 |
104.
אכן גן עדן
רוני,
11/10/04 13:27
|
סיני היפה לוקחת ישירות לגן עדן
חבל על החיים......
אולי זו הכוונה לכל אילו שכתבו שלום לגן עדן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
איזה גן עדן זה ???
ישראל,
ירושלים,
10/10/04 10:46
|
זה שאין בו בית חולים נורמלי או זה שאחרי שמתפוצצים בו בוזזים את הגופות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
הישראלי ימשיך עד מתי ?
דודו,
איילתי לשעבר,
10/10/04 01:21
|
מתי תלמדו מההסטוריה . ותקבלו זאת, אתם מפרנסים את אלה שנותנים חסות ל ט ר ו ר , אבל אתם ממשיכים ,אתם נותנים את הכסף ,בסיני וקונים אמ''לח ,והורגים אותנו ,די עם טיפש ,ולא יותר ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
והישראלים הסתומים המפגרים
בדואי גאה,
10/10/04 01:12
|
ימשיכו להגיע לסיני ולשבת שם עם הבדואים הצבועים האלה שכל מה שהם חושבים ברגע שאתה מסובב את הראש זה באיזה חלק בגוף לתקוע לך את הסכין ואיפה זה הכי יכאב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
איך ישראלים יודעים לסרס מילים
אבו יסמין,
09/10/04 23:49
|
לנירצחים ע''י פעולות טרור, קוראים קורבנות שלום , המלטות מתופת וגהינום , קוראים בריחה מגן עדן . אז תגידו אנו עם נורמאלי היודע באמת להגדיר מצבים ומקומות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
השטן גבה את שכרו
שר הטבעות,
09/10/04 22:33
|
גורשנו מגן העדן החלומי! כוחות הרוע והרשע האלימים משתלטים על העולם.. סוחרי ויצרני הנשק נותנים את הבון טון מחרחרים מלחמה ואלימות. אנחנו ,האיש הקטן,כדור משחק תאב חיים ,הפסדנו שוב ,מקום לרוקן את הלחץ ולמלא את המצברים באנרגיות חיוביות.שכחנו לרגע את שקורה מעבר לגדר ביתנו.הבה נעזור לו נגרש את כוחות הרשע שבתוכנו. לצערנו הולכת ונסגרת הגדר שבנינו סביבנו וסביב שכנינו.ומחנקה עוד יגבר . יותר ויותר מקומות בעולם הופכים לגירוש מגן עדן . צריך לקוות שפרודו יגיע במהרה לממלכתו של סאורון יפטר מסמגל וישליך את הטבעת לאש הנצחית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
סיני , גן עדן לשוטים
אריה מתוק,
צור נתן,
09/10/04 22:30
|
על זה נאמר גן עדן לשוטים, אי אפשר לסמוך על ערבים וזה לא משנה אם הם מצרים בדואים או פלשתינאים לכולם יש מטרה אחת וזה או הם או אנחנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
ל-72, לא, פה לא יותר בטוח,
שקר השלום,
והבל השמאל,
09/10/04 20:57
|
אותם רוצחים ממש רוצחים אותנו גם פה וגם שם! מדובר בג'יהאד הערבי בראשות מצרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
עדיין בקזינו
ססי,
מרכז,
09/10/04 20:03
|
|
 |
95.
גם סבתא שלי היתה אומרת תמיד...
ציפורה,
09/10/04 19:30
|
|
 |
94.
השלום בסיני
דבי,
מר,
09/10/04 19:05
|
|
 |
93.
תגובה ל64
שירין,
חולון,
09/10/04 18:35
|
צריך לכבוש שוב את סיני רק כך ערבים מבינים דרך הכוח ולא דרך המוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הגיע העת להתאחד.
יקי,
צפון,
09/10/04 18:15
|
קראתי מקבץ תגובות ונידהמתי מהשנאה, הרברבנות,הפטרונות וכו'. כולם מבינים גדולים ואסרטגים. אלה שנסעו לסיני טעו במבחן התוצאה ואין על כך ויכוח, אולם מכאן ועד להאשמתם כגורמים למצב המרחק עצום. מן הראוי היה לנחם את האבלים לאחל החלמה לפצועים ולהתאחד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התאחדות
יקי,
ארה''ב,
10/10/04 16:26
|
מסכים עם כל מילה , נכון היה להתאחד וחזק . להשמיד להרוג ולאבד כל שטח וכל מילימטר שהחזרנו להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
==עם סגולה==
קוורטי,
09/10/04 17:58
|
עמישראל הוא בעיקרון ציבור של חפיפניקים, סחבקים, סמוך-ניקים, יהיה בסדר-ניקים, למה-מי-אתה-שתגיד-לי-מה-לעשות-ניקים. לגבי חלקים גדולים מהעם סגולה הזה, החוקים הם בגדר המלצה בלבד (ראה התנהגות בכבישים, חוק העישון, חירבון כלבים בשטח ציבורי, תשלום מע''מ, בריונות, אלימות, גסות, קולניות ועוד כהנה וכהנה בישין מרעין). מצד שני קח מנהיגות מושחתת, נרפית, מנותקת, נהנתנית, כסתחיסטית וחסרת אחריות, והרי לך המתכון לברדק ולאנרכיה שבסופו של דבר משולמים בנהרות של דם. אז אני מפה (מותר לי לדבר?) אבל כנראה לא להרבה זמן (אני רק זוכה בלוטו ועף מפה לארץ המובטחת-תאילנד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהשכל ישלוט ברגש
גדי,
09/10/04 19:37
|
עם כל הבעיות חובה להמשיך בדרך הקשה והאמיתית . קשה לנו נכון ,אולי נרד על הישראלים ? אולי נרד מהארץ? לא ולא. מה לעשות ? זו שאלה שאנו מתקשים בה אבל לא מאבדים עשתונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
יחזרו ועוד איך יחזרו
נתן,
חדרה,
09/10/04 17:42
|
תנו לזמן לעבור, עוד כמה מבצעי הנחה ודילים זולים ורבבות ישראלים יחזרו לסיני ולטבה. למרות ההזהרות של גורמי ביטחון )שב''כ ולוט''ר) אמרו ''לנו זה לא יקרה'' ''יהיה בסדר''. הזכרון הלאומי קצר ובעוד כמה חודשים, הישראלים ימשיכו לפרנס את המחבלים במצרים. ''יהיה בסדר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לנהנתנים יש זכרון קצר
המזכיר,
09/10/04 17:41
|
ואלה בודאי בעוד כמה חודשים ישכחו ורוח ההרפתקנות תחזור אליהם הם לעולם לא לומדים לקח. הם יחזרו ועוד איך לחושות ולמלונות כאילו כלום לא קרה. מה אחרי ראס בורגה לא חזרו אחרי הטבח בתירים הגרמנים לא חזרו כל הנהנתנים חוזרים. הכל מאפיל על הטרור החיים חזקים יותר מהמוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
די כבר לרדת על הישראלים!
מירי,
ת''א,
09/10/04 15:36
|
מספיק כבר לזרות מלח על הפצעים. תאמינו לי שמי שחזר משם מצטער מאד על הטעות שעשה. הביקורות שלכם לא עוזרות לאף אחד אלא רק מחמירות את המצב. טעות שעלתה לנו בחיים של אנשים. ואגב, חופשה בסיני היא לא רק מטעמי חסכון. אתם פשוט מחפשים עוד סיבות לרדת על הנופשים שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובפעם הבאה הם בטח יקשיבו?
ארז,
גוש עציון,
09/10/04 18:28
|
הסיבה לכך שכל מילת ביקורת שנכתבה היא מוצדקת היא היהירות והזלזול שיגרמו לאותם אנשים שירדו לסיני לעשות את אותה השטות רק במקום אחר. עכשיו הם חושבים על האפשרות ללכת לטייל בירדן או משהו. למה? כובע. כי אם אין שכל אין דאגות. ושתהיי בטוחה שתוך שנה שנתיים השינקינאים המטומטמים יתחילו לחזור לסיני. למה?כי הם חושבים שהם יותר חכמים מכל העולם. ודרך אגב, סמולנים יהירים שלי: כשאומרים לכם במשך שנים שהמצרים מסיתם ומחנכים את ילדיהם בבתי הספר ברוח הפרוטוקולים של זקני ציון, אתם פוטרים את זה בליגלוג. אתם יודעים מה התוצאה? גופות של ילדים. למה? כי לכל דבר יש קשר למשהו אחר. א' מביא לב' וב' מביא לג'. כדאי שתפנימו: הסתה שווה טרור. לא ''דברים שנאמרו לצרכים פנימיים'' כמו שאתם אוהבים לקרוא לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאצלנו תמיד חכמים אחרי... אבל
העניין הוא,
09/10/04 18:10
|
עוד שבועיים ישכחו...לא יקשיבו ועוד פעם יגידו שבפעם הבאה יפיקו לקחים וישמעו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
תגובה ל78
א. בת-ים,
09/10/04 15:33
|
אתה צודק אם הם היום משלמים רק אם בא' ולא בע' כפי שכתבת אולי למדינה היה כסף ללמד אותך לכתוב ללא שגיאות כתיב... ושיהיו לך אחלה של חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אם זהו גן עדן אז מה זה גיהנום?
