנע מזהותם לרדוף אותם, לא משנה כמה עמוק יחביאו אותה במרתפי התודעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח לארז ולמחלקה הסגורה!!
ל"ת
Avi Ecuador,
07/10/04 18:00
|
|
 |
יהירות ופחדנות- ליוסי ונועמי
עודד,
07/10/04 15:28
|
לכאורה אתה מנסה להיות שונה מאותם ''ימנים'', בפועל אתה משתמש בקללות מסוג אחר -''גם ישיבה ממושכת במחלקות סגורות לא מחזירה את מה שמעולם לא היה שם''... אתה חושב שאם תשבח את הטעות תהפוך אותה לצודקת? אתה חושב שבמילים יפות תהפוך את השקר לאמת? רבים לפניך כשלו, ועוד רבים יכשלו. תפיסתכם המעוותת של המציאות לא מאפשרת לכם לראות מעבר לאפכם המתנשא והיהיר. בימים אחרים, בזמנים אחרים, אנשים כמוכם היו מביאים לסופה של האנושות הליברלית (ראה צ'מברלין וחבריו) בשם הפחדנות והיהירות. היום אתם סתם מסכנים שצריך לקרוא את ההודעות שלהם באינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אכולת שינאה עצמית
פסיכיאטר,
ישראל,
07/10/04 05:00
|
את אומרת שאין לך שום קשר אי השדים הזה שנקראת ישראל, אבל זה לא נכון, את אכולת שינאה עצמית וזה גובל באובססיה אנשים כמוך בדרך כלל מתאבדים בסופו של דבר, אולי את יכולה לעשות ליהודים טובה ולהקדים את זה, אם לא אולי נארגן איזה מוסלים ”נאור” מספרד השכנה שיבוא לארגן לך ”ביקור ביית” כמו שהם עשו ברכבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות
אסף,
ארגנטינה,
07/10/04 04:09
|
נעמי היקרה כל הכבוד לתגובות הנפלאות שלך ולאומץ ליבך לכתוב את אשר על ליבם של כל כך הרבה ישראלים לשעבר שעזבו את התופת הזו עקב אי הסכמה עם מה שקורה שם. כילד שהתארח רבות בבית לייבוביץ וסעד עם הפרופסור המלומד - משפט זה שצוטטת כאיין וכאפס הוא לעומת חכמתו של האיש הגדול שחבל שאינו עימנו עוד. העונש של המדינה הוא לא האג ולא שמאג אלא שהטובים קמים והולכים - והנה את דוגמא טובה. תמשיכי להגיב באומץ ובחכמה. אסף אושוואיה - דרום ארגנטינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא אסף ולא מארגנטינה
א,י,,
07/10/04 05:16
|
אלא פורטוגל האנטי ישראלי הרוצה בכל מאודו בהשמדת ישראל , או לחילופין אתה משהו מטעמו , ומגיב ע''מ ליצור רושם של משהו שתומך , אך למעשה החלאה הזו הינו קול קורא במדבר שעד היום לא עשה אפילו נפש אחת בכל תגובותיו הארסיות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה את עושה באתר של מעריב???
ל"ת
שפינוזה,
07/10/04 03:55
|
|
 |
מז''א מה אני עושה, קוראת ומגיבה
ל"ת
איזו מין שאלה,
07/10/04 14:09
|
|
 |
למי שיש כסף לנשק יש כסף לכלכלה
רז,
ב''ש,
07/10/04 09:12
|
עזה היתה יכולה להיות מוטה-קרלו שם המזרח התיכון......אבל להמנהיגים שלה יש כונות אחרות מי אשם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אל תאמינו לשקרים האלה !!!
אזרח ישראלי,
תל אביב,
07/10/04 01:43
|
מליארדי דולרים זרמו וזורמים לשטחים - מתרומות והזרמות כספים למיניהם !!!!!
הרבה מהם חיים הרבה יותר טוב מהרבה ישראלים.....
