 |
77.
the land will take you all
ל"ת
ouri,
usa,
08/10/04 01:09
|
|
 |
76.
בסוף מאזן הדמים יהיה לרעתנו
אבולוף,
08/10/04 00:29
|
כל יום הורגים והורגים פלסטינים. בסוף נשלם ביוקר, זיכרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
קרבנות?
יואל,
07/10/04 23:22
|
כך העיתון בישראל שותף את המח קורבנות ? האם רוצחים הם קורבנות? האם המחבל שהורג ורוצח הוא קורבן ? בעיתון בישראל אין הבדל בין הרוצחים לנירצחים ? ואולי בכלל הנירצחים בישראל היהודים אשמים לדעת העיתון ברצח שלהם והרוצחים חפים מפשע . כך שותפים לנו את המח בשמאל הישראלי שלדידו הערבים צודקים וישראל אשמה תמיד גם ברצח של עצמה . לא לקנות עיתונים כאלו שלא לספק כסף למתחברים לרוצחים הפלשטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ל א מ ס פ י ק ה ר ו גים!!!
ל"ת
Joe Anaaref,
IsraHell,
07/10/04 23:10
|
|
 |
73.
take this out
me,
07/10/04 22:11
|
וגובה קורבנות
they are not the victims but the aggressors
teenagers 14 and 15 yo are not that naive in the ugly context of our struggle
It's not that by the age of 17 or 18 one suddenly become a legitimate target. These 14 an 15 are manipulated by their parents exactly like their older brothers and sisters.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ל-66, זו בדיוק הדרך בה שוטפים
על האש....,
07/10/04 21:38
|
את מוחו של העם. התיקשורת, בימי מלחמת היהודים על עצם קיומם, קוראת לרוצחיהם שנהרגו, ב''ה, ''קרבנות''. היהודים שחררו את מולדתם, השמאל המתנכר קבע שאלו סתם ''שטחים'', ולא סתם ''שטחים'', אלא, ''שטחים כבושים'', כשבאמת חבלי ארץ אלה היו כבושים בידי ה''ירדנים'' וריבונותם עליהם לא הוכרה מעולם, והם השתמשו בחלקי ארץ אלה כקרש קפיצה לחיסול ישראל. אבל השמאל קיווה שישראל תובס ותושמד, ובלבד שלא יהיה ''כיבוש''. השמאל החליט שמיישבי ה''שטחים הכבושים'' הם לא לגיטימים (להבדיל מן ה''זכויות הלגיטימיות'' של ''העם הערבי הנאצי'') אז קראו להם ''מתנחלים'' והפכו את ההתנחלות היהודית בארץ ישראל לסטיגמה, מיוחדת ליושבי יש''ע. לא הפריעה להם העובדה, שדווקא בתוך תחומי הקו הירוק יש מאות ישובים, בעיקר קבוצים, הבנויים על חורבות ישובים ערבים ואילו ביש''ע אין אפילו אחד כזה. הם מקוים שהתרת דמם של יהודים שאינם נימנים על מחנה ''אנחנו'' תציל אותם. והאמת היא, שאם השמאל ינצח את מדינת ישראל, הוא יושמד עם כולנו, אך להבדיל מאיתנו, הוא יישרף גם בגיהינום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מרחם עליך
דניאל,
08/10/04 12:34
|
כנראה שאתה גם חושב שברוך גולדשטיין גיבור, שהמג''ד שעשה אתמול וידוא הריגה לילדה בת 13 שתעטה בדרכה הוא גיבור, שהפלסטינים בכלל לא ראויים לאיזשהי עצמאות מדינית, שדיר-יאסין לא אירע מעולם, שהטרור הערבי מעיד על רצחנותם, והטרור היהודי הוא הגנה עצמית. בראשיתה הציונות נשבעה שוב ושוב שהיא לא באה לנשל ערבים או לפגוע בהם. ובינתיים המוסר היהודי עושה שמיניות כדי להצדיק מעשים שהם בניגוד לכל מוסר אנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are so right
ל"ת
thank you,
07/10/04 22:03
|
|
 |
71.
מה,ילדים עושים ליד משגרי קאסם?
רוני,
07/10/04 21:28
|
צריך להמשיך ולהכות במחבלים בכל מקום שהם עד שאזרחים לא יסכימו לאפשר למחבלים לעמוד בקרבתם.
מי שעומד ליד מחבל - איננו חף מפשע! (בטח לא יותר מהיהודי שעומד לחטוף את הקאסם של המחבל הזה על הראש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ממש הוציא לי את המלים מהפה
מצאתי ב-Google,
07/10/04 21:25
|
חבר'ה רציתי להביא לתשומת לבכם בחילת בטן שמתבשלת בתוכי בכל פעם שאני עובר בעיר ורואה איזה פניני חכמה חדשים אחינו מהשמאל הוציאו... הגיג החדש שלהם: ''עדיפים כאבי השלום על ייסורי המלחמה'' ותשובתי אליהם: אתם לא מעודכנים!!! איפה אתם חיים??? אלה כאבי השלום??? אנחנו במלחמה!!! תתעוררו מהר פן נהפוך ללעג בעיני הרוצחים...
מישהו אמר לארה''ב משהו על הצהרתה שתהרוג את בין לאדן??? - אף אחד לא! אז מי הם שיבואו לומר לנו את מי מותר לנו לחסל או לא, מישהו שמיחל לחיסול ישראל, מישהו שבטפשותנו, או יותר נכון בטיפשות השמאל, שמנו חיינו בידיו כשהפקדנו נשק בזרועותיו!
ההחלטה שעראפת הוא לא רלוונטי, הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשינו! אולי לא היינו צריכים לפרסם ברבים, אבל הוא היה צריך להפוך מזמן ל''לא רלוונטי''... נתנו לו יותר מדיי הזדמנויות... יותר הזדמנויות משנותנים לילד קטן שלומד לא לעשות בטיטול הזדמנויות לא מגיעות לו!!! העולם דואג רק לתחת של עצמו... ולכן, אנו צריכים להתחיל לדאוג רק לתחת שלנו... הם שוחטים אותנו בארצנו שלנו, הורגים יהודים חפים מפשע ואנו נותנים הזדמנויות???
דם יהודי הוא לא הפקר! אני הייתי מחליף את כל גופות האחים שלנו לחיים במקום שלום, ואפילו אם הוא יהיה שלום אמיתי... ההיסטוריה לימדה אותנו שבכל פעם שנתנו להם מכה חזקה, היה לנו שקט... הריגת חמאסניקים וטרוריסטים אחרים הם לא בגדר רצח... ובמקרה הזה ערבי טוב הוא ערבי מת (ערבי חמאסניק) (הערה: למה אתה מסייג לחמאסניק? מה ההבדל? האם ספרת כמה מעשי רצח היו מעשי ידי הפת''ח של ערפאת? אתה יודע כמה פעמים קבעה התיקשורת הישראלית שזה ה''חמאס'', כשהיו אלו שלוחי ערפאת?)
אז תפסיקו עם החלומות הוורודים שלכם על עולם וורוד... חלום של ילדים תמימים שעוד לא התבגרו ועוד לא קיבלו את סטירת החיים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ל-60, אתה צודק, לשני הצדדים
הסימטריה הקדושה,
הקרבן ורוצחו,
07/10/04 21:14
|
אין הערכה לחיים, אבל אצל שניהם זו זילות חיי היהודים! אצל הערבים חיי אדם זה הדבר הזול ביותר, למען המטרה הקדושה, חיסול היהודים, הם מוכנים גם לשלוח את ילדיהם למות ומבטיחים להם גן עדן. ישראל, במקום להכריע את עפר את חלאת האדם הזו, נותנת לה עוד ועוד הזדמנויות לרצוח יהודים. ישראל שוב ושוב מנסה להחיות את ''תהליך השלום'', תוך ''סיכון מחושב'' לתינוקות יהודים, שהערבים נהנים כל כך לצלוף לראשיהם ולוודא את הריגתם. ישראל השתלבה היטב, הן במזרח התיכון הישן והן במרחב האנטישמי. ישראל, כמעט ככל העמים, להוציא הבדל תהומי אחד - שום עם בעולם לא יתנכר לעצמו ויסכן את קיומו כדי להיות עם ככל העמים, מה שאומר, שהעם הישראלי לעולם לא יהיה עם ככל העמים! דווקא היהודים הרוצים לחיות והרוצים במולדתם דומים ביותר לשאר העמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
What is wrong with you people?
