 |
81.
מצבנו החמור
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
10/10/04 15:23
|
לאור המצב צריך להלוטר רקעל נצרים אלמוג וכפר דרום על יתר השטחים צריך לשמור ולפטח ולא ליפול בפח הסורי ולהחזיר את רמת הגולן כדי שלא נצטער כפי שקרה לנו עים סיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
דווקא לקחו אתכם ברצינות
אני מאשימה!,
פעילי השלום,
09/10/04 21:14
|
תהומית - האמינו לשקרים שלכם שאותם דפקתם בראש העם הזה במשך עשרות בשנים. האמינו לכם שאפשר לעשות שלום עם חלאת המין האנושי. האמינו לכם כי אתם קבעתם מה זכות הציבור לדעת ומה לא. קבעתם שיש לקבע בראש העם הזה את השקרים ואילו את האמת יש להעלים. התיקשורת הערבים ''התעלתה'' אף על התעמולה הנאצית, אך אתם העלמתם זאת מן העם הזה. העם הזה כבר הקריב אלפים מבניו על מזבח שקר השלום! והוא יקריב עוד רבים אחרים, ר''ל, משום שאתם, ברישעותכם, אינכם מוכנים להודות כי שקרתם ולעשות הכל, כדי לתקן ולו משהו ממה שהרסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
התגובות כאן מוכיחות, כי שוב
הסבתא של טומי,
שוב מתהפכת ב,
09/10/04 20:01
|
הצליחו להסיט את דעת הקהל מן העיקר. ישראלים חפים מפשע, יתר על כן, נותני יד ל''שלום'', ממש! יישמו את ה''שלום'' עם מצרים, חלוצת ה''שלום'', וכיצד תוגמלו על כך? ברצח! כצפוי ע''י כל ''אויבי השלום''. הפשע של טומי לפיד איננו בזלזול באזהרות, אלא במתן יד לשקר הקולוסאלי של ה''שלום'', המוביל שוב את עם ישראל כצאן לטבח. הטבח, הנמשך למעלה ממאה שנה, אינו מזכיר לו את סבתו ב''שואה'', רק פעילות להגנה עצמית בלתי מספקת של ישראל, מזכירה לדבר הזה את ה''שואה'', שאסור להשוות אליה שום דבר.... הדומה להפליא - רצח העם היהודי בארצו בסיוע יודנראט! חבל שטרם קלטתם עם אילו פושעים יש לכם עסק. ושוב המלצה חמה לקרוא את הספר ''תולעת יעקב ודוד ישמעאל''. פשוט חובה לכל חפץ חיים ושוחר אמת לקרוא את הספר המדהים הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
למטיילים הישראלים בסיני
יוני,
09/10/04 19:12
|
היתה תעודת ביטוח מטומי לפיד שלגלג על ההתרעה וידע יותר טוב מראש השב''כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הבכיינים - מספיק לילל
אמרתי לכם,
09/10/04 18:43
|
מספיק כבר לשמוע :אמרנו לכם, או ''לא לקחו אותנו ברצינות. מה שהעם צריך זה לא יללות של אנשי הביטחון שלא מנעו כלום אלא מנהיגות אמיצה שתתווה דרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
גדעון לוי לצפצף על ההתרעות
כנסו דחוף,
09/10/04 16:33
|
ראו הקישור הבא: http://news.iol.co.il/?w=/2912/597518
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הם בעצמם לא מתחשבים באזהרות...
ערן,
09/10/04 16:12
|
הבנתי שגם סגנית היועץ המשפטי של היחידה ללוחמה בטרור הייתה שם והיא מאושפזת בבי''ח סורוקה. אם הם בעצמם לא מתחשבים באזהרות למה להאשים את האזרחים הפשוטים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
I told you
arik,
near yosh,
09/10/04 16:03
|
I wonder what would be the reaction in Israel if after a tragic death of a Jewish American in a suicide bomb attack in Israel an American reporter in the CNN would describe him as an irresponsible person like the way Uri Dan shamefully did in Arutz 1 regarding our caualties in Taba ?
The claims that the terrorist act had been well predicted several times ahead of time reminds me the story about the hypochonder who requested that all his friends visiting his grave will read the phrase : ''I told you'' on his grave.
After all, he was right!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
טומי לפיד היכן האחריות שלך???
ל"ת
עידו,
מרכז הארץ,
09/10/04 14:14
|
|
 |
חה , חה , חה אכלתם אותה
ל"ת
טמוטומי לפיד,
09/10/04 19:02
|
|
 |
72.
זאב! זאב!
הלל צעירא,
ציון,
09/10/04 13:30
|
כבר שנים אתם מזהירים אותנו, מומחי בטחון יקרים. ומה פוגש האזרח הנוסע לסיני? שקט ושלווה. בירושלם, תל-אביב, חיפה ושאר ישובי ישראל פגועים בכל עת, ובסיני שקט. ואנשי הבטחון מתריעים ומתריעים.
הנה - עתה, כשחשבתם שיש סכנה של ממש - אף אחד לא הקשיב.
מופתעים? אם כן, לא נותר לכם אלא להתפטר וללכת הביתה. מודיעין אולי יש לכם אבל שכל בקדקד לא ממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ברצינות ? למה שניקח ?
avi ecuador,
09/10/04 12:54
|
יש גנרל אחד שמתבכיין שלא לוקחים אותו ברצינות אבל יש גנרל אחר שמודה שזה לא הפיגוע שהוא התריע עליו. מה זה אומר ? שהם בכלל לא ידעו על הכוונה לבצע את הפיגוע הזה,וסתם שחררו אזהרה כמו כל חג. ומה זה אומר ? שצדקו כל מי שלא לקחו אותם ברצינות. הם חובבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
בעבור חופן שקלים?
רפי,
גבעתיים.,
09/10/04 11:55
|
אתם מפקירים את חיי ילדכם .אם אתם רוצים למות עבור חופן שקלים אין בעיה.לקחת אחריות ולזלזל בחיים של קטינים כאן יש בעיה .לבסוף אין לכם רשות לעשות מעשים נפשעים בחיי ידכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
דיכטר ודגן! מדוע פרסמתם
ראובן גרפיט,
09/10/04 11:50
|
שהפעולה נגד החאמס במגרש הכדור-רגל מנעה את הפיגוע בסיני? הרי הפעולה הנוכחית, על פי דברי מערכת הביטחון, הינו תוצר של אלקעידה ולפלשתינאים יש התחיבות שלא לפעול בשטח מצרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לישראלי איו קווים אדומים
צפורה,
09/10/04 11:29
|
לישראלי אין קווים אדומים הוא חכם מכולם יודע הכל הכי מבין בטרור בלוחמה אבל רק בתחום אחד יש לו קווים אדומים-בכסף-איפה שזול יותר ולא חשוב מה התנאים היכן ויפה -הקווים האדומים פועלים זה המקום כי הוא זול...איזו בושה.מזל שאיני שייכת לחלק הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אין שכל
ציפי,
09/10/04 10:55
|
תגידו לי מה יש לכם לחפש בארץ אויב? גם המצרים באים אלינו לתת לנו את הדולרים שלהם? עם ללא כבוד לזהותו שכמותכם מה, אין כבר מקומות יפים בארץ שצריך לרוץ למצרים? אתם יודעים מה שמים לכם באוכל? אתם בטוחים איזה מים אתם שותים? אתם לוקחים עימכם ילדים קטנים ,באיזה זכות יש לכם לסכן אותם בגלל ה''שיגעון סיני '' הזה שלכם? ראש הממשלה הכישלוני ביותר מר בגין היקר נתן את כל סיני במתנה מבלי להשאיר בידינו כלום אז תבינו זה כבר לא שלנו, מה אתם מחפשים שם בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
חכמים אחרי
שרה,
ראשל''צ,
09/10/04 10:36
|
קודם כל השר דני נווה חבל אבל חבל מאוד שאתה מגיב בצורה כזו כי עד כמה שידוע לי אתה מסתובב בכל מקום גם עם בני משפחתך עם שומר ראש אז למה???. אולי תשאר בבית ואל תצא בכלל.. דבר שני שלטונות נכבדים עקב ההתרעה שהיתה כל כך הרבה זמן , לא היה לכם זמן לסכם בינכם ובין שלטונות המצרים שחלילה פיגוע איך נכנסים כוחות ההצלה שלנו מהר יותר ובלי בעיות???? במקום לבוא ולחפש אשמים אולי תנסו להתייעל , להבדיל ממכם יכולה אני לומר כאחת שחזרה מסיני שבזמן כזה אנחנו האזרחים היינו מאוד מאוחדים ותומכים וזה רק מראה שלפחות שהראש מסריח .. אנחנו לא !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לא צריכים לקחת אחריות
שגית,
09/10/04 09:52
|
כן יש התראות כל העת אבל ההתראה המדוברת היתה בראש הכותרות ודוברה לא פעם באמצעי התקשורת. מי שהחליט בכל זאת לבלות את חופשתו בסיני עשה זאת על דעת עצמו.
לא ניתן היה למנוע מאזרחי המדינה לעשות את הבחירה. כל מה שניתן לעשות כעת זה לתת סעד לפצועים ולחלץ את הגופות ואת אלו המצויים בחיים תחת ההריסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אם היה נראה לכם כל כך מסוכן
חיפאי,
09/10/04 09:44
|
שייסעו לסיני למה פשוט לא סגרתם את הגבול? ידעתי שמסוכן לנסוע לסיני אבל לא ראיתי באף אמצעי תקשורת שהקדישו דקה/כתבה שמביאה הוכחות לכך שמסוכן לנסוע לסיני. כולם חכמים אחרי מעשה ואומרים היזהרנו. להזהיר זה לא מספיק צריך לעשות משהו. מדינת ישראל טובה בדיבורים אם באמת היה התראות למה שפשוט לא ייסגרו את הגבול למתיירים? למה לא תלו שלטים על הגבול שהודיעו את זה? היה אפשר לעשות הרבה יותר האשמה צרכה ליפול לא על אלה שנסעו אלא על אלה שכל מה שהם עשו זה לשבת בצד ולהזהיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סע לאן שאתה רוצה ותאשים את מי
אבי,
09/10/04 10:58
|
שאתה רוצה - לאידיוט לא יעזור שום דבר, תמיד הוא ימצא את מי להאשים רק לא את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
WE HAVE THE RIGHT TO KNOW ...
BEN,
london,
09/10/04 09:33
|
WHICH MINISTERS TRAVELED TO SINAI INSPITE OF THE WARNING. THIS MINISTERS SHOULD BE FIRED IMMD. HOW CAN WE TRUST THEM AS MINISTERS. LAPID ALSO SHOULD RESIGN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
זוכרים את התגובה של טומי לפיד?
עמישראל,
09/10/04 09:29
|
חבר הקבינט הבטחוני, ממגן הגגות המדופלם סייר השטח בשדרות? הוא לגלג על ההמלצות בגלוי. נראה מה יגיד עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
כיסוי תחת ולא יותר..