( לא להאמין לסיפורי המסכנות שמפיצים - זה חלק מהפרופוגנדה נגד היהודים ומדינת ישראל )
חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אלפחד בטחון אזרחי א''י שווה הכל
ל"ת
בר כוכבה,
גרמניה,
07/10/04 01:32
|
|
 |
28.
מדינה חיבת לעשות הכל גם רע ומכ
בר כוכבה,
גרמניה,
07/10/04 01:28
|
ומכוער כדי לתת שקט וביטחון לאזרחיה . אין אבל ואין פרופורציה ולא משנה מה יגידו הגויים או השמאל אם היא לא תעשה אתם כולכם תהיו בגולה בעיקר ברצון לחיות במדינה דו לאומית או דב לאומית אז יש מקמות יותר טובים מישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אוכל במקום תחמושת...
טורונטו,
טורונטו,
07/10/04 01:22
|
במקום שיעבירו נשק ותחמושת ממצרים במנהרות, שיעבירו אוכל וסחורות לפלסטינים במעברים חוקיים. בדיוק כמו שזה נעשה בין אוסלו לפריז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
but money to buy guns they hav
ornit,
07/10/04 01:18
|
what about our poor people what about all teh dad people ?????where is out expalnstion why israel is so quiat why those people making so much moeny an dmiss represent israel ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ובכל זאת הם מתרבים ומתרבים.
ל"ת
א,
07/10/04 01:09
|
|
 |
24.
It's so obvious!
Shmuel,
Italy,
07/10/04 01:06
|
Oh come on! Do you really have to read these informations in a UN document? Don't you get it by yourself? It's obvious that as long as this situation of occupation goes on and no real peace process starts, palestinians will suffer more and more and will unfortunately more easily lead to suicide, rather than suffer in life. We must stop saying it's only their fault ' certainly Arafat and others have their responsabilities - but it's Israel that must make brave steps to start a serious peace process, by starting negotiations with anyone who will want to and stop making these attacks, that may stop for a while qassam launching, but that eventually only make things worse, by increasing sufferings to a lot of palestinians, who will want only revenge
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shmuel
Roberta,
London,
07/10/04 14:41
|
No. I disagree. It is not Israel who should make any first move whatsoever. From the start Israel separate the issue. Arabs who stay ans Arabs who left. The ones who stay are citizens, the ones who left are the ones who call themselves ''palestinian refugees''. And these have been creating problems and enticing the arab citizens to fight against Israel. Israel is not responsible for any first step anymore. We were not then and we are not now. But out of the goodness of our hearts we started peace processes with them. The result was NO NO NO from Arafat. They are now on their own. DO NOT EVER EVER EVER BLAME ISRAEL FOR ANY EVIL THAT THE PALESTINIANS DO. There cannot be ANY NEGOTIATION with an enemy who wants you dead. We cannot trust them. Say we negotiate and everything goes well. What is stopping them from killing us even more and turning the tables? NOTHING. THEY HAVE NO CONSCIENCE EITHER. They will stop fighting eventually because we will supress them and bring them to their knees once and for all.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
האסטרטגיה של הפלסטינים
יעקב,
בית גוברין,
07/10/04 00:57
|
ככל שמצב האוכלוסייה בעזה (ובשאר השטחים) נעשה גרוע יותר, כך טוב יותר מצבה של ההנהגה הפלסטינית הנוכחית. זהו עקרון יסוד באסטרטגיה הפלסטינית ולכן המנהיגות הפלסטינית לא תפעל להשקטת המצב, ובוודאי לא תיזום כל פעולה שעלולה להביא לסיכול או ייתור של תגובה ישראלית כלשהי. ככל שתגובת ההתגוננות של ישראל תהיה הרסנית יותר והרגנית יותר, יגבר הלחץ הבינלאומי על ישראל לרסן את התגוננותה מטעמים ''הומניטריים'' ואם אכן תיענה ישראל ללחצים אלה יהיה בכך כדי לחזק את הפלסטינאים ולהגביר את המוטיבציה שלהם להסלים עוד יותר את התקפותיהם על ישראל ובכך לגרור אותה לסיבוב נוסף של תגובות צבאיות, שיגרמו שוב להגדלת ההרס וההרג, וחוזר חלילה. במשפט אחד ברור: האסטרטגיה הפלסטינית היא להחמיר את המצב ההומניטרי של עמה כמנוף להחלשת מעמדה הבינלאומי של ישראל ובכך לעורר מבוכה ודמורליזציה בתוך ישראל, שבחשבון היסטורי ארוך, יביא להחלשתה ואחר-כך להתפוררותה של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משמע חייבים לטפל בהנהגות
ל"ת
הר-ציני,
07/10/04 11:05
|
|
 |
22.
