 |
35.
Why should Israel close the
Border???,
SouthoBorder,
09/10/04 15:53
|
Israel is a free country. If ppl want to take chances to travel to Sinai it's on their own risk. If Israel starts with curfews, it will be a huge prison for all, Israeli Jews and Arabs. You stupid surfers don't understand that this operation WAS AGAINST EGYPT, NOT AGAINST ISRAEL. The next bomb can be in Al Halil Market in Cairo.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עם של גזענים
שאול,
באר שבע,
09/10/04 02:45
|
אני קורא ולא מאמין. כמה שנאה!! כמה האנשים במדינה הזו מוסתים, אכולים משנאה!!! והכי גרוע, גזענים. אפשר לחשוב שאם היה פיגוע באילת והיו נהרגים מצרים, מישהו היה נותן לצבא המצרי ולמכוניות מצריות להיכנס. הבעיה שלנו שאנחנו בטוחים שאנחנו הכי טובים, הכי יודעים, הכי מבינים ושהאמת נמצאת רק אצלנו. האמת הפוכה: אנחנו עם של גזענים, אכולי שנאה לכל מי ששונה מאיתנו, כל מי שחושב אחרת, כל מי שהמנטליות שלו אחרת. הרי חיילים ישראלים מעכבים ערבים חולים, נשים שעומדות ללדת, ילדים פצועים, במשך שעות בכל מיני מחסומים בשטחים בלי שום סיבה (בדרך כלל) - וזה בסדר, נכון? תכניסו לכם לראש: סיני זה כבר לא חלק מישראל, אנחנו רק אורחים שם, כבר יותר מ-20 שנה. זו ארץ אחרת. אפילו באירופה הצרפתים לא יאפשרו לצבא ספרדי או איטלקי להיכנס סתם ככה, בלי תיאום ואישורים ממשלתיים בדרג הכי גבוה. והכי גרוע זה הארז רותם הזה בערוץ 2 שכל הלילה מפמפם את השנאה האישית שלו, את הגזענות הצברית החביבה שלו, ואנשים שומעים ומקבלים זאת כתורה מסיני. בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב100%
טובה,
09/10/04 17:03
|
רק הבעיה הייתה שהמיצרים לא טיפלו בפצועים לא הייה שם צוות רפואי ...ולכן היינו חייבים להיכנס...ועם יש חולה פלסטיני או מיצרי אני בטוחה שהיא מכניסים אותו לטיפול בישראל...דבר שקרה הרבה פעמים...אבל בקשר לגיזענות אני מסכימה איתך ...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל-1
מתריע בשער,
כאן,
09/10/04 10:36
|
|
 |
הענין הוא ההזנחה.
מה שפספסת,
09/10/04 04:51
|
כולם יודעים שסיני כבר לא בידינו. כולם יודעים שזה לא הפיגוע והטבח הראשון, ולאו דווקא בישראלים. אבל בכל מדינה מתוקנת, כוחות ההצלה המקומיים נכנסים לפעולה ומצילים את מי שניתן להציל. כאן, זה סוף העולם מבחינת איכותו הנחותה של הכוח המצרי והרצון והיכולת שלהם להציל חיי אדם. השורה התחתונה היא אפס. לכן צריך לקבל עזרה מכל מי שרוצה להגיש עזרה, גם אם הסעודים היו רוצים לעשות זאת. אבל כאשר ישראלי מת הוא ישראלי טוב, כאשר שירים על חורבן ישראל והסתה לרצח תושביה הם להיט מספר אחד במצעד הפזמונים, כאשר המצרים מיצרים סדרות אנטישמיות בנוסח הפרוטוקולים של זקני ציון, ובכלל יש לך עסק עם זילות חיי אדם כערך עליון, על כך יוצא ''הארס'' של דבריך. זה הענין. אם אתם (המצרים) לא רוצים להציל, תנו לאחרים שיכולים ומעונינים לעזור. זה גם מצטלם יותר טוב, ואז יש לכם גם פחות דם על הידיים, במיוחד לאחר שיתוף הפעולה עם הטרוריסטים באורך כל הדרך, כולל קארין איי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
המצרים אשמים. נקודה.