יעקב ק,
09/10/04 09:04
|
במשך שנים נוהגים להזהיר שלא לנסוע למצריים ועד היום דבר לא קרה.זה מזכיר את סיפור הזאב זאב שגם ילד מבין שאין אחרי הסיפור כל אמת, לצערנו הפעם הזאת זה קרה ומערכת הביטחון מתהדרת -אה אמרנו לכם שהפעם זה רציני.אם כך ,הייתם צריכים למנוע את כניסתם למצרים.לסיום תפסיקו עם קריאות הזאב זאב כי זה הופך לבדיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתרעה הייתה על פיגוע של חמאס
מישהו,
09/10/04 11:54
|
לא של ג'מעת אל איסלאמייה. יש הבדל גדול. פשוט אין קשר בין ההתרעה המקורית לאירוע שאירע. אין קשר. ואגב, ההתרעה לגביי החמאס ירדה קצת אחרי יום כיפור. אז... שלא יעבדו עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הוא צודק
אבי מהגליל,
09/10/04 08:56
|
גם בלי ההתרעות של השב''כ אני ידעתי שמסוכן לנסוע לסיני,מפני שכל בר דעת מבין שכשהחמס והדרקים האחרים לא מצליחים לנקום על הריגתם של רנטיסי ויאסין הם יחפשו כל דרך לעשות זאת,הם לא עשו זאת מיד אחרי חיסולם כי הייתה להם בעיה עם מצריים,שהיא ידידתם הקרובה,לקח להם זמן לתכנן פיגוע בסיני שיהרוג יהודים אבל שלא יחשדו שהם עומדים מאחוריו,ואכן הם הצליחו,ותגובה ל-32 לשאלתך למה שיקשיבו? תשובתי לך: שלא יקשיבו ,ושיחזרו בארון.חכמים כמוך חוזרים בארונות כבר מחר בעשרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
Hatraot Hamot
Shmuel,
Yerushalayim,
09/10/04 06:33
|
When there are 'Hatraot Hamot' of a 'Pigua' that is to take place on a bus in Jerusalem, never once have I heard the 'Gorme Habitachon' inform the public ''Don't get on buses'' or ''Don't travel to Yerushalayim''. And with my deepest sympathies to the families of those killed and wounded, compared to the attacks we have seen in Yerushalayim this was far from a 'Mega-Pigua' in fact if one would sum up the number of dead just on buses in Yerushalim the number would shock you. Their warnings are always the same - Tehuyu Eranim. Can some one explain why after attacks in Yerushalayim or anywhere else the Gorme Habitachon never said ''haval shelolakchu otanu beritzinut''. If they were really interested in the safety of this countrys citizens they would tell people to stay away from public places and not to travel to areas where statistically are proven more dangerous. Instead of encouraging people to go on with their lives as if we are not four years into our seventh war with over a tousand dead and still counting
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עדיף לגרבץ בבית ולא בארון מתים
יובל,
ארהב,
09/10/04 06:14
|
ארץ ישראל יפה ולא צריך לגרבץ בבית אתה יכול לטייל שנים בארץ ולא להיות בכול המקומות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי גם בקבר לא נותר לך העונג
שגית,
09/10/04 09:53
|
|
 |
57.
khu ahraut
ahrae,
ai sham,
09/10/04 04:35
|
lekol aily she maashimim et memshala,et avi dihter, et mizraem ve hy, ve hy ....
atem aluvim kylhem--
tahshevu al ze tov tov ve beatid tathily (em adaen lo asetem zot) tekhy et mlo ahraut al maasim ve hahlatot shelahem. tiry ,targishy harbe oter tov.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
100%
avi,
sydney,
09/10/04 04:18
|
the ''shabak'' is 100% wright . this sick attitude of the israeli''s'' it won't happand to me'', has strike again and you stupid hurd never listen or learn. yes, it's very sad to see the music plays again and again the same sick song. when will you take reality sirius??? oh....yes... you israeli's allways know better..i forgot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
LAPID RESIGN NOW !!!
ל"ת
amir,
09/10/04 01:46
|
|
 |
נראה לך?
שמנמן,
09/10/04 15:08
|
האיש השבע הציני והמרושע הזה עניינו רק בכותרות. הוא מכור להופעותיו במדיה וכל תגובותיו ומעשיו מיועדים לקידומו האישי יחד עם מפלגתו המנותקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הכל עניין של סטטיסטיקה
דני,
תל מונד,
09/10/04 01:36
|
49 פעם קשקשני מערכת הביטחון מתריעים ולא קורה כלום. בפעם ה-50 קורה, כי סטטיסטית חייב לקרות, ואז הם אומרים ''אמרנו לכם''. זה באמת לא רציני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה שלנו היא טיפשים כמוך
אבי,
09/10/04 11:09
|
אם היית מסכן את החיים שלך בשקט אז זה לא נורא אבל אתה גם רוצה לשכנע אחרים לזלזל בהתרעות של שב''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא לא זוכרת התראה כ''כ
שגית,
09/10/04 10:04
|
|
 |
ספר לי בבקשה דני יקר וחביב
די לקשקושים,
09/10/04 04:24
|
מתי בפעם האחרונה יצאה אזהרה חריפה מפני נסיעה למצרים המבוססת על מידע קונקרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
the head of the mosad
should be fired,
09/10/04 01:34
|
it is not enough to say:we told you they have to avoid such a case.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
המודיעין...גז בעיראק..........
מ.י,
י-ם,
09/10/04 00:53
|
כל יום התראות, השבוע יהרגו בכבישים כ-5 אזרחים,כ20 פצועים ,,משרד החוץ מבקש לא לנסוע...'' ב73 מצרים, סוריה,מערך תקיפה,חילים פשוטים הבחינו המודיעין לא. עיראק גז להשמדה המונית מופז, מסכות,מסכות נזק מליונים,אין גז ,מודיעין לתפארת??? תמונות קסאם במכונית האו''ם סתם. גם בשנה שעברה התראות בסיני כלום,גם לפני שנתיים כלום. ידעו מבלי לדעת היכן.?.? גם אני יודע לצערי שיהיו פיגועים אני לא שיך למודיעין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
''חבל שלא לקחו אותנו ברצינות''
שמעון,
08/10/04 23:53
|
נוכח ההתרעות החמורות מן הראוי היה להעמיד לדין את המטיילים חסרי האחריות ולהטיל עליהם את תשלום סכומי העתק שהמדינה נאלצה להוציא על חילוצם ואת סכומי העתק עבור הטיפול הרפואי וזאת על-מנת לגרום להם להבין את חומרת מעשיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש התרעות חמות על השטחים
מישהו,
09/10/04 11:59
|
אני מקבל את דעתך ותומך באופן מוחלט בהטלת הוצאות האבטחה והחילוץ, סלילת הכבישים העוקפים, ימי המילואים, הפגיעה בתוצר הלאומי הגולמי כתוצאה מימי מילואים, הפגיעה בקשרייה העיסקיים של ישראל עם אירופה והעולם המערבי, ניתוק הקשרים הכלכליים עם העולם הערבי ועוגמת הנפש... על המתנחלים. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
חברי כנסת בסיני????
טורונטו,
טורונטו,
08/10/04 23:53
|
א. להוריד מהם את אבטחת בכירים, מייד!!! לפרסם את שמם ע'מ שלא יבחרו בהם פעם נוספת. אותם חברי כנסת ואותן חשפניות המפיצות את מרכולתן על פני כל מסך, הם הרעה החולה של המדינה, כל אותם יח'צני צמרת המפיצים את הסחורה והדמויות הזולות הנ'ל גם הם סחורה סוג ח'. אותה תקשורת שיכולה ומתירה למגיש תוכנית להשתמש במילים''בן Zונה'', הם הרעה החולה של המדינה. אז מה בדיוק את רוצים מהש''ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
זאב זאב
moses,
חדרה,
08/10/04 23:47
|
אני נוסע הרבה לסיני. התראות כבר לא הזיזו לי. כי כשצועקים זאב זאב - מתישהו הוא כנראה יבוא. בדיוק כמו שאם אבי דיכטר יראה כדורגל ויצעק כל שניה ''יש לי הרגשה שעכשיו יהיה גול'' בסוף הוא כנראה יצדק מתישהו. אי אפשר לצווח על הסכנות במשך כמה שנים ולצפות שנגרבץ כל היום בבית. האחריות היא על הממשלה ועל כוחות הבטחון שלא יודעות לשים את הקו בין מתי שצריך להתריע למתי שלא צריך. אם לא היו מזהירים כל יומיים, אולי באזהרה אמיתית (כמו שהיתה בחודש האחרון) אנשים היו מתייחסים ברצינות. מהיום אני אפתח בנוה חדש: מדי יום אתריע בפני חברי שיש לי הרגשה שיהיה היום פיגוע באוטובוס. תוך שנה אני מאמין שאהיה צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם טפשות היתה כאב
שש,
09/10/04 09:41
|
|
 |
You are 100% correct
Alex,
09/10/04 07:59
|
And now that Sinai is closed could you please go th jenin or Han Yunes on your next vication
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סע לסיני...
דנה,
09/10/04 02:53
|
אתה כל כך אוהב את המקום והאזהרות ממש לא מטרידות אותך. עכשיו עונה מעולה בשבילך, שמעתי שממש ריק שם והמחירים זולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nosense and Nonsense
Doo,
09/10/04 02:16
|
This time the warning was very specific. Do not blame the government officials. If you want to travel to Sinai take responsibilty
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט, אידיוט
אזרח,
09/10/04 01:51
|
אתה חושב שמתריעים כי יושב שם מישהו שהכיף שלו להתריע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, יושבים שם אנשים שמתריעים..
מישהו,
09/10/04 12:02
|
כדי להצדיק את מנגנוני האיסוף הארכאים והבזבזניים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רב קשקש
ל"ת
eli,
09/10/04 01:38
|
|
 |
48.
Avi Dichter is Arafats Bitch
ל"ת
The Big A,
USA,
08/10/04 22:51
|
|
 |
Are you crazy or what?
Digli,
Europe,
09/10/04 00:13
|
It seems to me that you exagerated a beat, don't you think that you need to apologise?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
זאב,זאב
יקי,
קריות,
08/10/04 22:50
|
חבל שלא לקחו אותכם ברצינותך? על איזו התראה ,הראשונה , השניה, השלישית..וכן הלאה ...כל הזמן יש התראות...לו היו התראות מחייבות עם סגירת גבולות או איזורים ...אבל לפזר אזהרות על ימין ועל שמאל ... אחת בטח תיהיה אמיתית .אז להגיד למה לא שמעו לנו.חוכמה קטנה .מה עם כל הפעמים שהיו אזעקות שוו?על כן תיהיו אמינים יותר לפני האזהרות.. בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אומר לך צמד המילים
יובל,
09/10/04 04:23
|
|
 |
46.
הכתובת היתה על הקיר
שש,
08/10/04 22:17
|
אני קורא את תגובות הקוראים ואיני יודע אם זה טמטום או אטימות. רבותי הכתובת היתה על הקיר ועיניכם טחו מראות , מערכת הבטחון התריעה ואתם שמתם קצוץ . כי אתם צריכים התראות קונקרטיות. תמיד תאשימו את המערכת ולא תקחו אחריות על מעשיכם.המצרים נוהגים כמצרים ושלא יהיו לכם ציפיות מהם . והמציאות מוכיחה זאת. כל אומה שמכבדת את עצמה היתה מחרימה את התיירות לארץ שמסיתה, ופועלת נגדה בחוסר עשיה נגד טירור המופנה נגדה . אך אצלינו יש חוכמולוגים . החל בתקשורת וכלה בחברי הכנסת והאזרחים מהשורה . שמעתי היום את עמנואל רוזן בפרשנות בטלויזיה טוען ברוב עליבותו על מופע הצדקנות של מערכת הבטחון באזהרות שהזהיר בפני פיגועים . אך אצלינו חלה חובת הווכחנות ולא חובת שיקול הדעת של האזרח. חבל שאותם קורבנות לא שעו להתרעות .חבל שעלובי תקשורת מחזקים את הזילזול בהתרעות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ולכן הפתרון הוא לחייב
ענבל,
מודיעין,
09/10/04 14:29
|
להבא את הנפגעים אשר חולצו משם ב''אגרת חילוץ''. מה שלא עובד במוח, יעבוד דרך הכיס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so right
ל"ת
eleonor,
usa,
09/10/04 01:13
|
|
 |
45.