***** טרור ערבי *****
זאב ערבות,
07/10/04 00:55
|
נו באמת, שוכחים את מגדלי התאומים?! את המסעדות?! האוטובוסים עם הילדים שלנו מתפוצצים?! אם הם לא היו פועלים נגדנו ומפוצצים אוטובוסים, חייהם היו נראים אחרת. לא יתכן שהם יפוצצו אותנו והם לא יפגעו כלל. אם מדינת ישראל היתה רוצה חייהם היו הרבה יותר גרועים. הגיע הזמן שהערבים יתחילו לחשוב ולא ישתמשו בכוח, שוכחים שאצלנו העוצמה הרבה יותר גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
What a joke!
Arie,
07/10/04 00:37
|
If Israel does one thing to improve the life of these terrorists - it would be the end for me.
The UN forgot that 85% of the ''palestinians'' in Gaza are terrorists. The UN forgot that more than 25,000 Israeli families lost someone dear to them in the ''palestinian'' terror attacks! At least the 25,000 ''palestinains'' are alive today and may see a better tomorrow, but on our side, those who dies will never return, those who lost limbs and lost their eyes, ears and got burned will never have the same life they had before! So why are they blaming us? Why don’t they start building and creating jobs? Because they want to finish us! And they will never stop until they succeed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אם הם היו עושים שלום
עודד,
07/10/04 00:30
|
אז הם לא היו מקבלים מלחמה. ביולי 2000 הם ויתרו על זכותם לחיות בשלום- ולהנות ממנו. הם בחרו במלחמה, ואלה תוצאותיה. הרי מהי האינטיפדה אם לא מלחמה, ולחימה- אז שיאכלו את מה שבישלו! או במקרה שלהם, הם פשוט זרקו את האוכל לפח....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הם חיו יותר טוב
לפני הסכם אוסלו,
07/10/04 00:22
|
|
 |
18.
ערפאת מחביא כסף בבנקים בחו''ל
יפתח,
07/10/04 00:17
|
מענין מה הדוח אומר על השחיתות של בכירי הרשות הפלסטינית, שמשלשלים חלק נכבד מכספי הסיוע לחשבונות בנק סודיים בחו''ל - במקום לתת לכסף להגיע לבני עמם?!?
בל נשכח שערפאת הוא גם טרוריסט וגם מליונר - יש לו מאות מליוני דולארים מוחבאים בחשבונות בבנקים בשוויץ - ואישתו חיה בפאר מנקר עיניים בפאריס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
lehafkia et ha kesef shel araf
ל"ת
(she hu ganav,
bishvil ohel,
07/10/04 18:14
|
|
 |
17.
אחי הרעבים . אני גאה בכם !!!
ל"ת
סואה ערפאת,
פריז,
07/10/04 00:14
|
|
 |
16.
terrorism
mike,
stl,MO,USA,
07/10/04 00:12
|
when instead of using all the money the palestinians got from different organizatgions for humanitarian aid for terrorism, thats wat happens. think about how much money is waisted daily on the kassams. Makes u wonder...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
kav HAOni..??
misha,
America,
07/10/04 00:08
|
|
 |
14.
הערבים רוצים מלחמת לוקסוס
יורם,
ירושלים,
07/10/04 00:03
|
מלחמה עם חשמל. מלחמה עם טלפון מלחמה עם שפע. ברגע שהפלשתנאים יצאו למאבק עליהם לשאת בתוצאות ובסבל שנגרם ממלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו מספקים להם חשמל ומיים
יוסי,
07/10/04 09:55
|
כדי שיוכלוו להרוג בנו ביעילות כי שרון=כישלון והליכוד מוליך לאסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
The address is the HAMAS
ל"ת
AMR,
06/10/04 23:55
|
|
 |
12.