ל"ת
אריק123,
09/10/04 14:27
|
|
 |
85.
גן עדן הוא רק בשמיים
מפוכחת,
09/10/04 14:20
|
בטח שלא בארץ ישראל העקובה מדם. שכחתם שגם כאן יש פיגועים כל שני וחמישי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
stop putting the balme on each
David,
09/10/04 14:17
|
The right thing to do is to learn from our mistakes and not blame each others - I have learnt that I'll never visit any Arab state - peace or no peace !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מגן עדן לא בורחים
שאול צרף,
הרצליה,
09/10/04 13:49
|
|
 |
82.
סיני זה לא גן-עדן, זה גיהנום!!
ל"ת
בולדוזר מזיז,
י-ם,
09/10/04 13:49
|
|
 |
81.
כואב אך יש אבל
מאיר,
חדרה,
09/10/04 13:20
|
מי שהלך לסיני למרות ההזהרות. כמי שהחליט להתאבד. בעיה שלו. לי כלל לא איכפת. רק חבל וזה כואב מאד על הילדים, שניגררו לשם על ידי הורים פושעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
ישראלים מטומטמים
אבי,
צפון,
09/10/04 13:14
|
אומרים לכם לא לנסוע לשם .אבל כמובן אתם חכמים גדולים לא מבינים עברית קיבלתם ערבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
רצו לנפוש בזול שילמו ביוקר..
ל"ת
אודי,
תל אביב,
09/10/04 10:38
|
|
 |
אודי תקרא היטב
ליאור,
09/10/04 12:01
|
אודי תתבייש לך!!!! גם שאנשים מתפוצצים באטובוס, על פי התגובה שלך, אתה בטח חושב ''רצו לחסוך מונית אז הגיע להם להתפוצץ''. אנשים כמוך ראויים לגינוי. מספיק עם השמחה לאיד, מספיק להגיד ''אמרנו לכם'', מספיק לרקוד על דם הנרצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
תגובה למספר 65
אלי,
מרכז,
09/10/04 10:27
|
עם הם היו משלמים היה כסף למדינה ללמד אותך לכתוב ללא שגיאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-78 ה''חכם באדם''
א. ד,
09/10/04 16:22
|
אתה צודק.. אם....רק אם הם היו ... אם בא' ולא בע' ... אולי אז היה כסף לממן לך שיעורי לשון כדי שגם אתה תכתוב ללא שגיאות כתיב... ולא תשפוט אחרים. להבא אם אין לך משהו חכם להגיד או לפחות להגיב לנושא הכתבה. עשה לכולנו טובה... אל תגיב בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לו שגיאת הדפסה-זה הכל
אתה איש דוחה,
09/10/04 15:40
|
מה שאי אפשר להגיד עליך. לצורך התנייה כותבים ''אם'' ולא ''עם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית שפה קשה
רן,
חיפה,
09/10/04 15:29
|
אם, ולא עם. מעט צורם לגבי מי שמעיר על שגיאות בעברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעליב מותר.
הנדיב,
תל אביב,
09/10/04 13:42
|
כל הכבוד לכך על זה שאתה גאון הדור, אתה יודע להעליב. תשלם אתה עבורו שילמד לכתוב . או שתתנדב ללמד אותו הרי אתה מלומד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם אותך היו מלמדים לכתוב אם
יונת,
09/10/04 12:55
|
בא' ולא בע', שאז משמעותו אחרת. אז אל תמהר כל כך לבקר ולשפוט, פן תבוקר ותישפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-78
חוה,
פ''ת,
09/10/04 12:45
|
כדאי שילמדו גם אותך לכתוב ללא שגיאות אם ולא עם הפוסל במקרה שלך במומו פוסל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא כתב בלי שגיאות,
מ.,
09/10/04 12:03
|
אז היו לו 3 טעויות הקלדה.
קורה.
זה עד כדי כך הטריד אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ברחנו מגן עדן
אלי,
מרכז,
09/10/04 10:21
|
|
 |
76.
1 בריבוע+1 בריבוע=2 שבו בבית
פנינית,
חיפה,
09/10/04 09:56
|
|
 |
75.
שככנו את עזה ושדרות!!!!
משה,
09/10/04 09:45
|
המטיילים החביבים שחרף האזהרות בחרו לקחת סיכון [ועוד יקחו גם בטורקיה בשלב הבא]ועומדים ומיתבכינים.ליבי לא עליהם!!! אבל תושבי שדרות והקיבוצים מיסביב הסובלים 24 שעות ביממה וחיילי צהל שנימצאים בעזה בלחימה מתמדת אותם שכחנו לצערי בימים אלו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
חילוץ=כסף
א,
09/10/04 09:18
|
ההיתי מחייב כל אחד ממכם דפוקים לשלם כל אגורה על החילוץ אם היה תלוי בי גם לא ההיתי מחלץ אותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותך באמת צריך להשאיר להרקב
ל"ת
אבי,
09/10/04 18:56
|
|
 |
73.
גן עדן של שוטים
:-),
09/10/04 07:51
|
לבלות בארץ אויב, שמצד אחד מאפשרת מלונות וחושות בזול, מצד שני מעלימה עין כאשר קצים וחילים מוכרים ומעבירים נשק דרך המנהרות. לכל אלו שפחדו אני מודה אני שמח לאידם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
האם בישראל יותר בטוח?
nn,
09/10/04 07:29
|
לצערנו...פה לא יותר בטוח. את הפיגועים אצלנו...כבר אי אפשר לספור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פה לפחות תקבל מיים מייד
זק''א,
חושה=צימר,
09/10/04 08:26
|
למצרים אין כל כך ערך לחיי אדם ואין לאשימם על סחבת ואל לנו להליןצ על כוס מיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
למי שחושב שפה יתר מסוכן
אלון,
חיפה,
09/10/04 07:03
|
נכון לא היו הרבה פגועים במצריים אבל 150 נפגעים מ 12000 תיירים ישראלים שהיו שם זה אחד משמונים... וזה ביום אחד. סטטיסטית זה סיכוי רע בהרבה מאשר בארץ. חוץ מזה פה בארץ אתה יודע שיעשו הכול כדי להציל אותך בהקדם האפשרי, ואנחנו טובים בזה. במצריים גם השלטונות לא כ''כ אוהבים אותך. לך תדע מי בעדך ומי נגדך ובכוונה מעכב את החילוץ. והם גם הרבה פחות טובים בחילוץ ועזרה כשהם כבר רוצים לעזור. אז מי שרוצה לברוח מישראל לחופשה מרגיעה , יש מקומות אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אני חושבת שהנופשים צריכים
גל,
09/10/04 02:16
|
אני חושבת שהנופשים צריכים לשלם את כל הוצאות הטיפול בהם אין שום סיבה שהם יהנו מסיני ואני צריכה לשלם את הגעתם ארצה איזה אחריות אישה לוקחת על ילדיה כמו שלי גפני שמפורסמת ואחרי כאלה התראות עוד יוצאים עם ילדים הרי הוזהרתם מה יהיה כל המטומטמים שיצאו זה כמו אקדח בראש ראו הוזהרתם אבל איש לא שמע תחייבו את אותם נופשים לתשלום ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
היתי בראס א שטן
ארז,
חיפה,
08/10/04 23:04
|
דבר ראשון הבדואים בחוף שאני היתי בו - החוף של מוניר - הם היו יותר מבסדר - הם הפעילו ''שאטלים'' אם המכוניות שלהם ועזרו לכל הישראלים להגיע לטאבה. פשוט מפחיד - הפחד הבסיסי ביותר והמשתק ביותר - הפחד על החיים שלך. צמרמורת שלא נעלמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבון קצת חורק
קוורטי,
09/10/04 14:20
|
בהדחקה אתה טוב אבל בחשבון, לא משהו. ''ב 20 שנה נהרגו 20 איש''. זה לא עשרים שנה אלא 20 כפול 3 - 6 ימים בשנה. גם יחסית לאוכלוסיה הסיכון בסיני בערך פי50 אלף יותר גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
רק בישראל בטוח
ישראל ישראלי,
08/10/04 22:47
|
נורא מסוכן בסיני, מלא פיגועים ויהודים נהרגים בכמויות. רק מה שכחנו, שבסיני נהרגו כ-20 ישראלים בעשרים שנה האחרונות. בישראל ''הבטוחה'' לעומת זאת נהרגו באותה תקופה מאות (!!) ישראלים בפיגועי טרור (ואם נוסיף תאונות דרכים אז מדובר באלפים !!). אם כבר לברוח אז מישראל לסיני. כמובן שיהיו צדקנים שהפחד וההיסטריה העבירה אותם על דעתם וייתקפו אותי, אבל את העובדות אפילו אתם לא תצליחו לשנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לברוח מישראל כן אבל למה לסיני?