''חבל שלא לקחו אותנו ברצינות''
מוסה,
08/10/04 22:16
|
|
 |
44.
כל הכבוד לראש השב''כ, אבי דיכטר
ל"ת
ישראל,
ישראל,
08/10/04 22:04
|
|
 |
43.
הישני מערכת הביטחון
שמואל,
ירושלים,
08/10/04 22:01
|
ובכן, אחרי התחזית המדוייקת בעניין עיראק באמת היה ראוי שיתייחסו קצת אחרת לאזהרות גורמי ההערכה במערכת הביטחון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תגובה ל 35
אשר,
צפון,
08/10/04 21:54
|
זה נכון שיש פיגועים בכל מקום בעולם אבל ההבדל פה שהזהירו אותךכל כך אבל אנחנו משחקים אותה גיבורים , ואם יש פיגוע לפחות אני אדע שיטפלו בי כמו שצריך לא כמו שהיה אתמול בסיני שאנשים דיממו למוות והכוחות ההצלה היתחננו להיכנס אבל המיצרים מתוך שינאה ואי אכפתיות לא עניין אותם אז למה אני צריך ללכת למקום כזה הא תגיד לי , ועוד משהו לכל הגיבורים שאמרו שהם לא מפחדים עובדה שראינו שכולם ברחו משם כמו אצני מרתון אז די כבר להתרפס בפני המצרים תילכו לאילת לכינרת לצפון יש הרבה מקומות שאפשר לעשן חשיש בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
minor correction
maratonist,
09/10/04 02:10
|
Marathon runners are not sprinters
Sprinters are athletes who specialized in short fast races.
Maratoners are more of 'tempo' runners..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב עכשיו את המצרים..
גידי,
הרצליה,
08/10/04 22:56
|
אתה היית נותן לחיילים מצרים להיכנס לאילת חופשי ובאותו רגע, בלי דרכונים, אם היה קורה משהו לקבוצה ממצרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
סטודנט,
09/10/04 00:06
|
למה לא? אם זה היה עוזר לתיירים מצרים לראות כוחות מצריים, אז בטח שכן. בטוח לא הייתי משאיר אותם פצועים כמו שנעשה בסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אם רוצים שיתיחסו ברצינות
עמית כהן,
רמת גן,
08/10/04 21:48
|
אם רוצים שיתיחסו ברצינות, צריך לתת התראות קונקרטיות ולא לתת את אותן התראות שנותנים לנו כל כמה חודשים, שאינן מתגשמות, במקום לצעוק שוב ''זאב, זאב'' יכלו להגיד שהפעם זה אמיתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתנו גם נתנו התרעות קונקרטיות
ל"ת
גיל אזולאי,
09/10/04 09:44
|
|
 |
נו באמת! הרי הדגישו באמצעי
מיקה,
ר''ג,
08/10/04 23:21
|
התקשורת שמדובר בהתרעות חריגות מהרגיל, פרסמו בכל כותרות העיתונים ופתחו עם ההתראות הנ''ל את כל מהדורות החדשות בטלויזיה - אם זה לא התרעה מספיק חריפה, כנראה ששום דבר לא יעזור לך. חוץ מזה, האם זה נראה לך דבר שבשיגרה לראיין ישראליים במעבר הגבול ולשאול אם הם לא פוחדים? מעולם לא ראיתי ששואלים זאת בתקופות ה''חמות'' הקודמות בסיני.
מי שבוחר להתעקש במודע, יחטוף בסופו של דבר את המכה. גם אני נסעתי בעברי לסיני, והפעם הבנתי שמדובר בהתרעות חריגות. הפעלת שכל בריא וישר, בלי התחכמות - זה כל מה שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכם בלילה
יגאל,
פלורידה,
08/10/04 23:03
|
גם אם יגידו לך זה אמיתי לא תאמין להם כל הישראלים חכמים ויודעים יותר טוב מכולם וזו התוצאה מספיק עם השטיות שלך תתיחס ברצינות לכל התראה מה החארטה הזו שאתה רוצה התראה מדוייקת אתה רוצה גם את השם של משתף הפעולה שנתן את המיידע ככה יוכלו להרוג אותו ואז לא תהיינה התראות כי חכמים כמוך רוצים התראה מדוייקת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אין שום סיבה לקחת אתכם ברצינות
איציק,
צפון,
08/10/04 21:40
|
ממש טיפשות הגובלת בנבזות, הכי קל לומר אמרנו לכם וגם הכי מגעיל, במיוחד לאור הקורבנות הרבים. ואם לא היה נגרם הפיגוע, האם אנשי הבטחון היו יוצאים ואומרים סליחה טעינו? ברור שלא וברור שלא צריך להפסיק לחיות. הרי קיימות עשרות התראות מידי יום בתוך מדינת ישראל, אז מה אנו צריכים לשבת בבית ולחשוש לצאת שמא התראה מסוימת תתממש? אנשי מערכת הבטחון צריכים להתמקד בסיכול, ואני בטוח שזה מה שהם עושים, אך אסור להם לומר ''אמרנו לכם''......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אם ביבי היה מתמנה לשר מיוחד
יגאל כהן,
רחובות,
08/10/04 21:10
|
למלחמה בטירור אזי הפיגועים היו יורדים לאפס והטירור היה עכשיו בשלבי גסיסה , חבל שאדם כה כישרוני מתבזבז באוצר . כולי תקוה שלאחר הבחירות נראה אותו כראש ממשלה , כיום אין שני לו , ורק הוא אשר יביא מזור לכל תחלואי המדינה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן כאדם פיקח לא ציפיתי
שושנהפרידמן,
09/10/04 13:07
|
נתניהו מלבד לדאוג לעצמו לא פועל דבר למען עמו. הוא רוצה לבטל את המע''מ באילת היכן ההגיון? הוא פגע בשכבות החלשות וקיצץ ב _ 100 שקל מקיצבה של 1100 שקל. סגר מעונות לחלשים..שנה שלמה לא נתן לעובדי רשויות את משכורתם סגר ביתי חולים. לדעתי ביום שהוא יהיה ראש ממשלה לא אהיה שקטה.. אני בוטחת בעו''ד ליבני. אשה שקולה המייצגת את לכוד בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, הזיכרון שלך כל כך קצר !!!
סתם אחד,
08/10/04 21:57
|
תפשפש קצת בכותרות העיתונים מהשנים בהם ביבי הכישרוני היה ראש הממשלה ותראה כמה נהדר היה פה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכיר חרב ביבי שקרן כמו ביבי ..
יגאל כהן,
רחובות,
09/10/04 00:41
|
מתחזה ליגאל כהן. מנסה להתל בנו כמו אדונו שמשלם לו מהכיס שלנו כדי להשמיץ אותנו ולהתל בנו. תרבות ביבית !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ביבי קרוס!!!!!!!! העם מאס בקרוק ובכם שכירי החרב הנאלחים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכיזופרניה זו מחלה המוכרת בסל
פסיכיאטר קליני,
09/10/04 07:33
|
הבריאות הממלכתי , מדוע שלא תקבל מעט טיפולים , אתה כבר מדבר בלשון רבים '' מהתל בנו '' כך צינת , הגבת בעד ביבי והרעפת עליו שבחים , ולאחר מיכן האיש השני שבך תקף אותך , וכך חוזר חלילה , ודרך אגב : הטיפול במחלת הסכיזופרניה לא כרוך בכאבים , וגם מכות חשמל נעשה ע''י הרדמה , אז מה אתה מחכה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד קצת ונעשה סוף לתרבות הביבי
יגאל כהן,
09/10/04 12:00
|
עוד קצת ולא יוכל הקרוק לשלוח חלאות כמוך להתל בעם ישראל. ושלא יהיה לך ספק, אתה רק משניא את הקרוק עוד ועוד בתרבות השקר שלך ושלו !! העם מאס בתרבות הביבית!! אנו בקרוב נראה לביבי שאנחנו לא אספסוף נבער מדעת שחלאות כמוך יהתלו בו. ומצדי אתה יכול להמליץ לי ולעם ישראל את כל הרופאים שלך. כשהייתי נער הייתי אומר לאחד כמוך: ''תגיד לספר שלך שאני מחרבן על העבודה שלו! ומעולם הבדיחה הזה לא התאימה כמו כאן! אז אל תשכח להגיד לביבי מה אמרתי!!! איכססססססססססססססססססססס חלאות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד אמרו שפסיכיאטור הוא...
דודו,
09/10/04 11:58
|
אדם הנמצא על סף טירוף.והצלחת להוכיח זאת!!! אבל אתה עשית צעד אחד קדימה אפילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לאבי דיכטר תדמית לא אמינה
אילנה ג,
תל אביב,
08/10/04 21:09
|
נסיונותיו הבלתי נלאים לקעקע את ההתיישבות היהודית בארץ ישראל הפכו אותו לאויב העם ואויב המדינה. על מנת להחזיר את אמון הציבור במערכת המדינית והבטחונית במדינת ישראל יש לבצע רבולוציה בשיטת השלטון ושיטת הבחירות בארץ. אם הדבר לא יתבצע בקרוב, אמון הציבור במערכת השלטונית על כל רבדיה ימשיך וישחק ותהיה סכנה ממשית למהפיכה אזרחית אלימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ''אויב העם והמדינה''
גיל אזולאי,
08/10/04 23:34
|
ואת כנראה לא מתל אביב, קיצונית ימנית שהדומקרטיה לה לזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי הגישה שלך...
סתם אחד,
08/10/04 22:01
|
גם שרון הוא אוייב המדינה, האמנם ???
אבי דיכטר הוא ראש השב''כ הכישרוני היותר שהיה במדינת ישראל...ואת את זה מוכיחים הישיגיו המהימים של השב''כ בשטחים.
ועוד דבר קטן...האחריות ליצור התרעות בסיני בפרט ובח''ל בכלל הינה של המוסד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
איפה הבחורה
asher,
אשדוד,
08/10/04 20:55
|
איפההבחורה שישבה על שפת הים זה רק סיפורים כאדיי שנבלה באילת בואיי לספר את זה למשפחות השכולות ותחייכי כמו שחייכת למצלמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגאונה קוראים דלית אביטל
גלי,
09/10/04 14:33
|
דוגמא טיפוסית לחוכמה ישראלית.
רוצה עוד דוגמאות? באותה כתבה ראיינו גם את אלי מחדרה עם ילדיו הקטנים, ומשפחת שרעבי. מחכים למוצא פיהם, מפיק המרגליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כמו שעון מקולקל.....!!!!!!!!!!
חן,
08/10/04 20:53
|
צודקים ''מומחי מערכת הביטחון'' !! כמו שעון מקולקל שמראה את השעה הנכונה פעמיים ביום !!! - גם הם הצליחו לתת ''התרעה נכונה '' !!! בהזדמנות זאת אנחנו מתבקשים לשכוח את כשלון המודיעין לחזות את מלחמת ששת הימים,יוזמת השלום של סאדאת, מלחמת יום הכיפורים, הבדותה של נשק להשמדה המונית בעיראק, ומאות פיגועים נוספים ...!! אז מה האלטרנטיבה של ''מומחי הביטחון'' שנשב בבית ? או שנברח מישראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזלזלת במוסד???