תנחומי למשפחות,
09/10/04 00:12
|
הענין הוא שהפיגועים הללו קרו על אדמה זרה. את סיני החזרנו, למי שלא זוכר. האחריות המלאה היא של המצרים האנטישמים שמפיקים סדרות טלויזיה אנטישמיות ושעבורם כל יהודי וכל ישראלי מת, הרי זה משובח. לישראל אין תרוץ לפלוש לשטחם. זה לא אנטבה. אבל מה שהיא כן יכולה לעשות זה לזמן את כל התקשורת הזרה, גם זו שלא אוהבים ולעשות מזה צימס גדול כזה שיציג את המצרים כמו מה שהם - אנשים שתומכים בטרור, ושסבלם של הנפגעים ודמם על ידיהם. זה לא רצח תיירים ישראלים ואחרים הראשון על אדמת מצריים. ראינו מה האפס הגדול שהם עושים להציל את הנפגעים. למה צריך לצפות למשהו אחר כעת, במיוחד במדינה שבה קל לאסור נשים וחקירה גם לאנוס אותם (על פי דו''חות של האו''ם) וכל זר שמנסה לקשור קשרי מסחר עם החברות מצריות צפוי למאסר עולם או עונש מות על ''ריגול''. חיי אדם הם דבר זול שם, אז למה אנחנו חושבים שנחנך אותם? למה? בגלל שלנו זה כן חשוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ראש ממשלה שכואב את הלכודים
עבודה,
08/10/04 22:50
|
יש לנו בעיה עם תיפקוד הזרוע המבצעת,אריק היה צריך לפעול במלא המרץ לאחר שקיבל דיווח מהשטח ממדא והעורף בלא ליפגוע בריבונות המיצרית,לזרז את ההליכים ,זה לא בער לו אז למה למיצרים, המסקנה: הממשלה טובה במינויים למען הבחירות הבאות. אזרחים יקרים דאגו לעצמכם אין מי שידאג ,בכאב לב ,מיסים הם רוצים ומעלים אותם לעיתים תכופות.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל32
זיוה,
גוש דן,
09/10/04 19:45
|
אכן אני מסכימה אתך! איך יתכן ששרון לא עזב את הפרים שלו ולא מיהר לצלצל למובראק ?! הוא השאיר את זה בידי סילבן שלום- אולי משום כך זה ארך 8 שעות עד שנכנסו הכלים לעבוד..... איזה חוסר רגישות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Wake Up Israel
Ron,
California,
08/10/04 22:35
|
Wake Up Peoole of Israel! How long you will believe your leaders that nothing can be don? Did any one ask himself whay your goverment didn't close the border to Egypt if the new so much about the mega terror attack? I think I have the answer, it's for the same reason that your goverment do not kill Arafat! They don't whant to finish the terror war! They are looking for a mega terrore attacks so they will never have to give up the land and they will never have to give up the settlements in the occupation land! Very clever! You don't kill Arafat because he hase the power and the money to develop emough terror attacks so you will nener have to speak with him about peace and you can stay on his land forever and he will fight you forever because you don't give up his land! If you don't believe this theory please ask yourself why they didn't close the border to Egypt if they new so much about this terror attack? And ask yourself whay your goverment can kill Yasin and Rantisi and all the other terrorists leders but the never whant to kill Arafat the hed of the snake? Please Wake up pepole of Israel and ask yourself whay miser Sharon or mister Mofaz didn't call miser Mobarak 5 minuts after the attack and ask them to open the border for Israel's ambulances? whay miser Sharon call Mobarak only after fourteen hours? The answer my friends, even if you don't whant to believe it, is very simple! The wanted '' mega pigua'' They didn't whant to save you people so fast! The wanted it to be BIG ! Please wake up people of Israel and replace your goverment because with this goverment you will never see peace! Please ask yourself all the difficult question before it will be to late!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אתמול זה היה מגה פגוע והיום זה
fel,
08/10/04 21:00
|
אתמול אמר השר שזה מגה פגוע והיום זה נסיון למגע פגוע.