Arie,
07/10/04 21:10
|
Why do you say that Sharon is a criminal, a murderer?
There is a real war going on in Gaza now. You should ask yourself, why kids are playing in the streets or running or observing what's going on there? When there is a war, kids should stay home, in a safe place where they can be protected! And believe me, if there are no terrorists in their families, the IDF will not come by and destroy their homes!
So shut up and start showing your respect for those who risk their lives to protect you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
קרבנות הם פעוטות ששיחקו
עד מתי משתפי''ם,
יעלוזו?,
07/10/04 21:08
|
ליד הסוכה ולא נערים המשחקים במלחמה! מה יש להם לחפש ליד משגרי הקסאמים? מבצעי הפינצטה האלה רק מוכיחים כי אילו רצתה ישראל, לא היו יותר קרבנות יהודים לג'יהאד האיסלאמי, אך ישראל גורסת - עדיפים קרבנות השלום היהודים, על קרבנות המלחמה הערבים, במלחמה שהם כופים עלינו. בענין הספר ''תולעת יעקב...'', תיקון טעות, לא מאות ציטטות אלא אלפים. הספר (בלי ביבליוגרפיה ובלי הערות וכו') מחזיק 866 עמודים, ובכל אחד מהם כמה וכמה ציטוטים. פרס, למשל, חושב שאי אפשר לצפות גם לשלום וגם לבטחון, זה - או או.. מישהו מוכן להסתכן בפירוש הדברים הדברים? הוא עלול להיות מואשם ב''הסתה''... לאל-הינדי, למשל, אין דם על הידים, הוא רק תכנן הוא לא השתתף ברצח הספורטאים הישראלים במינכן.... אתם, פשוט, תשתגעו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
Sick minds
Limon Hoomtsat,
07/10/04 21:05
|
They gave you just facts here! Because you don't like these facts your sick mind sees it as Palestanian Propoganda. Shoot the messanger
Thanks god our so called ''Tikshoret Smollanit'' do report as also about the news even when some (guess from which side) don't like them !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
חים ומוות
עוזי,
קרית ביאליק,
07/10/04 21:03
|
למה כולם דואגים להרוגים של הפלסטינים תיסתכלו כל השמאלנים על ההרוגים היהודים לא מענין אותי כמה ולמה נהרגים פלסטינים על כל יהודי שהם הורגים לנו צריך שאצל הפלסטינים ימותו מאה ואפילו יותר להם אין חשיבות לחיי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
Good report (except headline
Limon Humtsat,
07/10/04 21:00
|
What exactly do you want , That a newpaper would report only news you want to hear ? That they would not inform as about the 2 that died so it wouldn't ruin your mood ? Make thier reports like Al Gaziera adding the title ''murders'' to this 2 kids ? Even if many many boys in Gaza at that age take part in terror the newpaper and you can not tell if that was the case about this case and therfore a good newpaper (So called Smollany) can not add this information invented from your/his mind. All we know they were 13 years old and near the palce were they launched the Kassam and that what they reported.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
קורבנות ??? הצחקתם אותי !!!
ענת,
07/10/04 20:58
|
מחבלים במקצועם שנהרגים , אינם ''קורבנות'', אילו במקרה הטוב, ''הרוגים'', במקרה הרע ''גופות''. לענין , ככל שיותר מחבלים ודומיהם יהרגו, כך ייטב לנו. אם יש להם תקוה שביום מן הימים יסלקו אותנו ''כמו שאת הצלבנים'', אזי צהל מראה להם שלא יחיו באשליות, ואם אצלנו לא יהיה שקט, גם אצלם לא יהיה. פשוט , לא ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חשיפה
דויד,
07/10/04 20:50
|
|
 |
61.
sharon
rafi,
07/10/04 20:47
|
shanon continu to do what he does the best killing palestinian children.it is a shame to the jews people to do this masaker.sabra and satila never ended
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sharon
Yoav,
New York,
08/10/04 14:29
|
mitochen hatguva shelcha shimcha lo rafi ela Raffaa. lama ata lo kore masaker lehereg yeladim yehudim
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
Insanity
Marcia,
CANADA,
07/10/04 20:43
|
I think both sides are totally insane , the israelis and palestinians. Only an external force will be able to stop all these crimes , from both sides. Israelis and palestinians are not able to reason and think about the value of life anymore, the enormous damage of violence. in both societies.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Who are you to pass judgement?
Avner,
New York,
08/10/04 02:32
|
Those who live in Canada, a country that is heading toward the doubious distinction of becoming the first country in America to be taken over by islmo fascists, have no moral or other right to pass judgement on those who are trying to defend themselves against the savagery of Arafat and his ilks. Also please take note, only the moraly obtuse will contrive the grotesque idea of moral equivalency between Isreal and the thugs who shoot, point blank, 2 year old in the head or launch rockets with the hope of murduring Jewish babies. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
External Force?
דן,
07/10/04 21:58
|
Let us discuss what an external force can do I africa, a UN force under the commander Koffi Anan, did not stop the murder of 600000 people In lebanon a UN force do not stop the Terror organization named Hizballa from kidnapping and shelling civilians
An external force is not representing justice but political power
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אלוקים נתן לך... (השיר המקורי)
מלך המשיח-סתםם,
זה ליאור,
07/10/04 20:28
|
אני בטוח שכולם מכירים את השיר הידוע לא כל כך שלי ששונו מילותיו וגנבו את הלחן שלי אלוקים נתן לך במתנה דבר גדול דבר נפלא..... (אל תצפו שאכתוב לכם את כל המילים) אלוקים תן לי עוד בבקשה דבר קטן אך נפלא תן לי עוד חיסולי מחבלים- זבלים רק כך נקצר ונמרר להם ת'חיים הווווווו כמה טוב שישנם טילים הוווווו מה רבו מעשייך אלווווקיייםםםםםםםםםםםםם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה
יהודי מודאג,
מודאג באמת,
07/10/04 20:58
|
בשיר הזה ישנה כמדומני קריאה עזה וצעקנית בשיר שמשום מה מוסתרת היטב אך אני עם עיני הנץ והשכל השנון שלי (אם אין אני לי מי יחמיא לי) גילתי בתוך השיר קריאה להצטרפות למפלגת ''כך'' (יותר נכון תנועת זרם) להלן המילות השיר: ''רק כך נקצר ונמרר להם ת'חיים'' המילות ''רק כך'' אומרות הכל כאן ליאור תחקירן אתר המשועומם עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
יהודי מודאג,
07/10/04 20:49
|
השיר יפה מאוד עמוק לאין ערוך אני חושב שכדאי שנאמץ את השיר החדש והאקטואלי הזה ונחליף אותו באמנון הישן שלנו (התקווה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בטח שוב חשבו שזה קאסם ופגעו...
יודע דבר,
07/10/04 20:24
|
בילדים,
כמו שבפעם הקודמם חשבו שזה קאסם ובסוף זאת הייתה אלנוקה
אנחנו רוצחי ילדים.
להפסיק את האלימות מייד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אולי מספיק?! ''גובה קרבנות''?
שיתוף פעולה עם,
רצח העם היהו,
07/10/04 20:16
|
הרוגי האויב הנאצי הם קרבנות???!! יהודים, אתם חייבים לקרוא את הספר ''תולעת יעקב ודוד ישמעאל''. פשוט, חובה!!! הספר עב הכרס מכיל מאות ציטטות של לשון הפוך על הפוך, אורווליאניות פר-אכסלאנס, רישעות שאין דוגמתה, משפח, ובקיצור סיפור חורבן ישראל ע''י השמאל הישראלי, ששום עכבות אינן מגרדות את קצה מצפונו בשעיטתו להכרעת העם היהודי לרגלי הרע העולמי. בשעתם, נותני הרובים לארגון לרצח העם היהודי, שחררו חלאות אדם שפיספסו כאשר ניסו לרצוח יהודים, אלה היו המשוחררים ''בלי דם על הידים'', אז קבלו הזדמנות להתלכלך בדם. אח''כ שחררו רוצחים עם דם על הידים, אתם יודעים למה? שלמה בן עמי הסביר זאת יפה - כי אין יותר בבתי הכלא רוצחים בלי דם על הידים, הם שוחררו כולם, אז מה שנשאר זה לשחרר רוצחי תינוקות ואמהות ושאר בני משפחה יהודים.. בהן צדק, זה מה שהוא אמר - נגמרו האסירים בלי דם על הידים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מעניין שלא נמאס להם מירי הקסאם
גידי,
הרצליה,
07/10/04 20:11
|
שימשיכו...