ל"ת
אלון,
חיפה,
09/10/04 06:29
|
|
 |
כי אפשר לחשש שם בזול או
ש,
09/10/04 12:48
|
להמר בקזינו. זו האמת. לא מכירה אחד שנסע לשם ולא עשה אחד מהשניים או שניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
long night - short memory
eli,
denton tx us,
08/10/04 21:55
|
Maybe this was a very long night (or nightmare) but dont be afraid after a while they will came again. Our memory is a ''short distance' memory and they will support the Egyptian with more money in their casino after the Egyption will refurbish it. Stupid people cannot be changed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
תגובה ל-40 ולמגיבים על תגובה ז
ר.ש.,
יפו,
08/10/04 21:08
|
נו באמת, אנשים תפסיקו להיות סתם זיפתים.
למגיבה מס' 40- לא מאמינה לך שאת נמנעת מלהשתמש בפה המלוכלך שלך,
תגידי אכלת יותר מידי בחג?
אולי זו חוסר אחריות מצד ההורים לקחת את ילדיהם לתופת כזו אבל אפשר להבין למה התכוונה שלי-שגם פה בת'א ובמערים אחרות יש מלא התראות ולאט לאט אנחנו נעשים אטומים,,,
שלי בפירוש לא מטומטמת, נהפול הוא,
ולראייה הקימה את אל מקיאג'- אימפריית האיפור הראשונה בארץ,,,
ולאסף מבואנס איירס אין לך זכות בכלל לתקוף- אתה לא גר בארץ, היא כן והיא מתמודדת עם החיים הלא פשוטים כאן וכך אנחנו,,,
במקום לבטא שטויות כדאי שתמלא באמת את הזמן בלעיסת אמפנדס,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אימפריית האיפור...פחחחח...
גלית ו.,
ת''א,
08/10/04 23:55
|
אתה מוכן להגיד לי מי קונה אצלה, במחירים המופקעים? אולי כמה צפוניות.
באותה מידה אפשר לומר על פנינה רוזנבלום שהיא לא סתומה כי היא הקימה את קו מוצרי הקוסמטיקה שלה. כמובן שאין לזה קשר ל''סימפטיה'' שהיא העניקה לגברים...
בכל אופן, מה עניין מחט לתחת? הבחורה נהגה בטמטום וחוסר אחריות, וזה מקומם במיוחד כשזה מגיע מבחורה עשירה כמוה שיכולה להרשות לעצמה חופשה במקום אחר, יותר יקר אמנם אבל בטיחותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה (אני כתבתי את תגובה 40)
.,
08/10/04 23:28
|
עושה רושם שלקחת נורא אישית את מה שאמרתי.
אולי באופן כללי שלי גפני היא לא מטומטמת. אבל נדמה לי שיש אחריות מינימלית מאנשים שאפשר לצפות לה, ולהגיד ''מרוב התרעות לא הקשבנו להתרעות''... באמת שהייתי בשוק, ואני עדיין בשוק מהיהירות הזאת (אוקיי? ''יהירות'' יותר טוב לך מ''טמטום''?). במיוחד כשנוסעים עם ילדים קטנים, שלא מחליטים על עצמם.
וזה נכון לגבי שלי גפני ולגבי כל אחד שהיה שם ועשה את השיקול הזה, במקרה יצא ששלי גפני שצוטטה ככה (היא בוודאי לא היחידה שאמרה דבר כזה) היא גם בן אדם מפורסם, זה הכל.
לגבי ההערה שלך לאסף- רוב הסיכויים שאסף נמצא עכשיו בארגנטינה בטיול אחרי שירות צבאי שבו הוא שירת את המדינה, ובכלל זה גם אותך, ואת שלי גפני. מגיע לו ליסוע להתאוורר קצת אחרי זה, בטח ובטח להרחיב אופקים ולאכול קצת אמפנדס.
לפחות בבואנוס איירס אין סיכון בטחוני גבוה כל כך לתיירים ישראלים כמו בסיני, נדמה לי שדווקא אסף קיבל החלטה בוגרת ואחראית.
אז למה זה כל כך בסדר ששלי גפני נסעה לסיני למרות התרעות מערכת הביטחון, אבל זה שאסף נסע לטייל קצת בארגנטינה מטריד אותך כל כך?
נשגב מבינתי, באמת.
ולאסף- המלצתי לך על פלאסה סרנו, אל תוותר גם על פוארטו מאדרו. ואם זה מעניין אותך, בימי שלישי ב- 19:30 יש בקומת המסעדות בקניון ה''אבאסטו'' שיעור טנגו חינם, פתוח לקהל הרחב.
תעשה חיים, ותשמור על עצמך,
מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
:) יצאת גדולה - צודקת בכל מלה.
ל"ת
שירלי,
פתח תקוה,
09/10/04 12:44
|
|
 |
65.
תשלמו על החילוץ והאמבולנסים
פרא אדם,
08/10/04 20:39
|
והציוד הרפואי, והדלק של המסוקים.
הזהירו אתכם לא לסוע. למה שכפי המיסים שלי ישלמן על טעויות שלכם, שהוזהרתם לא לעשות?
הממשלה צריכלה לשלוח חשבונית לכל מי שחולץ מסיני. עלות אמבולנסים עלות מסוקים עלות צוותים רפואיים וצוותי חילוץ
על טעויות - משלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! החצופים הזחוחים שצחקו
דנה,
ת''א,
08/10/04 23:14
|
במעבר הגבול אל מול מצלמות הטלויזיה על אזהרות חכמים מהם, עכשיו מלינים על מר גורלם ומבקשים סיוע. יתרה על כך, קמים חצופים שעוד מאשימים את הממשלה על שלא מנעה מבעדם לנסוע, מאשימים את כולם חוץ מאשר את עצמם.
מעניין מאוד שאני ידעתי להיזהר לנפשי והתייחסתי ברצינות לאזהרות שפורסמו בכל כלי התקשורת. היה ברור שמדובר באזהרות חריפות מהרגיל וצריך להיות עיוור ושקרן גמור על מנת לטעון אחרת!
אין גבול לחוצפה, לטמטום וליהירות של הטמבלים שנסעו לשם (ולמען הסר ספק - אני מכירה באופן אישי כמה שנסעו ועדיין, חושבת שהם טמבלים גמורים! מזל שלא הצליחו לגרור אותי איתם למסע התופת ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאת יותר חכמה מכולם!
ל"ת
צ'יקו,
גבעתיים,
09/10/04 13:58
|
|
 |
קשה לך לקבל את העובדה.
אחד,
09/10/04 20:42
|
כל הזחוחים מופיעים עם דמעות, משום מה אני לא מרחם עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולי תקווה
ליאור,
09/10/04 12:06
|
דנה יקרה, כולי תקווה שלעולם לא יצליחו לגרור אותך יותר לסיני בעיקר כי אנשים מתלהמים שכמוך רק מפריעים בחופשות. אז אולי כדאי שתשארי פה והכי טוב שתלכי במקומי למילואים בשטחים (חודש בשנה) כי זה הרבה יותר בטוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שאתה מסוג הטמבלים
קופיף,
09/10/04 18:19
|
שיודעים הכל.הביטחון העצמי שלך באמת מאפיין את אלה שהתראיינו לטלויזיה ואמרו שאין מה לפחד , גם בארץ יש פיגועים , כל שנה אומרים אותו דבר וכלום לא קורה וכו'. אז אח שלי לך אתה עם כל ''השנטיפים'' אחים שלך החכמים לראות את החברה החכמים כמוך ששוכבים עכשיו בבתי החולים ותגיד להם '' אחים שלי , חליק , זה כלום , קטן עליכם'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לכבוש את סיני בחזרה
גיא,
08/10/04 19:59
|
עבור שלום כמו שיש עם המצרים גם חולות חלוצה זה לא שטח ששווה לוותר עליו. גן עדן ומדפסת כסף תיירותית שוויתרנו עליו עבור... כלום מנופח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
?WHY
Arik,
Milan, Italy,
08/10/04 19:25
|
Why ? Why did they go to Taba There are so many beautiful places in Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הבטחת כיף ?לא לי ...לא לי...
ל"ת
ילדה,
08/10/04 18:51
|
|
 |
61.
מגען -עדן לא בורחים רק מגהינום
נופש בכינרת,
08/10/04 18:47
|
אני שוהה בגן עדן-כינרת-ולא מהמר ואתה בחרת בגיהנום ויש לזה מחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מצער
Avi Ecuador,
08/10/04 18:20
|
אנו כבר התרגלנו לסיפורי השמאל שמסוכן בשטחים וזה לא אחראי מצד של הורים שחיים עם ילדיהם ומסכנים אותם שם. אז לצערי ועם כל הכאב אני מוכרח לספר לשמאל סיפור קטן. מדובר בכליף ערבי שחי בעיראק לפני הרבה מאוד שנים, קליף חזק ועשיר שרצה לחיות לנצח. הלך לחכמי הדור (לא היה שמאל כמו שלנו בעבר) ואלה אמרו לו את התאריך שהוא ימות, הכליף החכם החליט שהוא יערים על המוות ולא ישאר לחכות לו, מה עשה? לקח את המשפחה שלו ואת רכושו ויצא למסע למדינה רחוקה. שמח וטוב לב הגיע הכליף לבית מלון והמוות עמד ממולו ואמר לו; כל כך הרבה זמן לקח לך להגיע? ואני חשבתי שאתה אף פעם לא תגיע לכאן?! אז שמאל ''חכמי הדור'', אתם שמדברים על שטחים והתנחלויות, קחו את הכליף לתשומת לבכם בבקשה. ושתהיו בריאים כולכם ובאמת צר לי אבל הגיע הזמן שתתנערו ותדעו מה מקומכם ובמי עליכם לתמוך ובמי להילחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אוסף שטויות!!!!!