אבי,
09/10/04 11:48
|
הם העבירו התרעה גם לסי אי אי, על פיגוע גדול בארה''ב. התאומים זוכרת?? אבל הם היו חכמים כמוך, זלזלו והתעלמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסביר לי בבקשה:
ששון,
08/10/04 21:33
|
כשאתה אומר ''...כשלון המודיעין לחזות את מלחמת ששת הימים...'' אתה רציני???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואגב: ''מלחמת ששת הימים''?
איתן האזרח,
08/10/04 21:21
|
המודיעין לא חזה את מלחמת ששת הימים? אנחנו התחלנו בה, להזכירך...מומחית למודיעין את לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לא לדבר באוויר
איתן האזרח,
08/10/04 21:20
|
עובדה היא שלא הוציאו עד עכשיו התרעה קונקרטית, רק אזהרה כללית. יש הבדל עצום.
אל תזלזלי בזרועות המודיעין שלנו. אם יודעים לחסל מנהיגי מחבלים בביירות ובדמשק, שלא לדבר על עזה, אז כנראה יש להם גם מושג לא רע מה הולך בסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
היה פיגוע
ד.,
ת''א,
08/10/04 20:44
|
וזה נורא ומספר הנםגעים הגבוהה נורא עוד יותר. אבל לא לנסוע? בת''א לא היו פיגועים? ובירושליים? ובבאר שבע? בחדרה? היכן לא היו ? בטורקיה היו ובצרפת היו, בארה''ב גם אז נשב במקלט כל חיינו? ואז מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כ''כ לא אותו הדבר
yael_432,
09/10/04 09:42
|
אתה חושב שמישהו נהנה מלהרתיע אנשים כל הזמן ללכת לסיני? תאמין לי שאם הייתה התרעה ממוקדת בתל אביב גם לשם היו אומרים לא ללכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תסע מיוזמתך למקום בו יש
גיל אזולאי,
09/10/04 09:42
|
התרעה קונקרטית. בטח אם אינך חייב להיות בו. עד להתרעה זו מעולם לא היתה התרעה קונקרטית וברורה כזו לגבי סיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ואולי יש סיבה
ישראל ישראלי,
08/10/04 20:36
|
ואולי יש סיבה שלא לקחו אתכם ברצינות. כי מישהו שכבר שנים אומרים לו שמסוכן בסיני ושנים לא קורה שם כלום, איך שהוא מפסיק להתרגש מה''התרעות'' שלכם. ולכל ההיסטרים - עדיין יותר בטוח בסיני מאשר בישראל. חבל מאד אבל אלה העובדות - כ-20 ישראלים הרוגים בסיני במשך 20 שנה לעומת מאות(!!) הרוגים ישראלים בישראל בתקופה הזאת (אם תכניסו גם תאונות דרכים נגיע לאלפי הרוגים בישראל !!).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה כנראה
איתן האזרח,
08/10/04 21:23
|
אינך מבדיל בין אזהרה כללית לבין מידע ממוקד. מצב הבנת הנקרא בישראל גרוע משחשבתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הבנת הנקרא שלך לא משהו
עוד חכם,
08/10/04 22:24
|
אם תקרא את כל החומר בעיתונים, תבין שההתראה היתה מאוד לא ממוקדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתרעה הפעם היתה ברורה וצלולה
גיל אזולאי,
09/10/04 09:47
|
ומאד קונקרטית להבדיל מהתרעות קודמות (שגם אליהן צריך להתיחס ברצינות). loud and clear
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אאם הייתה התרעה ממוקדת :מחסום
שושנהפרידמן,
09/10/04 13:12
|
אם הייתה התרעה ממוקדת מדוע אפשרו לעשרותאלפים לסוע לטאבה. מצרים הוכיחה את כל עליבותה. אין עם מי לעשות שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאמר במפורש
יובל,
09/10/04 04:17
|
''יש לנו התרעה ממוקדת על פיגוע בסיני.'' תעשה חיפוש בגוגל עם המילים ''התרעה'' ו''סיני''. הודגש בבירור שאין מדובר באזהרה כללית כמו בעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אולי כדאי שתפסיק לחשוב
ישראל ישראלי,
08/10/04 22:00
|
אם אתה לא כל כך טוב בזה. תן לאחרים שמבינים יותר לחשוב במקומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שהמטיילים ישלמו עבור החילוץ!!!
אזרחית,
08/10/04 19:42
|
הכתובת היתה חקוקה על הקיר!! לו אך שמעו ראו ויישמו.. חבל.כואב מאוד,אבל מאחר וזו אחריות אישית שלהם,עליהם לשאת בעלויות החילוץ!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת!!!! גם מחולץ בגולן משלם
אבי,
09/10/04 11:45
|
אדם המחולץ בהרי יהודה או ברמת הגולן, שנכנס לטייל בניגוד להוראות. מחוייב בהוצאות חילוצו. אסור שהמדינה תוציא כסף טוב בעבור אזרחות רעה. כסף שילך לתרופות מצילות חיים, לנכים, לחולים, לנזקקים. לא למהמרים או מחפשי מציאות זולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרחית צודקת
אזרח,
09/10/04 11:09
|
כששאלו את כל השחצנים שנסעו לסיני או שהיו בדרך לסיני האם הם לא פוחדים.... אז בשיא השחצנות הם ענו שלא,וגם בארץ מסוכן. הם רק לא לקחו בחשבון שהם בארץ עויינת ולא רק שהם לא יעזרו,הם גם ישימו רגליים שזה מה שקרה בדיעבד. הם הלכו במודע לסיני עם התרעה לפיגוע ולכן עליהם לשלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך הגיון מעוות...
אחד העם,
בארץ,
08/10/04 21:40
|
אולי גם שמתנחלים שגרים בעזה ישלמו על פינויים כי יש שם התרעות ??? די עם הצביעות. כל יום יש עשרות התרעות ברחבי מדינת ישראל והשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד העם ההגיון המעוות שלך
Erez,
08/10/04 23:59
|
כאשר אדם בוגר יוצא לחו''ל יש לו אחריות אישית ,ביטוח רפואי ,והמדינה בה הוא נמצא... מי שבז ומזלזל בדברי ראש השב''כ והולך ''לגלגל'' ז'טונים אל לו לבוא בטענות למדינת ישראל. יש לחייב את הפצועים המפונים בעלות הפינוי והטיפול הרפואי ואת משפחות החללים בשינוע הגופה. ושהמשפחות יתבעו את המצרים. אני אזרח ישראל לא רוצה לממן את מחיר הטימטום וחוסר האחריות של המטיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטיילים בסיני אינם אשמים
מוחה,
08/10/04 20:42
|
מאיפה הרשעות. המטיילים בסיני הם אחינו, לא שועי עם, לא בכירי השלטון ואפילו לא מתנחלים מיוחסים. סתם עמישראל שבקש להתאוורר מהלחץ והמתח שיכול לשגע פילים, ואין ביכולתו לממן טיסה לחול לכל המשפחה. הם פעלו מתוך דחף נורמלי לחיות ככל העמים, לבלות ולצאת מהשגרה. השאלה היא אם ממשלת ישראל לא הפקירה את אזרחיה ואם עשתה מספיק כדי למנוע אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטילים פעלו מתוך חוסר אחראיות
גיל אזולאי,
09/10/04 09:52
|
נורמלי. גם מי שרוצה להתאוור מהלחץ ואין ביכולתו לממן טיסה לחו''ל לא חייב לסוע למקום שעליו יש התרעה קונקרטית וברורה. ואם הוא מחליט להמר על חייו באיזהו זכות הוא עושה זאת עם חיי ילדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
al tishaali
dany,
09/10/04 08:14
|
|
 |
המטיילים אכן אשמים
גיל אזולאי,
08/10/04 23:37
|
וממשלת ישראל עשתה את הנדרש. המטיילים צריכים לקחת אחריות על מעשה חסר אחריות. והרצון לחסוך כסף אינו סיבה לסכן משפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל משפחה יש אחים דפוקים
ל"ת
האחים קרמזוב,
08/10/04 22:29
|
|
 |
אזרחית צודקת
אשר,
תל אביב,
08/10/04 22:05
|
רק כך ילמדו הישראלים לא לזלזל במערכת הביטחון מי שרוצה שיסע אחריותו , לא מספיק הלכו למדינה ערבית ששונאת את ישראל שינאת מוות , המקום שם לא מפותח מבחינת כוחות ההצלה אז מי שיש לו טענות שיטען אותם למובארכ הרי למובארכ אתם משלמים את הכסף לא לשרון ורק בגלל החוסר האחריות הזאת מדינה שלמה על הרגליים כוחות פיקוד העורף יצאו למילואים בגללכם ועכשיו הם מסכנים את חייהם בשביל להציל אותכם ובצדק אז לפחות פעם הבאה אל תזלזלו ומי שיוצא שיחתום על טופס שזה אחריותו לא ייתכן שהמדינה תשלם על המחדלים שלכם , במיוחד הורים שיצאו אם תינוקות זה היה פשוט הפקרות איך לעזעזאל לוקחים תינוקות למקומות כאלו אני עד עכשיו לא מבין הרי אין שם כלום אם הורים כאלו דפוקים וחסרי אחריות צריך לקחת אותם למישפחות אומנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאשיסטית קטנה
yy,
09/10/04 00:32
|
צריך בטח גם לחנך בבית ספר לעמוד דום לפני מערכת הבטחון ולהגיד המנון צבאי למטכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשיסט גדול
ff,
09/10/04 11:22
|
רק בזכות כוחות הבטחון המפוארים שלנו אתם לא מצליחים לחסל אותנו ובגלל זה אתה שונא כל כך מערכת הבטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
למה שהציבור יקשיב לאזהרות...
אזרח,
08/10/04 19:42
|
...ממי שהוכיח שאינו יודע להבדיל בין קאסם לאלונקה ?
אם לא נסעתי, זה רק בגלל סבתא שלי, שמזהירה אותי כבר שנים ''לא לנסוע לאיפה שערבים ישימו לי חשיש באוכל''.
אולי אם היא תתמנה לרמטכ''ל, הציבור יתחיל להאמין קצת לצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
המטיילים אשמים !
גיל שליט,
מודיעין,
08/10/04 19:07
|
הגיע הזמן שאנשים יקחו אחריות על מעשייהם. אמצעי התקשורת חזרו אין ספור פעמים על ההתראות אולם 'הישראלי המצוי/ הרי יודע הכל ו'אף אחד לא יגיד לו מה לעשות'. לפני שמאשימים 'את כל העולם' - נא להסתכל בראי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל שליט אשם
שי,
תל אביב,
08/10/04 19:18
|
מערכת הביטחון לא יכולה במשך 5 שנים להתריע על אפשרות לפיגוע בסיני ולצפות שהישראלים יאכלו את זה כל פעם מחדש. זה לא חכמה לצעוק זאב זאב כל הזמן, ואז בסוף להגיד אמרנו לכם. ועדיין, בישראל פחות בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי חביב
איתן האזרח,
08/10/04 21:24
|
מערכת הביטחון הוציאה מפעם לפעם, מאז 2000, אזהרה כללית מפני נסיעה לסיני, אך רק בחודש ספטמבר הוציאה ''התרעה חריפה המבוססת על מידע קונקרטי''.