בסופו של דבר האינתיפאדה כולה תתפורר להם בידיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ל-41: אילו גרת בשדרות
אבי גיל,
07/10/04 20:02
|
לא היית מקשקש כך. הזילזול שלך בחיי תושבי שדרות מעיד על גזענות מגעילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מוסריים כבר אמרנו?
טובה,
07/10/04 19:52
|
עם חיסול ממוקד ומוסר ''גבוה'' אנחנו הרגנו כבר יותר מ-3000 באינתיפאדה הזו. אבל העיקר שאנחנו מרגישים טוב עם עצמנו ויש לנו את מי להאשים: ערפאת,האו''ם, אירופה וכמובן השמאל. אבל כשתגמר הפעולה הזו ושוב נתפלא שהם לא הבינו את המסר ונצא לעוד פעולה עם עוד יותר הרוגים וכך הלאה ובלי שנרגיש (לא מוסריים) נחסל עשרות אלפים או כפי שכל ימני מצוי מייחל- מאות אלפים,ונמשיך להתפלא איך המצב לא משתנה לטובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערינו היחס נמוך
יואל,
07/10/04 23:23
|
להזכיר הם הרגו כבר מעל לאלף ישראלים . אין בשום מקום בעולם יחס קרוב כל כך - מרוב מוסריות מזוייפת אנחנו נותנים להם להרוג אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
Dead children
Natan,
USA,
07/10/04 19:29
|
Do you really think that the Palestinian care if we kill 2 13 year old? Those animals would not hesitate to use 13 year old kids as suicide bombers any way. They don't care about their kids..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dead children
rafi,
07/10/04 20:52
|
way do you care if the deads mother cares you support the killers.also the nazi thought we dont care about our deads.mother is mother you antiumen
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הכותרת פה חולה, מטורפת וגזענית
ל"ת
עיתונות מטורפת,
07/10/04 19:28
|
|
 |
51.
אנחנו לא צריכים אוייבים מבחוץ
אא,
חייבים לקרוא,
07/10/04 19:23
|
יש לנו אותם מספיק מבפנים כל העיתונים נפלו על הראש
כן זה כולל את מעריב וגם ידיעות תפסיקו להיות שופר בידי הפלסטינאים
תצדדו בצד הישראלי איך כולם כולל בחדשות קפצו על המציאה שהחפץ שנכנס לרכב האום הינו אלונקה ולא טיל קאסם (וזה לא בטוח ב- 100% )
שכחו רק שהם מדברים על המדינה שלנו נמאס כבר מכל המלעיזים
לא ראיתי אפילו ציטוט אחד של פלסטינאי שמדבר נגד הטרור
ולכל אלו שעונים כאן כאילו הם יהודים כמו נעומי וכו' אם לא טוב לכם כאן יש מדינות ערב שגם לא נראה לי שהם ישמחו אם תבואו אליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You can go too
Limon Hoomtsat,
07/10/04 20:29
|
If you don't like newpaper that gives all the facts You can go to Al Gaziera or any other Pravda' media (Makor Rishon, Nekuda, Arootz 7,Dover Zahal ) , They report only what thier readers 'should' hear regardless of the facts. ( Leave Maariv and Yediot to those who want to read news even when it's against their side
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הסוף יגיע
גיהנום וגן עדן,
ת''א,
07/10/04 19:07
|
על כל מוות שאנו מותירים להם הם שונאים אותנו יותר. על כל מוות שהם משאירים לנו בפיגועים רמת השינאה שלנו גוברת גם כן.
צר לי לומר שהמוות שלהם לא מעניין אותי יותר , אני בטוח גם שהם לא שמים קצוץ על שילד אצלנו או חייל מתים. אי אפשר להחזיר את המתים חזרה בין אם הם בגן עדן ובין אם הם בגיהנום .
אם היה אפשר להפסיק את השינאה היו לנו חיים הרבה יותר טובים.
את פיסת האדמה שאנו והם נלחמים עליה אנו ממלאים בגופות...בסוף לא תשאר אדמה ישארו רק עצמות ושינאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
צריך לומר- שלנו לא נפגעו
עיתונות זרה!,
07/10/04 18:58
|
עיתונות מהאו''ם הייתה מדווחת בדיוק כמוכם. בעצם עיתונות ישראלית=עיתונות זרה בעברית
חוץ מיואב יצחק, תומך התנתקות אבל בחורה נורמלי בדיווח מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
עתונאי קטן
דוד,
ת''א,
07/10/04 18:51
|
מהכותרת, קפץ לי הלב, חשבתי שיש לנו חו''ח הרוגים. צה''ל מנסה לשמור על מיעוט קורבנות אזרחיים ואתם מציגים את זה הפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
All in your mind
Limon Humtsat,
07/10/04 20:05
|
Bad taste of the editor to make as all think it's 6 Israeli soldiers. ILook like dirty trick to force you to keep read beyond the headlien.
First step to try to minimise the civilian casulties is know when how and how many civillian casualties the Palestanian have. The headline give you just facts. It's your mind and thoughts that made it look like there is a ''little journalist'' here !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
LIKE FATHER, LIKE SON
ל"ת
GOOD EXAMPLE,
07/10/04 18:49
|
|
 |
46.
זבנג ולא גמרנו
מושון,
07/10/04 18:48
|
כיצד אפשר לצאת מעזה ולסיים את המבצע, כשידינו על העליונה? ובכן, אי אפשר. מחזה בטוח הוא ירי המוני קאסמים נקמניים על שדרות.
מול מדיניות ''הזבנג ולא גמרנו'', גרועה יותר רק מדיניותו של שרון ''זבנג זבנג לעולם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פישון, קש בין האוזניים
המחלקה הסגורה,
07/10/04 20:48
|
לא ברור מה גרם לנו לצאת למבצע הזה. בסך הכל כמו שכתב אחד דאוד בתגובה 41, מדובר בעיירה של בקושי 1000 איש, צמודה להכעיס לרצועת עזה, שלא לדבר על כך שיאסר הבטיח שמדובר במין רעשנים גדולים ולא מזיקים.
תגיד, מה נפל עלינו? השתגענו לגמרי? כמה היו להם בסך הכל, 200 רעשנים, לא נקמניים במיוחד? היינו צריכים להתאפק. בפעם הבאה שיפול רעשן כזה על עיירה כמו הנ''ל וישעשע את התושבים, עשה טובה, צלצל לאריק ותגיד לו שיזהר, משום שהירי הבא של הקסאמים יהיה בטח אולטרא-נקמני ואקסרא-פוגע עם טוויסט של מולטי-שנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ממשיכים לרצוח ילדים
ירון,
07/10/04 18:33
|
פעם, חיילי צה''ל לא היו לוחצים על ההדק אם היה חשש של פגיעה באזרח. היום אין שום עכבות, שום מעצורים. מרססים ילדה בת 12 עם ילקוט על הגב במקלע כבד, קוצרים ילדים בני 13 עם טיל ממסוק. יורים פגז של טנק לעבר אזרחים במחנה פליטים מאוכלס בצפיפות. הקזת דם לשמה. צה''ל לא ישפוט את חייליו. אולי לפחות המצפון של טייסי המסוקים ייסר אותם. אולי כשהם יביטו בעיני הילדים שלהם, כשהם יקראו להם סיפור לפני השינה, הם יראו בעיני ילדיהם את בבואת הילדים הפלשתיניים שכמה שעות קודם לכן הם ריסקו בטילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מתו מפציעהם
שמוליק,
07/10/04 18:26
|
|
 |
43.
10 jemej teshuwa
avi,
chul,
07/10/04 18:20
|
|
 |
42.