ל"ת
אילון צברי,
08/10/04 23:24
|
|
 |
59.
מי מכריח אותכם לעזוב את
דני,
08/10/04 18:00
|
|
 |
58.
איך ישראלים נוסעים לשם?
ענת,
08/10/04 17:38
|
לא מובן איך אפשר לאכול אוכל שערבים שכל כך הרבה שנאה בלב יש להם כלפינו מכינים לכם... מי יודע כמה יורקים ומשתינים באוכל שלכם... אתם כמו בהמות ממשיכים לסוע ולתת את הכסף שלכם למצרים שיממנו העברות של כלי נשק למטרות פיגועים בארץ... תלמדו מהאמריקאים, אתם עם חסר כבוד איכס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אמא, למה לקות אותי לסיני?
zoro,
מרכז,
08/10/04 17:33
|
אמא, למה לקחתם אותי לסיני? אני עוד קטן ולא מבין, אבל את ואבא- לא שמעתם שיש התראות לפיגוע? על מה חשבתם כשלקחתם גם אותי? אולי כמה כסף תרויחו בקזינו? לא עלה בדעתכם שעלול לקרות לי משהו? הרי בכל פעם שיש התראות לפיגוע אחר-כך קורה משהו. נכון, לפעמים תופסים את המחבל, אבל לא תמיד. אבא, אמא, תסתכלו לי טוב טוב בעיניים ותגידו - המצפון לא מייסר אתכם? היה יכול להגמר הרבה יותר גרוע אצלנו. אצל החברים שלנו- זה נגמר רע מאד. אז למה עשיתם את זה? אמא? אבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אז מהתגובות פה אני מבינה ככה:
הילה,
לונדון,
08/10/04 17:09
|
שני דברים: 1. שהממשלה שעומדת כרגע בשלטון היא ממשלה שמאלנית (או סמולנית כמו שכמה אנשים הסבירו)
2. שכל אלה שנסעו לסיני היו שמאלנים, כי מרוב שהם קטנים וטיפשים ופחדנים (סמולנים אמרנו, לא?) הם לא הקשיבו להתראות מערכת הביטחון והממשלה.
תקנו אותי אם טעיתי. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת
יויו,
עזה,
08/10/04 18:07
|
שהסמולנים משלמים את כל המיסים ונלחמים להגן על תפוח כשהימנים שבחרו את הממשלה הימנית נהנים מהזכויות בדרכם המושחטת ומתחמקים מהצבא. אופס, שכחתי חלקם גם מתכננים לרצוח את ראש הממשלה שהם בחרו, כמו שהם כבר רגילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שקצת התבלבלת - שכחת
י,
קיסריה,
09/10/04 19:26
|
שרב המשתמטים הם השמאלנים הסרבנים או פציפיסטים או סתם עצלנים או דוגמנים וזמרים שמאלנים קיצוניים סהרוריים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסמולנים נלחמים בעיקר על הזכות
יוסי,
גושדן,
09/10/04 17:17
|
...של המחבלים להרוג יהודים. זו עובדה מאוד כואבת, אבל ככה זה עם האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אבל למה הם בורחים?להם לא יקרה
פרעה,
08/10/04 17:04
|
|
 |
54.
הם עוד יסעו
יואש,
08/10/04 16:49
|
הטמטום היהודי שלי זה לא יקרה עובד כבר 2000 שנה ולא יעזור. יהודים נשארו באירופה ום חזרו לגרמניה ולא ארחיב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
Idiots
Moshe,
USA,
08/10/04 16:43
|
Idiots
For all the Israelis who ran back to Eilat: I was watching you on the Israeli channel and you looked pathetic. I did not feel sorry for you after all you have been warned 10 times not to go there. You and only you are responsible for the consequences of not listening to the warnings
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You should not be talking
Mimi,
Jerusalem,
09/10/04 01:51
|
|
 |
You're absolutely right
Yair,
08/10/04 18:09
|
Those warnings were issued for a reason, not in order to give a push for domestic tourism!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I bet you don't go to Harlem
LeMoshe,
08/10/04 17:49
|
at midnight, and as a good boy you obay evry little warning. Good for you! You are so low to blame the victims. That is what the world did with Holocaust survivors. The Israelis did not detonate the bombs - it's Al Kaida, so why do you blame Israelis. So they did not listen. Al Kaida loves people like you, Moshe.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Harlem
Moshe,
USA,
08/10/04 19:41
|
And no I do not go to dangerous placeses epecially not when I am acompanied by my children
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הם טיפשים אבל אתה מנוול
בוריס,
חיפה,
08/10/04 17:42
|
אני לא נסעתי למצרים ולא מתכוון לנסוע לשם בעתיד מסיבה שזאת מדינה ערבית עוינת למרות ההסכם שלום שקיים בינינו. אבל נהרגו אנשים חפים מפשע וביניהם גם ילדים. האם אתה לא מצטער גם על רצח ילדים, גם אותם אתה מאשים? אולי אתה חושב שהם לא חפים מפשע, זה שהם זלזלו בהזהרות של שב''כ פשע כל כך חמור שמגיע להם עונש מות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If you do the crime be ready t
Moshe,
USA,
08/10/04 19:39
|
Hello
No I do not obey every little rule (far from it). But at the same time I do not blame everybody for my mistakes. Like many Israelis you can talk the talk but can you also walk the walk (by yourself). Here in the USA there is a say: if you think that you are brave enough to commit the crime ask yourself if you are also brave enough to do the time. The point is that if you do something you are responsible for it, enough with diffusion of responsibility. And for the people who died, my heart goes to them (especially the kids who basically had no say in making the decision to go there). Finally, if I drove fast and got killed it is because I made an INFORMED decision to drive fast. Hence, it is my fault. It is not the fault of these who build the road or who build the car that is what I am saying. Those who went to Taba made an informed decision to do so PERIOD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למשה
אביטל,
חיפה,
09/10/04 07:58
|
בלי שום קשר לאם היו צריכים ליסוע ךסיני או לא.. ממש מעצבן לשמוע אותך מאי שם בארה''ב מעביר עלינו ביקורת. ועוד כל מיני משפטים טפשיים מהתרבות האמריקאית המפוארת... ני באמת, המצפון מציק לך כל כך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
just shut up
dan,
USA too,
08/10/04 21:14
|
don't get me wrong, moshe. i do agree with you on the principle. And, i do think that Isarelis should be more aware of what they do and the consequences of their actions before counting on the government to bail the out (it applies to all those that need rescue from Thailand and India). However, i don't undestand why you need to give so many fu&^(ng examples and ''sayings''. Who are you trying to imress with your command of the American mentality. why do you pretend to be something, or someone you are not. You are the type that raises despise for other YORDIM.I live in the US too. That fact, however, does not give me the right to lecture others Hence (you appreciate big words) just shut up.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מפה, אז מותר לי להגיב?
חיים,
09/10/04 14:45
|
עמישראל הוא בעיקרון ציבור של חפיפניקים, סחבקים, סמוך-ניקים, יהיה בסדר-ניקים, למה-מי-אתה-שתגיד-לי-מה-לעשות-ניקים. לגבי חלקים גדולים מהעם סגולה הזה, החוקים הם בגדר המלצה בלבד (ראה התנהגות בכבישים, חוק העישון, חירבון כלבים בשטח ציבורי, תשלום מע''מ, בריונות, אלימות, גסות, קולניות ועוד כהנה וכהנה בישין מרעין). מצד שני קח מנהיגות מושחתת, נרפית, מנותקת, נהנתנית, כסתחיסטית וחסרת אחריות, והרי לך המתכון לברדק ולאנרכיה שבסופו של דבר משולמים בנהרות של דם. אז אני מפה (מותר לי לדבר?) אבל כנראה לא להרבה זמן (אני רק זוכה בלוטו ועף מפה לארץ המובטחת-תאילנד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח
ל"ת
Avi Ecuador,
08/10/04 18:42
|
|
 |
ZAR LO YAVIN ZOT
ל"ת
Moshe,
USA,
08/10/04 19:43
|
|
 |
52.