מה הוא כח פרופורציונלי
אופיר,
06/10/04 23:55
|
מה הוא כח פרופורציונלי? מה הוא החוק ההומניטרי הבינלאומי? הנה גם כאשר ישראל משתמשת בכח ''ברוטאלי, כדברי האו''ם אין החמאס מפסיק את ירי הקאסם, אז מה היה קורה לו ישראל הייתה משתמשת בכח פרופורציונלי כדרישת האו''ם? שום דבר. לחמאס לא אכפת פחות הרוגים או יותר הרוגים. לא אכפת לו ילדים נשים או גברים. החמאס בשלו. ככל שיהיה יותר גדוע. יהיה עבורו יותר טוב. מתי יבינו כבר האו''ם ומדינות אירופה שכאן יש מלחמה על הבית. שכאן יש מלחמה שלהיות או לחדול? מתי יבינו שהחמאס רוצה את השמדת ישראל, לא פחות מכך. מתי כבר יבינו שכאן מתכוונים ללכת עד הסוף המר או של הפלסטינאים או של ישראל. אינני חושב שישראל תתן להם את התענוג הזה לנצח אפילו על חשבון משבר הומניטרי או סנקציות בין לאומיות. יש כאן רק נוסחה אחת או אנחנו או הם. טועה מי שחושב שביום שנתן להם חזרה את כל מה שהיה מעבר לקו הירוק כולל ירושליים יהיה שלום. שיטת הסלאמי תעבוד אז שעות נוספות. את זה האו''ם ומדינות אירופה לעולם לא יבינו. המנטליות האירופאית שונה במהותה מהמנטליות המזרח תיכונית. לכן ישראל תמיד תהיה אשמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
או''ם כלום
פלאי,
מרכז,
06/10/04 23:44
|
שהאו''ם ידאג לקורה באפריקה ויפסיק לבלבל את המוח עם הנתונים השקריים והמגמתיים שלו. מי הם בכלל ? ראינו איך הם דאגו לעזור לחיזבלה לחטוף חיילים שלנו. מי שמעסיק אנשי חמס שלא יצעק חמס. בקיצור, האו''ם הוא כלום !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי אתה בסדר בראש??
מירב,
07/10/04 01:21
|
מה קשורה אפריקה? המצב בעזה מזעזע ומחפיר, והאשמה עלינו, כן עלינו- הם תחת שלטונינו, וכזכור עסקינן בשלטון דמים. ואתה מקשקש על מחדלי האו''ם, כאילו שבאמת אכפת לך מרעבי אפריקה. העיקר שיעזבו אותנו בשקט ויתנו לנו להמשיך להרעיב עם. לא תאומן האדישות והחד מימדיות של אנשים כמוך. פשוט: על העיוורון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מירב .הוא בסדר בראש ואת?