חמושים???
yair1,
07/10/04 18:11
|
עם כל הצער על מותם של ילדים פלשתינים הגיע הזמן שהמחבלים ,שמשום מה שונה כנויים כאן לחמושים, יתחילו להבין שהגיע הזמן שיפסיקו להתערב בתוך אוכלוסיה אזרחית. אם אזרחים תמימים יותר או פחות מאפשרים לתועבות הללו למצוא מחסה בתוכם יהיה עליהם להפנים שיש לכך מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא מבין את המדינה המטומטמת
דודו,
חיפה-דניה,
07/10/04 18:10
|
הזאת. ========================אנחנו עושים פשעי מלחמה ואני קורא את כל התגובות המתלהמות שכאן בזכות הרג של ילדים פלסטינים. צה''ל יוצא למבצע בעזה (שכבר החלטנו שיוצאים משם), בגלל שיורים כמה קאסמים על עיירה של בקושי 1000 איש בסוף העולם (ש 99% מאזרחי המדינה לא יודעים היכן היא על המפה), העיקר לבנות בתוך שטח של ערבים או בצמוד לרצועת עזה, העיקר להכעיס את הערבים. מופז & שרון יובאו לדין בינלאומי בהאג - זה יהיה סופם של פושעי מלחמה. אין לי מילים אחרות. ========================= דרך אגב: בשעה 21:00 הפגנה נגד פשעי המלחמה בעזה בבית הגפן חיפה (כולם באים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדודו-41-תגובה קצרה.
פיני,
אשקלון,
07/10/04 23:11
|
אתה שונא את עצמך (אותי, אותנו),אתה מתנכר לעצמך (לי,לנו),אתה מתכחש לאמת ומעוות אותה (שדרות עיר קטנה, 1000תושבים וכו'') . בקיצור אתה ומחשבתך מעוותים וחולניים. אתה בדרך להפגנה נגד פשעי המלחמה. עצה לי אליך: עשה תפנית אחורה, חפש פסיכיאטר לך ולחבריך המעוותים ודרוש טפול אינטנסיבי שלא תשתגע (אתה כבר פסיכי). חג שמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיר של עשרות אלפים, לא 1000
גידי,
07/10/04 20:12
|
|
 |
כן אתה טיפש כפי שאתה מודה שאתה
האזרח קליין,
07/10/04 19:52
|
העיירה שדרות מונה 20200 איש ולא בקושי 1000 כפי שאתה לא יודע.
שדרות היא לא התנחלות ולא בסוף העולם וכן 99% מהישראלים דווקא כן יודעים היכן היא... (אפילו גם כמה מידידך השמאלנים). אם נתפנה מעזה היא לא תפונה אלא אם הידידים הערבים שלך יצליחו לממש את הפנטזיה שלהם.
אגב טיפשים שכמותך ואירופאים חביבים מעודדים אותם לחשוב שזה אפשרי...
אני רק מקווה שהצנזור לא יבטל את התגובה בגלל שתיארתי את הסגולה העקרית שלך לאור העובדה שנתן לך את הזכות לאמר שהמדינה מטומטמת.
אגב הפגישה בבית הגפן היא לאנשים שתויים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כ''כ טיפש שזה לא יאומן
מאיר,
מהמכולת,
07/10/04 19:42
|
''יורים כמה קאסמים על עיירה של בקושי 1000 איש''??????? מה זה הטיעון הזה בכלל? ואם היו נופלים טילים בדניה? מה אז? גם לי לא איכפת משכונת דניה, אז כנראה שזה בסדר. אני לא מתנחל ולא ימני מתלהם אבל לכל מדינה יש קווים אדומים ועקרונות. תגדל קצת זוהי התקפת מלחמה על שטח ריבוני אזרחי של מדינה! ילדים נהרגו שם לפני שבוע! כל הברגים אצלך בראש מחוברים? יש לך בכלל ראש או שזה התחת אצלך שמדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לא סופרים ילדים..מהצד
B,
07/10/04 17:52
|
של האוייב, לא מעניין אותנו כמו שלא מעניין אותם כמה ילדים נהרגו מהצד שלנו. צה''ל תמשיכו ככה, במלחמה כמו במלחמה, אין מצפון ואין מוסר. הצד שהורג יותר הוא המנצח. קדימה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה אתה שונה מאלו שיוצאים
עמרי,
חוות השקרים,
07/10/04 19:54
|
לרחובות עזה לרקוד ולחלק סוכריות כל פעם שנרצחים לנו ילדים בפיגועי תופת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ילדים???
חיים,
ישראל,
07/10/04 17:41
|
|
 |
זה מה שראית כשהסתכלת הבוקר ברא
ל"ת
אלי,
07/10/04 19:45
|
|
 |
38.
ישיר מהשטח (שעה לאחור)
רונן,
07/10/04 17:13
|
אני קורא בכל האתרים את המאמרים ואני לא ממש בטוח שחזרתי הביתה או שאני עדיין תחת התעמולה הפלסטינית. מה קורה לכם כאן בת''א? אתם באמת חושבים שהם תמימים? אנו להבדיל מכל כתבי השמאל באמת רואים הכל והרשו לי לאמר לכם הם פשוט רוצחים!!! אחי אמר שבטח יצנזרו אותי אבל נסיתי. רק שתדעו שם למעלה אתם קצת חולים בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It''s good report- UR sick.
Limon Humtsat,
07/10/04 20:22
|
Well they did put your comment proving your paranoya about the media is baseless.
What exactly do you want , That a newpaper would report only news you want to hear ? That they would not inform as about the 2 that died so it wouldn't ruin your mood ? Make thier reports like Al Gaziera adding the title ''murders'' to this 2 kids ? Even if many many boys in Gaza at that age take part in terror the newpaper and you can not tell if that was the case about this case and therfore a good newpaper (So called Smollany) can not add this information invented from your/his mind. All we know they were 13 years old and near the palce were they launched the Kassam and that what they reported.
They gave you just facts, because you don't like the facts your sick mind sees it as Palestanian Propoganda. Thanks god our so called ''Tikshoret Smollanit'' do report as also about news which are not pleasant to your ear !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Limon
Joe,
USA,
08/10/04 00:39
|
First , try to brush your English before you attrempt to write to millions who read your comments. Now to the subject itself. There are many ways you can tell facts. You can not argue with facts, but you can argue with the way the facts are presented. To say: ''Two teenagers were killed by the Israeli army '' makes absolutely different impact than saying : '' Two Kassam rockets launchers that were targeting Israeli targets were killed by the IDF'' and in the report itself mentioning that with them two kids that were beside them were killed too. This is not an objective journalism. And by the way the correct spelling is newspaper
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הכותרת: 6 הרוגים לאוייב. אין
הכותרות נמאסו,
07/10/04 17:12
|
|
 |
העיקר שהמציאות לא נמאסה עליך
אמיר,
07/10/04 19:46
|
תפתח את עיתון הילדים אצבעוני ושם תמצא כותרות לרמתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
דיווח מטעה במכוון
יהודה,
מרכז,
07/10/04 17:08
|
מקריאת הפתיחה לכתבה נדמה שצהל ירה לעבר ילדים ו''הצליח'' לפגוע בהם. האמת היא שניסו וכנראה הצליחו לירות על מחבלים והצרה היא שהמחבלים מקיפים עצמם בילדים. למערכת: יש לנו מספיק שונאים. נסו להיות לפחות אובייקטיבים אם לא פרו ישראלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
למה רק 6?
אביהו,
07/10/04 17:03
|
במלחמה המטרה היא להרוג ולחסל את האוייב עד שיבקש הפסקת אש או יכנע.
המרצחים משתמשים בילדים שלהם כבני ערובה ולכן הילדים הפלסטינים הנם מחבלים לכל דבר.
במלחמה ילדים ונשים וכל ''חף מפשע'' אחר יושב בבית או במקלט.
כמו כן אינו מתקרב לחמושים אם הוא כבר ברחוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
only 2 dead not enugh
yosi,
n.j.,
07/10/04 16:53
|
|
 |
33.
אופס, טעינו שוב
טועה תמיד,
07/10/04 16:19
|
מעניין אם הילדים שזוהו בוודאות כמחבלים המשגרים קסאם צולמו על ידי אותו מזלט פוזל ואובחנו בידי אותם מפענחי תצלומים רשלנים שראו באלונקה תמימה טיל שישוגר תוך דקות אחדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה משמיץ את עצמך?