שלי גפני -דוגמא ל''חסכנות''
מירי,
ת''א,
08/10/04 16:37
|
ישראלית טיפוסית. לכל מי שהלין על כך שישראליים נוסעים לסיני כי אין להם כסף לנופש אחר, הרי דוגמא מעולה:שלי גפני, בעלת חברה למוצרי איפור שעולים הון תועפות (ולא בצדק) ובעלה, איש עסקים. באמת שאין להם כסף לנופש במלון בארץ/ באילת/ ביוון או קפריסין? במקום זה נסעו למדבריות סיני וחסכו כמה שקלים במחיר סיכון ילדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
תיקון
Avi Ecuador,
08/10/04 15:36
|
ברחת מגהנום שההסוואה שלו גן עדן. לצערנו אלה שחיים במקום עושים את המקום גן עדן או גהנום ובפעם הבאה שאתה מחפש גן עדן שאל את עצמך איזה אנשים ואיזה מנטליות יש להם וכמה הם אוהבים אותך. יש הרבה שוטים שמאמינים בגן עדן כמוכם, השאהידים להבדיל ואתם השמאל שהפכתם לכת מיוחדת באנושות שתלושה מהמציאות ומחפשת גן עגן, כל אחד בדרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ya Avi Avi
ofer,
08/10/04 18:42
|
I'm sure by now that you sit on social benefits since you have too much time on your hand way too much to replay , comment and talk garbage Wake up and find a real job Mr. Avi Ecua shittttttttttt
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לילה טוב
ל"ת
Avi Ecuador,
08/10/04 19:15
|
|
 |
לאבי מאקוודור
אבי תל אביב,
08/10/04 16:50
|
שמע חביבי, מהתגובות שלך הרי ברור ששכל רב אין לך והייתי אומר שגם במעט לא התברכת. אז אנא ממך המשך לשבת לך באקוודור וחסוך מאיתנו את דברי ההבל שבפיך. יש לך מה לומר תחזור לארץ קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''תודה'' עם הארץ
Avi Ecuador,
08/10/04 17:36
|
למה ''חכם'' כמוך מתאמץ להגיב לאנשים בלי שכל, שמור על עצמך עם הארץ מגן עדן של שוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
Yes, and Israel is very safe
ל"ת
Ran,
08/10/04 15:20
|
|
 |
49.
welcome to Egypt
the patriot,
naharia,
08/10/04 15:06
|
to all the fuckers who chose to spend their vacation and money on Arab soil, at time like this, where is your sense of patriotism???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
When the Price is Right
SAS,
08/10/04 17:27
|
Israelis lose their sense of patriotism when the price is right
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
צריך להתחשבן עם ההורים
אריק האדום,
08/10/04 15:04
|
הורים חסרי אחריות שמשליכים את ילדיהם חסרי הישע לגוב האריות אחרי שהוזהרו בצורה כל כך חריפה ע''י זרועות הביטחון , צריכים להיות מועמדים לדין . זה יכול להיות על סעיף טימטום , רישעות , רשלנות , הריגה או רצח . פושעים ופושעות שלא ראויים להיות הורים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
why so radical?
Yosi,
Germania,
08/10/04 16:39
|
Maybe they tought it is safer the in the country? Why everybody there has such a stron absolut opinion about anything and everything?=
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
''יהיה בסדר''-המילים האלה הורגות
שינדול,
08/10/04 14:48
|
''סמוך'' , ''יהיה בסדר'' , ''אל תדאגו'' - כמה מבני העם הזה נהרגו בגלל המילים הכל כך ישראליות האלה . ישראלים מטומטמים שממיטים עלינו אסונות עם תרבות החפיף וההתעלמות מאזהרות וכללי זהירות. נמאסתם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
להיכן נעלמה
טל,
08/10/04 14:19
|
המטוטמת...כל כך יפה היתה כתיבתה...על השרוואלים...על החופים המדהימים...על החמימות של המקומיים...וכמה חבל שזה כבר לא יהיה כך מהיום. היא בטח חזרה לרוסיה עם הבדווי שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אכן, ברחתם מגן העדן אל ה''שלום''
גן עדן לשוטים,
שלומאניה,
08/10/04 12:46
|
במקום לבנות את הארץ הזו ולהמשיך להפוך את מדברה לגן עדן, אתם מתחננים על הברכים לפני הרוצחים לקחת את הארץ, ואז אתם נוסעים לטייל בגן העדן האבוד, שמסרתם לתמצית הרוע. יכולתם היום לבקר במרחבי ארץ ישראל. לבקר במחוזות הולדת האומה, שמשכה במשך כל הדורות תיירים מכל העולם לראותה. אנשים עברו אוקינוסים כדי לראות את ארץ התנ''ך, ומה אתם, עם התנ''ך, עושים? מוסרים את ערי הקדש לידי מקדשי הסייף. איך, איך, איך הצלחתם להרוס כך את העם? איך התקבלה מדיניות הבגידה המתועבת שלכם ללא התנגדות, להוציא כמה הפגנות של המהוים ''סכנה לשלטון החוק והדמוקרטיה'' השופכים את דמנו? ''איכה היתה לזונה קריה נאמנה, מלאתי משפט, צדק ילין בה, ועתה מרצחים...'' (מגילת איכה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Lech..lech
Yosi,
Germania,
08/10/04 16:56
|
lech teyalel im aba shelin beyachad.. hivrachti oti meretz hatanach shelcha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SO TRUE.. JEWS WITHOUT GOD
MEIR YAEIR,
U S A,
08/10/04 16:48
|
GO TO THE KILLERS OF JEWS TO GIVE THEM MONEY SO THEY CAN KILL MORE JEWS...AND THEY CALL GAN EADEN.....HOW STUPID CAN A JEWS BE???ON THE LEFT ??? VERY STUPID!! SO STUPID THAT THEY WILL KILL THIRE OWN KIDS!!STUPID IT WAS HELL NOT HAVEN YOU RUN FROM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאום ה' של מגיב 45
יהושוע הפרוע,
08/10/04 16:47
|
סחטיין על הנאום - תמשיך ככה ויהיו לך תלמידים שיקימו על שמך דת חדשה כמו לישו.. רק בבקשה, כשאתה נוחת מההזיות תעשה את זה על מקום רך שלא תיפצע לנו חלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Navi Avud Shekmotcha
ל"ת
Ein Nevua,
08/10/04 13:15
|
|
 |
44.
נורא שחוסר..
לי,
08/10/04 12:38
|
האחריות של ההורים שולם בדמם של ילדיהם הזהירו ולמרות הכל התחכמו זה התשלום ורק חבל שילדים חסרי אונים שלמו בחייהם !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תראו תראו את הגברים!
B,
08/10/04 11:53
|
הגברים הישראלים, פששש שמו זין על ההתראות ועכשיו שמים זין עליהם. חוזרים עם הזנב בין הרגליים. אפסים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שלום סיני
שרי,
08/10/04 11:07
|
גם אני חזרתי ממובראק רק לפני שבועיים ונהנתי מכל רגע אבל לא אחזור לשם יותר.... מסכנים בעלי החושות האדיבים שלא באשמתם זה קרה, אבל הם יפגעו מאוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
terrorism
gadi,
haifa,
08/10/04 10:28
|
it is time 2 understand that terrorism is international. without finances and money the terrorism can not survive. We have 2 attack in the heart of the terrorism in iran at teheran. we have 2 erase homeini and sadate be4 the'll erase us!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ein Homeini veSadat
LeGadi,
08/10/04 13:17
|
|
 |
40.
שלי גפני... אין גבול לטמטום...
.,
08/10/04 10:27
|
בדרך כלל אני באמת משתדלת לכתוב תגובות הגונות, ולשמור על הפה שלי, ולדבר רק אם יש לי משהו ממש חשוב להגיד, אבל הפעם אני באמת לא יכולה להתאפק...
''מרוב התרעות כבר לא הקשבנו להם''?!?
תגידי, שלי גפני, את מטומטמת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו למה ציפיתתת
לי,
08/10/04 12:41
|
|
 |
היא דוגמנית, לא
אסף,
בואנוס איירס,
08/10/04 11:56
|
והכותרת מסבירה למה היא סובל מחוסר חכמה. עודף התראות גורם לעצימת עיניים. מזכיר משהו בהסטוריה שלנו. טוב. יורד לקנות אמפנדה בקיוסק מול השגרירות המפוצצת. בואנס דיאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
gam be buenos aires
yehudi,
11/10/04 00:25
|
be pasaje el lazo be palermo yesh cjalabi ve besari kasher mashehu masheu!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל בניגוד לסוס היא לא מחרבנת
ג'וקי,
09/10/04 16:42
|
|
 |
בתיאבון,
.,
08/10/04 14:42
|
בפלסה סרנו בפלרמו הוליווד יש גם אחלה מקומות,
תעשה חיים ותשמור על עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
פתגם ערבי
גדיבו,
08/10/04 10:21
|
''אם תכתוש את האוויל במכתש בין הריפות לא תסור אוולתו ממנו''. פתגם זה מתאים מאוד לתיאור הישראלים שיצאו ל''גן העדן'' המצרי בסיני. הם עוד ישובו לשם ולא לאחר זמן רב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה פתגם ערבי, זה מספר משלי
ל"ת
עמוס חכם,
08/10/04 15:28
|
|
 |
הערבים מציגים כל דבר כאילו זה
שרון,
טבעון,
08/10/04 23:56
|
|
 |
38.