במקרה המידע הקונקרטי היה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למר שי הניכבד
גיל שליט,
מודיעין,
08/10/04 20:16
|
מר שי הנכבד, אני אכן אשם במיספר נושאים אך למרבה הפלא, לא בנושא-הראיה: המלצתי לקרוביי לא ליסוע לסיני ורא זה פלא - מיסתבר שצדקתי. אם אתה מר שי מעוניין ליסוע לשם - נסיעה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל צודק - גם אני המלצתי שלא
גפנה,
טבריה,
08/10/04 23:23
|
לנסוע, לא שמעו לי, ניסו לשכנעני להצטרף וראו זה פלא - אני יושבת בביתי, בריאה ושלמה וחברי, ששרדו את התופת, משרכים דרכם באוטובוסים חזרה מהגיהנום.
עיניים להם ולא יראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
Israelis in Taba and Nueba
Sadun,
Canada,
08/10/04 19:05
|
What the hell do Israelis do in Egypt ? Will Israelis ever learn not to trust Egypt ? Egyptians never go to the Israeli Riviera for vacation ! Moubarak still holds grudges against Israel and its victory in 1973 and will never change anything to his policy. Israelis : learn from your past experiences and never go back to Egypt nor to any other arab country to spend your dollars. Better spend them in your country to help its economy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To the Candian woman
עופר,
08/10/04 20:30
|
Who the hell are you?!!!!?that will tell me where to go and to who I can trust or not . Live peacefully in Canada and leave us alone
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעופר.
לא מסכים איתך,
09/10/04 09:11
|
למעשה היא צודקת. זה שהיא גרה בקנדה, לא הופך אותה אוטומטית ללא צודקת ובהחלט יש לה זכות להגיב. בכלל לא נורא לשמוע עיצות מחוץ למדינה ובוודאי אין צורך להגיב בחזרה בתוקפנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Israelis at Taba and Nueba
Sadun,
Canada,
09/10/04 03:02
|
Who do I think I am? an Israeli of course ! An Israeli who is actually at peace with herself and with leaving out of what Israel has become. The fact of the matter is that everywhere you go you find Israelis searching for a casino or for drugs/ Wake up and smell the coffee ! Israelis are not welcome in many places and not only in Arab countries. It's time for Israelis to re-direct their lives and values / It is very sad to see people dying when gambling while others are hungry and search in garbage for something to eat, the whole within 24 hours on the same tv channel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are n o t
Zvi,
Israel,
09/10/04 07:10
|
|
 |
To Ofer
David,
Tel Aviv,
08/10/04 23:20
|
Sure, she cannot tell you where to go and where not to go.
So feel free and go wherever you want. But when your hotel is blown to pieces, don't complain.
Those Israelis who went to Sinai cannot blame anyone but themselves.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we
Yosi,
Germania,
08/10/04 20:51
|
that live abroad peacefully have paid the price leaving with oyu knowing everything. Do not worry.. we have pad the proice even in wars
הגב לתגובה זו
|
|
 |
true
קיפי,
08/10/04 20:00
|
even if we want to go to other arab spots on vacation we can't. israelis and jews are forbidden from entering many arab states. it's just that some israelis think with their dick instead of their brain and don't want to realize that they're not welcome in the arab world. but when you think about the big picture israelis aren't safe anywhere. we pay a price for standing up to terrorism and not being pussies like the rest of the world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עיתונאית ידועה!!מישהו מזהה?
אבי דויה,
צפון,
08/10/04 19:01
|
לפני החגים בעקבות ההתראות לישראלים לא לנסוע לסיני עיתונאית ידועה כתבה שראשי מערכת הביטחון עושים כסת''ח. מעניין מה יש לה להגיד עכשיו?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת מעניין
ל"ת
גידי,
הרצליה,
08/10/04 22:56
|
|
 |
28.
וואו איזה מוכשרים שם בשב''כ
מבין עניין,
08/10/04 18:58
|
הדבר שהכי מוזר לי באירועים הללו זה כל הישראלים שחזרו לארץ ולא נשארו שם עד מוצאי שבת . בקיצור זה היה הפיגוע השני בסיני, כמה פיגועים היו בת''א י''ם חיפה חדרה נתניה. אנשים שוכחים איפה הם חיים, ומה שאנשים חושבים בחו''ל על ישראל הרבה יותר גרוע ממה שאנחנו חושבים על סיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש אנשים שלא לומדים
עודד,
08/10/04 20:11
|
סע לסיני, שהמצרים יטפלו בך, ביסודיות, ככה לאט לאט...כמו שהם יודעים. אם לא ברור לך שטרור במדינה מוסלמית, וההתיחסות אליו היא עולם אחר, אז הכל פתוח- אתה גם יכול לסוע לעירק..מה כבר יקרה אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יו, ואתה כל כך מוכשר!!
ניר,
08/10/04 19:35
|
וגם כזה מבין ענין, וואו!
באמת, מה הם כבר יודעים שמה בשב''כ? בהשוואה לגאון כמוך, שיודע אפילו לכתוב תגובות באינטרנט, הם סתם אפסים הרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you aknow also to write in Int
ל"ת
Yosi,
Germania,
08/10/04 20:52
|
|
 |
אתה ''המבין''
פרעה,
08/10/04 19:28
|
אתה ''שמבין'' כל כך הרבה,תחזור לסיני,סליחה ''לגן עדן''!טמבלון קטנטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ראש קטן לבכירים
מוחה,
08/10/04 18:51
|
אזרחי ישראל הנמצאים בתוך סיר לחץ השוחק את העצבים, עם ממוצע יומי של 40 התראות על פיגועים, ולחץ אטומי שוחק של בעיות כלכליות וקשיי היום יום, מוכרחים לברוח קצת, לימים אחדים של חופשה. מי שיכול להרשות לעצוי טס לאתרי נופש שלווים בחול, האחרים המבקשים להרגע מוצאים שלווה פעם אחר פעם בחולות סיני, בילוי עממי לכל המשפחה. לו ראשי זרועות הבטחון היו דואגים באמת לבטחון האזרחים ולא לכסתח היו מוצאים דרכים להגן על ישראלים השוהים במרחק של מאות מטרים בלבד מגבולות המדינה. ראש קטן לבכירים. אז אל נאשים את המצרים בקוצר ראייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ata metumtam
dany,
09/10/04 08:07
|
|
 |
26.
בכירי מערכת הביטחון צודקים
גיל אזולאי,
08/10/04 18:38
|
הם פרסמו התרעה מפורשת וברורה על סכנה קונקרטית לפיגוע. התקשורת - בעיקר האלקטרונית (ראו הכתב הצבאי של ערוץ 1) זלזלו בהתרעה. למזלזלים הצטרפו פוליטיקאים כמו טומי לפיד שיצרו אוירה של חוסר רצינות כלפי ההתרעה. כל זה לא מוריד מהאחריות האישית של כל אחד שנסע לשם (ליתר דיוק חוסר אחריות). כן ואפשר להגיד אמרנו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לשכוח גם את
דן,
09/10/04 09:33
|
בן כספית ועמנואל רוזן ובעיקר לא את ג'וליאנו מר שפרסם במעריב כתבה מיוחדת בנושא ובה קרא להתעלם מההתרעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חוצפה ישראלית
דוד,
08/10/04 18:36
|
לכל אלה שמזלזלים במודעין הישראלי , אתם מתנהגים כבת יענה ועוד באים בטענות. בערבית מצרית ספרותית זה נקרא ''חוצפה ישראלית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכן היו?
h\m,
צפון,
08/10/04 19:02
|
היכן היו כל הגיבורים המתריעים במקרה מלון פארק נתניה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שונה, כי
דן,
08/10/04 22:58
|
|
 |
you must be very yong
ram,
08/10/04 19:55
|
|
 |
היו 3 פגועים ביום
יצחק,
08/10/04 19:13
|
הם לא היו כי היו 3 פגועים ביום עם שחכת , כאן הם היו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מחדל התקשורת נטו!!!!!!!
ע.מיכאלי,
מודיעין,
08/10/04 18:36
|
ההתייחסות המזלזלת של כל כלי התקשורת המתחכמת עלתה הפעם ביוקר גדול-גדול מידי..... חשבון נפש קטן יגרום בודאי לתעוקת לב אצל לא מעט קשקשנים המתחזים לעיתונאים ובראשם מועצת העיתונות והעומד בראשה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - וצריך להציג/להשמיע את
גיל אזולאי,
09/10/04 09:37
|
דבריהם של כל מי שזלזל בהתרעות ועודד נסיעה לסיני, עתונאים, פוליטיקאים ואישים אחרים. עלהם לתת את הדין הציבורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
The Government
Ipcha Mistabra,
08/10/04 18:33
|
could at least have said to all those who went to Sina despite the warnings:YOU ARE RESPONSABLE FOR YOURSELVES IF SOMETHING HAPPENS AND ALL THE COSTS Maybe it would have saved some lives
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
WHO R THE KNESET MEMBER IN SIN
the patriot,
diplomatic,
08/10/04 18:30
|
who are the kneset members who have been in sinai?they are guilty!!!!x the true sayer......x
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני קראתי על חיים רמון
בוריס,
חיפה,
08/10/04 21:00
|
אבל למה הוא אשם? הוא עשה מעשה בלתי אחראי, סיכן את החיים שלו, אבל הוא לא קרא לאחרים לנסוע לסיני. מי שמנוול אמיתי זה ג'וליאנו מר אשר פנה באתר הזה לישראלים לא להאמין להזהרות שב''כ ולנסוע לסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יודעים מנסיון
האחד,
08/10/04 18:28
|
אחרי כשלונות אמ''ן, שב''כ, המועצה ל''בטחון פנים'' וכו', מי ייקח אתכם ברצינות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מע' הבטחון מגיבה כאילו היא אף
ל"ת
פעם לא טעתה.,
08/10/04 18:15
|
|
 |
19.
לכל ''המתריעים'' שמגלגלים עיניים
עמך,
פה,
08/10/04 18:10
|
ציבור יקר, הבינו נא שלא היה שום קשר בין ההתראות שנתנו בתחילת ספטמבר לאירועי אמש.
מדובר בשני ערוצים שונים לחלוטין, ממקורות שונים, מקבילים, שלא נפגשו.
קל יותר לקהיליית המודיעין לומר ''לזה התכוונו, למה לא הקשבתם לנו'', מאשר לומר ''הופלה, לזה לא ציפינו'' - מה שבאמת קרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגב, אנשים
עמך,
פה,
09/10/04 11:28
|
הבהרה קטנה - גם אני לא נסעתי לסיני בגלל ההתראות. הייתי אמור ליסוע ביום ד' האחרון, ובסופו של דבר הוחלט להשאר (מה הטעם להיות בסיני אם כל רגע אתה מסתכל מאחורי הגב).
ועוד הבהרה קטנה - אין לי מילה אחת נגד היכולת המקצועית של גורמי הביטחון. כמו כן, היה ברור כי לא משנה מה יקרה התקשורת תאכל אותם בחיים (זה טבעה של תקשורת).
יש לי טענות כלפי ההתנהלות של ''בכירי'' הביטחון מול הציבור ומול הפוליטיקאים. ה''בכירים'' לא הצליחו לשכנא לא רק את הציבור הרחב, אלא גם את הפוליטיקאים שנסעו לנפוש שם, ואפילו את אנשי הסגל שלהם עצמם.
פה הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שבתור לקבלת שכל הייתה
פרעה,
08/10/04 18:25
|
|
 |
לא, חמוד..אבל
עמך,
פה,
08/10/04 18:41
|
כנראה שהייתי הרבה הרבה לפניך.