המחלקה הסגורה,
07/10/04 19:46
|
ואת אחיך? אתם אף פעם לא טועים. אתם גם לא אחראים לכלום. גם לא על הטעויות של עצמכם. אתם בניגוד אלינו, לא עושים טעויות רשלניות של מזלטים פוזלים. למשל, אנחנו לא זוכרים מתי התנצלנו על הטענה שהקסאמים הורגים. זה בטח טעות של עובד זק''א עיוור. היינו צריכים להקשיב ליאסר, הוא אמר מהתחלה שהקסאם רק מרעיש. אם היינו מקשיבים לו היינו יכולים לחסוך את כל המבצע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
THE PA DO IT FOR THEMSELVES
DAY AFTER DAY,
07/10/04 16:15
|
|
 |
31.
למה התקשורת שופר של הפלסטינאים
סתם 1,
07/10/04 15:09
|
זה לא סוד שהערבים יורים קאסמים ליד ילדים ומוסדות ציבור זה לא סוד שמבוקשים מצמידים אליהם ילדים כדי להתגונן מפגיעה הנשק שלהם הוא זעקות התקשורת על התקשורת לא לשחק משחק זה ולהתעלם מהודעותיהם לילדים בעזה זה יעזור ובזאת אני בטוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עוד פעם צה''ל משקר!!
די לכיבוש,
07/10/04 14:50
|
אין מנוס ההתנגדות הפלסטינית תנצח את הכיבוש הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את רצונך תוכל לראות רק
צבי.ג,
07/10/04 18:10
|
כשתהיה בכותונת משוגעים! אינך מסוגל להבחין בין שקר לאמת הינך פנט פשיסטי נאלח למרות רצונך ''להתכסות'' בכיסוי של אקטיביסט אדום,הינך מורסה מצחינה בגוף עמינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''כיבוש'' הישראלי
מ.י.,
07/10/04 17:58
|
|
 |
כבר 37 שנים הוא מוחץ והוא
טובה,
07/10/04 19:53
|
|
 |
די לטרור הפלסטינאי
תומך בצה''ל,
07/10/04 17:49
|
פיצוץ אוטובוסים קסאמים על ילדים ואוכלוסיה אזרחית הרג ילדים די לטרור הפלסטינאי לצמצם אותו ולהביא למינימום אין מנוס רק מלחמה ללא פשרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייאת ראבאק!!!
ל"ת
חיים,
ישראל,
07/10/04 17:39
|
|
 |
תגובה לרפה שכל
נ,
ת''א,
07/10/04 17:28
|
עד מתי אנשים כמוך יתנו תגובות כל כך מטומטמות, עד מתי יהיה אכפת לכם מהצד השני יותר מהצד שלנו?, עד מתי תהיו נגד הצבא שמגן עלכם?, בושה וחרפה בגלל אנשים כמותכם העם שלנו נחלש. אם לטענתכם הצבא והמדינה שהוא מגן עליה לא מוסריים תעשו להרבה אנשים טובה ותעזבו את הארץ ותיזדהו איתם בארצות אחרות. אולי יחסרו קצת קליינטים בשנקין אבל בסה''כ כונו נרגיש הרבה יותר ציוניים. עופו מפה יפה נפש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כול הכבוד
אופיר,
07/10/04 18:53
|
|
 |
29.
לקרוא את תגובה 24
ל"ת
נדהם,
07/10/04 14:12
|
|
 |
28.
כשיש טנקים ברחובות ילדי בבית
ל"ת
סיגל,
רמת השרון,
07/10/04 13:29
|
|
 |
כשיש להם בית ,זה נכון
ל"ת
שמחה,
07/10/04 14:35
|
|
 |
יש להם בית !
ל"ת
ואם לא אז אצלי,
שכן,
07/10/04 17:51
|
|
 |
27.
אני בשוק
יאסר ז'בוטינסקי,
הר הבית,
07/10/04 13:19
|
אני בשוק מהשנאה העיוורת של רוב המגיבים כאן שקוראים להרג ילדים פלשתינאיים בטענה שהם מחבלים לעתיד . במקרים כאלה קשה מאוד להימנע מדמיון לגרמנים שרצחו ילדים יהודים כדי שהם לא ינקמו בנאצים. גדלתי באמונה שהמעלה הגדולה של היהודים זה היכולת לסלוח ולהיות אנושיים והאמונה הזאת מתנפצת לרסיסים לנוכח התגובות כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתבלבל, יא אבו עמאר
המחלקה הסגורה,
07/10/04 19:33
|
לסלוח, להיות אנושיים ולהושיט את הלחי השניה, פעם אחר פעם (בתקווה שתפסיקו) זה מנהג נוצרי (האמריקאים לקחו את אליפות העולם ב''תיאוריית הלחי השניה'' מיד לאחר הפיגוע במגדלי התאומים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר במיעוט צעקני
ל"ת
מושון,
07/10/04 18:56
|
|
 |
המחבלים משתמשים בילדים ולכן
ל"ת
דמם על מצפונם,
07/10/04 17:06
|
|
 |
תגובה ל-27
חוה,
07/10/04 16:08
|
מה הקשר ללסלוח סולחים למתנצל לא למי שממשיך לפגוע. צר לכולם על הילדים אך אם משתמשים בהם להורגנו אז לא נתגונן כי הם ילדים ,נרים ידים ונגיד תירו. אנו מנסים להתגונן בצורה הטובה ביותר לרוב האוכלוסיה צר על אותם ילדים אך בניגוד למחבלים לנו אין ברירה אלא לפגוע בהם .למחבלים יש ברירה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תגיב לפני נטילת התרופות !
ל"ת
הפסיכיאטר הראשי,
גהה,
07/10/04 14:29
|
|
 |
למה ציפית אחרי עשור מתאבדים?
ללחי השניה?,
07/10/04 14:18
|
אחרי עשור של טרור מתאבדים בערי ישראל למה ציפית? שניתן לכם את הלחי השניה? את שני הלחיים של התחת?
לא נשכח ולא נסלח לכם על טרור המתאבדים. מגיע לכם שלא תוכלו לנסוע באוטובוס או להכנס למסעדה בלי לדעת שאתם עלולים למות בפיגוע.
לא נשכח ולא נסלח לכם על הקסאמים. מגיע לכם שישלחו כמה שיותר טילים על עריכם.
מחילה על כל חטא זה עקרון דתי נוצרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה לך להבחין בין
יוסי,
07/10/04 14:15
|
נוצרים ליהודים
הנוצרים סולחים -לעצמם-על כל הפשעים שהם עושים כדי שיוכלו להמשיך בהם באין מפריע הם לא סלחו עדיין ליהודים על ש''רצחו'' את '' בן האלוהים'' והם ממשיכים במסע האנטישמי
היכולת לסלוח אינה עומדת במבחן כשמישהו מתעקש לחסל אותך. אם אתה לא מצליח להבין זאת- הדבר עצוב מאד. הסליחה כמוה כהתאבדות- וזה קצת יותר מידי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
צורת הלחימה הפלסינית המכוונת
היא לפגוע,
בעוברי אורח,
07/10/04 13:08
|
כך שעל פגיעה כזו ,ועוד בשוגג, אין להם זכות ציוץ. לאחרים כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ראינו ילדים מטפסים על טנקים
ל"ת
יאיר,
חיפה,
07/10/04 13:06
|
|
 |
24.
לאחרונה שודר
NY,
07/10/04 13:04
|
לאחרונה שודר סרט הנקרא מוות בעזה. התכנית הוקדשה לחיי הפלסטינאים בעזה והוצגה תמונה חד צדדית (הטענה היא שהצלם נהרג מירי והם לא צילמו את הצד הישראלי). בסרט נראות חוליות חמושות ורעולות פנים שבראש כל חולייה הולך ילד קטן המשמש כגשש ופותח את ציר התנועה של המחבלים. הטענה המרכזית שלהם היתה שהחיילים לא ירו בילד קטן, וזה יאפשר להם זמן לברוח. הם בפירוש משתמשים בילדים לצרכי הטרור. אני לא יודע מה קרה במקרה הספציפי הזה, אבל לטעון ילדים תמימים, עובר אורח תמים. לטענת הפלסטינאים כולם תמימים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל פעם שנפגע משהו בצד הפלשתינא
אא,
הדרום השקט,
07/10/04 12:58
|
הוא ''תמים עובר אורח'' 90% מהפ תומכים בטרור אז למה הם פתאום בוכים
מה חשבו שנמשיך להפגע ונשתוק לא נגיב?