דני,
07/10/04 14:45
|
אני חושב שאת צריכה אספירין.. לסדר לך את כל השטויות שלך לפי סדר.. ואם לא ידעת אז באפריקה המצב הוא פי עשר יותר גרוע מעזה..וזה בדיוק תפקידן של האום. לדאוג להם.. וכשהעזוותים היו תחת שלטוננו הם חיו ממש בכייף. הייתה ל הם עבודה אכלו שתו וכו.. עד שבאו אנשים כמוך ועשו להם רע.. והביאו עליהם את המחבלים ..אה וגם עלינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשר האפריקאי
NY,
07/10/04 13:25
|
אפריקה היא רק דוגמה לעוולות המתרחשות בעולם והאירגון המצחיק שותק. היה ניסיון לגנות את ישראל בלי להתייחס לירי הקאסם על שדרות והריגת הילדים. כך נראה אירגון שהעומדת בראש הועדה לזכויות האזרח היא לא אחרת מאשר לוב. הכל שם מתחיל מנקודת המבט של הפלסטינאים. הסיבה לרעב ולמצוקה שלהם היא הם עצמם. מירב, אני לא יודע כמה ילדים הייתם בבית (2-3) אבל אם יש לך זמן וגישה לאינטרנט אני מניח שלא 10-12 ילדים. אם המצב היה הפוך גם לך לא היה כסף, אין מה לעשות זאת מתמטיקה פשוטה. אך גם עם זאת, לא ראיתי את עניי דימונה מתפוצצים, ואת עניי ערד יורים על פלסטינאים. ככה זה שיש הנהגה מסיטה ומשלהת המון מסכן וגם אותך לצערי שאנחנו אשמים בכל הבעיות. התוצר לראש לש כל העולם המוסלמי קטן יותר מהתוצר הלאומי של יוון. אז גם בזה אנחנו אשמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מירב, יצאנו מעזה לפני 10 שנים
לא מבין שמאלנים,
ת''א,
07/10/04 02:12
|
מירב, כמה שטויות אפשר לכתוב במשפט אחד ? אנחנו יצאנו מעזה לפני 10 שנים. לערבים יש שם שלטון עצמי אם את לא יודעת. אבל הם מעדיפים לרצוח יהודים במקום לטפל בתחלואים של עצמם, וחוץ מזה המנהיגים שלהם גנבו את כל הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האום צודק 100%
דני,
06/10/04 23:55
|
כי מי שסיפק לו את הנתונים זה לא פחות ולא יותר השמאל הישראלי... פרס.ביילין..סרבני גיוס שובי..ועוד ועוד...לכן הם צודקים בדוח..אבל שידחפו אותו לת. של כל השמאלנים .. לעדכן אותך פלאי..אין באפריקה שמאל לכן אין דוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני
ישראלי ממוצע,
מרכז,
07/10/04 11:25
|
רעיון מענין. קראתי את תגובתך עם חיוך של הנאה מהרעיון שלך. ולך מירב. אולי לא איכפת לפלאי ממה שקורה באפריקה, אבל גם לאו''מ לא כל כך איכפת. ולמה שיהיה איכפת לו ממה שקורה אצל הפלשתינים ? אם המנהיגים שלהם גונבים להם את הכסף ?. ולמה שאת תרחמי עליהם יותר מאשר על בני עמך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ha pitaron pashut,lehafsik et
hateror,aval,
haum tomeh,
06/10/04 23:44
|
|
 |
9.
רק הערבים אשמים במצבם !
ל"ת
ערבי הגיוני,
אבל דפוק,
06/10/04 23:38
|
|
 |
8.
ככה לגרום לנו לבכות בערב חג?
המחלקה הסגורה,
06/10/04 23:29
|
|
 |
מרוב בכי נגמר לי כל הטישו .
ל"ת
הבכין הרגשן,
ממחסום 300,
07/10/04 00:17
|
|
 |
7.
I wonder
Eitan,
06/10/04 23:16
|
I wonder if they did not turn to terror and were searching for peace things would have been better...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I second That .
israeli,
la,
06/10/04 23:47
|
|
 |
6.
העיקר שהפעם זה לא באשמת
דני,
06/10/04 23:08
|
|
 |
לו יצאנו מעזה לא היינו אשמים!!