שב בשקט, תפתח את העיניים והאזניים ותתחיל אולי גם לחשוב לבד בלי לבלוע כל מה שדוחפים לך לגרון.
אתה בטח מרגיש טוב עם עצמך, אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמך צודק.
קצין מיל.,
פיקוד דרום,
08/10/04 19:14
|
גם אם הפיצוץ היה נגרם מהתפוצצות בלוני גז, ה''מתריעים'' היו קופצים ואומרים ''אמרנו לכם''.
כאיש מילואים שמקבל שנים חומר על האזור גם אני נמנעתי מלנסוע לסיני.
אבל כל קשר בין ההתרעות שאני קיבלתי לפיגוע הזה, הוא מקרי בהחלט.
מפחיד לחשוב שזה המודיעין שאיתו נצא למלחמה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרי או לא מקרי, היתה התרעה
שירה,
ראשל''צ,
09/10/04 14:40
|
וזה מה שחשוב. עכשיו מנסים להסיט את הנושא ולהגיד שההתרעה היתה מכוונת בכלל למשהו אחר...לא יאומן. סכנה מרחפת על סיני! זה באמת משנה למישהו אם רצח אותו בדווי, מצרי או פלשתינאי? עצם הסכנה הוא העיקר ולא פרטי הביצוע.
גאונים, כל הכבוד - תמשיכו להתחכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה בגלל זה אתה בדרום
משה,
פיקוד צפון,
09/10/04 09:46
|
עם אתה מפחד לצאת למלחמה בגלל המודעין .טוב ששיבצו אותך בפיקוד דרום שם האויב הוא האבק של צאלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן...
י,
מרכז,
08/10/04 19:07
|
אני מרגיש מצויין עם עצמי.
אני כן נשמע לאזהרות. ואני חי!!!
אגב, הזהירו אותי לא לחצות את הכביש האדום, ולמרות שהרבה פעמים ראיתי אנשים שחוצים את הכביש באדום ונשארים בחיים (משקל היו התראות שלא התממשו), זה עדיין לא הופך את זה לבטוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשר מחט לתחת?
עמך,
פה,
08/10/04 19:26
|
לא באתי בטענות כלפי אזהרות מערכת הביטחון.
תאמין לי שאני יודע איזה עבודה קשה החבר'ה עושים.
הטענה שלי היא שראשי המערכת משקיטים את העובדה שלא ישעו דבר וחצי דבר על הפיגועים !האלה!, ועל ההתארגנות לקראתם.
הטענה שלי היא שראשי מערכת הביטחון, אשר ששו לרוץ לתקשורת אחרי הפצצת מגרש הכדורגל בעזה כדי לומר שהחיסול היה נחוץ כדי לסכל את הפיגוע הצפוי בסיני, לא מודים כי לא קיבלו שום מידע על אירועי אמש.
ראשי המערכת מפנים אצבע מאשימה כלפי הציבור, התקשורת והפוליטיקאים, כדי לכסות את מבושיהם שלהם.
אני מעריך אותך על שאתה שומר חוק, גם אני כזה, אבל בניגוד אליך אני קורא את השורות, בין השורות, מסיק מסקנות, ולא קופץ להגיב בגסות כאשר אני לא מבין למה התכוון הכותב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוראים לי קשקשתא
קשקשתא 2,
09/10/04 17:03
|
|
 |
הנה הציטוט של נווה:
קאט,
פייסט,
09/10/04 11:39
|
מתוך ויינט, והסליחה עם מעריב:
...נווה הדגיש כי למבצעי מתקפת הטרור בסיני לא היה קשר להתרעה שהתקבלה כמה שבועות לפני החג ופורסמה ברבים ערב ראש השנה - התרעה שהתייחסה לניסיון פיגוע של גורמים פלסטינים ברצועת עזה. ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פ'סדר...
עמך,
פה,
09/10/04 11:10
|
|
 |
בעקבות דברי האלוף נווה...
קצין מיל.,
פיקוד דרום,
09/10/04 00:55
|
... מתברר ששמועתי, הוא בשנים האחרונות הרס''ן היחיד בצה''ל שיודע מה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במערכת הביטחון דיברו על שני
איתן האזרח,
08/10/04 21:28
|
מתווים לפיגוע שעל שניהם יש מידע. אחד פיגוע שיצא מעזה ושניים פיגוע של ארגונים איסלמיים בינ''ל. דיכטר הודיע מפורשות שההתרעה נשארת בעינה, ועודנה קונקרטית, גם לאחר ראש השנה וחיסול 14 החמאסניקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה הישראלים מפגרים!
אזרחית עצבנית,
08/10/04 20:39
|
כמו בכל המלחמות, כך גם היום יש בלי סוף אנשים שיש להם בן דוד ''ממש בבור'', והוא תמיד תמיד (מאז קום המדינה), מגלה להם את כל הידוע לו. פעם קראו לזה ''גנרל שמועתי'', היום כנראה מספיק להכנס לאינטרנט בכדי למצוא את כל הגאונים הללו...
ובכלל, תגידו לי, ואם המידע שלכם באמת היה על מוסטפה הרשע, ובפועל ביצע את הפיגוע השכן שלו ממול, הלוא הוא אחמד המקסים, אז במקרה ואתם צודקים, כן היה צורך לרדת לסיני עם הילדים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה אתה יודע מה הם יודעים?
עודד,
08/10/04 20:13
|
אתה סתם פופוליסט, תכלס אין לך מושג מה הם ידעו. העובדות הן שהם התריעו, וכל מה שאתה כותב זה פשוט חרטה שלא מבוססת על כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן מצוי
אבי,
08/10/04 20:00
|
אתה יודע מה היו המידעים של אנשי המודיעין? אולי היה להם מידע ודאי על התארגנות לפיגוע אבל לא יכלו להשיג מידע יותר קונקרטי? מתי ואיפה. אז לא להתריע כדי שליצן כמוך לא יקרא לזה כסת''ח. דבר נוסף מה אתה חושב שאנחנו פופאי? ארה''ב הגדולה מנסה לאתר את בן לאדן עם כל המודיעין שלה הכולל אמצעי ריגול האזנה לווינים ועוד ולט מצליחים, אז אנחנו יכולים לדעת הכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מע' הבטחון פישלה ולא ידעה דבר
דוד,
08/10/04 18:09
|
קל מאד לצעוק זאב זאב, ואח''כ להאשים את הציבור שאינו שועה לה. ההתרעה על פיגוע פלשתינאי אפשרי היתה אמיתית, אך טופלה - ואיש לא טרח לעדכן את הציבור כי הסכנה לא חלפה, פשוט מאחר ולא ידעו כלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט לא נכון
איתן האזרח,
08/10/04 21:29
|
דיכטר אמר מפורשות שההתרעה בעינה גם לאחר ראש השנה והחיסול בעזה. מי שלא מקשיב לא יכול לומר שלא אמרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
טומי לפיד תתפטר שחצן אחד !!
זאב,
08/10/04 18:04
|
טומי לפיד היה בין אלה שהגדירו את דיכטר שעושה היסטריה למה לא לתת לישראליים לנוח בסיני הנה למה מר לפיד תזלזל בעצמך ומפלגתך שתעלם בקרוב ולא בראש השבכ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
התראה נוספת
תומר,
08/10/04 18:01
|
אני מזהיר את כולם כי עומד להיות פיגוע בתל אביב. ואני יחזור על זה כל יום עד שבאמת יהיה פיגוע בתל אביב (ח''ח) ואז אני יגיד ''אמרתי לכם'' ו''למה לא שמעתם לי'' !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה הייתה
פרעה,
08/10/04 18:28
|
|
 |
לפחות עמדתי בתור
תומר,
08/10/04 22:03
|
|
 |
15.
דני נוה כבר יש לנו
מוקי,
קריות,
08/10/04 17:56
|
|
 |
14.
שמחה??
מאיה,
08/10/04 17:44
|
אין כאן שום תחושת שמחה לא של הממסד ולא של האזרחים שטוענים כביכול ''מגיע להם''. אל לנו לאבד פרופורציות אין ספק שמדובר כאן בזלזול ענק שלנו בממסד ובכל ההתראות שנתנו כל השנים האלו למזלנו עד היום ההתראות אכן היו כוזבות מסיבות מסויימות אך השבוע לצערי הן התגלו כנכונות. לשב''כ אין שום אינטרס ל''קלקל'' לנו את החופשה וזו הגזמה פראית לומר עכשיו שהם שמחים על הפיגוע הנוראי שקרה הם עושים את עבודתם נאמנה כדי להגן עלינו וזו התודה שלנו . נכון רוב הזמן יש התראות על פיגועים ואנחנו בהתאם רוב הזמן צריכים להתייחס אליהם ברצינות רבה.. ליבי עם משפחות הקורבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שירותי הביטחון הישראלים
צברי אחד מהעם,
08/10/04 17:37
|
בכל אופן,שירותי הביטחון הישראלים עשו עבודה מצויינת,כבהרגלם!!מזה שבועות הם היתריעו והיזהירו את הממשלה ואת העם אשר לצערנו לא לקחו את דיבריהם ברצינות!!אכן יש לנו את אחד משירותי הביטחון והביון מהטובים ביותר בעולם!!תודה וכל הכבוד לכלל שירותי הביטחון הישראלים!עם ישראל גאה ותומך בכם ב1000 אחוז!!עלו והצליחו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מספיק עם הפטרונות הזו
מרוגזת,
08/10/04 17:27
|
אולי כדאי להפסיק להתייחס אלינו כמו לילדים מפגרים. אז התקשורת זילזלה, אז היו שרים שנסעו. האם הציבור הוא ילד מפגר שלוקח ''דוגמא אישית'', או מנהל את חייו לפי דאחקות של התקשורת? מי שרצה להמר על חייו ולנסוע למרות האזהרות, לא היה צריך את העידוד של התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובות צבועות - נק' למחשבה
אחד העם,
בארץ,
08/10/04 21:45
|
מה היו אומרים בתקשורת ובציבור עם היו סוגרים את מעבר הגבול לישראלים ולא היה פיגוע ??
איזו התנפלות היתה על מערכת הביטחון לאחר פתיחת מסיכות האב''כ במלחמת המפרץ האחרונה (כי לא נפלו טילים...ומה אם היו נופלים)
ובסוף - התרעות לפיגועים יש כל הזמן וגם התרעות ממוקדות הרבה יותר. הפיגוע הנ''ל הפתיע את מערכת הביטחון וההתרעה לא היתה ממוקדת. בפעם הבאה שיהיו התרעות ברושלים או בשרון לא תצאו מהבית ???
תחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מע' הבטחון צעקה זאב זאב!
דוד,
08/10/04 18:12
|
לא היה מידע אמיתי, ולכן לא התריעו כפי שהתריעו בראש השנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת. עם אוויל ובכיין. שילוב
גלית,
ת''א,
08/10/04 17:45
|
קטלני. מי שהלך להמר בקזינו טאבה הימר על חייו - ככה זה בהימורים, לפעמים מפסידים. עכשיו שיישלמו את המחיר. יש לחלץ את הטפשים (בכל זאת יש גם ילדים שם) ולהבא - להזהיר ובד בבד להודיע מפורשות: מי שנוסע, דמו בראשו ולא תוגש עזרה חינם מהארץ העולה הון תועפות למשלם המיסים - ''חכם'' שנוסע למרות האזהרות, שיישא בעלות פינויו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלית, גם את צודקת מאד
מרוגזת,
08/10/04 18:22
|
הפסיכים עוד באים בטענות שישראל לא סגרה את מעברי הגבול, יעני דורשים מהממשלה להפוך אותנו למדינה קומוניסטית בעלת מסך ברזל (הם כנראה לא שמעו על חופש התנועה וחרויות אחרות). תחת זאת, באמת צריך להוציא להבא הודעה שישראל לא תתערב כהוא זה בחילוץ והצלה. ואז נראה את הגיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לממשלה יש אחריות
עודד,
08/10/04 20:18
|
גם על הטיפשים. לפי תפיסתך גם לא יעזרו לאנשים שנפגעו בתאונת דרכים כי הם נסעו 130. הרי לא רק שזה מסוכן- זה אפילו בניגוד לחוק! אז מה את אומרת? שידממו על הכביש?