ל-18 (יואב) זו בדיוק גם התגובה
ויקינג,
צפון,
08/10/04 09:59
|
|
 |
37.
close border instead of warn
michael,
usa,
08/10/04 09:53
|
Israel should have closed the border with Egypt...not just warn....Israel is playing with the life of its citizens...safety comes first....and if you have to kill Arafat....and 10 more leaders of crazy Muslims....just do it....and do not ''warn'' your citizens...fools....just close the borders for Israelis...no more trips to Arab and Muslim countries....it is simple is it not? tipshim
הגב לתגובה זו
|
|
 |
don't need your advise
ma,
08/10/04 11:15
|
we could do better with israelies living here. paying taxes, serving in the army. we don't need you to tell us what to do. the day you left is the day you lost your right to say what is right...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Save your boolshit for yoursel
Yosi,
Germania,
08/10/04 16:45
|
MAybe you can not think anymore tight or never couldn't. Because of people like you the contry looks like that. Without ISraelis and jews abroad you would nbe long time by now practicing your swimming skills.. besides.. when stupid people like you will be reducedd in the contry, after long relaxation from you, we will be back.. but look now how many smart arses you have there? What is working? The politic? The economy? When one is there everybody is laughing at him saying, this is my freind the shity life.. and nobody moves his finger to change things.. and everybody is telling the other exactly EXACTLY what is right.. with your brain, you would not be aboe to survive two weeks abroad long.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
English
SAS,
08/10/04 17:32
|
|
 |
his english you understand. so
meir yaeir,
u s a,
08/10/04 22:46
|
it is working .and the fact is he is right.what son of a bitch can tell me i don't love this country and have no right to say what i think.this ass holl would have love to be any where but israel but he can't becuse he is not a man.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Spelling
SAS,
09/10/04 15:03
|
|
 |
36.
ל-34
דורון,
08/10/04 09:43
|
אתה טיפש או מה??? אתה רוצה להסתכן בפתיחת מלחמה כוללת בשבילל שמור על ישראלים שלא נשמעים להוראות הביטחון???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורון, אתה צודק במאה אחוז
יואבי,
תל אביב,
08/10/04 11:12
|
אין לך מושג עד כמה אני מסכים איתך, לפתוח מלחמה כוללת בשביל לשמור על אווילים אשר בחרו לא להישמע להוראות בטחון מרצונם האישי... למה שאמהות יאבדו את בנייהם החיילים בגלל שהם רוצים לשבת שם ולעשן גראס. ויש לי משהו להגיד לך אני חייל צה''ל ביחידה קרבית מאוד ואני מוכן אפילו להקריב את חיי בשביל המדינה. אבל לא בשביל שסטלנים יישבו שם על החוף כל היום ייעשנו גראס יזדיינו אחד עם השני.ייתלעמו מהוראות המטה ללוחמה בטרור ולא יזרקו זין על אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ישראלים מטומטמים
ברווז במטבח,
08/10/04 09:39
|
|
 |
34.
אם ידעו למה לא פטרלו שם
תוהה,
08/10/04 09:11
|
אסון כבד לנפגעים ולמשפחותיהם. מכה קשה לתיירות במצריים. והשאלה. אם שרותי הבטחון שהזהירו את הישראלים מפני בילוי החופשה בסיני היו כה בטוחים בתחזיתם שצפוי פיגוע, מדוע לא שמרו עלינו שם? מדוע לא הסתובבו מאבטחים לא חמושים מחופשים לתיירים במקומות הומי תיירים ישראלים, כדי להתריע? עכשיו קל. יש לנו כסתח והאחריות במלואה נופלת על המצרים. זה לא מנחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטונדות לכל אדם
ארז,
גוש עציון,
08/10/04 15:56
|
שוב אשמה מערכת האבטחה שכשלה ולא הרוצחים. שוב הבעיה במימסד ולא במטומטמים שעושים מה שב.. שלהם. תמיד יהיה את מי להאשים ולא לקחת אחריות על מעשיך. נדמה כי חצי מהאנשים בארץ עובדים כמאבטחים (למרות שכולם ביחד מנעו אולי שני פיגועים). אתם הסמולנים תתמקדו תמיד רק בהתמגנות ולא תבינו שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה. יש לי רעיון בשבילכם: כל אזרח בעל תעודת זהות כחולה, ייגש למשרד הפנים ויחתום על שק מלט, שק חול, שני דליים וגלגלי עזר. בנוסף ייקבל חוברת הדרכה להכנת בטונדה עגולה על גלגלים בעלת חרך צר לראייה. כך נוכל לנוע בארצנו בביטחה כשאנו מוקפים בבונקר נייד. כמו הצבאיים רק לשימוש אזרחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ידעו למה נסעו ?
Itzik,
08/10/04 14:57
|
כשאני קורה תגובות של אנשים כמוך עולה לי רעיון מעולה . יש לחייב נבלותכמוך בעלויות החילוץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבוב
לי,
08/10/04 12:40
|
לא היית צריך ללכת ואם הלכת אז סתום ואל תתריס !!!!!! בעיה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
למה עזבתם את סיני טיפשים מטומט
ל"ת
מוחמד,
אי-לה-לה!!!!,
08/10/04 09:08
|
|
 |
32.
עראפת וכנופייתו-למשפט בהג
נועמי פורטוגל,
08/10/04 09:08
|
שוב הוכח בטבח סיני פרצופו הרצחני של הטרור עראפת וכנופייתו-למשפט בהג עראפת=בן לאדן=חמאס רק אז יוכלו שני העמים לחיות בשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ברור,אסור לישון אצל ערבים ,
ל"ת
פרחיה,
08/10/04 09:28
|
|
 |
31.
את מי אנחנו מאשימים כאן?
ריס,
תל אביב,
08/10/04 08:58
|
אין מה לכעוס או לרגוז או להאשים את אלו שנסעו לסיני. המצב כזה בכל העולם. אם לא תופסים אותך בסיני יתפסו אותך על המטוס, ואם לא שם אז במסעדה בחיפה, בתל אביב, בירושלים, או עם טיל קאסם.. בקיצור מה יש לומר, האם כדאי לעצור את החיים בגלל המצב המדיני הנורא שאנו נמצאים בו ? לא יודעת. אולי פשוט לא נמצא מהבית בגללם. כי תמיד יש סיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הערבים
אני,
09/10/04 12:40
|
לפחות אם תנפשו במדינות מתקדמות לא יתנו לכם לגסוס במשך 4 שעות עד שיתנו לעזרה להגיע. הם אפילו לא הציעו עזרה משלהם כי ידעו שהרוב ישראליים אז עדיף לתת להם למות. אנשים לא מבינים שכשהם נופשים במדינות ערב הם ממנים את הטרור. הערבים שונאים אותנו וזאת עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
נגה,
09/10/04 08:05
|
תודה שיש גם אנשים כמוך, חושבים, לא מתלהמים, רציונלים. ממש הוצאת לי את המילים מהפה! כולי תקווה שיש עוד כמה אנשים שחושבים כך, אחרת ארצנו הקטנטונת תגיע לאבדון. אסור להפסיק לחיות ולהסתובב, לתת לפחד להשתלט ולשתק אותנו. ולסיכום, שוב - תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו התראות ספציפיות לסיני
סעי לעזה,
09/10/04 18:30
|
למה לא לסוע למקומות אחרים שלגביהן אין התראות ? לגבי זה שבכל מקום יש טרור זה נכון אבל אפשר להקטין סיכונים. בכל כביש בעולם אפשר להידרס ... אבל הסיכוי יקטן אם תעברי במעבר חציה ותסתכלי לצדדים ולא תחצי בעיניים עצומות .... כי בכל מקום אפשר להידרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר להפסיק לחיות
רוני,
ירושלים,
08/10/04 13:10
|
את צודקת ב-100 אחוז. אי אפשר להפסיק לחיות. פיגועים יש כל הזמן, בעיקר בערים וברחובות שלנו, אבל גם בעוד מקומות בעולם. אי אפשר להפסיק לצאת לבלות, להפסיק לטוס במטוסים, לא להגיע לארה''ב, לא לנסוע לקניה, טורקיה, גרמניה... יש התראות כמעט יומיומיות על פיגועים בארץ - אז כל מי שמגנה את הנופשים בסיני גם חושב שצריך לרדת מהארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שלי, לקחת את הילדים לסיני?!
אסף,
08/10/04 08:45
|
|
 |
29.
צר לי רק על הילדים
זאב,
08/10/04 08:41
|
זו היתה שעתם היפה ביותר של אירגוני הטרור. אחרי התראות ראש השנה וכיפור, יצא צוות טלויזיה של החדשות לראיין נופשים ישראלים שיצאו לסיני למרות ההתראות.... והם אמרו שהם לא פוחדים. זה היה אסון שמחכה להגיע. מי יעצור מפגעים במצרים? אז למרות הצער - אלא שיצאו לסיני - דמם היה בראשם. צר לי על הילדים שנפגעו בגלל הורים חסרי אחריות שתורת ה'דווקא' לנגד עיניהם. למצרים תהיה נפילה בתיירות למשך תקופה קצרה, אחר כך, הם יורידו מחירים ויציעו דילים כמעט בחינם , והיהודי הניצחי יחזור לסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מרחם על הילדים שנהרגו בגלל
רון,
08/10/04 08:32
|
שהם נולדו להורים אידיוטים ומטומטמים שלא יודעים להקשיב ולקורא בין השורות השבכ פרסם אזהרה חמורה אבל אנחנו הישראלים הכי טובים בעולם ולכן לא מקשיבים
אידיוטים תמשיכו לפרנס את המצרים הרי הכסףשלכם למצרים חוזר אלינו דרך המנהרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לא תחזרו? עכשו הצחקתם אותי.