כנראה שצריך להגיב לפי תג של מגה פגוע ,אבל אין יכולת להגיב כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תוספת ל-גם ישראל אשמה
חפץ חיים,
08/10/04 19:11
|
בנוסף להסתה ולחינוך לשנאה בתקשורת הרשמית הממשלתית המצרית העומדת בניגוד מוחלט להסכם השלום החתום איתם . הרי אי מניעת הברחות הנשק והמחבלים דרך המינהרות מהווה הפרה בוטה של הסכם השלום ותמיכה ברורה בטירור . ישראל בשתיקתה עזרה לתהליכים שליליים אלו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
או''ם
י.תוש,
08/10/04 18:58
|
מישהוא שמע איזו שהיא מילה מקופי ענאן...... ששששששששששששש שקט הוא עסוק בסודאן.....אולי לא...בעזה .....הלוווווווווו ענאן....? וואלה ענאן וואלה בטיח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אולי סוףסוף נלמד
ישראלה,
08/10/04 18:33
|
עוד אסון ואתימות מצרית אופיינית. הם קיר מזג לרצח בביתם אז למה שיהי להם איכפת מאיתנו. להחרים את סנינ - יש מספיק מקומות מדהימים וחופים יפים אצלנו בבית. מובארק בן זונה אמיתי ואנחנו לא לומדים לקח. כל הפילוסופיות בגרוש על מתי שרון דיבר וכו וכו לא שוות תגובה. מתי נלמד להיות אזרחים גאים ולבלות בארצנו. מספיק לפרנס את המצרים. להחרים את סיני ומצרים באתר תיירות לעד. לבי לבי למשפחות הנרצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בכל הוא מאחר !
גיל,
מודיעין,
08/10/04 18:27
|
ראש ממשלה טוב היה פונה לנשיא מיצרים 5 דקות לאחר האירוע ודן איתו על שיתוף הפעולה. שרון - הביתה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
האם זה פיגוע איכותי?
אנין טעם בפיגוע,
מדינת חלם,
08/10/04 18:18
|
|
 |
24.
פעולה צבאית
שונא ערבים,
מדינת ישראל,
08/10/04 17:42
|
צריך לאסוף מידע על הפיגוע ןשהיה תשובות צריך לפעול במלוא העוצמה הצבאית. אם זה חמאס-יש לרסק אותם עד היסוד כולל שכונות ועונש מוות למשפחות אם זה אל קאעידה צריך לצוד עם ארה''ב את הנבלה אוסמה בן לאדן ולחסלו. חיל האוויר צריך להמשיך לחסל בכירים [עראפת, חאלד משעל, וראשי החמאס ,הגיהאד האיסלמי וכל מיני חולרות. בקיצר -צריך לנקות את הטרור בעולם כי אם לא הטרור ישתלט עלינו. מוות לערבים! מספיק כבר עם המבצעים של שבועיים צריך מבצע אחד ארוך חזק וטוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רופאים מצרים למקום הפיגוע מיני
אזרח,
08/10/04 17:29
|
לכל הפחות צריך היה לדאוג לפצועים במקום, לשלוח אמבולנסים, לשלוח חילוץ מצרי, אבל מה עשה מובראק, שמח לאיד. אי הגשת סיוע לנפגעים בנוסף לחוסר הנכונות שלו לקבל סיוע ישראלי לנפגעים מותיר ברירה אחת, הוא ייחל למותם. והנה על רקע זה גם באה תודה מראש הממשלה? על מה בדיוק? הרי הוא וכל העיתונות המצרית סובלים מאנטישמיות כרונית, על כך אתה מודה להם, ממה הפחד הזה? איך אתה בכלל מעז? אתה עוד מבקש שלא לדבר רעה עליהם, תדבר בשם עצמך כי אתה לא מציג את עמדת שולחיך, אתה לא נציג של עצמך, אתה אמור לייצג אותנו, הפחדנות הזו הנפסדות הזו מביאה הרס. מה, אנחנו לא היינו מסייעים לנפגעים מצריים אם היה כאן פיגוע מכוון נגדם. לא היינו מחלצים אותם, כניסת המחלצים שלנו לא באה מתוך שעמום כי אם מתוך דאגה ורצון לסייע, לא מדובר במלחמה ועל אף השלום הקר זהו כלל בינ''ל, צדק בסיסי. דרוש את הדבר הבסיסי, לכל הפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרון ומובארק שוחחו
מגיב,
08/10/04 17:05
|
זה נבלה וזה טריפה ! במקום שיחה טלפונית יכלו להיפגש על כוס קפה ולשוחח במלון הילטון טאבה.