כל עוד יורים קאסמים אסור לצהל לצאת מעזה ולבטל לאלתר את החלטת הנסיגה עד שיהיה שקט רק אז נחליט שוב אם יוצאים משם
הערבים לא מבינים כמה כח יש לנו אם לא היה האום (אום שמום) מזמן הם היו מחוסלים
אז ערבושים תחליטו או שאתם מפסיקים עם הקאסם או שתמשיכו לקבל בראש רק אל תרוצו שוב פעם לאום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מנת הזוועה היומית של שרון !!!!
נועמי,
פורטוגל,
07/10/04 12:57
|
לא חג, לא מועד, לא יום שבת - שום דבר לא יעצור את המסע הסידרתי של רצח עם שפתחה בו ממשלת הכנופיה של שרון, מופז ויעלון כנגד העם הפלשתיני !! יכולה הכנופיה של שרון לנסות להסתיר את הזוועה הארורה הזאת ככל שתרצה, למנוע מעיתונות זרה לסקר את האסון ההומניטארי בעזה, להסתיר את פני החיילים המשתתפים במסע ההרג והרצח הזה- ככל שתנסה. !! את ההיסטוריה אי אפשר לרמות, תמיד ישאר מישהו שיעיד, ואם לא נשארים חיים, מעידים המתים !! בעוד 24 יום יושם קץ לכל הזוועה הארורה הזאת. מיד לאחר הבחירות בארה''ב, תרגיש ישראל את משטר הסנקציות הבינלאומי שיוטל עליה, עד לסיום הכיבוש המטונף, ופירוק מפעל ההתנחלויות הקולונאליסטי !!! כדאי שכל מי שנוטל חלק בפשעי המלחמה הנוראיים הללו, של רצח פלשתינים, של גירוש, של הרס בתים, שדות, ופרדסים, של גזל שיטתי של קרקע - יידע !!! - אין התיישנות על פשעי מלחמה - בבוא היום תמצאו את עצמכם, יחד עם שרון, מופז ויעלון, לצידו של מילושביץ על ספסך הנאשמים בבית הדין בהאג !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Venting your frustration
Sandra,
07/10/04 21:25
|
Your comments can only come from a sick, ugly, frustrated and lonely person who wants attention. Is this the only way you can get an orgasim?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are you married to an arab ?
Max,
07/10/04 21:15
|
Or maybe your mother was an arab . Because arabs can comment this way. If you would have a jewish heart you would think about your own people first. What about Jewish mothers and fathers that have suffered so much all over the years and not ONE arab stood up and critisized their own people like you do. If you are not an arab why dont you convert to Islam and go and live with your brothers as you love them more than your present brothers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרצח ההמוני בפקיסטן ובאלגיר
יוסי,
07/10/04 20:31
|
גם אלה באשמת הכיבוש הישראלי או שזה חלק מהתרבות של החברים של נעמי_?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה את מותק
מחמוד הוואזי,
עזה,
07/10/04 19:59
|
עבדתי אצלחם היהודים בראשון שנים אני עוד החזור לשם. רשמתי את השם שלך ועם תהייה לך בעייה את מחוסה אני אדעג לך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתגובות הגולשים לכל תגובה
איש מרכז,
07/10/04 19:50
|
שלך , חמור כבר היה מבין שלכל הזיבולים שלך אין אפילו '' קילינט '' אחד לרפואה , ולא די בזאת , אלא שאתה גורם לכך שלא מעט שמאלנים יתרחקו מהשמאל , יוצא מתגובותך שאינם אלא השמדתה של ישראל , עושה שרות גדול לימין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הטקסט כותב חיים ברעם !
ל"ת
זה סגנון שלו,
07/10/04 19:15
|
|
 |
יום שאתה לא מתרומם זה מורגש
ל"ת
לפי התגובות,
העצבניות שלך,
07/10/04 18:54
|
|
 |
Israel hatred sickness
ל"ת
AMR,
07/10/04 18:50
|
|
 |
נעמי, אין עם פלסטיני
אלי,
לאס וגאס,
07/10/04 18:50
|
|
 |
קול השקר והשפלות בשם נועמי
sailor,
07/10/04 18:43
|
אכן את צודקת!! אי אפשר לפברק את האמת! האמת שלך היא כמו פרוטוקולים זיקני ציון ,אמת שלך היא כמו אי ידיעת אירופה על נעשה במחנות ריכוז של קודמיך עושי ''היסטוריה''.לחלק מעושי היסטוריה אלה (אנשי סס,וגסטפו) הוגש חשבון ע''י הנוקמים.איני יודע באם את רק עוות גנטי נאלח או נאצית בכיסוי ''אדום'' אבל שפלות שלך(כמו פרט קטן שבחג נהרגו ילדינו לא מזיז לך) פעם תהיה חומר לנוקמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מעדיף לחיות ואם זה מפריע :
אלי,
07/10/04 18:14
|
|
 |
המצב לאמיתו
טייס מסוק,
07/10/04 17:59
|
המצב לאמיתו ולא כפי שכותבת ''נעמי פורטוגל'' העיוורת
לא חג, לא מועד, לא יום שבת - שום דבר לא יעצור את המסע הסידרתי של רצח העם היהודי שפתחה בו ממשלת הכנופיה של עראפת , אבו עלא והחמאס כנגד הישראלים !! יכולה הכנופיה של עראפת לנסות להסתיר את הזוועה הארורה הזאת ככל שתרצה, להסתתר בתוך אזרחים , להסתיר את פני הטרוריסטים רעולי הפנים המשתתפים במסע ההרג והרצח הזה- ככל שתנסה. !! השב''כ בעקבותיהם.
כדאי שכל מי שנוטל חלק בפשעי המלחמה הנוראיים הללו, של רצח ילדים ופיצוץ אוטובוסים , - יידע !!! - אין התיישנות על פשעי מלחמה - בבוא היום תמצאו את עצמכם, יחד עם עראפת אבו מוסא וכל המנהיגים , לצידו של יאסין על כוונת של מסוק !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ורציתי להוסיף
נועמי,
פורטוגל,
07/10/04 17:15
|
שפוליטיקלי קורקט היה לרשום שנהרג פלסטני בן 26 במקום שניים בני שלוש עשרה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא נעימה ממסיטה, תוספת שלנו
המחלקה הסגורה,
07/10/04 19:28
|
פוליטקלי קורקט להגיד שקסאם עושה רעש. כך לחברים שלכם יהיה יותר קל לדמיין שאתם לא מועמדים ודאיים לבית הדין בהאג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולת נפש!
ל"ת
אלי,
07/10/04 17:04
|
|
 |
21.
לקרוא ולא להאמין
דני,
הרצליה,
07/10/04 12:31
|
כשקוראים את התגובות המפלצתיות של הקוראים, אפשר להתפלץ. לאן הגענו? המדינה הזו איבדה כל כיוון ועם עוד קצת ''עזרה'' מאנשים כמוכם, היא גם תאבד כל צידוק לקיומה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתפלץ
yair1,
07/10/04 18:54
|
האם כבודו התפלץ למראות הזוועה שזרעו הטרוריסטים הארורים אצלנו? האם ניסית אי פעם לנסות לפנות לחבריך הפלסטינים ולהתפלץ מולם? שים נא לב לקרבה האפשרית שבין להתפלץ לפלצנות כאשר מאמצים גישה שבאה להגן על הרוצחים במקום לחשוב על הקורבנות האמתיים שהם בני עמך. כאשר מחבלים מתועבים מסתתרים בתוך אוכלוסיה אזרחית נופלים גם חפים מפשע, אם כי רבים מאד מאותם חפים מפשע לא פעם מסייעים בידי אותם רוצחים מתועבים. עד כה לא שמענו התבטאויות של גנוי פעולות הרצח שמבצעים המחבלים כנגד אזרחים ישראלים תמימים ילדים נשים עוללים וטף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
People like you pushing Hamas
ל"ת
AMR,
07/10/04 18:52
|
|
 |
עוד חולה נפש
ל"ת
אלי,
07/10/04 17:04
|
|
 |
הגענו למצב שמפוצצים אותנו
ל"ת
והכל בגלל אנשים,
כמוך,
07/10/04 14:13
|
|
 |
20.