ל"ת
מממ,
מרכז,
08/10/04 08:31
|
|
 |
26.
אמרו לכם לא לנסוע לשם !!!!
michael,
ta,
08/10/04 08:26
|
השב''כ התריע , השב''כ אמר.
למה לא שמעתם להתרעות ?
מי נוסע למקום כזה ?
מדינה ערבית תומכת טרור , מי נוסע לשם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
למה נסעתם
ל"ת
אהרן,
08/10/04 08:12
|
|
 |
24.
האם כל מיני ''פאחימות'' ימשיכו
ל"ת
לנסוע לשם?,
08/10/04 07:45
|
|
 |
23.
shame israelis go to sinai
samklee,
europe,
08/10/04 07:25
|
i was ashamed israelis go to sinai while egypt helps palestinians to kill jews
these people who ignored the warnings are the only ones responsible for what happened to them
busha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא מתכוונים לנסוע יותר לסיני??
זכרון קצר,
08/10/04 07:02
|
נו, באמת. גם אחרי ראס בורקה אמרו את זה למשך יומיים וחצי בערך. ולמה נסעתם עכשיו? לא ידעתם שמסוכן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ראס בורקא
אנני,
בת ים,
08/10/04 06:58
|
|
 |
זיכרון
אני,
צפון,
08/10/04 13:19
|
מסכים-מאז אסון ראס בורקה אסור לבלות בסיני!אין לטייל גם בגרמניה..ויש (בינתיים,טפו,טפו)הרבה מקומות אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Lama?
Yosi,
Germania,
08/10/04 16:53
|
|
 |
20.
עוד חודש
רפי,
08/10/04 06:57
|
|
 |
19.
למספר 1
אסף,,
לונדון,
08/10/04 06:39
|
|
 |
18.
טיול בסיני
יואב,
צפון,
08/10/04 06:28
|
כל חג או מועד שואלים אותי חברי אם אני רוצה להצטרף לטיול בסיני. תשובתי הקבועה: ''אני נוסע למצריים רק בנגמש, עם נשק וכובע פלדה, וכמובן- עם צו 8 ביד.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TABA
Y BERNSHTEIN,
LOS ANGELES,
08/10/04 08:44
|
KOL HAKAVOD I WISH ALL ISRAELIS THOUGHT THE SAME WAY .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TABA
Y BERNSHTEIN,
LOS ANGELES,
08/10/04 08:27
|
|
 |
V
V,
V,
08/10/04 07:30
|
|
 |
17.
אסור לנסוע לשם
גבי,
שיקגו,
08/10/04 06:27
|
אסור לנסוע למדינה שאנשים ששונאים אותנו נושאים שם נשק. הנאיביות לגבי השלום עם מצרים נגמרה בראס-בורקה. הם לא באים אלינו ואנחנו לא צריכים לנסוע לשם. המדינה היתה צריכה לסבסד את מחירי המלונות באילת כדי למנוע מעבר למצרים. חבל שכל כך הרבה אנשים היו צריכים להפגע. פשוט כואב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שמחת תורה
אמיר,
08/10/04 06:25
|
זה קרה בשמחת תורה שניתנה בסיני
וזה גם קרה בסיני
מקרה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היחידי שדיבר אמיתי עד כה.
פחדנים לא להגיב,
סדום ועמורה,
09/10/04 08:40
|
הארת את עיני מכל הקשקשת והטימטום כולם סתומים פה ולא רוצים לדעת את האמת כי עם קשה עורף היה וישאר יחפשו תמיד תירוצים ילינו נגד הביטחון למרות /האזהרות כאילו שפה הבעיה האמיתית הבעיה האמית זה אנו עצמנו שביום כזה ביום שמחת תורה נמצאים על אדמה זרה ומסוכנת ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח רוצה לומר, שיש אלוהים.
צבי,
09/10/04 08:24
|
|
 |
פ
פ,
10/10/04 14:04
|
רק רציתי שאמונה באלוהים לא נובעת מאיזשהו אינטרס.כלומר היא צריכה להתקיים גם כשקורים לנו דברים רעים בחיים.החשיבה שאם קורה לי משהו טוב,יש אלוהים ואם קורה לי משהו רע אז אין אלוהים היא מוטעית.אגב,אני חילונית.שיהיה לך יום נעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך
משה,
בת-ים,
08/10/04 09:10
|
אני גם חשבתי על זה שתורה נתנה בסיני ואם זה לא מקרה מה בדיוק רוצה אותו הקדוש ברוך הוא להגיד?ואם לא במקרה בסיני היה הפיגוע מה המסר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שביום טוב לא נוסעים אלא עושים
ג,
קיסריה,
09/10/04 19:14
|
|
 |
15.
Don'y worry
Alon,
Netanya,
08/10/04 06:17
|
Why support our enemies by going there, just donate to the Hamas charity here. I don't feel sorry about all those idiots who went to egypt and i'm not the only one
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט! נהרגו ילדים!
ל"ת
ש,
08/10/04 13:43
|
|
 |
14.
פחד
ן,
תל אביב,
08/10/04 06:14
|
מה אתם מתפלאים הרי הזהירו אותכם ושמתם קצוץ על ההזהרות עכשיו אכלתם אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו להיצטדק!
ד,
09/10/04 08:10
|
אז אל תלך ברחוב. גם על פיגועים בארץ, ובתל אביב בפרט יש עשרות התרעות מידי יום. לפי דבריך, אני מבינה שאתה חי בפחד מתמיד ושלא כדאי לצאת מהבית... תצא קצת החוצה ותראה כמה העולם והחיים הם יפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עד פסח ישכחו ויחזרו לסיני
ל"ת
shabis,
08/10/04 06:02
|
|
 |
12.
תראו מה שסמים יכולים לעשות
מלכודת הממבה,
סימטת הריצין,
08/10/04 05:43
|
|
 |
11.
אין ''לישראלים'' מה לחפש
נועמי,
פורטוגל,
08/10/04 05:41
|
גם בשטחי 48! די לקיפוח הפלאחים הפלסטינאים בואו נאפשר להם לעבד שוב את אדמתם ולמסוק את זיתהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להגיב לנועמי
יורי,
09/10/04 16:33
|
אני חושב שנועמי הוא ישראלי מופרע שכדי לקבל תשומת לב הוא/היא כותב/ת את מה שכותב. אני מציע להפסיק להגיב ולא לתת לו להנות מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועמי
מ.י.,
09/10/04 10:19
|
|
 |
you meet the criteria
Eyal,
Toronto,
09/10/04 05:09
|
for several diagnoses along the DSM IV
I'll bet you know what I am talking about
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי, אני אתך באש ובמים .
ל"ת
פרחיה,
08/10/04 10:41
|
|
 |
מוחמד
ren,
08/10/04 10:09
|
''מוחמד'' יה זבל אים אתה חושב שאתה גבר אז תזדהה בפרטים האמתיים שלך ואל תתחבא מתחת לשימלה של ''נועמי'' ובמיוחד בשבילך בנו את האתרים של החמאס והחיזבלה,שתחנק אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנועמי
מנש,
08/10/04 07:40
|
למה עצרת בפלסטין ? לשיטתך אין מה ליהודים לחפש בעולם - צריך להרוג את כולנו !!!!!! יא נאצי מגעיל !!! לך, לך לחגוג את הפיגוע יחד עם משפחת תתי האדם אליה כנראה אתה משתייך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מדוע עכשיו?
annette,
israel,
08/10/04 05:23
|
מדוע תמיד חכמים לאחר מעשה? הלא הוזהרתם וכרגיל ''לי זה לא יקרה'' ו/או ''אנחנו לא מפחדים''. אם לא מפחדים מדוע עכשיו בורחים כמו עכברים מספינה טובעת? אולי זקוקים לעזרתכם שם? חשבתם על זה ה''לא פחדנים''? אני מרחמת עליכם כי אתם אנשים בלי כבוד ובלי גאווה לאומית. יהי זכרם של הנרצחים ברוך, והחלמה לפצועים, באשר הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I know you
MP,
08/10/04 07:57
|
|
 |
9.