נעים הירקן,
06/10/04 23:23
|
וזה כן גם X גם אשמת המתנחלים - הזרוע הביצועית של טמטום ההתנחלות בתוך ים עניים ערבים צפוף להחריד! כל מי שהיה שם במילואים נחשף לעוני המדהים במרבית הרצועה ושל ילדים מחטטים במזבלות. אז - כן - המתנחלים עם הווילות המטופחות שני מטר מהפליטים העניים - זה בהחלט גם אשמת המתנחלים (שם יפה לקולוניאליסטים מוכי טירוף דתי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעים הירקן
חיים,
מלבורן,
07/10/04 11:10
|
אולי תאשים את המתנחלים,שבגלל ההתנחלויות אין כסף עבור הפלשתינאים.כבר האשימו אותם בכל, אז שיהיה גם בזה. הפלשתינים פונים לטרור לא בגלל שהם עניים,אלא מטעמים אידאולוגיים. גם כאו במלבורן ישנם עניים, אז מה ?,הם הופכים להיות טרוריסטים ?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעים הירקן
דני,
06/10/04 23:47
|
כמו שלדתיים יש תמיד תשובה והסבר על כל דבר.וזה ככה על כל דבר... ככה גם ל שמאלני..תמיד יהיה לו הסבר על כל דבר... וכל מי שהיה שם במילואים......רואה את הוילות של המןשחתים שלהם... אה סליחה אתה הייתה אולי שג בשערי ההתנחלויות. יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעים, מקווים שהירקות טובים
המחלקה הסגורה,
06/10/04 23:41
|
מהתוצרת המילולית. הפלסטינים קיבלו כסף מכל העולם ואשתו. הרבה כסף. הם מעדיפים לייצר קסאמים במקום לקנות ירקות וסוהא מעדיפה בכלל מלפופנים פריזאיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני חשבתי לתומי
אחד,
07/10/04 02:07
|
שהיא דווקא מחפשת את המלפפון של ערפאת. כן, בטח רחוק מדי ואולי אפילו קצר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שגם אתה מעדיף מלפפונים...
ל"ת
אבי,
האגף הפתוח,
07/10/04 00:14
|
|
 |
גם לנו יש
דייגו,
סאן דייגו,
06/10/04 23:37
|
|
 |
5.
מצטער לומר, אבל הפעם האום צודק
יואב,
06/10/04 23:05
|
לא ייתכן שנגרום לסבל כל-כך עצום לכל האוכלוסייה הפלשתינית. לצה''ל יש פתרונות אחרעם טובים לא פחות בשביל להלחם בטרור. אסור לאבד צלם אנוש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון
מבין קטן,
07/10/04 12:29
|
הפתרון עליו אתה חושב הוא בודאי להצניח להם מנות קרב כך שהם יהיו עסוקים באחילה ולא בשיגור קסאמים, נכון. אם יש לך דיבור איתם נסה להציע להם שלום אמת ונראה מה תשובתם. יקבלו את כולללל רצועת עזה שיהפכו אותה לאתר תיירות ויכנס להם כסף רב כך שיפסיק אצלם הרעב או אולי המצא לדם יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right!
Yored,
06/10/04 23:42
|
We won, it is clear that we are able to wipe them out , our tanks are not match to their power. Enought with the killing, get out!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנאדם אתה טיפש כמו נעל
ל"ת
MJH,
06/10/04 23:29
|
|
 |
האשמים האמיתיים
היהודי,
06/10/04 23:24
|
הם ערפאת וחבריו.הייתה לו הזדמנות להפןך למנהיג.אבל כמו שאחרים אמרו הוא לא ידע לעשות את המהפך ממהפכן למדינאי. הוא סירב להסכם עם ברק ועם הכסף שקיבל מהעולם הוא ריפד את חשבון הבנק שלו.את האינתיפאדה הוא תכנן מראש.והתוצאות של האינתיפאדה הובילו להחרפת המשבר הכלכלי אצלם.גם אנחנו לא נקיים מאשמה (עשינו לא מעט טעויות) אבל זה מתפקידם של הפלשתינים לדאוג לעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להשיב אבדה לבעליה
צלם אנוש,
06/10/04 23:17
|
יתכן שאיבדנו או אנו בתהליך איבוד של צלם אנוש אשר מעולם לא היה מאפיין בולט של האוכלוסיה הפלסטינית התומכת בשתיקתה בטירור ועדיין מאמינה שבאמצעי זה תוכל להיע אל השלווה ואל הנחלה ואל המדינה. לדאבונינו רק אסאד והמלך חוסיין ידעו לטפל בפלסטינים חבל שלא למדנו מהם כיצד לנהוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליואב ..