עדיין לא ראיתם אותם בני 13 אוח
רועי,
07/10/04 12:28
|
אוחזים נשק. זה לא חדש . אבל השמאל אוהב לעשות מטעמים מהמצב גם אני לא אוהב לשמוע דברים כאלה..אבל אם הם אוחזים בנשק אז שלא יצפו שנרכין ראש ...שמעת זהבה גל און
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תפסיקו להסתובב בחוץ יש פעולה נ
נגד קאסמים, טרו,
07/10/04 12:27
|
טרור לא יעזור. ותפתחו טוב טוב את האוזניים. לצאת מישראל, כל עוד אתם יכולים, 22 מדינות מחכות לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אולי הצדדים יחזרו לשפיות
מוטי60חיפה,
07/10/04 12:19
|
|
 |
17.
כן ירבו- זה מה שמגיע להם
על הפצצת שדרות,
07/10/04 11:43
|
בפעם המי-יודע-כמה:
הפלשתינים משתמשים בכל כוחם ה''צבאי'' כדי להרוג כמה שיותר ישראלים. אפשר לקרא לזה טרור ויש מי שקורא לזה ''לוחמי חופש'' אבל הריגת כמה שיותר ישראלים היא שיטת הפעולה הפלשתינית היחידה בעימות הנוכחי. עובדה.
בגלל שמטרתם של הפלשתינים היא להרוג כמה שיותר ישראלים, כל מוות שנגרם לצד הפלשתיני הוא עונש הולם על שימוש בהרג המוני כאמצעי פוליטי. רוצים לחיות?- אל תהרגו.
תארו לכם מה היה קורה אם ישראל היתה מאמצת את האסטרטגיה הפלשתינית ומשתמשת בכל כוחה הצבאי להרוג כמה שיותר אזרחים פלשתינים, תארו לכם כמה עשרות אלפים אם לא מאות אלפים ימותו ביום אחד. זו המשמעות של שימוש באסטרטגיה פרופורציונאלית לזו של הפלשתינים.
על אסטרטגיה של מוות מקבלים מוות. אינני יודע מדוע בני דודינו מאמינים שיש להם ''זכות חיית-אדם'' להרוג אזרחים ישראלים. רק השמאל בישראל יתן לפלשתינים מדינה, והסיכוי שיהיה כאן שלטון שמאל כשהטרור משתולל הוא אפסי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חז''ל ראו את זה מראש , איך ?
המזהיר,
07/10/04 11:11
|
אוצרות אחרית הימים דם ובשר ושבר גוג - לעתיד לבוא - על הרי ישראל, כיצד כשם שהרשעים מענים את ישראל ולוחצין אותן ושוחקין עצמותם ובשרם עד שנפשם יוצאת ואין חוששין להם . כך הקב''ה מאסף אותם לדין על הרי ישראל ומאכיל את בשרם לעוף השמים ולחיות הארץ ואין חושש להם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל הכבוד לצה''ל
אחמד שרנובי,
07/10/04 11:09
|
עזתים מטומטמים מה הבאתם על עצמכם.מזל שאני לא גר בעזה. כל עזתי שנהרג זה פחות 10 מחבלים בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
השמאל וחמס משווקים ילדים ..
ש.א,
ירושלים,
07/10/04 11:06
|
החמס בחסות השמאל הישראלי משווקים ילדים שהידים.. מחבלים. זה קרה לא לפני זמן רב עם שיווק מוצלח אחר של ילדי ה :R.P.G למי שזכרונו קצר !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מתי תקלטו שאין מושג ''ילדים
מודקי,
07/10/04 10:55
|
תמימים'' אצל הפלסטינאים ??? כל אחד פחות אצלם , יותר טוב ליהודים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גם בני 10 יכולים להיות מחבלים
אורי,
07/10/04 10:54
|
מדוע העיתון המזדהה עם ''סבל'' הרוצחים הפלשתנאים, רושם את גיל הפלשתנאים? לא ראינו ילדים בני 7 מטפסים על טנקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בסעודיה זה לא היה קורא להם
בנצי-א,
07/10/04 10:40
|
|
 |
10.
שהם שולחים ילדים להיות שהידים
ל"ת
לא אנחנו אשמים,
07/10/04 10:31
|
|
 |
אתה חי בהכחשה
ל"ת
שי,
07/10/04 10:50
|
|
 |
הכחשה של מה?
NY,
07/10/04 13:09
|
הילדים באפריקה חיים בסבל קטן מהם? יש שם פחות ילדים רעבים? לא שמעתי על הפעלת טרור מצידם. יתכן שהסיבה היא שהם לא מוסלמים? או לחילופין אין להם הנהגה נהנתנית על חשבונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עמדו ליד משגרים כדי ללמוד.
ל"ת
:-),
07/10/04 10:24
|
|
 |
8.
''מראות קשים''
אילן,
07/10/04 10:02
|
כשהם מפוצצים לנו אוטובוס, והיו עשרות כאלו, המראות בהרבה יותר קשים. בסברו, במלון פארק, בדולפינריום היו מראות פי מאה יותר קשים ואף אחד שמה לא שלח טילים על עזה. הפלשתינאים רצו מלחמה. אנחנו מה רוצים? אנחנו רק רוצים שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאילן: צריך לבחור שקט או שטחים
אחינועם,
07/10/04 17:55
|
אתה חושב ששקט ושטחים הולכים ביחד? עובדה שלא. צריך לבחור. הפלשתינאים לוחמים על עצמאותם, שלב שעברנו מזמן. הם לא יוותרו. ישראל צריכה להציב לה מטרה וללכת לקראתה תוך ידיעה מה המחיר. אם המטרה שטחים - אז התוצאה היא מלחמה והרג חיילים צעירים שלנו. זה מחיר הכיבוש. עזה שווה את חיי חיילינו? אם המטרה היא שקט - אז צריך לשאוף אליו ולעבוד על זה, ולא להמשיך להיות מובלים באף. בקיצור, לא מספיק להגיד שרוצים שקט. צריך לעבוד על זה. ואין כאן שאלה של ימין ושמאל. יש כאן שאלה של מה טוב לאזרחי המדינה ולמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הפרופגנדה הפלסטינית משתמשת
יוסי,
07/10/04 09:49
|
בתישקורת הישראלית מעריב משמש כשופר לתעמולה הטרוריסטית הטרוריסטים משתמשים בילדים כמגינים כדי להסתתר מאחורי גבם כשהם רוצחים את ילדינו...הם שולחים ילדים להתאבד והתשקורת משתפת איתם פעולה בהשחרת ישראל ,בדמוניזציה של חילי צהל ושל מדינת ישראל כדי ליצור דלגיטימציה לקיומה של המדינה היהודית פעם האשימונו שאנו עושים מצות עם דם של ילדים נוצרים היום האנטישמים המוסלמים בשיתוף פעולה עם אמצעי התישקורת הישראלים מאשימים אותנו ברצח שיטתי של ילדים פלסטינים. אז האשמות אלה שמשו להצדקת פוגרומיים ורצח יהודים. עתה הם משמשים כצידוק להשמדת מדינת ישראל החמאס מודה למעריב על שיתוף הפעולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזען פשיסט ימני קיצוני
ירמיהו,
07/10/04 10:38
|
הדמיון שלך פורח. אתה קושר דברים שלא לענין. הבעיה היא סיום הכבוש וחופש ועצמאות לעם הפלסטיני, כח היתר בולשיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תלמד היסטוריה
דורון,
איזור השרון,
07/10/04 19:34
|
האלימות הערבית-פלסטינית נגד היהודים בארץ ישראל והיום במדינת ישראל התחילה הרבה לפני מה שאתה קורא לו כיבוש. אתה כנראה לא יודע שנגד היהודים היו פרעות, היו מאורעות, היו ''פדאיינים'' והיום יש מחבלים... כבר למעלה ממאה שנים קיים טרור רצחני ומכוון נגד יהודים ע''י הערבים בכלל והפלשתינאם בפרט. הםדחו כל פשרה שהוצעה להם - ב-36, ב47 כך אוסלו כך באוגוסט 2000 .... הכיבוש איננו מקור הבעיה אלא חוסר נכונותם המתמדת והעמוקה של הפלשתינאים לקבל גם את זכותם של היהודים להגדרה עצמית ולעצמאות בארץ ישראל. לך תלמד היסטוריה. תקרא את ''ישראל - כתב הגנה'' של אלן דרשוביץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה?