חובתה של הממשלה להגן ולעזור לאזרחיה, גם אם לא תמיד עושים את כל מה שהיא ממליצה. זאת חובתה הבסיסית ביותר, ואסור לנו להתכחש לכך גם שזה לא נוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סעיף 5 ''הסתכנות מרצון''
גלית,
ת''א,
09/10/04 14:50
|
בתאונות דרכים לא מפצים את מי שגרם לתאונה במתכוון (ראה סעיף 7 לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים). עם זאת, קשה להוכיח כוונה של ממש להיפגע מצד הנוסעים, ולכן רצוי לעיין גם בפקודת הנזיקין, שהיא כללית ונוגעת לכל ההתנהגויות שיש בהן מן הרשלנות: סעיף 5 (א), ''הסתכנות מרצון'', נא לקרוא ולהפנים:
''בתובענה שהוגשה על עוולה תהא הגנה שהתובע ידע והעריך, או יש להניח שידע והעריך את מצב הדברים שגרמו לנזק וכי חשף עצמו או רכושו למצב זה מרצונו''.
אין לי מה להוסיף על החיקוק המפורש הזה בהקשר לאותם ''תובעים'' עתידיים שנסעו לסיני. חיקוק ברור, הגיוני ורלוונטי למקרה, שהרי לא היה אדם אחד שלא ידע או לפחות העריך שהוא חושף עצמו לסכנה בנסיעה לסיני, כאשר מפרסמים התרעות מפורשות שלא לעשות כן. אז זו אמנם הגנה בלבד לתובע, אבל בתי המשפט משתמשים בסעיף הזה בכדי להפחית מגודל הפיצוי לתובע הפיצויים ולעיתים הם אף שוללים פיצוי לחלוטין. מן הראוי שינהגו לפי הסעיף הזה במקרה שלפנינו, ולדעתי להבא - גם יעמידו לדין פלילי ואזרחי (הפרת חובה חקוקה) את הנוסעים לשם. בשביל זה צריך שיחוקקו חוק מתאים, ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק.
דני,
ב''ש,
08/10/04 17:44
|
עושה רושם שהציבור מתנהג לפעמים כמו ילד קצת מפגר בגלל כמה ילדים קצת מפגרים בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני, גם אני ראיתי
מרוגזת,
08/10/04 18:18
|
בטלויזיה את הכתבה הזחוחה מחופי סיני, ואת הראיונות עם הישראלים השחצנים שהעזו לקחת את ילדיהם הקטנים למקום אשר היה תחת התראות חמורות מאד. אז לא הייתי מדברת כמוך על ''ציבור'' מפגר, אלא על כמה אלפים בודדים מטומטמים.
אחרי הכל, הנה עובדה שאתה ואני לא רצנו לשם אלא לקחנו ברצינות את האזהרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אנחנו צודקים-אמרנו לכם
אילן,
08/10/04 17:22
|
מגיע להם...יש לנו עם קצת דפוק. הרבה ישראלים אומרים: מגיע להם, אמרו להם לא ליסוע. חבר שלי טוב אמר לי, מגיע להם אני שמח שזה קרה להם... הגענו למצב שאיבדנו את העשתונות. אם מגיע להם מגיע לכל אחד ואחד מאיתנו. שיהיה ברור לכולם לא מגיע להם, נקודה. עכשיו, רוב הנפגעים היו בסונסטה או הילטון, בשביל רבים מהם זה לא נחשב 'חצי האי סיני' אלא מלון במרחק כמה דקות נסיעה מאילת. אין באפשרותי להסביר את הריקודים על הדם שנעים לפי הפזמון ,אמרנו לכם' ואלו ששמחים לא שונים מהפלשטינאים השמחים ברחובות עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מגיע לאף אחד
גיל,
08/10/04 18:41
|
עדיין זה לא מוריד מהאחריות האישית של כל מי שנסע לשם למרות ההתרעות המאד ממוקדות. וגם הילטון טאבה זה בסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה עוד צריך לקרות כדי שלפיד
קרלוס,
נתניה,
08/10/04 17:20
|
|
 |
9.
למה לא מאמינים לכם?
זאב זאב,
08/10/04 17:20
|
מר דיכטר ואדון דגן הנכבדים. אולי תשאלו את עצמכם איך קרה שמאות אלפי אזרחים לטא מתייחסים אליכם ברצינות ולא מאמינים להתראות שלכם? אולי כי אתם נשמעים היום כמו שני אנשים שזכו בלוטו, ועכשיו טוענים שהם עשו את הונם בעבודה קשה. הרי אתם מתריעים על סיני כבר 30 שנה, בדיוק כמו שהתרעתם שלושים שנה שאסד הולך למות, ואז כשהוא מת, אמרתם שצדקנו. בואו נודה על האמת: אתם הוצאתם התראה על סיני כדי לכסות את עכוזכם, וגם מסיבות פוליטיות. במקרה נפל לכם טוב. איך אני יודע? כי אם ההתרעות האלו היו כתוצאה מהיכולת המודיעינית המשובחת שלכם, הייתם מסוגלים להוציא התרעות בזמן גם על נסיעה למדריד או ניו יורק. אבל למעשה מה שאתם מסוגלים לעשות הוא רק להצביע על חשודים מידיים (''הערבים שונאים אותנו אז שם מסוכן'') ואח''כ להגיד ''אמרנו לכם'' במעט המקרים שהסטטיסטיקה לצידכם. אז חלאס אם כיסוי התחת הזה. תפסיקו להוציא חמש הודעות שווא ביום, אז אולי מישהו יאמין להודעות אמיתיות שלכם. (ואם אתם באמת רוצים שנאמין לכם שאתם לא פוליטים, תוציאו כבר הודעה שמבהירה אם מסוכן או בטוח לבקר בירושלים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ברור האם אתה אידיוט או אויב
ל"ת
אריה,
08/10/04 22:05
|
|
 |
your are out of you mind
ornit,
08/10/04 18:13
|
all tehy wanted is t save people they work day and night for that shame on you what do u do to save people ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום להתריע - למנוע
שם,
08/10/04 17:48
|
צודק ב-100%. אולי כדאי, במקום לברבר על התרעות מבוקר עד ערב, להתעסק קצת יותר במעשים, ולמנוע את הפיגוע הבא. אם היינו חיים לפי ההתרעות של גאוני מערכת הביטחון, אסור היה לצאת מהבית (מחלקת המדינה האמריקאית אומרת שכל חלקי מדינת ישראל מסוכנים, ואסור לבקר בהם). אם למאיר דגן ואבי דיכטר היה באמת מידע ממוקד על פיגוע צפוי בסיני, הם היו צריכים לעשות משהו בקשר לזה, חוץ מלהתריע: לסגור את מעבר הגבול בטאבה, להעביר את המידע למודיעין המצרי, לשלוח סוכנים לפעול בסיני. אבל אצלנו תמיד יותר בטוח לדבר מאשר לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן קל מאד למנוע פיגועים
איתן,
08/10/04 21:32
|
ממש קלי קלות. תגיד לי רק, אתה בטוח ב 100 אחוז שלא העבירו מידע למצרים ושלא שלחו סוכנים למצרים, או רק ב 99 אחוז? חשוב לי לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, נפלת השניה מהירח
י.,
מרכז,
08/10/04 19:13
|
כמה סיכולים היו רק בחודש האחרון??
או שאין כמעט פיגועים בשטח ישראל סתם, כי זה נעשה משעמם למחבלים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
פוליטיקאים ניבזים
שש,
08/10/04 17:10
|
חלק מהפוליטיקאים הם אנשים מכוערים וניבזים אשר שמחו ל''הכנס'' בשב''כ ובהתראות שפרסמו, אז מדוע ראש הממשלה ביקש שלא יפרסמו את השמות של הפוליטיקאים החארות שנתנו דוגמא אישית שלילית לדעתי התשובה כי חלק נכבד מהם הם מהליכוד . אז יש לי להגיד להם ''מושחתים נמאסתם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושחתים
מוקי,
09/10/04 08:53
|
ש.ש. יקר אכן מושחתים הם, אך גם בוחריהם. ומי אלו, אנחנו העם שבוחר במנהיגים כאלו. אנחנו כולנו כנראה שווים למנהיגים ברמה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה המצרים לא סייעו לנפגעים?
אזרח,
08/10/04 17:08
|
זה שהם מאפשרים לכוחות ההצלה שלנו להכנס ולסייע לא הופך אותם לדורשי שלומנו, כי אם על מנת להסיר את המסיכה לפיה הם לכאורה אינם רוצים במות ישראלים. העיתונות המצארית מלאה בשנאת יהודים, איך אתה כראש ממשלה לא דרשת שישלחו לכל הפחות רופאים לשטח הפיגועים? אם רופאים לא שולחים וכוחות חילוץ ורופאים ישראלים לא מכניסים, אז המסקנה הפשוטה היא סיוע לטרוריסטים בצורת שב ואל תעשה. מחדל בסיוע לנפגע בביתך הוא חמור ככל פיגוע טרור, אתה מציג אותנו כעם נפסד המפחד מהצל המצרי, למה לא לומר את האמת, העובדה שיש שם כוחות סיוע ישראלים ברובם ללא סיוע מצרי אינו כתוב בהסכם השלום זה מכללא ברור ונדרש שלא כך יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ציניות ורעות לב
אבי,
חיפה,
08/10/04 17:05
|
הציניות של התקשורת ה''יודעת הכל'' כמובן בשמנו,והליצנות של אדון לפיד, אולי הגיע לגיל שמה שנשאר לו זה התחכמות במקום ניתוח וחשיבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מנותקים לגמרי
יוסי,
08/10/04 17:04
|
אנחנו, הישראלים הפוסט-ציונים, כבר לא ממלאים פקודות. אנחנו רוצים לחיות, ואנחנו לא מוכנים להשעות את החיים שלנו בגלל העבר - התנ''ך - והעתיד המשיחי התנחלותי שמניעים את גלגלי הסכסוך המטורלל הזה. אנחנו חיים כאן ועכשיו, ואין לנו הזדמנות שניה. הגיע הזמן שנבחרי הציבור ואנשי הביטחון יפנימו את האתוס החדש בציבור הישראלי - אתוס אינדיווידואלי, לא מגויס. אולי זה יקרה כשהם יפסיקו להקשיב רק למתנחלים ויטו אוזן למתרחש בציבור הרחב. כמה אנשים אפשר לשבת במקלטים המטאפוריים שלנו ולפחד? מאחורי אגדת ''כושר העמידה'' מסתתר רצון לחיות, שמאפיל על הייאוש והפחד הגדולים. במקום לצאת למבצעים צבאיים עקרים וחסרי תוחלת, תמצאו פיתרון. אנחנו רוצים לחיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו רוצים לחיות
איתן,
08/10/04 21:35
|
לכן תקשורת שמעודדת זלזול בהתרעה קונקרטית מפני פיגוע, לא עושה את עבודתה נאמנה. שידווחו על ההתרעה ויתנו לכל אחד לקבוע את עמדתו בלי לנסות לשכנעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זנחת ערכים לטובת נהנתנות
עודד,
08/10/04 20:29
|
אנשים עברו שואה, מלחמות ומאבקים- ואתה בוכה כי לא נותנים לך לסוע לסיני? האידבידואליזם שלך הוא בס''כ תרוץ לאגואיסטיות, טיפשות וליהירות- למה אתה כן מוכן להתגיס? להגנה על עצמך, ורק עצמך. ה''חיים'' שאתה מדבר עליהם, ספק אם הם שווים את המושג עצמו. במקום ערכים חברתיים ואנושיים שזנחת, לקחת על עצמך את ערך הנהנתנות וחוסר המשמעות. אם יש לך בעיה עם המתנחלים, תצביע כמו שצריך בבחירות, ותתמוך בהתנתקות- בפומבי ולא מתחת לשמיכה, אבל כנראה שזה קשה מדי- הרבה יותר קל לבכות באינטרנט, ולומר לעולם- ''תמצאו פתרון'', חס וחלילה שאתה תעשה משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?Who bombed the hotel
GG,
08/10/04 17:47
|
?The settlers Cut the crap, terrorism is something you can choose to face, like most smolanim you choose not too.