יובל,
06/10/04 23:17
|
מי שגורם להם סבל זה .. ה30% הנותרים שהם המחבלים עצמם..שעושים כסף על גבם.. .ומי שאיבד צלם אנוש זה רק אנשים כמוך שמרחמים עליהם ולא על בני עמך שסובלים יום יום מההתקפות שלהם .... לכן מצידי שימותו כולם שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליובל
חיים,
מלבורן,
07/10/04 11:00
|
מסכים עם דבריך ב100%.יש לי רק הסבר אחד לדעתו של יואב.שהוא מתחזה ליהודי.אחרת קשה לי להאמין שיהודי מבין את כאבו של פלשתיני תוקפן, ואינו מבין את כאבו של היהודי הקרבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שהעולם הערבי יטפל בהם
מסתערב,
חיפה,
06/10/04 23:05
|
אם לכל ארצות ערב לא איכפת מהם, רק תורמים להם כסף כדי שיתפוצצו אז שיתפוצצו כולם .אם האו''מ רוצה לדאוג להם אז שלא יגייס אנשי חמאס לשורותיו כולם צבועים ושקרנים אף אחד לא הומני או רוצה לעזור הכל דיבורים. אז אל תגידו ישראל אשמה, מדינת ישראל נלחמת בטרוריסטים הפלסטינאים יום ולילה היכן היה האום שילדנו התפוצצו באוטובוסים בקניונים ברחובות היכן ההומניות העולמית . הכל שקרים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ודרך אגב
Avi Ecuador,
06/10/04 23:03
|
כל האשמה במנהיגיהם ובהם. מי היה דואג להם יותר מהשמאל אוכל הלוקשים שלנו אם ערפאת לא היה מוריד את השמאל מהשלטון ומסביר לנו שמקומם לא בישראל אלא בירדן או בצרפת אולי. הם רוצים פיגועים באזרחיהם והרוצחים מקבלים מסתור שם. וחוץ מזה אני מבין שהם מקבלים 72 בתולות ופרסים אז מה הם רוצים לכל הרוחות? הורסים, רוצחים דופקים ובוכים. ישראל חייבת לשנות את הגישה המטומטמת שהיא הולכת בה ומתנצלת. שיתנצלו הם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are 100% right
ל"ת
meir n yaeir,
u s a,
06/10/04 23:14
|
|
 |
יוסי ואבי אקװאדור אותו אדם
ישראלי עייף,
07/10/04 19:08
|
|
 |
אמרת יאיר, אמרת שכל של אקוודור
ל"ת
יוסי,
07/10/04 00:11
|
|
 |
2.
טיל תמורת טיל, פצמ''ר תמורת פצמ
האזרח הקטו,
06/10/04 23:00
|
הגיע הזמן שנפסיק עם המשחק הטיפשי הזה להכנס לעזה. על כל טיל שלהם נירה גם אנחנו טיל מעניין אם גם אז האום יגנה אותנו! התגובה צריכה להיות פשוט זהה הם יירו אנחנו נירה - הם יסבלו הרבה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
איך בדיוק אנחנו אשמים
מישהו,
06/10/04 22:57
|
ב-70% עוני?
האם היו אלו אנו שילשלנו לכיסנו את הכספים שנתרמו על ידי העולם לאוכלוסייה הסובלת? האם הניהול שלנו הוא שהוביל למצב המחפיר הזה?
מי שנותן יד לשחיתות שלא יגלגל עיניים כשהתוצאות מכות בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו שוכחים שב-1967 מצבם
אבי דגן,
גליל תחתחון,
07/10/04 08:01
|
היה גרוע יותר!!! הייתי שם וראיתי את מחנות הפליטים, אז הם עדיין היו בשוק וללא נשק!
מי מנע מהם לבא ולעבוד כאן??? בעצם המגמה הייתה ''אהלן וסהלן''!
אם הם עדיין חיים בפאנטאזייה שהם יזרקו אותנו לים ומבצעים פיגועים ויורים על אזרחים חפים מפשע, ממתי זו אשמתנו שהם נאלצים להתבשל במיץ של עצמם???
שינקו את הפושעים מחברתם ואני בטוח שיהיה להם עבודה כסף ושיגשוג כלכלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו אשמים כי הכסף הלך
ל"ת
לסוהא בפריז,
06/10/04 23:28
|
|