לסיכום: לא לנמוע למצרים עד שיהיה שלום אמיתי. ז.א. אף פעם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אנשים מתו בגלל האגו...
שי,
חיפה,
08/10/04 16:56
|
למה שרון היה צריך לחכות עד היום בצהריים? למה הוא לא התערב מיידית כשעיכבו את כוחות החילוץ שלנו? למה לא התקשרת מר שרון אתמול בלילה למובראק או למה לא התקשרת לנשיא בוש שיורה למצרים לאפשר לכוחות החילוץ שלנו יד חופשית בשטחם? איפה הוא היה? ישנת? נרדמת? או שפשוט האגו לא נתן לך לדבר עם מובראק או שחששת לפגוע באגו הערבי. במקום זאת שרון השאיר את הטיפול באירוע לדרגים זוטרים במשרד החוץ, וכך זה נראה. טיפול כושל של מנהיג שעלה ביותר דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שרון, אתה תמים, או מה, מובארק
עוזר לאחיו הפלס,
08/10/04 16:43
|
חיוותנה בערבית, אחינו, מובארק כמו ערפאת, שקרן, כזבן, פנטי, פרימיטיבי, וערמומי כמו נחש, אין שוני בין השנים. מובארק תומך של ערפאת אחרת לא היה לו גיבוי והוא לא היה נשאר בהנהגה. אין לסמוך, או להאמין בערבים באשר הם, ואם משהו רוצה להלחם בערבים, שלא שווים אפילו שניה של מחשבה, שילחם בהם בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
31 years later
eyal,
north,
08/10/04 16:22
|
who would have thought about asking permission to land in Eygpt 31 years ago.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
would call mubarak if
Sharon,
usa,
08/10/04 16:16
|
|
 |
17.
הוא היה עסוק בחישוב הפיצויים
היועץ,
08/10/04 16:16
|
|
 |
16.
חובה לקרוא
גלום,
חלם,
08/10/04 16:12
|
אל מה היה לרוה''מ להודות??? נמאס כבר מהיהודי המפגר. כולם מתו בגלל המצריים העולם שלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זה שנים שכל ההנהגה הישראלית
על כן ראוי הוא,
לתודה,
08/10/04 16:10
|
מזדחלת לה אל ארמונו של מובארק, בשעה שהוא מעולם לא ביקר בישראל, להוציא ביקור אחד אצל רבין ליד קברו, עם כל שועי עולם שבאו להודות לרבין על פשע אוסלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הטפשות היתה מחלה
אבגדהו מנחם,
08/10/04 19:48
|
|
 |
14.
weak and wicked jews thanks
meir yaeir,
u s a,
08/10/04 15:37
|
mobareak. no honer no pride if that is the leaders israeli chose for them self .then you diserve what ever the arabs killers of jews will do to you.why don't you jews thank hitler for what he did for the jews ???what is the difrent???..and to sharon i say if your son was there would you have thanks mobareak ..i wish he was there and for you to seat seven days..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתום בלחץ!
ל"ת
תשאר שם!,
08/10/04 16:16
|
|
 |
no intantion of coming back
meir yaeir,
u s a,
08/10/04 18:01
|
for a real jew like me that love god and the jewish people .there is no way i can come back to israel that i love .befor israel become the country that it should be ...namely a jewish country with jewish law wich come from the bible .not the british...with jewish people that love god more then money and power.with jewish people that help each other not thinking that they are better then others ......i guss i will not see that in this life time
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Beynatayim Atta Melakek
ל"ת
LaAmericayim,
Ya Tsavoua,
09/10/04 15:56
|
|
 |
Hey.. why the agressiveness?
ל"ת
Yosi,
Germania,
08/10/04 15:51
|
|
 |
it is the pain that i feel for
meir yaeir,
u s a,
08/10/04 18:10
|
for the lost of jewish life..and when i see that not only we lost jewish life ower leaders are giving awy ower honer and pride to the killer of jews..that is why
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למה מובראק לא התקשר לשרון?
אורן,
08/10/04 15:29
|
הם אפילו לא מעמידים פנים שהם מצטערים על האבדות! שרון לך הביתה ותן למחנה השפוי של השמאל בראשות העבודה לנהל את העניינים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עם של מטומטמים!!!!!!!!