Not facing terrorism kills the efforts to eradicate it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossi is right 100%
ל"ת
Sivan,
Boston,
08/10/04 17:30
|
|
 |
Well, this is not new
Moshe,
USA,
08/10/04 17:26
|
And it always works like this:
Ha-rodef acharei ha-shalom, ha-shalom boreach mepanav.
The Romans said:
If you want Peace, prepare for War
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר למתנחלים
א,
08/10/04 17:26
|
|
 |
שראשי המערכת יבדקו עצמם
מוחה,
08/10/04 19:00
|
הקשר ברור. איש בממשלה אינו דואג לעם. כמה זמן ניתן להחזיק עם במתח בטחוני, כמו בימי בהלת הסקאדים, כשהממשלה ריתקה את אזרחי המדינה לניילונים בחדר המוגן ולערכות המגן הדפוקות. היחידים שהממשלה וראשה קשובים בדאגה לכל רחשי לבם ודלתם פתוחה בשבילם יומם וליל הם המתנחלים. ואנחנו, העם הפשוט בשכונות, בעיירות, אפילו בשדרות מוכת הקסאמים, מה אתנו. לא מגיע לנו לצאת לכמה ימים מהחדר האטום. ומה יעשה מי שידו אינו משגת לטוס לאתר נופש בחול ורוצה בכל זאת להוציא את האף החוצה. במקום לבוא בטענות לאזרחים שנמלטו לסיני ונפגעו דווקא שם, שראשי מערכת הבטחון יבדקו את עצמם. איפה טעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסרים עוד שניים לעזור ליוסי
פועל נקיון,
עירית תל-אבי,
08/10/04 20:20
|
בתגובה זו והם : פרחיה ונועמי פורטוגל מליסבונה , ואז כל הארבעה של חבורת הזבל ימצאו במקום אחד , מעין פגישת מחזור של זבלני האתר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף של תדבר בשם של ציבור הרחב
ל"ת
לא מנותק ממרכז,
08/10/04 17:22
|
|
 |
מישרוצה לחיות עכשיו,חי,אבל מעט
לא לבוא בטענות,
08/10/04 17:15
|
תיארת טוב את האופי הגדוני של הרבים בדור הזה - לחיות היום ולא מעניין שום דבר מעבר או מעתיד, העיקר לאכול כמה שיותר, לנשות כמה שיותר טעמים, כמה שיותר סקס ועוד תענוגים לגוף ו ל א מ ע נ י י ן שום דבר מעבר. מי שרוצה לחיות כך יחיה כך, זו הבחירה שלו ואף אחד חוץ ממנו לא ישנו את הדרך הזה. רק דבר אחד - לא לבוא בטענות לאף אחד ולא לצפות מאף אחד שום דבר במיוחד כשהזהירו אותך שחיים כאלה הם יפים אולי, אבל עלולים לחיות קצרים מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תקשורת
י.תוש,
08/10/04 17:03
|
לא הייתי ממהר להאשים את התקשורת .אבל הגיע זמן שאנשי התקשורת יבדקו עצמם. תפקידם לתת מידע נקודה .אל תפרשנו ,אל תרימו גבה .דעתכם על פלוני או אלמוני אינה יותר טובה משלי או משל אחרים ,רק שופרכם גדול יותר ומהדהד. שוב בידקו עצמכם רב הוא הכח שבידכם אל תעצבו את המדיניות דווחו עליה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
טומי הלועג
עבר,
08/10/04 17:03
|
|
 |
על טומי לפיד להתפטר היום!!!!!*
ל"ת
רובי,
ת''א,
08/10/04 18:09
|
|
 |
2.
לקרוא ולא להאמין
דניאלה,
08/10/04 16:59
|
אילו רבין היה אומר את אותם דברים ששרון אמר בישיבת הממשלה, אני אפילו לא רוצה לדמיין איך שרון ודומיו היו מגיבים. עכשיו שוב התקשורת אשמה? איזה שטויות. אפילו מתעבי התקשורת הסידרתיים לא מאמינים כבר לשטות הזאת. דבר אחד לא ברור , אם היתה התרעה ברורה וקונקרטית כפי שדווח, אז יש מידע מסויים על מבצעי הפיגוע. הניסיון להדביק את הפיגוע לאל קאידה הוא לא משכנע. לי דווקא נראה שזה כן המחאס והחיזבאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מה, שוב התקשורת אשמה?'' כן.
ניר,
08/10/04 19:00
|
מאמר של גדעון לוי ב''וואלה!'', קריקטורה ב''הארץ'' של דניאלה לונדון, פינת רדיו של עמנואל רוזן, כתבת חדשות בערוץ 2 - אלה רק חלק קטן מהדרכים שבהן עודדו חלקים בתקשורת במפורש את הציבור להתעלם מאזהרות השב''כ.
אם יש מישהו שהתלבט אם לנסוע, ושוכנע על ידי אחד המאמרים הנ''ל - אין למי שכתב את המאמר אחריות כלשהי? כשהוא כותב מאמר, הוא לא עושה את זה כדי להשפיע על הקוראים שלו?
מספיק עם ההתחסדויות האלה. לתקשורת בארץ יש כח עצום ולא תמיד הוא מנוצל באחריות או אפילו בהגינות. מגוחך לחשוב שכולנו יכולים להיות אשמים בהכל ורק התקשורת אף פעם לא אשמה בשום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i agree with you 100%
ל"ת
ornit,
08/10/04 18:18
|
|
 |
the Media IS to blame.
AvnerA,
08/10/04 17:58
|
I too beleive that the Mdia is responsible for most of the problems in the world, albeit indirectly. By publishing, and many times glorifying evil they definilt do Himler's work - at least in part. A LOT would not have happened (copied, immitated) had it not been by advertising ideas which are not always palatable to everyone, Not everyone is, or can be, as objective about what he/she hears or reads like you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עיתונאים ''מתוחכמים''-אתם אשמים!
רוני לוי,
08/10/04 16:54
|
ישנם אי אלו חומדי לצון ומשופעי ציניות מקרב העיתונאים מקרב סוגת ה''ניו ג'ורנליזם'' אשר הם ולא אחרים זלזלו במפגיע בארתעות והפכו ללעג וקלס את המצרף המסוכן של האזהרות לאורך זמן. כן, נכון, הם אשמים במפורש בטשטוש מידת הזהירות והבקרה בקרב הציבור הרחב ואני מצפה מאריות תקשורת משופשפים שניצבים בעמדות מפתח של עריכה, כמו מר דנקנר ב''מעריב'', לאתרם חיש קל ולבעוט מעדנות בעכוזם הזחוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיכטר ודגן משקרים
מישהו,
09/10/04 02:04
|
ההתרעות על מצרים היו ממוקדות ביותר, התרכזו בראש השנה ודיברו על אירוע צפוי וממוקד של החמאס המצרי. ארגון קטנטן ומקומי שלא מדגדג את קצה הזרת של ג'מעת אל איסמעלייה, הארגון אשר ביצע את האירוע כפי הנראה. זאת ועוד: ההתרעה ירדה. היא ירדה! היא ירדה! היא ירדה! ושלא יספרו לכם סיפורים. הם פשוט נהנים לטפוח לעצמם על השכם. סטאטיסטית - בטוח יותר בסיני מבישראל בעשרות מונים. 12 שנה שלא היה בה פיגוע והאחרון היה אוטובוס התיירים בלוקסור שנפגע ע''י אותו ארגון בדיוק. מאז לא היה כלום. לוגית, ההגיון אומר שגם אם יהיה פיגוע, מה ההסתברות שדווקא בחוף הנידח שישראלי פלוני ימצא בו? המטה ללוחמה בטרור בעצמו לא חלם על פיגוע בסדר גודל כזה, גם כאשר ההתרעה הייתה בתוקף. אז של יבלבלו לכם את השכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לפרגן איש, תן קרדיט
אבי,
09/10/04 11:37
|
לאחר פיגוע התאומים הסתבר שהמוסד העביר אזהרה לארה''ב על כוונת פיגוע. הם כזכור התעלמו. אז אולי תלמד משהו מהנסיון ההוא שיש למדינת ישראל יכולת איסוף מידע גם מהאפלים האלה..... מה צריך לחשוף מקורות מידע והציג אום לאור השמש כדי שאנשים כמוך ישתכנעו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אתה משקר
יובל,
09/10/04 04:22
|
וקל מאד לבדוק זאת בחיפוש מהיר ברשת. היה (ופורסם שיש) מידע על כוונה של החמאס לבצע פיגוע וגם על כוונה של ארגונים מוסלמיים, וההתרעה נותרה בעינה לאחר ראש השנה. תכתוב ''היא ירדה!'' מאה פעם וזה עדיין יהיה שקר - האזהרה לא הוסרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמנם?
מישהו,
09/10/04 11:52
|
האלוף נווה אמר את זה טוב ממני. ההתרעה לגביי סיני לא הייתה רלבנטית לאירועים שהתרחשו. יותר מזה אין מה להגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
ישראלי עייף,
08/10/04 17:08
|
|
 |
לכל המאשימים - תתעוררו
גיא,
ירושלים,
08/10/04 17:49
|
אל לכם להלין אלא על עמכם. ככל הזכור לי היו אלה ישראליים מן היישוב אשר היגגו בשחצנות טיפוסית אל מול המצלמות, כי לא יקרה להם דבר למרות ההתרעות. הם לא נראו לי מוגבלים בשכלם או ביכולות ההבנה שלהם, אלא פשוט שחצנים קטנים.
לא יעזרו עיתונאים ולא פוליטיקאים - ישראליים הם עם עקשן, תמיד יודעים טוב יותר ורק כשקורה אסון מתעוררים וגם אז - שוכחים מהר. לא תעזורנה אזהרות, עוד תראו - ישראליים יחזרו לסיני ואנחנו נמשיך לשלם את עלויות חילוץ המסתכנים למיניהם שמסתובבים בחורים שכוחי אל בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק יותר ממאה אחוז.......
ל"ת
ישראל..........,
09/10/04 05:32
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
מאיר,
חולון,
08/10/04 23:25
|
|