יהודה,
מרכז,
07/10/04 17:37
|
הערבים מצהירים ועושים הכל להשמיד את היהודים, גם כשהיה להם ''חופש'' לפני שניסו להשמיד את ישראל במלחמת ששת הימים. אגב, כך הגיעה ישראל לאיזורי יהודה שומרון ועזה. לא הצליח לערבים התרגיל לחיסול ישראל. אז מה שייך חופש? היה להם לפני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעת פלסטיני מצהיר על זכות
ל"ת
היהודים למדינה?,
פשטנותך מטעה,
07/10/04 13:13
|
|
 |
תקרא עוד פעם את תגובתך
אורי,
הרצליה,
07/10/04 11:21
|
שמת לב שבמקום להגיב על דבריו של יוסי אתה שלחת קובץ סיסמאות. בוא נניח לרגע שהבעיה היא הכיבוש. עכשיו בוא ותתמודד עם העובדה שהוצגה בפניך לגבי שליחת ילדים לביצוע פיגועים ותציג את האמת שלך בנושא, או שאולי בגלל ''הכיבוש האכזרי'' אתה מצדיק שליחת ילדים להתפוצץ עלינו. אנא תהיה עניני ותגיב לגופו של נושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אתה גזען ופשיסט
מרק,
07/10/04 11:21
|
המטרה של פלשתינים היא חיסול מדינת ישראל. אם הם היו מעוניינים במדינה שלהם היו יכולים לקבל אותה לפני 4 שנים. אתה תומך ברצח יהודים ובגירוש יהודים מהבתים ואתה פשיסט אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקח את העינים
יוסי,
07/10/04 11:04
|
הם לא רוצים לחחיות לצידך בשלום הם רוצים לחייות כאן במקומך-לאחר שיחסלו אותך- גם אם אתה טיפש ונאיבי,,,( אלא אם אתה מוסלמי!) גורלך ללא יהיה שונה.... הבעיה אינה של כיבוש אלא בעיה של תרבות של רצח ואי סובלנות דתית שבה מצווה לחסל הכופרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ילדי אר פי גי
ל"ת
יורם,
מרכז,
07/10/04 09:38
|
|
 |
5.
עזתים . את זק''א אתם מכירים ?
אחד שהיה עד,
לפיגועים,
07/10/04 09:36
|
אתם גרמתם לי שאני לא מתרגש יותר למראה חלקי גופות אפילו לא של בני עמי . אתם המנובלים הרי לא השארתם בארץ פינה ללא חלקי גופות , ולשם כך אף הוקם גוף הנקרא זק''א , אז מצידי לכו לעזאזל !!! וממני נא לא לבקש רחמים , חלאות אדם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זק''א את משי זהב אתם מכירים ?
הרב הירש,
נטורי קרטא,
07/10/04 17:54
|
מה ההתלהמות שלך קופץ בראש אתם רק מזדנבים אחרי כל פיגוע ומפריעים לכוחות ההצלה אתם לא אנשי מקצוע ואין מבינכם רופאים או חובשים למינהם או פרימדק מיקצועי,, אז אתה לא מתרגש יותר למראה חלקי גופות אפילו לא של בני עמך... ויש עוד הרבי פינות יפות ללא חלקי גופות, אבל לך לא יצא ליראות ילדים פצועים אחרי ירי פגז של טנק לתוך בית הומה ילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צבא של רוצחי ילדים?
בוחבוט,
07/10/04 09:32
|
|
 |
הילדים בעזה אינם המטרה של חייל
יהודה,
אמצע,
07/10/04 17:43
|
ואילו ילדי שדרות, אביבים, דיסקוטק בתל-אביבומשפחות במסעדות או באוטובוסים הם מטרה רצויה של הערבים והם אכן רוקדים כשפיגוע מצליח להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולפלשתינים מותר לרצוח ילדים?
מדוע לנו אסור?,
07/10/04 14:22
|
אם לפלשתינים מותר לרצוח ילדים ישראלים- זכותינו להרוג כמה שיותר ילדים פלשתינים.
אם לפלשתינים אסור לרצוח ילדים ישראלים- גם לנו אסור.
עובדה שכבר עשר שנים הפלשתינים רוצחים ילדים ישראלים באוטובוסים לבית הספר, במסעדות ובתי הקפה, בחגיגות בר-מצווה וליל הסדר.
אני מאחל לכם בני דודנו הפלשתינים שתטעמו פי 100 את מה שעשיתם לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יה זבלים שמאלנים
ל"ת
אבי,
דרום,
07/10/04 09:28
|
|
 |
עילג ימני טיפוסי
תמיר,
צפון,
07/10/04 17:56
|
|
 |
2.
מי עדי הראיה?! למה ממהרים ?
ל"ת
ניק,
דרום,
07/10/04 09:15
|
|
 |
1.
לשמאל הסהרורי יש ילדים מחבלים
חייל,
07/10/04 09:13
|
זאת עובדה קל מאד ל''גייס''ילדים ומה לעשות שיש לנו אויב אכזר חסר מוסר הם מגייסים ילדים הם מגייסים ילדים ומשיגים בקלות את מטרתם לזרוע קרע בקרב הישראלים ואתם שותפים.כן אתם השמאל שותפים לכל מה שקורה ומטלטל אותנו כאן.יבוא יום ואתם תתעוררו למציאות אחרת ןתעשו חשבון נפש מה עוללתם למדינה לילדים לנוער למשרתי כוחות הבטחון הנאמנים ועוד. בשלום אין קרבנות שלום קרבן ושלום לא הולכים ביחד.שנאה מלחמה הולכים עם קורבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Todays facists and natzies
Hello,
07/10/04 20:54
|
Todays facists and natzies are the leftos. They are the ones who collaborate with the Arabs and their natzi Final Solution for us
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה שיהודי מתפאר שהוא ימני?
ברגר,
ירושלים,
07/10/04 10:45
|
רק בורות מוחלטת מונעת ממנו לדעת מה זה ימין. פשיזם, גזענות, לאומנות, רישעות, אכזריות. זה לא מתאים ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין זו אהבה למולדת
גידי-ימני,
הרצליה,
07/10/04 18:52
|
שמאל... התחברות לכל מיני קבוצות אירופיות רדיקליות.
שכל אחד יסתכל על המציאות מהזוית שלו. מה שבטוח זה שלפחות בינתיים, קואליציית אוסלו עומדת על 30 מנדטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבורות היא כנראה נחלתך.
יהודה,
07/10/04 17:45
|
לפי דבריך השמאל דוגל בהושטת הלחי השניה לכל ערבי עם חגורת נפץ. אגב, האם המחבלים שמאלנים כמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה זה שמאל?
בוריס,
חיפה,
07/10/04 15:07
|
חמאס, היזבאללה, אל קאידה, באדר מיינהוף, בריגדות אדומות, פידל קסטרו, קים צ'ן איר, סטלין, צ'אושסקו, פול פוט ועוד הרבה דומים להם. גם היטלר בעצם היה שמאל, פשיזם זה נציונל-סוציאליזם, וסוציאליזם כידוע לא שייך לנחלת הימין. שמאל קיצוני זאת מחלה נפשית מאד קשה כי אנשים נורמאלים אחרי כל הזוועות ששמאל הקיצוני גרם לאנושות לא היו מתקרבים לזה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היטלר היה סוציאליסט? אתה מופרע
תדי,
08/10/04 02:22
|
חשוב לאסור אנשים כמוך, במשטר מתוקן לא היית מסתובב חופשי.
ואם כבר מדברים הציונות קמה מתוך הליברליזם האירופי (הרצל אך גם אחד-העם וז'בוטינסקי), מכאן שלהיות ימני משמעו להיות לא-ציוני.
חד וחלק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HOW CAN A SMALLANI BE A JEW?
ALON,
07/10/04 14:41
|
HOW CAN A SMALLANI BE COSIDERED A JEW WHEN THE SMALL ALLIGNED ITSELF WITH THE TERRORISTS WHO WANT TO BRING A SECOND HOLOCAUST? SELF HATERAD, ANTI SEMITISM,SELF DESTRUCTION, TERROR SUPPORTING............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין=פטריוטיזם, שמאל=בוגדנות
ל"ת
מ,
07/10/04 11:53
|
|
 |
כי ימין=חיים, שמאל=מתאבדים
חפץ חיים אנוכי,
07/10/04 11:53
|
מה לעשות,
This Peace is blowing us To Pieces !
אם יש תלונות - תתלונן לחמאס שגרם לפרס להפסיד ב96, ולברק להפסיד ב2001.
הגב לתגובה זו
|
|