מב ת''א,
08/10/04 15:28
|
הודיעו וחזרו והודיעו והתריאו וחזרו והתריאו, אל תסעו לשם. אבל אנחנו יודעים הכל על הכל , הכי טוב! מה ימנע מאיתנו להמר או לשכשך רגליים במימיו הצוננים של ים סוף? הדבר היחיד שנבצר מבינתי הוא: מדוע לקחתם לשם ילדים?מדוע חשפתם ילדים לסיכונים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הם לא ''מתנחלים''! ל''סכן''
דם יהודים נשפך,
כמים,
08/10/04 15:45
|
ילדים בבנין הארץ, זה פשע, לסכן ילדים בהווי של אכל ושתה כי מחר נמות, זו קידמה וחינוך ל''שלום''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם של הכי טוב
הכי טוב,
08/10/04 18:43
|
לצפצף על כולם - אנחנו הכי טובים, לדעת הכל - אנחנו הכי טובים, להונות את כולם - אנחנו הכי טובים, לאכול ולשתות כי... - אנחנו הכי טובים. במקום לשמוח בשמחת פרס נובל אנחנו צריכים לשקוע ביגון בגלל היוהרה והטמטום שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מופז, הכרז אתה - שטח צבאי סגור
חיים,
שרון,
08/10/04 15:14
|
כל התראה ולו הקטנה ביותר חייבת להוביל אותנו להכרזה חד צדדית שאינה משתמעת לשתי פנים. חוץ מזה מבחינתי סיני היא מחוץ לתחום כבר כמה שנים וזה ס ו פ י !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עדיף מילחמת אמת משלום שקרני
ל"ת
יעקב,
08/10/04 15:11
|
|
 |
כן?
כן?,
08/10/04 15:43
|
זה אומר מי שלא חווה מלחמות מה הם, מי שלא ראה דף וחלקי גופות של חברים, מי שלא שלא שלא! עדיף שלום קר מכל מלחמה, ממילא אין זו אשמת ממשלת מצריים. מה שכן(וכאן אני בהחלט מסכים איתך) עדיף מלחמה אמיתית ע''פ משחקי מלחמה עם הפלשתינאים וכל הקשורים בהם. שבת שלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום שקרני משמעו וודאי
אני נו,
אז מה?,
08/10/04 16:34
|
למעין שקט שכזה בין עם לעם כשמתחת זוממים שוב ושוב להורגנו. לא נראה לי שכותב התגובה מלמעלה התכוון ל''שלום קר'' אלא ל''שלום מזויף ופוגעני''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ל-6 מסכים עם כל מילה שלך ברכות
ל"ת
יגאל,
תל אביב,
08/10/04 15:10
|
|
 |
8.
14 שעות???
יגאל,
תל אביב,
08/10/04 15:07
|
אחרי 14 ש' מי בכלל צריך לדבר עם מוברק התומך בגלוי בטרור בהרחות נשק בעזה ומניעת הצלה של ישראלים אז שרון השפן הולך לדבר איתו במקום לרדת עליו בגינויים מול הממשל האמריקאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ישראל אשמה
חפץ-חיים,
מרכז,
08/10/04 14:52
|
ישראל האימפוטנטית בחשיבה ארוכת טווח העלימה עין מההסתה הנמשכת לשנאה בכל אמצעי המדיה המצרית . וזאת בניגוד להסכמי השלום החתומים. אין ספק שהחינוך לשנאה מנביט פירות ביאושים. ישראל היתה אמורה לדרוש עמידה מדוקדקת בפרטי ההסכם לכל סעיפיו . אי היוזמה הישראלית ממשיכה לחנך את השכנים ואת הפלשתינים כי הסכם חתום אינו מחייב . --ראו הסכם אוסלו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מובארק, העם בישראל מאחל
שרון: שוקראן,
יא אחי ורעי,
08/10/04 14:35
|
לך מכל הלב - ימח שמך וזכרך! אל תתייחס ברצינות לשרון, הוא לא מייצג אותנו, אלא, רק את עצמו. אנו מאחלים לך שתזכה עוד להרבה מאד ''פיגועי'' מגה, רק שלא יהיו שם ישראלים! אתם זוכרים את פיצוץ האוטובוס ליד בית הספר רנה-קאסן בירושלים? כתבנו יוני בן מנחם הביא לנו בשידור חי סקופ - ניהול שיחה, שהגיע תוך כדי שידור מן הרוצח שדיווח, שהוא וחבריו ''אחראים לפיגוע''. בתום השיחה ה''אינפורמטיבית'' הזו, אמר יוני לנאצי: ''שוקראן''! יעני, תודה על הסקופ. ברוב אדיבותו גם הודה לחלאה בשפתו הערבית.... הידד לתיקשורת הישראלית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
amazing
Yosi,
Germania,
08/10/04 15:54
|
I did not hear about that.. I think it is crossing all borders
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טוב שלא חיכה עד שנת 2005
ל"ת
בב,
08/10/04 14:27
|
|
 |
4.