שיטת האיסלם
Avi Ecuador,
08/10/04 05:13
|
להבריח את הזרים. וזה עובד!!! ראו המדינות האיסלמיות, אין כמעט זרים, אם לא מבינים אז מינימום עורפים איזה ראש והשמאל יודע שאסור להיכנס וצריך לברוח. מעניין שהשמאל ההומני שלנו בונה אותם היום ומגיש להם תמיכה והצדקה למעשיהם או לחלומותיהם בעוד ששינאתו אליו היא ללא מיצרים. השמאל צריך להתעורר ולהסביר את הטרנספר של הערבים ממערבית לירדן מכיוון שהשמאל ועם ישראל יהיו זרים בישראל מחר והם יברחו באותה צורה שהם בורחים מסיני היום. השמאל יש בכוחו להסביר בצורה הרבה יותר משכנעת את הטרנספר מאשר הימין היום ואם תרצו אין זו אגדה!!! שנו כיוון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
its not much better in israel
iggy,
australia,
08/10/04 05:02
|
|
 |
TABA
Y BERNSHTEIN,
LOS ANGELES,
08/10/04 08:30
|
AT LEAST IN ISRAEL THE INJURED GET TREATED RIGHT AWAY WITH THE BEST CARE POSSIBLE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
piss off dundy
ל"ת
fingrid,
08/10/04 07:50
|
|
 |
אז אולי נתחיל לטייל גם בטהרן
ארז,
גוש עציון,
08/10/04 05:32
|
ממילא יש תאונות דרכים אז בואו ניסע על 150 בלי חגורה. ממילא כולם מתים אז למה לא להזריק ישר לוריד. ממילא לדבר עם סמולנים זה כמו לדבר עם קיר אטום במיוחד אז למה לנסות. שאלה טובה שאין לי עליה תשובה. כנראה שזה אזשהו יצר לא נשלט או סוג של שחרור קיטור. האמת, הכנסתי את עצמי להתחבטות: מה הטעם שיש בלדבר איתכם? אתם מקשיבים לפעמים? דווקא יש לי תשובה:אתם מהעם שלי ואני צריך למצוא דרך לחיות איתכם. ותכלס, אנחנו לא יותר טובים, גם אנחנו לא מקשיבים בדרך כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, ארז ארז...
גל,
לא גוש עציון,
08/10/04 05:47
|
אמרתי לעצמי שאני אתן צ'אנס לתגובה שלך, אבל ברגע שראיתי בתגובה שלך את הטעות הנפוצה ''סמולנים'' הבנתי עם איזה ימני פנאטי ודיסלקט יש לי עסק. פשוט לא ייתכן שכל כך הרבה אנשים, בעיקר ימנים, לא ילמדו שכותבים ''שמאלנים''. ''סמול'' זה קטן, והוכחת את זה די טוב. זה ממש לא ייאמן. זה כבר ממש גובל בטיפשות. כל תגובה שניה של איזה ימני טיפש חייבת להגיע עם טעות כתיב, בשביל להוכיח כמה הוא לא חכם. יש דיסלקציה ויש סתם להיות דביל. נ.ב. אני מזרחי, ימני (לא קיצוני שמתנשא מעל שמאלנים) ועדיין כותב בלי שגיאות. אתה לא בהלם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית רהוטה לא הופכת אותך
לצודק,
ישראל,
09/10/04 06:57
|
נכון טוב יותר לברוח לאוסטרליה. ואני לא מזלזל או כועס אל זה שאתה לא פה עוזר לנו. גם אני הייתי שמח לחיות שם. אבל אז אתה חייב להוריד את עוצמת הביקורת שלך כי זה כן מרגיז. לראות את המדינה דרך עיני הגויים ופתאום להרגיש את הריחוק מאיתנו שמאפשר לך לנתק את עצמך מהאחריות לבצוע ''פשעי האנושות'' שאתה כנראה מאמין שאנחנו מבצעים פה. אם התנתקת, תעזוב אותנו עם הצדקנות. זה לא הופך אותך לטוב מאיתנו. ולגבי מצריים נכון לא היו הרבה פגועים שם אבל תחשוב 150 נפגעים מ12000 תיירים ישראלים שהיו שם זה אחד משמונים... וזה ביום אחד. סטטיסטית זה סיכוי רע בהרבה משר בארץ. חוץ מזה פה בארץ אתה יודע שיעשו הכול כדי להציל אותך בהקדם האפשרי, ואנחנו טובים בזה. במצריים גם השלטונות לא כ''כ אוהבים אותך. לך תדע מי בעדך ומי נגדך ובכוונה מעכב את החילוץ. והם גם הרבה פחות טובים בחילוץ ועזרה כשהם כבר רוצים לעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, גל גל...
מתיישבת,
כמו גוש עציו,
08/10/04 09:52
|
גם אני נתתי לך צ'אנס. טעיתי. ''לא קיצוני שמתנשא על 'שמאלנים''' אלא מתנשא על ''ימנים,טיפשים,לא חכמים''. לפעמים תקרא את עצמך,זה עוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא התכוונתם אבל: סמולנים זה...
גיא,
08/10/04 11:16
|
תיאור מדוייק יותר של ''שמאלנים'' פשוט אנשים קטנים ופחדנים - שיתנו שיחרבנו להם על הראש העיקר שהעולם ילטף להם אחר כך את הראש. מלקקי נעליים, ליצני החצר, אנשים אשר לא חושבים שהם מספיק חזקים כדי להקים לעצמם מדינה ולשלוט בה לטובת דור ההמשך שלהם. עדיף שסמולנים אלו יחזרו לארצות מולדתם - ויחכו, אולי הם ישרדו כך עוד שואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בסדר אתה.
ל"ת
ארז,
גוש עציון,
09/10/04 11:11
|
|
 |
7.
It was exoected
Moshon,
Madrid,
08/10/04 05:00
|
YOU WERE WARNED OVER AND OVER AGAIN. AND NOW YOU ARE PAYING THE PRICE OF YOUR STUPIDITY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
*עכשיו* אין מה לחפש שם???
ישראלי לא מצוי,
לא בישראל,
08/10/04 04:31
|
למה *עכשיו*??? למה לא הקשבתם לאזהרת משרד החוץ? חושבים שאתם חכמים, הא? טוב, עכשיו יש לנו פחות 35 ''חכמים'' בעם (לפחות).
איזה חכמים הישראלים האלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
WHAT ONE NEVER LEARN
VERY SAD,
08/10/04 04:10
|
VIA HIS MIND, HE WOULD LEARN VIA HIS LEGS WHY GO THERE? THE REAL FACE OF THE ISLAM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
טוב למות בעד ג'וינטנו
ל"ת
ארז,
גוש עציון,
08/10/04 03:58
|
|
 |
3.
המצרים מתייחסים בזילזול?
אופיר,
08/10/04 03:53
|
אותם מצרים מרוצים שנהרגו ישראלים. החיוך יעלם להם מהר מעל הפנים כאשר יאבדו את משרתם. המלונות בסיני ישארו יתומים לאורך זמן. גם תיירים מאירופה יחדלו מלבוא. ההשקעות העצומות של המצרים ירדו לטמיון. והם לא יכולים להרשות זאת לעצמם בגלל הכלכלה הכושלת שלהם. צוחק מי שצוחק אחרון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לשבועיים
הפליט,
08/10/04 05:45
|
|
 |
2.
מין מראה סכין אל תיתן לו יד
#חיל ג'ובניק#,
08/10/04 03:52
|
אבל יאהודים אין שכל ! עד סכין לא בתוך הלב היאהודי, לא יבין היאהוד כי בעל הסכין בא לידקור להרוג ולא לתת יד לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי
Avi Ecuador,
08/10/04 05:52
|
אתם הולכים לשואה. נכון, יאהוד קצת טיפשים אבל את העבודה יעשה להם המערב, הם כבר מתחילים לפחד ואתם כבר נמאסים עליהם, הם לא יאהוד והמנטליות שלהם קצת יותר מוטודית. למרבה ה''קומדיה'' ישראל אפילו לא יכלה לעשות את העבודה ואתם יכלתם לנצח רק על ידי שימוש בשמאל ולהאכיל אותו בחרא ולוקשים. אפילו לא הייתם צריכים להלחם בנו. תראה, אתם רק צריכים רק להתמיד ולהגיע לשואה, לאחל לכם הצלחה? אפילו אני יכול לומר לך בהצלחה. בטח לא אגיד למנהיגי השוטים בהצלחה, עוד יבנו אותכם חס וחלילה. שיהיה בריא ערפאת בלעדיו היינו משלמים הרבה יותר ואתם עוד הייתם נשארים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנחם - די עם ''החייל הג'ובניק''
יהושוע -בני ברק,
08/10/04 22:50
|
|
 |
1.
כמו כלבים...
שי,
08/10/04 03:49
|
למה לכל הרוחות ללכת למדינה בה שונאים ומסיתים נגדך? ישראלים מתו שם על החוף כמו כלבים פשוט כי המצרים לא הסכימו שאמבולנסים יכנסו לשם. פיגועים יכולים להיות בכל מקום אבל אכזריות וחוסר אחריות כזאת תימצאו רק במדינות עולם שלישי שממש לא רוצה אותכם אצלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לקנות ממדינה ששונאים אותנו
ל"ת
צרפת,
08/10/04 14:03
|
|
 |
TABA
Y BERNSHTEIN,
LOS ANGELES,
08/10/04 08:43
|
WHY DO ISRAELIS GO AND SPEND THEIR MONEY IN AN ARAB COUNTRY THAT SUPPORTS PALESTINIANS.INSTEAD OF SUPPORTING THEIR OWN COUNTRY. THIS IS THE PROBLEM THEY FORGET TOO FAST WHERE IS AN ARAB NEVER FORGETS ,PEACE OR NOT.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tztztz..
Yosi,
Germania,
08/10/04 16:52
|
Everybody is supporting Palestinians. The EU was supporting themmassively with money..
הגב לתגובה זו
|
|