פיגוע=מגה מבצע
YOSI EQUADOR,
08/10/04 14:25
|
לכל פשע כזה פיגוע=מגה מבצע צריך לפעול המגה מבצע. לחסל את הטרוריסטים או שיחסלו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שרון
Avi Ecuado,
08/10/04 14:21
|
רודן מבולבל שדרכו מביאה ותביא לאין סוף הרוגים כאשר תוכניתו להתנתקות היא מהשכל וההגיון. ישראל צריכה לשנות כיוון, לעשות פסק זמן ל 40 שנה שיחוזק במשאל עם ולהתחיל להסביר ולבצע טרנספר והחזרתם של הפלסטינין למדינות ערב כמחווה לרצון טוב מצידנו. כל דרך אחרת תביא את ישראל לשקוע עמוק יותר בביצה כאשר יהיה לנו יותר קשה להחלץ ממנה או להיות רלוונטים אולי. ישראל צריכה להפסיק לבנות לנו את עגל הזהב הטרויני פלסטין! שרון צריך להפסיק להיות הרצל משה ויהושוע להבדיל של פלסטין וצה''ל צריך להפסיק להיות צבא הכנה לפלסטין ש''מגן'' (בונה אותם ופותר להם אנרכיה בשם טרור ונותן פרס של מדינה על רצח) על יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי ליצן החצר של מעריב
ל"ת
rr,
08/10/04 18:26
|
|
 |
מה אתה בדיוק רוצה
שמוק,
08/10/04 19:39
|
|
 |
אבי - אתה הומופוב?
יאיר רמון,
08/10/04 23:14
|
מה זה ביטיי העכוז הללו? ומה זה האמירות בתגובותיך על חברך לחיים אדוארדו? מדוע אינך מתמקד בתוכן הכתבות - או שזה מעל יכולתך? תודה - י. רמון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
המצרים משתפים פעולה
המומחה לשת''פ,
08/10/04 14:20
|
הנה יוצאים מנהיגינו חדלי האישים ומשבחים את שיתוף הפעולה של המצרים בנוגע לחילוץ. חדלי האישים שכחו שהמצרים חיכו שכל הנפגעים המתבוססים בדמם ינפחו את נשמתם ורק אז מאפשרים מידה מסוימת של שת''פ. ומה בנוגע לגורמים שטוענים כי אנחנו היינו נוהגים באותה מידה אם היה פיגוע באילת ח''ו, אלה שכחו כי אצלנו היו נערכות מייד פעולות הצלה אמיתיות ולא היה צורך בסיוע מבחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יורד על הברכיים לפריץ
משה,
ירושלים,
08/10/04 13:58
|
מי שהיה אמור להודות למובארק זה עראפת - על שיתוף הפעולה המצרי להוצאת הטבח לפועל. במקום זה מתקשר שרון - שמזמן שכח מה זה כבוד ישראל - ו''מודה'' לו. על מה ? על כך שלא נתנו לכוחות ההצלה להגיע בזמן ? כמו באירועי קבר יוסף עם מדח'ת יוסוף ה' יקום דמו. אכן, רצונו של שרון לבריחה מישובי גוש קטיף המחייבת ''שיתוף המצרים'' - מורידה ממנו את שארית הכבוד שהיה לו כלפי עם ישראל. אם אלה שותפיך ל''הינתקות'' - מה יהיה אחר כך - אתה יודע, שרון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
was it better?
Yosi,
Germania,
08/10/04 15:56
|
wit hthe attack and without possibilty to enter to Egypt territory.. at least it was possible to enter there.. countries do not let military eqipment to cros to their border under almost no circumstances.. and at leas was possible
הגב לתגובה זו
|
|